…Det ble sagt at visjonen om hvite druer i sin tid er verdens friskhet og godhet, og på annet enn sin tid vil han motta penger på grunn av overflod av regn, dag og natt ….
Drømmer om kvinner med hvite øyne
(112 betydninger av å drømme om kvinner med hvite øyne)…Og den som ser at han spiste hvite druer i sin bestemte tid, det vil oppnå nåde, godhet og nytte og oppnå det han håpet på, og hvis det var på tide og fremdeles så det som er prisverdig, så er det bra og pengene er tillatte, og røde druer ligner på det ….
…Og den som tror at han leder menn og kvinner, han vil være en god mekler i reform blant mennesker, og hvis han er kvalifisert til å dømme, vil han påta seg det ….
…Og den som ser at han omgir kvinner og suger brystene deres, og at melk ikke strømmer til ham, så er han en mann som elsker homofili og blir vant til gutter ….
…Og den som ser et antall kvinner blir fraktet til et sted, de er arbeidere foran folket i landet ….
…Og den som ser nakenheten til kvinner avdekket på et bad, det tolkes på to måter: mangel på gjeld og begå forbudte handlinger ….
…Og den som ser mange kvinner i et marked, det indikerer overflod av det onde i det markedet, og det ble sagt at det er mye kjøp og salg, og et lavt valgdeltakelse for folket, og kanskje en arbeider kom for å kjøpe fra ham det han trengte ….
…Hvis han ser en mann like ille som en kvinne, vil han bli rammet av ydmykelse og underkastelse . Hvis han ser at han skal gifte seg i skjeden, vil den som gjør det få det han trenger av ham eller navnet hans, hvis det ikke er et sted for det . Og det ble sagt at umuligheten av en kvinnes skjede for en mann er et bevis på hennes uanstendighet i tungen og hennes verbale kontroll over mannen sin . Og den som så at han sugde skjeden til en kvinne, han ville ha en svak skjede . Og den som ser på skjeden til en kvinne eller noen andre, ser på den med lyst eller berører den, så driver han en hatet virksomhet ….
…Al-Kirmani sa: Kvinnen er mannen hennes, og det kvinnen ser i henne er glans, zain eller farge, hun indikerer mannen sin, og hvis hun ikke har en mann, blir hun tolket av en mann som gifter seg med henne ….
…Og hvis en kvinne ser at hun har skjegg som en manns, vil hun aldri føde et barn . Hvis hun hadde en sønn som hersket i hans husstand, eller om hennes verdier ble nevnt blant folket . Og pigmentet er en dekorasjon og en skjede for en kvinne og en mann, med mindre det overgår vanen ….
…Damebånd Hvis du drømte om et kvinnebelt, betyr dette at du vil bli forvirret av den vennligheten du har mottatt . Hvis en jente tar på seg eller justerer feministisk korsett, vil hun være motivert til å krangle med kameratene under tyngde av små provokasjoner ….
…Og øynene til øynene : Samar al-Din, og det skader ikke eieren med mindre synsstyrken reduserer noe, og hvis en fille kommer ut av anusen hans eller det som ikke kommer fra hulene til mennesker som ham, er de fremmede til barna sine . Og den som treffer et nytt klesbrudd, han vil lide brudd på penger som ligner på kolber og knuste penger, og hvis bruddet er en utdatert skapelse, er det ikke noe godt i det . Og den som kjører et dyr på hodet, så gjør han noe uten ansiktet og blir fordømt om han gjorde det med vilje, og hvis han ikke gjorde det med vilje, er han det uten å vite ….
Og den som ser at et løpende øye er blokkert eller ødelagt, da vil han forstyrre levebrødet og stå i hans tilstand ….
…Og den som ser at han drikker vann fra en kilde, det vil skje med dem. Og den som ser et tydelig øye, det er livet det eier. Og den som ser at et øye med vann har eksplodert i huset hans eller veggen hans, da vil han lide av dem og gråte. Og hvis det er en syk i huset hans, så gråter han over ham, og den som ser at et tydelig øye flyter til hjemmet hans, så er dette en forsyning….
…Synet av øynene tolkes av religionen, og den som ser at han er blind eller hvis øynene er utmattede, har mistet sinnet i ulydighet, han forplikter seg til det, og det ble sagt at han er lite kjent og ikke forstår saken . Det ble sagt at han er blind for argumentet sitt og ba om hans behov. Og den som ser at øynene hans er hvite, så indikerer det hans tristhet. Hvis han er bekymret, er hans angst og nød borte, og den som ser at han var blind og så, da blir han ledet til sannheten, og den som ser at han leder blinden, så vil han lede en fortapt person til sannhet, og den som ser at han er blind, har gått halvparten av sin religion og har truffet en alvorlig synd, og det sies at han ser en fordel fra sin bror og håper på at han skal vokse, og kanskje vil han bli kvitt nød og synd og det ble sagt at hvis han hadde en bror eller sønn som ville dø, og kanskje halvparten av pengene hans eller halvparten av livet hans ville være borte, så ville det som var igjen avgjort, og det ble sagt at han ville være fra folket i Paradiset og noen av dem sa at jeg hater det i en drøm fordi djevelen var blind, og det samme er antikrist og den som så at han ble skadet i øynene mens han var En person med letthet og rettferdighet, og han har ikke en sønn eller en bror, så faller pengene hans i øyet, og det sies at han er utsatt, og hvem som helst ser med øynene aske, så forekommer korrupsjon i hans religion og overvåker ødeleggelsen av sin religion, og den som ser at asken hans reduseres fra synet, utad eller innad, dette er en økning i hans religion i den grad den ser ut og som så at det kurerer Hans øyne er rettet mot fem aspekter, godhet i hans religion, en økning i pengene hans, og et nådes øye Ankomsten av en bror fra en reise og eksistensen av et land, og den som ser at han er iført klær med det formål å pynte, så kommer han på noe fra ham som han får utsmykning og godhet i den grad det, og det ble sagt at hvis han var gift eller fattig, hadde han godt av gode penger. Forbudt for skjede eller anus, og den som ser at han har mange øyne i kroppen, er dette en økning i gjelden. Og den som ser at han spiser fra et øye, så spiser han av pengene til en som ser levebrødet med egne øyne, så er han en kriminell og den som ser at han har et øye eller øyne i hånden, enten det er øyne til et menneske eller noen andre, så har han penger på alle forhold. Og den som ser sitt hjerte med et øye, så er han god i sin religion og en visdom han uttaler som kommer ut av hans hjerte…
Egg øker sin prakt og frigjøres fra synd ….
…Den som ser noen av englene på kvinners kvalitet, blir han tolket ved å lyve for den allmektige Gud ….
Al-Salmi sa at hvis en gammel kvinne ser at hun menstruerer, indikerer det utløpet av menstruasjonen, og hvis barnet ser at hun menstruerer, indikerer det at jomfruen hennes er fjernet, og det ble sagt en visjon om menstruasjon. for den gamle kvinnen og den unge kvinnen tolket av døden, og kanskje visjonen om menstruasjon for gutten indikerte ekteskap ….
…Ørepynt i øret : Når det gjelder øredobber for menn, gjør det en hørsel, og ørens glede passer ikke med unntak av kvinner, for eksempel å synge og slå slipsen, ellers gjør han det han ikke burde, og han beriker Koranen, og hvis det ikke er noe slikt, ser hun på den gravide kvinnen fra familien hans, som for hans kone eller datter, det er Hun føder en gutt hvis øreringer er gull, og hvis øreringer er sølv, og hun føder en kvinne . Og den som ser en kvinne eller en hushjelp i ørene, en ørering eller en shanf, da vil han se en handel i et overfylt land, en piknik der det er slaver, og det er kvinner som er pyntet, fordi kvinnen og kvinnen tjenestepiken er en handel, og øret som øredobben er plassert på er slaver og kvinner. Verden og dens skjønnhet, fordi skjønnheten i alt er perle, og Koranen og religionen er velsignet, god stemme og fullkommenhet i dens anliggender . Og hvis han likevel var en skonnert, ville han få en datter . Hvis en gravid kvinne ser dette, vil hun få en mannlig sønn . Øreringer og skaft er like for menn og kvinner, og hvis øreringer er av gull, er en sanger mann, og hvis den er av sølv, sparer den halvparten av Koranen . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om det var en ørering i et av ørene mine, så han sa til ham : Hvordan sang du? Han sa at jeg har en god stemme ….
…Når det gjelder øyet : mannens gjeld og innsikt som han kan se veiledning og villfarelse med . Hvis han ser mange øyne i kroppen, indikerer han at hans godhet og religion øker . Hvis han ser at magen hans har splittet seg opp og han ser øynene i magen, er han kjetter, fordi Gud den allmektige sa : ~ Gud skapte ikke et menneske av to hjerter i magen .~ Hvis han ser øynene som øynene til en annen merkelig, ukjent person, indikerer hans syn at øynene hans er borte, og noen andre vil veilede ham . Hvis mannen er kjent, vil drømmeren gifte seg med datteren sin, og hun vil gjøre det bra med ham . Hvis han så at øynene hans hadde gått, barna hans døde, og den som så at han var blinde øyne mens han ble fremmet, indikerte han omfanget av eksil til han døde . Hvis han så som om øynene hans var av jern, ville han være veldig engstelig for at det ville føre til ødeleggelse av dekselet hans . Hvis han ser at han har åpnet øynene for en mann, vil han se på saken hans og hjelpe ham . Og hvis han ser som om han har sett ham ond, så hater han ham, og hvis han ser som om han hører med øyet og ser med øret, så driver han sin familie og datter til å begå synder . Og den som ser et menneskes øye eller et dyrs øye på håndflaten, han skal få penger i natura . Og den som ser som om han har sett inn i et øye og han liker det og applauderer det, så gjør han noe som skader religionen hans . Og svart øye religion . Awal-blå kjetteri, og Al-Shahla bryter religion . Og grønt er en religion som strider mot religioner . Hvis han ser et øye eller øyne i sitt hjerte, så er han god i religion så mye som det er lett . Hvis han så at han begikk hor i øynene, ville han se på kvinner . Hvis han ser at øynene hans er solbrune, så ser han mistenksomt på kvinnen til vennen sin, skarpsynet til synet er bra for alle mennesker, og den som har barn og ser denne visjonen, indikerer at de er syke, fordi barn er som øynene er elsket . Al-Hajjaj bin Yusef så ut som om øynene hans hadde falt i fanget hans, så hans bror Muhammad og sønnen Muhammad sørget for ham . Noen av jødene så en slavejente på himmelen eller en slavejente, så han fortalte om synene hans på Barhami, og han sa: ~Det vil treffe penger fra handel .~ Hvis en produsent ser det, vil han ha penger fra sin produksjon . Og øyenvippene : i tolkning og en beskyttelse for religion . Fordi det er sterkere for øynene enn øyenbrynene . Det ble sagt at rettferdighet og korrupsjon skyldes barnet og pengene . Hvis han ser ut som om kanten på øynene hans er mange gode, så er hans religion ukrenkelig . Hvis han ser ut som om han sitter i skyggen av øynene, hvis han er en religion og kunnskapsinnehaver, så lever han i skyggen av sin religion . Hvis han er eier av en verden, så tar han folks penger og gjemmer seg, og hvis han ser ut som om han ikke har en frill i øynene, kaster han bort religionens sharia . Hvis en person plukket det, så råder fienden ham i sin religion . Hvis han ser ut som om håret er hvitt, indikerer det en sykdom som rammer ham fra hode, øyne, ører eller molar . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg klamret et skjegg og lånte det til jeg utryddet det . Han sa : Du spiser din onkels arv, og han har ingen annen arving enn deg. Hvis du spiser noe av det, arver du i den grad det . Og den som så at skjegget hans var hvitt, blankt, han ville bli stolt av ansiktet, navnet og minnet om landet, for Abrahams skjegg, fred være med ham, var hvitt . Hvis han ser at hun er en krans, slår han ansikt og verdighet . Hvis han ser at det er mørkere og bedre enn det var i våkenhet, og det er svart i våkenhet, så treffer det prestisje, stolthet, verdighet og skjønnhet . Hvis han ser at han er grå og det fortsatt er noe svart, så er han verdig . Hvis det ikke er noe igjen av svartheten, vil den mangle og gå mot den . Og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så at skjegget mitt er hvitt, og at jeg bleker det slik at pigmentet ikke er festet til det, og mannen var ung med svart skjegg, så han sa : Hvit er en mangel på eiendom, og du vil dekke det, og han visste om det . Han sa : ratifisert ….
…Det er i en drøm som indikerer husets verdier . Og åpne dører er levebrødets porter . Betydningen av husdører faller på kvinner, hvis dørene er nye, er kvinner jomfruer, og hvis dørene ikke er lukket, er kvinner jomfruelige . Og den som så at han lukket døren til et jernhus, ville gifte seg med en jomfru . Og den som ser døren til huset endret seg fra sin tilstand, så har han endret tilstanden til eieren av huset, og hvis han ser det falle eller rote på utsiden, eller han ser det brent eller ødelagt, så er det en ulykke som verdiene til huset utsettes for . På samme måte, hvis sovende ser døren lukket etter at den er trukket ut, så er det for mannen å bli, og hvis han ser den blokkert, er det en stor ulykke for folket i huset . Og hvis han ser en liten dør i midten av huset sitt, mislikes det ikke, fordi det kommer inn i skammen, fordi det har forstørret døren til huset hans og utvidet seg og sterkt uten stygghet, så er det verdiene . Og hvis han ser et av løvene hoppe på døren til huset hans, følger de umoralske menneskene kona hans . Hvis han ser at han leter etter døren til huset sitt, så finner han ham ikke, for hun er forvirret over hans verdslige sak . Og hvis han så at han kom inn gjennom en dør, var han i en krangel der han vant . Og hvis han ser porter åpnet, åpnes portene til denne verden for ham . Og hvis han ser at døren til huset hans har utvidet seg over antall dører, så er det inngangen til mennesker over ham uten tillatelse . Kanskje var dørens bortgang fra dens posisjon bortfallet av eieren av huset fra hans moral og forhold, og hans endring av forholdene i husstanden til en motsetning til det de hadde før . Hvis han ser at han gikk ut fra en smal dør til et bredt sted, så går han fra nød til kapasitet, og fra kval og frykt til sikkerhet . Og dørringen er som øyenbrynet eller sendebudet, så den som ser at kjernen har to ringer, han har gjeld for to personer, og hvis han ser at han kappet av dørringen sin, går han inn i en innovasjon . Og den som ser ilden brenne dørene, hans kone vil snart dø . Og byens porter er veiledende for eieren av den som har ansvaret for religionens spørsmål og verden i den . Døren til huset er veiledende for byggherren og den som har ansvaret for folks interesser . Og døren til huset indikerer hvem som bor i den . Og å komme inn gjennom de ukjente dørene indikerer seier over fiendene, og kanskje indikerer de ukjente dørene vitenskap, næring, gevinst og reise . Å gå ut av dørene er et paradoks for det vi har nevnt. Hvis døren er god, indikerer det at den har skilt seg fra det gode, og hvis den er ødelagt eller smal, indikerer det at den skiller seg fra det onde og har til hensikt å levere for seg selv . Kanskje døren indikerer døden, og hvis han går ut av døren og finner en vidde, grønt eller en behagelig lukt, som indikerer det gode heretter, og hvis han finner mørke, lik eller ild, skal han straffes til slutt . Å åpne døren i en drøm indikerer å gjøre ting lettere, og å lukke døren nød, nød og forstyrrelse av grunner . Å åpne døren på himmelen indikerer svaret på bønnen eller forbudet mot å begå det som er forbudt, eller lengden på pine, hevn og motgang, og hvis regnet er fengslet, indikerer det at det har kommet ned, og gjenoppliving av jorden etter dens død . Kapittelet om hemmeligheten som er oppdatert i huset, indikerer det gode og dårlige som den visjonære antyder, da han var skjult og godt bygget, nådde han sitt mål ved å skjule det, og hvis han ser ut fra ham i huset, indikerer det at han viser hemmeligheter og avsløre forholdene hans, og kanskje døren til mysteriet indikerer herlighet, høyde, nasjon og ungdom . Kanskje indikerte det nestekjærligheten til den hemmelige og gode behandlingen mellom ham og hans Herre . Og den som ser en ny dør til huset sitt, eller ser en snekker som installerte eller installerte den, dette er et godt bud på helsen . Og den som ser at han vil lukke en dør, men ikke kan, det er noe vanskelig for ham av kona . Og den som ser at han kom inn i et folk gjennom porten, han vil vinne seier over sine fiender og motbevise argumentene til sine motstandere . Og den som ser døren sin rotte opp og har installert noen andre, han selger huset sitt, og den som kommer inn i et hus og lukker døren, er beskyttet mot synd, og døren og de to ringene er rause og krever gjeld ….
…Hvit : Den Allmektige sa ( på blekende ansikter og rådende ansikter ) Surah Al – Imran 106 – betyr bonden ( og hvite øyne av tristhet han Kzim ) Surah Yusuf 84 – betyr blindhet (.. til det er klart for deg hvit tråd .. ) Sura 187 – midler sikkerhet ( og Admm hånden til vingen hvit ut er dårlig ..) surah Taha 22 – midler til sikkerheten til sykdom ( brakt rundt dem et glass en viss * hvit spenningen drinkers ) Saaffat 46 – hjelp stillhet Allahs sendebud fred være med ham (… som renser det hvite urenhetsplagget ) – betyr godt arbeid og sikkerhet for sengen…
…Hvis du drømmer om at du samler hvite krysantemum, indikerer dette tap og mange komplikasjoner . Hvis krysantemumene er fargerike, forutsier det gledelige assosiasjoner . Hvis du ser henne i buketter, betyr dette at du vil bli gitt kjærlighet, men en tåpelig ambisjon som vil holde deg avsatt . Hvis du krysser en sti av den hvite krysantemumet og det vises her og der en gul krysantemumblomst blant de hvite blomstene, forutsier dette at en merkelig følelse av tap og tristhet vil ramme deg ….
…Øye Hvis du drømmer om å se et øye, advarer dette deg om at fiender forfølger deg og søker den minste muligheten til å skade virksomheten din . For en elsker, indikerer denne drømmen at en konkurrent vil overvinne sin plass hvis han ikke er forsiktig . Hvis du drømmer om honningøyne, indikerer dette bedrag og forræderi som ligger i sjelen . Hvis du ser blå øyne, indikerer dette svakhet ved å utføre noen intensjon . Hvis du ser to grå øyne, indikerer dette at eieren elsker smiger . Hvis du drømte om å savne et øye eller at øynene var såre, indikerer dette et problem . Hvis du ser en mann med ett øye, indikerer dette at et tap og et problem truer deg, slik at alle problemer og tap vil virke trivielle i forhold til dem ….
…Vann : betegner islam og kunnskap, og liv, fruktbarhet og velstand, fordi det inneholder livet til alt, som Gud den allmektige sa : ~ La oss gi dem vann som strømmer ut av det for å vikle dem inn i det .~ Og kanskje indikerte han sæd, fordi Gud den allmektige kalte det vann, og araberne kalte mye vann for sæd, og det indikerer penger fordi han tjener med det, så den som drakk rent rent vann fra en brønn eller et vanningsvann og gjorde ikke absorbere det siste av det, hvis han var syk, ville han komme seg fra sykdommen og livet hans utfalt ikke hans død. Han var ikke syk og gift hvis han var sølibat, for å ha gleden av å drikke og strømmen av vann ovenfra til hans omtale, og hvis han var gift og ikke giftet seg med familien en natt han møtte henne og likte henne . Og hvis ikke noe av det, så omfavnet han islam hvis han var en vantro, og han skaffet seg kunnskap hvis han var god, og kunnskap var en student, ellers fikk han en tillatt gjeld hvis han var kjøpmann, med mindre noe bortskjemte vannet, som indikerer hans forbudte og synd, for eksempel å drikke det fra rollen som dhimmier. Enten er vitenskapen korrupt eller dårlig eller ondsinnet . Hvis vannet er brunt, bittert eller stinkende, blir det sykt, ødelegger inntektene, fortsetter levebrødet, eller endrer læren for hver person i henhold til hans skjebne og hva som er passende for ham og stedet han drakk fra og fartøyet han var i . Når det gjelder den som bar vann i en bolle, hvis han var fattig, ville han ha nytte av penger, og hvis han var en singel, giftet han seg, og hvis han var gift, bar hans kone eller mor ham fra ham, hvis han var den en som tømte vannet i containeren eller sin kone eller tjener fra brønnen eller hans minister eller slektning . Når det gjelder vannstrømmen i hjemmene og dens inntog i boligen, er det ikke noe godt i den, og hvis det var et år der folk gikk inn i fristelse, kjærlighet, fangenskap, sykdom eller plager, og hvis det var i en privat hus, så jeg på saken, og hvis det var en pasient i den som døde, så søkte folket ham i hans nekrolog. Gråt og tårer . På samme måte, hvis takrenner rant i huset eller øynene eksploderer i det, gråter de øynene over pasientens død, eller når den reisende farvel eller om ondskap og spekulasjoner blant innbyggerne, plager som rammer ham fra Sultans sykdom . På samme måte varsler strømmen av vann eller stagnasjon om en samling mennesker . Dens strømning på steder av planter signaliserer fruktbarhet, og dens overflod og overvekt over boligene og husene fra jordens øyne eller dens strømning er en plage fra Gud den allmektige over folket på stedet, enten en svepende pest eller et utryddende sverd hvis boligene blir ødelagt og folk drukner i den, ellers vil det være en pine fra sultanen eller en pandemi av pandemier . Hvis han så at han ga vann i et krus, indikerer det gutten, og hvis han drakk rent vann i et krus, fikk han godt av sin sønn eller kone, fordi glasset er essensen av kvinner og vann er foster . Noen av dem sa : Den som så det som om han drakk varmt vann, han ble overskyet, og hvis han så at han ble kastet i klart vann, en overraskelse . Og det ble sagt at vannkilden for rettferdighetens folk er god og en velsignelse, fordi Gud den allmektige sier : ~ To øyne flyter fra dem .~ Og for de som ikke er rettferdige ulykker . Og eksplosjonen av vann fra en mur av sorg fra mennesker, som en bror, svigersønn eller venn, og hvis han ser at vannet har sprengt og forlatt huset, så kommer det ut av alle bekymringer, og hvis det ikke kommer ut av det, er det en permanent bekymring . Hvis dette stedet er rent, er det tristhet i kroppens helse . Og alt dette er i Al-Ain, ettersom hun ikke var hushjelp, og hvis hun var hushjelp, så er han den beste naboen for sin eier, levende og død, fram til dommedag . Og noen av dem sa at hvis han så at det var rennende vann i huset hans, ville han kjøpe en hushjelp . Og hvis han ser ut som om øynene har eksplodert, får han penger i en irettesettelse . Og rent vann er billig og rettferdig, og den som ser det som om han drakk for mye vann enn sin vane med å våkne, hans liv vil være langt . Det ble sagt at drikkevann er en sikkerhet fra fienden, og å tygge det er en behandling for tretthet og nød i livet . Og spre hånden i vannet under omrøring av penger og bruk dem . Og stillestående vann er uansett svakere enn rennende vann, og det ble sagt at stillestående vann er inneslutning, og den som ser at han har falt i stillestående vann, er i inneslutning og nød, og salt vann er overskyet, og når det gjelder løver hvis han drenerer fra brønnen, så er hun en kvinne som gifter seg med henne og det er ikke noe godt i henne . Det ble sagt at det å se svart vann ødela rollen, og å drikke det forsvant . Og foreldet vann er et smertefullt liv, og stinkende vann er forbudte penger, og gult vann er en sykdom, og dybden av vannet er isolasjon, ydmykelse og nådens forsvinning, for Gud den allmektige sier : ~ Si : Hvis vannet ditt blir deprimert, så hvem gir deg bestemt vann ”. Det varme, veldig varme vannet, hvis han så at han brukte det om natten eller om dagen, ble hardt rammet av sultanen, og hvis han så ut som om han hadde brukt det om natten, ville han bli skremt av jinen . Vannspann er vanskelig og sliten, og å drikke det er sykdom . Vannskum er ingen gode penger . Og den som drikker av sjøvannet når det er brunt, de vil bli truffet av dem fra kongen . Og den som ser det som om han ser i klart vann og ser ansiktet i det slik han ser det i speilet, han vil oppnå mye godt . Hvis han ser ansiktet sitt godt i det, gjør han godt mot husstanden sin . Og å helle vann er å bruke penger på andre enn hans forhold, for eksempel en bunke eller en kappe av bevis på dalen, fordi han tror at han har oppnådd det og ikke . Og vasking av vann er ikke mislikt, enten det er klart eller mørkt, varmt eller kaldt etter at det er rent, er det tillatt å utføre vask, fordi tvetting er sterkere i tolkningen enn utløpene og forskjellene i vann . Og hatet fra øynene til vann løp ikke bekymring . Og å gå over vann er forfengelighet og risiko, og hvis han kommer ut av det, blir hans behov oppfylt . Og den som ser at han befinner seg i mye dypt vann og faller i det og ikke når bunnen, da rammer han en stor verden og blir sliten, og det sies at det faller inn i saken til en stor mann . Vask med kaldt vann er omvendelse og en kur mot sykdom, en løslatelse fra fengsel, eliminering av gjeld og sikkerhet fra frykt . Og den som ser det som om han drakk rikelig med ferskvann, det var et langt liv og et godt liv. Hvis han drakk det fra havet, skaffet han penger fra kongen, og hvis han drakk det fra elven, skaffet han det fra en mann, som for en elv i elver, og hvis han trakk det fra en brønn, slo han penger med triks og bedrag . Og den som ser at han henter vann og vanner en frukthage og dyrker med det, han vil ha nytte av penger fra en kvinne, så hvis frukthagen eller plantene bærer frukt, vil han gi kvinnen penger og et barn og vanne frukthagen og planting, samleie med sin kone . Og vannet er i et glass glasskrus, hvis kruset brytes og vannet blir igjen, vil moren dø og barnet forbli, og hvis vannet er borte og kruset forblir, vil barnet dø og moren blir igjen . Ibn Sirin ble spurt om en kvinne som hadde en visjon om at hun drakk vann, så han sa : La denne kvinnen frykte Gud og ikke søke å lyve blant mennesker . En mann kom til ham og sa : Jeg så som om jeg drakk av klesdraktene mine , deilig, kaldt vann, og han sa : Frykt Gud og vær ikke alene med en kvinne som ikke er tillatt for deg, så han sa : Hun er en kvinne som jeg foreslo for meg selv ….
…Hva er beskrivelsen av sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, som kom i biografien , og som hvis jeg så det i en drøm, vet jeg hvor jeg så ham virkelig . . ? Jeg likte å skrive beskrivelsene hans, så hvis noen av dere så en visjon i sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred, la ham sammenligne det han så med beskrivelsene, hvis de stemmer overens. Han så ham, og på den tiden lot han glede seg og ikke være glad, og hvis det ikke faller sammen, så han ikke ham, og på det tidspunktet er synet en syn på tolkning, og i henhold til seerens tilstand , og beskrivelsen av den ble nevnt i flere hadither, inkludert : hadithen av Ali bin Abi Talib, må Gud være fornøyd med ham, sa han : Profeten , må Gud være fornøyd med ham, sa : Gud være med ham, med lang og ikke korte, bøyde hender og føtter – det vil si tykke og grove fingre – store hode, store vugger – det vil si bein og korpus, hvert eneste bein er stort – langt lekket – det vil si håret som er mellom bryst og navle – . Hvis han går, er de mansjett, som om de kommer ned fra en haug jeg ikke så før eller etter den, fred være med ham . Al-Tirmidhi sa : Dette er en god og autentisk hadith . Mannen spurte Al-Bara : Var ansiktet til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred som et sverd? Han sa : Nei, som månen . Og Ali bin Abi Talib, må Gud være fornøyd med ham, sa i en annen beskrivelse : Det var ikke en lang, fluffy eller en vaklende kort, og det var fire av folket, og det var ingen krøllete katt eller en stamme . Jeg kryper øynene, frynser leppene, den strålende soppen og skulderen, den bare med lekkasje, hendene og føttene bøyde. Han har en tone, og myker dem, og jeg hedrer dem med ti. Den som ser ham, vil gi ham et vitt, og den som blander ham med en visshet om at han elsker, han sier navnet hans, jeg har ikke sett før eller etter ham, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Forklar den rare snakk : Almmguet : utgående lengde AC : inne i noe av det i noen palasskatter : alvorlig Aljaudh Almthm : Albadn mye kjøtt Almkltm : Medawar ansiktsdrink : det i albumenrødt Alodj : alvorlig mørkhet i øyet Alohdb : lang kjønnslepp Ketd : skuldersamfunn, som visner ut, det er den delikate poesien som er som en penis fra brystet til navlen. Den tynne : de tykke fingrene fra hendene og føttene, den forvredne : å gå med kraften til Jalil Al- Mushash : hodene til prosesjonene Aisha sa om ham : Guds sendebud fortalte ikke denne fortellingen din, men han pleide å snakke ord som tydeliggjorde det, et kapittel som han bevarer fra den som spionerer til ham . Og Abdullah bin Al-Harith sa om ham : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, pleide å le, bortsett fra med et smil . På autoritet fra Jabir bin Samra sa han : Det var en Hamousha i benene på Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og han pleide bare å le med et smil, og hvis jeg så på ham, sa at øynene er mørkere, ikke de mørkere . Og på ham sa han : Han, må Guds bønner og fred være over ham, pleide å ha en ribbet munn, formet som øyne, besatt av hælene . Forklar den rare snakk : forvirrede øyne : et langt snitt øye manhoos Stub : lite kjøtt ,,,,, siterer Sunan al – Tirmidhi, Book dyder…
…Når det gjelder fingrene : en bror ble født, ifølge det som ble sagt at hånden er en bror . Og flette den sammen uten en stram hånd . Og engasjerte seg i husets arbeid og brødrenes sønner med en sak de fryktet for seg selv, og de lot som om de skulle betale det og dets tilstrekkelighet . Og det ble sagt at fingrene på høyre hånd er de fem daglige bønnene, tommelen er Fajr-bønnen, pekefingeren er middagsbønnen, langfingeren er ettermiddagsbønnen, ringfingeren er solnedgangsbønnen, den rosa er den mørke bønnen, og dens korthet indikerer mangler og latskap i den, og dens lengde indikerer at han bevarer bønnene, og fallet til en av dem indikerer at man forlater Den bønnen . Og den som ser en av fingrene i stedet for den andre, han vil be den bønnen på den andre . Hvis han så ut som om han biter et menneske, indikerer han den bittesmåten til den bitne personen og overdrivelsen av bittet i hans disiplin . Hvis han ser melk komme ut av tommelen og blod fra pekefingeren mens han drikker av dem, bør han nærme seg moren til kona eller søsteren hennes . Knekkingen av fingrene indikerer stygge ord mellom slektningene . Hvis imamen så en økning i fingrene hans, var det en økning i hans grådighet, hans anstendighet og hans mangel på rettferdighet . Og det ble fortalt at Harun al-Rashid så dødsengelen, fred være med ham, hadde representert ham, så han sa til ham : O dødens konge, hvor lenge har jeg igjen? Han pekte på ham med fem fingre spredt ut fra håndflaten, så han så med gru, gråtende over synene, og han fortalte dem i en størrelse som er beskrevet av uttrykket. Han sa : O troende , han fortalte deg at fem ting han visste med Gud, som dette verset samler : ” Gud har timens kunnskap . ” The vers . Aaron og Farah lo . Fingrene på venstre hånd er barna til en bror og søster, og neglene er en manns evne i denne verden, og det hvite av neglene indikerer hastigheten på memorisering og forståelse, og å se neglene i mengden salat og verden . Og behandlingen av den er bevis på svindel i å samle verden, dens lengde med sin godhet, penger og klær, og forberedelse av et fiendens våpen, eller et argument eller penger, for å unngå deres onde . Og lengden, slik at den er redd for at den går i stykker, er bevis på at noen andre tar ansvar for å ødelegge noe i hånden, fordi han bruker for mye sin evne . Han betaler zakat al-fitr, og hvis han ser det som om en gammel mann har bestilt pennen sin, så hvis han finner den, beordrer han ham til å forplikte seg selv og opprettholde sin ære . Å male en manns fingre med henna er bevis på mye bevæpning, og å dø en kvinnes fingre med henna indikerer ektemannens godhet mot henne . Hvis han så som om han hadde fått henne til å falle, aksepterte hun ikke pigmenteringen, da viste mannen hennes ikke kjærligheten hennes . Hvis mannen så håndflaten bleknet av et monster, måtte han slite i pensjonen, og hvis hans høyre hånd ble pigmentert av et monster, antydet hans visjoner at han drepte en mann . Hvis han ser at hendene hans er farget med henna, så viser han hva som er i hans eller det gode eller onde, eller av pengene hans, av hans inntjening eller sin bransje . Hvis han ser hendene gravert med henna, prøver han et triks fra huset for å bruke noen av husmøblene på hans bekostning på grunn av manglende inntjening, og fienden fornærmer ham, og han får ydmykelse . Hvis en kvinne ser at hennes hånd er inngravert, lurer han hennes utsmykning i en sak som er riktig . Hvis inskripsjonen var leire, indikerte den et stort antall ros . Hvis hun så gravering av hendene blandet sammen, ville hun ha skadet barna sine . Hvis hun ser at hånden hennes er støpt med gull eller gravert med det, betaler hun pengene til mannen sin eller gir henne glede fra ham, og hvis en mann ser at han er blitt impregnert eller gravert med gull, lurer han en triks hvor pengene hans eller levebrødet hans vil gå . Armhulen hår : lengden på bevis på behovet for Neil, verset : ~ og Admm hånden til vingen din hvite ut av ikke – fattige ~ og viser religionen til eieren og sjenerøsitet . Hvis han ser mye armhulehår, så er han en mann som ber bøddelen sin om å samle inn penger i kunnskap, vergemål, handel og så videre, og han kommer ikke tilbake til kvinnen og religionen . Hvis det er mye mindre, indikerer det det store antallet barn ….
…En mus er i en drøm en umoralsk kvinne . Og det ble sagt : en forbannet jødisk kvinne som jammer, eller en jødisk mann eller en slørtyv . Og musen indikerer mye levebrød . Den som ser en mus som leker med huset sitt, vil øke levebrødet, fordi han bare kan være på et sted hvor han har levebrød . Og den som forlater musen fra huset sitt, hans velsignelser og nåde vil bli redusert . Den som eier en mus, har en tjener, og musen spiser det mannen spiser, og tjeneren spiser det mesteren spiser . Og den hvite og svarte musen indikerer natt og dag . Og den som ser en mus piercing, det er en slørtyv, la ham vokte . Mus er en kvinne med en råtten dårlig seng . Musen er kvinner med mindre fargene deres er forskjellige, og hvis han ser en mus komme og bli svart eller hvit, vil livet hans utvide seg, så de hvite er dager og de svarte er netter . Og det ble sagt : musen er folket i huset og barna . Og den som ser at han drepte en mus, så erobrer han en dårlig kvinne, og den som ser at han kastet en mus med en pil eller en stein, han vil baksnakke en dårlig kvinne eller korrespondere med henne i dårlig . Og den som så at han hadde jaktet på en mus, planla han mot en kvinne . Og den som ser mange mus i et skrånende sted eller i en brønn, han vil miste livet . Og den som ser mus i huset hans, kvinner som ikke er gode, kommer inn i ham . Og den som så at han slo huden på en mus, han ville slå litt penger fra en dårlig kvinne ….
…Svarthet er i en drøm jeg skal betale og penger . Svarten til den som er vant til å bruke den, er ikke ære og sorg . Og Ibn Sirin, må Gud nåde ham, tjente alle sorte penger . Og den som i drømmen ser at han giftet seg med en kort, svart kvinne, hvis svarte var overflod av pengene hennes og hennes korthet var forkortelsen av livet hennes . Og den som så at noen ga ham en svart nubisk slave, kullsekker ville bli gitt til ham . Og det ble sagt : De svarte folket berømmer ikke hans visjoner på grunn av dårlig omtale i hans ord, og svartheten på kroppen vil bli vektlagt . Den hvite løven i en drøm indikerer vakker ros, opphør av synder og tro etter vantro, så den som har hvite hender, men ikke kroppen, indikerer at det ser verdig ut for de med rettferdighet og seier over fiender, nærhet til de eldste og høyden av saken . Og hele Sudan dårlige Dan, Habash elsker noe ….
…Al-Sabbagh er i en drøm eier av en falming . Og kanskje bra vil løpe i hånden hans . Å se al-Sabbagh indikerer omvendelse fra synder og synder hvis han hadde farget det hvite i en grønn drøm . Å fargelegge den hvite sorte indikerer frafall i religionen ….