…Og den som ser at han og kona døde i ventetiden, så skiller han seg fra henne, og det sies at den som ser at han har dødd og var sølibat, han vil gifte seg ….

…Og den som ser at kona har dødd, da vil han bli rik og dra nytte av en løsning ….

…Og den som ser at kona er gravid, håper han på noe fra verdensbildet, og graviditet er uansett bra for menn og kvinner ….

…Den som ser at han berører kona og liker det, da vil han elske henne, og hvis han ikke finner gleden av det, vil han elske ham ….

…Og den som ser at kona har levd, han vil være fattig ….

…Og den som så at han urinerte og en annen urinerte også, og urinen ble blandet sammen, de falt i en fortsettelse og tilhørighet ….

…Og den som ser en person som steiner en annen med en stein, så anklager han ham for ekteskapsbrudd eller for en stor anklage, og det kan tyde på dårlige ord at han faller mot ham og dens innvirkning vil ha på omfanget av skade og innflytelse ….

…Og den som så at han byttet pinne for en annen, det indikerer hans død ….

…Og den som ser at han er på en annen vei som han ikke blir ledet til, da er han basert på kjetteri i sin religion eller på å søke en unnskyldning fra hans befaling. Hvis stien blir åpnet for ham, vil han være moden, og han oppfyller forespørselen hans ….

…Den som ser at qiblah er omledd fra sin plass til en annen side, og det blir fulgt av det, så er det på tre måter at kongen endrer seg og visjonæren beveger seg mot retning av qiblahs retning og fremveksten av en konge fra den siden og hans beslag med en gyldig kontrakt. Dette er hvis folk ser etterfølgerne. Han ber til et annet mål enn qiblah ….

…Og den som ser at hans kone har kommet tilbake til en gammel mann, det er ikke noe godt i ham, og hvis han ser at hans kone har økt i godhet og skjønnhet, er det en økning i hans religion og verdslige liv og oppnåelsen av det gode og nytte ….

…Og den som ser at han ga vesken sin til sin kone eller slavejenta, det indikerer hans tilknytning til hans hjerte og hans opptatthet med andre ….

…Og den som ser at han har samleie med sin kone når hun har menstruasjon, så er hun forbudt for ham fordi Gud den allmektige sier: ~ Så isoler kvinner under menstruasjonen .~…

…Og den som ser sin kone med skjegg, kvinnen vil aldri føde . Og hvis hun hadde barn, hadde husstanden hans seier ….

…I en drøm er hun voksen av en mann, og de to mennene er hans styrke i gode og dårlige tider . Hvis han så at føttene steg opp til himmelen og flyttet bort fra ham, dør faren hans . Hvis han så at de ble brakt, ville han bli sviktet i pengene sine . Hvis han ser at han driver hor med beinet, går han bak kvinnene . Og hvis han ser at han går barbeint, så vil han være sliten og besatt, og hvis han ser at han spiser en mann, vil han få nærhet og midler til den allmektige Gud, og hans saker vil lykkes, og alle hans behov er oppfylt fra saken om hans religion og verden . Og den som ser at føttene brenner, det han eier vil forandre seg og forandre seg . Og den som ser at han har mange ben, så er det godt og en fordel for den reisende, og for de som tåler ledelse, og for sjømennene en reise med mye nytte, for de fattige er det ting for de som håper på gode ting , for de rike, sykdom og sykdom, for syke av øyet, forsvinner hans syn, og for de onde menneskene fengsel, sorg og skyld . Og den som ser en av føttene som en stein, den tørker opp og har ikke nytte av den . Han følte at Das konge, det påvirker to menn to menn, gå dinarer et bilde av kongen . Og den som så at beinet hans kuttet halvparten av pengene hans . Og de to mennene er fedre . Og den som har et rett ben eller mange tær i benet, han vil få trøst, hensynsløshet og styrke . Og den som så at to menn klippet av gullet hans, indikerer kanskje at han er død . Og den som ser at beinet hans er ødelagt, kom ikke i nærheten av sultanen i flere dager, la ham forlate landet sitt og be Gud om helse . Det ble sagt : Hvis han er syk, er det hans død . Og den som ser at det ene benet er lengre enn det andre, han vil reise og få hjelp . Og hvis han er rik, vil han bli syk, fordi de rike trenger noen til å gå i hans saker . Og kongens mann angir mennene sine, og hvis en konge ser at han har avskåret en annen konges mann, tar han slaver av mennene sine . Og den som ser at han har fire ben, hvis han er fattig, så reiser han og får hjelp, og hvis han er rik, blir han syk, og det kan indikere hans levetid og alderdom, og det indikerer for pasienten at han er døende, og den som ser at han går på ett ben, indikerer at halvparten av pengene hans eller halvparten av livet har gått . Og den som ser at han går på tre ben, han dør ikke før han går med pinnen, verken på grunn av alderdom, langt liv eller på grunn av en sykdom som rammer ham . Og dommeren og guvernøren hvis han ser at han har mange ben å gå med, så er han isolert og går ikke utenom agenter . Og den som ser at føttene er laget av jern, indikerer at hans levetid, gode penger i hans levebrød og penger, og hvis han ser dem fra glass, indikerer han manglende liv og svakhet i hans evne . Hvis han ser dem av gull, vil han søke dem i gull for ham, med bøter . Og hvis han ser dem av sølv, vil han søke dem når de søker kvinner . Og hvis han så dem av kobber, søkte han dem i konkurs . Hvis han ser dem fra bly som indikerer nummenhet eller lammelse, med mindre det er bevis i visjonen som indikerer godhet, så strever han med dem til glede for den allmektige Gud, eller han står med dem for Guds allmektiges skyld . Og hvis han ser føttekjøttet sitt borte, indikerer det hans rettferdighet . Og føttene på føttene indikerer rettferdighetens gjerninger . Og den som ser at bena hans er smertefull, han har forfulgt ulykker, og straff blir påført ham . Og det ble sagt : Den som lider benet, blir forvandlet fra en stat til en annen ….

…Moskeen er i en drøm en vitenskapsmann . Og den som ser at han bygger en moske, dette indikerer god og Sunnah, slektskap og antagelse om rettferdighet hvis han er kvalifisert for det . Og den som ser en velfungerende moske, er en mann som samler mennesker med ham og komponerer blant dem i godhet og godhet . Og hvis han ser en moske som er ødelagt, så vil han dø der, en hovedforsker som har en religion og askese . Hvis han ser at en ukjent mann ber i moskeen og imamen til moskeen er syk, vil han dø . Og hvis han så at huset hans ble omgjort til en moske, ville han slå rettferdighet, askese og ære . Og hvis han ser at en moske har snudd en due, avskyr en skjult mann . Og moskeen indikerer marked og handel . Den som bygger en moske som et offer til den allmektige Gud, etablerer sannheten, pålegger det gode og forbyr det onde, og hvis han er en lærd som komponerer en bok, får folk nytte av hans kunnskap, og hvis han er rik, betaler han zakaten av pengene sine , og hvis han er sølibat, giftet han seg, og hvis han var gift, hadde han en sønn, og hans gode minne ble spredt, og hvis han var fattig, bli kvitt, og bare samle mennesker i godhet, og hjelp dem å adlyde Gud . Hvis han bygger det på en måte som det ikke er tillatt å bygge, eller hvis mihrāb avviker fra det til en annen retning, så indikerer det ondskap . Han følte at den bygger en moské Atvgah i religion eller pilegrimsreise, eller bygger varer som et bad eller et hotell eller en butikk eller på annen måte . Og den som ser at han tar tak på en moske, han støtter et foreldreløst barn, og hvis han øker i moskeen, øker han gjelden sin fra en god gjerning eller god oppførsel . Hvis butikken flyttet og ble en moske, indikerte den tillatt inntjening, eller den tillatte ble blandet med det forbudte, eller silken ble kombinert med bare vann . Og de forlatte moskeene indikerer uaktsomhet fra lærde, opphevelse av det som tilråder det gode og forbud mot ondskap, og det indikerer asketismen som er avskåret fra verden, og den som ser at han gikk inn døren til moskeen, er stolt av nedstøt, så er han velsignet med omvendelse, sa den allmektige : (Og gå inn døren i nedbøyd og si, vi tilgir dine synder ). Og den som ser at han kommer til moskeen og finner den stengt og åpner den for ham, så utnevner han en gjelds mann og redder ham fra den og forbedrer sin ros hos folket, og den som ser at han kom inn i moskeen mens han er en passasjer avskjærer deretter slektskapet selv, han forhindrer dem i å støtte ham . Og den som ser at han dør i moskeen, indikerer seier over fiendene, fordi Gud den allmektige sier : (Han sa : De som har gjort urett på deres ordre, la oss bruke dem som en moske ) , og å gå inn i den store moskeen i Mekka indikerer sikkerhet fra frykt og oppriktighet av løftet . Se også Al-Jami` ….

…Og den som ser at hans kone døde, hans næring vil bli utarmet, som hans grunn er ….

…Og den som ser at hans kone har menstruasjon, de verdslige tingene hindrer ham, og den som hans kone er rettferdig, er forvirret om sin religion ….

…Hvis han ser at han rørte ved konas skjede og var stille fra null, ber han henne om en lettelse og fortvilelse av henne ….

…Og den som ser at hans kone bærer ham, da vil han få rikdom og godhet ….

…Og det ble sagt at den som så at han forlot et håndverk og lærte et annet håndverk, og hvis det var bedre enn det eller lignende, ville det tolkes med god og nytte i hans inntjening, og hvis det var forskjellig fra ham han er i sin eie, og Gud vet best ….

…Og den som ser at han har falt fra et fjell, så indikerer det at det er mangel på religion, verden og skandalen blant folket ….

…Penslene : så angi kona og fyll kjøttet eller fettet hennes . Madrassen kan referere til landet som en person vender seg uforsiktig til, til han beveger seg fra den til det hinsidige . Noen av dem sa til sengen som er kjent for å være dens eier, eller dens øye eller dens beliggenhet, for det er hans kone . Det som sees i ham når det gjelder godhet, korrupsjon eller mer enn det som er beskrevet i tjenerne også, det unge er hos kvinnen som tilskrives sengen . Hvis han ser at han har byttet ut madrassen og byttet til en annen som ham, vil han gifte seg med en annen, og kanskje vil han skille seg fra den første hvis samvittigheten hans ikke er å gå tilbake til den sengen . På samme måte, hvis han ser at den første sengen har endret seg fra hans tilstand til det han hater i tolkning, så dør kvinnen eller mottar det som tilskrives det hun har blitt til . Hvis en transformasjon skulle være ønskelig i tolkningen, er det å gjennomgå den første kvinnen i god stand og form så langt han så transformasjonen i den . Hvis han ser sengen hans skifte fra posisjon til posisjon, blir kona hans forvandlet fra en stat til en annen, i forhold til fortjenesten mellom de to posisjonene når det gjelder mildhet og kapasitet, og avtalen mellom dem eller en av dem . Hvis han ser en annen madrass som den eller bedre enn den eller mindre med madrassen, gifter han seg med en annen i henhold til det han så fra madrassens utseende, og han skiller ikke mellom silke og slavejenter i fortolkningen av madrassen, fordi de alle er kvinner, og tolkningen er den samme . Og den som ser at han har brettet sengen og lagt den mot siden, han vil være fraværende fra sin kone eller fraværende fra ham eller unngå henne . Hvis han ser noe som indikerer splittelse og vanære, dør en av dem på vegne av sin venn, eller det skjer en skilsmisse mellom dem . Hvis han ser en ukjent madrass på et ukjent sted, treffer den bakken i henhold til madrassens kvalitet og utseende . Hvis han ser en ukjent eller kjent seng på en ukjent seng mens han sitter på den, slår han en kraft i den som overgår menn og erobrer dem fordi sengen er av tre, og treet er essensen til menn som er blandet med hykleri i deres religion, fordi familien er kongers råd . På samme måte, hvis han så sengen sin ved døren til sultanen, ville han påta seg mandatet . Og hvis vi gir sengetøyet til kvinnen, er madrassens mykhet lydighet mot mannen sin, madrassens kapasitet er kapasiteten til hennes skapelse, det faktum at den er ny indikerer hennes mykhet, det faktum at den er fra brokaden til en magisk kvinne, og dens tilværelse av hår, ull eller bomull indikerer en rik kvinne, og det å være hvit er en kvinne av religion, og det å være polert indikerer en kvinne. kvinne i tilbedelse, den nye er en vakker og skjult kvinne, og den revne kvinnen har ingen religion . Den som ser som om han er på en madrass og ikke sover, så vil han nærme seg kona og ikke forberede seg på det, og hvis han ser som om noen andre river i sengen hans, forråder han ham i familien ….

…Hunnen er stedet for hårplanten . De to kvinnene kan referere til ektefellene, foreldrene eller øyenbrynene ved døren . Kanskje det indikerer pengesekken, eller foresatte som ikke er gyldige til å gifte seg, unntatt med dem . Kanskje testiklene indikerte granateple . Og den som ser at testiklene hans er blitt kuttet, eller at han ikke liker dem, så vil hans fiender få seier over ham så mye som han har fått fra testiklene . Og det ble sagt : Bare menn blir født til ham . Og det ble sagt : Han arver penger fra blodpenger . Og den som ser at testiklene hans har blitt store for ham, han skal bli bevart, slik at hans fiender ikke når ham dårlig . Og det ble sagt : Det er mange kvinnelige avkom . Og den som ser at testiklene hans er i hendene på sine fiender, hans fiender vil nå ham like mye . Testiklene kan indikere kvinnelige slektninger, for eksempel to søstre, to døtre, to koner eller en mor og tante, så det som skjedde i dem er en ulykke i en av dem . Hvis han så at testiklene hans ble kuttet, hvis han hadde to pasienter, døde hun, og hvis han hadde to koner, døde de eller forlot dem . Testiklene kan indikere pengene, og hvis han ser dem bli avskåret, kreves det at han tar penger fra ham to tusen eller to hundre eller to dinarer, og hvis han ikke hadde noe av det, ville hans avkom bli kuttet av, og hans levebrød var ikke mulig, og Guds velsignelse ble tatt fra ham . Og den som ser venstre testikkel hentet ut av ham, hans barn vil dø, og det er ikke født noe barn for ham, og hvis han ser at han ga det med godhet fra ham, vil det bli født et barn for ham . Og testiklene kan indikere forfølgelse og bevegelser . Testikelen indikerer hva en person sover på fra sengen eller puten under hodet . Hvis kvinnen ser at hun har to kvinner, kan hun ha unnfanget tvillinger . Og hvis en mann ser at testiklene hans er avskåret fra en sykdom med løve- eller revesykdom, og kanskje han skilte seg fra sin kone, solgte slavejenta, mistet barna sine, delte ut hans, sekken eller vesken og mistet penger, og hvis han var opprørende, ville vekten hans opphøre ….

…Ektemann Hvis du drømte om at mannen din forlot deg uten å vite hvorfor, vil det oppstå et argument mellom deg, men en uventet forsoning vil finne sted. Hvis mannen din mishandlet deg og vanæret deg på grunn av manglende lojalitet, vil du berøre hans omsorg og tillit, men andre problemer vil bli løst . Denne drømmen advarer deg om å være klokere og mer konservativ når du godtar beundring fra andre menn . Hvis du ser mannen din død, vil du bli skuffet og trist. Hvis du ser ham blek og engstelig, vil sykdommen ta en tung toll på deg ettersom et av familiemedlemmene vil forbli sengeliggende i en periode . Hvis du ser ham munter og kjekk, vil hjemmet ditt bli fylt med lykke og tegn på suksess vil være lyse . Hvis han er syk i drømmen, vil han mishandle deg og forråde deg . Hvis du drømmer om at han har blitt forelsket i en annen kvinne, vil han umiddelbart forlate dette miljøet og søke glede andre steder . Hvis du blir forelsket i en annen kvinnes mann i drømmene dine, betyr dette at du ikke er lykkelig i ekteskapet og at du ikke er lykkelig uten ekteskap, men sjansen for lykke er mistenkelig . Hvis en enslig jente drømmer om at hun har en mann, betyr det at hun mangler velsignelsene menn beundrer . Hvis du drømte om at mannen din forlot deg, og mens han flyttet bort, ble han større, da vil den dissonante atmosfæren i miljøet forhindre rask harmoni . Hvis blindveiene unngås, vil harmonien komme tilbake til det den var . Hvis en kvinne drømmer om at hun så mannen sin i en mistenkelig situasjon med et parti det ikke er mistanke om, indikerer dette at hun vil møte et problem på grunn av vennens dårskap . Hvis du drømte at mannen hennes ble drept mens han var sammen med en annen kvinne, og hans død ble etterfulgt av en skandale, vil du risikere å skilles fra ham eller miste eiendeler . Ugunstige situasjoner følger vanligvis denne drømmen, selv om ondskapen til tider er overdrevet ….

…Når det gjelder øyet : mannens gjeld og innsikt som han kan se veiledning og villfarelse med . Hvis han ser mange øyne i kroppen, indikerer han at hans godhet og religion øker . Hvis han ser at magen hans har splittet seg opp og han ser øynene i magen, er han kjetter, fordi Gud den allmektige sa : ~ Gud skapte ikke et menneske av to hjerter i magen .~ Hvis han ser øynene som øynene til en annen merkelig, ukjent person, indikerer hans syn at øynene hans er borte, og noen andre vil veilede ham . Hvis mannen er kjent, vil drømmeren gifte seg med datteren sin, og hun vil gjøre det bra med ham . Hvis han så at øynene hans hadde gått, barna hans døde, og den som så at han var blinde øyne mens han ble fremmet, indikerte han omfanget av eksil til han døde . Hvis han så som om øynene hans var av jern, ville han være veldig engstelig for at det ville føre til ødeleggelse av dekselet hans . Hvis han ser at han har åpnet øynene for en mann, vil han se på saken hans og hjelpe ham . Og hvis han ser som om han har sett ham ond, så hater han ham, og hvis han ser som om han hører med øyet og ser med øret, så driver han sin familie og datter til å begå synder . Og den som ser et menneskes øye eller et dyrs øye på håndflaten, han skal få penger i natura . Og den som ser som om han har sett inn i et øye og han liker det og applauderer det, så gjør han noe som skader religionen hans . Og svart øye religion . Awal-blå kjetteri, og Al-Shahla bryter religion . Og grønt er en religion som strider mot religioner . Hvis han ser et øye eller øyne i sitt hjerte, så er han god i religion så mye som det er lett . Hvis han så at han begikk hor i øynene, ville han se på kvinner . Hvis han ser at øynene hans er solbrune, så ser han mistenksomt på kvinnen til vennen sin, skarpsynet til synet er bra for alle mennesker, og den som har barn og ser denne visjonen, indikerer at de er syke, fordi barn er som øynene er elsket . Al-Hajjaj bin Yusef så ut som om øynene hans hadde falt i fanget hans, så hans bror Muhammad og sønnen Muhammad sørget for ham . Noen av jødene så en slavejente på himmelen eller en slavejente, så han fortalte om synene hans på Barhami, og han sa: ~Det vil treffe penger fra handel .~ Hvis en produsent ser det, vil han ha penger fra sin produksjon . Og øyenvippene : i tolkning og en beskyttelse for religion . Fordi det er sterkere for øynene enn øyenbrynene . Det ble sagt at rettferdighet og korrupsjon skyldes barnet og pengene . Hvis han ser ut som om kanten på øynene hans er mange gode, så er hans religion ukrenkelig . Hvis han ser ut som om han sitter i skyggen av øynene, hvis han er en religion og kunnskapsinnehaver, så lever han i skyggen av sin religion . Hvis han er eier av en verden, så tar han folks penger og gjemmer seg, og hvis han ser ut som om han ikke har en frill i øynene, kaster han bort religionens sharia . Hvis en person plukket det, så råder fienden ham i sin religion . Hvis han ser ut som om håret er hvitt, indikerer det en sykdom som rammer ham fra hode, øyne, ører eller molar . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg klamret et skjegg og lånte det til jeg utryddet det . Han sa : Du spiser din onkels arv, og han har ingen annen arving enn deg. Hvis du spiser noe av det, arver du i den grad det . Og den som så at skjegget hans var hvitt, blankt, han ville bli stolt av ansiktet, navnet og minnet om landet, for Abrahams skjegg, fred være med ham, var hvitt . Hvis han ser at hun er en krans, slår han ansikt og verdighet . Hvis han ser at det er mørkere og bedre enn det var i våkenhet, og det er svart i våkenhet, så treffer det prestisje, stolthet, verdighet og skjønnhet . Hvis han ser at han er grå og det fortsatt er noe svart, så er han verdig . Hvis det ikke er noe igjen av svartheten, vil den mangle og gå mot den . Og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så at skjegget mitt er hvitt, og at jeg bleker det slik at pigmentet ikke er festet til det, og mannen var ung med svart skjegg, så han sa : Hvit er en mangel på eiendom, og du vil dekke det, og han visste om det . Han sa : ratifisert ….

…De to vindene skiller seg ut i en drøm i henhold til deres lukt og bruk, da de indikerer lindring av bekymringer, gode gjerninger og et oppriktig løfte . Hvis den døde gir den levende basilikum eller ser den sammen med ham, indikerer det at han er i himmelen . Og basilikum for singelen er en kone, og kona har en sønn, eller en kunnskap som kjennetegner ham, eller en vakker ros . Kanskje innføring av basilikum til en person i en drøm indikerer bekymring og nød, og indikerer kanskje sykdom fordi den blir tilbudt pasienten . Møtet mellom vann og grønt i en drøm er bevis på at bekymringene har gått . Og duen har ikke noe godt å se det hvis den kommer inn i pasienten, fordi det indikerer hans død fordi han har et bad og kjøtt . På samme måte indikerer alle vinder at døden er nært forestående, og kan indikere en epidemi . Og Al-Basil Al-Sattari indikerer hva en person trenger for å være skrevet . Og hvis basilikum spirer på plass, er det en vakker mannlig og hyggelig tale . Og lakris av basilikum ble født som hann . Og den som ser en krans med basilikum på hodet, han skal fjernes fra embetet hvis han er hersker . Selgeren av de to vindene bekymrer seg . Hvis de to vindene blir sett avskåret, indikerer det all angst og tristhet, og hvis de blir sett på sine steder, indikerer det trøst, en mann eller et barn . Og den som ser Rehana reist til himmelen på den ene siden av jorden, det er den lærde fra den siden . Snarere indikerer basilikum et barn hvis det vokser i hagen . Og det indikerer kvinnen om den ble samlet i en bunt . Og det indikerer ulykken hvis den ble avskåret fra sitt sted hvis den ikke hadde lukt . Og det ble sagt : Basil er en kvinne, dens godhet er god, og det lukter som kjærligheten til henne . Hvis basilikum blir sett flatt i en manns hus, er det ros for ham . Hvis en person kaster en annen person med to kurver, vil en annen mann stoppe ham, og den som er samlet mellom dem, kommer i sorg . Og den som ser noen andre sitte i en moske og rundt et basseng, det er hans fravær og minner dem om noe som ikke er i den . Og Rihani i en drøm er en mann som er fornøyd med ulykker, tålmodig over skjebnen ….

…Hva er grunnen for de som sier at jeg ikke drømmer ?? Jeg har ofte et møte eller en samtale med noen som forteller meg : Jeg drømmer ikke … og du ser ham irritert noen ganger ! Og du ser ham si dette sarkastisk noen ganger ! Og en statlig tunge; Jeg er ikke noen som bryr seg om majoren din ! Ved å analysere en rekke personligheter som lever i dette fenomenet, kan vi si at dette fenomenet eksisterer i begynnelsen, og det har vist seg for meg at de viktigste årsakene bak det er følgende : 1 / Glemsomhet . Mange som drømmer eller ser en visjon, kan glemme den, eller glemme den, og dette er visdommen til den Mektige og Mektige . Derfor kan det være noen som plutselig husker en drøm han så, eller en oppriktig visjon han så . 2 / Alvorlighetsgraden av å sovne for noen som lider av et slikt fenomen, og slik at den som sover for mye i søvnen ligner de døde, og denne typen lille husker hva han ser i søvnen . 3 / Den som jobber noen ganger om dagen og noen ganger om natten, og noen ganger om natten og til andre tider om dagen, og så videre, og disse menneskene husker ofte ikke drømmene eller visjonene sine, og jeg nådde denne siste kategorien nylig og etter omfattende etterforskning og undersøkelse, og jeg publiserte den her for første gang. Årsaken bak å ikke huske deres visjoner eller drømmer er at de ikke er like komfortable i søvnen som de som har et fast søvnregime om natten, og de som sover om natten, er de som får størst fordeler med søvn . 4 / Den som har personlige holdninger til denne kunnskapen på grunn av noen av kommentatorene, og om årsaken er riktig eller feil, så ser han ham fiendtlig mot denne kunnskapen på denne måten, og han sier at han ikke drømmer eller ikke ser visjonen . 5 / Han har virkelig dårlig syn . Dette er noen av årsakene til dette fenomenet, og Gud vet best ….

…Hva er behandlingen for søvnløshet? Søvnløshet sover ikke om natten . Den har spredt seg og forverret seg, spesielt i denne moderne tid, og den er ikke mer gunstig eller mer effektiv enn de rensede profetiske reseptene for behandling av denne sykdommen, og etter at vi kom inn i årets store felt, ga jeg deg følgende medisiner, så spis dem, drikk og mat de elendige fattige . Al-Tirmidhi fortalte i sin Sunnah at Buraidah sa : Khaled klaget til profeten, må Guds bønner og fred være over ham, og sa : O Guds sendebud ! Jeg sover aldri om søvnløshet om natten, så profeten, må Guds bønner og fred være over ham, sa : Hvis jeg går til sengen din, så si : O Gud, Herren over de syv himler og det jeg har blitt igjen, og Herren over to jorder og det jeg har senket, og demonenes herre, og det jeg har blitt igjen, vær for meg en nabo fra det onde ved din skapelse alle sammen, at en av dem skulle forlate meg. Eller han ønsker meg, din nærmeste, din ros, og det er ingen gud annet enn deg . Al-Tirmidhi sa : Dette er en hadith hvis overføringskjede ikke er sterk . Denne haditten støttes imidlertid av det han lærte dem av frykt : Jeg søker tilflukt i Guds fullkomne ord fra hans sinne og straff, hans tjeneres ondskap og onde ånder, og jeg søker tilflukt hos deg, Herre , for å delta . Og det ble også nevnt i en fortelling av Ibn al-Sunni, at Zaid bin Thabit, må Gud være fornøyd med ham, klaget over søvnløshet til profeten, fred og velsignelser være over ham, og sa til ham : Si : O Gud, stjernene blir bedraget, og øynene har roet seg, og du lever og lever, ikke sov. O nabolag, O Qayyum, ro deg ned. Natt, og sov øynene mine . Han sa det, så jeg går til den allmektige Gud for å gjøre det han fant . Abdullah bin Amr ibn al-Aas, må Gud være fornøyd med ham, pleide å undervise dem fra sønnenes sinn, og den som ikke forsto bøkene hans, kommenterte den, og det er ikke tydelig relevansen av denne unnskyldningen for behandle denne sykdommen . Se : Zad al- Ma`ad av Ibn Qayyim al-Jawziyyah : 4/212….

…Lær er en mannsjakke, og jeg forlot ham med pengene hans i hans liv og død . Og den som i en drøm ser som om huden hans er flettet som en sau, er flaget, så det indikerer hans død hvis han var syk, og hvis han var fri for sykdommer, er den fattig og den blir avslørt . Fetthet i kroppen er styrken til religion og tro . Hvis han ser kroppen sin som en slangekropp, viser han hva som skjuler fiendskap . Og huden er en beskyttelse for mennesker og andre, og en person handler om sin far og mor, hans makt og penger, sitt hjem og hans klær, hans kone og hans land, hans velvære og sykdom, hans uttrykk og hans tro . Pisking av en person kan referere til sin fiende og hans venn som sover over den, for han vil vitne mot eieren på oppstandelsens dag . Kanskje tyder huden på tålmodighet og sta i saker . Den som ser huden sin vakkert i en drøm, indikerer godhet, komfort og helbredelse fra sykdommer . Hvis han er død og huden hans blir fin, indikerer han at han er i paradisets lykke, og hvis han ser det som tykt eller svart, indikerer han at han er i pine . Og mørkere hud i en drøm indikerer at man forlater religionen . Hvem er en gave til, får en nubisk gutt et lam av kull . Og den som ser svarte kvinner føre tilsyn med ham, det gode han overvåker for å se dem, er mange hederlige, men de er av fienden . Og rødme . I tolkning, relevans og lettelse . Og det ble sagt : Hvis det var hvitt med det røde, ville eieren få ære . Og null . Farge er tilfredsstillende . Og den som er svart og ser i en drøm at han er hvit, han vil lide svakhet, ydmykelse og nød . Hvis han ser at kroppen og ansiktet er rødt, vil han være lang bekymringsløs . Skinnet til andre dyr er en arv . Og det ble sagt : Lærhus som tilhører den . Og hvis kongen flager skinn fra mennesker, undertrykker han dem og tar pengene deres . Og den som striper huden til en dikter, han stjeler håret fra ham ….