…Gjør min dyktighet i å tolke familiens visjoner og drømmer meg representativ? Det er en mann eller kvinne som leser i vitenskapen om tolkning av visjoner og drømmer, og hans kjærlighet til denne vitenskapen utvikler seg for å prøve å tolke drømmene sine, og dette kan utvikle seg for tolkning for de rundt ham, spesielt for de som er nær ham, og han kan lykkes med å tolke noen eller mange av dem, i henhold til sin oppfinnsomhet, besittelse og kultur . En jente kan lykkes når hun hører flere visjoner fra moren, og hvor symbolet på regn gjentas, og dette er for eksempel, men ikke begrenset til, å vite hva som er riktig for å bestemme betydningen av å se moren sin spesielt, og dette er mulig, men spørsmålet mitt er : Vil hun lykkes når hun sitter foran mange kvinner og kan Kjenner hun ikke dem til å kjenne betydningen av selve symbolet og forventer at det får passende betydning for alle som spør henne? En av dem kan lykkes med å uttrykke å se sin kollega en gang analogt, for eksempel om uttrykk for en visjon som noen dyktige innen denne kunsten gjør, men han vil ikke være i stand til å uttrykke lignende visjoner til andre enn sin venn. På grunn av forskjellen mellom vennen sin og andre spørgere, og dette ligner veldig på noen som gir sønnen medisin for å avlaste varmen, men han er ikke i stand til og kan til og med bli ansett som gjerningsmann hvis han delte ut en annen medisin til ham i en annen sykdom, saken er veldig alvorlig, da visjonene ikke måles mot hverandre i uttrykk og her Vanskelighetsgrad; Derfor er ikke kriteriet i oppfinnsomheten til så og så, hans suksess i tolkning er ikke bare for familien og familien, men standarden er bredere og mer omfattende enn dette, og så sa jeg det jeg sa tidligere. Den som ønsker å være en vellykket uttrykker, han må øve, og dette er i uttrykk for visjoner for mange prøver uten dyp kunnskap om dem, og rytmen til visjonen i henhold til den riktige tiltenkte betydningen, og beskriver den i henhold til størrelsen på eieren . En persons suksess med å uttrykke visjonene til sine kolleger, og suksessen til en person med å uttrykke familiens visjoner er ikke tilstrekkelig til å gi ham tittelen [ uttrykksfull ] , og det som fra tid til annen presenteres om dette emnet historier for noen i deres suksess i uttrykk for visjoner eller drømmer om familie eller venner faller inn under denne delen, vær oppmerksom. For den forskjellen…

…Visjoner av noen av ledsagerne : Kanskje en av de mest fremtredende visjonene om visjonen til den store følgesvenn Abdullah bin Zaid Al- Ansari og legitimiteten til bønn og detaljer om denne visjonen i følgende beretning : ( b – 1) Mohammed bin Abdullah bin Zaid fra faren sa : Allahs sendebud fred være med ham de kan trompetere og beordret Bnaqos han hugget , Varta Abdullah bin Zaid sa i en drøm : Jeg så en mann som bar den Thawbaan Akhaddran en bjelle , jeg sa til ham : O Selger Abdullah bjelle? Han sa : Hva gjør du med det? Jeg sa : Kall ham til bønn . Han sa : Skal jeg ikke vise deg bedre enn det? Jeg sa : Hva er det? Han sa : sier : Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar . Jeg vitner om at det ikke er noen gud annet enn Gud . Jeg vitner om at Muhammad er Guds sendebud Jeg vitner om at Muhammad er Guds sendebud . Kom og be . Kom og be . Bor på bonden . Gud er stor , Gud er stor , det er ingen gud annet enn Gud . Han sa : gikk ut Abdullah bin Zaid til han kom til Allahs sendebud fred være med ham og fortalte ham hva han så »Han sa : O Allahs sendebud, jeg så en mann som bar den Thawbaan Okhaddran en bjelle . . . Fortell ham nyheten . Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa: “ Din venn så hans syner , så han gikk ut med Bilal til moskeen og kastet den til ham og kalte Bilal , for han . Han ga en stemme fra deg. ”(1) Det som menes med en stemme fra deg, er : sterkere og mer i stand til å stemme , og pandaen er etter at avstemningen har gått , og jeg foretrekker det . Å gå tilbake til historien . . Abdullah bin Zaid sa, så jeg gikk ut med Bilal til moskeen, og fikk meg til å kaste den til ham mens han ba om det . Han sa : hørte Omar ibn al – Khattab lyd , gikk ut, han sa : O Allahs sendebud, og Allah har jeg sett som den han så . Den Hemmeligheten bak denne følges mye av det han sa i at : Ahmed Gud herligheten og Glory Praise programvaren så mye som det kom til meg av al – Bashir Guds Vokrm ham jeg har glade budskap i netter og til dem tre mer gjorde meg høflighet kom ( b – 2 ) samt eksempler visjoner følgesvenner hva som kom fra Abdullah ibn Umar, må Allah være fornøyd med ham : mannen i profetens liv være med ham hvis han så en visjon Oqsa sendebudet av Allah, fred være med ham, sa : Jeg var en gutt, en ung Azba – og ensom fra hadde ikke et par blir sagt ham : celibat og singler fredag – sa han . . Jeg sov i den moskeen på tidspunktet for Allahs sendebud er å kjenne ham og jeg så i søvn ka n konger Okhaddana De gikk meg til brann , hvis landet KTI godt, og hvis du har to horn Kqrna godt og betydningen av dette : århundrer brønnaspektene som bygger fra steinene som er plassert på galgen, at rullen er festet til den , og vanligvis har hver brønn to horn , og vi går tilbake til hadithen. Ibn Umar sa : Og hvis den har to horn som brønnens to, og hvis det er mennesker i den som jeg kjenner, har jeg sagt : Jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden , jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden , Jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden . Han sa : Så møtte en konge dem, så han sa til meg : Du herjet ikke slik at det ikke er frykt for deg eller skade . Historien hennes om Hafsa . Vqstha Allahs sendebud, fred være med ham, sa profeten, fred være med ham : Ja, mann Abdullah, hvis han ba natten . Salem sa : Abdullah sov da ikke om natten bortsett fra litt ( avtalt , og ordet for fred ). I den romanen Bukhari : sa : Jeg sa til meg selv : Hvis du god til å se hva jeg så som disse , når han huket natten jeg sa : Å Gud, hvis du vet i god visjon Varney . . . Avtalt snakk og ord om dampen . (2) Disse korte eksempler på noen av de visjoner av Allahs sendebud og den beste av skapelsen etter ham, og de er følges E og offentlig etter denne korte presentasjonen , vi slår til deler av visjoner som vi vil snakke om i neste del av denne boka . _______________________________________________________ (1 ) Fortalt av Ibn Majah i sin Sunan i Mobile boken , og det ordet , den dør av starten på Mobile – op – og Tirmidhi fortalt i boken om bønn dør hva som kom til å starte Mobile – op Abu Dawood i bønnebokdør : Hvor mobil – Tidligere referanse – og den ble inkludert av Ahmad i begynnelsen av Musnad al-Madani, må Gud være fornøyd med dem, hadithen til Abdullah bin Zaid, må Gud være fornøyd med ham, og det var inkludert av al-Darami i bønneboken, kapittel om å begynne kallet til bønn – forrige referanse -. (2) Se Fath Al-Bari (12/418) – tidligere referanse – og Al-Nawawi Ali Sharh Sahih Muslim (38/16) – tidligere referanse ** Sitert fra Dr. Fahd Al-Osaimi…

…En ung mann er fienden til en mann i en drøm, og hvis han er hvit, er han en skjult fiende, og hvis han er brun, er han en rik fiende, og hvis han er blond, er han fienden til en gammel mann . Hvis han var en Dilman, så er han en trofast fiende, og hvis han var en Dilmah, er han en uhøflig fiende . Hvis han ser at han følger en ung mann, vil han erobre sin fiende, og hvis en ung mann følger ham, vil fienden vinne ham . Og hvis han ser en ukjent ung mann og hater ham, vil han vise ham en hatfull fiende for folket . Og hvis han ser en ung mann som fører tilsyn med ham, er han en fiende som har fått kontroll over ham . Og den som var en gammel mann og så at han hadde blitt en ung mann, han ville få en stor mangel . Den voksne unge mannen er en fiende, og han er utspekulert og svik, eller en hatet fiende, og hans syn indikerer bevegelse, styrke og overvekt av uvitenhet, og indikerer kanskje nåde og takknemlighet til Gud den allmektige ….

…Et kyss er i en drøm eliminering av nødvendighet og seier over fienden . Den som ser at han kysser en mann, han vil få sitt behov . Hvis han ser at han kysset en gutt, er det kjærlighet mellom ham og guttens far . Hvis han kysser en hushjelp, er han sann . Hvis han godtar gratis, vil han være ærlig mot mannen sin . Og hvis en kunnskapsmann godtar en skjønnhet, vil han lese ordene fra den allmektige Gud . Og den som ser at den allmektige Gud godtar ham, hans gjerninger er akseptable for hans Herre . Og den som ser at han tar imot en kjent død, han drar nytte av de døde med kunnskap han etterlot seg, penger som er igjen, eller hva han gjorde i sitt liv . Og den som ser at han tar imot en ukjent død person, han vil tjene penger på en måte han ikke håper på, og hvis han kysser ham er død, vil han tjene godt fra de døde eller på hælene ….

Og den som ser en død person le av håp, han indikerer at nestekjærlighet har nådd ham og at det er akseptabelt ….

…Dødelighet I en drøm betegner dødelighet at det er fra fienden, og det kan være gresshopper som går til grunne, eller en ild som går gjennom, eller en strøm som synker når fienden dreper med sverdet ….

Og den som ser at han har falt i en ildfest, kongen skal ta alle pengene sine ….

Og Ismail bin Al-Ash’ath sa at synet på fingrene til de to mennene indikerer utsmykning og rett av ting. Og den som ser på dem det som er utsmykket eller vanæret, så er hans tolkning av det, og hvis han i fingrene ser en forvrengning, enten de er festet til hans hender eller føtter, så er det en refleksjon og det er ikke Mahmouds ….

…Når det gjelder stemmen og talen sa Abu Saeed, predikanten: ~Den som ser at halsen hans er en blokkering, og det kommer ingen lyd ut av det. Hans visjoner indikerer at han er spenst og innsnevring av å bruke penger på hjemmet sitt til han dør , og det er ikke Mahmoud . ~…

…Når det gjelder hjertet, er det sinnet til en person, hans intellekt, hans sinn og hans religion. Uansett hva han ser i det fra Zayn eller Shin, sa hans tolkning i det og noen av dem at hvis en person ser et hjerte, så er det bra i hans religion og god fornuft, og den som ser at hans hjerte blir kidnappet og går bort fra det er på fire aspekter av alvorlig frykt, galskap, korrupsjon av religion og forekomsten av ulykke. Svart og dekket med et slør, er han tapt fra sannheten og mange synder…

Og essensen tolkes av en mann med religion, kunnskap, askese og tilbedelse ….

Og den som ser at dette kommer ut av huset sitt flyr i luften, og hvis han er en lærd som glemmer sin kunnskap, og hvis han har en stilling, så er han isolert, og hvis han hadde barn som døde, kan kongen ta pengene sine, og hvis han ikke hadde penger, er setningen ikke Mahmoud ….

…Hvis han ser ut som om håret på venstre side av hodet har spredt seg, indikerer han at han er plaget med menn, og fra sine slektninger ….

Og den som ser at han har leire som han spiser av, han vil tjene penger, og det ble sagt at et syn av gjørme vil bli tolket med sykdom ….

Og den som ser en løve og rømmer fra den og løven ikke ser den ellerler den, så tolkes den med tilegning av kunnskap og visdom, og den som ser løven inn i en by, blir den tolket ved å endre sin besittelse hvis det er urettferdig, og hvis det er rett, tolkes det med vennskapet til kongen av hans motpart ….

…Noen av uttrykkene sa: Jeg hørte fra sjeik Muhammad al-Qarouni, en av sjeikene i uttrykket, at noen konger så i søvne som om han hadde spist en havfrue, så han fortalte det til ham, så han sa til ham at du skal tro på noe som vil avverge det onde fra deg. Kommando og magh tilsynelatende ….

…Tolkning av himmelen, luft, natt og dag, vind, regn, torrents, formørkelse, jordskjelv, lyn, torden, regnbuer, gjørme, sol, måne, planeter, skyer, hagl, snø og frost, himmelen indikerer seg selv, så uansett hva som kom ned fra den kom dens motstykke fra Gud, det er ingen årsak i den, slik som at ild faller fra den. I rollen er mennesker plaget med sykdom, smerte, kopper og død . Og hvis det brant fra det i markedene, blir det herliggjort og opphøyet det som selges med det fra salget . Og hvis den falt på dekar, knappe og planteplasser, ville du skade mennesker, og planten brant og slår den med hagl eller gresshoppe, og hvis bevis på fruktbarhet, levebrød og penger stammer fra den, som honning, olje, fiken og bygg, da ville folk regne gunstige regnvær, det som kom ned fra himmelen ville være gunstig for det, og kanskje indikerte himmelen at styrken til sultanen og seg selv på grunn av deres overlegenhet over skapelsen og deres manglende evne til å nå den , med deres visjon og deres volatilitet i kraften, og deres svakhet å komme ut under den . Det som ble sett fra den og i den eller ned i den og på den, indikasjoner på godt og ondt, og kanskje indikerte det hans palass, hans besittelses hus, hans hoffmenn og hans penges hus, så den som stiger opp til det ved fred eller fornuft, vil oppnå høyde med kongen . Og det har han, og hvis han steg opp til det uten grunn eller fred, ville han ha opplevd stor frykt for sultanen, og han inngikk mye overflod i sitt møte eller i det han håpet på ham eller fra ham . Hvis samvittigheten hans var avlyttet, spionerte han på sultanen eller snek seg inn i pengerhuset og palasset for å stjele det . Og hvis han nådde himmelen, nådde han målet med saken, og hvis han kom tilbake til jorden, ville han bli frelst fra det han kom inn, og hvis han falt fra sitt sted, ble han skadet i sin tilstand, ifølge omfanget av hans befaling i hans fall, og hva hans organer ble brutt for ham, og hvis den som nådde himmelen var syk mens han var våken, da vendte han ikke tilbake til jorden, omkom fra sin sak, og hans sjel steg også opp til himmelen . Og hvis han kommer tilbake til jorden, har skaden nådd hans mål, og hans folk fortviler over ham, og så vil de bli frelst, hvis Gud vil, med mindre det også er mens han stiger ned i en brønn eller Hafir og da ikke kom ut av det , for det er hans grav der han kommer tilbake etter at han kom tilbake, og dette er en god nyhet om døden for islam, fordi vantro ikke åpner himmelens porter for dem, og deres sjeler stiger ikke opp til det . Når det gjelder å se dørene, kan det tyde på at hvis du øker rente, hvis folk er i noen av bevisene, eller i synet, er det fluer, bier, fugler eller lignende, og hvis folket er i tørrhet, regn og regn, sa Gud allmektig : “ Så vi åpnet himmelens porter med øsende vann. ~ spesielt, hvor vertshuset viser medfølelse, fruktbar, som støv og sand uten støv og skader . Men hvis folk kastet piler fra dem, hvis de var i noen bevis for pesten, ble dets dører åpnet for dem . Og hvis pilene skader alle som har blitt slått og bløder, så er det en konfiskering av autoritet over hvert menneske med sin pil, og hvis deres hensikt er å ørene og øynene, så er det en prøve på avvik fra pilene deres, i som gjelden til alle hvis hørsel eller syn vil gå til grunne i den . Og hvis de blir skadet, samler de dem og henter dem, så byttet fra Gud, slik som gresshopper, og fuglearter som spurv, stiklinger og manna, ødelegger og piler på grunn av autoriteten i jihad og lignende, eller levebrød og gaver som han åpner sine pengehus og bokser for, og når det gjelder nærheten til himmelen, indikerer det nærhet til Gud, og det er for folket i lydighet og gode gjerninger . Kanskje dette indikerer distre ssed person som er i nød, innringeren, som aksepterer hans bønn og blir besvart, for når du ber på øynene mot himmelens retning, og kanskje dette indikerer nærhet og nærhet til imamen, verden, faren, faren ektemannen og mesteren, og alle som er over deg av en grad, er æren basert på beslutningen om hver person i hans årvåkenhet og etterspørsel og mer hans søvn, og det som falt i hans samvittighet . Når det gjelder himmelens fall på jorden hvis han reiser, kan det også skyldes drømmerens autoritet og hodene over ham, enten en far, ektemann eller mester og lignende, og det kan indikere dens falle på det tørre landet, eller folket trampet det med ben etter det falt mens de var Hamid, og de tok opp Noen av dem er et tegn på levebrød, fruktbarhet og penger, for de er fordelaktige regnvær av stor betydning, og arabere kaller regn en himmel, fordi den kommer ned fra den ….

Og den som ser at noe av det traff et sted og ikke traff det, så påvirker det ikke det, men det skjer på grunn av det, og alt som en person kaster på ham av alle slag, er tale, og hva som var riktig av det , talen hadde en effekt, og hvis smerten hans var mer intens, og hvis den ikke gjorde vondt, har den talen ingen effekt, og Gud vet hva som er riktig ….

…Hvis Koranens vers er tegn på barmhjertighet, og leseren er død, så er han prisgitt Gud den allmektige, og hvis de er vers av straff, så er han i straffen fra den allmektige Gud . Og den som ser at han resiterer et pinevers, og hvis han når et pinevers som blir vanskelig for ham å lese det, vil han bli rammet av glede . Og den som ser at han resiterer et vers med pine, og hvis han når barmhjertighet, er han ikke forberedt på at han skal lese det, så forblir han i nød ….

Og tiltaket tolkes av en mann og en rettferdig mann hvis han ikke blir slukket ….

…( Når det gjelder skorpionen, er det en svak fiende som frastøter den, og den som ser at en skorpion stakk den, så baksnakker han sin fiende, og noe vondt rammer ham. Hvis han ser det og ikke stikker det bortsett fra at han er redd av det, så vil fienden treffe ham, og hvis han ikke er redd for det, så baker han ikke ham og skader ham ikke. Kjøttet fra en skorpion blir kokt, det rammer et lite antall penger, og hvis det er rå, så forstyrrer fienden den og overfører ord fra den…

…Mølleren er i en drøm en mann opptatt med sitt liv og sin verden . Og møllers visjon for seg selv indikerer at han overtar forsyningene for seg selv . Hvis han ser at han maler så mye som er tilstrekkelig for ham, er hans levebrød hans tilstrekkelig . Hvis mølleren var en ung mann, ville hans levebrød være fra hjelp av fienden, og hvis han var en gammel mann, ville hans levebrød være fra hjelp av sin venn . Og mølleren er en mann som oppmuntrer folk til å leve, og hans syn indikerer nød og strid . Og mel safran hans visjon indikerer sykdommer og avsløring av hemmeligheter, og å studere vitenskap og gjenta det . Og kornfabrikk, hans visjoner indikerer forsvinningen av bekymringer og nød, så vel som mølleren til Al Sadd ….

…Latter Hvis du drømte at du lo og følte deg munter, betyr dette suksess i dine forpliktelser og sosialt strålende venner . Å le uten moderasjon over et underlig tema, indikerer frustrasjon og tap av harmoni i omgivelsene dine . Hvis du hører glade barn ler, betyr dette glede og helse for deg . Hvis du ler av andres skuffelse, indikerer dette at du med vilje vil skade vennene dine for å tilfredsstille dine egne egoistiske ønsker . Når det gjelder å høre latterliggjort latter, indikerer det sykdom og skuffelser ….

…Påfugl : Hannen er en ikke-arabisk konge, en Haseeb, og kvinnen er en ikke-arabisk kvinne, som er vakker og har penger og skjønnhet . Og samleren mellom påfuglen og duen, en mann av hallik over kvinner og menn . Og påfuglen ble sagt å henvise til morgenfolket som ler . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om min kone hadde gitt meg en påfugl, og hun sa til ham : Hvis du tror på din visjon, vil du kjøpe en slavejente, og han vil komme tilbake til deg prisen på den slavejenta i syttiseks dirham i gjeld, og det vil være med din kone . Mannen sa : Må Gud nåde deg. I går var det samme som det du krysset, og de tilbakebetalt gjelden så mye som du sa, det samme. Det ble sagt til Ibn Sirin : Hvor visste du det? Han sa : De nåværende Tawoos, og Tawoos fra gjeld med Nabataeans ord, og antall dirhams fra Tawas bokstaver ble tatt fra setningenes beretning : Taa er ni, tusen, Waw seks, og det ses seksti ….

…Abu Saeed, den unge predikanten, sa fienden til en mann, hvis han er hvit, så er han en skjult fiende, og hvis han er Adham, så er han en rik fiende, og hvis han er blond, så er han fienden av en gammel mann ….

…Dinosaur : Vis en stygg fiende av form, og at denne fienden ikke har noe å miste. Fraath indikerer at fienden har fortvilet over sine fiender – til utryddelse av dette dyret – og viser falske løfter fra noen selskaper eller institusjoner til det faktum at kjøretøyet til ordet ( dinosaur ) Verden er resultatet av hjertet til en religion ….

…Hvis du drømmer om å se familien din mens de er lykkelige, vil du leve et gledelig sosialt liv i perfekt harmoni . Hvis de ser ut for deg etter deres død, er dette en forespråk for problemer og nød som nærmer seg, så vær forsiktig og vær oppmerksom på hva du gjør . Hvis du drømmer om familien din mens de fortsatt lever, og du ser dem lykkelige i hjemmet ditt, vil mange endringer lede deg i fremtiden til det bedre . For en jente som betyr ekteskap og glede . Hvis du drømmer om familien din blek og full av svart, vil du gå gjennom forhold med tristhet og nød . Hvis du drømte om å se familien din virke avslappet og fornøyd, betyr det at du lever godt i lykkelige omgivelser . Lykken smiler til deg når det gjelder følelser og arbeid . Men hvis du ser familien din trist eller syk, så er dens tolkning at livssjansene vil gå forbi deg uten å ta noen av dem ….

…Menstruasjon i en drøm for en gravid gutt er en gutt, fordi Gud den allmektige sa : ~ Hun lo, så vi forkynte for henne om Isak .~ Hvis en mann ser at han menstruerer, og han har samleie med penger, er hans samleie tillatt . Hvis han ser at han gifter seg med sin kone mens hun er motvillig til å gjøre det, er kanskje hans verdslige liv bevist mot ham, og hvis han ser henne at hun får sin periode, vil hans gjerning bli brutt . Når det gjelder kysset av begjær, går det i løpet av ekteskapet, og uten begjær aksepterer gjerningsmannen gjenstanden og har til hensikt å komme den, eller med et spørsmål og behov, som han vil oppnå hvis han er i stand til det eller smiler til ham og ikke skyver ham fra det eller benekter at han gjorde det mot ham ….

…Hvis en jente drømmer om at hun krysser et fjell med fetteren og den døde broren, og broren hennes smiler, er denne tolkningen en forbedring i tilstanden hennes, med nødvendigheten av å passe deg for bedrag, nag og venner . Hvis jenta blir sliten og slutter å gå, betyr dette at hun vil være trist fordi hun ikke fikk noe hun planlegger å ha . Hvis du drømmer om at du klatrer et fjell og veien er enkel, betyr dette at du lett vil nå rikdom og rikdom . Hvis veien er humpete og du ikke klarte å nå toppen, betyr dette problemer og bekymringer i livet, og du må forsøke å overvinne svakheten som ligger i din karakter . Og hvis du våkner på et farlig sted på fjellet, betyr dette at dine saker vil gå til det bedre ….

…Al-Merzanjoush : Det indikerer kroppens helse, og implantasjonen av det indikerer et sunt kroppslig Ibn-kyss, og det indikerer også ekteskapet til en kvinne som varer for hennes samliv . Hvis en kvinne ser ut som om hun smiler en Merzanjosh, føder hun en troende sønn ….