…Og den som ser at han er bundet til et tre eller tre, det er ikke Mahmoud ….

Treetrær betegner kvinner og menn av forskjellig moral . Å se trær er et tegn på krangel, og ukjente trær er et tegn på bekymring og nød, spesielt hvis han ser dem i en drøm om natten . Hvis det er kjetteri, blir det opphørt, eller hvis han er utro, blir han muslim . Hvis seeren er en vantro, blir han muslim eller en synder, angrer han . Uansett hvilke trær som er spesifikke for mashmum, som henna- og rosentrær, indikerer de mestere av godhet og kunnskap uten handling eller å si uten handling . Å se hva som er spesifikt for mashmum og sitronsaft, som appelsin og sitron, er spesifikt for mashmoum, og restauranten, som appelsin og sitron, og handling, og ord og handling . Å se hva som er spesifikt for mutam, ikke mot møll, slik som palme og valnøtter, indikerer herrene som ikke tar det de har, bortsett fra ved å utøve innsats og tretthet . Å se det som ikke er en restaurant eller snuse, som poppel og sypress, indikerer gjerrighet og gjerrighet . Hvert tre som bladene faller fra, indikerer fattigdom og rikdom, bevaring og glemsomhet, gleder og sorger . Og hvert tre som ikke slipper bladene, er et tegn på lang levetid, evig levebrød, rikdom og standhaftighet i religionen . Og den som så at han lå på trær, hans barn vokste . Og den som planter et tre som er hengt, da gifter han seg med et folk og treffer ære . Og et tre som ikke har frukt, betegner harde, store menn som verken har rikdom eller gode . Og treet med tornene er en vanskelig mann . Og den som så at han hogg et tre, døde sin kone, og hvis et tre tørket ut, ville en syk dø der . Og trebark er en dam . Og den som ser at han planter trær i en lund, han vil få barn . Og den som så at trær omringet et fjell, etterkommerne av byen ville formere seg . Og treet foran huset indikerer det lojale . Treet som Gud den allmektige snakket med Moses, fred være med ham, indikerer nærhet til Gud den allmektige . Treet indikerer Guds allmektige nåde, og det tørre treet er veiledning og næring . Å sitte under et tre med mennesker er et bevis på at den allmektige har godkjent. Hvis søkeren er en vantro, en muslim eller en ulydig, vil han omvende seg, og et velsignet tre i en drøm indikerer en god retur, og et godt tre som et palme er et godt ord, og et ondt tre er som en melon , et ondsinnet ord . Og den som ser at han høster av et annet tre enn frukten, tar han penger uten løsning . Det ble sagt : Treskjæring er en sykdom som rammer kutteren og dens mennesker ….

…Satellitt tre 52 – Aisha – må Allah være fornøyd – sa : Jeg så i en drøm som om tre satellitter falt i en to Vqsst min visjon til Abu Bakr – må Allah være fornøyd med ham – da han begravde profeten – fred være med ham – i mitt hus, sa Abu Bakr – må Allah være fornøyd med ham -: Dette er en av månene dine, og det er det beste (1). * ; Og i fortelling (2): Aisha – må Gud være fornøyd med henne – sa: Jeg så tre måner som falt i rommet mitt, så jeg spurte Abu Bakr – må Gud være fornøyd med ham – og han sa, A Aisha, hvis du tro din visjon, det beste av folket på jorden vil bli begravet i ditt hus tre. Da Guds sendebud – må Gud velsigne ham – ble arrestert Salaam – sa Zidfan Abu Bakr meg : O Aisha, dette er din beste måne, og han er en av dem . ( Da ble Abu Bakr og Omar gravlagt i huset hennes ). Umar ibn al-Khattabs visjon om at han vil dø. 53 – På myndighet fra Maadan bin Abi Tabha al-Yamari at Omar bin al-Khattab – må Gud være fornøyd med ham – sto på talerstolen på fredag ​​og priste Gud og priste ham, da nevnte han Guds sendebud – må Guds bønner og fred være med ham – og nevnte Abu Bakr – må Gud være fornøyd med ham – da sa han : Jeg så en visjon jeg ikke ser, bortsett fra tilstedeværelsen av meg som jeg så var et par Decca Enkerna (3). Og i en fortelling sa han : Han nevnte for meg at det var en rød hane, så Ali Asma bint Umais, kona til Abu Bakr – må Gud være fornøyd med dem , fortalte henne – og hun sa : En ikke-arabisk mann vil drep deg . I romanen (4) sa : Jeg så i en drøm som om Decca Enkerna tre klikk, sa jeg : Oagami, som om fra kommandoen – må Allah være fornøyd med ham – at Assanh Abu Lu’lu’ah og døde i år 23 AH . (1) Fortalt av guvernøren i (( Mustadrak )) sa sann tilskrivning Golden Ali var enig, korrigert . (2) Denne romanen ble fortalt av Tabarani i (( stor )) , guvernøren og Bayhaqi i (( kataloger )) og tilskrevet riktig . (3) Fortalt av Ahmad med en autentisk kjede av fortellere . (4) Det er med herskeren i fremtiden ….

…Og den som ser at han har gitt nøtter eller mandler, han vil slå penger i den grad det er, og granateplet er en stor, hederlig mann som er blitt befruktet, og fiken er nåværende penger som ikke lyver, og ingenting av fruktene kan endres, og oliventreet er en velsignet mann. Hvis det er søtt, eller en sum penger, eller en gutt som rammer ham, eller det er bedre for en sønn, kanskje det er en kvinne, den som ser at han eide et granateple og spiste av det, så må han være en slave pike. Hans besittelse, han mottar fra den energien like mye som han hadde av den, og det ble sagt at den som så at han hadde truffet mange epler, han traff penger i henhold til det han så fra antallet, og som så at han hadde slo et eple som han luktet, så har han en sønn som lukter det, og bananer har penger til eieren av denne verdenen og en gjeld til eieren av gjelden og mye penger og gjeld tilsvarer bananer Og hvis det er ett, to eller tre trær, de er mange barn, og vingården er en sjenerøs mann. Hvis han ser at han er en vingårdskonge, så er han med en sjenerøs mann, og det ble sagt at den som så at han plantet en vingård, ville han bli plaget av prakt og glede, og de hvite druene i hans tiden er verdens friskhet og godhet, og på annet enn sin tid vil han motta penger før den tiden han Han ba ham om det, og det kan være det. Det er ikke forbudt, rosiner til enhver tid, penger i alle fall, og spise en gul frukt i en drøm, som kvede, pærer, fersken, våt, vannmelon og lignende er en sykdom, og det som var grønt av det, er ikke en sykdom, og hver syre av fruktene er en bekymring og tristhet unntatt for sitron, epler og tindved og alle andre søte frukter enn det som er nevnt ovenfor, er næring og penger og godhet, og den som ser at et stort tre har mye å bære det med sin overflod av tenner, han vil lide kraft og en spiker, og hans liv vil bli forlenget. Den som ser at han plukker fruktene fra trærøttene, krangler med en hederlig mann og er seirende i krangel, og den som ser at han er på et høyt tre, han klamrer seg til en stor mann eller rømmer fra det han frykter og advarer. Hvis han er sølibat, gifter han seg med en kvinne og den som ser at han falt fra et tre eller falt fra det, er ingenting mellom ham fullført. Og mellom de som har tenkt å være knyttet til ham, og den som ser at han falt fra et tre og dør, så går han til grunne av en gammel mann, og hvis det blir brutt av ham, går det mennesket til grunne. Og den som ser at han eide en rekke trær, så følger han en gruppe i en tilstand av ledelse, ære, ledelse eller så videre, og den som ser et ukjent tre, naken Fra papir, vil han bli plaget av sorger og sorger, og den som ser et stort, visnet tre fordi det ikke er noe godt i huset hans, og den som ser et hus som vokser og forlenger i huset sitt, så stiger hans minne og hans rykte stiger, og hvis han ser at han har et tre som har frukt og har ikke papir, så har eieren av det religion bortsett fra god oppførsel, og hvis det har papir og ikke har frukt, så er eieren av god oppførsel og har ingen religion. Et tre blir rotfestet, hugget ned eller visnet, så blir han alvorlig syk eller dør og kan indikere at noen av familien hans døde i stedet for ham. Hvis treet er for noen andre, så faller en mann ut av levebrødet eller dreper ham, og den som ser i eller utenfor hjemmet sitt eller det lavere eller høyere der det er typer trær som vokser og hvor de to vindene er i det. huset er en ulykke der kvinner samles for å gråte og sorg, og den som ser at han spiser tyggegummi fra trær, han spiser en forbindelse av en manns penger så mye som tyggegummi…

…Spørsmål : Er det tillatt for påtalemyndigheten å kutte visjonen? Påtalemyndigheten i Cut Vision velkommen hvis væsken kvinnen finne en samtale flau på krysset ,. Og spørgeren hadde sett en god visjon der det var tydelig god tiding for ham, så han vendte seg til andre og bøyde seg for å få vite uttrykket . Ifølge å hadith av Ibn ‘ Umar sa : Jeg så i en drøm Ka n i hendene på en del av Aestbrq – som tykkere brokade – og ikke et sted jeg ønsker i Paradise ikke fløy til ham , han sa : Vqsstha Hafsah , Vqstha profeten fred være med ham sa profeten, fred være med ham : ~ jeg ser Abdullah, en god mann ,~ Fortalt av muslim i sin Sahih (1) , som ble rapportert av Ibn Umar også, sa han : den mannen i den livet av profeten fred være med ham hvis han så et syn kutt til Allahs sendebud fred Må Gud velsigne ham og gi ham fred, så jeg ønsket å se en visjon om at jeg ville fortelle til profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Han sa : Jeg var en gutt ung Azba , og jeg sov i moskeen på tidspunktet for Allahs sendebud fred være med ham og så søvn som om to konger Okhmana, de gikk meg til ilden , Hvis er foldet Kti godt , og hvis du har to horn Kqrna godt , og hvis folket kanskje kjenner dem de laget, sa jeg : Jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden ( tre ). . Han sa : Vlekayama-kongen sa at profeten fred være med ham : ~ Ja, mann Abdullah hvis han ba natten ~ . Salem sa : Abdullah sov da ikke om natten, bortsett fra litt avtalt ord om dampen (2). Denne hadithen, som Ibn Hajar sa i Al-Fath, inneholder påtalemyndighetens legitimitet i å fortelle visjonen, og Ibn Umars høflighet med profeten, må Guds bønner og fred være over ham, og hans frykt for ham slik han ikke fortalte hans visjoner selv , som om når auraen hans ikke påvirket ham å fortelle det selv , så han ba det til søsteren om å bevise det (3), likeledes Ikke sikker på når han uttrykte , og Al-Tabarani brakte ut med sin kjede av fortellere på autoritet fra Abu Bakr at Aisha sa : O Guds sendebud, jeg så tre måner av Hein på rommet mitt . Han sa til henne : “ Hvis du tror på din visjon, vil han bli begravet i ditt hus det beste av paradisets folk. ” Så grep Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham , hans beste måner, så ble Abu Bakr fanget, deretter ble Omar tatt , og de ble gravlagt i huset hennes (4). The Sunnah for krysset når du begynner å uttrykke å si : god , eller god eller så bra , og denne optimismen . Det ble rapportert som å si at mer enn en av ledsagerne til Allahs sendebud, denne Abu Bakr sa da uttrykket : som ratifiserte din visjon og før profeten fred være med ham , har premier i Snih fortalt fra Umm Fadl sa : O Allahs sendebud Jeg så Ka n I mitt hus et medlem av medlemmene dine . Han sa : ~ Jeg har sett godt . Fatima føder en gutt og ammer ham ~ (5). Vel eller hun fødte Hasina » Vordath melke sønnen QTM sønn av Abbas bin Abdul Muttalib . Det er rapportert at profeten fred være med ham, sa han : ~ Fra visjon tilbudt ham, la ham si til de som tilbød ham : good ~ . Således gikk resten av hans følgesvenner på denne tilnærmingen , var Omar ibn al – Khattab må Allah være fornøyd med ham , hvis han gjentok synet, sa : Å Gud, hvis det er bra, har vi det , og det var ondt Vltna . Han sa Abdul Razak Muammar Ayoub Ibn Sirin sa : Abu Bakr hvis han ønsket å uttrykke Alraia , sa han : å bli ratifisert så vel som din visjon, så vel som (6). Samt krysset for å skille mellom hva prise i en drøm og nedvurdere i årvåkenhet , slik drag skjorte for menn , er hun i en drøm Mahmoud har vært gjennom det profeten fred være med ham til alder av religion, men i kjølvannet av Gud Almspl har lovet klær , og denne presten . Jeg understreker her er veldig viktig å ikke håpe på en ordre av tilbakefall , at visjonen som holdt ut mer enn ansiktet til den er plassert i henhold til ordene i den første forbigående som hit , og gjorde ikke vondt det for de som er smittet etter , fordi det er ikke bare i bane rundt skaden rett i uttrykk for en drøm , å nå dette Til Guds ønsker i det han satte som et ordtak, som Ibn Hajar og andre sa (7). Hvis han ble truffet, burde han ikke spørre noen andre , og hvis han ikke ble gjort, burde han spørre om den andre , og spørgeren skulle informere ham om hva han har . Noen forskere har uttalt noe av den andre litteraturen om at det ikke er noe bevis det inkluderer : som ikke gjenspeiler visjonene ved soloppgang og ved solnedgang og ved middagstid og om natten , noe som – etter min mening – ikke er noe bevis for at det ikke er synd for de som jobber ellers , er det ingenting galt. De som krysset ved soloppgang eller ved solnedgang eller om natten , og det som ble rapportert om solnedgangen mellom Satans horn, er ikke relatert til uttrykk for visjoner, og Gud vet best . __________________ (1 ) Fortalt av Bukhari som i erobringen av uttrykket i boken av døren Alaestbrq og komme inn i himmelen i en drøm (12 \ 03 4 ) – op – og muslimske fortalt i boken om dyder av sønn av dyder av følges ibn Omar, som i den kjernefysiske (16 / 38 ) – op -. (2 ) allerede utladet , s. 33 (3 ) Åpen ( 12/437 ) – op -. (4 ) fant ham ikke i de ni bøkene som ble fortalt av al . (5 ) Fortalt av Ibn Majah i boken Åpenbaringsuttrykk – døren til åpenbaringen av Åpenbaringen – 0 og fortalt av Ahmad i resten av håndflaten Ansar – hadiet til Umm al- Fadl ibn Abbas, en søster til lykkebringende mai Allah være fornøyd med dem alle 0 og dømt til å markere den albanske svake . (6 ) Ibn Jawziyyah – økt re – en referanse tidligere . ( 2/459 , 460 ) (7 ) Se Ibn Hajar . Forrige referanse . ( 12/396 – 432 ). ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Og den som så at han steg ned fra toppen av et fjell, han ville stige ned fra sin stilling og være en mangel i sin rett, og det ble sagt at det å gå ned fra toppen av fjellet og andre ting er en retur fra noe eller annet enn det han håpet på ….

…Daniel sa at hvert tre som folk har kjære, fordi det indikerer en hederlig mann med stor skjebne, og hvert tre som folk har et foraktelig, det indikerer en foraktelig mann, og hvert tre som er hopet på datoer, det går tilbake til en rik mann , og hvert tre som ikke bærer frukt, går det tilbake til en fattig mann. Og hvert tre som er i arabernes land, blir det overtatt av menn fra araberne, og hvert tre som er i hjemmene til ikke- araberne, blir det overtatt av perserne og hvert tre som ikke er kjent mens det er i en moske eller bønn, det indikerer religionen, og hvert tre som er kjent, det påvirker folket like mye Trærne som han så ….

Tree Fence Hvis du drømmer om et eviggrønt tre gjerde, betyr dette glede og fordel, og et bart tre gjerde forutsier ulykke og hensynsløs forretningsforhold . Hvis en jente drømmer om å gå ved et grønt tre gjerde med kjæresten sin, forutsier dette at ekteskapet hennes er i ferd med å finne sted . Hvis du drømmer om at du er fanget i et pigggjerde, vil arbeidet ditt bli hindret av delikate partnere eller mennesker som jobber under deg . For elskere indikerer denne drømmen sjalusi og krangel ….

…Nummer tre 3: Det kan betegne en reise, en vellykket reise og få sin eier for sitt ordtak, må Gud velsigne ham og gi ham fred (og tre turer ), og det kan indikere en velsignet deltakelse i en kommersiell virksomhet fordi han, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa ( jeg er den tredje av de to partnerne ) og kan indikere farlige ord på grunn av vantro fordi Gud den allmektige sa ( tredje) Tre )…

…Den som ser et tre av ukjent essens i et hus, da vil det samles ild der, eller det vil være et ildhus, fordi Gud den allmektige sier : ~Han har laget deg det grønne treet som ild .~ Kanskje treet var i huset eller i markedet, en krangel mellom mennesker, hvis treet var ukjent, fordi Gud den allmektige sa : ~De vil dømme deg om hvilke trær det er mellom dem .~ Når det gjelder beintrær som ikke bærer frukt, for eksempel sypress og plysj, er de store, hardføre menn som ikke har noe godt, og ingen av trærne har god vind, så ros for mannen som treet tilskrives, er som vinden på det treet og hvert tre har frukt, så mannen som tilskrives det, er fruktbar. Så mye som det bærer frukt, skynder det sin oppfatning og fordeler . Trærne som har torner er en vanskelig mann, og den som tar vann fra et tre, vil tjene penger på en mann som tilskrives typen av treet, og den som ser at han plantet trær i hagen sin, han har barn født til ham, hvis alder er like lang og kort som alderen til disse trærne, og hvis han ser spirende trær og gjennom dem To blåserende vind, for det er menn som kommer inn på stedet for å gråte, bekymre seg og ulykke ….

…Type I : Åpenbaring avskyr De har djevelen å gjøre , og resiterende selv , som kalles Bodgat-drømmer, noe som skyldes Satans list og bedrag og hans fiendtlighet overfor mennesker . (1) Et eksempel på denne typen er fortalt i Saheeh Muslim fra hadiet av Jabir må Allah være fornøyd med ham fra sendebudet Gud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa at han fortalte en beduin som kom til ham og sa : Jeg drømte at hodet mitt var kuttet av, så vi følger ham, så profeten, må Guds bønner og fred være over ham, irettesatte ham og sa : ~ Ikke fortell at Satan leker med deg i en drøm .~ (2) I andre sa Raaah Jaber : Jeg hørte profeten fred være med ham Tkd holdt en tale, han sa : til Aihdtn en av dere Btalb djevelen i søvne . ~ Sheikh Mohammed Bin Saleh Al – Uthaymeen sa Guds nåde : Røret drømmer, det forvirrer uorganisert , og ofte at Tartuffe hatet Satan den allmektige sa :~ å pakke dem som Ouamno ikke Bdharhm bare Gud ville ~( argument : 10). (3) og denne typen visjoner han Adab seks : første : å søke tilflukt med Allah fra dets onde , og denne beskyldningen er klar , Valastaazh legitim alt det er hatet . Andre : å søke tilflukt med Allah fra Satan . Å snakke : ~ hvis du så en visjon av hat Fletholh og spyttet på hans venstre tre ganger og be Gud av godhet og søker tilflukt hos Allah fra den onde ~ fortalt av Ibn Majah fra hadith av Abu Hurayrah marfoo og fortalt av muslim, også .~ (4 ) I følge romanen i en muslim fra Jabir også : ~ Olistaz Allah fra Satans tre ~ kom i en roman muslim også : ~ Afilipsq forlot tre ganger ~ som jeg vil skissere i : Tredje : å spytte mens han var oppmerksom fra søvnen sin dro tre ganger . Enhver som spytter venstre tre ganger Besqa-lys ~ og hemmeligheten til denne Gud vet ~ avsky for det han så og forakt for demonen at jeg ser at synet til høyre er ekte, ~ pekte ut venstre fordi det er skitt , og triangulering i forrige roman Muslimsk bekreftelse ~ har svart med tre ord : Altfet være uten spytt ~ og bagasse være med ham spytt mild . spytte og være med ham spytt og det meste av bagasse . fjerde : å endre siden som han var på da han så det , til sin side med det andre? årsaken til dette : optimistisk om å konvertere det og flytte, er det kanskje en annen grunn som kan plassere djevelen , og slik at synet blir fra avsky til den elskede og beveger seg fra skadelig til det gode . femte : for ikke å nevne det til en allerede , har det uttalt at en rekke samtaler korrigerer dem hva Bukhari Guds nåde via Abu Sa’eed al – Radhi Ath med ham, og han sa, ~ og minner henne om at det ikke gjør det skade ham ~(5). som gitt oss historien om mannen som snakket om visjonen om å slå nakken hans , Obi, men uttrykket er ikke Iqsa bare for de som stoler på ham , eller veileder ham ~ eller for verden for å Aabroha ham fine hva de kan og Arushdouna hva er utnevnt av dem og hva som gagner ham . Det spørsmålet er presentert her , hva hemmeligheten av det er forbudt? Fa si den hemmeligheten Gud vet – for nå oppdatert av , kanskje forklart med det tilsynelatende skadet bildet . Og vær et potensielt ~ faller estimering av Gud den allmektige ~ og indikerer at Hadeeth av Abu Razin kan Allah være fornøyd med ham brakt : ~ Visjonen om en mann av en fugl som ikke hadde krysset ~ Hvis krysset signert ~, og snakk godt . (6) som betyr : at synet om mulig tosidig ~ kryssing av en av dem skjedde i nærheten av den kapasiteten , og viser at en slik mann løfter benet han venter på Matteus uttrykker det . Sheikh ( Mohammed bin Nasser al – Albani ) Kommenterer intervjuet : ~ Visjonen om en mann på en fugl som ikke krysset hvis krysset skjedde ~ . Frank snakket om at visjon er som et kors , og så lærte oss Allahs sendebud som ikke er mangel på det, men en mentor eller en lærd eller elsker , fordi de antok at de valgte de beste betydningene i tolkningen Vtqa på tilsvarende, men nei tviler på at det er begrenset til om uttrykket som tåler syn, selv i ansiktet , og ikke en feil utelukkende , ellers er det ikke effekten av ham da, og jeg kjenner Gud ~, har påpekt at betydningen av Imam Bukhari i den boken uttrykk for hans Sahih ved å si : ( døren ikke se visjon for første forbigående hvis det ikke gjør vondt .) dokumentert av ordene av profeten fred være med ham til Abu Bakr, mens gjennom sin visjon : ~ en helte noen og savnet noen, ~ Profeten fred være med ham indikerte ikke hva Abu Bakr syndet , selv mellom denne som syndet til uttrykket av profeten fred være med ham, er den andre og den første som ble godkjent, men det viste seg å være feil dette . så ikke klipp Raak vanligvis bare å stole på det , og gi ham råd og hans kunnskap og mening, og synspunkter fra Abu Hurayrah kan Allah være fornøyd med ham fra profeten, være med ham at han vil si : ~ ikke vis Tqsoa bare vitenskapsmann eller mentor ~ i romanen : ~ ikke bare på Iqsa Wade, som skjerper betydningen av en skuespillervennlighet. Fortalt av Tirmidhi sa Sheikh Albani : S Hans kall er autentisk i henhold til forholdene til de to sjeikene, og betydningen av forrige hadith ~ Visjonen er på en mann som flyr ~ betyr at den ikke legger seg med mindre den krysser , som hvis det var på en flygende mann . ~ Så den falt og falt der den krysset, akkurat som tingen som er på foten av fuglen faller med den minste bevegelse, og dette er en representativ analogi. Den hurtigflygende fuglen har et objekt som faller med den minste bevegelse på benet . Det viser muligheten for syn på ansiktet til å tolerere det som ble fortalt, og gir oss også historien om mannen som snakket om visjonen om å slå nakken hans , Obi, men dens uttrykk er ikke bare Iqsa for de som stoler på ham , eller mentor for ham , eller verden i orden å Aabroha ham greit hva de kan og Arushdouna Hva hjelper ham, og hva som er nyttig for ham . det spørsmålet presenteres her , hva hemmeligheten av det er forbudt? Fa si hemmeligheten Gud vet – fordi de oppdaterte dem , kanskje tolket skadet på det synlige bildet – og dette er et potensial , faller estimering av Gud , og viser at denne hadeten til Abu Razin kan Allah være fornøyd med ham brakt : ~ Visjonen om en mannfugl er ikke krysset , hvis krysset er signert , ~ den hadith er bra . Betydning : den visjonen om mulig tosidig , kryssingen av en av dem skjedde i nærheten av den kapasiteten , og viser at det som kom fra Abdul Razak sa : synet ligger på det som krysser som Zllk som en mann løftet benet når han venter på steder . (7) sa Sheikh ( Mohammed bin Nasser al – Albani ) Kommenterer intervjuet : ~ Visjonen om en mann på en fugl som ikke krysset hvis den ble krysset skjedde ~ . Frank snakket om at visjon er som et kors , og som lærte oss Allahs sendebud fred være med ham som ikke er mangel på det, men mentoren eller en lærd eller elsker , fordi de antok at de valgte de beste betydningene i tolkningen Vtqa på følgelig ,, men som ikke gjør det. Det er ingen tvil om at dette er begrenset til om uttrykket er noe visjonen kan tåle selv på en måte , og ikke er en ren feil , eller det har ingen effekt på den tiden, og Gud vet best (8), og Imam Bukhari refererte til denne betydningen i uttrykksboken fra sin Sahih ved å si : ( Kapittel av den som ikke så Visjonen om den første forbigående hvis ikke vondt ). Bevist av ordene fra profeten fred være med ham til Abu Bakr mens han gjennom sin visjon : ~ A strømmet noen og savnet noen ,~ og profeten fred være med ham , indikerte ikke hva Abu Bakr syndet , selv ikke mellom denne som syndet mot uttrykket for profeten fred være hans fred er den andre og den første som ble godkjent, men dette viste seg å være feil . (9) Derfor må du ikke kutte Raak bare for å stole på det , og gi ham råd og hans kunnskap og mening, og synspunkter: Abu Hurayrah, må Allah være fornøyd med ham fra profetens fred være med ham at han vil si : ~ Gjør ikke Tqsoa-visjon bare til verden eller mentor ~(10), i romanen :~ Iqsa bare på Wade og ~ stramme navnet på skuespillervennligheten , forteller Tirmidhi Shaykh al – Albaani : tilskrevet riktig på de to sjeikens tilstand (11) , og betydningen av den tidligere moderne ~ visjonen om en mannfugl ~ den legger seg ikke med mindre den er uttrykkelig . Det er som om den var på et flygende ben, og den falt og falt der den krysset, som det som er på mannen av fuglen faller med den minste bevegelse. Dette er en analogi-analogi, hvor synet ble sammenlignet med en hurtigflygende fugl, og noe ble hengt på benet som falt med den minste bevegelse . Det viser muligheten for syn på ansiktet av tolerere det som ble fortalt, oppsummerer i hans Sunan i boken av Åpenbaringsbåndet Hassan Suleiman bin forlot Aisha, kone til profeten fred være med ham, sa : En kvinne fra folket i byen har en mannforhandler, Tri var visjonen om at mannen hennes var mer fraværende, og savner sjelden bare gravid, kommer sendebud av all fred være med ham, sier : Min mann er en kjøpmann kom ut Fterkny gravid, og jeg så på meg som sovende for å tvinge huset mitt ble ødelagt, og jeg ble født som en guttunge, sa Allahs sendebud fred være med ham : ~ bra , fordi mannen din på deg, den allmektige Gud, vil en rettferdig, og føde en gutt med rettferdighet . du ser var to eller tirs alt som kommer Allahs sendebud fred være med ham, sier at hennes , går tilbake sin mann og føde en gutt . . Kom en dag som det var Tonah , og Allahs sendebud fred være med ham fraværende , den har sett den visjonen , sa jeg til henne : onkel du w blir ikke avhørt Allahs sendebud, fred være med ham, o Guds nasjon ? Og hun sa : et syn jeg så det kom til Allahs sendebud, fred være med ham, spør ham om , han sier : ~ bra , skal sies, og jeg sa : Si meg hva? Hun sa : Selv Allahs sendebud kan Allah velsigne ham kom og ham, Voardha ham mens du introduserer . Sa Aisha : Jeg sverger at jeg dro, fortalte meg, jeg sa : Gud , den veldedige visjonen din for å imutnere mannen din , og få frem en gutt Vajra !! Jeg ble gråtende og sa : Mali yen tilbød deg mitt syn? kom inn i Allahs sendebud, fred være med ham, gråtende sa til henne : ( dømt O Aisha? ) Så jeg fortalte ham nyheten og hva som ble tolket for henne, Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham : “ Hva, Aisha, hvis du overfører en visjon til muslimen, og deretter gir den videre for godt, så vil visjonen følge det som eieren krysser . ” Aisha sa : Så av Gud, mannen hennes døde, og jeg ser henne ikke, men hun fødte et barn som er en ensom (12). Konklusjon som kommer ut av dette , den visjonen om mulig to – si ded , skjedde kryssing av en av dem nær den kapasiteten . så Jakobs sønn Joseph forbød Iqss sin visjon til brødrene sine av frykt for villfarelse og misunner ham , sa steinsønn : Allahs sendebud fred være med ham At en visjon forekommer bortsett fra en som elsker fordi han kan tolke den for ham i en måte som han ikke liker, verken med hat eller misunnelse , kan falle fra den egenskapen , eller skynde seg selv fra den sørgede og plagede , så han beordret å legge igjen en oppdatering for de som ikke liker på grunn av det . (13) VI : som spør når den dårlige drømmen også vil : bønn , og er indikert av Hadeeth av Abu Hurayrah, må Allah være fornøyd med ham : ~ Hvis han så . ENE det han hater , så la ikke Vlaisal skje av mennesker . ~ (14) og Guds visdom og jeg vet : at bønnen til enhver anledning fungerer som slavefrykt for at den gjør om Almkarh . Ifølge til noen forskere, er det en leser Seventh State of the stol, men ikke veilede ham, selv om han leser eller denne stolen i sine bønner har oppnådd to ting sammen, be og lese tilstand av stolen . Og hvis han begrenser seg til å gjøre noe av det han nevnte, vil det være tilstrekkelig å avverge dets skade, hvis Gud vil, som hadithene uttalte . Men det er bedre for ham å gjøre alt for å kombinere fortellingene . Ibn Qayyim sa i Zaad : og når det ikke skadet ham, men denne visjonen driver Almkorhh ondskap . Al-Nawawi sa : Gud nevnte ikke årsaken til sikkerhetseffekten av avsky- visjonen, gjorde også veldedighet og beskyttelse for penger . . . Og ved å bede om det som et svar og utbetaling av ulykke og almisse, betaler det dårlige død alt dette ved Guds dekret og evne . (15) _________________________________________________ (1 ) Mohamed Abdelaziz Halawi – en referanse tidligere – s. 5 . (2 ) Fortalt av muslim i Saheeh, som forklart i kjernefysiske (27 \ 15 ) • op .. (3 ) si nyttig bok om monoteisme – Forklaring av sjeik : Mohammed bin Saleh Almosaman c 2 (4 ) Fortalte priser i bok Åpenbaringsuttrykk 0 døren så en visjon om hat – op – muslim i Åpenbaringens bok ( 15/17 ) – op •. (5 ) Se åpningen (12 /369 ) , den boka av Åpenbaring fra døren til uttrykk for Guds – op . (6 ) Moderne klassifisert avgjørelse og Sundh Hassan , ble fortalt av Abu Dawood i boken om litteratur, den dør av det som kom i en visjon – en tidligere referanse – og Rawa Tirmidhi i Book of Revelation den dør av det som kom i uttrykket av visjon – op – fortalt av Ibn Majah i boken om uttrykk for Åpenbaringskapittelet i Åpenbaringen Hvis den ikke ble godkjent og signert Iqsa bare på dalen – op – 0 fortalt av Imam Ahmad i det første datoen sivile intervju med Abu Razin Oqaili-grunnleggeren Ben Amer Muntafiq – op ~ og fortalt oppsummeringer i boka av Åpenbaring kapittel i Åpenbaringen faller ikke med mindre de reflekterer 0 publisert Bibliotek vitenskapelig – Beirut . (7 ) se : Fath al – Bari Ibn Hajar – op – (12 /432 ). ( 8 ) serie av samtaler korrigere , c 1, s. 28, i to , den informasjonen Kontor 1399 av . (9 ) Fortalt av Bukhari i boken om uttrykket døren ikke se visjon for første forbigående hvis det ikke vondt, som i Fath al – Bari ( 12/431 ), og muslim i boken Åpenbaring, som i kjernefysisk forklaring ( 15/29 ), – Referanse tidligere -, og vil snakke ved å si i s. 101 . (10 ) fortalt av Tirmidhi i boka av Åpenbaring kapittel i tolkning av Åpenbaringen hva som er anbefalt og hater dem – op – og rettet oppsummeringer i boka av Åpenbaring at døren til hat syn reflekterer bare verdens Eller mentor – op – fortalt av Ibn Majah i boken Åpenbaringens uttrykk krysset døren til synet hvis ikke signert Iqsa bare på dalen – en tidligere referanse . (11 ) riktig skravleserie – op ( 1/26 ) .. (12 ) , fortellere av dramaet i sin Sunan – op – ( 2/131 ). (13 ) utvidelse Se : awn Reni – op – ( 1/176 ). Og Ibn Hajar – forrige referanse (631/12). (14 ) fortalt av Imam Muslim i boka av Åpenbaring (15 /21 ) – Vektet ex – Abu Dawood i boken om litteratur ved inngangen til det som kom i en visjon – op -, og premier i boka av Åpenbaring uttrykk for den døren til Åpenbarings tre – en referanse tidligere . Og Ahmad inkluderte det i sin Musnad i resten av de mange musnadene – en tidligere referanse – og Darami i Åpenbaringens bok Kapittel i synet tre – en tidligere referanse – og al – Tirmidhi i Åpenbaringsboken kapittel av det som kom i visjonen til profeten Muhammed, må Gud velsigne ham og gi ham fred, skalaen og bøtta – forrige referanse -. (15 ) utvidelse See : Forklaring av trillinger av Imam Ahmed Saffarini (1 /177 ) – op – og forklare muslimske – Nawawi (15 / atten ) – op – og Zad al-Ma’ad Ibn Jawziyyah , oppnå Shoaib Abdul Kader Aloriaaat , spre budskapet organisasjon , Al – Manar Bibliotek islamsk , jeg 13, den datoen av 1406 av (2 /459 ). ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi ….

Tre Hvis du drømte om trær som har friske og grønne blader, forutsier dette en lykkelig slutt og oppfyllelse av drømmer og ambisjoner . Når det gjelder å se døde trær, forutsier det sorg og tap . Hvis du klatret på et tre, indikerer dette at du promoterer og at du raskt stiger til de høyeste posisjonene . Hvis du kutter et tre eller ryker det fra røttene, forutsier dette å kaste bort energi og penger forgjeves, for din visjon om nyklippte grønne trær indikerer at ulykkelige hendelser vil skje plutselig og ødelegge din lykke og suksess ….

…Hvis han ser ut som om Satan har falt ned på ham, har han begått en synd og baktalt løgn, fordi Gud den allmektige sier : ~Du skal komme ned på alle onde ting .~…

…Og den som ser at fenixen kom ned i en lokalitet, det indikerer at sultanen hadde kommet ned det stedet ….

Tre Å se tre i en drøm indikerer at du vil tilbringe fredelige dager, og virksomheten din vil være velstående . Hvis trærne i skogen er døde, betyr dette uflaks og bekymringer for deg ….

…Kommentatorene sa : Hvis treet indikerer arbeidet til eieren og hans religion og seg selv, så viser papiret hans karakter, skjønnhet og klær og dets folk til hans slekt, brødre og tro . Hennes hjerte indikerer hans hemmeligheter og hva han skjuler for sine gjerninger, dens skrell indikerer hans utseende, hans hud og alt som pryder ham om hans gjerninger, og vannet indikerer hans tro, fromhet, rike og liv for hvert menneske til sin skjebne, og kanskje de ordnet det i strid med dette arrangementet, og jeg nevnte ham i havene . Den som ser seg selv over et tre eller dets besittelse i en drøm, eller dette blir sett av ham, jeg ser på hans tilstand og tilstanden til hans tre, og hvis han er død i Sannhetens hus, ser jeg på karakteristikken til treet, og hvis treet er stort, vakkert og godt, så er de døde i paradis og kanskje et tre av velsignelse og godhet. Hvis det er et stygt tre med torner, svarthet og stink, så er det i pine, og kanskje det er Zaqqum-treet som har blitt til det på grunn av sin vantro eller på grunn av hans korrupsjon, og hvis han ser pasienten, beveger han seg til en av de to sakene i henhold til hans skjebne og omfanget av treet. En ekteskapsøkende, eller en kvinne for en mann, hvorav den ene skaffet en mann i henhold til tilstanden til treet og dets utseende, hvis det var ukjent, eller på et trykk om dets karakter, slekt og essens hvis det var kjent, og hvis mannen til hver av dem i det våkne livet var syk, så jeg på tiden på den tiden. Det treet som han eide eller så seg på toppen av ved tidenes gang, vann har strømmet i det, så pasienten er i fred, helsen har kommet i kroppen og tegn på livet har dukket opp på kroppen hans, og hvis han er i sin ledelse, så går pasienten til Gud den allmektige, og han kommer til støv og ødeleggelse . Og hvis han så det i butikken sin eller i sin bolig, så er det en indikasjon på hans inntjening og levebrød, og hvis det var etterspurt av ham, hadde han godt av det . Selv om han ledet ham, tapte han og ble fattig . Og hvis han ser det i en moske, er det en indikasjon på hans religion og hans bønner . Hvis det er i tidens ledelse, så er han ikke klar over sin religion, han er ikke fra bønnene sine, og hvis det er i hans ønske, er mannen rettferdig og flittig, hans arbeidere har fullført hans lydighet . Når det gjelder den som eier mange trær, følger han en gruppe verger som er verdige ham, enten et emirat, et distrikt, en fatwa eller en leder for en mihrab, eller en leder på hans følgesvenn, en kaptein på et skip, eller en butikk i en produsent under hans hånd, og på dette og lignende . Når det gjelder den som ser gruppen hennes i et hus, er det menn eller kvinner, eller begge to møtes der for godt eller ondt, og hvis han ser fruktene på det og folk spiser av det, hvis fruktene indikerer godt og levebrød, så er det er en høytid og de spisebordene er i den, og hvis fruktene ikke liker det, indikerer det sorg, så er det en begravelse. De spiser mat i det, og på samme måte hvis det er en syk person i huset, og hvis frukten er ukjent, så jeg, og hvis det var i trærnes komme, var maten i glede, og hvis det var i ledelsen, var det en katastrofe, spesielt hvis det var ledetråder i å vekke en av de to sakene . Når det gjelder den som ser et tre som har falt, kuttet ned, brent eller ødelagt av en sterk vind, så er han en mann eller kvinne som vil gå til grunne eller bli drept, og ødeleggelsen utledes av hennes essens eller beliggenhet og av hennes årvåkenhet fra hennes bevis, og hvis hun er hjemme hos ham, er årsaken til det en mann eller kvinne som er død eller fra hans hushold og hans slektskap og brødre, eller en fange av blod, en mujahid eller en reisende, og hvis hun er i moskeen, så er han en kjent mann eller kvinne som blir drept eller dør en berømt død . Hvis det er et palme, så er han en mann med høy maskulinitet med autoritet eller kunnskap, eller en kvinne til en konge eller mor til en hersker, og hvis det er et oliventre, så en lærd, en forkynner, en forbigående, en hersker eller en lege, så på denne måten krysser han resten av trærne i henhold til omfanget av deres essens, fordel, skade, avstamning og karakter . Og den som så at han plantet et tre som var hengt, slo han en ære eller tenkte for seg selv en mann henhold til sin essens, fordi folk sier : Så hvis han plantet det, hvis han gjorde det . På samme måte, hvis han sår et frø, så henger han eller ikke, så er det de, og det å plante vingården vil få ære, og det ble sagt at noen som så om vinteren et gravid vintreet eller et tre, regnes som en kvinne eller en mann hvis pengene har gått, eller han tror de er rike ….

…Og den som ser en gren av et tørt tre, det indikerer ødeleggelsen av en av hans slektninger, og hvis det er en gren fra et annet tre enn et annet, er det viet sin eier fra godt eller ondt ….

…Når det gjelder tre, ble noen snakket om det presentert med forskjellige betydninger i separate kapitler for dets relevans, og at det tolkes av hyklerne for å si den allmektige som om de er tre som er tilordnet verset ….

…Tørt tre : hykleri, sa Gud den allmektige : ~Som om de var bakved .~ Og Al-Khashab er menn som har hykleri i sin religion . En mann så en gren i høyre hånd og et tre i venstre hånd mens han løftet den, så grenen sto opp og treet var ikke . Han fortalte visjonene sine på krysset . Han sa : Du har to sønner, hvorav den ene er fra en slavejente, og den andre fra Harrah . Korriger dem, så du disiplinerer nasjonens sønn, slik at han godtar etiketten din, og du formaner sønnen til den frie kvinnen, så han ikke tar forkynnelsen din . Det var slik . Og han så en mann som om han hadde på seg et treklær, og han gikk i sjøen, og han viste ham at han gikk sakte . Snarere pekte havet og treet mot skipet ….

…** En visjon av de tre kalifene . Blant drømmene om at Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så og ikke tolke dem, hvorav den første var følgesvenn av kalifatet, det som kom i hadithen til Al-Aswad bin Hilal på myndighet av en mann fra sitt folk som han pleide å si etterfølgelsen til Omar bin Al-Khattab : Uthman bin Affan dør ikke før han lykkes, sa vi : Hvor lærte du det? Han sa : Jeg hørte Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, si ( jeg så i kveld i en drøm som om tre av mine følgesvenner veide og veide Abu Bakr og veide, så veide Umar og veide oss, så Uthmans vekt redusert og det var bra ….

…En kvinne så ut som om hun hadde begravet tre brigader, så moren Ibn Sirin fortalte om synet for ham, og han sa : Hvis synet er sant, vil hun gifte seg med tre adelsmenn, som alle vil bli drept på hennes vegne . Det var slik . Og krig er en forstyrrelse for alle mennesker, bortsett fra for brannmannen og hærens eiere, og den som jobber med våpen eller på grunn av våpen, de er et godt og rettferdig bevis ….

…Og den som ser at han har på seg to eller tre sverd, og de blir avskåret, så skiller han seg fra sin kone tre ganger ….

…Nyttighet i å forklare fortelling og uttrykk for visjonen. Noen av dem sa at det er tillatt til enhver tid og kommer tilbake fra soloppgangen til tiden for meridianen, og noen av dem sa at det ikke er tillatt uten solen, og noen av dem sa fra soloppgangen til en fordel som ikke skal kutte visjonen bortsett fra på en kryssing, og det er obligatorisk for de som ikke kjenner kunnskap. Uttrykket er at ingen uttrykker en visjon, da synder han for det fordi det er som en fatwa og faktisk er det en verdifull kunnskap. Det som er nevnt i hadithen er betydningen at hvis en person ikke vet svaret og er taus om det, vil han bli belønnet ….

…Og den som ser at han har stammet ned fra himmelen med korn eller mel, hans nåde vil være større ….

…Og den som ser at han stiger ned fra havet, da ut av det, da refererer han til denne verdens spørsmål om religion og rettferdighet, og kanskje drukning var en reise i sikkerhet ….

…Og den som ser at han bruker skjorten sin opp ned, så indikerer det hans hykleri, og den som ser en revet skjorte på ham, indikerer at han har røpet hemmeligheten ….

…Og den som ser at han har stammet ned fra muldyret, bukket under for det, eller har samleie med ham, eller så i ham noe han elsker eller hater, eller det skjedde en ulykke i ham, så tolkningen av det, enten det er mann eller kvinne , er som å tolke perserne ….

…Og den som ser at han ikke kan se på himmelen og vender hodet ned, så verner han sin autoritet og endrer sine saker ….

…Og det ble sagt at den som så katapultsteinene komme ned på et sted, og hvis den ble ødelagt eller ødelagt, var skaden like mye som riving og ødeleggelse, ellers ville det være mindre enn det, og når det gjelder skaden det er til stede ….

…Og den som ser at han kjører en kamel opp ned, så begår han en umoralsk og en flammet kamel for sin reise der han er redd for å blokkere veien ….