…En hund i en drøm er en tåpelig mann, så hvis han bjeffer, er han en tåpelig, opprørende natur . Og den som så en hund som bitt ham, ville få skade av fienden . Og den som ser en hund som river sine klær, en tosk vil baksnakke ham, og hvis han ikke hører bjeffing hans, er han en fiende . Hunden er en slem kvinne, og hundevalpen er en elsket gutt. Hvis han er hvit, så er han en troende, og hvis han er svart, så er husstanden hans fremherskende . Det ble sagt : En bastardvalp oppdratt av en tåpelig mann . En gjeterhund vil ha nytte av det . Hushunden er en urettferdig fiende . Saluki-hunden angir gyldigheten til seeren for sultanatet . Og den kinesiske hunden indikerer at seeren blander seg med utlendinger . Og den som så at han tok en hund, han ville følge en tjener . Og hvis han så at en hund bitt ham, led ulykke og skade og nød av en venn eller tjener . Hvis han ser at han jakter med hunder, vil han motta ønsket sitt . Og hvis han ser at han dreper hunder, så vil han vinne over fienden sin, og jakthunder er bra for alle mennesker, og hvis han ser dem komme tilbake fra jakt, indikerer det fravær av panikk og arbeidsledighet . Hvis han ser en bjeffende hund, indikerer det skade . Og hunden betegner feber på grunn av planeten som kalles hunden, som er Sirius, som er årsaken til feber . Og alle typer hunder indikerer ydmykede mennesker . Og lekene og chattenes hunder indikerer glede og glede . Og vannhunden betegner et arbeid som ikke er gjort og falskt håp . Og den som så at han ble forvandlet til en hund, Gud den allmektige hadde lært ham en stor kunnskap, og han ble avvist, så Gud frarøvet ham den . Hunden er en svak fiende eller en gjerrig mann . Og den som ser at en hund bjeffer på ham, han hører ord fra en person med liten virilitet som han hater . Og den som ser at han spiser hundens kjøtt, han vil vinne seieren over fienden og bli truffet med pengene sine . Og hunden indikerer vakten . Og drikker hundemelk av frykt . Hvis en hund er polstret, er hunden en venn . Hunden er tigger og kan indikere sjelens ydmykhet, ydmykelse og ydmykelse . Kanskje guidet hunden kravet til verden mens den ikke sparte . Og jakthunden, Ezz, Rifaa, og næring . En storfehund er en god nabo som er misunnelig på familien og naboen . Kanskje det å bety hunden betyr en bot . Og selskap med hunden indikerer at historien om folket i hulen forsvinner . Hunden er en konservativ kvinne for mannen sin som har mange avkom . Kanskje betegnet hunden vantro og fortvilelse fra barmhjertigheten til den allmektige Gud . Å se en hulehund indikerer frykt, fengsel eller flukt . Og hans visjon i landet er bevis på fornyelsen av mandatet ….
Drømmer om klipp av ett bein hunden min
(154 betydninger av å drømme om klipp av ett bein hunden min)…Jaber al-Maghribi sa: “Den som så at han kappet tommelen, tommelen var borte, og hvis pekefingeren er kuttet, indikerer det at han ikke har utholdenhet i bønn, og at å kutte langfingeren indikerer at en leder døde relatert til ham, og å kutte ringfingeren indikerer ødeleggelse av penger ….
…Og den som ser at hestens synd er avskåret, så er hans uttrykk annerledes enn det, og det mangler den betydningen ….
…Og den som ser at han vever et plagg og klipper det av mens det er mindre enn lengden, saken er laget ….
…Og noen av uttrykkene sa at en visjon om grøftingen er at barna skal disiplinere og at de voksne tar ut penger ….
…Og den som ser at den ligger ved siden av en av de to helligdommene, det indikerer at han fortsetter i tilbedelse og lydighet ….
…Og den som ser at han har kommet inn i himmelen, så gjør han en rettferdig gjerning som kreves av himmelen, og hvis han er redd for sikkerhet, og hvis han er syk, har han flyttet fra denne verden til den. Hvis han ser at han har kommet til det for å gå inn i et individ som våkner av sykdommen sin, og den som ser at han har spist av frukten eller gitt det til ham av noen andre og spist av den, har han godt av et arbeid med arbeid Rettferdighet og den som ser at han er i den og ikke vet når han kom inn i den, da er han fremdeles en dyrebar velsignelse i denne verden, og den som ser de som bor i den eller hennes to sønner, så er det fra rettferdighetens handlinger i saken og den som ser at han har nøkkelen til paradis i hånden, da dør han av monoteisme…
…Og den som ser som om han har truffet en skål med gull, en mugge eller et krus og har et knapphull, så er han en tjener som kjøper det, eller en kvinne gifter seg med henne eller en hushjelp med dårlig moral . Noen av dem sa : Den som ser som om han bruker redskaper av gull og sølv, begår synder, og det han ser om det for de døde, sunniene, er gode nyheter, fordi Gud den allmektige sier : “ De er omgitt av plater av gull og kopper . ”…
…Diskusjon av betydningen av incest. Har du sett at du har samleie med moren din? Eller så du at du har samleie med faren din? Så du at du Tjama datter? Eller så du at du har samleie med din bror, onkel eller onkel? Så noen av dere at han hadde samleie med broren sin? Det er rart at vi noen ganger ser motparten fornøyd med det de gjør med det ! Du kan til og med se en person du aldri kjenner, og du har sex med ham, så hva er forklaringen på denne saken? Er disse visjonene du ser mer eller mindre? Forteller du om det eller tier om det og frykter det? Har du noe å legge til disse temaene, gjennom personlige erfaringer eller spesialisert lesing? Er det hendelser knyttet til å se slike visjoner i deg? Og mange andre spørsmål? Denne tingen har ikke noe håp om å gjenta den, og derfor er samleie forskjellig, det kan være av en hyggelig og gledelig betydning, og det kan være det helt motsatte, men jeg liker ikke frykt og forlegenhet fra å se slike ting, og dette er poenget av hesten, og dette var det som fikk meg til å skrive om det her . Noen mennesker har samleie med incestuøse mennesker som rettferdighet og tilknytning til dem, og noen er fiendtlighet og uenighet, og noen er bevis på ekteskapet deres, og noen er et evangelium om å besøke Mekka …. Og så er ikke betydningen den samme, og vi finner noen som forklarer slike drømmer i en ekstrem forklaring av pessimisme , så Jeddah skiller seg fra en kvinne , eller tviler på Unleashed , eller tviler på søsterens ære ! Og slike mennesker hvis det ble sagt : Hvordan kan vi overbevise dem om å gjøre dem gale? Vi overbeviser dem om at personen refererer til kunnskap og ikke uvitenhet , og ved å fortelle ham : at visjoner ikke bryter med dem med en dom , de er formodende og ikke sikre på betydning , og vi forteller ham også at betydningen av din visjon er ikke nødvendigvis slik du forsto det , da det kan ha en helt annen betydning ….
…Eieren av frukthagen har verdiene til en kvinne . Og treskjæreren sladrer . Og eieren av kylling og fugler Nakhas slaver . Frukten tilskrives frukten som solgte den . Den som selger eiendom er bra for ham, og det er ikke noe godt i den for den som kjøpte den, og den som selger en slavejente, det er ikke noe godt i den, og det er bra for den som kjøpte den . Det som er bra for selgeren, er dårlig for den som er kjøpt ….
…Når det gjelder vaskingen, den som ser at han vasker de døde, så angrer en mann med korrupt religion på hendene, og den som ser at han er blitt vasket, så reiser han seg en gang og kommer ut av bekymringer, og den som ser en død person og folk ber om at han skal vaske seg og de finner ikke at det indikerer at den døde begår synder og folk peker på det gode, men det påvirker ikke ham. Og den som ser at en død person vasker noe som ikke er tillatt å vaske, så er han en korrupt mann som forkynner om noe som ikke har noen mening eller fordel….
Den som ser at noe har nådd ham eller forlatt det, han skal tolke det vi har nevnt ….
…Og den som ser at en av tjenerne hans ranet og kappet tungen, så indikerer han ulykken på grunn av en kjær mann ….
…Og den som så at han gikk ombord på et skip fra midten av havet etter at han ble sikker på døden, og hvis han var skyldig, angret han på sin synd, og hvis han var fattig, ble han gitt bort og hvis han var syk, han våknet, og hvis han var en søker etter kunnskap, innså han ham, og hvis han var bekymret, forble hans bekymring, og hvis han var sølibat, var han gift eller ikke ….
Og den som tror at han fjerner sløret eller noen fjerner det fra det, tolkes ved å skille sin kone, enten ved skilsmisse eller død ….
Og den som så at han falt fra kamelens bakside, han var i fare ….
…Når det gjelder skrivepenner, har de tolkninger. Den som ser at den allmektige Gud har lite i hånden, vil føde en dydig lærd, og det sies at det er en jobb, og det sies at kunnskap blir gitt av den allmektige ordtaket “ Kunnskap med pennen . ” Verset . Og hvis han ser ham skrive med det, går han i en stat og lindrer noe ….
…Og den som ser at noe av det spirer ut av sted og er borte, da får han penger for seg uten ansiktet og bruker det ut av sted ….
…Den som ser at noe av hans kjøtt har blitt revet, så vil en ulykke skje med dem som tilskrives ham ….
…Og det ble sagt at den som så noe av dyret som spiste av høyet sitt, så den som tilskrev dyret til ham, spiser av pengene sine og krysset må krysse maten hvis det er til fordel, så er det ikke noe galt med det og pengene blir brukt på den som har rett til det, og hvis det ikke er til fordel, så mangler det penger i den grad det ble spist av dem ….
…Al-Kalb : Dens tolkning var forskjellig. Noen av dem sa at han er en slave, og det ble sagt at han er en tåpelig tyrann som bjeffer . Og løvene er arabiske, og han er en svak fiende med lite ridderlighet, og hunden er en elendig kvinne, så hvis bittet hans blir hatet av henne, og hvis en hund river sine klær, så river en ond mann utstillingen . Og fra å spise hundens kjøtt, så det ut for en fiende som slo av pengene sine, og drakk melken sin av frykt og av en polstring av hunden, så hunden på den tiden er en venn som søker hjelp og søker hjelp fra den , og hunden peker på vakten. Og hvis han hadde en fiende eller motstander som forbannet ham eller undertrykte ham, og hvis han hadde en slave som forrådte ham, eller en vokter av hans forræderi, og hvis det var i sultens tid, fikk han noe fra ham, så til omfanget av bittet og smerten, ville han få det . Og hunden er en elendig kvinne av dårlige mennesker . Valp : født elskelig, svart valp Saddh på familien sin . Og det hvite av hans tro, og det ble sagt at hundens valp er en bastard, en mann hvis folk er tåpelige av utukt, og hunden er en tull, og en gjeterhund er penger han mottar fra en høvding, og hunden er en urettferdig fiende, og den veldefinerte hunden støtter eieren over sine fiender, men han er sordid og har ingen ridderlighet . Det ble sagt at eieren av denne visjonen oppnår kraft og tilstrekkelig levetid, og noen av dem sa : I tolkning indikerer hunder skade, elendighet og sykdom . Og fienden, unntatt på ett sted, og det er han som tar leker og brask, for det indikerer å leve i glede og glede, og vannhunden er et falskt håp og noe som ikke blir oppfylt . Og alle typer hunder indikerer et ondskapsfullt folk . Og det ble fortalt at Abu Bakr Al-Siddiq, må Gud være fornøyd med ham, så i sin søvn året for erobringen mellom Mekka og Medina, at Guds sendebud, fred og velsignelser være over ham, kom fra Mekka blant hans følgesvenner, så en hund kom ut over dem, og da de nærmet seg henne, la hun seg på ryggen, og da legene hennes strødde med melk . Han fortalte om sine syner til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og han sa : Hunden deres gikk, og han tok imot en dirham, og de ber deg om dine slektninger mens du møter noen av dem, og hvis du møte Abu Sufyan bin Harb, ikke drep ham . Og den som forvandler en hund, Gud lærte ham en stor kunnskap og stjal den fra den, for den allmektige sa : ~Og fortell dem nyheten om ham som er kommet, og vi skal skilles fra dem .~ Det ble fortalt at en mann så at hans kones skjede hadde to hunder som gnagde, så han fortalte synet på en kryssing og sa : Dette er en kvinne som ville barbere seg, så han unnskyldte elgen, så hun kuttet ham med et par av en saks, og mannen kom hjem til ham og palperet konas skjede, og han fant saksen ….
…Predikanten Abu Saeed sa : Hunden tolkes på to måter av en slave som eier den og en fiende som forsvarer den, og den skadelige hunden er en mann som er skadelig for den som har synet, og hunden som blir tatt å leke og baske, det indikerer glede og glede og det ble sagt at Abu Bakr al-Siddiq, må Gud være fornøyd med ham, så i søvne på veien til Mekka og Medina, må Gud beskytte det, at en sendebud Gud, Guds fred og velsignelse være over ham, kom fra Mekka til hans ledsagere, så en hund som ble kastet rundt kom ut over dem, og da de nærmet seg henne, red hun på ryggen, og da hun ble dousing med melk, fortalte han hans visjoner til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og han sa: Hunden deres gikk og tok imot en dirham ….
…Når det gjelder hunden, tolkes den som en fiende, den som ser den, den er en fiende uten kraft, men han har medlidenhet med sin aggresjon og den kvinnelige ) En kvinne uten mening, den svarte hunden er en fiende til araberne, og den hvite hunden er en fiende av ikke-arabere ….
…Når det gjelder bein, er rikdommen til mannen som hans levebrød og han må stole på ham, som slaver og dyr. Uansett hva han ser i det fra en zin eller en glans, tolkes det av dem. Ibn Sirin sa: Bein er penger og levebrød. Den som slår noe, hvis han har noe å dekke det, så er det mer enn det. Oppnåelsen av pomp og styrke, og noen av dem sa at alle bein, enten de er for mennesker eller dyr, er penger, og hjernen er skjulte penger. Det som ble tilskrevet det som er spist, er tillatt, og det som ikke ble spist, er forbudt, og den som ser at han spiste fra hjernen til en død person, han spiser av pengene sine i den grad det. Han var ukjent, så han fikk i alle fall en fordel, og den som så at hjernen hans dukket opp fra nesen på bakken, kapitalen hans var borte…
…Beinene til en person : de er indikative for hans rikdom, som har sin vekst og som hans dåp er på, for eksempel dyr, slaver, kyr, kameler, sauer, fjerdedeler, trær og alt han jobber med . Og benet på beinet er lager og nakken til slaven og dyret og huset . Kanskje hjernen antydet de begravede pengene, og kanskje gutten og guttens sønn . Benene kan indikere for den som ikke har penger på religionen og vedtektene han er sterk i og hvorpå han døper, og dette er de farligste tingene for ham og gyldigheten av hans gjerninger i det skjulte . Den som har sterkere bein og økt helse, vil ha gode bevis som indikerer hans verdi og øker søvnen . Når det gjelder menneskekjøtt : det indikerer fordelene med penger, som fortjeneste og avkastning, fordi det med mat øker og avtar . Bein er hovedstaden, så den som øker kjøttet, avlingene, fortjenesten og fordelene vil øke, arbeidet hans vil bli brukt og fruktbarheten vil øke . Og den som har mindre kjøtt er imot det . Og kjøttet fra arbeiderne til den allmektige Gud . Og folket i askese er deres campingvogner og frivillige, så den som ser sitt kjøtt fra dem, hans arbeid øker og avisen hans er full, og den som har mindre kjøtt fra dem, hans religion avtar og hans arbeid avtar, bortsett fra at med hans økning der er et annet vitne som ber om tilbøyeligheten til denne verden, og med å kaste bort bevis på å forlate den og avvikle, er det den første . Og beinene til det hinsidige er deres lekser ….
…Og den som ser at han knekker et bein for en kjent person, så er han en seier i pengene sine, og hvis han knekker et bein ukjent, vil han bruke med pengene sine ….
…1 – Tid for uttrykk : legg merke til når noen av kryssene som etter uttrykket av en visjon som sier : vil falle denne visjonen etter slikt, i dager eller måneder eller år, og noen av dem overdriver til du noen ganger sier lignende datoer , for eksempel : vil falle synet ditt på den tredje dagen i måneden Den tredje er etter tre år, og noen av dem sier : Den vil falle på en slik dato måneder før den eller måneder etter den, så den starter ikke som forrige . Etter min forskning for dette emnet og funnet flere faste tekster, viser jeg deg og kommentar på hva som åpner Gud og si : Den første katalogen : I den historien om Josef , ascites så Bosevh fred være med ham Rabah og kutt på hans far sa til sin far : Da Joseph sa til sin far Aaopt, så jeg en ti en planet og solen og månen så jeg dem bøye seg ( Yusuf : 4 ). De lærde sa : Denne visjonen ble oppnådd etter førti år , da Gud gjenforente Joseph sine foreldre og hans brødre, elleve , og tilbad all sin hilsen og ærbødighet mens Koranen kuttet historien hans . Han sier : foreldrene sine på tronen og falt nedlagt og sa, far, denne tolkningen av visjonen min kan gjøre det virkelig til at min Herre har bedre meg da det førte meg ut av fengselet og kom til deg fra beduinen etter det med flyttbar djevel mellom meg og mine brødre, min herre hyggelig hva han vil, han er den vitende, den vise ( Yusuf : 100 ). Hvis denne visjonen om Joseph, en ung gutt på syv år, har blitt oppnådd i Egypt bokstavelig talt , satte Joseph seg på tronen, bøyde foreldrene og brødrene hans og bøyde seg og bemerker at visjonen om Josef er visjoner som du ikke trenger å uttrykke , men også fall ble sett , og det er viktig her at tolkningen av visjonen forsinket førti år, noe som ble vist i et intervju med persen Salman sa : ~ blant synet til Josef og dets uttrykk i førti år, ~ sa Ibn Hajar etter ham. . Fortellerne til al-Tabari , al-Hakim og al-Bayhaqi med en gyldig kjede av fortellere (1). Andre guide : Også i historien om Joseph , etter at han kom inn i fengselet , så kongen en visjon skremte ham og spurte Aoolha ham når vitenskapsmenn og staten rundt ham og holdt møter E og sa til dem : ~ Kongen sa , Jeg ser syv fete kyr han ville spise syv magre og syv Snblatt Khader. Og den siste, skorpete, O offentlig, vær så snill å gi meg beskjed om visjonen min, hvis du skal se visjonen uttrykke (43). ( De sa pipedrømmer, og vi tolker ikke drømmer i to verdener. ~(44) ( Joseph 44 43) Sannheten er at svaret på disse ligner svaret fra noen av publikum som ikke nøler med å svare på uttrykk for visjoner. De sier: for eksempel : død, lenge, livet , og rop lo og dette kan være å si til Gud uten kunnskap , eller finne dem slik fotnote Badan det svaret da det ba dem slått til høyre og venstre for å rømme, eller i jakten på hvem som sendte ham Spørsmål . Hva angår Josef mens han var på tvers av synet, svarte og velg tidstale han var syv år vanskeligere å dyrke det som høstet Vdhiroh pigg i bare litt av det du spiser) 47 () tm kom etter at syv hard eat det du bare ga dem litt enn Thsnon () 4 8 ( ( Yusuf : 47 – 48 ) . Joseph , minnet T om at synet vil bli oppnådd innen en periode på femten år , drøm som er glad for å føre Josef til dem om fjorten år med å si kongen av syv tykke kyr , og syv kuer lener seg , og lærde sa : Josefs ord : ) tm kommer etter et år hvor Agat-folk og det Aasron ( ( Yusuf : 49 ) ikke viste ham synet , men det er det Gud lærte Yusuf og godt uttrykk (2). Tredje guide : Anas bin Malik, må Allah være fornøyd med ham at sendebud av Allahs fred være med ham ble inngått den eller jenta er haram Milhan , Vttamh , og moren er forbudt under stille tilbedelse og gikk inn på Allahs sendebud fred være med ham dag Votamth og satte seg deretter Tvla hode – noen inspisere hva det dreper lus – Vnam Allahs sendebud fred være med ham og våknet så latter , sa hun : Jeg sa : hva Idgk O Allahs sendebud? Han sa : ~ Folk fra min nasjon, tilbød inntrengere i Guds navn som kjører Thbj dette havet . Og Thbj havet enhver tur tilbake o r midten – kongene på familien eller som konger på familien , ~ sa : sa : Jeg sa : O Allahs Gud, be til Gud om å få meg en av dem, han kalte henne, og deretter sette hodet og han sov, og da våknet ler, sa hun : jeg sa : hva Idgk O Allahs Gud, sa : ~ folk fra min nasjon, tilbys for moro skyld av inntrengerne Alte Gud, ~ han sa i første, hun sa : jeg sa : O Guds sendebud , be til Gud som gjør meg til dem, sa : du er fra de to første ~ , Frckpt eller haram-jenta Milhan havet på tidspunktet for Sid Vsrat for Daptha da jeg kom ut av havet Vhlkt . avtalt ord fra en muslim (3). etter å ha søkt langvarig i denne historien fant at visjonen om tiden var etter farvel Hajj, og forekomsten av synet var på tiden til Othman bin Affan, så de installerte havet etter hverandre Othman, på vei til Kypros Vsrat for Daptha Kathy og begravet der, og det var som en stein sønn sa i åpne året tjue – åtte . tiden er mellom visjonen og uttrykket atten år, Gud jeg kjenner . Legg merke til denne tiden mellom synets forekomst og uttrykksavstand . så fortell meg at du tror den som ber om en visjon Vtakbrh så uttrykket hennes, og så overrasket ham etter en periode på s. En natt sier han til deg : Jeg sa : slik og slik vil skje, og nå en måned, to måneder, eller et år vil gå, og det er ikke oppfylt som om hans tilstand er : Du tar feil ! ! ! Ja . . Linjen kommer fra krysset, men synet kan bli forsinket. ”Og hvis tingen er nevnt, sier jeg her : Forsøket på krysset for å sette en tid for tidspunktet for visjonens forekomst må undersøkes og sinnets arbeid og tretthet, det som er behov for en tid å komme, men visjonæren kan noen ganger insistere på å spørre om tid, så hvis jeg fortalte ham og jeg fortalte ham : Gud kjenner til og med fra deg selv forlegenheten av feil, bli overrasket over Antqsk sier : han fortalte meg overfarten og fikk ikke vel , og noen av dem håner ved å si : hva har det over . Etter denne presentasjonen sier jeg : Hvem har rett i din mening? ________________________________________ (1 ) Se : Fath al – Bari Ibn Hajar – op – ( 12/377 ). (2 ) Abu Bakr algeriske : Acer ‘s store tolkninger av ordene i den Høyeste og Bhamch River God Acer eksegese, jeg fire / 1420 av – , bibliotek- og informasjonsvitenskap og styring . ( S. 578 ). (3 ) Narrated ved Bukhari i boken av åpenbaring uttrykk dør i løpet av dagen på to steder (11 /72 ) , (391/12 ) – op – og fortalt av Muslim, som i den kjernefysiske (13 /58 ) i den bok av emiratets dør Han foretrakk invasjonen til sjøs – forrige referanse -. ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…
…Jaafar Al-Sadiq sa at visjonen om hunden tolkes på fire måter som en ond fiende, en grådig konge eller en dårlig tjener og en uvitende mann ….
…Al-Kirmani sa: “Den som ser at han henviser en hund til en hund, så henviser han en fiende fra ham til å betale en annen fiende, og han får. Og den som ser at han matet hunden brød, dette indikerer bredden av hans levebrød . ~…
…Og den som ser at hunden løper fra ham, hans fiende vil flykte, og enhver advarsel advarer ham ….