Kaffe Hvis du drømte om å drikke kaffe, betyr dette at venner ikke er enige i intensjonene dine i ekteskapet . Hvis du er gift, inkluderer det hyppige krangler og krangler . Hvis du drømmer om å handle kaffe, forutsier dette svikt i virksomheten . Selger du det, er tapet sikkert . Hvis du kjøper den, kan den ha et godt rykte . Hvis en jente ser kaffe eller behandler henne i drømmen, vil hun forårsake opprør rundt henne hvis hun ikke er konservativ i sine handlinger . Hvis du drømte om å steke kaffe, betyr det for jenta å bli reddet fra ondskap ved å ha et heldig ekteskap med en fremmed . Hvis du ser malt kaffe, så varsler den vellykket innsats med elendighet . Tørket kaffe advarer deg mot mistenkelig kjærtegn av fremmede . Grønn kaffe betyr at du har dristige fiender som ikke vil vise deg nåde og vil kjempe for å velte deg ….

Kaffe : Den som drikker den med datoer om sommeren, vil ha penger og kontantstrøm, mens han om vinteren vil oppleve en fase med manglende fortjeneste ….

…Han så at det drev ild for å lage mat litt : maten det hever noe som påvirker ham fordelen til folket i verdihuset . Hvis det ikke er mat i potten, irriterer det en mann som er verdiene til husstanden med ord, og fører ham til en ubehagelig sak . Hvis han ser at brannen brente noen av kroppsdelene hans, vil han lide like mye skade som brenningen, hvis noen av organene blir brent . Hvis plagget er hele eller hele kroppen hans, vil det lide en ulykke i det som tilskrives det i tolkningen, eller delvis i seg selv, eller hos den som er kjær til det . Hvis ilden er en flamme eller en tunge, er skaden som rammer ham i hendene på en hersker eller i krig . Hvis den ikke hadde flamme, ville det være sykdommer, pest og malere . Hvis han så det slå en brann i potten eller oppnådde : det er harampenger, som om han så håndflammen sin, påvirker det sultanens folk . Og hvis den hadde en flamme eller røyk, ville den ha i sin makt at krig og skrekk, og Gud den allmektige er etterfølgeren til det rette ….

…Når det gjelder klærne laget av det, har det blitt uttrykt tidligere, som vi nevnte i kapittel førtifem i detalj ….

…Den som ser at han har laget et deksel for de døde, da blir det utstedt av ham med mengden av det dekselet for de døde, det gode, belønningen og belønningen, og hvis det er et levebrød, og det er kjent at søkeren vil få fra den trøbbel og tretthet, og hvis det er ukjent, er det bra ….

…Foretrukket Imam Shafei 65 – om Alkzna sa, jeg hørte Shafei sa : Jeg så Ali ibn Abi Talib – må Allah være fornøyd med ham – å sove og hilse og riste hånden min og ta av finalen og lage den i fingeren min og det var min onkel Vvsrha sa til meg : Msafank Kanskje Volden til undergang, og enten ta av ringen og lage den På en finger, så vil navnet ditt nå det navnet Ali nådde i øst og vest, så fortalt Al-Khatib på autoritet fra Al-Rabee ‘bin Sulaiman at han sa : Av Gud har omtale av Al-Shafi’i spredt seg blant mennesker med kunnskap mens han nevnte Ali bin Abi Talib ….

…Er eksisterende drømmetolkningsbøker nyttige for å forklare visjonen til eieren? Det gagner uttrykkeren i utgangspunktet, fordi han med det Gud har gitt med sin kunnskap om opprinnelsen til denne kunsten, kan trekke ut det passende uttrykket for seerens tilstand, og jeg vil her gi et eksempel : Hvis en lege gikk inn på et apotek fullt av typer medisiner, kunne han ta riktig medisin for pasientens tilstand, men hvis pasienten gikk inn på dette apoteket, kan han ta medisiner som ikke passer for hans tilstand, eller han kan ta medisiner som forårsaker en økning i sykdom . Det samme gjelder for ingeniøren som kan ta passende verktøy og lage et hus med dem, eller fikse en maskin med det, og så videre, mens disse verktøyene for eksempel er hos eieren, og han kan ikke lage noe av dem bruk . Pause : Ikke kompromisser med spørrenes hemmeligheter : Denne viktige pause er rettet mot uttrykkene som folk har betrodd hemmelighetene sine og satt sin fulle tillit til dem. Blant dem er avsløringen av noen private forhold til betrakteren, og noen av spørsmålene kan bli fortalt om noen av deres hemmeligheter, for eksempel der det er en psykologisk sykdom, eller en forlovelse eller et brudd i livmoren, eller et problem spesifikt for et av barna eller et problem med foreldrene, eller et problem med en gjeld eller med en myndighet … , Og så fortsetter listen, for Gud, Gud, i disse menneskene skjulte deres hemmeligheter for dem, og uansett hva du blir spurt om disse visjonene, forteller de dem aldri, og et råd til hver kryssing : Ikke kompromisser med spørernes hemmeligheter ….

…Rug å se denne planten i en drøm er et godt varsel, velsignelse og suksess i fremtiden din . Hvis du ser kaffe laget av dette anlegget, betyr det at du kontrollerer gledene dine og holder dem tilbake med lydlogikk, og at du løser dine vanskeligheter og saker uten problemer . Hvis du ser storfe komme inn i et åker for å beite, tolkes det som godt og suksess i din virksomhet ….

…Behandling av søvnforstyrrelser : Generelle prosedyrer : . Bli kvitt dårlige vaner som påvirker søvn , for eksempel : å spise for mye til middag . . . Eller drikk mye væske før sengetid , eller drikk sentralstimulerende midler som te, kaffe, Coca-Cola, sjokolade og røyking . . Ikke ta med deg de uløste problemene og bekymringene dagen før til soverommet . . At individet blir preget av å hevde seg og uttrykke seg , og ærlighet med andre slik at han ikke bærer seg utover sin kapasitet eller føler anger, noe som utsetter ham for mareritt og skremmende drømmer på grunn av å tenke på disse sakene og feilene som skjedde i løpet av dag . . Å velge riktig stilling for å sove på siden , og følge profetens veiledning i det, er en veldig gunstig sak . Og begynn å sove på høyre side og les noen ordtak før du legger deg . . Ta vare på soverommet og ta i betraktning at det er borte fra støy og høyt lys og bare gjøre det til et sted å sove ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Helvete : et tegn på autoritet for dets essens og autoritet over det som er under det, med dets skade og nytte, og kanskje indikerer det helvete i seg selv og Guds straff, og det kan indikere synder, synder og forbudt, og alt som fører til den og bringer den nærmere den . Fra å si eller gjøre . Kanskje indikerte det veiledning, islam, kunnskap og Koranen, for med den blir den guidet i mørket, sammen med ordene fra Moses , fred være med ham : ~ Eller finn veiledning i brann, ~ og han fant og hørte Guds allmektige ord med veiledning . Kanskje indikerer det levebrød, fordeler og formue, fordi det inneholder godhet i pensjonen for den reisende og nåtiden, som Gud den allmektige sa: ~ Vi har gjort det til en påminnelse og en glede for de troende .~ Det sies til den som er fattig eller dør, hans ild er slukket . Fordi araberne ble tilbudt som gaver til Ibn al-Sabil og den utgåtte gjesten, for at hun kunne bli guidet og skjermet for henne, slik at de med hennes nærvær kunne uttrykke generøsitet og rikdom, og hennes passivitet fra elendighet og fattigdom . Kanskje det indikerte jinn fordi de ble skapt av giftig brann . Og det kan indikere sverdet og oppstanden, hvis det har lyd, torden, tunger og røyk . Kanskje indikerte det myndighetens pine, fordi det er Guds pine, og han er autoriteten til de to verdener . Kanskje indikerte det ufruktbarhet og gresshopper . Og det kan indikere sykdommer, kopper og pest . Den som ser en ild falle ned fra himmelen i hus og butikker, og hvis den har tunger og røyk, så er det oppvigelse og et sverd som bor der, spesielt hvis det er i hjemmene til de rike og de fattige, og en elsker kaster det på folket, spesielt hvis det er i hjemmene til de rike spesielt, og hvis det er kull uten tunger. De er sykdommer, kopper eller epidemier, spesielt hvis de er generelle når det gjelder å blande mennesker . Men hvis nedturen av ild er i sanddynene og feddanene og kultiveringsstedene og plantene, så er det en ufruktbarhet som brenner planter eller gresshopper som brenner og fanger dem . Når det gjelder den som tenner en ild på en sti som går, eller at folk blir ledet av den hvis han finner den når han trenger den, så er det kunnskap og veiledning han oppnår, eller han sender den og publiserer den hvis han er verdig det, ellers får han myndighet, følgesvenn og nytte, og folket drar nytte av ham . Hvis ilden er på en annen vei enn veien, eller den brenner noen som går forbi den, gnister den eller skader ham med røyken, eller den brenner plagget eller kroppen eller skader synet, er det en kjetteri at han gjør eller overvåker, eller en urettferdig autoritet som tar tilflukt til ham eller er urettferdig for ham i henhold til omfanget av hans tjeneste for det eller hans flukt fra dem . Men hvis det var en stor ild som ikke lignet denne verdens ild, ble den tent for ham å bli kastet i den, da ville mange av hans fiender plage ham, så han ville vinne seier over dem og være overlegen dem , og hvis de kastet ham inn i det, ville han ha reddet Ibrahim, fred være med ham . Og alt dette hvis de som begikk det, var hans fiender, eller gjenstanden i ham var en rettferdig mann . Men hvis han ser at hun truer ham spesielt, eller de som overtok belysningen av det, går sammen med ham, la Gud frykte sin Herre og ta bort fra det han er fra helvetes folk før han kommer til henne, så han irettesatte henne fordi han fryktet henne . Når det gjelder den som ser ild sammen med ham i en ovn, ovn, kanon eller lignende på stedene der han er brent, så er det rikdom og fordeler at han oppnår, spesielt hvis hans levebrød er for ildens skyld, spesielt hvis det også er om vinteren . Og hvis han ser ilden slukket eller slukket, eller omgjort til aske, eller vann eller regn slukket den, så vil han mangle og bli suspendert fra sitt arbeid og sin industri . Og hvis noen som ikke lever av det på slike steder for å passe inn i mat, vil han at penger eller levebrød skal tjene en hersker eller til hans autoritet og hjelp, eller ved rettssaker, forvaltning, strid og megling, ellers vil han være angrepet av ord og onde og dårlige ord . Når det gjelder den som ser det, blir det brent med mat, olje eller noe fra salg, så overdriver han, og kanskje vil sultanen be om ham, og folket vil ta pengene hans med seg . Når det gjelder å spise ild, er det forbudte penger og et skadelig levebrød han spiser, og kanskje er det fra foreldreløse penger på grunn av det som er i Koranen. Hvis han så ild snakke i en krukke eller en pose eller en bolle med andre fartøy som indikerer både hanner og hunner, vil det som tilskrives fartøyet treffe jinnen og inngangene, til han snakker på tungen . Noen av dem sa : Brann er krig hvis det har en flamme og en lyd, og hvis stedet du ser det ikke er et krigsland, er det en pest, smerte, kopper eller død som oppstår der . Abu Amr Al-Nakha’i sa til Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham : Jeg så en ild som kom ut fra jorden og vendte mellom meg og en sønn av meg, og jeg så den si : A synsflamme og en blind, gi meg mat at dere alle spiser familien og pengene dine, så han sa, fred være med ham : Dette er en rettssak som vil skje på slutten av tiden og drepe mennesker foran dem, så krangler de med oppvask og krangel mellom fingrene hans, og lovbryteren mener at han er en filantrop, og de troendes blod er bedre for de troende enn å drikke vann . Og den som brenner en ild for å brenne den, han raser en ordre om å fylle sin fattigdom, fordi kulden er fattigdom . Ibn Sirin ble spurt om en mann som så en lampe på tommelen og sa : Dette er en blind mann ledet av noen av sønnen hans . Hvis jeg rører det opp for å steke kjøtt med det, opplyser jeg noe der folk baksnakker . Hvis jeg slår på grillen, vil jeg ha litt levebrød med tristhet . Hvis han rørte den opp for å lage en gryte med mat i den, hevet han noe som kunne dra nytte av verdien av hjemmet hans . Hvis det ikke er mat i potten, bør han angripe en mann med ord og få ham til å gjøre noe ubehagelig . Uansett hva som treffer ilden og brenner fra kroppen eller klærne, er det skade og ulykker . Og den som tar fyr, vil slå forbudte penger fra Sultan . Og den som blir rammet av glød av ild, folk vil baksnakke ham ….

Og den som ser noen av faraoene og de mektige mens han er i live eller død, han kom inn i en by eller et land og bodde i den, det indikerer at faraoernes liv ser ut på det stedet, og den som så at noen av dem ga ham noe eller beordret ham å lage, så indikerer han at forbudte penger blir hentet fra en urettferdig konge i henhold til det han så og som så Ingen av faraoene ble muslim eller rettferdig, så hans uttrykk er annerledes enn det ovennevnte

…Drage Hvis du drømte om å fly en drage, betyr dette en flott manifestasjon av rikdom eller arbeid, men med liten stabilitet på dem . Hvis du ser en drage som faller på bakken, forutsier dette skuffelse og fiasko . Hvis du drømte om å lage et papirplan, vil du ta en stor risiko på små måter, og du vil søke å eie den personen du elsker ved å forvride fakta . Hvis du ser barn som flyr drager, betyr dette morsomt og lett arbeid. Hvis dragen stiger over synet, vil de store forhåpningene og ambisjonene gjøre seg til skuffelser og tap ….

…Belte Hvis du drømmer om at du har et belte i en moderne stil, indikerer dette at du snart vil møte og lage assosiasjoner med en fremmed som vil ødelegge suksessen din . Hvis beltet er utdatert, vil du motta en velfortjent bash for din brutalitet . Hvis du drømmer om at du bruker et belte som presser deg, betyr dette at du vil være under påvirkning av fiendens bedrag . Hvis du ser andre iført fløyel eller piggbelter, forutsier dette at du vil kjempe for rikdom mer enn for ære . Hvis en kvinne får belte, betyr dette at en ære vil treffe henne…

…Kritt Hvis en kvinne drømmer om at hun bleker ansiktet med kritt, betyr dette at hun vil lage planer for å vinne fans . Hvis du drømte om å bruke kritt på tavlen, vil du motta en populær tjeneste, med mindre brettet er svart i fargen, i så fall indikerer det uflaks . Hvis du holder hendene fulle av kritt, forutsier dette skuffelse ….

…Hvis du drømmer om at du klatrer en høyde eller et fjell og når toppen, så vil du overvinne de vanskeligste hindringene som står mellom deg og en vellykket fremtid . Men hvis du ikke når toppen, vil dine kjære prosjekter kollapse . Hvis du klatrer opp en stige til siste trinn, vil du lykkes på jobben, men hvis stigen går i stykker, vil du stupe i uventet nød og du kan ha ulykker . Hvis du ser deg selv klatre opp på kanten av huset ditt på en mystisk måte i en drøm, og du plutselig finner et vindu som åpnes for deg, forutsier dette at du vil lage kommersielle spekulasjoner som motsetter vennenes ønsker, og suksess vil ikke krone din innsats selv om fortvilelse vil invadere hjertet ditt noen ganger….

…Den som ser en kjent mann lage noe eller folk som spiser det, så er han seg selv, hans navn eller hans motstykke, og den som ser en velkjent sjeik, og det er snakk mellom dem, det er en økning i godhet og velsignelse , og hvis gråheten hans er blandet med svart, er den mer uttalt, og hvis sjeiken er ukjent, er det bestefaren som søker ham og hans skjebne, når han ser ham av anstendighet og verdighet og ord som indikerer godt og er enig med formålet med søkeren, så er det bedre, og hvis det ikke er noe igjen av svarthet, er det svakere og mindre, og den som ser en ung mann eller en eldre person med et godt ansikt, så er det gode nyheter og oppnåelsen av godt, enten han er kjent eller ukjent, og det ble sagt at hvis den unge mannen er ukjent og han ikke har et godt utseende, så er han en fiende, og den som så En gruppe unge sjeiker er barmhjertighet, spesielt hvis de snakket om rettferdighet , og hvis han så at en av dem ga ham noe, så er det jeg s bedre, spesielt hvis typen av den tingen var likt, og hvis han så at han er den som ga den, er det også bra, og hvis han ser en av dem mens han er mangelfull, hvis han er en gammel mann, mangelen er hos bestefaren hans, og hvis han er ung, er mangelen i fienden hans…

…Jam Hvis du drømmer om at du spiser syltetøy, forutsier dette at du vil bli syk og forverre tilstanden din . For en jente forutsier denne drømmen ulykkelige familieforhold . Hvis du drømte om å spise syltetøy, betyr dette hyggelige overraskelser og turer, hvis marmeladen er ren . Hvis du drømte om å lage syltetøy, forutsier dette en kvinne et lykkelig hjem og beundrer venner ….

…Og den som ser at han lager en kanal, han bedrar et triks og lurer sine slektninger hvis kanalen er kjent, og hvis den er ukjent, er trikset på utlendinger, og det kan være forræderi hvis han har tenkt å lage vann i den fra annet vann, dette hvis det ikke dras vann inn i det, og det tolkes som et ekteskap ….

…Ild blir elsket i en drøm med mindre den brenner drømmeren . Det fører til fortsatt suksess for sjømenn og reisende på sjøen og på land . Hvis du drømmer om at huset ditt brenner, betyr dette en kjærlig venn, lydige barn og forsiktige tjenere . Hvis en forretningsmann drømmer om at butikken hans brenner mens han ser på ham, forutsier dette stor fremgang i arbeid og et lønnsomt produkt . Hvis han drømte at han motsto brann og ikke brant, betyr dette at han vil være mye arbeid og bekymring i å håndtere sine saker . Hvis han ser steinsprut på stedet etter brannen, forutsier dette elendig flaks . Han ville være nesten klar til å gi opp forsøket på å samle lykke og strålende arbeid på grunn av mangelen på nytte i det, men usett lykke ville vekke ham igjen . Hvis du drømmer om å lage bål, kan du forvente mange hyggelige overraskelser . Du må besøke venner langt borte . For seilere som ser et bål, betyr det et trygt og lønnsomt cruise . Når det gjelder menn i litteraturen, indikerer det fremgang og ære . Når det gjelder forretningsmenn, indikerer det ubegrenset suksess ….

…Karamell Hvis du drømmer om å lage karamell, betyr dette at det akkumuleres interesse i bransjen . Hvis du drømte om at du spiste en fersk og skarp karamell, inkluderer den sosial underholdning og mye spenning mellom store og små . Når det gjelder den sure karamellen, er det et tegn på sykdom eller at sykdomsforstyrrelser vil oppstå fra langvarige chartre . Å motta en bonbonboks til en gutt eller jente symboliserer at en av dem vil motta mye beundring . Dette betyr generelt suksess . Hvis du sender en boks ut av den, vil du sende inn et forslag, men du vil bli skuffet ….

…Hvis han ser at han bygger en moske, når han sin barmhjertighet og bringer folk sammen . Og bygningen av moskeen indikerer seier over fiendene, fordi Gud den Allmektige sier : ~ De som har seiret over deres kommando, har sagt: La oss lage en moske over dem .~…

…Visjoner når det gjelder definisjonen av begrepet ** Først : definisjonen av visjoner når muslimske lærde : Muslimske lærde angir i definisjonen av visjonen om en spesiell legitimitet for de tekstene som Vq Guet mellom syn og annet enn mennesket ser i sin drømme og E av disse tekstene, som begynte forskere i sine definisjoner der moderne Abu Qatada avtalt : ( sanne drømmer om Gud og drømmen om djevelen ) (1) og læren om året i den visjonen : et sett av forestillinger og INSERT Kattgud overgav i slaveens hjerte i hendene på en konge eller en demon . Enten ved navnene deres noen sannhet . Enten har vi tenkt det, eller så er det feil . Ibn al- Arabi sa : Dette er likt når det gjelder årvåkenhet som inneholdt tanker om menneskets hjerte og trodde det E ) T om formatet . Dvs på ett system . Ellers kan det komme i et uinnsamlet ekstrakt . Og definert fremover, sa hun al-maziri : læren om sunniene i sannheten i Åpenbaringen . At Gud den Allmektige skaper tro i hjertet til den sovende personen akkurat som Han skaper dem i hjertet av den våkne, og Han, Ære være ham, gjør det Han vil som ikke hindrer ham i å sove eller våkne, så hvis han skapte disse troene er det som om han gjorde dem til en vitenskap om andre ting Han skapte dem i det andre tilfellet, eller han skapte dem . Og jeg visste at de er : tro som Gud skaper i sovende hjerte – akkurat som Han skaper dem i hjertet av de oppvåkne, så hvis han skaper dem, er det som om han gjorde dem til et flagg på andre ting, så han skaper dem i det andre tilfellet, og disse troene faller noen ganger i kongens nærvær, så faller det som er lett etter . Og noen ganger er djevelen i nærvær av fall utenfor det som gjør vondt . (2) Faktisk merker meditatoren i tariffen at de i stor grad ligner på det observerte signalet for å skille mellom de to typene av det mennesket ser i sine drømmer . Som jeg skal snakke om i neste avsnitt . Anne Alhadit også merke Acar ved å si : ( sanne drømmer om Gud , og drømmen om djevelen ) at Gud skaper visjoner og holdninger som gjør dem glade for å note at uten tilstedeværelse av djevelen . Og han skaper det som er kunnskap om hva som skader Satans nærvær, så han tildeler Satan en belønning for sin tilstedeværelse hos henne, selv om han ikke har noen reell handling . Dette er betydningen av å si ( fred være med ham ) (( Åpenbaringen av Gud og den drømmen av djevelen )) er ikke på djevelen for å gjøre noe . Noen forskere : det som djevelen har gjort, og virkningen av direkte bevis for hadith Jaber kan Allah være fornøyd med ham sa : En mann kom til profeten, fred være med ham, sa : (( Jeg så som om nakken min traff, han sa : ( en av dere Btalb den djevelen ikke skje? ) fortalt av muslimske og Imam Ahmed, og dette begrepet av Imam Ahmad . i det ordet når Imam muslim : sa han: O Allahs Gud : jeg så i en drøm som hvis hodet mitt hit Vtdhrj Vachtddt på sin innvirkning . budbringer Gud bøynings- : ( snakker ikke folk Btalb den djevelen for å gå til søvn ) Jabir sa : jeg hørte profeten fred være med ham etter en preken han sa : Hala lage en en av du Btalb djevelen i søvnen . (3) Imam Muhammad Safaareeni Guds barmhjertighet sa : å være Btalb djevelen som han ser i drømmene sine som sørger ham . det kommer inn i bekymring og sinne og forvirrer ham i hans syn . han manipulerte 0 sa til hver handling som ikke fungerer, er det nyttig : men du er en spiller . sa han i et intervju, istinja sa, pe ace be over him ( at Satan spiller setene i Adams sønner ) (4) dvs. at den besøker stedene, istinja og overvåker vondt og korrupsjon? fordi det plasserer øde der Allah avslører hvor han befalte å overvåke Bstrha og å avstå fra å bli utsatt for øynene til seerne og Mohab vinden og Rchata-urinen . alt dette Satan spilte og denne oppfatningen er riktig, så drømmen fra Satan blir virkelighet . Det er han som fremstiller ham som en realitet, ikke en belønning . Dette er fra hans permanente og erklærte fiendtlighet mot mennesker . Djevelens handling hvis Napata faktum . Ingen metafor . Sayyid Qutb, må Allah være nådig med ham, sa han : fremfor alt . Vi bestemmer oss for at det å kjenne dens natur eller ikke vite det har ingenting å gjøre med å bevise dets eksistens og sannheten til noe av det . . . Inntil han sa . . . Vi oppfatter naturen til disse visjonene på denne måten at barrierer for tid og rom er det som hindrer denne menneskelige skapningen i å se det vi kaller fortid og fremtid . Eller den skjulte nåtiden . Og at det vi kaller fortid eller fremtid er tilslørt av tidsfaktoren . Den fjerne nåtiden tilslører også stedfaktoren . Og at følelsen av hva som er i en person, vi ikke kjenner dens natur, blir vekket eller styrket, så den overvinner tidens barriere og ser hva som ligger bak den i en tvetydig form . Ikke en vitenskap, men et spor . Etc. hans ord . Så sa han : Og jeg kan lyve alt før jeg lyver, en ulykke som skjedde for meg mens jeg var i Amerika og min familie i Kairo . Og jeg så da soveren så søsteren til en søster for meg som en ung mann med blod i øynene som hindret henne i å se . Så jeg skrev til familien min og spurte om hans eget øye . Svaret kom til meg at øyet hadde indre blødninger og at han ble behandlet . Det bemerkes at den indre blødningen ikke blir sett utenfra . Det var en prøvevisning av de som ble sett med det blotte øye, normalt syn, men var skjult for synet av indre blødninger i bunnen. Enten synet har avslørt at Mahjoub-blodet inne (5) ** For det andre : definisjonen av visjoner når forskere ikke Muslimer : For forskere, ikke- muslimer, har de Det er mange kritikkverdige historier om dette emnet, og årsaken til dette er at de prøvde å finne fakta som ikke er klar over sinnet de appellerer til i dette og mange andre aspekter . De tror heller ikke eller tror på åpenbaring eller hørsel, og derfor ble ordene deres forstyrret . Den som hører til medisin, tilskriver hele visjonen de fire blandingene, som er slim, galle, blod og svart, for eksempel : De sier at den som er overveldet av sputum, ser at han svømmer i vann på grunn av vannets egnethet for sputumets natur, og den som blir overvunnet av gult, ser flammene, og dette er ikke bevist av det, og det gjøres det vanligvis ikke. Og det de sa er en type syn, og synet er ikke begrenset til det , for vi vet at noe av det er fra sjelen , hvorav noe er fra Satan, og noe av det er fra den mest barmhjertige . Og filosofer hevder at bilder av hva som skjer i jorden er verdens beste Kalnicoh hva henger noen av dem Antakec i hjertet av sove , og dette Platons teori kjent som teorien om de idealer som mest mening korrupte enn sin forgjenger , fordi Alantqash av egenskapene til objekter og hva som skjer i de øvre symptomene i verden , og symptomer Ikke diskuter det . Noen ikke- muslimske lærde må prøve å oppdage mysteriet om drømmer og få tilgang til å bedømme menneskets psyke, motiver og tendenser og trender og til og med holdes . Han har publisert en verden av Sigmund Freud heter forfatteren ( analyse av drømmer ) i 1899 AD , og ser at som ( ego ) i tilfelle av årvåkenhet er en som styrer styrken på bevegelse, denne funksjonen forstyrret under søvn , og forsvinner deretter en stor sensur pålagt den delen ( er ) eller underbevissthet sa : Tilbaketrekningen av psykologiske forsendelser som funksjonen til kontroll eller svekke den tillater litt frihet nå synes . Tiltenkt drømmetilstand • Ufarlig . Det har blitt brukt ‘ Freud ‘ analyse av drømmer som et middel til å nå dypet av det ubevisste og Akoshvh for hans hemmeligheter . Freuds Anne er drømmer som en ~ Royal Road ~ ( til Underbevisstheten som inneholder kontrakten og motivene og undertrykte ønsker . Og brydde forsker ~ Karen Horney ~ analyse av drømmer . De ser at drømmer øker innsikten om situasjonen og avslører noen trender. av pasienten mot verden . det er antatt ~ Aaark fra ~ at drømmer gjenspeiler rimelige elementer og elementer urimelig personlige på samme tid . (6) det er merkbar fra denne korte presentasjonen til deres synspunkt syn disse inkluderer : _ fokus på den bruk av drømmer som et middel til å gå inn i pasientens verden og finne ut årsaken til hans sykdom , eller tilstand . . de fokuserer bare på de så – kalt Bodgat drømmer , som tenker på mannen før han sov og deretter se etter søvnen , eller fokus på noe som ikke har noe med drømmer å gjøre , men er hva de gjør med pasienter i psykiatriske klinikker etter at de slapper av på klinikken og lar snakke om seg selv og for sitt arbeid og kona og de ound ham , og legen til å overvåke denne samtalen , og gå inn gjennom denne personlige pasienten , og dette er ganske forskjellig fra visjonene som mennesket ser i en drøm av visjonskongen . Sayyid Qutb sier : sier en skole for psykoanalyse om visjonens natur : det Photo Dreams puster inn oppdømte ønsker i fravær av bevissthet, og dette representerer en del av drømmer . Men ikke alle representert . Og Freud selv . På all sin uvitenskapelige kontroll over teorien hans, bestemmer han at det er profetiske drømmer . (7) sier Mohammed Ali Qutb-tilhenger av Sayyid Qutb : Jeg har adoptert ~ Ofroed ~ i flere analyser og konklusjoner om Alrai og deretter satt meg gjennom hvilke reglene og grunnlaget han bygde sine teorier på i psykologi , men • dessverre – det var på vei i symboler og betydningsretning fysisk, eller Det er et dekadent dyr, så personen gjør ikke rettferdighet til sin menneskelighet , og visjonen – uten tvil – er delvis i en persons daglige liv , men den er i et rammeverk av okkult fra verden av åpenbaring, sameksistens og sensorisk praksis , en visjon som ikke er en visjon, men en innsikt , og en bevegelse som ikke er med lemmer og organer, men bare i følelsesmessig forstand . (8) Kanskje det beste av oss å forklare årsaken til denne psykologens mangel ved å forstå visjonene og gi det rett til Imam al- Qurtubi sa : forårsake forvirring ulovlig motvilje mot det som kom profeter fra den rette banen og nok bemerkninger i svar (9). ________________________________________ (1 ) Enig , Al – Bukhari fortalt som Fath al – Bari (369 \ 12 ) frem Ibn Hajar . Riyadh ga ut et moderne muslimsk bibliotek som i kjernefysisk forklaring (17 \ 15 ) publiserte den egyptiske trykkpressen og Stationers (2 ) Mohammed Safaareeni . Forklaring av trill Musnad Ahmad (1 /169 ) for å oppnå Zuhair Shawish jeg : Office of Islam 1392 e . (3 ) Fortalt mm som i kjernefysisk forklaring (15 / tjuesyv ) i Book of Revelation – op. Cit. ) Og fortalt av Ahmad i resten av palmen Almktherin 0 i håndflaten Jaber bin Abdullah kan Allah være fornøyd med at han publiserte Cordoba Foundation i Egypt . (4 ) Fortalt av Abu Dawood i Purity Book . Bab okkultasjon av den åpne publikasjonen av Dar trodde at Muhammad Muhyiddin Abdul Hamid hadde oppnådd . Og premier i boka Purity and Sunnahs door Alarataad av urin og avføring . Tankeforlag . Oppnå Mohamed Fouad Abdul Baki og Ahmed i resten av palmen Almktherin i håndflaten Jaber bin Abdullah – op – og se ordene til Imam Safaareeni for å forklare trioene Imam Ahmad • op • (170 \ 1 (5) Sayyid Qutb – i skygger av Koranen – publisert Dar Sunrise i 1402 e (4/1972) (6 ) utvidelse se : Dr . Hamed Zahran . Mental Helse og psykoterapi . (7) Sayyid Qutb op (4/1972) (8) Mohammad Ali Qutb – Hieran guide in interpreting Dreams – Publisert av Koranbiblioteket – Kairo, s. 5 (9) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – forrige referanse ) (12/353) * Sitert fra Dr. Fahd Al-Usaimi ….

…Den som leser Surat Sadat Karmaleh og er dyktig i å lage det ….

…Og den som ser at han står på en brønn med en bøtte i hånden og vil lage det, så er det en reise, og han kan få penger og godt ….

…Fortelleren, hans visjon i en drøm indikerer imamen i romanen . Det kan indikere levebrød eller reise . Og fortelleren til sultanen er en velstående region som det kreves store penger fra med rettferdighet og rettferdighet, og handelsmannen har en hederlig handel med velstand og rettferdighet, og produsenten har et høyt og stort arbeid . Den som husker noe i en drøm, vil få kunnskap, levebrød og flaks i å lage det ….

…Palace : punk fengsel og stramt og mangel på penger, og Mastour Gah og høyde er en religion og bruke . Og hvis han ser ham på lang avstand, er han konge . Og palasset er en mann med from religion . Den som ser at han kom inn i et palass, da blir han en stor hersker og forbedrer sin religion, og blir mye god, fordi Gud den allmektige sier : “ Velsignet er den som, hvis han vil, gjør for deg bedre enn det, hager under som han vil lage elver for deg . ” Og den som ser seg selv som å stå på et palass og palasset er hans, da vil han bli rammet av stor prestisje, majestet og kraft . Hvis palasset er for andre, vil det være til fordel for eieren ….

…Al-Sarraj : Han er forvalter av et hus, så den som ser at han har lånt en lampe, vil få kunnskap og prestisje . Det føltes at den slukker en lampe, den ugyldiggjør er en mann som skal være til høyre, men det ugyldiggjør ikke verset : ~ de vil Atefaa Allahs lys med munnen, men Allah vil lyse ~ , og så som å gå om dagen i SØ, vil det være veldig religion rett, sier han : ~ Og han vil lage et lys for deg som du kan gå med .~ Hvis han ser ut som om han går i en lampe om natten, så han bør utføre tahajjud hvis han er en av familien sin, ellers blir han ledet til en sak der han vil bli forvirret, fordi mørket er forvirret og lys er veiledning . Og kanskje han er i synd, vil han omvende seg fra den, og hvis han ser som om en lampe blomstrer fra fingrene hans eller fra noen av dens medlemmer, så blir en vag sak klar for ham til han er sikker på det med klare bevis , og hvis han ser at han har en lampe, er det en kraft eller lærd eller velsignet bestemmelse i ham, så hvis han ser på å ha en lampe, er hans lys solen, for han bevarer og tolker Koranen og lampen øker hjertets lys og styrke i religion og oppnår det som ønskes . Det ble sagt at Siraj var en from lærd, en jurist eller en sjenerøs forbrukshandler . Og den som ser en lampe i huset sitt, en gutt vil bli født til ham, Mubarak . Og den som ser at han har en lampe i hånden eller et lys eller en ild, så slukk den, og hvis han er en isolert sultan, eller en taper, en kjøpmann eller en eier, er pengene hans borte, for Gud Den allmektige sier : ~Som lignelsen om den som ble brent av en ild, når Gud lyser rundt ham, vil Gud vike fra deres lys og ødelegge dem .~ Og lampen i huset er for en enslig kvinne å gifte seg, og for pasienten et bevis på velvære . Hvis drivstoffet ikke lyser . Det indikerer dysterhet . Og salen indikerer utseendet til skjulte ting ….

…Hvis han så at han tok av seg et klær for at de døde skulle bruke det, og klærne kom ut fra de levende, så ville han dø, og hvis klærne ikke kom ut av hans eiendom, og han ga det til sy den eller lage den, som ikke skadet ham . Og alt som de levende ser at han ga til de døde, er ikke like, bortsett fra i to utgaver : En av dem er at hvis han ser som om han ga den døde vannmelon, så vil bekymringen hans gå fra der den ikke telles . Det andre er at hvis han så at han ga sin onkel eller tante etter deres død i søvne, er han forpliktet til å betale bot og underholdsbidrag ….

…Ruqyah Hvis søkeren i en drøm nevner om pasienten i ruqyah noe som er nevnt i den hellige Koranen eller fra det som er nevnt i Sunnah, indikerer dette sikkerhet mot smerte og betaling av bekymringer og sorger . Hvis han promoterte noe annet, indikerer det å lyve i artikkelen eller vise frem arbeid . Hvis seeren var en håndverker, lurte han folk ved å lage og skjulte råd til dem, og hvis han var hersker, regjerte han løgn . Og den som ser at han blir forfremmet eller forfremmet, så er ruqyah ugyldig, bortsett fra ruqyah i den i Guds navn, den nådigste, den barmhjertigste, eller et vers fra den hellige Koranen ….

…Surat صلى الله عليه وسلم , den som leser den eller resiterer for ham, vil ha mer penger og dyktighet til å lage den . Og det ble sagt, han sverger en ærlig ed og angrer på sin synd ….