…Og Khaled Al-Isfahani sa: ~Den som så at en fugl kom ned fra himmelen og tok en rullestein og kastet den på kappen eller svelget den, da ville han telle kunnskap, og det kan være en fordel .~…
Drømmer om krysser en stor elv
(116 betydninger av å drømme om krysser en stor elv)…Og den som ser en dommer med en balanse i hånden, han skal dømme mellom skapelse og sannhet ….
…Og den som ser en umoralsk kvinne eller en ekteskapsbryter, hvis han er en av rettferdighetens og religionens folk, så er han god og ekstra og velsignende, og hvis han er blant korrupsjonsfolket, så mangler han gjeld og begår incest, og forekomst av ondskap og skade ….
…Elv Hvis du drømmer om å se en ren elv, vil du raskt lykkes med å nyte glede tider, og virksomheten din vil blomstre og blomstre . Men hvis elvenes vann var overskyet og gjørmete, vil du leve et liv fullt av intens konkurranse med de som trenger seg sammen med deg . Hvis du er omgitt av vann på grunn av strømmen av elvvann, forutsier dette midlertidig trykk i nærheten av arbeidet, eller at du vil lide av angst for at dine personlige nyheter vil komme til ørene til mennesker, noe som vil skade omdømmet ditt . Hvis du drømte at du seilte i en ren elv, og du så lik på bunnen av elven, forutsier dette at problemer raskt vil følge dagens gleder og gleder . Hvis du ser en tørr elv i en drøm, forutsier dette sykdom og uflaks ….
…En elv er i en drøm en flott mann . Og den som kommer inn i det, er en blanding av en av de eldste menneskene . Og han roser ikke å drikke av elven fordi den allmektige sa : (Han sa : Gud plager deg med en elv, så den som drikker av den, er ikke fra meg, og den som ikke gir ham mat, er fra meg, bortsett fra den som svelger et rom med hånden, og de drakk av det, bortsett fra litt av dem ). Og den som ser at han hopper fra en elv til den andre siden, han vil bli frelst fra lidelse og nød og seire over fienden . Og det ble sagt : Elva indikerer reise . Og hvis vannet renner i markedet og folk utfører vask og drar nytte av vannet, er det rettferdighet fra sultanen i flokken hans, og hvis den løper over takene og går ned til rundene, så er dette en urettferdighet fra Sultan eller en fiende som overvinner folket . Og den som så en elv som kom ut av huset hans og ikke skadet noen, det er en kjent han gir folk . Og den som så at han hadde blitt en elv, døde . Og den som slo ham som gjørme fra en elv, han ble truffet av en mann som var redd . Og hvis han drikker av vannet sitt når det er klart, vil han bli velsignet med et godt liv . Og den som ser at han hopper fra elven til Shattah, da vil han bli frelst fra sultanens onde og vinne seier over fiendene . Hvis han ser en elv strømme fra huset sitt og folk drikker av det, hvis han er rik, indikerer det godt og fordeler for folket i landet, og mange mennesker vil komme til huset hans som trenger det . Og elven i en drøm er et godt arbeid eller kontinuerlig levebrød . Og den elleville elven er bevis på helvete . Og elven er en rettssak, og den ulydige kan ha ulydighet, kulde, kulde og fred, og øke levebrødet, og Tigris er veldig alvorlig . Og den som ser at han går på vannet i en elv, det indikerer hans gode tro og gyldigheten av hans sikkerhet . Se også Sakia ….
…Kan jeg fortelle visjonen til et av de to uttrykkene og krysse den, og deretter fortelle den til et annet slik at han krysser den helt annerledes? Svaret er : Ja, det kan skje . Årsaken til dette er forskjellen i forståelse, evner, evner og mestring, fra et uttrykk til et annet, og uttrykksvitenskapen har sine verktøy gjennom hvilke visjoner uttrykkes, og i henhold til uttrykkers dyktighet fra å mestre disse verktøyene, han blir bedømt av kvaliteten eller mangelen på det . For å avklare bildet litt, gi et eksempel på leger, noen av dem lykkes med å diagnostisere sykdommen glimrende, mens noen ikke klarer å gjenkjenne den, selv om de er like i vitenskapelige kvalifikasjoner, og derfor kan den dype betydningen av visjonen kanskje ikke dykke inn i det, og det kan dykke strålende inn i det, så noen av forbipasserende er gode på Dykke er langt avstand, og noen av dem kan ikke gå utover kysten, og noen av dem synker, men for noen få avstander, så den som er sterkere og høyere i krysset, er han mer genial, og omvendt, og så sa kongen til sitterne ( Hvis du skal se synet du krysser ) Yusef 43: det vil si , du ber til det er slutt, og du vil huske dets slutt, og språkforskere sier : Å overvinne vannet ved å svømme, et skip eller noe annet, kalles det : kryssing, som om krysset går fra utsiden av synet til det indre, og dette er dykkingen jeg mener…
…Når det gjelder sauene, den som ser at han har truffet en vær, er i stand til å dra nytte av en stor, ugjennomtrengelig mann som er kjær, og den som ser at han kjører og bruker den som han vil og væren adlyder ham, så han erobrer en stor mann og bruker ham slik han elsker, og hvis ikke væren adlyder ham, følger ikke mannen ham og den som ser at han bærer en vær på ryggen, bærer han forsyningene til en stor mann og den som ser at han kjemper mot en vær, så kjemper han mot en enorm mann, så den som beseirer dem, er vinneren, og den som ser en vær som dør eller slaktes og deler sitt kjøtt, da dør en stor mann og deler pengene sine, og den som ser at han slaktet en vær for annet enn å spise eller drepe den, så vil han få sin fiende og den som ser i huset hans en slaktet vær, så er det Noen av familien hans dør, og den som ser at han spiser værkjøtt, så spiser han av pengene til en stor mann, og den som ser at han steker en vær, så blir han syk eller plaget med th nød, og den som ser at han har truffet værer mindre enn ti eller ser henne i pengene sine, så hvis han følger noe eller om det er en kvinne med ham, bor han ikke i det arbeidet, og den kvinnen blir ikke hos ham til hun dør eller forlater henne, unntatt med antall værer han så, og hvis hun økte og økte til ti, følger han et folk og slår en stor autoritet. Og den som ser at han har brakt hodene til værer, han vil bli ført med hodene til fiendene sine, og den som ser at han har slått en moderfår, da vil han slå en hederlig skjebnekvinne som blir befruktet. Melk en moderfår, han vil få tillatte penger, og den som ser at han har slaktet en moderfår, så yen som en kvinne og den som ser at han beiter et sau med lam, så følger han folket, og hvis han ser at han har slått henne eller hennes besittelse, så vil han plage mye bytte, og den som ser at han har gitt ham sesam, så plager han et velsignet og hederlig barn, og den som ser at han slaktet lam annet enn kjøtt, så dør han for ham eller noen av familien hans og den som ser Hvis han slo en geit, hans konge eller kne, så slår det høye og status med en stor mann, og den som ser at han drepte en ukjent geit, eller slaktet den, eller gjorde noe med den, eller eide en gruppe av den, så går fortolkningen av væren og geiten forløpet for sauene, bortsett fra at sauen er mer hederlig enn geiten, og den som tror at han har truffet en alvorlig Det slår en gutt , og den som ser at han spiser bestefarens kjøtt, han vil få litt penger fra en gutt…
…Stor edderkopp En stor edderkopp i en drøm betegner at fiendene er i ferd med å overvelde deg og ødelegge deg . Hvis du dreper en, forutsier dette at du vil lykkes i prosjektene dine etter en lang skuffelse og fiasko ….
…Ibn Sirin sa: Den som så at han badet i et hav eller en elv, det indikerer religion og underkastelse til den allmektige Gud, og det ble sagt at den som så at han ble badet med rent rent vann, hans kjennelse er kjennelsen om tvetting, og i I tillegg til det, tilrettelegging for det hinsidige, og hvis vannet ikke er klart eller rent, er dets uttrykk mot det, men det er ikke noe håp. Hans godhet ….
…Hvis den går ut i en dal eller en elv, går den ut av hendene på en hersker eller hersker, oppvigling eller raid ….
…Og den som ser at han har kommet ut fra en grop eller en elv, og hvis han er syk, vil den allmektige Gud helbrede ham, og hvis han blir fengslet, skal han bli frelst ….
…Al-Kirmani sa: ~Den som så at han svømte i en elv eller et rom i den, så er dens tolkning som havets tolkning, men kongens sted vil være den som er uten ham .~…
…Den som ser en ren, søt elv, det er et godt liv og ro om gangen, spesielt hvis han drakk av den, og det ble sagt at et syn på elven ville bli tolket av kongens agent, og hvis han så det i et kjent sted, det er nødvendig at det er en faktor i det, så er det ham ….
…Og den som ser at det er en elv midt i frøet, det er ikke Mahmoud ….
…Når det gjelder havet, er det autoriteten, og elven er en hersker uten den. Så den som ser havet eller står på det, så vil det skje noe med ham fra sultanen som han ikke ønsket. Og den som ser at havet mangler og har blitt en kløft, da svekker myndigheten og går bort fra de landene havet har gått fra, og den som ser at han kom inn i havet ved å svømme til han ikke ser, dette er hans fortapelse. Og den som så at han druknet i et hav eller en elv og ikke døde i det, da drukner han i denne verdens spørsmål, og kanskje var han mange synder og synder, og den som så at han gikk inn i et hav eller en elv og slå ham fra bunnen og gjørme og gjørme, så blir han truffet av dem fra sultanen eller en gammel mann, og den som ser at han er en dykker i havet, dykker på perler eller noe annet, så han gikk ut, fordi han søkte kunnskap eller penger, og det traff det i henhold til den tilsynelatende mengden perler og andre, og den som så at han henter vann fra havet eller elven og legger det i en bolle, da treffer han penger fra en hersker , og hvis vannet er mørkt, blir han redd og den som ser at han badet eller avvask fra sjøvannet eller elven, og hvis han var syk, kurerte Gud ham eller hadde en gjeld som Gud styrte, eller var bekymret, hvis Gud ville han var bekymret, eller fryktet sikkerhet, eller i et fengsel, han gikk ut fra det til godt, og hvis han så at han gikk på vannet i et hav eller en elv , så indikerer det hans gode religion og gyldigheten av hans sikkerhet, og den som så et svakt vannhjul like mye. Et menneske skal ikke drukne i det, for det er et godt liv for mennesker hvis det er vanlig eller for de som eier det vannhjulet Et menneske i det, for det er et godt liv for mennesker hvis det er generelt eller for en som eier det vannhjulet spesielt, og den som ser at havet har reist seg fra jorden, så er han en hersker som frykter at han blir lurt eller urettferdig, og den som ser at han har kommet inn i et hav eller en elv, så kommer han inn i en linjal eller en hersker, og hvis han er syk, vil sykdommen hans bli mer alvorlig, og hvis han går ut fra det, slår det bra fra sultanen og bærer bort fra ham. Og den som ser at han har kuttet et hav eller en elv til den andre siden, så kutter han dem eller en høyde og blir frelst fra det. Og den som ser at han drikker ferskvann fra en elv eller et vannhjul, så vil han lide gleden av å leve og et langt liv, og hvis det er bittert eller mørkt, er hans liv i bekymring, frykt eller nød og det ble sagt at han er syk like mye som han drikker, og hvis han ser lite vann i et kar eller på et sted hvor han er fengslet, så ble han født, og hvis han ser at han har blitt skjenket varmt vann på ham der han gjør ikke føle seg, da blir han fengslet eller syk eller plaget av dem eller redd for jinnet i det omfanget av varmen hans og den som så Hvis han falt i vannet, ville han falle i alvorlig nød eller lidelse, og den som tror at han bar vann i en bolle, og hvis han er fattig, så rammer han penger eller en singel han er gift eller gift, hans kone eller umma bar sin kone eller slavejenta, og hvis han ser at han bar vann i et plagg eller i det han nekter for å ha med vann i det, er forfengelighet og den som ser Han drikker vann fra et krus eller en kopp eller lignende. Hvis han er sølibat, gifter han seg, og hvis han ser at han tømmer vann i en krukke eller en cache eller en pose eller noe annet, blir han gift med en kvinne og den som ser at han kjører vann til hjemmet sitt, da blir alt godt drevet til henne, og den som ser at vann har strømmet i huset hans eller øynene brister i det, for det gråter øynene på en syk person eller farvel til en reisende eller på annen måte, og den som ser at kanalen til hans hus eller frukthage er i gang, hvis han er bekymret, vil han bli løslatt. Hvis han ser det blokkert, blir doktrinene hans blokkert av ham…
…Og den som ser at han hopper over en elv, en brønn, en grop, en klippe eller lignende, så blir han fra en ubehagelig tilstand til en god tilstand og rømmer fra en ubehagelig sak og blir levert før ….
…Og den som på et sted ser en elv med blod eller en flytende takrenne, så han utgyt blod ….
…Og den som ser at sand trekkes ned som en elv, blir det tolket som en kontinuerlig strøm av penger, og det ble sagt at rød sand ville overgå til gull, hvitt for sølv og svart for penger .)…
…Og den som ser en elv av flytende ting, da vil han ha næring, godhet og velsignelse, fordi Gud den allmektige sier: “Det er elver med vann som ikke er urene, elver med melk som ikke har forandret seg, og elver med vin med glede for drikkerne . ”…
…Og den som ser en elv med vin, det er på to måter. Hvis han kommer inn i den, vil han bli rammet av oppvigling og skade, og hvis han ikke kommer inn i den, skal han skifte hodet over ham ….
…Og den som så at han rotet seg i et hav eller en elv, han ville bli truffet av sultanen, og kanskje den gjørmete betydde å tenke på verdslige saker ….
…Og den som så at nakken hans ble slått med stor fylde, og det er bevis for ondskap i det, og bankingen fant sted med smerte, så indikerer det at han begikk store synder, og det kan være en forsoning eller en belønning og en personens hode kan indikere kapitalen ….
…Hvis skjeden var liten, vant hans fiende, og hvis den var stor, vant hans fiende ….
…Og den som ser en stor perle, det er at det oppnås mye penger og det selges at det vil bli tolket ved tilegnelse av kunnskap, og hvis det ikke er fra familien, vil det føre til anskaffelse av det gode ….
…Og den som ser at han har blitt en stor prins og var i stand til for ham, så er det en økning i pompa hans, og hvis han ikke er i form, er det en ulykke og en prøvelse ….
…Den som ser at han har begått en stor forbrytelse, blir det tolket på fire måter: begå en forbudt sak, forekomsten av noe skjult for den, en duell og ikke å ta den rette veien ….
…Låsen og nøklene : Når det gjelder den som åpner en lås, hvis han er sølibat, vil han gifte seg, og hvis det er en godtgjørelse for bruden hans, så vil han skille seg fra henne, så nøkkelen er nevnt, og låsen er hans kone . Som dikteren sa : gjør det i en sla … og mottok låsebryteren bare for å bli fengslet Vinju ham for å be, sa Gud den allmektige : ~ Erobringen Tsfhawwa har kommet til ~ 0, la den komme til seier . Og hvis det er en tvist der det er seier og dom for ham, sa den allmektige Gud : ~ Vi har åpnet en klar åpning for deg .~ Og hvis han er i fattigdom og ikke er i stand til å åpne for ham fra verden det som brukes av en kone, eller fra et selskap eller fra reiser, så stopp . Og hvis han var en hersker og ikke var i stand til å dømme, eller en mufti ikke kunne utstede fatwaen, eller et forbigående, og et spørsmål var vanskelig for ham, ser det ut for ham at han har lukket seg for ham og kan skille mellom en ektepar eller partnere, rett eller galt, i henhold til visjonens omfang . Når det gjelder nøkkelen, indikerer den fremgang med autoritet, penger, visdom og godhet . Og hvis nøkkelen til himmelen oppnådde stor autoritet i religion, eller mange rettferdighetsverk, eller han fant skatter eller penger som er tillatt som arv . Blokkeringen av nøkkelen til Kaaba holder tilbake en stor sultan eller imam, og deretter på denne måten i nøklene . Nøklene er makt, penger og stor fare, og de er tøylene . Gud den allmektige sa : “Han har grunnvollene til himmelen og jorden .” Betyr autoriteten til himmelen og jorden og deres skattkammer . På samme måte sa han i Qarun : ~ Så lenge bryterne er så sterke eller kraftige .~ Han beskriver pengene sine og pengeskapene . Den som ser at han har slått på en eller flere nøkler, han vil slå på makt eller penger så mye som det . Og hvis han ser at han åpner en dør med en nøkkel til han åpner den, så er nøkkelen en bønn som skal besvares for ham og foreldrene eller andre i den, og ved dette innfrir han hans forespørsel som han ber om, eller han søker hjelp fra noen andre og får den . Ser du ikke at døren åpnes med nøkkelen når han vil, selv om nøkkelen ikke ble åpnet av seg selv, og han pleide å søke hjelp i denne saken av noen andre ? På samme måte, hvis han så at han åpnet et tårn med en nøkkel til han åpnet det og gikk inn i det, så vil det bli en stor lettelse og stor godhet med bønn og andres hjelp for ham . Og låsen : en garantist, lukker døren ved å gi en garantist og åpner låsen er en frigjøring og utgang fra garantien . Og hver lukking de er, og hver åpning er Faraj . Og det ble sagt at låsen betyr ekteskap, og åpningen av låsen sies å være påkallelse, og jernnøkkelen er en mann med stor ulykke, og den som ser at han har åpnet en dør eller en lås, vil gi seier til den allmektige ordtaket : ~ Seieren er fra Gud og en åpning er nær .~…
…Al-Kirmani sa: ~Den som så at han flettet sammen fingrene, dette ville være motgang og fattigdom, og den som så at han samlet fingrene på et sted, da ville han være god, og kanskje samlet han bønnen i et palass, og kanskje han indikerte sammenslutningen av brorens barn . ~…
…Vinelven er bevis på fyll fra kjærligheten til Gud den allmektige og vender seg bort fra hans forbud ….
…Uttrykk og uttrykk bruker ordet ( uttrykk ) særlig på tolkningen av visjonen . Uttrykket er : overgangen fra tilsynelatende syn til dets indre . Dette er Raghebs mening . Det ble sagt : hensynet til tingen betraktes som noe av det til og med får en viss forståelse av dette blir fortalt av al – Azhari . Opprinnelsen av uttrykket er avledet fra : timer , som er forbikjøring fra arrangementet til arrangementet , og grupper på språk mellom vann og ikke – vann bypass, sa de : i vann overskrider en svømmer eller et skip eller et annet så- kalte : transitt . De sa : husk at leksjonen er tilfellet som når ut fra betrakteren for å vite hva som ikke er scenene . Det sa : krysset noen formildinger tolket visjonen . Og : krysset av å understreke overdrivelsen i den . I den nedlastingen : ~ Hvis dere går over til visjonen om ~ (1) som du ber til en slutt, og du vil huske penger henne . Krysset : navnet på en skuespiller fra handling gjennom , sa : gjennom visjonen og krysset alle tolket ord . Abu Bakr var må Allah være fornøyd med ham over de mest fremtredende følgesvenner, kjent tolkning av visjoner og uttrykk, og hvordan blir læreren hans Allahs sendebud, læreren av nasjonen alle , blitt beskrevet som en av ledsagerne, som i den ~ erobringen ~ (2): ~ en av de uttrykte folks syn etter Allahs sendebud på ham ~ . Det er også beryktet for sine ord, visjoner om Imam Abu Bakr Muhammad bin Sirin Ansari Basri lojalitet, født i 33 av avdøde i 110 av og tilskrevet ham en bok ( uttrykk for syn ), en trykt og nevnt av Ibn al – Nadim i indeksen , som er boken som ruller mellom folket på vegne av : ( lagprat i tolkning av drømmer ), og se flaggknappen totalt (25 \ 7 ) finne tilstrekkelig oversettelse i henhold til en mektig Zrcelli og endte der andelen ikke – gyldigheten av bøker av Ibn Sirin . En annen verden er : Abdul Ghani bin Ismail Nabulsi, en av sufiene , og har mange publikasjoner, inkludert : ( parfymerende skapninger i uttrykk for en drøm ) inneholder ting og oppfatninger, og navnene på kvinner og kvinner kan ikke forekomme bare sjelden som det kan være umulig å se noe av etterlivet og dette og at det var sufiene. Det er sant at det sies at det har blitt oppfylt og økt på dette feltet , og mange forfattere har berømmet hans arbeid, som professor Muhammad Qutb , da Jeg sier : I denne delen vil jeg snakke om metodene til uttrykkene og de nødvendige forholdene som må gis i overfarten , og før dette påpeker jeg at det er mange moderne og gamle uttrykkere , jeg leter ikke etter dette i deres navn, men jeg vil snakke om tilnærmingen som mange av dem følger gjennom min oppfølging av dette emnet . . Jeg sier : Mabro-visjoner nylig delt inn i tre seksjoner : 1 – Seksjon I : Eierne av denne seksjonen reflekterer ikke bare litt viker unna uttrykket og lukker døren til å lære uttrykk , og at han ble fortalt et spørsmål om uttrykket og kvalitet svarte : den innsikten strekker seg med en og forhindrer læring , og destinasjonen denne saken vi har hørt fra noen gamle Mchaikhana-aktede Gud, har nåde for dem som døde , og velsigner oss i vår tid . B – Seksjon II : The Hola I motsetning til den første delen , utvide uttrykket , og retorikken i spørsmålet om visjoner i hver kommune , Palmchaffhh, transport, og selv ved å skrive til eieren eller andre , og noen av Hola funn forteller deg utfordret gjennom tolking og hvordan tolkningen av visjonen som er ansvarlig for dem . C – Seksjon III : strekningen mellom Hola og Hola kors men Palmchaffhh bare , og krever at eieren av visjonen er flytende og hindrer overføring bare smalt , og Hola , så mye uhemmet uttrykk : og fortelle deg om hvordan tolkningen noen ganger . Kanskje den ettergivenhet i uttrykket av visjoner , og åpne døren på hvert bord, og et foredrag noe ulykke i disse dager , og her er jeg ikke imot uttrykk for visjoner som en vitenskap , men mot lempning i uttrykket av visjoner , og åpne den døren på alle bord og foredrag noe ulykke i disse dager, og her er jeg ikke mot uttrykket Visions som en vitenskap, men mot ettergivenhet i uttrykket, ikke undersøker, ikke spør om tilstanden i den visjonære, og ber om visjonen, dens ordlyd, og dens tid. Dette er ting som kreves for overfarten for å muliggjøre det optimale uttrykket , og derfor finner du blant uttrykkene som tåler hørselsvisjoner som sier at graden av korrekthet i hans uttrykk ved å lese det ikke overstiger femti i Cent !! Jeg sier ikke at det bare er Almtsahlain som har skylden , men at den første delen så vel som eierne tar feil – etter min ydmyke mening – Begrepet visjoner ikke bare dømmekraft , men dømmekraft og lær og praktiser ferdighetene med å oppnå og utvikle og mestre , de skiller seg fra person til person ; Ja, det er dømmekraft når Josef, Jakobs sønn, dem fred og velsignelser fra den Allmektige sa ~ Ijetbik som din Herre og lær deg tolkningen av samtaler og nåde til deg og hele Jakob, som fullført av foreldren av Abraham og Isak som din Herre vet, klok ~( Yusuf : 6 ). Ibn Abbas sa i sin tolkning ( og lærer deg tolkning av samtaler ) noe av visjonens uttrykk , og lærer deg så vel som å vite hva folk tolker ham snakke (3)). Ja , det er dømmekraft når Jakob , og når Abraham og Daniel og Muhammad over dem som profeter og fred , samt ledsagere når Abu Bakr, må Allah være fornøyd med ham og Omar ibn al – Khattab og Othman bin Affan og Ali ibn Abi Talib og Abdullah bin Abbas og Abdullah ibn Amr ibn al – Aas og Anas bin Malik Salman Al-Farsi, Huzaifa bin Al-Yaman, Aisha bint Abi Bakr Al-Siddiq, må Gud være fornøyd med dem alle , og andre . Men når andre ikke gjør det . . . , Er ikke alt en firaasa , men den inneholder firaasa , inspirasjon , og fradrag i Koranen, Sunnah, språk , ordtak , og andre ting som er kjent for å alle som er interessert i denne kunsten . Kom til høyre enige om å snakke om Abu Hurayrah, måtte Allah være fornøyd med ham sa : Jeg hørte Allahs sendebud være med ham si : ~ ikke bare profetier igjen av misjonærene ~ , de sa : Hvilke misjonærer? Han sa : ~Det rettferdige synet ~ (4) og dette er Bukhari’s ordlyd . Den datum av Imam Ahmad fred være med ham, sa han : ~ drømmer er sett av muslimer eller se ham ~ (5). Betydning : at åpenbaringen avbrutt av hans død fred være med ham og forblir det den lærer ham hva som bare vil være den visjonen som den troende ser , så vel som inspirasjon, nyheten som den vil bli lokalisert ikke profeter fortalte også profeten fred være over ham i en alder av ordtaket har vært i De forente nasjoner før du Mahdthon – enhver visjonær og det ble sagt : har rett og Bukhari sa : å ha rett på tungene . Det var ikke i min nasjon, inkludert en av Omar bin al- Khattab var ~ enige om (6). Han fortalte mange av de hellige om Omowo fraværende , ble også fortalt denne inspirasjonen , kan vi spørre, hvilken inspirasjon og hvorfor si i dag ? Jeg sier : Imam Ibn Hajar sa i Al-Fath : Hemmeligheten var i inspirasjonssyklusen i hans tid, må Gud velsigne ham og gi ham fred og dens overflod etter ham , overvekt av åpenbaring for ham, må Guds bønner og fred være med ham, som var våken og ønsket å vise mirakler fra ham , så det var passende at ingenting skjedde med ham i hans tid , og da åpenbaringen ble avbrutt av hans død, falt inspirasjonen for hvem Gud har utpekt for sikkerhet fra forvirring i det .. og ved å benekte at dette skjedde til tross for overflod og hans berømmelse er arroganse til de som benekter det . Ibn Hajar detaljerte i al-Fath forskjellen mellom inspirasjon og visjon og nevnte at inspirasjon er : det som beveger hjertet til en vitenskap om at han blir fristet å handle på uten slutning. Abizaid Dabbousi av imamer i springen , sa at det offentlige at det er ikke tillatt å handle bare når den har alle de argumentene i døren er tillatt , og sa ordene siste Sinear . han var profeten fred være med ham noen ganger kutte visjon følgesvenner Viabbarha en det enten på hans ord , Og dette er fra saken om utdannelse fra ham, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og det som fortelles om dette er det som ble rapportert av Ibn Sh Wahab sa : så profeten fred være med ham en visjon Vqsa til Abu Bakr sa : ~ O Abu Bakr , jeg så som om jeg gikk foran deg og jeg Vsbaktk grad Bmrqotin og en halv ~ og hemostats : klasse . Abu Bakr sa : O Allahs sendebud , Allah Iqdk til hans nåde og tilgivelse, og jeg lever etter deg to og et halvt år . Denne hadithen ble nevnt av al-Suyuti i de viktigste kjennetegnene og tilskrev den Ibn Saad, men den er mursal (7). Dette er en firaasa fra Abu Bakr . Ibn al- Qayyim sa sin bok ( rullebaner ) (8): ~ Fysiognomien var og vil forbli statusen til hjemmene :~ Vokt dere for tilbedelse, og dere er vi ~(9), og det bare fordi det er Guds lys som kaster i hjertet av sin tjener skiller han mellom rett og galt og den nåværende arbeidsledige og oppriktig og falsk . den nåværende arbeidsledige og sier : strømmen er utsmykket og analyse, de arbeidsledige mot ham , sa : kvinner forstyrret eventuelle tomme ornamenter er arbeidsledige , og som betyr at han skiller mellom en ting og mot ham, og denne fysiognomien i henhold til troens kraft på , det var sterkere tro det er en av dømmekraft . Ibn Masood kan Allah ha sagt om ham : Avars folk tre : Aziz Yousef, hvor han sa til sin kone : ( han sa at han kjøpte fra Egypt til sin kone Akrami hvilested kan være Infna eller vår sønn ) ( Yusuf : 21 ). datteren til Shoaib da hun sa : ~ Astijrh ~ ( historier : 36). Abu Bakr i Umar, må Allah være fornøyd når Astkhalafh . det var mange følgesvenner, Gud velsigne dem Athlon dem , og vennen må Allah være fornøyd med ham i forkant av det er den største nasjonens skjønn og etter Omar ibn al – Khattab må Allah være fornøyd med ham , det er det han sa til noe : Jeg tenker også, men han sa også , og nok i Frasth OK Te Rabbo i kjente stillinger – noe som ikke er feltet for samtalen vår (10), og som jeg også sa : dømmekammerater tror fysiognomi , og ut av denne typen fysiognomi av liv og lys, som Ahbhma Gud for hvem han vil av sine slaver , og som lever hjertet så og opplyst, knapt Frasth galt , bekrefter dette verset : ~ Jeg tror det var død Vohieddinah og fikk ham til å gå Nora inn mennesker som ham i mørket er ikke utenfor dem så vel som Zain for de vantro hva de gjorde ~( Anaam : 122 ). Dersom uttrykk for visjoner Balfrash det er mye når Aner ikke betyr at det avstår når andre , men jeg har den forskjellen i forhold til få og mange bare , kan det være i denne alderen av Gud gir ham fysiognomi , var Jah i diskusjon : « Frykt den innsikt av troende, er det sett av lys av Gud (11). i følge til den guddommelige hadith fortalt via Abu Hurayrah sa Abu Hurayrah sa : Allahs sendebud fred være med ham : at Gud sa : Det er uvanlig for meg og Lea var Aznth-krigen , og nærmere min tjener, noe jeg liker enn antatt av ham , og fremdeles nærmer Abdi seg til Balnoavl til jeg elsker ham , hvis jeg elsket deg hørt at han hører , og hans synet som han ser med , hånden som han slår med , og foten han går med , og spurte meg til Oattiynh , og mens min søker tilflukt til Oaivnh . Det jeg nølte med om noe er jeg en skuespiller som nøler med den samme troende død og jeg hater Madsth ~(12), og å være at det gjør ham dra nytte av det de hører fra vitenskap, visdom og forkynnelse av de gode opplevelsene som er nyttige, og gjør at den også ser at Guds lys er i himmelen og jorden fra statene om å stå, hans tro og hans tro . Han sa Mark Mnari i sin bok og kommenterte foredraget som gikk foran : ~ frykt innsikt fra den troende .~ fysiognomi : slutningskroppene til mennesker og former , og farger og hans ord , om hans moral og dyder , og laster , har Gud Tepe om oppriktighet, og sa : ~ hvis versene i Mtosameen ~ ( stein : 75 ), og sa : ~ du kjenner Besimhm ( Baqarah : 277 ), som er avledet av å si hoppa syv språklig moderfår , og kalte på de syv han bytter avstander i å holde , var fysiognomi underslag av Arif vurdere for eksempel personen og identifisere saken , som er av to typer : Den første : En type som oppstår for en person fra et sinn at han ikke vet årsaken – og det er en slags inspirasjon, som kalles den oppdaterte eieren, som i nyhetene : “ Hvis det er en modernist i denne nasjonen, så er det Omar. ”(13) Denne inspirasjonen kan være i en tilstand av våkne eller drømme , dette er den første typen Og sannheten er at den er : en tanke som angriper hjertet og spretter på den som et sprang Løven er på byttedyr, og denne firaasa er i samsvar med troens styrke . Seco nd : være industriutdannet , det vil si å vite hva farger, former og mellom temperament og etikk , naturlige handlinger , og visste at det var en konstant forståelse , sterk på fysiognomi (14). . . Konklusjonen Jeg kommer til det etter alt dette samtalet . . . Det er noen som krysser visjonen med inspirasjon, det er de som krysser den med inspirasjon, og det er de som krysser den med industri og utdanning, men det må påpekes her at det er bedre for en person å ikke si om seg selv at hans uttrykk kommer under overskriften fysiognomi eller inspirasjon, fordi dette er renselsen av sjelen, og Gud den allmektige sier : “ Ikke rens deg selv. du vet er avdekket ~( stjerne : 32 ). Begrepet visjoner er ikke bare basert på fysiognomi, men det er basert, og på den andre inspirasjonen, og oppfinnsomhet i det vitenskapelige baserte uttrykket på kunnskapen om Koranen og Sunna og kunnskap av opprinnelsen til denne fortolkningskunsten i betydningen eller avledningen av navnene og et eksempel på dette blir fortalt i Saheeh Muslim fra Anas ibn Malik Han sa : Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa: “ En natt så jeg de sovende som om jeg var i garnisonen til Uqba ibn Rafi, og vi kom til Rutab fra Rattab Ibn Tabab – en mann fra folket i Medina tilskrev ham denne typen god våthet – Han sa, må Guds bønner og fred være med ham : Så jeg vendte storhet for oss i denne verden og konsekvensen for oss i etterlivet, og at vår glede »(15) , som er oppfylt og avgjort dens bestemmelser . Budbringers fred være med ham den første hindringen : en konsekvens, Rafie : ansiennitet og lystig : religionens stabilitet og fullføring av dens bestemmelser . Noe annet enn hermeneutikk Balostakkak : tolkning som treffer ordspråk og likhet : fortalt av Bukhari i sin Saheeh fra Abdullah ibn Umar at profeten, fred være med ham, sa : ~ Jeg så som om opprørshodet, en svart kvinne kom ut av den byen – inntil Bmhaah ble sagt : Mhaah av stor vekt, som er al – Juhfa – som er navnene på stedene i byen – så jeg uttalt at byens pesten ble overført til det . “(16) Muhallab sa : Dette vision of the Department of vision expressive. Det ble rammet av idealene, og ansiktet til representasjon som er avledet av navnet på ( svart ), to ord : dårlig, og sykdommen hvis det ble installert to ord med hverandre til venstre ord til deg : svart, Valrcol hellig fred være ved ham utgang, inkludert En samling av hennes navn, og utbruddet av poesien hennes tolket også, at det som vekker ondskap kommer ut av byen . Hun bemerket her at ikke all svarthet rynket pannen i en drøm som visjonene som jeg fortalte deg : Du bør vurdere flere ting, blant annet tid på Åpenbaringen, og byen var den gang landet infisert, så bevist Aisha, måtte Allah være fornøyd, sa : ~ Vi har gjort byen til et Oba land Gud ~ (17). Profeten kalte hellig fred være med ham for å formidle Gud Abaha til den kjekke sa : ~ Å kjære for oss, byen og bevege deg beskyttet av den kjekke ~ (18), så du kan se bak synet og fargen på svart , dermed uttrykt sin avledet fra suverenitet er ikke fra dårlig , og så det som er viktig her er mangfoldet av uttrykk og dets metoder , og mangfoldet av uttrykket til sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, for visjoner og sendebudet av Gud var med sine følgesvenner som ville uttrykke visjonen og fortelle dem årsaken til hans uttrykk som det forrige eksemplet . . . Ta også dette eksemplet : På autoritet fra Abu Musa på profetens autoritet, må Guds bønner og fred være over ham, sa han : Jeg så i en drøm at jeg vandret fra Mekka til et land med palmer, så han og jeg gikk til det punktet at det var Al-Yamamah eller Hajar. Så hvis Madinah smekker, og jeg så i synet mitt at jeg ristet et sverd, ble brystet hans kuttet av. Han ble skadet av de troende på en søndag, så en annen ristet ham, og han returnerte det beste som var. Så det er hva Gud førte med seg fra erobringen og innsamlingen av de troende, og jeg så også på den en ku, og Gud er god. Så hvis de er en gruppe av troende på en søndag, og hvis godhet er hva Gud har brakt med seg etter belønning av ærlighet som Gud har brakt til oss etter dagen i Badr ~ . Dette er teksten i en muslimsk (19) . Valmlahz her at profeten fred være med ham fortelle følges visjon og han sa, og denne utdanningen fra det , og som også fortalt av Ahmad i sin Musnad fortalt fra Anas at Allahs sendebud fred være med ham, sa han : ~ jeg så mens du sover se om jeg Mirdif ram var Zbh mitt sverd brutt , har vært å plassere jeg drepe eieren av bataljonen , og en mann av folket i huset mitt dreper ~ (20),. drepe Allahs sendebud fred være over ham Talha bin Abi Talha eier av vantro banneret , og drepte Hamza bin Abdul krav kan Allah være fornøyd med ham . Al- Nawawi sa i å forklare den sanne muslimen Kommenterer til hadiet til Ibn Abbas : at Allahs sendebud fikk meg til å si til sine følgesvenner : “ Den som blant dere ser en visjon, l og fortell det, gi det til ham . . . ~ Etc. (21), sa dommeren :betydningen av begrepet de ofte gjør også, som om han sa : ville . I moderne induksjon klar over visjonen, og spørsmålet om tolkningen, sa forskerne : en bærbar datamaskin og be om at Gud velsigne ham og lære dem å tolke dyden og inkludere I henhold til hva Gud den Allmektige vil informere det usett, og det kom i den autentiske hadithen av Al- Bukhari. Han, må Guds bønner og fred være med ham, sa : Mens jeg sov, kom jeg med en kopp melk, og jeg drakk den slik at jeg kunne se vannet . ”(22) Hadithen er allerede nevnt, og den var den første av sendebudet, må Guds bønner være over ham. Han ga melken til kunnskapen , og det er viktig for oss her når vi snakker om lovligheten av å lære visjonen og spørre om det som kom fra fortellingen om Abu Bakr bin Salem at Guds bønner og fred være over ham. Han sa til dem : “ Gi det. ” De sa , O Guds sendebud, dette er kunnskapen som Gud ga deg , så han fylte deg med nåde , så jeg foretrakk en skønhet og jeg ga den Omar Han sa :“ Du ble skadet. ” Her , må Guds bønner og fred være over ham, fra følgesvennens nyheter om å låne ut visjoner til deres avhør av dem . Han, må Gud velsigne ham og gi ham fred, som Ibn Hajar sier i Al-Fath : Han var flytende i visjonens uttrykk, og han hadde en deltaker i det blant dem fordi mangfoldet av dette ordtaket ikke er gitt til dem som trente i det og stolte på en kvinne . Han kommenterte hadithen og sa : I hadithen var lærdens legitimitet til å stille spørsmål og teste sine ledsagere i deres tolkning . Han sa et annet sted : dyden til uttrykk for synet , hva det innebærer tilgang til noe av det usett og hemmelighetene til organismer (23). Den krysset også må være kjente lignelser i Koranen og dets betydning , og for å vurdere varslings og ordtak og avledning av språk og deres betydning og være en verden av hva som skjer på tunger av mennesker , og det trenger krysset i tillegg til å lære mye om seerens tilstand , er det ingen feil å spørre ham om sitt arbeid eller hans jobb , alder , sosiale status og alt Det han anser nødvendig er det som bevises av kunnskapen om hans problem eller hans synet , og krysset her er som en lege. Hvis pasienten holder tilbake informasjon om sykdommen sin, kan han gjøre en feil i diagnosen og foreskrive feil medisin til ham, og det er nødvendig å ikke skynde seg til spørgeren og den ansvarlige, og det ble rapportert fra Ibn Sirin, må Gud vær nådig med ham, at han var Hvis det er en mekanisme for et visjonsproblem der han holdt seg full av dagen, spør han eieren om seg selv, sin bransje og hans folk, og dette kan selvfølgelig skje med den ferdige krysset og det er ikke synd for ham å slukke en slik tid, og det er ingen tvil om at det meste av det som ble fortalt på Ibn Sirins autoritet, ikke trenger lang tid på å uttrykke det og tenke på det. Men jeg nevnte ham fordi tilstedeværelsen av dette fra ham til tross for hans knapphet og hans uttrykksdyktighet er bevis på viktigheten av fortelling, og fortelling er nyttig for å verifisere fortellerens ord og bli kjent med hans tilstand når det gjelder rettferdighet, sannferdighet, rettferdighet og visjonstid . . Og andre ting som kan være behov for ved overfarten, og ikke burde kjede seg eller sint spørsmål som krysser – spesielt – når du ikke vet noe flytende så mye faller i denne alderen som et resultat av telefonsamtaler fra mennesker – mann eller kvinne – ikke kjenner dem krysset, trenger det å stille spørsmål Hans spørsmål om dem kan bli avvist av noen av spørsmålene og tolkes ved å forstyrre hans privatliv . I tillegg til spørsmålet om en viktig religion ved krysset, og administratoren må være ærlig i svaret Vslah mann eller ondskapsfolk, med et sterkt forhold, sa kunst : å spise honning for en muslimsk tolkning søthet av Koranen og den mannlige i sin hjerte, som er den utro søtheten til verden og Gnimetha, Valray i kontrast til religion, trosbekjennelser og land må – når man overfører syn – ferdigheter overføres til krysset, og å fortelle ham om eieren, mann eller kvinne, hans sosiale alder . . . Etc., og alt det han ser som krysset er nødvendig for å uttrykke den overførte visjonen ble nevnt av Ibn Hajar interesse for ordene fra profeten fred være med ham : ~ Fra synet av Vliqsa Oabbarha ham ~ (24) vers sa : ~ Vliqsa ~ for å minne historien sin og følger brøkene til ingenting er igjen av dem. Kutt effekten hvis du følger den . Sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, spurte og spurte, og han er Guds sendebud . Det kom i hadithen : En mann ved navn Muti’a ibn al-Aswad så i drømmen at han ga ham en pung med datoer , så han nevnte at for Guds profet, måtte Guds bønner og fred være over ham, og han sa : “ Har noen av døtrene dine vært gravide? ” Sa han. : Ja, med en kvinne fra sønnen min . Laith . . Hun er mor til Abdullah. Han, må Guds bønner og fred være med ham , sa : “ Hun vil føde en gutt. ”Og hun fødte en gutt , så profeten, må Guds bønner og fred være over ham, kalte ham Abdullah og Hanakah med en dato og kalte ham velsignelse . . Denne hadithen ble nevnt av al-Haythami i Majma ‘al-Zawaid (25) og tilskrevet al-Tabarani , og den var ikke inkludert i en av de ni bøkene . 77 ________________________________ (1) Yusuf : 43 (2) Ibn Hajar . Op – (434 \ 12) (3) Elvir og Zabadi – tolkning av Ibn Abbas . Op. Cit. P. 193 (4 ) Fortalt av Bukhari i boken om uttrykk for dørmisjonærer , se åpningen (12 \ 375 ) – op – fortalt av 0 Ahmad i Musnad Abu Hurayrah – en referanse tidligere . (5 )) Fortalt av muslim i bønnebokdøren er forbudt å lese Koranen i bøyning og nedbøyning som i kjernefysiske ( 4/196 ) – op -. (6 ) Fortalt av Bukhari i Book of Virtues of the Companions døren til dyderene til Umar ibn al – Khattab, som i åpningen (7/42 ) – op -, og muslim i boken om dyderne til Companions door av dyderene til Umar ibn al – Khattab, som i kjernefysiske ( 15/166 ) – forrige referanse -. (7 ) Jalaluddin Suyuti – store egenskaper – (2 /115 ). (8 ) rullebaner mellom hjemmene pass opp for tilbedelse og din hjelp vi søker til Muhammad ibn Abi Bakr Ayoub Zorai – Arab Book House – Beirut , i 2, i (1393 – 1973 ) for å oppnå : Mohammed al – Feki . ( S. 115 ). (9 ) lys : 5 . (10 ) جاء في الحديث الصحيح الذي أخرجه مسلم من طريق ابن عمر عن عمر قال : قال : عمر : ( وافقت ربي في ثلاث : في مقام إبراهيم وفي الحجاب وفي اسارى بدر ) انظر : النووي شرح صحيح مسلم (167 \ 15 ), ولا شك في فضله رضي الله عنه كما قال حين احتج نساء النبي عليه في الغيرة : عسى ربه إذ طلقكن أن يبدله أزواجأ خيرا منكن فنزلت الاية بذلك , وجاء في الحديث الذي ذكره مسلم أيضأ موافقته في منع الصلاة على المنافقين ونزول الأية بذلك (167 \ 15 ) وجاءت أيضأ موافقته في تحريم الخمر , قال النووي : فهذه ست وليس في لفظ الحديث السابق ما ينفي زيادة الموافقة , والله أعلم . (11 ) رواه الترمذي في كتاب تفسير القران باب تفسير سورة الحجر . ورواه الطبراني والبخاري في التاريخ , وحكم عليه الألباني بالضعف . (12 ) أخرجه البخاري في كتاب الرقاق باب التواضع (11 /341 ) كما في الفتح – مرجع سابق -. (13 ) يشير إلى الحديث الذي سبق ذكره في فضل عمر وسبق تخريجه ص 58 (14. ) Mohammad Razi Almsthr Bouktaib analfabet – fysiognomi guide til kunnskap om etikk av mennesker og deres natur som om de var en åpen bok – prestasjonen til Mustafa Ashour – publiserte Koranbiblioteket 21-22. (15 ) fortalt av Muslim i sin Sahih i Book of Revelation, som i atom (15 / trettiett ) – op -. (16 ) Fortalt av Bukhari i boken om uttrykket hvis døren så at ting ut av Keh og live her sist gjenstand (12 /425 ) og i døra : svarte kvinner (12 /426 ) – op -. (17 ) Fortalt av Bukhari i boken om dyder av byporten til hat for profeten fred være med ham at byen naken erobring (99/4 ) – op – muslim i Hajj- boken og døren til byen favoriserte gulrot i en bolig by å forklare atom (9 /0 15 ) – op -. (18 ) Fortalt av Bukhari i boken om dyder av byen , i døren til hat mot profeten fred være med ham at byen ble avdekket som i erobringen – den forrige referansen . ( 4/99 ), som forklart i den kjernefysiske sanne muslimen . Forrige referanse . I boken til Hajj og døren til byen favoriserte gulrot i en boligby (150 \ 9 ). (19 ) Godkjent og uttale av Muslim See : Fath Bari , en bok i dyder av profeti snakk om tegn (627 \ 6 ) – op -. Og for å forklare kjernefysisk muslim i boken Åpenbaring (31 \ 15 ) • op .. (20 ) Fortalt av Ahmad i resten av palmen Almktherin i håndflaten til Anas bin Malik . (21 ) fortalt av Muslim i Book of Revelation, som i atom (30 \ 15 ) – op -. (22 ) mens jeg sov, kom jeg Bakdh melk og drakk av den til jeg ser vanning . . Tilbud utladet s. 30 . (23 ) Ibn Hajar Fath al – op – (440 437 394 \ 12) 0 (24) gir alumna, s. 65 . (25) Al -Haythami – forrige referanse – (7/184) ** Sitert fra Dr. Fahd Al-Osaimi…