…Den som ser at han har flyttet fra landsby til by, så er han god i religion, suksess i saker, sikkerhet mot frykt og fornyelse av lykke ….

…Village Hvis du drømmer om at du bor i en landsby, forutsier dette at du vil lykkes i din virksomhet og din helse . Hvis du i en drøm besøkte landsbyen du bodde i da du var ung, forutsier dette en plutselig lykkelig ulykke og glade nyheter fra reisende venner . Hvis du så landsbyen opp ned eller drømmen var vag, forutsier dette at sorger og problemer snart vil omgi deg ….

…Og den som ser en landsby som har tatt dyrene sine, kuttet ned trærne eller beitet dyrkingen, dette indikerer fattigdommen til folket og forstyrrelsen av deres anliggender, og visjonene om å forberede landsbyene fruktbarhet og velsignelse, så vel som å vanne dem og vanning dem ….

…Og den som ser imamen eller sultanen, kommer inn i et hus, en lokalitet eller et sted som nekter at han kommer inn i det, eller en landsby, folket på dette stedet vil lide en stor ulykke, og alt han ser i tilstanden til imam og kroppen hans er god, er god for hjorden hans ….

…Og den som ser at han har mistet livet i et folks hjem, sted, by eller landsby, han skal kaste sin sæd ved ekteskap der ….

…Og den som ser at pilen hans falt midt i en by, landsby eller gruppe, det indikerer gjennomføringen av hans kommando på det stedet der den skjedde, og hvis den falt midt på esler eller noen av dyrene, så det indikerer gjennomføringen av hans kommando på det stedet der han falt inn i folket av uvitenhet ….

…Og den som ser at han har kommet inn i en landsby, hans levebrød vil nå ham, og hvis det er mange landsbyer, er levebrødet større ….

…Og den som ser en hval i en dam eller en dam når den snur seg og tetter den, så tolkes den av en dårlig behandlet person, ikke av noen som ser en hval som åpner munnen, da skal den tolkes av fengsel ….

…Og det ble sagt at kvedevisjonen i setningen på noen måte var prisverdig fordi tolkningen av hans navn på persisk er rettferdighet og dens betydning er prisverdig, og synet av kvede for handelsmannen er profitt og for guvernøren å øke sin mandat, og når det gjelder sjalusi, å spise det indikerer skader på penger og fordeler fra ikke-arabere, og når det gjelder tindved er det på noen måte det er penger til stede og ikke for ham. Noen av fruktene er forberedt på det , spesielt hvis det er deilig og velsmakende ….

…Og den som ser at han sitter i en båt mens båten ferdes på sjøen og han er redd for ham, han indikerer at han er like nær kongen som båten, og hvis han ser at han er imot det da hans uttrykk er mot ham ….

…Og den som ser at han har falt i en ildfest, kongen skal ta alle pengene sine ….

…Og den som ser at han har lagt en varm bit i munnen, det indikerer at han faller i en ulykke fra noens ord ….

…Og hvis han stønnet av hodets smerte, indikerer det at han var arrogant i denne verden, og han var forpliktet til det, og kanskje var belønningen fra uaktsomhet i foreldrenes rettigheter ….

…Og den som så at skipet sto sammen med ham i stillestående vann, de var stive og lenger unna å unnslippe ….

…Og den som ser det i brystet det vi benekter mens vi er våken, så er det ikke prisverdig, og hvis han ser det han roser, er han prisverdig ….

…Den blå iwan : tykkere enn melk : en landlig kvinne som har gjeld og med gips er en fornyet verden, og med en murstein er det penger som blir forbudt, og det ble sagt at han er en hyklerisk kvinne . Og den som ser at han gjør et ekteskap med en tankstein, han vil disiplinere sønnen sin . Gips og murstein er arbeidet til folket i helvete og faraoene . Kuppelen : styrke, den som ser at han bygde en kuppel på skyene, han slår autoritet og styrke med drømmen sin . Og den som ser at han har en struktur mellom himmel og jord med grønne kupler, det er bra for ham og hans død er basert på martyrium . Bygning indikerer en manns bygning med sin kone, og det ble sagt at den som så at han bygde en bygning, for han ville samle slektninger og venner med glede . Og den som ser at det er leire i profetens grav, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så vil han utføre Hajj med penger . Og hvis melk samles opp og ikke brukes i en bygning, så er det dirham og dinarer, og den som ser at den fornyer den gamle strukturen i en verden, så fornyelsen av verdens liv . Enten bygningen var for farao eller urettferdig, vil den fornye livet hans . Og profeten, må Guds bønner og fred være over ham, sa : Den som ser som om han bygger en bygning, han gjør en jobb . Og den som ser at han har begynt å bygge og graver den fra dens fundament og bygger den fra sin beslutning til han bygget den, så søker han kunnskap, vergemål eller et håndverk, og han vil oppfylle sitt behov som han vil . Og det ble sagt at den som så at han bygde en bygning i en by eller landsby, ville gifte seg med en kvinne der . Hvis han bygger den av leire, er det en pynt og et hykleri, og hvis han bygger den av leire, er det tillatt og fortjeneste . Hvis det er inngravert, er det en stat eller et flagg med moro og glede . Og hvis han bygger den av gips og murstein på den, så dykker den i forfengelighet ….

…En skilpadde er i en drøm en kvinne som har på seg parfyme, pynter og introduserer seg for menn . Og det ble sagt : skilpadden er dommeren til dommerne fordi den er den mest kunnskapsrike og strålende av det som er i havet . Det ble sagt : Hun er en forsker . Hvis han ser en vingårdskildpadde i et land eller en landsby, er lærde der stedet kjære . Hvis han ser det i en dump, så er det en verden tapt blant de uvitende . Og det ble sagt : Hun er en tilbeder . Og å spise skilpaddekjøtt er penger eller kunnskap fra et synspunkt som ikke teller, eller at det rammer godt eller land, fordel og penger . Den som ser at han eier en skilpadde eller bringer den inn i sitt hjem, han vinner en forsker . Og hvis han så en skilpadde ligge på veien, ligger det en vitenskap på bordet . Og hvis han ser det gjemt i en bolle eller i et plagg, blir verden der løftet opp kjære . Og det ble sagt : Skildpadden indikerer i en drøm bedrag og bedrag, spionasje og forsvinning, brønnen og besittelse av våpen ….

…Om Wahab bin alarm som Nebukadnesar etter ruinene av Jerusalem og hevdet at barn av Israel i sju år, den mening i en drøm, en stor visjon om hans aura samlet prestene og Alhzar og ba dem om sin visjon som , sa de : å Iqsa kongen til og med fortalte ham Ptooelha , sa han : Jeg har glemt, men fortalte meg ikke det til tre dager, folk som drepte deg for Akrkm ble redde og Glenn fra festivalen hans hørte at Daniel – fred være med ham – og er i fengsel, sa vaktmester : Gå til ham , fortell ham : at her en mann som har kunnskap om ditt syn og din tolkning, gikk til ham, fortalte ham at Aftlbh da han kom inn, bøyde seg ikke for ham og sa til ham : hva forhindret deg fra å bøte min Han sa : Gud ga meg kunnskap, lærte meg og befalte meg å ikke bøye meg mot noen andre , så han fortalte ham snart : Jeg elsker de som oppfyller sine pakter til sine herrer , så han fortalte meg om mitt syn , så Daniel sa til ham : Jeg så et stort avgud med føttene på bakken og hodet på himmelen , over det av gull, midten av sølv og bunnen av kobber og benet hans av jern og føttene av leire, så mens du var mens du så på ham, likte du skjønnheten hans og tettheten ved hans fremstilling, Gud kastet ham med en stein fra himmelen, og han falt på toppen av hodet til han knuste den og gull, sølv, kobber og jern blandet inn til du forestilte deg at hvis folk og jinn møttes for å skille noen av dem fra andre, ville de ikke være i stand til å gjøre det. Til steinen han ble kastet, ble den hevet, forstørret og spredt til den fylte hele jorden , slik at du så ingenting annet enn steinen og himmelen , så han sa : Visjonen jeg så var sann, så hva er dens tolkning? Daniel sa : Når det gjelder avgudet, er det forskjellige nasjoner i begynnelsen av tiden og i dens midte og i midten og på slutten , og når det gjelder steinen som et avgudsbilde ble kastet med, er det en religion som Gud kaster på disse nasjonene på slutten av tiden, så vil han vise det for dem, så Gud sender en analfabet profet fra araberne, slik at nasjonene og religionene vil bli kastet inn i den slik jeg har sett steinen svimle av typene av avguder og den vises på religioner og nasjoner som jeg har sett steinen dukket opp all over jorden , slik Gud undersøker sannheten med det, er løgn tapt med det, guider folk i villfarelse av det, lærer analfabet av den, styrker de svake , styrker ydmykelsen med den, og støtter de svake . I en annen roman : om Wahab bin alarm , og i hvilken som Nebukadnesar den meningen fra et syn mens han hadde likt det mening som meningen fra noe skade Vonsah som het Daniel og Ananias og Azaria og Mahil av stammer av profetene, han sa : Fortell meg om visjonen jeg så, og så har jeg blitt noe Vonsaneha var jeg likte , hva hun? De sa til ham : Fortell oss av Ptooelha, la deg få vite det , han sa : Hva nevnte dem ikke hvis du ba meg om Ptooelha Onzaan Octavkm , de gikk ut fra ham, de kalte Gud og Astgathua, og ba til ham og ba ham om lær dem Voalmanm, som spurte ham Fjah, de sa til ham : Jeg så en statue? Han sa : Du har rett . De sa : Hans føtter og ben er av leire, knær og lår av kobber, magen av sølv, brystet av gull og hodet og nakken av jern? Han sa : Du har trodd . De sa : Mens du ser på ham, har han likt deg, og Gud sendte en stein fra himmelen over ham, så han møtte ham. Han sa : Du har rett , så hva er dens tolkning? De sa : tolkning du så Kongen av konger var noen Allen-konge av noen , og noen av dem var den beste kongen av noen , og noen var mer konge av noen var den første kongen av keramikk, en svekket og Olinh , så var det over kobber er det beste av det og mer , og så var det over kobbersølv som er bedre enn det og bedre , så var det over sølv, gull, som er bedre enn sølv og bedre , så var jern ditt, for han var kraftigere og dyrere enn han var før ham , og klippen du så, var Gud sendt til ham fra himmelen, så hans nøyaktighet var en profet som Gud solgte ham fra himmelen, slik at alt banket på og saken kom til ham . . Og i en annen fortelling : Daniel og hans følgesvenner sa til Bakhtasar : Jeg så slike og de fortalte det til ham , så han sa : Du har rett , de sa : Vi krysser det for deg . Når det gjelder avgudet hvis hode du så av gull, så er det din eiendom så godt som gull , og den eide hele jorden , og nakken ligner den. Kongen av sønnen din etter at du eier, så hans eiendom skal være god og ikke som gull , og når det gjelder hans bryst som er av jern, er det kongen av folket i Persia som eier etter din sønn, så deres eiendom vil være sterk som jern , og når det gjelder hans humør, går han til kongen av folket i Persia, og folket bestrider kongen i hver landsby til kongen vil regjere i dag og to dager måned og to måneder, og dreper ikke mennesker har styrken på det, da det ikke var fetisjens styrke på de to keramikkmennene , mens de er like godt som Gud sendte – den Allmektige – en profet i landet araberne Vozarh på resten av folket av Persia og resten av kongen av sønnen din, og din og ødela og Ohlkh for ikke å holde ham noe som Klippen kom og ødela avgudet ….

…Urinering er i en drøm, å bruke pengene sine på noe som ikke er tillatt for ham, eller ha samleie med noe som ikke passer for ham . Og diurese i en drøm er bevis på å generere levebrød . Og å holde urinen og dens hardhet kan tyde på at han haster i saker og mangel på rettferdighet, og at injektoren ikke nøyer seg med en beslutning før han betaler det han har frosset av den . Og å tisse i en drøm er forbudte penger . Og den som ser som om han er på et ukjent sted, vil gifte seg med en kvinne på det stedet . Og det ble sagt : Den som ser det som om han urinerer, han bruker et underholdsbidrag som går tilbake til ham . Og den som ser seg selv som utslitt i en brønn, han vil bruke penger som er tillatt . Og den som ser at han har slitt på en vare, han vil miste den varen . Venninne i en nisje føder en vitenskapssønn . Og den som ser ut som om han har slitt seg på Koranen, vil et av barna hans lære den hellige Koranen utenat . Og den som ser seg selv som om han heller noe og begrenser noen, hvis han er rik, vil noen av pengene hans være borte, og hvis han er opprørt, vil noe av hans nød være borte . Hvis han ser det som om en annen person urinerer med ham, blir urinen blandet sammen, og de faller inn i en fortsettelse og tilhørighet . Hvis han ser at han er en injektor, vil han bli sint på kona . Hvis urinen er sterk på ham, og han ikke kan finne et sted for det, vil han begrave penger og ikke finne en gravplass . Hvis han ser at han har urinert i stedet for urin, vil han bli løslatt hvis han er fattig, og hvis han er rik, mister han pengene sine . Hvis han så folk tørke urinen, ville det bli født en gutt for ham, og folket fulgte ham . Hvis han ser en person som er kjent for å være dårlig med ham, ydmyker han ham ved å bruke pengene sine på ham . Hvis en mann ser at han urinerer melk, vil han miste instinktet. Hvis en kjent person drikker det, bruker han lovlige penger på ham i sin verden . Og den som ser at han urinerer blod, han vil komme til en fraskilt kvinne, eller en kvinne med et mahram, og det vet han ikke . Hvis han ser at han urinerer Zaafarana, vil han få en syk sønn . Hvis han ser at han ikke har juice, bruker han pengene sine . Hvis han ser ut som om han ikke har skitt eller gjørme, så er han en mann som ikke forbedrer ablusjon . For ilden ble født av ham som en autoritetens sønn . Den bleke bagatellen begikk uanstendighet med familien . Hvis oppkast kommer ut i stedet for urin, indikerer det et forbudt barn . Og hvis en fugl kommer ut, vil det bli født et barn som passer essensen av den fuglen i godhet og korrupsjon . Og den som vandrer stående, bruker deretter pengene sine av uvitenhet . Den som har på seg skjorten, vil få en sønn, og hvis han ikke har en kone, vil han gifte seg . Hvis han ser at han urinerer i nesa, så kommer han forbudt . Og den som ser at han urinerer på en av markedsplassene, han vil bli betraktet som en redegjørelse for markedet . Så far Ardashir sønn av Sasan var en gjeter som en kamerat og opphøyet ham damp onkelen til hele himmelen, spurte han Babak den krysset, sa han : Do not Oabbarha du også tilskrives en sønn Fet deg, Vuadh dette, sa han : født til deg Ghulam har utsikter var bra . Og den som ser at han har mistet livet i et folks hjem, samfunnets nabolag eller en folks moske, land eller landsby, så kaster han sædceller i et ekteskap med dem . Og den som ser at han urinerer i en kolbe eller et basseng, eller en krukke, en brønn eller en ødelagt, da skal han gifte seg med en kvinne . Det er følt at i tankene havet å komme ut penger til sultanen i ti eller zakat og annet . Og den som så at han trodde at barna hans skulle spres . Og den som ser at en penis kommer ut av kjønnsorganene hans, så blir det født et barn for ham som deltar i all kunnskap, fordi pennen bevarer all kunnskap . Og hvis han ser at en pille har kommet ut av kroppen hans, blir en gutt født for ham, og han vil ha en fiende . Og den som ser at han har urinert mye, i motsetning til vane, eller forurenset det, eller at det lukter vondt, eller at han har urinert mens folk ser på ham, det er bevis på ondskap eller manifestasjon av ondskap som blir utsatt . Og å drikke urin indikerer mistanke om gevinst eller forbudte penger ….

…Jaber al-Maghribi sa: “Den som så at en konge ga ham en pamflett til en by eller delstat Maamoura og dens folk fra godhet, og i den er det typer nåde, så indikerer det oppnåelsen av ære og stor status, og hvis publikasjonen er til en by eller landsby som ikke er bygget, så er hans tolkning mot ham ….

…Regn : indikerer Guds nåde, religion, lettelse og hjelp, kunnskap, Koranen og visdom, fordi vann er skapelsens liv og jordens godhet, og med tapet ødeleggelse av mennesker og storfe og korrupsjon av saken på land og sjø, så hva med om vannet er melk, honning eller fett . Det indikerer fruktbarhet, velstand, billige priser og rikdom . Fordi han er grunnen til alt dette, og han dukker opp, og hvordan, hvis det er hvete, bygg, olje, dadler, rosiner eller støv uten støv, og så videre, som indikerer penger og levebrød, og det kan indikere trenger å komme ned fra himmelen som gresshopper, hagl eller vind, spesielt hvis det er i den, ild eller vann var varmt, for Gud, ære være ham, uttrykte i sin bok hva han hadde åpenbart for nasjonene i sin pine med regn, slik som den Allmektige sa : ~Og vi regnet over dem, så regnet for de advarende .~ Og kanskje indikert av sedisjon og blod som utgis, spesielt hvis vannet var blod . Og kanskje er sykdommene og sykdommene indikert av kopper og tegningen, hvis den ikke er på sin tid og mens den er skadelig for kulden og dens gode poeng, og alt som skader jorden og dens vegetasjon fra den, er skadelig for kroppene som også ble skapt av det og vokste i det, så hva om regnet var spesielt i et ukjent hus, landsby eller lokalitet, og kanskje det tydet på Sultanens plage og pine, som motstandere og ordrer, spesielt hvis det var regner med liv og så videre . Blant bevis for plager, og kanskje bevis for medisin, fornuft, forebygging og ferie for reisende, håndverkere og alle som jobber under åpen himmel, fordi Gud den allmektige sier : ~ Hvis det er skade i deg av regn .~ Den som så offentlig regn i landet, hvis folket hadde dårlig fruktbarhet, var prisen billig, enten med regn slik han så det, eller for godhet, eller skip som tilbød mat . Og hvis de var i undertrykkelse, plager og sykdom, så la det forsvinne fra dem hvis regnet var gunstig på den tiden, og hvis det var skadelig eller det var en stein eller ild i det, og multipliser det de er i, og frekvens med dem i henhold til styrken og svakheten i regnet . Hvis det sprøytet, er saken lett . Og den som ser seg selv i regn eller fanget under et tak eller en vegg, så beordrer han skade gjennom tale og skade . Og enten slo han så mye som regnet slo ham, eller han ble truffet av en drenering hvis han var syk, eller det var hans tid, eller stedet var hans sted . Når det gjelder det som er forbudt under muren, er han enten fraværende fra arbeidet eller fra reisen eller på grunn av sykdommen eller årsaken til fattigdommen, eller han blir fengslet i fengsel i henhold til det som er avledet i hvert aspekt av det i sted der han så seg selv, og med en økning i synet, og hva som er i hans våkenhet, med mindre han har vasket i regnet fra urenhet eller renselse fra det til bønn, eller vasket ansiktet med vannet, så hans syn er riktig, eller han ble vasket med urenhet som var på kroppen eller klærne, hvis han var en vantro, ble han muslim, og hvis han var en innovatør eller en synder, angret han, og hvis han var fattig, beriket Gud ham, og hvis han håpet Et behov hos sultanen eller noen som ham etterfulgte ham, og han tillot ham det han måtte trenge . Og enhver art er ønskelig for sin art, for han er prisverdig, og hver type som hater sin art, er hatet . Og Ibn Sirin sa : Det er ingen lettelse i Guds allmektige bok, hvis navnet på regn kommer, er det uklarhet, som den allmektige sa : ~Og vi regnet over dem med regn .~ Og han sa : ~ Og vi dusjet steiner på dem .~ Hvis det ikke heter Faraj, regner allmennheten, for verset : ~ og vi gikk ned fra himmelen, velsignet vann ~ , og sa noen av dem : regn viser en kamele av kameler, og campingvognens kameler viser regn . Og det generelle regnet er absurd, og hvis han ser at himmelen har regnet sverd, blir folk plaget av argumenter og krangler, og hvis det regner vannmeloner, blir de syke, og hvis det regner uten skyer, benekter han ikke det , fordi regnet faller ned fra himmelen . Og det ble sagt at han var en lettelse fra et sted der det ikke er noe håp, og et levebrød fra et sted som ikke teller . Ordet regn og vann som faller og lignende, er mer korrekt i tolkningen enn ordet regn ….

…Å se bygningen som ble opprettet på bakken, et minimum av privat eller offentlig nytte så langt han så det . Kanskje tolkningen av konstruksjonen var å bygge en mann med familien, så hvis han bygger noe, indikerer det kvinnesaken . Hvis han ser at huset hans har utvidet en kjent mengde, så er det hans verdslige kapasitet, og hvis bredden oversteg størrelsen, vil et folk gå inn i huset uten tillatelse i en katastrofe, bryllup eller panikk . Og det ble sagt : Den som ser at han bygger en bygning, han vil samle slektninger, venner og soldater . Hvis han er en hersker, er det tilbakeføringen av hans tilstand, fullstendigheten av hans lykke og høyden på hans anliggender i henhold til bygningens tykkelse og tetthet . Hvis han rykket opp og fjernet den, separerte han samlingen av slektninger, ledsagere, venner og soldater, og staten hans var borte . Hvis han ser at den fornyer en gammel struktur i en verden, er det en fornyelse av verdens liv. Hvis bygningen er for en farao eller en urettferdig person, er det en fornyelse av livet hans . Hvis han så at han hadde begynt å bygge, gravde han det fra grunnlaget og bygget det fra sin beslutning, til han bygget det, så er han på jakt etter kunnskap, stat eller håndverk, og han vil oppnå det han vil . Og den som ser at han bygger i en by eller landsby i Bunyana, så vil han gifte seg med en kvinne der, og hvis han bygger av leire, pryder han og pryder hykleri, hvis han bygger av leire, tjente han på tillatt, og hvis det er gravert så er det kunnskap eller tilstand, med renhet og glede . Hvis han ser at han bygde en bygning av gips og betalte et bilde for den, går han inn i løgn, for å bygge med stuk og lønn er hykleri, og hykleri er å bygge med stuk og lønn . Og det ble sagt : Den som gjør gipsarbeid, gjør det som ikke er tillatt for ham . Og den som ser at han bygger fremmedgjøring, da gifter han seg med en kvinne hvis navn ikke er blitt nevnt for ham, eller at han bor i fremmedgjøring og dør . Å bygge med leire er religion og sikkerhet . Og tørt gjørme er en avsky for penger . Og den som ser at det er gjørme i profetens grav, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så skal han utføre Hajj . Og den som ser at huset hans er gjørmete og massevis er vått, så er han god . Og den som ser at han spiser det, han spiser like mye penger som han spiste . Og den vakre konstruksjonen indikerer intimitet, kjærlighet, avkom, levebrød, ærverdige klær og førstefødte kvinner . Og kanskje den stramme konstruksjonen indikerte styrke og intensitet, eller støtte og hjelp, og kanskje visjonen om bygningen indikerte et langt liv, og kanskje indikerte bygningen sin byggmester, og hvis det var en kirke, ble det indikert av en kristen, og hvis det var en moske, det ble angitt av en muslim, og hvis det var en skole, var det. Det ble indikert av juristen, eller Ribat ble indikert av en asketisk tilbeder . Og den som i en drøm bygde en moske eller et sted nær Gud den allmektige, hvis han var en konge som etablerte sannheten og påkalte det gode og forbød det onde, og hvis han var en lærd som samlet en bok som folk hadde nytte av hans kunnskap eller fatwa , og hvis han hadde penger, betalte han zakaten av pengene sine . Hvis han var singel, giftet han seg . Hvis han var gift, ville han få en sønn, og en god mann spredte seg til ham . Og hvis han var fattig, ville han være rik, ellers ville han samle folk sammen med det gode og hjelpe dem til å adlyde Gud den allmektige, ellers vil han omvende seg til den allmektige Gud for det han begikk, eller konvertere til islam, eller dø martyr . Hvis han bygger etter det som ikke er tillatt å bygge, eller avviker fra mihrab, eller omdirigerer det til annet enn dets retning, indikerer det det motsatte av godt og ondt. Hvis han ser kupler eller bygger dem i en drøm, indikerer dette at han hever statusen hans, eller slutter seg til skjebnefolket . Og den som ser at han bygde en kuppel over skyene, han vil få autoritet og kraft for sitt styre . Og den som så at han hadde strukturer over himmelen og jorden fra grønne kupler, hans gjerninger var gode, og han døde på vitnesbyrdet . Og den som ser at han bygger et bad, han bygger det med en kvinne . Hvis han ser pasienten som om han bygde huset sitt og ikke vet når han ødela det, så har kroppen hans kommet tilbake til helse og sykdommen der han er borte fra ham . Og den som ser at faren har etablert en struktur og oppdretter sin fisk, da vil han fullføre sin fars gjerninger, som han hadde i en religion eller en verden . Og den som ser at arbeiderne jobber hjemme hos ham, han vil krangle med sin kone eller forlate en venn av ham og lignende ….

…En vannbrønn i en drøm, en lattermild og oppreist kvinne . Hvis en kvinne ser en brønn, er han en mann med god oppførsel . Og brønnen er penger eller vitenskap, eller en stor mann eller et fengsel, eller begrensning eller bedrag . Og den som ser at han gravde en brønn og hadde vann i den, gifter seg med en velstående kvinne og lurer henne, fordi boring er bedragersk, og hvis det ikke er vann i den, har kvinnen ingen penger, og hvis han ser at han drakk av vannet hennes, så treffer han penger fra bedrag . Og hvis han ser en gammel brønn i en lokalitet, et hus eller en landsby som eksportørene og de ankomne trekker fra med tauet og bøtta, så er det en kvinne, eller en kvinnes mann eller hennes verdier, og folk drar nytte av ham i levebrødet deres, og han har en god minne i det . Hvis han så at vannet rant over fra den brønnen, kom han ut av det, og da var de triste og gråt på det stedet . Og hvis han ser at han graver en brønn for å vanne en frukthage, så tar han medisin som han har samleie med familien med . Hvis han ser at brønnen hans renner over til vannet kommer inn i husene, vil det være en katastrofe for ham, hvis det treffer penger, og hvis han går ut av huset, rømmer han fra dem og går like mye fra pengene sine som han forlot hus . Hvis han ser at han har falt i en brønn med vann, handler han med en tyrannisk mann som er urettferdig, og han vil bli plaget av sin plan og urettferdighet, og hans forhold vil være vanskelig for ham . Hvis vannet er klart, jobber han for en rettferdig mann som er fornøyd med ham . Sitter han i en brønn, blir han behandlet som en utspekulert mann, og han blir reddet fra plottet sitt . Hvis han ser at han faller eller sendes inn en brønn, så reiser han . Og brønnen, hvis en mann ser den på et ukjent sted, og det er ferskvann i den, så er det menneskets verden, og i den vil han bli velsignet, levd, langlivet så mye som vann , og hvis det ikke er vann i det, har livet hans gått tom . Brønnens sammenbrudd er kvinnens død . Hvis han ser at føttene henger i brønnen, planlegger han med hele eller deler av pengene sine . Hvis han går ned i en brønn og når halvparten av den, så kaller han den, så reiser han . Hvis han hører kallet til bønn midt i brønnen, er han isolert, selv om han er hersker, og han taper selv om han er handelsmann . Og det ble sagt : Den som ser en brønn i sitt hjem eller sitt land, han vil få overflod i sitt levebrød, lette etter vanskeligheter og ha nytte av det det ikke telles med, for han har sett at han falt i en brønn som hans rang og foran ham faller . Kanskje indikerer brønnen faren og gutten, den høflige og graven, svik og oppfyllelse av behovene, reisen og etterspørselen, knappheten og rausheten . Og hver brønn har en tolkning : husets brønn er et tegn på eieren av huset eller hans butikk, hans kone eller tjener, eller hans penger, død eller liv . Den ødelagte brønnen vil forstyrre reise og bevegelse . Og brønnen i gatene indikerer moskeen eller badet, og kanskje brønnen indikerer den utro kvinnen som alle kommer til . Og den varme brønnen er et tegn på vakt . Og brønnen på veien er en indikasjon på vulva etter nød . Og vannhjulbrønnen er en indikasjon på verden der noen mennesker er lykkelige, og andre er fattige, og kanskje indikerer det hjem til kunnskap og skoler for studenter . Og hvis en person så Zamzams brønn i et kjørefelt eller et kjent land, ville han bringe til det stedet en mann som ville være til nytte for folket med sin bønn eller gunst . Kanskje dette indikerte seieren til folket i landet over sine fiender og overflod av deres velsignelse, og kanskje falt det gunstige regnet på dem når de trengte det . Hvis han så at han sto på en brønn og hentet fra rent, godt vann, hvis han var en lærd, fikk han like mye fra ham som han tegnet, hvis han var fattig, tjente han penger, og hvis han var singel, giftet han seg og hvis hans kone er gravid, tar hun med seg et barn, spesielt hvis han trekker en bøtte, ellers er det en grunn for at han kan dispensere med Om mennesker og sørge for dem . Og hvis han ønsket et behov, oppfylte han sine behov, og hvis han håpet å reise, ville han reise, og han ville ha oppnådd store fordeler i reisen . Hvis han ba om en forespørsel som skjedde med ham, og hvis han håpet på et håp, skjønte han det, og hvis brønnen var nær bestikkelsen, var han en sjenerøs mann, og hvis han ble drysset langt unna, var han en gjerrig mann, så indikerte vannet i brønnen polyteisme og vantro på Gud den allmektige . Brønnen kan indikere tvil om religion, fordi den er det motsatte av Bir Rib . Og den som ser at han ser i en brønn, så tenker han og ser på en kvinne . Den som ser at brønnen hans er brettet, og hans kone er syk eller er i fødselsperioden, hun skal bli frelst og bli fritatt for sykdommen ….

…Og den som ser at han forlot en landsby, det er bra for den allmektige å si: ~ Vår Herre førte oss ut ur denne landsbyen de urettferdige og dens folk .~…

…Brønner : Når det gjelder husets brønn, kan det indikere at det er Herren, fordi han er dets verdier . Kanskje henviser hun til kona, fordi han i henne angir en bøtte, og tauet hans faller ned i henne for å trekke ut vann, og hun bærer vann i magen når hun er feminin . Og hvis dens tolkning er en mann, er vannet hans penger og hans levebrød som hans familie forsyner seg, og desto mer god er det som ikke helles i huset, og hvis det renner over, er dette hans hemmelighet og hans ord, og jo mindre hans vann er, desto mindre er hans inntjening og svakheten i hans levebrød . Når vannet hans er nær hånden, indikerer dette hans godhet, raushet, nærhet til det han har, og pengene hans for pengene sine, og hvis brønnen er en kvinne, er vannet også hennes penger og hennes foster, så jo nærmere det er til hånden, fødselen hennes er nær, og hvis den renner over jordens overflate, vil den føde ham eller velte ham, og kanskje brønnen indikerer tjeneren, slaven og dyret. Alle som drar nytte av sin familie i å selge vann og dets årsaker, eller å reise og lignende, fordi den ukjente brønnen kan indikere reise, fordi bøttene går gjennom det og kommer og reiser og kommer tilbake på samme måte som frem og tilbake reisende . Kanskje den ukjente brønnen som utøves i veiene, som er i dalene, indikerer markedene der alle som får det, får det han er bestemt for . Og bøtta hans og bar ham fast på den . Kanskje indikerte det havet, og kanskje indikerte det badet og moskeen der skitten fra tilbederne ble vasket, og kanskje indikerte det forskeren som henter kunnskap fra ham som avslører bekymringene . Kanskje angav hun den utro kvinnen som gikk forbi og ville ha henne . Kanskje angav det fengselet og graven for det som skjedde med Joseph i hiet . Den som ser som om han har falt i en ukjent brønn, hvis han er syk, han vil dø, og hvis skipet hans har brutt og blitt i vannet, og hvis han reiste på land, kuttet han av veien og lurte ham og forrådte seg selv, og hvis han var en krangel, ble han fengslet, ellers gikk han inn på et tvangsbad, eller gikk inn i et hus En ekteskapsbryter . Og hvis han trekker en bøtte fra en ukjent brønn, hvis han har et lam, forkynte han på vegne av en gutt, fordi han sa forherliget : “ Så laget han bøtta sin, og han sa Å gode nyheter, dette er en gutt . ” Og hvis han hadde varer på sjøen eller på land, ble det brakt til ham eller nådd ham . Og hvis han hadde en syk, våknet han og slapp unna og konkluderte . Hvis han hadde en fange, rømte han fra fengselet . Og hvis han hadde en reisende, kom han fra reisen . Hvis ikke, og han var singel, giftet han seg . Ellers ba han en sultan eller hersker i sitt behov og ble oppfylt for ham . Og alt dette hvis en bøtte dukket opp intakt og full . Og araberne sier : Veiled oss ​​med dette, det vil si at vi ba deg . Og hvis ikke noe av det krevde kunnskap, og hvis han ikke kastet det, ville brønnen drive det, tegne det og forårsake det, så det som er nyttig av vannet er like nyttig som det, og hvis han søler det eller søler det , det ødelegger det og bruker det . Dikteren sa : Han søker ikke å leve etter ønsketenking … Men jeg kaster bøtter i bøttene og fyller dem i fase og fase … Du tar med slam og litt vann, og noen av dem sa : Hvis en mann ser vel, så er hun en lattermild og oppegående kvinne, og hvis hun ser en kvinne, så er han en mann med god oppførsel . Og den som ser at han har gravd en brønn med vann i, gifter seg med en velstående kvinne og lurer henne, fordi graving er bedragersk . Hvis det ikke er vann i det, har kvinnen ingen penger . Hvis han drikker av vannet, treffer han penger fra svik hvis det er han som graver, ellers er det ved hånden til den som graver, eller hans gift eller hans hæler etter ham . Hvis han ser en gammel brønn i en lokalitet, et hus eller en landsby som eksportørene eller de som kommer fra blir trukket av tauet og bøtta, så er det en kvinne eller en kvinnes mann eller hennes verdier som folk drar nytte av i deres levebrød, og ved at han har en god omtale av stedet for tauet som er kastet i vannet, for Gud den allmektige sa : “Og hold deg fast ved tauene til Gud alle. ” Hvis han ser at vann renner over fra den brønnen og går ut av den, så er de triste og gråter på det stedet . Hvis den er fylt med vann og den ikke strømmer ut, er det ingenting galt med å finne det gode og dårlige . Hvis han ser at han graver en brønn som han skal vanne frukthagen fra, tar han medisin som han har samleie med familien med . Hvis han ser at brønnen hans renner over mer enn den drenerer til vannet kommer inn i husene, så hvis han snubler over penger, vil han være i trøbbel . Måtene å gjøre det til han forlater huset, fordi han rømmer fra dem og går så mye fra pengene sine som han kommer ut av huset . Og den som ser at han har falt i en brønn med kaotisk vann, han vil oppføre seg med en urettferdig mann med autoritet og bli plaget av hans plott og undertrykkelse . Og hvis vannet er klart, disponerer han en rettferdig mann som er fornøyd med ham . Hvis han ser at han faller eller sendes inn en brønn, vil han reise . Brønnen, hvis en mann ser den på et ukjent sted og det er ferskvann i den, så er det mannens verden, og han er i den med en rikdom av selvglede som har et langt liv like mye som vann . Og hvis det ikke er vann i det, har det gått tom for livet . Og brønnens sammenbrudd er kvinnens død. Hvis han ser at føttene henger i brønnen, plotter han med alle pengene sine eller blir sint . Hvis han går inn i en brønn og når halvparten av den og ringer til den, er det en reise . Og hvis han nådde sin vei, oppnådde han ledelse og vergemål, eller fortjeneste fra handel og gode nyheter, så hvis han hørte kallet til bønn i halvparten av brønnen, ville han være isolert hvis han var en wali, og han tapte hvis han var kjøpmann, og noen av dem sa : Den som ser en brønn i sitt hjem og land, han vil få overflod i sitt levebrød og lette etter vanskeligheter og ha nytte . Det ble sagt at den som traff en begravd brønn, han slo et basseng med penger ….

…Og den som ser at en landsby blir ødelagt eller tatt av strømmen, da er eieren av dette stedet en forbrytelse mot den ….

…Han er i en drøm hodet til et folk og verdiene til et hus, land eller landsby . Og en okse er ett år ved makten . Men det er for sultanen, kjøpmann og arbeider, en sunni-handel . Og den som ser at han har mange okser, da antar han staten hvis han er kvalifisert for det . Hvis han så at han red en okse fra den, vil godt og fruktbart bli brakt til ham . Og den som så at han spiste oksens hode, ville oppnå mandat og autoritet, med mindre oksen var rød . Og hvis seeren var en handelsmann som ville slå handel, og partnere ville være under hans kontroll . Hvis det er vulgært, forstå dets handlinger . Og oksen er en arbeider, så den som ser at han kjørte på en okse, overvant en arbeider, og hvis oksen bærer en last, så vil arbeideren kreve penger til ham i henhold til lastens størrelse . Hvis oksen var rød, døde sønnens sykdom eller familien . Tyren er konge eller fiende . Hvis en okse blir slaktet for mat, er kjøttet det tillatt å leve av . Det føltes at han hadde kjøpt Thura, det lokker venner og tilsyn av folket, ordene til Lin Hassan, sa Ibn Sirin den allmektige Guds nåde : okser Ajam, og økte til fjorten i kua, det er en krig, det som ikke var så han er en feide, og oksens store mann, for ham like mye og uovervinnelighet, og kjøtt. Og den som så en hvit okse som ville tjene godt, hvis han trakk den med hornet, viste Guds allmektiges vrede og den som spiste kjøttet av en okse i søvnen hans ville være uunnværlig, og den som kjørte den med heis, hvis oksens kne i en drøm eller spydet døde i løpet av året, og den som bitt det, ble rammet av en sykdom eller den som slo ham Gud gir Gud den allmektige gode barn . Og den som oksen faller på, han skal reise langt unna . Og den som ser oksen mens den er bur eller syk og er i nød, han skal kvitte seg med den . Og den som ser oksen som om den pløyer for ham, hvis han ble kultivert eller kjedelig av sin dyrking og økte fruktbarheten, og hvis han var handelsmann, led han tap og hans handel ble forverret, og hvis han var jurist eller en lærd mer god . Og den som ser det som om oksen har truffet den, så er den på randen til å omkomme eller dø av den sykdommen den er i . Og oksen indikerer alvorlighetsgrad, trussel og utvisning av noen som har en høyere rang enn en persons hvis den som drømmer er fattig og slave . Og den som så en flokk kyr, han ville bli hardt rammet av sine anliggender, og hvis oksen red på hans høyder og ble nevnt . Hvis oksen snakket med ham eller oksen snakket, ble han fremmedgjort mellom ham og en annen mann . Og den som ser det som om en stor okse kom ut av en liten hule, så oksen ønsket å gå tilbake til den hule og kjedet seg, for det er det store ordet som kommer ut av mannens munn at han vil vende den tilbake , men han kan ikke . Og den som ser at han er passasjer på en svart okse, og oksen biter og truer ham og vil ha den hatede tingen, så går han i sjøen, og den blir rammet av en alvorlig lidelse, og han blir sterk med skipet sitt til den nesten synker og deretter rømmer fra det . Og den som ser okser som kommer inn i en by, det er fiender og undertrykkere, og tyver vil komme inn i den . Og den som ser en okse som tiltrekker seg den og fjerner den fra sitt sted, hvis han er en wali, blir han fjernet . Og det ble sagt : Oksen betegner en mann som er i mørket, for han blir drept eller slaktet, for opprøreren og gjerningsmannen omkommer . Og den som ser at han red på en okse, han vil bli plaget av en handling av sin autoritet, og han vil oppnå godt i det . Og den som ser at han har kjørt en svart okse, han vil tjene penger, og hvis han ser at han førte det inn i huset sitt og er stolt på det, vil han tjene det året . Hvis oksen har mange horn, er de år etter få og mengde . Og den hornløse oksen er en foraktelig mann, en stakkars spaniel, som en sau, og i styrke er den som en isolert arbeider og en dårlig høvding . Kanskje indikerte oksen ekteskap fordi den pløyde for mye, og kanskje indikerte den opprøreren fordi den rører jorden og snur toppen ned . Og kanskje han ga slaven, eieren og broren til å hjelpe ham med å pløye og tjene folket i ørkenen . Den som eier en okse i en drøm, og hvis det er en kvinne, blir mannen hennes ydmyket for henne, og hvis hun er uten ektemann, er hun gift, og hvis hun har datteren til sin kone, og hvis noen som har myndighet ser det, vil han seire over ham . Den som slakter en okse, hvis han er en sultan, dreper en arbeider, og hvis han er vanlig, er han en person som vinner av dem som frykter ham . Og den som kjører en rød eller gul okse uten kjøremaskin, han blir syk . Og kanskje oksen henviste til den vakre unge mannen fordi det er et av hans navn, og hans visjon indikerer utbrudd av oppvigling eller å hjelpe til med å overvinne vanskelige forhold, spesielt for eiere av brøyting og jordbruk . Kanskje hans visjon indikerte sløvhet og forbløffelse . Og den svarte oksen er glede og glede . Og den svarte oksen vil forynge og helbrede pasienten ….

…Den som i en drøm ser at han har kommet inn i en by fra Al-Madaen, er trygg fra det han frykter . Og Ibn Sirin, må den allmektige Gud være nådig med ham, elsket å komme inn i byene, og han likte ikke å forlate dem, fordi Gud den allmektige sa : ( Så han gikk ut fra dem i frykt og ventet. Han sa : Herre, frels meg fra de urettferdige menneskene ). Og det ble sagt : Byen uttrykkes av en kunnskapsmann , for han, fred være med ham, sa : ( Jeg er kunnskapens by og jeg er ved porten til den ). Og den som kommer inn i en by og finner den i ruiner, lærde har mistet den . Og det ble sagt : Byen er kongens død eller hans undertrykkelse i den . I enhver by som sees og det ikke er autoritet i den, er maten overpriset i den . Den kjente byen er verden og den ukjente er det hinsidige . Og den som så en by ødelagt, religionen til folket er borte . Menneskets by som tilskrives sin far uttrykkes av faren, så den som så at en by ble ødelagt av jordskjelv, hans far døde av drap . Og den som ser at han er i landet Øvre Egypt, hans levebrød vil være urolig og elendig, ellers vil hans tillit øke . Og den som så at i Nubia ville han få en velsignelse . Og hvem så at i Abessinia, reduserte prestisjen hans . Og den som ser at han er i Egypt, velsigner Gud sitt liv og forlenger sitt liv . Og den som ser at han er i landet El-Arish, det gode vil være rikelig . Og den som så at han tapte pengene sine i Konstantinopel . Og den som ser at han er i Jerusalem og Tur Sinai-fjellet, dette er et år foran ham . Den som ser at han er i Betlehem, hans soliditet vil øke og hans religion vil bli styrket . Og den som så at han var i landene i øst, han ville bli god . Den som så at han hadde tilsyn med Bagdad, kom til herskeren fordi Bagdad var hjemmet til imamen . Og den som ser at han er i Jordan, han vil motta en reise eller ydmykelse . Og den som ser at han er i Damaskus, Gud vil sørge for ham . Den som tror at han er i romernes land, så har han tillit til den allmektige Gud, så vel som landene til armenerne . Og den som ser at han er i Frankenes land, hans hjerte blir blind . Og den som ser at han er i de ikke-arabernes land, han lærer uhøflighet . Den som ser at han er i landet India og erobrer sine fiender og erobrer sin misunnelse . Og den som ser at han er i ruiner, han vil bli rammet av et folk som ikke har makt over dem . Og den som ser at han er i saltet eller svovelaktig land, han vil bli syk . Og landet er en ed, fordi Gud den allmektige sier : ( Jeg sverger ikke ved dette landet ). Landet er trygt fra frykt . Kanskje indikerte landet i en drøm omvendelse og tilgivelse . Regionen kan referere til hans hersker, autoritet, hersker eller lærd . Hvis en person eide et land i en drøm, oppnådde han en konge eller vergemål, og hvis han var sølibat, giftet han seg, eller en syk person ble kurert av sykdommen, eller en utro som angret, eller en tapt mann, ble han veiledet . Og å se de døde i en drøm i en by kan ha vært i himmelen, akkurat som om han ble sett i en landsby, indikerer at han er i helvete for at folket skal lide og deres elendighet . Hvis byen har et navn for Saleh, for eksempel Sana’a, som betegner fabrikasjonen, eller Dhofar fra fiendens seier, og hemmeligheten til den som ser er av glede . Og den som forlater en synder, han vil bli frelst fra en synder . Og portene til den velkjente byen er dens guvernører, herskere og vakter . Og den som ser at han er i en ukjent by, det er det rettferdige tegn . Og den som så bymuren revet, dens arbeider døde eller ble avskjediget fra sitt arbeid . Og den som så at han hadde et hakk i bymuren til en løve, strøm eller tyv kom inn i Medina, svekket islamsk kommando i den, eller blokkerte markedet for kunnskap . Se også The Village ….

…Øde indikerer i en drøm spredning av familien og deres død . Ødeleggelsen av byen indikerer kongens død, eller hans undertrykkelse, akkurat som kongens død indikerer ødeleggelsen av byen . Og den som ser seg selv i ruiner, han vil bli rammet av oppstår som de ikke kan ha . Og den som ser at en by er ødelagt av jordskjelv eller noe annet, han skal dømmes til døden . Og den som ser en velstående landsby ødelagt, og gårdene dens blir forstyrret, så råder veiledning eller ulykke dens eiere, og hvis han ser den full av kraft, er det rettferdigheten til dets folks religion . Og den som ser verden ødelagt fra gårder og boliger, og han ser seg selv i ruiner, med en god form for klær og båter, så er han en verden som vil føre den på villspor . Og den som ser veggene i huset ødelagt av en strøm, så er det hans kones død . Og den som ser at huset hans har falt på det, og det er støv, da er det meslinger . Kanskje fallet på taket var en katastrofe . Og den som ser ødeleggelse, han vil komme tilbake til en sann bygning, for det er godhet i religionens eier, og hans retur fra feil til veiledning . Og den som ser noe fra huset sitt, palasset eller huset hans faller inn, og han er fraværende, da skal han betale det . Og hvis vinden river et hus ned, så er det døden på stedet av en urettferdig hersker . Og den som ser at han ødelegger et hus eller eldgamle strukturer, da vil ondskapen ramme ham . Og den som ser at huset hans har kollapset mot ham, og noen av dem har kollapset, så dør en person i det, eller en ulykke eller en forferdelig ulykke rammer eieren . Hvis en kvinne ser at taket på huset hennes har kollapset, er det ektemannens død . Og den som ser at sylinderen i huset hans er ødelagt eller ødelagt, så vil han eller noen av hans familie som er elsket av ham, dø, så vel som hvert brudd eller riving av et hus eller en mur er en ulykke . Og hvis Sultan så at huset hans var ødelagt, ville det fjernet ham uansett ….