…Visjoner av noen av ledsagerne : Kanskje en av de mest fremtredende visjonene om visjonen til den store følgesvenn Abdullah bin Zaid Al- Ansari og legitimiteten til bønn og detaljer om denne visjonen i følgende beretning : ( b – 1) Mohammed bin Abdullah bin Zaid fra faren sa : Allahs sendebud fred være med ham de kan trompetere og beordret Bnaqos han hugget , Varta Abdullah bin Zaid sa i en drøm : Jeg så en mann som bar den Thawbaan Akhaddran en bjelle , jeg sa til ham : O Selger Abdullah bjelle? Han sa : Hva gjør du med det? Jeg sa : Kall ham til bønn . Han sa : Skal jeg ikke vise deg bedre enn det? Jeg sa : Hva er det? Han sa : sier : Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar . Jeg vitner om at det ikke er noen gud annet enn Gud . Jeg vitner om at Muhammad er Guds sendebud Jeg vitner om at Muhammad er Guds sendebud . Kom og be . Kom og be . Bor på bonden . Gud er stor , Gud er stor , det er ingen gud annet enn Gud . Han sa : gikk ut Abdullah bin Zaid til han kom til Allahs sendebud fred være med ham og fortalte ham hva han så »Han sa : O Allahs sendebud, jeg så en mann som bar den Thawbaan Okhaddran en bjelle . . . Fortell ham nyheten . Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa: “ Din venn så hans syner , så han gikk ut med Bilal til moskeen og kastet den til ham og kalte Bilal , for han . Han ga en stemme fra deg. ”(1) Det som menes med en stemme fra deg, er : sterkere og mer i stand til å stemme , og pandaen er etter at avstemningen har gått , og jeg foretrekker det . Å gå tilbake til historien . . Abdullah bin Zaid sa, så jeg gikk ut med Bilal til moskeen, og fikk meg til å kaste den til ham mens han ba om det . Han sa : hørte Omar ibn al – Khattab lyd , gikk ut, han sa : O Allahs sendebud, og Allah har jeg sett som den han så . Den Hemmeligheten bak denne følges mye av det han sa i at : Ahmed Gud herligheten og Glory Praise programvaren så mye som det kom til meg av al – Bashir Guds Vokrm ham jeg har glade budskap i netter og til dem tre mer gjorde meg høflighet kom ( b – 2 ) samt eksempler visjoner følgesvenner hva som kom fra Abdullah ibn Umar, må Allah være fornøyd med ham : mannen i profetens liv være med ham hvis han så en visjon Oqsa sendebudet av Allah, fred være med ham, sa : Jeg var en gutt, en ung Azba – og ensom fra hadde ikke et par blir sagt ham : celibat og singler fredag – sa han . . Jeg sov i den moskeen på tidspunktet for Allahs sendebud er å kjenne ham og jeg så i søvn ka n konger Okhaddana De gikk meg til brann , hvis landet KTI godt, og hvis du har to horn Kqrna godt og betydningen av dette : århundrer brønnaspektene som bygger fra steinene som er plassert på galgen, at rullen er festet til den , og vanligvis har hver brønn to horn , og vi går tilbake til hadithen. Ibn Umar sa : Og hvis den har to horn som brønnens to, og hvis det er mennesker i den som jeg kjenner, har jeg sagt : Jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden , jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden , Jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden . Han sa : Så møtte en konge dem, så han sa til meg : Du herjet ikke slik at det ikke er frykt for deg eller skade . Historien hennes om Hafsa . Vqstha Allahs sendebud, fred være med ham, sa profeten, fred være med ham : Ja, mann Abdullah, hvis han ba natten . Salem sa : Abdullah sov da ikke om natten bortsett fra litt ( avtalt , og ordet for fred ). I den romanen Bukhari : sa : Jeg sa til meg selv : Hvis du god til å se hva jeg så som disse , når han huket natten jeg sa : Å Gud, hvis du vet i god visjon Varney . . . Avtalt snakk og ord om dampen . (2) Disse korte eksempler på noen av de visjoner av Allahs sendebud og den beste av skapelsen etter ham, og de er følges E og offentlig etter denne korte presentasjonen , vi slår til deler av visjoner som vi vil snakke om i neste del av denne boka . _______________________________________________________ (1 ) Fortalt av Ibn Majah i sin Sunan i Mobile boken , og det ordet , den dør av starten på Mobile – op – og Tirmidhi fortalt i boken om bønn dør hva som kom til å starte Mobile – op Abu Dawood i bønnebokdør : Hvor mobil – Tidligere referanse – og den ble inkludert av Ahmad i begynnelsen av Musnad al-Madani, må Gud være fornøyd med dem, hadithen til Abdullah bin Zaid, må Gud være fornøyd med ham, og det var inkludert av al-Darami i bønneboken, kapittel om å begynne kallet til bønn – forrige referanse -. (2) Se Fath Al-Bari (12/418) – tidligere referanse – og Al-Nawawi Ali Sharh Sahih Muslim (38/16) – tidligere referanse ** Sitert fra Dr. Fahd Al-Osaimi…
Drømmer om kyss og klem av noen du er glad i
(224 betydninger av å drømme om kyss og klem av noen du er glad i)…Har tall noen betydning? Spørsmålet om semantikk av tall stoppet meg ofte , og jeg ble ofte spurt om det , priset Gud og med suksess, og jeg tok mye av å tyde det, men det er nødvendig å vite her at visjonen eller drømmen for meg er en blokk og ikke et eneste ord , så det ble tatt fra visjonen med symbolet på tallet , for eksempel , og det kan være I visjonen er det sterkere symboler, så ta dem, men det er ingen tvil om at disse symbolene er flettet sammen, og betydningen av noen forsterker andres betydning. Eksempler på konnotasjonene til noen tall er : Samtidsuttrykk – tall…
…Noen av uttrykkene sa: Jeg hørte fra sjeik Muhammad al-Qarouni, en av sjeikene i uttrykket, at noen konger så i søvne som om han hadde spist en havfrue, så han fortalte det til ham, så han sa til ham at du skal tro på noe som vil avverge det onde fra deg. Kommando og magh tilsynelatende ….
…Og den som ser at skjegget hans har vokst lenger enn skjebnen, det er deres bekymring og nød, og det ble sagt religion og religion, og det ble sagt letthet, idioitet og mangel på sinn, og hvis han så det reduseres og nedgangen var ikke opprørende for henne, dette indikerer oppfyllelsen av hans religion og mangelen på hans bekymring. Hans religion eller bekymrede er borte. Andre sa at det er veldig mislikt å se dette, og den som ser at noe av skjegget hans er trukket ut og stedet har blitt mangelfullt, eller at det har blitt ufruktbart, så han mangler sin rett i alle henseender, og den som ser det han plukket skjegget sitt, dette er hans penger ødelegger det med hånden og ødelegger det. Hvis han er syk, uskyldig eller gjeldsbetalt, har betalt gjelden eller er bekymret, er bekymringen borte, og det sies at dette mislikes veldig, og den som ser skjegget sitt som en tredjedel av hårene til det meste, er en økning i sin fromhet og verdighet, og hvis han ser at det har blitt veldig hvitt, så er han svak i styrke og en reduksjon i penger, og den som ser at han er ung og har returnert Skjegget hans er svart, så han ser det han ikke liker, og noen av dem sa at det å se grått hår for unge mennesker tolkes av ankomsten av en fraværende. Det ble sagt at gråheten er lang levetid, og den som ser at den plukker gråheten, er i strid med Sunnah og undervurderer godhetens folk. Han plukket armhulene sine var den beste og som så at armhulen hans var lang. Det er ikke lik i religionen, og den som tror at han plukket kjønnshåret, så får han bøter med penger eller sløses bort på et feilplassert sted, og hvis han ser at han fjernet noe fra det med et lys, hvis han er rik, er hans rikdom og kraft borte, og hvis han er fattig, er han rik, og hvis noen er igjen og noen igjen, vil noe av hans nåde bli forsinket og det sies den som så at barberingen jeg led med en barberhøvel, er det prisverdig, og hvis kvinnen ser det, vil hun gjøre det bra fra mannen sin, og hvis han ser at han blir plukket fra brystet eller fra bakhodet, hvis han har tillit til at han utfører til eieren, og den som ser at han kammer håret med en kam, blir han herliggjort og tilstand, og hvis han ser at han har hår på et sted der hår ikke vokser, da Det indikerer forekomsten av en gjeld, og noen av dem sa at hvis en person så at håret sprang fra tungen hans, det er visdom og en påstand med mindre den går utover grensen og kommer tilbake til bekymring. Noen av dem sa at øyelokk, øre- og nesehår er bra med mindre det overskrider grensen, og de sa også at hvis en person fjerner hår fra et sted som krever fjerning, er det ikke noe galt med det, og hvis han fjerner det fra et sted hvor han er bra, det er ikke Mahmoud. Og den som ser en ung person hvis bart har vokst, indikerer styrke og arroganse. Og den som ser en kvinne som har dyrket bart, hun føder en gutt, og hvis hun ikke er gravid, føder hun ikke. På samme måte, hvis han ser at hun har fått skjegg, men hvis hun har en sønn som dominerer sitt folk, og hvis hun er enke, blir hun gift eller gift, blir hun enke og er plaget av nød og sølv Selv om noen ser at håret hans har blitt ungt, så er det en økning i gjelden hans, og det ble sagt mangel på penger, og den som ser at han har brukt noe av håret sitt med olje, så har han pynt med mindre det strømmer, og hvis det slippes ut, så er det uklarhet, og hvis han finner en lukt, er det et godt kompliment, og den som ser at hodet er deprimert, han vil se noen av feilene sine. Og den som ser at han er kammet og en lus falt fra ham, så bruker han penger fra en arv som har smittet ham, eller det oppstår en mangel fra ham, og den som ser at hår har vokst på håndflaten, dette er en fordel som kommer inn i ham og håret i brystet er visdom…
…Noen av uttrykkene sa at den som så at han tuklet med noen av organene sine, ville gjøre noe som han ville nekte for hodene på hodene, og når det gjelder frykt, er det en sikkerhet fordi Gud den allmektige sa: ~ La dem endre dem etter deres frykt, sikkerhet . ~…
…Noen av dem sa at avlytting betyr forræderi, frykt, ulydighet og å høre en ubehagelig sak. Når det gjelder venting, sa noen av uttrykkene at de er kvalmeste ….
…Og noen av uttrykkene sa, kanskje omfavnelsen indikerte forsoning eller ankomsten av en fraværende ….
…Fest fingrene : han er opptatt med å jobbe med det, fordi han er tett i hånden, til stedet for familien og barna til brødrene hans . Og hvis alle er i en sak som deres parti eller de frykter for seg selv, så er deres sak blant dem et samfunn, og noen av dem har sluttet seg til hverandre og husket hverandre ….
…Og den som ser at noen klemmer brystet, så er det en reduksjon i hans religion ….
…Jaafar Al-Sadiq sa: Å drikke pemphigus har fire aspekter: fordel, tjeneste, kyss, service av røttene og fjerning av nød og bekymring ….
…Og Jaafar al-Sadiq sa, klumpen kommer i fem aspekter, et kyss, gode ord, penger, fordel og mengden av det ….
…Dr. Jaafar al-Sadiq sa: ~Sukker tolkes på fem måter som søte ord, et kyss, fordel, penger og barn like mye som fyll .~…
…Når det gjelder hjertet, er det sinnet til en person, hans intellekt, hans sinn og hans religion. Uansett hva han ser i det fra Zayn eller Shin, sa hans tolkning i det og noen av dem at hvis en person ser et hjerte, så er det bra i hans religion og god fornuft, og den som ser at hans hjerte blir kidnappet og går bort fra det er på fire aspekter av alvorlig frykt, galskap, korrupsjon av religion og forekomsten av ulykke. Svart og dekket med et slør, er han tapt fra sannheten og mange synder…
…Hvis han så de døde som om han hadde omfavnet ham med hengivenhet, ville livet hans være langt . Hvis han så ut som om han omfavnet ham med konstant eller konfliktfull omfavnelse, blir ikke hans visjoner hyllet…
…Hvis han ser at han omfavnet en død eller levende mann, vil livet hans bli forlenget, og det samme er håndtrykket ….
…En omfavnelse Hvis du drømmer om en omfavnelse, vil du bli skuffet i forhold til kjærlighet og arbeid . Hvis en kvinne drømmer om at hun omfavner en mann, vil hun akseptere tilbud om vennskap av nærende natur med menn . Hvis en gift kvinne omfavner andre menn enn mannen sin, vil hun bringe hennes ære i fare ved å akseptere andres oppmerksomhet og beundring i sin manns fravær . Hvis du drømmer om at du klemmer en sengepartner som det er på en trist eller uforsiktig måte, indikerer dette at du vil støte på tvister og beskyldninger i familien din, da dette indikerer en trussel om sykdom . Hvis du omfavner slektninger, symboliserer dette deres sykdom eller tristhet . Hvis elskere drømmer om å klemme, så forutsier dette krangel og krangel som skyldes svik . Hvis disse drømmene skjedde under lykkelige omstendigheter, forventes det motsatte . Hvis du klemte en fremmed, betyr dette at en uønsket nød vil ramme deg ….
…Hvis han så som om han godtok en ukjent død, mottok hun penger der de ikke telles . Hvis han godtar en kjent død, tjener han på de døde med sin kunnskap eller penger . Hvis han så ut som om han var kjent før ham, vil han få godt av konsekvensene . Hvis han ser en ukjent død foran seg, er dette hans aksept av godhet fra et sted han ikke håper på ….
…Og den som ser at han elter leire eller lager en murstein av den, det er ikke noe godt i den, og det kan være et spørsmål om strid ….
…Hvis han så som om den døde personen sa til ham: ~Du vil dø på et slikt tidspunkt,~ så er hans ordtak sant . Hvis han så som om han fulgte en død person og ikke kom inn i et hus med ham, eller gikk inn og deretter gikk, så nærmer han seg døden og slipper så unna ….
…Og den som tror at han rydder seg med noe som ikke er nødvendig, så vil han søke en forbudt form for skjede eller anus ….
…Utfører du bud fra de døde gjennom syner? Dette er et spørsmål som ofte stilles av innringere eller besøkende til nettstedet, og kanskje er det enkleste å si her; Jeg sier : Gjennomføringen av budene gjennom visjoner er bevist, basert på historien om Thabit bin Qais bin Shammas, og det var et av ledsagernes valg, må Gud være fornøyd med dem, og det er bevist at Den hellige profet , må Guds bønner og fred være over ham, sa til ham : O Thabit, godtar du ikke å leve velvillig og drepe en martyr og komme inn i himmelen? . Malik, en av hadith-fortellerne, sa : Thabit bin Qais ble drept på Yamamas dag som martyr . Og historien om Thabit bin Qais nevnt av Ibn al-Qayyim i Åndens bok, sa han : Da al-Yamamahs dag var krigen mot de frafalne, gikk Thabit ut med Khalid bin Al-Walid for å bekjempe Musaylimah, og da de møttes og ble avslørt, sa Thabit og Salim, mesteren i Abu Hudhayfah : Slik kjempet vi med Guds sendebud. Så gravde hver en grop og sto og drepte til de ble drept, og på Thabit den dagen var et skjold for ham dyrebart, og en muslimsk mann gikk forbi ham og tok henne, mens en muslimsk mann sov da han kom til ham. i søvnen – det vil si en fast – sa han til ham : Jeg vil gi deg et bud, så du skal ikke si at dette er en drøm du mister, jeg er Da jeg ble drept, gikk en muslimsk mann forbi meg og tok skjoldet mitt, og huset hans var i den ytterste enden av folket, og i skjulet var det en hingsthest – det vil si å løpe med glede og aktivitet – og han var tilstrekkelig på skjoldet med en hyssing – det vil si et tall av steiner – og over hyssingen han forlot – som ble plassert på baksiden av et dyr for å ri – så jeg kom til udødelig, så han skulle sendes til Deri og ta den, og hvis Medina kom foran etterfølgeren til Guds sendebud , som betyr Abu Bakr Al-Siddiq, så si til ham : Jeg har sånn og sånn fra religion, og så og så av min klasse er gammel . Så mannen ble udødelig, så han fortalte ham, og han sendte til skjoldet, og han tok det med seg og fant det slik han fortalte dem i synet under hyssingen, og deretter perserne som ham, og Abu Bakr godkjente resten av hans vilje . Ibn Abd al-Barr og andre eldgamle, så vel som Sheikh Muhammad bin Uthaymeen fra hadithene, må Gud nåde ham, sa : Abu Bakr autoriserte sin vilje for eksistensen av ledetråder som indikerer dens oppriktighet . Ibn Abd al- Barr sa : Vi vet ikke om noen hvis vilje ble godkjent etter hans død, ikke fast bin Qais, må Gud nåde ham . Som den adelige leseren bemerker, ble Khalid bin Al-Walid, Abu Bakr og ledsagere enige med ham om å implementere denne visjonen og implementere det som ble uttalt i den . Men Abu Bakr, den hellige profet, må Guds bønner og fred være over ham, sa om ham : Mine år og Sunnah av de rettledede kalifene burde være over deg … Etc. Hadith, og han er en av fortjenestene, statusene og kunnskapene blant følgesvennene spesielt og muslimer generelt, og hans flid i dette gjør at vi ikke erkjenner gjennomføringen av de dødes bud gjennom visjoner fra andre, spesielt de relatert til tilbedelse, og dette er en av de største dørene som mange kjetterier og myter har kommet inn i oss gjennom. Striden som har forårsaket drapet på mange uskyldige mennesker, og kanskje noen av sufiene, kanskje Gud har ledet dem, har falt i denne farlige skråningen ved å hevde at deres edle profet kom til dem og faktisk tillot ham eller velsignet ham for en gjerning. Utholdenhet, det er avvist roman . Det som gjenstår av dette problemet gjenstår for en av de døde å komme og be en av arvingene om noe som ikke har noe med religion å gjøre, men snarere et spørsmål om offentlig liv eller interesser som er relatert til det, eller en orden som er etablert i teksten til sharia. Slik som Sunnah, veldedighet, Hajj, Umrah, slektskapsbånd, utførelse av gjelden han skylder Gud eller et menneske, og andre enn disse bildene. Dette blir sett på, og etter å ha presentert visjonen for de som er klarert over hans kunnskap, bør denne avdøde utskrives, og det er ingen forlegenhet, hvis Gud vil . Og Gud vet best ….
…Og den som så at han hadde sagt til ham: Han sa at du aldri har dødd, da skal han dø som martyr ….
…Og den som ser at en død person er sint, det indikerer at han gjorde et bud og ikke fulgte sin vilje ….
…Og Daniel sa at hver frukt du ser, er betimelig og spist av den, fordi den indikerer at det er penger og nytte bortsett fra det som sees som samsvarer med humøret hans ….
…Og den som ser at han har to eller tre hoder, da vil han vinne seieren over fiendene, selv om han er en sverdmann . Hvis han er fattig, blir han rik, og hvis han er rik, vil han få barn som er gratis, og hvis han er singel, gifter han seg og får det han vil ….
…Og den som ser at han leter etter sannheten til en død person, han vil søke etter sin biografi i løpet av livet ….
…Hvis noen så at han gikk i en sko, og en av dem trakk av seg benet og gikk med en sko, skiltes en bror, søster eller partner på baksiden av en reise eller dør eller skiller seg fra sin kone eller selger tjener etter en av dem eller deres mor ….
…Og den som ser at han hører et anrop du tviler på, så hører han ord som mumler ham ….
…Hva synes du om noen som så en visjon , deretter våknet og deretter sovnet og så fullførelsen? Jeg ser at den første visjonen er sann og sann , forutsatt at den ikke blir innledet av å tenke på den , og når det gjelder den siste visjonen som har blitt et supplement til den , er den en pipedrøm ….
…Og den som ser at djevelen er lykkelig, han vil engasjere seg i ønsker ….