Og den som ser at han rømmer og går inn i et hus og lukker døren, og huset er koblet til hus, det indikerer frelse fra bekymring og nød, og hvis han er syk, vel ….

…Daniel sa: Den som så at han hadde dødd og folk gråt for ham, de sørget for ham, vasket og pakket ham inn i linningen, bar ham på kisten og begravde ham i graven, alt dette indikerer korrupsjonen av hans religion, og hvis han ikke ble begravet, indikerer det godheten i hans saker ….

…Den som ser at han er i et rom eller rom, han er trygg fra det han frykter og advarer, fordi Gud den allmektige sier: ~Og de er trygge i rommene .~…

…Al-Kirmani sa: ~Den som så at han svømte i en elv eller et rom i den, så er dens tolkning som havets tolkning, men kongens sted vil være den som er uten ham .~…

Og den som ser at han har falt fra et tak, en vegg, et tre eller et fjell eller lignende, så blir ikke saken han er i fullført for ham, og han når ikke det han vil ved å avstå fra det og fullfører ikke for ham det han håper og når ikke det han vil, og det kan indikere fallet for noen som har en mangel i sin religion, er relatert til hans engasjement i synder, oppviglinger og villedende handlinger ….

…Hvis han ser hvitt hår i ansiktet mens han plukket det, er hans ære og hans religion borte, og noen av dem sa at speilet er en kvinne og hennes brokenhet er hennes død, og hvis han ser i speilet skjeden til en kvinne , kommer han til skjeden, og hvis han ser ut som om han vandrer i et speil, er han i en sak at han ber om en skjede, og hvis han ikke er i stand til å fjerne henne på grunn av det store antallet rust, da finner han ikke skjeden ….

Og hvis han var i et klær eller i et kar, gikk han ut på grunn av en kvinne ….

Og den som ser at han er i et skip i regnvann eller en dam, så strømmer verden over ham og øker i sin religion mye godt, og han blir fortsatt belønnet for seg selv og pengene sine ….

…Den som ser en hersker i et hus, eller går inn i en moske, en by eller en landsby, så er det bevis på at det oppstår en ulykke for folket på disse stedene, for Gud allmektig sier: “ Hvis kongene kommer inn i en landsby, ødelegger de det . ”…

…Hva er grunnlaget for det i hjertet av mening i uttrykket , som gråt uttrykke glede , og død i livet? Som er vanlig blant uttrykk for uttrykksmetoder ; Uttrykk i hjertet av mening , som gråt krysset over med glede , og død uttrykke liv , og dette ser jeg bruk når det er en dårlig mening , det blir optimisme , og hva jeg har funnet fra bevis som støtter denne tilnærmingen er hva som kom i ordet fra den høyeste : ( Hvis Gud viser dem litt i drømmen din, og hvis han viser dem mye, ville du mislykkes og du ville være løsrevet i saken. Men Gud velsigner deg, han er klar over de samme brystene (43), og som han viser dem når du møttes litt i øynene dine og reduserer deg i deres øyne, slik at Gud bestemmer en sak som var i kraft, og for Gud vil saker komme tilbake (44) ( Al-Anfal : 43, 44). Mujahid sa : Gud viste dem livet i en liten søvn . Han ba profeten være fred med ham ledsagere som ble festet til dem . Sayyid Qutb sa : synet er oppriktig i reell betydning , en liten profet fulgte etter. dem og de er mange tall , men få musikken deres , litt tyngde i kampen … osv . Som s arties ansikt tilsvarer ansikt gjentatt syn, profetisk oppriktig i det makroskopiske bildet av de to sidene , slik at de troende ser de vantro noen få , og ser de vantro de trofaste få , slik at begge lagene Aggrey skal gå til kamp . grunnen til at de vantro ser de trofaste få ; som Razi sa : ikke forberede vantro Ka klare , og Ajtraoa troende Avhengig av meg fortalte jeg dem , så overrasket og forvirret folkemengden dem . . . Inntil han sa : Det er en motstand i å minimere de to partiene kjent som meditasjon . Hvis de vantro faktisk var mange , og de troende var få , og profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, hadde noen få i synet , kom han til stor visdom , det vil si at Gud tør de troende mot de vantro på slagmarken , og dette hjalp de troende til å oppnå seier , og Gud vet best . Og det er et bilde i nærheten av dette , slik at slektninger noen ganger handler på vegne av hverandre i en drøm , så vi kan se onkelen , og betydningen er en annen onkel , og vi kan se en av brødrene , og betydningen blir brukt på en annen bror , og så videre ….

Og noen av uttrykkene sa: Den som så at han selv var i en festning og hun er en velgjører, og hans gruppe er med ham og hans økning, da er han trygg fra sine fiender og har vunnet det som kreves, er rettferdighet i sin religion, og er håndhevbar i sin sak, og i alle fall ser en person seg selv i et slott på en hvilken som helst måte, så er det prisverdig hvis han ikke har det som er forkastelig i kunnskapen Uttrykk ….

Og den som ser at han blir plassert i graven, og en fornekter og en fornekter, de spør ham, for det indikerer at kongen sender agenter til ham i orden og krav, og hvis han ser at han svarer dem med et riktig svar, da er han trygg fra sin side, og hvis svaret er feil, avviser han det ….

…Hvis bevisene på prakt og rikdom ble gjentatt i visjonen, ville det komme tilbake til autoritet . Og uansett hvilket bevis på tristhet og angst som styrkes i det, har det blitt en frykt for myndighetens autoritet, fordi det er den største frykten, og det kan bli død ….

…Den som ser at han har konvertert fra islam til en av de falske religionene, så begår han synder, og det ble sagt ydmykelse og forakt, og den som ser at han tilber ilden, så blir han fristet med sultanen, og hvis ilden er sovende så søker han forbudte penger, og den som ser at han tilber et avgud av tre, så nærmer han seg en falsk mann til en ond mann. Sølv, det kommer til en kvinne i noe som ikke er passende, og hvis det er av gull, så nærmer han seg noe han hater, og det vil skade ham fra det, og hvis det er av kobber, jern, bly eller noe sånn, så nærmer han seg verdens forespørsel, og hvis den er av stein, nærmer han seg en hardhjertet mann. Fra keramikk og lignende nærmer det seg den som ikke har noen fordel. Og i setningen er det ikke prisverdig å se avguder…

Og den som ser at han har kledd ham, gitt ham og kledd ham i ære og kjører ham montert, så vil han treffe sitt sultanat fra ham, og hvis han er kvalifisert til å påta seg en jobb, må han ta over ….

…Begynnelsen av dagen indikerer begynnelsen på kommandoen som den personen som drømmer om, og midten av dagen indikerer midten av saken, og slutten av dagen indikerer slutten på saken . Og den som ser at noe har gått tapt for ham og finner det når daggryet eksploderte, så må han bevise overfor motstanderen hva han benekter, ifølge vitnesbyrdene fra vitnene, fordi Gud den allmektige sier : « Gryningens opplesning ble vitne til . ” Og den som ser at hele tiden er dag og ikke natt, og solen ikke setter seg, men snarere snurrer seg rundt himmelen, dette indikerer at sultanen gjør sin mening og ikke konsulterer en minister om hva han vil ha fra saken ….

Maur : mye, så de rekrutterte, og å se dem på sengen er barn, og å se maur indikerer den samme visjonæren, og det ble sagt at de er i slekt med ham, og det ble sagt at maurens utgang fra hullet deres er en dysterhet, og å se maur på pasienten sin død, og å kjenne maurens ord er et mandat, for Salomos historie, fred være med ham. Og den som ser maur komme inn i hjemmet sitt med mat . Det beste av hans hjem florerer . Og den som ser maur som kommer ut med mat fra hjemmet sitt, er fattig, og maurene som kommer ut fra nesen eller øret eller andre organer, indikerer at visjonens person dør som martyr, hvis han ser seg glede i utgangen, og hvis exit er dårlig, så han er redd for det, og maur er en svak og forsiktig person, og mange av dem er rekruttert eller Offspring, eier, eller livet lengde . Og den som ser maurinn i en landsby eller et land, en soldat kommer inn i landet, og hvis de forlater det, bærer de det, og hvis han ser at maurene flykter fra et land eller et hus, så bærer tyvene noe fra det plassering og det er en bygning, fordi maur og arkitektur ikke møtes . Og det store antallet maur i et land uten å skade noen, indikerer overflod av folket i landet ….

Og den som ser en maur med mat i munnen mens han er forbløffet, så tolkes det at han er en flittig og flittig person som søker næring, la ham overtale (bli overbevist om det som er igjen uten språk … for Herren gjør ikke overse en maur ) ( Hvis den tid kommer, så stå opp … og hvis han forutsetter en leder av sin søvn )…

Maur i en drøm er svake mennesker, bekymringsfulle mennesker, og de blir krysset av soldater og familie . Og den som så maurene på sengen hans, mange av barna hans . Og den som ser den flyr og er syk, han vil dø eller reise . Det indikerer fruktbarhet og levebrød fordi det bare kan være på et sted der det er levebrød . Og hvis pasienten ser at maurene løper gjennom kroppen hans, vil han dø . Og den som ser maur komme ut av hulen sin, de vil få dem . Og den som ser maur komme ut av et hus, hans familie sier om døden . Hvis maurene har en vinge, indikerer de ødeleggelsen av mange soldater . Og den som ser maur komme inn i hjemmet sitt med mat, vil øke godet for sitt hjem, og den som ser maur bringe mat ut av hjemmet sitt, vil være fattig . Og utgangen av maurene fra nesen, øret eller andre organer mens de er lykkelige, indikerer dermed seerens død som martyr . Og den som så at han hadde drept en maur, begikk en synd på grunn av et svakt folk . Og den som hører maurens ord og er egnet for emiratet, han vil motta det, ellers vil han få fruktbarhet og godhet . De store krigsmaurene dreper dem, de syke de dør, og de som vil reise er slitne og tapt ….

…Den som ser maur komme inn i huset hans, han skal beskytte seg mot dem ….

Og den som ser maur i noe av maten, det tolkes av høyden eller hykleriet i den tingen ….

…Forkynneren Abu Saeed sa at mange maur tolker sultanens hær ….

…Jaafar al-Sadiq sa at maurenes visjon tolkes på fire aspekter av husstanden, slektninger, gruppe og penger ….

Og den som ser et teppe i et fremmedes hus, og han ikke kjenner teppet eller stedet, så indikerer det en endring i hans tilstand, og hvis han ser det brettet eller brent, blir det tolket som hans død i fremmedhet ….

Og den som ser at han ødelegger et hus, et hus, en gammel butikk eller lignende, så får han mye godt ….

Og den som ser at han er på et fjell og har blitt et godt resultat, da er eieren av dette stedet nådig mot hjorden sin og får penger og nåde for den som søker ….

Og den som ser en rød rose på et tre i sin tid, det indikerer at barnet har skjedd, og når det gjelder rosene som ikke var i hans årstid, indikerer det en ulykke fra sønnen hans ….

Og den som ser at han er bundet av et av medlemmene sine til en annen person, han vil sammenligne ham i sine handlinger, enten de er godartede eller forkastelige, og når det gjelder å binde båter, kommer de i hans klasse og det som knytter alt i hans klasse og sted ….

Og den som så at han plukket en rose fra et tre, det indikerer tristhet og gråt ….

Og den som ser en rød rose på et tre i huset sitt, det indikerer glede fra hans slektninger og familiemedlemmer ….