…Honning er i en drøm penger fra halal arv, eller penger fra bytte eller selskap . Honning for religionens folk er søtheten av religionen, resitasjonen av Koranen og rettferdighetens gjerninger, og for folket i denne verden er det en ødeleggelse uten tretthet . Honning er litt levebrød fra et ansikt som er sliten . Hvis han så at himmelen regnet kjære, indikerer han Saladin . Kanskje indikerer honning sødmen til en kvinne eller en mann, slik den kom i hadithen : til du smaker honningen hans og han smaker din. Kanskje indikerer honning bekymring, beklagelse, misunnelse og å beskytte mot plottene til misunnelige, fordi honning samler fluer, veps og maur . Honning filtrert med ild løslatt etter motgang, ble født etter slutten av hans måneder, og en kone etter slutten av hennes iddat, og penger som kan bli oppblåst med zakat, kunnskap som er reddet fra kjetteri og mistenksomhet, og veiledning som ikke er men likevel villedet . Ren honning er penger . Og det ble sagt : Det er penger i tretthet . Honning er en kur mot sykdom . Og det ble sagt : Å spise honning indikerer at en elsket klemmer og kysser . Og den som spiser brød med honning, han skal tjene til livets opphold ….
Drømmer om maur og edderkopper i et rom
(141 betydninger av å drømme om maur og edderkopper i et rom)…Landsbyen : det velkjente betegner seg selv og dets folk og hva som kommer fra det og er kjent av det, fordi stedet indikerer folket, som den allmektige sa : ~ Spør landsbyen, ~ som betyr folket . Kanskje indikerte landsbyen bolig for urettferdighet, kjetterier, korrupsjon, avgang fra gruppen og avvik fra meningsfellesskapet til folket i Medina, og det er derfor Gud den allmektige kalte undertrykkernes rolle i sin bok i landsbyene . Det kan referere til maurens hus, og maurens hus refererer til landsbyen, fordi araberne kaller det en landsby . Den som ødelegger en landsby eller ødelegger den, eller ser den ødelagt, og de som er i den er borte, eller en strøm er borte i den eller brent med ild, og hvis det er kjent, kjører myndighet over den, og dette kan indikere gresshopper , villmark, kvist og rente . Og fyll ut maurtue på taket på huset, så vel som opp ned som laget det med alkov av maur eller slange, bortsett fra folk i landsbyen med urettferdighet og aggresjon, og på en kirke eller et hus kjent for umoral, og den som ser at han har kommet inn i en befestet landsby, dreper han eller kjemper fordi Gud den allmektige sier : “De kjemper ikke alle sammen bortsett fra i befestede landsbyer . ~ Og det ble sagt at den som så at han gikk fra land til landsby, da ville han velge en ydmyk sak fremfor en fin sak, eller han har gjort en god gjerning som han synes er god, eller han har gjort godt som han tror er ond, så kommer han tilbake fra det, og ikke med påstand, og hvis han ser at han kom inn i en landsby, så følger det Sultan, hvis han går fra en landsby, så vil han flykte fra vanskeligheter og hvile, fordi Gud den allmektige sier : ~ Bring oss ut av denne landsbyens undertrykker av folket .~ Hvis han ser at en velstående landsby har blitt ødelagt og gårder er inaktive, er det en veiledning eller ulykke for eierne . Og hvis han ser den full, så er han godheten til religionens mestere ….
…Doe : Vjarih Belle Arab, det føltes som en jaktet doe, den er plottet eller Bjarah con woman Wiczugea . Hvis han så det som om han kastet en doe med en stein, indikerer det at hans kone ble skilt, at hun slo eller samleie med en hushjelp . Hvis han så ut som om han hadde pleiet henne med en pil, ville han skyte en hushjelp . Hvis en doe blir slaktet og blod søler fra henne, må han være en hushjelp . Den som gjør hjort, snubler over denne verdens glede, og den som tar en hjort, han slo en arv og mye godhet, og hvis han så en hjort, ville den hoppe på den . Hvis kona hans ble fanatisk, og den som så at han løp i sporet av en maur, økte styrken hans . Og det ble sagt at den som ble en antilope, ville øke seg selv og pengene sine . Og den som tar en hjort og fører den inn i huset sitt, han skal gifte seg med sønnen sin . Og hvis kona hans var gravid, fødte hun en gutt, og hvis han flådde en gasell, begikk han hor med makt med en kvinne . Det ble fortalt at en mann så ut som om han var en hjortekonge, og deretter fortalte han om synet ved en kryssing og sa : Du har tillatte penger, eller gift deg med en gratis, sjenerøs kvinne . Det var slik . Og spis fawn kjøtt fra en vakker kvinne . Og den som slo frykt, slo et barn . En hushjelp, Belle og monsteret, er også en kvinne . Og dyrets kalv blir født . Og skinnet til dyret og antilopen og håret deres, og fettet og magen, penger fra kvinnene . Og den som kaster en gaselle for å fange, han vil prøve å vinne den . Og det ble sagt at den som gjør hjort eller noe fra dyret, vil trekke seg fra det muslimske samfunnet ….
…Jordens valmue : alt betegner skurker til mennesker og deres vanlige folk og deres ondskap, hvert dyr er for navn, karakter, arbeid, skade og fiender . Og maur er tyver og usett ….
…Visjonen til Al-Mobtan på myndighet av Makhzum bin Hani Al-Makhzoumi på autoritet fra sin far – og hundre og femti år har gått over ham – sa han : Når den natten Guds sendebud må Gud velsigne ham og gi ham fred, ble født, en revnet iwan ristet og fjorten balkonger falt fra den, og Persias ild ble slukket og slukket ikke tusen år før det , og innsjøen steg ned. Saveh , og mening Mobman Ebla har vanskeligheter med å lede gudfaren til hestene, ble kuttet av Tigris og spredt i landet hennes , da han ble fraksjonell forferdet hvilken mening Vsber skulle oppmuntre , og så synspunkt som ikke skjuler det for hans ministre og Mrasbeth Han satte sin krone og satte seg på sengen og sette dem til ham da de møtte ham fortalte dem på ham som sendte dem i det og inviterte dem og mens de er sånn, når en bok ble nevnt for ham i den døende ut av ilden , han økte fra hans nød , og de frafalne sa : Og jeg reformerte kongen Gud , jeg så denne natten – og fortalte ham synet i kameler – da sa han : Hva er denne Yamauban, og han visste for seg selv om det – da sa han : Ulykke Det er fra araberne , så han skrev på det : Han som brøt kongenes konge til Nu’man ibn al-Mundhir , men etter at han rettet til en mann som visste hva han ville spørre ham om , og han rettet til ham Abd al-Masih bin Amr bin Hayyan bin Baqila al-Ghassani. Da han kom til ham, sa han til ham : Vet du hva jeg vil spørre deg om det? Han sa : La kongen fortelle meg om jeg har kjennskap til ham. Ellers fortalte jeg ham hvem han kjenner . De forteller deg hva meningen var , sa han : klar over det gratis Jeg bodde i utkanten av al – Sham sa til ham Facet , sa : døden spør ham hva jeg spurte ham, og jeg savnet svaret hans , han red Abdul Kristus kamel til og med presentert på Facet har overvåket døden og hilst på ham og livet gjorde ikke Ihr Facet Gowaya han skapte Abdul Kristus. Han sier en døv mor som hører samlingen i Jemen og nevnte syv vers av poesi . Da Satih hørte håret, løftet han hodet og sa : Kristi tjener på en kamel som faller ned på taket, og han har oppfylt graven. Ashawah-dalen og Sawa-innsjøen rant over, og Persias ild ble slukket, så Levanten er ikke for Shama-overflaten, hvorfra det kommer konger og dronninger etter antall balkonger og alt som kommer. Så tilbrakte Satih plassen sin, så Abd al-Masih dro på en reise og han sa – og han nevnte syv vers av poesien for ham. Da Abd al-Masih kom til Kashri, ble jeg fortalt at jeg sa Suatih sa til han hadde fjorten konger blant oss, som var saker og ting. Ti av dem styrte over fire år, og resten til Othman bin Affans arv – må Gud være fornøyd med ham – og fra visjonen som fant sted, kan det som ble bestilt av Abdul-Muttalib bin Hashem, profetens bestefar, kanskje Guds bønner og fred være med ham, som gravde Zamzam etter Anders sin plassering og tilgav dens virkning. Ibn Ishaq fortalte meg Yazid bin Abi Habib al-Masri, på myndighet av Murthad bin Abdullah al-Yazni, på autoritet til Abdullah bin Zaryer al-Ghafiqi, at han hørte om Ibn Abi Talib – må Gud være fornøyd med ham – hadith av Zamzam oppstår da han beordret Abdul Muttalib å grave den, så Abd al-Muttalib sa at jeg sover i Da steinen kom til meg, sa han : Jeg graver godt. Han sa : Jeg sa, hva bra? Han sa : Så gikk han bort fra meg. Da dagen etter kom tilbake til sengen min og sov i den, kom han til meg og sa : Grav en brønn . Han sa : Så jeg sa : Det er ikke riktig . Han sa : Så dro han . Da morgendagen var dagen, kom jeg tilbake til sengen min og sov i den , så han kom til meg og sa : Grav den galne , sa han : Så jeg sa : Hva er den som er sinnssyk? Han sa : Så forlot han meg . Da dagen etter kom tilbake til sengen min og sov i den, kom han til meg og sa : Dig Zamzam , han sa : Jeg sa : Hva er Zamzam? Han sa : Aldri blø eller sørge , de største pilegrimene blir vannet , og det er mellom kornet og blodet , i gropen til den mektige kråken , ved landsbyen til maur . Ibn Ishaq sa : Når mellom ham som angitt av stedet og visste at han hadde ratifisert i morgen, ble Bmaolh og sønnen Harith bin Abdul Muttalib ikke ham den dagen født annet enn da han så ut til Abdul stor etterspørsel, visste Quraish at da han innså at han behov og de til ham og de sa : O Abdul Muttalib det vel vår far Ismael, og at vi har rett i det . Så vi var med deg i det . Han sa : Jeg gjør ikke denne saken. Denne saken ble tildelt den uten deg, og jeg ga den blant deg . Så de sa til ham, så gjør vi rettferdighet mot ham , for jeg forlater deg ikke før vi krangler med deg om det . Han sa : Så gjør mellom meg og deg hvem du vil, jeg dømmer deg for ham , de sa : Prestinne Bani Saad bin Hudhaim? Han sa : Ja , han sa : Og det var under tilsyn av Levanten, så Abd al-Muttalib red med en gruppe av farens sønner fra Bani Abd Manaf og red fra hver stamme fra Quraysh i Nafar. Han sa : Og landet er altså en kontingent . Han sa : Så de gikk ut selv om det var noen av disse skiftene mellom Hijaz og Levanten. Muttalib og hans ledsagere var tørste til de ble sikre på døden, så de søkte fra Quraysh-stammene med dem, og de nektet og sa : Vi er i en metafor og frykter for oss selv som det som skjedde med deg . Da Abdul Muttalib så hva folket gjorde og hva han frykter for seg selv og sine følgesvenner, sa han : Hva ser du? De sa : Vi har ikke sett annet enn å følge din mening, så vi gikk gjennom det du vil . Han sa : Jeg ser at hver mann av dere graver det for seg selv når dere nå har mye styrke. Hver gang en mann dør, skyver følgesvennene ham inn i gropen sin og viser ham til den siste av dere er en mann, skandalen til en mann , en fange av en landsby han red alle sammen . De sa : Ja, det jeg bestilte . Så hver av dem reiste seg, gravde den og satte seg og ventet på tørstens død . Videre sa Abd al-Muttalib til sine følgesvenner : Ved Gud, hvis vi kaster oss i våre hender, er det også døden. Vi slår ikke på bakken og søker ikke etter oss selv på grunn av maktesløshet. Forhåpentligvis vil Gud gi oss vann i noen land. utgitt av utbruddet av Takht Khvha ble utnevnt til ferskvannsforstørrelse Abdul Muttalib og størrelsen på hans følgesvenner kom så ned og drakk og drakk sine ledsagere og tegnet til og med fylte Osagathm, som deretter ble kalt Quraishs stammer sa : Kom til vannet Gud har gitt oss for å drikke Vacherboa og Astqgua kom de Fsharbwa og Astqgua sa da : Måtte Gud tilbrakte deg til oss, Abdul Muttalib, av Gud, vi krangler aldri med deg i Zamzam . Vannet som er gitt deg å drikke dette i denne ørkenen, som er gitt deg å drikke Zamzam refererer til voksen Sagaatk , og han kom tilbake og kom tilbake med ham og nådde ikke prestinnen og gikk bort mellom ham og dem . Ibn Ishaq sa : Dette er den som nådde meg fra hadithen Ali bin Abi Talib – må Gud være fornøyd med ham – i Zamzam . I romanen Bayhaqi-kontekst er konteksten der det foregående og der han sa : haf til og med betrodd vann Fajrgaha i avgjørelsen, og da blør ikke Tbhrha en gang, og så bygde han en svømmende Vtefq han og sønnen Bntzaaan. De fyller dette bassenget, dette resulterer i at han Haj Vixrh-folk atskilt fra Quraish-natten Faisalha Abdul Muttalib når det blir , da han spiste sin korrupsjon kalt Abdul Muttalib Rabbo Vari i en drøm som ble sagt til ham : Si : O Allah, jeg gjør ikke løse det for badende, men er skarp løsning Lobel , så Kvihm , så han Abdul Muttalib da Quraish var uenig i moskeen gråt med ham at jeg da tilbrakte ikke ødelegge bekkenet av en av Quraishen Bortsett fra å kaste en sykdom i kroppen til de dro bekkenet og vanningen ….
…Fengsel er i en drøm en indikasjon på nødvendigheten av religion hvis det var fengsel av sharia, og hvis sultanens fengsel indikerte bekymring og nød på grunn av bagvaskelse eller hykleri . Og det ukjente fengselet er et tegn på verden . Fengsel betegner kona som trakasserer eller er stille, og tungen er fengslet fra skravling, og kan indikere intriger fra fiendene og beskyldningene, graven og religionen og passiviteten fra reise på grunn av sykdommer eller mangel på energi, og indikerer fattigdom og ubehag, og å komme i fengsel indikerer langt liv Og møte med kjære . De er fengsel og vemodig . Og den som selv velger et gratis fengsel fra synd . Og den som så at han ble løslatt fra fengsel, slapp fra en sykdom . Og hvis fangen så at dørene til fengselet var åpne, slapp han unna . Den som fengslet ham, så vel som om han så et takvindu og lyset i det, eller han så at taket var fjernet . Og fengsel den reisendes helse og pasientens død . Og den som ser at han er i fengselet til en pålitelig sultan, så skjer det noe ubehagelig, eller at han befinner seg i en sky, håpet på løslatelsen, og hvis han ser at han er ute av det, vil han komme ut av den munnen . Hvis han var på reise, forsømte fengselet ham, og hvis han var syk, var han syk . Og det ble sagt : Den som ser at han er i fengsel, det er et svar som blir besvart, og en avvik fra dem og nød til historien om Josef, fred være med ham . Og den som så at han var i et ukjent fengsel og kom ut av det, det var hans grav . Og den som ser at han har forlatt et ukjent fengsel eller et smalt hus i et vidt rom, dette indikerer trøst og lettelse . Og den som ser at han er bundet i huset sitt, han vil ha det bra eller se ham i sin familie . Og den som ser at han er fengslet i et hus han ikke kjenner, han vil gifte seg med en kvinne som vil ha nytte av pengene hennes og en sønn . Og den som ser at han er dokumentert og er i nød, da vil han bli frelst fra det han frykter . Og den som ser at han bygger et fengsel, han vil møte en mann som en imam som rømmer, og folket i samfunnet vil henvise ham til den prisverdige måten . Fengsel indikerer død . Og kanskje indikerer han sykdommen som hindrer ham i å handle og reise seg, og kanskje indikerer han forfengelighet, eller helvete fordi det er fengselet til den ulydige og den vantro, og hvis han ser en død i fengselet og han er en vantro, altså bevis på helvete, og hvis han er muslim, så er han en fange i helvete med synder som var igjen på ham . Og hvis en person ser seg selv i fengsel og han reiser på et land eller skip, er det noe som hindrer ham fra regn, vind, fiende eller en ordre fra sultanen, og hvis han ikke reiser, kommer han inn på et sted der han adlyder ikke den allmektige Gud, for eksempel et hus for utroskap og kjetteri eller et utro hus eller bakrus . Fangevokteren i drømmen er en graver ….
…Når det gjelder grizzly, er det en ledende ære, godhet og raffinement, selv om det var et rom. Hun var en vakker kvinne med et nydelig utseende. Uttrykket takket de grønne hestene ….
…Rum Drikk Hvis du i en drøm drikker rom, forutsier dette at du vil vinne en formue, men du vil mangle moralske verdier ettersom du vil overgi deg til flyktige gleder ….
…Det ble fortalt på profetens autoritet, må Guds bønner og fred være over ham, at han sa : ~ Den som tror at han drikker melk, er fitrah .~ Abu Saad sa : Å se melk i brystene for menn og kvinner er penger, og melketilførselen fra det er kapasiteten til penger. Hvis en kvinne som ikke har melk mens hun er våken, ser at hun ammer en kjent gutt, mann eller kvinne, er dørene til denne verden lukket for henne og for dem . Noen av dem sa at den som så det som om han hadde blitt ammet av en kvinne, ville motta penger og tjene penger . Og den som så det som om han drakk hestemelk eller rom, sultanen elsket det og fikk godt av det . Og kvegmelk er halalpenger fra sultanen ….
…Hvis øyelokket er smertefritt, er dette prisverdig for alle mennesker, spesielt kvinner . Og hvis øyelokkene var av lite kjøtt, og det var sår i dem, indikerer de tristhet og tristhet . Øyelokkene er indikative for hva en person skal beskytte mot våpen, og den som holder tilbake skade fra en person . Øyelokkene kan være et tegn på brødre og søstre, ektemenn og barn, dør- og brystlukker, garderobe og slør, vakter og gutter, hemmelighetsinnehavere og eiere av forekomster, sykdom og sinne . Hvis øyelokkene refererer til ektemennene, er det øvre øyelokket et hann og det nedre øyelokket er en kvinne, og det som genereres mellom dem av rom og andre, noe som er bevis på gutten . Håret i dem er bevis på deres tilstand av motivasjon for skade, for deres godhet og renhet fra å blinde er bevis på den gode tilstanden til den som øyelokkene peker . Hun sammenlignet øyelokkene med skyer og tårer av regn . Syke øyelokk indikerer tilbedelse for den søkende . Hvis øyet peker på penger, vil øyelokkene være hans festning ….
…Hva er oppfatningen som forfatteren har om den som påkaller og deretter har en visjon? Med tanke på det store antallet spørrere om disse emnene , spesielt jenter som blir kontaktet av forslagsstillere , og de ber Gud for deres skyld og ber Gud om å vise dem en visjon som hjelper dem å vite om denne søkeren er bra for dem, og noen av dem kan gjøre visjonene generert under disse omstendighetene til et grunnlag for svar eller aksept. Denne frier ! Og for de som er overrasket over kvinnenes handlinger, legger jeg til det og sier at det er noen fedre som henvender seg til ham og henvender seg til datteren hans, og han skriver til meg og spør meg, etter Istikharah, om drømmer som han så, og de kan være visjoner, mens han er forvirret før henne. Bruker han prekenen eller svarer på frier? Jeg har flere pauser her. Jeg håper å tenke på og reflektere over det for den som faller inn under forrige beskrivelse : 1 / Den som foreslår en frier for henne, hun må følge veien til kunnskap, ikke drømme !! 2 / Til den som presenterte henne, adresser spørsmålet om hans religion, karakter og trofasthet, og dette gjøres vanligvis av vergen, fra en far, bror eller lignende, og etter spørsmålet tar han veien til Istikharah og det er ingen innvendinger mot å gjenta det, og etter det ser han på jentens mening, og etter den juridiske visjonen blir det avgjort og avgjort Hennes rekkefølge, og så hennes beslutning er informert og klok, og ikke om drømmer eller visjoner . 3 / Jeg la merke til mange kvinner som skriver til meg, særlig kvinner, at de sterkt aksepterer de som søker henne tidlig, og påkaller ulogiske argumenter, inkludert : studium, ung alder, litt gammel alder til forloveden, mangel på økonomisk, sysselsetting eller stamtavle, og noen Disse jentene nekter uten grunn, men fordi hun ikke fant noen som rådet henne eller oppfordret henne til å ta imot, og sendebudet, måtte Guds bønner og fred være over ham, sa om jomfruen : og henne ørene er hennes stillhet … som bevis på beskjedenhet, eller manglende evne til å erklære godkjenning, så de rundt henne tror at hun avviser. Dette inviterer meg til å si at vergen har en stor oppgave med å administrere ekteskapet og signere det, eller hindre det – hvis du vil . 4 / Foresatte for en kvinne eller en jente må ikke inkludere drømmer eller visjoner i beslutningsprosessen, verken med eller uten samtykke, og de fleste drømmene som blir sett og generert under slike omstendigheter er som frustrasjonene fra samtalen av sjelen . 5 / Jenter skal ikke gi opp sin første alder, og å vite at jo tidligere ekteskapsalderen er, jo bedre for dem, og med kjærlighet, følgesvenn, kompromiss og forståelse med mannen, kan hun diskutere ethvert emne. Å studere, fullføre studiene, eller jobbe …. etc. 6 / Erfaringen har indikert at en kvinne foretrekker ekteskap eller graviditet og fødsel mer enn å studere eller jobbe, og derfor ser jeg ikke en grunn til at en jente forsinke ekteskapet hennes under påskudd av å fullføre studiene, og hva hun gjør for at noen vil søke om det? Og hvordan vet du at talen vil fortsette å banke på døren hennes? Spør mange av dem som savnet ekteskapet, eller savnet ekteskapets gullalder, og deres avslag skyldtes arbeid, selvdannelse eller studier, og du vil finne at de fleste av dem, og de fleste av dem, ønsker at de er gift og har familie, og barn . 7 / Det er ikke et krav at den som påkaller Guds døtre, eller fedre eller mødre, ser et godt syn, og hva om han så et så godt syn; Det er ikke et krav at han kjenner til hennes korrekte tolkning, eller blir informert om det fra overfarten. Uttrykket kan være i strid med situasjonen, eller fraværende fra sannheten – og dette er mulig fra uttrykkene – de er mennesker som gjør feil og lider, og det er ingen feilbarhet bortsett fra en profet . 8 / De fleste drømmene som ble sett etter Istikharah har lite, om ikke ikke-eksisterende, rom for ærlighet. Så den som påkaller det, eller som ber om noe, så tenker det fokusert på det, i tilstanden av å våkne, og før han sover, og dette gjør at personen som søker istikhaarah, kan se noe relatert til emnet i Istikharah, og det er på grunn av å tenke på det, mens eieren mener at det er en oppriktig visjon, og det må uttrykkes. Og å ta en beslutning basert på lyset, men det jeg ser er en pipedrøm . 9 / Abstraksjonen kan se en visjon der det ikke er direkte symboler på subjektet påkalt for dens skyld, for her kan det ha en betydning i hans visjon som kan ha en betydning for det ekstraherende, og alt dette er i henhold til uttrykket av den som uttrykker visjonen . 10 / Det kan være en visjonstype som har sterk betydning for utvinningen; Og det er hvis seeren var en person langt fra den ettertraktede, og han ikke visste om sine nyheter som ble fornyet og ble gjenvunnet for dens skyld, og så han et visjon som er direkte relatert til dette blir søkt, og det han påberopte for sin skyld, og dette returneres og skjer veldig mye, og i denne typen syn er det en stor grad av sannferdighet, spesielt hvis seeren er kjent for sin ærlighet og rettferdighet . 11 / Kanskje en av de morsomme tingene med det som blir sagt her, er det som blir sagt om de gamle indianerne, som de pleide å si : Natten gir oss råd, og det er at de gjennom sine drømmer oppdager en indikasjon på deres gode eller dårlige flaks, og denne betydningen er til stede i betydningen av en god visjon og legitimiteten til å oppsøke den, informere den og avvente at den blir realisert ….
…Å overleve en drøm om å overleve en skade eller ulykke er vanligvis en gunstig drøm . Hvis du drømte om å rømme fra et trangt rom, symboliserer dette verdens fremvekst fra smale praktiske bruksområder til arbeid . Hvis du overlever en smittsom sykdom, indikerer dette god helse og suksess . Hvis du prøver å overleve og mislykkes, vil du lide av fiendene som vil ærekrenke deg og svindle deg med pengene ….
…En arm, så vel som en tomme og et rom, er en reise, og reiser er like mye som det som ble plantet, eller en tomme i overflod og knapphet . Og den som tørker av et plagg med en nål, en vegg eller et gulv, han skal reise til en landsby . Hvis han tørker landet av det han selger, vil han utføre Hajj, streve eller reise lenge . Håndarmen indikerer tristhet . Og hår på armer er en gjeld han skylder . Og den som ser en kvinne med bare armer, hun er verden ….
…Visjoner når det gjelder definisjonen av begrepet ** Først : definisjonen av visjoner når muslimske lærde : Muslimske lærde angir i definisjonen av visjonen om en spesiell legitimitet for de tekstene som Vq Guet mellom syn og annet enn mennesket ser i sin drømme og E av disse tekstene, som begynte forskere i sine definisjoner der moderne Abu Qatada avtalt : ( sanne drømmer om Gud og drømmen om djevelen ) (1) og læren om året i den visjonen : et sett av forestillinger og INSERT Kattgud overgav i slaveens hjerte i hendene på en konge eller en demon . Enten ved navnene deres noen sannhet . Enten har vi tenkt det, eller så er det feil . Ibn al- Arabi sa : Dette er likt når det gjelder årvåkenhet som inneholdt tanker om menneskets hjerte og trodde det E ) T om formatet . Dvs på ett system . Ellers kan det komme i et uinnsamlet ekstrakt . Og definert fremover, sa hun al-maziri : læren om sunniene i sannheten i Åpenbaringen . At Gud den Allmektige skaper tro i hjertet til den sovende personen akkurat som Han skaper dem i hjertet av den våkne, og Han, Ære være ham, gjør det Han vil som ikke hindrer ham i å sove eller våkne, så hvis han skapte disse troene er det som om han gjorde dem til en vitenskap om andre ting Han skapte dem i det andre tilfellet, eller han skapte dem . Og jeg visste at de er : tro som Gud skaper i sovende hjerte – akkurat som Han skaper dem i hjertet av de oppvåkne, så hvis han skaper dem, er det som om han gjorde dem til et flagg på andre ting, så han skaper dem i det andre tilfellet, og disse troene faller noen ganger i kongens nærvær, så faller det som er lett etter . Og noen ganger er djevelen i nærvær av fall utenfor det som gjør vondt . (2) Faktisk merker meditatoren i tariffen at de i stor grad ligner på det observerte signalet for å skille mellom de to typene av det mennesket ser i sine drømmer . Som jeg skal snakke om i neste avsnitt . Anne Alhadit også merke Acar ved å si : ( sanne drømmer om Gud , og drømmen om djevelen ) at Gud skaper visjoner og holdninger som gjør dem glade for å note at uten tilstedeværelse av djevelen . Og han skaper det som er kunnskap om hva som skader Satans nærvær, så han tildeler Satan en belønning for sin tilstedeværelse hos henne, selv om han ikke har noen reell handling . Dette er betydningen av å si ( fred være med ham ) (( Åpenbaringen av Gud og den drømmen av djevelen )) er ikke på djevelen for å gjøre noe . Noen forskere : det som djevelen har gjort, og virkningen av direkte bevis for hadith Jaber kan Allah være fornøyd med ham sa : En mann kom til profeten, fred være med ham, sa : (( Jeg så som om nakken min traff, han sa : ( en av dere Btalb den djevelen ikke skje? ) fortalt av muslimske og Imam Ahmed, og dette begrepet av Imam Ahmad . i det ordet når Imam muslim : sa han: O Allahs Gud : jeg så i en drøm som hvis hodet mitt hit Vtdhrj Vachtddt på sin innvirkning . budbringer Gud bøynings- : ( snakker ikke folk Btalb den djevelen for å gå til søvn ) Jabir sa : jeg hørte profeten fred være med ham etter en preken han sa : Hala lage en en av du Btalb djevelen i søvnen . (3) Imam Muhammad Safaareeni Guds barmhjertighet sa : å være Btalb djevelen som han ser i drømmene sine som sørger ham . det kommer inn i bekymring og sinne og forvirrer ham i hans syn . han manipulerte 0 sa til hver handling som ikke fungerer, er det nyttig : men du er en spiller . sa han i et intervju, istinja sa, pe ace be over him ( at Satan spiller setene i Adams sønner ) (4) dvs. at den besøker stedene, istinja og overvåker vondt og korrupsjon? fordi det plasserer øde der Allah avslører hvor han befalte å overvåke Bstrha og å avstå fra å bli utsatt for øynene til seerne og Mohab vinden og Rchata-urinen . alt dette Satan spilte og denne oppfatningen er riktig, så drømmen fra Satan blir virkelighet . Det er han som fremstiller ham som en realitet, ikke en belønning . Dette er fra hans permanente og erklærte fiendtlighet mot mennesker . Djevelens handling hvis Napata faktum . Ingen metafor . Sayyid Qutb, må Allah være nådig med ham, sa han : fremfor alt . Vi bestemmer oss for at det å kjenne dens natur eller ikke vite det har ingenting å gjøre med å bevise dets eksistens og sannheten til noe av det . . . Inntil han sa . . . Vi oppfatter naturen til disse visjonene på denne måten at barrierer for tid og rom er det som hindrer denne menneskelige skapningen i å se det vi kaller fortid og fremtid . Eller den skjulte nåtiden . Og at det vi kaller fortid eller fremtid er tilslørt av tidsfaktoren . Den fjerne nåtiden tilslører også stedfaktoren . Og at følelsen av hva som er i en person, vi ikke kjenner dens natur, blir vekket eller styrket, så den overvinner tidens barriere og ser hva som ligger bak den i en tvetydig form . Ikke en vitenskap, men et spor . Etc. hans ord . Så sa han : Og jeg kan lyve alt før jeg lyver, en ulykke som skjedde for meg mens jeg var i Amerika og min familie i Kairo . Og jeg så da soveren så søsteren til en søster for meg som en ung mann med blod i øynene som hindret henne i å se . Så jeg skrev til familien min og spurte om hans eget øye . Svaret kom til meg at øyet hadde indre blødninger og at han ble behandlet . Det bemerkes at den indre blødningen ikke blir sett utenfra . Det var en prøvevisning av de som ble sett med det blotte øye, normalt syn, men var skjult for synet av indre blødninger i bunnen. Enten synet har avslørt at Mahjoub-blodet inne (5) ** For det andre : definisjonen av visjoner når forskere ikke Muslimer : For forskere, ikke- muslimer, har de Det er mange kritikkverdige historier om dette emnet, og årsaken til dette er at de prøvde å finne fakta som ikke er klar over sinnet de appellerer til i dette og mange andre aspekter . De tror heller ikke eller tror på åpenbaring eller hørsel, og derfor ble ordene deres forstyrret . Den som hører til medisin, tilskriver hele visjonen de fire blandingene, som er slim, galle, blod og svart, for eksempel : De sier at den som er overveldet av sputum, ser at han svømmer i vann på grunn av vannets egnethet for sputumets natur, og den som blir overvunnet av gult, ser flammene, og dette er ikke bevist av det, og det gjøres det vanligvis ikke. Og det de sa er en type syn, og synet er ikke begrenset til det , for vi vet at noe av det er fra sjelen , hvorav noe er fra Satan, og noe av det er fra den mest barmhjertige . Og filosofer hevder at bilder av hva som skjer i jorden er verdens beste Kalnicoh hva henger noen av dem Antakec i hjertet av sove , og dette Platons teori kjent som teorien om de idealer som mest mening korrupte enn sin forgjenger , fordi Alantqash av egenskapene til objekter og hva som skjer i de øvre symptomene i verden , og symptomer Ikke diskuter det . Noen ikke- muslimske lærde må prøve å oppdage mysteriet om drømmer og få tilgang til å bedømme menneskets psyke, motiver og tendenser og trender og til og med holdes . Han har publisert en verden av Sigmund Freud heter forfatteren ( analyse av drømmer ) i 1899 AD , og ser at som ( ego ) i tilfelle av årvåkenhet er en som styrer styrken på bevegelse, denne funksjonen forstyrret under søvn , og forsvinner deretter en stor sensur pålagt den delen ( er ) eller underbevissthet sa : Tilbaketrekningen av psykologiske forsendelser som funksjonen til kontroll eller svekke den tillater litt frihet nå synes . Tiltenkt drømmetilstand • Ufarlig . Det har blitt brukt ‘ Freud ‘ analyse av drømmer som et middel til å nå dypet av det ubevisste og Akoshvh for hans hemmeligheter . Freuds Anne er drømmer som en ~ Royal Road ~ ( til Underbevisstheten som inneholder kontrakten og motivene og undertrykte ønsker . Og brydde forsker ~ Karen Horney ~ analyse av drømmer . De ser at drømmer øker innsikten om situasjonen og avslører noen trender. av pasienten mot verden . det er antatt ~ Aaark fra ~ at drømmer gjenspeiler rimelige elementer og elementer urimelig personlige på samme tid . (6) det er merkbar fra denne korte presentasjonen til deres synspunkt syn disse inkluderer : _ fokus på den bruk av drømmer som et middel til å gå inn i pasientens verden og finne ut årsaken til hans sykdom , eller tilstand . . de fokuserer bare på de så – kalt Bodgat drømmer , som tenker på mannen før han sov og deretter se etter søvnen , eller fokus på noe som ikke har noe med drømmer å gjøre , men er hva de gjør med pasienter i psykiatriske klinikker etter at de slapper av på klinikken og lar snakke om seg selv og for sitt arbeid og kona og de ound ham , og legen til å overvåke denne samtalen , og gå inn gjennom denne personlige pasienten , og dette er ganske forskjellig fra visjonene som mennesket ser i en drøm av visjonskongen . Sayyid Qutb sier : sier en skole for psykoanalyse om visjonens natur : det Photo Dreams puster inn oppdømte ønsker i fravær av bevissthet, og dette representerer en del av drømmer . Men ikke alle representert . Og Freud selv . På all sin uvitenskapelige kontroll over teorien hans, bestemmer han at det er profetiske drømmer . (7) sier Mohammed Ali Qutb-tilhenger av Sayyid Qutb : Jeg har adoptert ~ Ofroed ~ i flere analyser og konklusjoner om Alrai og deretter satt meg gjennom hvilke reglene og grunnlaget han bygde sine teorier på i psykologi , men • dessverre – det var på vei i symboler og betydningsretning fysisk, eller Det er et dekadent dyr, så personen gjør ikke rettferdighet til sin menneskelighet , og visjonen – uten tvil – er delvis i en persons daglige liv , men den er i et rammeverk av okkult fra verden av åpenbaring, sameksistens og sensorisk praksis , en visjon som ikke er en visjon, men en innsikt , og en bevegelse som ikke er med lemmer og organer, men bare i følelsesmessig forstand . (8) Kanskje det beste av oss å forklare årsaken til denne psykologens mangel ved å forstå visjonene og gi det rett til Imam al- Qurtubi sa : forårsake forvirring ulovlig motvilje mot det som kom profeter fra den rette banen og nok bemerkninger i svar (9). ________________________________________ (1 ) Enig , Al – Bukhari fortalt som Fath al – Bari (369 \ 12 ) frem Ibn Hajar . Riyadh ga ut et moderne muslimsk bibliotek som i kjernefysisk forklaring (17 \ 15 ) publiserte den egyptiske trykkpressen og Stationers (2 ) Mohammed Safaareeni . Forklaring av trill Musnad Ahmad (1 /169 ) for å oppnå Zuhair Shawish jeg : Office of Islam 1392 e . (3 ) Fortalt mm som i kjernefysisk forklaring (15 / tjuesyv ) i Book of Revelation – op. Cit. ) Og fortalt av Ahmad i resten av palmen Almktherin 0 i håndflaten Jaber bin Abdullah kan Allah være fornøyd med at han publiserte Cordoba Foundation i Egypt . (4 ) Fortalt av Abu Dawood i Purity Book . Bab okkultasjon av den åpne publikasjonen av Dar trodde at Muhammad Muhyiddin Abdul Hamid hadde oppnådd . Og premier i boka Purity and Sunnahs door Alarataad av urin og avføring . Tankeforlag . Oppnå Mohamed Fouad Abdul Baki og Ahmed i resten av palmen Almktherin i håndflaten Jaber bin Abdullah – op – og se ordene til Imam Safaareeni for å forklare trioene Imam Ahmad • op • (170 \ 1 (5) Sayyid Qutb – i skygger av Koranen – publisert Dar Sunrise i 1402 e (4/1972) (6 ) utvidelse se : Dr . Hamed Zahran . Mental Helse og psykoterapi . (7) Sayyid Qutb op (4/1972) (8) Mohammad Ali Qutb – Hieran guide in interpreting Dreams – Publisert av Koranbiblioteket – Kairo, s. 5 (9) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – forrige referanse ) (12/353) * Sitert fra Dr. Fahd Al-Usaimi ….
…Mafaza : Navnet er ønskelig, og det er en seier fra alvor til velstand, fra nød til kapasitet, fra synd til omvendelse, fra tap til fortjeneste og fra sykdom til helse . Han følte at det i rettferdighet ga rom og verdighet, glede og glede, like mye som kapasiteten til land og ørkengrønt og plantet ….
…En arm, så vel som en tomme og et rom, er en reise, og reiser er like mye som det som ble plantet, eller en tomme i overflod og knapphet . Og den som tørker av et plagg med en nål, en vegg eller et gulv, han skal reise til en landsby . Hvis han tørker landet av det han selger, vil han utføre Hajj, streve eller reise lenge . Håndarmen indikerer tristhet . Og hår på armer er en gjeld han skylder . Og den som ser en kvinne med bare armer, hun er verden ….
Og den som ser en nymåne en nyfødt, blir født for ham, og hvis han ser den, faller han til bakken, og en lærd dør, eller en konge ser den, kjemper, og hvis en mann ser halvmånen uten noen andre, han dør før og den som ser månen i et rom gifter seg med en mann eller en kvinne, og fullmånen og dens lys vil være til fordel for folk
…Bedrag er i en drøm betegner bedrag for andre . Eller lure ord av frykt for makt . Kanskje bedrageren pekte på magen og sengens gode og stygge . Hvis han ser et bedrag i huset som han ikke stoler på, fornyer håp og intensjoner for ham . Se også rom ….
…Seng Sengen hvis den er hvit og ren symboliserer midlertidig opphør av bekymringer . Hvis en kvinne drømmer om at hun forbereder sengen, symboliserer dette en ny kjæreste og Sarahs utførelse . Hvis du drømmer om at du er i sengen og i et merkelig rom, vil du få besøk av venner som du ikke forventer å besøke . Hvis en syk drømmer om at han er i sengen, vil det oppstå nye komplikasjoner og resultatet kan være døden . Hvis du drømmer om at du sover på en uteseng, forutsier dette at du vil møte glede opplevelser og en mulighet til å forbedre din rikdom . Hvis du drømte om negre som passerte nær sengen din, indikerer dette at det dukker opp omstendigheter som fremkaller sinne og vil flettes sammen med planene dine . Hvis du ser en venn som ser veldig blek ut i sengen, symboliserer dette rare og triste komplikasjoner som vil gjøre vennene dine triste og føre til at du blir lei deg . Hvis hun drømte om en mor at sønnen hennes våte sengen, så forutsier dette at hun vil møte uvanlig angst, og syke mennesker vil kanskje ikke komme seg så raskt som forventet . Hvis folk drømmer om at de våter sengen, indikerer dette at en sykdom eller en tragedie vil flettes sammen med den daglige rutinen i arbeidet hennes ….
…Hvis du vandret i en drøm i et palass eller beundret luksusen, forutsier dette å øke dine evner og gode omdømme, og du vil motta en prestisjetung posisjon . Hvis du ser og hører vakre menn og kvinner som snakker og danser i et palass, forutsier dette at du blir fortært av et nytt nyttig og lykkelig selskap . Hvis en gjennomsnittsjente drømmer om at hun deltok i en fest med folk i sin klasse i et palass, forutsier dette at hun er i ferd med å gifte seg og at slektninger vil være sjenerøse og snille mot henne . For en jente som kommer fra et ydmykt miljø, er denne drømmen forvirrende og har ikke en klar betydning, ettersom hennes useriøse, late sinn er fylt med useriøse dagdrømmer, og da hun så denne drømmen, skulle hun begynne seriøst ærlig arbeid og dempe henne villedende ambisjoner ved å ty til råd fra mor og venner . Hvis du drømmer om at du er i et palass med et rom bebodd av spøkelser, forutsier dette at de kommende dagene vil gi deg ulykke og skuffelse . Hvis du drømmer om at du er i et stort palass, forutsier dette suksess i dine kommende dager og rikdom . Hvis du drømmer om et herskapshus som du ser på avstand, forutsier dette suksesser i fremtiden din ….
…Al-Kirmani sa at å ri en døve rød hest tolkes med økt styrke, og hvis det er et rom, betyr det en kvinne med rikdom, underholdning og glede ….