…Al-Kirmani sa at pemphigus-drinken indikerer kysset ….

autoritet fra Abu Bakr bin Abdullah bin Abi Al-Jahm, autoritet fra faren på myndighet av bestefaren, sa han : Jeg hørte Abu Talib snakke autoritet fra Abd al-Muttalib sa : Mens jeg sov i steinen, jeg så en visjon som slo meg, og jeg var livredd for den, så jeg kom til Quraish-presten på slutten av stikket og stikkontakten min traff skuldrene mine, så da jeg så , visste jeg i ansiktet mitt forandringen , og jeg er den tiden herre over min nasjon , og hun sa : Vår herre Mabal har kommet til oss med en endring av farge. Har du sett noe fra tidens to hendelser? Så jeg sa : Ja , og ingen snakket med henne før han kysset hennes høyre hånd og deretter la hånden på moren til hodet henne og nevnte hans behov, og jeg gjorde det ikke fordi jeg var en stor nasjonalist , så jeg satt og sa : Jeg så i kveld mens jeg sov i steinen, som om et tre hadde vokst, hodet hadde nådd himmelen og traff de lyse grenene. Og Magrib og jeg så ikke noe blomstrende lys fra det var sytti ganger større enn lyset fra solen, og jeg så araber og ikke-arabere bøye seg mot den mens den økte hver time i styrke , lys og høyde , en time skjulte seg og en time blomstret, og jeg så et Quraysh-bånd klamret seg fast grenene, og jeg så mennesker fra Quraysh som ønsker å kutte den. Ansiktet var bedre enn ham, og vinden var ikke bedre enn ham, så han brakk ribbeina og trakk øynene ut, så jeg løftet hånden min for å ta en del av den, så den unge mannen stoppet meg, så jeg sa : Hvem er andelen? Han sa : Andelen er for de som klamret seg til henne og gikk foran deg for henne , og jeg la merke til i panikk og panikk , og jeg så at prestinnens ansikt hadde forandret seg, da sa hun : Hvis du tror ditt syn, vil de komme ut av ditt hjerte, en mann som eier øst og vest og skylder mennesker ham , så sa han til Abu Talib : Kanskje du vil være denne nyfødte . Han sa : Så det var Abu Talib. Denne hadithen skjedde og profeten, må Guds bønner og fred være over ham , har gått ut og sier : “ Treet var. ” Og Gud kjenner best Abu al-Qasim al-Amin , så det blir sagt til ham : Tror du ikke det? Han sier : ( fornærmelse og skam )….

…Blindhet er i en drøm en villfarelse i religion, og blindhet er også rik. Den som ser at han er blind, er rik, og den som ser at han er blind, han glemmer Koranen . Hvis han ser at en person har blindet ham, villeder han ham . Hvis en vantro ser en person som er blind av ham, vil han endre troen . Og den blinde mannen er en fattig mann som gjør ting som slår ham i hans religion . Og hvis en vantro ser at han er blind, vil han bli plaget av sorg og skade, eller en bot eller bekymring . Og hvis han ser at han er blind, innpakket i nye klær, vil han dø . Og den som ser at han er blind, da vil han ha en kamp eller krangel, ellers vil han få dom og kunnskap om historien om Isak og Jakob, fred være med dem begge . Og hvis en blind mann ser at han snur kysset, er det feil . Og den som ser at øynene hans er blinde, sløret mellom seg selv og Gud vil bli ødelagt . Og den som er blind, har synet i en drøm, han vil bli fattig etter sin rikdom, eller bli rik etter sin fattigdom, eller han har mistet pengene eller sønnen han er mest verdifull for ham . Blindhet kan indikere døvhet, forakt for verden eller skjul av hemmeligheter . Blindhet overfor den fremmede er bevis at han ikke vender tilbake til hjemlandet . Blindhet for fangen er en uenighet, og folk viser barmhjertighet mot blinde og tar hånden hvor han vil ….

…Han er garantist og garantist, og hans visjon kan indikere frykt, og kanskje høyden på skjebnen, presidentskapet, fremgangen, krevd godt og forbudt vice . Kanskje hun antydet øyenbrynet, faren, moren eller professoren. Hvis han i en drøm ble en imam og ba med folk vei til qiblah med full renhet, verken mer eller mindre, i den, og hvis han var verdt vergemålet, styringen, eller konfronterte det som er gunstig for folket, at vil skje med ham, og han kan ha inngått en garanti eller et gruppesponsorskap. Eller han deltok i et folk som håpet godt fra dem, og hvis han hadde bedt med andre enn qiblah, forrådte han sine følgesvenner og kjøpte sine kjetterier , og han kan ha begått noe forbudt, og folket ber ham om det med ham, og den som ser at han befaler et folk i bønn, følger han en tilstand der han justerer etter at kysset hans er rett, bønnen er fullført, eller han beordrer folk eller forby dem . Og den som ser at han leder ukjente mennesker et ukjent sted og ikke vet hva han skal lese, så er han til ære for døden . Og hvis en kvinne ser at hun leder mennbønn, så dør hun fordi hun ikke er egnet til å lede bønnene, så det er bare når hun dør før dem når de ber henne . samme måte, hvis han ser en ikke-mahram mann som ikke vet hvordan han skal be eller resitere, leder han et folk, og den som ser at han ber i et folk som står mens han sitter, så overtrer han ikke deres rettigheter, men de er kommer til kort i rettighetene, eller hans visjoner indikerer at han foretar et sykt folk, og hvis han ber med dem som sitter mens de står og sitter, forkorter han ikke. I en sak som han tar over, hvis han ber med et folk som står og sittende, så følger han befalingen fra de rike og de fattige, og hvis han ber med dem som sitter mens de sitter, blir de forbannet av drukning eller stjeling av klær eller fattigdom . Hvis han ser at han ber med kvinner, følger han kommandoen til et svakt folk. Hvis folks mor er hans side, eller hvis han ligger og har seg hvite klær, og han benekter sin stilling, og han resiterer ikke i sin bønn eller sier takbeer, så vil han dø og folk ber over ham . Hvis guvernøren ser seg selv lede folket, er han isolert og pengene hans er borte . Den som ber med menn og kvinner, vil oppnå dom blant folket hvis han er verdig til det, ellers vil han være i stand til å megle og forene blant mennesker . Og den som ser at han har fullført bønnen med folket, hans mandat vil bli oppfylt, og hvis hans bønn blir avbrutt, blir hans vergemål avbrutt og hans kjennelser og ord blir ikke gjennomført, og hvis han ber alene og folket ber hver for seg, da er de utenfor . Og hvis han ber en overflødig bønn, inngår han en garanti som ikke vil skade ham, og hvis folket har gjort ham til en imam, vil han arve en arv . Hvis han tror at han leder mennesker, og ikke leser godt, så ber han om noe og finner det ikke . Og den som ber med et folk et tak, da vil han gjøre godt mot folk og ha et rykte når det gjelder lån eller veldedighet ….

…De døde så at giftet seg kjent : effekten av skuespilleren påvirker ham bedre enn en bønn eller en lenke . Hvis han ser at han gifter seg med de dødes hellighet, når subjektet med godhet, som nestekjærlighet, ritual eller bønn . Og hvis han ser en kjent død person gifte seg i live, kommer han til det rystede nabolaget som er bedre enn arven til den avdøde eller hans arving eller hans arving fra kunnskap eller noe annet . Kysset er det motsatte, fordi subjektet i det plager og aksepterer bedre enn objektet ….

…Og det ble fortalt i betydningen at en mann kom til Ibn Sirin og sa til ham : Jeg så som om jeg spiste varme kikerter, så han sa til ham: Jeg kysset din kone i Ramadan mens du faste, og han sa ja ….

…Når det gjelder bitene av annen mat, blir de fordelt ansiktet, og Ibn Sirin sa: Den som så at noen la en god bit søt, søt mat i munnen hans, han hører en tale som han ønsket eller kysset av en av hans slektninger, og hvis biten var en tykk mat, så er hans uttrykk mot ham ….

…Abu al-Qasim al-Husayn bin Bakr bin Harun fortalte oss, autoritet fra Abu Muhammad al-Marashi, autoritet til Ahmad bin Muhammad bin al-Hajjaj, som sa : Jeg forsto den mest riktige av al-Shafi’i , Malik og Ahmad bin Hanbal, må Gud være fornøyd med dem, og alle de som fører til rettsvitenskap, så jeg var uenig i deres uttalelser og deres forskjeller i saker, så jeg likte å ta det mest riktige Deres ord, spurte jeg Gud den allmektige for å vise meg profeten, må Guds bønner og fred være over ham, i søvn, så han falt i tankene mine om at du skulle se fredag ​​kveld, så når fredag ​​kveld var i magi og jeg var ferdig med rosen min, og jeg satt min tilbake og ventet muezzinen, øynene mine overveldet meg og jeg falt i tankene mine om at profeten ba Gud velsigne ham og gi ham fred kommer til meg, så en mann kom inn i meg med paller og hvite klær, og han hilste og satt, så kom profeten, må Guds bønner og fred være over ham, hilste ham og kysset ham mellom øynene og s aw ham epitetet som var med meg, og kvaliteten som var med meg, og med en gruppe av hans følgesvenner, så han satt og satte seg mellom hendene hans. Så jeg spurte ham om problemer, så avsluttet jeg med det jeg hadde i rettsvitenskap, så jeg spurte ham om et spørsmål, og han sa : Jeg er i samsvar med hva han sier, og han nikket til innsiden foran seg . Så spurte jeg ham om en annen, og han sa : I henhold til hva han sier dette, så spurte jeg ham om spørsmålene om uenighet, og han var i hånden hver dag, og han sa hva han sier dette, så det falt i tankene mine at han var Ahmed bin Hanbal . Jeg sa, Guds sendebud , du er blitt prøvd . Han var tålmodig og sa til meg : Se hva Gud har gjort mot ham, så vendte han seg til meg og sa : Be med oss ​​neste dag, så jeg sa, o Guds sendebud, jeg trenger ikke det . Da ble bønnen opprettet, og Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, kom frem og ba med oss ​​og sa : Fred være med deg og Guds nåde . Så jeg gikk til høyre for meg, og så skjønte jeg at jeg sto overfor qiblah ….

…Poenget med tilbederen er den som i en drøm ser at han ber mot øst, fordi han er en mann med dårlig skolegang, mye falmende mennesker, som tør å synde fordi han var enig med jødene . Og hvis ansiktet hans er mot det som ligger øst for, så er han en mann av innovatøren, og øst er qiblah for de kristne, og hvis ansiktet hans fra det som følger er baksiden av Kaaba, så avviste han islam ved å begå en stor synd, eller en falsk ed . Eller baktalelsen til en kvinne som er gift, og ikke unngår umoral, og trollmennene har tillatt seg å begå enhver forbudt handling . Hvis han ser at han ikke kjenner kysset, er han partisk i sin religion . Hvis han ser at han ber mot Kaaba, så er hans religion rettferdig ….

…Han er i en drøm en lettelse for noen som er i nød, gifter seg med en enslig kvinne, skal reise, holde selskap og avsløre hemmeligheter . Den private delen viser fengselet eller døren til huset som den allmektige Gud har befalt ham å komme fra. Gud den allmektige sa : (Og kom hus fra portene deres ). Og skjeden og kysset som han gifter seg med . Og vulva indikerer graven eller opplysningen . Og vulva er villedende list ….

…Og den som ser englene synke ned et sted, indikerer at herlighet og seier har skjedd for hans familie, og det ble sagt at det er gunstig regn og letthet, forsvinningen av motgang og pasientens syn kongen er hans død og andre er seirende. Og den som ser at han flyr med englene, skal drepes og den som ser at han har samleie med en konge, hvis han finner lyst, vil han ha penger og bevis for hans død og den som ser noen blant englene i form av en velkledd og velstelt person, så er han glad og god, og hvis han ser ham imot det, er han imot det. Og den som ser en av de åndelige og hederlige engelskribentene, han vil bli velsignet med vitnesbyrd, Gud allmektig villig, og den som ser Gabriel, fred være med ham, så reiser han for å søke kunnskap og studere et ønske, og hvis hans syn gjentas Fiender , og kanskje kalte han det gode og forbød det som er galt, og den som ser Mikael blir belønnet i de to kretsene, og den som ser Israfil, blir god og reiser med fordel, og hvis han hører ham blåse i bilder, vil han snart dø. Det var en syk person som indikerte sin død, og kanskje det indikerte en fiende som hadde til hensikt å skade, og hvis han så ham et sted der det ikke var sykdom, indikerte han sin tomhet, familiens fattigdom og deres separasjon, og den som så at han kysset ham, da ville han slå en arv…

…Rosen : en sønn eller hederlige penger, og det ble sagt at en rose indikerer fravær eller en bok . Og det ble sagt at rosene er en paradoksal kvinne, eller en gutt som dør, eller en handel som ikke varer, eller en glede som forsvinner grunn av manglende overlevelse av rosene . Og den som ser som om en ung mann har gitt ham et svar, da betaler en fiende av ham en pakt som ikke varer for ham . Og den som ser at han har en krans hodet, han vil gifte seg med en kvinne, og skillet mellom dem vil være nært . Og hvis en kvinne ser det, så har hun en mann i denne egenskapen . Og den glade rosen er denne verdens blomst uten å ha kraft eller overlevelse . Og han hogg rosetreet i skyen og plukket rosene med glede og plukket det hvite fra hagen sin, kysset sin kyske kvinne . Hvis rosene er røde, er kona hans en munter person . Og hvis rosene er gule, så er hun en rettet kvinne . Og plukket opp roseknappene som ikke åpnet seg, bevis at en kvinne aborterte et barn . Og det ble sagt at rosene er snille . Og den som plukket opp en stor velkjent rose, det ble akseptert av ham gjentatte ganger for en vakker, vakker kvinne som enhver ville ønske å kaste den stygge artikkelen, og hun var uskyldig i det : En gruppe uttrykkere sa : De to vindene er få, og mange av dem er tristhet . Rosene gråter, vrangforestillinger og tristhet, bortsett fra det som sees stedet det er kjent, uten å berøre den eller trekke den av . Basilikumet gråter hvis det fjernes fra stillingen og treet dør . Så lenge han lever i planten sin, finner du duften hans, så er han et barn og noe lignende . I tillegg til roser, myrtle, pepper og alt som tilskrives de to vindene, så vel som pulser og det som er ukjent for antall opprinnelse i reproduksjonen, er det de og sorgen . Og de spiser belgfrukter og sorg, og mynte sørger . Når det gjelder jasminen : Det ble fortalt at en mann kom til Hasan al-Basri, må Gud nåde ham og sa : Jeg så i går som om englene kom ned fra himmelen og plukket opp jasmin fra Basra . Al-Hassan husket og sa : Basra-lærde er borte . Det er blitt sagt at Jasmine indikerer bekymring og tristhet, fordi fornavnet er Yas ….

Hvis han ber mot solnedgang, indikerer han ondskapen i sin lære og hans frimodighet for synder, fordi det er kysset til jødene, og de våget å se hvalene deres sabbater.