…Og den som ser at han har satt hodet i en ovn, han vil bli ledsaget av noen som ikke mottar interesse fra ham, og på samme måte hvis han tror at han har ført det til noe som ligner på ham i oppvåkning, så er hans uttrykk imot ham ….
Drømmer om komfyr ovn
(18 betydninger av å drømme om komfyr ovn)…Og den som ser at han beskytter en ovn, han vil nærme seg en hersker ….
…Ovn Hvis du drømte om en ovn, forutsier dette lykke til hvis ovnen er i arbeidstilstand, men hvis den er arbeidsledig, vil du finne problemer med barna eller betalt hjelp . Og hvis du faller i en ovn, forutsier dette at en fiende vil overvinne deg i en karrierekamp . Hvis en kvinne drømmer om at ovnen hennes er rød av varmen, vil hun få kjærligheten og sympatien til familien og vennene sine, i takknemlighet for hennes søte ånd og engasjement . Hvis hun drømmer om at hun blir bakt i en ovn midlertidig, forutsier dette at hun vil bli skuffet og sviktende . Hvis du drømmer om at ovnen er ødelagt, vil du møte mange ulemper og problemer med barna og tjenestene ….
…Helvete : et tegn på autoritet for dets essens og autoritet over det som er under det, med dets skade og nytte, og kanskje indikerer det helvete i seg selv og Guds straff, og det kan indikere synder, synder og forbudt, og alt som fører til den og bringer den nærmere den . Fra å si eller gjøre . Kanskje indikerte det veiledning, islam, kunnskap og Koranen, for med den blir den guidet i mørket, sammen med ordene fra Moses , fred være med ham : ~ Eller finn veiledning i brann, ~ og han fant og hørte Guds allmektige ord med veiledning . Kanskje indikerer det levebrød, fordeler og formue, fordi det inneholder godhet i pensjonen for den reisende og nåtiden, som Gud den allmektige sa: ~ Vi har gjort det til en påminnelse og en glede for de troende .~ Det sies til den som er fattig eller dør, hans ild er slukket . Fordi araberne ble tilbudt som gaver til Ibn al-Sabil og den utgåtte gjesten, for at hun kunne bli guidet og skjermet for henne, slik at de med hennes nærvær kunne uttrykke generøsitet og rikdom, og hennes passivitet fra elendighet og fattigdom . Kanskje det indikerte jinn fordi de ble skapt av giftig brann . Og det kan indikere sverdet og oppstanden, hvis det har lyd, torden, tunger og røyk . Kanskje indikerte det myndighetens pine, fordi det er Guds pine, og han er autoriteten til de to verdener . Kanskje indikerte det ufruktbarhet og gresshopper . Og det kan indikere sykdommer, kopper og pest . Den som ser en ild falle ned fra himmelen i hus og butikker, og hvis den har tunger og røyk, så er det oppvigelse og et sverd som bor der, spesielt hvis det er i hjemmene til de rike og de fattige, og en elsker kaster det på folket, spesielt hvis det er i hjemmene til de rike spesielt, og hvis det er kull uten tunger. De er sykdommer, kopper eller epidemier, spesielt hvis de er generelle når det gjelder å blande mennesker . Men hvis nedturen av ild er i sanddynene og feddanene og kultiveringsstedene og plantene, så er det en ufruktbarhet som brenner planter eller gresshopper som brenner og fanger dem . Når det gjelder den som tenner en ild på en sti som går, eller at folk blir ledet av den hvis han finner den når han trenger den, så er det kunnskap og veiledning han oppnår, eller han sender den og publiserer den hvis han er verdig det, ellers får han myndighet, følgesvenn og nytte, og folket drar nytte av ham . Hvis ilden er på en annen vei enn veien, eller den brenner noen som går forbi den, gnister den eller skader ham med røyken, eller den brenner plagget eller kroppen eller skader synet, er det en kjetteri at han gjør eller overvåker, eller en urettferdig autoritet som tar tilflukt til ham eller er urettferdig for ham i henhold til omfanget av hans tjeneste for det eller hans flukt fra dem . Men hvis det var en stor ild som ikke lignet denne verdens ild, ble den tent for ham å bli kastet i den, da ville mange av hans fiender plage ham, så han ville vinne seier over dem og være overlegen dem , og hvis de kastet ham inn i det, ville han ha reddet Ibrahim, fred være med ham . Og alt dette hvis de som begikk det, var hans fiender, eller gjenstanden i ham var en rettferdig mann . Men hvis han ser at hun truer ham spesielt, eller de som overtok belysningen av det, går sammen med ham, la Gud frykte sin Herre og ta bort fra det han er fra helvetes folk før han kommer til henne, så han irettesatte henne fordi han fryktet henne . Når det gjelder den som ser ild sammen med ham i en ovn, ovn, kanon eller lignende på stedene der han er brent, så er det rikdom og fordeler at han oppnår, spesielt hvis hans levebrød er for ildens skyld, spesielt hvis det også er om vinteren . Og hvis han ser ilden slukket eller slukket, eller omgjort til aske, eller vann eller regn slukket den, så vil han mangle og bli suspendert fra sitt arbeid og sin industri . Og hvis noen som ikke lever av det på slike steder for å passe inn i mat, vil han at penger eller levebrød skal tjene en hersker eller til hans autoritet og hjelp, eller ved rettssaker, forvaltning, strid og megling, ellers vil han være angrepet av ord og onde og dårlige ord . Når det gjelder den som ser det, blir det brent med mat, olje eller noe fra salg, så overdriver han, og kanskje vil sultanen be om ham, og folket vil ta pengene hans med seg . Når det gjelder å spise ild, er det forbudte penger og et skadelig levebrød han spiser, og kanskje er det fra foreldreløse penger på grunn av det som er i Koranen. Hvis han så ild snakke i en krukke eller en pose eller en bolle med andre fartøy som indikerer både hanner og hunner, vil det som tilskrives fartøyet treffe jinnen og inngangene, til han snakker på tungen . Noen av dem sa : Brann er krig hvis det har en flamme og en lyd, og hvis stedet du ser det ikke er et krigsland, er det en pest, smerte, kopper eller død som oppstår der . Abu Amr Al-Nakha’i sa til Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham : Jeg så en ild som kom ut fra jorden og vendte mellom meg og en sønn av meg, og jeg så den si : A synsflamme og en blind, gi meg mat at dere alle spiser familien og pengene dine, så han sa, fred være med ham : Dette er en rettssak som vil skje på slutten av tiden og drepe mennesker foran dem, så krangler de med oppvask og krangel mellom fingrene hans, og lovbryteren mener at han er en filantrop, og de troendes blod er bedre for de troende enn å drikke vann . Og den som brenner en ild for å brenne den, han raser en ordre om å fylle sin fattigdom, fordi kulden er fattigdom . Ibn Sirin ble spurt om en mann som så en lampe på tommelen og sa : Dette er en blind mann ledet av noen av sønnen hans . Hvis jeg rører det opp for å steke kjøtt med det, opplyser jeg noe der folk baksnakker . Hvis jeg slår på grillen, vil jeg ha litt levebrød med tristhet . Hvis han rørte den opp for å lage en gryte med mat i den, hevet han noe som kunne dra nytte av verdien av hjemmet hans . Hvis det ikke er mat i potten, bør han angripe en mann med ord og få ham til å gjøre noe ubehagelig . Uansett hva som treffer ilden og brenner fra kroppen eller klærne, er det skade og ulykker . Og den som tar fyr, vil slå forbudte penger fra Sultan . Og den som blir rammet av glød av ild, folk vil baksnakke ham ….
…Stekeovn Hvis du drømte om en kokeapparat, betyr dette at mye av ubehaget ditt vil bli bedre så snart du griper inn til rett tid . Hvis en jente drømte om å bruke komfyr, betyr dette at hun vil være veldig forhastet med å vise sin vurdering av noens oppmerksomhet og dermed miste en nær venn ….
…Baksiden av det brennende treet Hvis ryggen til det brennende treet sees i en drøm, betyr dette god vilje blant vennene hvis vektstøttene støtter stokkene til brennende tre . Hvis det er i en tom komfyr, symboliserer dette tap av eiendom og død ….
…Når det gjelder lampen, hvis den er tent, tolkes den av suksess, tilbedelse, stolthet og tilstand, spesielt hvis lampen er laget av glass og lampen ikke er en komfyr, så den tolkes i motsetning til den, og Hvis han ikke har en kvinne, gifter han seg og den som ser at han tenner moskeens lampe, så kommer han til et godt barn Abed, og de mange lampene blir tolket av religion og møtt og slått av mot det ….
…Husfasiliteter : kjøkken : komfyr . Al-Mubarraz : En kvinne, hvis han er romslig, ren og uten tilsynelatende lukt, så er hans kone veloppdragne, rene, gode, lydige og mindre stinkende, velbygde . Og hvis den er smal og full av en unnskyldning, og eieren ikke finner et sted å sitte i, er den ulydig . Hvis det lukter råttent, er det tregt og er kjent for salat . Og dybden av det er godt administrert og etablert i dets saker . Og hvis han så på henne og så blod i henne, ville kona hans komme når hun menstruerte, og hvis han så henne godt fylt ut, skulle han klare det og forhindre henne i å bruke mye for mannen av frykt for ekstravaganse, og hvis han ser et tre i hånden beveger han seg med det i brønnen, så er det en skilt kvinne i huset hans . Hvis brønnen er full, frykter han ikke umiddelbart, for kona er gravid . Og den som ser at han blir satt på et hvilested, han planlegger med ham, og hvis døren lukkes mot ham, vil han dø . Det ble nevnt i begynnelsen av kapitlet om Al-Kunif og Al-Mubarraz som er tilstrekkelig ….
…Dunghill : det er minimum, og dets likhet med Allahs sendebud fred være med ham når han stod dem . Støv er vann, fordi det er fra jordens jord, og nysgjerrigheten til hva skapelsen disponerer og lever med, inkludert bein, leire, kjerner, halm og lignende, som er i tolkning, penger . Den som ser seg selv på en uhindret søppel, ser på hans tilstand og hva som er passende for ham i sine gjerninger, og hvis han er syk eller redd for å gå til grunne på grunn av noen av årsakene, varsler ham for frelse eller for å reise seg til den verden som ligner dumpen . Hvis han ser det, blir en fattig rik etter sin fattigdom, og tjener penger etter hans behov, selv om han har noen som håper på arven sin, arver han dem, fordi møkk er fra innsamling av andre og ikke fra hans inntjening . En søppelfylling er som penger samlet inn herfra og herfra uten fromhet eller slakting, på grunn av overflod av hva den inneholder fra forvirring, skitt og skitt . Hvis han var singel, giftet han seg . Spadene var stubb og halm fra alle kanter, og de ble kjøpt hvor som helst og lånt fra hvert hjem . Hvis ikke, så er søppelbutikken hans butikk og butikk, og det er ikke ubetydelig at han er en pengeveksler, khimar eller klynker, eller noen som behandler tjenere og et yrke som en ovn . Og hvis det er hensiktsmessig for ham å dømme, kongen, innsamlingen og arrestasjonen av mennesker, er han ansvarlig for det, og pengene kommer til ham, og fordelene blir gitt til ham, den ansvarlige og arven, fordi møkk blir ikke ført til søppel, bortsett fra etter feiing . Fei indikerer bøter, fortapelse og død . Kanskje tilhører søppelfyllingen kongen, pengene for hans hus, og dommeren har et pålitelig hus og eieren av innskuddene hans . Når det gjelder den som leser over en søppel, hvis han er hersker, er han isolert, hvis han er syk, dør han, og hvis han er fattig, blir han fattig ….
…Og den som ser en kald ovn, hun er en vanlig kvinne, og som et resultat av hans skjebne kan ovnen indikere sikkerhet ….
…Skamhår : dets mangel er gyldig i Sunnah, og synet er en kraft som rammer eieren som ikke har gjeld, og han er ikke-mahram, og beløpet hans er så lenge kjønnshåret og dets overflod til han trekker det gjennom bakken . Når det gjelder resten av kroppshåret, dets penger . Og den som ser at han er en ovn og barberer den med en blomst, hvis han er rik, er pengene hans borte . Og hvis han var fattig, ble han rik og fattigdommen hans er borte ….
…Kanunen, hvis den er i en drøm, er laget av jern, det refererer til en kvinne fra et hus med rettferdige og mektige mennesker . Og hvis det er fra null, er det fra husholdningen til eierne av verdens eiendeler og deres dekorasjoner . Og hvis det er av tre, så er det fra husholdningen til eierne av bagasje som hykleri hos . Og hvis det var laget av gips, så er det en husstand for mennesker som etterligner faraoene . Hvis det er av leire, er det en husstand for religiøse eiere . Og Canon indikerer staten . Og den som ser en ild som brenner i en kanon eller en ovn, dette indikerer visjonærens barn . Og kanonen indikerer husets verdier, så den som ser at han tenner ild i en kanon uten mat, irriterer han en mann med sladder eller krangel . Hvis skjebnen er verdien av husstanden, er kvinnen mannen hennes . Kanunen kan referere til kona og skjebnen til mannen, da hun brenner det med sine ord mens det steker og svinger under koke . Hvis kanonen er tom for ild, indikerer det bekymring og nød, og hvis det er ild i den, er det oppfyllelse av behov og næring . Og Kanun kan henvise til lampen, prekestolen og fødselsstolen, og indikere at ting er oppnådd og tilrettelegging for de vanskelige, og kanskje faren eller moren eller den gravide kvinnen, eller hjemmet for hvem som helst kommer ned . Kanskje refererer Canon til Canon måned . Den som eier en kanon eller ser at han gifter seg hvis han er sølibat, og hvis han er en vantro, blir han muslim, og hvis han er umoralsk, vil han omvende seg fordi han er stedet for ilden, og ilden er skremsel og veiledning ….
…Ovnen : en stor sak under alle omstendigheter og gleder, så den som ser at han bygger en ovn, vil oppnå mandatet og autoriteten . Hvis ikke, opptar det folk med noe flott ….
…Når det gjelder kroppshår : å plante det for en mann fødte sin kone . Den overflod av kroppshår for de plagede øker hans nød, og hans tap er ettergivelse for hans nød . Og overflod av kroppshår for de lykkelige, økningen av glede og rikdom, og hans tap rikdommene går . Øk kroppshår for de rike er penger, og de fattige har gjeld . Og den som er rik i en ovn, pengene hans brukes på å stjele . Og hvis han var fattig, skulle han bruke gjelden sin på alvor, utmattet og krevende . Hvis han ser kroppshåret sitt hvitt, så mister du pengene hans hvis han er rik, og han vil føre tilsyn med døden . Og hvis han er fattig, så er det en gjeld han kan betale seg . Når det gjelder umuligheten av kroppshår, hår fra et dyr eller syv, indikerer dette hans motgangsfall . Smal brystvillfarelse . Hvis min dhimmi så at brystet var tett, ville han lide tap av pengene sine . Det ble sagt at menneskets bryst er raushet, og hans tranghet med sin elendighet . Den overflod av hår på brystet er en gjeld han rir på, og hvis han ser brystet bli til en stein, vil han være hardhjertet . Ibn Sirin kom, en mann sa : Jeg så mye hår vokse i brystet mitt, og jeg ble knyttet . Han sa : Jeg gjorde tillit og betalte det . Og brystkapasiteten indikerer også flagget . Når det gjelder brystene, mannens kvinne og datteren, for hans skjønnhet er hennes skjønnhet, og hans korrupsjon er hennes korrupsjon . Den som så en kvinne henge ved brystet, begikk da hor og fødte et ekteskapsbarn, for profeten, fred og velsignelse være med ham, sa: “Den natten jeg var fanget, så jeg en kvinne henge ved henne bryst, så jeg sa, o Gabriel, hvem er dette? Han sa at hun var født fra hor . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg hadde et stort bryst som hadde nådd skogen, at du begikk hor med et forbudt . Dette er fordi brystet er fra det og fra huden, og det er forbudt . Snarere er rettferdigheten i denne visjonen et forbudt ekteskap . Og det ble sagt at hvis en mann så melk i brystene, hvis han var sølibat, ville han gifte seg og føde ham, og hvis han var rettferdig, viste han til venstre for ham, og hvis han var en ung mann, indikerte han hans levetid . Når det gjelder den unge kvinnen, hvis hun ser dette, indikerer det graviditet og fødsel, og når det gjelder den gamle kvinnen, hvis hun ser det, indikerer det hennes fattigdom og tap av pengene hennes, for en jomfru hvis hun ser at det indikerer henne bryllup, og den unge kvinnen hvis hun ser det indikerer hennes død . Og lengden på mannens bryst til de traff brystet hans , er bevis på et innfall som ikke blir oppfylt av den allmektige Gud, og det ble sagt at det er bevis på en barns stemme . Hvis han ikke hadde en sønn, indikerer det fattigdom og tristhet . Og lengden på kvinnens bryst er utenfor grensen, bevis på formålet med tristhet . Hvis kvinner ble rammet av sorg, ville de trekke og klø på brystene . Og den som ser det som om han ammer en kvinne, han blir syk, med mindre hans kone er gravid, da skal hun føde en sønn . Hvis den visjonære er en kvinne, vil hun føde en jente . Magen : som er synlig og fra innsiden av mannens eier og hans sønn, eller en slektning til hans klan, eller skapet hans og hans barns ly . Og det lille av få av disse, og det store antallet av disse . Og hans litenhet uten sult er mangel på penger, og hvis han ser at han er sulten, så er han forsiktig, og han treffer penger som tilsvarer mengden sult fra den . Det ble sagt at magebenet spiste renter, og å gå på magen ble vant til penger . Hvis han ser at magen er blitt liten, vil han være mye bagasje . Metthet er et vell av penger, og tørst er dårlig i hans religion, og vanning er god i hans religion ….
…Ovnen er i en drøm betegner den visekongen som pengene blir pålagt, og det er han som disponerer dem . Ovnen er uansett en flott ting, så den som ser at han bygger en ovn, han vil få autoritet og autoritet ….
…Khan : mannens hotell, som indikerer hva huset hans indikerer når det gjelder kroppen hans, hans ære, hans navn, hans minne, hans bad, hans ovn og hans rettsråd . Når det gjelder de ukjente, indikerer det reise, fordi det er deres hjem . Og kanskje antydet han verdens hus, fordi det er et reisehus som noen forlater og andre stammer fra . Og kanskje indikerte han samlingen fordi det er hjemmet til noen som reiser fra hjemmet sitt og drar ut av hjemlandet til et annet land, mens han var borte, til han forlater det med sine følgesvenner og hans ledsagere . Den som ser ut som om han har kommet inn på et ukjent hotell, vil dø hvis han var syk eller reiste hvis det er riktig, eller flyttet fra sted til sted . Når det gjelder den som gikk ut fra et hotell til et hotell og red på et dyr da han dro, eller han kom ut fra midten av det, så jeg på tilstanden hans, og hvis han var syk, gikk han ut alene, og hvis han var på reise, gikk han videre og reiste på hans vegne, og på samme måte hvis han så en følgesvenn komme ned på et ukjent hotell som ryttere, eller de kom seg ut av det også, det er en epidemi av mennesker eller kamerater, som nevnt ovenfor . Eller han går ut med en forskjell mellom de to spørsmålene om vennskap og deres forhold i våkenhet, og på grunn av dem, deres kjente, deres ukjente, deres rettferdighet og deres båter ….
…Charcoal : Fra trærne en farlig mann, og det ble sagt at det er forbudte penger, og det ble sagt at det er tilbudet til sultanen . Og kull som ikke brukes på samme måte som aske er ugyldig fra saken, og hvis det er kull som brukes i drivstoff, så er det mannens drakt i arbeidet der kull brukes, fordi det er en av fordeler . Saif bin Dhi Yazan så ut som om det hadde falt ild fra himmelen til Edens land, og et kull falt i hvert hus i sin tur, så det gikk ut og ble til kull . Han fortalte det til krysspunktene i sitt rike, og de sa : Abessinia overtar landet ditt . Det var slik . Det ble sagt at aske er forbudte penger, og det ble sagt at det var en næring fra Sultan . Den som ser asken, blir trøtt i forhold til sultanen, og bare problemer vil skje med ham, og det ble sagt at det er en vitenskap som ikke nytter . Og den som ser at han gjør en opplysning, han vil få fortjeneste i pengene sine og en fordel i seg selv . Hvis han ser i kongens hus en opplysning, så hvis kongen har en sak som er et problem med opplysning og veiledning, og hvis han har fiender som vil vinne seier over dem . Hvis han ser at han bygger en opplysning og vergemålet er verdig, vil han få mandat og autoritet, og han vil bli frelst fra sin fiende hvis han har en fiende . Og den som slår en ovn uten aske, han vil gifte seg med en kvinne uten noe godt ….
…Den som i en drøm ser at han er en opplysning på badet og badet, da blir han betalt av en gjeld han skylder, og hvis han er overveldet, er tristheten hans borte, og hvis han er redd for sikkerhet, og hvis han er syk, han blir kurert, og hvis han er en slave som er frigjort, og hvis han ikke utførte Hajj, er dette hvis lyset barberte ham, så flyr det Blomsten er en sky som ikke blir igjen, og det er ikke tilfelle for den personen som blomsten har barbert håret, hvis han er rik, er pengene hans borte, og hvis en opplysning er over hele kroppen uten ansiktet hans, så vil han dø . Hvis en opplysning ikke har hår på kroppen mens han er våken, og lyset barberer ham med unntak av kjønnshåret, så dør han, pengene hans er borte, og konene hans blir igjen . Og opplysning i stedet for Sunnah hvis det går med kjønnshåret er et tegn på vulva, og hvis det ikke går med kjønnshår, er det bevis på å opphøre religion og øke tristhet . Og hvis han er fattig, er han uunnværlig og lettet over ham, og hvis lyset barberer en del av det og etterlater noe av det, vil noe av hans nød bli frigjort fra ham, og noe av det vil forbli, og han vil gå fra hans penger, eller hans nåde og autoritet vil bli fjernet fra ham, og noe av det vil bli værende . Brannopplysningen er den som ser i drømmen at han lager en ovn, så vil han få fortjeneste i pengene sine og en fordel i seg selv . Hvis han ser i kongens hus en opplysning, så hvis kongen har et problem med opplysning og blir ledet til det, og hvis han har fiender som er seirende . Hvis han så at han bygde en opplysning og staten hadde mennesker, ville han få mandatet og makten . Den som slår en opplysning uten aske, vil gifte seg med en kvinne som ikke er god . Tanoor er av forskjellige typer, og hver opplysning har en tolkning. Grillovnen indikerer fengsel, og den som er i intensitet indikerer det . Hans frelse og vennlighet . Tanoor al-sla’at betegner den lærde imamen som problemene er adressert til, og hver og en får noe å helbrede sin sjel . Og guarlampen indikerer kyllingfabrikken . Og den som så at han hadde en opplysning om vinteren mens han brant med ilden, antydet kledningen, trøst og fordel og spiste andre frukter enn fargene deres, og hvis det var om sommeren, indikerte han sykdommer med varme og blodsutgytelse, og bekymringer og sinne . Og kanskje refererer opplysningen til magen når den kastes i den ….