…Og det ble sagt at den som så at han hadde på seg en ukjent turban og ikke kjenner fargen eller utseendet, da det enten er en av de døde turbanene, la ham forberede seg på det, eller hun er en kvinne som informerer henne om sine forhold og vet ikke hva hun er og hva hun gjør med ting, og han er forvirret over det, og det ble sagt at turbanen blir fjernet hvis hodet blir avdekket. Det tolkes i ti aspekter av skilsmisse og isolasjon, og deretter svekker staten, ryker med roten kongen, mangel på pomp, kjærlighet og paradoks for en høvding, forandrer en sak han er i, kutter en vei over ham og hans kones død. Han oppnådde fra det som ble nevnt fra det som ble nevnt, og med hensyn til baretten var han stolt av den, og hver kappe var i ære og prestisje i henhold til dens verdi ….
Drømmer om kjæresten din som gifter seg med noen andre
(204 betydninger av å drømme om kjæresten din som gifter seg med noen andre)…Vals Hvis du ser en vals, forutsier dette at du vil bygge lykkelige forhold til en munter og eventyrlig person . Enten hvis en jente danser vals med kjæresten sin, så betyr dette at hun vil bli gjenstand for mye beundring, men ingen vil søke å ta en kone . Hvis hun ser kjæresten sin danse vals med en konkurranse, vil hun overvinne hindringer for å oppnå sine ønsker på mesterlig vis . Og hvis hun danser vals med en kvinne, vil hun bli elsket for sine lønnsomme måter og metoder . Hvis hun ser folk som snurrer i valsedansen som om de er fulle, vil hun unne seg så dypt i lyster og gleder at hvis hun forhindrer de besmittede introduksjonene til kjæresten sin eller hennes mannlige bekjente, vil det være et mirakel ….
…Anheng Hvis en jente drømmer om at kjæresten hennes setter en medaljong rundt halsen hennes, vil hun motta mange flotte tilbud, og snart blir hun gift, og vakre barn vil krone livet hennes . Hvis hun mister et anheng, vil døden kaste sorg i livet hennes . Hvis en elsker drømte om at kjæresten hans returnerte til ham en medaljong som han hadde begavet, vil han møte alvorlige konsekvenser . Kvinnen han elsker vil bekymre ham og vil være ukomfortabel med ham . Hvis en kvinne drømte at hun hadde knust en medaljong, ville hun ønske seg en ustabil, lunefull ektemann som hater stabilitet i noen av dens former, enten på jobben eller i følelser . Den medaljong : et edelt metall eske som inneholder et minne, for eksempel en persons tegning eller en hårlokk som trekkes fra en kjede eller kjetting ….
…Tøfler betegner i en drøm tjeneren, pengene og beskyttelsen mot ulykke . Og den som så at han hadde to tøfler, han ville reise i sjøen . Bruk av smale tøfler indikerer angst, nød og krav om gjeld, og kanskje smale tøfler indikerer begrensning hos menn . Den fremdeles så at den fjernet ham bekymring og nød . Bruk av tøfler med paller indikerer en økning i prestisje og levebredde . Og det ble sagt : Visjonen om tøfler under vinterens ankomst indikerer god, og i ledelsen, eller om sommeren, indikerer den deres bekymring . Og den som så at hans tøfler falt i en brønn eller ble brent, hans kone døde . Og de nye tøflene hvis det er smalt, så er det en religion som kreves, og hvis det er bredt, er det dem . Tøflene er en ikke-mahram person som faste eller reiser, og hvis han ser en khuff og ikke bruker den, vil han skaffe penger fra det ikke-arabiske folket . Den som bruker enkle tøfler, reiser langt eller nær, eller gifter seg med en jomfru . Hvis tøflene ble ødelagt, ville kvinnen være et plagg . Hvis tøffelen faller i en brønn eller går tapt, slipper han den, og hvis han selger den, vil den dø . Hvis han stjal sandalene fra ham, ble han plaget av to ulykker, og hvis en ulv eller en rev hoppet på tøflene hans, var de umoralske etter kona hans . Hvis han bruker løstsittende tøfler, blir han tatt av kona . Hvis han bruker tøfler med en lapp i bunnen, gifter han seg med en kvinne som har en sønn . Og den som mistet sine gamle tøfler, gjelden blir fjernet fra ham . Og tøfler går forbi storfe, så hver ulykke som skjer i tøfler skjer i hans storfe . Og den som har en tøffel, halvparten av pengene hans vil være borte . Og hvis han gjemte det sammen, er alle pengene hans borte . Og det ble sagt : den gamle khuffen er en gjeld og fengsel, og slaven er en kone, og hvis han ser at han har funnet en khuff, indikerer han at han jobber i kroppen for det hinsidige, eller at han forsømmer sin forpliktelse og gjør det lettere for mange . Og kamel var lettere i en drøm, med styrke og reise, og kanskje kamelens slapphet tydet på at det var sving på fullmåne eller smerte, eller forberedelse til saker og et godt fremskritt . Se også skoene, se zeppelin og se sålen ….
…Hekle ~ din knutenål ~ Hvis du drømte om det, forutsier dette at du vil bli kastet i trøbbel på grunn av en naiv handling som skyldes stor nysgjerrighet rundt andres arbeid . Vær forsiktig med å snakke åpent med upålitelige kvinner ….
…Og den som ser at han har mye penger sammen, og hva som skjedde med ham fra dem, er skadelig, så indikerer det at han er blant de fremmede, og han får godt og drar nytte av dem, og hvis han har noen skade av dem, så han indikerer at skade og ondskap har skjedd fra konkurrentene ….
…Gummi Hvis du drømte om at du hadde på deg en gummidrakt, forutsier dette at du vil bli respektert og beæret på grunn av den høye moral og renhet i karakteren din . Hvis dressen din er blonder eller utslitt, bør du være forsiktig med oppførselen din fordi rykter kan angripe omdømmet ditt . Hvis du drømte at du brukte gummi generelt, forutsier dette at du vil være ukomplisert i å velge venner og ha det gøy . Hvis du drømte at lemmene dine strakte seg som gummi, forutsier dette at sykdommer vil true deg, og du kan ty til svindel og bedrag for å drive virksomheten din . Hvis du drømte om varer laget av gummi, forutsier dette at forholdene dine vil gå i henhold til skjulte hemmelige begrunnelser, og at følgesvennene dine ikke vil forstå din personlighet i mange tilfeller . Hvis du drømte om gummi, betyr dette negative endringer i handelsforholdene dine . Hvis du utvider det, vil du prøve å etablere et prosjekt som er større enn potensialet ditt ….
…Hvorfor ser noen skremmende drømmer? Spørsmål / Hvorfor ser noen skremmende drømmer, ikke glade og lovende, og har dette en vitenskapelig forklaring? I mine hender dette spørsmålet, finner jeg at jeg trenger å gjøre oppmerksom på noen viktige punkter : 1) At drømmen om Satan er en realitet og ikke en metafor, og denne oppfatningen ble uttalt av mer enn en imam og erklærte den, inkludert imam Muhammad al-Saffarini i å forklare trilogien til Imam Ahmads fortellingskjede, som er en handling fra Satan, som er hans handlinger Den andre, slik som : waswasah, forførelse, holder fast i sovende rim, gråter ved utbruddet av Adams sønn, flyktet når kallet til bønn, og ikke glem her at Djevelen driver blodstrømmen fra en person, og se for å forsikre deg om dette til ansiktet av sinne, hvordan det endrer seg og blir rødt !!! 2) Det ble rapportert i Sahih på autoritet fra Abu Hurairah, må Gud være fornøyd med ham, at Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : [ Satan strikker på rimet på et av dere? , hvis han sov tre knop, slo han stedet for hver knute på deg en lang natt, og han sovnet . Hvis han våkner, vil Guds minne oppløse en knute, og hvis han utfører vask, vil en knute løsnes. Hvis han ber, løsnes en knute . Al-Bukhari, må Gud være nådig med ham, hadde rett ved å si : Kapittel om å holde Satan på hodets rim hvis han ikke ba om natten, og det som menes med det er kveldsbønnen, som Ibn Hajar sa i hans kommentar til Al-Fath . Så se, o Gud, ta vare på deg, til bønn, hvordan du beskytter eieren, og det er den første forsvarslinjen – som betyr middag – mot den forbannede Satan og hans mistillit og bedrag, så mediter med meg den Allmektige : [ Mine tjenere har ikke myndighet over dem, og din Herre er tilstrekkelig som forvalter ] Al-Isra : 65. Og den allmektige sa : [ Mine tjenere har ikke myndighet over dem bortsett fra de som følger deg blant fristerne ] Al – Hijr : 42. Den som forlater disse minnene, bønnene og wirds, har falt sine festninger ved sitt eget valg, og er fornøyd med invasjonen av sin fiende, og derfor må du resitere wirds, den viktigste av dem er det hellige vers; Det er bevist at den bevarer leseren til den blir, og du må følge lydighet, slik at du er trygg fra den forbannede Satan i oppvåkning og i søvn, og Gud vet best ….
…1 – Tid for uttrykk : legg merke til når noen av kryssene som etter uttrykket av en visjon som sier : vil falle denne visjonen etter slikt, i dager eller måneder eller år, og noen av dem overdriver til du noen ganger sier lignende datoer , for eksempel : vil falle synet ditt på den tredje dagen i måneden Den tredje er etter tre år, og noen av dem sier : Den vil falle på en slik dato måneder før den eller måneder etter den, så den starter ikke som forrige . Etter min forskning for dette emnet og funnet flere faste tekster, viser jeg deg og kommentar på hva som åpner Gud og si : Den første katalogen : I den historien om Josef , ascites så Bosevh fred være med ham Rabah og kutt på hans far sa til sin far : Da Joseph sa til sin far Aaopt, så jeg en ti en planet og solen og månen så jeg dem bøye seg ( Yusuf : 4 ). De lærde sa : Denne visjonen ble oppnådd etter førti år , da Gud gjenforente Joseph sine foreldre og hans brødre, elleve , og tilbad all sin hilsen og ærbødighet mens Koranen kuttet historien hans . Han sier : foreldrene sine på tronen og falt nedlagt og sa, far, denne tolkningen av visjonen min kan gjøre det virkelig til at min Herre har bedre meg da det førte meg ut av fengselet og kom til deg fra beduinen etter det med flyttbar djevel mellom meg og mine brødre, min herre hyggelig hva han vil, han er den vitende, den vise ( Yusuf : 100 ). Hvis denne visjonen om Joseph, en ung gutt på syv år, har blitt oppnådd i Egypt bokstavelig talt , satte Joseph seg på tronen, bøyde foreldrene og brødrene hans og bøyde seg og bemerker at visjonen om Josef er visjoner som du ikke trenger å uttrykke , men også fall ble sett , og det er viktig her at tolkningen av visjonen forsinket førti år, noe som ble vist i et intervju med persen Salman sa : ~ blant synet til Josef og dets uttrykk i førti år, ~ sa Ibn Hajar etter ham. . Fortellerne til al-Tabari , al-Hakim og al-Bayhaqi med en gyldig kjede av fortellere (1). Andre guide : Også i historien om Joseph , etter at han kom inn i fengselet , så kongen en visjon skremte ham og spurte Aoolha ham når vitenskapsmenn og staten rundt ham og holdt møter E og sa til dem : ~ Kongen sa , Jeg ser syv fete kyr han ville spise syv magre og syv Snblatt Khader. Og den siste, skorpete, O offentlig, vær så snill å gi meg beskjed om visjonen min, hvis du skal se visjonen uttrykke (43). ( De sa pipedrømmer, og vi tolker ikke drømmer i to verdener. ~(44) ( Joseph 44 43) Sannheten er at svaret på disse ligner svaret fra noen av publikum som ikke nøler med å svare på uttrykk for visjoner. De sier: for eksempel : død, lenge, livet , og rop lo og dette kan være å si til Gud uten kunnskap , eller finne dem slik fotnote Badan det svaret da det ba dem slått til høyre og venstre for å rømme, eller i jakten på hvem som sendte ham Spørsmål . Hva angår Josef mens han var på tvers av synet, svarte og velg tidstale han var syv år vanskeligere å dyrke det som høstet Vdhiroh pigg i bare litt av det du spiser) 47 () tm kom etter at syv hard eat det du bare ga dem litt enn Thsnon () 4 8 ( ( Yusuf : 47 – 48 ) . Joseph , minnet T om at synet vil bli oppnådd innen en periode på femten år , drøm som er glad for å føre Josef til dem om fjorten år med å si kongen av syv tykke kyr , og syv kuer lener seg , og lærde sa : Josefs ord : ) tm kommer etter et år hvor Agat-folk og det Aasron ( ( Yusuf : 49 ) ikke viste ham synet , men det er det Gud lærte Yusuf og godt uttrykk (2). Tredje guide : Anas bin Malik, må Allah være fornøyd med ham at sendebud av Allahs fred være med ham ble inngått den eller jenta er haram Milhan , Vttamh , og moren er forbudt under stille tilbedelse og gikk inn på Allahs sendebud fred være med ham dag Votamth og satte seg deretter Tvla hode – noen inspisere hva det dreper lus – Vnam Allahs sendebud fred være med ham og våknet så latter , sa hun : Jeg sa : hva Idgk O Allahs sendebud? Han sa : ~ Folk fra min nasjon, tilbød inntrengere i Guds navn som kjører Thbj dette havet . Og Thbj havet enhver tur tilbake o r midten – kongene på familien eller som konger på familien , ~ sa : sa : Jeg sa : O Allahs Gud, be til Gud om å få meg en av dem, han kalte henne, og deretter sette hodet og han sov, og da våknet ler, sa hun : jeg sa : hva Idgk O Allahs Gud, sa : ~ folk fra min nasjon, tilbys for moro skyld av inntrengerne Alte Gud, ~ han sa i første, hun sa : jeg sa : O Guds sendebud , be til Gud som gjør meg til dem, sa : du er fra de to første ~ , Frckpt eller haram-jenta Milhan havet på tidspunktet for Sid Vsrat for Daptha da jeg kom ut av havet Vhlkt . avtalt ord fra en muslim (3). etter å ha søkt langvarig i denne historien fant at visjonen om tiden var etter farvel Hajj, og forekomsten av synet var på tiden til Othman bin Affan, så de installerte havet etter hverandre Othman, på vei til Kypros Vsrat for Daptha Kathy og begravet der, og det var som en stein sønn sa i åpne året tjue – åtte . tiden er mellom visjonen og uttrykket atten år, Gud jeg kjenner . Legg merke til denne tiden mellom synets forekomst og uttrykksavstand . så fortell meg at du tror den som ber om en visjon Vtakbrh så uttrykket hennes, og så overrasket ham etter en periode på s. En natt sier han til deg : Jeg sa : slik og slik vil skje, og nå en måned, to måneder, eller et år vil gå, og det er ikke oppfylt som om hans tilstand er : Du tar feil ! ! ! Ja . . Linjen kommer fra krysset, men synet kan bli forsinket. ”Og hvis tingen er nevnt, sier jeg her : Forsøket på krysset for å sette en tid for tidspunktet for visjonens forekomst må undersøkes og sinnets arbeid og tretthet, det som er behov for en tid å komme, men visjonæren kan noen ganger insistere på å spørre om tid, så hvis jeg fortalte ham og jeg fortalte ham : Gud kjenner til og med fra deg selv forlegenheten av feil, bli overrasket over Antqsk sier : han fortalte meg overfarten og fikk ikke vel , og noen av dem håner ved å si : hva har det over . Etter denne presentasjonen sier jeg : Hvem har rett i din mening? ________________________________________ (1 ) Se : Fath al – Bari Ibn Hajar – op – ( 12/377 ). (2 ) Abu Bakr algeriske : Acer ‘s store tolkninger av ordene i den Høyeste og Bhamch River God Acer eksegese, jeg fire / 1420 av – , bibliotek- og informasjonsvitenskap og styring . ( S. 578 ). (3 ) Narrated ved Bukhari i boken av åpenbaring uttrykk dør i løpet av dagen på to steder (11 /72 ) , (391/12 ) – op – og fortalt av Muslim, som i den kjernefysiske (13 /58 ) i den bok av emiratets dør Han foretrakk invasjonen til sjøs – forrige referanse -. ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…
…Når det gjelder al-Ma’idah : Det ble fortalt at noen av dem så som om det ble hørt en telefon som hørte hans stemme og ikke så hans person resitere dette verset : ” O Gud, vår Herre, før ned et bord over oss fra himmelen . ” Han fortalte om synet hans på krysset, og han sa : Du er i vanskeligheter og ber til Gud den Allmektige for lettelse og letthet, og han vil svare deg . Det var som han sa . Uttrykkene var forskjellige i tolkningen av tabellen. Noen av dem sa at bordet var en hederlig og sjenerøs mann, og å sitte på det var hans selskap, og å spise av det ville ha nytte av det . Hvis det er menn med ham ved bordet, frustrerer han et folk med glede, og mellom ham og dem er det uenighet om å leve for ham, og de mange rene fluffene og god mat på bordet er bevis på deres stor hengivenhet, og noen av dem sa at bordet er religion . Det ble fortalt at en mann kom til profeten, må Guds bønner og fred være over ham, og sa : O Guds sendebud, i går så jeg en grønn plen med dekket bord og en prekestol med syv trinn, og jeg så deg , Guds sendebud, du reiste deg til den syvende og ba om det og kalte folk til bordet . Han, må Guds bønner og fred være over ham, sa : Når det gjelder bordet, islam og den grønne plenen er himmelen, og prekestolen er syv grader, så forble verden syv tusen år, hvorav seks tusen år gikk, og Jeg ble syv . Og appellen, jeg inviterer skapelsen til himmelen og islam . Og noen av dem sa : Al-Ma’idah er et råd om det som trenger hjelpere fra en bybygning eller en landsbybygning . Og noen av dem sa at bordet er en manns kvinne . Og han sa at noen av dem så ut som om de spiste ved et bord . Hver gang han rakte hånden ut mot den, kom hånden til en blond hund ut under bordet, og han spiste med ham . Han fortalte om synet sitt ved en kryssing og sa : Hvis ditt syn er sant, vil en ung Saqlabah- gutt dele med deg din kone . Han lette etter saken og fant den som han sa . Og hvis han ser brød spredt på bordet, vises en fiende for ham . Og hvis han så at han spiste av det, ville det oppstå en tvist mellom ham og hans fiende, ifølge noen uttrykkers ordtak . Og det ble sagt at han spiste ved bordet, han spiste mye mer enn sin vane å like det, dette indikerer lengden på livet hans like mye som han spiste . Og hvis han så at bordet var hevet, ville han ha gått tom for livet . Og det ble sagt at hvis han ser en eller to farger av mat på bordet, så er det bestemmelse at han kan nå . Og til barna hans, basert på hva den allmektige sa: ~ Bring ned et bord fra himmelen til oss .~ Og det ble sagt at bordet er en bytte i fare, og at byttet har gått bort . Det ble sagt at det var maten og livsoppholdet til dem som hadde og spiste av det . Hvis det er på henne alene, blir det ikke bestridt . Og hvis hun hadde noen andre, var det brødrene som var involvert . Og den hyppige flagringen av deres kjærlighet, og mangelen på deres mangel på kjærlighet . Et brød av kjærlighet er Sunnah, og hvis han ser at han sprer mat, så er det hans tilsidesettelse av Guds allmektige nåde . Og Mamlouk så som om herrens bord hadde gått ut og flyktet mens dyret stakk av. Da hun kom til døren, ble hun knust, så han foreslo for ham at kona til hans herre hadde dødd fra den dagen og ødelagt alt hun hadde, og det var en plikt, fordi han så bordet som han ble servert på. var ødelagt . Når det gjelder turen : en flott reise som oppnår kapasitet i den, og det ble sagt at det er en reise til en konge av stor betydning, og får kapasitet og komfort for de som finner det, fordi det er mineralet av mat og spising ….
…Kan vitenskapen om å uttrykke visjoner og drømmer læres og instrueres? Det er ingen hemmelighet for alle som er interessert i denne kunsten at denne kunnskapen er veldig hederlig, og det er derfor Gud er takknemlig overfor sin profet Yusef ved å si den allmektige [og også din Herre vil svare deg og lære deg om tolkningen av hadiths .. .] , og vår profet Muhammad [ fred og velsignelse være med ham ] pleide å uttrykke visjoner og spurte ofte ledsagerne som i hadithen til Samra bin Jundub : Da profeten [ fred og velsignelse være med ham ] ba om morgenen, kom han til dem med ansiktet og sa : Så noen av dere en visjon i går ? Jeg har faktisk et synspunkt på denne saken. Jeg mener muligheten for å lære, og undervise i denne vitenskapen, som er at den kan læres og undervises . Og denne oppfatningen kan være merkelig for noen; Dette er fordi denne vitenskapen er mer som inspirasjon og fysiognomi, og som om den imiterer budbringere, så han fant forlegenhet i denne forbindelse, men jeg håper at vi vil ta opp dette spørsmålet for diskusjon slik at vårt forslag er objektivt . Her er det viktigste som gjør meg tilbøyelig til denne oppfatningen, og jeg har snakket om det i detalj i boka mi : Uttrykket av visjonen, samtidsuttrykk, spørsmål og svar, s. 96 , og utover, forlaget : Dar al-Tadmuriyya . Nuclear Commenting sa på et intervju Samra tidligere : det er mustahabb å spørre om visjonen, initiativet til å tolke og akselerere den første dagen, og det er tillatt å snakke i vitenskap og tolkning av Åpenbaringen og lignende .15 / 30 Ibn Hajar sa og kommenterte forrige samtale som i åpningen 12/437: Induksjon Å undervise i visjonen om visjon og dens uttrykk, og å forsømme spørsmålet om det, og dets preferanse fordi det inkluderer tilgang til noe av det usett og hemmelighetene. av vesener . Ibn Abd al-Barr sa, som i al- Tamheed 1/313, og kommenterte den forrige hadithen : Denne hadithen indikerer æren og dyden til kunnskapen om synet, fordi han [ må Guds bønner og fred være med ham ] bare var spør om det for å fortelle ham og gi det videre, slik at følgesvennene hans visste hvordan de skulle snakke om dets tolkning . Sheikh Muhammad ibn Abd al-Wahhab sa, som i samlingen av bøkene hans 5/130: Vitenskapen om uttrykk er en sann vitenskap som Gud skjenker den han vil av sine tjenere . Og han sa et annet sted 5/143: Begrepet visjon er en sann vitenskap nevnt av Gud i Koranen, og av den grunn ble det sagt : Bare de som er kunnskapsrike, kan tolke synet , fordi det er en del av åpenbaringen . Al- Shatibi, må Gud være nådig med ham, advarte i Al- Muwwafaa 2/415: at det ikke er noen fortjeneste og et slør som profeten [ må Guds bønner og fred være med ham ] ga bortsett fra det som var unntatt, bortsett fra at hans ummah fikk en modell, og dette er kjent ved introspeksjon, og ut fra det ga han åpenbaring til ham, og hans ummah fikk den rettferdige visjonen . Imam Malik sa, og han ble spurt : Forklarer visjonen hver søndag? Han sa : Han leker med profetskap, så sa han : Bare det beste av synet vil passere synet . Hvis han ser noe bra, fortell ham, og hvis han ser noe ubehagelig, la ham si noe godt eller tie . Og imam Ibn Al-Saadi sa i sin Tafsir 2/442: Og blant dem er fordelene med forrige vers : at det har opprinnelse til visjonens uttrykk, for kunnskapen om uttrykk er en av de viktige vitenskapene som Gud gir til hvem han vil . Han sa også 2/449: Inkludert at kunnskap om uttrykk er en av sharia-vitenskapene, og at en person vil bli belønnet for sin læring og undervisning . Og det som indikerer eksistensen av læring og utdannelse blant ledsagerne – Ashraf al-Khalq – er det som ble bevist at Umar ibn al-Khattab, må Gud være fornøyd med ham, pleide å spørre Asma bint Umais al- Khatha’a’miya om uttrykket for visjonen som i Tahdheeb al-Tahdheeb av Ibn Hajar 12/399. Ibn Saad nevnte i al- Tabaq 7/124: Said bin al-Musayyib var den som krysset folket til visjonen, og dette ble hentet fra Asmaa Bint Abi Bakr, og navnene tok ham fra faren Abu Bakr og Abu Bakr. tok denne kunnskapen fra den edle sendebudet, som pleide å la ham noen ganger krysse noen Visjoner, og han korrigerer ham noen ganger, og han kan misforstå ham som en hvilken som helst lærer og hans student, og denne studenten var dyktig i mange situasjoner der han ble undersøkt, og derfor finner vi ham etter en gang, og han uttrykte en visjon som sendebudet så, sier sendebudet til ham med beundring for sitt uttrykk : Likeså sa kongen . Men det skjedde også med ham at jeg gjorde en feil i hans ijtihad, og sendebudet [ må Guds bønner og fred være med ham ] ikke komplimenterte ham, heller gjorde han feil. Så han sa til ham en gang etter at han gikk over til ham : Si meg, Guds sendebud, om min far, har du feil eller feil? Profeten sa : Du traff noen, og du savnet den andre . Aisha, må Gud være fornøyd med henne, hadde også lærerike holdninger til faren sin, så hun presenterte visjoner for ham, og han hadde noen situasjoner med Guds sendebud [ må Guds bønner og fred være over ham ] . Derfor var hun voldelig en gang da hun uttrykte en visjon for en kvinne om at mannen hennes døde og fødte et barn som ble gjort urett ved å si : [ Hva, Aisha Hvis du uttrykker visjonen til den troende, så uttrykk den for ham i godhet ….] Og vitnet fra hadith ba Aisha om å følge en spesifikk tilnærming til uttrykk, som er å bruke det på godt . Imam Ibn Khaldun uttalte i sin innledning, s. 389, at denne kunnskapen er en av sharia-vitenskapene, og det er en ulykke i religionen da vitenskapene ble gjenstander og folk skrev om den, og dens uttrykk finnes i forgjengerne og baksiden, og denne kunnskapen overføres fortsatt mellom forgjengerne ….
…Møtte du en død person , og inviterte han deg til å besøke ham? Det er mange begreper som tas for gitt av noen innen vitenskapen , og jeg vil snakke om en av disse sakene , og betydningen er veldig skremmende . Og det er å se de døde , for mange mennesker når de ser de døde , de kan ikke bli plaget av bare å se dem , og noen glede seg når de ser de døde i god stand , og dette er bra mens vi er sammen , og evangelisering som vi fulgte i uttrykk for visjoner og drømmer er kompatibel . Men symbolet som friker ut det som skremmer ham , og nesten alle forener ham ; Ser en av de døde som ringer deg , eller tar deg med ham !! Tar dette meningen med døden ?? Noen sier : Ja , og dessverre finner du at noen av uttrykkene eller uttrykkene har kjørt denne bølgen av trusler , så han ba eierne av denne typen visjon om å jobbe godt og forberede seg på avreise , men noen mennesker som ble spurt om lignende visjoner krysset dem ikke , og var stille en stund , så sa han til eieren av det : Frykt Gud og pass opp for det som kommer ! Og etterlater visjonens person i en tilstand som bare Gud kjenner , slik at han ikke overfører det til det gode , og heller ikke befaler han deg å beskytte deg mot det som sagt . En gang ringte en seniormedarbeider i en veldig stor avis til meg , og han fortalte meg at han i en drøm så at han spurte en mann i en drøm om tidspunktet for hans død , og tjenestemannen var stille og snakket ikke , og spørreren sa at han snart forklarte synet for ham , og her sier jeg : Hvorfor passer vi ikke på de forferdelige visjonene, og vi er stille om dem , etter at vi har tatt de forholdsregler som er nevnt i Sunnah , og la oss huske konsekvensen av det fra profetens ord, Guds fred og velsignelser være over ham : ~For det skader ikke .~ Jeg vil gjerne understreke her , at det er ingen avgjørende indikasjon og en av visjonen , og vet at visjonen er ikke målt , det lese uttrykket tolket en visjon av nær – sikt, for eksempel to første , og som mye som ham å se den samme visjonen eller lik henne ; Betydningen deres er ikke den samme , for omstendighetene i hver av de to visjonene er forskjellige , så la ham bli beroliget med synspunktet til en slik visjon , så han så en død person som ropte eller tok en hånd , eller fortalte ham at han savner ham , for eksempel , at han ikke forstår døden fra det bare , og jeg forsikre meg om en siste ting ikke å la noen mørke tenker på deg , eller fra noen av uttrykkene som slår livet på deg , eller presse deg til isolasjon og tristhet, alt dette kommer fra den forbannede Satans handlinger , og det er bevist på profetens autoritet, må Guds bønner og fred være over ham, at han sa : “ Ingen av dere vil si : Hvis du gjorde slikt -og-sådan, det var slik og slik , og la ham si : Gud forordnet og hva han villet han gjorde , Van hvis du åpner arbeidet til djevelen , ~ og arbeidet til djevelen hvisker og Althuzein og fortvilelse . Og jeg hviske i øret på noen eldste eller gamle menn, for eksempel, som passerer gjennom til barn eller passerer t hennes barn , eller som går over til for eksempel mennesker, eller private naboer gjennom praksis og ikke uttrykker kunnskap , at uttrykket ikke blir generalisert , slik at det måler konnotasjonene av noen visjoner på hverandre , slik at de alltid har en klart svar for den som så En død person roper eller tar en hånd til et sted , og svaret er : Måtte Gud belønne deg selv !! Måtte Gud nåde deg . . . ! Eller si til folk : Han vil snart dø !! Og jeg sier : Frykt Gud, O kryssere !! Ikke terroriser folk , og jeg sier til dem som så en visjon av denne typen, å passe deg hvis han er redd for å se ham , eller å lete etter en kjær du vil gi den videre til ham , eller en lærd eller rådgiver . Av denne grunn , den profeten, kan Guds bønn og fred være med ham, sa til oss : “ Ikke fortell visjonen bortsett fra en lærd eller rådgiver. ~. Og i en roman :~ Eller Ali Wade … ~….
…Og den som ser en ørken som strekker seg langt utover enden, og det er torner, ondskap og monstre i den, for hvis han er en av dem som er egnet for tjenere til å okkupere stillinger, nærmer han seg en urettferdig konge hvis liv er skammelig og imiterer kongen med sine saker, og hvis han ikke er egnet for det og han er fra sidene, nærmer han seg en uanstendig og forkastelig kvinne ….
…Glass Hvis du drømmer om at du ser gjennom glass, betyr dette at alvorlige skuffelser vil henge over dine lyse håp . Hvis du ser fantasien din i et speil, så forutsier dette svik og forsømmelse i ekteskapet, og fåfengt kommersielle spekulasjoner . Hvis du ser et annet ansikt med ditt, betyr dette at du lever et dobbelt liv og vil lure vennene dine . Hvis du knekker et speil eller et vindu, varsler dette en negativ slutt for prosjekter . Hvis du mottar et stykke glass, betyr dette at du vil bli beundret for din glans og talent . Hvis du lager glassgaver, mislykkes prosjektene dine . Hvis en kvinne ser kjæresten sin i et speil, betyr dette at hun vil finne en grunn til å bryte ekteskapsløftet . Hvis en gift kvinne ser mannen sin i et speil, advarer dette henne om at hun vil finne en grunn til å bekymre seg for hennes lykke og ære . Hvis du ser tydelig gjennom et vindusvindu, vil du finne en jobb, men du må jobbe i samarbeid . Hvis glasset er uklar, vil du dessverre være arbeidsledig . Hvis en kvinne ser andre menn enn mannen eller kjæresten i et speilglass, vil hun bli utsatt i en uhemmet stilling som vil forårsake hennes ydmykelse og angst for sine slektninger . Hvis en mann drømte om å se rare kvinner i et speil, betyr dette at han vil skade helsen og jobben på grunn av tåpelige assosiasjoner ….
…En pistol En pistol i en drøm forutsier uflaks generelt, og hvis du eier en pistol, spår dette at oppførselen din vil forverres . Hvis du hører lyden av pistolskyting, vil noen fortelle deg informasjon som vil ødelegge dine interesser . Hvis du drømmer om at du skyter på ham, vil du tåle misunnelse og misunnelse fra en uskyldig, god person, og du vil prøve ditt beste for å bevise for ham hva han forestiller seg at du tar feil . Hvis en person drømmer om at han så kjæresten sin bære en pistol, forutsier dette en alvorlig krangel med en venn, og saken kan utvikle seg til hans adskillelse fra kjæresten ….
…Det er et dårlig varsel å drømme om å se en skammelig hovent mage . Det indikerer en håpløs sykdom . Hvis du ser noe bevege seg på magen, forutsier dette ydmykelse og hardt arbeid . Hvis du ser en sunn mage, indikerer dette vanvittige ønsker . Hvis du ser magen din i en drøm, forutsier dette at du vil ha store forhåpninger, men det er viktig at du demper din stædighet og dobler din energi på arbeidet ditt når gleden nærmer deg din skade . Og hvis du ser at magen din krøller seg, forutsier dette at falske venner vil trakassere og utfordre deg . Hvis du ser det hovent, vil du møte motgang, men du vil overvinne det og nyte fruktene av arbeidet ditt . Hvis du ser blod komme fra magen, forutsier dette en ulykke eller tragedie i familien din . Babyens mage, hvis den er i en spennende tilstand, spår at infeksjonen vil følge deg ….
…Lus Hvis du ser lus løpe i kroppen i en drøm, forutsier dette elendige forhold, elendige omgivelser og syk helse . Dette kan føre til sykdom raskt . Hvis du drepte en lus på kroppen din, forutsier dette at de misunnelige og lure fiendene vil gi deg bekymring og angst . Hvis du ser store lus stå på storfe i drømmen din, forutsier dette at fiendene vil kunne gripe eiendommen din på vridd og tåpelig måte . Hvis du drømte om en lus, forutsier dette at engstelige følelser vil ha deg angående helsen din, og en fiende vil forårsake irritasjoner som fremkaller misnøye . Drømmer om lus inkluderer mye angst og depresjon i det våkne livet og inkluderer ofte ubehagelige sykdommer . Hvis lus er på husdyr, forutsier de hjelpeløshet og tap . Hvis det er lus på kroppen din, indikerer dette at du vil oppføre deg ubehagelig med dine bekjente . Hvis du drømte om at du var en lus, forutsier dette om en sykdom og at du vil forbedre din følsomhet for sykdom ….
…Hvis du ser nesen din i en drøm, betyr dette at du innser din egenverd og din evne til å fullføre det du gjør . Hvis du drømmer om at nesen din er mindre enn den er, betyr dette at tilstanden din blir verre . Og hvis du ser hår vokse på nesen din, betyr dette store bekymringer og forbindelser, som krever energi og solid vilje for å fremme . Og hvis du drømte om at en nese blødde, betyr det en katastrofe for personen som så drømmen, uansett hvem han var ….
…Og den som ser at skjegget hans har vokst lenger enn skjebnen, det er deres bekymring og nød, og det ble sagt religion og religion, og det ble sagt letthet, idioitet og mangel på sinn, og hvis han så det reduseres og nedgangen var ikke opprørende for henne, dette indikerer oppfyllelsen av hans religion og mangelen på hans bekymring. Hans religion eller bekymrede er borte. Andre sa at det er veldig mislikt å se dette, og den som ser at noe av skjegget hans er trukket ut og stedet har blitt mangelfullt, eller at det har blitt ufruktbart, så han mangler sin rett i alle henseender, og den som ser det han plukket skjegget sitt, dette er hans penger ødelegger det med hånden og ødelegger det. Hvis han er syk, uskyldig eller gjeldsbetalt, har betalt gjelden eller er bekymret, er bekymringen borte, og det sies at dette mislikes veldig, og den som ser skjegget sitt som en tredjedel av hårene til det meste, er en økning i sin fromhet og verdighet, og hvis han ser at det har blitt veldig hvitt, så er han svak i styrke og en reduksjon i penger, og den som ser at han er ung og har returnert Skjegget hans er svart, så han ser det han ikke liker, og noen av dem sa at det å se grått hår for unge mennesker tolkes av ankomsten av en fraværende. Det ble sagt at gråheten er lang levetid, og den som ser at den plukker gråheten, er i strid med Sunnah og undervurderer godhetens folk. Han plukket armhulene sine var den beste og som så at armhulen hans var lang. Det er ikke lik i religionen, og den som tror at han plukket kjønnshåret, så får han bøter med penger eller sløses bort på et feilplassert sted, og hvis han ser at han fjernet noe fra det med et lys, hvis han er rik, er hans rikdom og kraft borte, og hvis han er fattig, er han rik, og hvis noen er igjen og noen igjen, vil noe av hans nåde bli forsinket og det sies den som så at barberingen jeg led med en barberhøvel, er det prisverdig, og hvis kvinnen ser det, vil hun gjøre det bra fra mannen sin, og hvis han ser at han blir plukket fra brystet eller fra bakhodet, hvis han har tillit til at han utfører til eieren, og den som ser at han kammer håret med en kam, blir han herliggjort og tilstand, og hvis han ser at han har hår på et sted der hår ikke vokser, da Det indikerer forekomsten av en gjeld, og noen av dem sa at hvis en person så at håret sprang fra tungen hans, det er visdom og en påstand med mindre den går utover grensen og kommer tilbake til bekymring. Noen av dem sa at øyelokk, øre- og nesehår er bra med mindre det overskrider grensen, og de sa også at hvis en person fjerner hår fra et sted som krever fjerning, er det ikke noe galt med det, og hvis han fjerner det fra et sted hvor han er bra, det er ikke Mahmoud. Og den som ser en ung person hvis bart har vokst, indikerer styrke og arroganse. Og den som ser en kvinne som har dyrket bart, hun føder en gutt, og hvis hun ikke er gravid, føder hun ikke. På samme måte, hvis han ser at hun har fått skjegg, men hvis hun har en sønn som dominerer sitt folk, og hvis hun er enke, blir hun gift eller gift, blir hun enke og er plaget av nød og sølv Selv om noen ser at håret hans har blitt ungt, så er det en økning i gjelden hans, og det ble sagt mangel på penger, og den som ser at han har brukt noe av håret sitt med olje, så har han pynt med mindre det strømmer, og hvis det slippes ut, så er det uklarhet, og hvis han finner en lukt, er det et godt kompliment, og den som ser at hodet er deprimert, han vil se noen av feilene sine. Og den som ser at han er kammet og en lus falt fra ham, så bruker han penger fra en arv som har smittet ham, eller det oppstår en mangel fra ham, og den som ser at hår har vokst på håndflaten, dette er en fordel som kommer inn i ham og håret i brystet er visdom…
…Som avslutning på denne boken og som svar på manges ønske, er dette eksempler på hva jeg uttrykte fra mine visjoner : Mange ønsker kom og ba meg om å nevne noen av de visjonene jeg uttrykte, og så ble de oppfylt, og jeg vil gjerne her for ikke å skuffe dem som har disse forespørslene, men jeg vil også avklare noe som jeg er opptatt av hemmeligheter. Derfor vil jeg ikke nevne navnene på de visjonære, og heller ikke nevne visjonene der det kan være veldig spesielle ting, for eksempel, og jeg beklager på forhånd alle som leser dette emnet og motsatte seg det blant visjonærene selv . 1 / En spørsmålsspørsmål sa at tanten hennes ser at hun har gyldne armbånd på seg, og trakasserte henne, så jeg sa til henne : Hvis du tror på synet ditt, kan det være en enkel infeksjon i luftrøret, og det vil gro med Guds hjelp . Og hun sa: Ære være Gud, jeg har virkelig trakeitt, må Gud belønne deg . 2 / En innringer sa at jeg ser en mann jeg kjenner banker på døren . Så jeg sa: Hva heter han? Muhammad Al-Wahaibi sa, jeg sa at hvis Gud vil, vil han få en sønn, så han sa: Jeg har hatt Guds nåde. Jeg sa : Jeg kalte ham Muhammad? Han sa ja, så takker jeg Gud . 3 / En av spørsmålene fortalte meg at jeg ser at jeg jakter geiter eller ender, så jeg sa, hvis Gud vil, hun vil foreslå en god jente, og faren hennes vil være en muezzin. Han forteller meg senere, da jeg ønsket å delta, gikk jeg og fant en mann som ringte til bønn i nabolaget moskeen der jenta bor, så han er datterens far . 4 / En spørsmålsspørsmål sa til meg at jeg så at jeg ville betale en stol til kong Fahd – må Gud velsigne livet hans – så jeg sa at du ville bli ansatt med en jobb med slik lønn, sier hun, og fra neste dag ble hun ansatt for litt mindre, og hun trodde ikke at hun ville bli ansatt . 5 / En lege fortalte meg : Mannen min ser at han aldri kommer ut under bilen sin . Jeg sa, skal du reise? Hun sa ja . Så jeg sa, lovet være Gud, for sikkerhet, men jeg håper å sjekke bilen nedenfra, spesielt kolonnen som svinger under bilen, og jeg visste ikke navnet hennes, og hun fortalte meg senere, mannen min gikk i bilen og fant en feil på stedet du oppga for oss . 6 / En kvinne sa: Jeg ser at jeg klippet håret til en ung datter av meg, og håret hennes når hoften, så jeg sa: Er du en av dem som omskjærer jenter? Hun sa: ~Ja, så jeg sa, gjør Sunnah i omskjæring, og ikke reduser den mer enn den angitte grensen .~ 7 / En far ringte Ali og sa at sønnen hans ser at ryggmolen hans gjør vondt, så jeg sa at sønnen din lider under grusomheten fra naturfaglæreren, så kan jeg spørre ham, og han svarte ja, så jeg sa : Pris være for Gud, se læreren, og det gjorde han . 8 / En mann fortalte meg : Jeg ser at jeg går opp på taket i huset, og jeg ser en stige, og jeg går opp . Jeg fortalte ham at noen etterforsker og spør om deg, og kanskje du henvendte deg til datteren hans, og da jeg så ham etter en stund, fortalte han meg at det jeg nevnte om ham har skjedd . 9 / En kvinne sa at jeg så at jeg ammet en gutt, og mengden melk kom kraftig ut av brystene mine og traff veggen . Så jeg sa at jeg tror du har et problem med hormonet melk, og du vil bli frisk og bli gravid, hvis Gud vil . Hun sa er det du sier, takk Gud . 10 / En mann fortalte meg at jeg ser søsteren min, og jeg ser solen stige opp fra solnedgang . Jeg sa, jeg lovet henne og jeg forlot henne, så jeg vil oppfylle det jeg lovet henne . Han sa, jeg lovet henne å utføre Umrah, og jeg kunne ikke . 11 / En kvinne sa at jeg ser at jeg slakter en sau . Så jeg sa at det er et løfte du ikke oppfylte, så gjør det . Og hun sa ja . 12 / En kvinne sa at jeg ser at jeg ser på Kaaba og den blir ødelagt . Jeg sa: ‘Du er i et vestlig land, og du tenker alltid å forlate det, men det gjør du ikke . Hun sa er det du sier av Gud . 13 / En mann ringte og sa at jeg ser at jeg jakter på en gratis fugl, og jeg fikk en kjær kamel, og jeg gikk opp et fjell og fant folk som tilbød seg å kjøpe fuglen, så jeg sa at den ikke var til salgs, og han nevnte resten av visjonen . Så jeg sa at du forfølger og praktiserer jakt? Og du er broren til en av prinsene, og du har levert et landtilskudd, og saken vil komme ut til deg, og så vil noen tilby deg å kjøpe det, så tenk nøye før du selger . Han sa: “Jeg elsker å jakte, og jeg går ut til ham og følger tiden for trekk av fugler. Jeg sendte en av prinsene en forespørsel om landtilskudd og gikk ikke ut før nå . ” Så jeg sa: Gud være ! 14 / En av innringerne så en kvinne komme til henne, og hun nevnte navnet hennes . 15 / En mann ringte meg og sa at jeg så Gabriel, må Gud velsigne ham og gi ham fred, flygende . Så jeg sa: ~Jobber du i en jobb relatert til luftfart?~ Han sa, ~Ja, jeg studerer flyging,~ så jeg sa at jeg var ferdig med 600 flyvetimer, og du hadde halvparten igjen, så han nevnte et nummer veldig snart, priset være Gud . 16 / Kontinuerlig: Hun sa at jeg ser at jeg tar to hvite og svarte strenger ut av munnen min, så jeg sa til henne : Noen ganger kommer du fra Satan med en viss besettelse, og tviler på religion, så frykt Gud . Og hun sa, av Gud, at noen ganger overvåker jeg superovertalene i tillegg til de obligatoriske bønnene, men noen ganger håper jeg og lar alt stå til bønn …. så be for henne at Gud bekrefter dem om religionen 17 / En mann sa : Min avdøde far kom til meg og sa til meg : Ikke ødelegg moskefyrene, så jeg sa : Ja, jeg sa : Ikke gjør dette, det er ikke tillatt . 18 / En mann sa til meg : Jeg ser at jeg omgir og ikke er fullstendig . Jeg sa : Du har tenkt å formere deg og ikke gjøre det? Han sa : Ja . 19 / En spørsmålsspiller ringte og sa : Jeg ser at jeg beveger meg og tankene mine er ikke med meg !! Jeg sa : Du kjenner en mann som tenkte men manipulerte deg , så vær forsiktig , og hun sa : Det er det du sier , og må Gud belønne deg godt , og her er fordelen med å advare om den dårlige betydningen i noen visjoner , og dens innvirkning på eierens liv . 20 / En mann sa : Jeg ser at jeg spiser ris og det er de som stjeler !! Så jeg sa til ham : Dette er prosjektet ditt, og du forteller ideen om en uærlig mann . Han sa : Ja , det du sa skjedde . 21 / mann kontakte programmet og fortalte meg : Jeg så solen og månen i jorden, og dette var før den hellige måneden Ramadan , i 1428 av , sa jeg til ham : Dette er en forskjell mellom folk av visjon , og folket i betraktning i å bestemme oppføring av måneden , var det jeg fikk noen av krangling mellom de to partene ! 22 / En mann sa til meg : Jeg så at jeg tok skroget ut av munnen uten smerter , så jeg sa : Dette er et barn som irriterer deg , og han sa : Ja, altså . 23 / En kvinne sa : Jeg ser en slange i munnen på en rose , så jeg sa : Mannen din lover deg og lykkes , og du ber for ham? Hun sa : Ja , det er det jeg sa , så jeg advarte henne og fryktet Gud ….
…Og den som ser at han slo noen med et sverd og ikke kuttet eller sporet ham, så tolkes det av forekomsten av tale fra ham til noen og påvirker ikke ham . Og den som ser at han slår noen med et sverd og gjør et medlem av ham, så indikerer dette utstedelsen av en ordre for en gruppe av avkomene til de drepte ….
…Visjoner av noen av ledsagerne : Kanskje en av de mest fremtredende visjonene om visjonen til den store følgesvenn Abdullah bin Zaid Al- Ansari og legitimiteten til bønn og detaljer om denne visjonen i følgende beretning : ( b – 1) Mohammed bin Abdullah bin Zaid fra faren sa : Allahs sendebud fred være med ham de kan trompetere og beordret Bnaqos han hugget , Varta Abdullah bin Zaid sa i en drøm : Jeg så en mann som bar den Thawbaan Akhaddran en bjelle , jeg sa til ham : O Selger Abdullah bjelle? Han sa : Hva gjør du med det? Jeg sa : Kall ham til bønn . Han sa : Skal jeg ikke vise deg bedre enn det? Jeg sa : Hva er det? Han sa : sier : Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar . Jeg vitner om at det ikke er noen gud annet enn Gud . Jeg vitner om at Muhammad er Guds sendebud Jeg vitner om at Muhammad er Guds sendebud . Kom og be . Kom og be . Bor på bonden . Gud er stor , Gud er stor , det er ingen gud annet enn Gud . Han sa : gikk ut Abdullah bin Zaid til han kom til Allahs sendebud fred være med ham og fortalte ham hva han så »Han sa : O Allahs sendebud, jeg så en mann som bar den Thawbaan Okhaddran en bjelle . . . Fortell ham nyheten . Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa: “ Din venn så hans syner , så han gikk ut med Bilal til moskeen og kastet den til ham og kalte Bilal , for han . Han ga en stemme fra deg. ”(1) Det som menes med en stemme fra deg, er : sterkere og mer i stand til å stemme , og pandaen er etter at avstemningen har gått , og jeg foretrekker det . Å gå tilbake til historien . . Abdullah bin Zaid sa, så jeg gikk ut med Bilal til moskeen, og fikk meg til å kaste den til ham mens han ba om det . Han sa : hørte Omar ibn al – Khattab lyd , gikk ut, han sa : O Allahs sendebud, og Allah har jeg sett som den han så . Den Hemmeligheten bak denne følges mye av det han sa i at : Ahmed Gud herligheten og Glory Praise programvaren så mye som det kom til meg av al – Bashir Guds Vokrm ham jeg har glade budskap i netter og til dem tre mer gjorde meg høflighet kom ( b – 2 ) samt eksempler visjoner følgesvenner hva som kom fra Abdullah ibn Umar, må Allah være fornøyd med ham : mannen i profetens liv være med ham hvis han så en visjon Oqsa sendebudet av Allah, fred være med ham, sa : Jeg var en gutt, en ung Azba – og ensom fra hadde ikke et par blir sagt ham : celibat og singler fredag – sa han . . Jeg sov i den moskeen på tidspunktet for Allahs sendebud er å kjenne ham og jeg så i søvn ka n konger Okhaddana De gikk meg til brann , hvis landet KTI godt, og hvis du har to horn Kqrna godt og betydningen av dette : århundrer brønnaspektene som bygger fra steinene som er plassert på galgen, at rullen er festet til den , og vanligvis har hver brønn to horn , og vi går tilbake til hadithen. Ibn Umar sa : Og hvis den har to horn som brønnens to, og hvis det er mennesker i den som jeg kjenner, har jeg sagt : Jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden , jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden , Jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden . Han sa : Så møtte en konge dem, så han sa til meg : Du herjet ikke slik at det ikke er frykt for deg eller skade . Historien hennes om Hafsa . Vqstha Allahs sendebud, fred være med ham, sa profeten, fred være med ham : Ja, mann Abdullah, hvis han ba natten . Salem sa : Abdullah sov da ikke om natten bortsett fra litt ( avtalt , og ordet for fred ). I den romanen Bukhari : sa : Jeg sa til meg selv : Hvis du god til å se hva jeg så som disse , når han huket natten jeg sa : Å Gud, hvis du vet i god visjon Varney . . . Avtalt snakk og ord om dampen . (2) Disse korte eksempler på noen av de visjoner av Allahs sendebud og den beste av skapelsen etter ham, og de er følges E og offentlig etter denne korte presentasjonen , vi slår til deler av visjoner som vi vil snakke om i neste del av denne boka . _______________________________________________________ (1 ) Fortalt av Ibn Majah i sin Sunan i Mobile boken , og det ordet , den dør av starten på Mobile – op – og Tirmidhi fortalt i boken om bønn dør hva som kom til å starte Mobile – op Abu Dawood i bønnebokdør : Hvor mobil – Tidligere referanse – og den ble inkludert av Ahmad i begynnelsen av Musnad al-Madani, må Gud være fornøyd med dem, hadithen til Abdullah bin Zaid, må Gud være fornøyd med ham, og det var inkludert av al-Darami i bønneboken, kapittel om å begynne kallet til bønn – forrige referanse -. (2) Se Fath Al-Bari (12/418) – tidligere referanse – og Al-Nawawi Ali Sharh Sahih Muslim (38/16) – tidligere referanse ** Sitert fra Dr. Fahd Al-Osaimi…
…Den som ser at en kjent gjerningsmann gjør noe som ikke er bra, så indikerer det at han er utholden i sin ugjerning, og hvis han gjør det folket godkjenner, kommer han tilbake fra det og sa at noen av dem er imot det og sa noen av dem er imot det, og den som ser en urettferdig person, har forbedret sin oppførsel, så er han isolert fra det han befinner seg i, og hvis han så at hans ugjerninger økte og overtrådte til han nådde økningen av beløpet, da ender det til ære for å ha gått bort, og hvis han ser at han er urettferdig, blir han tolket på tre aspekter av sjelens urettferdighet, andres urettferdighet og manglende interesse for interessene og den som ser at han gjorde noe urett mot en bestemt person , så har han oppnådd seier for de undertrykte, og på samme måte hvis han ser at noen gjorde noe galt med ham, og hvis han ser at kongen er mørke, så trenger han ham i det som passer ham og fra Han så at det var urett fra ham mot en av de bemerkelsesverdige es, fordi han ville lide skade og ulykke av ham, og noen av dem sa at den som så at han gjorde noe annet enn ham, så han ville bli urett, og hvis han så at han ble urettferdig av noen som ikke var lydig mot det, og noen av dem sa at jeg i en drøm hater å se undertrykkeren kjent for undertrykkelse, selv om drømmen blir tolket Uansett hvordan den er, og den som ser en av agentene og kjenner ham om noe han hater eller innkalt av herskeren, det er ikke noe godt i det, og hvis han er syk, indikerer at fristen hans er utløpt, og hvis han bestrider en av dem og bestrider ham, er han veldig forsiktig, og hvis han ser at han har tungen på en av dem eller bestrider ham med umoral, han vil undertrykke ham i sin rekkefølge. Og den som ser en av dem som mager, så er det bedrag og bedrag, la ham være på meg. Vær våken overfor ham og den som ser at han har blitt en av agentene eller noen fra sitt hjem, så ha fordel og den som ser en angriper kjent for skade, på to sider sies at en bot eller hevn mot en fiende vil skje, og å se fangevokteren indikerer bekymring og nød, og å se bøddelen indikerer at det som ønskes raskt og den som ser en av de streikende med en pisk, så lover noen ham og han er lyver, og den som ser en vakt, han vil finne det han ber om…
…Har tall noen betydning? Spørsmålet om semantikk av tall stoppet meg ofte , og jeg ble ofte spurt om det , priset Gud og med suksess, og jeg tok mye av å tyde det, men det er nødvendig å vite her at visjonen eller drømmen for meg er en blokk og ikke et eneste ord , så det ble tatt fra visjonen med symbolet på tallet , for eksempel , og det kan være I visjonen er det sterkere symboler, så ta dem, men det er ingen tvil om at disse symbolene er flettet sammen, og betydningen av noen forsterker andres betydning. Eksempler på konnotasjonene til noen tall er : Samtidsuttrykk – tall…
…Den som så at han forlot huset mens han var stille og ikke snakket med noen, indikerte at han var død, og det ble sagt at det å komme inn i huset var trygt på noen måte, som ble presentert for søkerne om å skrive på dawr. Noen diktere sa : Dette huset lyste opp av glede … og det var en glede for seerne. … gå inn i det i fred, tror vi…
…Og den som ser at han har vasket og tatt på seg klærne, da vil han slutte å bekymre seg og være trygg mot all lidelse og sykdom, og hvis klærne var nye, ble han mer informert fordi Job vasket og hadde på seg nye klær, så han kom ut av ulykken som var i ham ….
…Sofa Hvis du drømte at du satt i luksus på en sofa og diskuterte kjærlighetsspørsmål med kjæresten din, forutsier dette at det er de som konkurrerer med deg og er misunnelige på deg og prøver å miskreditere deg i øynene til kjæresten din, så du må få fart på ekteskapet ….
…Hvis du er forelsket og kjæresten din bruker blonder, vil du bli tatt vare på, da denne drømmen fører til oppriktig kjærlighet og en forhøyning i stillingen . Hvis en kvinne drømmer om Akhramat, vil hun gjerne innse sine mest ambisiøse ønsker, og kjæresten vil gi henne et lite øre . De vil ikke være tilbøyelige til haster eller arroganse fra deres side . Hvis du kjøper perforatorer, vil du drive et høyt profilert kommersielt foretak, og rikdom vil være en sann venn . Hvis du selger blonder, vil dine ønsker oppveie dine inntektskilder . Hvis en jente drømmer om at hun lager blonder, forutsier dette at hun vil vinne en kjekk og velstående mann . Hvis hun drømte at hun pyntet bryllupsklærne med blonder, ville skjebnen velsigne henne med elskere som ville bøye seg for hennes sjarm, men ekteskapet ville være langt fra henne ….
…Hvis du drømmer om at du er stygg, vil du møte problemer med kjæresten din, og forholdene dine vil bli dårligere . Hvis en kvinne synes jeg er stygg, vil hun opptre med uhøflig, aggressiv oppførsel med kjæresten sin, noe som kan føre til at forholdet deres blir splittet ….
…Krypende insekt Å se krypende insekter i en drøm indikerer sykdom og mange problemer . Hvis du lykkes med å unnslippe det, betyr dette at du vil lide litt suksess i virksomheten din, og hvis du ikke klarer å bli kvitt den, betyr dette døden for deg eller dine pårørende . Hvis du drømmer om at et krypende insekt angriper deg, kan du forvente alvorlige problemer de neste dagene . Hvis han dreper henne, vil hun kunne passere hindringer . Hvis du ser et dødt insekt komme tilbake til livet, indikerer dette at tvister og problemer du trodde var døde, vil komme tilbake på en sterkere og mer fiendtlig måte . Hvis du fanger et krypende insekt uten å skade deg selv, indikerer dette at vennenes bitterhet og dårlige temperament vil føre til undertrykkelse, men du vil lykkes med å føre vannet tilbake til strømmen . Hvis en jente ser forskjellige typer insekter, bør hun forvente mye uenighet og krangel . Kjæresten hennes begynner å veve nettet rundt en annen jente . Hvis et av disse insektene biter det, betyr dette at det er en rival som vil konkurrere med kjæresten sin og vil snappe ham fra henne ….