…I en drøm uttrykkes det av imamen, så det som skjedde i form av en reduksjon eller økning i den tilskrev ham imamen eller den visjonære religionen . Og den som så Mekka som sitt hjem og var en frigjort slave, selv om han var en fri mann, oppnådde han ære fra sultanen, og folk ty til ham for kunnskap som lærer dem, og den som setter Mekka bak ryggen, forlater sin hersker eller linjal . Og den som ser Mekka ødelagt, han vil be lite . Og kanskje indikerte Mekka henne inne i en vakker brud som hadde mange friører . Å komme inn i Mekka for den ulydige er omvendelse, den vantro har islam, og sølibatet har en kone, og hvis seeren er en krangel, indikerer han sin undertrykkelse i sin krangel . Kanskje det å komme inn i Mekka indikerte sikkerhet av frykt . Og den som ser at han drar ut til Mekka for å utføre Hajj, så vil han sørge for Hajj, Gud den allmektige vil, og hvis han er syk, vil sykdommen hans forlenges og han kan dø . Og den som ser at han ligger ved siden av Mekka, han vil bli returnert til det ydmyke i livet . Og hvis han ser at han er i Mekka med de døde, vil han dø som martyr . Den som drar til Mekka bare på grunn av handel, han vil være opptatt av denne verden . Den som ser det befruktet, er bra ….

…Den som ser at han er i Mekka eller er på vei, så vil han sørge for Hajj, Gud allmektig villig, og hvis han er syk, vil sykdommen hans forlenge og kan dø av ham, og han vil gå inn i paradiset, Gud allmektig villig, og den som ser at han er i Mekka mens han er engasjert i askese, rettferdighet og tilbedelse, han vil få godt og nytte i sin religion og verden, selv om han ser at han Han er opptatt av ondskap og korrupsjon og motarbeider det, og den som ser at han har kommet ned i Mekka, indikerer at verden og likeledes folket vil komme, eller at han skal utføre Hajj i full glede og sikkerhet, og den som ser at han er i helligdommen til Mekka, han er trygg fra verdens plager , og den som ser at han kom inn i huset, han er trygg fra det han frykter. Han omfavnet islam eller deaktiverte foreldrene sine, eller han søkte askese og tilbedelse, og det ble sagt at det indikerer at han er assosiert med bønn, og det ble sagt at han bor i en moske…

…Og den som ser Mekka mot det, så er han imot det, og det ble sagt at den som så at han var på vei til Mekka, og hvis han er syk, vil sykdommen hans bli langvarig og kan være på kort sikt, og hans skjebne er å himmelen ….

…Det oppleves at campus i Mekka, det er trygt fra skadedyr foreldre til verset ~ Ser de ikke at jeg har laget et trygt helligdom og Ataktef folket rundt dem, ~ verset og kanskje levende Hajj ….

…Og den som ser at han er på vei til Mekka, Gud den allmektige vil gi ham Hajj ….

…Og den som ser at han er i Mekka mens han er opptatt av askese, rettferdighet og tilbedelse, han vil få godt og nytte av sin religion og verden, og den som ser at han er engasjert i ondskap og korrupsjon, så er han imot det ….

Hvis han ser at han er staten wali i Mekka, etterligner kalifen ham noen, og hvis han ser at han er på vei mot Kaaba, forener han sin religion

…Al-Kirmani sa: ~Den som så at han er i Mekka, dette er bevis på religionens gleder, ære og seier .~…

…Ishmael ibn al-Ash’ath sa: ~Den som ser at Mekka er bebodd med mange velsignelser, han vil få godt, velsignelse og penger .~…

…Og den som ser at han er på vei til Mekka på grunn av handel og ikke besøker, da vil han være opptatt av å elske verden, og det ble sagt å øke hans levebrød og nåde ….

…Det er sjelden han fortalte at en kvinne i Mekka leste Koranen, og da sov hun, se som om de var tjenere med hendene og de ble gulnet, og hun sa: Ære være Gud, hvorfor er de rundt Ka ‘ba, og det ble sagt til henne: Visste hun ikke at natten er bryllupet til Abd al-Aziz Abi Dawood, så våknet hun, og hun hørte en uvelhet, og da hadde Abdul Aziz død ….

…Hvis han ser at han er i Mekka med de døde, spør de ham, så vil han dø som martyr . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så det som om jeg ba over Kaaba . Han sa : Frykt Gud, for jeg ser at du avvek fra islam . En ingeniør så at han kom inn i Haram og ba på taket av Kaaba, så han fortalte om visjonene sine ved en overfart, så sa han at du vil oppnå sikkerhet og vergemål, og du vil samle inn en avgift overalt, til tross for den dårlige doktrinen. og brudd på Sunnah . Det var slik ….

…Ble han ikke spikret til Makkah Samer 112 – på autoritet fra Thamamah bin Ashars, sa han : Han tilbrakte en natt med Jaafar bin Yahya bin Khalid , så han så fra søvnen sin og gråt falsk, så jeg sa : Hva er din virksomhet? Han sa : Jeg så en gammel mann kom, han gikk til Bedadta denne døren og sa : hvis han ikke hadde vært blant pilegrimsreisen til Safa Anis ble spikret i Mekka, sa Samer, og jeg svarte : men vi var hennes familie Votanjun Sarruf netter og besteforeldre Alawair Thamama sa : Da natten jordmor ble drept av Rasheed og satte hodet på broen og deretter gikk ut, så Al-Rasheed på ham og så på den, så begynte han å si : Din rettssak er over fortiden, og levebrødet ditt. blir forstyrret etter raden, så ikke deig, for tiden avhenger av å spre det som er tusen…

Hvis en kvinne ser at hun forkynner og husker prekenene, så er det en styrke i hennes verdier, og hvis hennes tale i prekenen ikke er visdom og preken, så blir hun tydelig og er kjent for det kvinner benekter . Når det gjelder prekestolen, er det sultanen til araberne ….

…Ruya Atika bint Abdul-Muttalib 56 – På myndighet av Muhammad bin Ishaq sa han : Muhammad ibn Muslim al-Zuhri, Asim Ibn Umar ibn Qatada, Abdullah bin Abi Bakr og Yazid bin Roman fortalte meg på myndighet av Urwa bin al- Zubayr og andre forskere på Ibn Abays autoritet – må Gud være fornøyd med dem – hver av dem fortalte meg noen denne samtalen samlet for å snakke mens de fikk næring fra Hadeseth fra Badr, sa : til Masama Allahs sendebud – fred være med ham – Abu Sufyan kom fra Sham arr muslimer til dem og sa : dette Ir Quraish hvor pengene deres hentet frem, kan Gud Infelkmoha Vantdb folk være redd for noen av dem og vekten til noen av dem og at de ikke gjorde De tror at sendebudet til Gud – må Guds bønner og fred være over ham – kaster krig, og Abu Sufyan, da han nærmet seg fra Hijaz, var følsom overfor nyhetene og spurte de som møttes fra Rukbanen og fryktet for folks saker til han fikk en nyhet fra noen av Rukbanene som Muhammad hadde appellert til sine følgesvenner for deg og for din vanære, så han advarte om at han hyret Dhamdham bin Amr Al-Ghafari sendte ham til Mekka og beordret ham til å komme til Koraysh, og han ville slå dem av for pengene sine, og han fortalte dem at Muhammad hadde tilbudt det til sine følgesvenner, så Dhamdham bin Amr gikk raskt ut til Mekka . Ibn Ishaq sa : Så fortell meg hvem jeg ikke anklager, på myndighet av Ikrimah på autoritet fra Ibn Abbas, og Yazid bin Roman på myndighet av Urwa bin Al-Zubayr, som sa : Atika, datteren til al-Muttalib , så ankomsten av annekteringen av Mekka på tre netter, en visjon som skremte meg og fryktet at folket ditt kunne komme ut av det onde og ulykke, så han skjulte det han fortalte deg om. Han sa til henne : Hva så du? Hun sa : Jeg så en passasjer komme til en kamel for ham til han sto i skålen og sa på toppen av stemmen : Ikke fremmedgjøre deg, o familie av forræderi til bryteren din på tre ganger, så jeg ser folk samlet seg til ham, så kom han inn i moskeen og folket fulgte ham, mens de var rundt ham som ham med kamel på baksiden av Kaaba, og så ropte han slik: Ikke fremmedgjøre deg Al Treachery for din bryter i tre ganger, da representerte han kamel på hodet til Abu Qubays, så ropte han slik, så tok han en stein og sendte den, og den kom til å falle, selv om den var i bunnen av fjellet, ville den bli avvist . Al-Abbas sa : Av Gud, dette er en visjon, og du er, så skjul det og ikke nevn det for noen . Så kom Al-Abbas ut og møtte Al-Walid bin Utbah bin Rabi’a, og han hadde en venn . Al-Abbas sa : Så jeg gikk rundt huset, og Abu Jahl bin Hisham i Rahat fra Quraish Qud snakket med en dyster visjon, og da Abu Jahl så meg sa han : O Abu Al-Fadl, hvis du er ferdig med din omringing, så kom til oss, så når du var ferdig, kom du og satte deg sammen med dem. Abu Jahl sa til meg : Oh Bani Abdul Muttalib Når skjedde denne profetinnen deg? Han sa : Hva er det? Han sa : Den visjonen hun så er uanstendig. Han sa : Så jeg sa : Hva så hun? O sønn av Abd al-Muttalib, aksepterte du ikke dine menn til å profetere slik at kvinnene dine skulle profetere, og Atika hevdet i sin visjon at han sa: ~Gå foran deg i tre, så vil vi vente på deg fra disse tre. Hvis du virkelig er det du sier, vil det være at hvis de tre går forbi, og det ikke er noe av det, skriver vi en bok om deg som du lyver for folket i det arabiske huset. Abbas sa : sikker på hva det var fra meg til ham en stor ting, men jeg Jehdt det og Ankkrt å bli sett noe, sa han : del oss da når jeg ikke lenger er en kvinne av sønnene til Abdul Muttalib bare kom til meg , sa hun : Oorteurtm denne irriterende ondartede som er lokalisert i dine menn og kvinner kan spise deg du hører, så har du ikke Er, noe jeg hørte, sa han : Jeg sa : Måtte Gud gjøre det jeg hadde fra meg til ham fra en stor HEM Gud Otardhan ham den returnerte Okwilkenh, sa : Vdot på den tredje dagen av synet av Atika og Onaa jern irritert Ars Jeg de savnet det er som at han fanger ham, sa han : Jeg kom inn i moskeen Jeg så ham jeg sverger Jeg går mot ham Otardh tilbake til noen av døren til moskeen intensiveres , sa han : Jeg sa til meg selv : hva med ham om Gud, spis denne forskjellen for meg at Ohatmh, sa han : Hvis han har hørt hva jeg ikke har hørt, stemmen til å bli med Bin Amr Al-Ghafari som ropte i magen i dalen, stående på kamel, hadde stubbet kamel og rundt hans reise og rev skjorta mens han sa : Å, bor Quraish, Al-Latimah Al-Latimah, pengene dine med Abi Sufyan. Muhammad tilbød det til ledsagere at jeg ikke ser at du vil innse det. Lettelse er lettelse, sa han : Så han distraherte meg fra ham, og det som kom fra ordren tok fra meg (1). * Og i en fortelling : Jeg ble distrahert av det som kom fra kommandoen, og det var ingenting annet enn enheten før vi dro, og den traff Quraish med det som skjedde på Badr-dagen, ved å drepe deres adelsmenn og fange deres valg . Atika bint Abdul-Muttalib sa om det hun så, og hva Quraysh sa om det : Var ikke synet sant, og han kom til deg for å tro det, fordi et av folket er en flyktning, så du sa, og jeg gjorde ikke løgn, men den som er en løgner, forteller oss sannferdig….

…Predikanten Abu Saeed sa : Hunden tolkes på to måter av en slave som eier den og en fiende som forsvarer den, og den skadelige hunden er en mann som er skadelig for den som har synet, og hunden som blir tatt å leke og baske, det indikerer glede og glede og det ble sagt at Abu Bakr al-Siddiq, må Gud være fornøyd med ham, så i søvne på veien til Mekka og Medina, må Gud beskytte det, at en sendebud Gud, Guds fred og velsignelse være over ham, kom fra Mekka til hans ledsagere, så en hund som ble kastet rundt kom ut over dem, og da de nærmet seg henne, red hun på ryggen, og da hun ble dousing med melk, fortalte han hans visjoner til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og han sa: Hunden deres gikk og tok imot en dirham ….

…Surviving God 78 – På autoritet fra Ibrahim bin Saad bin Saifi al-Makhzoumi, som var en venn av Ubaid Ibn Qutham bin Abbas, sa han : Han sendte Ubayd Allah bin Qotham til meg, som var prinsen i Mekka midt på dagen, og han bodde ved Maymoun-brønnen i huset til Lababah Bint Ali – det vil si Ibn Abdullah bin Abbas – hans kone og hun var sammen med ham. Så jeg kom da han var livredd, og han sa : O Abu Ismail, det vil si Jeg så Gud som kjærlighet i mitt ordtak , han gikk ut til ansiktet til en person fra denne muren og sa : Mens de levende og rikelige er gode, bær deres gode på pinner, jeg er død . Han sa : Jeg sa : Nei, Gud er fra Satan , han sa : Nei , av Gud , sa han : Jeg sa : Wiener andre , han sa : Hvem? Jeg sa : Kanskje de andre , sa han som om du viser Blababh-jenta på , er Gud den beste av meg , jeg sverger, sa at vi bodde bare noen måneder til hun døde av døren hans . Han sa til meg : O Abu Ismail , er det jeg sa , sa han : Da konstruerte vi sendt til lignende , den gangen Votih sa : må Gud komme til det spesielle ansiktet, sa han : Mens nabolaget og tok seg fint bakover til høyre på deres egne gode lutter Jeg er Gud er død . Han sa : Nei, hvis Gud vil . Han sa : Det er ingen dør å forklare meg . Han sa : Vi bodde i en måned eller så, så døde han . Roy Alvakea sa også Obeid – Allah ibn Qtm – som er den dagen og til Mekka – sa : Jeg så i en drøm at en mann sto mellom hendene mine, sa han : Mens nabolaget og bakovergående bøter tok opp deres velstand på Lutes sa : Jeg trodde det gjelder meg så , og jeg sa : Neit for myself, and then said Lababa bint Ali bin Abbas, his wife, said : Hun har det bra med meg, og hun er den som dør . Og jeg ble i to eller tre måneder, så døde , og slo meg ned etter måneder eller så. Hvis Bmak kanskje liker hendene, sa han : så si til den som holder en tvist som har gått våken til en annen senere som om Kadi Harith bin Abi gleder seg over at han nevnte dem Vetodjaa ham og sa til ham : beskytt deg Gud, o prins , sa han : Han døde, men han døde ….

…Den som ser at han prøver å søke Hajj eller å besøke profeten, fred være med ham eller Det hellige hus, så ber han om noe prisverdig og takk for hans handling for å si, fred være med ham : Reis ikke utenom til tre steder Mekka, Medina og Jerusalem . Det ble sagt at han hadde til hensikt tre ting. Noen av dem sa majestet i hans skjebne, fullkommenhet i sin religion og skjønnhet i hans handlinger, for profeten, må Guds bønner og fred være over ham, sammenlignet Mekka med majestet, Medina med fullkommenhet og Det hellige hus med skjønnhet ….

…Al-Kalb : Dens tolkning var forskjellig. Noen av dem sa at han er en slave, og det ble sagt at han er en tåpelig tyrann som bjeffer . Og løvene er arabiske, og han er en svak fiende med lite ridderlighet, og hunden er en elendig kvinne, så hvis bittet hans blir hatet av henne, og hvis en hund river sine klær, så river en ond mann utstillingen . Og fra å spise hundens kjøtt, så det ut for en fiende som slo av pengene sine, og drakk melken sin av frykt og av en polstring av hunden, så hunden på den tiden er en venn som søker hjelp og søker hjelp fra den , og hunden peker på vakten. Og hvis han hadde en fiende eller motstander som forbannet ham eller undertrykte ham, og hvis han hadde en slave som forrådte ham, eller en vokter av hans forræderi, og hvis det var i sultens tid, fikk han noe fra ham, så til omfanget av bittet og smerten, ville han få det . Og hunden er en elendig kvinne av dårlige mennesker . Valp : født elskelig, svart valp Saddh på familien sin . Og det hvite av hans tro, og det ble sagt at hundens valp er en bastard, en mann hvis folk er tåpelige av utukt, og hunden er en tull, og en gjeterhund er penger han mottar fra en høvding, og hunden er en urettferdig fiende, og den veldefinerte hunden støtter eieren over sine fiender, men han er sordid og har ingen ridderlighet . Det ble sagt at eieren av denne visjonen oppnår kraft og tilstrekkelig levetid, og noen av dem sa : I tolkning indikerer hunder skade, elendighet og sykdom . Og fienden, unntatt på ett sted, og det er han som tar leker og brask, for det indikerer å leve i glede og glede, og vannhunden er et falskt håp og noe som ikke blir oppfylt . Og alle typer hunder indikerer et ondskapsfullt folk . Og det ble fortalt at Abu Bakr Al-Siddiq, må Gud være fornøyd med ham, så i sin søvn året for erobringen mellom Mekka og Medina, at Guds sendebud, fred og velsignelser være over ham, kom fra Mekka blant hans følgesvenner, så en hund kom ut over dem, og da de nærmet seg henne, la hun seg på ryggen, og da legene hennes strødde med melk . Han fortalte om sine syner til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og han sa : Hunden deres gikk, og han tok imot en dirham, og de ber deg om dine slektninger mens du møter noen av dem, og hvis du møte Abu Sufyan bin Harb, ikke drep ham . Og den som forvandler en hund, Gud lærte ham en stor kunnskap og stjal den fra den, for den allmektige sa : ~Og fortell dem nyheten om ham som er kommet, og vi skal skilles fra dem .~ Det ble fortalt at en mann så at hans kones skjede hadde to hunder som gnagde, så han fortalte synet på en kryssing og sa : Dette er en kvinne som ville barbere seg, så han unnskyldte elgen, så hun kuttet ham med et par av en saks, og mannen kom hjem til ham og palperet konas skjede, og han fant saksen ….

…Hopping Den som ser i en drøm at han hopper til en mann, han vil overvinne ham og bli uføre . Og hoppskrogstyrken . Den som hopper fra jorden til himmelen, han skal reise til Mekka . Hvis han så at han hoppet fra sted til sted, forvandlet han seg fra en stat til en annen . Hvis han så at han hoppet og steg opp, var han død og begravelsen hans ble hevet ….

…Moskeen er i en drøm en vitenskapsmann . Og den som ser at han bygger en moske, dette indikerer god og Sunnah, slektskap og antagelse om rettferdighet hvis han er kvalifisert for det . Og den som ser en velfungerende moske, er en mann som samler mennesker med ham og komponerer blant dem i godhet og godhet . Og hvis han ser en moske som er ødelagt, så vil han dø der, en hovedforsker som har en religion og askese . Hvis han ser at en ukjent mann ber i moskeen og imamen til moskeen er syk, vil han dø . Og hvis han så at huset hans ble omgjort til en moske, ville han slå rettferdighet, askese og ære . Og hvis han ser at en moske har snudd en due, avskyr en skjult mann . Og moskeen indikerer marked og handel . Den som bygger en moske som et offer til den allmektige Gud, etablerer sannheten, pålegger det gode og forbyr det onde, og hvis han er en lærd som komponerer en bok, får folk nytte av hans kunnskap, og hvis han er rik, betaler han zakaten av pengene sine , og hvis han er sølibat, giftet han seg, og hvis han var gift, hadde han en sønn, og hans gode minne ble spredt, og hvis han var fattig, bli kvitt, og bare samle mennesker i godhet, og hjelp dem å adlyde Gud . Hvis han bygger det på en måte som det ikke er tillatt å bygge, eller hvis mihrāb avviker fra det til en annen retning, så indikerer det ondskap . Han følte at den bygger en moské Atvgah i religion eller pilegrimsreise, eller bygger varer som et bad eller et hotell eller en butikk eller på annen måte . Og den som ser at han tar tak på en moske, han støtter et foreldreløst barn, og hvis han øker i moskeen, øker han gjelden sin fra en god gjerning eller god oppførsel . Hvis butikken flyttet og ble en moske, indikerte den tillatt inntjening, eller den tillatte ble blandet med det forbudte, eller silken ble kombinert med bare vann . Og de forlatte moskeene indikerer uaktsomhet fra lærde, opphevelse av det som tilråder det gode og forbud mot ondskap, og det indikerer asketismen som er avskåret fra verden, og den som ser at han gikk inn døren til moskeen, er stolt av nedstøt, så er han velsignet med omvendelse, sa den allmektige : (Og gå inn døren i nedbøyd og si, vi tilgir dine synder ). Og den som ser at han kommer til moskeen og finner den stengt og åpner den for ham, så utnevner han en gjelds mann og redder ham fra den og forbedrer sin ros hos folket, og den som ser at han kom inn i moskeen mens han er en passasjer avskjærer deretter slektskapet selv, han forhindrer dem i å støtte ham . Og den som ser at han dør i moskeen, indikerer seier over fiendene, fordi Gud den allmektige sier : (Han sa : De som har gjort urett på deres ordre, la oss bruke dem som en moske ) , og å gå inn i den store moskeen i Mekka indikerer sikkerhet fra frykt og oppriktighet av løftet . Se også Al-Jami` ….

…Ibn Sirin sa at den som så at han var i Mekka, ville besøke Kaaba ….

…Den som resiterer Surat al-Tur, hans visjoner indikerer at han grenser til Mekka ….

Surat Al-Tur indikerer forekomsten av forsettlig, kunnskap og rettferdige gjerninger og ligger ved siden av Mekka, eller seier over fiender, eller seeren er utnevnt til sannheten, og unngår løgn, og det ble sagt at hvis han hadde fravær, ville han kom og kan forveksles med ord og deretter gå tilbake til rett

…Nummer hundre tusen 100.000: kan indikere overflod, velsignelse og bønn i den store moskeen i Mekka

…Belønningen for å forbanne ledsagere 84 – Han sa : Al-Qayrawani sa : En sjeik fra folket i al-Fadl fortalte meg : Abu al-Hasan al-Muttalibi, imamen til profetens moske – må Guds bønner og fred være over ham – fortalte meg : Han sa : Jeg så et mirakel i Madinah. En mann forbannet Abu Bakr og Omar, og de sa : Å Guds sendebud, dette som skader oss og Aspena, sa til meg, Allahs sendebud – fred være med ham -: (( du dette, o Abu Qais )) ? Jeg sa til ham : på, og jeg har en mekanisme vendt til det punktet av hånden hans har inkludert hans fingre og utvidelsen av dens årsaker og sentralt og ment mine øyne, sa han : at jeg løy, så Gud satte øynene dine og la fingrene i øynene mine, og jeg våknet av søvnen min mens jeg var i denne tilstanden. Han pleide å gråte for folks beste og kunngjorde omvendelse 85 – På myndighet av Abu Hatim Al-Zari på myndighet av Muhammad bin Ali sa han : Vi satt i Mekka i den store moskeen, så en mann sto halvparten -svart og halvhvitt og sa : Å O folk betraktet Pei Vanni du henter de to sjeikene og Achtmanma mens jeg sover den samme natten hvis du kom til meg og data han løftet hånden Vltm ansiktet mitt, sa Li : O fiende av Gud, punk ikke du forbannelse Abu Bakr og Umar – må Allah være fornøyd med dem – ble og jeg er i denne saken (1)….

…Og en jente i en drøm : fruktbarhet og lettelse, og letthet etter motgang som vokser og øker . Og jomfruen, en god med god ros og godt håp . Og den som ser som om han har kjøpt en gutt, de vil slå ham . Den som kjøper en slavejente, vil gjøre det bra . Hvis han ser en ikke-voksen slave som om han har realisert drømmen, blir han satt fri . Hvis han så at han skjønte og satte en hvit kappe på ham, gifter han seg med en fri kvinne . Og hvis han ser ut som om han har kastet en svart kappe på ham, vil han gifte seg med en kvinne . Og den som så at han hadde kastet en purpur kappe på ham, han skulle gifte seg med en hederlig kvinne . Hvis en ung mann ser en slik visjon, indikerer hans syn at sønnen hans er i puberteten . Hvis en eldste så henne, viste hans visjoner at han var død . Og hvis han ser henne som gjerningsmannen for en skjult synd, vil han bli avslørt . Og den som ser at han har plaget et voksent barn, han har ære og kraft, og moren hans fortjener det mer når det gjelder tolkning enn sin far, og hvis en kvinne ser en opprørsk mann, så er det bra at han kommer til henne i henhold til hans godhet eller stygghet . Og det ble sagt : Den som hadde en ung sønn og så at han hadde blitt en mann, indikerte at han var død . Og det ble sagt : Han som var blant guttene hadde tatt igjen mennene, dette indikerer styrke og hjelp . Noen mennesker ser at han fødte en gutt og hans kone var gravid, fordi hun fødte en slavejente . Mener at hun ble født underveis, Vtld-gutt, kanskje annerledes, han ser at han ble født som gutt, han er Ghulam, eller mener at han ble født til ham er i gang, om den sviktfargen, det forteller deg . Det ble sagt at andreplass er greit . Og det ble fortalt at en kvinne i Mekka som leste Koranen, så at det var basilikum rundt Kaaba og en Saif med basilikum i hendene på seg, som om hun sa Ære til Gud dette om Kaaba? Hun ble fortalt : Visste du ikke at Abdul Aziz bin Abi Dawood giftet seg i kveld ? Vantbht Hvis Abdul Aziz ibn Abi Dawood døde ….

…Visjonen om en tynn jente min far en sommer ting Balastsaga for gjennomgående ibn Nawfal – må Allah være fornøyd med ham – fra sin mor tynn jente far sommer sønn Hashim Lydda var Abdul Muttalib sa : Suksessive Quraish årene Jdbh Oqahlt hud og kaste beinet , sa hun : Mens jeg lyver Å Gud, eller Mhomh hvis jeg Med en berømt telefon som roper med en sahl-stemme og sier : Å, Quraysh, denne profeten ble sendt fra deg, og dette er under hans avgang, så han lever i godhet og fruktbarhet . Ikke se fra deg en høy, hvitbein mann som smaker av to øyne , har stolthet over ham og et år viet ham , men la ham redde ham og sønnen og vende seg til ham fra hver mage en mann , ikke Fliscnoa av vann og skadet fra det gode og å motta hjørnet , og deretter nøye valgt House syv ganger for å leve opp far FBIs Felictsag mann og tror på folket , ikke inkludert det rene og gode for seg selv , ikke Vgshm hvis du vil og du lever . Hun sa : Så kunnskapen om Gud ble en redd kvinne. Huden min og tankene hans sto opp. Min visjon ble kort, så jeg sov i elvene i Mekka . Så, hellighet og forbudt, hvis han fortsatt med det , er Abtahi med mindre han sier at dette er den Shaybah av ros , dette er en Shaybah , og Quraysh er komplett med ham . Og brøt ham hele magen på en mann iscenesettelse og snakke og fikk brøling og deretter besteg far Qubais og slo mennesker begravd rundt ham når realisere sin søken til fattigdom toppet Vacetknoa Jnabiah og med dem Allahs sendebud fred være med ham, som at dag Ghulam kan Oaf eller kval oppstod, sa Abdul Muttalib : Å Gud seiret Alkhalp Detektoren Courba du verden er en lærer og administrator er Mboukl og Hola Abdaak og Amaak Badhirat Ahramk klager til deg året deres som kan Oqahlt kløves tøfler , Vasaman Gud og Amatarn Geetha forferdelig Mgdakka , hva Eu til og med gikk av himmelen Pmaiha Okz-dalen Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, hun sier Abdul Muttalib : Gratulerer til deg, Aba Al-Bathaa , Hanaa , det vil si at du bodde folket i Batha, og i det det står Raqifa : Bashisa Al-Hamd, må Gud vanne byen vår. Vi mistet livet og det understrekede vannet. Så vannet og trærne bodde i en strøm fra Gud med det lykkebringende. Det er ingenting i rettferdighetens eller farens folk, og i denne hadithen er det rart at vi forklarer det kort og sier : Abd al-Muttalibs mor er en sunni-handling . Og erstattet Epast . Og tynning av beinet gjorde ham svak av innsats . Og hypnose første søvn og soloppgangstid . Hala inspirerte ordakselerasjon . Og Hia – begrenset – regn og fruktbar , ikke før Otakm regn og fruktbarhet . Og beinene ved å bli med i øyet er høyere enn de store . Noen har tynn hudfarge . Og den høye fnissen . Og si : Han har en stolthet som sørger ham, han må gjemme seg og ikke være stolt av . Sunnah er veien . Og veilede ham , det vil si folk viser det . La dem skinne , med Sein og Shin , det vil si , la dem helle , det vil si , så la dem vaske . Så synd, enhver lettelse og lettelse . Og enhver Fasht og Shaybah Al-Hamad har vokst tittelen Abdul Muttalib . Og hun fullførte det , det vil si at de alle kom . Og tidsfristen for hans stillhet og si : angst, det vil si nærhet . Egenskapen er nødvendig . Og gårdsplassene unnskyldninger . Og året for tørke og nød . Og han mener sjakter og tøfler til sau og kameler . Og bortskjemt mye . Ingen overfylt . Og støyen er veldig rennende vann . Og Sheikh Sheikhs . Og Aljzl eventuelle sene og Jouni svarte skyer . Hans ordtak : i stemmen til Sahl, som betyr det med en søt . Og hans ordtak : En mann er høy, noe som betyr at han er høy, og hvis han er for høy, sies det at han er lang med vekt . Og han sa : La ham gå , delif er langsom gang, det sies : han går når han går og steppebåten . Og hun sa : og i dem er rene og gode for glede – betyr Allahs sendebud fred være med ham – og sier : Mviodh , Mufiod er den som såret sitt hjerte – et hjerte – smerte av . Panikk, anneksjon, frykt og panikk . Og han sa : Huden min sto, noe som betyr knyte, og det ble sagt : Hun ønsket å stoppe håret mitt, så han reiste seg fra panikk . Og Gud vandret i tankene og forvirret av følelsens alvor . Og hennes ordtak : Så er helligheten og det forbudte , dette er å banne ved noe annet enn Gud, og det er skjevhet , og det skjedde fra det i tiden for uvitenhet, og hvis det er polyteisme . Og hun sa : De begravde seg rundt det, det vil si at de går på stien til Lena . Og det lykkebringende flyet er et fly, og det beste det det forkynte er skadelig for er profeten, må Guds bønner og fred være over ham. Det er ikke usannsynlig at Quraishs lettelse skyldes det faktum at han, må Guds bønner og fred være over ham, er en av dem som søker hjelp blant dem ….

…Visjonen til Asaad bin Zaraa 54 – på myndighet av Haram bin Othman Al-Ansari, som sa : Asaad bin Zarara fra Levanten kom til en kjøpmann på førti mann fra en nasjon, og han så en visjon om at han ville komme til ham og sa : Hvis han drar ut i Mekka med Aba Umaamah, så følg ham, og det som er er at du går ned i et hus og dine følgesvenner vil unnslippe. Han ble stukket i øynene, så de gikk ned til et hus og pesten huset dem, og de traff alle bortsett fra Abu Umamah og hans venn hadde et stikk i øyet (2) . Det han så og ble muslimsk – må Gud være fornøyd med ham – ble realisert ….

…Den allmektige i en drøm fortalte Abu al – Qasim, Hussein bin Harun, Acre, sa : Fortell oss Abu Yaqub Ishaq bin Ibrahim Ouzai, sa : Fortell meg Abdul Rahman bin Wasel Abu Zarah Alhadhara, sa : Fortell oss Abu Abdullah Altistri, sa : Jeg så i en drøm, som om oppstandelsen jeg reiste meg og reiste meg fra graven min, og jeg kom med en bamse og red på den, så steg han opp til himmelen, og det var et paradis i den, og jeg ville gå ned, og jeg ble fortalt at dette ikke er ditt sted, så han steg opp til en himmel, på hver himmel er det et paradis, til jeg ble høyere i to høyder, og jeg steg ned, så ønsket jeg å sitte, og jeg var fortalte : Sitter du før du ser din Herre, den opphøyde, den majestetiske? Jeg sa : Nei, da reiste jeg meg og de gikk med meg, så se, av Gud den salige og allmektige, Adam, fred være med ham, foran ham, fred være med ham, og da Adam så meg, satte han meg med hans rett, sittende for hjelp, og jeg sa, Herre, la sjeiken tilgi deg, så jeg hørte Gud den allmektige si : Stå opp, Adam, har tilgitt oss for deg . Bu Ali al-Hasan bin Muhammad al-Zubairi fortalte oss, han sa Muhammad ibn al-Musayyib fortalte oss, han sa Abdullah bin Hanif fortalte oss, han sa Bishr bin al-Haraths nevø fortalte meg, han sa : En mann kom til meg og sa: Er du Bishr bin al-Harath? Jeg sa : Ja, hun sa, jeg så Herren den allmektige i en drøm som sa : Du kommer som et menneske, så si til ham: Hvis jeg bøyde meg på glødende kull, ville jeg ikke ha takket meg da jeg ville ha vist navnet ditt til folk . Ahmed bin Abi Imran al-Sufi fortalte oss om Mekka, som Gud den allmektige bevoktet. Han sa Abu Bakr al-Tarsusi fortalte meg, han sa : Uthman al-Ahwal, en student fra Kharaz, sa til meg Abu Saeed, og da den tredje natten hadde gått, ropte han til meg, Uthman, stå opp, så Jeg reiste meg og ble brent . Han sa til meg : Ve deg, jeg så timen som om jeg var i det hinsidige, og oppstandelsen hadde oppstått, og jeg sto for min Herre, og jeg tordnet, og det var ikke noe hår igjen bortsett fra at det hadde dødd , så han sa: Du er den som refererer til meg når jeg hørte Salma og Buthaina, hadde jeg ikke visst at du er sannferdig i det, ville jeg plaget deg, jeg plages ikke av noen av verdens verdener ….