…Og den som ser en hval i en dam eller en dam når den snur seg og tetter den, så tolkes den av en dårlig behandlet person, ikke av noen som ser en hval som åpner munnen, da skal den tolkes av fengsel ….
Drømmer om kysser noen og har en dårlig smak i munnen
(255 betydninger av å drømme om kysser noen og har en dårlig smak i munnen)…Og den som ser at hjernen hans lukter dårlig, betaler han ikke zakat, og hvis han ser det mot det, så er hans uttrykk mot ham ….
…Og hvis han ser at han gjør en dårlig gjerning, forbyder han ham å gjøre dårlige gjerninger og forlate dem ….
…Dårlighet er i en drøm, hvis en person vet at det er vagt, indikerer det en dårlig slutt og frafall fra religion ….
…Hvis han mener at han aksepterer Koranen, unnlater han ikke å oppfylle sine plikter ….
…Og hvis han ser at den døde aksepterer ham, når han ham fra pengene til den døde eller fra hans arbeid er bedre ….
…Al-Aseedah : Han er bekymret av tjenestens grunn, og hvis han ser ut som om han spiser grøt, kebab eller al-falaji mens han er i bønn, så kysser han kona mens han faste . Og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så det som om jeg ba og spiste kebab i bønnen, så han sa : Sopp er tillatt, og det er ikke tillatt å spise den under bønnen, og du kysser din kone mens du faste, så ikke gjør det . Når det gjelder khubiene, er det elendig, og den våte delen er annerledes. Noen av dem tenkte på det med blod i gulhet . Og han nevnte at det indikerer sykdom . Noen av dem sa at det er mye penger og en ren gjeld, og biten av det er et kyss fra en gutt eller en elsker, og noen av dem sa at al-Khabees er gode og hyggelige ord i saken om pensjon, og det samme er eksemplet på at fuguen og khubaisene indikerer mye levebrød i styrke og kraft når de berørte ilden, så å berøre dem indikerer et forbud eller forbud. Tale eller sultanat ….
…Jaafar al-Sadiq sa at munnens visjon tolkes i syv aspekter av status, ly, statskasse, kunnskap, åpningssaker, marked, sjekkpunkt, minister og dørvakt ….
…Munn : nøkkelen og avslutningen på kommandoen hans ….
…De fattiges ly Hvis en jente drømmer om et ly for de fattige, indikerer dette at hun vil møte en fiasko i arbeidet med å inngå et verdslig ekteskap ….
…De fattiges kirkegård I en drøm betyr det å se de fattiges kirkegård at fattigdom og deprivasjon vil seire over deg . Hvis en jente går på en kirkegård for de fattige med kjæresten sin, forutsier dette at hun vil gi opp den hun elsker for å få tomme inntekter ….
…Den stakkars spørgeren : en som søker kunnskap, og hvis han får det han ber om, vil han få den kunnskapen, og hans underkastelse og ydmykhet er seier . Og vitenskapssøker og kongersak . Og tryllekunstneren : Fattan . Al-Shaab er en hederlig mann, en reformator og en fortjeneste, sammensatt mellom de hederlige og sordide ….
…Asfalt Å se asfalt i en drøm er en advarsel til deg for onde fiender . Hvis hendene eller klærne dine er plettet, forutsier dette sykdom og tristhet ….
…En mus er i en drøm en umoralsk kvinne . Og det ble sagt : en forbannet jødisk kvinne som jammer, eller en jødisk mann eller en slørtyv . Og musen indikerer mye levebrød . Den som ser en mus som leker med huset sitt, vil øke levebrødet, fordi han bare kan være på et sted hvor han har levebrød . Og den som forlater musen fra huset sitt, hans velsignelser og nåde vil bli redusert . Den som eier en mus, har en tjener, og musen spiser det mannen spiser, og tjeneren spiser det mesteren spiser . Og den hvite og svarte musen indikerer natt og dag . Og den som ser en mus piercing, det er en slørtyv, la ham vokte . Mus er en kvinne med en råtten dårlig seng . Musen er kvinner med mindre fargene deres er forskjellige, og hvis han ser en mus komme og bli svart eller hvit, vil livet hans utvide seg, så de hvite er dager og de svarte er netter . Og det ble sagt : musen er folket i huset og barna . Og den som ser at han drepte en mus, så erobrer han en dårlig kvinne, og den som ser at han kastet en mus med en pil eller en stein, han vil baksnakke en dårlig kvinne eller korrespondere med henne i dårlig . Og den som så at han hadde jaktet på en mus, planla han mot en kvinne . Og den som ser mange mus i et skrånende sted eller i en brønn, han vil miste livet . Og den som ser mus i huset hans, kvinner som ikke er gode, kommer inn i ham . Og den som så at han slo huden på en mus, han ville slå litt penger fra en dårlig kvinne ….
…Og den som ser at han tjener svak, da vil han få belønning og belønning, og det ble sagt at han nærmer seg korrupte religioner med det han synes er bra, og han er skylden i det ….
…Og hvis han stønnet av hodets smerte, indikerer det at han var arrogant i denne verden, og han var forpliktet til det, og kanskje var belønningen fra uaktsomhet i foreldrenes rettigheter ….
…Og det ble sagt at kvedevisjonen i setningen på noen måte var prisverdig fordi tolkningen av hans navn på persisk er rettferdighet og dens betydning er prisverdig, og synet av kvede for handelsmannen er profitt og for guvernøren å øke sin mandat, og når det gjelder sjalusi, å spise det indikerer skader på penger og fordeler fra ikke-arabere, og når det gjelder tindved er det på noen måte det er penger til stede og ikke for ham. Noen av fruktene er forberedt på det , spesielt hvis det er deilig og velsmakende ….
…Og den som ser at han har falt i en ildfest, kongen skal ta alle pengene sine ….
…Og den som ser det i brystet det vi benekter mens vi er våken, så er det ikke prisverdig, og hvis han ser det han roser, er han prisverdig ….
…Og den som ser at han sitter i en båt mens båten ferdes på sjøen og han er redd for ham, han indikerer at han er like nær kongen som båten, og hvis han ser at han er imot det da hans uttrykk er mot ham ….
…Og den som så at skipet sto sammen med ham i stillestående vann, de var stive og lenger unna å unnslippe ….
…Flåtten : tilhører buksen, og det ble sagt at det er penger, og det ble sagt at den som så i buksa en flått, at kona hans er forbudt for ham, eller føder ham to døtre hvis hun er gravid , og hvis han ser ut som om han setter flåtten under hodet, kysser han ikke sønnen . Og hvis han ser at kileen hans er blitt avskåret, misbruker han kona eller isolerer henne på ekteskapstidspunktet . Hvis han ser kilen sin i live, er svogeren hans fiende . Og den som ser flåtten sin som blod, dreper han en mann på grunn av en kvinne, eller hjelper til med å drepe ekteskapsbryteren . Og den som tror at han bruker en rana, så kommer han under vergemål over en by hvis han er staten verdig, og en ikke-guvernør har en rik kvinne som ikke har noen intim partner eller slektning ….
…Og den som tror at han mangler ritualene til noe som er i strid med Sunnah, dette skjedde i hans religion, og den som ser at han ber over Ka’ba, da blir han villedet og har sverget en umoralsk ed, og den som ser at han tørker ansiktet med en svart stein eller kysser det, så blir han ledsaget av en hederlig kunnskapsmann og den som ser at han er under rennen til Ka’ba eller I helligdommen til Ibrahim utfører han pilegrimsreinen til livet, og hvis han ser at han strever etter det gode, og den som ser at han står sammen med Arafat, så er det en forsoning for synder og tilgivelse fra Gud. Han så at han gjorde Hajj og kom tilbake fra Hajj, for han oppnår det tiltenkte formålet og utviser synder, og den som ser at han er flittig i Hajjs gjerninger eller besøker profeten, må Guds bønner og fred være over ham, eller Det hellige hus, han ber om noe prisverdig og takk for handlingen og den som tror at han har til hensikt å gå til en av de tre moskeene og ikke kan gjøre det. Rik, han kan være fattig eller fattig, for han har å gjøre med noe han ikke kan gjøre…
…Den svarte steinen betegner Hajj i en drøm . Den som ser at han skjærer den svarte steinen, han vil samle folk etter hans mening . Og hvis han ser at folket har mistet den svarte steinen, og de søker den og finner den på sin plass, så er han en mann som alle mennesker tror er villedet, og han har rett veiledning . Og kanskje indikerte han en kunnskap som er unik for ham og skjuler ham for studentene sine . Den som ser at han har berørt den svarte steinen, følger han en Hijaz-imam . Hvis han ser at han rykket opp med rota, tar han det for seg selv, spesielt fordi han er unik for kjetteri i sin religion og ikke muslimene, og hvis han ser at han svelget den, villeder han mennesker i deres religioner . Hvis han så at han håndhilste den svarte steinen, utfører han Hajj og indikerer troskapsløftet til kalifene og konger, eller omvendelse fra en vitenskapelig imam . Dette kan indikere at du kysser gutten, kona eller mannen . Kanskje dette tydet på tjenesten til de som sitter i embetet, slik som herskere ….
…Månen er i en drøm en rettferdig konge, en stor forsker eller en løgner . Den som ser månen i fanget, vil gifte seg . Hvis en kvinne ser at månen har falt i huset hennes, og hun tar noe av det og pakker det inn i en fille, vil hun føde en sønn, og han dør . Hvis han ser månen gå foran solen, går ministeren ut til kongen . Og hvis en ikke-troende kvinne så at månen i fanget hennes ble muslim . Hvis han ser at månen er på jorden, er det morens død . Og solen og månen er Apuan . Og den som ser på månen og ser ansiktseksemplet i den, da skal han dø, og hvis han har en gravid kvinne, da vil han gi gode nyheter til et mannlig barn . Og hvis kongen ser at månen er blitt mørk, vil hjorden hans skade ham . Hvis han ser at månen har blitt sol, vil han skaffe seg ære eller godt og penger fra sin far eller kone . Og månen indikerer serens kone og foreldrene, datteren, søsteren, forretningen eller jobben . Og indikerer skipet fordi sjømennene forfølger i havet i henhold til månens løp . Det indikerer også reise fordi den alltid er i bevegelse . Å se månen for pasienten indikerer at han går fort, og den som ser månen med skyer, det indikerer sykdom eller penger er borte, og den som ser at månen snakker med ham, vil oppnå presidentskapet . Og hvis den gravide så at månen var i fanget hennes, satte hun en gutt . Fordi hun så månen et sted hun ikke kan nå, for hun ønsker den mannlige gutten, men får ikke den . Og den som ser at han faller ned mot solen eller månen, han begår en alvorlig synd eller forgjeves adlyder en konge eller en minister . Og den som ser solen og månen bøye seg for ham, da er foreldrene hans fornøyde med ham . Og den som så månen splitte, det kan indikere ministerens eller kongens ødeleggelse . Og den som ser at månen har blitt til en skruestikke, så er ministeren isolert . Kanskje hans visjon indikerte sykdommer med kulde og fuktighet, akkurat som solen indikerer varme . Kanskje er månen indikert av Anees og Almnadm . Kanskje indikerer månen pengespill, og indikerer rett og ed, fordi Gud den allmektige sier : ( Nei og månen ). Eller kanskje hans visjon var en kur mot smertene i øyet. Hvis han så månen splitte, indikerte han at det kom et vers for den allmektige ordtaket : ( Timen er kommet og månen har splittet seg fra hverandre ). Og å se månen om nettene til halvmåne fullmåne er en gyldig guide . Kanskje pekte månen på verden med stjernene . Og den som ser ham i en drøm i Værenes tegn, er en gyldig guide for å møte de eldste, og kanskje er han dårlig . Og hvis han så ham i Tyren og håpet å reise på land, ville det være ille . Og hvis han så det i Gemini, var han klanderverdig for å eie tempelet, gyldig for å kjøpe husdyr . Hvis han så ham i kreft, var han egnet til å gifte seg . Hvis han så ham i Leo, fikk han skylden for selskapet og blandingen av penger . Hvis han så det i spissen, hadde han vært i stand til å tømme kroppen . Og hvis han så det i vekten, var det så ille . Hvis han så det i en skorpion, ville han være i stand til å glede seg over duene dårlig for reisen . Og hvis han så det i buen, var det dårligere enn å plante trær . Og hvis han så det i Steinbukken, var han dårlig for å legge grunnlaget . Hvis han så det i bøtta, var det dårlig å utføre alle andre bevegelser . Hvis han så det i hvalen, var det bra å holde brigader og troskap . Og den som ser solen, månen og stjernene samlet seg i baneposisjon, da er det akseptabelt å si til kongen, ellers er det en ulykke for ham . Og hvis han ser en sol og en måne til høyre, venstre, foran og bak, så er det en katastrofe, frykt eller nederlag, fordi Gud den allmektige sier : (Og solen og månen er samlet, da sier mannen den dagen hvor er flukten ) Se også himmelen, og se solen ….
…Et kyss er i en drøm eliminering av nødvendighet og seier over fienden . Den som ser at han kysser en mann, han vil få sitt behov . Hvis han ser at han kysset en gutt, er det kjærlighet mellom ham og guttens far . Hvis han kysser en hushjelp, er han sann . Hvis han godtar gratis, vil han være ærlig mot mannen sin . Og hvis en kunnskapsmann godtar en skjønnhet, vil han lese ordene fra den allmektige Gud . Og den som ser at den allmektige Gud godtar ham, hans gjerninger er akseptable for hans Herre . Og den som ser at han tar imot en kjent død, han drar nytte av de døde med kunnskap han etterlot seg, penger som er igjen, eller hva han gjorde i sitt liv . Og den som ser at han tar imot en ukjent død person, han vil tjene penger på en måte han ikke håper på, og hvis han kysser ham er død, vil han tjene godt fra de døde eller på hælene ….
…Den som ser at han gifter seg med en ukjent mann og den ukjente er ung, så erobrer gjerningsmannen en fiende . På samme måte, hvis den rammede er kjent, eller det er en tvist, krangel eller fiendskap mellom dem, så får gjerningsmannen gjenstanden . Og hvis lidelsen er kjent og det ikke er noen konflikt eller fiendskap mellom dem, så rammer gjenstanden for den som gjør gjerningen, eller navnet hans hvis det ikke er verdig det, eller dens motstykke eller en av årsakene til disse . Hvis subjektet er en ukjent sjeik, så er sjeiken hans bestefar, og hva godt som kommer til bestefaren, forbedrer han tankegangen og toleransen for det . På samme måte, hvis han ser at han kysser en mann eller har sex med ham eller blander seg med ham etter det er fra deres ønske, så er det i henhold til det som er beskrevet i ekteskapet, bortsett fra at det er mindre enn ham i styrke og mengde . Hvis han ser at han aksepterer en annen mann enn lystenes kyss, oppnår den som gjør gjenstanden godt og aksepterer det som sin aksept . Mannen at han så seg et lam : økte Dniah . Og hvis han så at han var født av en gutt, ble han alvorlig skadet, og hvis en slavejente ble født av ham, ville han ha det bra, og det samme gjelder å kjøpe gutten og hushjelpen ….
…Vin : Opprinnelig er forbudte penger uten motgang. Hvis noen ser at han drikker vin, vil han lide mye synd og rikdom, for den allmektige sier : “De spør deg om alkohol og tilretteleggeren, sier det er en stor synd i dem, og det er en større fordel med dem . ” Og den som ser at det å drikke det har ingen som kan bestride det, for det vil ramme forbudte penger, og de sa, snarere er penger tillatt . Hvis han drikker det og han har noen til å bestride det, vil han bestride ham med hensyn til tale og krangel like mye . Hvis han ser at han slo en elv med vin, plager han oppvigling i sin verden . Det kom inn i oppvigling like mye som han fikk fra ham . Noen av tolkene sa : Overdreven drikking av vin i synet er ikke bare dårlig, og hvis en person ser at han er blant en stor mengde som smaker vin, er det dårlig, fordi overflod av drikking blir fulgt av fyll og fyll i det er årsaken til opprør, motstand og kamp . Al-Khamr sa til de som ønsket ekteskap og ekteskap på grunn av blanding . Og det ble fortalt at en mann så ut som om han var svart i ansiktet med barbert hode som drakk vin, så fortalte han synet hans på en kryssing og sa : Når det gjelder svart i ansiktet, er du overhånd over ditt folk, og når det gjelder når du barberer hodet, forlater folket ditt deg og ordren din er borte, og når det gjelder å drikke vin, har du en kvinne . En mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som i mine hender var det to kar, hvorav den ene var vin og den andre hadde melk . Han sa : Melk er rettferdighet, og vin er isolert, og snart ble han isolert og han var guvernør . Og han drakk vin til guvernøren, som var isolert, og han delte ut daddelvin med mistenksomhet, og han drakk daddelvin . De var forskjellige i å drikke vin blandet med vann, og det ble sagt at han mottar penger, hvorav noen er tillatt og noe av det forbudt, og det ble sagt at han tar penger i selskap, og det ble sagt at han tar penger fra en kvinne og faller i oppvigling . Og sukker uten drikke er frykt og redsel . For den allmektige Gud sier : ~Og du vil se folket beruset, men de er ikke fulle .~ Og fyll av drikke er penger, ondskap og makt som den visjonære oppnår . Og sukker fra å drikke er en trygghet, fordi en full person ikke får panikk fra noe . Hvis han så at han var full og rev klærne . For han er et menneske hvis hans verden utvides, og han ikke tåler velsignelser, og han behersker ikke seg selv . Og den som drikker alkohol og blir full av det, han vil tjene forbudte penger, og han vil tjene på de pengene like mye som mengden sukker fra dem . Det ble sagt at fyll er dårlig for menn og kvinner, og det er at det indikerer mye uvitenhet, og han så en mann som om han var en verge, og han red i sitt arbeid med et folk, og når han ville forlate, fant han dem alle berusede, så han kunne ikke hjelpe noen av dem, og hver ble igjen på fylla . Han fortalte det til Ibn Sirin, så han sa : De finansierer og dispenserer med deg og svarer deg ikke og følger deg ikke ….
…Bein : fra hvert dyr en søyle av det deres tro har, og hjernen : fra hvert dyr, en hamstret og skjult penger det søker . Og det ble sagt at den slaktede er dårlig for alle mennesker, og indikerer sorg i et manns hus, fordi værer er som mennesker, og folks kjøtt blir ikke spist . Alt kjøttet som spises er godt, bortsett fra det lille av det, og når det gjelder kjøttet som en person ser at han spiser rå, er det aldri dårlig, og det indikerer ødeleggelsen av noe han eier, fordi hans natur ikke er i stand til å fordøye og fordøye rå . Noen kommentatorer sa at rått kjøtt er dårlig for en som ser det og ikke spiser det . Når det gjelder den som spiser det, det er bra for ham . Hvis han så at han spiste kokt kjøtt, økte pengene hans . Hvis han så at han spiste det med en sjeik, ville kommandoen hans bli forhøyet til sultanen ….
…Selger er en person som ser i sin drøm at det selges, eller blir påkalt, så blir han æret og oppnådd ære og autoritet hvis en kvinne kjøper det, og hvis en mann kjøper det, vil han motta det . Jo høyere pris, jo mer raus . Og den som ser at det ble solgt og var blant slaverne, de fattige eller fangene, så er dette et godt bevis, og når det gjelder de fattige og syke, dette er bevis på ondskap . Salget skiller seg i tolkning etter forskjellen mellom det som selges, og det som er dårlig for selgeren, er bra for den som er kjøpt, og det som er bra for selgeren, er dårlig for den som er kjøpt . Og det ble sagt : Salget er eiendommens bortgang, selgeren er en kjøper og kjøperen er en selger, og salget foretrekkes fremfor det som selges. Hvis han selger det som er bevis for verden, vil det hinsidige foretrekke det, og hvis han selger det som er bevis for det hinsidige, vil verden foretrekke det. En konsekvens av historien om Josef, fred være med ham . Salget i en drøm er tomt for det han solgte, og et ønske om det han kjøpte, så hvis han selger i manna noe foraktelig, og kjøper noe verdifullt, og han er i en invasjon, vil han dø som martyr . Hvis han selger noe verdifullt og kjøper noe foraktelig, indikerer det en dårlig slutt, Gud forby, og kan velge verden fremover, eller nasjonen fremfor frihet, eller ulydighet fremfor lydighet . Kanskje er salget et tegn på varmen fra salget i en drøm, men konsekvensen vil være godartet analogt med historien om Josef, fred være med ham ….