…En løve i en drøm er en sterk, undertrykkende, brutal, autoritær hersker på grunn av hans dristighet . Og kanskje indikerte det døden fordi det handlet om å redde liv . Og synet hans kan indikere pasientens helse . Og løvinnen er en ond, grusom kvinne, kjær til gutten . Å se løven indikerer uvitenhet, forfengelighet, undring, utholdenhet, vandring og velvære . Og det ble sagt : Løven i en drøm er en dominerende fiende . Og den som ser løven der han ikke ser den, seeren vil bli frelst fra det han frykter og vil få visdom og kunnskap . Og den som ser løven nærme seg ham, de vil oppnå myndighet, og da vil han flykte fra ham . Og den som ser løven drepe den og ikke drepe den, da vil han ha konstant feber, at feberen ikke forlater ham, eller at han blir fengslet, og at feber er et fengsel for Gud den allmektige . Og den som ser at han kjemper mot en løve, er syk fordi det er en sykdom som ødelegger kjøttet, og den som kjemper mot en løve, ødelegger sitt kjøtt . Og den som så at han tok noe fra løvenes kjøtt, beinet eller håret, den skulle motta penger fra en hersker eller en fiende . Og den som kjører de syv mens han er redd for ham, vil bli utsatt for en ulykke som han ikke kan handle mot, og hvis han ikke er redd, er han en fiende som vil beseire ham . Og den som ser at han har ligget med løven mens han ikke er redd for ham, er trygg mot sykdom . Og den som ser de syv, han går inn i et hus og det er en syk person, så skal han dø . Hvis det ikke var noen pasient der, indikerte det frykt for sultanen . Og den som ser at han er redd for en løve og ikke ser den, da er han trygg fra fienden . Og den som ser at han har sett løven og ser ham med seg uten å blande seg med ham, da vil han bli skremt av sultanen, og dette vil ikke skade ham, og kanskje se det som indikerer død og nær sikt . Og den som ser løven i huset sitt, han vil slå makten og et langt liv . Og den som ser løven banne noe fra ham, han vil få det fra en fiende som er så dominerende . Og den som ser at han kjempet mot en løve, han kjemper mot en dominert fiende . Og den som ser at han gifter seg med en løveinne, da vil han flykte fra mange motganger, vinne seier for sin fiende og ta kommandoen høyere og bli kjent blant folket . Og den som ser at han spiser kjøttet fra en løve, da blir han truffet av penger og rikdom fra en hersker, ellers vil han vinne seier over fienden . Og den som ser at han spiste hodet på en løve, han vil slå en stor makt og mye penger, og den som ser at han spiser noen av løvenes medlemmer, han vil slå pengene til en fiende som har makten like mye som det medlemmet . Den som ser at han har slått fra huden på en løve eller fra håret, da heller han pengene til en dominerende fiende, og det kan være en arv . Og løven betegner krigeren, tyven eller den urettferdige arbeideren, politimesteren eller studenten, og når det gjelder løven som kommer inn i byen, er det en pest, nød eller en mektig makt eller en fiende som kommer inn i dem, med mindre han kommer inn i moskeen og reiser seg til prekestolen, for han er en makt som undertrykker folket og får dem fra ham til en ulykke. Og skummelt . En løvevalp er født . Og det ble sagt : Den som så som om han hadde drept en løve, slapp unna alle sorger . Den som gjør en løve, blir urettferdig etter hans tilstand . Og det ble sagt : løvinnen er datter av en konge ….
Drømmer om kjæledyr løve
(31 betydninger av å drømme om kjæledyr løve)…Hvis du drømte om en løve, indikerer dette at en stor styrke driver deg . Hvis du beseirer det, vil du seire i enhver forening . Hvis han beseirer deg, vil du bli utsatt for vellykkede fiendtlige angrep . Hvis du ser løver i bur, indikerer dette at suksessen din avhenger av din evne til å overvinne motstand . Hvis du ser en mann kontrollere en løve i eller utenfor buret sitt, indikerer dette suksess på jobben og stor mental evne . Kvinner vil se på deg med takknemlighet og beundring . Hvis du ser unger, indikerer dette nye prosjekter som vil føre til suksess hvis de blir tatt vare på riktig . Hvis en jente drømte om unger, betegner dette sjarmerende nye elskere . Hvis du hører en løve brøle, indikerer dette status og fremgang med kvinner . Hvis du ser et løvehode over deg som mugger tuskene med et snark, står du i fare for å bli beseiret i din stigende kraft . Hvis du ser en løvehud, indikerer dette høyde til flaks og lykke . Hvis du kjører på en løve, indikerer dette mot og besluttsomhet for å overvinne vanskeligheter . Hvis du drømmer om at du forsvarer barna dine med en kniv foran en løve, forutsier dette at fiendene vil true med å overmanne deg, og de vil raskt og lett lykkes hvis du lar noe bedrag distrahere deg fra plikt og arbeidsforpliktelser ….
…Al-Assad : Sultan Qahir er mektig på grunn av storheten i hans fare, alvorlighetsgraden av hans tapperhet, redselen ved hans skapelse, og kraften i hans sinne . Det betegner krigeren, tyveriet, den forræderiske arbeideren, eieren av tilstanden og fienden som ringer . Kanskje det indikerer død og nød, fordi den som ser på den blir gul, blir forvirret og svak . Og myndigheten til den underslåtte mannen indikerer undertrykkelse av mennesker og fienden og herskeren . Den som ser en løve komme inn i hjemmet sitt, hvis han er syk i det, vil han omkomme, ellers vil det være forårsaket av en myndighetsstyrke . Hvis han lurte ham og plyndret pengene hans, slo eller drepte ham, hvis han hadde vekket sjelen i en drøm, kuttet av hodet eller skilt ham . Når det gjelder løven som kommer inn i byen, er det en pest, nød, makt, mektig eller fiende som kommer over dem i henhold til bevisene han har i å våkne og sove, med mindre han kommer inn i moskeen og reiser seg over prekestolen. er en makt som prøver mot folket og forårsaker dem lidelse og frykt . Og den som kjører løven, rir på en stor sak og alvorlig bedrag, enten som en tvist om herskeren og en våghet over ham og hans fremmedgjøring, eller han rir på havet uten uttrykk, ellers vil han skje i noe som han ikke er i stand til å fremme eller forsinkelse, så han indikerer konsekvensen av kommandoen sin ved å øke søvnen og bevisene . Den som bestrider en løve, kjemper mot en fiende, autoritet eller den som løven tilskrives . Og den som har et kne mens han er ydmyket eller lydig, vil være i stand til å overvinne en undertrykkende og mektig kraft . Og den som mottar Al-Assad eller ser ham med ham og ikke blander seg med ham, en slags myndighet vil slå ham, og det vil ikke skade ham . Den som rømmer fra en løve og løven ikke søker ham, rømmer fra noe han advarer om . Og den som spiser løvekjøtt, han vil få penger fra en sultan og spikre sin fiende, og på samme måte hvis han drakk melken til en løvinne . Hvis han spiser kjøtt av en løvinne, vil han slå en stor hersker og konge . Og løvens skinn var penger til en fiende, og løvehodet ble kuttet av for å få en konge og en makt . Og den som sponser løver, er sanne, mektige konger . Og den som blir truffet av en løve, feber tar ham, fordi løven er feberaktig . Og den som blander seg med løven og ikke motsier ham, han er trygg mot fiendens ondskap, fiendskap stiger opp fra dem, og vennskap er bevist . Og den som kneler og er redd for ham, han skal bli rammet av trøbbel . En løvevalp er en gutt . Og det ble sagt at den som så som om han hadde drept en løve, ville ha sluppet unna alle sorger . Den som gjør en løve, blir urettferdig etter hans tilstand . Og løvinnen ble sagt å være datter av en konge . Og han fortalte : En mann kom til Muhammad bin Sirin og sa : Jeg så som om en løvevalp var i hendene mine, og jeg klemte ham . Da Ibn Sirin så hans dårlige tilstand og ikke så på ham som en verdig person, sa han : Hva har du med prinsene å gjøre? Da han så hans tilstand, sa han : Kanskje din kone ammer sønnen til fyrstenes mann . Så mannen sa ved Gud . Og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så som om jeg tok en løvevalp og førte den inn i huset mitt, så han sa at noen konger stemte overens . Yazid bin Al-Muhallab så at han var på en løve i en båre de dagene han reiste fra Yazid bin Abdul-Malik, så visjonen ble fortalt til en uttrykksfull gammel kvinne, og han sa : Han rir en stor ting og er omgitt av det ….
…Og den som ser at han rømte fra en løve, han vil bli frelst fra det han frykter og advarer, og han vil få sitt behov ….
…Og den som ser en løve som søker ham mens han er på flukt, så er det frykt for sultanen. Hvis han ikke tar ham, vil han rømme, og hvis han tar ham og tar ham, er han imot det og kan indikere pasienten ….
…Og den som så en løve som kom bak ryggen og deretter dukket opp foran ansiktet, det indikerer at det var skade og irettesatte sultanen etter at han spurte ham .)…
…Og den som ser at han møter en løve, men hva han når og ikke treffer ham, det indikerer frykt for autoriteten og at den ikke er skadelig for ham ….
…Og Al-Salmi sa: ~Den som så at han installerte en løve for å tilbringe den hvor han ville, det ville på to ansikter tolke skaden av stor ære og erobringen av en enorm fiende .~…
…Og den som ser at han kjører på en løve mens han frykter det, han vil bli rammet av ulykke ….
…Og den som så at han hadde funnet hodet på en løve, styrte om han var egnet til det ….
Og den som ser hodet som hodet til en elefant, en løve, en tiger eller en ulv, det er blitt sagt at han tar skapelsen av ting høyere enn sin evne og drar nytte av dem og oppnår ledelsen og spikeren på fiender
…Og den som så at han kom inn i en hage og så en løve i den, det indikerer at herskeren over dette stedet har seiret over sine fiender ….
…Og den som ser at han er redd for en løve og ikke ser den, da er han trygg fra fienden ….
…Og den som ser at han har krøkket en løve, det indikerer hans frelse fra mange prøvelser, høyden på en gryte, eliminering av hans behov og hans seier over fiendene ….
…Og den som så at løven han kjørte på, ikke var lydig mot ham, og hvis det skjedde med ham, viste ikke kongene og de eldste ham det ….
…Og den som ser at en sultana ga ham et løvehode, så indikerer han at sultanatet har delegert ham til ham hvis han er egnet til det, eller han har ansvaret for det ….
…Når det gjelder løvene, den som ser at han rømte fra en løve, da vil han flykte fra det han advarer og vil få konsekvensen av seier. Og den som ser at han slakter en løve og ikke inspiserer den, da er han trygg fra fienden sin, og den som ser at han har sett løven uten å blande seg med ham, så blir han skremt av en hersker, og det vil ikke skade ham . Kanskje han ser ham i en drøm På samme måte en preken som indikerer død og nærtidsdød, og den som ser løven i huset sitt, han vil slå makt, godhet og langt liv, og det kan være en påminnelse om døden, og hvis en pasient i ham som døde, og den som ser at han kjempet mot løven, så kjemper han mot en fiende, og hvis han ser at han har beseiret løven, vil han beseire fienden sin og den som ser at han sover med løven eller Han blander seg med ham, fordi en fiende kommer inn i ham, og den som ser at han gifter seg med en løvinne, så flykter han fra mange motganger og opphøyer sin befaling og er redd blant folket, og den som ser at han spiser et løvekjøtt er en stor myndighet, og den som ser at han har slått et løvehår eller -hud eller at han spiser av medlemmene, så vil han slå pengene til en undertrykt fiende…
…Trappene : Det indikerer årsakene til det høye, høyden og ønsket om i denne verden og det hinsidige, ifølge Maarrib som sier : graden av så og så har steget, og så og så er av høy rang . Og det indikerer dikteringen og overtalelsen fra den allmektige ordtaket : ~Vi vil trekke dem dit de ikke vet .~ Kanskje det indikerte stadiene av reisen og hjemmene til de reisende at de kommer ned på statusen til statusen og scenen på scenen . Kanskje indikert av livets dager som førte til hans mål . Det velkjente av det indikerer husets tjener og tjeneren til dets eier og dyret hans, så den som går opp en ukjent trapp, jeg vil se på saken hans, og hvis han når slutten av den og han er syk, han kommer til å dø. Hvis han kommer inn i et rom over det, har sjelen nådd himmelen, og hvis han blir fengslet uten det, vil han bli holdt tilbake fra det etter døden. En reise som han gikk ut til ansiktet og nådde levebrød hvis reisen hans var i penger, og hvis det var for annet enn det, utledet jeg hva han ledet eller møtte på tidspunktet for oppstigningen, noe som indikerer godt og ondt og oppfyllelse og mangel på behov, for eksempel om han møtte førti mann eller fant dinarer på dette nummeret, så er dette gode nyheter Nøyaktig hva han kom ut til, og hvis tallet var tretti, gjorde han ikke det, for de tretti var korte , og de førti var fullstendige, ble den fullført av den allmektige Gud for Moses med motgang, selv om han fant tre og hans avgang var i et løfte som ble gitt til ham, fordi Gud den allmektige sa i de tre : “ Dette er et løfte om at er ikke falsk . ” På samme måte, hvis han godkjente at han kom ut og dro til Hajj, ble hans Hajj fullført for ham, og hvis han ikke håpet på noe av det, og han så ikke at han i Hajj-månedene ville oppnå myndighet og høyde, enten gjennom en stat, en fatwa, oratorium, eller kallet til bønn på fyret, eller det rømmer fra den berømte høyprofilerte saken . Når det gjelder å gå ned trappene, hvis han var på reise, kom han fra en reise, og hvis han ble nevnt som en leder, ville han forlate ledelsen . Og han var isolert fra arbeidet sitt, og hvis han var en rytter, gikk han til fots, og hvis han hadde en syk kvinne, ville hun omkomme, og hvis han var pasienten hun så ut, og hvis han skulle til en brønn- kjent sted, til familien og huset, eller til mye halm eller bygg, eller til hva som er bevis på verdenspenger og dets tilbud Han kom seg etter hennes sykdom . Og hvis nedstigningen hans var fra et ukjent sted som han ikke kjenner, eller fra en villmark, eller til et dødt folk som han kjente fra de som gikk foran ham, eller om hans fall var et brudd, eller han falt ned fra det i et hull eller en brønn eller begravet, eller til en løve som fortærte den, eller til en fugl som han kidnappet, eller til et fortøyd skip som tok den av, eller til en klynge over henne, og hun gikk ham, for trappene er dagene i hans liv , og alt som ble sendt ned til ham fra dem, er hans død da den var fullført og hans dager gikk ut . Hvis han hørtes våken av sykdom, og han var en tyrann eller en vantro, så jeg på det som ble avslørt for ham, og hvis det indikerer godhet som moskeen, fruktbarhet, barnehage, ablusjon og lignende, så er han trygt og omvender seg, og han stammer ned fra det han er og forlater det og kutter ham selv om nedstigningen er mot det som indikerer stor storhet og store synder og vantro, som arroganse og skremmende stor ild, løve, slanger og store fallgruver , for det trekkes mot ham og blir ikke tatt plutselig før det som går fort i det, blir returnert til ham, og han blir straffet med ham og kan ikke flykte fra det . Bygningen av trappene ble fornyet, som bevis for godhet fremgår av korrupsjonen, hvis den var fra melk, var den god, og hvis den var fra murstein, mislikte den seg . Noen av dem sa : Graden er å gjøre gode gjerninger, den første er bønn, den andre er faste, den tredje er Zakat, den fjerde er veldedighet, den femte er Hajj, den sjette er jihad, og den syvende er Koranen ‘ en . Og alle Maraqi er gode gjerninger, fordi han, fred og velsignelse være med ham, sa : Les og mykgjør : Stigende fra det hvis det er av leire eller melk, er godt i religion og islam, og det er ikke noe godt i det hvis det er fra murstein, og hvis han ser at han er i et rom uten margarin og det ikke er fred i det, så er det perfeksjonen i hans religion og høyden hans rang hos Gud, fordi Gud den allmektige sier : ~ Vi løft grader av det vi ønsker . ~ Leirepottene er laget av leire . Guvernøren har høyde og stolthet med gjeld, og kjøpmenn handler med religion, selv om den er laget av steiner, for det er høyden på hjertets hardhet . Og hvis det er av tre, så er det med hykleri og hykleri . Hvis det er av gull, oppnår det tilstand, fruktbarhet og godhet . Og hvis det var av sølv, ville han skaffe hushjelpen min med antall margariner, og hvis den var av null, ville han skaffe seg verdens verdens varer . Den som går opp i Marqa, vil ha nytte av en forståelse og skarpsindighet som vil heve den . Og graden ble sagt å være en asketisk mann som tilbad, og den som var nær ham, ville oppnå høyde og asketisme, for den allmektige sa : ~ Gud opphøyer de blant dere som tror, og de som har oppnådd kunnskap gradvis .~ Og hver grad for guvernøren er et år . Og stigen av tre : en tynn, hyklerisk mann og å stige opp i den er en bygning med intensjon, fordi Gud den allmektige sier : ~ Eller en stige på himmelen, og du vil påkalle dem med et tegn .~ Det ble sagt at oppstigningen innebærer hjelp fra et folk med hykleri, og det ble sagt at det er en reiseguide . Hvis han stiger opp i den for å høre ordene til en person, så treffer han autoritet når han sa : ~ Eller ha en stige de lytter i, la deres hørere komme med en klar autoritet .~ En mann sa til Ibn Sirin : Jeg så som om jeg var på en trapp, så han sa : Du er en mann som lytter til folk . Fred på jorden er en sykdom, og ereksjonen er helse . Taq : Bredt er bevis på kvinnens gode oppførsel, og smalt er bevis på hennes dårlige oppførsel . Hvis en mann ser at han sitter i et smalt bånd, skiller han seg fra sin kone åpent, og hvis hans stilling på bandet er vid, blir kvinnen hemmelig løslatt fra mannen sin . Kapasiteten er en president godkjent av husstanden ….
…Hvis du drømte om å dø, forutsier dette at du blir truet av ondskap fra en kilde som bidro til fremgangen din og velsignet deg tidligere . Hvis du ser andre dø, er dette generelt uflaks for deg og vennene dine . Hvis du drømmer om at du kommer til å dø, indikerer dette at din utilbørlig forsømmelse av dine saker vil fornedre deg . Sykdommen truer med å skade deg også . Hvis du ser dyr i smerte av å dø, indikerer dette at du vil bli frelst fra onde påvirkninger hvis dyret er vilt eller vilt . Men hvis du ser kjæledyr som dør eller lider av døende smerter, er dette et uhyggelig bevis . For når gode eller dårlige hendelser nærmer seg deg, tar disse former for plagsomme døende deg til å påvirke deg med glede eller alvoret i situasjonen du er i ferd med å komme inn når du våkner, og vender deg til materielle forhold, og det gjør det for for å hjelpe deg med selvkontroll, og dette er viktig for å konfrontere alle situasjoner med ro og besluttsomhet ….
…Kjøring er i en drøm underdanig mens du forfølger . Hvis et menneske ledet ham, er han etterlyst ved å drepe eller såret et menneske . Og hvis han blir ledet av en løve eller en knust fugl, er det en ydmykelse som rammer ham fra en hersker, eller en plage som rammer ham fra en sykdom ….
…Og den som ser en løve og rømmer fra den og løven ikke ser den eller føler den, så tolkes den med tilegning av kunnskap og visdom, og den som ser løven inn i en by, blir den tolket ved å endre sin besittelse hvis det er urettferdig, og hvis det er rett, tolkes det med vennskapet til kongen av hans motpart ….
…Og den som ser en løve som en indikasjon i huset sitt, da vil han lide av trøst, godhet og langt liv, og hvis det er en pasient i den, indikerer han at og den som ser at han har slått fra løvens hud, bein, kjøtt, nerve, hjerne eller hår noe, så vil han lide en arv ….
…Og den som så at han bar en løve, det indikerer forsoning med fienden eller nærhet til sultanen ….
…Abu Saeed, predikanten, sa: ~Den som ser en rasende løve som blokkerer veien for mennesker, vil tolke sognets undertrykkelse .~…
…Al-Kirmani sa at synet til løven tolkes av sultanen, den som ser at han har truffet hodet på en løve, da vil han oppnå en stat, en høy rang, penger og en velsignelse, spesielt for den som spiste det ….
…Og den som ser at en løve tråkker, det indikerer en reduksjon i hans ære og hellighet, og forekomsten av skadelige effekter fra ham ….
…Den som ser hodet kuttet av seg i en by eller lokalitet eller ved en port, så kommer høvdingene for folket til det stedet, og hvis han ser at han spiser av dem eller tar noe, er det gevinsten på penger og fordel, og den som ser at hodet er stort, så er det en økning i pengene hans, og hvis han har en stilling, så øker stoltheten, og hvis det ellers er så bra i alle fall, og den som ser at hodet er lite, så motsatt av saken, og den som ser at hodet hans er som hodet til en elefant, hest, løve, muldyr eller esel, så er det prisverdig, og hvis det er som hodet på en kamel, storfe, sau eller gris , så er dette ikke Mahmoud, og noen av dem sa at han så hodet sitt som hodet til et dyr. Det er tillatt å spise det, så det er ikke noe galt med det, og hvis det er noe det ikke er tillatt å spise, så er det ikke noe godt i det. Og noen av dem sa at det er penger og hode å se hodet på dyr. Hvis det er fra det som spises, så er pengene en kone, og hvis det er fra noe som ikke kan spises, er det forbudt. Fordel, så vel som om han inkluderte ham i det som ikke burde være som ham i oppvåkning…
…Den som ser som om han kjemper mot en stor løve og slår ham, han vil slå en blind konge ….
…Hunnen er stedet for hårplanten . De to kvinnene kan referere til ektefellene, foreldrene eller øyenbrynene ved døren . Kanskje det indikerer pengesekken, eller foresatte som ikke er gyldige til å gifte seg, unntatt med dem . Kanskje testiklene indikerte granateple . Og den som ser at testiklene hans er blitt kuttet, eller at han ikke liker dem, så vil hans fiender få seier over ham så mye som han har fått fra testiklene . Og det ble sagt : Bare menn blir født til ham . Og det ble sagt : Han arver penger fra blodpenger . Og den som ser at testiklene hans har blitt store for ham, han skal bli bevart, slik at hans fiender ikke når ham dårlig . Og det ble sagt : Det er mange kvinnelige avkom . Og den som ser at testiklene hans er i hendene på sine fiender, hans fiender vil nå ham like mye . Testiklene kan indikere kvinnelige slektninger, for eksempel to søstre, to døtre, to koner eller en mor og tante, så det som skjedde i dem er en ulykke i en av dem . Hvis han så at testiklene hans ble kuttet, hvis han hadde to pasienter, døde hun, og hvis han hadde to koner, døde de eller forlot dem . Testiklene kan indikere pengene, og hvis han ser dem bli avskåret, kreves det at han tar penger fra ham to tusen eller to hundre eller to dinarer, og hvis han ikke hadde noe av det, ville hans avkom bli kuttet av, og hans levebrød var ikke mulig, og Guds velsignelse ble tatt fra ham . Og den som ser venstre testikkel hentet ut av ham, hans barn vil dø, og det er ikke født noe barn for ham, og hvis han ser at han ga det med godhet fra ham, vil det bli født et barn for ham . Og testiklene kan indikere forfølgelse og bevegelser . Testikelen indikerer hva en person sover på fra sengen eller puten under hodet . Hvis kvinnen ser at hun har to kvinner, kan hun ha unnfanget tvillinger . Og hvis en mann ser at testiklene hans er avskåret fra en sykdom med løve– eller revesykdom, og kanskje han skilte seg fra sin kone, solgte slavejenta, mistet barna sine, delte ut hans, sekken eller vesken og mistet penger, og hvis han var opprørende, ville vekten hans opphøre ….
…Badet : betegner kvinnen til å oppløse mizarah med seg, og personen blir tatt med når svetten hans kommer ut, da sædceller hans faller i livmoren, og det er som en vulva . Og kanskje indikerte han rollen til folket i helvetet og ondskapens folk, strid og tale, for eksempel rollen som ekteskapsbrytere og fengsler, og rollen som herskere og samlere for hans ild og undertrykkelse eller klamringen til familien og gode porter til den og overflod av vann som strømmer i den . Og kanskje indikert av havet og sykdommen, og til helvete . Den som ser seg selv på et bad eller noen andre ser ham i det, og hvis han ser ham død, så er han i ilden og det intime, fordi helvete er oppfattende og har forskjellige porter, og i det intime og rødmende, og hvis en pasient ser det, vil jeg se på hans tilstand, og hvis han ser at han er utenfor varmehuset til renhetshuset, og hans sykdom er våken, reiste jeg meg opp . Så den som vasker og kom ut av det, han kom ut intakt . Hvis hans sykdom var forkjølet, økte den og fryktet for ham . Hvis han imidlertid vasker og bruker hvite klær, i motsetning til sin vane, og kjører på en båt som ikke passer for ham, er det å vaske ham, skjule ham og kisten hans . Og hvis det var om vinteren, skremte krampa ham . Hvis han ser at han er inne i varmehuset, så er han imot det som tidligere ble nevnt i utgangen, så vil hensynet tas, og mellomhuset vil være for de syke som satt i det, noe som indikerer at han formidler i sykdommen til han kommer inn eller går, så er det enten tilbakeslag eller bedring . Og hvis han ikke var syk, og han hadde krangel eller behov i huset til en hersker, en hersker eller en hersker, er en dom for ham og ham basert på omfanget av varmen eller kulden han fikk på badet, eller glatt eller spray . Hvis ingenting av det, og mannen var sølibat, giftet seg eller deltok på en fest eller begravelse, og det var støy eller støy, bekymringer og sorg i det, som den på badet, ellers ville han ha en grunn for ham fra verdens penger med en hersker på grunn av strømmen av vann og svette, som er penger . Svette kan indikere bekymring, tretthet og sykdom, spesielt i uklarhet og temperatur på badet . Hvis han ble fratatt klærne, er det med kona og for hennes skyld og for hennes familie og for hennes familie, det badet krever, vil bli utført på ham . Hvis han er i klærne, er saken fra et utenlandsk synspunkt eller noen forbudte forhold som mor, datter og søster, slik at hans forhold også blir vurdert, og hans rekker og bosted blir overført, og hva han møtt eller møtt av hans disposisjon på badet, og hans overføring i det fra sted til sted . Og hvis han ser at han kom inn i den gjennom en kanal eller en liten energi i døren sin, eller det var en løve, løvinne, dyr, kråker eller liv i den, så er han en kvinne som kommer inn i henne i en dekorasjon, og han møter folket med ondskap og umoral blant folket . Noen av dem sa : Badet er et skadelig hus, og den som kommer inn i det, blir skadet av kvinnene . Duer stammer fra deres intime navn, for de er skinke, og duer er en svoger eller slektning . Hvis det ble brukt varmt vann i det, ville kvinnene bli bekymret, og hvis det ble overveldet og kom inn på badet, kom det ut av skyen . Hvis han sitter på badet, bryter han kvinnen og kunngjør kommandoen sin, fordi badet er stedet der ‘awrah blir utsatt . Hvis han bygger et bad, vil han begå uanstendighet og avsky ham med det . Hvis badet er varmt og mykt, er hans familie, svigersønn og pårørende til kvinnene hans enige om det, hjelper ham og synes synd på ham . Hvis det er kaldt, blandes det ikke med det og drar ikke nytte av dem . Og hvis han var veldig varm, ville de være tøffe, og han så dem ikke fornøyd med alvorlighetsgraden . Og det ble sagt at han så at han var i det varme huset . For en mann forråder ham med sin kone, og han prøver å stoppe ham, så han forbereder seg ikke på ham . Hvis bassenget er fullt og vann strømmer fra det varme huset til mellomhuset, vil det gjøre ham sint på sin kone, og hvis badet tilskrives verdens vrede, og hvis det er kaldt, så personen som har visjonen er dårlig og med lite inntekt, og hånden når ikke det han vil . Og hvis han er varm, myk og sympatisk, så handler hans kjærlighet, og han vil være en elsker av en stat, som ser på ham en lettelse og glede . Og hvis det er veldig varmt, vil det være fruktbart, og det vil ikke ha et mål, og det vil ikke bli rost av folket . Og det ble sagt at den som så at han kom inn på et bad, er bevis på kuldegysing . Hvis han ser at han drakk varmt vann fra det varme huset, eller helte det eller badet med det på en annen måte enn å vaske, så er det bekymring, nød, sykdom og redsel, like mye som varmt vann, og hvis han drakk det fra mellomhuset, så er det en solid feber . Hvis en drink fra et kaldt hus er maleren, og hvis han ser at han vasker seg i varmt vann og vil reise, så skal han ikke reise . Hvis han blir ansatt av en person som søker sin fordel, har han ikke lettelse, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og hvis de søker hjelp, vil de bli behandlet med vann som en tid .~ Hvis badet, vask og noura kombineres, ta badekaret og badekaret og la badet gå, for det er sterkere i tolkningen . Hvis han ser en ukjent due i stedet, er det en kvinne som folk vil se på . Og noen av dem sa : Den som så det som om han bygde et bad, avlastet seg selv . Og han fortalte at en mann så ut som om han hadde sklidd på badet, så han kuttet den ved en overgang, og han sa : Du er så dårlig . Han viste ham at han hadde sklidd på badet, og beinet hans var brukket ….