…Og al-Kirmani sa at midt i huset er bevis på datteren og søsteren, så det som sees fra det fra Zayn eller Shin, blir det tolket i det, og beskrivelsen av huset er bevis på moren og faren ….

…Og den som ser mange kameler og kameler som kommer inn på et sted, da kommer en fiende inn i det stedet, spesielt hvis den er naken, og hvis den har masse som er ønskelig for sin art i tolkning, er konsekvensen av den fienden god, og hvis lastene er noe som hater sitt slag, så uttrykket mot ham og kanskje denne visjonen indikerer at en strøm har oppstått det stedet eller Sykdommer ….

…Og den som ser at han kommer inn gjennom døren til en av dem og bøyer seg i nedstengning, da vil han bli velsignet med omvendelse og tilgivelse for den allmektige ordtakeren: “Og gå inn døren i nedstengning og si hei å tilgi deg . ” Verset ….

…Og den som ser huset hans bli revet, han vil tjene disse pengene hvis det er gammelt ….

Ibn Sirin sa: Den som ser at han feier huset sitt, det indikerer mangelen på pengene hans, og kosten indikerer tjeneren, så det som var i det av zin eller skinn, det blir overtatt av det ….

…Og den som ser solen skinne, har stått opp i huset hans, spesielt han forkyner en kvinne fra sine slektninger, og hvis han ser henne, har den steget i et annet hus, henvender han seg til en ikke-mahram kvinne, og i begge får han god og dra nytte av kvinnens familie ….

…Og den som ser at det bygde huset er dekorert eller har det som er utsmykket, så tolkes det av rekkefølgen på kommandoen og resultatene av forholdene til lærde ….

…Og den som ser at det bygde huset er plassert på bakken, det indikerer akkompagnementet til en rettferdig konge ….

…Og den som ser at huset hans er slakt og hun er feit, da skal han arve lammekjøttet. Hvis det grilles, deles det på tre måter ….

…Og det ble sagt at den som så en tyv som kom inn i huset hans og slo fra pengene sine eller eiendelene sine og dro, da ville en person dø der ….

…Og den som ser at han ringer anropet midt i huset sitt, så dør sønnen eller søsteren ….

…Og den som ser at dette kommer ut av huset sitt flyr i luften, og hvis han er en lærd som glemmer sin kunnskap, og hvis han har en stilling, så er han isolert, og hvis han hadde barn som døde, kan kongen ta pengene sine, og hvis han ikke hadde penger, er setningen ikke Mahmoud ….

…Negev i huset : bedrag . Hvis han så ut som om han gravde i et hus og han kom i puberteten, søker han en kvinne og kommer med bedrag . Hvis han ser at han graver i en by, ser han etter religionen til en kunnskaps mann , for profeten, må Guds bønner og fred være over ham, sa: “ Jeg er kunnskapens by og jeg er i porten . ” Hvis han så ut som om han boret i en stein, lette han etter en hard herskende religion ….

…Og den som ser at huset hans har utvidet seg enn det pleide å være, da vil han motta velsignelser, penger og økende levebrød ….

…Og den som ser at huset hans ikke er dekket av gjørme, skal tolke dem som å ha ham ….

…Og den som ser det i brystet det vi benekter mens vi er våken, så er det ikke prisverdig, og hvis han ser det han roser, er han prisverdig ….

…Og det ble sagt at kvedevisjonen i setningen på noen måte var prisverdig fordi tolkningen av hans navn på persisk er rettferdighet og dens betydning er prisverdig, og synet av kvede for handelsmannen er profitt og for guvernøren å øke sin mandat, og når det gjelder sjalusi, å spise det indikerer skader på penger og fordeler fra ikke-arabere, og når det gjelder tindved er det på noen måte det er penger til stede og ikke for ham. Noen av fruktene er forberedt på det , spesielt hvis det er deilig og velsmakende ….

…Og den som ser at han sitter i en båt mens båten ferdes på sjøen og han er redd for ham, han indikerer at han er like nær kongen som båten, og hvis han ser at han er imot det da hans uttrykk er mot ham ….

…Og den som ser at han har falt i en ildfest, kongen skal ta alle pengene sine ….

…Og den som ser at han har lagt en varm bit i munnen, det indikerer at han faller i en ulykke fra noens ord ….

…Og hvis han stønnet av hodets smerte, indikerer det at han var arrogant i denne verden, og han var forpliktet til det, og kanskje var belønningen fra uaktsomhet i foreldrenes rettigheter ….

…Og den som så at skipet sto sammen med ham i stillestående vann, de var stive og lenger unna å unnslippe ….

…Og den som ser en hval i en dam eller en dam når den snur seg og tetter den, så tolkes den av en dårlig behandlet person, ikke av noen som ser en hval som åpner munnen, da skal den tolkes av fengsel ….

…En kråke er i en drøm en stor, stor, tålmodig mann eller en beundrer av seg selv gjerrig . Og den som ble krave, fikk forbudte penger . Og den dømte kråka . Og den som ser en ravn snakke med ham, han vil skaffe seg et umoralsk barn, og Ibn Sirin, må Gud den allmektige være nådig med ham, sa : Snarere, han øser en alvorlig ulykke og løslater ham deretter . Og kråken indikerer atskillelsen mellom kjære og fremmede . Og den som så at han spiste kråkekjøtt, tok penger fra tyvene . Og den som ser en ravn som klør den, han vil omkomme i ekstrem kulde og vil lide smerte . Han som ga en ravn, var fornøyd . Og Hooded Crow betegner levetiden til kråken . Og den som ser en ravn falle på Kaaba, det er en umoralsk mann som gifter seg med en hederlig kvinne . Og den som ser at en ravn ble født for ham, da er han øyeeplet . Og den som så kråker i huset hans, ville tjene penger og kjærlighet til slutten av livet . Og kråka er en forrædersk kriger, og kanskje et tegn på iver i pensjonen . Og kanskje han indikerte skjulte skjulte ting på jorden og begravde de døde, sa den allmektige : ( Så Gud sendte en ravn som søkte jorden for å vise ham hvordan han kunne skjule sin brors lidelse ) , og kanskje indikerte ravnen fremmedgjøring og pessimisme med nyheter, bekymringer og fornærmelser . Og plantekåken betegner mannen blandet med godt og vondt . Og kråken er en løgner, lidenskapelig person . Og den som ser en ravn i huset sitt, det er en umoralsk person på det stedet . Og den som ser en kamuflert kråke, ser noe han undrer seg over i sitt våkne liv . Og den som ser en ravn et sted, en fremmed dør . Se også skjegget ….

…Abu Saeed, predikanten, sa at den hette kråka er en av de avskyelige tingene, og kanskje det var forbudte penger, og kanskje han var en arrogant og utuktet mann fordi profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred, kalte det umoralsk, og ravens syn var på et uforberedt sted ….