…Og den som ser som om han har truffet en skål med gull, en mugge eller et krus og har et knapphull, så er han en tjener som kjøper det, eller en kvinne gifter seg med henne eller en hushjelp med dårlig moral . Noen av dem sa : Den som ser som om han bruker redskaper av gull og sølv, begår synder, og det han ser om det for de døde, sunniene, er gode nyheter, fordi Gud den allmektige sier : “ De er omgitt av plater av gull og kopper . ”…

…Og den som ser at det skjedde en ulykke i hetten hans fra å brenne, fjerne, falle eller lignende, så skal han tolke det i sitt tilfelle med sin overordnede ….

…Hva er grunnen til at så mange uttrykk oppfordrer til å vite navnene på de som svarer i visjonen? Dette er et viktig spørsmål, og det har også å gjøre med spørgeren. Fordi noen av spørsmålene kan være flau når de spør om navn, og jeg vet ikke hvorfor denne forlegenheten og saken ikke er noe mer enn en drøm? Når det gjelder årsaken, er årsaken til spørsmålet fra uttrykkene relevant for forholdet til svaret på uttrykket, ettersom navnene har et forhold og påvirker negativt eller positivt med visjonens uttrykk, og sendebudet, må Guds bønner og fred være med ham, likte optimisme om betydningen av noen navn i virkeligheten, men han beordret at noen navn ble endret til andre med bedre mening og betydning, og dette ble nevnt fra autentiske måter fra ham, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og når det gjelder uttrykk, rapporterte han, fred og velsignelser, om en svak fortellingskjede i Sunnah of Ibn Majah med sin overføringskjede på myndighet av Anas ibn Malik sa : Han , fred og velsignelser være på ham, sa : ((De betraktet dem ved navn, og de gjorde dem ved sin mening og visjon for den første forbigående )) Ibn Majah fortalt det i boken ~Visjonen om synet~ om hva synet hadde uttrykker og hva menes med å si : De blir betraktet av navnene deres, det vil si å få sin tolkning fra navnene nevnt i visjonen. Trøtt, så begynner han å bli sliten, eller ser han et vesten, så anser han den umoralske mannen for å navngi ham i hadithen og så videre . Hva menes med å si : (( Kanawha Pkinaha )) , som ga henne et eksempel hvis gjennom Tamoha, er avledet av ordtaket : Knyt om det og Knut ham hvis en skriver om noen andre, og denne hadith nevnte lærde Shaykh al – Albaani Den allmektige Guds nåde i en svak Sunan Ibn Majah [ r 315_ h 849] Og han symboliserte den ved å si : Svak, og Sheikh Muhammad Fu’ad Abd al-Baqi – Muhaqqiq av Sunan Ibn Majah – etter at han ga den til Ibn Majahs overføringskjede, i Zuaid : I hans overføringskjede er Yazid ibn Aban al-Raqashi, og han er svak, og i alle fall har vi ikke hell i diskusjonen vår om eksempler på noen blant visjonene om at den hellige profet, må Gud velsign ham og gi ham fred, krysset over noen visjoner, ved å bruke angivelsen av navn i noen visjoner, som bekrefter riktigheten av tilnærmingen til noen av uttrykkene hvis de noen ganger spurte om navn, og fra den hadithen : Anas bin Malik sa : Guds sendebud, fred og velsignelse være med ham, sa : (( jeg så en natt når sovende ser ut som om jeg er i huset til Uqba ibn Rafi ). Vi savnet Ratab Ibn Tab – en mann fra Madinah – og jeg nevnte teksten til hadithen og hans eksamen i ( s. 50), og jeg forklarte at sendebudet, Guds fred og velsignelser være over ham, er det første hinderet for straffen og løftet høyden , og det er fra avledningen av navnene som det er mellom ….

…Og den som ser Adam, fred være med ham, hans skjønnhet og ære, verge for vergemål, hvis han er verdig, ellers vil han tilskrive en stor mann eller indikere at han har begått en synd, så skal han omvende seg. Hvis han ser at han snakket med ham, har han kunnskap og kunnskap. Den som så Idris, fikk en høy grad av ære og den som så Noah, hadde et langt liv. Og han led nød og skade og triumferte og fødte barn fra kona til Dina, og den som så en hette over ham, ville bli dominert av en tåpelig og uvitende mennesker, og han ble frelst og vant med godhet og godhet, og den som så en rettferdig, fikk han fra dårene, og da ville han seire eller i hans sak er god. Eller han har en umoralsk kvinne, og hvis han er en som gjør sitt folks arbeid, la han frykte Gud og omvende seg, og den som ser Abraham, så vil han utføre Hajj eller bli velsignet med Guds kjærlighet og hans bekymringer og nød vil forsvinne, og det ble sagt at urettferdighet fra en urettferdig hersker vil nå ham, og han vil seire. Og den som ser ham og den som ser Job, plager ham med en ulykke, da blir han frelst og kompensert med det gode, og hvis han er syk eller syk, vil han bli helbredet for Gud den allmektige, og den som ser Jonah, skynder han seg i en sak som rammer ham fra inneslutning og nød, da vil han bli frelst, og den som ser David som en verge og kan bli plaget på grunn av en kvinne, og han kan ha noe. Og han ble påvirket av lakris, og den som så Salomo som statens vokter og bestemmelsen om rettsvitenskap Og den som ser Sakarja, når han er gammel, oppnår en from sønn, og den som ser Yahya, oppnår fromhet og fromhet, eller har blitt verdig og en tilstand, og det gode budskap kommer til ham, og den som ser Jesus, blir en asketisk, tilbeder hyppige reiser, og den som ser fortvilelse, har et kall til å svare på sine fiender, og den som ser grønnsaker, han vil utføre Hajj og være et langt liv og kanskje indikere fruktbarhet etter overdrivelse, og den som så Luqman ga visdom eller rettferdig sønn, og den som så en profet av profetene, fred være med dem på et sted, hvis hans familie var i krig, ville de seire over fienden deres, og hvis de var i nød eller mangel på lettelse fra dem, og den som så at han besøkte en profet, levende eller død, hvis han var from, økte han i. Hvis han er ulydig, vil Gud tilgi ham, eller han indikerer at han vil besøke ham som han så, eller han indikerer at han er fra folket av paradis, eller godt og velsignelse har skjedd med ham, og den som ser en av dem mens han er i et godt bilde, vil ha godhet i sin religion og verden, og hvis han ser på ham en mangel og annet enn et godt bilde , indikerer han Mangel på visjonærens religion, og den som ser at han er en profet av profetene, da vil han dø martyr og være begrenset i sitt levebrød og bli velsignet med tålmodighet etter katastrofene, og så vil han komme til seier og den som ser en profetes grav blant profetene, er god og velsigner en d ble det sagt at han er i forbønn, og hvis han er en singel, gifter han seg med, og noen av dem sa at han besøkte helligdommen til noen fra Profetene, ledsagerne eller de rettferdige, for han lindrer bekymringene og sorgen og fortviler hans synder…

…Visjoner av seksuell betydning , og har det noen betydning? Å snakke om denne typen drømmer fortsetter og fortsetter, og betydningen av en seksuell drøm varierer etter min mening i henhold til dens mening . Det er mange ungdommer som ser slike seksuelle drømmer, og disse har en betydning som nesten stemmer overens mellom dem, og de viktigste betydningene de har er : [ tømme deres sexenergi, misforstå foreldrene sine ] , og det er mange brødre og søstre som også ser dette type og disse stemmer nesten også overens i betydningen og betydningen De har : [ fiendskap, strid eller ekstrem nytte ] og det er de som ser seksuelle drømmer om en av foreldrene hans, og disse har også mange betydninger, og den viktigste av dem er [ foreldrenes store rettferdighet, Umrah eller Hajj, penger som kommer fra dem ….

…Innsjøen : betegner en kvinne til venstre som elsker direkte, fordi innsjøen står og ikke løper, og den dreper den som faller i den og ikke skyver den . Og bølgene er strenghet og pine, fordi Gud den allmektige sier : ~De er dekket av bølger som skygger .~ Og den allmektige sa : ~Og bølgene stoppet mellom dem .~ Og det ble fortalt at en handelsmann så at han gikk i sjøen, og han var livredd av frykten for havet, så han fortalte om visjonene sine ved en kryssing . Han sa : Hvis du vil reise, vil du ha det bra . Dette er fordi hans visjoner indikerer stabiliteten i hans saker . Og en mann så ut som om sjøvannet var sint til kanten hans dukket opp . Så han fortalte det til Ibn Masada, og han sa : En lidelse sank ned på jorden av kalifen, eller tørke i land, eller kalifens penger ble stjålet . Det var bare et lite beløp til kalifen ble drept, pengene hans plyndret og land ble undertrykt . Og den som så at han førte ut en perle fra havet, han ville ha nytte av kongen i penger, slave eller flagg . Og hvis han ser at sjøvannet eller annet vann har økt til det har overskredet grensen, som er betydningen av strømmen til den kom inn i hjem, hus og hjem, så holder folket tilsyn med drukningen, så blir det en stor prøvelse . Prinsippet er i det dominerende vannet de er og oppvigling, fordi Gud den Allmektige kalte sin seier og dens overflod for tyranni, og han sa at drukning indikerer utøvelse av en stor ulykke og manifestasjon av kjetteri, og død ved drukning er en død på grunn av vantro . Når det gjelder den vantro, hvis han ser at han har druknet i vann, så tror han, fordi Gud den allmektige sier : “ Selv om drukning fanger ham, sier han, jeg tror . ” Verset . Og den som ser som om han har druknet og senket seg i havet, vil sultanen ødelegge ham . Hvis han ser som om han har druknet og fått ham til å dykke en gang og flyte en gang og bevege hendene og føttene, vil han få rikdom og stat . Hvis han ser det som om han forlot ham og ikke druknet, så går han tilbake til saken om religion, spesielt hvis han ser grønne klær på seg selv . Det ble sagt at den som så at han døde og druknet i vannet som fienden hans gjerne ville drukne i det rene vannet, druknet i mye penger . Når det gjelder svømming : den som ser at han svømmer i sjøen og var en forsker som har nådd sitt behov i kunnskap, hvis han svømmer på land, så er han låst og blir tett i inneslutningen, og han blir der så mye som svømming er vanskelig eller lett, og like mye som hans styrke . Hvis han ser at han svømmer i en flat dal til han når et sted han vil, går han inn i arbeidet til en urettferdig og mektig sultan som krever av ham et behov som han oppfyller for ham og er i stand til ham og Gud den allmektige. sikrer ham like mye som han løper i dalen . Hvis han frykter ham, så frykter han også en hersker , og hvis han rømmer, rømmer han fra ham, og hvis han kommer inn i havet og svømmer bedre i det, inngår han en stor sak og et stort mandat, og han er i stand til å eie kongen og oppnå ære og kraft . Hvis han svømmer på ryggen, omvender han seg og kommer tilbake fra synden . Og den som ber mens han er redd, han vil få frykt, sykdom eller fengsel, like mye som hans avstand fra rettferdighet . Og hvis han tror at han ikke vil flykte fra ham, vil han dø i den bekymringen, og hvis han er modig i svømmingen, blir han skånet for det arbeidet . Og hvis en sultan ser at han vil svømme i et hav og havet er turbulent med en bølge, så kjemper han mot en konge blant kongene, og hvis han bryter havet ved å svømme, vil han drepe den kongen . Og hvert hav, elv eller dal som har tørket opp, det er statenes tilstand som tilskrives det, og hvis vannet kommer tilbake, vil staten komme tilbake . Og det ble sagt at hvis en person ser at han har rømt fra vannet som svømmer før han var klar over søvnen, er det bedre for ham å legge merke til det mens han er i vannet som svømmer . Og det ble sagt at den som så at han svømte, bestred en motstander og beseiret motstanderen og vant over ham . Og å gå over vann i et hav eller en elv indikerer hans gode religion og gyldigheten av hans sikkerhet, og det ble sagt at han er sikker på noe han er i tvil om, og det ble sagt at han reiser på en reise i fare for sin tillit . Og den som ser som om vannet strømmer på overflaten, han vil bli rammet av en ulykke fra sultanen, som er en indikasjon på herskerbenet, som han bare kan takle, for sin flyt og autoritet . Og den som har stagnert fra ham, er lettere og mildere, og indikerer en kriger som kutter veien, og hvis han er på reise, krysser en tyv eller en løve veien mot ham, eller hvis tankene hans om reisen er regn, en linjal, eller et mekka . Og hvis han var til stede, ville han bli plaget av en sorg og ulykke, fordi Gud den allmektige sa : ~Du er forbannet med en elv .~ Når det gjelder Sultan, blir den presentert for ham, spesielt hvis han kom inn i den . Enten fengsler han ham, beordrer ham å bli slått, eller så oppnår han sorg hvis han har fått ham stor, eller hindrer ham i å bli frelst fra strømmen hans, så faller enten en sykdom i ham fra kulde eller drypp, så hvordan om det var i vinteren og vannet hans var dårlig, så er det mer alvorlig i alt som indikerer det? Hvis det blir kuttet, krysset eller forlatt det, vil han bli frelst fra alt som er i det av sorg og sykdom, og alle bevis for lidelse og sorg . Og den som trekker fra en elv og drakk, får penger fra en mann som er like farlig som den elven . Og den som kommer inn i en elv og slår den fra bunnen av gjørme eller gjørme, de vil bli rammet av en mann hvis tilstand er som den elven i elver . Og den som skjærer en elv til den andre siden, han vil avskaffe bekymring, redsel eller frykt, og han vil bli utfridd fra den hvis det er gjørme ….

…I en drøm er det et tegn på tilbakeføring av avleiringer, eller frelse av pasienten fra sykdommen, eller fangen fra fengselet hans, og kanskje dette indikerer møte med de fraværende . Og døden i en drøm er en mangel på religion, korrupsjon i den og en høyde i verden hvis den ledsages av gråt og skrik så lenge den ikke er begravet i skitt, og hvis den er begravd, håper den ikke Salah . Og den som så at han døde, og at det ikke var noen lik, dette indikerer riving av et hus fra hjemmet hans, og det ble sagt : Snarere, det er blind i hans syn og lenge i livet . Og det ble sagt : Døden er en reise eller fattigdom . Det ble sagt : Døden er absolutt ekteskap, fordi den døde trenger parfyme og vask som en gift . Og den som ser at han døde og er gravid og ikke er begravet, han vil beseire sine fiender . Og den som ser at han levde etter sin død, han vil bli gjort rik etter sin fattigdom eller omvende seg fra sin synd . Og den som er død fortalte ham at han ikke har dødd, han er i martyrens helligdom . Og den som ser den døde er syk, han er ansvarlig for sin religion . Hvis gravene går ut og spiser all folks mat, så går prisen på maten opp . Det den døde personen forteller om seg selv eller noen andre i en drøm, er sant og sannferdig . Og den som ser en død person i god form mens han ler, dette er slik . Og den som ser at han ber for de døde, han forkynner for en hjerteløs mann . Og den som ser at han går på sporet av en død, han skal følge hans vei . Og den som så at imamen døde, ville landet bli ødelagt, og omvendt . Døden er anger fra en stor synd . Og den som ser at han døde mens han var naken, da vil han være fattig, og hvis han er på et teppe, vil verden bli forenklet for ham . Og den som ser at sønnen hans er død, han vil bli frelst fra sin fiende . Og den som så at han hadde dødd og ble gravlagt, da indikerte en slave at han var blitt løslatt, og hvis han ikke var gift, indikerte han at han hadde giftet seg, og hvis pasienten så at han hadde giftet seg, ville han dø . Og døden er en god guide for de som er redde eller triste, og brødrenes død indikerer fiendenes død . Og den som ser at han er blant et dødsfolk, han er blant et hyklerifolk . Og den som ser at han følger en død person, han vil reise langt unna . Og den som ser at han er i badet, hans befaling vil bli opphøyet, og han vil bli frelst fra synder, bekymringer og gjeld . Og den som ser en død person at han lever, han skal leve for ham en død sak . Hvis han ser den døde opptatt eller sliten, distraherer det ham med det han er i, og hvis han er syk, er han ansvarlig for gjelden . Og hvis han så at ansiktet hans var svart, døde han av vantro . Og den som ser at han har oppreist de døde, en jøde eller kristen eller en kjetteri, hilser dem på hendene . Hvis han ser at han vekker de døde til liv, leder han et mistet folk . Og den som blir sett i live, gir de døde noe som kan spises eller drikkes, så det er skade som rammer ham i hans penger . Hvis han ser den døde og gir ham mat, vil han få et hederlig levebrød . Hvis han ser at den døde har tatt hånden hans, vil penger falle i hans besittelse fra en håpløs side . Å snakke med de døde er et langt liv, og å ta fra de døde er en forutsetning . Og den som ser at han snakker til de døde, da vil det være fornektelse mellom ham og folket . Og den som ser at han godtar en kjent død, han drar nytte av den avdøde med kunnskap eller penger han etterlot seg . Og det ble sagt : Den som ser at han mottar en død person og personen i synet er syk, så indikerer det hans død . Og den som ser at han gifter seg med en død kvinne og ser at hun lever, da skal de levende dø . Og den som ser at den døde gir ham sin slitte eller skitne skjorte, da vil han være fattig . Og den som ser at de døde blir slått levende, de levende har ført korrupsjon inn i hans religion . Og den som ser en død person som slår ham, han blir bedre av å reise . Og den som ser en død person sove, hans søvn vil hvile i det hinsidige . Og hvis han ser en levende person sove med en død person, vil livet hans være langt . Og den som ser at han lever blant de døde, han reiser langt borte og ødelegger sin religion, og hvis han ser at han er sammen med de døde mens han er i live, blander han seg med mennesker i deres religion, korrupsjon . Og den som ser den avdøde blant de vantro iført gamle klær, da vil han være i dårlig stand i det hinsidige . Og den som ser en død person og forteller ham at han aldri dør, da er han i martyrens helligdom og han blir velsignet i det hinsidige . Og den som ser at moren hans dør, så forsvinner hans verden og ødelegger tilstanden hans . Og den som ser at broren hans har dødd og er syk, han er hans død . Og den som ser at hans kone dør, hans næring der hans levebrød blir utarmet . Og den som ser at han ber for de døde, han vil gå i forbønn for en korrupt mann . Og den som ser at en død person drukner i et hav, da drukner han i synder . Og den som så at de døde kom ut av gravene sine, de i fengsel ville bli løslatt . Kanskje indikerte døden plutselig velstandens hastighet for de fattige . Profetenes død, fred være med dem, i en drøm er en svakhet i religionen, og deres liv er det motsatte . Kanskje vitenskapsmannens død indikerte fremveksten av en kjetteri i religionen, foreldrenes død er mangelvare, konens død er en verden som forlater og barnets død en mannlig forstyrrelse . Og de dødes bønner for de døde er ugyldige handlinger . Å se de døde polyteistene i en drøm er fiender ….

Av englene, fred være med dem . Den som i en drøm ser at han snakker med en konge eller gir ham noe, så er dette et vitnesbyrd om at han vil gi, den allmektige vilje . Og den som så at englene kom ned et sted, hvis hans folk var i krig, ville de vinne, og hvis de var i kval, ville de bli lettet . Kanskje nedstigningen av engler antydet en epidemi eller pest, eller på fyrster, halliker eller arbeidere . Og den som ser at han flyr med englene, han vil motta martyrium, og han vil vinne gleden og ære for den allmektige Gud . Og den som ser englene et sted, mens han er redd for dem, vil det være krig, strid, strid og fiendskap . Og hvis han ser at englene bøyer seg mot ham eller kneler ned, blir hans behov oppfylt, og tilveiebringer rettferdighet og god erindring . Og hvis han ser dem som et kvinnebilde, lyver han for den allmektige Gud . Og hvis han ser at englene forkynner for en gutt, vil en god, from, lærd bli født for ham . Hvis han ser en gruppe engler i en by, vil en lærd eller asketisk dø der, og en undertrykt mann vil bli drept . Og den som ser at han har blitt konge, han vil få ære og stolthet . Og den som ser at han kjemper mot en konge, han vil bli fjernet fra sitt sted, sin stolthet og rang, og han vil bli bekymret . Og hvis han så englene komme inn i huset hans, kom en tyv inn i ham . Hvis han ser at en engel tok våpenet fra seg, er det bevis på at pengene hans, makten og fordelene har gått, og kanskje han forlot kona . Hvis kongen ser en gutt, indikerer han fremtiden, og hvis han ser ham som en ung mann, indikerer han nåtiden, og hvis en gammel mann ser ham, indikerer han fortiden . Og den som ser at han har blitt konge, han vil bli prest eller spåmann eller en gimmick, og hvis han er syk, indikerer han at han er død . Og den som ser englene be om tilgivelse for ham, for fred i sin religion og tilstand, og hans rikdom vil øke . Og hvis englene går ned på kirkegårdene, blir de rettferdige begravet der . Hvis han ser engler i markedet, er det bevis på undervurdering . Den som så at han kjempet mot en konge, ville bli ydmyket og ydmyket etter herligheten . Og den som ser at han har blitt i et bilde av en konge, hvis han var i intensitet, ville han få lettelse, og hvis han var i mandelløs slaveri, og hvis han var ærbar, ville han få en økning og et presidentskap . Og den som så englene hilse på ham, Gud ga ham innsikt i sitt liv og forseglet ham godt . Og hvis en vantro ser at englene ber for ham og ber om tilgivelse for ham, blir han muslim . Kanskje visjonen om englene indikerer barna og de med forhold . Og pineenglene hvis de kommer inn i de døde og ikke er redde for dem, indikerer sikkerhet, spesielt hvis han er på reise, så er han trygg fra bandittene . Og deres visjon indikerer kongens sendebud, hans stedfortreder eller herskeren, og hvis han hadde gjeld, ble hans ansvar løst, og hvis han var syk, ble han kurert . Kanskje visjonen deres viste oversetterne som er kjent med språkene til folket, for de spør hver enkelt på sitt eget språk ….

Å bringe mennesker sammen med korrupsjon : Den som ser at han kombinerer en hor, og ikke ser en hor, så er han en delikat mann som tilbyr varer og er vanskelig for ham . Når det gjelder etterligning av en kvinne til en mann : Hvis kvinnen ser at hun har klær og utseende til menn, vil tilstanden hennes bli bedre hvis det ikke overgår skjebnen . Hvis klærne er utenfor skjebnen, endres deres tilstand med frykt og tristhet . Hvis hun så at hun hadde blitt en mann, var hennes godhet med mannen hennes ….

…Begynnelsen av dagen indikerer begynnelsen på kommandoen som den personen som drømmer om, og midten av dagen indikerer midten av saken, og slutten av dagen indikerer slutten på saken . Og den som ser at noe har gått tapt for ham og finner det når daggryet eksploderte, så må han bevise overfor motstanderen hva han benekter, ifølge vitnesbyrdene fra vitnene, fordi Gud den allmektige sier : « Gryningens opplesning ble vitne til . ” Og den som ser at hele tiden er dag og ikke natt, og solen ikke setter seg, men snarere snurrer seg rundt himmelen, dette indikerer at sultanen gjør sin mening og ikke konsulterer en minister om hva han vil ha fra saken ….

…Den som ser at stolen skinner av lys, og på den er majestet og prestisje, da vil søkeren være verdig og rettferdig . Og hvis en av de lærde ser ham, vil han være bedre for ham enn andre, og nå hans mening er bedre enn bare autoritet eller arbeidslivet, og pengene hans vil øke . Og den som tenker på det, indikerer at det er mangel på lærde og forfatteres anliggender ….

…En hest Hvis du drømte om å se eller ri på en hvit hest, indikerer dette at indikatorene er gunstige for suksess og hyggelig blanding med harmoniske venner og vakre kvinner . Hvis hesten er skitten og avmagret, blir tilliten din forrådt av en misunnelig venn eller kvinne . Hvis hesten er svart, vil du bli rik, men du vil jukse, og du vil bli funnet skyldig i urettmessige datoer . Denne drømmen betyr for en kvinne at mannen hennes ikke er lojal mot henne . Hvis du drømmer om mørke hester, indikerer dette forfriskende forhold, men med mye misnøye . Flyktige gleder følger ofte denne drømmen . Hvis du ser deg selv ri på en vakker hest i en kastanjefarge, betyr dette en økning i rikdom og oppfyllelse av følelser . For en kvinne betyr denne drømmen en lengsel etter presserende forbedringer, og hun vil glede seg over materielle forhold . Hvis du ser hester passere foran deg, betyr dette letthet og komfort . Hvis du kjører på en hest som får fart, vil dårskapen til en venn eller bruker skade prosjektene dine . Hvis du ser en hest stikke av med andre hester, betyr dette at du vil høre om venners sykdom . Hvis du ser vakre hesthingster, indikerer dette velstand og overdådig livsstil, og du vil bli dominert av en overdreven følelse . Hvis du ser et føll, betyr dette harmoni og mangel på sjalusi mellom ektepar og elskere . Hvis du rir på hest og kjører en bekk, vil du gi stor rikdom i hendene og nyte luksuriøse herligheter . Hvis bekken er turbulent eller tåkete, vil forventede gleder bli skuffet noe . Hvis du svømmer på en hest i en klar og vakker elv, vil du lett forstå din idé om følelsesmessig lykke, og det forutsier forretningsmannen en stor fortjeneste . Hvis du ser en såret hest, snakker det om problemer for venner . Hvis du drømmer om en død hest, indikerer dette forskjellige skuffelser . Hvis du drømmer om å ri en vill hest, betyr dette at det er vanskelig å oppfylle dine ønsker . Hvis du drømmer om at han kaster deg ned, vil du møte en sterk konkurrent, og virksomheten din vil lide av svakhet på grunn av konkurransen . Hvis du drømmer om at en hest har sparket deg, vil noen du elsker fremmedgjøre deg . Din dårlige helse vil forvirre formuen og formuen din . Hvis du drømmer om at du tar en hest for å temme den og bremse eller utnytte den til ridning, vil du se en stor forbedring i arbeidet på alle felt, og folk vil trives i sine yrker . Hvis du ikke klarer å ta ham, vil flaks svikte deg . Hvis du ser flekkete hester, forutsier dette at ulike prosjekter vil gi deg fortjeneste . Hvis du drømmer om at du har hestesko, så er suksessen din sikker . Denne drømmen lover kvinnen en god og lojal mann . Hvis du drømmer om at du legger en hestesko på en hest, betyr dette at du vil prøve å skaffe deg mistenkelig rikdom . Hvis du drømte om et hesteløp, betyr dette at du vil bli overveldet av et svakt liv, men denne drømmen betyr velstand for kvinner . Hvis du drømmer om at du monterer en hest i et løp, vil du lykkes i livet og ha glede av det . Hvis du drømmer om å drepe en hest, vil du skade vennene dine på grunn av din egoisme . Hvis du monterer en hest uten sal, vil du få rikdom og letthet, men gjennom hard kamp . Hvis du monterer en salhest i selskap med menn, vil du møte ærlige menn som vil hjelpe deg og din suksess vil være velfortjent . Og hvis du er i selskap med kvinner, vil dine ønsker være gratis, og din suksess vil ikke være så rikelig som den ville vært hvis kvinner ikke hadde fylt hjertet ditt . Hvis du rengjør en hest, vil du ikke forsømme arbeidsprosjekter på bekostning av å være en mann med penger eller en god bonde . Forfattere vil være veldig flittige i verkene sine, og andre vil ta godt vare på dem . Hvis du drømmer om en hest, vil du samle rikdom og nyte livet til siste dråpe . Hvis du ser hester trekke vogner, betyr dette rikdom med noe hinder, og kjærlighet vil møte hindringer . Hvis du klatrer en høyde på en hest og hesten ikke når toppen mens du lykkes, vil du få en formue selv om du vil kjempe mot fiender og sjalusi . Hvis du og hesten kom sammen til toppen, er oppstigningen din sikker, men den vil være materiell . Hvis en jente drømmer om at hun kjører på en svart hest, betyr dette at hun vil håndtere en klok autoritet, og noen ønsker vil gå i oppfyllelse på uventede tider . Svart farge hos hester indikerer en forsinkelse i forventningene . Hvis du ser en hoppe med svake ben, betyr dette at en uventet nød vil skyve seg inn i din lykkebringende posisjon . Hvis du prøver å fikse en ødelagt, veldig liten sko på hestelisten, vil du bli beskyldt for å gjøre falske avtaler med uvitende parter . Å gå nedoverbakke fra en hest, vil virksomheten din utvilsomt skuffe deg . Hvis en jente drømmer om at en venn kjører bak seg på en hest, betyr dette at hun vil være i fokus for mange fremtredende og vellykkede menn . Hvis hun er redd, vil det vekke følelser av sjalusi . Hvis hesten blir til en gris etter at den har forlatt den, vil den ikke være likegyldig for ærefulle ekteskapsforslag, og foretrekker frihet før den mister alle ønskede muligheter for ekteskap . Hvis hun i ettertid ser grisen gli på lynet og telefonledningene, vil hun skyve senteret fremover av bedrag . Hvis en jente drømmer om at hun kjører på en hvit hest som går opp eller ned en bakke og hun hele tiden ser tilbake og ser en person på en svart hest jage henne, betyr dette at hun vil møte en suksessperiode blandet med tristhet, og henne fiender vil innen denne perioden prøve å forstyrre beskrivelsen hennes med depresjon og skuffelse utrettelig eller kjedsomhet . Hvis du ser en hest med en menneskekropp som stiger ned på en hengekøye i luften, og når den nærmer seg huset ditt, blir den til en menneskelig form og nærmer seg døren din og kaster noe som ser ut som et stykke gummi på døren din, men snart blir umulig i store bier, da betyr dette skuffelse og ubrukelig innsats for å gjenopprette tapte fordeler . Å se dyr i menneskelige former indikerer en stor forbedring for drømmen, og han vil få venner ved å tilegne seg dydene til ærlig fortjeneste . Hvis denne menneskekroppen virker syk eller flekket med fregner, betyr dette feil på nøye og nøye tegnet planer ….

…Og den som ser dette som en autoritet eller autoritet, da vil hans autoritet bli fjernet fra ham, og hans befaling blir ikke oppfylt for ham ….

…Lammelse av den som ser at hendene hans har blitt lammet, så begår han en alvorlig synd. Hvis høyre hånd er lammet, skal han bli svekket, og hvis venstre hånd er lammet, vil hans bror eller søster dø . Og hvis tommelen blir tørr, vil han bli truffet av faren, og hvis pekefingeren blir tørr, vil han bli truffet av søsteren, og hvis langfingeren blir tørr, vil han bli truffet av broren, og hvis Pinky tørket ut, vil han bli truffet med datteren sin, og hvis ringfingeren blir tørr, vil han bli truffet av moren . Og det ble sagt : Den som ser at hans høyre hånd er lammet, hans levebrød vil stå ….

…Blant drømmene til konger er også visjonen om Ibn Bakhtasar . Ibn Jarir nevnte det i sin tolkning i en lang historie fortalt på myndighet av Sa’id Ibn Jubayr, der Ibn Bakhtasar sa at det var nok. Hun gikk ut mellom to paneler og skrev deretter to linjer, så han kalte prestene og lærde, men de fant ikke kunnskap for dem i det, og moren sa til ham : Hvis du kom tilbake til Daniel den statusen han hadde fra din far Han fortalte deg det , og han hadde tørket det opp, så han ringte ham og sa : Jeg returnerer deg fra min far, så fortell meg hva er disse to linjene? Han sa : Når det gjelder deg å returnere min stilling fra din far, trenger jeg ikke den , og når det gjelder disse to linjene, vil du bli drept i kveld , så jeg går ut av hele palasset og befaler at det skal låses, så dørene er lukket for ham, og sikkerheten til folket i landsbyen gikk inn i seg selv med et sverd, og han sa : Den som kom til deg bak Gud, drep ham, og hvis han sier jeg Så og så , og Gud sendte magen til ham , så han begynte å gå til det var halvveis i natt, og han falt og sovnet, så varte magen ham, så han gikk og den andre sov, så han kom tilbake og våknet med ham og sa til ham : jeg er så og så ….

…Et fjell : en hensynsløs, dempet konge eller hersker, eller en mann som er like stor som et fjell, dets lengde, korthet og høyde . Og han lærer verden og eremitten, og indikerer de høye rekkene, hederlige stedene og de gode båtene, og Gud den allmektige skapte fjell som pinner på jorden da den ble forstyrret, ettersom de er som lærde og konger, fordi de har vertikale fjell holder ikke, og kan indikere målene og kravene, for den som stiger opp til ham, stiger ikke bortsett fra mot ham. Den som ser seg selv på et fjell, støttet til det, eller sitter i skyggen av det, nærmet seg en høvding, ble kjent for ham og tok ly med ham, enten som en sultan eller en jurist, en lærd som tilba en eremitt, så hva med hvis han var over ham og ringte til kallet til Sunnah, fremtiden til qiblah, eller han ble kastet fra en bue i hånden hans fordi berømmelsen i folket strekker seg så langt som stemmen hans, og hans bøker og ordrer blir utført til stedet som pilene hans nådde . Og hvis den som så seg redd for ham mens han var våken, var trygghet, og hvis han var på et skip, ble han truffet i havet av vanskeligheter og et hinder som han ville bli bestukket for, og hans oppstigning over ham var upåklagelig , fordi Gud Den allmektige sa : ~Jeg vil dra til et fjell som beskytter meg mot vann .~ Ibn Sirin sa : Fjellet på den tiden er ufeilbarlig, med mindre det sees i en drøm som om det flyktet fra et skip til et fjell, ettersom det går til grunne og går til grunne, ifølge historien om Ibn Noah . Dette kan indikere en person som ikke var våken i et skip eller et hav, på paradoksalt vis av gruppens mening og eksklusivitet og kjetteri, så om han hadde monsteret av fjellene og deres syv, eller skipet som han flyktet til fjellet hadde en dommer, en høvding i kunnskap eller en rettferdig imam . Når det gjelder klatring av fjell, er det et krav han ber om og noe han vil ha, så han spør om hva de er i mens de er våken, eller om hans håp om det fra selskap av sultanen eller en vitenskapsmann, eller når han står opp til dem i behov eller på reise på land og lignende . Og hvis hans oppstigning til det var som å klatre i fjell, trapper eller en trygg vei, ville hele familien hans være lett for ham, og alt rundt ham ble fryktet for ham . Og hvis han ble påvirket negativt av ham, eller han steg opp til ham uten trapper, fred eller fornuft, ville han bli fryktet, og saken hans var svik . Hvis han konkluderte over, rømte han etter det . Og hvis han gir fra søvnen uten å rekke, eller faller i en drøm, går han til grunne i det som er ønsket og er forbudt mellom ham og det han vil, eller hans gjeld blir ødelagt i sitt arbeid, og deretter kommer han ned fra skade og skade fra skade, ulykke og tristhet, i den grad det er brutt fra medlemmene hans . Fallet over fjellet og Alkuada og bakketak 0 Øvre vegger og palmer og trær, det viser paradoks for showene at det som falt fra ham i tolkningen av det, fra sultanen, eller verden, eller en mann eller en kone eller en slave eller en konge eller handling eller begivenhet, spør seeren om det viktigste at han er i sin oppvåkning, det han håper og frykter ham og presenterer og forsinker ham i hans separasjon fra ham, og hans utholdenhet med ham, hvis oppvåkning er dannet på grunn av overflod av krav og betingelser i den, eller på grunn av dens endring av håp, blir han paradoksalt bedømt for ham som falt fra ham i drømmen i henhold til hans bevis i tolkning . Skillet mellom hans saker bevises av omfanget av bevisene hans, og at hans kunnskap om at han fullførte det som var på ham og hans styrke, svakhet og turbulens, kan ha ført til at han falt fra tørrhet, fruktbarhet, ujevn , vanlig, stein, sand, land eller sjø, kanskje han vendte tilbake til den i kroppen mens han falt, og indikerer et fall i synder, sedisjoner og nedverdigelse, hvis hans fall var et bevis på det, for eksempel å falle for dyret, ravner, slanger og rotter av rotte, eller til skitt og slam, og dette kan indikere at han forlater synder og avstår fra kjetteri, hvis han flyktet fra noe slikt. Eller fallet hans var i en moske eller barnehage, eller til en profet eller barnehage, eller til en profet eller ta en Koran, eller til en gruppebønn . Når det gjelder det som kom tilbake til fjellet når det gjelder fall, riving eller profesjonalitet, indikerer det ødeleggelsen av den som kjørte fjellet over ham, eller hans ødeleggelse eller drap, med mindre han reiser seg i luften over skapelsens hoder , fordi det er en stor frykt som forblir på folket fra kongens side, fordi Israels barn reiste fjellet Over dem er som et baldakin, å frykte Gud for dem og en trussel mot ulydighet . Når det gjelder løpingen av fjellene, er dette bevis på en pågående oppstandelse, enten en krig som beveger seg der kongene beveger seg mot hverandre, eller en forskjell og uro som foregår mellom jordens forskere i en prøvelse og nød , der almuen går til grunne, og dette kan indikere død og pest, fordi det er et av tegnene på oppstandelsen, og at fjellet kommer tilbake er smør eller aske eller skitt, det er ikke noe godt i det for den som pekte fjellet for ham, verken i hans liv eller i hans religion, og hvis han ble lagt til ham som ble herliggjort etter hans ydmykelse, og var trygg etter sin vantro, og han fryktet Gud etter hans tyranni, vendte han tilbake til det han var og kom tilbake til sin første tilstand, fordi Gud den allmektige. Opprettelsen av drakten, som de hevder, er vannskum, og skummet er ugyldig, som Gud den allmektige sa i sin bok . Og fjellet som har vann, planter og grøntområder, det er en skyldners eiendom . Og hvis det ikke er noen plante eller vann i den, så er den en vantro dominerende konge, for i likhet med de døde roser ikke Gud den allmektige ham . Det stående fjellet som ikke er falt, lever og er bedre enn de falne, og de falne som har blitt bergarter, er død, fordi han ikke nevner Gud eller roser ham . Og den som reiser seg på et fjell og drakk av sine hundre og var verdt vergemålet, han fikk det fra en mann med en hardhjertet konge, og det han ikke setter pris på er det han drakk . Hindringen er en straff og alvorlighetsgrad, hvis den faller fra den, vil den overleve, og hvis den stiger opp, vil den stige og svinge av tretthet . Og steinene rundt fjellet og trærne pimper det stedet . Og hver oppstigning er en høyde, hvert fall er en posisjon, og hver oppstigning indikerer et problem, så nedstigningen indikerer en lettelse, og hver oppstigning indikerer en tilstand, så nedstigningen indikerer isolasjon . Og hvis han så at han bar et fjell og var tungt på seg, så bærer han forsyningene til en stor mann eller en handelsmann som tynger på ham, og hvis han er redd, frykt for ham . Hvis han ser at han har kommet inn i en fjellhule, vil han oppnå rasjonalitet i sin religion og anliggender, ta over sultanens saker og være i stand til å gjøre det . Hvis han kommer inn i hulen til et fjell i en hule, planlegger han en konge eller en ugjennomtrengelig mann, og hvis et fjell møter ham, møtes de eller en reise eller en ugjennomtrengelig mann eller en vanskelig sak eller en vanskelig og grusom kvinne ham, og hvis han ser at han har besteget fjellet, så er fjellet målet for hans krav, så mye som han steg opp til det jevnet over det . Hver stigning som en person ser, eller en hindring, en høyde, et tak osv., Er å oppnå det som kreves ved eliminering av det behovet han ønsker, og oppstigningen er lik, motgang og ikke noe godt i den . Hvis han ser at han stammet ned fra en høyde, et palass eller et fjell, blir saken han ber om, redusert og ikke oppfylt, og den som ser at han ødelegger et fjell, da omkommer han en mann, og den som ser at han er interessert i å bestige et fjell eller øve det, da var det fjellet et mål det stiger opp mot, og hvis han er over det, oppnår han sitt håp. Hvis han faller fra ham, vil hans tilstand bli utvist . Og den prisverdige bestigningen på fjellet er å halte i det som den som bestiger fjellet . Og hele høyden er prisverdig, med mindre den er jevn, fordi Gud den allmektige sier : ~Jeg vil belaste ham opp .~…

…Man føler at man kjører på et eselmonster : tilbring hvor han vil og adlyder ham, at passasjerer synder, noe som paradoksalt nok er det muslimske samfunnets mening i hans religion og etter hans mening og ønsker . Hvis eselet ikke ble ydmyket, og han så at det ble slaktet, ødelagt, ødelagt eller noe sånt, ville det plage ham med alvor i hans anliggender og stor frykt . Hvis han ser at han har ført ham inn i hjemmet med denne samvittigheten, eller at han har tatt ham med til å bli i sitt hjem, forstyrrer en mann ham også etter hans mening, og det er ikke noe godt i ham . Hvis han ser at han har ført noe av det inn i hjemmet sitt, og hans samvittighet er at han jaktet på ham mens han ville ha det til mat, ville han komme inn i bytte og godt for ham . Og dyrets menn i hermeneutikken er menn . Og kvinnene deres er kvinner . Al-Wahshs melk er en liten sum penger for den som slo den, bortsett fra eselens melk, for den som drikker av melk, vil falle i umoral i sin gjeld og hans rettferdighet i den . Og den som gjør et esel til en sebra, han avviker fra det muslimske samfunnets mening og isolerer dem . På samme måte, hvis noe blir forvandlet fra monsteret, med mindre det ser at det har forvandlet en gaselle, rammer det en kvinnelig glede ….

…Og Al-Salmi sa: ~Den som så at han installerte en løve for å tilbringe den hvor han ville, det ville på to ansikter tolke skaden av stor ære og erobringen av en enorm fiende .~…

…Og når det gjelder å spise ved bordet . Lengden på levetiden og heve tabellen indikerer at termen er utløpt ….

…Og den som så at han var taus om å be om tilgivelse, han indikerte sin hykleri, for den allmektige sa: ~ Og hvis det ble fortalt til dem: Kom, Guds sendebud vil be om tilgivelse for deg, de vrir hodet .~…

…Hvis han ser at en konge har slått halsen på hjorden hans, tilgir han synderne og frigjør nakken . Og slå nakken i Mamelukes, indikerer frigjøring . Og det ble sagt at den som så at nakken hans ble slått, enten av herskerens kjennelse, eller ved å kutte av veien, eller i krig eller noe annet, for det er klanderverdig for de hvis foreldre var igjen, og han hadde en sønn, og at hodet ligner foreldrene, fordi de er årsaken til livet, og det ligner også på barna av hensyn til bildet . Hvis han ser at han er redd, eller den som blir dømt til døden, er han prisverdig, fordi ulykken rammer en person en gang og ikke rammer ham en gang til . Når det gjelder pengevekslerne og eierne av kapital, indikerer dette at kapitalen deres har gått . Og det indikerer de reisende, når de kommer tilbake, og i sakene, seieren . For hvis kroppen blir kuttet av, vil den ikke gro ….

…Og den som ser at det strømmer fra en flytende type vannhjul, så er det bra, nytte, glede og motgang nær det som bevises av separasjon av elver. Mer i det er en type som hater smaken eller lignende ….

…Og den som ser at noen ber ham bryte brødet, han tolkes som å lure sine brødre ….

Vi forklarer de som leser det, ting vil være lett for ham eller ham etter å ha blitt sliten

Hvis han ser en inntrenger som om han forandrer seg, vil han motta byttet ….

…Når det gjelder klærne laget av det, har det blitt uttrykt tidligere, som vi nevnte i kapittel førtifem i detalj ….

…Og den som ser en kjent ung person spille det, er ikke Mahmoud, og hvis han ser at han lærer hva som skjer med ham som et resultat av å nekte å gjøre det ….

…Talen sørget for å nevne sykdommer fordi den er blant sykdommene ….

…Tap av kunnskap går tapt i en drøm, til fordel for folk med hans kunnskap, og hans minne er populært . Tapet kan indikere mangel på flaks . Og den som så at alle klærne hans var tatt, indikerer at ondskapen han blir utsatt for har forsvunnet ….

…Og den som ser at han har slått de døde og de døde er fornøyd med å slå ham, indikerer den døde tilstanden i det hinsidige ….