…Det er sjelden at profeten, må Guds bønner og fred være over ham, sa : Den som så meg, har sett meg virkelig, fortell meg hvem som er akseptabelt. Fortellingen er at en hersker så profeten, må bønner og bønner være over ham i en drøm mens han var naken, sa han, så jeg dekket ham med et teppe som var mitt. Da jeg kom til noen av uttrykkene, fortalte jeg ham synet, og han sa: Du dømmer uten sannheten er fordi Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, er sann, og hans syn er sannhet, og din dekning av det er dekning av sannheten. Han sa, og han hørte denne visjonen og dens uttrykk, dommeren for dommerne i byen, så han fjernet ham fra kjennelsen ….

…Om Wahab bin alarm som Nebukadnesar etter ruinene av Jerusalem og hevdet at barn av Israel i sju år, den mening i en drøm, en stor visjon om hans aura samlet prestene og Alhzar og ba dem om sin visjon som , sa de : å Iqsa kongen til og med fortalte ham Ptooelha , sa han : Jeg har glemt, men fortalte meg ikke det til tre dager, folk som drepte deg for Akrkm ble redde og Glenn fra festivalen hans hørte at Daniel – fred være med ham – og er i fengsel, sa vaktmester : Gå til ham , fortell ham : at her en mann som har kunnskap om ditt syn og din tolkning, gikk til ham, fortalte ham at Aftlbh da han kom inn, bøyde seg ikke for ham og sa til ham : hva forhindret deg fra å bøte min Han sa : Gud ga meg kunnskap, lærte meg og befalte meg å ikke bøye meg mot noen andre , så han fortalte ham snart : Jeg elsker de som oppfyller sine pakter til sine herrer , så han fortalte meg om mitt syn , så Daniel sa til ham : Jeg så et stort avgud med føttene på bakken og hodet på himmelen , over det av gull, midten av sølv og bunnen av kobber og benet hans av jern og føttene av leire, så mens du var mens du så på ham, likte du skjønnheten hans og tettheten ved hans fremstilling, Gud kastet ham med en stein fra himmelen, og han falt på toppen av hodet til han knuste den og gull, sølv, kobber og jern blandet inn til du forestilte deg at hvis folk og jinn møttes for å skille noen av dem fra andre, ville de ikke være i stand til å gjøre det. Til steinen han ble kastet, ble den hevet, forstørret og spredt til den fylte hele jorden , slik at du så ingenting annet enn steinen og himmelen , så han sa : Visjonen jeg så var sann, så hva er dens tolkning? Daniel sa : Når det gjelder avgudet, er det forskjellige nasjoner i begynnelsen av tiden og i dens midte og i midten og på slutten , og når det gjelder steinen som et avgudsbilde ble kastet med, er det en religion som Gud kaster på disse nasjonene på slutten av tiden, så vil han vise det for dem, så Gud sender en analfabet profet fra araberne, slik at nasjonene og religionene vil bli kastet inn i den slik jeg har sett steinen svimle av typene av avguder og den vises på religioner og nasjoner som jeg har sett steinen dukket opp all over jorden , slik Gud undersøker sannheten med det, er løgn tapt med det, guider folk i villfarelse av det, lærer analfabet av den, styrker de svake , styrker ydmykelsen med den, og støtter de svake . I en annen roman : om Wahab bin alarm , og i hvilken som Nebukadnesar den meningen fra et syn mens han hadde likt det mening som meningen fra noe skade Vonsah som het Daniel og Ananias og Azaria og Mahil av stammer av profetene, han sa : Fortell meg om visjonen jeg så, og så har jeg blitt noe Vonsaneha var jeg likte , hva hun? De sa til ham : Fortell oss av Ptooelha, la deg få vite det , han sa : Hva nevnte dem ikke hvis du ba meg om Ptooelha Onzaan Octavkm , de gikk ut fra ham, de kalte Gud og Astgathua, og ba til ham og ba ham om lær dem Voalmanm, som spurte ham Fjah, de sa til ham : Jeg så en statue? Han sa : Du har rett . De sa : Hans føtter og ben er av leire, knær og lår av kobber, magen av sølv, brystet av gull og hodet og nakken av jern? Han sa : Du har trodd . De sa : Mens du ser på ham, har han likt deg, og Gud sendte en stein fra himmelen over ham, så han møtte ham. Han sa : Du har rett , så hva er dens tolkning? De sa : tolkning du så Kongen av konger var noen Allen-konge av noen , og noen av dem var den beste kongen av noen , og noen var mer konge av noen var den første kongen av keramikk, en svekket og Olinh , så var det over kobber er det beste av det og mer , og så var det over kobbersølv som er bedre enn det og bedre , så var det over sølv, gull, som er bedre enn sølv og bedre , så var jern ditt, for han var kraftigere og dyrere enn han var før ham , og klippen du så, var Gud sendt til ham fra himmelen, så hans nøyaktighet var en profet som Gud solgte ham fra himmelen, slik at alt banket på og saken kom til ham . . Og i en annen fortelling : Daniel og hans følgesvenner sa til Bakhtasar : Jeg så slike og de fortalte det til ham , så han sa : Du har rett , de sa : Vi krysser det for deg . Når det gjelder avgudet hvis hode du så av gull, så er det din eiendom så godt som gull , og den eide hele jorden , og nakken ligner den. Kongen av sønnen din etter at du eier, så hans eiendom skal være god og ikke som gull , og når det gjelder hans bryst som er av jern, er det kongen av folket i Persia som eier etter din sønn, så deres eiendom vil være sterk som jern , og når det gjelder hans humør, går han til kongen av folket i Persia, og folket bestrider kongen i hver landsby til kongen vil regjere i dag og to dager måned og to måneder, og dreper ikke mennesker har styrken på det, da det ikke var fetisjens styrke på de to keramikkmennene , mens de er like godt som Gud sendte – den Allmektige – en profet i landet araberne Vozarh på resten av folket av Persia og resten av kongen av sønnen din, og din og ødela og Ohlkh for ikke å holde ham noe som Klippen kom og ødela avgudet ….

…Den som ser at han dreper seg selv, vil gjøre det godt og omvende seg oppriktig, for Gud den allmektige sier : “ Omvend deg til rettferdige og drep dere selv . ” Verset . Og den som ser at han blir drept, han vil forlenge livet . Og den som ser det som om han har drept en person uten å bli slaktet, de drepte vil bli velsignet med det gode . Det grunnleggende prinsippet er at slakting når det ikke er tillatt å slakte er urettferdig . Hvis han ser at han har slaktet en slakting, så døm slakteren til å gjøre feil på det slaktede i sin religion, eller begå en ulydighet mot ham . Når det gjelder den som dreper eller navngir en morder og kjenner drapsmannen, vil han motta god, sang, penger og makt . Dette kan bli påvirket av drapsmannen eller hans partner, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og den som dreper en ugjerning, har gjort oss til en hersker for sin hersker .~ Selv om det ikke er kjent morder, er det en mann Cavour som er Hamlet på evnen, enten Kafr El – Din eller Kafr nåde, verset : ~ mannen drepte Okfarh ~ og så halsen kutte ikke vet om slakt, det er mannen som har oppfunnet. en kjetteri eller imiterte nakken sin falske vitnesbyrd og regjeringen og bruke . Når det gjelder den som slakter sin far, mor eller sønn, må han forhindre ham og bryte mot ham . Når det gjelder den som slakter en kvinne, må han bytte henne . På samme måte, hvis et kvinnelig dyr blir slaktet, og han har samleie med en kvinne eller bortskjemt en førstefødt, og den som slakter et hanndyr bak det, slakter han, og hvis han ser at han slaktet et barn og grillet et barn og ikke kokte , så er uretten i faren og moren . Hvis gutten er et mørkeemne, blir han gjort urett i sin rett, og det kalles stygt, akkurat som ilden kom fra kjøttet hans og det ble ikke kokt, og hvis det var det som sies om det, ville grillen gjøres . Hvis gutten ikke er i det som blir sagt om det og blir gjort urett av det, er det for foreldrene hans, for de blir undertrykt og kaster løgn, og folk florerer i dem, og alt dette er ugyldig så lenge brann koker ikke . Hvis han ser gutten slaktet med grilling, er det da gutten når nivået på menn . Hvis familien hans spiste av hans kjøtt, ville han få dem fra hans godhet og gunst . Hvis han ser at en sultan slakter en mann og setter ham på nakken til visjonens person uten hode, undertrykker sultanen en person og ber ham om hva han ikke er i stand til å gjøre, og denne bæreren krever det kravet, og ber ham om pengene hans som er tunge av vekten av det slaktede, hvis han kjenner ham, så er han seg selv, og hvis han ikke kjenner ham, og han var en gammel mann, så tar han ham med en venn Og han kreves å betale en bot basert på vekt og letthet . Og hvis han var en ung mann, tok han en fiende og var forelsket . Hvis hodet til den slaktede er med ham, får han kall til bønn, og han blir ikke bøtelagt, og boten er på eieren, men det vil gi ham en illusorisk byrde . Hvis kongen ser at herren hans drepte ham, vil han sette ham fri . Og en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så en kvinne drept midt i huset hennes, forstyrret på sengen hennes . Ibn Sirin sa til ham : Denne kvinnen skulle hatt et ekteskap på sengen sin den kvelden . Mannen var en bror og mannen hennes var fraværende, så mannen reiste seg fra Ibn Sirin mens han var sint på søsteren med en skjult ondskap, så han kom til huset hans og fant søsterens slavejente, og hun brakte ham en gave og sa : Min herre kom i går fra reisen . Så mannen gledet seg, og han fjernet sin sinne . Og en kvinne Ibn Sirin kom og sa : Jeg så som om jeg drepte mannen min med et folk . Han sa til henne : Du bar mannen din til synd, så frykt Gud, måtte han bli herliggjort og opphøyet . Hun trodde . Og en annen kom til ham og sa : Jeg så som om jeg hadde drept en gutt og brakt ham til live . Han sa at du ville urette denne gutten ved å kalle ham til noe forbudt, og at han ville adlyde deg ….

…Uttrykker visjonen i én form , eller er den forskjellig fra tid til sted, kropp og kropp? Som skal forstås av krysset og være godt klar over ; Symbolene kan variere avhengig av tid og sted , slik at krysnings kan krysse et syn på et bestemt tidspunkt eller sted med et uttrykk , og det samme syn kan uttrykkes i et annet uttrykk , på grunn av forskjellen i tid og sted , og denne , forresten, skjer mye , og noen av få i varene kan beundre det i vitenskapen . Personen i visjonen har også en rolle i forskjellen i uttrykk ; Vel eller syk i henhold til rettferdighetens gyldighet og så videre saker relatert til Balraia , og kanskje nevner her støtten til det jeg sa , historien om parasitten da han gikk sammen med den muslimske hæren for å bekjempe de frafalne i duen , og det var hans sønn Amr ibn parasitt , sa parasitten må Allah være fornøyd med ham : han sa : gikk ut til den som sendte Musaylimah med sønnen min Amr, selv om jeg så en visjon på en eller annen måte, så jeg som om hodet mitt var barbert, og en fugl kom ut fra munnen min, som om en kvinne hadde satt meg i skjeden, som om sønnen min spurte meg raskt, så han flyttet mellom meg og ham, så jeg snakket med henne, så de sa : Bra , så jeg sa : Som jeg har festet meg, og barbert hodet for stykke, og fuglen Forouhi, kvinner lander begravet hvor, det var forferdet å drepe en martyr, og sønnen min ønsket meg, det jeg bare ser Saadhir den sertifikatforespørsel, og ser ham ikke er knyttet til det å reise dette, sa han : drepe parasitten på dag Yamama, og hans sønn w som såret, så på Yarmouk-dagen ble han drept som martyr under regjeringen til Omar bin Al-Khattab, må Gud være fornøyd med ham . Ibn al-Qayyim sa i ~ Zad al- Ma’ad ~ etter historien ( 3/627 ): Når det gjelder uttrykket å barbere hodet med en stilling , er dette fordi barbering av hodet legger håret på bakken og det indikerer ikke bare hodets stilling, da det indikerer redning av bekymring, sykdom eller nød for de som passer med det, og på lederskapets fattigdom, nød og død, konfronterte han de som ikke passet ham, men i drømmen om parasitten er det ledetråder som nødvendiggjorde at han la hodet, inkludert : at han var i jihad og kjempet mot fienden med en torn og tapperhet . Inkludert : at han kom inn i kvinnenes mage, som han så et land som er som sin mor, og så at han hadde kommet inn i en stilling som kom ut av den, og dette blir returnert til jorden, som han sier : { hvorav vi skapte og hvor Naidkm inkludert Nkrjkm } Taha : 155 , den første kvinnen med bakken som begge er stedet for samleie, og den første inngangen til skjeden er ved å returnere til den slik den ble skapt av den, og den første fuglen som kom ut av den med sin ånd, er den som fuglen som er fanget i kroppen, og hvis den kom ut av den, var den som fuglen som forlot inneslutningen og gikk hvor den ville. Det er derfor profeten, må Guds bønner og fred være over ham, fortalte “ at den troendes sjel er en fugl som henger i paradisets trær. ” Skrevet av Ahmad, Al-Nasa’i og Malik . Og betydningen av kommentarer : det vil si at han spiser og tar vare på . Så mediter på disse ordene fra Ibn al-Qayyim og lær å uttrykke og måle hver visjon i henhold til eieren og tiden den ble sett på, og håper at følgesvennene studerte hverandre i vitenskapen om uttrykk for visjoner, for å lære at dette er en vitenskap som kan læres og undervises selv om de som er uenige i denne oppfatningen er uenige med oss, og Gud vet best ….

…Hans visjoner om løgnere Musaylimah og Al-Ansi på myndighet av Nafi` bin Jubair på myndighet av Ibn Abbas – må Gud være fornøyd med dem – han sa : Musaylimah løgneren kom på tidspunktet for Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så han sa at hvis Muhammad gjorde saken til meg etter ham, fulgte jeg ham og presenterte den for menneskene til mange av hans folk, så kom Guds sendebud til ham. Gud være med ham og med ham Thabit Ibn Qais bin Shammas – og i hånden til Guds sendebud et stykke papir – til han sto på Musaylimah blant sine følgesvenner og sa : ( Hvis du ba meg om dette stykket, ville jeg ikke gi det til deg, så vil du ikke gå utover Guds befaling i deg, og hvis jeg klarte å forstyrre deg, og jeg ser deg der jeg viste det som jeg så, og dette er bevist, svarer han deg på mine vegne ) Så vendte han seg bort fra ham Ibn Abbas – må Gud være fornøyd med dem begge – og jeg spurte om ordene fra Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, ( du ser der du viste det jeg så ) og Abu Hurairah fortalte meg at Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa ( mens jeg sov, så jeg i hånden min to armbånd av gull Vohemena ville Voouhy til i en drøm at Onfajhma Venfajthma Aftara Voolthma løgnere går ut etter meg, en blindhet og andre Musaylimah . fortalt av Bukhari Obeid bin Abdullah bin terskel, sa : Vi har hørt at Musaylimah løgner ga byen gikk ned i jenta Harith Dar var en jente bin Harith under Kraiz – og hun er mor til Abdullah bin Aamer – så Guds sendebud kom til ham for å be Gud være over ham og med ham Thabit bin Qais bin Shammas – som kalles forkynneren av Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham – og i Guds Guds sendebud må Gud velsigne ham og gi ham fred, en bar sto over ham og han snakket til ham. Musaylama sa til ham : Hvis du vil, la oss være mellom deg og saken, så legger du det for oss etter deg, så sa profeten at Gud velsigne ham og gi ham fred ( hvis du spurte meg om denne staven, hva jeg ga du, og jeg ville se deg der jeg viste det jeg så, og denne Thabit bin Qais vil svare deg på mine vegne ) da vendte profeten seg bort fra Guds bønner og fred. Ubayd Allah Abdullah sa : Jeg spurte Abdullah bin Abbas om synet av Guds sendebud, fred og velsignelser være over ham som han nevnte sa Ibn Abbas – må Allah være fornøyd med dem – fortalte meg at Allahs sendebud, fred være med ham sa ) mens jeg sover Oreet han satt i hendene mine Swaran gikk Vfezathma og Lthma ga meg tillatelse Venfajthma Aftara Voolthma løgnere gå ut, sa tjenere Gud : en – Ansi, som ble drept Fayrouz i Jemen og andre Musaylimah løgner ….

…Sjelden, sa noen av uttrykkene, jeg var sløret og så på de hederlige egenskapene til helligdommen i Alexandria, så jeg så som om jeg var på en krydret strandlinje på en klippestrand, så jeg falt under den, så jeg sto opp etter vi falt alle sammen og ønsket å reise oss fra den klippen. Skrivesaken min er bare med en sal av gull, en brokade og en brokade og fjær og ære, så jeg kledde meg i ære og red på den hesten, og hvis jeg er midt i mange mennesker ) går de mens jeg er midt i dem, så lite har gått, og det skjedde mellom meg og nestlederen for det edle sultanatet, to ting, og han ble forvirret og plaget med å si, og han ville gjøre store ting, Gud kunne ikke gjøre det. Og jeg så at det var en skrekk, og det var al-Zakibas uttrykk, og jeg var på det. Så etter denne saken kort tid senere, kom noen som fortalte meg om ankomsten av den mannen som jeg så trakk med hånden fra under klippen med øynene, en hederlig tradisjon for å delegere det hederlige sultanatets påtalemyndighet til det nevnte gap i stedet. av det som skjedde mellom meg og ham, så jeg så ut til å møte ham, og hvis jeg er perser, og jeg brukte det på samme måte som det jeg så, satte jeg på ære og bøyde meg takk til den allmektige Gud, og en leksjon fulgte meg i hans uttrykk, og jeg red på hesten, og skapelsen fulgte slik jeg så, så vær ros og takknemlighet til Gud, og jeg nevnte det for å vise Guds velsignelse over meg ….

…Hvordan blir jeg kvitt problemet med å forvente ondskap rundt meg , hvis jeg ser en hjerteskjærende drøm i dem? Dette er et eksempel på mange spørsmål , jeg har alltid sett , og jeg legger ikke skjul på at jeg var en av dem som levde med dette problemet , da jeg ser hva som vil skje med noen rundt meg , og da lever jeg i angst og venter hva kan skje, og dette problemet eksisterer også for noen mennesker, i en tilstand av våkenhet !! Fra mitt synspunkt kan deres følelse av noe før det forekommer være av typen inspirasjon ; Det er at man snakker om noe, og Gud gjenoppliver sannheten på tungen . Koranen ble godkjent seks steder . Omar bin Al-Khattab var inspirerende. Sannheten blir utført på tungen hans, og Koranen var enig med ham på seks steder. Det kom i Sahih Muslim gjennom Abdullah bin Omar, må Gud være fornøyd med ham. Han sa, Umar sa : [ Herren min var enig i tre : helligdommen til Ibrahim, sløret og Asara Badr ]. Da også profetens kvinner protesterte mot ham i sjalusi, sa han : Måtte hans Herre, hvis han skilt deg, bytte ham mot bedre ektemenn fra deg, og verset ble avslørt derved . I en autentisk hadith henhold til muslim, han var enig med forbudet mot å be for hyklerne [ se Sharh Al-Nawawi på Sahih Muslim 15/167] Og han også enige med hensyn til forbud mot alkohol. Al-Nawawi sa : Dette er seks, og det er ingenting i ordlyden til forrige hadith om Umar som nekter økende godkjenning, og Gud vet best. Jeg kommer tilbake til det forrige emnet, og jeg sier : Det kan være på grunn av en annen grunn, som er den følsomme følelsen av å føle for andre, og leve med problemene deres, slik som det skjer med noen mødre eller fedre med sine barn, for eksempel, så faren eller moren kan føle lidelsen til et av barna mens han er i fremmedgjøring, eller i nød . Han kan for eksempel si : Jeg føler at brystet mitt er trukket sammen av så og så, og denne saken kan skje med andre som kjennetegnes av disse egenskapene, fra noen grupper, for eksempel noen sikkerhetsmenn, leger, lærere eller mannlige og kvinnelige sykepleiere, og andre som har en følelse av hvem han er ansvarlig for det . Dette problemet kan skyves på to måter : 1 / Hvis denne intuisjonen kom gjennom en drøm, så presset han den med de uttalte forholdsregler mot den forhatte visjonen, og den skyver denne tingen som han frykter vil skje, hvis Gud vil . Og den som har blitt rammet av denne egenskapen, må insistere på at Gud ber for å avverge denne saken på hans vegne, og han vil ikke se noe av dette, hvis Gud vil . 2 / Og hvis denne intuisjonen kom gjennom inspirasjon, presset han den gjennom bønn om at Gud ville fjerne denne egenskapen fra ham, og Gud var i stand til å svare på tjenerens spørsmål, spesielt til de som insisterer på bønn, og Gud vet best ….

…Surviving God 78 – På autoritet fra Ibrahim bin Saad bin Saifi al-Makhzoumi, som var en venn av Ubaid Ibn Qutham bin Abbas, sa han : Han sendte Ubayd Allah bin Qotham til meg, som var prinsen i Mekka midt på dagen, og han bodde ved Maymoun-brønnen i huset til Lababah Bint Ali – det vil si Ibn Abdullah bin Abbas – hans kone og hun var sammen med ham. Så jeg kom da han var livredd, og han sa : O Abu Ismail, det vil si Jeg så Gud som kjærlighet i mitt ordtak , han gikk ut til ansiktet til en person fra denne muren og sa : Mens de levende og rikelige er gode, bær deres gode på pinner, jeg er død . Han sa : Jeg sa : Nei, Gud er fra Satan , han sa : Nei , av Gud , sa han : Jeg sa : Wiener andre , han sa : Hvem? Jeg sa : Kanskje de andre , sa han som om du viser Blababh-jenta på , er Gud den beste av meg , jeg sverger, sa at vi bodde bare noen måneder til hun døde av døren hans . Han sa til meg : O Abu Ismail , er det jeg sa , sa han : Da konstruerte vi sendt til lignende , den gangen Votih sa : må Gud komme til det spesielle ansiktet, sa han : Mens nabolaget og tok seg fint bakover til høyre på deres egne gode lutter Jeg er Gud er død . Han sa : Nei, hvis Gud vil . Han sa : Det er ingen dør å forklare meg . Han sa : Vi bodde i en måned eller så, så døde han . Roy Alvakea sa også Obeid – Allah ibn Qtm – som er den dagen og til Mekka – sa : Jeg så i en drøm at en mann sto mellom hendene mine, sa han : Mens nabolaget og bakovergående bøter tok opp deres velstand på Lutes sa : Jeg trodde det gjelder meg så , og jeg sa : Neit for myself, and then said Lababa bint Ali bin Abbas, his wife, said : Hun har det bra med meg, og hun er den som dør . Og jeg ble i to eller tre måneder, så døde , og slo meg ned etter måneder eller så. Hvis Bmak kanskje liker hendene, sa han : så si til den som holder en tvist som har gått våken til en annen senere som om Kadi Harith bin Abi gleder seg over at han nevnte dem Vetodjaa ham og sa til ham : beskytt deg Gud, o prins , sa han : Han døde, men han døde ….

…Hvis seeren sier at jeg så at sæd kom ut av meg, så er det utslipp av penger, og hvis han sier sæd kom til meg, så er det forekomst av penger, og betydningen er den samme og forskjellen i tale ….

…Sjelden sa Abdullah bin Omar, må Gud være fornøyd med dem begge, jeg var en ung, enslig gutt i tiden som Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så jeg pleide å bli i moskeen, og noen som så en drøm fortalte ham til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så jeg sa, Gud, hvis jeg hadde noe godt med deg, så vis meg en drøm om at Guds sendebud skulle krysse til meg Måtte Gud velsigne ham og gi ham fred, og jeg sov, og jeg så to konger som kom til meg, så de la av sted med meg, og han møtte dem en annen konge. Han sa til meg at du ikke vil observere at du er en rettferdig mann. Så de skjøt meg i ilden, og hvis den ble brettet som en brønn, var det folk i den som jeg kjente noen av dem, så de tok meg samme rett. Da jeg nevnte det til Hafsa, fortalte jeg det til profeten, fred være med ham. Han hilste på ham og sa : Abdullah er en god mann hvis han pleide å be mye om natten . Da pleide Abdullah, må Gud være fornøyd med ham, ofte be om natten ….

…Datoer : Det ble fortalt at Umar så det som om han hadde spist dadler, og han nevnte at for Guds sendebud, måtte Gud velsigne ham og gi ham fred, og sa : Det er troens søthet . Og typer datoer er mange, og datoer for de som ser det, indikerer regn . Og for de som spiser det, vil det bli gjort et rent generelt levebrød for ham, og det ble sagt at det indikerer lesing av Koranen, og det ble sagt at datoer indikerer sparte penger . Visjonen om hensynsløs spising er for dhimmiene . Og det ble sagt at den som så det som om han spiste gode dadler, han hører et godt og nyttig ord . Og den som ser det som om han begraver datoer, han lagrer penger eller får penger fra noen av safene . Og den som ser ut som om han kutter en dato og skjønner dens intensjoner fra den, da vil han få en sønn, fordi Gud den allmektige sier : “ Sannelig, Gud skaper kjærlighet og frøene . ” Visjonen om å spise datoer med tjære er bevis på en kvinnes hemmelige skilsmisse . Når det gjelder å se spredning av datoer, er det en reisekunst . Og datoens agent, Ghanima . Og den som ser som om han kommer fra et palme i sine egne dager, han vil gifte seg med en ærverdig, rik og velsignet kvinne . Og det ble sagt at han treffer penger fra et edelt folk uten å bli sliten, eller fra sine eiendommer, og det ble sagt at han treffer en nyttig kunnskap som han jobber med . Hvis det er ute av tid, hører han et flagg og jobber ikke med det . Hvis han så ut som om han hadde plukket et palme med svarte druer, fødte kona en sønn av en svart eier . Hvis han så ut som om han hadde høstet fra en tørr og våt håndflate, lærer han av en umoralsk mann en vitenskap som vil være til fordel for ham . Og hvis drømmeren var ulykkelig, ville han få lettelse, for det den Allmektige sa i historien om Maria : ~ Og jeg vil spotte deg med en koffertstamme .~ Det ble sagt at datoer spredte dirham ikke forblir . Og den som ser at det høstes datoer for ham, så høstes penger for ham fra mennesker med farer . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg fant førti datoer, og hun sa : Du traff førti pinner . Så så han ham en stund senere og sa : Jeg så som om jeg hadde funnet førti datoer på døren til sultanen . Han sa : Det påvirker førti tusen dirham . Mannen sa : Jeg krysset visjonene mine denne gangen i motsetning til hva jeg gjorde første gang . Han sa : Fordi du fortalte meg din visjon første gang, og trærne tørket ut, og du klarte året, og denne gangen kom du til meg med liv i trærne . Saken var begge ganger det han krysset . Og Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa : Jeg så som om en mann kom til meg og matet meg en bit dadler, så jeg ble fremmede, og hvis en kjerne kom ut, stavet jeg den ut . Så ga jeg meg en ny bit, og hvis jeg hadde en kjerne, blåste jeg den . Så ga jeg meg et tredje toppmøte, og hvis en kjerne Vlvztha . Abu Bakr sa : La meg, o Guds sendebud, krysse den . Han sa : kryss den . Han sa : Et selskap blir sendt, og de får og hilser og smitter en mann . Så ble det sendt et selskap, og han sa tre ganger, og han, må Guds bønner og fred være over ham, sa : Likeså sa kongen . Anas bin Malik så i en drøm som om Ibn Omar spiste en hemmelighet, så han skrev til ham at jeg så deg spise i det skjulte, og det er troens søthet . Og det ble sagt at en naken mann så kurver med kurver falle fra magen på svin, mens han presset dem og bar dem hjem til seg . Så spurte han den som uttrykte det, og han krysset det med byttet på de vantros penger. Snart kom romerne ut og seieren var for muslimene, og det han gikk gjennom kom til ham . Ibn Sirin ble spurt om en kvinne som så ut som om hun sugde en date og ga den til naboen og sugde den, så han sa : Denne kvinnen deler en god tjeneste med ham, så hun vasker klærne hans . Og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så som om jeg hadde en foss i hånden min og hadde dadler i den, og hodet og ansiktet mitt var nedsenket i den, og jeg spiste den og sa : Hvor surt det er . Ibn Sirin sa at du er en mann som har hengitt seg til å tjene penger til høyre og venstre, og du bryr deg ikke om sikkerheten til forbudte. Sikkerhet var fra tillatt, men jeg vet at det er forbudt . Det var slik . Hvis en kvinne ser at hun spiser dadler med tjære, tar hun sin manns arv og hun er skilt fra ham ….

…** Visjonen om profeten, må Guds bønner og fred være over ham, for inntrengerne av havet .. En av visjonen som er oppfylt, er profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, av havinntrengerne som invaderte Kypros på Uthmans tid – må Gud være fornøyd med ham – og de som invaderte romerne på tidspunktet for Mu’awiyah – må Gud være fornøyd med ham -. På autoritet fra Ishaq bin Abdullah bin Abi Talha på myndighet av Anas bin Malik – må Gud være fornøyd med ham – sa han : Når Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, dro til Quba, ville han komme inn Umm Haram bint Melhan og ga ham mat, og Umm Haram var under tilbedelse av Ibn al-Samit, så Guds sendebud, må Guds bønner, kom inn i henne. En dag matet hun ham og satt med hodet og Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sov og våknet så av latter . Hun sa : Så jeg sa : Hva får deg til å le, Guds sendebud? Han sa : ( Folk fra min nasjon tilbød sine erobrere for Guds skyld på å kjøre på denne havkongens skyv på familien, eller han sa : Som konger på familien ) Isak tvilte, så jeg sa : O Guds sendebud, Be til Gud om å gjøre meg til en av dem, han ropte på henne, la deretter hodet ned og han sov, så våknet jeg av latter, og jeg sa : Hva får deg til å le, Guds sendebud? Han sa : ( Folk fra min nasjon tilbød meg raiders for Guds skyld som konger over familien eller som konger over familien. ) Som han sa i den første, sa hun : Jeg sa : O Guds sendebud, be til Gud å gjøre meg til dem. Han sa : ( Du er en av de første ) Han sa : Jeg red på sjøen på tidspunktet for Mu’awiyah. Hun falt av sykkelen da hun kom ut av havet og omkom . Fordel :::: Umm Haram bint Milhan er søsteren til Umm Salim og hun er tanten til Anas bin Malik . Al-Bukhari oversatte denne hadithen ved å si : ( Kapittel av dagens visjon ) Han sa : Ibn Aoun sa på myndighet fra Ibn Sirin : Dagens syn er som nattens syn. Al-Hafiz Ibn Hajar nevnte på myndighet av Ali Ibn Abi Talib al-Qayrawani at han sa : Det er ingen forskjell i avgjørelsen av uttrykket mellom visjonen om dagen og natten og visjonen om kvinner og menn . Og på myndighet av Zaid bin Aslam, på autoritet fra Ataa bin Yasar, at en kvinne som snakket med ham sa : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sovnet, og så våknet jeg av latter og sa : ler du av meg, Guds sendebud? Han sa : ( Nei, men fra noen av nasjonen min som bringer ut raiders i sjøen som konger på familien. ) Hun sa : Så sovnet han og våknet så av latter, så jeg sa : O Guds sendebud, ler du på meg? Han sa : “ Nei, men fra folk i min nasjon som fører ut inntrengere i havet, og de returnerer noen få som byttet er tilgitt. ” Jeg sa : Jeg ber Gud om å gjøre meg fra dem, så han ba om henne. Han sa : Ata bin Yassar fortalte meg, han sa : Jeg så henne blant inntrengerne som al-Mundhir ibn al-Zubayr invaderte til landet Rum, og hun var med oss, og hun døde på et land Rum ….

…En mann er i en drøm. Hvis mannen er kjent, er han den bestemte mannen, eller navnet hans eller hans motstykke fra folket . Og den som ser en kjent mann i drømmen sin, ber om noe fra ham eller fra sin motpart eller fra hans navn eller fra hans likhet, og hvis han tar fra seg det som er ønskelig i det vesentlige, vil han få fra ham det han vil , og hvis han tar en ny skjorte fra seg, og han er fra statens menn, så tar han fra ham et løfte om vergemål. Et tau er en pakt fordi araberne kaller en pakt en pakt . Å se Bani Adam i en drøm indikerer verdighet . Å se at hver sekt har en tolkning, å se konger som seier, se herskere som en rettssak, se herskere som frykt, se soldater som reiser, se håndverkere som indikerer deres gjerninger og levebrød, å se kvinner er en prøvelse, og å se rettferdige mennesker er tilbedelse . Og kanskje visjonen til Adams sønner indikerer hva andre har nevnt om det den allmektige Gud har nevnt, sa den allmektige : (Det er ikke noe dyr på jorden eller en fugl som flyr med vingene sine bortsett fra nasjonene som deg ) , så å se det gode blant Adams sønner kan indikere dyrenes eller fuglenes gode, som angitt av det rettferdige dyret eller Den gunstige fuglen er for mennesket som er mer enn godt, og når det er en person i Adams sønn som ligner på en fugl, et dyr og andre . Kanskje visjonen om Adams sønner tydet på høstede avlinger. Den allmektige sa : ( Og Gud fikk deg til å dyrke planter fra jorden ). Visjonen til Bani Adam betegner mistankene om gevinst på grunn av forskjellen i deres inntjening, den vidunderlige bygningen eller det behagelige utførelsen ….

…Og den som så at han klatret opp en stein for å bryte den, han prøver en vanskelig ting, og mengden av det er like mye som det ….

…Frykt Gud 103 – på autoritet fra muslimske Khayat, som sa : En mann sa til Ibn al-Musayyib : Jeg viste meg å urinere i hånden min, så han sa: ~Frykt Gud,~ hvis en kvinne som er forbudt kommer i kontakt med du, så se, og det er en kvinne mellom henne og ham som ammer . 104 – Og en annen kom til ham og sa : O Abu Muhammad, jeg ser som om jeg urinerte i en olivenlund. Han sa : Se under deg, en kvinne under deg, hvis ekteskap ikke er tillatt for ham . 105 – På autoritet fra muslimske al-Khayyat sa han : En mann – som betyr Saeed bin Al-Musayyib – sa til ham at jeg så en due som falt på fyret på moskeens fyr, og han sa : Al-Hajjaj gifter seg datteren til Abdullah Ibn Ja`far Ibn Abi Talib (5). Al-Hajjaj giftet seg med Bint Abdullah bin Jaafar, så Abdul-Malik bin Marwan skrev til ham og hadde til hensikt å skille seg fra henne, så han ble skilt fra henne . 106 – På autoritet fra muslimske al-Khayyat sa han : En mann kom til Ibn Al-Musayyib og sa : Jeg ser at en geit kommer strammere folden, og han sa : Slakt den, sa han, slaktet, sa han : Ibn Umm Sala’a døde, så hva før han kom at han hadde dødd, sa Muhammad ibn Umar – betyr Allowavdy – var sønnen eller Slae, en mann av lojale mennesker i byen søker folk 107 – en mann med forståelse av Musayyib-sønnen han ser i søvn Konhh kjempe i brannen, sa han : hvis ikke Raaam ratifiseres, ikke engang ri på sjøen og dø ble drept, sa han : han red sjøen skal bli helbredet på undergang og drept En ny dag (2) med en sverd (3). 108 – fra hippocampus bin Obeid – Allah ibn Nawfal sa : spurte gutten ikke genererte meg, jeg sa til sønnen til Musayyib : Jeg kan se at han la i steinegg , sønnen til Musayyib sa : kylling Agamy spør en grunn til perserne sa Vtsrit Fuld Li ikke var Azld meg (4). 109 – På autoritet fra muslim al-Khayyat sa han : En mann sa til Ibn al-Musayyib : O Abu Muhammad, jeg så som om jeg satt i skyggen, så jeg reiste meg opp til solen , så Ibn al- Musayyib sa : Av Gud, hvis du hadde rett, ville du komme deg ut av islam, Abu Muhammad, jeg gikk ut til jeg gikk inn i solen og satte meg. Han sa : Du hater på vantroen, sa han : Så han gikk ut på tiden til Abd al-Malik bin Marawan og ble tatt til fange, og han ble tvunget til å vantro, så han kom tilbake og kom så til Medina, og han var gitt valget med dette (5). 110 – På autoritet fra Ghaleb Al-Aqili sa han : Saeed bin Al-Musayyib kom for å komme og sa : O Abu Muhammad, jeg så magi i ansiktet hans, som om Moses kjempet mot farao, så han sa til ham : Hvem er seieren ? Han sa : Moses beseiret farao. Han sa og ropte øverst på stemmen : ~Ibn Marawan og Kaaba-herren omkom – tre ganger .~ Så kjente han eieren av byen, så han gikk ut til han sto på hodet og sa : Du ønsker døden til kommandanten for de troende. Jeg håper at Gud vil drepe deg foran ham. Saeed sa : Historien din vil bli avslørt til ni dager , han sa : De ble bare ni dager til en passasjer kom med sin død og den nyfødte tok sønnen ….

…Det er i en drøm en tildekking og en tildekking . Og pigmenteringen i skjegget er bevis på hykleri og uærlighet . Og deprimeringen av den som er verdig ham, utgir seg for å være velsignelse og tvinge fiendene, og bevis på sikkerhet fra frykt, og for de som ikke passer ham, bevis på nød og nød, gjeld og oppgivelse av kjære . Og kjennelsen om pigmentering av kvinnens hode er den samme som regelen om pigmentering av skjegget . Og mørkningen av grått hår er styrke, brutalitet og prestisje, og hvis han ser at han farget det med henna, så er det Sunnah ifølge Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Hvis han rister på hodet uten skjegget, skjuler det sjefens penger . Hvis han forrådte dem alle, skjuler han sin fattigdom og ber om et ansikt blant folket . Hvis pigmentet før poesi blir forskjønnet med tilfredshet, blir det avslørt . Hvis han så at han var farget med henna, og før pigmenteringen, så er han en uvitende mann, men han angrer og vender seg bort fra sin feil . Og hvis en mann ser at fingrene hans er pigmentert med henna, øker han ros, og hvis han ser at håndflaten blir barbert, vil han få lykke i levebrødet, så ser han at hans høyre hånd er kastet, så dreper han en mann. Fra pengene hans, eller fra hans inntjening . Hvis han ser at hendene hans er inngravert med henna, prøver han et triks fra huset på grunn av nødvendighet eller manglende gevinst, og fienden hans blir fornærmet av det, og kanskje er han nesten kjent for å få hendene, og han oppnår ydmykelse . Hvis en kvinne ser at hånden hennes er inngravert, lurer hun utsmykningen i en sak som er sann, og hvis graveringen er av gull, er det et høflig anskaffet triks . Og hvis inskripsjonen er av leire, er det ros til den allmektige Gud, og hvis hun ser at hun ble doused med henna, så er mannen hennes god mot det, og hvis hun ser at hun har brukt den, og hun aksepterer ikke pigment, da viser mannen hennes ikke sin kjærlighet . Hvis hun ser at hendene hennes er inngravert med hverandre, vil hun bli smittet av barna sine . Hvis en manns hånd er gravert med gull, bedrar han, og pengene hans eller hans levebrød går tapt i dem . Hvis en kvinne ser at hånden hennes er støpt med gull, betaler hun pengene til mannen sin slik at han kan spise dem og motta glede, styrke og tilstand fra mannen sin . Og den som så at bena hans var barbert, og han hadde inngravert dem, da ville han slå familien sin, og hvis en kvinne så det, ville hun bli skadet av mannen sin . Piggy-hånden er et dystre liv . Og den som dør hånden i et kadaver, han vil oppnå oppvigling . Og den som ser hendene pigmenterte, har oversett ødeleggelsen av det som er i hans hånd . Og den som ser et pigment i hånden med en stram fille, han blir beseiret i krangel og er ute av stand til sin fiende . Og pigmentering er en dekorasjon og glede for kvinner og menn, med mindre de går utover det vanlige . Og depigmentering indikerer skjulende gjerninger og lydighet, skjuler fattigdom fra folks øyne, og kanskje indikerer hykleri og hykleri hvis den er farget i motsetning til muslimer . Og fjærene på hendene og føttene dekorerer huset hans, hans slaver og hans penger på en måte som ikke passer for ham å bruke silke og gull til barna, og for kvinner er det glede, gode klær og glede, fordi det er en av pyntene deres i bryllupet . Og hemoglobinet kan være plassert i hender og føtter, som kvinners handling. Han var veldig redd for pengene sine eller hans følgesvenn, så langt som hemoglobin . Og den som ser at den er farget uten henna, det han hater vil skje med ham . Svertingen av håret indikerer ulykken og korrupsjonen i virksomheten, fordi det sies : Den første som blir svart er Farao ….

…** Profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, årsaken til hans sykdom .. Blant hykleriet er profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, i hans sykdom at smerten som plaget ham var forårsaket av hekseri. Ifølge Hisham bin Urwa, på autoritet fra sin far, på myndighet av Aisha – må Gud være fornøyd med henne – sa hun : Magien til Guds sendebud, må Gud velsigne henne. På ham og ham kalte en jøde fra jødene i Bani Zureik Lapid bin Al-Asam som sa : Inntil Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, forestilte seg at han gjorde noe og hva han gjorde, selv om det var en dag eller en natt, Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, kalt, så bønnfallet, så kalt og sa Aisha : Jeg følte at Gud hadde gitt meg tillatelse da jeg spurte ham om det. To menn kom til meg, og en av dem satt ved hodet på meg og den andre ved benet mitt, og han sa at den som var ved hodet mitt til den ene på benet mitt eller den ene med en mann, sa til den som var på hodet mitt : Hvilken smerte er mannen? Han sa : Fra medisinen sin? Han sa : Labaid bin Al-Asam sa : I Han sa : I Mashtat og Mushatta sa han : Det er nødvendig å gå ut. Han sa : Hvor er han? Han sa : I brønnen til Dhi Arawan. Hun sa : Da kom Guds sendebud, fred og velsignelser over ham, til henne med noen av hans ledsagere og sa da : O Aisha, av Gud, fordi vannet hennes er henna, og som om hodet hennes er siktet. Demonene . ”Hun sa : Jeg sa : Å Guds sendebud, brente du ham ikke? Han sa : “ Nei, meg, Gud har helbredet meg, og jeg hatet å provosere ondskap mot mennesker, så jeg befalte det Vent ). På myndighet av Hisham bin Urwa på myndighet fra sin far på myndighet av Aisha – må Gud være fornøyd med henne – sa hun : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, brukte seks måneder på å se at han var kommer og kommer ikke, så to engler kom til ham, og den ene av dem satt ved hodet og den andre ved hans føtter, og den ene av dem sa : Hva er det? Han sa : Matboub sa : Hvem er medisinen hans? Han sa : Labaid bin Al-Aasem sa : Hva? Han sa : kam og komber i tørkede slag, sa i en brønn Dhiroan under Raovh vekket profeten fred være med fra hans søvn, sa han : ( dvs. Aisha Så du at Gud Oftana i Ostftith ) og brakte brønnen og beordret ham å bli tatt ut, sa han : ( Denne brønnen, som viste henne Gud som om det var vannet Henna gråt, som om hodene ble siktet av djevelens hoder. ( Så Aisha sa : Hvis du var som om du mente å spre deg, sa han : ( Når det gjelder Gud, har Gud spart meg, og jeg hater å provosere ondskap for mennesker fra det. ~…

…For meg, hvis du drømte om å se tarmene, indikerer dette at en dødelig katastrofe er i ferd med å ramme deg og vil forsvinne, denne ulykken med en venn . Hvis du ser tarmene dine, betyr dette at tragiske situasjoner omgir deg, og at en unormal sykdom vil påvirke deg gjennom dine daglige kontakter med andre som truer deg . Det betyr også potensielt tap med mye sorg . Hvis du drømmer om at du legger det på noe og det blir til en radiator og temperaturen begynner å stige og gjør deg veldig engstelig, så be andre om å hjelpe deg, og de nekter, dette forutsier en uventet katastrofe, og det er sannsynlig at det vil komme i form av en håpløs sykdom eller elendighet, og du vil bli beskyldt før de som tidligere var vennene dine . Du kan oppleve problemer med å fjerne deg fra en uhjelpsom problemer ….

…Gjør min dyktighet i å tolke familiens visjoner og drømmer meg representativ? Det er en mann eller kvinne som leser i vitenskapen om tolkning av visjoner og drømmer, og hans kjærlighet til denne vitenskapen utvikler seg for å prøve å tolke drømmene sine, og dette kan utvikle seg for tolkning for de rundt ham, spesielt for de som er nær ham, og han kan lykkes med å tolke noen eller mange av dem, i henhold til sin oppfinnsomhet, besittelse og kultur . En jente kan lykkes når hun hører flere visjoner fra moren, og hvor symbolet på regn gjentas, og dette er for eksempel, men ikke begrenset til, å vite hva som er riktig for å bestemme betydningen av å se moren sin spesielt, og dette er mulig, men spørsmålet mitt er : Vil hun lykkes når hun sitter foran mange kvinner og kan Kjenner hun ikke dem til å kjenne betydningen av selve symbolet og forventer at det får passende betydning for alle som spør henne? En av dem kan lykkes med å uttrykke å se sin kollega en gang analogt, for eksempel om uttrykk for en visjon som noen dyktige innen denne kunsten gjør, men han vil ikke være i stand til å uttrykke lignende visjoner til andre enn sin venn. På grunn av forskjellen mellom vennen sin og andre spørgere, og dette ligner veldig på noen som gir sønnen medisin for å avlaste varmen, men han er ikke i stand til og kan til og med bli ansett som gjerningsmann hvis han delte ut en annen medisin til ham i en annen sykdom, saken er veldig alvorlig, da visjonene ikke måles mot hverandre i uttrykk og her Vanskelighetsgrad; Derfor er ikke kriteriet i oppfinnsomheten til så og så, hans suksess i tolkning er ikke bare for familien og familien, men standarden er bredere og mer omfattende enn dette, og så sa jeg det jeg sa tidligere. Den som ønsker å være en vellykket uttrykker, han må øve, og dette er i uttrykk for visjoner for mange prøver uten dyp kunnskap om dem, og rytmen til visjonen i henhold til den riktige tiltenkte betydningen, og beskriver den i henhold til størrelsen på eieren . En persons suksess med å uttrykke visjonene til sine kolleger, og suksessen til en person med å uttrykke familiens visjoner er ikke tilstrekkelig til å gi ham tittelen [ uttrykksfull ] , og det som fra tid til annen presenteres om dette emnet historier for noen i deres suksess i uttrykk for visjoner eller drømmer om familie eller venner faller inn under denne delen, vær oppmerksom. For den forskjellen…

…Visjoner av noen av ledsagerne : Kanskje en av de mest fremtredende visjonene om visjonen til den store følgesvenn Abdullah bin Zaid Al- Ansari og legitimiteten til bønn og detaljer om denne visjonen i følgende beretning : ( b – 1) Mohammed bin Abdullah bin Zaid fra faren sa : Allahs sendebud fred være med ham de kan trompetere og beordret Bnaqos han hugget , Varta Abdullah bin Zaid sa i en drøm : Jeg så en mann som bar den Thawbaan Akhaddran en bjelle , jeg sa til ham : O Selger Abdullah bjelle? Han sa : Hva gjør du med det? Jeg sa : Kall ham til bønn . Han sa : Skal jeg ikke vise deg bedre enn det? Jeg sa : Hva er det? Han sa : sier : Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar . Jeg vitner om at det ikke er noen gud annet enn Gud . Jeg vitner om at Muhammad er Guds sendebud Jeg vitner om at Muhammad er Guds sendebud . Kom og be . Kom og be . Bor på bonden . Gud er stor , Gud er stor , det er ingen gud annet enn Gud . Han sa : gikk ut Abdullah bin Zaid til han kom til Allahs sendebud fred være med ham og fortalte ham hva han så »Han sa : O Allahs sendebud, jeg så en mann som bar den Thawbaan Okhaddran en bjelle . . . Fortell ham nyheten . Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa: “ Din venn så hans syner , så han gikk ut med Bilal til moskeen og kastet den til ham og kalte Bilal , for han . Han ga en stemme fra deg. ”(1) Det som menes med en stemme fra deg, er : sterkere og mer i stand til å stemme , og pandaen er etter at avstemningen har gått , og jeg foretrekker det . Å gå tilbake til historien . . Abdullah bin Zaid sa, så jeg gikk ut med Bilal til moskeen, og fikk meg til å kaste den til ham mens han ba om det . Han sa : hørte Omar ibn al – Khattab lyd , gikk ut, han sa : O Allahs sendebud, og Allah har jeg sett som den han så . Den Hemmeligheten bak denne følges mye av det han sa i at : Ahmed Gud herligheten og Glory Praise programvaren så mye som det kom til meg av al – Bashir Guds Vokrm ham jeg har glade budskap i netter og til dem tre mer gjorde meg høflighet kom ( b – 2 ) samt eksempler visjoner følgesvenner hva som kom fra Abdullah ibn Umar, må Allah være fornøyd med ham : mannen i profetens liv være med ham hvis han så en visjon Oqsa sendebudet av Allah, fred være med ham, sa : Jeg var en gutt, en ung Azba – og ensom fra hadde ikke et par blir sagt ham : celibat og singler fredag – sa han . . Jeg sov i den moskeen på tidspunktet for Allahs sendebud er å kjenne ham og jeg så i søvn ka n konger Okhaddana De gikk meg til brann , hvis landet KTI godt, og hvis du har to horn Kqrna godt og betydningen av dette : århundrer brønnaspektene som bygger fra steinene som er plassert på galgen, at rullen er festet til den , og vanligvis har hver brønn to horn , og vi går tilbake til hadithen. Ibn Umar sa : Og hvis den har to horn som brønnens to, og hvis det er mennesker i den som jeg kjenner, har jeg sagt : Jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden , jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden , Jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden . Han sa : Så møtte en konge dem, så han sa til meg : Du herjet ikke slik at det ikke er frykt for deg eller skade . Historien hennes om Hafsa . Vqstha Allahs sendebud, fred være med ham, sa profeten, fred være med ham : Ja, mann Abdullah, hvis han ba natten . Salem sa : Abdullah sov da ikke om natten bortsett fra litt ( avtalt , og ordet for fred ). I den romanen Bukhari : sa : Jeg sa til meg selv : Hvis du god til å se hva jeg så som disse , når han huket natten jeg sa : Å Gud, hvis du vet i god visjon Varney . . . Avtalt snakk og ord om dampen . (2) Disse korte eksempler på noen av de visjoner av Allahs sendebud og den beste av skapelsen etter ham, og de er følges E og offentlig etter denne korte presentasjonen , vi slår til deler av visjoner som vi vil snakke om i neste del av denne boka . _______________________________________________________ (1 ) Fortalt av Ibn Majah i sin Sunan i Mobile boken , og det ordet , den dør av starten på Mobile – op – og Tirmidhi fortalt i boken om bønn dør hva som kom til å starte Mobile – op Abu Dawood i bønnebokdør : Hvor mobil – Tidligere referanse – og den ble inkludert av Ahmad i begynnelsen av Musnad al-Madani, må Gud være fornøyd med dem, hadithen til Abdullah bin Zaid, må Gud være fornøyd med ham, og det var inkludert av al-Darami i bønneboken, kapittel om å begynne kallet til bønn – forrige referanse -. (2) Se Fath Al-Bari (12/418) – tidligere referanse – og Al-Nawawi Ali Sharh Sahih Muslim (38/16) – tidligere referanse ** Sitert fra Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Den som ser at han gifter seg med en ukjent mann og den ukjente er ung, så erobrer gjerningsmannen en fiende . På samme måte, hvis den rammede er kjent, eller det er en tvist, krangel eller fiendskap mellom dem, så får gjerningsmannen gjenstanden . Og hvis lidelsen er kjent og det ikke er noen konflikt eller fiendskap mellom dem, så rammer gjenstanden for den som gjør gjerningen, eller navnet hans hvis det ikke er verdig det, eller dens motstykke eller en av årsakene til disse . Hvis subjektet er en ukjent sjeik, så er sjeiken hans bestefar, og hva godt som kommer til bestefaren, forbedrer han tankegangen og toleransen for det . På samme måte, hvis han ser at han kysser en mann eller har sex med ham eller blander seg med ham etter det er fra deres ønske, så er det i henhold til det som er beskrevet i ekteskapet, bortsett fra at det er mindre enn ham i styrke og mengde . Hvis han ser at han aksepterer en annen mann enn lystenes kyss, oppnår den som gjør gjenstanden godt og aksepterer det som sin aksept . Mannen at han så seg et lam : økte Dniah . Og hvis han så at han var født av en gutt, ble han alvorlig skadet, og hvis en slavejente ble født av ham, ville han ha det bra, og det samme gjelder å kjøpe gutten og hushjelpen ….

…Al-Kirmani sa: Hvis en kvinne ser at hun er i markeder og gater uten kjole, så er det hennes manns død, og hvis han stjal og tyven tolket for en mann, så er han en person som når mannen hennes, og hvis det tilskrives en kvinne, blir mannen hennes rammet av en tillatt kvinne, og det ble sagt at hvis kvinnen savner det hun legger på hodet, den som bærer en kjole, et slør, en maske eller noe lignende det, og hun fant ham ikke med avdekket hode og hår. Det var et dårlig rykte, eller en skilsmisse fra mannen sin, en ulykke som oppstod for ham, en dårlig forekomst for henne eller en ulykke som forstyrret henne fra siden til søsteren, moren eller onkelen og lignende, og hvis ikke hun har en mann, så det som blir gitt videre til mannen vil komme tilbake til henne, og hvis kvinnen ser at hun har på seg en manns turban, så gifter hun seg, og hvis hun ser at hun er full eller er overbevist om noe uvanlig, så vil hun erstatte mannen sin med noen andre, og det ble sagt at en visjon bærer det kvinner bærer på hodet hvis mannen bærer noe av det, så blir det utsatt på grunn av en kvinne mellom mennesker ….

…Og en mann så at en av føttene hans var blitt en stein, og at mannen tørket ut med øynene hennes ….

…Ektemann Hvis du drømte om at mannen din forlot deg uten å vite hvorfor, vil det oppstå et argument mellom deg, men en uventet forsoning vil finne sted. Hvis mannen din mishandlet deg og vanæret deg på grunn av manglende lojalitet, vil du berøre hans omsorg og tillit, men andre problemer vil bli løst . Denne drømmen advarer deg om å være klokere og mer konservativ når du godtar beundring fra andre menn . Hvis du ser mannen din død, vil du bli skuffet og trist. Hvis du ser ham blek og engstelig, vil sykdommen ta en tung toll på deg ettersom et av familiemedlemmene vil forbli sengeliggende i en periode . Hvis du ser ham munter og kjekk, vil hjemmet ditt bli fylt med lykke og tegn på suksess vil være lyse . Hvis han er syk i drømmen, vil han mishandle deg og forråde deg . Hvis du drømmer om at han har blitt forelsket i en annen kvinne, vil han umiddelbart forlate dette miljøet og søke glede andre steder . Hvis du blir forelsket i en annen kvinnes mann i drømmene dine, betyr dette at du ikke er lykkelig i ekteskapet og at du ikke er lykkelig uten ekteskap, men sjansen for lykke er mistenkelig . Hvis en enslig jente drømmer om at hun har en mann, betyr det at hun mangler velsignelsene menn beundrer . Hvis du drømte om at mannen din forlot deg, og mens han flyttet bort, ble han større, da vil den dissonante atmosfæren i miljøet forhindre rask harmoni . Hvis blindveiene unngås, vil harmonien komme tilbake til det den var . Hvis en kvinne drømmer om at hun så mannen sin i en mistenkelig situasjon med et parti det ikke er mistanke om, indikerer dette at hun vil møte et problem på grunn av vennens dårskap . Hvis du drømte at mannen hennes ble drept mens han var sammen med en annen kvinne, og hans død ble etterfulgt av en skandale, vil du risikere å skilles fra ham eller miste eiendeler . Ugunstige situasjoner følger vanligvis denne drømmen, selv om ondskapen til tider er overdrevet ….

…Ibn Sirin sa at hvis en kvinne så at hun hadde drept mannen sin, ville hun bære en synd på ham, og han var uskyldig ….

Og den som ser at han drepte ham, han vil beseire seg selv og følge rettferdighetens vei ….

…Og det ble sagt at den som så at han var i en grop, ville bli drept eller planlagt med ham, fordi Gud den allmektige sa: “Han sa blant dem: “ Ikke drep Josef og kast ham i fraværet av gropen . ”…

…Mord Hvis du ser et drap i en drøm, forutsier dette at du vil lide mye av vennenes feil . Lunkent arbeid . Du vil se en dødshendelse . Hvis du drømmer om at du begår et drap, forutsier dette at du vil bli involvert i et uærlig eventyr som vil forurense ditt navn og omdømme . Hvis du drømte om at noen drepte deg, forutsier dette at fiendene planlegger å velte deg . Hvis en kvinne drømte om at hun var vitne til eller hadde et forhold på noen måte med et drap, forutsier dette at hun vil oppleve panikk av frykt for at navnet hennes blir knyttet til en skandale . Hvis du drømte at du begikk et drap, forutsier dette at du vil lide store kvaler på grunn av andres likegyldighet, og at mørket i atmosfæren rundt deg vil føre til forvirrende angst for de nærmeste . Hvis du drømmer om at vennen din begikk selvmord, vil du finne det vanskelig å løse en veldig viktig sak . Hvis du drømte at du drepte en ubevæpnet mann, forutsier dette tristhet og svikt i forretningsforhold . Hvis du dreper en person i forsvar eller dreper et knusende monster, betyr det seier og stige i sentrum ….

…Uttrykk og uttrykk bruker ordet ( uttrykk ) særlig på tolkningen av visjonen . Uttrykket er : overgangen fra tilsynelatende syn til dets indre . Dette er Raghebs mening . Det ble sagt : hensynet til tingen betraktes som noe av det til og med får en viss forståelse av dette blir fortalt av al – Azhari . Opprinnelsen av uttrykket er avledet fra : timer , som er forbikjøring fra arrangementet til arrangementet , og grupper på språk mellom vann og ikke – vann bypass, sa de : i vann overskrider en svømmer eller et skip eller et annet så– kalte : transitt . De sa : husk at leksjonen er tilfellet som når ut fra betrakteren for å vite hva som ikke er scenene . Det sa : krysset noen formildinger tolket visjonen . Og : krysset av å understreke overdrivelsen i den . I den nedlastingen : ~ Hvis dere går over til visjonen om ~ (1) som du ber til en slutt, og du vil huske penger henne . Krysset : navnet på en skuespiller fra handling gjennom , sa : gjennom visjonen og krysset alle tolket ord . Abu Bakr var må Allah være fornøyd med ham over de mest fremtredende følgesvenner, kjent tolkning av visjoner og uttrykk, og hvordan blir læreren hans Allahs sendebud, læreren av nasjonen alle , blitt beskrevet som en av ledsagerne, som i den ~ erobringen ~ (2): ~ en av de uttrykte folks syn etter Allahs sendebud på ham ~ . Det er også beryktet for sine ord, visjoner om Imam Abu Bakr Muhammad bin Sirin Ansari Basri lojalitet, født i 33 av avdøde i 110 av og tilskrevet ham en bok ( uttrykk for syn ), en trykt og nevnt av Ibn al – Nadim i indeksen , som er boken som ruller mellom folket på vegne av : ( lagprat i tolkning av drømmer ), og se flaggknappen totalt (25 \ 7 ) finne tilstrekkelig oversettelse i henhold til en mektig Zrcelli og endte der andelen ikke – gyldigheten av bøker av Ibn Sirin . En annen verden er : Abdul Ghani bin Ismail Nabulsi, en av sufiene , og har mange publikasjoner, inkludert : ( parfymerende skapninger i uttrykk for en drøm ) inneholder ting og oppfatninger, og navnene på kvinner og kvinner kan ikke forekomme bare sjelden som det kan være umulig å se noe av etterlivet og dette og at det var sufiene. Det er sant at det sies at det har blitt oppfylt og økt på dette feltet , og mange forfattere har berømmet hans arbeid, som professor Muhammad Qutb , da Jeg sier : I denne delen vil jeg snakke om metodene til uttrykkene og de nødvendige forholdene som må gis i overfarten , og før dette påpeker jeg at det er mange moderne og gamle uttrykkere , jeg leter ikke etter dette i deres navn, men jeg vil snakke om tilnærmingen som mange av dem følger gjennom min oppfølging av dette emnet . . Jeg sier : Mabro-visjoner nylig delt inn i tre seksjoner : 1 – Seksjon I : Eierne av denne seksjonen reflekterer ikke bare litt viker unna uttrykket og lukker døren til å lære uttrykk , og at han ble fortalt et spørsmål om uttrykket og kvalitet svarte : den innsikten strekker seg med en og forhindrer læring , og destinasjonen denne saken vi har hørt fra noen gamle Mchaikhana-aktede Gud, har nåde for dem som døde , og velsigner oss i vår tid . B – Seksjon II : The Hola I motsetning til den første delen , utvide uttrykket , og retorikken i spørsmålet om visjoner i hver kommune , Palmchaffhh, transport, og selv ved å skrive til eieren eller andre , og noen av Hola funn forteller deg utfordret gjennom tolking og hvordan tolkningen av visjonen som er ansvarlig for dem . C – Seksjon III : strekningen mellom Hola og Hola kors men Palmchaffhh bare , og krever at eieren av visjonen er flytende og hindrer overføring bare smalt , og Hola , så mye uhemmet uttrykk : og fortelle deg om hvordan tolkningen noen ganger . Kanskje den ettergivenhet i uttrykket av visjoner , og åpne døren på hvert bord, og et foredrag noe ulykke i disse dager , og her er jeg ikke imot uttrykk for visjoner som en vitenskap , men mot lempning i uttrykket av visjoner , og åpne den døren på alle bord og foredrag noe ulykke i disse dager, og her er jeg ikke mot uttrykket Visions som en vitenskap, men mot ettergivenhet i uttrykket, ikke undersøker, ikke spør om tilstanden i den visjonære, og ber om visjonen, dens ordlyd, og dens tid. Dette er ting som kreves for overfarten for å muliggjøre det optimale uttrykket , og derfor finner du blant uttrykkene som tåler hørselsvisjoner som sier at graden av korrekthet i hans uttrykk ved å lese det ikke overstiger femti i Cent !! Jeg sier ikke at det bare er Almtsahlain som har skylden , men at den første delen så vel som eierne tar feil – etter min ydmyke mening – Begrepet visjoner ikke bare dømmekraft , men dømmekraft og lær og praktiser ferdighetene med å oppnå og utvikle og mestre , de skiller seg fra person til person ; Ja, det er dømmekraft når Josef, Jakobs sønn, dem fred og velsignelser fra den Allmektige sa ~ Ijetbik som din Herre og lær deg tolkningen av samtaler og nåde til deg og hele Jakob, som fullført av foreldren av Abraham og Isak som din Herre vet, klok ~( Yusuf : 6 ). Ibn Abbas sa i sin tolkning ( og lærer deg tolkning av samtaler ) noe av visjonens uttrykk , og lærer deg så vel som å vite hva folk tolker ham snakke (3)). Ja , det er dømmekraft når Jakob , og når Abraham og Daniel og Muhammad over dem som profeter og fred , samt ledsagere når Abu Bakr, må Allah være fornøyd med ham og Omar ibn al – Khattab og Othman bin Affan og Ali ibn Abi Talib og Abdullah bin Abbas og Abdullah ibn Amr ibn al – Aas og Anas bin Malik Salman Al-Farsi, Huzaifa bin Al-Yaman, Aisha bint Abi Bakr Al-Siddiq, må Gud være fornøyd med dem alle , og andre . Men når andre ikke gjør det . . . , Er ikke alt en firaasa , men den inneholder firaasa , inspirasjon , og fradrag i Koranen, Sunnah, språk , ordtak , og andre ting som er kjent for å alle som er interessert i denne kunsten . Kom til høyre enige om å snakke om Abu Hurayrah, måtte Allah være fornøyd med ham sa : Jeg hørte Allahs sendebud være med ham si : ~ ikke bare profetier igjen av misjonærene ~ , de sa : Hvilke misjonærer? Han sa : ~Det rettferdige synet ~ (4) og dette er Bukhari’s ordlyd . Den datum av Imam Ahmad fred være med ham, sa han : ~ drømmer er sett av muslimer eller se ham ~ (5). Betydning : at åpenbaringen avbrutt av hans død fred være med ham og forblir det den lærer ham hva som bare vil være den visjonen som den troende ser , så vel som inspirasjon, nyheten som den vil bli lokalisert ikke profeter fortalte også profeten fred være over ham i en alder av ordtaket har vært i De forente nasjoner før du Mahdthon – enhver visjonær og det ble sagt : har rett og Bukhari sa : å ha rett på tungene . Det var ikke i min nasjon, inkludert en av Omar bin al- Khattab var ~ enige om (6). Han fortalte mange av de hellige om Omowo fraværende , ble også fortalt denne inspirasjonen , kan vi spørre, hvilken inspirasjon og hvorfor si i dag ? Jeg sier : Imam Ibn Hajar sa i Al-Fath : Hemmeligheten var i inspirasjonssyklusen i hans tid, må Gud velsigne ham og gi ham fred og dens overflod etter ham , overvekt av åpenbaring for ham, må Guds bønner og fred være med ham, som var våken og ønsket å vise mirakler fra ham , så det var passende at ingenting skjedde med ham i hans tid , og da åpenbaringen ble avbrutt av hans død, falt inspirasjonen for hvem Gud har utpekt for sikkerhet fra forvirring i det .. og ved å benekte at dette skjedde til tross for overflod og hans berømmelse er arroganse til de som benekter det . Ibn Hajar detaljerte i al-Fath forskjellen mellom inspirasjon og visjon og nevnte at inspirasjon er : det som beveger hjertet til en vitenskap om at han blir fristet å handle på uten slutning. Abizaid Dabbousi av imamer i springen , sa at det offentlige at det er ikke tillatt å handle bare når den har alle de argumentene i døren er tillatt , og sa ordene siste Sinear . han var profeten fred være med ham noen ganger kutte visjon følgesvenner Viabbarha en det enten på hans ord , Og dette er fra saken om utdannelse fra ham, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og det som fortelles om dette er det som ble rapportert av Ibn Sh Wahab sa : så profeten fred være med ham en visjon Vqsa til Abu Bakr sa : ~ O Abu Bakr , jeg så som om jeg gikk foran deg og jeg Vsbaktk grad Bmrqotin og en halv ~ og hemostats : klasse . Abu Bakr sa : O Allahs sendebud , Allah Iqdk til hans nåde og tilgivelse, og jeg lever etter deg to og et halvt år . Denne hadithen ble nevnt av al-Suyuti i de viktigste kjennetegnene og tilskrev den Ibn Saad, men den er mursal (7). Dette er en firaasa fra Abu Bakr . Ibn al- Qayyim sa sin bok ( rullebaner ) (8): ~ Fysiognomien var og vil forbli statusen til hjemmene :~ Vokt dere for tilbedelse, og dere er vi ~(9), og det bare fordi det er Guds lys som kaster i hjertet av sin tjener skiller han mellom rett og galt og den nåværende arbeidsledige og oppriktig og falsk . den nåværende arbeidsledige og sier : strømmen er utsmykket og analyse, de arbeidsledige mot ham , sa : kvinner forstyrret eventuelle tomme ornamenter er arbeidsledige , og som betyr at han skiller mellom en ting og mot ham, og denne fysiognomien i henhold til troens kraft på , det var sterkere tro det er en av dømmekraft . Ibn Masood kan Allah ha sagt om ham : Avars folk tre : Aziz Yousef, hvor han sa til sin kone : ( han sa at han kjøpte fra Egypt til sin kone Akrami hvilested kan være Infna eller vår sønn ) ( Yusuf : 21 ). datteren til Shoaib da hun sa : ~ Astijrh ~ ( historier : 36). Abu Bakr i Umar, må Allah være fornøyd når Astkhalafh . det var mange følgesvenner, Gud velsigne dem Athlon dem , og vennen må Allah være fornøyd med ham i forkant av det er den største nasjonens skjønn og etter Omar ibn al – Khattab må Allah være fornøyd med ham , det er det han sa til noe : Jeg tenker også, men han sa også , og nok i Frasth OK Te Rabbo i kjente stillinger – noe som ikke er feltet for samtalen vår (10), og som jeg også sa : dømmekammerater tror fysiognomi , og ut av denne typen fysiognomi av liv og lys, som Ahbhma Gud for hvem han vil av sine slaver , og som lever hjertet så og opplyst, knapt Frasth galt , bekrefter dette verset : ~ Jeg tror det var død Vohieddinah og fikk ham til å gå Nora inn mennesker som ham i mørket er ikke utenfor dem så vel som Zain for de vantro hva de gjorde ~( Anaam : 122 ). Dersom uttrykk for visjoner Balfrash det er mye når Aner ikke betyr at det avstår når andre , men jeg har den forskjellen i forhold til få og mange bare , kan det være i denne alderen av Gud gir ham fysiognomi , var Jah i diskusjon : « Frykt den innsikt av troende, er det sett av lys av Gud (11). i følge til den guddommelige hadith fortalt via Abu Hurayrah sa Abu Hurayrah sa : Allahs sendebud fred være med ham : at Gud sa : Det er uvanlig for meg og Lea var Aznth-krigen , og nærmere min tjener, noe jeg liker enn antatt av ham , og fremdeles nærmer Abdi seg til Balnoavl til jeg elsker ham , hvis jeg elsket deg hørt at han hører , og hans synet som han ser med , hånden som han slår med , og foten han går med , og spurte meg til Oattiynh , og mens min søker tilflukt til Oaivnh . Det jeg nølte med om noe er jeg en skuespiller som nøler med den samme troende død og jeg hater Madsth ~(12), og å være at det gjør ham dra nytte av det de hører fra vitenskap, visdom og forkynnelse av de gode opplevelsene som er nyttige, og gjør at den også ser at Guds lys er i himmelen og jorden fra statene om å stå, hans tro og hans tro . Han sa Mark Mnari i sin bok og kommenterte foredraget som gikk foran : ~ frykt innsikt fra den troende .~ fysiognomi : slutningskroppene til mennesker og former , og farger og hans ord , om hans moral og dyder , og laster , har Gud Tepe om oppriktighet, og sa : ~ hvis versene i Mtosameen ~ ( stein : 75 ), og sa : ~ du kjenner Besimhm ( Baqarah : 277 ), som er avledet av å si hoppa syv språklig moderfår , og kalte på de syv han bytter avstander i å holde , var fysiognomi underslag av Arif vurdere for eksempel personen og identifisere saken , som er av to typer : Den første : En type som oppstår for en person fra et sinn at han ikke vet årsaken – og det er en slags inspirasjon, som kalles den oppdaterte eieren, som i nyhetene : “ Hvis det er en modernist i denne nasjonen, så er det Omar. ”(13) Denne inspirasjonen kan være i en tilstand av våkne eller drømme , dette er den første typen Og sannheten er at den er : en tanke som angriper hjertet og spretter på den som et sprang Løven er på byttedyr, og denne firaasa er i samsvar med troens styrke . Seco nd : være industriutdannet , det vil si å vite hva farger, former og mellom temperament og etikk , naturlige handlinger , og visste at det var en konstant forståelse , sterk på fysiognomi (14). . . Konklusjonen Jeg kommer til det etter alt dette samtalet . . . Det er noen som krysser visjonen med inspirasjon, det er de som krysser den med inspirasjon, og det er de som krysser den med industri og utdanning, men det må påpekes her at det er bedre for en person å ikke si om seg selv at hans uttrykk kommer under overskriften fysiognomi eller inspirasjon, fordi dette er renselsen av sjelen, og Gud den allmektige sier : “ Ikke rens deg selv. du vet er avdekket ~( stjerne : 32 ). Begrepet visjoner er ikke bare basert på fysiognomi, men det er basert, og på den andre inspirasjonen, og oppfinnsomhet i det vitenskapelige baserte uttrykket på kunnskapen om Koranen og Sunna og kunnskap av opprinnelsen til denne fortolkningskunsten i betydningen eller avledningen av navnene og et eksempel på dette blir fortalt i Saheeh Muslim fra Anas ibn Malik Han sa : Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa: “ En natt så jeg de sovende som om jeg var i garnisonen til Uqba ibn Rafi, og vi kom til Rutab fra Rattab Ibn Tabab – en mann fra folket i Medina tilskrev ham denne typen god våthet – Han sa, må Guds bønner og fred være med ham : Så jeg vendte storhet for oss i denne verden og konsekvensen for oss i etterlivet, og at vår glede »(15) , som er oppfylt og avgjort dens bestemmelser . Budbringers fred være med ham den første hindringen : en konsekvens, Rafie : ansiennitet og lystig : religionens stabilitet og fullføring av dens bestemmelser . Noe annet enn hermeneutikk Balostakkak : tolkning som treffer ordspråk og likhet : fortalt av Bukhari i sin Saheeh fra Abdullah ibn Umar at profeten, fred være med ham, sa : ~ Jeg så som om opprørshodet, en svart kvinne kom ut av den byen – inntil Bmhaah ble sagt : Mhaah av stor vekt, som er al – Juhfa – som er navnene på stedene i byen – så jeg uttalt at byens pesten ble overført til det . “(16) Muhallab sa : Dette vision of the Department of vision expressive. Det ble rammet av idealene, og ansiktet til representasjon som er avledet av navnet på ( svart ), to ord : dårlig, og sykdommen hvis det ble installert to ord med hverandre til venstre ord til deg : svart, Valrcol hellig fred være ved ham utgang, inkludert En samling av hennes navn, og utbruddet av poesien hennes tolket også, at det som vekker ondskap kommer ut av byen . Hun bemerket her at ikke all svarthet rynket pannen i en drøm som visjonene som jeg fortalte deg : Du bør vurdere flere ting, blant annet tid på Åpenbaringen, og byen var den gang landet infisert, så bevist Aisha, måtte Allah være fornøyd, sa : ~ Vi har gjort byen til et Oba land Gud ~ (17). Profeten kalte hellig fred være med ham for å formidle Gud Abaha til den kjekke sa : ~ Å kjære for oss, byen og bevege deg beskyttet av den kjekke ~ (18), så du kan se bak synet og fargen på svart , dermed uttrykt sin avledet fra suverenitet er ikke fra dårlig , og så det som er viktig her er mangfoldet av uttrykk og dets metoder , og mangfoldet av uttrykket til sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, for visjoner og sendebudet av Gud var med sine følgesvenner som ville uttrykke visjonen og fortelle dem årsaken til hans uttrykk som det forrige eksemplet . . . Ta også dette eksemplet : På autoritet fra Abu Musa på profetens autoritet, må Guds bønner og fred være over ham, sa han : Jeg så i en drøm at jeg vandret fra Mekka til et land med palmer, så han og jeg gikk til det punktet at det var Al-Yamamah eller Hajar. Så hvis Madinah smekker, og jeg så i synet mitt at jeg ristet et sverd, ble brystet hans kuttet av. Han ble skadet av de troende på en søndag, så en annen ristet ham, og han returnerte det beste som var. Så det er hva Gud førte med seg fra erobringen og innsamlingen av de troende, og jeg så også på den en ku, og Gud er god. Så hvis de er en gruppe av troende på en søndag, og hvis godhet er hva Gud har brakt med seg etter belønning av ærlighet som Gud har brakt til oss etter dagen i Badr ~ . Dette er teksten i en muslimsk (19) . Valmlahz her at profeten fred være med ham fortelle følges visjon og han sa, og denne utdanningen fra det , og som også fortalt av Ahmad i sin Musnad fortalt fra Anas at Allahs sendebud fred være med ham, sa han : ~ jeg så mens du sover se om jeg Mirdif ram var Zbh mitt sverd brutt , har vært å plassere jeg drepe eieren av bataljonen , og en mann av folket i huset mitt dreper ~ (20),. drepe Allahs sendebud fred være over ham Talha bin Abi Talha eier av vantro banneret , og drepte Hamza bin Abdul krav kan Allah være fornøyd med ham . Al- Nawawi sa i å forklare den sanne muslimen Kommenterer til hadiet til Ibn Abbas : at Allahs sendebud fikk meg til å si til sine følgesvenner : “ Den som blant dere ser en visjon, l og fortell det, gi det til ham . . . ~ Etc. (21), sa dommeren :betydningen av begrepet de ofte gjør også, som om han sa : ville . I moderne induksjon klar over visjonen, og spørsmålet om tolkningen, sa forskerne : en bærbar datamaskin og be om at Gud velsigne ham og lære dem å tolke dyden og inkludere I henhold til hva Gud den Allmektige vil informere det usett, og det kom i den autentiske hadithen av Al- Bukhari. Han, må Guds bønner og fred være med ham, sa : Mens jeg sov, kom jeg med en kopp melk, og jeg drakk den slik at jeg kunne se vannet . ”(22) Hadithen er allerede nevnt, og den var den første av sendebudet, må Guds bønner være over ham. Han ga melken til kunnskapen , og det er viktig for oss her når vi snakker om lovligheten av å lære visjonen og spørre om det som kom fra fortellingen om Abu Bakr bin Salem at Guds bønner og fred være over ham. Han sa til dem : “ Gi det. ” De sa , O Guds sendebud, dette er kunnskapen som Gud ga deg , så han fylte deg med nåde , så jeg foretrakk en skønhet og jeg ga den Omar Han sa :“ Du ble skadet. ” Her , må Guds bønner og fred være over ham, fra følgesvennens nyheter om å låne ut visjoner til deres avhør av dem . Han, må Gud velsigne ham og gi ham fred, som Ibn Hajar sier i Al-Fath : Han var flytende i visjonens uttrykk, og han hadde en deltaker i det blant dem fordi mangfoldet av dette ordtaket ikke er gitt til dem som trente i det og stolte på en kvinne . Han kommenterte hadithen og sa : I hadithen var lærdens legitimitet til å stille spørsmål og teste sine ledsagere i deres tolkning . Han sa et annet sted : dyden til uttrykk for synet , hva det innebærer tilgang til noe av det usett og hemmelighetene til organismer (23). Den krysset også må være kjente lignelser i Koranen og dets betydning , og for å vurdere varslings og ordtak og avledning av språk og deres betydning og være en verden av hva som skjer på tunger av mennesker , og det trenger krysset i tillegg til å lære mye om seerens tilstand , er det ingen feil å spørre ham om sitt arbeid eller hans jobb , alder , sosiale status og alt Det han anser nødvendig er det som bevises av kunnskapen om hans problem eller hans synet , og krysset her er som en lege. Hvis pasienten holder tilbake informasjon om sykdommen sin, kan han gjøre en feil i diagnosen og foreskrive feil medisin til ham, og det er nødvendig å ikke skynde seg til spørgeren og den ansvarlige, og det ble rapportert fra Ibn Sirin, må Gud vær nådig med ham, at han var Hvis det er en mekanisme for et visjonsproblem der han holdt seg full av dagen, spør han eieren om seg selv, sin bransje og hans folk, og dette kan selvfølgelig skje med den ferdige krysset og det er ikke synd for ham å slukke en slik tid, og det er ingen tvil om at det meste av det som ble fortalt på Ibn Sirins autoritet, ikke trenger lang tid på å uttrykke det og tenke på det. Men jeg nevnte ham fordi tilstedeværelsen av dette fra ham til tross for hans knapphet og hans uttrykksdyktighet er bevis på viktigheten av fortelling, og fortelling er nyttig for å verifisere fortellerens ord og bli kjent med hans tilstand når det gjelder rettferdighet, sannferdighet, rettferdighet og visjonstid . . Og andre ting som kan være behov for ved overfarten, og ikke burde kjede seg eller sint spørsmål som krysser – spesielt – når du ikke vet noe flytende så mye faller i denne alderen som et resultat av telefonsamtaler fra mennesker – mann eller kvinne – ikke kjenner dem krysset, trenger det å stille spørsmål Hans spørsmål om dem kan bli avvist av noen av spørsmålene og tolkes ved å forstyrre hans privatliv . I tillegg til spørsmålet om en viktig religion ved krysset, og administratoren må være ærlig i svaret Vslah mann eller ondskapsfolk, med et sterkt forhold, sa kunst : å spise honning for en muslimsk tolkning søthet av Koranen og den mannlige i sin hjerte, som er den utro søtheten til verden og Gnimetha, Valray i kontrast til religion, trosbekjennelser og land må – når man overfører syn – ferdigheter overføres til krysset, og å fortelle ham om eieren, mann eller kvinne, hans sosiale alder . . . Etc., og alt det han ser som krysset er nødvendig for å uttrykke den overførte visjonen ble nevnt av Ibn Hajar interesse for ordene fra profeten fred være med ham : ~ Fra synet av Vliqsa Oabbarha ham ~ (24) vers sa : ~ Vliqsa ~ for å minne historien sin og følger brøkene til ingenting er igjen av dem. Kutt effekten hvis du følger den . Sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, spurte og spurte, og han er Guds sendebud . Det kom i hadithen : En mann ved navn Muti’a ibn al-Aswad så i drømmen at han ga ham en pung med datoer , så han nevnte at for Guds profet, måtte Guds bønner og fred være over ham, og han sa : “ Har noen av døtrene dine vært gravide? ” Sa han. : Ja, med en kvinne fra sønnen min . Laith . . Hun er mor til Abdullah. Han, må Guds bønner og fred være med ham , sa : “ Hun vil føde en gutt. ”Og hun fødte en gutt , så profeten, må Guds bønner og fred være over ham, kalte ham Abdullah og Hanakah med en dato og kalte ham velsignelse . . Denne hadithen ble nevnt av al-Haythami i Majma ‘al-Zawaid (25) og tilskrevet al-Tabarani , og den var ikke inkludert i en av de ni bøkene . 77 ________________________________ (1) Yusuf : 43 (2) Ibn Hajar . Op – (434 \ 12) (3) Elvir og Zabadi – tolkning av Ibn Abbas . Op. Cit. P. 193 (4 ) Fortalt av Bukhari i boken om uttrykk for dørmisjonærer , se åpningen (12 \ 375 ) – op – fortalt av 0 Ahmad i Musnad Abu Hurayrah – en referanse tidligere . (5 )) Fortalt av muslim i bønnebokdøren er forbudt å lese Koranen i bøyning og nedbøyning som i kjernefysiske ( 4/196 ) – op -. (6 ) Fortalt av Bukhari i Book of Virtues of the Companions døren til dyderene til Umar ibn al – Khattab, som i åpningen (7/42 ) – op -, og muslim i boken om dyderne til Companions door av dyderene til Umar ibn al – Khattab, som i kjernefysiske ( 15/166 ) – forrige referanse -. (7 ) Jalaluddin Suyuti – store egenskaper – (2 /115 ). (8 ) rullebaner mellom hjemmene pass opp for tilbedelse og din hjelp vi søker til Muhammad ibn Abi Bakr Ayoub Zorai – Arab Book House – Beirut , i 2, i (1393 – 1973 ) for å oppnå : Mohammed al – Feki . ( S. 115 ). (9 ) lys : 5 . (10 ) جاء في الحديث الصحيح الذي أخرجه مسلم من طريق ابن عمر عن عمر قال : قال : عمر : ( وافقت ربي في ثلاث : في مقام إبراهيم وفي الحجاب وفي اسارى بدر ) انظر : النووي شرح صحيح مسلم (167 \ 15 ), ولا شك في فضله رضي الله عنه كما قال حين احتج نساء النبي عليه في الغيرة : عسى ربه إذ طلقكن أن يبدله أزواجأ خيرا منكن فنزلت الاية بذلك , وجاء في الحديث الذي ذكره مسلم أيضأ موافقته في منع الصلاة على المنافقين ونزول الأية بذلك (167 \ 15 ) وجاءت أيضأ موافقته في تحريم الخمر , قال النووي : فهذه ست وليس في لفظ الحديث السابق ما ينفي زيادة الموافقة , والله أعلم . (11 ) رواه الترمذي في كتاب تفسير القران باب تفسير سورة الحجر . ورواه الطبراني والبخاري في التاريخ , وحكم عليه الألباني بالضعف . (12 ) أخرجه البخاري في كتاب الرقاق باب التواضع (11 /341 ) كما في الفتح – مرجع سابق -. (13 ) يشير إلى الحديث الذي سبق ذكره في فضل عمر وسبق تخريجه ص 58 (14. ) Mohammad Razi Almsthr Bouktaib analfabet – fysiognomi guide til kunnskap om etikk av mennesker og deres natur som om de var en åpen bok – prestasjonen til Mustafa Ashour – publiserte Koranbiblioteket 21-22. (15 ) fortalt av Muslim i sin Sahih i Book of Revelation, som i atom (15 / trettiett ) – op -. (16 ) Fortalt av Bukhari i boken om uttrykket hvis døren så at ting ut av Keh og live her sist gjenstand (12 /425 ) og i døra : svarte kvinner (12 /426 ) – op -. (17 ) Fortalt av Bukhari i boken om dyder av byporten til hat for profeten fred være med ham at byen naken erobring (99/4 ) – op – muslim i Hajj- boken og døren til byen favoriserte gulrot i en bolig by å forklare atom (9 /0 15 ) – op -. (18 ) Fortalt av Bukhari i boken om dyder av byen , i døren til hat mot profeten fred være med ham at byen ble avdekket som i erobringen – den forrige referansen . ( 4/99 ), som forklart i den kjernefysiske sanne muslimen . Forrige referanse . I boken til Hajj og døren til byen favoriserte gulrot i en boligby (150 \ 9 ). (19 ) Godkjent og uttale av Muslim See : Fath Bari , en bok i dyder av profeti snakk om tegn (627 \ 6 ) – op -. Og for å forklare kjernefysisk muslim i boken Åpenbaring (31 \ 15 ) • op .. (20 ) Fortalt av Ahmad i resten av palmen Almktherin i håndflaten til Anas bin Malik . (21 ) fortalt av Muslim i Book of Revelation, som i atom (30 \ 15 ) – op -. (22 ) mens jeg sov, kom jeg Bakdh melk og drakk av den til jeg ser vanning . . Tilbud utladet s. 30 . (23 ) Ibn Hajar Fath al – op – (440 437 394 \ 12) 0 (24) gir alumna, s. 65 . (25) Al -Haythami – forrige referanse – (7/184) ** Sitert fra Dr. Fahd Al-Osaimi…

Vi forklarer de som leser det, ting vil være lett for ham eller ham etter å ha blitt sliten