…Vann : betegner islam og kunnskap, og liv, fruktbarhet og velstand, fordi det inneholder livet til alt, som Gud den allmektige sa : ~ La oss gi dem vann som strømmer ut av det for å vikle dem inn i det .~ Og kanskje indikerte han sæd, fordi Gud den allmektige kalte det vann, og araberne kalte mye vann for sæd, og det indikerer penger fordi han tjener med det, så den som drakk rent rent vann fra en brønn eller et vanningsvann og gjorde ikke absorbere det siste av det, hvis han var syk, ville han komme seg fra sykdommen og livet hans utfalt ikke hans død. Han var ikke syk og gift hvis han var sølibat, for å ha gleden av å drikke og strømmen av vann ovenfra til hans omtale, og hvis han var gift og ikke giftet seg med familien en natt han møtte henne og likte henne . Og hvis ikke noe av det, så omfavnet han islam hvis han var en vantro, og han skaffet seg kunnskap hvis han var god, og kunnskap var en student, ellers fikk han en tillatt gjeld hvis han var kjøpmann, med mindre noe bortskjemte vannet, som indikerer hans forbudte og synd, for eksempel å drikke det fra rollen som dhimmier. Enten er vitenskapen korrupt eller dårlig eller ondsinnet . Hvis vannet er brunt, bittert eller stinkende, blir det sykt, ødelegger inntektene, fortsetter levebrødet, eller endrer læren for hver person i henhold til hans skjebne og hva som er passende for ham og stedet han drakk fra og fartøyet han var i . Når det gjelder den som bar vann i en bolle, hvis han var fattig, ville han ha nytte av penger, og hvis han var en singel, giftet han seg, og hvis han var gift, bar hans kone eller mor ham fra ham, hvis han var den en som tømte vannet i containeren eller sin kone eller tjener fra brønnen eller hans minister eller slektning . Når det gjelder vannstrømmen i hjemmene og dens inntog i boligen, er det ikke noe godt i den, og hvis det var et år der folk gikk inn i fristelse, kjærlighet, fangenskap, sykdom eller plager, og hvis det var i en privat hus, så jeg på saken, og hvis det var en pasient i den som døde, så søkte folket ham i hans nekrolog. Gråt og tårer . På samme måte, hvis takrenner rant i huset eller øynene eksploderer i det, gråter de øynene over pasientens død, eller når den reisende farvel eller om ondskap og spekulasjoner blant innbyggerne, plager som rammer ham fra Sultans sykdom . På samme måte varsler strømmen av vann eller stagnasjon om en samling mennesker . Dens strømning på steder av planter signaliserer fruktbarhet, og dens overflod og overvekt over boligene og husene fra jordens øyne eller dens strømning er en plage fra Gud den allmektige over folket på stedet, enten en svepende pest eller et utryddende sverd hvis boligene blir ødelagt og folk drukner i den, ellers vil det være en pine fra sultanen eller en pandemi av pandemier . Hvis han så at han ga vann i et krus, indikerer det gutten, og hvis han drakk rent vann i et krus, fikk han godt av sin sønn eller kone, fordi glasset er essensen av kvinner og vann er foster . Noen av dem sa : Den som så det som om han drakk varmt vann, han ble overskyet, og hvis han så at han ble kastet i klart vann, en overraskelse . Og det ble sagt at vannkilden for rettferdighetens folk er god og en velsignelse, fordi Gud den allmektige sier : ~ To øyne flyter fra dem .~ Og for de som ikke er rettferdige ulykker . Og eksplosjonen av vann fra en mur av sorg fra mennesker, som en bror, svigersønn eller venn, og hvis han ser at vannet har sprengt og forlatt huset, så kommer det ut av alle bekymringer, og hvis det ikke kommer ut av det, er det en permanent bekymring . Hvis dette stedet er rent, er det tristhet i kroppens helse . Og alt dette er i Al-Ain, ettersom hun ikke var hushjelp, og hvis hun var hushjelp, så er han den beste naboen for sin eier, levende og død, fram til dommedag . Og noen av dem sa at hvis han så at det var rennende vann i huset hans, ville han kjøpe en hushjelp . Og hvis han ser ut som om øynene har eksplodert, får han penger i en irettesettelse . Og rent vann er billig og rettferdig, og den som ser det som om han drakk for mye vann enn sin vane med å våkne, hans liv vil være langt . Det ble sagt at drikkevann er en sikkerhet fra fienden, og å tygge det er en behandling for tretthet og nød i livet . Og spre hånden i vannet under omrøring av penger og bruk dem . Og stillestående vann er uansett svakere enn rennende vann, og det ble sagt at stillestående vann er inneslutning, og den som ser at han har falt i stillestående vann, er i inneslutning og nød, og salt vann er overskyet, og når det gjelder løver hvis han drenerer fra brønnen, så er hun en kvinne som gifter seg med henne og det er ikke noe godt i henne . Det ble sagt at det å se svart vann ødela rollen, og å drikke det forsvant . Og foreldet vann er et smertefullt liv, og stinkende vann er forbudte penger, og gult vann er en sykdom, og dybden av vannet er isolasjon, ydmykelse og nådens forsvinning, for Gud den allmektige sier : ~ Si : Hvis vannet ditt blir deprimert, så hvem gir deg bestemt vann ”. Det varme, veldig varme vannet, hvis han så at han brukte det om natten eller om dagen, ble hardt rammet av sultanen, og hvis han så ut som om han hadde brukt det om natten, ville han bli skremt av jinen . Vannspann er vanskelig og sliten, og å drikke det er sykdom . Vannskum er ingen gode penger . Og den som drikker av sjøvannet når det er brunt, de vil bli truffet av dem fra kongen . Og den som ser det som om han ser i klart vann og ser ansiktet i det slik han ser det i speilet, han vil oppnå mye godt . Hvis han ser ansiktet sitt godt i det, gjør han godt mot husstanden sin . Og å helle vann er å bruke penger på andre enn hans forhold, for eksempel en bunke eller en kappe av bevis på dalen, fordi han tror at han har oppnådd det og ikke . Og vasking av vann er ikke mislikt, enten det er klart eller mørkt, varmt eller kaldt etter at det er rent, er det tillatt å utføre vask, fordi tvetting er sterkere i tolkningen enn utløpene og forskjellene i vann . Og hatet fra øynene til vann løp ikke bekymring . Og å gå over vann er forfengelighet og risiko, og hvis han kommer ut av det, blir hans behov oppfylt . Og den som ser at han befinner seg i mye dypt vann og faller i det og ikke når bunnen, da rammer han en stor verden og blir sliten, og det sies at det faller inn i saken til en stor mann . Vask med kaldt vann er omvendelse og en kur mot sykdom, en løslatelse fra fengsel, eliminering av gjeld og sikkerhet fra frykt . Og den som ser det som om han drakk rikelig med ferskvann, det var et langt liv og et godt liv. Hvis han drakk det fra havet, skaffet han penger fra kongen, og hvis han drakk det fra elven, skaffet han det fra en mann, som for en elv i elver, og hvis han trakk det fra en brønn, slo han penger med triks og bedrag . Og den som ser at han henter vann og vanner en frukthage og dyrker med det, han vil ha nytte av penger fra en kvinne, så hvis frukthagen eller plantene bærer frukt, vil han gi kvinnen penger og et barn og vanne frukthagen og planting, samleie med sin kone . Og vannet er i et glass glasskrus, hvis kruset brytes og vannet blir igjen, vil moren dø og barnet forbli, og hvis vannet er borte og kruset forblir, vil barnet dø og moren blir igjen . Ibn Sirin ble spurt om en kvinne som hadde en visjon om at hun drakk vann, så han sa : La denne kvinnen frykte Gud og ikke søke å lyve blant mennesker . En mann kom til ham og sa : Jeg så som om jeg drakk av klesdraktene mine , deilig, kaldt vann, og han sa : Frykt Gud og vær ikke alene med en kvinne som ikke er tillatt for deg, så han sa : Hun er en kvinne som jeg foreslo for meg selv ….
Drømmer om kristen bibel - skittent vann
(70 betydninger av å drømme om kristen bibel - skittent vann)…Han er i en drøm et godt liv, så den som ser ham i sitt hjem, er lykke, rikdom, en samling, et bytte og ekteskap, fordi Gud den allmektige sier : ( Han er den som skapte et menneske fra vann og skapte ham en slekt og et bånd ). Og den som ser at vannet er klart og rikelig, prisen vil være billig og rettferdigheten spres . Og å tygge vann indikerer alvorlige vanskeligheter med å leve, og drikke av det trygghet fra fienden, og fruktbart år for hans drikker . Og hvis han drakk mer vann i søvn enn han pleide å drikke i våkenhet, indikerer det lang levetid . Og Ibn Sirin, må den allmektige Gud være nådig med ham, sa : Vann mens du sover er en prøvelse i religionen, fordi Gud den allmektige sier : ( Vann i mørket, la oss vikle dem inn i det ). Og det er en ulykke, fordi Gud den allmektige sier : ( Ja, Gud plager deg med en elv, og den som drikker av den, er ikke fra meg, og den som ikke gir ham mat, er fra meg, bortsett fra den som skuer et rom med hånden hans ). Og den som så at han fikk vann i et krus, det var et barns bevis . Og den som ser at han drikker i en kopp klart vann, han vil motta godt fra sin sønn og hans kone, og at glasset er essensen av kvinner, og vann er foster . Og den som så at han drakk varmt vann, han ville bli veldig lei seg . Og den som ser at han er i vann, han er plage, plage og nød . Og den som ser at han har en klar vannbuffer, så arver han penger . Og den som ser at han henter vann, han søker lyver blant mennesker . Stillestående vann vil låse seg . Stinkende vann er et slitent liv . Varmt vann hvis det brukes om dagen er en straff og straff, og hvis det brukes om natten er det en frykt for jinn . Saltvann er et slit i livet . Chagrin vann er forbudte penger . Svart vann ødelagt . Gult vann er en sykdom . Og den som ser at han drikker sjøvann, de blir syke av kongen . Det ble sagt : Vannkaos er en urettferdig sultan . Og den som blir badet i overskyet vann og er i nød, han skal kvitte seg med det, selv om det er det . Han er syk, helbredet av den allmektige Gud, og hvis han blir fengslet, vil han overleve . Saltvannet er overskyet . Han følte at han gikk over vannet, at kraften til tro og sikkerhet i Gud, og det ble sagt : han reiser eller risikerer . Og den som faller på dypt vann, da faller han inn i en verden og finansieres av den, og at verden er et dypt hav, og det ble sagt : han vil få glede og nåde . Og den som ser at han ser på klart vann og ser ansiktet sitt fint i det, så er det bra for familien og naboene . Og den som så at han helte vann i havet, han ville bruke penger på en kvinne . Og det overordnede vannet er pine og oppvigling . Og den som ser at vannet har økt i en by og overskred grensen, da vil det være stor oppvigling og uenighet, og de ugudelige omkommer . Og ferskvann er tillatt levebrød, godt hjerte, kunnskap og liv for de som er nær døden, fordi Gud den allmektige sier : ( Vi har laget alt levende av vann ). Og kanskje indikerte vannet kona til singelen, og mannen for utdrikningslag, og kanskje indikerte drikkevann de fattiges drikke . Og den som blir salt ferskvann, forlater sin religion eller blir vanskelig for dens anliggender . Hvis han bar vann i en container, bar kona hans med seg . Økningen i vann i tiden for mangelen, eller mangelen på det i løpet av økningen, er bevis på urettferdighet og prislapp . Og eksplosjonen av vann i stedet for dem og sorg . Og grønt vann er en lang sykdom . Og fra å drikke svart vann, gikk synet hans bort . Og den som ser at han ble sølt med varmt vann, han vil bli fengslet, syk eller alvorlig syk eller livredd av jinen . Og den som ser at klærne hans er våte med vann, da bor han på en reise eller blir fengslet for noe han er opptatt av . Og den som ser at han bærer vann i en bunt eller et plagg, eller at det ikke er mulig å bære vann i det, så er han arrogant om pengene sine, tilstanden eller livet sitt . Og den som ser at han fikk vann i en kopp, og han hadde en gravid kvinne, og koppen brøt, da ville kvinnen dø, og hvis vannet var borte og koppen ikke brøt, da ville barnet dø og kvinne ville bli levert . Ablusjon med kaldt vann er omvendelse, en kur mot sykdom, en løslatelse fra fengsel og eliminering av gjeld og sikkerhet fra frykt . Og den som henter vann fra en brønn, får penger med lure og bedrag ….
…Vann Hvis du drømte om rent vann, forutsier dette at du gledelig vil realisere suksess og glede . Og hvis vannet er gjørmete, så vil du være i fare og melankoli vil ta stedet for glede . Hvis du ser vann stige hjemme, betyr dette at du vil slite med å motstå det onde, og hvis du ikke ser vannet synke, vil du bli utsatt for farlige påvirkninger . Hvis du ser deg selv skyve vann ut og føttene dine har blitt våte, forutsier dette at problemer, sykdommer og elendighet vil overbelaste deg, men du vil frustrere dem med oppvåkning . Det samme kan brukes på uklare farvann som stiger i skip . Hvis du falt i gjørmevann, forutsier dette at du vil gjøre mange bitre feil og vil lide av stor tristhet som et resultat av det . Hvis du drikker overskyet vann, betyr dette sykdom, men å drikke klart og forfriskende vann fører til oppfyllelse av godt håp . Hvis du spiller i vannet betyr dette en plutselig oppvåkning av kjærlighet og hengivenhet . Hvis du sprayer vann på hodet ditt, betyr dette at din følelsesmessige oppvåkning til kjærlighet vil bli møtt med en viss utveksling . En jente som studerer drømmer forteller følgende drøm og dens metaforiske forekomst i den våkne verden : ” Uten å vite hvordan, kjørte jeg på en båt i en drøm og vadte blått og klart vann til jeg nådde båthavna som jeg fant hvit som snø, men var grov og sprukket . Den neste kvelden en hyggelig mann besøkte meg, men bodde i Beyond tiden mødre tillate, jeg har blitt utsatt for voldelig bashing for det . ~ Det blå vannet og den ganske hvite båten var tegn på skuffelse i symbolet ….
…Brønner : Når det gjelder husets brønn, kan det indikere at det er Herren, fordi han er dets verdier . Kanskje henviser hun til kona, fordi han i henne angir en bøtte, og tauet hans faller ned i henne for å trekke ut vann, og hun bærer vann i magen når hun er feminin . Og hvis dens tolkning er en mann, er vannet hans penger og hans levebrød som hans familie forsyner seg, og desto mer god er det som ikke helles i huset, og hvis det renner over, er dette hans hemmelighet og hans ord, og jo mindre hans vann er, desto mindre er hans inntjening og svakheten i hans levebrød . Når vannet hans er nær hånden, indikerer dette hans godhet, raushet, nærhet til det han har, og pengene hans for pengene sine, og hvis brønnen er en kvinne, er vannet også hennes penger og hennes foster, så jo nærmere det er til hånden, fødselen hennes er nær, og hvis den renner over jordens overflate, vil den føde ham eller velte ham, og kanskje brønnen indikerer tjeneren, slaven og dyret. Alle som drar nytte av sin familie i å selge vann og dets årsaker, eller å reise og lignende, fordi den ukjente brønnen kan indikere reise, fordi bøttene går gjennom det og kommer og reiser og kommer tilbake på samme måte som frem og tilbake reisende . Kanskje den ukjente brønnen som utøves i veiene, som er i dalene, indikerer markedene der alle som får det, får det han er bestemt for . Og bøtta hans og bar ham fast på den . Kanskje indikerte det havet, og kanskje indikerte det badet og moskeen der skitten fra tilbederne ble vasket, og kanskje indikerte det forskeren som henter kunnskap fra ham som avslører bekymringene . Kanskje angav hun den utro kvinnen som gikk forbi og ville ha henne . Kanskje angav det fengselet og graven for det som skjedde med Joseph i hiet . Den som ser som om han har falt i en ukjent brønn, hvis han er syk, han vil dø, og hvis skipet hans har brutt og blitt i vannet, og hvis han reiste på land, kuttet han av veien og lurte ham og forrådte seg selv, og hvis han var en krangel, ble han fengslet, ellers gikk han inn på et tvangsbad, eller gikk inn i et hus En ekteskapsbryter . Og hvis han trekker en bøtte fra en ukjent brønn, hvis han har et lam, forkynte han på vegne av en gutt, fordi han sa forherliget : “ Så laget han bøtta sin, og han sa Å gode nyheter, dette er en gutt . ” Og hvis han hadde varer på sjøen eller på land, ble det brakt til ham eller nådd ham . Og hvis han hadde en syk, våknet han og slapp unna og konkluderte . Hvis han hadde en fange, rømte han fra fengselet . Og hvis han hadde en reisende, kom han fra reisen . Hvis ikke, og han var singel, giftet han seg . Ellers ba han en sultan eller hersker i sitt behov og ble oppfylt for ham . Og alt dette hvis en bøtte dukket opp intakt og full . Og araberne sier : Veiled oss med dette, det vil si at vi ba deg . Og hvis ikke noe av det krevde kunnskap, og hvis han ikke kastet det, ville brønnen drive det, tegne det og forårsake det, så det som er nyttig av vannet er like nyttig som det, og hvis han søler det eller søler det , det ødelegger det og bruker det . Dikteren sa : Han søker ikke å leve etter ønsketenking … Men jeg kaster bøtter i bøttene og fyller dem i fase og fase … Du tar med slam og litt vann, og noen av dem sa : Hvis en mann ser vel, så er hun en lattermild og oppegående kvinne, og hvis hun ser en kvinne, så er han en mann med god oppførsel . Og den som ser at han har gravd en brønn med vann i, gifter seg med en velstående kvinne og lurer henne, fordi graving er bedragersk . Hvis det ikke er vann i det, har kvinnen ingen penger . Hvis han drikker av vannet, treffer han penger fra svik hvis det er han som graver, ellers er det ved hånden til den som graver, eller hans gift eller hans hæler etter ham . Hvis han ser en gammel brønn i en lokalitet, et hus eller en landsby som eksportørene eller de som kommer fra blir trukket av tauet og bøtta, så er det en kvinne eller en kvinnes mann eller hennes verdier som folk drar nytte av i deres levebrød, og ved at han har en god omtale av stedet for tauet som er kastet i vannet, for Gud den allmektige sa : “Og hold deg fast ved tauene til Gud alle. ” Hvis han ser at vann renner over fra den brønnen og går ut av den, så er de triste og gråter på det stedet . Hvis den er fylt med vann og den ikke strømmer ut, er det ingenting galt med å finne det gode og dårlige . Hvis han ser at han graver en brønn som han skal vanne frukthagen fra, tar han medisin som han har samleie med familien med . Hvis han ser at brønnen hans renner over mer enn den drenerer til vannet kommer inn i husene, så hvis han snubler over penger, vil han være i trøbbel . Måtene å gjøre det til han forlater huset, fordi han rømmer fra dem og går så mye fra pengene sine som han kommer ut av huset . Og den som ser at han har falt i en brønn med kaotisk vann, han vil oppføre seg med en urettferdig mann med autoritet og bli plaget av hans plott og undertrykkelse . Og hvis vannet er klart, disponerer han en rettferdig mann som er fornøyd med ham . Hvis han ser at han faller eller sendes inn en brønn, vil han reise . Brønnen, hvis en mann ser den på et ukjent sted og det er ferskvann i den, så er det mannens verden, og han er i den med en rikdom av selvglede som har et langt liv like mye som vann . Og hvis det ikke er vann i det, har det gått tom for livet . Og brønnens sammenbrudd er kvinnens død. Hvis han ser at føttene henger i brønnen, plotter han med alle pengene sine eller blir sint . Hvis han går inn i en brønn og når halvparten av den og ringer til den, er det en reise . Og hvis han nådde sin vei, oppnådde han ledelse og vergemål, eller fortjeneste fra handel og gode nyheter, så hvis han hørte kallet til bønn i halvparten av brønnen, ville han være isolert hvis han var en wali, og han tapte hvis han var kjøpmann, og noen av dem sa : Den som ser en brønn i sitt hjem og land, han vil få overflod i sitt levebrød og lette etter vanskeligheter og ha nytte . Det ble sagt at den som traff en begravd brønn, han slo et basseng med penger ….
…Droppet fra vann indikerer i en drøm barn med gode ansikter eller hederlige ansikter . Kanskje er kunnskap indikert av arbeidende forskere, og stor dømmekraft er fra de som kjenner visdom . Og vann fra Al-Mashmoom : Rose vann, Al-Nisreen vann og rose vann, det er en glede, gleder og vakker ros . Og fradragene kan indikere ekstraherte innskudd . Og destillater for drikke : vann med uenighet, oksetunge og linofar, og disse og lignende er helbredende medisiner, fordeler, næring og gleder ….
…Når det gjelder havet, er det autoriteten, og elven er en hersker uten den. Så den som ser havet eller står på det, så vil det skje noe med ham fra sultanen som han ikke ønsket. Og den som ser at havet mangler og har blitt en kløft, da svekker myndigheten og går bort fra de landene havet har gått fra, og den som ser at han kom inn i havet ved å svømme til han ikke ser, dette er hans fortapelse. Og den som så at han druknet i et hav eller en elv og ikke døde i det, da drukner han i denne verdens spørsmål, og kanskje var han mange synder og synder, og den som så at han gikk inn i et hav eller en elv og slå ham fra bunnen og gjørme og gjørme, så blir han truffet av dem fra sultanen eller en gammel mann, og den som ser at han er en dykker i havet, dykker på perler eller noe annet, så han gikk ut, fordi han søkte kunnskap eller penger, og det traff det i henhold til den tilsynelatende mengden perler og andre, og den som så at han henter vann fra havet eller elven og legger det i en bolle, da treffer han penger fra en hersker , og hvis vannet er mørkt, blir han redd og den som ser at han badet eller avvask fra sjøvannet eller elven, og hvis han var syk, kurerte Gud ham eller hadde en gjeld som Gud styrte, eller var bekymret, hvis Gud ville han var bekymret, eller fryktet sikkerhet, eller i et fengsel, han gikk ut fra det til godt, og hvis han så at han gikk på vannet i et hav eller en elv , så indikerer det hans gode religion og gyldigheten av hans sikkerhet, og den som så et svakt vannhjul like mye. Et menneske skal ikke drukne i det, for det er et godt liv for mennesker hvis det er vanlig eller for de som eier det vannhjulet Et menneske i det, for det er et godt liv for mennesker hvis det er generelt eller for en som eier det vannhjulet spesielt, og den som ser at havet har reist seg fra jorden, så er han en hersker som frykter at han blir lurt eller urettferdig, og den som ser at han har kommet inn i et hav eller en elv, så kommer han inn i en linjal eller en hersker, og hvis han er syk, vil sykdommen hans bli mer alvorlig, og hvis han går ut fra det, slår det bra fra sultanen og bærer bort fra ham. Og den som ser at han har kuttet et hav eller en elv til den andre siden, så kutter han dem eller en høyde og blir frelst fra det. Og den som ser at han drikker ferskvann fra en elv eller et vannhjul, så vil han lide gleden av å leve og et langt liv, og hvis det er bittert eller mørkt, er hans liv i bekymring, frykt eller nød og det ble sagt at han er syk like mye som han drikker, og hvis han ser lite vann i et kar eller på et sted hvor han er fengslet, så ble han født, og hvis han ser at han har blitt skjenket varmt vann på ham der han gjør ikke føle seg, da blir han fengslet eller syk eller plaget av dem eller redd for jinnet i det omfanget av varmen hans og den som så Hvis han falt i vannet, ville han falle i alvorlig nød eller lidelse, og den som tror at han bar vann i en bolle, og hvis han er fattig, så rammer han penger eller en singel han er gift eller gift, hans kone eller umma bar sin kone eller slavejenta, og hvis han ser at han bar vann i et plagg eller i det han nekter for å ha med vann i det, er forfengelighet og den som ser Han drikker vann fra et krus eller en kopp eller lignende. Hvis han er sølibat, gifter han seg, og hvis han ser at han tømmer vann i en krukke eller en cache eller en pose eller noe annet, blir han gift med en kvinne og den som ser at han kjører vann til hjemmet sitt, da blir alt godt drevet til henne, og den som ser at vann har strømmet i huset hans eller øynene brister i det, for det gråter øynene på en syk person eller farvel til en reisende eller på annen måte, og den som ser at kanalen til hans hus eller frukthage er i gang, hvis han er bekymret, vil han bli løslatt. Hvis han ser det blokkert, blir doktrinene hans blokkert av ham…
…Det er i en drøm en seier . Den kristne sjeiken er en fiende som tror på sitt onde . Og den som tror at han er kristen, så er han i en kjetteri som ligner de kristnes mening . Og den som ser at han har et belte, en mann skal bli født for ham . Og den som ser at han kalles en kristen og hater ham, da vil han flykte fra noe han frykter . Og en kristen er en kjærlig mann, fordi Gud den allmektige sa : (Og du skal finne den nærmeste av dem hengivenhet for de som trodde, som sa at vi er kristne ). Seier er en seier, og kristendommen betegner en kamel vin, eller en ild, eller griser, og kristne i en drøm er fiender i vennebildene . Og den som ser at han er en kristen og har en prøvelse, han vil seire med løgn ….
…Ibn Sirin sa at vann er liv, ifølge det allmektige ordtaket: ” Vi har laget alt levende av vann. ” Den som drikker av absolutt vann, har et godt liv og hans visjoner er gode og fordeler, og hvis det er mørke, så er det imot det ….
…Badet : betegner kvinnen til å oppløse mizarah med seg, og personen blir tatt med når svetten hans kommer ut, da sædceller hans faller i livmoren, og det er som en vulva . Og kanskje indikerte han rollen til folket i helvetet og ondskapens folk, strid og tale, for eksempel rollen som ekteskapsbrytere og fengsler, og rollen som herskere og samlere for hans ild og undertrykkelse eller klamringen til familien og gode porter til den og overflod av vann som strømmer i den . Og kanskje indikert av havet og sykdommen, og til helvete . Den som ser seg selv på et bad eller noen andre ser ham i det, og hvis han ser ham død, så er han i ilden og det intime, fordi helvete er oppfattende og har forskjellige porter, og i det intime og rødmende, og hvis en pasient ser det, vil jeg se på hans tilstand, og hvis han ser at han er utenfor varmehuset til renhetshuset, og hans sykdom er våken, reiste jeg meg opp . Så den som vasker og kom ut av det, han kom ut intakt . Hvis hans sykdom var forkjølet, økte den og fryktet for ham . Hvis han imidlertid vasker og bruker hvite klær, i motsetning til sin vane, og kjører på en båt som ikke passer for ham, er det å vaske ham, skjule ham og kisten hans . Og hvis det var om vinteren, skremte krampa ham . Hvis han ser at han er inne i varmehuset, så er han imot det som tidligere ble nevnt i utgangen, så vil hensynet tas, og mellomhuset vil være for de syke som satt i det, noe som indikerer at han formidler i sykdommen til han kommer inn eller går, så er det enten tilbakeslag eller bedring . Og hvis han ikke var syk, og han hadde krangel eller behov i huset til en hersker, en hersker eller en hersker, er en dom for ham og ham basert på omfanget av varmen eller kulden han fikk på badet, eller glatt eller spray . Hvis ingenting av det, og mannen var sølibat, giftet seg eller deltok på en fest eller begravelse, og det var støy eller støy, bekymringer og sorg i det, som den på badet, ellers ville han ha en grunn for ham fra verdens penger med en hersker på grunn av strømmen av vann og svette, som er penger . Svette kan indikere bekymring, tretthet og sykdom, spesielt i uklarhet og temperatur på badet . Hvis han ble fratatt klærne, er det med kona og for hennes skyld og for hennes familie og for hennes familie, det badet krever, vil bli utført på ham . Hvis han er i klærne, er saken fra et utenlandsk synspunkt eller noen forbudte forhold som mor, datter og søster, slik at hans forhold også blir vurdert, og hans rekker og bosted blir overført, og hva han møtt eller møtt av hans disposisjon på badet, og hans overføring i det fra sted til sted . Og hvis han ser at han kom inn i den gjennom en kanal eller en liten energi i døren sin, eller det var en løve, løvinne, dyr, kråker eller liv i den, så er han en kvinne som kommer inn i henne i en dekorasjon, og han møter folket med ondskap og umoral blant folket . Noen av dem sa : Badet er et skadelig hus, og den som kommer inn i det, blir skadet av kvinnene . Duer stammer fra deres intime navn, for de er skinke, og duer er en svoger eller slektning . Hvis det ble brukt varmt vann i det, ville kvinnene bli bekymret, og hvis det ble overveldet og kom inn på badet, kom det ut av skyen . Hvis han sitter på badet, bryter han kvinnen og kunngjør kommandoen sin, fordi badet er stedet der ‘awrah blir utsatt . Hvis han bygger et bad, vil han begå uanstendighet og avsky ham med det . Hvis badet er varmt og mykt, er hans familie, svigersønn og pårørende til kvinnene hans enige om det, hjelper ham og synes synd på ham . Hvis det er kaldt, blandes det ikke med det og drar ikke nytte av dem . Og hvis han var veldig varm, ville de være tøffe, og han så dem ikke fornøyd med alvorlighetsgraden . Og det ble sagt at han så at han var i det varme huset . For en mann forråder ham med sin kone, og han prøver å stoppe ham, så han forbereder seg ikke på ham . Hvis bassenget er fullt og vann strømmer fra det varme huset til mellomhuset, vil det gjøre ham sint på sin kone, og hvis badet tilskrives verdens vrede, og hvis det er kaldt, så personen som har visjonen er dårlig og med lite inntekt, og hånden når ikke det han vil . Og hvis han er varm, myk og sympatisk, så handler hans kjærlighet, og han vil være en elsker av en stat, som ser på ham en lettelse og glede . Og hvis det er veldig varmt, vil det være fruktbart, og det vil ikke ha et mål, og det vil ikke bli rost av folket . Og det ble sagt at den som så at han kom inn på et bad, er bevis på kuldegysing . Hvis han ser at han drakk varmt vann fra det varme huset, eller helte det eller badet med det på en annen måte enn å vaske, så er det bekymring, nød, sykdom og redsel, like mye som varmt vann, og hvis han drakk det fra mellomhuset, så er det en solid feber . Hvis en drink fra et kaldt hus er maleren, og hvis han ser at han vasker seg i varmt vann og vil reise, så skal han ikke reise . Hvis han blir ansatt av en person som søker sin fordel, har han ikke lettelse, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og hvis de søker hjelp, vil de bli behandlet med vann som en tid .~ Hvis badet, vask og noura kombineres, ta badekaret og badekaret og la badet gå, for det er sterkere i tolkningen . Hvis han ser en ukjent due i stedet, er det en kvinne som folk vil se på . Og noen av dem sa : Den som så det som om han bygde et bad, avlastet seg selv . Og han fortalte at en mann så ut som om han hadde sklidd på badet, så han kuttet den ved en overgang, og han sa : Du er så dårlig . Han viste ham at han hadde sklidd på badet, og beinet hans var brukket ….
…Og hvis han ser rent vann i det, så lever det av et ubehagelig, og hvis det er skittent eller forurenset, så er det bedragende og lurer, og det er forårsaket av bekymring og sorg, og når det gjelder Al-Akhbiya, hun er en kvinne som skjuler en hemmelighet ….
…Og den som så at han drakk varmt vann fra sjøen, skjedde en ulykke , og de ble sinte, fordi Gud den allmektige sa: “De ga varmt vann. ” Og hvis det hadde en dårlig smak og en lukt, så var det en seier for motstanderen hans, og kanskje det var bekymringsfullt å leve av kongen ….
…Og den som ser at han tar vann fra havet, han vil motta penger fra sultanen eller samle kunnskap i henhold til mengden vann han traff ….
…Når det gjelder stillestående vann i tolkning, er det svakere enn rennende vann, og det ble sagt at personen som så det var fengslet ….
…Og den som ser at han drakk mer vann enn han drakk mens han var våken, hans liv vil bli forlenget, og hvis han drakk rent vann, indikerer det hans sikkerhet fra en fiende og betalte motgang og motgang i å leve, og å spre hånden i vannet handlet i saker ….
…Og den som ser svart vann i huset sitt, da er det ødeleggende for huset, og å drikke det indikerer blindhet, og stinkende vann er forbudte penger ….
…Vannhjulet indikerer i en drøm strømmen av levebrød og dens årsak, som Hanut, industri og reiser. Kanskje indikerer det sår ved å tilføre vann i løpet av det mens du vanner frukthagene . Kanskje indikert vanning og vanning . Og kanskje indikerte det argumentet om reiseveien . Kanskje det indikerte halsen fordi det er kroppens ben . Kanskje indikerte det skapelsens liv hvis det var offentlig, eller livet til dets byggherre hvis det var privat . Vannhjulet er et godt liv for den som eier det, forutsatt at vannet ikke renner over fra det begrensede forløpet på jorden, og hvis det renner over fra løpet til høyre og venstre, er det viktig, tristhet og gråt . På samme måte, hvis vannhjulet kjøres gjennom husene og husene, er det et godt liv hvis vannet er rent og friskt . Og det ble sagt : Den som eier rennende vann, vil få lederskap og nytte . Og den som ser en gryte full av søppel og søppel og har vasket den og fjernet det som er i den, så er den overbelastet . Og den som så vann strømme fra føttene, ble utsatt for drypp . Og den som så et vannhjul flyte med vann utenfor byen og inn i det i et spor med klart vann, og folk prise Gud, den Allmektige, og drakk av vannet sitt og fylte karene fra det, og de var i en epidemi som evakuerte dem fra dem, og Gud den allmektige forsynte dem liv, og hvis de var i vanskeligheter, ville Gud den allmektige gi dem velstand med konstant regn . Og hvis vannet i vannhjulet er brunt, salt eller kommer ut av vannhjulet som er skadelig for folket, så er det et ondskap som blir presentert for mennesker og spres blant dem en generell sykdom som kulde om vinteren og feber i sommer eller ubehagelige nyheter om reisende . Og den som ser en vannkvinne som en slavejente til hagen sin og var en singel han giftet seg med, eller kjøpte en hushjelp for å gifte seg med henne, hvis han har en kone eller en hushjelp, blir hun gravid med ham hvis hun drakk landet hans eller frukthagen hans . Vannhjulet i huset indikerer korrupsjonen til kvinnen i huset . Og den som ser at vannhjulet har gått ut av banen og skadet folk, så vil det være dårlige nyheter . Og servitrisen kan være kvinnen . Og den som ser et vannhjul avskåret, det er en boikott mellom ham og en kvinne . Og det ble sagt : Den som ser at han er bak en krok, vil dø . Og den som ser at han trekker fra et vannhjul, han vil bli plaget av det gode og leve et godt liv . Og den som ser at han drikker ferskvann fra en bekk eller en elv, så vil han lide et deilig liv og et langt liv, og hvis det er mørkt vann eller vann, er hans liv i angst og frykt eller nød . Og det ble sagt : Det er en sykdom like mye som han drakk av den . Kanskje indikerer bekkene kroppens årer at kroppen vokser ved vanning ….
…Og den som ser vann strømme et sted, det slår på fruktbarheten til det landet det året, fordi Gud den allmektige sa: ~ Vi helte vann ut av vannet .~…
…Og den som så at han kom inn på et bad og syntes det var skittent eller at han ikke liker å ha noe lignende på badet, overdriver han bekymringen ….
…Og det ble sagt at den som så at han hadde blitt kristen og at han hadde spist før ham og ikke spist av det, indikerer at han begikk umoralske handlinger og ikke er fornøyd med Guds splittelse overfor ham ….
…Og den som ser at en kristen har gjort noe som ikke er tillatt i islams religion, for eksempel å gå opp et fyrtårn eller prekestol eller lignende, så tolkes det som en ulykke for ham og innvielsen av den som ikke har noen religion på dette stedet som hersker ) og fremveksten av kjetteri der og hans folk som forakter islams religion ….
…Når det gjelder de kristne, tolkes de på måter at hvis han ser at han har blitt kristen, så indikerer han at han er i feil, kjetteriets vei og hans ikke-tro på islams religion ….
…Og den som ser en kristen, han vil vinne seier over motstanderen hvis han har krangel med noen fordi den kristne kommer fra seier ….
…Og den som ser at han har samleie med en kristen kvinne, så vil han slå sultanen med penger han er født i, og det ble sagt at visjonen om ekteskapet indikerer øyets glede og oppnåelsen av glede, og kanskje samleiet av incest indikerer det forbudte barnet, og kanskje indikerer mannens ekteskap med moren hans død i byen der han ble født, selv om han var fraværende fra henne. Gå videre fra verset, og det ble sagt at bare den som bryter livmoren eller mangler rettighetene, ikke ser det, og han kan komme tilbake etter det ….
…Og den som ser en kristen som blir muslim, han vil konvertere raskt eller dø raskere ….
…Kan en ikke-muslim? Som en jøde eller kristen, for å uttrykke visjonen eller forklare den, eller er denne kunnskapen spesifikk bare for muslimer … ? Vårt svar på dette spørsmålet er at vi må vite noe viktig, det er at sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, da han sa i al-Sahih : { Det er ingenting igjen av profetdommen bortsett fra heroldene . De sa: Hva er Guds sendebud? Han sa at den rettferdige visjonen blir sett av en muslim eller sett for ham . } , Visjonens opprinnelse er lagt, og den er primært religiøs; For den som sa disse ordene, har bevist at han krysser visjonen med hjelp av den edle Koranen, og Koranen er Guds mirakuløse ord hver gang og hvert sted, og det er derfor ofte i noen visjoner noe av det ting som er fraværende, som hvis vi søker Koranens hjelp til å tyde dem, ser vi sannheten og verifiserer dem . Det ble også bevist at han krysser visjonen gjennom den andre åpenbaringen. Det er den rensede Sunnah, som har blitt en referanse for de som gir uttrykk for hva den inneholder av de profetiske ordtakene, og dens eier beskrev den ved at Gud sa : [ Det er ingenting annet enn en åpenbaring åpenbart . Hans kunnskap er veldig sterk ]. Og den som i sitt uttrykk refererer til en av disse to kildene, så utmerker han seg i enhver ferdighet, men det er et uttrykk som bruker andre ting eller ved hjelp av andre ting, for eksempel bruk av fysiognomi, eller å vite situasjonen til seeren tett, eller søker hjelp fra kunnskap om forholdene i samfunnet, og dette kan gjøres av en ikke-muslim, men jeg liker ikke å kalle det et uttrykk for en visjon, men heller en analyse av samfunnet eller personligheten, eller en studie av det, og dette er fordi uttrykket er en fatwa og navnet har et koranisk eller religiøst premiss, og ikke-muslimer er fri fra det, akkurat som det ikke er tillatt for ikke-muslimer å våge å gjøre det, selv om bare navnet . Det er også nødvendig å kjenne de viktigste uttrykksverktøyene, nemlig Koranen og Sunnah i utgangspunktet. Disse er kanskje ikke tilgjengelige for ikke-muslimer, og ikke-muslimer vil ikke henvise til dem . Noen referanser har nevnt og bevist eksistensen av noen ikke-muslimske uttrykk og delt dem i divisjoner, inkludert : 1 / Uttrykkene er filosofer, slik som : Platon og Ptolemaios . 2 / Uttrykk fra leger, som : Galen og Hippokrates . 3 / De som uttrykker fra jødene, slik som : Hayy bin Akhtab og Kaab bin al-Ashraf . 4 / Uttrykkene er kristne, slik som : Hunayn ibn Ishaq og Abu Mukhaled . 5 / De som går forbi magiene, som : Khusra, Anu Shar, Wan, Kashmur og Hormuz . 6 / Krysset er blant de arabiske polyteistene, som : Abu Jahl, Abu Talib og Abdullah bin Abi . 7 / Overgangen er blant prestene, som : Sateh, Abu Zara og Awsajah . 8 / De som uttrykker er blant tryllekunstnere, slik som : Abdullah bin Hilal, og Qurt bin Zaid al-Abli . Men de som følger disse uttrykkene merker at de er avhengige av saker som ikke har noe å gjøre med Koranen eller Sunnah i uttrykk, men du ser dem avhenge av spå fortelling, jinn eller alle slags magi og andre metoder for prøver å kjenne det usett forbudte . Bryr folk med tidligere kjedsomhet seg om drømmer? Ja, bevis på dette kom. Og fra det : Det kom i 1. Mosebok : Kapittel 8: 40 , s. : 66 følgende : Josef sa til fengsels eiere : [ Er ikke Guds uttrykk kort av meg? ]. I Josefs uttrykk for kongen sa han : [ De to drømmene er en . Og det ble gjentatt fordi saken ble bestemt av Gud, og Gud skyndte seg å gjøre det. ] 1. Mosebok : Kapittel 32: 41 , s : 69. Det er mange andre fortellinger, men dette er eksempler, og Gud vet best ….
…Og den som ser en kristen som kommer inn i Haram, så blir han muslim og er trygg fra det han frykter og advarer ….
…Han så som om det var en kristen omvendelse : den utdyper velsignelsene fra den allmektige Gud og beskriver den som noe som ikke er helliget . Hvis han ser at han har endret seg fra islams bolig til polyteisme, så soner han for den allmektige Gud etter sin tro ….
…Og den som så at skipet sto sammen med ham i stillestående vann, de var stive og lenger unna å unnslippe ….
…As-Sahab : betegner islam som er menneskers liv og frelse, og det er grunnen til Guds allmektige barmhjertighet for å bære vannet som skapelsens liv i, og kanskje indikere kunnskap, rettsvitenskap, visdom og forklaring, fordi det inneholder den milde visdommen når den løper med et vannkorn i luften, og når vann blir presset ut av den . Kanskje indikerte det soldater og kamerater, for å bære vann som indikerer skapelse av vann . Kanskje indikerte det de kommende kamlene som spiret med vann, som mat og lin, da det ble sagt at de pekte på skyer, fordi Gud den allmektige sa : “ Ser de ikke på kamlene, hvordan de ble skapt ”. Kanskje hun antydet skip som kjører i vann i annet enn land eller himmel, og som bærer en vind med vind, og hun kan henvise til en kvinne som er gravid, fordi de begge bærer vann og tar det i magen, med mindre hennes Herre tillater henne å ta kast den ut, og kanskje indikerer hun selve regnet, fordi det er fra henne og på grunn av henne, og kanskje det indikerte symptomene på sultanen, hans pine og hans befalinger, og hvis de var svarte eller med dem der var bevis på pine, da det var tordenbolter og steiner i det, sammen med det som var nedstammet av mørkets folk da de anså dem for å regne dem og førte dem til pine, og på samme måte som folket i Helvete, den som ser skyer i hans hus Eller sank ned på ham i fanget som muslim hvis han var en vantro, og han fikk kunnskap og kjennelse om han var en troende, eller han bar sin kone hvis han ville gjøre det, eller tilbød sin kamel og sitt skip hvis han hadde noe av det . Hvis han ser seg selv ri på skyene, eller han ser henne som en slavejente, gifter han seg med en rettferdig kvinne hvis han er sølibat, eller reiser eller Hajj hvis han håper det, ellers kunngjør han kunnskap og visdom hvis han søker, ellers han blir ledet av en soldat eller et selskap, eller han kommer i selskap hvis han er kvalifisert for det. Ellers reiste sultanen ham på et hederlig dyr hvis han var en av dem som søkte tilflukt hos ham og var til fots, ellers ville han sende ham til Naguib som budbringer . Og hvis han ser suksessive skyer komme ved siden av seg, og folk derfor venter på vannet, og det er fra skyene på himmelen som ikke inneholder noen tegn på pine, så presenter det aspektet hva folk forventer, og hva de forventer av det gode som tilbys, eller selskap som kommer, eller soldater kommer tilbake, eller konvoier som kommer inn . Og hvis han så det falt til bakken, eller det kom ned på hus, i dekar eller på trær og planter, så er det voldsomme regner, gresshopper, en katt eller en fugl . Og hvis det er noe tegn på bekymring og hat i det, som gift, sterk vind, ild, steiner, slanger og skorpioner, så er det et raid som forandrer dem og banker dem på plass, eller en campingvogn som forstyrrer død av de fleste av dem som døde i deres forbrytelse, eller en kjær og en abscess pålagt av sultanen på dem, eller gresshopper og en bjørn som skader deres planter Og deres sameksistens, eller læresetninger og kjetterier spredte seg mellom deres topper og kunngjorde dem på deres hoder, og noen av dem sa at skyene er en barmhjertig konge eller en medfølende kraft, så den som blander skyer, han blandes med menn blant dem, og den som spiser skyer, han drar fordel av en mann med tillatte penger eller visdom . Og hvis kombinasjonen hans fikk visdom fra en mann som ham, så oppnådde kongen visdom og en konge, og hvis han så at våpenet hans var av tortur, er han en mand i nød . Hvis han ser at han bygger et hus på skyer, vil han oppnå en hederlig, lovlig verden med visdom og høyde . Hvis han bygger et palass på skyer, unngår han synder med en visdom som gagner dem og oppnår gode ting som han vet . Hvis han ser skyer regne i hånden, oppnår han visdom og kjører visdom på hånden . Hvis han så at han snudde skyer som regnet ned på folk, ville han få penger og folk fikk fra det . Og skyene hvis det ikke er regn i det, og hvis han er en av dem som tilskrives staten, så gjør han ikke av Gud rett og gjør ikke rettferdighet, og hvis han tilskrives handel, gjør han ikke oppfylle det som følger eller det som er garantert . Hvis han tilskrives en forsker, er han skeptisk til sitt arbeid . Hvis han er en håndverker, er han en klok mester i industrien, og folk trenger ham . Og skyer er sultaner som har hånd over mennesker, og folk har ingen hånd over dem . Og hvis en sky med torden og lyn stiger opp, ser det ut som en majestetisk hersker som truer sannheten . Og den som ser skyer synke ned fra himmelen og regner et generelt regn, da trenger imamen inn til det stedet som en fin imam i dem, enten skyene er hvite eller svarte, og når det gjelder de røde skyene til andre tider, er det nød, sedisjon, eller sykdom . Noen av dem sa: ”Den som så skyer som steg opp fra jorden til himmelen mens jeg forble et land, så indikerer det godhet og velsignelse, og hvis visjonæren ønsker en reise, gjøres det for ham, og han kommer trygt tilbake, og hvis han er ikke skjult, han strekker seg etter det som søker ondt, og noen av dem sa at skyene som stiger opp fra jorden ”Til himmelen indikerer det reise, og det indikerer hvem som kom tilbake fra reisen . Og en mørk sky indikerer mørke, og svarte skyer indikerer sterk kulde eller tristhet ….
…Og den som tror at det er vann eller melk i flasken han drikker av, så indikerer han pengene fra den tjeneren. Når det gjelder bollen, hvis den er tom, er den ikke prisverdig, og det kan indikere hindring, og hvis det er noe som spises og brukes av den, blir den tolket av å reise og oppnå godhet og nytte ….