…Og den som ser det i brystet det vi benekter mens vi er våken, så er det ikke prisverdig, og hvis han ser det han roser, er han prisverdig ….

…Og det ble sagt at kvedevisjonen i setningen på noen måte var prisverdig fordi tolkningen av hans navn på persisk er rettferdighet og dens betydning er prisverdig, og synet av kvede for handelsmannen er profitt og for guvernøren å øke sin mandat, og når det gjelder sjalusi, å spise det indikerer skader på penger og fordeler fra ikke-arabere, og når det gjelder tindved er det på noen måte det er penger til stede og ikke for ham. Noen av fruktene er forberedt på det , spesielt hvis det er deilig og velsmakende ….

…Og den som ser at han har falt i en ildfest, kongen skal ta alle pengene sine ….

…Og hvis han stønnet av hodets smerte, indikerer det at han var arrogant i denne verden, og han var forpliktet til det, og kanskje var belønningen fra uaktsomhet i foreldrenes rettigheter ….

…Og den som så at skipet sto sammen med ham i stillestående vann, de var stive og lenger unna å unnslippe ….

En konge er sliten, eller han blir løslatt fra nød som kommer fra en konge, så hvis han låner en ring, har han noe som ikke har noen overlevelse . Og hvis han ser ringer solgt i markedet, så kjøper han eiendommen til folks hoder . Hvis han ser at himmelen regner ringer, vil han få barn det året . Hvis ungkaren ser at han har satt på seg en ring, vil han gifte seg med en rik kvinne, en jomfru . Hvis ringen er av gull, så er hun en kvinne hvis penger har gått . Hvis han forsegler den med en ring på rosa, fjerner den den og setter den i seieren, tar den av og setter den i midten, så fornærmer han kona . Hvis han ser at ringen hans på rosa er en gang i seieren og den er i midten, så forråder kona ham . Hvis han selger ringen for dirham, mel eller sesam, forlater han kona med gode ord eller penger . Og lappen ble født . Hvis feddet i ringen hans er av essens, er det kraft med prestisje, prakt, store penger og stolthet, og hvis feddet i ringen hans er av akvamarin og han er en hersker, så er det en modig og majestetisk sterk autoritet, og hvis feddet er en kraft, så er det en svak og fornærmende autoritet, og hvis feddet er en grønn safir, blir han født til ham en sønn av en troende og en forståelse av visdom . Ringen er laget av treet til en hykler kvinne, og hvis en kvinne får en ring, vil hun gifte seg eller føde . Og den som forsegler en av mennene med en gullring, herskeren vil binde den, ellers blir han plaget av frykt, nød, indignitet eller sorg . Eller en person blir sint på sønnen eller kona . Og det ble sagt : Den som mottar en ring, vil motta en vakker kvinne og mye godt, eller han hører nyheter om at han er fornøyd . Og den som bærer en ring med to lober, den ene til bunnen av håndflaten, og den andre på baksiden av håndflaten, og han bryter hver av dem, motsier ikke den andre, så følger han to tilstander, begge synlige og innover . Og den som bærer en granatring av gull, han skal fattes, og han tar ringen fra kongen et hus å bo i, eller sølv som han skaffer seg, eller en kvinne han gifter seg med . Å ta ringen fra den allmektige Gud for den asketiske og tilbederen er sikkerhet fra Gud den allmektige fra det onde . Og ta ringen fra profeten, må Guds bønner og fred være over ham, eller fra verden det gode budskap om å skaffe seg kunnskap, dette er hvis ringen er av sølv, og hvis den er av gull, er det ikke noe godt i den , og på samme måte hvis det er jern fordi det er ornamentet til helvetefolket, og på samme måte hvis det er kobber, på grunn av hva det inneholder av dårlige ord . Og ringen av blysultan i den og dem . Og den som så blant kongene at han hadde Salomos segl i sin hånd, fred være med ham, dette tydet på utvidelsen av hans rike, hans erobring av regioner og hans rekkevidde, og han kunne ha tatt av seg eiendommen og deretter tilbake til ham, selv om han var en av dem som levde fra elvenes evokasjon, som tjente på det en stor inntekt . Og den som ser at han sender sitt segl til sitt folk, så returnerer de ham, så forkynner han for et folk og de returnerer ham . Og den som ser at ringen hans blir stramt fra ham, da skal hans myndighet fjernes fra ham . Og den som ser at ringen hans har gått tapt, han går inn i den i sin makt eller i det han har noe som hater ham ….

…Det er hjelpemidlet for mennesket i sin verdslige industri . Fingeren i hermeneutikken er barn, ektemenn, fedre og mødre, penger og en konge . Den som så at fingrene hans økte et godt tillegg, som indikerer økningen i det vi har nevnt, og mangelen på det er en reduksjon i de som indikerte det . Og kanskje blir den avskåret eller nytten i en drøm vil bli suspendert på grunn av manglende evne til å komme fedrene, mødrene eller barna til gode, eller hvis pengene hans forsvinner, eller dyrene hans dør, eller eiendommen hans er suspendert, eller hans næring er utmattet . Fingre kan henvise til kongens representanter, som er forskjellige i deres rekker og fordeler . Og den som ser at han biter fingertuppene i en drøm, hvis han er syk, vil han dø . Og den som så at fingrene hans var avskåret, eller en svakhet svalt over dem i hans soldater, barn, slektninger eller bekjente . Fingre kan referere til de fem daglige bønnene, så tommelen er for bønn, pekefingeren er for ryggen, midten er for ettermiddagen, ringfingeren er for Maghrib, den rosa er til middag, og den midterste er for bønnen fordi det er ønskelig for forlengelse, ringen for ryggen og den rosa for ettermiddagen fordi den er på slutten av dagen . Hvis fingrene er penger, er neglene zakat, og hvis fingrene er en soldat, er neglene deres våpen og antall . Knutene på fingrene er kontrakten med penger, og fingrene er dager, måneder eller år . Fingre kan referere til brorens barn, og den som er skuldret er bror, og fingrene er som barn, som er penger . Og den som ser en person klippe en finger for ham, fornærmer ham med pengene sine . Og det som skjedde med godhetens eller korrupsjonens fingre, er knyttet til de obligatoriske bønnene eller til broren . Lengden på fingrene indikerer en økning i grådighet, og hvis han ser en finger som har økt med fingrene, er det en økning i hans slektskap, i bønnen eller i hans kunnskap, og hvis han ser at en av fingrene hans har flyttet til et annet sted, så forsinker han bønnen til tiden til den andre . Og den som så at han flettet fingrene sammen, ville han samle sine bønner på en gang, og kanskje hans slektninger ville samles i en sak for konsultasjon og samarbeid . Og det ble sagt : Flette fingrene uten å jobbe med stram hånd . Og det ble sagt : Det indikerer fellesskap eller gifte og kontrahering, og kanskje dette indikerer nullisering av bevegelser og distraherende fra bønn, og det ble sagt : Fingrene på høyre hånd er de fem daglige bønnene, og deres korthet indikerer mangler og latskap i dem, og deres lengde indikerer at bønnene blir opprettholdt, og fallet til en av dem betyr at man forlater bønnen . Og den som så som om han biter et menneske, dette indikerer de dårlige oppførselene til bittet . Og den som ser ut som om det kommer melk ut av tommelen fra tommelen og blod på pekefingeren mens han drikker av dem, så skal han nærme seg moren til kona eller søsteren hennes . Knekkingen av fingrene indikerer forekomsten av stygge ord fra hans slektninger . Hvis imamen ser en økning i fingrene, indikerer det at hans grådighet, undertrykkelse og mangel på rettferdighet øker . Og fingrene på venstre hånd er barna til broren og søsteren . Farging av menns fingre med henna er bevis på mye ros, og farging av en kvinnes fingre med henna indikerer ektemannens vennlighet mot henne ….

…Hvis han så at han solgte eller tok bort et klær om vinteren, indikerer det hans fattigdom og hans behov for mennesker . Han sa Abu Said forkynner klær leder av mannen var sannsynligvis hans håndverk som han gjør og sikre dem fra fattigdomsundersøkelsen der en feil i de levende og gå rikdom og utvidelse i gratis dem og skade i vinter gunst ) og Almparty ham hvis inskripsjonen er indikert av en kvinne . Sa Jafar Sadiq tolket Paljarah eller gutten, uansett hva han så det fra Zain eller Shin, skulle vende seg i dem, og subtraksjonen av klærne de overgir på aspekter av det, oppleves som å ha på seg noe som det tolkes fint og fordel hvis de er fra bomull, en ren og romslig og hvis Dd så Vtobeirh mot ham, og hvis de er fra Silk og ingenting, er det ikke noe galt med det og selgeren av det, for han velger denne verden framfor sin heretter . Abu Sa’eed sa at forkynnerens syn kulde, enten detaljert eller ikke detaljert, de viser god fortelling om at Abu Bakr, måtte Allah være fornøyd med ham sa: O Allahs sendebud, jeg så i går var på papyrusen petechia sa : to. sønnene Thabr dem . Og blekket er et tegn på glede, lykke og kulde som er ved siden av snitching i uttrykk, bortsett fra at intimitet i verden er bedre enn i religion, og det er i tolkning sterkere enn ull . Det er følt at iført Prada eller blandet med bomull Bharir det uten det selv om det er haraam rikdom silke og dekorasjonene er kledd i markedene de er velkomne og bare i tider med glede og varsler så vel som om de er i rollen med mindre det slags underholdning . Og den som ser setningen på kledningen til den påkledde personen, den tolkes i sin helhet . Og den som ser at han bruker sommerklær om vinteren, det vil øke det gode og fordelen like mye som verdien av det han har på seg . Han følte at han hadde på seg kvinneklær, det økte penger med dem og frykt, men konsekvensene av dette er fryktelige og overlever hvis de så en kvinne som hadde på seg klær fra mennene, det viser godt og fordelaktig . Al-Karmani sa: ~Den som så at han hadde på seg klær mindre enn sine egne, så indikerer det korrupsjonen av hans saker, og hvis de er mer elegante enn klærne hans, så indikerer han rekkefølgen på hans saker .~ Og den som ser at han har de eldre klærne på seg, så indikerer det høyden på saken og hvor mye klærne tilskrives ham hvis han er en familie for det, ellers er det bra og gunstig . Og den som ser at han har klær fra korrupte menneskers klær , han vil ha mange synder og store synder . Og den som ser at han bærer konger, det tolkes på tre aspekter, nærmer seg dem, oppnår godhet, nytte og regelmessighet av sine saker og oppnår verdighet og ære . Det oppleves at bruk av klær fra forskere var Velkommen til Salah for vitenskap og veldedighet og det hinsidige .) Han følte at han hadde på seg klær fra ullen som det tolkes for å sikre pengene . Det oppleves at iført klær dhimmis eller Aharbeyen eller så, eller Alrvdh, ville det være tilbøyelig til det han sa at Jafar Sadiqs visjonsklær aldri dreier seg om ni aspekter av religion og rikdom og prestisje og gagner og lever og arbeider til fordel for rettferdighet. av dette og oppreisning hvis det ikke er det du fornekter uttrykket, og hvis kvinnen så at hun Hun hadde på seg det som ble nevnt av de prisverdige klærne, og hennes tolkning gjorde henne rett med mannen sin og integriteten i hennes saker . Og Daniel sa et syn på mannens klær: Hvis du tar på deg klær, vil du bli tolket av gevinst, og hvis du ser svarte klær, så har kongen godt og soknet er i nød . Al-Karmani sa: ~Den som ser at han bruker svarte klær, han vil lide av smerte, nød og sorg, med mindre han er en som bruker dem mens han er våken og vet om dem, og han vil være urolig .~ Abu Sa’eed sa at predikanten hadde sorte klær for de som pleide å ha skade, og som ble fortalt at det er pasientens bevis på død fordi folket i ulykkene bruker svarte klær og klær uten tilbakeslagssykdom bare i Dibaj eller twinge eller silke, og disse tingene er gyldige for kvinner og menn på grunn av korrupsjon av religion . Al-Karmani sa: Hvis pasienten ser at han vasker et gult plagg til det gule er fjernet og dets hvithet vises, tolkes plagget med et legeme og det gulaktige blir delt ut av hans sykdom og avgang fra ham . Det føltes at å avvæpne ham en gul kjole, det ut Sagmh ikke skjedde, skadet ham det han hater i det gule av å rive kjolen, eller så i motsetning til alt slitt i fargen og klærne greener gledet seg og gleden og Tawfiq Abu Sa’eed sa predikanten kler Green religionens nabolagskraft og økning av tilbedelse og død god sak når Gud, som er klærne til himmelens folk, for hans ordtak: Kom og bruk grønne klær fra Sundus og Abraq, og bruk av grønt indikerer for de levende skade på en arv, og til de døde at han kom ut av verden som martyr . Al-Kirmani sa: ”Den som ser at han bruker grønne klær, tolkes det med ære og ære. Når det gjelder de hvite klærne, vil de tolkes som ønsket, spesielt hvis de er rene . ” Predikanten Abu Sa’id sa at hvite plagg er egnet til å bruke dem som en religion, og for de som er vant til å bruke dem mens de er våken, og når det gjelder eierne av håndverk, må de ha det for dem . Al-Karmani sa: “Den som så at han bruker rene hvite klær, det indikerer godheten i hans religion og hans gode tilstand. ”Og hans bekymringer gikk ut på at han sa at han bruker rene hvite klær, og når det gjelder de blå klærne, er han ren . Han sa at Kirmani så at han hadde på seg klær Zarka, det er religion og klærne Rouge, de hatet bare menn Almlhvh og sokkel sengetøy rødhet av disse tingene indikerer glede og er gyldige for kvinner i Dnaahn ble sagt å ha på seg rødlige show som kjemper. veldig alvorlig tvist og ble fortalt snappers glede med punk I verden, som det fremgår av historien om Qarun, og det ble sagt at det indikerer en overflod av penger mens det forhindrer Guds rettigheter i det . Og den som så at han hadde den på seg på en fest eller en gruppe, han skadet ham ikke . Han sa at Kirmani så at han hadde på seg Hamra-klærne, det kastet kamp og tvist, selv om Velkommen til mandatet han mottok, kanskje gleden ved verset, gikk ut til sitt folk i finesser og var kledd i Hamra-klær, og det ble sagt visjonen om rødme , enten i klær eller annet, viser de godhet og kanskje visjonen om erysipelas vist i kjolen Til glede . Og den som ser klærne hans blir brent, så vil han motta ham skadelige effekter så mye som han ble brent av det, og den som ser at klærne hans er revet, skal han tolke hemmeligheten . Det er følt at iført klær av ull eller dyrehår eller hår eller så De totale pengene hvis det var silke eller så Fmal haram kjole brosteinsbelagt bevis på umoral og klærne skitne, de overgir Bgham og sorg, og kjolene Alkagd de utdeler Baelchenaah ikke bra i det, og kjolenes hud påløper interesse og fordel i den grad som tilskrives ham at hudkjolen du ikke syr den når det gjelder engros av alle varianter viser helt fylt med religion og kanskje dette var en annen gammel i ansiktet og klær fra statskassen skal fordele Baezz og rikdom . Og den som ser at han har på seg en halt kjole, en kvinne vil komme i anusen . Jaber sa at marokkaneren uttrykte sin tilknytning til ting verdslige Valbaad i klær hvis det er rent som nytt, som festet seg til religion og verden, og hvis den skitne årgangen stram Vdd så kanskje Del skitt i kjolen på svakheten i religion og ble fortalt om den kvinnen så at hun bære en kappe gul det var hennes mann, svekker det selv ) han var ikke for henne, så han tok en mann . Og den som ser at han åpner et brettet plagg, det indikerer reise, og den som ser at han bretter et åpent plagg, det indikerer at han er fraværende fra reisen . Khaled al – Isfahani sa de beste klærne og hva som var bomull hvis det ikke er noe av silkeormsilke, fordi det er rent, det er en god religion og verdslige kjoler hvis mønsteret, bomull eller silke, de bruker penger haram og korrupsjon av religion og bekymringsløs . Han sa Jafar Sadiq ny kjole hvit mann en kvinne og en kvinne og nådens konge og fordelen av et par, det så at han tok av seg kappen med seg at han var i kongen av tjenesten, det er fra hans tjeneste, men ikke så godt som det heter, og så at han klippet klærne han tolket for å få godt . Og den som ser at tyven striper klærne sine, det forstyrrer forekomsten av korrupsjon blant kvinner . Predikanten Abu Saeed sa at plagget med to sider eller to farger indikerer høflighet og vergemål for folket i religionen og verden, og det nye plagget er bra for de rike og de fattige . Det føltes at magsuot klær som nye Vtmzkt ikke er i stand til å reparere som det fascinerer like mye som på at det er i live, og barnet og den høye verdien av sykdommens tjenere og den frie nåde øker kjolene slags fornyet gjeld, slitt over klærne viste godkjenning av hans hemmelige Alanath og kanskje intensjonen var god fra den tilsynelatende og kanskje tjente penger Mdkhora og silke brokade er ikke egnet til å bruke sokker for juristene for de Aaolan deres forespørsel minimum og invitere folk til kjetteri og var sannsynligvis gyldig for ikke- lærde, de tolker arbeidet krever paradis og smitter med dette fyrstedømmet indikerer også ekteskap med en kvinne, ærlig eller medhustru Bjarah Belle-innstillingen kaller krysset i uttrykket for alt dette er fra tilfellet med seeren . Kappen betegner ansiktene . Al-Kirmani sa: ~Det tolkes for rettferdighet i religion, for de korrupte menneskene med pisker, og for andre med kopperinfeksjon i kroppen .~ Abu Sa’eed sa at predikanten utdeler penisstat som var fra hennes familie, spesielt fra folket i pløying og planting og det fruktbare året for de som har fra hennes familie, en kvinnes økende glede og ga Xia mottatte penger fra poenget. av perserne og folket til avsløring og gambling, og kan påløpe pisker . En tillatt som har et ansikt med konsekvenser, og ingen får skylden for det, enten det er for menn eller kvinner, med mindre noe av den forkastelige typen blandes med ham . Når det gjelder blekket, tolkes det med nåde, og det er ingenting i det bortsett fra det beste, spesielt for kvinner, og det ble sagt at visjonen om generøsitetsplaggene er en sorg . Sagen at hans to plagg Khgayn Mottagtaan iført hverandre er indikert av hans død og revet tøy tilfeldig tolket skade bekymringer og revet lenger tolket vulva og det fungerer som Alqaba og Duwaji hvis kvinnen så hennes klær habitus kort manglet HTC skjult og spise den nye kjolen spiser penger halal og spiser kjolen sa Salmi så at klærne hans var våte på ham mens han tok dem på. Hvis han er på reise, reiser han ikke, og hvis han hadde tenkt noe han ikke ville hatt . Og den som ser at han selger klærne sine, er bra for ham, og det er ikke noe godt for den som kjøper dem, og hvis han ser dem at han skyver dem fra seg selv, så er dette ettergivelsen for hans fattigdom . Og den som ser at han har på seg nye klær etter at han har tatt et bad, da avviser han med tap av bekymring og nød, og han blir spart for noe galt . Og den som ser at han har på seg et forbudt plagg eller noe som tilskrives kvinner, han gifter seg med en kvinne som er forbudt, og når det gjelder de broderte klærne, de bæres av dem, gruver, og kanskje kvinnens berømmelse blir brutt . Han følte at han hadde på seg kvinneklær , hadde gravid, de kom til hunnen, selv om han ikke hadde gravid, påvirker det skade eller frykt i samme penger som Hnaatha sannsynligvis ble skadet i sin tid og kappen, som er plassert på skulderen tolket den menneskelig religion som bærer ham i sekretariatets nakke- og nakkestilling . Man kjenner at det kapper Vel Salah Dinh og god tro, og hvis han så kappen som legger den på brønnskulderen, økte den gjelden og religionens helse er ikke godt i tynn .) Vaskeklærne han skal tegne. det føltes som å vaske klærne hans for skitt, det viser hans godhet og frelse for dyster og tristhet og velvære og gjeld vil bli tilbakebetalt hvis han bruker den, men hvis han ikke bruker den, er den uten det . Al-Karmani sa: ~Vask rene klær hvis det kommer skitt ut av det, så er det korrupsjon i religion og synd .~ Abu Saeed Al-Waseer sa: Å vaske klær fra skitt er en anger, å vaske det fra sæd er en omvendelse fra hor, og å vaske det fra blod er en anger fra drap, og å vaske det fra unnskyldning som en anger . Jaafar al-Sadiq sa: Å vaske klær med kaldt vann betyr fire aspekter av omvendelse, velvære, frelse fra Asir, og sikkerhet mot frykt, og vaske dem med varmt vann, sorg, sorg og sykdom . Og det ble sagt at den som så at han vasker rene klær, er en økning i hans fromhet og fromhet, og det ble sagt at dette var ekstravagant fordi det ikke fortjente å bli vasket, og andre sa, det er ingen skade i det og det er ingen skade i det ….

…Og den som ser at han har kledd ham, gitt ham og kledd ham i ære og kjører ham montert, så vil han treffe sitt sultanat fra ham, og hvis han er kvalifisert til å påta seg en jobb, må han ta over ….

…Ringen : Når det gjelder ringen, indikerer den hva han eier og er i stand til, så den som ga en ring, kjøpte den eller ga den til ham, han ville få myndighet eller konge hvis han var en av hans familie, fordi kongen av Salomo, fred være med ham, var i hans ring, og det er også fra hva kongene trykker bøkene sine og de mest hederlige skattene sine . Kongen kan ha et hus der han bor og gå inn i eller eier det, og han låser det i døren hennes, og det kan være en kvinne som gifter seg med henne og tar i bruk hennes ukrenkelighet og bryter ringen hennes eller trenger inn i magen hans i den, og krydderfeddet blir ansiktet hennes, og å ta ringen fra Gud den allmektige kan være for den asketiske og tilbedere å være trygg fra Gud den allmektige fra det onde når avslutningen på konklusjonen er og han tok den fra profeten, må Guds bønner og fred være på ham, eller fra verden et godt budskap om å få kunnskap, og alt dette er hva ringen er sølv, men hvis den er gull, er det ikke noe godt i den, og på samme måte hvis den er jern fordi den er ornamentet til folket i helvete, eller kobber for det som er i navnet på ordet dårlig, og det som er laget Inkludert en av endene på jinen, søker vi tilflukt hos Gud fra alt ondt . Det ble sagt : Ringen indikerer også faren og kvinnen, eller kjøp av en slavejente, hus, dyr, penger eller vergemål, og hvis det er av gull, er det en manns ydmykelse, og det ble sagt at den som ser at han har på seg en jernring, det indikerer et godt at han oppnår etter tretthet, og hvis den er av gull og har et fedd er det vanskelig . De hule og stille ringene er stadig gode, og de oppblåste ringene som har et fyllstoff inne indikerer attentat og bedrag, fordi det er noe skjult i dem, eller de indikerer håp om noe stort og mange fordeler fordi beinene er større enn vekten, og når det gjelder ringene til et horn eller elfenben, er de prisverdige for kvinner . Og det ble sagt at ringen er en stor sultan, og ringen er opprinnelsen til kongen, lappen er hans prestisje, forseglingen er sultanens tillatelse, hans penger og mandatet, og ringen er hans orden og dens forbud, og inskripsjonen i den er hans intensjon og hensikt . Den som tror at kongen innprentet sin karakter, oppnår raskt kongens autoritet, motsier ham ikke fordi stempelet er sterkere enn ringen . Og den som ser at han har på seg en sølvring, så utfører den hvor han vil, og det er tillatt for ham å gjøre det, da vil han få autoritet . Og den som ser at han er stemplet med kalifen, og han er fra Bani Hashem eller fra araberne, så får han et stort mandat, og hvis han er fra lojalisten eller har en far, dør faren og blir en etterfølger, og hvis han ikke har en far, vil saken hans vende seg til noe som er i strid med det han ønsker . Og hvis han så at en utenforstående hadde et ugyldig mandat . Og den som finner en ring, han har penger fra ikke-arabere, eller har en sønn født til ham eller gift, og den som ser feddet i ringen hans blir ustabil, hans autoritet over separasjonen blir forstyrret, og hvis han ser feddet sitt har falt, sønnen hans dør eller har gått med noen av pengene sine . Og den som snapper ringen hans og er guvernør, så blir han fjernet, eiendommen hans er borte, eller kona er skilt . Og at for kvinnen er hennes manns eller menneskets nærmeste død, og det er blitt sagt at hvis en person bærer den, vil noe som tilskrives ringen bli fornyet for ham, og den som ser ringen, er ødelagt og borte og lappen forblir, hans autoritet vil bli fjernet og hans navn, minne og skjønnhet forbli . Og gullringen er en kjetteri og misliker religion og forræderi i sin besittelse og svik i sin flokk, og ringen er laget av jern av en modig sultan eller en kresne handelsmann, men han er inaktiv, og ringen er av ledet av en hersker i ham, og de er, og ringen med to lober er en tilsynelatende og skjult autoritet, og hvis den ringen er av noe som tilskrives handel, er det fortjeneste. Hvis den tilskrives kunnskap, så helbreder den mennesker av religion og verden . Og tettheten av ringen indikerer komfort og vulva . Den som låner en ring, så har han noe som ikke har noen overlevelse, og den som slår en freglet ring, han har noe han aldri har eid, for eksempel et hus, et dyr, en hushjelp eller en gutt . Og hvis han ser ringer solgt i markedet, så selger han eiendommen til hodene på mennesker . Hvis han ser himmelen regne sel, vil han få barn det året . Ringen er for arabere en kvinne, og gullringen sies å være en kvinne hvis penger er borte . Og den som forsegler den med en ring på sin rosa, fjerner den fra henne og legger den i noe annet, så leder han mot sin kone og ber om korrupsjon, og hvis han ser at ringen hans som var på ringfingeren en gang i hans seier og en gang i midten uten å være rundt ham, sviket kona ham . Den som selger ringen sin for dirham, mel eller sesam, han forlater sin kone med gode ord eller penger . Feddet er født, og hvis feddet i ringen hans er av essens, er det en kraft med godhet, prakt, store penger, erindring og ære . Hvis feddet hans var av akvamarin, hvis han var hersker, så var han en modig, majestetisk og sterk, og hvis han var i gutten, så var han en høflig gutt som ville være en sekk, og hvis feddet hans var perler, da var han en svak og fornærmende autoritet, og hvis nelliket var safirgrønt, så ble han født for ham et barn av en troende som er en forståelsesverden, og ringen er av treet til en hyklerisk kvinne Eller en konge av hykleri, og hvis en kvinne fikk ring, ville hun gifte seg eller føde . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om ringen min var ødelagt . Han sa at hvis du tror at du vil skille seg fra din kone . Det gikk bare tre dager før han skiltes fra henne . En mann kom til ham og sa : Jeg så at jeg hadde en ring i hånden som jeg kunne forsegle den i munnen på menn og kvinners livmor, så han sa: Du er en mann som kaller muezzinen om gangen annet enn tiden i måneden Ramadan, så folk er forbudt å spise og spise . Og den som ser at det er et segl for en mann på leire, så vil den som er forseglet for ham få autoritet fra eieren av ringen . Og den som ser at en konge eller en hersker ga ham sin ring, han setter den på, og han var verdig det, og han oppnådde makten, ellers ville han returnere den til et folk som så ham eller hans klan eller kalte ham blant folket eller hans motstykke i dem, og selger ringen som skiller seg fra kvinnen ….

…Når det gjelder fingrene : en bror ble født, ifølge det som ble sagt at hånden er en bror . Og flette den sammen uten en stram hånd . Og engasjerte seg i husets arbeid og brødrenes sønner med en sak de fryktet for seg selv, og de lot som om de skulle betale det og dets tilstrekkelighet . Og det ble sagt at fingrene på høyre hånd er de fem daglige bønnene, tommelen er Fajr-bønnen, pekefingeren er middagsbønnen, langfingeren er ettermiddagsbønnen, ringfingeren er solnedgangsbønnen, den rosa er den mørke bønnen, og dens korthet indikerer mangler og latskap i den, og dens lengde indikerer at han bevarer bønnene, og fallet til en av dem indikerer at man forlater Den bønnen . Og den som ser en av fingrene i stedet for den andre, han vil be den bønnen på den andre . Hvis han så ut som om han biter et menneske, indikerer han den bittesmåten til den bitne personen og overdrivelsen av bittet i hans disiplin . Hvis han ser melk komme ut av tommelen og blod fra pekefingeren mens han drikker av dem, bør han nærme seg moren til kona eller søsteren hennes . Knekkingen av fingrene indikerer stygge ord mellom slektningene . Hvis imamenen økning i fingrene hans, var det en økning i hans grådighet, hans anstendighet og hans mangel på rettferdighet . Og det ble fortalt at Harun al-Rashid så dødsengelen, fred være med ham, hadde representert ham, så han sa til ham : O dødens konge, hvor lenge har jeg igjen? Han pekte på ham med fem fingre spredt ut fra håndflaten, så han så med gru, gråtende over synene, og han fortalte dem i en størrelse som er beskrevet av uttrykket. Han sa : O troende , han fortalte deg at fem ting han visste med Gud, som dette verset samler : ” Gud har timens kunnskap . ” The vers . Aaron og Farah lo . Fingrene på venstre hånd er barna til en bror og søster, og neglene er en manns evne i denne verden, og det hvite av neglene indikerer hastigheten på memorisering og forståelse, og å se neglene i mengden salat og verden . Og behandlingen av den er bevis på svindel i å samle verden, dens lengde med sin godhet, penger og klær, og forberedelse av et fiendens våpen, eller et argument eller penger, for å unngå deres onde . Og lengden, slik at den er redd for at den går i stykker, er bevis på at noen andre tar ansvar for å ødelegge noe i hånden, fordi han bruker for mye sin evne . Han betaler zakat al-fitr, og hvis han ser det som om en gammel mann har bestilt pennen sin, så hvis han finner den, beordrer han ham til å forplikte seg selv og opprettholde sin ære . Å male en manns fingre med henna er bevis på mye bevæpning, og å dø en kvinnes fingre med henna indikerer ektemannens godhet mot henne . Hvis han så som om han hadde fått henne til å falle, aksepterte hun ikke pigmenteringen, da viste mannen hennes ikke kjærligheten hennes . Hvis mannen så håndflaten bleknet av et monster, måtte han slite i pensjonen, og hvis hans høyre hånd ble pigmentert av et monster, antydet hans visjoner at han drepte en mann . Hvis han ser at hendene hans er farget med henna, så viser han hva som er i hans eller det gode eller onde, eller av pengene hans, av hans inntjening eller sin bransje . Hvis han ser hendene gravert med henna, prøver han et triks fra huset for å bruke noen av husmøblene på hans bekostning på grunn av manglende inntjening, og fienden fornærmer ham, og han får ydmykelse . Hvis en kvinne ser at hennes hånd er inngravert, lurer han hennes utsmykning i en sak som er riktig . Hvis inskripsjonen var leire, indikerte den et stort antall ros . Hvis hun så gravering av hendene blandet sammen, ville hun ha skadet barna sine . Hvis hun ser at hånden hennes er støpt med gull eller gravert med det, betaler hun pengene til mannen sin eller gir henne glede fra ham, og hvis en mann ser at han er blitt impregnert eller gravert med gull, lurer han en triks hvor pengene hans eller levebrødet hans vil gå . Armhulen hår : lengden på bevis på behovet for Neil, verset : ~ og Admm hånden til vingen din hvite ut av ikke – fattige ~ og viser religionen til eieren og sjenerøsitet . Hvis han ser mye armhulehår, så er han en mann som ber bøddelen sin om å samle inn penger i kunnskap, vergemål, handel og så videre, og han kommer ikke tilbake til kvinnen og religionen . Hvis det er mye mindre, indikerer det det store antallet barn ….

…Å se drømmer der du ser aprikoser vokse indikerer at fremtiden vil inneholde deg forkledd bitterhet og sorg, selv om den på overflaten er rosa i fargen . Hvis du spiser aprikosene, symboliserer dette katastrofale effekter . Hvis andre spiser aprikoser, vil omgivelsene dine være avskyelige og avskyelige for dine ønsker . En venn sier, ~ Aprikosen indikerer at du kaster bort tiden din på trivia eller små ting som ikke har noen verdi .~…

…Den som resiterer Surat Al-Fajr, vil være kledd med pomp og prestisje ….

…Publikum Hvis du drømte om en stor mengde mennesker kledd i vakre klær, på en fest, betyr dette lykkelig følgesvenn med venner, men hvis det skjer noe som ødelegger gjestenes glede, betyr dette ulykke og tap av vennskap, og at ulykke vil erstatte profitt og trygge avtaler . Det betyr også tvister i regjeringen og tvister i familien . Hvis du ser en kirkemengde, betyr dette mest sannsynlig en død som sørger deg, eller en liten depresjon som kan utvikle seg . Hvis du ser en mengde på gaten, betyr dette uvanlige risikoer i handel, og du vil være omgitt av et snev av suksess . Hvis du prøver å bli hørt av en mengde, forutsier dette at du vil skyve prosjektene dine i forkant av andres prosjekter . Hvis du drømmer om en hypnotisør som hypnotiserer andre, da vender han seg til deg, og ikke klarer å hypnotisere deg, dette indikerer at du vil oppleve elendighet uten at venner kan hjelpe deg . Du kan selv unngå den overhengende faren ….

…Sjelden fortalte han at en mann kom til sjeik Muhammad al-Qaraouni og sa til ham som om jeg så prinsen så og så rien høy hest mens han var kledd i ære og menneskene rundt ham, så han sa at hvis du tro din visjon, han vil snart ta over denne jobben og overta kommandoen til Hajj ….

…Marmot Å se en murmeldyr i en drøm betegner at en listig fiende vil vente på deg, kledd som en vakker kvinne . Men hvis en jente så denne drømmen, forutsier dette at hun vil bli utsatt for fristelser og utfordringer i fremtiden . ~ Marmot : animal gnagere ~….

…Åh Ahmed, ta den første navigatøren 68 – Ibn al-Jawzi fortalt på autoritet fra noen av tjenerne til al-Mu’tadid som sa : Al-Mu’tadid sov da vi sa (2) Da vi snudde seng, våknet han i panikk, så ropte han til oss, så vi kom til ham og sa : Og døm, gå til Tigris, og det første skipet du finner er tomt og synkende, så ta meg navigatøren og hold skipet . Så vi gikk raskt og fant en navigatør i Samaria (3) tom og skrånende, så kalifen brakte ham et stort rop, og navigatørens ånd gikk nesten ut, så kalifen sa til ham : Ve deg, du forbannet, tro meg om historien din med kvinnen du drepte i dag, ellers slo den deg i nakken. Han sa : Så syndet, sa han : Ja, kommandør for de trofaste, du var i dag er magi i min så og så lov, så jeg gikk til en kvinne som henne, iført luksuriøse klær og mange smykker og essenser, så jeg så på henne og okkuperte henne og strammet munnen og druknet og tok alle smykkene og kluten hun hadde på seg, og jeg var redd for at jeg skulle returnere ham til huset mitt slik at hennes nyheter skulle bli kjent, så jeg ville gå med ham til Wasit, så de møtte meg. Tjenerne tok meg . Han sa : Hvor er smykkene hennes? Han sa : I brystet på skipet under fortøyningene . Kalifen beordret da å ta med smykker, så han tok med dem, og hvis det er mange smykker som er verdt mye penger, beordret kalifen navigatøren til å drukne på stedet der kvinnen druknet, og han beordret at han måtte påkalle kvinnens familie skal komme til de mottar kvinnens penger . Så han ba om det i tre dager på markedene i Bagdad og dets smug, og de kom etter tre dager, så han betalte dem det som var fra smykker og andre ting som var for kvinnen, og ingenting gikk fra det . Hans tjenere sa til ham : O sjef for de troende, hvor visste du dette? Han sa : Jeg så i søvnen den timen en hvithåret, skjegg og kledd gammel mann som ropte : Å Ahmed, ta den første navigatøren som stiger nedover stilken og arrester ham og avgjør nyheten om kvinnen han drepte i dag og ranet henne , satte deretter grensen på ham, og det var det du så ….

…Et kyss er i en drøm en vakker, ukjent kvinne . Hvis en person jakter mye vann, tjener han mye på menn knyttet til sultanen . Og kappen er en mann med mange kvinner, og indikerer blide mennesker . Den som spiser alvorlig kjøtt, skal være kledd på ….

…Et spøkelse Å se spøkelser i en drøm angir forekomsten av uventede problemer . Hvis spøkelset er hvitt, forutsier dette at sykdommen vil ramme en kjær venn til deg, eller at du vil miste noe av arbeidet ditt . Hvis han er kledd i svart, vær forsiktig med de rundt deg fordi de lurer deg og har svindel og dårlige intensjoner for deg . Hvis spøkelsen snakker, er ondskap og problemer rett rundt hjørnet fra deg, og du kan unngå det med visdom ved å høre fornuftens stemme i din oppførsel . Hvis du hører spøkelser som banker på dører eller vegger, forutsier dette smertefulle hendelser som vil skje plutselig . Hvis du ser spøkelser bevege seg under et gardin av tøy eller bevege seg bak deg, er dette en oppfordring til deg om å kontrollere følelsene dine, ettersom du begår tulling, kan du møte problemer og krangle med andre . Hvis du ser spøkelset til vennen din hengende på rommet ditt, forutsier dette at du vil møte fiasko og skuffelse, og du vil bli ledsaget av en følelse av usikkerhet . Hvis du hører spøkelsesmusikk, forutsier dette sorger og endringer i familiemiljøet . Hvis du drømmer om at et spøkelse følger deg, forutsier dette at du vil gå inn i rare og spennende hendelser . Hvis spøkelset rømmer fra deg, indikerer dette at problemene rundt deg vil svekke og redusere alvorlighetsgraden . Unaturlig pass opp for alle de som er avhengige av deg . En katastrofe venter på deg og venter på dem som tilhører deg . Eiendom og liv sammen er i fare . Unge menn bør uten å nøle stå oppreist i sin kommunikasjon med det motsatte kjønn . Du kan behandle karakterenen måte som reduserer dens betydning ….

…Og den som ser noe av blomstene, som ikke kjenner navnet hans og ikke vet hva det er, blir det tolket på to måter, enten å se forskjellige mennesker som er kledd på og ikke kjenner dem, eller en vevd ting der det er mange farger, og det ble sagt å se de duftende blomstene når det gjelder setningen, enten de er gule eller andre, det tolkes med god ros, spesielt for den som luktet den, og hvis den ikke lukter, kan det være en bekymring eller en sak som ikke varer for den som har synet, og det kan vare litt, og det ble sagt at synet til en enkelt blomst hvis det er bra og det er en enkelt som gjennomsyrer kroppen hans, så uansett hva han ser i det av en ulykke, omvender han seg med sitt liv for den allmektige ordtaket ~ blomsten av det verdslige livet .~…

…Å slå med pisker i en drøm er dårlige ord, og hvis det strømmer blod fra ham, er det tap av penger . Og å slå med perler er at livet er dødt . Å slå sverdet er bevis på seier over fiendene . Og banking i armhulene til deler av det mellom familien og slektningene . Juling er bra og er kjent for banket . Og hvis han ser at en engel slår ham, vil han være kledd, og hvis han slår ham på ryggen, betaler han gjelden, og hvis han slår ham på grunn av sin funksjonshemming, vil han gifte seg med ham . Slåingen forkynnes, så den som ser at han slår en mann på hodet, vil at hodet skal gå . Hvis han slår ham i øyelokket, vil han krenke sin religion . Hvis han trakk bladene i øyelokket, ville han ha en nyvinning fra ham, så hvis han slår ham på hodeskallen, vil den som slår ham få ham . Og å slå er en bønn : Så den som ser at han slår et esel, er dets rytter, da spiser han ikke før etter at han påkaller Gud den allmektige og ber ham . Hvis han så at han slo en mann, skulle han be imot ham . Og han slo andre enn kvinnen under hånden på grunn av fordeleren som har slått dem . Og hvis han så at han ble slått, er det et godt bevis. Hvis den som ble slått ikke var noen engler eller noen av de døde, og som ble truffet av å gå, er det et dårlig bevis fordi han er av lær, og det samme er slående med en siv, og hvis han ser at han treffer noen andre, er det mer fordelaktig for ham enn om noen andre treffer ham . Og det ble sagt : Slå og pisking blir forklart som å vite at de bankede vet god oppførsel . Og slå i en drømmereise . Den som ser at han treffer bakken, han vil reise . Og den som har hatt hundre piskeslag i søvne, da har han begått hor eller er opptatt av det . Piskingen av førti vippene er av vin, og piskingen av åtti vippene er kastet av kvinnens menn . Og den som ser en død person, slår ham, og den døde er sint, for den som ble slått, har begått en synd eller har bestemt seg mot ham, og at den døde er i sannhetens bolig, han er ikke fornøyd med annet enn det Gud vil . Og slo de levende for de døde i sin religion . Og det ble sagt : Den som så en død person som hadde slått ham, ble bedre av å reise, og det ble sagt : Den som slo en død person, skal betale sin gjeld og slå et menneske uten å klø eller smertefulle klær hvis det er i vintersesongen . Å slå dyret er en disiplin for den som ikke er dyret verdig, og for den som ikke fortjener uvitenhet og aggresjon ….

…Daniel, fred være med ham, sa: ~Den som ser håret hans har blitt for langt, så er det bekymring og tristhet, og hvis kvinnen ser at det er en utsmykning og en økning i herlighet, og det ble sagt at det å se håret er for noen som er kledd i de fattiges klær, det er ingenting galt med det . ~…

…Såle : de er grusomme, som for tøfler, den som bruker dem reiser eller reiser, noen som deler hans syn med ham, eller reiser med penger, og det hvis han går i dem i en drøm . Men hvis han bruker den og han håper å reise, kan den være fullført, og den kan ikke fullføres hvis han ikke går i den, og hvis han slutter å bruke den eller tar den av, bor han fra sin reise og resonnerer gjennom ham . Og hvis hun er en tøffel med vann, så er hun en kone eller en slavejente som drar nytte av hennes eller hennes samleie . Når det gjelder Taifs tøfler eller hva kjøpmenn disponerer i markedene, er det en indikasjon på penger, anskaffelse og pensjon . Det kan indikere kona også om han gikk med henne under rollen, kjøpte henne eller ble gitt til ham . Hvis den er ny, er den tidlig, gratis eller aktuell, og hvis den er gammel, er den slitt, så blir den fuktet . Hvis sanden kuttes av, blir hans levebrød forstyrret, eller industrien hans er stillestående eller hindret uten hindringer, selv om kona hans ble sint på ham og hennes svik dukket opp for ham . Og hvis anklene hennes ble kuttet av, og hun var syk og omkom, eller ulydig, ble hun skilt, med mindre han i en drøm ble behandlet for å fikse det, eller han lovet å gjøre det, eller han avgjorde det i seg selv, så blir hun utskrevet etter overgangsalderen, og han vurderer henne etter skilsmisse . Hvis han ser at han hadde på seg slitte sandaler og går i dem på den tiltenkte stien, så reiser han . Hvis han bruker sandaler og ikke går i dem, så rammer han en kvinne eller en hushjelp . På samme måte, hvis han så at han ga en sko i hånden og tok den eller eide den eller hadde den med seg i et hus eller en container, så eier han en kvinne av det hun beskrev . Hvis sålen ikke er slitt, påvirker den en kvinne eller en hushjelp, en jomfru, og på samme måte hvis hun er kledd og ikke slitt . Hvis sålen var av okseskinn, var kvinnen utenlandsk . Og hvis det var fra hesteskinn, var det fra araberne eller fra de lojale araberne . Likeledes hvis det var fra kamelskinn . Hvis han så at han gikk i to sandaler, ble en av dem trukket av beinet hans og han gikk med den andre, så er dette avskjed fra en bror som har en søster eller en partner på baksiden av en reise, for når han gikk i den ble han i tolkningen av reisen, da en av dem tok av seg broren på baksiden av en reise . Og hvis han ikke var en bror eller en jevnaldrende, og han så sin eneste tapt eller falt i en brønn eller noen overveldet ham, var det tilfelle i hans kone . Hvis sålen blir ugyldig etter det, så blir kona syk og blir sunn, eller kvinnen har forlatt ham eller pensjonert seg, eller det som er utsatt for kvinner fra det samme, og deretter tilbake til sin første tilstand . Hvis han så at sålen ble stjålet fra ham og noen andre hadde på seg den, svarte hun den eller ikke visste den, så det er ikke bra for eieren, fordi han myrdet sin kone eller slavejente som hadde på seg den . Hvis han ser at sålen har blitt snappet eller brent til han ikke har noe eller noe lignende igjen, så er det kona eller tjenestepiken hans . Hvis han ser at han har lappet sålen, håndterer han konas situasjon eller har samleie med henne . Hvis noen andre lapper det, er det ikke noe godt i de nakne kvinnene . Hvis det er en tøffel som tilskrives reiser, er ikke reisen fullført . Hvis han ser en såle uten skinn av en sko, er noe som ligner på det foraktelig, eller tilskrives i tolkning noe annet enn det til sålen med en familie, så tilskrives kvinnen som bruker den essensen av det eneste, enten det er godhet eller korrupsjon . Og hvis det er fra sålene som tilskrives en reise, tilskriver jeg den reisen til essensen av den skoen, enten god eller dårlig, som beskrevet . Og hvis han så hennes feller, som han holder utslitte eller brutt av svake . Eierens tilstand når han reiser det, eller i en kvinne som tråkker på det, er like mye som essensen av fellene, dens skjønnhet, styrke og utseende ….

…Som for klær han gjør av, ble han presentert i sitt kapittel også nevne kledd person i kapittel førtiåtte ….

…Når det gjelder det tørre landet, den som ser det som en sykdom med tørr hud, han har ekstravagant i pengene sine uten Guds godkjennelse, og han tok gjeld fra mennesker og var ekstravagant i dem, og han betalte dem ikke, så straff ble gitt til ham . Når det gjelder fuktighet, er det et tegn på motgang og manglende evne til å jobbe . Når det gjelder galskap, er pengene som eieren hans lider like mye som han galskap, bortsett fra at han jobber med utgiftene, så mye som han ikke burde være ekstravagant med ham, med en ulykke, og det ble sagt at han var kledd med en arv, og det ble sagt at han kunne skaffe seg makt til en av familien ….

…Et kyss er i en drøm en vakker, ukjent kvinne . Hvis en person jakter mye vann, tjener han mye på menn knyttet til sultanen . Og kappen er en mann med mange kvinner, og indikerer blide mennesker . Den som spiser alvorlig kjøtt, skal være kledd på ….

…Hva med farger, har den spesifikke konnotasjoner , eller overser dem , og er det forskjell på disse indikasjonene i henhold til fargene? Farger har sine konnotasjoner i en drøm , men fargenes konnotasjon er ikke alltid den samme ; Så det er kjent at du bestemte deg for i denne boken at drømmen eller drømmen eller visjonen er en masse og ikke en del , så det er nødvendig å se omfattende fra passasjen til alle deler av visjonen , akkurat som delene av visjonen kan være sterkere enn andre – med sine overlappende og kanskje fra tekstene som indikerer meg indikasjon på farger generelt angitt i Sunan al – Tirmidhi i boka av Åpenbaring , den dør av det som kom i en visjon av profeten fred være med ham i Vekten og Vannmannen fra Aisha, må Allah være fornøyd , sa : ba Allahs sendebud være med ham for papiret , hun sa til ham Khadija : det var ærlighet Og han døde før den dukket opp , så Guds sendebud, må Guds bønner og fred være med ham , sa : ~Jeg ville ha det i en drøm og ha på meg hvite klær , og hvis han var fra folket i ilden, ville han ha kledd seg ellers .~ Dette er en eksplisitt henvisning fra sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, om betydningen av den hvite kjolen , og jeg har fulgt tekstene som inkluderte å nevne noen farger, og jeg kan forklare de viktigste tingene i dem med følgende : Samtidsuttrykk – farger…

…Å ta av seg sandalen er en tjener eller en kvinne . Og den ønskelige sålen hvis en vei og en reise er på den, og hvis hodelaget er avskåret, forblir det fra en reise, og hvis feller eller tøyler blir avskåret eller sålen er ødelagt, så blir en sak presentert for ham som hindret ham i å reise på grunn av hans motvilje mot det, og hans vilje til å reise i henhold til fargen på sålen. Og hvis det var rødt, var det en glede, og hvis det var grønt, var det for religion, og hvis det var gult, var det en illusjon . Fordi han så at han eide en sko, og en kvinnekonge gikk ikke i den . Bruk dem bundet til en kvinne . Hvis hun var uhørt, var hun jomfru, og hvis hun var kledd, hadde hun ikke på seg, og kvinnen ble tilskrevet fargen på sålen, og hvis han så at han gikk i sandaler, så en av dem ble fjernet fra beinet, og han etterlot seg en bror eller partner . Å ha på seg sandaler mens du går i dem er en reise i land. Hvis han bruker dem og ikke går i dem, så er hun en kvinne han gifter seg med . Hvis han så at han vandret i sin lokalitet, hadde han samleie med sin kone . Den hårete innersålen er penger, og forstranden er en kvinne . Og sålen til deltakeren er en datter, og hvis han ser det som om han hadde på seg nye, hårete, velkledde sandaler, assosierte hun seg ikke med henne eller hadde på seg en jomfru . Hvis han ser ut som om hælen hennes er kuttet av, så er hun en utrolig kvinne . Han ble sagt å gifte seg med en kvinne uten to vitner . Hvis hun ikke hadde tømmene, giftet han seg med en kvinne uten verge . Hvis han ser ut som om sålen er brettet, og underplaten er delt og ikke faller, føder kona en jente . Hvis platen festes til platen, vil jentas liv bli forlenget med moren, og hvis hun faller, vil hun dø . Og den som ser som om han har lappet sålen, da erstatter han mangelen i forhold til kona og forbedrer samleie med henne . Hvis noen andre lapper det, indikerer det korrupsjon i kona, så hvis han skyver sålen mot skoen for å fikse den, så hjelper han kona til å begå en umoralsk handling . Hvis han ser ut som om han går med såle, vil han skille seg fra kona eller forlate partneren . Det ble sagt at denne visjonen indikerer at han har samleie med en av konene sine uten den andre, eller at han reiser ufullstendig . Hvis han så ut som om hans eneste gikk vill eller falt i vannet, ville hans kone overvåke fortapelsen og deretter redde . Hvis han ser en mann som stjal sandalen hans og tar på den, lurer en mann sin kone og kjenner ham og godtar det . Og sålen av sølv er fri og vakker, og av kuler er en svak kvinne, og av ild er en skarp kvinne, og av tre er en forræderisk hyklerisk kvinne, og den svarte sålen er en rik kvinne med livlighet og sålene til farge er en forvirret kvinne . Og fra okseskinn er det fra perserne, og fra hesteskinnene er det fra araberne, og fra løvernes skinn er det fra sultanernes mørke . Og linsålen er en skjult kvinne som leser Guds bok, flytende . Og det ble sagt at det er trygt å ta av sandalene og få vergemål, fordi Gud den allmektige sier : ~ Ta av deg sandalene .~ En mann spurte Ibn Sirin, og han sa : Jeg så skoene mine hadde gått vill, og jeg fant dem etter motgang . Han sa : Du søker penger og finner dem etter vanskeligheter . Det ble sagt at å gå i sålen er en reise i lydighet mot den allmektige Gud, og Ibn Sirin ble spurt om en mann som så sandaler på føttene og sa : Du reiser til arabernes land . Og det ble sagt at sålen indikerer broren . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg gikk i skoene mine, og hodelaget til en av dem var avskåret, så jeg forlot det og gikk alene . Han sa til ham : Har du en fraværende bror? Han sa : Ja . Han sa : Dere gikk ut til bakken sammen, så dere lot ham være der og kom tilbake? Han sa : Ja . Da gjenvunnet Ibn Sirin og sa : Jeg ser ikke broren din, men han har forlatt vår religion . Ford sørger snart ….

…Rommet : betegner høyden og erstatningen av hemmelighold med det gratis, fordi rommet er overlegen huset . Og det indikerer sikkerheten til de fryktede, fordi Gud den allmektige sier : ~Og de er trygge i rommene .~ Og det indikerer paradiset, fordi Gud den allmektige sier : ~ De vil belønne rommet med det de har vært tålmodige .~ Det indikerer også mihrab, fordi araberne kaller det det . Den som bygger et rom over huset sitt og ser sin kone nekte ham det og harme for hans handling, eller gråter av gråt, eller som om hun er kledd i klær, han vil gifte seg med en annen kone, eller være komfortabel, og hvis hans kone er duftende , vakkert og smilende, er rommet en økning i hans verdslige liv og høyde . Hvis han stiger opp til et ukjent rom, hvis han er redd for sikkerhet, og hvis han er syk, blir han himmel. Ellers vil han få høyde, glede og høyde . Og hvis han hadde en samling som ville følge ham i hans oppstigning, ville han presidere over dem med en kraft eller et flagg eller en imamat i en mihrab . Og hvis han ser et sølibat i et rom, gifter han seg med en god kvinne, Dinahs president . Hvis han ser to, tre eller flere rom, er han trygg fra det han frykter . Og hvis han ser at overhuset har falt på underhuset og ikke skader det, skal han presentere det for ham i fravær . Hvis han har støv, har han penger . Utseendet : En mann blir sett, så den som ser henne på lang avstand, han erobrer sine fiender, får det han ønsker, og opphøyer ham lykkelig . Hvis en kjøpmann ser det, vil han oppnå fortjeneste og en stat, og hans herlighet stiger over der han var og er . Og å bygge utsiktene er løpet av å bygge rollen ….

…Zakat : I en drøm er han en av de velstående, fordi pengene hans er fruktbare og hans venstre øker, med mindre han skylder en gjeld eller har et depositum, så gjør han opp for det og betaler det til sin skyld . Hvis obligatoren er en død person eller en rettferdig mann, så har han lyktes med Gud og hans minne steg og betalte zakat for sitt arbeid, så hva med at han ber med effekten av det eller erindring av Gud, så hvis han gir tillatelse for det på et annet tidspunkt enn under Hajj, så kanskje han vil vitne og betale zakat på det ? Hvis det er i løpet av Hajj-månedene, så gjør han Hajj, hvis Gud vil . Og hvis en fattig person ser at hvis han barberer hodet, klipper bart, plukker armhulene, klipper neglen eller barberer kjønnshåret, med mindre han blir kledd av klær eller vasket med vann, eller han gjør det i en moske , eller ber etter det, så går han ut av sin tilstand og omvender seg fra sine synder og reiser seg om ham, og lykkes med tilsynelatende bønn eller vitne vitne ….