…Geiten : en enorm mann i sin religion av stor betydning over væren og andre . Og den som ser at han spiste geitekjøtt, han klager litt og blir deretter løslatt . Og den som ser at han slakter et annet barn enn kjøttet, så dør han eller familien . Hvis han ble slaktet for å spise noe av kjøttet sitt, ville han slå penger på grunn av gutten, eller han ville slå litt penger . På samme måte er kjøttet fra smågeiter og lam litt bedre, med mindre man ser at kjøttet er fett, for det gode er mye . Og den som ser at han spiser kjøttet til bestefaren min, han vil ha det litt bedre enn en gutt, og de små geitene og lamene løper ikke de eldste . Hvis han ser at han spiser hodet til en sau, vil livet hans forlenges og han plager det han ikke håpet på ….

…Orm Hvis du drømte om ormer, indikerer dette at gjennomsnittlig bearbeiding av uanstendige mennesker vil gi deg sorg . Hvis en jente drømmer om at ormer løper på henne, indikerer dette at ambisjonene hennes alltid vil være tilbøyelige til alt materielt . Hvis en jente dreper ormer eller rister dem av, vil hun kvitte seg med materiell likegyldighet og søke å leve etter prinsippene om dyd og tilknytning til åndelighet . Hvis du bruker ormer i drømmene dine som agn for fisk, så forutsier dette at du gjennom din oppfinnsomhet vil bruke fiendene dine på en måte som viser fordelene ….

…Er det et forhold mellom overspising og mareritt? Ja, mat kan føre til noen typer mareritt, og det er derfor profeten, fred og velsignelser er over ham, advarte mot overdreven spising og sa : [ Adam sønn fylte aldri en katteskål, et ondt fra magen hans. , ifølge Ibn Adam for sine korsfestelser, og hvis det er nødvendig, så en tredje for hans mat, en tredje for hans drink og en tredje for seg selv ] , også sa han : [ magesykdomshus ] , og disse sykdommene som har å gjøre med søvn og hva som har å gjøre årvåken . Imidlertid er vanen med mareritt som følge av å spise mat ikke av en skremmende eller skadelig karakter, for eksempel de som skyldes effekten av magi eller øye, for eksempel, eller å passe på forbudte ting, i uanstendige fester eller sang, og Sendebud, fred og Guds velsignelser være over ham etter kveldsbønnen, hatet å snakke etter den, forbyr at det skal være en tillatt tale, hvis det er et møte etter den, og i det Gud har forbudt, så kan dens eier lide av ustabilitet i søvne, og dette er resultatet av mange ting, som å holde seg oppe sent og krenke det Gud og Hans sendebud har forbudt, og forby det og konklusjonen er at det er en sammenheng mellom metthet og mareritt, men marerittene som følge av Tilfredshet er ikke størrelsen på marerittene som kommer fra magi, øyet eller synden…

…Og den som ser en velsignelse av en trapp, tolkes på to måter: enten antallet trapper er sent i hans liv eller barna til deres antall, og de kan være hans slektskap ….

…Og den som ser at han forvandler Sathirwana, han forvandler seg fra en stat til en annen, og han kan være sent i livet enn den som gikk, spesielt hvis han ble gravid ….

…Hvis du drømte om at du hadde bronkitt, forutsier dette at du kommer for sent til å følge dine synspunkter og planer på grunn av utålelige komplikasjoner fra en sykdom i hjemmet ditt . Hvis du led av bronkitt i en drøm, betyr dette at det snart vil komme motløsende muligheter foran deg som hindrer deg i å oppnå de ønskede tingene ….

…Al-Kirmani sa: “Den som ser at han løper eller løper og kjenner saken han ber om, så vil han innse det snart og vinne det ….

…Og med hensyn til skjegget : Den som ser at det har vokst for lenge, hans visjoner indikerer gjeld og nød . Hvis det fortsetter til det faller til bakken, indikerer det døden, fordi Gud den allmektige sier : ~Fra det skapte vi deg, og i det vil vi gi deg tilbake .~ Hvis det varte til det satte seg fast på magen, slo han penger og ansiktet som han ville trette så mye som det var på magen . Hvis han så at lengden hennes var et godt mål, hadde han tjent penger, verdighet og et godt liv . Og det ble sagt at hvis det ble forlenget til det nådde navlen, antydet det at det ikke var i lydighet mot Gud . Hvis han så at sidene var lange uten midjen, ville han få penger som andre ville ha glede av, og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så skjegget mitt nådde navlen min, og jeg så på det . Han sa : Du er en muezzin som ser på naboens rolle . Skjegget får ikke skryt i tolkningen av gutten som ikke er voksen, og hvis han ser at han tok et annet skjegg enn ham i hånden og trakk det, så arver han pengene sine og spiser dem . Tap av skjegg hvis det ikke øker, er bevis på letthet og eliminering av gjeld og skjede . Og hvis reduksjonen er større, indikerer det ydmykelse og penger og prestisje . Hvis han ser ut som om en pute snakker til sin kone, blir saken hans forvirret av hans skjebne, og han skiller mellom ham og sine nærmeste, fordi djevelen, Gud forbannet ham, snakket med Eva i form av et kosmetikk . Og svartheten i skjegghåret indikerer at det var mørkt, så hvis det ble svart til grønt, ville han få mye besittelse og penger, men han ville være en tyrann, fordi det er et kjennetegn på Faraos skjegg . Dens gulhet er et tegn på fattigdom og knapphet, og den røde er et tegn på fromhet . Og hvis han så at han tok skjegget sitt og hadde håret spredt i hånden . Han tok tak i den og kastet den ikke til ham, fordi penger går fra hånden hans og deretter går tilbake til den. Hvis han ser ut som om han kastet dem, går pengene bort fra ham, og de blir ikke returnert til ham . Økt bart hår er avskyelig . Og dets ufullstendighet er prisverdig, og tolkningen av å plukke skjegget for den rike mannen er hans ekstravaganse med pengene hans, og for de fattige indikerer at to mennesker møter ham sammen, og indikerer at han låner noe fra en person og låner det til en annen . Og barbering av skjegg, økonomisk og prestisje går . Hvis han ser ut som om han har kuttet skjegget sitt som er igjen fra hans grep, betaler han zakat på pengene sine . Og grå hår i skjegget og verdighet og prestisje . Og hemoglobin : Lester, hvis Hb Balhina, indikerte sin forpliktelse til året . Hvis han så ut som om han hadde barbert hodet uten skjegget, ville han holde hemmeligheten til sjefen sin . Hvis han ser ut som om han plaget dem alle, forsøker han å skjule sin fattigdom, og han søker skjebnen med folket . Og hvis poesi godtok pigmenteringen, vil den gå tilbake til sin retning og ikke forbli for mye . Hvis han ser ut som om han dør av gjørme eller gips, så ber han om butikker og saken hans er velkjent . En kvinnes skjegg indikerer at hun aldri føder, og det ble sagt at det indikerer hennes sykdom. Det ble sagt at det ble tolket som økningen i ektemannens penger og sønnen og æren av sønnen, og det ble sagt at hvis hun var gift, indikerte hun sin manns tilbakeslag . Hvis hun ser at hun er gravid, vil hun føde en sønn og hans forhold blir oppfylt . Og det ble sagt at den som har langt skjegg og mye hår vil ha et langt liv og mer penger . Og det ble sagt at noe som skjer før sin tid indikerer ondskap, for eksempel når mannlige gutter ser skjegg eller hvitt i følelsen, og kvinnelige unge gutter har et bryllup eller en sønn . På samme måte er alt som er utenfor hans tid bortsett fra å snakke, for å snakke er en god guide, fordi mennesket av natur er et snakkende dyr . Hvis en ung mann som ennå ikke har nådd drømmen ser at han har skjegg, så dør han og når ikke drømmen, og det er fordi tiden har gått forut da han skulle hatt skjegg . Hvis gutten ikke er langt fra skjeggplantens tid, er det bevis på at han er alene og gjør sine egne ting . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om skjegget mitt ble lengre og Sabalai ikke vokste lenge, så han sa : Du treffer penger som andre kan gratulere med . Og kroken er hjelpen til mannen som flagrer den og lever med den blant folket, så det han så i det skjedde, så han tolket det som du nevnte . Og den som ser halvparten av skjegget sitt barbert, så mangler han, og han går mot det, så hvis han barberte det som en ukjent ung mann, gikk han mot en fiende han kjente, eller navnet hans eller hans motstykke . Hvis en sjeik barberer den, går han med sin estimerte grense, og hvis den er ukjent, går han i sin retning av hendene på en undertrykkende utnyttende sjef, som ikke har noe grunnlag, og hvis han ser at den er avskåret, da skulle han bli kuttet fra pengene sine og gå så mye fra siden som han kuttet fra skjegget . Hvis han ser at de har fløyet, går han til familien sin, og hans evne er fra pengene hans . Barbering er lettere enn å plukke, og plukking kan være bra for noen av hans saker hvis ansiktet ikke er mistenkelig, men at godheten er vanskelig for ham ….

…70 – Al-Mansur så i søvne, og det sies, men han ropte ved en telefon som sa : Når det gjelder Herren om stillhet og bevegelse, er manien mye polyteisme på deg, sjel. Hvis du gjør galt, og hvis sjelene dine gjør det bra, er det noe for deg. Hans autoritet er med en deltaker, himmelens og jordens prakt, og fjellankeret, som er viet astronomien, sa Al-Mansour : Dette er tiden for mitt nærvær og slutten på mitt liv . Han hadde mening før Qasra-føflekken, som ble bygget og manererisme der en drøm blir forferdet, sa våren : Ve Aarabie ~ Jeg så en drøm jeg ble sjokkert , jeg så et ordtak stoppe i dette dørpalasset , sier han : Hvis Jeg var i dette iPad-familiens palass og Oouhh ham, hans familie og hans hjem, og ble sjef for palasset etter gleden til den nyfødte (3) Han bygger soldatene sine på ham, så han ble ikke i føflekken bortsett fra mindre enn en år til han ble syk på veien til Hajj , og han kom inn i Makkah med en tung begravelse , og han døde lørdag kveld, og det ble sagt til syv dager fra Dhu al-Hijjah , og det siste av det han snakket var at han sa : Gud velsigne meg til å møte deg . det ble sagt : han sa: Herre, du Asatk i mange ting bare Ataatk forelsket i deg sertifikat ting som Gud, men Gud frelser . da han døde . ringen inskripsjon . Guds tillit i Abdullah og har trodd på . ved hans død sekstitre år gammel og var ett år på den berømte , hvorav tjueto er skapelsesår , og Ban al-Mualla ble gravlagt i Mekka ….

…Belønningen til en som skader Ibn Abi Talib 86 – på autoritet fra en sjeik fra Quraysh som sa : Jeg så en mann i Levanten halvparten av ansiktet hans bli mørkere mens han skjulte ham, så jeg spurte ham om det og han sa : Jeg har gjort Gud til den som ingen spør meg om, med mindre jeg forteller ham om det. En student – må Gud være fornøyd med ham – så dukket jeg opp en natt da han kom til meg i søvne og sa til meg : Du er eieren av fallet i meg , og han slo ansiktet mitt, og ansiktet mitt ble svart som du kan se…

…Dyden til Imam Yaqoub bin Sufyan 96 – Yaqoub bin Sufyan bin Jawan Al-Faswi (2) Al- Hadith Al-Hafiz, som var blant dem som samlet og klassifiserte med fromhet, askese og stivhet i å følge Sunnah, og Al- Hakim sa : (( Når det gjelder høringen hans og hans kone og medlemmer av talen hans, det er for mye å nevne )) og Abu sa Abd al-Rahman al- Nahawadi : Jeg hørte Yaqoub bin Sufyaniol : (( Jeg skrev om tusen sjeiker, og alle brøt tilliten )). Og Yaqoub sa også: (( Jeg dro på reisen i tretti år )) og Abu Zar’ah al-Dimashqi sa : (( To menn av adelige mennesker kom til oss, en av dem og de ble deportert av Yaqoub bin Sufyan, folket i Irak kunne ikke se lignende )) Han døde i året syttisju og to hundre . Abdan bin Muhammad Al-Marwazi sa : (( Jeg så Yaqoub bin Sufyan i søvn, og jeg sa : Hva gjorde Gud den allmektige mot deg? Han sa : Han tilgav meg og ba meg komme til himmelen slik jeg var på jorden )) . Og fra Guds omsorg for denne imamen i hans anmodning om en hadith, som han fortalte om seg selv, brukte vi den som en leksjon for kunnskapsstudenter. * Muhammad bin Yazid al-Attar sa : Jeg hørte Yaqoub bin Sufyan si : (( Jeg var på reisen og tilbrakte livet mitt, så jeg ble avhengig av å skrive om natten, og jeg leste om dagen. Sitter, jeg kopierer inn lampen, og det var vinter, og vannet sank ned i øynene mine, og jeg så ikke noe, og jeg gråt for meg selv fordi jeg var utelukket fra mitt land og det jeg hadde savnet av kunnskap, så øynene mine overvant meg, så jeg sov og så profeten – må Gud velsigne ham og gi ham fred – i søvn ringte jeg : ( Å, Jacob, hvorfor gråt du? )) Jeg sa : O Guds sendebud gikk Bosra Vthsart på det jeg savnet . Han sa til meg : (( Aden Mona )) Phinot ham og beordret sin hånd på mine øyne som å lese Alihaa, og da jeg våknet opp Vobesrt, jeg tok kursiv og satt og skrev (1). Unødvendig å utdanning og dyder 97 – jeg vet, mann, en muslim som deltar i Balnavlh av den beste vitenskapen fra å engasjere Balnavlh for tilbedelse, og at imamene til de fire fire sa Shafie : spurte den beste vitenskapen om bønn . Imam Ahmad ibn Hanbal – Guds nåde og velsignet oss med hans kunnskap – det jeg ba i dag er ikke obligatorisk, forklarte Bmmakrh Abi Zar’ah Ali Nawafly . Den kom inn (( Order of Perception )) av dommer Ayyad, 3: 234-235 , 240 , 261 i oversettelsen av Imam Al- Muhadith , Al-Faqih Al-Abed Al-Zahid ( Abdullah Wahb Al-Qurashi fra Egypt) ), ledsageren til imamen Malik Al-Layth, Al-Thawri og andre, som døde i året 197 AH, må Gud den allmektige forbarme seg over ham, der det ble sagt at Sahnoun sa : (( Ibn Wahb hadde delt sitt livet til tre En tredjedel er i Rabat, en tredje er klar over Egypt, og en tredje er på Hajj, og han nevnte at det er en trettiseks Hajj. Hans nevø sa : Jeg var sammen med ham i Alexandria, og folket samlet seg på ham og ba ham om å spre kunnskap, så han sa til meg : Dette er et tilbedelsesland, og moren hans ga sjelden meg i det med folks arbeid, så han forlot Sitting for dem de gangene han var sittende og godta tilbedelse og vokte . Etter to dager kom en person til ham og fortalte ham at han hadde sett seg selv i en stor moske mot den store moskeen, og profeten – må Guds bønner og fred være med ham – i den og Abu Bakr på hans høyre, og Amr på hans venstre side, og du var mellom hendene hans, og i moskeen blomstret lampene i de beste og lyseste av dem. Så ble det slått av, da sa Guds sendebud – må Gud velsigne ham og gi ham fred – til deg , Abdullah, brenn den og tenn den, så utsett den, så ble jeg i dager og så at alle lampene var kommer til å bli slukket, så Abu Bakr sa : O Guds sendebud, ser du disse lampene? Han sa – må Gud velsigne ham og gi ham fred – Dette er Abdullahs arbeid, han vil slukke det ! Ibn Wahb ropte, og mannen sa til ham : Jeg har kommet for å bringe deg et godt budskap, og hvis jeg visste at han skyte deg, ville jeg ikke ha kommet . Han sa : Det er bra, dette er et syn som jeg forkynte, tenkte jeg at tilbedelse var bedre enn å spre kunnskap, slik han forlot en mye ( tid ) og hans arbeid for kunnskap, og han ofret seg for dem å lese ham, og spurte ham * Ibn Wahb sa : Jeg var i hendene på kongen jeg skrev, da ble bønnen opprettet – og i et annet begrep ga muezzinen tillatelse – Det ble utgitt bøker i hans hender, og jeg tok initiativet til å samle dem, så eieren sa til meg : For budbringerne dine, det du gjør er ikke bedre enn det du er i ….

…Spørsmål : Er det tillatt for påtalemyndigheten å kutte visjonen? Påtalemyndigheten i Cut Vision velkommen hvis væsken kvinnen finne en samtale flau på krysset ,. Og spørgeren hadde sett en god visjon der det var tydelig god tiding for ham, så han vendte seg til andre og bøyde seg for å få vite uttrykket . Ifølge å hadith av Ibn ‘ Umar sa : Jeg så i en drøm Ka n i hendene på en del av Aestbrq – som tykkere brokade – og ikke et sted jeg ønsker i Paradise ikke fløy til ham , han sa : Vqsstha Hafsah , Vqstha profeten fred være med ham sa profeten, fred være med ham : ~ jeg ser Abdullah, en god mann ,~ Fortalt av muslim i sin Sahih (1) , som ble rapportert av Ibn Umar også, sa han : den mannen i den livet av profeten fred være med ham hvis han så et syn kutt til Allahs sendebud fred Må Gud velsigne ham og gi ham fred, så jeg ønsket å se en visjon om at jeg ville fortelle til profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Han sa : Jeg var en gutt ung Azba , og jeg sov i moskeen på tidspunktet for Allahs sendebud fred være med ham og så søvn som om to konger Okhmana, de gikk meg til ilden , Hvis er foldet Kti godt , og hvis du har to horn Kqrna godt , og hvis folket kanskje kjenner dem de laget, sa jeg : Jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden ( tre ). . Han sa : Vlekayama-kongen sa at profeten fred være med ham : ~ Ja, mann Abdullah hvis han ba natten ~ . Salem sa : Abdullah sov da ikke om natten, bortsett fra litt avtalt ord om dampen (2). Denne hadithen, som Ibn Hajar sa i Al-Fath, inneholder påtalemyndighetens legitimitet i å fortelle visjonen, og Ibn Umars høflighet med profeten, må Guds bønner og fred være over ham, og hans frykt for ham slik han ikke fortalte hans visjoner selv , som om når auraen hans ikke påvirket ham å fortelle det selv , så han ba det til søsteren om å bevise det (3), likeledes Ikke sikker på når han uttrykte , og Al-Tabarani brakte ut med sin kjede av fortellere på autoritet fra Abu Bakr at Aisha sa : O Guds sendebud, jeg så tre måner av Hein på rommet mitt . Han sa til henne : “ Hvis du tror på din visjon, vil han bli begravet i ditt hus det beste av paradisets folk. ” Så grep Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham , hans beste måner, så ble Abu Bakr fanget, deretter ble Omar tatt , og de ble gravlagt i huset hennes (4). The Sunnah for krysset når du begynner å uttrykke å si : god , eller god eller så bra , og denne optimismen . Det ble rapportert som å si at mer enn en av ledsagerne til Allahs sendebud, denne Abu Bakr sa da uttrykket : som ratifiserte din visjon og før profeten fred være med ham , har premier i Snih fortalt fra Umm Fadl sa : O Allahs sendebud Jeg så Ka n I mitt hus et medlem av medlemmene dine . Han sa : ~ Jeg har sett godt . Fatima føder en gutt og ammer ham ~ (5). Vel eller hun fødte Hasina » Vordath melke sønnen QTM sønn av Abbas bin Abdul Muttalib . Det er rapportert at profeten fred være med ham, sa han : ~ Fra visjon tilbudt ham, la ham si til de som tilbød ham : good ~ . Således gikk resten av hans følgesvenner på denne tilnærmingen , var Omar ibn al – Khattab må Allah være fornøyd med ham , hvis han gjentok synet, sa : Å Gud, hvis det er bra, har vi det , og det var ondt Vltna . Han sa Abdul Razak Muammar Ayoub Ibn Sirin sa : Abu Bakr hvis han ønsket å uttrykke Alraia , sa han : å bli ratifisert så vel som din visjon, så vel som (6). Samt krysset for å skille mellom hva prise i en drøm og nedvurdere i årvåkenhet , slik drag skjorte for menn , er hun i en drøm Mahmoud har vært gjennom det profeten fred være med ham til alder av religion, men i kjølvannet av Gud Almspl har lovet klær , og denne presten . Jeg understreker her er veldig viktig å ikke håpe på en ordre av tilbakefall , at visjonen som holdt ut mer enn ansiktet til den er plassert i henhold til ordene i den første forbigående som hit , og gjorde ikke vondt det for de som er smittet etter , fordi det er ikke bare i bane rundt skaden rett i uttrykk for en drøm , å nå dette Til Guds ønsker i det han satte som et ordtak, som Ibn Hajar og andre sa (7). Hvis han ble truffet, burde han ikke spørre noen andre , og hvis han ikke ble gjort, burde han spørre om den andre , og spørgeren skulle informere ham om hva han har . Noen forskere har uttalt noe av den andre litteraturen om at det ikke er noe bevis det inkluderer : som ikke gjenspeiler visjonene ved soloppgang og ved solnedgang og ved middagstid og om natten , noe som – etter min mening – ikke er noe bevis for at det ikke er synd for de som jobber ellers , er det ingenting galt. De som krysset ved soloppgang eller ved solnedgang eller om natten , og det som ble rapportert om solnedgangen mellom Satans horn, er ikke relatert til uttrykk for visjoner, og Gud vet best . __________________ (1 ) Fortalt av Bukhari som i erobringen av uttrykket i boken av døren Alaestbrq og komme inn i himmelen i en drøm (12 \ 03 4 ) – op – og muslimske fortalt i boken om dyder av sønn av dyder av følges ibn Omar, som i den kjernefysiske (16 / 38 ) – op -. (2 ) allerede utladet , s. 33 (3 ) Åpen ( 12/437 ) – op -. (4 ) fant ham ikke i de ni bøkene som ble fortalt av al . (5 ) Fortalt av Ibn Majah i boken Åpenbaringsuttrykk – døren til åpenbaringen av Åpenbaringen – 0 og fortalt av Ahmad i resten av håndflaten Ansar – hadiet til Umm al- Fadl ibn Abbas, en søster til lykkebringende mai Allah være fornøyd med dem alle 0 og dømt til å markere den albanske svake . (6 ) Ibn Jawziyyah – økt re – en referanse tidligere . ( 2/459 , 460 ) (7 ) Se Ibn Hajar . Forrige referanse . ( 12/396 – 432 ). ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Sjelden, og med en relatert overføringskjede til Salim bin Issa, sa han at jeg gikk inn i Hamza bin Habib Al-Zayyat, måtte Gud være fornøyd med ham, og fant ham rulle kinnene på bakken og gråt, så han sa, Gud velsigne du, hva er dette gråt. Bare de som jobbet med Koranen kom inn, så jeg kom tilbake til gråt, så han sang i mitt navn. Hvor er Hamzah Ibn Habib al-Zayyat, så jeg sa til deg, be til Gud? Så innledet en konge meg, og han sa: ~Si til Gud, Gud velsigne deg.~ Så hvis jeg er i en talerstol med hvite perler og en telt av rød safir og en telt med grønn akvamarin, og det ble sagt, skulle jeg være tynnere og lese, så jeg dro, og han sa til meg, jeg resiterer Surat al- An’am, så jeg leste og jeg vet ikke hvem jeg skal lese før jeg nådde toppen av seksti vers, og han er erobreren over sine tjenere. Les og les normene til de nådde slutten av dem, så jeg gikk til nedstøtelse, så han sa: ~Bare gå, ikke kast ned, o Hamzah.~ Den som leste deg denne lesingen, sa jeg Suleiman sa sannheten om hvem som resiterer Suleiman. Jeg sa Yahya sa Yahya sa: Den som resiterer Yahya, sa jeg til Abu Abd al-Rahman. Abdul Rahman s Fetteren til profeten din, Ali bin Abi Talib, sa: “Den som leser for meg, så jeg sa profeten din, må Guds bønner og fred være over ham, sa sannheten om min profet. Den som resiterer profeten min, jeg sa Gabriel, fred være med ham, han sa den som resiterer Gabriel, og han holdt stille og sa: Hamza, si deg, så jeg sa at det ikke er bedre for meg å si at han sa at du er, så jeg sa deg Han sa: “Du har hatt rett, Hamzah, og Koranens sannhet, for å hedre Koranens folk, spesielt siden de handlet med Koranen, O Hamza, Koranen. Mine ord om at jeg aldri har elsket noen som min kjærlighet til Koranen, kommer nær meg, Hamzah. Over deg og uten deg, og den som leser Koranen slik jeg har lest, vil ingen andre enn meg svare, og hva jeg har skjult for deg med meg eller mer, så jeg kjenner dine følgesvenner av hva som var min kjærlighet til folk i Koranen. De er de rettferdige menneskene, Hamza, min herlighet og min majestet. Så sa han, o Hamzah, hvor er Koranens tilsynsmenn? Jeg sa, Herre, det er deres bevaring. Han sa at de er det, men jeg vil være for dem til de kaster meg til oppstandelsens dag. Hvis de møter meg, reiser jeg dem med hvert vers, en grad. Klandrer du meg for å gråte og suge ansiktet mitt i skitten ….

…Visjonen om beskrivende bygd sky av profeten – fred være med ham – å gifte seg med 60 – gjentok sin historie Mohammed bin Saad i (( klasser )) og Tabarani i (( stor )) , enten Ibn Sa’d fortalt i nevnte Khyber-invasjon av antall følgesvenner – må Allah være fornøyd På deres autoritet – at Guds sendebud – må Gud velsigne ham og gi ham fred – valgte Safiye på Khybers dag og at han så i hennes ansikt et spor av grøntområder nær henne så han sa : (( Hva er dette )) ? Og hun sa : O Guds sendebud, jeg så i en drøm en måne kom til noen som druknet til den falt i steinen min, og jeg nevnte det til mannen min Kenana, og han sa : Du vil være under denne kongen som kommer fra Medina, og han slo ansiktet mitt . Når det gjelder Al-Tabarani, ble det fortalt på autoritet fra Ibn Omar – må Gud være fornøyd med ham – som sa : Safiyyah hadde grønt i mine øyne, så profeten – må Gud velsigne ham og gi ham fred – sa til henne ( ( Hva er dette grønne med øynene dine )) ? Hun sa : Jeg sa til mannen min at jeg så da sovende så en måne som falt i fanget mitt, så han slo meg og sa : Vil du ha en konge som yapper ?…

…Satellitt tre 52 – Aisha – må Allah være fornøyd – sa : Jeg så i en drøm som om tre satellitter falt i en to Vqsst min visjon til Abu Bakr – må Allah være fornøyd med ham – da han begravde profeten – fred være med ham – i mitt hus, sa Abu Bakr – må Allah være fornøyd med ham -: Dette er en av månene dine, og det er det beste (1). * ; Og i fortelling (2): Aisha – må Gud være fornøyd med henne – sa: Jeg så tre måner som falt i rommet mitt, så jeg spurte Abu Bakr – må Gud være fornøyd med ham – og han sa, A Aisha, hvis du tro din visjon, det beste av folket på jorden vil bli begravet i ditt hus tre. Da Guds sendebud – må Gud velsigne ham – ble arrestert Salaam – sa Zidfan Abu Bakr meg : O Aisha, dette er din beste måne, og han er en av dem . ( Da ble Abu Bakr og Omar gravlagt i huset hennes ). Umar ibn al-Khattabs visjon om at han vil dø. 53 – På myndighet fra Maadan bin Abi Tabha al-Yamari at Omar bin al-Khattab – må Gud være fornøyd med ham – sto på talerstolen på fredag ​​og priste Gud og priste ham, da nevnte han Guds sendebud – må Guds bønner og fred være med ham – og nevnte Abu Bakr – må Gud være fornøyd med ham – da sa han : Jeg så en visjon jeg ikke ser, bortsett fra tilstedeværelsen av meg som jeg så var et par Decca Enkerna (3). Og i en fortelling sa han : Han nevnte for meg at det var en rød hane, så Ali Asma bint Umais, kona til Abu Bakr – må Gud være fornøyd med dem , fortalte henne – og hun sa : En ikke-arabisk mann vil drep deg . I romanen (4) sa : Jeg så i en drøm som om Decca Enkerna tre klikk, sa jeg : Oagami, som om fra kommandoen – må Allah være fornøyd med ham – at Assanh Abu Lu’lu’ah og døde i år 23 AH . (1) Fortalt av guvernøren i (( Mustadrak )) sa sann tilskrivning Golden Ali var enig, korrigert . (2) Denne romanen ble fortalt av Tabarani i (( stor )) , guvernøren og Bayhaqi i (( kataloger )) og tilskrevet riktig . (3) Fortalt av Ahmad med en autentisk kjede av fortellere . (4) Det er med herskeren i fremtiden ….

…Hva kjennetegner den som søker uttrykk eller visjonssøkere? For det første : Hvis visjonen ble overført, må høyttaleren eller bæreren av visjonen være trofast i overføringen, og være en kontroller av den, kjenne ordlyden og tidspunktet for å se den, som om den var dens eier helt, og å fortelle meg å starte fra eierens tilstand, eller være oppmerksom på tilstanden til eieren når du blir spurt om . For det andre : Hvis visjonen tilhører eieren, foretrekker jeg at han informerer meg fra tidspunktet for visjonen. Fra en dag eller en uke, sommer eller vinter … osv., Og å informere navnene på de han så i drømmen, og å avklare hans sivilstand; Visjonstiden, og dens funksjonelle status, som er nødvendige verktøy for meg, og Gud vet best . Hans fremragende Sheikh Dr. Saad Al-Shari, et medlem av Council of Senior Scholars , bekreftet for meg i en samtale med meg på TV-programmet mitt i en av episodene jeg kom ut under sendingen av programmet mitt på Al-Raya. Kanal , at jeg skulle spørre de som spør om deres visjoner om at deres intensjon ikke er å skjule manglene ved så og så. , Hvis sett i en drøm, for eksempel , sa hans kraft : han fant å si at jeg så så og så, eller så og så det fungerer bra, så vel som , på spørsmål om hevn og avsløre Alamaaib , og dette er noe som kanskje ikke vises , men som kreves for å dekke feilene til muslimer og muslimske kvinner , og denne fantastiske fordelen erklærte dem fremtredende Personlig Burke oss i et tegn ….

…Husk Gud 91 – Masada sa i sin bok The Revelation, og Ala Bin Ziyad pleide å ha tid til å stå opp, så han sa til familien sin den kvelden : Jeg finner en periode, og hvis det er slik og slik tid, de vekker meg, men de gjør det ikke. Han sa : Så han kom til meg, han kom i søvne, og han sa : Stå opp, Alaa bin Ziyad. Med hår foran hodet mitt, så sto disse hårene foran hodet mitt, og de ble ikke stående før han døde. Yahya Ibn Bastam sa : Vi vasket ham dagen han døde, og de sto i hodet på ham….

…Er det vi ser i en drøm om visjoner , drømmer , eller Alodgat , være i farge , eller svart og hvitt? Hvis en av dere vurderer dette spørsmålet og søker etter et svar på det, kan han begynne å søke etter et svar på det : prøver å hente det han tidligere så i søvn … og noen kan lykkes med å huske . Andre kan mislykkes . Men absolutt vil si at vi ikke vet om det vi ser i farger eller svart og hvitt . Jeg sier her mitt eget syn gjennom forskning og spørsmål, at det meste av det vi ser er i svart og hvitt, og det er få visjoner i farger, og på den tiden har fargen som kom i drømmen sin sterke betydning, og det er mange eksempler som kom til meg, enten under presentasjonen av drømmeprogrammet, eller under mitt uttrykk i På mandager eller fredager, der det er en referanse til farger i visjoner, men det som finnes i Koranen eller Sunnah er basert på det, og det er bevis for eksistensen av farger i en drøm, hva Al-Tirmidhi fortalt i Åpenbaringsboken, kapittel om hva som kom i profetens syn, fred og velsignelser være over ham, i vekten og Vannmannen, på myndighet av Aisha, som sa : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, ble spurt om et papir, og Khadija sa til ham : Han trodde deg og at han døde før du dukket opp, så sendebudet til Gud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : ( Jeg viste ham i en drøm med hvite klær på seg, selv om han var fra folket i Hellfire. Han ville ha kledd seg ellers .) Tilstedeværelsen av farger er også indikert av hadithen til Abdullah bin Salam, som Al-Bukhari fortalt i sin Sahih, og til og med titulerte ham ved å si : Døren til det grønne i drømmen og den grønne hagen. , og haditten ble presentert i den, og i den : Abdullah bin Salam gikk forbi en sirkel der Saad bin Malik og Ibn Omar, og de sa : dette er en mann fra paradisets folk, sa jeg : ingen forteller sa, de sa slikt og slikt, sa han : Halleluja ! De burde ikke ha sagt det de ikke hadde kunnskap om, men jeg så som om en søyle ble plassert i en grønn eng, og det ble reist en lend i den, og i hodet var det en lend og på bunnen av den en mer rettferdig, og han var tjeneren eller tjeneren, og han fikk beskjed om det, så jeg skilte meg til jeg tok pilen . Hun fortalte det til Guds sendebud, og han, må Guds bønner og fred være over ham, sa: [ Abdullah skal dø mens han tar den mest pålitelige pilen ]. Dette beviset beviser det du nevnte, og Gud vet best ….

…** Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så meg synet av Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred da han fant sted i slaget ved Uhud på myndighet av Abu Musa – må Gud være fornøyd med ham – på profetens autoritet, må Guds bønner og fred være over ham, som sa : Jeg så i en drøm at jeg vandret fra Mekka til et land med palmer. Inntil det er Al-Yahama eller Hajar, og hvis det er Madinah Yathrib, og jeg så i dette synet at jeg ristet et sverd og hugg av brystet hans. Så, det som ble truffet av de troende på søndag . Så ristet jeg den igjen, og den returnerte det beste av hva det var. Så det er hva Gud førte med seg fra erobringen og innsamlingen av de troende, og jeg så også på den en ku, og Gud er god. Så hvis de er en gruppe troende på en søndag, og hvis det gode er det Gud har brakt med seg etter belønningen av sannferdighet som Gud brakte oss etter Badr-dagen . På autoritet fra Ibn Abbas – må Gud være fornøyd med henne – sa han : Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham , tømte sverdet Dhul – Fiqar på dagen for Badr, og det var han som så den visjonen i den på søndag, og han sa : jeg så i mitt sverd Dhu al-Fiqar, så sa han : jeg så i mitt sverd Dhu al-Fiqar, ikke hans første, så det er ikke i deg. I et befestet skjold vendte jeg det over til byen, og jeg så kyr bli slaktet, så ku er bra . Så han var den som sa Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og drepte sin onkel Hamza bin Abdul Muttalib og kyrne som ble slaktet, skjedde blant muslimene om drap på søndag ….

…** Visjon eller kreditt . Det ble fortalt fra Abdullah ibn al – Harith fra Umm Fadl – Gud velsigne dem – sa : kom til profeten være med ham, og jeg sa : Jeg så i en drøm i huset mitt eller et to medlemmer av medlemmene dine sa : ( fød Fatima, Gud er en gutt villig Vtkiflinh ) Fatima bar godt Vdfth til Hun matet ham med melk og hvitløk . Og i en fortelling : Jeg så i mitt hus et medlem av Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, som sa : Jeg ble forferdet over det, så jeg kom til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og han sa : ( Bra for Fatima ) Hadith ….

…Hvordan blir jeg kvitt problemet med å forvente ondskap rundt meg , hvis jeg ser en hjerteskjærende drøm i dem? Dette er et eksempel på mange spørsmål , jeg har alltid sett , og jeg legger ikke skjul på at jeg var en av dem som levde med dette problemet , da jeg ser hva som vil skje med noen rundt meg , og da lever jeg i angst og venter hva kan skje, og dette problemet eksisterer også for noen mennesker, i en tilstand av våkenhet !! Fra mitt synspunkt kan deres følelse av noe før det forekommer være av typen inspirasjon ; Det er at man snakker om noe, og Gud gjenoppliver sannheten på tungen . Koranen ble godkjent seks steder . Omar bin Al-Khattab var inspirerende. Sannheten blir utført på tungen hans, og Koranen var enig med ham på seks steder. Det kom i Sahih Muslim gjennom Abdullah bin Omar, må Gud være fornøyd med ham. Han sa, Umar sa : [ Herren min var enig i tre : helligdommen til Ibrahim, sløret og Asara Badr ]. Da også profetens kvinner protesterte mot ham i sjalusi, sa han : Måtte hans Herre, hvis han skilt deg, bytte ham mot bedre ektemenn fra deg, og verset ble avslørt derved . I en autentisk hadith henhold til muslim, han var enig med forbudet mot å be for hyklerne [ se Sharh Al-Nawawi på Sahih Muslim 15/167] Og han også enige med hensyn til forbud mot alkohol. Al-Nawawi sa : Dette er seks, og det er ingenting i ordlyden til forrige hadith om Umar som nekter økende godkjenning, og Gud vet best. Jeg kommer tilbake til det forrige emnet, og jeg sier : Det kan være på grunn av en annen grunn, som er den følsomme følelsen av å føle for andre, og leve med problemene deres, slik som det skjer med noen mødre eller fedre med sine barn, for eksempel, så faren eller moren kan føle lidelsen til et av barna mens han er i fremmedgjøring, eller i nød . Han kan for eksempel si : Jeg føler at brystet mitt er trukket sammen av så og så, og denne saken kan skje med andre som kjennetegnes av disse egenskapene, fra noen grupper, for eksempel noen sikkerhetsmenn, leger, lærere eller mannlige og kvinnelige sykepleiere, og andre som har en følelse av hvem han er ansvarlig for det . Dette problemet kan skyves på to måter : 1 / Hvis denne intuisjonen kom gjennom en drøm, så presset han den med de uttalte forholdsregler mot den forhatte visjonen, og den skyver denne tingen som han frykter vil skje, hvis Gud vil . Og den som har blitt rammet av denne egenskapen, må insistere på at Gud ber for å avverge denne saken på hans vegne, og han vil ikke se noe av dette, hvis Gud vil . 2 / Og hvis denne intuisjonen kom gjennom inspirasjon, presset han den gjennom bønn om at Gud ville fjerne denne egenskapen fra ham, og Gud var i stand til å svare på tjenerens spørsmål, spesielt til de som insisterer på bønn, og Gud vet best ….

…Og den som ser at strømmen og vannet deler jorden, det er en katastrofe og en bot som rammer mennesker eller en fiende som løper til dem, eller en epidemi som faller på dem med mindre den stiger ned fra himmelen, da er det godt og en velsignelse for folk, og den som ser at strømmen gikk med den og deretter slapp unna, så rammer en alvorlig sak ham fra sultanen eller noen andre. Fra en strøm kommer den av bekymring eller sykdom, og den som ser at strømmen inneholder brunaktig eller regnvann, så treffer den penger…

…Og den som ser høy på vannet, så er uttrykket for det vannet, enten det er et hav med kongen eller en elv, hans syn som det tidligere ble nevnt eller annet enn det vi nevnte i kapittel åtte, så tolkningen av det er at den som tilskrives ham at vannet som er på stråets overflate, er et svikefullt utseende som strider mot hans indre når han løper blant mennesker. Det er som om du var vann under halm, og kanskje den som samlet det fra vannoverflaten ville få penger til å tilskrives det, og i setningen er det ikke noe ros og hat i det hele tatt ….

…Og den som ser at fjell løper, det indikerer kriger der konger beveger seg til hverandre, og uro blant mennesker, og en ulykke som skjer i verden, fordi det er et tegn på oppstandelsen ….

…Al-Raml : Også smussløpet går gjennom, noe som indikerer død, liv, rikdom og beboelse, fordi det er fra jorden, og araberne sier : Et menneske blir fyldigere hvis han er fattig . Det inkluderer også enker, som er deres ektemenn hvis ektemenn har dødd, og kanskje forfølgelsen av det indikerer begrensninger, fornuft, beleiring, opprør og svindel, og alt det han søkte i det av bekymring, sorg, strid og klage, fordi den som går i den, får og løper ikke, går i den eller kjører, i henhold til omfanget av hans overflod og mangel på det. Og senking av foten i den, dens betydning er i intensitet og letthet, og den som ser at hans hånd er i sanden, da blir han fanget opp i verdslige saker med deres orden . Hvis han ser at han har samlet sanden, eller samlet den eller båret den, må han samle inn penger, så vil han ha det bra . Og den som går i sanden, han behandler et travelt arbeid, så mye og så lite som det er ….

…Hemoglobin : Det indikerer å skjule gjerninger og tilbedelseshandlinger og skjule fattigdom for folks øyne . Det kan være indikert av kunstighet og hykleri, hvis det er farget, i motsetning til pigmentering av muslimer. Hvis pigmentet er suspendert, blir det skjult, og hvis det ikke er suspendert, avsløres dets tilstand . Og det vi nevnte om pigmenteringen av skjegget . Når det gjelder pigmentering av hender og føtter, pryder han sønnene, slaverne og rikdommen med noe som ikke passer for ham, for eksempel å ha på seg silke og gull til de to barna . Og hvis han er fattig, så er han kanskje en som hindrer hans tvetting og forlater bønnen sin, og det er for kvinner med glede, gode klær og glede, fordi det er en del av deres utsmykning i bryllupet ….

…Det er sjelden han fortalte at en kvinne i Mekka leste Koranen, og da sov hun, se som om de var tjenere med hendene og de ble gulnet, og hun sa: Ære være Gud, hvorfor er de rundt Ka ‘ba, og det ble sagt til henne: Visste hun ikke at natten er bryllupet til Abd al-Aziz Abi Dawood, så våknet hun, og hun hørte en uvelhet, og da hadde Abdul Aziz død ….

…Parring : per seng per dyne og blanding som foregår og løpet av ekteskapsretningen, så sagen som en gift fire koner, mer god fordel for verset : ~ Vankhawwa hvilke kvinner du velger, to eller tre eller fire .~ Hvis han ser at han har giftet seg en annen mann med sin kone og tar henne til ham, vil hans besittelse bli fjernet hvis han er en av kongene, og hans handel er ugyldig hvis han er en av kjøpmennene . Og hvis han ser at han er mannen til sin kone til en mann, og at mannen går til sin kone, blir han truffet en ekstra lønnsom handel . Bryllupet er for de som tar det som en ulykke, og som man blir invitert til å være lykkelig og glad hvis han ikke ser mat . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og nevnte for ham at han giftet seg med moren, og da han var ferdig med henne, giftet han seg med søsteren som om hans ed var blitt avskåret . Ibn Sirin skrev svaret i en lapp av sjenanse for at mannen skulle snakke om det, og han sa : Dette er en hindring som bryter livmoren, en elendig person, som er støtende på sin mor og søster ….

…Det er i en drøm en tildekking og en tildekking . Og pigmenteringen i skjegget er bevis på hykleri og uærlighet . Og deprimeringen av den som er verdig ham, utgir seg for å være velsignelse og tvinge fiendene, og bevis på sikkerhet fra frykt, og for de som ikke passer ham, bevis på nød og nød, gjeld og oppgivelse av kjære . Og kjennelsen om pigmentering av kvinnens hode er den samme som regelen om pigmentering av skjegget . Og mørkningen av grått hår er styrke, brutalitet og prestisje, og hvis han ser at han farget det med henna, så er det Sunnah ifølge Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Hvis han rister på hodet uten skjegget, skjuler det sjefens penger . Hvis han forrådte dem alle, skjuler han sin fattigdom og ber om et ansikt blant folket . Hvis pigmentet før poesi blir forskjønnet med tilfredshet, blir det avslørt . Hvis han så at han var farget med henna, og før pigmenteringen, så er han en uvitende mann, men han angrer og vender seg bort fra sin feil . Og hvis en mann ser at fingrene hans er pigmentert med henna, øker han ros, og hvis han ser at håndflaten blir barbert, vil han få lykke i levebrødet, så ser han at hans høyre hånd er kastet, så dreper han en mann. Fra pengene hans, eller fra hans inntjening . Hvis han ser at hendene hans er inngravert med henna, prøver han et triks fra huset på grunn av nødvendighet eller manglende gevinst, og fienden hans blir fornærmet av det, og kanskje er han nesten kjent for å få hendene, og han oppnår ydmykelse . Hvis en kvinne ser at hånden hennes er inngravert, lurer hun utsmykningen i en sak som er sann, og hvis graveringen er av gull, er det et høflig anskaffet triks . Og hvis inskripsjonen er av leire, er det ros til den allmektige Gud, og hvis hun ser at hun ble doused med henna, så er mannen hennes god mot det, og hvis hun ser at hun har brukt den, og hun aksepterer ikke pigment, da viser mannen hennes ikke sin kjærlighet . Hvis hun ser at hendene hennes er inngravert med hverandre, vil hun bli smittet av barna sine . Hvis en manns hånd er gravert med gull, bedrar han, og pengene hans eller hans levebrød går tapt i dem . Hvis en kvinne ser at hånden hennes er støpt med gull, betaler hun pengene til mannen sin slik at han kan spise dem og motta glede, styrke og tilstand fra mannen sin . Og den som så at bena hans var barbert, og han hadde inngravert dem, da ville han slå familien sin, og hvis en kvinne så det, ville hun bli skadet av mannen sin . Piggy-hånden er et dystre liv . Og den som dør hånden i et kadaver, han vil oppnå oppvigling . Og den som ser hendene pigmenterte, har oversett ødeleggelsen av det som er i hans hånd . Og den som ser et pigment i hånden med en stram fille, han blir beseiret i krangel og er ute av stand til sin fiende . Og pigmentering er en dekorasjon og glede for kvinner og menn, med mindre de går utover det vanlige . Og depigmentering indikerer skjulende gjerninger og lydighet, skjuler fattigdom fra folks øyne, og kanskje indikerer hykleri og hykleri hvis den er farget i motsetning til muslimer . Og fjærene på hendene og føttene dekorerer huset hans, hans slaver og hans penger på en måte som ikke passer for ham å bruke silke og gull til barna, og for kvinner er det glede, gode klær og glede, fordi det er en av pyntene deres i bryllupet . Og hemoglobinet kan være plassert i hender og føtter, som kvinners handling. Han var veldig redd for pengene sine eller hans følgesvenn, så langt som hemoglobin . Og den som ser at den er farget uten henna, det han hater vil skje med ham . Svertingen av håret indikerer ulykken og korrupsjonen i virksomheten, fordi det sies : Den første som blir svart er Farao ….

…Gråt indikerer i en drøm predikanten . Å høre gråt indikerer åpningen av et kunif som den stinkende duften lukter fra . Det ble sagt : klagende lyd fra hunder . Og lyden av den jamrende stemmen er lyden av ilden, tamburinen og cymbalene gråter . Kanskje det var bevis på bryllupet med musikkinstrumenter og sang . Og livlige sørgende skal ikke berømmes i alle fall . Og den som ser et sted hvor han sørger, det er en forandring, ulykke og dårlig kontemplasjon, som blir avskåret av inkluderingen av hans følgesvenner . Og den som ser at han sørger for en død person, dette indikerer glede og glede . Å klage er å fremprovosere oppstandelse fra gråt, og det kan være et tegn på misvisende veiledning eller frafall fra religion . Kanskje refererer klaget til fløyte eller fløyte til rop . Sorg av hennes visjon indikerer endring av forhold, ødeleggelse av hjemmene og de dårlige gjerningene, ved å si, fred være med ham : ( klag er et verk av uvitenhet .)…