…Hvis ting blir forvandlet fra sine vanlige normer, for eksempel kirken som har forvandlet seg til en moske eller det tørre treet som har blitt fruktbart, indikerer dette en endring i posisjonens herskere, eller de forskjellige forholdene i verden fra ond til god , og fra godt til ondt, så vel som byttedyr fra deres juveler og mennesker fra deres former, så den som ser ham, får skryt, og var ikke slik, for det er godhet i hans religion, ærbødighet for ham og en økning til hans ære . Og den som ser at han er en gutt, det er ikke noe godt i ham uansett, så håper han og handler i uvitenhet . Hvis en kvinne ser at hun er gammel eller halv, og hun ikke er sånn, så er dette bra for henne i hennes religion og denne verden . Og den som ser en eldre i en drøm, har blitt en ung mann, og hvis han er fattig, blir han uunnværlig, og hvis han er en av dem som har ordnet livet sitt, vil han komme tilbake til ham, og hvis han er syk, hans sykdom er helbredet . Og den som ser at det har blitt en vakker myk gren, den vil dø raskt . Og den som ser at han er langvarig i en drøm, hans liv vil bli forlenget, og han vil ha penger og barn, og den som ser at han forkorter huset sitt eller husdyret sitt, eller noen av fordelene han har, kan frykte døden for ham . Og den som ser en reduksjon i noe av sin skapelse, det er en reduksjon i hans verdslige liv . Og den som ser at han er i form av en kvinne og hennes utsmykning, han vil bli rammet av ydmykelse og lidelse i seg selv, med mindre han ser at han har returnert til sin tilstand . Og det ble sagt : Hvis han er i krangel, la ham forene seg med motstanderen, for argumentet er imot ham, for hans gunst er seirende av hans behov . Hvis kvinnen så at hun hadde blitt en mann, og hun hadde en fraværende sønn, kontaktet hun ham, og hvis hun var gravid, ville hun ta med en gutt, og hvis hun ikke var gravid, ville hun aldri føde et barn, og hvis hun fødte et barn, døde gutten før han nådde sin alder, og kanskje tolkningen viet hennes verdier eller eier, og han hadde en omtale i People, og ære like mye som det mannlige beinet . Og den som vender kroppen sin i en drøm til et dyrs kropp, og hvis han er syv, vil han dominere over ham uten ham med sine penger eller sin autoritet og alvorlighetsgraden av hans sorg eller hans list og bedrag . Hvis det er til et dyr som kan spises, indikerer det dets godhet eller ydmykelse . Og den som ser på seg selv som en fjær eller en vinge, det er lederskap og godhet som rammer ham . Hvis han ser at han flyr med vingen, så reiser han i autoritet så langt han er på bakken . Og den som ser at kroppen hans er laget av leire, han vil ikke bli igjen . Og den som ser at han har blitt av jern, hans liv vil være langt . Og den som ser at han har blitt en bro eller en bro som folk krysser over, så blir han en sultan, eller eier av autoriteten, eller ekvivalenten til sultanen, eller en lærd blant de lærde som folk kan nå deres saker . Og den som ser at han har snudd en pinne, det er ikke noe godt i den, for han er korrupt i sin religion og i sin verden, bortsett fra at han er sliten i denne verden . Hvis han ser at det har blitt et blonder, er det slik, bortsett fra at han ikke får tak i det han ber om integriteten til kommandoen eller forespørselen . Hvis han ser et sykt barn som har blitt en fugl, er det bevis på hans død . Og den som ser at han blir deformert eller lignet på en ape, det er forsvinningen av den allmektiges nåde . Og den som ser at han er blitt forvandlet til en kamel eller et dyr eller en syvende og lignende, det er ikke noe godt i ham i religionen, spesielt i alle fall . Hvis han ser at han har forvandlet seg til en fugl, vil han være en bil på jorden som reiser, og hans liv i denne verden vil være lik fuglens . Den som ser at han har blitt et monster, han vil forlate det muslimske samfunnet og isolere dem . Og den som ser at han har blitt til en hjort, han vil ha glede av å leve med kvinner . Og den som ser at han har blitt til en gris, hans levebrød er fruktbart og ydmyket i seg selv . Og den som ser at han er en edderkopp, da blir han en angrende tilbeder av mange synder ….
Drømmer om kraftig regn som kommer gjennom taket
(157 betydninger av å drømme om kraftig regn som kommer gjennom taket)…Det betegner i en drøm islam der mennesker lever og blir frelst . Det er årsaken til Guds nåde for å bære vannet som skapelsen lever i . Og kanskje indikerte skyene kunnskap og rettsvitenskap, visdom og avklaring på grunn av den visdom den inneholder . Og kanskje indikerte han soldatene for å ha med seg vann, noe som indikerer skapelsen, som ble skapt av vann . Og det kan referere til skip som går i vann på annet enn land . Og kanskje indikerte gravide . Kanskje indikerer det regn på grunn av det . Og hvis skyene var svarte, eller han hadde tordenbolter, indikerte han symptomene på sultanen, hans pine og hans ordre . Og den som så skyer i huset hans, ble muslim hvis han var en vantro, eller han fikk en velsignelse hvis han var en troende, eller hans kone ble gravid hvis han ønsket å gjøre det . Og hvis han ser seg selv ri på skyene, gifter han seg med en rettferdig kvinne hvis han er sølibat, eller han utfører Hajj hvis han håper på det, ellers er han kjent for kunnskap og visdom hvis han er student . Hvis han ser klare skyer komme påfølgende, og folk venter på vannet sitt, presenter den siden av det folket forventer og venter på . Hvis en person ser at skyer har falt på et land, er det strømmer og regn eller valper eller en katt eller en fugl, og hvis det er bevis på bekymring og hat som gift, sterk vind, ild, steiner, slanger og skorpioner , så er det et raid som kommer til dem, eller gresshopper eller en epidemi som skader plantene deres, eller læresetninger og kjetterier som sprer seg blant Vis dem . Og det ble sagt : As- Sahab er en stor konge eller en medfølende medfølende autoritet eller en lærd eller en klok mann . Hvis en person spiser skyer, har han fordel av en mann med tillatte penger eller visdom . Hvis han rir på skyene, vil hans befaling bli opphøyet og opphøyet i sin visdom . Hvis han ser at hans verden er av skyer, så bestefaren og hans forfølgelse av visdom . Og hvis skyene er svarte, er det visdom med strenghet, ridderlighet og glede . Og hvis det er en skrekk med skyer, vil den motta skrekk fra en klok og sterk mann . Og hvis han ser at han bygde et hus på skyer, oppnår han en hederlig verden med visdom og høyde . Hvis han ser at det er skyer i hånden som det regner fra, oppnår han visdom og visdom løper på tungen . Og hvis han ser en sky som stiger opp og regner gull på den, vil han lære av en klok etikette fra saken i denne verden . Hvis det ikke er regn i det, og hvis det ikke er regn i det, og han er blant dem som tilskrives staten, gjør det ikke rettferdighet eller rettferdighet, og hvis det tilskrives handel, så gjør det ikke oppfylle det han selger, og hvis han er en vitenskapsmann, er han gjerrig med sin kunnskap, og hvis han er en håndverker, mestrer han sin produksjon og gir råd, og folk trenger det . Og skyer er sultaner for dem mer enn mennesker . Og den som så at skyene kom ned fra himmelen og regnet et generelt regn, så sender imamen til det stedet en rettferdig prins, og hvis skyene var svarte, regnet det, så er guvernøren rettferdig, og hvis skyene var hvite så var det regnet, så ville han være en velsignet og rettferdig hersker . Og det ble sagt : Hvis han ser skyer på sin tid, vil han oppnå godt, velsignelse, nåde og penger, og hvis han ser skyer regne på sin tid, utvider Gud den allmektige levebrødet i den byen, og hvis de er i tørke utvider han dem og fjerner dem fra den . Hvis han ser svarte skyer uten regn, får han fordeler, og det kan være tegn på sterk kulde eller tristhet . Hvis han ser en rød sky på et annet tidspunkt, vil folket i byen lide lidelse, uenighet eller sykdom . Hvis han ser skyer stige fra bakken til himmelen, indikerer han godhet og velsignelse. Hvis visjonæren ønsker en reise, blir det gjort for ham . Og hvis han ser en mørk sky, vil han være bekymret og alle hans saker er lukket for ham . Og de hvite skyene i visjonen er bevis på arbeid . Og skyene som en person ser som stiger fra jorden til himmelen, indikerer reise . Og indikerer hvem som reiste når han kom tilbake fra reisen, og indikerer fremveksten av skjulte ting . Og de røde skyene indikerer arbeidsledighet . Og de mørke skyene indikerer en sky . Og svarte skyer indikerer alvorlig kulde eller tristhet . Kanskje de røde skyene pekte på en soldat som kom inn i landet og en tomt . Og den som ser at han har tatt noe fra skyene, han vil plage noe stort med visdom eller mye brøyting og kultivering . Og den som ser at han har kjørt skyene eller gått på den, han vil innse all visdom . Og den som ser skyene som dekker solen, vil kongen bli syk, dempet eller isolert fra sin autoritet . Jaafar Al-Sadiq, må Gud være fornøyd med ham, sa : Den som ser skjorten sin fra skyene, den er dekket av Gud, en velsignelse . Og skyene indikerer at bekymring, bitter, frykt og verdighetens manifestasjon forsvinner, og det er det som vises for vergerne når det regner vann , og kanskje skyene indikerer kjennskap til det allmektige ordtaket : ( Så du ikke at Gud setter skyer og deretter komponerer dem )….
…Det betegner i en drøm islam der mennesker lever og blir frelst . Og det er årsaken til Guds nåde fordi han bærer vannet som skapelsen lever i . Og kanskje indikerte skyene kunnskap og rettsvitenskap, visdom og avklaring på grunn av den visdom den inneholder . Og kanskje indikerte han soldatene for å ha med seg vann, noe som indikerer skapelsen, som ble skapt av vann . Kanskje refererer det til skip som går i vann på annet enn land . Og kanskje indikerte gravide . Kanskje indikerer det regn fordi det er årsaken . Og hvis skyene var svarte, eller han hadde tordenbolter, indikerte han symptomene på sultanen, hans pine og hans ordre . Og den som så skyer i huset hans, ble muslim hvis han var en vantro, eller han fikk en velsignelse hvis han var en troende, eller hans kone ble gravid hvis han ønsket å gjøre det . Og hvis han ser seg selv ri på skyene, gifter han seg med en rettferdig kvinne hvis han er sølibat, eller han utfører Hajj hvis han håper på det, ellers er han kjent for kunnskap og visdom hvis han er student . Hvis han ser klare påfølgende skyer komme, og folk venter på vannet sitt, presenter den siden av det folket forventer og venter på . Hvis en person ser at skyer har falt på et land, er det strømmer og regn eller valper eller en katt eller en fugl, og hvis det er bevis på bekymring og hat som gift, sterk vind, ild, steiner, slanger og skorpioner , så er det et raid som kommer til dem, eller gresshopper eller en epidemi som skader plantene deres, eller læresetninger og kjetterier som sprer seg blant Vis dem . Og det ble sagt : As- Sahab er en stor konge eller en medfølende medfølende myndighet eller en lærd eller en klok mann . Hvis en person spiser skyer, får han fordel av en mann med tillatte penger eller visdom . Hvis han rir på skyene, vil hans befaling bli opphøyet og opphøyet i hans visdom . Hvis han ser at hans verden er av skyer, så bestefaren og hans forfølgelse av visdom . Og hvis skyene er svarte, er det visdom med strenghet, ridderlighet og glede . Og hvis det er en skrekk med skyer, vil den motta skrekk fra en klok og sterk mann . Og hvis han ser at han bygde et hus på skyer, oppnår han en hederlig verden med visdom og høyde . Hvis han ser at det er skyer i hånden som det regner fra, oppnår han visdom og visdom løper på tungen . Og hvis han ser en sky som stiger og regner gull på den, så vil han lære av en klok manns etikette fra saken om denne verden . Hvis det ikke er regn i det, og hvis det ikke er regn i det, og han er blant dem som tilskrives staten, gjør det ikke rettferdighet eller rettferdighet, og hvis det tilskrives handel, så gjør det ikke oppfylle det han selger, og hvis han er en vitenskapsmann, er han gjerrig med sin kunnskap, og hvis han er en håndverker, behersker han sin produksjon og gir råd, og folk trenger det . Og skyer er sultaner for dem mer enn mennesker . Og den som så at skyene kom ned fra himmelen og regnet et generelt regn, så sender imamen til det stedet en rettferdig prins, og hvis skyene var svarte, regnet det, så er guvernøren rettferdig, og hvis skyene var hvite så var det regnet, så ville han være en velsignet og rettferdig hersker . Og det ble sagt : Hvis han ser skyer på sin tid, vil han oppnå godt, velsignelse, velsignelse og penger, og hvis han ser skyer regne på sin tid, utvider Gud den allmektige levebrødet i den byen, og hvis de er i tørke utvider han dem og tar dem ut av den . Hvis han ser svarte skyer uten regn, får han en fordel, og det kan være tegn på sterk kulde eller tristhet . Hvis han ser en rød sky på et annet tidspunkt, vil folket i byen lide lidelse, uenighet eller sykdom . Hvis han ser skyer stige fra jorden til himmelen, indikerer han godhet og velsignelse. Hvis visjonæren ønsker en reise, blir det gjort for ham . Og hvis han ser en mørk sky, vil han være bekymret og alle hans saker er lukket for ham . Og de hvite skyene i visjonen er bevis på arbeid . Og skyene som en person ser som stiger fra jorden til himmelen, indikerer reise . Og indikerer hvem som reiste når han kom tilbake fra reisen, og indikerer fremveksten av skjulte ting . Og de røde skyene indikerer arbeidsledighet . Og de mørke skyene indikerer en sky . Og svarte skyer indikerer alvorlig kulde eller tristhet . Og kanskje pekte de røde skyene på en soldat som kom inn i landet og en tomt . Og den som ser at han har tatt noe fra skyene, han vil plage noe stort med visdom eller mye brøyting og kultivering . Og den som ser at han har kjørt skyene eller gått på den, han vil innse all visdom . Og den som ser skyene som dekker solen, vil kongen bli syk, dempet eller isolert fra sin autoritet . Jaafar Al-Sadiq, må Gud være fornøyd med ham, sa : Den som ser skjorten sin fra skyene, den er dekket av Gud, en velsignelse . Og skyene indikerer at bekymring, bitter, frykt og verdighetens manifestasjon forsvinner, og det er det som vises for vergerne når det regner vann , og kanskje indikerer skyene kjennskap til det allmektige ordtaket : ( Så du ikke at Gud setter skyer og deretter komponerer dem )….
…Torden : Det kan være en indikasjon på Sultan-festen, som truer og truer ham, og fra det sies det at den tordner og skinner . Kanskje indikerte han gode løfter og korte ordrer, fordi han befaler skyenes konge å reise seg og være raus mot hvem de ble sendt til . Torden indikerer også trommer av kryp og gjenfødelse, skyer på soldater, lyn på pilspisser og fargerike publiserte gjenstander og flagg, regn etter blodsøl og tordenbolter over døden . Den som ser torden på himmelen, det er kommandoer som kommer fra sultanen, og hvis han ser at fra hans godhet i regnet og folket har behov for ham, indikerer dette regnet eller løftene til den gode sultanen, og han kan peke på de to ansiktene og forkynne de to tingene, selv om personen med synet er noen som vil bli skadet av regnet, for eksempel den reisende, de mindreårige og vasken og bygningen og høstingen, og den som går sin gang, enten regn skader ham og gjør det og ødelegger det han har gjort, og de har godkjent det før det gikk opp, slik at de advarer om å ta gaven og forberede seg på regnet, og enten sultanens ordre, eller en forbrytelse mot det er skadelig . Hva med om regnet på den tiden var like skadelig som sommerregn ? Og hvis han ser torden med lyn, blir løftets betydning bekreftet i det han indikerer . Og hvis solen var fremtredende ved det og det ikke var regn, kom tromming og ting som kom ut fra sultanen for å åpne den til ham, og den gode nyheten ble presentert for ham, eller for å lede kontrakten til noen av hans herskere, eller å sende ham ut eller motta den fra noen av hallikene hans . Og hvis det er regn, mørke og tordenbolter, så enten plager fra himmelen, som hagl, vind, gresshopper og bjørn, eller pest og død, eller strid eller krig hvis landet er et krigsland, eller folk forventer det fra en fiende . Noen av dem sa : Torden uten frykt. Hvis han ser torden, betaler han gjeld, og hvis han er syk, er han uskyldig, og hvis han blir fengslet, vil han bli løslatt . Når det gjelder torden, lyn og regn, er det en ære for den reisende og grådighet for beboeren . Thunder var eieren av en stor politistyrke . Noen av dem sa : Torden uten lyn indikerer attentat, bedrag, løgn og løgner, fordi det forventer torden etter lyn . Det ble sagt lyden av torden indikerer krangel og kontrovers . Lyn : betegner frykt for herskeren, hans trussel og løfte, bladet og piskeslagen, og kanskje autoriteten indikerte mot det, det gode løftet, latteren, gleden, lysten og lystens grådighet og håper på grunn av det han har av pine, pine og stein, barmhjertighet og regn, Fordi fra det nyhetsfolket beskriver, skyenes konge som er betrodd pisken hennes, og stemmen hans tordner over den med ordene av Den Allmektige : ~ Lynet viser deg med frykt og grådighet .~ Det ble sagt av frykt for den reisende og grådighet overfor beboeren, bonden, på grunn av regnet som ville være hos ham . Når lyn indikerer det, er det raskt og presserende på grunn av hastigheten på avgangen og mangelen på overføring . Den som ser lyn uten mennesker, eller ser lysene hans slå ham eller snappe øynene eller komme inn i hjemmet hans, hvis han reiser, vil han være på ferie, enten ved regn eller etter kommando fra en hersker, og hvis han er en bonde hvis land har tørket opp og tørsten etter å plante det, vil han forkynne for kyskhet og barmhjertighet, og hvis hans herre, far eller autoritet er indignert med ham. , Og lo av ham . Og diktere sammenlignet latter med lyn og gråt av regn, fordi latter blant araberne viser skjulte ting og skjul, så de kalles pollen hvis de helbreder øyelokket som latter, og hvis det kommer regn med det , det indikerer styggheten til det som ser ut for ham enn det han gråter på, så er det enten lyn . Ord som gråter, eller en pisk som gråter ham, og regnet vil være hans blod eller et sverd som tar hans sjel . Og hvis han er syk, skinner synet og øynene er tårevåt, og hans familie gråt og sa sin utholdenhet og skynding på hans død raskt, og den som ser at han spiste lynet eller slo det eller dets skyer, så oppfordrer en person ham til å gjøre noe rettferdig og godt . Og lyn indikerer frykt med nytte . Og det ble sagt at lyn indikerer fordelen fra et langt sted . Og den som så lyn, brente klærne, hans kone ville dø hvis hun var syk ….
…Den som ser at han har tatt noe fra skyene, han vil lide av visdom eller mye brøyting og tap, og den som ser at han kjører på skyer, så innser han all visdom og gifter seg eller går ombord på et skip hvis han håper å reise og den som ser et stykke skyer på hodet, får en storhet i sin skjebne, og den som ser en sky som har mottatt ham, er trygg. Og rettferdighet, gode nyheter og lettelse fra enhver sorg, og hvis han ikke er verdig det, da det er en straff og pine for det. Og den som ser at skyene faller på bakken, da er det stor eller ødeleggende for en by, og den som ser skyer der det er tilbakeslag for verden, så er det barmhjertighet. Og den som oppnår noe av det, han vil tjene på den trengsel og barmhjertighet like mye. Og hvis skyene er svarte, kan de indikere noe hatet eller motarbeidet av en hersker, og hvis det er torden eller lyn med skyene, skyndte han seg synet til å tro det, og den som så at i skyggen av skyene fant han i det året godt og velsignende og den som så at skyene dekket hele verden og det ikke kom regn inn i det, er ikke prisverdig og som så at skyene dekket solen, for kongen dør eller beseirer eller isolerer sykdommer, sult eller evakuering som synker på dem, og hvis han ser at det har falt særlig ned på ham, da slo han og gjorde vondt, vil det komme ned på ham og den som ser det som om regn kommer ned og ikke som regnens utseende, og hvis det er elsket, så er det er bra, og hvis det er forkastelig, er det en plage og prøvelse, og hvis det regner honning, melk eller lignende, for det er bra, hår, bytte og god religion, selv om det regner Raba eller sand, er det godhet det er ikke ofte, og hvis det regner fluer, skorpioner, liv eller l like, så er det ikke noe godt i det, privat og offentlig, og det er en pine som rammer folket på det stedet, og den som ser at han badet i regnet og utførte ablusjon med det, så er han god i sin religion og denne verdenen og den som ser at han drikker av regnvann. Hvis det var klart, ville han hatt en god, og hvis den var dårlig, en sykdom like mye som han drakk, og hvis en syk person så at det ofte var lett regn han ble kurert, og hvis han så et kraftig regn, ville han omkomme i den sykdommen….
…Tolkning av himmelen, luft, natt og dag, vind, regn, torrents, formørkelse, jordskjelv, lyn, torden, regnbuer, gjørme, sol, måne, planeter, skyer, hagl, snø og frost, himmelen indikerer seg selv, så uansett hva som kom ned fra den kom dens motstykke fra Gud, det er ingen årsak i den, slik som at ild faller fra den. I rollen er mennesker plaget med sykdom, smerte, kopper og død . Og hvis det brant fra det i markedene, blir det herliggjort og opphøyet det som selges med det fra salget . Og hvis den falt på dekar, knappe og planteplasser, ville du skade mennesker, og planten brant og slår den med hagl eller gresshoppe, og hvis bevis på fruktbarhet, levebrød og penger stammer fra den, som honning, olje, fiken og bygg, da ville folk regne gunstige regnvær, det som kom ned fra himmelen ville være gunstig for det, og kanskje indikerte himmelen at styrken til sultanen og seg selv på grunn av deres overlegenhet over skapelsen og deres manglende evne til å nå den , med deres visjon og deres volatilitet i kraften, og deres svakhet å komme ut under den . Det som ble sett fra den og i den eller ned i den og på den, indikasjoner på godt og ondt, og kanskje indikerte det hans palass, hans besittelses hus, hans hoffmenn og hans penges hus, så den som stiger opp til det ved fred eller fornuft, vil oppnå høyde med kongen . Og det har han, og hvis han steg opp til det uten grunn eller fred, ville han ha opplevd stor frykt for sultanen, og han inngikk mye overflod i sitt møte eller i det han håpet på ham eller fra ham . Hvis samvittigheten hans var avlyttet, spionerte han på sultanen eller snek seg inn i pengerhuset og palasset for å stjele det . Og hvis han nådde himmelen, nådde han målet med saken, og hvis han kom tilbake til jorden, ville han bli frelst fra det han kom inn, og hvis han falt fra sitt sted, ble han skadet i sin tilstand, ifølge omfanget av hans befaling i hans fall, og hva hans organer ble brutt for ham, og hvis den som nådde himmelen var syk mens han var våken, da vendte han ikke tilbake til jorden, omkom fra sin sak, og hans sjel steg også opp til himmelen . Og hvis han kommer tilbake til jorden, har skaden nådd hans mål, og hans folk fortviler over ham, og så vil de bli frelst, hvis Gud vil, med mindre det også er mens han stiger ned i en brønn eller Hafir og da ikke kom ut av det , for det er hans grav der han kommer tilbake etter at han kom tilbake, og dette er en god nyhet om døden for islam, fordi vantro ikke åpner himmelens porter for dem, og deres sjeler stiger ikke opp til det . Når det gjelder å se dørene, kan det tyde på at hvis du øker rente, hvis folk er i noen av bevisene, eller i synet, er det fluer, bier, fugler eller lignende, og hvis folket er i tørrhet, regn og regn, sa Gud allmektig : “ Så vi åpnet himmelens porter med øsende vann. ~ spesielt, hvor vertshuset viser medfølelse, fruktbar, som støv og sand uten støv og skader . Men hvis folk kastet piler fra dem, hvis de var i noen bevis for pesten, ble dets dører åpnet for dem . Og hvis pilene skader alle som har blitt slått og bløder, så er det en konfiskering av autoritet over hvert menneske med sin pil, og hvis deres hensikt er å ørene og øynene, så er det en prøve på avvik fra pilene deres, i som gjelden til alle hvis hørsel eller syn vil gå til grunne i den . Og hvis de blir skadet, samler de dem og henter dem, så byttet fra Gud, slik som gresshopper, og fuglearter som spurv, stiklinger og manna, ødelegger og piler på grunn av autoriteten i jihad og lignende, eller levebrød og gaver som han åpner sine pengehus og bokser for, og når det gjelder nærheten til himmelen, indikerer det nærhet til Gud, og det er for folket i lydighet og gode gjerninger . Kanskje dette indikerer distre ssed person som er i nød, innringeren, som aksepterer hans bønn og blir besvart, for når du ber på øynene mot himmelens retning, og kanskje dette indikerer nærhet og nærhet til imamen, verden, faren, faren ektemannen og mesteren, og alle som er over deg av en grad, er æren basert på beslutningen om hver person i hans årvåkenhet og etterspørsel og mer hans søvn, og det som falt i hans samvittighet . Når det gjelder himmelens fall på jorden hvis han reiser, kan det også skyldes drømmerens autoritet og hodene over ham, enten en far, ektemann eller mester og lignende, og det kan indikere dens falle på det tørre landet, eller folket trampet det med ben etter det falt mens de var Hamid, og de tok opp Noen av dem er et tegn på levebrød, fruktbarhet og penger, for de er fordelaktige regnvær av stor betydning, og arabere kaller regn en himmel, fordi den kommer ned fra den ….
…Og den som ser at regn kommer ned fra himmelen, er ikke som regnformen, og hvis dens slag er lik, er det godt, og hvis det er hatet, er det lidelse og uenighet ….
…Han er i en drøm en sterk, forbannet fiende, desperat når det er plagsom, og han sier og oppfyller ikke det han sier . Hvis en person så at han syklet gris, hadde han mye penger . Hvis han ser at han spiser kjøttet sitt, vil han spise noe forbudt mens han vet . Hvis han spiste kokt kjøtt, ville han tjene penger i sin handel som ikke var søtet, og på samme måte hvis det ble grillet . Og den som så at han gikk som en gris, ville snart slå et eple . Og villsvin indikerer regn og kraftig hagl for de som var på reise . Og indikerer det i folket i landsbyene om nød og alvorlighetsgrad de lider . Og noen som implanterer et implantat, indikerer at det ikke er hva det skal være, og den som vil gifte seg med en kvinne, vil ikke være enig med ham . Og svinekjøtt i en drøm er bra for alle mennesker . Og den som ser at det er en gris i sengen hans, og det indikerer en jødisk kvinne . Og grisebarna er bekymringene til de som så det . Husgrisen er fruktbar for de som ser det og avlaster seg . Og den som ser en gris i en drøm, og jeg har en verge over et folk av jøder og kristne . Og den som bestemmer seg for å krangle med sin kone og ser en gris eller en gris i søvne, han vil skille seg fra henne . Og grisen kan krysse en mann fra jødene eller de kristne . Å se en gris indikerer ondskap, kval, tålmodighet og forbudte penger . Hunnene hans indikerer at det er mye vasking, og hvis noe skader ham i en drøm, kan han være bekymret av en kristen . Og den som så Gud slo en gris, han var i stand til å slå en mann med en sterk torn . Det er grisenes konge han eier gruppepenger . Og den som så at han hadde blitt en gris, han fikk penger og fruktbarhet med ubetydelighet og svakhet i religionen . Grisen er en enorm, innflytelsesrik mann, korrupt og uhyggelig gjeld . Den som kjører på en gris, vil slå en sultan og seire over fienden sin . Og den som ser at han kjemper mot en gris, han erobrer en urettferdig fiende . Og den som ser at han spiser svinekjøtt, så treffer han rent forbudte penger eller begår en synd . Og den som ser små griser som kommer inn i ham i huset hans eller huset hans, Sultanens tjeneste vil ta ham til å vokte seg . Og den som ser at han driver svin ut fra hjemmet sitt, han forlater sultanens arbeid ….
…Som avslutning på denne boken og som svar på manges ønske, er dette eksempler på hva jeg uttrykte fra mine visjoner : Mange ønsker kom og ba meg om å nevne noen av de visjonene jeg uttrykte, og så ble de oppfylt, og jeg vil gjerne her for ikke å skuffe dem som har disse forespørslene, men jeg vil også avklare noe som jeg er opptatt av hemmeligheter. Derfor vil jeg ikke nevne navnene på de visjonære, og heller ikke nevne visjonene der det kan være veldig spesielle ting, for eksempel, og jeg beklager på forhånd alle som leser dette emnet og motsatte seg det blant visjonærene selv . 1 / En spørsmålsspørsmål sa at tanten hennes ser at hun har gyldne armbånd på seg, og trakasserte henne, så jeg sa til henne : Hvis du tror på synet ditt, kan det være en enkel infeksjon i luftrøret, og det vil gro med Guds hjelp . Og hun sa: Ære være Gud, jeg har virkelig trakeitt, må Gud belønne deg . 2 / En innringer sa at jeg ser en mann jeg kjenner banker på døren . Så jeg sa: Hva heter han? Muhammad Al-Wahaibi sa, jeg sa at hvis Gud vil, vil han få en sønn, så han sa: Jeg har hatt Guds nåde. Jeg sa : Jeg kalte ham Muhammad? Han sa ja, så takker jeg Gud . 3 / En av spørsmålene fortalte meg at jeg ser at jeg jakter geiter eller ender, så jeg sa, hvis Gud vil, hun vil foreslå en god jente, og faren hennes vil være en muezzin. Han forteller meg senere, da jeg ønsket å delta, gikk jeg og fant en mann som ringte til bønn i nabolaget moskeen der jenta bor, så han er datterens far . 4 / En spørsmålsspørsmål sa til meg at jeg så at jeg ville betale en stol til kong Fahd – må Gud velsigne livet hans – så jeg sa at du ville bli ansatt med en jobb med slik lønn, sier hun, og fra neste dag ble hun ansatt for litt mindre, og hun trodde ikke at hun ville bli ansatt . 5 / En lege fortalte meg : Mannen min ser at han aldri kommer ut under bilen sin . Jeg sa, skal du reise? Hun sa ja . Så jeg sa, lovet være Gud, for sikkerhet, men jeg håper å sjekke bilen nedenfra, spesielt kolonnen som svinger under bilen, og jeg visste ikke navnet hennes, og hun fortalte meg senere, mannen min gikk i bilen og fant en feil på stedet du oppga for oss . 6 / En kvinne sa: Jeg ser at jeg klippet håret til en ung datter av meg, og håret hennes når hoften, så jeg sa: Er du en av dem som omskjærer jenter? Hun sa: ~Ja, så jeg sa, gjør Sunnah i omskjæring, og ikke reduser den mer enn den angitte grensen .~ 7 / En far ringte Ali og sa at sønnen hans ser at ryggmolen hans gjør vondt, så jeg sa at sønnen din lider under grusomheten fra naturfaglæreren, så kan jeg spørre ham, og han svarte ja, så jeg sa : Pris være for Gud, se læreren, og det gjorde han . 8 / En mann fortalte meg : Jeg ser at jeg går opp på taket i huset, og jeg ser en stige, og jeg går opp . Jeg fortalte ham at noen etterforsker og spør om deg, og kanskje du henvendte deg til datteren hans, og da jeg så ham etter en stund, fortalte han meg at det jeg nevnte om ham har skjedd . 9 / En kvinne sa at jeg så at jeg ammet en gutt, og mengden melk kom kraftig ut av brystene mine og traff veggen . Så jeg sa at jeg tror du har et problem med hormonet melk, og du vil bli frisk og bli gravid, hvis Gud vil . Hun sa er det du sier, takk Gud . 10 / En mann fortalte meg at jeg ser søsteren min, og jeg ser solen stige opp fra solnedgang . Jeg sa, jeg lovet henne og jeg forlot henne, så jeg vil oppfylle det jeg lovet henne . Han sa, jeg lovet henne å utføre Umrah, og jeg kunne ikke . 11 / En kvinne sa at jeg ser at jeg slakter en sau . Så jeg sa at det er et løfte du ikke oppfylte, så gjør det . Og hun sa ja . 12 / En kvinne sa at jeg ser at jeg ser på Kaaba og den blir ødelagt . Jeg sa: ‘Du er i et vestlig land, og du tenker alltid å forlate det, men det gjør du ikke . Hun sa er det du sier av Gud . 13 / En mann ringte og sa at jeg ser at jeg jakter på en gratis fugl, og jeg fikk en kjær kamel, og jeg gikk opp et fjell og fant folk som tilbød seg å kjøpe fuglen, så jeg sa at den ikke var til salgs, og han nevnte resten av visjonen . Så jeg sa at du forfølger og praktiserer jakt? Og du er broren til en av prinsene, og du har levert et landtilskudd, og saken vil komme ut til deg, og så vil noen tilby deg å kjøpe det, så tenk nøye før du selger . Han sa: “Jeg elsker å jakte, og jeg går ut til ham og følger tiden for trekk av fugler. Jeg sendte en av prinsene en forespørsel om landtilskudd og gikk ikke ut før nå . ” Så jeg sa: Gud være ! 14 / En av innringerne så en kvinne komme til henne, og hun nevnte navnet hennes . 15 / En mann ringte meg og sa at jeg så Gabriel, må Gud velsigne ham og gi ham fred, flygende . Så jeg sa: ~Jobber du i en jobb relatert til luftfart?~ Han sa, ~Ja, jeg studerer flyging,~ så jeg sa at jeg var ferdig med 600 flyvetimer, og du hadde halvparten igjen, så han nevnte et nummer veldig snart, priset være Gud . 16 / Kontinuerlig: Hun sa at jeg ser at jeg tar to hvite og svarte strenger ut av munnen min, så jeg sa til henne : Noen ganger kommer du fra Satan med en viss besettelse, og tviler på religion, så frykt Gud . Og hun sa, av Gud, at noen ganger overvåker jeg superovertalene i tillegg til de obligatoriske bønnene, men noen ganger håper jeg og lar alt stå til bønn …. så be for henne at Gud bekrefter dem om religionen 17 / En mann sa : Min avdøde far kom til meg og sa til meg : Ikke ødelegg moskefyrene, så jeg sa : Ja, jeg sa : Ikke gjør dette, det er ikke tillatt . 18 / En mann sa til meg : Jeg ser at jeg omgir og ikke er fullstendig . Jeg sa : Du har tenkt å formere deg og ikke gjøre det? Han sa : Ja . 19 / En spørsmålsspiller ringte og sa : Jeg ser at jeg beveger meg og tankene mine er ikke med meg !! Jeg sa : Du kjenner en mann som tenkte men manipulerte deg , så vær forsiktig , og hun sa : Det er det du sier , og må Gud belønne deg godt , og her er fordelen med å advare om den dårlige betydningen i noen visjoner , og dens innvirkning på eierens liv . 20 / En mann sa : Jeg ser at jeg spiser ris og det er de som stjeler !! Så jeg sa til ham : Dette er prosjektet ditt, og du forteller ideen om en uærlig mann . Han sa : Ja , det du sa skjedde . 21 / mann kontakte programmet og fortalte meg : Jeg så solen og månen i jorden, og dette var før den hellige måneden Ramadan , i 1428 av , sa jeg til ham : Dette er en forskjell mellom folk av visjon , og folket i betraktning i å bestemme oppføring av måneden , var det jeg fikk noen av krangling mellom de to partene ! 22 / En mann sa til meg : Jeg så at jeg tok skroget ut av munnen uten smerter , så jeg sa : Dette er et barn som irriterer deg , og han sa : Ja, altså . 23 / En kvinne sa : Jeg ser en slange i munnen på en rose , så jeg sa : Mannen din lover deg og lykkes , og du ber for ham? Hun sa : Ja , det er det jeg sa , så jeg advarte henne og fryktet Gud ….
…Indikerer i en drøm familiens lettelse fra deres nød, eller deres rikdom etter fattigdom, og kona til sølibat og ektemann til ungkar, og se kvernsteiner i huset som ikke førte dem til vanen med dem er en indikasjon på stædighet, erobring og stridigheter, hvis det å male brød, kjøtt eller honning i det indikerer korrupsjonen til familien hennes og deres hykleri . Å male hvete eller bygg eller noe annet i det, indikerer at de letter deres forhold, genererer levebrød, kurerer sykdommene og fornyer dem som oppfyller deres interesser . Og hvis den store kvernsteinen ble sett i sentrum eller i moskeene, og landet var en ruin, så var møllen en ruin, spesielt hvis det var slipende ild eller stein, ellers var det en pest, spesielt hvis det du malte var råttent bygg, vann, gjørme eller magert kjøtt . Noen av dem sa : Hvis en kvernstein foregår som en reise, hvis den foregår uten hvete, er det utmattelse . Og hvis fabrikken roteres, vil prisen gå lenger . Og den som ser at han har en kvernstein som roterer i hjulet, det er rikelig å sørge for for de som ser det . Og den som ser en kvernstein spinne uten sliping, det er en reise . Og hvis fabrikken snurrer uten grunn, indikerer det nær fremtid . Når det gjelder håndflaten, er det to umoralske menn som er partnere som ikke er forberedt på deres beste . Og den som ser at han snur kvernsteinen i hånden og maler med den, så stoler han på sin religion og levebrød på hånden, og får et levebrød og næring like mye som han kom ut av det melet . Møllen indikerer dårlige ting og trofaste tjenere . Og det ble sagt : slipesteinen indikerer bryllup og søstre . Og den som med hånden så en kvernstein, ville bli slått og fengslet . Og den som ser en kvernstein ødelagt og er en fange, han vil unnslippe fengslingen, og hvis han er bekymret, vil han bli løst fra sin nød, og hvis han er i fare, vil han overleve eller dø . Og den som ser at han har en kvernstein som maler mat med rennende vann eller uten vann, så er hans levebrød fra arbeid fra en annen . Hvis han så at kvernstein var ødelagt, ville kvernstein dø . Hvis han så henne slipe steiner, ble han redd . Og milly betegner frykt . Den som kjøper en kvernstein, gifter seg hvis han er sølibat, eller mannen til sønnen eller datteren . Eller kjøp en tjener, eller reiser hvis han er reisende . Vinden er en rivalisering som ikke har noen overlevelse . Og det ble sagt : kvernsteinsbruddet indikerer eierens tomhet fra bekymringene, og det ble sagt : eierens død, og saffrankvernsteinen indikerer gleder, gleder, godhet og god ros . Kanskje indikert av gallsykdom . Vannet og luften var de unge mennene i sultanen eller porten hans . Og kanskje indikert av tilrettelegging av vanskelige og strømmen av skip og regn av regn . Håndflaten er et tegn på trøst og lettelse, og det kan indikere ondskap, krangel eller slavejente . Kanskje indikerte det kona, levebrød og levebrød, og hvis hun var fullt forberedt, antydet det at ting var fullført og rask reise . Og indikerer kvinnen som spiser mange onde ….
…Regn Hvis du ser deg selv i en drøm under regnet, forutsier dette at du vil høste stor glede i din overveielse av forholdene i universet og hvordan du riktig kan møte kroppens gleder og behov . Hvis det faller regn i drømmen din, vil du glede deg over ungdommen og gleden din, og forholdene dine vil blomstre . Hvis det regner fra mørke sorte skyer, vil du sørge og bekymre deg for ditt dårlige valg av prosjekter . Hvis du hører og ser regn som faller mens du løper fra det vått, forutsier dette suksess i arbeidet og oppfyllelsen av ønsker og ambisjoner . Hvis du sitter i huset ditt og ser fra vinduet at det strømmer regn, forutsier dette lykke, rikdom og møte med dem du er glad i . Hvis du hører regn som faller på taket, forutsier dette familiefred, tilfredshet og gleder . Du vil få ganske mye flaks . Hvis huset ditt skrimmer opp under regnskyllet og vannet er rent og ikke overskyet, vil du uventet komme i forbudte gleder . Hvis vannet er skittent eller overskyet, kan du forvente at det motsatte skal skje . Hvis du angrer på at du ikke har gjort noe og lytter til lyden av regn, vil du søke dine gleder på bekostning av andres følelse av eierskap og rettferdighet . Hvis du ser regn som faller på andre mennesker, forutsier dette at du vil trekke din tillit fra venner . Hvis en kvinne A drømmer, klærne er skitne og våte på grunn av regnet, vil hun ha det gøy med noen uten forbehold, og vennene hennes vil mistenke henne for å motta de tåpelige gledene . Hvis du ser regn som faller på gårdsavlinger, forutsier dette tap i næringsliv og handel, og en dyster atmosfære på samfunnets nivå . Å se en regnbyge er alltid et dårlig varsel ….
…Havet indikerer havet i en drøm om en mektig, formidabel og uredd konge, bare Shafiq, som folk trenger, og havet er for kjøpmann sin bagasje og lønnsmannen er læreren hans . Og kanskje indikert av renhet fra urenhet, tro til vantro og omvendelse til synderen . Det indikerer eden, og at den allmektige Gud har sverget til havet, så han sa : ( Og havet som er sperret, din Herres straff er en realitet ). Sjøen kan referere til faren og moren, og det kan referere til mannen og kvinnen som har dårlig moral, og de som har intriger og irritasjoner . Kanskje indikerte det fengsel for å fengsle dyret der, og kanskje indikerte det industrien som ikke har noen grenser og byen som ikke har noen murer . Og hans visjon indikerer at han forlater grupper . Hvis havet økte i en drøm en god økning, og folket trengte regn, ville det regne . Og hvis en person ser havet sprekke med bølgene som krasjer, vil han på sin reise ha frykt og nød . Den som vandrer i havet, vil bo på synder, og kanskje havet indikerer verden og dens forhold og under . Vis renhet fra urenhet, tro til vantro og omvendelse til synderen . Det indikerer eden, og at den allmektige Gud har sverget til havet, så han sa : ( Og havet som er sperret, din Herres straff er en realitet ). Sjøen kan referere til faren og moren, og det kan henvise til mannen og kvinnen som har dårlig moral, og de som har intriger og irritasjoner . Kanskje indikerte det fengsel for å fengsle dyret der, og kanskje indikerte det industrien som ikke har noen grenser og byen som ikke har noen murer . Og hans visjon indikerer at han forlater grupper . Hvis havet økte i en drøm en god økning, og folket trengte regn, ville det regne . Og hvis en person ser havet sprekke med bølgene som krasjer, vil han på sin reise ha frykt og nød . Den som vandrer i havet, vil bo på synder, og kanskje indikerer havet verden og dens forhold og under ….
…Han er i en drøm, hvis det ikke er skade fra ham, så er det bra, næring og barmhjertighet . Kanskje indikerte regnet menneskets og jordens liv eller fullførelsen av det mennesket lovet . Hvis regnet er spesifikt for et kjent sted, indikerer det sorg for folket, eller de blir utsatt for betrakteren . Hvis regnet er et skadelig år, for eksempel hvis det regner blod eller steiner på himmelen, indikerer det synder og synder . Og hvis seeren reiser, kan reisen hans bli suspendert . Det gunstige regnet kan indikere forsoning med fiender, eller lettelse for de nødlidende . Og regn er en kamelvogn akkurat som en kamelvogn er regn . Og den som ser et offentlig regn for ham, en død sak lever for ham, og får godt, nåde og velsignelse, og hvis han er overveldet eller i gjeld, vil han bli løslatt . Og det regnet Faraj og Ghayath det året . Og den som ser regn i hjemmet sitt, spesielt uten mennesker, vil få fordel, godhet og verdighet . Og den som ser et regn strømme ut fra alle kanter og rive trær opp med rot, det er oppstandelse og ødeleggelse fra sultanens side . Hvis jorden regner blod, er det pine . Hvis en bonde ser regn, er han gode nyheter og fruktbarhet . Og det ble sagt : Hvis regnet er skitt uten støv, så er det fruktbart . Hvis regnet er honning, er det bra for alle mennesker, og det er også fett, melk, olje og lignende . Og regnet indikerer Guds nåde, religion, lettelse og hjelp . Kanskje ble plager som falt ned fra himmelen, som gresshopper, hagl og vind, indikert, spesielt hvis det var ild og vannet var varmt . Kanskje indikerer det fristelsen og blodet som utgis, og kanskje indikerer det sykdom og sykdom hvis det ikke var i sin tid . Og hvis regnet var i tide, ville det hindre ham i å reise eller jobbe, eller for syke skyld, eller på grunn av fattigdom, eller han ble fengslet . Og hvis han badet i regn fra urenhet . Eller han ble renset med den til bønn, eller han ble vasket med urenhet i kroppen eller i klærne, og hvis han var en vantro, ble han muslim, hvis han var en synder, angret han, og hvis han var fattig, ville Gud den allmektige berike ham, og hvis han hadde et behov med autoriteten, ville jeg gjøre opp for ham . Og den som så at himmelen regnet sverd, folket ville bli rammet av krangel og krangel . Og den som så at han drakk regnvann, hvis han ble renset, ville han ha det bra, og hvis han var dårlig, ville han bli syk med det han drakk av vann . Se også torden og se himmelen ….
…Den som ser at han er på himmelen uten å stige opp eller opp til den fordi han har oppnådd styrke og høyde, og hvis han stiger opp til den uten grunn, fryktes han av en hersker, og den som ser at han stiger ned fra den, da han er på randen til døden og slipper så unna, og den som ser at han bygde et hus i den, skal bli martyrdøpt, og den som ser at dørene er åpne eller det er nær jorden, det indikerer svaret på bønnen og overflod av regn, og hvis han ser at dørene er stengt, indikerer det mangel på regn, og den som ser at han falt fra himmelen, så mislikes dette i religionen. Hvis seeren har autoritet, vil hans autoritet bli fjernet fra ham, og den som ser en ørn eller straff, fløy til himmelen og ikke faller, han slår godt og løfter det, og den som ser på himmelen et første lys i solen. Hvis den slukkes, vil den bli formørket, og den som ser at himmelen har splittet seg, så er det en forskjell mellom mennesker og en løgn til Gud den allmektige. Og den som ser at den har splittet seg, så kom en gammel mann ut av den, som kom til det fruktbare landet eller en ung mann. Regnet og den som så at det var grønt, indikerte fruktbarhet i det året eller gult indikerte en sykdom i det eller at det var av jern, så det regnet veldig lite det året, og den som så at det falt på det, indikerte at taket på hans huset faller på det…
…Hvis en person snakker i en drøm på forskjellige språk, indikerer han at han har en stor besittelse av Salomos historie, fred være med ham . Likeledes fuglens ord til den søkende, som varsler om å oppnå en stor konge, og bevisst og presist . Og fuglens ord er alle gode og gode, og den som ser at fuglen snakket, hans status vil bli forhøyet, og den som ser at slangen talte sitt ord med milde ord, han vil være glad og god av en fiende . Og den som ser at et dyr er hans ord, da skal han dø, fordi Gud den allmektige sier : ( Og når ordene faller på dem, vil vi føre dem ut av jorden for å tale til dem ). Og den som ser at hodet eller nesen hans har talt, det som tilskrives det organet, mangler eller et kraftig slag mot det, og hans ord er et tre som indikerer at han har skaffet seg noe som folk lurer på . Og barnets ord, uansett hva han sa i en drøm, er sant . Kanskje å høre barnets ord indikerte at de falt i det forbudte . Og ordene om livløse objekter, fred eller preken . Og dyrets tale kan ha vært tortur og forbannelse . Og trærne er høye . De dødes ord er prøvelse, og byttens ord, nød fra familien og synden . Og når vi snakker om alt, hvis Guds bok eller Sunnah av Guds sendebud må Guds bønner og fred være over ham, være enige eller være rimelig, er akseptabelt og underlagt tolkning, og det er bra for eieren og må følges , og det som er i strid med Guds bok eller Sunnah av Hans sendebud, fred være med ham, er forbudt og må unngås . Og hvis noe fra medlemmene hans snakker til ham, så er det et råd som må aksepteres av hans familie og slektninger, for de er martyrene på oppstandelsens dag med Gud den allmektige mot nektelse av hans handling med dem . Murenes ord advarer om separasjon og menneskeheten med virkningene, fordi den troende føler seg engstelig for dem som noen som snakker og snakker om dem . Trærnes ord er bevis på en krangel . Orden til fienden i en drøm indikerer utløpet av deserteringsperioden, og den forrige ble innledet med ord . Og ordene fra den allmektige Gud til tjeneren i søvnen på oppstandelsens dag, spesielt, indikerer å heve status, nærhet til herskerne, rettferdige gjerninger og god oppførsel, og indikerer kongens oppmerksomhet på undersåtterne med nåde og ære . Hvis seeren er et av abstraksjonens mennesker, blir han fratatt verden og omfavnet det hinsidige ….
…En strøm er i en drøm et fiendtlig angrep, akkurat som et fiendtlig angrep er en strøm . Den som ser en strøm av regn, han vil bli skadet, syk eller på reise . Hvis strømmen stiger opp i butikkene, er det en flom eller urettferdighet fra sultanen . Og den som ser at han forhindrer strøm fra sitt hjem, han vil behandle en fiende som hindrer ham i å skade familien eller følget hans . Strømmen er indikativ for fienden hvis de raser klosteret, ødelegger trær, dreper dyr eller drukner mennesker. Hvis folk drar nytte av det, indikerer det suksessive gode gjerninger . Og strømmen indikerer samtalen og løgnen i artikkelen . Og hvis strømmen gikk med blod og kadaver, indikerer det avsky for den allmektige Gud . Og å se floden er bevis på regn . Kanskje indikerte torrenten på et annet tidspunkt som kjetteri fra retningen som torrenten kom fra . Og den som ser at strømmen kom inn i et folks hjem og gikk med pengene og husdyrene sine, så er det en fiende som misunnelig over dem . Og strømmen om vinteren indikerer et folk som er ulydige og ikke har kunnskap . Og den som ser at han har gått ut av vannet som svømmer til landet, da vil han bli frelst fra en undertrykkende hersker, og hvis han ikke er i stand til å krysse, la ham passe på å sitte i hendene på en hersker og ikke adlyde sin hersker ….
…Ibn Sirin sa: Den som så at taket, taket eller veggen falt fra huset, eller at det ble brent, så vil det oppstå en ulykke i huset hans ….
…Å se lyn i en drøm alene indikerer veiledning etter misvisende veiledning, og kanskje dette indikerer et blendende blikk, og hvis den som søker er syk, er han redd for døden . Kanskje citerte historien om lyn i en drøm å avsløre hemmeligheter og spre nyheter . Kanskje hans visjon antydet de gode nyhetene om at de fraværende kom, fornyelsen av levebrødet eller lettelse for de nødlidende . Kanskje det å se lyn indikerer endringen i forhold fra nød til frelse, og fra frelse til nød . Kanskje hans visjon indikerte glitrende sverd og spyd . Og den som så lyn, og hans visjoner var i oktober, hans visjoner angav boblebadene, og hvis det i november indikerte fruktbarhet og mye godhet, og hvis det var i desember, ville det kanskje fryktet mangelen på avlinger, og hvis det var i Januar ble det fryktet for plantingen på slutten. I februar kan det indikere godhet ved såing, og hvis det var i mars, indikerte det en nedgang i alle avlingene, og hvis det var i april, så er det bra og lykkelig og gir avlinger, og hvis det var i mai, var det er dårlig for noen frukter, og hvis det var i juni, er det et tegn på gunstig dugg, og hvis det er i juli, er det verken godt eller ondt, og hvis det er i september, er det et tegn på fruktbarhet og godhet, og på samme måte i august . Å se lyn i en drøm indikerer frykt for sultanen eller piskeslag, og kanskje gode løfter fra autoriteten og sognets latter og lykke . Og den som ser lynet slå på lysene sine, hvis han er på reise, vil han bli rammet av regn eller en ordre fra sultanen, og hvis han er en bonde som tørster, plantet han den, så faller regnet på ham . Hvis hans far, herre eller autoritet har kontroll over ham og ikke tar hensyn til ham, godtar han det, og hvis det kommer regn med ham, indikerer det styggheten til det som ser ut for ham . Og den som ser at han har spist et lyn, noe vil svare ham med rettferdighet og godhet . Og den som ser lyn og ikke regn med ham, og har et løfte, han vil ikke oppnå det . Og lyn indikerer frykt for sultanen og hans trussel og løfter . Og det ble sagt : Lyn indikerer en fordel fra et langt sted . Og den som så lyn, brente klærne, hans kone ville dø hvis hun var syk ….
…Visjonen om en tynn jente min far en sommer ting Balastsaga for gjennomgående ibn Nawfal – må Allah være fornøyd med ham – fra sin mor tynn jente far sommer sønn Hashim Lydda var Abdul Muttalib sa : Suksessive Quraish årene Jdbh Oqahlt hud og kaste beinet , sa hun : Mens jeg lyver Å Gud, eller Mhomh hvis jeg Med en berømt telefon som roper med en sahl-stemme og sier : Å, Quraysh, denne profeten ble sendt fra deg, og dette er under hans avgang, så han lever i godhet og fruktbarhet . Ikke se fra deg en høy, hvitbein mann som smaker av to øyne , har stolthet over ham og et år viet ham , men la ham redde ham og sønnen og vende seg til ham fra hver mage en mann , ikke Fliscnoa av vann og skadet fra det gode og å motta hjørnet , og deretter nøye valgt House syv ganger for å leve opp far FBIs Felictsag mann og tror på folket , ikke inkludert det rene og gode for seg selv , ikke Vgshm hvis du vil og du lever . Hun sa : Så kunnskapen om Gud ble en redd kvinne. Huden min og tankene hans sto opp. Min visjon ble kort, så jeg sov i elvene i Mekka . Så, hellighet og forbudt, hvis han fortsatt med det , er Abtahi med mindre han sier at dette er den Shaybah av ros , dette er en Shaybah , og Quraysh er komplett med ham . Og brøt ham hele magen på en mann iscenesettelse og snakke og fikk brøling og deretter besteg far Qubais og slo mennesker begravd rundt ham når realisere sin søken til fattigdom toppet Vacetknoa Jnabiah og med dem Allahs sendebud fred være med ham, som at dag Ghulam kan Oaf eller kval oppstod, sa Abdul Muttalib : Å Gud seiret Alkhalp Detektoren Courba du verden er en lærer og administrator er Mboukl og Hola Abdaak og Amaak Badhirat Ahramk klager til deg året deres som kan Oqahlt kløves tøfler , Vasaman Gud og Amatarn Geetha forferdelig Mgdakka , hva Eu til og med gikk av himmelen Pmaiha Okz-dalen Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, hun sier Abdul Muttalib : Gratulerer til deg, Aba Al-Bathaa , Hanaa , det vil si at du bodde folket i Batha, og i det det står Raqifa : Bashisa Al-Hamd, må Gud vanne byen vår. Vi mistet livet og det understrekede vannet. Så vannet og trærne bodde i en strøm fra Gud med det lykkebringende. Det er ingenting i rettferdighetens eller farens folk, og i denne hadithen er det rart at vi forklarer det kort og sier : Abd al-Muttalibs mor er en sunni-handling . Og erstattet Epast . Og tynning av beinet gjorde ham svak av innsats . Og hypnose første søvn og soloppgangstid . Hala inspirerte ordakselerasjon . Og Hia – begrenset – regn og fruktbar , ikke før Otakm regn og fruktbarhet . Og beinene ved å bli med i øyet er høyere enn de store . Noen har tynn hudfarge . Og den høye fnissen . Og si : Han har en stolthet som sørger ham, han må gjemme seg og ikke være stolt av . Sunnah er veien . Og veilede ham , det vil si folk viser det . La dem skinne , med Sein og Shin , det vil si , la dem helle , det vil si , så la dem vaske . Så synd, enhver lettelse og lettelse . Og enhver Fasht og Shaybah Al-Hamad har vokst tittelen Abdul Muttalib . Og hun fullførte det , det vil si at de alle kom . Og tidsfristen for hans stillhet og si : angst, det vil si nærhet . Egenskapen er nødvendig . Og gårdsplassene unnskyldninger . Og året for tørke og nød . Og han mener sjakter og tøfler til sau og kameler . Og bortskjemt mye . Ingen overfylt . Og støyen er veldig rennende vann . Og Sheikh Sheikhs . Og Aljzl eventuelle sene og Jouni svarte skyer . Hans ordtak : i stemmen til Sahl, som betyr det med en søt . Og hans ordtak : En mann er høy, noe som betyr at han er høy, og hvis han er for høy, sies det at han er lang med vekt . Og han sa : La ham gå , delif er langsom gang, det sies : han går når han går og steppebåten . Og hun sa : og i dem er rene og gode for glede – betyr Allahs sendebud fred være med ham – og sier : Mviodh , Mufiod er den som såret sitt hjerte – et hjerte – smerte av . Panikk, anneksjon, frykt og panikk . Og han sa : Huden min sto, noe som betyr knyte, og det ble sagt : Hun ønsket å stoppe håret mitt, så han reiste seg fra panikk . Og Gud vandret i tankene og forvirret av følelsens alvor . Og hennes ordtak : Så er helligheten og det forbudte , dette er å banne ved noe annet enn Gud, og det er skjevhet , og det skjedde fra det i tiden for uvitenhet, og hvis det er polyteisme . Og hun sa : De begravde seg rundt det, det vil si at de går på stien til Lena . Og det lykkebringende flyet er et fly, og det beste det det forkynte er skadelig for er profeten, må Guds bønner og fred være over ham. Det er ikke usannsynlig at Quraishs lettelse skyldes det faktum at han, må Guds bønner og fred være over ham, er en av dem som søker hjelp blant dem ….
…Gresshoppene er i en drøm en pine og soldatene til Gud den allmektige . Og den som ser at gresshoppene faller på et sted, eller flyr på himmelen, og det er skade fra ham, da har han rekruttert ulykke de vil komme ned dit . Og bjørnen fra ham er en soldat med dårlig moral, stygg oppførsel og verre enn gresshopper . Og det ble sagt : Gresshoppene fjernet landet, og hvis de ser at noe har falt fra dem, er de plaget av den allmektige Gud . Og hvis han så det et sted å bli spist, så sørget han for næring . Helles den i en bolle eller en kjele, er det dinarer eller dirham . Og hvert sted der gresshopper dukker opp og ikke skader ham, for det avslørte bekymring, oppmøte og glede . Og hvis det spruter gullhoppere på ham, så hvis penger går til ham, vil Gud den allmektige kompensere ham, og hvis han er bekymret, vil Gud tilgi ham . Det ble sagt : gresshopper er en baker som jukser folk med mat . Og det ble sagt : gresshoppene er en oppvigling eller en fiende . Og gresshopper i landsbyer og gårder indikerer nød, arbeidsledighet og ødeleggelse, fordi de faller på planten og ødelegger den, og som for andre mennesker, indikerer det åndenes samtykke til dem . Og den som ser at han tar gresshoppene og legger dem i en krukke, han skal slå dirhamene, og han fører dem til en kvinne . Og gresshoppene er soldater, og deres alminnelige folk er pøbel som krøller med hverandre, og det kan indikere regn hvis det faller på takene, og hvis det er veldig mange, eller det er ulikt gresshoppene, og det er mellom mennesker eller mellom jord og himmel, så er det pine, med mindre folket samles og spiser det, og det er ikke for det. Det er verdiløst og skader ikke, for det er levebrødet som skal gis dem, og et levebrød vil være rikelig i dem . Og det ble sagt : gresshopper indikerer stædighet med fienden, og kravler på festninger og plyndrer penger . Kanskje gresshoppene indikerte halal levebrød . Den som ser at han spiser gresshopper, han vil lide litt bedre enn soldatene . Og den som så unge gresshopper, de er vanlige mennesker og deres vakter, og det kan være regn og kameler . Og det ble sagt : Den som så at han tok gresshopper mye, ville si mye i kvinneprekenen ….
…Al-Karaki : Det ble sagt at en merkelig, fattig person er svak, og den som slo en karka som slo seg sammen med dårlig moral, og noen av dem sa : Den som så Karaki reiste langt unna, og hvis han var på reise, kom han tilbake til sin familie trygt, og det ble sagt at Karaki var mennesker som liker å møte og delta. I det året vil det være kraftig kulde og et uutholdelig strømangrep . Og den som så gjedda sammen om vinteren, indikerte tyver og banditter . Det er en god guide for reisende, for de som vil gifte seg, og for de som vil ha et barn . Og det ble sagt at den som traff en krik, skulle få betalt, og den som hadde et kne, ville være fattig ….
…Alvorlig . Og hvis den er tjueen, indikerer det godhet, lettelse og glede . Og hvis han hørte torden i en drøm, og visjonen var ni dager i mai, tydet det på at de edle sammen med duen døde, og døden skjedde i tyrkerne og på samme måte hos sauene, og det ville komme mye regn , og det beste av frukthagene florerte . Hvis det er i midten ti, oppstår alvorlige sykdommer . Hvis torden høres i en drøm, og visjonen er i juni, opptil ti dager fra den, indikerer den at lærde dør og den mest hederlige i Egypt, prisene er billige, pengene vokser og land og sjø fiske øker . Og hvis torden høres og synet er i juli til seks dager etter det, vil regnet skje i desember måned, og plantingen vil vokse frem og vokse, og det store folket i romerne vil dø, og prisen faller i Jemen, og krig faller i persernes land, og det er ondskap i Egyptens land på siden av kongen, og de faller i fangenskap hos barn, og en konge kommer fra øst for å føre dem som fanger til sin land . Og hvis torden er på slutten eller syv gjenstår av den, så indikerer den sikkerhet i hele landet, og prisen er billig i Basra og Abessinia, og landet er svart til Eufrats svarte , og noen frukter som palme og bananer får plager, og hvete florerer . Og hvis folk på slutten av året er redde for å drepe kongen sin . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i august måned, er det et godt tegn for folket i Levant og folket i Gorgan og Aserbajdsjan. Gresshoppene er redusert, og kongen av Khazarene og kongen av Gog og Magog vil dø, og kampene faller mellom dem . Og hvis det er torden på slutten av det, vil det være fruktbart i Egypt og dets overfylte land, og prisene er billige i det etter ujevnhet, høye priser og død . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i september måned i de andre dagene av det, vil regnet være mye, og tørke oppstår ved begynnelsen av året og fruktbar på slutten, og gresshoppene vil være i landet Kufa og Tabahs i Basra, og folk faller i stor sult, og muslimer åpner festninger, og mellom romerne og tyrkerne kjemper i lang tid, gjødsler lurene og mottar frukt og korn . Og hvis det var på den tiende, indikerte det mangelen på regn det året i Maghreb, og Gud den Allmektige vet best og hans fravær er klokere .. Og hvis det er tjuenuen indikerer det godhet, lettelse og glede . Og hvis han hørte torden i en drøm, og synet var i ni dager i mai, antydet det at de edle med duen døde, og døden skjedde i tyrkerne og på samme måte hos sauene, og det ville komme mye regn og frukthagenes gode . Hvis det er i midten ti, oppstår alvorlige sykdommer . Hvis torden høres i en drøm, og visjonen er i juni, opptil ti dager fra den, indikerer den at lærde dør og den mest hederlige i Egypt, prisene er billige, penger vokser og land og sjø fiske øker . Og hvis torden høres og synet er i juli til seks dager etter det, vil regnet skje i desember måned, og plantingen vil vokse frem og vokse, og det store folket i romerne vil dø, og prisen faller i Jemen, og krig faller i persernes land, og det er ondt i Egyptens land på siden av kongen, og de faller i fangenskap hos barn, og en konge kommer fra øst for å føre dem til sitt land som fanger . Og hvis torden er på slutten, eller syv gjenstår av den, så indikerer den sikkerhet i hele landet, og prisen er billig i Basra-landet og Abessinia, og landet er svertet til svarte av Eufrat , og noen frukter som palme og bananer får plager, og hvete florerer . Og hvis folk på slutten av året er redde for å drepe kongen sin . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i august måned, er det et godt tegn for folket i Levant og folket i Gorgan og Aserbajdsjan. Gresshoppene reduseres, og kazaren av kazarene og kongen av Gog og Magog vil dø, og kampene faller mellom dem . Og hvis det er torden ved slutten av det, vil det være fruktbart i Egypt, og dets flom i Nilen og prisene er billige i det etter ujevnhet, høye priser og død . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i september måned i de andre dagene av den, vil regnet være mye, og det vil være tørke i begynnelsen av året og fruktbart på slutten, og gresshoppene vil være i landet Kufa og Tabahs i Basra, og folk faller i stor sult, og muslimer åpner festninger, og mellom romerne og tyrkerne kjemper i lang tid, gjødsler lurene og mottar frukt og korn . Og hvis det var på den tiende, indikerer det mangelen på regn det året i Marokko, og Gud den allmektige vet best, og hans fravær er klokere ….
…Ibn Sirin sa : Den som ser et kraftig regn som vil synke ned på frekvensen på sin tid hele tiden, han vil slutte seg til folket på det stedet med problemer, problemer og problemer ….
…Et banner er i en drøm en velkjent, kjent sak og et presidentskap . Og banneret er en lærd, imam eller klø, modig, rik, sjenerøs eller kraftig og overveldende asket som skal etterlignes . Hvis flagget er rødt, ser mannen bevis på sengen, og hvis det er svart, kan han se fasthet fra flagget . Og brigadekvinnen er en mann . Og den som ser flaggene, det er regn, og hvis flaggene er svarte, så er han en lærd, og hvis de er hvite, er han misunnelig, og han gifter seg ikke, og hvis de er røde, er det krig, og hvis de er gule så er det en epidemi i hæren, og hvis de er grønne så er det en reise på land . Og hvis han ser kunnskap, vil han bli ledet til sine saker, ut av sin sorg og tristhet, og det som er blitt blokkert av hans saker, vil bli åpnet for ham og brystet hans vil bli forklart for ham . Og det ble sagt : Den som ser et banner i sin drøm, vil bli nevnt i sitt land . Og hvis kvinnen ser at hun har begravet tre brigader, gifter hun seg med tre ektemenn til det edleste folket som dør av henne . Et banner i en drøm er ekteskap, og en gravid kvinne har en mannlig sønn . Og det store banneret vind og regn . Eieren av flagget skal tolkes av dommeren, og hvis den som søkte rettsvesenet hadde det, ble det oppnådd . Se også flagget, og se generalen ….
…Daniel sa : Synet om regnet tolkes med godhet og barmhjertighet fra Gud den allmektige hvis det er generelt for den allmektige å si: ” Han er den som kommer ned regn etter at de har falt og sprer sin barmhjertighet. ” Hvis regnet faller på den tiden, elsker folk det, og det er tilfredsstillende, og hvis det kommer på et annet tidspunkt enn sin tid, elsker ikke folk det, og det får skylden. Regnet var spesielt, for eksempel at det kom ned på et hus eller en leir, ettersom det er en sykdom og sykdom eller lidelse og nød, og hvis regnet faller komfortabelt er det en fordel eller en fordel ….
…Utfører du bud fra de døde gjennom syner? Dette er et spørsmål som ofte stilles av innringere eller besøkende til nettstedet, og kanskje er det enkleste å si her; Jeg sier : Gjennomføringen av budene gjennom visjoner er bevist, basert på historien om Thabit bin Qais bin Shammas, og det var et av ledsagernes valg, må Gud være fornøyd med dem, og det er bevist at Den hellige profet , må Guds bønner og fred være over ham, sa til ham : O Thabit, godtar du ikke å leve velvillig og drepe en martyr og komme inn i himmelen? . Malik, en av hadith-fortellerne, sa : Thabit bin Qais ble drept på Yamamas dag som martyr . Og historien om Thabit bin Qais nevnt av Ibn al-Qayyim i Åndens bok, sa han : Da al-Yamamahs dag var krigen mot de frafalne, gikk Thabit ut med Khalid bin Al-Walid for å bekjempe Musaylimah, og da de møttes og ble avslørt, sa Thabit og Salim, mesteren i Abu Hudhayfah : Slik kjempet vi med Guds sendebud. Så gravde hver en grop og sto og drepte til de ble drept, og på Thabit den dagen var et skjold for ham dyrebart, og en muslimsk mann gikk forbi ham og tok henne, mens en muslimsk mann sov da han kom til ham. i søvnen – det vil si en fast – sa han til ham : Jeg vil gi deg et bud, så du skal ikke si at dette er en drøm du mister, jeg er Da jeg ble drept, gikk en muslimsk mann forbi meg og tok skjoldet mitt, og huset hans var i den ytterste enden av folket, og i skjulet var det en hingsthest – det vil si å løpe med glede og aktivitet – og han var tilstrekkelig på skjoldet med en hyssing – det vil si et tall av steiner – og over hyssingen han forlot – som ble plassert på baksiden av et dyr for å ri – så jeg kom til udødelig, så han skulle sendes til Deri og ta den, og hvis Medina kom foran etterfølgeren til Guds sendebud , som betyr Abu Bakr Al-Siddiq, så si til ham : Jeg har sånn og sånn fra religion, og så og så av min klasse er gammel . Så mannen ble udødelig, så han fortalte ham, og han sendte til skjoldet, og han tok det med seg og fant det slik han fortalte dem i synet under hyssingen, og deretter perserne som ham, og Abu Bakr godkjente resten av hans vilje . Ibn Abd al-Barr og andre eldgamle, så vel som Sheikh Muhammad bin Uthaymeen fra hadithene, må Gud nåde ham, sa : Abu Bakr autoriserte sin vilje for eksistensen av ledetråder som indikerer dens oppriktighet . Ibn Abd al- Barr sa : Vi vet ikke om noen hvis vilje ble godkjent etter hans død, ikke fast bin Qais, må Gud nåde ham . Som den adelige leseren bemerker, ble Khalid bin Al-Walid, Abu Bakr og ledsagere enige med ham om å implementere denne visjonen og implementere det som ble uttalt i den . Men Abu Bakr, den hellige profet, må Guds bønner og fred være over ham, sa om ham : Mine år og Sunnah av de rettledede kalifene burde være over deg … Etc. Hadith, og han er en av fortjenestene, statusene og kunnskapene blant følgesvennene spesielt og muslimer generelt, og hans flid i dette gjør at vi ikke erkjenner gjennomføringen av de dødes bud gjennom visjoner fra andre, spesielt de relatert til tilbedelse, og dette er en av de største dørene som mange kjetterier og myter har kommet inn i oss gjennom. Striden som har forårsaket drapet på mange uskyldige mennesker, og kanskje noen av sufiene, kanskje Gud har ledet dem, har falt i denne farlige skråningen ved å hevde at deres edle profet kom til dem og faktisk tillot ham eller velsignet ham for en gjerning. Utholdenhet, det er avvist roman . Det som gjenstår av dette problemet gjenstår for en av de døde å komme og be en av arvingene om noe som ikke har noe med religion å gjøre, men snarere et spørsmål om offentlig liv eller interesser som er relatert til det, eller en orden som er etablert i teksten til sharia. Slik som Sunnah, veldedighet, Hajj, Umrah, slektskapsbånd, utførelse av gjelden han skylder Gud eller et menneske, og andre enn disse bildene. Dette blir sett på, og etter å ha presentert visjonen for de som er klarert over hans kunnskap, bør denne avdøde utskrives, og det er ingen forlegenhet, hvis Gud vil . Og Gud vet best ….
…Torrent : dens inntreden i byen indikerer en epidemi, hvis folket er i noe av det, eller hvis fargen er fargen på blod eller brunhet . Og det kan indikere at han gikk inn i en militærhær i sikkerhet eller selskap, hvis han ikke hadde rikdom og folket ikke var i frykt for ham, så hvis han revet noen av husene deres og passerte pengene og husdyrene sine, så er det en fiende som misunnelig over dem eller en makt som prøver mot dem, i den grad det øker visjonen og beviset på årvåkenhet . Noen av dem sa at fiendens angrep er voldsomt, og fiendens angrep er strømmende . Hvis strømmen stiger opp i butikkene, er det en flom eller soldater av en urettferdig hersker som angrep, og strømmen er en dominert fiende, og hvis han ser at takrennene strømmer uten regn, er det blod som blir utøst i det by eller lokalitet . Hvis han ser at det strømmet fra regn og helte ut vannet, så er disse bekymringene tydelige fra folket på det stedet, og fruktbarheten til en stat er lik takrennene, og hvis takrennene ikke er reist, er den under det . Hvis takrennen er fokusert på en person, vil han bli plaget . Hvis den voldsomme stien fører til elven, er kongen en fiende av ham, og han søker hjelp fra en mann som rømmer fra sitt onde . Og den som tror at han har drukket strømmen fra hjemmet sitt, han vil behandle en fiende og forhindre ham i å skade familien eller hans død . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så overraskelsene strømme uten regn, og jeg så folk ta fra ham, så Ibn Sirin sa : Ikke ta fra ham . Mennene sa : Jeg gjorde ikke og jeg tok ikke noe fra ham, så han sa : Du har gjort det bra, og det var bare kort tid til rettssaken mot Ibn Al-Muhallab ….
…Og den som ser at en gruppe er over taket, så er det slik, og taket har blitt sprukket, en mislikt sak har skjedd, og å bli truffet av en stein eller pil eller lignende er en innflytelsesrik tale like mye som streiken, og takets godhet og dets utsmykning, herlighet og ansikt til eieren, og takets fall , en stor ulykke fordi Gud den allmektige sa: “ Taket var stolt av dem over dem . ” Verset ….
…Og hvis en syk person så at det ofte var lett regn, ville han bli kurert, og hvis han så kraftig regn, ville han ofte omkomme i den sykdommen ….
…Takrenner : på munnen, slektninger og øyne når de strømmer fra toppen av gulvet, og kanskje indikerer de levebrødet . Den som ser folks renne strømme fra regn, og folket er i nød og de er, deres levebrød har snudd og bekymringene deres manifestert, fordi de evakueres hvis de skjer, og når det gjelder å løpe uten regn, så er oppfordring og penger forbudt, og når det gjelder bevegelse av menns munn og tunger, er det oppløsningen som synker ned i noe som ikke berører dem, og dens strømning er flytende blod, og nakken blir slått, og hvis strømmen er blod, er det mer sikkert for det . Når det gjelder strømmen av takrenner i hjem eller under sengene for de som er opptatt av barnet og graviditeten, er det ikke trygt for ham, fordi vannet hans kommer fra hans private deler i annet enn beholderen . Dette kan indikere de regnfulle øynene det stedet, som indikert av resten av synet ….