…Dørene : Dørene åpner er levebrødporten, og døren til huset er dets verdier, så det som skjedde i det er i verdiene til huset . Hvis han ser en liten dør midt i huset sitt, mislikes det ikke, fordi han kommer inn i skamfolket, og han vil gå inn i huset for å forråde sin kone . Betydningen av husdørene faller på kvinner, og hvis de er nye, er de jomfruer, og hvis de ikke er lukkede, er de jomfruelige . Og hvis han ser døren til et hus falle, rive ut, brent eller ødelagt, er det en ulykke for husets verdier . Hvis døren til huset hans er stor eller utvidet og sterk, så er det god stand av verdiene, og hvis han ser at han ber om døren til huset sitt, så finner han den ikke, så er han forvirret om en verdslig sak . Og den som ser at han gikk inn gjennom en port, og hvis han er i krangel, da er han seirende, for Gud allmektig sier : ~ Gå inn døren til dem, og hvis du kommer inn i den, vil du seire .~ Hvis han ser dører som har blitt åpnet fra kjente eller ukjente steder, så åpnes dørene til denne verden for ham med mindre han overgår hans skjebne, og hvis han går utover det, forstyrrer han huset og ødelegger det . Hvis portene er til veien, går det som kommer fra denne verden til fremmede og vanlige mennesker . Og hvis det ble åpnet for et hus i huset, ble det gitt til folket i huset hans . Hvis han ser at døren til huset hans har utvidet seg utover antall dører, så er det innreise av et folk over ham uten tillatelse i en katastrofe, og kanskje bortgangen av døren til huset fra dets beliggenhet var bortgangen av huseieren på hans skapelse og hans forandring av folket i huset hans . Hvis han ser at han gikk ut fra en smal port til en bred port, så er han utgangen fra smal til bred, og de som er i skjeden . Og hvis han ser at huset hans har to dører, så er kona hans korrupt, og hvis han ser to ringer i massen, skylder han en gjeld til seg selv, og hvis han ser at han trakk av dørringen sin, går han inn inn i kjetteri . Og blokkering av døren til huset er en stor ulykke for folket i huset . Terskelen : en kvinne : Det ble fortalt at Ibrahim al-Khalil, må Guds bønner og fred være over ham, sa til sin sønn Ismaels kvinne : Si ham at han ikke er terskelen til døren din, og hun fortalte ham det, så han skilt seg fra henne, og det ble sagt at terskelen er staten, og skjulet er kvinnen, og søylen er hodet til huset og hennes verdier, så han rykket henne opp for verdiene til huset etter herligheten og hennes fravær Fra synet av verdiene, akkurat som fjerningen av kvinnens synder skiller seg . Det ble fortalt at en kvinne kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så i en drøm at den øvre overliggeren på døren min falt på den nedre, og jeg så de to dørene falt, og den ene falt utenfor huset og den andre inne i huset . Han sa til henne : Har du en fraværende mann og sønn? Hun sa ja . Han sa: Når det gjelder fallet av de øvre karmene, vil mannen din komme raskt, og når det gjelder lukkeren som faller utenfor, gifter sønnen seg med en merkelig kvinne . Snart, til ektemannen og sønnen presenterte en merkelig samling ….
Drømmer om låste dører ikke virkelig låser
(82 betydninger av å drømme om låste dører ikke virkelig låser)…Det er i en drøm som indikerer husets verdier . Og åpne dører er levebrødets porter . Betydningen av husdører faller på kvinner, hvis dørene er nye, er kvinner jomfruer, og hvis dørene ikke er lukket, er kvinner jomfruelige . Og den som så at han lukket døren til et jernhus, ville gifte seg med en jomfru . Og den som ser døren til huset endret seg fra sin tilstand, så har han endret tilstanden til eieren av huset, og hvis han ser det falle eller rote på utsiden, eller han ser det brent eller ødelagt, så er det en ulykke som verdiene til huset utsettes for . På samme måte, hvis sovende ser døren lukket etter at den er trukket ut, så er det for mannen å bli, og hvis han ser den blokkert, er det en stor ulykke for folket i huset . Og hvis han ser en liten dør i midten av huset sitt, mislikes det ikke, fordi det kommer inn i skammen, fordi det har forstørret døren til huset hans og utvidet seg og sterkt uten stygghet, så er det verdiene . Og hvis han ser et av løvene hoppe på døren til huset hans, følger de umoralske menneskene kona hans . Hvis han ser at han leter etter døren til huset sitt, så finner han ham ikke, for hun er forvirret over hans verdslige sak . Og hvis han så at han kom inn gjennom en dør, var han i en krangel der han vant . Og hvis han ser porter åpnet, åpnes portene til denne verden for ham . Og hvis han ser at døren til huset hans har utvidet seg over antall dører, så er det inngangen til mennesker over ham uten tillatelse . Kanskje var dørens bortgang fra dens posisjon bortfallet av eieren av huset fra hans moral og forhold, og hans endring av forholdene i husstanden til en motsetning til det de hadde før . Hvis han ser at han gikk ut fra en smal dør til et bredt sted, så går han fra nød til kapasitet, og fra kval og frykt til sikkerhet . Og dørringen er som øyenbrynet eller sendebudet, så den som ser at kjernen har to ringer, han har gjeld for to personer, og hvis han ser at han kappet av dørringen sin, går han inn i en innovasjon . Og den som ser ilden brenne dørene, hans kone vil snart dø . Og byens porter er veiledende for eieren av den som har ansvaret for religionens spørsmål og verden i den . Døren til huset er veiledende for byggherren og den som har ansvaret for folks interesser . Og døren til huset indikerer hvem som bor i den . Og å komme inn gjennom de ukjente dørene indikerer seier over fiendene, og kanskje indikerer de ukjente dørene vitenskap, næring, gevinst og reise . Å gå ut av dørene er et paradoks for det vi har nevnt. Hvis døren er god, indikerer det at den har skilt seg fra det gode, og hvis den er ødelagt eller smal, indikerer det at den skiller seg fra det onde og har til hensikt å levere for seg selv . Kanskje døren indikerer døden, og hvis han går ut av døren og finner en vidde, grønt eller en behagelig lukt, som indikerer det gode heretter, og hvis han finner mørke, lik eller ild, skal han straffes til slutt . Å åpne døren i en drøm indikerer å gjøre ting lettere, og å lukke døren nød, nød og forstyrrelse av grunner . Å åpne døren på himmelen indikerer svaret på bønnen eller forbudet mot å begå det som er forbudt, eller lengden på pine, hevn og motgang, og hvis regnet er fengslet, indikerer det at det har kommet ned, og gjenoppliving av jorden etter dens død . Kapittelet om hemmeligheten som er oppdatert i huset, indikerer det gode og dårlige som den visjonære antyder, da han var skjult og godt bygget, nådde han sitt mål ved å skjule det, og hvis han ser ut fra ham i huset, indikerer det at han viser hemmeligheter og avsløre forholdene hans, og kanskje døren til mysteriet indikerer herlighet, høyde, nasjon og ungdom . Kanskje indikerte det nestekjærligheten til den hemmelige og gode behandlingen mellom ham og hans Herre . Og den som ser en ny dør til huset sitt, eller ser en snekker som installerte eller installerte den, dette er et godt bud på helsen . Og den som ser at han vil lukke en dør, men ikke kan, det er noe vanskelig for ham av kona . Og den som ser at han kom inn i et folk gjennom porten, han vil vinne seier over sine fiender og motbevise argumentene til sine motstandere . Og den som ser døren sin rotte opp og har installert noen andre, han selger huset sitt, og den som kommer inn i et hus og lukker døren, er beskyttet mot synd, og døren og de to ringene er rause og krever gjeld ….
…Lettelsen etter nød og nød 99 – – På autoritet fra Khalid bin Yazid Al-Azdi sa Abdullah bin Yaqoub bin Dawood til meg at han sa : Min far sa at Mahdi låste meg i en brønn og bygde en kuppel over den, og Jeg ble der i femten pilegrimer til arven etter al-Rasheed gikk, og hver dag fikk jeg et brød og en kopp vann. Han instruerte tidene for bønn. Da hodet til hodet til tretten pilegrimer kom til meg i søvne og sa : Vi er på Josef, Herre, så han førte ham ut fra bunnen av en hul og en sky rundt seg. Han sa : Jeg takket Gud og sa : Skjeden er kommet. Han sa : Jeg bodde og så ikke noe, så da årets hode kom, kom det. Den neste sa til meg : Måtte Gud føre ham til Faraj at han har noe hver dag i sin skapelse. Han sa : Så satte jeg opp en sirkel og jeg ser ingenting. Så kom den som kom etter året og sa : Må nødene jeg har gått i være en relativ lettelse, så han er redd, og den fremmede kommer. : da han ble Naudet, trodde jeg at jeg Oozn ba Vdly Li svart tau og fortalte meg : Jeg vil herde hans midt, og jeg gjorde Vokhrgeony da jeg møtte lys synkope optisk Vantlgulwa Pei introduserte en gratis på god og ble fortalt : fred på De troendes øverstkommanderende , sa jeg : Hils til de troendes overordnede og Guds nåde og velsignelse være over deg , sa Mahdi : Jeg er ikke i det. Jeg sa : Fred være med deg, øverstbefalende for de troende, og Guds nåde og velsignelser være med deg Å, Al-Hadi sa : Jeg er ikke med ham. Jeg sa : Fred være med deg, de troendes leder og Guds nåde og velsignelse. Han sa : Al-Rasheed, så jeg sa : Al-Rasheed. Han sa, Ya Jacob, Davids sønn, Gud ga ikke forbønn for noen, bortsett fra at jeg bar en jente for meg på nakken min i natt, og jeg nevnte at jeg bar meg på nakken din, og jeg falt for deg fra stedet jeg var i og jeg førte deg ut. Han sa : Hedret meg og nærmet meg setet mitt. Han sa : Da forkledde Yahya bin Khaled meg som om han fryktet at han overvant kommandanten for de troende uten ham, så jeg fryktet ham, så jeg ba om Hajj, så han ga meg tillatelse, og han bodde fortsatt i Mekka til kl. han døde der (1)….
…Tolkning av himmelen, luft, natt og dag, vind, regn, torrents, formørkelse, jordskjelv, lyn, torden, regnbuer, gjørme, sol, måne, planeter, skyer, hagl, snø og frost, himmelen indikerer seg selv, så uansett hva som kom ned fra den kom dens motstykke fra Gud, det er ingen årsak i den, slik som at ild faller fra den. I rollen er mennesker plaget med sykdom, smerte, kopper og død . Og hvis det brant fra det i markedene, blir det herliggjort og opphøyet det som selges med det fra salget . Og hvis den falt på dekar, knappe og planteplasser, ville du skade mennesker, og planten brant og slår den med hagl eller gresshoppe, og hvis bevis på fruktbarhet, levebrød og penger stammer fra den, som honning, olje, fiken og bygg, da ville folk regne gunstige regnvær, det som kom ned fra himmelen ville være gunstig for det, og kanskje indikerte himmelen at styrken til sultanen og seg selv på grunn av deres overlegenhet over skapelsen og deres manglende evne til å nå den , med deres visjon og deres volatilitet i kraften, og deres svakhet å komme ut under den . Det som ble sett fra den og i den eller ned i den og på den, indikasjoner på godt og ondt, og kanskje indikerte det hans palass, hans besittelses hus, hans hoffmenn og hans penges hus, så den som stiger opp til det ved fred eller fornuft, vil oppnå høyde med kongen . Og det har han, og hvis han steg opp til det uten grunn eller fred, ville han ha opplevd stor frykt for sultanen, og han inngikk mye overflod i sitt møte eller i det han håpet på ham eller fra ham . Hvis samvittigheten hans var avlyttet, spionerte han på sultanen eller snek seg inn i pengerhuset og palasset for å stjele det . Og hvis han nådde himmelen, nådde han målet med saken, og hvis han kom tilbake til jorden, ville han bli frelst fra det han kom inn, og hvis han falt fra sitt sted, ble han skadet i sin tilstand, ifølge omfanget av hans befaling i hans fall, og hva hans organer ble brutt for ham, og hvis den som nådde himmelen var syk mens han var våken, da vendte han ikke tilbake til jorden, omkom fra sin sak, og hans sjel steg også opp til himmelen . Og hvis han kommer tilbake til jorden, har skaden nådd hans mål, og hans folk fortviler over ham, og så vil de bli frelst, hvis Gud vil, med mindre det også er mens han stiger ned i en brønn eller Hafir og da ikke kom ut av det , for det er hans grav der han kommer tilbake etter at han kom tilbake, og dette er en god nyhet om døden for islam, fordi vantro ikke åpner himmelens porter for dem, og deres sjeler stiger ikke opp til det . Når det gjelder å se dørene, kan det tyde på at hvis du øker rente, hvis folk er i noen av bevisene, eller i synet, er det fluer, bier, fugler eller lignende, og hvis folket er i tørrhet, regn og regn, sa Gud allmektig : “ Så vi åpnet himmelens porter med øsende vann. ~ spesielt, hvor vertshuset viser medfølelse, fruktbar, som støv og sand uten støv og skader . Men hvis folk kastet piler fra dem, hvis de var i noen bevis for pesten, ble dets dører åpnet for dem . Og hvis pilene skader alle som har blitt slått og bløder, så er det en konfiskering av autoritet over hvert menneske med sin pil, og hvis deres hensikt er å ørene og øynene, så er det en prøve på avvik fra pilene deres, i som gjelden til alle hvis hørsel eller syn vil gå til grunne i den . Og hvis de blir skadet, samler de dem og henter dem, så byttet fra Gud, slik som gresshopper, og fuglearter som spurv, stiklinger og manna, ødelegger og piler på grunn av autoriteten i jihad og lignende, eller levebrød og gaver som han åpner sine pengehus og bokser for, og når det gjelder nærheten til himmelen, indikerer det nærhet til Gud, og det er for folket i lydighet og gode gjerninger . Kanskje dette indikerer distre ssed person som er i nød, innringeren, som aksepterer hans bønn og blir besvart, for når du ber på øynene mot himmelens retning, og kanskje dette indikerer nærhet og nærhet til imamen, verden, faren, faren ektemannen og mesteren, og alle som er over deg av en grad, er æren basert på beslutningen om hver person i hans årvåkenhet og etterspørsel og mer hans søvn, og det som falt i hans samvittighet . Når det gjelder himmelens fall på jorden hvis han reiser, kan det også skyldes drømmerens autoritet og hodene over ham, enten en far, ektemann eller mester og lignende, og det kan indikere dens falle på det tørre landet, eller folket trampet det med ben etter det falt mens de var Hamid, og de tok opp Noen av dem er et tegn på levebrød, fruktbarhet og penger, for de er fordelaktige regnvær av stor betydning, og arabere kaller regn en himmel, fordi den kommer ned fra den ….
…Sjelden sa Abdullah bin Malik Al-Khuzaie, jeg var politimann i Harun al-Rashid, så hans sendebud kom til meg om natten (en tid da han aldri kom til meg, så han tok meg ut av sengen min og forhindret meg i å skifte klærne mine, så han tok seg av det. Da jeg kom til huset, ga han meg tillatelse til å gå inn, og jeg kom inn og fant ham sitte i sengen sin, så jeg hilste på ham i en time, og tankene mine fløy og ble mange. var livredd for meg, da sa han, O Abdullah, vet du hvorfor jeg spurte deg på dette tidspunktet? Jeg sa nei, Commander of the Faithful. Han sa, jeg så. Han sa: Jeg så timen i søvnen som om en Habashian-slave hadde kommet til meg med et spyd. Han sa: Hvis jeg forlot Musa bin Jafar i timen, ellers vil vi drepe deg med dette spydet, så gå bort, så jeg sa : Å sjefen for den trofaste løslatte Musa bin Jaafar og returnerte ham tre ganger til han sa: ~Tiden til du lar ham gå, gi ham tretti tusen dirham, og fortell ham om du elsker stedet foran oss, og du har det du li ke, og hvis du liker å gå til Medina, så er tillatelsen for deg. ”Malik sa at jeg kom i fengsel og tok ham ut og ga ham det som de troende befalte, og jeg fortalte ham, jeg så et rart om saken din. Han sa: Jeg forteller deg at jeg var mellom sovende og våken, så Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, kom du, Moses, du låste en undertrykt person. Si disse ordene. Du sover ikke denne natten i fengsel. Så jeg sa til min far og mor hva jeg sa, og han sa: “Hør hver lyd og hvem som har passert O kjøttbeinkassi Skam den etter døden. Jeg spør deg ved dine vakre navn og i ditt største og største navn, boden som ingen av skapningene noensinne har sett, du søte, tålmodige, mest barmhjertige mot den som ikke er i stand til å tåle, den kjente, som aldri blir avskåret og ikke teller antall mennesker som ble løslatt fra meg, og det var som du så ….
…Abu Muhammad Abdullah bin Ali bin Hammad fortalte oss, på autoritet fra Abu Saeed Ismail bin Ibrahim, sa han : Jeg hørte Abu Ishaq al-Khawas i al-Sham si : En mann pleide å tjene Dawood al-Ta’i og fikk kallenavnet Abu Abdullah . Han sa til ham : Hvis du dør, så vask meg og ikke fortell noen om meg . Han sa, da han døde, så jeg ham i en drøm om Naguib i en hodge, som har fire tusen dører, med en avslappet silhuett, og vinden svikter, så jeg sa, David, be til Gud om å bli med meg . Han sa : Redd tre ganger fra meg : helbred magesårene dine med sult, og avskjær verden med sorg, og foretrekk Guds allmektige kjærlighet på dine ønsker og bry deg ikke når den blir mottatt ….
…Det ble fortalt at en mann sa : Jeg så hodet mitt barbert og en fugl kom ut fra munnen min, og at en kvinne møtte meg og satte meg i skjeden, og jeg så faren min krevde meg raskt, og så låste han meg inn . Så han fortalte det til vennene sine, og han sa at jeg tok den, og når det gjelder fuglen som kom ut av meg, min sjel og kvinnen som førte meg inn i skjeden hennes, graver jorden etter meg, og jeg er fraværende i det, og når det gjelder faren min som spør meg og deretter låser ham fra meg, prøver han å bli truffet av det som skjedde med meg . Så ble visjonæren drept en martyr . Og en annen så ut som om han barberte hodet med hånden, så han kuttet det på et kryss og sa : Du betaler gjelden din ….
…Hvis han ser ut som om han snurrer på himmelen og deretter går ned, lærer han vitenskapen om astrologi og de mystiske vitenskapene og blir nevnt blant mennesker . Hvis han ser det som om han stolte på det, vil han få ledelse og seier for sine motstandere . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så tre mennesker som jeg ikke kjenner. Han løftet den ene til himmelen, så låste han den andre mellom himmel og jord, og knelte den andre på ansiktet i nedbør. Ibn Sirin sa : Når det gjelder den som ble reist til himmelen, er det tilliten som ble hevet blant folket. Den som er fanget mellom himmel og jord, det er tilliten som er avskåret, og når det gjelder den som bøyer seg, er det bønnen som ummah er den ultimate ….
…Og den som ser Moses, fred være med ham, han forbanner sin familie og sine barn, og retter deretter opp tilstanden og triumferer for den allmektige og sier: “ Og vi ga ham en bror Aron, en profet. ” Og noen av dem sa at en urettferdig sultan ville gå til grunne i disse landene. Hvis han er i et hav, vil han være trygg, og den som gir ham Moses ‘pinne i søvnen, vil han virkelig få kjennskap til kjemi og overleve det han frykter, og den som gir et sverd, vil virkelig få mot ….
…Hvis han så at en av himmelens porter var stengt for ham, døde en av foreldrene hans, og hvis han så at to dører var stengt for ham, døde foreldrene hans . Hvis han ser at alle dørene er stengt for ham og ikke åpne for ham, er foreldrene hans indignert overfor ham ….
…Å komme seg ut av trange dører : et godt budskap om frelse og sikkerhet for de unge og de velstående for voksne . Hos syke indikerer det død, frelse, liv og hvile . Og den som er trygg, er en indikasjon på sykdom, fordi sikkerheten ikke er fornøyd med den, bortsett fra den som har mistet den ….
…Hvis du drømmer om at du kommer inn i en dør, indikerer dette en skandale og fiender som prøver å flykte fra dem uten å lykkes . Dette gjelder alle dører, med mindre det er døren til barndomshjemmet ditt. Hvis du drømmer om at du går inn denne døren, vil dagene dine være veldig gunstige . For en kvinne indikerer en uforgivelig flukt å drømme om å komme inn en dør om natten i regnet . Når det gjelder mannen, indikerer det at hans ressurser er trukket tilbake på grunn av en uberettiget mangel, som det forutsier om en ulovlig dato . Hvis du ser andre krysse en døråpning, indikerer dette mislykkede forsøk på å forbedre dine saker så vel som endringer i verdenen til bønder og politikere . Når det gjelder forfatteren, forutsier denne drømmen at publikum til leserne vil fordømme hans måte å fortelle fakta på, og det vil være ved å nekte å lese hans siste verk . Hvis du drømte om at du prøvde å lukke en dør og falt av hengslene og forårsaket skade for noen, indikerer dette at en hevngjerrig ondskap truer vennen din gjennom feil og utilsiktet råd du har gitt ham . Men hvis du ser en annen person som prøver å lukke en dør og døren faller av hengslene, vil du kjenne situasjonen til en venn, men du vil ikke kunne hjelpe ham ….
…Den er delt inn i mange seksjoner. Når det gjelder det som var fra trær, vind og lignende, presenteres det i kapitlene i den døde delen førti. Når det gjelder hva som er type gresskar og vannmelon og lignende, kommer den på døren, og når det gjelder resten av plantene i det som er brukt eller verdig, kommer hver av dem på sin plass, årstider og dører, og som for det som ikke er, er inkludert i det mens han er alene, så vi nevnte det vi påkalte i dette kapitlet, og av Gud er hjelperen. Når det gjelder resten, er det et argument, og det kan ha vært elendighet ….
…Hvis en kvinne ser at håret hennes er barbert av, tar mannen det av, eller hun dør . Hvis hun så at mannen hennes barberte hodet, eller klippet håret i Haram, så tydet hennes syn på at religionen hennes ble oppfylt og at hun hadde tillit . Og hvis hun så at mannen hennes barberte hodet utenfor helligdommen, tydet hennes syn på at han låste henne inne i huset sitt, for fuglen ville forbli i reiret hvis den kuttet av vingen . Og det ble sagt at barbering av henne indikerer brudd på sløret hennes . Og hvis hun så at en person ringte henne for å klippe håret, inviterer han mannen sin til andre kvinner i hemmelighet fra henne, og mellom henne og den personen er det fiendskap og nød . Og det ble sagt at den som så coyotene til en avskåret kvinne, at hun aldri føder et barn ….
…En leppe i en drøm er en manns hjelp . Og det nedre er bedre enn det øvre . Og leppene tar plass for kvinnen, gutten og slektskapet . Og den som ser leppen avskåret, han er en klynking . Og den som fjerner overleppen, hans nåde vil forsvinne, og hvis underleppen fjernes, vil hans kone dø eller skille seg . Og leppene samlet av leppene, noe som indikerer en kur mot plager . Og kanskje indikerte leppene sløret og guttene, vaktene, dørene og låser . Og kanskje indikerte leppene kunnskap, veiledning, spising, glede, tristhet og skjul av hemmeligheter . Og kanskje indikerte leppene levebrødet til hornene, hornene, produsenten av flasker og lignende for slagarbeiderne . Leppens tynnhet og rødhet er bevis på veltalenhet og veiledning, og deres hardhet er et tegn på sløvhet, og kanskje deres svarthet eller blåhet indikerer pasientens død fordi det er et tegn på død . Og kanskje antydet leppene at de påførte øyelokkene, eller kantene på elven og brønnen ….
…Slott Hvis du drømmer om at du er i et slott, vil du være eier av nok rikdom til å gjøre livet slik du ønsker . Du har ønsker for å være en flott reisende som liker å omgås mennesker fra forskjellige nasjoner . Hvis du ser et gammelt slott dekket av vinstokker, vil du sannsynligvis være romantisk i forhold til deg, og du må følge siden av forsiktighet og ikke underkaste deg et uønsket ekteskap eller forlovelse . Virksomheten er frustrert etter denne drømmen . Hvis du drømmer om at du forlater et slott, blir eiendommen din tatt . Eller du kan miste din kjære eller noen som er kjære for deg gjennom døden . Hvis du drømmer om at du er fanget i et slott, betyr dette at fiendene vil lykkes med å plassere deg på et upassende sted . Hvis du låser andre mennesker i et slott, betyr det din evne til å dominere arbeid eller styre kvinner ….
…Ringen : Når det gjelder ringen, indikerer den hva han eier og er i stand til, så den som ga en ring, kjøpte den eller ga den til ham, han ville få myndighet eller konge hvis han var en av hans familie, fordi kongen av Salomo, fred være med ham, var i hans ring, og det er også fra hva kongene trykker bøkene sine og de mest hederlige skattene sine . Kongen kan ha et hus der han bor og gå inn i eller eier det, og han låser det i døren hennes, og det kan være en kvinne som gifter seg med henne og tar i bruk hennes ukrenkelighet og bryter ringen hennes eller trenger inn i magen hans i den, og krydderfeddet blir ansiktet hennes, og å ta ringen fra Gud den allmektige kan være for den asketiske og tilbedere å være trygg fra Gud den allmektige fra det onde når avslutningen på konklusjonen er og han tok den fra profeten, må Guds bønner og fred være på ham, eller fra verden et godt budskap om å få kunnskap, og alt dette er hva ringen er sølv, men hvis den er gull, er det ikke noe godt i den, og på samme måte hvis den er jern fordi den er ornamentet til folket i helvete, eller kobber for det som er i navnet på ordet dårlig, og det som er laget Inkludert en av endene på jinen, søker vi tilflukt hos Gud fra alt ondt . Det ble sagt : Ringen indikerer også faren og kvinnen, eller kjøp av en slavejente, hus, dyr, penger eller vergemål, og hvis det er av gull, er det en manns ydmykelse, og det ble sagt at den som ser at han har på seg en jernring, det indikerer et godt at han oppnår etter tretthet, og hvis den er av gull og har et fedd er det vanskelig . De hule og stille ringene er stadig gode, og de oppblåste ringene som har et fyllstoff inne indikerer attentat og bedrag, fordi det er noe skjult i dem, eller de indikerer håp om noe stort og mange fordeler fordi beinene er større enn vekten, og når det gjelder ringene til et horn eller elfenben, er de prisverdige for kvinner . Og det ble sagt at ringen er en stor sultan, og ringen er opprinnelsen til kongen, lappen er hans prestisje, forseglingen er sultanens tillatelse, hans penger og mandatet, og ringen er hans orden og dens forbud, og inskripsjonen i den er hans intensjon og hensikt . Den som tror at kongen innprentet sin karakter, oppnår raskt kongens autoritet, motsier ham ikke fordi stempelet er sterkere enn ringen . Og den som ser at han har på seg en sølvring, så utfører den hvor han vil, og det er tillatt for ham å gjøre det, da vil han få autoritet . Og den som ser at han er stemplet med kalifen, og han er fra Bani Hashem eller fra araberne, så får han et stort mandat, og hvis han er fra lojalisten eller har en far, dør faren og blir en etterfølger, og hvis han ikke har en far, vil saken hans vende seg til noe som er i strid med det han ønsker . Og hvis han så at en utenforstående hadde et ugyldig mandat . Og den som finner en ring, han har penger fra ikke-arabere, eller har en sønn født til ham eller gift, og den som ser feddet i ringen hans blir ustabil, hans autoritet over separasjonen blir forstyrret, og hvis han ser feddet sitt har falt, sønnen hans dør eller har gått med noen av pengene sine . Og den som snapper ringen hans og er guvernør, så blir han fjernet, eiendommen hans er borte, eller kona er skilt . Og at for kvinnen er hennes manns eller menneskets nærmeste død, og det er blitt sagt at hvis en person bærer den, vil noe som tilskrives ringen bli fornyet for ham, og den som ser ringen, er ødelagt og borte og lappen forblir, hans autoritet vil bli fjernet og hans navn, minne og skjønnhet forbli . Og gullringen er en kjetteri og misliker religion og forræderi i sin besittelse og svik i sin flokk, og ringen er laget av jern av en modig sultan eller en kresne handelsmann, men han er inaktiv, og ringen er av ledet av en hersker i ham, og de er, og ringen med to lober er en tilsynelatende og skjult autoritet, og hvis den ringen er av noe som tilskrives handel, er det fortjeneste. Hvis den tilskrives kunnskap, så helbreder den mennesker av religion og verden . Og tettheten av ringen indikerer komfort og vulva . Den som låner en ring, så har han noe som ikke har noen overlevelse, og den som slår en freglet ring, han har noe han aldri har eid, for eksempel et hus, et dyr, en hushjelp eller en gutt . Og hvis han ser ringer solgt i markedet, så selger han eiendommen til hodene på mennesker . Hvis han ser himmelen regne sel, vil han få barn det året . Ringen er for arabere en kvinne, og gullringen sies å være en kvinne hvis penger er borte . Og den som forsegler den med en ring på sin rosa, fjerner den fra henne og legger den i noe annet, så leder han mot sin kone og ber om korrupsjon, og hvis han ser at ringen hans som var på ringfingeren en gang i hans seier og en gang i midten uten å være rundt ham, sviket kona ham . Den som selger ringen sin for dirham, mel eller sesam, han forlater sin kone med gode ord eller penger . Feddet er født, og hvis feddet i ringen hans er av essens, er det en kraft med godhet, prakt, store penger, erindring og ære . Hvis feddet hans var av akvamarin, hvis han var hersker, så var han en modig, majestetisk og sterk, og hvis han var i gutten, så var han en høflig gutt som ville være en sekk, og hvis feddet hans var perler, da var han en svak og fornærmende autoritet, og hvis nelliket var safirgrønt, så ble han født for ham et barn av en troende som er en forståelsesverden, og ringen er av treet til en hyklerisk kvinne Eller en konge av hykleri, og hvis en kvinne fikk ring, ville hun gifte seg eller føde . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om ringen min var ødelagt . Han sa at hvis du tror at du vil skille seg fra din kone . Det gikk bare tre dager før han skiltes fra henne . En mann kom til ham og sa : Jeg så at jeg hadde en ring i hånden som jeg kunne forsegle den i munnen på menn og kvinners livmor, så han sa: Du er en mann som kaller muezzinen om gangen annet enn tiden i måneden Ramadan, så folk er forbudt å spise og spise . Og den som ser at det er et segl for en mann på leire, så vil den som er forseglet for ham få autoritet fra eieren av ringen . Og den som ser at en konge eller en hersker ga ham sin ring, han setter den på, og han var verdig det, og han oppnådde makten, ellers ville han returnere den til et folk som så ham eller hans klan eller kalte ham blant folket eller hans motstykke i dem, og selger ringen som skiller seg fra kvinnen ….
…Låsen er i en drøm en tillitsfull mann . Og det ble sagt : Låsen er en jomfru kvinne for de som taklet det . Hvis fangen ser at han har åpnet en lås, vil han rømme fra fengselet, og hvis den berørte personen åpner en lås, vil hans bekymring bli fjernet . Og låse flere, krangel og makt . En lås er en person som er stolt på å beholde innskudd . Og hver lukking er bekymret, og hver åpning er Faraj . Jernlåser er et symbol på avkoding og flagg . Låser indikerer uaktsomhet. Den Allmektige sa : ( Ser de ikke på Koranen eller gjør hjertene på låsen deres ). Låsen er en garantist . Jernlåsene er et tegn på vedlikehold av de som er indikative for det, og religionens tekst, og kanskje indikerer det stolthet og høyde . Og trelåser er tegn på hykleri, nøl med å si og aksept av bestikkelser ….
…Når det gjelder mørket og sprekker i ansiktet, er det mangel på liv og vann . Den som ser at ansiktet hans er ømt, han er sjenert . Samajah har en mangel, og mangelen er Samajah . En mann så ut som om epidemien hadde falt over mennesker og husdyr, så han spurte den som krysset den, og sa : Kongen i vår tid splitter menn eller låser dem eller sårer det skjulte ….
…Å åpne låser og lukkede steder i en drøm betegner tilrettelegging for vanskelig og tilretteleggende levebrød ….
…Festningen indikerer i en drøm avhengigheten av sannferdighet, da det ble sagt : ærlighet er en festning . Fortet kan referere til eieren, eller den som er i det fra hæren, eller fienden . Og kanskje indikert av kunnskap . Koranen og det som er beskyttet mot djevelen og soldatene hans, er som strukturer og store navn, så hans fyrster lyser ham, balkonger, vakter eller soldater, spionmål, dører, slør, minister og hans familie og slektninger pleide ham eller hans skattkammer som han bruker . Hvis han ser det som om han er i en festning, og det er passende for kongen å være konge eller gift hvis han er singel, eller hvis han har en sønn eller kjøpte en skrutrekker eller blir muslim hvis han er vantro eller angrer til den allmektige Gud fra hans synder . Festningen indikerer islam, så den som ser at det er i en festning eller i et slott, han vil bli velsignet med askese i sin religion, rettferdighet og å gi opp sine synder i henhold til sin posisjon i festningen og hans mestring i den . Og hvis fortet var i våkent liv, og han i en drøm så at det var i en ørken, var han i stand til å kontrollere sin fiende og sin eie . Og hvis festningen var i en ørken og han så at den hadde blitt i et fjell eller vann, tok han den skuffet tilbake . Den som ser at han har bygget en festning, han vil beskytte seg mot sine fiender, eller beskytte sin flukt fra det forbudte, og beskytte pengene sine og seg selv mot ulykke og ydmykelse . Den som ser at han har ødelagt sin festning eller sitt hus eller sitt palass, er ødeleggelsen av hans religion og verdslige liv, eller hans kones død . Og den som så det som om han satt på kanten av en festning, en bror, en president eller en sønn, ville ha nytte av det . Og det ble sagt : Fortet er en befestet mann som ingen kan takle, så den som ser det på lang avstand, det er høyden på hans minne og befestning av skjeden . Se også Rabat ….
…Og den som ser at han transformerer et gammelt hus, vil være i stand til å imøtekomme levebrød, dører vil åpne for ham, og han vil få øyeblikkelig glede ….
…Og den som ser som om han leser bokens åpning, det gode blir åpnet for ham, og ondskapens dører er lukket for ham ….
…Han følte seg som å drepe for Guds skyld , mottok glede og næring og opphøyelsen, verset : ~ men lever sammen med deres Herre . Gled dere over det som Gud har gitt dem av sin rikdom .~ Og erobringen åpner verdens dører ….
…Et spøkelse Å se spøkelser i en drøm angir forekomsten av uventede problemer . Hvis spøkelset er hvitt, forutsier dette at sykdommen vil ramme en kjær venn til deg, eller at du vil miste noe av arbeidet ditt . Hvis han er kledd i svart, vær forsiktig med de rundt deg fordi de lurer deg og har svindel og dårlige intensjoner for deg . Hvis spøkelsen snakker, er ondskap og problemer rett rundt hjørnet fra deg, og du kan unngå det med visdom ved å høre fornuftens stemme i din oppførsel . Hvis du hører spøkelser som banker på dører eller vegger, forutsier dette smertefulle hendelser som vil skje plutselig . Hvis du ser spøkelser bevege seg under et gardin av tøy eller bevege seg bak deg, er dette en oppfordring til deg om å kontrollere følelsene dine, ettersom du begår tulling, kan du møte problemer og krangle med andre . Hvis du ser spøkelset til vennen din hengende på rommet ditt, forutsier dette at du vil møte fiasko og skuffelse, og du vil bli ledsaget av en følelse av usikkerhet . Hvis du hører spøkelsesmusikk, forutsier dette sorger og endringer i familiemiljøet . Hvis du drømmer om at et spøkelse følger deg, forutsier dette at du vil gå inn i rare og spennende hendelser . Hvis spøkelset rømmer fra deg, indikerer dette at problemene rundt deg vil svekke og redusere alvorlighetsgraden . Unaturlig pass opp for alle de som er avhengige av deg . En katastrofe venter på deg og venter på dem som tilhører deg . Eiendom og liv sammen er i fare . Unge menn bør uten å nøle stå oppreist i sin kommunikasjon med det motsatte kjønn . Du kan behandle karakteren på en måte som reduserer dens betydning ….
…Den som så himmelens dører var åpne, indikerer svaret på bønn og hyppig regn og avrenningsvann, sier han, ~ vi åpnet himmelens porter med vann som strømmer ~ vers ….
…Moskeen betegner i en drøm kongen på grunn av at han gjør saker av religion, og herskeren som skiller mellom saken og det forbudte, og markedet der folk har til hensikt å tjene, og hver person kommer ut av den med en fortjeneste basert på hans skjebne og hans arbeid . Og det indikerer alle de som må følges fra en far, en lærer, en høflig og en vitenskapsmann . Og indikerer rettferdighet for de som kom inn i den i en drøm urett . Og indikerer den hellige Koranen for det store antallet den inneholdt . Det indikerer kirkegården, som er et sted for ærefrykt, vask, parfyme, stillhet og på vei til retning av qiblah . Og det indikerer hva som brukes av fiendene som et bolverk for sikkerhet mot frykt . Takene på moskeen er egenskapene til kongen og de som er kjent med forholdene hans . Og ordfører, seniorstat og dens fyrster . Og begrenser ham til bredden av rettferdighet og lærde som er under hans lydighet . Og dørene er tildekket . Minareten er hans stedfortreder eller eieren av hans nyheter . Og hvis han indikerer herskeren, så er hans tidssøyler, hans lamper, fordelene med sin tid og hans rettsvitenskap, og hans begrensning til forenkling av hans kjennelser eller hva han kaster på dem fra vitenskapene, og hans tak er hans bøker som dekker ham og refererer til dem, og minareten hans er den som samler folk for det han gir dem av fortjenesten, og slavens talerstol, og konas mihrab, eller hva som indikerer næring Det tillatte, fyret er et minister og imamen, og kanskje fyret indikerer sin muezzin, Koranen er dens resiter, prekestolen er dens preken, døren er ved porten, og kuratoren er på lampene og børstene . Når det gjelder moskeen som islams konger bærer på sine reiser og utfører festlige bønner og andre ting, indikerer det etableringen av religionen, overherredømmet til muslimenes ord, seieren over deres fiender og dens avgjørelse om tolkning er regelen om hva de reiser fra de legitime korridorene som uttrykker slottene . Og Moskeen i Madinah indikerer sitt folk, dets høvdinger, dets høvdinger, dets nedre og dets herrer, erindringsfolket, gudfaren til folks imam, prekestolen til deres autoritet eller deres predikant, og hans lykter er folket av kunnskap, velvilje, jihad og vergemål i ribaten. Veiledning og følge hans veiledning og utføre sine ordrer, og tror på hans bønn, og som for dens dører er arbeidere, sekretærer og politiseiere ….
…Rizwan, fred være med ham, er himmelens vokter, og å se ham i en drøm er en konstant glede, og hans syn indikerer også kongens kasserer og hans budbringer av godhet og oppfyllelse av et løfte, oppfyllelse av behov og svar bønn . Og den som var sint på sin autoritet over ham, oppnådde han tilfredshet fra ham, spesielt fordi han ga ham noe av fruktene av paradiset eller dekket det med noe fra analysen, eller han var i ferd med å, eller varslet av det, dette er bevis av den allmektiges glede og å vise velsignelsene over ham i det skjulte og offentlig . Og hans visjon indikerer nåde, næring og tilfredshet fra den allmektige Gud . Og den som ser at han er i himmelen, og englene hilser på ham og går inn i ham fra alle dører, Gud vil tilgi ham og tilgi ham, og han vil nå med lang tålmodighet til det gode . Og den som ser Radwan, fred være med ham, det indikerer at angsten hans forsvinner, brystet på brystet og hans gode liv ….
…Surat Al-Fatihah den som resiterer det eller resiterer for ham, må Gud allmektig gi ham årsakene til godhet . Nafeh, Ibn Katheer, Jaafar As-Sadiq og Saeed bin Al-Musayyib, må Gud være fornøyd med dem, sa : Han påkaller bønn og han blir besvart . Likeledes sa Al-Kasaei og la til at : Og han oppnår fordelen som han kan bli beriket av . Abu Bakr Al-Siddiq, må Gud være fornøyd med ham, sa at hennes leser gifter seg med syv kvinner, og invitasjonen blir besvart, og bevisene for det er Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, som han pleide å resitere den før og etter bønnen . Umar ibn al-Khattab, må Gud være fornøyd med ham, sa : Den som resiterer det i søvne, vil bli bevart i sin religion, med mindre han er syk, er hans liv nær . Og det ble sagt : Den som leser det i en drøm, Gud vil lukke ondskapens dører for ham og åpne nyhetsdørene for ham . Det ble sagt : Å resitere Al-Fatihah i en drøm er en pilegrimsreise ….
…Han så åpne dører på himmelen. Regnet økte det året, og vannet økte da Gud den allmektige sa : ~ Så vi åpnet himmelens porter med øsende vann .~…