…Abu Sa’id, predikanten, sa at Abu Bakr, må Gud være fornøyd med ham, sa, O Guds sendebud, jeg så et slægtninge i brystet mitt, sa han og fulgte folks spørsmål i to år ….

…Og den som ser at han har slitt på en Koran, et barn vil komme til ham, som vil være en vokter og søker etter kunnskap ….

…Og den som ser at han har slitt klærne sine, han bruker pengene sine på barna sine, men med fradrag ….

…Og den som ser at vennen hans er død, det skal tolkes på to måter. Enten dør seeren eller mister vennen sin ….

…Og den som ser at han er i helvetes ild, så blir han irettesatt for sine synder at han insisterer på dem, og hvis han er rettferdig, vil han bli oppvarmet eller falle i ulykke eller fengsel, og hvis han går ut, han vil bli kvitt det. Han konsumerte noe av maten hennes, for det er en av syndens handlinger, og hvis en kvinne ser at hun har kommet inn i ilden, indikerer dette hennes skilsmisse. Hvis skilsmissen skader henne, og den som ser henne og ikke blir skadet av henne, er det en av verdens bekymringer og sorger som rammer ham så mye som han mottok fra hennes hete og den som så henne på et sted som er angitt at det er en bedragersk sultan eller en dominerende mann som verken tillates eller forbyr forbudt, og på det stedet vil det være krig eller sult og høye priser og varer…

…Og den som ser at han ser lenge på tronen uten motgang, han vil fortsette i sin makt ….

…Og den som ser det i brystet det vi benekter mens vi er våken, så er det ikke prisverdig, og hvis han ser det han roser, er han prisverdig ….

…Jaber al-Maghribi sa: ~Den som tror at han har gjort noe ondt til noen som er under ham, så blir han gjort urett, og hvis han ser at han ble gjort til urett av en av dem, vil han motsette seg det .~…

…Et fjell : en hensynsløs, dempet konge eller hersker, eller en mann som er like stor som et fjell, dets lengde, korthet og høyde . Og han lærer verden og eremitten, og indikerer de høye rekkene, hederlige stedene og de gode båtene, og Gud den allmektige skapte fjell som pinner på jorden da den ble forstyrret, ettersom de er som lærde og konger, fordi de har vertikale fjell holder ikke, og kan indikere målene og kravene, for den som stiger opp til ham, stiger ikke bortsett fra mot ham. Den som ser seg selv på et fjell, støttet til det, eller sitter i skyggen av det, nærmet seg en høvding, ble kjent for ham og tok ly med ham, enten som en sultan eller en jurist, en lærd som tilba en eremitt, så hva med hvis han var over ham og ringte til kallet til Sunnah, fremtiden til qiblah, eller han ble kastet fra en bue i hånden hans fordi berømmelsen i folket strekker seg så langt som stemmen hans, og hans bøker og ordrer blir utført til stedet som pilene hans nådde . Og hvis den som så seg redd for ham mens han var våken, var trygghet, og hvis han var på et skip, ble han truffet i havet av vanskeligheter og et hinder som han ville bli bestukket for, og hans oppstigning over ham var upåklagelig , fordi Gud Den allmektige sa : ~Jeg vil dra til et fjell som beskytter meg mot vann .~ Ibn Sirin sa : Fjellet på den tiden er ufeilbarlig, med mindre det sees i en drøm som om det flyktet fra et skip til et fjell, ettersom det går til grunne og går til grunne, ifølge historien om Ibn Noah . Dette kan indikere en person som ikke var våken i et skip eller et hav, på paradoksalt vis av gruppens mening og eksklusivitet og kjetteri, så om han hadde monsteret av fjellene og deres syv, eller skipet som han flyktet til fjellet hadde en dommer, en høvding i kunnskap eller en rettferdig imam . Når det gjelder klatring av fjell, er det et krav han ber om og noe han vil ha, så han spør om hva de er i mens de er våken, eller om hans håp om det fra selskap av sultanen eller en vitenskapsmann, eller når han står opp til dem i behov eller på reise på land og lignende . Og hvis hans oppstigning til det var som å klatre i fjell, trapper eller en trygg vei, ville hele familien hans være lett for ham, og alt rundt ham ble fryktet for ham . Og hvis han ble påvirket negativt av ham, eller han steg opp til ham uten trapper, fred eller fornuft, ville han bli fryktet, og saken hans var svik . Hvis han konkluderte over, rømte han etter det . Og hvis han gir fra søvnen uten å rekke, eller faller i en drøm, går han til grunne i det som er ønsket og er forbudt mellom ham og det han vil, eller hans gjeld blir ødelagt i sitt arbeid, og deretter kommer han ned fra skade og skade fra skade, ulykke og tristhet, i den grad det er brutt fra medlemmene hans . Fallet over fjellet og Alkuada og bakketak 0 Øvre vegger og palmer og trær, det viser paradoks for showene at det som falt fra ham i tolkningen av det, fra sultanen, eller verden, eller en mann eller en kone eller en slave eller en konge eller handling eller begivenhet, spør seeren om det viktigste at han er i sin oppvåkning, det han håper og frykter ham og presenterer og forsinker ham i hans separasjon fra ham, og hans utholdenhet med ham, hvis oppvåkning er dannet på grunn av overflod av krav og betingelser i den, eller på grunn av dens endring av håp, blir han paradoksalt bedømt for ham som falt fra ham i drømmen i henhold til hans bevis i tolkning . Skillet mellom hans saker bevises av omfanget av bevisene hans, og at hans kunnskap om at han fullførte det som var på ham og hans styrke, svakhet og turbulens, kan ha ført til at han falt fra tørrhet, fruktbarhet, ujevn , vanlig, stein, sand, land eller sjø, kanskje han vendte tilbake til den i kroppen mens han falt, og indikerer et fall i synder, sedisjoner og nedverdigelse, hvis hans fall var et bevis på det, for eksempel å falle for dyret, ravner, slanger og rotter av rotte, eller til skitt og slam, og dette kan indikere at han forlater synder og avstår fra kjetteri, hvis han flyktet fra noe slikt. Eller fallet hans var i en moske eller barnehage, eller til en profet eller barnehage, eller til en profet eller ta en Koran, eller til en gruppebønn . Når det gjelder det som kom tilbake til fjellet når det gjelder fall, riving eller profesjonalitet, indikerer det ødeleggelsen av den som kjørte fjellet over ham, eller hans ødeleggelse eller drap, med mindre han reiser seg i luften over skapelsens hoder , fordi det er en stor frykt som forblir på folket fra kongens side, fordi Israels barn reiste fjellet Over dem er som et baldakin, å frykte Gud for dem og en trussel mot ulydighet . Når det gjelder løpingen av fjellene, er dette bevis på en pågående oppstandelse, enten en krig som beveger seg der kongene beveger seg mot hverandre, eller en forskjell og uro som foregår mellom jordens forskere i en prøvelse og nød , der almuen går til grunne, og dette kan indikere død og pest, fordi det er et av tegnene på oppstandelsen, og at fjellet kommer tilbake er smør eller aske eller skitt, det er ikke noe godt i det for den som pekte fjellet for ham, verken i hans liv eller i hans religion, og hvis han ble lagt til ham som ble herliggjort etter hans ydmykelse, og var trygg etter sin vantro, og han fryktet Gud etter hans tyranni, vendte han tilbake til det han var og kom tilbake til sin første tilstand, fordi Gud den allmektige. Opprettelsen av drakten, som de hevder, er vannskum, og skummet er ugyldig, som Gud den allmektige sa i sin bok . Og fjellet som har vann, planter og grøntområder, det er en skyldners eiendom . Og hvis det ikke er noen plante eller vann i den, så er den en vantro dominerende konge, for i likhet med de døde roser ikke Gud den allmektige ham . Det stående fjellet som ikke er falt, lever og er bedre enn de falne, og de falne som har blitt bergarter, er død, fordi han ikke nevner Gud eller roser ham . Og den som reiser seg på et fjell og drakk av sine hundre og var verdt vergemålet, han fikk det fra en mann med en hardhjertet konge, og det han ikke setter pris på er det han drakk . Hindringen er en straff og alvorlighetsgrad, hvis den faller fra den, vil den overleve, og hvis den stiger opp, vil den stige og svinge av tretthet . Og steinene rundt fjellet og trærne pimper det stedet . Og hver oppstigning er en høyde, hvert fall er en posisjon, og hver oppstigning indikerer et problem, så nedstigningen indikerer en lettelse, og hver oppstigning indikerer en tilstand, så nedstigningen indikerer isolasjon . Og hvis han så at han bar et fjell og var tungt på seg, så bærer han forsyningene til en stor mann eller en handelsmann som tynger på ham, og hvis han er redd, frykt for ham . Hvis han ser at han har kommet inn i en fjellhule, vil han oppnå rasjonalitet i sin religion og anliggender, ta over sultanens saker og være i stand til å gjøre det . Hvis han kommer inn i hulen til et fjell i en hule, planlegger han en konge eller en ugjennomtrengelig mann, og hvis et fjell møter ham, møtes de eller en reise eller en ugjennomtrengelig mann eller en vanskelig sak eller en vanskelig og grusom kvinne ham, og hvis han ser at han har besteget fjellet, så er fjellet målet for hans krav, så mye som han steg opp til det jevnet over det . Hver stigning som en person ser, eller en hindring, en høyde, et tak osv., Er å oppnå det som kreves ved eliminering av det behovet han ønsker, og oppstigningen er lik, motgang og ikke noe godt i den . Hvis han ser at han stammet ned fra en høyde, et palass eller et fjell, blir saken han ber om, redusert og ikke oppfylt, og den som ser at han ødelegger et fjell, da omkommer han en mann, og den som ser at han er interessert i å bestige et fjell eller øve det, da var det fjellet et mål det stiger opp mot, og hvis han er over det, oppnår han sitt håp. Hvis han faller fra ham, vil hans tilstand bli utvist . Og den prisverdige bestigningen på fjellet er å halte i det som den som bestiger fjellet . Og hele høyden er prisverdig, med mindre den er jevn, fordi Gud den allmektige sier : ~Jeg vil belaste ham opp .~…

…Hvis han ser ut som om de sørger for en død guvernør og river klærne og rister støv på hodet, misbruker denne guvernøren sin autoritet ….

…Og den som ser at han gikk ut i mørket til lyset og var et av rettferdighetens folk, da skal han gå ut fra fattigdom til rikdom, og når det gjelder lys betyr dag, blir det tolket av veiledning og begynnelsen på dagen tolkes med begynnelsen på kommandoen som han ber om og halvparten av den, og slutten av den måles i henhold til den ….

…Jihad betegner i en drøm å fremskynde næringen til barna . Og det ble sagt : Jihad indikerer levebrød, og det kan indikere å ta veien for godhet og tilbakebetaling, og diskutere folket av prostitusjon og stædighet . Og den som ser at han går til jihad, han vil motta nåd og karakter i det hinsidige . Hvis han ser at han strever for Guds allmektiges skyld, og han kjemper mot de vantro, så strever han i saken om sine barn . Og kampinnsatsen er et forsøk på å få, og hvis han ser at han skal jihad med våpnene sine, så er han en flittig muslim som er viet til å be og betale zakat . Hvis han ser at folk drar ut til jihad, er de seirende og ber om ære og ære . Hvis han ser at han kjemper de vantro alene med et sverd som slår ham til høyre og venstre, så vil han seire over sine fiender . Hvis han ser at han ble drept for Guds skyld, vil han oppnå glede, lykke og lykke . Hvis han ser at under invasjonen og hans ansikt blir distrahert fra kampene, overlater han innsatsen til barna, og søker ikke å reformere deres situasjon, ødelegger hans religion, og hans stamme er spredt i denne verdenen . Og hvis han var i erobring og så at han hadde seiret, får han gevinst . Og jihad mot fiendene til religionen i en drøm er bevis på folks motgang for urettferdighet og hykleri og seier over dem . Jihad til sjøs er bevis på fattigdom, fiasko og fare . Og kampen for prostitusjonsfolket i en drøm indikerer seier for religion, eller for fedre og mødre, eller sjalusi over kona ….

…Han er i en drøm en hederlig og ugjennomtrengelig mann . Og slakte en vær for ikke å bli spist, drepe en stor og hederlig mann eller en fiende . Hvis han ser værer slaktet et sted, vil han drepe folk der i krig . Hvis han slaktet en vær, ville han seire med en stor fiende, og hvis han var syk, ville han bli kurert . Og den som ser at han kjører på en vær og drenerer den hvor han vil, han vil beseire en enorm mann . Og den som ser at han har brutt hornene til en vær eller en av dem, han skal vekke sinne til en stor mann . Og den som ser at han kjemper mot en vær, han kjemper mot en stor mann . Og den som ser en vær, døde, da er det en stor manns død . Og den som ser at en vær blir slaktet og dens kjøtt delt, da skal en gammel mann dø og pengene hans blir delt . Og hvis han slaktet en vær for å spise, hvis han var en frigjort slave, og hvis han var fanget, overlevde han, og hvis han var redd, trygghet, og hvis han var i gjeld, betalte han gjelden sin, og hvis han gjorde det ikke utføre Hajj, og hvis han var syk, ville Gud den allmektige helbrede ham . Og den som slakter og smigrer en vær, tar pengene til sin fiende, og hvis han spiser av kjøttet sitt, vil han spise av pengene sine . Hvis noen ser en slaktet vær i huset hans, vil noen av hans slektninger dø . Den som ser at han bøyer en vær, og sultanen vil lide pine eller fengsel, og væren kan være en verge . Og den som ser at han kommer med værhodene, han legger seg med hodene til sine fiender . Rams ull er penger . Og væren betegner muezzin eller gjeter . Og væren er sjef for hæren . Og den som ser en vær som jogger ham, han vil få noe fra fienden som han hater, og hvis han gir ham, vil han bli skadet . Og den som ser en sau, ble en vær, så hans kone er ikke gravid, og selv om han ikke har en kone, vil han få styrke, ære og seier over fienden . Og det svarte av værene tilskrives araberne, og det hvite til perserne ….

…Og den som ser at han kjemper mot en straff, han kjemper for autoritet, og han er ikke trygg mot skade ….

…Når det gjelder sauene, den som ser at han har truffet en vær, er i stand til å dra nytte av en stor, ugjennomtrengelig mann som er kjær, og den som ser at han kjører og bruker den som han vil og væren adlyder ham, så han erobrer en stor mann og bruker ham slik han elsker, og hvis ikke væren adlyder ham, følger ikke mannen ham og den som ser at han bærer en vær på ryggen, bærer han forsyningene til en stor mann og den som ser at han kjemper mot en vær, så kjemper han mot en enorm mann, så den som beseirer dem, er vinneren, og den som ser en vær som dør eller slaktes og deler sitt kjøtt, da dør en stor mann og deler pengene sine, og den som ser at han slaktet en vær for annet enn å spise eller drepe den, så vil han få sin fiende og den som ser i huset hans en slaktet vær, så er det Noen av familien hans dør, og den som ser at han spiser værkjøtt, så spiser han av pengene til en stor mann, og den som ser at han steker en vær, så blir han syk eller plaget med th nød, og den som ser at han har truffet værer mindre enn ti eller ser henne i pengene sine, så hvis han følger noe eller om det er en kvinne med ham, bor han ikke i det arbeidet, og den kvinnen blir ikke hos ham til hun dør eller forlater henne, unntatt med antall værer han så, og hvis hun økte og økte til ti, følger han et folk og slår en stor autoritet. Og den som ser at han har brakt hodene til værer, han vil bli ført med hodene til fiendene sine, og den som ser at han har slått en moderfår, da vil han slå en hederlig skjebnekvinne som blir befruktet. Melk en moderfår, han vil få tillatte penger, og den som ser at han har slaktet en moderfår, så yen som en kvinne og den som ser at han beiter et sau med lam, så følger han folket, og hvis han ser at han har slått henne eller hennes besittelse, så vil han plage mye bytte, og den som ser at han har gitt ham sesam, så plager han et velsignet og hederlig barn, og den som ser at han slaktet lam annet enn kjøtt, så dør han for ham eller noen av familien hans og den som ser Hvis han slo en geit, hans konge eller kne, så slår det høye og status med en stor mann, og den som ser at han drepte en ukjent geit, eller slaktet den, eller gjorde noe med den, eller eide en gruppe av den, så går fortolkningen av væren og geiten forløpet for sauene, bortsett fra at sauen er mer hederlig enn geiten, og den som tror at han har truffet en alvorlig Det slår en gutt , og den som ser at han spiser bestefarens kjøtt, han vil få litt penger fra en gutt…

…Den som ser at han kjemper mot en kamel, han kjemper mot en fiende i henhold til kamelens evne, og noen av hans slektninger kan dø ….

…Spektrum Hvis du drømmer om å se et spekter av en av foreldrene dine, betyr dette at du er i fare . Og du må være forsiktig med å danne et partnerskap med fremmede . Hvis du ser spøkelsen til en død venn, så forutsier dette at du vil gjøre en lang reise med en ulykkelig venn og lide skuffelser . Og hvis spekteret snakker til deg, vil du falle i hendene på fiendene . For en kvinne forutsier denne drømmen enke og bedrag . Hvis du ser en engel eller et spøkelse dukke opp på himmelen, betyr dette tap av klanen og ulykke . Hvis du ser et kvinnelig spøkelse på høyre side av himmelen din og et mannlig spøkelse på venstre side, som begge er i Sarahs trekk, betyr dette en økning fra uvitenhet til berømmelse, men du vil nyte æren og stillingen i kort tid hvis døden vil besøke deg og føre deg bort . Hvis du ser et kvinnelig spøkelse på høyre side av himmelen din og et mannlig spøkelse på venstre side, som begge er i Sarahs trekk, betyr dette en økning fra uvitenhet til berømmelse, men du vil nyte æren og stillingen i kort tid hvis døden vil besøke deg og føre deg bort . Hvis du ser et kvinnelig fantom i trange klær som flyter stille på himmelen, betyr dette at du vil gjøre fremskritt i vitenskapelige studier og få rikdom nesten mirakuløst, men det vil være en indre melankolsk tone i livet ditt . Hvis du drømte om at du så spekteret til en venn eller en av dine levende slektninger, betyr dette at du er utsatt for bedrag fra en venn, og denne drømmen advarer deg om å ta vare på dine saker og holde dem under ditt personlige tilsyn . Og hvis spekteret virker turbulent, kan det innvarsle en tidlig død for denne vennen ….

…Og den som ser at han kjemper mot sultanen eller sultanen, kjemper med ham, han vil seire med sine behov ….

…Hvis han ser at han er en rå kalebakamel : i henhold til annet enn det jeg har beskrevet, er han redd for jinn og menneskeheten, eller han kjemper mot en person som kjemper ham ved å krangle i en krig, eller et bråk der han er mellom dem, men dette er avledet av ordene fra Abu Bakr Al-Siddiq, må Gud være fornøyd med ham, og Saeed bin Al-Musayyib, må Gud være fornøyd med ham. Fra den i tolkningen, og de brukte den med navn og deres betydning og tolket den, så spiser rå kalebas var i navn lik krabbe, som er den største frykten, og mannens konfrontasjon med eieren i krangelen og krig mellom dem, og i knock-out-navnet banker mannen med den som skader ham, men tolkningen av kalebassen og dens papir ligner på det Yunus var knyttet til. Fred med gresskaret da det kom ut av hvalens buk, og vendte tilbake til sitt land i Mosul og hans folk, og ble komfortabel med sin villskap . Og en kriger sa at en profet fra Israels barn klaget til Gud for at tankene hans var borte, så han befalte ham å spise en kokt kalebas, som er et gresskar, så squashen ble kokt og sinnet til eieren kom tilbake til det ….

…Hvis han så at han solgte eller tok bort et klær om vinteren, indikerer det hans fattigdom og hans behov for mennesker . Han sa Abu Said forkynner klær leder av mannen var sannsynligvis hans håndverk som han gjør og sikre dem fra fattigdomsundersøkelsen der en feil i de levende og gå rikdom og utvidelse i gratis dem og skade i vinter gunst ) og Almparty ham hvis inskripsjonen er indikert av en kvinne . Sa Jafar Sadiq tolket Paljarah eller gutten, uansett hva han så det fra Zain eller Shin, skulle vende seg i dem, og subtraksjonen av klærne de overgir på aspekter av det, oppleves som å ha på seg noe som det tolkes fint og fordel hvis de er fra bomull, en ren og romslig og hvis Dd så Vtobeirh mot ham, og hvis de er fra Silk og ingenting, er det ikke noe galt med det og selgeren av det, for han velger denne verden framfor sin heretter . Abu Sa’eed sa at forkynnerens syn kulde, enten detaljert eller ikke detaljert, de viser god fortelling om at Abu Bakr, måtte Allah være fornøyd med ham sa: O Allahs sendebud, jeg så i går var på papyrusen petechia sa : to. sønnene Thabr dem . Og blekket er et tegn på glede, lykke og kulde som er ved siden av snitching i uttrykk, bortsett fra at intimitet i verden er bedre enn i religion, og det er i tolkning sterkere enn ull . Det er følt at iført Prada eller blandet med bomull Bharir det uten det selv om det er haraam rikdom silke og dekorasjonene er kledd i markedene de er velkomne og bare i tider med glede og varsler så vel som om de er i rollen med mindre det slags underholdning . Og den som ser setningen på kledningen til den påkledde personen, den tolkes i sin helhet . Og den som ser at han bruker sommerklær om vinteren, det vil øke det gode og fordelen like mye som verdien av det han har på seg . Han følte at han hadde på seg kvinneklær, det økte penger med dem og frykt, men konsekvensene av dette er fryktelige og overlever hvis de så en kvinne som hadde på seg klær fra mennene, det viser godt og fordelaktig . Al-Karmani sa: ~Den som så at han hadde på seg klær mindre enn sine egne, så indikerer det korrupsjonen av hans saker, og hvis de er mer elegante enn klærne hans, så indikerer han rekkefølgen på hans saker .~ Og den som ser at han har de eldre klærne på seg, så indikerer det høyden på saken og hvor mye klærne tilskrives ham hvis han er en familie for det, ellers er det bra og gunstig . Og den som ser at han har klær fra korrupte menneskers klær , han vil ha mange synder og store synder . Og den som ser at han bærer konger, det tolkes på tre aspekter, nærmer seg dem, oppnår godhet, nytte og regelmessighet av sine saker og oppnår verdighet og ære . Det oppleves at bruk av klær fra forskere var Velkommen til Salah for vitenskap og veldedighet og det hinsidige .) Han følte at han hadde på seg klær fra ullen som det tolkes for å sikre pengene . Det oppleves at iført klær dhimmis eller Aharbeyen eller så, eller Alrvdh, ville det være tilbøyelig til det han sa at Jafar Sadiqs visjonsklær aldri dreier seg om ni aspekter av religion og rikdom og prestisje og gagner og lever og arbeider til fordel for rettferdighet. av dette og oppreisning hvis det ikke er det du fornekter uttrykket, og hvis kvinnen så at hun Hun hadde på seg det som ble nevnt av de prisverdige klærne, og hennes tolkning gjorde henne rett med mannen sin og integriteten i hennes saker . Og Daniel sa et syn på mannens klær: Hvis du tar på deg klær, vil du bli tolket av gevinst, og hvis du ser svarte klær, så har kongen godt og soknet er i nød . Al-Karmani sa: ~Den som ser at han bruker svarte klær, han vil lide av smerte, nød og sorg, med mindre han er en som bruker dem mens han er våken og vet om dem, og han vil være urolig .~ Abu Sa’eed sa at predikanten hadde sorte klær for de som pleide å ha skade, og som ble fortalt at det er pasientens bevis på død fordi folket i ulykkene bruker svarte klær og klær uten tilbakeslagssykdom bare i Dibaj eller twinge eller silke, og disse tingene er gyldige for kvinner og menn på grunn av korrupsjon av religion . Al-Karmani sa: Hvis pasienten ser at han vasker et gult plagg til det gule er fjernet og dets hvithet vises, tolkes plagget med et legeme og det gulaktige blir delt ut av hans sykdom og avgang fra ham . Det føltes at å avvæpne ham en gul kjole, det ut Sagmh ikke skjedde, skadet ham det han hater i det gule av å rive kjolen, eller så i motsetning til alt slitt i fargen og klærne greener gledet seg og gleden og Tawfiq Abu Sa’eed sa predikanten kler Green religionens nabolagskraft og økning av tilbedelse og død god sak når Gud, som er klærne til himmelens folk, for hans ordtak: Kom og bruk grønne klær fra Sundus og Abraq, og bruk av grønt indikerer for de levende skade på en arv, og til de døde at han kom ut av verden som martyr . Al-Kirmani sa: ”Den som ser at han bruker grønne klær, tolkes det med ære og ære. Når det gjelder de hvite klærne, vil de tolkes som ønsket, spesielt hvis de er rene . ” Predikanten Abu Sa’id sa at hvite plagg er egnet til å bruke dem som en religion, og for de som er vant til å bruke dem mens de er våken, og når det gjelder eierne av håndverk, må de ha det for dem . Al-Karmani sa: “Den som så at han bruker rene hvite klær, det indikerer godheten i hans religion og hans gode tilstand. ”Og hans bekymringer gikk ut på at han sa at han bruker rene hvite klær, og når det gjelder de blå klærne, er han ren . Han sa at Kirmani så at han hadde på seg klær Zarka, det er religion og klærne Rouge, de hatet bare menn Almlhvh og sokkel sengetøy rødhet av disse tingene indikerer glede og er gyldige for kvinner i Dnaahn ble sagt å ha på seg rødlige show som kjemper. veldig alvorlig tvist og ble fortalt snappers glede med punk I verden, som det fremgår av historien om Qarun, og det ble sagt at det indikerer en overflod av penger mens det forhindrer Guds rettigheter i det . Og den som så at han hadde den på seg på en fest eller en gruppe, han skadet ham ikke . Han sa at Kirmani så at han hadde på seg Hamra-klærne, det kastet kamp og tvist, selv om Velkommen til mandatet han mottok, kanskje gleden ved verset, gikk ut til sitt folk i finesser og var kledd i Hamra-klær, og det ble sagt visjonen om rødme , enten i klær eller annet, viser de godhet og kanskje visjonen om erysipelas vist i kjolen Til glede . Og den som ser klærne hans blir brent, så vil han motta ham skadelige effekter så mye som han ble brent av det, og den som ser at klærne hans er revet, skal han tolke hemmeligheten . Det er følt at iført klær av ull eller dyrehår eller hår eller så De totale pengene hvis det var silke eller så Fmal haram kjole brosteinsbelagt bevis på umoral og klærne skitne, de overgir Bgham og sorg, og kjolene Alkagd de utdeler Baelchenaah ikke bra i det, og kjolenes hud påløper interesse og fordel i den grad som tilskrives ham at hudkjolen du ikke syr den når det gjelder engros av alle varianter viser helt fylt med religion og kanskje dette var en annen gammel i ansiktet og klær fra statskassen skal fordele Baezz og rikdom . Og den som ser at han har på seg en halt kjole, en kvinne vil komme i anusen . Jaber sa at marokkaneren uttrykte sin tilknytning til ting verdslige Valbaad i klær hvis det er rent som nytt, som festet seg til religion og verden, og hvis den skitne årgangen stram Vdd så kanskje Del skitt i kjolen på svakheten i religion og ble fortalt om den kvinnen så at hun bære en kappe gul det var hennes mann, svekker det selv ) han var ikke for henne, så han tok en mann . Og den som ser at han åpner et brettet plagg, det indikerer reise, og den som ser at han bretter et åpent plagg, det indikerer at han er fraværende fra reisen . Khaled al – Isfahani sa de beste klærne og hva som var bomull hvis det ikke er noe av silkeormsilke, fordi det er rent, det er en god religion og verdslige kjoler hvis mønsteret, bomull eller silke, de bruker penger haram og korrupsjon av religion og bekymringsløs . Han sa Jafar Sadiq ny kjole hvit mann en kvinne og en kvinne og nådens konge og fordelen av et par, det så at han tok av seg kappen med seg at han var i kongen av tjenesten, det er fra hans tjeneste, men ikke så godt som det heter, og så at han klippet klærne han tolket for å få godt . Og den som ser at tyven striper klærne sine, det forstyrrer forekomsten av korrupsjon blant kvinner . Predikanten Abu Saeed sa at plagget med to sider eller to farger indikerer høflighet og vergemål for folket i religionen og verden, og det nye plagget er bra for de rike og de fattige . Det føltes at magsuot klær som nye Vtmzkt ikke er i stand til å reparere som det fascinerer like mye som på at det er i live, og barnet og den høye verdien av sykdommens tjenere og den frie nåde øker kjolene slags fornyet gjeld, slitt over klærne viste godkjenning av hans hemmelige Alanath og kanskje intensjonen var god fra den tilsynelatende og kanskje tjente penger Mdkhora og silke brokade er ikke egnet til å bruke sokker for juristene for de Aaolan deres forespørsel minimum og invitere folk til kjetteri og var sannsynligvis gyldig for ikke- lærde, de tolker arbeidet krever paradis og smitter med dette fyrstedømmet indikerer også ekteskap med en kvinne, ærlig eller medhustru Bjarah Belle-innstillingen kaller krysset i uttrykket for alt dette er fra tilfellet med seeren . Kappen betegner ansiktene . Al-Kirmani sa: ~Det tolkes for rettferdighet i religion, for de korrupte menneskene med pisker, og for andre med kopperinfeksjon i kroppen .~ Abu Sa’eed sa at predikanten utdeler penisstat som var fra hennes familie, spesielt fra folket i pløying og planting og det fruktbare året for de som har fra hennes familie, en kvinnes økende glede og ga Xia mottatte penger fra poenget. av perserne og folket til avsløring og gambling, og kan påløpe pisker . En tillatt som har et ansikt med konsekvenser, og ingen får skylden for det, enten det er for menn eller kvinner, med mindre noe av den forkastelige typen blandes med ham . Når det gjelder blekket, tolkes det med nåde, og det er ingenting i det bortsett fra det beste, spesielt for kvinner, og det ble sagt at visjonen om generøsitetsplaggene er en sorg . Sagen at hans to plagg Khgayn Mottagtaan iført hverandre er indikert av hans død og revet tøy tilfeldig tolket skade bekymringer og revet lenger tolket vulva og det fungerer som Alqaba og Duwaji hvis kvinnen så hennes klær habitus kort manglet HTC skjult og spise den nye kjolen spiser penger halal og spiser kjolen sa Salmi så at klærne hans var våte på ham mens han tok dem på. Hvis han er på reise, reiser han ikke, og hvis han hadde tenkt noe han ikke ville hatt . Og den som ser at han selger klærne sine, er bra for ham, og det er ikke noe godt for den som kjøper dem, og hvis han ser dem at han skyver dem fra seg selv, så er dette ettergivelsen for hans fattigdom . Og den som ser at han har på seg nye klær etter at han har tatt et bad, da avviser han med tap av bekymring og nød, og han blir spart for noe galt . Og den som ser at han har på seg et forbudt plagg eller noe som tilskrives kvinner, han gifter seg med en kvinne som er forbudt, og når det gjelder de broderte klærne, de bæres av dem, gruver, og kanskje kvinnens berømmelse blir brutt . Han følte at han hadde på seg kvinneklær , hadde gravid, de kom til hunnen, selv om han ikke hadde gravid, påvirker det skade eller frykt i samme penger som Hnaatha sannsynligvis ble skadet i sin tid og kappen, som er plassert på skulderen tolket den menneskelig religion som bærer ham i sekretariatets nakke- og nakkestilling . Man kjenner at det kapper Vel Salah Dinh og god tro, og hvis han så kappen som legger den på brønnskulderen, økte den gjelden og religionens helse er ikke godt i tynn .) Vaskeklærne han skal tegne. det føltes som å vaske klærne hans for skitt, det viser hans godhet og frelse for dyster og tristhet og velvære og gjeld vil bli tilbakebetalt hvis han bruker den, men hvis han ikke bruker den, er den uten det . Al-Karmani sa: ~Vask rene klær hvis det kommer skitt ut av det, så er det korrupsjon i religion og synd .~ Abu Saeed Al-Waseer sa: Å vaske klær fra skitt er en anger, å vaske det fra sæd er en omvendelse fra hor, og å vaske det fra blod er en anger fra drap, og å vaske det fra unnskyldning som en anger . Jaafar al-Sadiq sa: Å vaske klær med kaldt vann betyr fire aspekter av omvendelse, velvære, frelse fra Asir, og sikkerhet mot frykt, og vaske dem med varmt vann, sorg, sorg og sykdom . Og det ble sagt at den som så at han vasker rene klær, er en økning i hans fromhet og fromhet, og det ble sagt at dette var ekstravagant fordi det ikke fortjente å bli vasket, og andre sa, det er ingen skade i det og det er ingen skade i det ….

…Krig betegner i en drøm forsøket og bedraget fra de som kjempet mot ham i drømmen . Og krig indikerer høye priser, så den som ser folket i en by slåss, prisene på nødvendigheter går opp, og hvis de kjemper mot sultanen, er prisene billige, og krigen mellom sultanene indikerer en strid eller en epidemi, og krig mellom sultanen og menigheten indikerer de høye kostnadene for mat . Og krig er en uorden eller strid og en epidemi eller en pest . Krig og hva som skjer i den er bevis på uro for alle mennesker, og bevis på sorg for dem, bortsett fra flått og eierne av hæren . Og den som har sitt arbeid med våpen, så er de et godt og venstre bevis . Se også Invasion ….

…Slange Hvis du drømmer om å se en slange som biter, og en død venn som ser ut til å ligge og puste, så stiger til en sittende stilling når slangen angriper ham, og så forsvinner de to i noen nærliggende busker, dette indikerer at du vil sørge dypt over ulykken til venner og tapet som truer deg selv . Hvis du ser en jente med en slange, forutsier dette at en bedragersk person vil gjøre henne trøbbel . Hvis slangen rømmer fra den, vil den kunne forsvare sin karakter mot angrep mot den . Hvis en kvinne drømmer om at en død slange biter henne, vil hun lide av intriger fra en falsk venn . Hvis du drømte om å se slanger, kan all ondskap, elendighet og dårlige penger tolkes . Og hvis du drømmer om slanger som kjemper og faller over hverandre, er dens tolkning en bitter kamp med uflaks, tristhet og smerte . Hvis du dreper en slange i kjøtt, er dens tolkning at du vil føle at du har brukt og utnyttet alle mulige muligheter til å oppnå dine interesser eller respektere andres interesser . Du vil glede deg over seieren din over fiendene . Hvis du gikk på slanger i drømmen, så forklar det for deg at du vil leve i konstant frykt for sykdom, da egoistiske mennesker vil søke å konkurrere med deg om din posisjon i samfunnet . Hvis slangen biter deg, betyr det at du vil overgi seg til Satans tau, og fiendene vil føre til tap i handel . Hvis du drømte at en flekkete slange nærmer seg deg utenfor en grønn jungel, men du hopper bort fra den når den hoppet på deg, og etter at du har glemt hendelsen, ser du den igjen nærme seg og øke i størrelse når den nærmer seg deg og deretter vises i form av en stille slange i størrelse, hvis du etter stor innsats klarte å flykte fra den, så er den forsvunnet fra før deg, alt dette forklares med det faktum at du forestiller deg at andre forrådte deg og gjorde opprør mot deg og at ting vil gå fra ille til verre . Du vil bli stadig mer besatt av sykdom og angst, men etter å ha sluppet fri fra fryktede illusjoner og utført plikter aggressivt, vil du føle deg fornøyd og i fred . Hvis du drømmer om at en slange vikler seg rundt deg og strekker tungen til deg, er dens tolkning at du vil innta en stilling der du vil være maktesløs og leken i fiendenes hender, og du vil være syk . Hvis du i en drøm ser at håret på hodet har blitt til slanger, dets tolkning av forekomsten av ulykker som forårsaker tristhet og angst . Hvis slanger i en drøm tar unaturlige former, vil de støte på problemer og farer som vil forsvinne hvis du ikke tar hensyn til dem og konfronterer dem med vilje og selvkontroll . Hvis du drømte at du tråkket på eller så en slange som plukket blomster eller badet, er dens tolkning av å komme i trøbbel på et tidspunkt da du forventet glade hendelser . Hvis du ser slangen bite en annen person, er forklaringen hans at du vil angripe noen venner og skade dem . Hvis du ser små slanger, hans tolkning om at du vil hedre noen og forbedre ham, så fornærmer han deg bevisst, miskrediterer deg og skader deg . Hvis du ser barn leke med slanger, forklar at du ikke lenger kan skille vennene dine fra fiendene . Hvis en kvinne drømmer om at et barn har plassert en slange bak hodet og at hun hører slangens rasling og pust, er dens tolkning at hun vil bli overtalt til å gi opp noe av det hun har til hennes fordel, men hun vil senere oppdage at hun har falt i et komplott der fiendene skader henne . Og hvis du ser slanger løfte hodet over vennenes hode, er hans tolkning at du vil oppdage et komplott for å skade deg og din venn . Hvis du ser en kvinne i en drøm og slangen har sovnet, er dens tolkning at noen vil overvinne rettighetene dine, men loven og innflytelsesrike venner vil beskytte deg ….

En hest Hvis du drømte om å se eller ri på en hvit hest, indikerer dette at indikatorene er gunstige for suksess og hyggelig blanding med harmoniske venner og vakre kvinner . Hvis hesten er skitten og avmagret, blir tilliten din forrådt av en misunnelig venn eller kvinne . Hvis hesten er svart, vil du bli rik, men du vil jukse, og du vil bli funnet skyldig i urettmessige datoer . Denne drømmen betyr for en kvinne at mannen hennes ikke er lojal mot henne . Hvis du drømmer om mørke hester, indikerer dette forfriskende forhold, men med mye misnøye . Flyktige gleder følger ofte denne drømmen . Hvis du ser deg selv ri på en vakker hest i en kastanjefarge, betyr dette en økning i rikdom og oppfyllelse av følelser . For en kvinne betyr denne drømmen en lengsel etter presserende forbedringer, og hun vil glede seg over materielle forhold . Hvis du ser hester passere foran deg, betyr dette letthet og komfort . Hvis du kjører på en hest som får fart, vil dårskapen til en venn eller bruker skade prosjektene dine . Hvis du ser en hest stikke av med andre hester, betyr dette at du vil høre om venners sykdom . Hvis du ser vakre hesthingster, indikerer dette velstand og overdådig livsstil, og du vil bli dominert av en overdreven følelse . Hvis du ser et føll, betyr dette harmoni og mangel på sjalusi mellom ektepar og elskere . Hvis du rir på hest og kjører en bekk, vil du gi stor rikdom i hendene og nyte luksuriøse herligheter . Hvis bekken er turbulent eller tåkete, vil forventede gleder bli skuffet noe . Hvis du svømmer på en hest i en klar og vakker elv, vil du lett forstå din idé om følelsesmessig lykke, og det forutsier forretningsmannen en stor fortjeneste . Hvis du ser en såret hest, snakker det om problemer for venner . Hvis du drømmer om en død hest, indikerer dette forskjellige skuffelser . Hvis du drømmer om å ri en vill hest, betyr dette at det er vanskelig å oppfylle dine ønsker . Hvis du drømmer om at han kaster deg ned, vil du møte en sterk konkurrent, og virksomheten din vil lide av svakhet på grunn av konkurransen . Hvis du drømmer om at en hest har sparket deg, vil noen du elsker fremmedgjøre deg . Din dårlige helse vil forvirre formuen og formuen din . Hvis du drømmer om at du tar en hest for å temme den og bremse eller utnytte den til ridning, vil du se en stor forbedring i arbeidet på alle felt, og folk vil trives i sine yrker . Hvis du ikke klarer å ta ham, vil flaks svikte deg . Hvis du ser flekkete hester, forutsier dette at ulike prosjekter vil gi deg fortjeneste . Hvis du drømmer om at du har hestesko, så er suksessen din sikker . Denne drømmen lover kvinnen en god og lojal mann . Hvis du drømmer om at du legger en hestesko på en hest, betyr dette at du vil prøve å skaffe deg mistenkelig rikdom . Hvis du drømte om et hesteløp, betyr dette at du vil bli overveldet av et svakt liv, men denne drømmen betyr velstand for kvinner . Hvis du drømmer om at du monterer en hest i et løp, vil du lykkes i livet og ha glede av det . Hvis du drømmer om å drepe en hest, vil du skade vennene dine på grunn av din egoisme . Hvis du monterer en hest uten sal, vil du få rikdom og letthet, men gjennom hard kamp . Hvis du monterer en salhest i selskap med menn, vil du møte ærlige menn som vil hjelpe deg og din suksess vil være velfortjent . Og hvis du er i selskap med kvinner, vil dine ønsker være gratis, og din suksess vil ikke være så rikelig som den ville vært hvis kvinner ikke hadde fylt hjertet ditt . Hvis du rengjør en hest, vil du ikke forsømme arbeidsprosjekter på bekostning av å være en mann med penger eller en god bonde . Forfattere vil være veldig flittige i verkene sine, og andre vil ta godt vare på dem . Hvis du drømmer om en hest, vil du samle rikdom og nyte livet til siste dråpe . Hvis du ser hester trekke vogner, betyr dette rikdom med noe hinder, og kjærlighet vil møte hindringer . Hvis du klatrer en høyde på en hest og hesten ikke når toppen mens du lykkes, vil du få en formue selv om du vil kjempe mot fiender og sjalusi . Hvis du og hesten kom sammen til toppen, er oppstigningen din sikker, men den vil være materiell . Hvis en jente drømmer om at hun kjører på en svart hest, betyr dette at hun vil håndtere en klok autoritet, og noen ønsker vil gå i oppfyllelse på uventede tider . Svart farge hos hester indikerer en forsinkelse i forventningene . Hvis du ser en hoppe med svake ben, betyr dette at en uventet nød vil skyve seg inn i din lykkebringende posisjon . Hvis du prøver å fikse en ødelagt, veldig liten sko på hestelisten, vil du bli beskyldt for å gjøre falske avtaler med uvitende parter . Å gå nedoverbakke fra en hest, vil virksomheten din utvilsomt skuffe deg . Hvis en jente drømmer om at en venn kjører bak seg på en hest, betyr dette at hun vil være i fokus for mange fremtredende og vellykkede menn . Hvis hun er redd, vil det vekke følelser av sjalusi . Hvis hesten blir til en gris etter at den har forlatt den, vil den ikke være likegyldig for ærefulle ekteskapsforslag, og foretrekker frihet før den mister alle ønskede muligheter for ekteskap . Hvis hun i ettertid ser grisen gli på lynet og telefonledningene, vil hun skyve senteret fremover av bedrag . Hvis en jente drømmer om at hun kjører på en hvit hest som går opp eller ned en bakke og hun hele tiden ser tilbake og ser en person på en svart hest jage henne, betyr dette at hun vil møte en suksessperiode blandet med tristhet, og henne fiender vil innen denne perioden prøve å forstyrre beskrivelsen hennes med depresjon og skuffelse utrettelig eller kjedsomhet . Hvis du ser en hest med en menneskekropp som stiger ned på en hengekøye i luften, og når den nærmer seg huset ditt, blir den til en menneskelig form og nærmer seg døren din og kaster noe som ser ut som et stykke gummi på døren din, men snart blir umulig i store bier, da betyr dette skuffelse og ubrukelig innsats for å gjenopprette tapte fordeler . Å se dyr i menneskelige former indikerer en stor forbedring for drømmen, og han vil få venner ved å tilegne seg dydene til ærlig fortjeneste . Hvis denne menneskekroppen virker syk eller flekket med fregner, betyr dette feil på nøye og nøye tegnet planer ….

…Hår Hvis en kvinne drømmer om at hun har vakkert hår og at hun kaster det, vil hun være likegyldig i sine personlige anliggender og kaste bort stiene til fremgang på grunn av å forsømme bruk av sinnet . Hvis en mann drømmer om at han glatter håret, forutsier dette at han vil bli fattig på grunn av sin raushet og vil lide av en sykdom som skyldes intellektuelle problemer . Hvis du ser håret ditt bli grått, forutsier dette død og en smittsom sykdom i familien som ble overført av en slektning eller en venn . Hvis du ser deg selv dekket av hår, varsler dette en overbærenhet mot lovbrudd til det punktet å forhindre deg i å komme inn i samfunnet av høflige mennesker . Hvis en kvinne drømmer om dette, vil hun gå inn i en egen verden som gjør krav på retten til å handle etter sin egen vilje, uavhengig av moralske normer . Hvis en mann drømmer om at han har svart krøllete hår, vil han lure folk med sin interessante tale, og det er veldig sannsynlig at han vil lure kvinnene som stoler på ham . Hvis en kvinnes hår ser svart og krøllete ut, vil hun bli truet med forførelse . Hvis du drømmer om å se en kvinne med gyldent hår, vil du bevise at du er en fryktløs elsker, og du vil være kvinnens lojale venn . Hvis du drømmer at kjæresten din har rødt hår, vil en kvinne du elsker avvise deg for svik . Rødt hår antyder endringer . Hvis du ser bruxhår, vil du ikke ha hell i å velge yrke . Hvis du ser velstelt hår, vil lykken bli bedre . Hvis du drømmer om å klippe håret nær hodebunnen, indikerer dette at du vil være sjenerøs til det ekstravagante overfor en venn, og resultatet vil være økonomiske utgifter . Hvis du ser at håret blir mykt og luksuriøst, forutsier dette lykke og velvære . Hvis en kvinne sammenligner i drømmen mellom et svart hår og et hvitt hår som hun tok fra hodet, forutsier dette at hun kan nøle mellom to ekteskapsforslag kombinert med lykke utad, og med mindre hun tar godt vare på saken, vil hun velge mannen som vil forårsake hennes tap og sorg i stedet for den som vil gi lykke til henne . Hvis du ser mykt og uklart hår, vil livet være en utmattende forfengelighet, arbeid vil kollapse, og ekteskapets åk vil bli tungt . Hvis en kvinne ikke lykkes med å stylere håret, mister hun navnet på en respektabel mann på grunn av utilbørlig temperament og forakt . Hvis en jente drømte om kvinner med grått hår, indikerer dette at de vil komme inn i livet hennes som rivaler i kjærligheten til en mannlig slektning, eller de vil dominere følelsene til hennes forlovede . Hvis du drømmer om å klippe håret ditt, indikerer dette bitre skuffelser . Hvis en kvinne drømmer om at håret hennes faller ut og skallethet er synlig, må hun tjene sitt eget levebrød, da flaks har ignorert henne . Hvis en mann eller en kvinne drømmer om at de har snøhvitt hår, indikerer dette at de vil ha en heldig og hyggelig reise gjennom livet . Hvis en mann rydder en kvinnes hår, indikerer dette at han vil nyte kjærligheten og tilliten til en respektabel kvinne som vil stole på ham selv om verden fordømmer ham . Hvis du ser blomster i håret ditt, spår dette problemer som kommer, men når de ankommer, vil de føre til at du blir mindre redd enn frykten du hadde for dem mens de var langt borte . Hvis en kvinne drømte at håret hennes hadde blitt til hvite blomster, betyr dette at ulike problemer hun vil møte og vil gjøre det bra hvis hun styrker mannen sin med tålmodighet og styrker hennes forsøk på å tåle prøvelsene med pisking . Hvis du drømte om at en hårstreng ble til en defekt og falt ut, så indikerer dette et problem og skuffelse i dine saker . Sykdom vil sitte på lyse forhåpninger . Hvis en person ser at håret blir til helt hvitt hår på en natt og ansiktet fremdeles er synlig ungt, forutsier dette en plutselig katastrofe og dyp tristhet . Hvis en jente så denne drømmen, forutsier dette at hun vil miste kjæresten sin gjennom en plutselig sykdom eller ulykke . Hun vil trolig være bekymret for en hensynsløs handling fra hennes side. Hun bør se opp for kollegene ….

…Landsbyen : det velkjente betegner seg selv og dets folk og hva som kommer fra det og er kjent av det, fordi stedet indikerer folket, som den allmektige sa : ~ Spør landsbyen, ~ som betyr folket . Kanskje indikerte landsbyen bolig for urettferdighet, kjetterier, korrupsjon, avgang fra gruppen og avvik fra meningsfellesskapet til folket i Medina, og det er derfor Gud den allmektige kalte undertrykkernes rolle i sin bok i landsbyene . Det kan referere til maurens hus, og maurens hus refererer til landsbyen, fordi araberne kaller det en landsby . Den som ødelegger en landsby eller ødelegger den, eller ser den ødelagt, og de som er i den er borte, eller en strøm er borte i den eller brent med ild, og hvis det er kjent, kjører myndighet over den, og dette kan indikere gresshopper , villmark, kvist og rente . Og fyll ut maurtue på taket på huset, så vel som opp ned som laget det med alkov av maur eller slange, bortsett fra folk i landsbyen med urettferdighet og aggresjon, og på en kirke eller et hus kjent for umoral, og den som ser at han har kommet inn i en befestet landsby, dreper han eller kjemper fordi Gud den allmektige sier : “De kjemper ikke alle sammen bortsett fra i befestede landsbyer . ~ Og det ble sagt at den som så at han gikk fra land til landsby, da ville han velge en ydmyk sak fremfor en fin sak, eller han har gjort en god gjerning som han synes er god, eller han har gjort godt som han tror er ond, så kommer han tilbake fra det, og ikke med påstand, og hvis han ser at han kom inn i en landsby, så følger det Sultan, hvis han går fra en landsby, så vil han flykte fra vanskeligheter og hvile, fordi Gud den allmektige sier : ~ Bring oss ut av denne landsbyens undertrykker av folket .~ Hvis han ser at en velstående landsby har blitt ødelagt og gårder er inaktive, er det en veiledning eller ulykke for eierne . Og hvis han ser den full, så er han godheten til religionens mestere ….

…Alvorlig . Og hvis den er tjueen, indikerer det godhet, lettelse og glede . Og hvis han hørte torden i en drøm, og visjonen var ni dager i mai, tydet det på at de edle sammen med duen døde, og døden skjedde i tyrkerne og på samme måte hos sauene, og det ville komme mye regn , og det beste av frukthagene florerte . Hvis det er i midten ti, oppstår alvorlige sykdommer . Hvis torden høres i en drøm, og visjonen er i juni, opptil ti dager fra den, indikerer den at lærde dør og den mest hederlige i Egypt, prisene er billige, pengene vokser og land og sjø fiske øker . Og hvis torden høres og synet er i juli til seks dager etter det, vil regnet skje i desember måned, og plantingen vil vokse frem og vokse, og det store folket i romerne vil dø, og prisen faller i Jemen, og krig faller i persernes land, og det er ondskap i Egyptens land på siden av kongen, og de faller i fangenskap hos barn, og en konge kommer fra øst for å føre dem som fanger til sin land . Og hvis torden er på slutten eller syv gjenstår av den, så indikerer den sikkerhet i hele landet, og prisen er billig i Basra og Abessinia, og landet er svart til Eufrats svarte , og noen frukter som palme og bananer får plager, og hvete florerer . Og hvis folk på slutten av året er redde for å drepe kongen sin . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i august måned, er det et godt tegn for folket i Levant og folket i Gorgan og Aserbajdsjan. Gresshoppene er redusert, og kongen av Khazarene og kongen av Gog og Magog vil dø, og kampene faller mellom dem . Og hvis det er torden på slutten av det, vil det være fruktbart i Egypt og dets overfylte land, og prisene er billige i det etter ujevnhet, høye priser og død . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i september måned i de andre dagene av det, vil regnet være mye, og tørke oppstår ved begynnelsen av året og fruktbar på slutten, og gresshoppene vil være i landet Kufa og Tabahs i Basra, og folk faller i stor sult, og muslimer åpner festninger, og mellom romerne og tyrkerne kjemper i lang tid, gjødsler lurene og mottar frukt og korn . Og hvis det var på den tiende, indikerte det mangelen på regn det året i Maghreb, og Gud den Allmektige vet best og hans fravær er klokere .. Og hvis det er tjuenuen indikerer det godhet, lettelse og glede . Og hvis han hørte torden i en drøm, og synet var i ni dager i mai, antydet det at de edle med duen døde, og døden skjedde i tyrkerne og på samme måte hos sauene, og det ville komme mye regn og frukthagenes gode . Hvis det er i midten ti, oppstår alvorlige sykdommer . Hvis torden høres i en drøm, og visjonen er i juni, opptil ti dager fra den, indikerer den at lærde dør og den mest hederlige i Egypt, prisene er billige, penger vokser og land og sjø fiske øker . Og hvis torden høres og synet er i juli til seks dager etter det, vil regnet skje i desember måned, og plantingen vil vokse frem og vokse, og det store folket i romerne vil dø, og prisen faller i Jemen, og krig faller i persernes land, og det er ondt i Egyptens land på siden av kongen, og de faller i fangenskap hos barn, og en konge kommer fra øst for å føre dem til sitt land som fanger . Og hvis torden er på slutten, eller syv gjenstår av den, så indikerer den sikkerhet i hele landet, og prisen er billig i Basra-landet og Abessinia, og landet er svertet til svarte av Eufrat , og noen frukter som palme og bananer får plager, og hvete florerer . Og hvis folk på slutten av året er redde for å drepe kongen sin . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i august måned, er det et godt tegn for folket i Levant og folket i Gorgan og Aserbajdsjan. Gresshoppene reduseres, og kazaren av kazarene og kongen av Gog og Magog vil dø, og kampene faller mellom dem . Og hvis det er torden ved slutten av det, vil det være fruktbart i Egypt, og dets flom i Nilen og prisene er billige i det etter ujevnhet, høye priser og død . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i september måned i de andre dagene av den, vil regnet være mye, og det vil være tørke i begynnelsen av året og fruktbart på slutten, og gresshoppene vil være i landet Kufa og Tabahs i Basra, og folk faller i stor sult, og muslimer åpner festninger, og mellom romerne og tyrkerne kjemper i lang tid, gjødsler lurene og mottar frukt og korn . Og hvis det var på den tiende, indikerer det mangelen på regn det året i Marokko, og Gud den allmektige vet best, og hans fravær er klokere ….

…Konflikt: Den som ser en person i en drøm som er blitt rammet av ham, vil ødelegge pengene sine, og den som blir beseiret i bryting er den som råder i det våkne livet . Hvis to konger kjemper for krigsformål, er den beseirede seieren . Og den som ser at to menn kjemper, og en av dem dreper vennen sin, så har al-Masraw det bedre enn dem . Og bryting kranglete . Hvis kvinnen så at profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred, kjempet med henne, da slo han henne og satte seg på brystet hennes, da hennes mann ville dø, og han giftet seg med en annen mann . Og konflikten er en indikasjon på sykdommen i Masrawa, og kanskje et tegn på pasientens velvære fra hans sykdom . Og den som ser i en drøm at jinen har drept ham, da spiser han renter, gjør magi, eller pengene hans går tapt mens han er bekymret ….

…Agamas er menn i en drøm som ikke drar nytte av deres selskap . Og det er en muldyr i dem, og at opprinnelsen til muldyret er et tykt tre som er innpakket, og jegeren gjemmer seg i det og kaster det der fuglen ikke vet hvor den er . Hvis bushen er andres eiendom, så kjemper han mot mennesker, dette er deres arbeid, og han vil få dem ….

…Den som ser som om han kjemper mot en stor løve og slår ham, han vil slå en blind konge ….

…Kamp : Den som ser at han kjemper mot en mann som blir truffet av mye, så har han ikke vunnet ham og er fremherskende i et spørsmål om sannhet . Signert lotteriet har skjenket dem og deretter kvitte seg med fengsel, sier den Allmektige : ~ dermed bidra var fra Madhouden ~ The bryting : de ulike kjønnene, Valmassara bedre epilepsi og syv som et menneske . Hvis brytningen går mellom to menn, blir bryteren beseiret ….