…Smuss : betegner mennesker, jorden og har konsistensen av livsgrunnlaget for skaperverket, og araberne sier : Et menneske vil bli støvet hvis han er rik . Og kanskje indikert av fattigdom, død og grav, fordi det er de dødes seng . Og araberne sier : En mann blir oppdratt hvis han er fattig . Han sier : ~ eller trengende det støvete ~ det graver bakken og utvunnet jord, den var syk eller har en syk, at graven hans, selv om han var på reise, gravde sin reise, og jord tjente ham og hans penger og interesse, fordi bankingen i bakken reiser, verset : ~ og andre slår de på bakken .~ Og hvis han er en kvinne som søker ekteskap, så er landet hans kone, graving er avskoging, hannhakke og skitt er kvinnens penger eller blodet fra unnskyldningen hennes . Og hvis han er en fisker, så er hans graving hans svik for jakt, og hans jord er hans gevinst og det som gagner ham, ellers er hans graving nødvendig i hans jakt og gevinst, bedrag eller triks . Det grunnleggende prinsippet med å grave er det som graves for en syvende del av skummet for å falle i det, så det er nødvendig med svikefull graving for det . Når det gjelder den som har smusset hendene fra skitt, eller klærne fra støv eller med det på bakken, hvis han er rik, går pengene hans tapt, og han trenger ydmykelse og nød, og hvis han har gjeld eller har et depositum, returnerer han det til sin familie og fjerner alt fra hånden, og trenger etter ham, selv om det er sykt, reduserte hånden fordelene med denne verden, fjernet pengene sine og ble snappet opp . Og å slå landet med skitt, indikerer spekulasjon med fortjeneste, og å slå det med et belte eller en pinne, indikerer en fin reise, og noen av dem sa : å gå i skitten og søke penger, og hvis han samler eller spiser det, samler han penger og penger kommer på hendene hans, og hvis landet er for noen andre, så er pengene for noen andre. Hvis han bærer noe av smuss, vil han ha en fordel like mye som han bar, og hvis han feier huset sitt og samler skitt fra det, så jukser han til han tar penger fra kona, og hvis han samler det fra sin butikk, han samler penger fra levebrødet . Og den som ser at skitt dreneres, det er penger som rammer ham, fordi skitt er ditt og penger, og hvis han ser at han feide støv på taket av huset sitt og tok det ut, så er det avgangen til konas penger , og hvis himmelen regner skitt, er det bra at det ikke er ofte . Og den som kollapser huset sitt og slo ham fra dets skitt og støv, han slo penger fra arven sin, og hvis han la skitt på hodet, ville han slå penger fra vansirelse og svakhet . Og den som ser som om en person rører skitt i øynene, så bruker hetitten penger på hetitten for å ha på seg noe eller skaffe seg det som er ment . Hvis han ser ut som om himmelen regnet mye skitt, plager han, og den som feier butikken sin og tar ut skitten med en klut, han snur seg fra sted til sted ….

…Røkelse er i en drøm en mann med god ros . Og den som ser en røkelsespinne i hånden og er en som har mistet noe, han skal vende tilbake til det og høre gode ord . Og den som luktet lutevind eller så røyk, han ville høre gode ord . Og den som ser en røkelse pinne i sitt hjem, han vil få en sønn som senere blir en herre over sitt folk ….

…Muren: Den som ser i en drøm at han står på en vegg eller kjører på den, så er muren en ugjennomtrengelig mann som har gjeld og har penger og er i stand til å måle bredden, tettheten og høyden på vegg . Hvis en mann ser at muren hans har falt, blir den en skatt . Og den som ser at det har falt en mur på den, har begått mange synder og forhastet sin straff . Og den som ser skolemurer, han er en stor lærd og imam, så hvis han fornyer dem, vil hans følgesvenner og soldater fornyes og deres første tilstand i staten vil komme tilbake . Hvis han ser at han er festet til en vegg, er han til ære for at den fjernes så mye som han er i stand til å feste den til den, og det blir sagt : Snarere er det knyttet til en tynn mann . Hvis han reiser en mur og kaster den av, vil han frafalle en mann fra levebrødet, ellers vil han bli ødelagt eller drept, og hvis han banker på muren, vil dens eier dø i nød . Det ble sagt : Muren er en mann med dominerende autoritet . Og bymuren raser på menn, en mektig hersker eller en mektig hersker som holdt pengene sine. Hvis han spretter fra en vegg eller stoler på en pinne, blir han fra en troende mann til en hykler, eller han overlater råd fra en troende med råd fra en hykler . Og den som ser på en vegg og ser sitt eksempel i den, han skal dø . Og den som faller fra en mur, har falt ut av hans tilstand eller av håp . Og den som ser det som om han sitter på en vegg med et gullarmbånd i hånden, da vil han oppnå høyhet eller ære, rikdom og ære . Å se en vegg i en drøm indikerer kunnskap og veiledning, å se de onde, dømmekraft eller splittelse mellom venner . Og den som så veggen, falt i huset, eieren av huset ble syk . Og hvis veggen faller utenfor huset, er det hans død . Og hvis han var på reise, kom han fra reisen . Og den som ser en vegg som er fornyet på plass, det er ved inngifte . Den som bygger en gjørmevegg, vil gjøre en rettferdig gjerning, og bygningen vil ikke få skryt av lønn og gips . Hvis veggen er splittet på plass, er det en økning i fengsel der ….

…Den som ser at han er halt eller lammet, dette er en svakhet for ham å sitte med mens han prøver . Den som lener seg på en pinne, stoler på en mann for sin befaling ….

…Stone er i en drøm betegner de døde, og kan betegne mennesker med grusomhet, uaktsomhet, uvitenhet og arbeidsledighet . Og de kloke menneskene sammenligner de uvitende med stein . Og den som ser at han har en stein som vil vinne en mann eller gifte seg med en kvinne . Og den som ser at han er blitt en stein, han adlød ikke sin Herre, forhærdet sitt hjerte og ødela gjelden hans, og hvis han var syk, døde han, ellers ble han rammet av en blødning . Steins fall fra himmelen til jorden over hele verden eller på moskeene indikerer en mann som er langt fra hjertet. Hvis steinen er knust og dens fragmenter fløy inn i husene og husene, indikerer dette at katastrofene er spredt i den byen, så den som kom inn i hjemmet hans fra den, en granatsplinter falt i den . Hvis folket var i fattigdom og frykter fortsettelsen og frykter konsekvensene, var steinen en kraft som sank ned på stedet i henhold til steinens styrke og vekt . Hvis det er mange steiner som folket ble kastet med, faller pine ned fra himmelen, for det er en epidemi, gresshopper, hagl, vind, raid og lignende . Og den som ser at han transporterer stein eller fjell, han prøver en vanskelig ting . Og den som så at han kjørte på en stein og var singel, han ville gifte seg . Og den som ser at han har hengt en stein på nakken, og han skal bli rammet av nød og ondskap . Og den som så at han slo en stein med en pinne og vann eksploderte fra den, og han var fattig, så vil han være rik, og hvis han er rik, har han blitt rikere, og kanskje han var et lykkelig levebrød . Kanskje refererer steinene til tilbedere, asketikere og herrene over ydmyke hjerter . Hvis kongen ser at han har en stein, indikerer det at han har en stor sum penger . Hvis tilbederen ser at han har en stein, vil hans verdighet vises i landet hans . Hvis han i en drøm slår en stein og han blir beskyldt for å være uskyldig, spesielt hvis steinen slipper unna mens han følger ham . En stein er en stein for en person som hindrer ham i å handle . Og kanskje angav steinen et skadedyr ….

…Luft : kanskje angitt med navnet hans . Den som ser seg selv i ham stående, sitte eller søke, da er han på innfall av sin religion, eller i bedrag i sin verden, og sin ånd å vandre der hans arbeid i luften eller i en tilstand av våkenhet, og hans håper, hvis han er i sin kjetteri, så er han hans kjetter, og hvis han er en utro autoritet, så vil hans gjeld bli ødelagt med ham, ellers vil han frykte for sin sjel med ham, og hvis han er i sjøskipet , han er redd for skade . Og hvis han var på reise, fikk han frykt . Og hvis han er syk, presiderer han fortapelse, og hvis han faller fra sitt sted, vil han bli skadet i sin tilstand og falle i hans gjerninger, fordi Gud den allmektige sier : “ Eller vinden blåser på et knust sted. ” Hvis han dør i spontanabort, er dette den høyeste oppnåelsen av målet som den som dør, kjetteri eller dreper eller så . Og når det gjelder luften for å bygge en struktur, eller for å slå en planke i den, eller for å installere et dyr eller et hjul i den, og hvis en syk person døde, eller med ham, døde en pasient, og det er hans kiste og grav , hvis det var grønt, var han martyr, og hvis han så det som en hersker eller hersker, er han isolert fra sitt arbeid Eller mistet han makten sin ved død eller liv, og hvis han så at han som hadde ekteskapskontrakt eller bygget sin familie, så blir han lurt med henne, og uten sikkerhet fra henne, og hvis han ser at hvem som er i sjøen, hans skip er skadet, eller hans fiende blir tatt til fange, eller noen overvåker fortapelsen. De to tingene . Dette kan indikere en korrupt handling som han gjorde uten kunnskap eller Sunnah, hvis han ikke bygde den på et fundament, og heller ikke hans telt eller pensjon var basert på en beslutning . Når det gjelder å fly i luften, indikerer det reise i sjøen eller på land . Hvis det var med en vinge, så er det sterkere for eieren, og det er trygt for ham og mer tydelig, da kan vingen hans være penger han tar opp, en hersker som reiser i armene og under hans vinge . Det samme gjelder svømming i luften, og det kan også indikere om den er uten vinge, å lure hva som kommer inn i form av jihad, beregning eller reise annet enn reisetidspunktet, på land eller sjø, og den som ser at han flyr tilfeldig på himmelen, han reiste langt unna eller fikk ære . Når det gjelder hoppet, indikerer det overføringen fra det som er i det til andre, enten fra marked til annet, fra hus til lokalitet, eller fra arbeid til annet, i henhold til omfanget av de to stedene. Hvis han hopper fra moske til marked, vil han foretrekke verden fremover, og hvis det er fra marked til marked En moske, i motsetning til det, og å fly i luften kan stige til de som mangedobler ambisjoner og håp, og blir et rør . Fra sted til sted, forvandlet fra stat til stat . Det fjerne hoppet er en lang reise, så hvis hoppet hans avhenger av en pinne, stoler han på en sterk mann . Når det gjelder luftens farger, hvis den søkendes øyne ble svarte til han ikke så himmelen, så hvis hans syn var den mørkeste mellom ham og hodene over ham, så hvis han ikke tildelte ham til et hode, øynene hans ble blindet og blikket ble blokkert av veiledningens lys, og hvis synet var av verden og de gråt i en drøm eller gråt eller de bønnfaller, med intensitet som faller ned på dem så mye som mørket, enten lidelse eller dysterhet eller ujevnhet og ujevnhet . Det samme gjelder rødhet, og araberne sier tørrhetsåret : et støvete år, for støvet å stige til meg fra tørrhetsgraden, så luften er i øynene til de sultne, og han forestiller seg at det er røyk i det, så hvordan hvis den som mørker luften fra den er røyk, så er det en plage fra ufrukthet eller noe annet, og når det gjelder tåke, er det forvirring og oppvigling Folk blir overveldet av forvirring ….

…Moses, fred være med ham, den som ser ham i en drøm, for Gud den allmektige går til grunne av hans mektige og vil oppnå fra en avstand av ære og seier . Og visjonen om Moses, fred være med ham, indikerer kraften til dem som har rettferdighet og undertrykkelse av falske eiere, selv om det var en mektig konge eller en kjetterhøvding som ble ødelagt av den allmektige Gud . Den som så at han ble forvandlet til Mosebildet, fred være med ham, hvis han var en hersker og hadde en fiende som ville seire over sin fiende . Og hvis han ser ham som en fange, indikerer han at han overlever, og hans syn indikerer ødeleggelse av de mektige . Og den som så ham og var i en seierkrig, og hvis han var i sjøen på reise, ville han flykte fra havet og bli honnør, og se Moses, fred være med ham, indikerer barndommens trengsel, splittelse av foreldre og slektninger, samliv med konger og mektige, de rettferdiges ekteskap og å se fra dem underverkene ved ting fordi han er eieren av grønnsaker, fred være med ham og han ble vitne til et brudd. Skipet dreper gutten og bygger en vegg . Hans visjon indikerer reise til sjøs, og hans konsekvens er sikkerhet og fortjeneste . Og den som så Moses, fred være med ham, blant abstraksjonens mestere, tydet på en økning i hans indre i lys, forfremmelser og grader . Og den som ser pinnen til Moses i hånden, han vil få sitt store hjem og seier over sine fiender . Hvis han ble trollbundet, er magien til ham helt . Kanskje indikerte utseendet til Moses ‘pinne seieren til de troende og ødeleggelsen av de vantro ….

…En cyste er i en drøm menneskekroppen . Så den som ser den tom, er bevis på at eieren av vesken døde . Og den som ser en pose midt i den, han har mye kunnskap som han tilegnet seg i løpet av livet, og hvis det er dirham i den, så er kunnskapen riktig . Og det ble sagt : Posen er eierens hemmelighet, for han bryter det som er i den, og hemmeligheten dukker opp . Og den som ser at vesken hans har bristet, vesken er hans kropp og penger er hans sjel, dette indikerer hans død . Og den som ser jorden i vesken sin, som er treets kretsløp, indikerer at han døde, akkurat som jinnene indikerte Salomos død, fred være med ham, da hans pinne ble kuttet ned . Kanskje pekeposen pekte på eieren Fouad . Se også Justice ….

…Aprikos : en sykdom, og å spise grønt av den gir deg nestekjærlighet i dinarer og er uskyldig fra sykdom, og å spise gult av det koster penger i sykdom . Hvis han ser det som om han spiser en aprikos fra et tre, så følger han med en korrupt mann med mange dinarer . Det ble sagt at å plukke aprikoser fra et tre giftet seg med en kvinne som hadde penger fra en arv . Hvis han ser ut som om noen av sultanene plukket en aprikos fra epletreet, legger han inn flokken sin usmakelige penger . Og aprikostreet er en mann med mye sykdom . Noen av dem sa, men snarere er en mann kontrakt med familien sin, flat med mennesker, modig og ikke feig . Hvis hun ble æret av graviditeten, indikerer det en mann med mange dinarer, og hvis han var en grønn aprikos, så var hun en mann med mange dirhamer . Og den som bryter en gren fra treet sitt, han fornekter eller fornekter penger fra en mann, eller etterlater bønn eller faste, eller ødelegger penger som ikke er hans . Hvis en gren blir brutt fra et annet tre enn det som er fruktbart, for å bli tatt som en pinne, vil den få glede av det . Uansett hva frukt og frukt er gule er en sykdom, og det som er surt er de og tristhet, og grønt derav er ikke en sykdom ….

…Støv er i en drøm betegner mennesker fordi de ble skapt av det . Og kanskje antydet han storfe og dyr eller verden og deres folk, fordi støv kommer fra jorden, og det inneholder konsistensen av skaperverket, og araberne sier : En mann er støvet hvis han er rik . Kanskje indikerer skitt fattigdom, de døde eller graven. Så den som graver en jord og henter ut smuss, hvis han er syk eller syk, så er dette hans grav, og hvis han reiser, er hans støv hans inntjening, penger og renter, og å slå på jorden er hans reise, og hvis han søker ekteskap, jorden er en kone, og graving er en oppløsning, og pickaxe er en mann, smuss er en kvinnes penger . Og hvis han var fisker, så gravde han den for jakt, og hans jord er hans gevinst og det han drar nytte av, ellers er hans graving nødvendig i hans forfølgelse, og han tjener det bedrag eller triks . Den som kastet hånden fra skitten eller kastet et klesplagg, hvis han var rik, gikk pengene hans tapt, og han ble rammet av ydmykelse og nød, og hvis han hadde gjeld, eller han hadde et depositum , ville han returnere det til familien sin, og han fjernet alt fra hånden og trengte etter ham, og hvis han var syk, så kastet han hånden fra verdens gevinster og fratatt pengene sine . Å treffe hånden med smuss er bevis på spekulasjoner og gevinst, og å slå den med et belte eller en pinne indikerer en god reise . Noen av dem sa : Å gå gjennom skitt søker penger, og hvis en samler inn eller spiser det, samler han inn penger, og pengene strømmer på hendene hans, og hvis landet er for noen andre, er pengene for noen andre, og bærer han noe fra skitten, vil han ha like mye som han bar . Hvis han feier huset sitt og samler skitt fra det, blir han lurt til å ta penger fra kona, og hvis han samlet det i butikken sin, samlet han inn penger fra levebrødet . Og den som ser som om han blåser støv, så er det penger som rammer ham, og at skitt er penger og dirhamene deres, og hvis han ser det som å feie støv i et hus og ta det ut, så er kona sine penger borte . Hvis himmelen regner med støv, er det bra hvis det ikke er ofte . Og den som kollapser huset sitt og blir rammet av noe av dets skitt og støv, så vil han få penger fra arven sin . Hvis han legger skitt på hodet, slo han et vell av svekkelse og svekkelse . Og den som ser det som om en person skyver skitt på hodet og øynene, da bruker den som skyver skitt på den som blir oppfordret til å bære en ordre på ham, og skaffe seg noe tiltenkt . Hvis han ser ut som om himmelen regnet mye støv, plager han . Og den som feier butikken sin og tar ut skitt med klut, han blir forvandlet fra sted til sted . Mannen gikk i skitten og søkte penger . Hver gang støvet på hodet treffer ham, refererer de ikke til den allmektige Gud i det . Støv er menneskets alder og liv . Og skitt indikerer levebrød, jordbruk, metthet og sult . Og den som så at han satt på rent, godt smuss, indikerer lykke og seier, og kanskje til og med tvil om religion . Og kanskje antydet han jorden til mannen som han ble skapt fra, eller jorden han vendte tilbake til . Og skitt med en kvinne i en drøm er et tvilsomt lam . Kanskje refererer skitt til vann, ild eller vind fordi det er et av elementene . Og det indikerer den vanskelige reisen der det er behov for ablusjon . Hvis noen går til et støvpunkt, berømmer han folket med poesien og skuffet intensjonen . Kanskje indikerer skitten ulykken . Kanskje indikerer skitt gjelden som vanærer skyldneren . Smuss indikerer hastigheten på å avlaste behovet og oppfyllelsen av løftet, fordi det er støvet av det . Og den som har varer, Barthes, spesielt hvis han ser skitt med den eller på den, selv om skitten er omvendt ….

…Raushet og druer : Raushet er en indikasjon på kvinner fordi den er som hagen for å drikke den og bære den og gleden av smaken, spesielt siden kroppens narkotiske sukker kommer fra den, og det er som følelsesløs samleie med saften i det, og det er et tegn på ekteskap fordi det er som sædceller . Og kanskje den sjenerøse mannen indikerte den gunstige hesten på grunn av overflod av fordelene med druer, ettersom han er som herskeren, verden og hesten med penger, så den som eier en vingård slik vi beskriver den, vil gifte seg med en kvinne hvis han er sølibat, eller er han i stand til en sjenerøs mann, så ser han på konsekvensene og hva som vil skje med ham i generøsitetstid i valgdeltakelsen og ledelsen. Dette var i perioden og kvinnen var syk og omkom fra sykdommen hennes, og hvis hun var gravid, kom hun til en slavejente, og hvis han håpet på løslatelse, forbindelse eller penger fra en hersker eller i hendene av en hersker eller en hersker eller en kvinne som en mor, søster og kone, som er forbudt, og han kan ikke, selv om ekteskapskontrakten hennes ikke var, må han nå sin kone til ham, og hvis han er velstående, så han er fattig, og hvis han er etterspurt og hykleri i sitt marked og sin industri, er han unnskyldt og stillestående, og hvis det er på tide og sommer, er saken imot ham, og alt dette er gyldig . Svarte druer i sin tid er sykdom og frykt, og de kan være pisker for de som eier dem i henhold til antall kjærlighet, og det drar ikke nytte av svartfargen i fargen med skade på stoffet . Hvite druer i sin tid er verdens juice og godhet, og andre ganger vil han motta penger før den tiden han håpet på . Og den som ser at han klemmer en vingård, ta saften og la det som er igjen, det vil si at kongen skal ta kongen av juice i kraft . Likeledes sukkerrørsaft og andre ting, fordi juice og fordelene dens råder over det som er annet enn det som er med det fra det som ikke berøres av ilden, bortsett fra det som er differensiert i sin essens . Det ble sagt at den som plukket en haug med druer, fikk fra sin kone en sum penger, og det ble sagt at pengene var 1000 dirham . Og det ble sagt at svarte druer er penger som ikke blir igjen, og hvis de ser dem henge fra vintreet sitt, er det veldig kaldt og frykt . Noen av kommentatorene sa : Svarte druer mislikes ikke, fordi Gud den allmektige sier : ~ Sukker og god mat .~ Sakarja, fred være med ham, pleide å finne ham sammen med Maria, ettersom han ikke hatet og de fleste uttrykkere hatet ham . Det ble sagt at han var ved siden av Noahs sønn da faren hans kalte på ham, og han var hvit i fargen, så når fargen endret seg, endret druene rundt ham, og opprinnelsen til det svarte er det . Og det som var frukt, er ikke avskåret i alle deler, og det har ikke tid og ikke noe stoff som ødelegger det, det er godt som dadler og rosiner, og det som ble funnet på den tiden og utført på andres tid, det er godt i løpet av sin tid, bortsett fra hva den har et hatet navn eller en stygg nyhet, og i andre enn sin tid blir den til slutt hatet . Uansett hva som har opprinnelse som indikerer avskyen, er det hans ønske og nød, og andre ganger ble han slått eller syk, som de to . Fordi Adam, fred være med ham, var redd for bladene hans og beskyldte ham for treet sitt, og han var bekymret og angret, så dette var nødvendig til enhver tid, og hans tre og papir var også påkrevd . Uansett hva som var gult i fargen, var en sykdom, som kvede, hagtorn og vannmelon, med sin skade utenfor livet, og annet enn gulfargede bekymringer og sorger . Hvis det var surt, ble det slått med piskene for å spise det, spesielt hvis det var et tall, fordi frukten av pisken til slutt . Og trærne, som er roten til frukten, er en tørr pinne . Og det som hadde et navn i sin avledning av nytte, bær tolkningen til ordlyden hvis den var sterkere enn dens betydninger, for eksempel grønn kvede til andre tider er sliten, og gult er en sykdom . Og grønne fersken : smerten av dem eller en bror, og gul sykdom . Og jujube : i sin tid blir han utnevnt av firmaet eller divisjonen, og det grønne på den andre enn sin tid er ulykke og ulykker som rammer ham, og hans tørrhet til enhver tid har en blå blomst, og treet hans er et mann med fullstendig sinn og godt ansikt, og det ble sagt en hederlig mann som er en mann med glede, stolthet og sultanat ….