Og noen av uttrykkene sa, kanskje omfavnelsen indikerte forsoning eller ankomsten av en fraværende ….

Fest fingrene : han er opptatt med å jobbe med det, fordi han er tett i hånden, til stedet for familien og barna til brødrene hans . Og hvis alle er i en sak som deres parti eller de frykter for seg selv, så er deres sak blant dem et samfunn, og noen av dem har sluttet seg til hverandre og husket hverandre ….

…En omfavnelse Hvis du drømmer om en omfavnelse, vil du bli skuffet i forhold til kjærlighet og arbeid . Hvis en kvinne drømmer om at hun omfavner en mann, vil hun akseptere tilbud om vennskap av nærende natur med menn . Hvis en gift kvinne omfavner andre menn enn mannen sin, vil hun bringe hennes ære i fare ved å akseptere andres oppmerksomhet og beundring i sin manns fravær . Hvis du drømmer om at du klemmer en sengepartner som det er på en trist eller uforsiktig måte, indikerer dette at du vil støte på tvister og beskyldninger i familien din, da dette indikerer en trussel om sykdom . Hvis du omfavner slektninger, symboliserer dette deres sykdom eller tristhet . Hvis elskere drømmer om å klemme, så forutsier dette krangel og krangel som skyldes svik . Hvis disse drømmene skjedde under lykkelige omstendigheter, forventes det motsatte . Hvis du klemte en fremmed, betyr dette at en uønsket nød vil ramme deg ….

Hvis han ser at han omfavnet en død eller levende mann, vil livet hans bli forlenget, og det samme er håndtrykket ….

Hvis han så de døde som om han hadde omfavnet ham med hengivenhet, ville livet hans være langt . Hvis han så ut som om han omfavnet ham med konstant eller konfliktfull omfavnelse, blir ikke hans visjoner hyllet…

…Og den som ser at noen klemmer brystet, så er det en reduksjon i hans religion ….

…Og den som ser at han har på seg en skjorte uten dress eller annet enn deg, så indikerer det at livet hans er nær, og hvis mannen hans er bakfra, så blir han beskyldt for å snakke falsk fordi Gud den allmektige sa : ~Og hvis skjorten hans ble produsert, så løy du . ~…

…Og den som ser at han leser i Toraen, vil få kraft, godhet og nytte. Uten en bok blir han lurt av løgn om sannheten og er en elsker av de kristne. Den som ser at han leser Zabur fra boka, velger den gode gjerningen. Hvis han leser den bakfra, indikerer han hykleri og hykleri. Spesielt hvis han leser fra boka og den som ser at han leser aviser bak fra hjertet, indikerer han at han bor blant folket med hykleri. Og den som ser at han skriver en avis eller ser på den og ikke leser den godt, så vil han ramme Murtha, og den som ser en struktur i huset hans og har en gravid kvinne, vil komme…

…Definisjonen av visjoner og drømmer når det gjelder visjonens språk er flertall av visjoner og kan ytres uten å nynne på faktisk vekt . Det er på språket det som sees i søvn, avledet av verbet så . Det er opprinnelig en kilde som venstre . Da jeg skaffet meg et navn når den sovende forestilte meg, ble løpet av navn og syn laget med en distraksjon for å oppfatte tiden med sans for sansen . Og til de som har visjoner florerer : ( se ). Drømmen om å annektere ha og beroligende lam . Det er tillatt å bli med dem, så det sies : Drøm . En drøm er avledet av en drøm, og dens betydning er en visjon i søvnen . Sa : drømmen om noe som han så i søvne og drømmen om en drøm og dens betydning bakfra i hans visjon sies å drømme Balhi noe som ble oppdaget i hans drøm forbannelse enhver mening om hans syn og kombinere : drømmer spør her hvor mange ganger mottatt ordet drømmer i Koranen mottatt dette ordet i Koranen to ganger : 1 – verset ( de sa drømmer og hva vi tolker drømmer Avalim ) [ Yusuf : 44] 2 – verset ( men de drømmer, men forfalsket det er en dikter Vlaotna-verset sendte eldgamle som ) [ profeter : 5] det første verset om Josef med King . Og den andre i historien om de arabiske polyteistene som håner Muhammad, må Gud velsigne ham og gi ham fred (1), må Gud velsigne ham og gi ham fred . Og spør også om ordet fikk en visjon i Koranen? Fikk den ord Åpenbaringen i Koranen ) fire ganger er som følger : A – vers : O offentlig Vennligst informer meg i mitt syn, om dere visjon gå over [ Yusuf : 43] 2 – det verset : Og Vi gjorde visjon som Orinacc bare en fristelse for mennesker og treet forbannet i Koranen og bare øke dem Nkhuvhm for et stort tyranni [ Isra : 60] 7 – vers : Åpenbaringen har også ratifisert Sannelig Vi lønner velgjører ( Saaffaat : 105 ). 4 – og sa den allmektige : Guds oppriktighet , hans sendebud, synet til høyre ( åpen : 27 ). (1) Den første verset om kongen med Joseph og andre vers å bli utnevnt av den visjon av profeten vise henne fred være med ham natten av familien til hellige hus der . Han ønsket å slakte, og den fjerde handlet om å se sendebudet da han trodde at han ville komme inn i Mekka og utføre Umrah . ___________________________________ (1 ) Se : Overensstemmelse med ordene Koranen • Mohamed Fouad Abdul Baki . The Revival of Arab Heritage House – Beirut – Libanon – No History Article ( Daghth ) s. 421 * Sitert fra Dr. Fahd Al-Osaimi ….

…Farvel er i en drøm et tegn på hans død, skilsmisse fra kona, reise og transport . Farvel indikerer at den fraskilte kvinnen kommer tilbake, handelsmannens fortjeneste, de isoleres mandat, ankomst fra reise og frafallets død . Og det kan indikere klem og kjærlighet, eller gråt og avskjed . Farvel kan indikere pasientens bedring . Se også farvel ….

…Visjonen om kongen av Egypt, Gud er blitt nevnt – den allmektige – nevnte tolkningen som er den første av Josef – fred være med ham – sa han – den allmektige -: ( Og kongen sa: Jeg ser syv tykke kyr han ville spise syv magert Snblatt og syv grønnsaker og andre Iabsat O offentlige Vær så snill å gi meg beskjed i mitt syn, hvis dere syner dere passerer , sa de pipedrømmer , og vi tolker ikke drømmer i to verdener , og han sa at den som rømte fra dem og husk etter hans mor, jeg sier deg ved hans tolkning , så de vil sende : Josef , venn, vi har syv tykke kyr som spiser dem syv magre kyr og syv grønne pigger og den andre tørr, så jeg kan komme tilbake til folket for at de skulle få vite det , sa han at du vil plante syv år. Du har alltid høstet og dryss det i kornet av det, bortsett fra litt av det du spiser , så kommer det syv menn som skal spise det du har gitt dem bortsett fra litt av det du har befestet , da etter det kommer det et år der folket vil hjelpe og som de klemmer i ). Surah Yusuf vers 43-49. Og han – den allmektige – sa : ( De sa pipedrømmer ) Ibn Jarir sa : De mener at det er en blanding av en falsk visjon som ikke har noen sannhet , og at den er en samling av stress , og stress har sin opprinnelse i et bunt. av hasj som ligner blandede drømmer som ikke har noen tolkning . Al-Mawardi og Al-Qurtubi nevnte på Abu Ubaidahs autoritet at han sa : Al- Adghat er en uforklarlig visjon om synet , og Ibn Jarir forteller også om autoriteten til Qatada i ordtaket: (Vår fatwa er i syv fett kyr som spises av syv magre ). Han sa : Når det gjelder vaktel, er år av det fruktbart , og de syv magre er sterile år som ikke vokser noe , og han sa : ( Syv pigger er grønne og den andre er tørr .) Når det gjelder de grønne, de er de fruktbare årene , som for det tørre landet , de tørre er de forvandlede , og de magre er Almazel . Og sa : ( han sår syv år hardere ), verset sa : Når jeg kjenner synet å gjøre forklart for ham, sa han : syv av kyrne, vaktler og Alsnblatt greener syv år, gjødsel , og kyrene lener seg og Alsnblatt høyere lander Vsba år Magdbat det er å si 🙁 dyrke syv år hardere ). Enhver påfølgende sekvens . Al-Qurtubi sa : Dette verset er basert på gyldigheten til visningen til den vantro, og at det kommer ut i henhold til det han så . Og han sa : ~ Så kommer det et år etter det, hvor folk vil hjelpe og de vil presse seg .~ Ibn Jarir sa : Dette er en rapport fra Yusef – fred være med ham – til folket om hva som ikke var i visjonen til deres konge, men fra kunnskapen om det usett at Gud kom til å være en indikasjon på hans profet og et bevis av sin sannferdighet , så fortalte han på myndighet fra Qatada at han sa at Gud ga ham kunnskap om en sunnah som de ikke spurte ham om, så han sa : ( Så etter det kommer det et år der folk finner lettelse. og klem .) Betyr å si 🙁 det Agat-folk ) regn og Ghaith , også fortalt fra Ibn ‘ Greg sa : Ibn Abbas – Gud velsigne dem – 🙁 og kom så etter det året ), fortalte han dem at noe ikke spurte ham om Gud hadde lært ham et år der Agat-folk ble regnet . Og Al-Qurtubi nevnte på myndighet av Qatada at han sa : Gud har gitt ham en Sunnah-kunnskap som de ikke spurte ham om for å vise hans dyd , og for å informere hans kunnskapssted og hans kunnskap ….

Klem er i en drøm betegner langt liv . Hvis han omfavner en død person, er livet hans langt . Hvis de døde omfavnet ham, dør de levende . Den som omfavner sin fiende, vil forene ham . Det ble sagt : Omfavne er et godt ord, eller hengivenhet og reise, eller en fraværende ankomst fra en tur, og villfarelsen vil forsvinne . Og omfavnelse er ekteskap og blanding . Og den som ser at han omfavner en kvinne, han bryr seg om denne verdenen og er desperat etter det hinsidige . Klemmende menn kan hjelpe . Hvis han ser at han har omfavnet en person og legger hodet i fanget, vil han betale ham kapitalen ….

Klem En person som drømmer om at han omfavner en levende person, er i nær kontakt med ham så lenge omfavnelsen er lang . Hvis han omfavner en død person eller blander ham lett, vil livet hans bli forlenget . Hvis de døde omfavnet ham, ville han dø . Og den som ser at han omfavner en kvinne, han omfavner sitt verdslige liv, desperat av ryggen, se også omfavnende ….

…Kamkhi sykepleier . Og klem av fett hvis det er fra sesam, så er han en mann med ledelse og penger, og hvis det er fra korn, så er han en mann som samler inn penger som han er sliten og hard på ….

…Og den som ser at han klemmer druer med en klem av leire og melk, så serverer han en rettferdig eiendom i gjeld ….