…Og den som ser at han er på et mørkt fjell, da er han en katastrofe og en katastrofe, og han kan være en urettferdig konge, korrupt av religion, et stygt utseende ….

Og den som ser at han utfører vask med overskyet vann og lignende, da er han nød, men han håper på lettelse ….

…Forbud som å bryte fasten på dagen for faste, eller faste på dagen for tvil, eller å stå i Arafah på en annen dag enn det, eller fredag ​​å be for meridianen og lignende . Og kanskje indikerte duene kirken fordi det er skjulet til demonene og djevelen . Duene kan referere til utdrikningslag til kona . Og den som tar badet som sin bolig, han insisterer på synder . Og den som kommer inn på et bad og tar et bad og går ut av det, han vil forlate de som er kvinne eller religion . Badet er et mørkt fengsel, og baderomsskapet er en kvinne som ikke har noe godt med seg . Hun så det som å bryte fasten på dagen for faste, eller å faste på dagen for tvil, eller å stå i Arafah på en annen dag enn den, eller fredag ​​og be for meridianen og lignende . Og kanskje indikerte duene kirken fordi det er skjulet til demonene og djevelen . Duene kan referere til singelen til kona . Og den som tar badet som sin bolig, han insisterer på synder . Og den som kommer inn på et bad og tar et bad og går ut av det, han vil forlate de som er en kvinne eller en religion . Badet er et mørkt fengsel, og baderomsskapet er en kvinne som ikke har noe godt med seg ….

…Når det gjelder havet, er det autoriteten, og elven er en hersker uten den. Så den som ser havet eller står på det, så vil det skje noe med ham fra sultanen som han ikke ønsket. Og den som ser at havet mangler og har blitt en kløft, da svekker myndigheten og går bort fra de landene havet har gått fra, og den som ser at han kom inn i havet ved å svømme til han ikke ser, dette er hans fortapelse. Og den som så at han druknet i et hav eller en elv og ikke døde i det, da drukner han i denne verdens spørsmål, og kanskje var han mange synder og synder, og den som så at han gikk inn i et hav eller en elv og slå ham fra bunnen og gjørme og gjørme, så blir han truffet av dem fra sultanen eller en gammel mann, og den som ser at han er en dykker i havet, dykker på perler eller noe annet, så han gikk ut, fordi han søkte kunnskap eller penger, og det traff det i henhold til den tilsynelatende mengden perler og andre, og den som så at han henter vann fra havet eller elven og legger det i en bolle, da treffer han penger fra en hersker , og hvis vannet er mørkt, blir han redd og den som ser at han badet eller avvask fra sjøvannet eller elven, og hvis han var syk, kurerte Gud ham eller hadde en gjeld som Gud styrte, eller var bekymret, hvis Gud ville han var bekymret, eller fryktet sikkerhet, eller i et fengsel, han gikk ut fra det til godt, og hvis han så at han gikk på vannet i et hav eller en elv , så indikerer det hans gode religion og gyldigheten av hans sikkerhet, og den som så et svakt vannhjul like mye. Et menneske skal ikke drukne i det, for det er et godt liv for mennesker hvis det er vanlig eller for de som eier det vannhjulet Et menneske i det, for det er et godt liv for mennesker hvis det er generelt eller for en som eier det vannhjulet spesielt, og den som ser at havet har reist seg fra jorden, så er han en hersker som frykter at han blir lurt eller urettferdig, og den som ser at han har kommet inn i et hav eller en elv, så kommer han inn i en linjal eller en hersker, og hvis han er syk, vil sykdommen hans bli mer alvorlig, og hvis han går ut fra det, slår det bra fra sultanen og bærer bort fra ham. Og den som ser at han har kuttet et hav eller en elv til den andre siden, så kutter han dem eller en høyde og blir frelst fra det. Og den som ser at han drikker ferskvann fra en elv eller et vannhjul, så vil han lide gleden av å leve og et langt liv, og hvis det er bittert eller mørkt, er hans liv i bekymring, frykt eller nød og det ble sagt at han er syk like mye som han drikker, og hvis han ser lite vann i et kar eller på et sted hvor han er fengslet, så ble han født, og hvis han ser at han har blitt skjenket varmt vann på ham der han gjør ikke føle seg, da blir han fengslet eller syk eller plaget av dem eller redd for jinnet i det omfanget av varmen hans og den som så Hvis han falt i vannet, ville han falle i alvorlig nød eller lidelse, og den som tror at han bar vann i en bolle, og hvis han er fattig, så rammer han penger eller en singel han er gift eller gift, hans kone eller umma bar sin kone eller slavejenta, og hvis han ser at han bar vann i et plagg eller i det han nekter for å ha med vann i det, er forfengelighet og den som ser Han drikker vann fra et krus eller en kopp eller lignende. Hvis han er sølibat, gifter han seg, og hvis han ser at han tømmer vann i en krukke eller en cache eller en pose eller noe annet, blir han gift med en kvinne og den som ser at han kjører vann til hjemmet sitt, da blir alt godt drevet til henne, og den som ser at vann har strømmet i huset hans eller øynene brister i det, for det gråter øynene på en syk person eller farvel til en reisende eller på annen måte, og den som ser at kanalen til hans hus eller frukthage er i gang, hvis han er bekymret, vil han bli løslatt. Hvis han ser det blokkert, blir doktrinene hans blokkert av ham…

…Og den som ser at han har satt opp månens helligdom eller tatt et lys fra den, da vil han være en av disse, og den som tar månen, men verken fra himmelen eller hans lys eller strålen, og han er ikke mørkt, indikerer en lettelse fra skyene, og hvis det er mørkt og ikke er på plass, indikerer det behovet for en av disse til seeren i rekkefølge ….

…Kan jeg vite at synet er fra den nådigste eller fra djevelen? Dette kan demonstreres på flere måter, nemlig : 1 / At det som var i samsvar med Guds glede, og i samsvar med det Hans sendebud, måtte Gud velsigne ham og gi ham fred, brakt; Han er fra kongen – ved å åpne meme og lam – og det som ikke var i samsvar med hans glede, er fra støpingen av Djevelen . 2 / At det som gir en tur til Gud, en tur til ham, en omtale av ham og en økning i energi, er fra kasteens kaste . Og det som er fruktbart mot det, er å kaste Satan . 3 / Uansett hva som testamenteres menn og lys i hjertet og en bifurkasjon i brystet, er det fra kongen, og det som arves mot det, det er fra Satan . 4 / At det som er testamentert fred og ro er fra kongen . Uansett hva som erlatt angst, irritasjon og uro kommer fra Satan . Kongelig inspirasjon florerer i de rene, rene, troende hjerter, for kongen har en forbindelse med det, og mellom ham og henne er det en anledning, for han er ren godhet, og han grenser til bare et hjerte som passer ham, så kongens parykk med dette hjertet er mer enn djevelens parykk . Når det gjelder det mørke hjertet som har svartnet av røyk av lyster og mistanker, kaster djevelen og beskylder ham med mer enn skylden fra kongen, og som gjorde hjertet mørkt, og synder og synder er ikke skjult for leseren, og dette fremgår av hans ordtak, må Gud velsigne ham og gi ham fred : Hvis en tjener syndet, tuller han i sitt hjerte. Svart vits …. Hadith, og er indikert av Allmektigens ordtak : ~ Nei, men det de vant i hjertet deres ringte~ . Se : Al- Rooh av Ibn Al-Qayyim : 380 s ….

…Når det gjelder å gå og ta veien, den som ser at han går eller en hest går sakte med ham, da blir han æret og hederlig, og den som ser at han går i støv, han får penger raskere, og hvis han går i sand, da er han opptatt med å jobbe, og hvis han går på torner og smerter, vil han slå noen av familien sin og den som ser at han går på en vei som har til hensikt å Ijtihad, fordi han er på veien for sannhet og religion, og den som ser at han har kommet seg bort fra stien eller avviket fra den, han avviker fra sannheten og metoden for rettferdighet i sin religion eller sitt verdslige nivå så mye som han gikk bort fra stien. Det er mørkt, det er en villfarelse i religionen hans, og hvis han ser at han kommer ut fra mørket til lys, kommer han ut fra veiledning til veiledning, og den som ser at han går på en vei, protesterte mot ham det som hindrer ham fra veien fra et dyr, livløs eller en plante, så har han nådd det siste av sin kommando og etterspørsel…

…Al-Kanz : betegner kvinnens graviditet, fordi gull er unge menn og sølv er konkubiner . Kanskje indikerte det rikelig med penger, eller kunnskap om verden, tilrettelegging for kjøpmann og vergemål for folket i rettferdighet . Det har blitt sagt at skatten indikerer martyrium, og skatter er handlinger som en person kan oppnå i mange land, og noen sa : Den som ser som om han fant en skatt med penger, indikerer alvorlighetsgraden av hans lidelse . Og det ble fortalt at en kvinne så en død jente, og hun sa til henne: ~Min intensjon, hvilke gjerninger har du funnet bra?~ Og hun sa at du har nøttene, så del dem på de fattige . Hun fortalte om sin visjon til Ibn Sirin, og han sa : La denne kvinnen gi ut skatten hun har, så la den gis i veldedighet, og kvinnen sa, be Gud om tilgivelse, at jeg har en skatt som jeg begravde fra pestens dager . Og en mann så tre netter på rad som om han hadde kommet til ham, så han sa til ham: Gå til Basra, for du har en skatt i den, så bær den, og han vendte seg ikke til synet før han ba ham om å si den tredje natten, så han bestemte seg for å dra til Basra og hente eiendelene sine, og da han returnerte den, gjorde han en ti-dagers tur rundt sidene. Ingenting dukket opp for ham, og Ace beskyldte seg selv for det han hadde utholdt gikk inn på en ødelagt dag og så i det et mørkt hus, så han gjennomsøkte det og fant en notatbok i det og tok det ut og så på det, men han visste ingenting om det, og det var skrevet på hebraisk, og han visste ikke finn noen i Basra for å lese den, så han gikk med den til en ung mann i Bagdad. Da den unge mannen så på det, ba han ham om å selge det til ham, men han nektet og sa : Oversett det til hebraisk for at jeg skal betale det tilbake til deg, så han oversatte det for ham, og den boka var i uttrykket ….

…Flom Hvis du ser byer eller land oversvømmet med mørkt turbulent vann, betyr dette stor smerte og tap av liv gjennom en forferdelig katastrofe . Hvis du ser mennesker skylles av med overveldende vann, forutsier dette om foreldrenes impotens eller fortvilelse, og at livet vil være dystert og ikke til nytte . Ser du et stort område med klart vann, betyr dette fortjeneste og tilrettelegging etter en tilsynelatende håpløs kamp med flaks ….

…Al-Sawaqi : Al- Saqia angir forløp, beliggenhet og årsak til levebrød, som Hanout, industri, reiser og så videre . Kanskje indikerte det sårene å utvide dem med vann, ettersom det er et løp med frukthagene foran det, og det kan indikere vanning og vanning, å bære vann og bringe det til det . Kanskje indikerte det pilegrimsreisen til reiseveien, for reisende som gikk på den som vann . Kanskje indikerte det skapelsen, fordi det er kroppens vannhjul . Kanskje indikerte det skapelsens liv hvis det var for publikum, eller livet til hodet hvis det var privat . Den som ser et vannhjul løpe med vann utenfor byen og inn i det i et spor med klart vann og folk prise Gud for henne eller drikke av vannet og fylle karene fra det, se på hva som er i dem, og om de er i en epidemi, vil han bli evakuert fra henne og Gud den allmektige vil gi dem liv, og hvis de er i vanskeligheter, vil Gud gi dem velstand. Enten med konstant regn eller selskap med mat, og hvis de ikke er med på noe av det, blir de beskyldt for å ha mye penger på å kjøpe varer og hva de har stagnert fra eiendelene, og hvis vannet er mørkt eller salt eller utenfor vannhjulet som er skadelig for mennesker, så er det dårlig for mennesker og ondt i dem, enten generell sykdom som forkjølelse om vinteren og feber om sommeren, eller hatede nyheter for reisende, eller forbudte bytte og ondsinnede penger som er inkludert i mengden og økningen av synet . Når det gjelder den som ser henne som en slavejente til sitt hjem eller sin butikk, skyldes hennes bevis ham på hans egne betingelser, i henhold til omfanget av dens renhet, vannets godhet og moderat strømning . Og den som så henne som en hushjelp til frukthagen eller hagen hans, hun så på tilstanden hans, og hvis han var enslig giftet han seg med eller kjøpte en hushjelp, ville han gifte seg med henne. Vannet er blod, fordi familien gifter seg med det til noen andre, enten i hans feilbarhet eller etter at han ble separert i henhold til hans tilstand og hva som er i økningen i søvnen . Noen av dem sa : Vannhjulet som en enkelt mann blokkerer og ikke drukner i det, er et godt liv for den som eier det, spesielt hvis vannet mangler fra det begrensede forløpet i bakken, og hvis det renner over fra løpet. til høyre og venstre, så er det de, sorg og gråt for folket på det stedet, og på samme måte hvis vannhjulet blir utført i kvartalene og husene, er det et godt liv for mennesker . Det ble fortalt at en mann så et vannhjul fullt av søppel og en feier, og han tok en spade og rengjorde det vannhjulet og vasket det med mye vann, slik at vannkannen i den skulle være rask og klar, så han foreslo for ham at det fra i morgen ble overbelastet og det enkleste av hans natur . Bassenget : En mann av en hederlig sultan, Nafaa. Hvis han ser et basseng fullt, vil han få verdighet og ære fra en sjenerøs mann . Hvis han tvetter seg fra ham, vil han frelse de som er ….

…Vannhjulet indikerer i en drøm strømmen av levebrød og dens årsak, som Hanut, industri og reiser. Kanskje indikerer det sår ved å tilføre vann i løpet av det mens du vanner frukthagene . Kanskje indikert vanning og vanning . Og kanskje indikerte det argumentet om reiseveien . Kanskje det indikerte halsen fordi det er kroppens ben . Kanskje indikerte det skapelsens liv hvis det var offentlig, eller livet til dets byggherre hvis det var privat . Vannhjulet er et godt liv for den som eier det, forutsatt at vannet ikke renner over fra det begrensede forløpet på jorden, og hvis det renner over fra løpet til høyre og venstre, er det viktig, tristhet og gråt . På samme måte, hvis vannhjulet kjøres gjennom husene og husene, er det et godt liv hvis vannet er rent og friskt . Og det ble sagt : Den som eier rennende vann, vil få lederskap og nytte . Og den som ser en gryte full av søppel og søppel og har vasket den og fjernet det som er i den, så er den overbelastet . Og den som så vann strømme fra føttene, ble utsatt for drypp . Og den som så et vannhjul flyte med vann utenfor byen og inn i det i et spor med klart vann, og folk prise Gud, den Allmektige, og drakk av vannet sitt og fylte karene fra det, og de var i en epidemi som evakuerte dem fra dem, og Gud den allmektige forsynte dem liv, og hvis de var i vanskeligheter, ville Gud den allmektige gi dem velstand med konstant regn . Og hvis vannet i vannhjulet er brunt, salt eller kommer ut av vannhjulet som er skadelig for folket, så er det et ondskap som blir presentert for mennesker og spres blant dem en generell sykdom som kulde om vinteren og feber i sommer eller ubehagelige nyheter om reisende . Og den som ser en vannkvinne som en slavejente til hagen sin og var en singel han giftet seg med, eller kjøpte en hushjelp for å gifte seg med henne, hvis han har en kone eller en hushjelp, blir hun gravid med ham hvis hun drakk landet hans eller frukthagen hans . Vannhjulet i huset indikerer korrupsjonen til kvinnen i huset . Og den som ser at vannhjulet har gått ut av banen og skadet folk, så vil det være dårlige nyheter . Og servitrisen kan være kvinnen . Og den som ser et vannhjul avskåret, det er en boikott mellom ham og en kvinne . Og det ble sagt : Den som ser at han er bak en krok, vil dø . Og den som ser at han trekker fra et vannhjul, han vil bli plaget av det gode og leve et godt liv . Og den som ser at han drikker ferskvann fra en bekk eller en elv, så vil han lide et deilig liv og et langt liv, og hvis det er mørkt vann eller vann, er hans liv i angst og frykt eller nød . Og det ble sagt : Det er en sykdom like mye som han drakk av den . Kanskje indikerer bekkene kroppens årer at kroppen vokser ved vanning ….

…Hvis du drømmer om kvinner, forutsier dette intriger . Hvis du krangler med en kvinne, forutsier dette at du vil bli offer for bedrag og frustrasjon . Hvis du ser en kvinne med mørkt hår med blå øyne og en nese, bestemmer dette uunngåelig at du trekker deg tilbake fra et løp der du har fått et seirende utseende . Hvis nesen hennes er rumensk og øynene er blå, vil beundring føre deg til farlige forretningsspekulasjoner . Hvis håret hennes er rødbrunt med denne blandingen, vil denne drømmen legge til forvirring og angst . Hvis hun er blond, vil du oppdage at alle dine engasjementer er muntre og passende ….

…Vann : betegner islam og kunnskap, og liv, fruktbarhet og velstand, fordi det inneholder livet til alt, som Gud den allmektige sa : ~ La oss gi dem vann som strømmer ut av det for å vikle dem inn i det .~ Og kanskje indikerte han sæd, fordi Gud den allmektige kalte det vann, og araberne kalte mye vann for sæd, og det indikerer penger fordi han tjener med det, så den som drakk rent rent vann fra en brønn eller et vanningsvann og gjorde ikke absorbere det siste av det, hvis han var syk, ville han komme seg fra sykdommen og livet hans utfalt ikke hans død. Han var ikke syk og gift hvis han var sølibat, for å ha gleden av å drikke og strømmen av vann ovenfra til hans omtale, og hvis han var gift og ikke giftet seg med familien en natt han møtte henne og likte henne . Og hvis ikke noe av det, så omfavnet han islam hvis han var en vantro, og han skaffet seg kunnskap hvis han var god, og kunnskap var en student, ellers fikk han en tillatt gjeld hvis han var kjøpmann, med mindre noe bortskjemte vannet, som indikerer hans forbudte og synd, for eksempel å drikke det fra rollen som dhimmier. Enten er vitenskapen korrupt eller dårlig eller ondsinnet . Hvis vannet er brunt, bittert eller stinkende, blir det sykt, ødelegger inntektene, fortsetter levebrødet, eller endrer læren for hver person i henhold til hans skjebne og hva som er passende for ham og stedet han drakk fra og fartøyet han var i . Når det gjelder den som bar vann i en bolle, hvis han var fattig, ville han ha nytte av penger, og hvis han var en singel, giftet han seg, og hvis han var gift, bar hans kone eller mor ham fra ham, hvis han var den en som tømte vannet i containeren eller sin kone eller tjener fra brønnen eller hans minister eller slektning . Når det gjelder vannstrømmen i hjemmene og dens inntog i boligen, er det ikke noe godt i den, og hvis det var et år der folk gikk inn i fristelse, kjærlighet, fangenskap, sykdom eller plager, og hvis det var i en privat hus, så jeg på saken, og hvis det var en pasient i den som døde, så søkte folket ham i hans nekrolog. Gråt og tårer . På samme måte, hvis takrenner rant i huset eller øynene eksploderer i det, gråter de øynene over pasientens død, eller når den reisende farvel eller om ondskap og spekulasjoner blant innbyggerne, plager som rammer ham fra Sultans sykdom . På samme måte varsler strømmen av vann eller stagnasjon om en samling mennesker . Dens strømning på steder av planter signaliserer fruktbarhet, og dens overflod og overvekt over boligene og husene fra jordens øyne eller dens strømning er en plage fra Gud den allmektige over folket på stedet, enten en svepende pest eller et utryddende sverd hvis boligene blir ødelagt og folk drukner i den, ellers vil det være en pine fra sultanen eller en pandemi av pandemier . Hvis han så at han ga vann i et krus, indikerer det gutten, og hvis han drakk rent vann i et krus, fikk han godt av sin sønn eller kone, fordi glasset er essensen av kvinner og vann er foster . Noen av dem sa : Den som så det som om han drakk varmt vann, han ble overskyet, og hvis han så at han ble kastet i klart vann, en overraskelse . Og det ble sagt at vannkilden for rettferdighetens folk er god og en velsignelse, fordi Gud den allmektige sier : ~ To øyne flyter fra dem .~ Og for de som ikke er rettferdige ulykker . Og eksplosjonen av vann fra en mur av sorg fra mennesker, som en bror, svigersønn eller venn, og hvis han ser at vannet har sprengt og forlatt huset, så kommer det ut av alle bekymringer, og hvis det ikke kommer ut av det, er det en permanent bekymring . Hvis dette stedet er rent, er det tristhet i kroppens helse . Og alt dette er i Al-Ain, ettersom hun ikke var hushjelp, og hvis hun var hushjelp, så er han den beste naboen for sin eier, levende og død, fram til dommedag . Og noen av dem sa at hvis han så at det var rennende vann i huset hans, ville han kjøpe en hushjelp . Og hvis han ser ut som om øynene har eksplodert, får han penger i en irettesettelse . Og rent vann er billig og rettferdig, og den som ser det som om han drakk for mye vann enn sin vane med å våkne, hans liv vil være langt . Det ble sagt at drikkevann er en sikkerhet fra fienden, og å tygge det er en behandling for tretthet og nød i livet . Og spre hånden i vannet under omrøring av penger og bruk dem . Og stillestående vann er uansett svakere enn rennende vann, og det ble sagt at stillestående vann er inneslutning, og den som ser at han har falt i stillestående vann, er i inneslutning og nød, og salt vann er overskyet, og når det gjelder løver hvis han drenerer fra brønnen, så er hun en kvinne som gifter seg med henne og det er ikke noe godt i henne . Det ble sagt at det å se svart vann ødela rollen, og å drikke det forsvant . Og foreldet vann er et smertefullt liv, og stinkende vann er forbudte penger, og gult vann er en sykdom, og dybden av vannet er isolasjon, ydmykelse og nådens forsvinning, for Gud den allmektige sier : ~ Si : Hvis vannet ditt blir deprimert, så hvem gir deg bestemt vann ”. Det varme, veldig varme vannet, hvis han så at han brukte det om natten eller om dagen, ble hardt rammet av sultanen, og hvis han så ut som om han hadde brukt det om natten, ville han bli skremt av jinen . Vannspann er vanskelig og sliten, og å drikke det er sykdom . Vannskum er ingen gode penger . Og den som drikker av sjøvannet når det er brunt, de vil bli truffet av dem fra kongen . Og den som ser det som om han ser i klart vann og ser ansiktet i det slik han ser det i speilet, han vil oppnå mye godt . Hvis han ser ansiktet sitt godt i det, gjør han godt mot husstanden sin . Og å helle vann er å bruke penger på andre enn hans forhold, for eksempel en bunke eller en kappe av bevis på dalen, fordi han tror at han har oppnådd det og ikke . Og vasking av vann er ikke mislikt, enten det er klart eller mørkt, varmt eller kaldt etter at det er rent, er det tillatt å utføre vask, fordi tvetting er sterkere i tolkningen enn utløpene og forskjellene i vann . Og hatet fra øynene til vann løp ikke bekymring . Og å gå over vann er forfengelighet og risiko, og hvis han kommer ut av det, blir hans behov oppfylt . Og den som ser at han befinner seg i mye dypt vann og faller i det og ikke når bunnen, da rammer han en stor verden og blir sliten, og det sies at det faller inn i saken til en stor mann . Vask med kaldt vann er omvendelse og en kur mot sykdom, en løslatelse fra fengsel, eliminering av gjeld og sikkerhet fra frykt . Og den som ser det som om han drakk rikelig med ferskvann, det var et langt liv og et godt liv. Hvis han drakk det fra havet, skaffet han penger fra kongen, og hvis han drakk det fra elven, skaffet han det fra en mann, som for en elv i elver, og hvis han trakk det fra en brønn, slo han penger med triks og bedrag . Og den som ser at han henter vann og vanner en frukthage og dyrker med det, han vil ha nytte av penger fra en kvinne, så hvis frukthagen eller plantene bærer frukt, vil han gi kvinnen penger og et barn og vanne frukthagen og planting, samleie med sin kone . Og vannet er i et glass glasskrus, hvis kruset brytes og vannet blir igjen, vil moren dø og barnet forbli, og hvis vannet er borte og kruset forblir, vil barnet dø og moren blir igjen . Ibn Sirin ble spurt om en kvinne som hadde en visjon om at hun drakk vann, så han sa : La denne kvinnen frykte Gud og ikke søke å lyve blant mennesker . En mann kom til ham og sa : Jeg så som om jeg drakk av klesdraktene mine , deilig, kaldt vann, og han sa : Frykt Gud og vær ikke alene med en kvinne som ikke er tillatt for deg, så han sa : Hun er en kvinne som jeg foreslo for meg selv ….

…Fjærkre kjøtt : hvis det er kokt eller grillet, en levebrød og penger fra bedrag og svik fra en kvinne . Hvis han er umoden, så bakser han og mishandler en kvinne . Hvis han ser ut som om han spiser fuglekjøtt som det ikke er tillatt å spise, så spiser han av pengene til et mørkt og listig folk . Og det ble sagt at å spise kylling og gåsekjøtt er bra for alle mennesker, fordi kyllingkjøtt indikerer en fordel for kvinnene som er spesielle for det, og at kylling ligner kvinner i fødsel og gåing, og gjess indikerer en fordel som er gitt av menn som er pantsatt . Og kyllingfugler grillet eller stekt penger i tretthet . Den som ser at han spiser rå kylling, han baksnakker husholdningen til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, eller den edleste av mennesker . Hvis fuglekyllingene er av forskjellige slag som ikke spises av fugleløver, fornærmer han sultanens barn eller begår umoral fra dem . Og fugler hvis kjøtt blir spist, de drar fordel av eiendommen tusen dirham til seks tusen dirham, fordi de har seks medlemmer : et hode, to vinger, to ben og en hale ….

…Eksempler på visjoner : Denne delen vil jeg snakke om eksemplene på noen av profetens visjoner være over ham, og noen av ledsagernes visjoner kan Allah være fornøyd med dem , og jeg begynner . Profetens visjoner være med ham : ( a ) Profetens visjoner være med ham : Jeg bemerker her til den avtalte Aisha fortalt av Bukhari i sin Saheeh sa : (den første er starten på Allahs sendebud fred være mot ham fra åpenbaringen av den sanne I søvn så han ikke et syn med mindre det kom til ham, som morgenbenet. ) (1) Romanen kom i en annen god visjon , og den oppriktige og gode sansen for en av saker av hinsidige i høyre for profetene . Når det gjelder det minste , skiller Valsalehh seg fra oppriktig ; Så godt enkelt ut , Fraaa profeter er alle ærlig , kan være gyldig, og er den mest , kan ikke være gyldig for et minimum også signert på en visjon da han så et syn og gjennom drap av eierne . Og sammenlignet Pflq-voksing uten den andre , fordi profetiens sol var visjonen Mpadi lys, det er fremdeles at lyset kan romme til og med solen skinte, det var innad Noria var i ratifiseringen Bakraa Ka min førstefødte , og var mørkt innad var i vantro Khvacha som Abu-uvitenhet , og resten av folket mellom disse to statusene hver av dem like mye som ble gitt lys . (2) Eksempler på visjoner om profeten fred være med ham følgende eksempel : ( a – 1) fra Anas, må Allah være fornøyd med ham fra profeten fred være med ham, sa han : ~ Paradise Fright gikk inn i et palass av gull . jeg sa : For hvem er dette . de sa : For en ung mann fra Quraysh , trodde jeg at jeg var ham de sa. For å Omar bin Al-Khattab . (3) denne talen kom i romanen av en annen : ~ Mens jeg ble sover, så meg i paradis ~ og sa :~ de sa : Omar, ~ sier : Jibril og hans Mullah Ikh ~ kom i riktig fra hadith av Abu Hurayrah, måtte Allah være fornøyd med ham sa : The Messenger Gud, kan Gud velsigne ham og gi ham fred : “ Mens jeg sov, så du meg i himmelen , og det var en kvinne som gjorde ablusjon ved siden av palasset mitt , så jeg sa : Hvem er dette for? De sa at Omar uttalte sin sjalusi Follette stygt spill . ~ Ropte Omar må Allah være fornøyd med ham og sa : Du angrep O Allahs sendebud, fred være med ham? I romanen da Imam Ahmad : Abu Hurayrah sa : Ropte Omar. Vi er alle i dette rådet med Allahs sendebud fred være på ham Omar sa : far til deg, O Allahs sendebud , ? Oalik angrepet og renselse her Alaudhaeh som er renslighet og Hassan som paradis er ikke en oppgave huset , har sønnen sa stein (4) at kvinnen som så på Apostle neste til palasset er en lyd eller var i live da han så henne profeten fred være med ham i paradis sammen med kort liv skal han sette det fra folket i paradiset fordi seeren er Allahs sendebud, fred være med ham , og å være sammen med kort levetid er det gjenstand for å indikere at den er klar over hans arv og det var slik . ( a – 2 ) På autoritet fra Abdullah bin Omar, på autoritet fra Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham , sa han : “ Mens jeg sov, da jeg så en kopp med melk i den , drakk jeg den slik at jeg kunne se at vanningen min løp i neglene mine. ” Så ga jeg min gunst Omar bin Al-Khattab . De sa : Hva tolket du det, Guds sendebud? Han sa, ~ Vitenskap .~ (5) Her er profeten Wa’el med ham melkevitenskap Noen forskere kobler mellom melk og vitenskap ved å si : melk Rizk skapt av Guds gode mellom slagg av blod Vrt som vitenskapelig lys vist av Gud i mørket av uvitenhet , Vdob ordspråklig i en drøm som de som konkluderte med melk Ut av blod og blod, er han i stand til å skape kunnskap fra tvil og uvitenhet, og å bevare arbeidet mot uaktsomhet og feil . I det snakk om at vitenskapen om profeten fred være med ham i Gud gjør det ikke nå en grad i det , fordi han drakk til han så vanning ut av lemmer , og samtidig gi ham foretrukne alder er underlagt en referanse til hva som skjedde til alder av Gud , slik at han Aeachzh på Gud skylden . (6) ( a – 3 ) og Aisha, må Allah være fornøyd med henne : Allahs sendebud fred være med ham ~ Aritk i en drøm tre netter, jeg tok imot kongen din i tyveri av silke sier : Denne Amrotk . Vokhv fra . ansiktet Hvis du er , sier jeg : at dette er fra Gud, vil det bli gitt videre . Avtalt ord damp ). (7) og betydningen av : tyveri av silke : kjole eller hvit duk av silke . det er bemerket i det første eksemplet, det tredje eksemplet på synene av profeten fred være med ham at profeten fred være med ham ikke Aabarhama Omar og Aisha , forståelse om de er av visjoner der synet er på hennes ansikt og ansiktsverdi trenger ikke å uttrykke og tolke , ble sønnen sagt en stein i sin forklaring på hadithen til Ibn Omar og hans syn på ild at noen visjoner ikke trenger noe uttrykk . (8) Visjonen om Abdullah bin Omar var gjennom profeten fred være med ham visjonen når den første drikken Omar ibn al – Khattab må Allah være fornøyd med ham melkevitenskap ———— —– (1 ) ble enige om Aisha . Fortalt av Bukhari i boken for å uttrykke døren til den første er starten på Allahs sendebud fred være med ham sanne drømmer (351 \ 12 ) , og ledet av en muslim som i kjernefysikken forklart i troens bok i døren til Leptis åpenbaring til Allahs sendebud, fred være med ham ( 2/197 ) – forrige referanse . (2 ) Se Fath al – op – (355/12 ). (3 ) Fortalt av Bukhari i boken av uttrykket , den palass dør i en drøm (416 \ 12 ) – op – fortalt av Ahmad i sin Musnad i håndflaten Anas bin Malik, se forklaring f.eks Thiat Ahmed Saffarini (739 \ 1 ) . Forrige referanse . Og Tirmidhi fortalt i Sahih Sunan al – Tirmidhi i bokkarakteren og døren til dyderene til Omar ibn al – Khattab må Allah være fornøyd med ham – publisert Dar gjenopplive arabisk arv – Beirut . (4 ) Fath al – Bari • op – ( 12/416 ). (5 ) Fortalt av Bukhari som i åpningen ( 12/393) _ op – muslim som i atom (15/16 ) op . (6 ) Fath al – Bari (12 / førtien 0 ) – op -, Mohamed Abdelaziz Halawi : Visions of the profeten fred være med ham, og drømmer om ledsagere , publisert Dar Vanguard , Cairo : 1412 av R 5 . (7) Den ble inkludert av Al-Bukhari som i Al-Fath (12/399), tidligere referanse og (7/223), og den ble fortalt av muslim som i Al-Nawawi (15/202) i Book of ledsagernes dyder og i dyden til Aisha, må Gud være fornøyd med henne, tidligere referanse . (8) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – forrige referanse (12/419). ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Begravelse Hvis du deltar på gravseremonien til en av dine slektninger og solen skinner over de fremmøtte, er dette et tegn på god helse for de pårørende, og kanskje et lykkelig ekteskap for en av dem er i ferd med å finne sted . Men hvis det kommer mørkt vær og regn, vil snart dårlige nyheter komme til deg om de fraværende og syke, og en følelse av fortvilelse vil herske i arbeidskretsene . Og når ritualene er triste og ansiktene har vondt, indikerer begravelsen et fiendtlig miljø eller den raske tilnærmingen til dette miljøet fra deg ….

…Når det gjelder å se hvaler og vanndyr, den som ser at han har fanget en fisk eller lignende, han vil bli truffet med penger, bytte og godhet i overflod og storhet, og hvis hvalene er unge, så er de bekymringer og sorger som plager ham i å søke hans levebrød, og hvis de er gamle og unge, så er det det samme som for voksne og den som ser at han jaktet på en frisk hval med klart vann. Så han spiste av det, da traff det et øye og hvis vannet var mørkt og trist, ble han truffet av dem og tristhet, og hvis han jaktet på unge mennesker fra det folk hater, ville det være en stiv rivalisering mellom ham og svigerfamilien, og å fange en stor fisk fra en deep river er best for eieren, og den som ser at han har truffet en eller to fisker, så påvirker det en kvinne eller to, og den som ser Han slo en salt hval, så den ble rammet av kongene, og det er ikke noe godt i salthvalen. Og hvis han så at han ba om en hval i et basseng eller en dam, og den slapp fra ham, la motstanderen ta initiativet, han vil nekte pengene sine, og den som ser en stor hval og rømmer munnen, så han er fengslet for ham og den som ser at han har truffet magen til en perlefisk Eller to eller flere perler, det rammer en kvinne som tar den som en gutt eller to gutter eller mer, i henhold til mengden perler, og hvis han slår en ring i magen hennes, så er det en æresstatus for den visjonære, og den som ser en fisk som kommer ut av urinrøret, han vil ha en hushjelp…

…Hallen er i en drøm et tegn på trøst, fattigdommens forsvinden, den lettvint kone med få forsyninger, eller den edle stillingen, som er i liten fare, eller kunnskapen som er nær skuffen, og det rettferdige barnet og den tilsvarende tjeneren og de lønnsomme pengene . Dette er hvis det er rent og ryddig, men hvis det er skittent, mørkt eller hvis du finner insekter i det, gjenspeiles alt godt i mennesker ….

…Al-Kirmani sa at turbanen over hodet er et vergemål for den som er egnet til det så mye som det er mørkt, og hvis turbanen var av silke, var det som falt fra denne tilstanden av penger forbudt, og hvis det var av bomull, lin eller ull, det som rammet det av penger var tillatt, og hvis det ikke var fra folketes vergemål, så er han en lovgiver eller en imam, eller han tjener autoriteten, eller rammer hennes ansikt og ære ….

…Og den som ser en turban på hodet når det er mørkt, da skal han utføre Hajj eller bli i utlandet, og hvis han er syk, vil han dø fordi den mørke turbanen er som de døde ….

…Og med hensyn til skjegget : Den som ser at det har vokst for lenge, hans visjoner indikerer gjeld og nød . Hvis det fortsetter til det faller til bakken, indikerer det døden, fordi Gud den allmektige sier : ~Fra det skapte vi deg, og i det vil vi gi deg tilbake .~ Hvis det varte til det satte seg fast på magen, slo han penger og ansiktet som han ville trette så mye som det var på magen . Hvis han så at lengden hennes var et godt mål, hadde han tjent penger, verdighet og et godt liv . Og det ble sagt at hvis det ble forlenget til det nådde navlen, antydet det at det ikke var i lydighet mot Gud . Hvis han så at sidene var lange uten midjen, ville han få penger som andre ville ha glede av, og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så skjegget mitt nådde navlen min, og jeg så på det . Han sa : Du er en muezzin som ser på naboens rolle . Skjegget får ikke skryt i tolkningen av gutten som ikke er voksen, og hvis han ser at han tok et annet skjegg enn ham i hånden og trakk det, så arver han pengene sine og spiser dem . Tap av skjegg hvis det ikke øker, er bevis på letthet og eliminering av gjeld og skjede . Og hvis reduksjonen er større, indikerer det ydmykelse og penger og prestisje . Hvis han ser ut som om en pute snakker til sin kone, blir saken hans forvirret av hans skjebne, og han skiller mellom ham og sine nærmeste, fordi djevelen, Gud forbannet ham, snakket med Eva i form av et kosmetikk . Og svartheten i skjegghåret indikerer at det var mørkt, så hvis det ble svart til grønt, ville han få mye besittelse og penger, men han ville være en tyrann, fordi det er et kjennetegn på Faraos skjegg . Dens gulhet er et tegn på fattigdom og knapphet, og den røde er et tegn på fromhet . Og hvis han så at han tok skjegget sitt og hadde håret spredt i hånden . Han tok tak i den og kastet den ikke til ham, fordi penger går fra hånden hans og deretter går tilbake til den. Hvis han ser ut som om han kastet dem, går pengene bort fra ham, og de blir ikke returnert til ham . Økt bart hår er avskyelig . Og dets ufullstendighet er prisverdig, og tolkningen av å plukke skjegget for den rike mannen er hans ekstravaganse med pengene hans, og for de fattige indikerer at to mennesker møter ham sammen, og indikerer at han låner noe fra en person og låner det til en annen . Og barbering av skjegg, økonomisk og prestisje går . Hvis han ser ut som om han har kuttet skjegget sitt som er igjen fra hans grep, betaler han zakat på pengene sine . Og grå hår i skjegget og verdighet og prestisje . Og hemoglobin : Lester, hvis Hb Balhina, indikerte sin forpliktelse til året . Hvis han så ut som om han hadde barbert hodet uten skjegget, ville han holde hemmeligheten til sjefen sin . Hvis han ser ut som om han plaget dem alle, forsøker han å skjule sin fattigdom, og han søker skjebnen med folket . Og hvis poesi godtok pigmenteringen, vil den gå tilbake til sin retning og ikke forbli for mye . Hvis han ser ut som om han dør av gjørme eller gips, så ber han om butikker og saken hans er velkjent . En kvinnes skjegg indikerer at hun aldri føder, og det ble sagt at det indikerer hennes sykdom. Det ble sagt at det ble tolket som økningen i ektemannens penger og sønnen og æren av sønnen, og det ble sagt at hvis hun var gift, indikerte hun sin manns tilbakeslag . Hvis hun ser at hun er gravid, vil hun føde en sønn og hans forhold blir oppfylt . Og det ble sagt at den som har langt skjegg og mye hår vil ha et langt liv og mer penger . Og det ble sagt at noe som skjer før sin tid indikerer ondskap, for eksempel når mannlige gutter ser skjegg eller hvitt i følelsen, og kvinnelige unge gutter har et bryllup eller en sønn . På samme måte er alt som er utenfor hans tid bortsett fra å snakke, for å snakke er en god guide, fordi mennesket av natur er et snakkende dyr . Hvis en ung mann som ennå ikke har nådd drømmen ser at han har skjegg, så dør han og når ikke drømmen, og det er fordi tiden har gått forut da han skulle hatt skjegg . Hvis gutten ikke er langt fra skjeggplantens tid, er det bevis på at han er alene og gjør sine egne ting . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om skjegget mitt ble lengre og Sabalai ikke vokste lenge, så han sa : Du treffer penger som andre kan gratulere med . Og kroken er hjelpen til mannen som flagrer den og lever med den blant folket, så det han så i det skjedde, så han tolket det som du nevnte . Og den som ser halvparten av skjegget sitt barbert, så mangler han, og han går mot det, så hvis han barberte det som en ukjent ung mann, gikk han mot en fiende han kjente, eller navnet hans eller hans motstykke . Hvis en sjeik barberer den, går han med sin estimerte grense, og hvis den er ukjent, går han i sin retning av hendene på en undertrykkende utnyttende sjef, som ikke har noe grunnlag, og hvis han ser at den er avskåret, da skulle han bli kuttet fra pengene sine og gå så mye fra siden som han kuttet fra skjegget . Hvis han ser at de har fløyet, går han til familien sin, og hans evne er fra pengene hans . Barbering er lettere enn å plukke, og plukking kan være bra for noen av hans saker hvis ansiktet ikke er mistenkelig, men at godheten er vanskelig for ham ….

…Den som ser at den er tent, er god, og hvis han ser det mørkt, så er han stygg, og Gud vet hva som er riktig ….

…Og den som ser at han tok solen i hånden, men verken fra himmelen eller dens lys eller strålen, og at den ikke var mørk, han ville få lettelse fra skyene, selv om det var mørkt, og han var ikke på et sted der sultanen trengte synet i en sak ….

…Huset er kona til mannen som han bor til, og fra det blir det sagt : Så og så kommer inn i huset hans hvis han gifter seg . Kanskje han pekte huset sitt mot kroppen sin, og hvis han sa : Jeg så som om jeg bygde et nytt hus, og hvis han var syk, ville kroppen hans være sunn . Og hvis det ikke er noen pasient som giftet seg hvis han var singel, eller han giftet seg med datteren og tok henne inn, eller kjøpte en hemmelighet like mye som huset . Og den som så at han var over et ukjent hus, han slo en kvinne . Og den som så at han var fengslet i et dokumentert hus, med en låst dør, og huset midt i husene, han vil ha det bra . Og den som ser at han har tålt et hus eller gått gjennom det, han kan tåle en kvinnes forsyninger . Og den som ser at huset hans er laget av gull, hans hus vil bli rammet av en brann . Og den som ser at han kommer ut av et lite hus, han går ut av dem . Og den som ser et romslig og gjørmete hus i huset sitt, da er han en rettferdig kvinne, og hvis huset er pusset eller bygget med murstein, så er det en sunn, hyklerisk kvinne . Hvis det er en kjeller under huset, er det en slu mann, og hvis den er av leire, er den svikefull i religionen . Det mørke huset indikerer en kvinne med dårlig karakter . Og den som så at han kom inn i et sprinklet hus, han ble truffet av sin kone med mengden fuktighet og mengden gjørme, så ble det fikset og fjernet . Og hvis han ser at han bygger hus og festninger i et land, og hvis han gifter seg i det og føder barn, så hvis han ser at huset hans er bredere enn det pleide å være, vil god og fruktbarhet utvide seg til ham og det av kona . Og den som ser at han etablerer et nytt hjem, han vil bli rammet av mye tristhet. Hvis han ser et nytt hus, vil fienden hans dø . Hvis han ser huset sitt mørkt, reiser han langt unna uten nytte eller glede . Og hvis han ser huset sitt opplyst, reiser han og finner godt i det . Hvis han ser at han ødelegger huset sitt, arver noen andre pengene hans ….

…Cymbal Å høre en cymbal i drømmene dine forutsier død til en person som har nådd en alderdom fra dine bekjente . Solen vil stige, men du vil se det mørkt på grunn av sorgen ….

…Fordampning: Den som ser i drømmen at det er damp i den, da snakker han ord som han berømmer seg selv med, er stolt og faller i motgang og pine . Hvis det blir funnet røkelse annet enn ham, hører han et stygt og mørkt ordtak, og hvis han ser at han fremdeles er røyk, så er han en mann som øker svik og umoral . Fordampning er tørrhet og grusomhet ….