…Og den som ser at han går inn i en svart slavejente, han vil slå dem og løslate ham raskt ….
Drømmer om menn iført svart dress
(93 betydninger av å drømme om menn iført svart dress)…Den som ser at felgen er svart, det indikerer at hans kone er en asketisk lærd, og hvis hun ikke er verdig det, er hun bekymret .)…
…Den som ser at han er død og blir båret på en seng på menneskers nakke, så han rammer myndighet og ødelegger sin religion, erobrer menn og legger dem på halsen, og hans etterfølgere vil være i hans makt like mye som de som fulgte hans begravelse, og det er håpet at han er god i sin religion, med mindre han er begravet ….
…Spørsmål : Fikk Sunnah oss legitimiteten til å lese for syke menn og kvinner? C : Profetens fred være med ham sjarm , er han borte for å miste den fortryllende sjarmen? Er det nevnt i Sunnah-lesningen for kvinner? Sannheten – min kunnskap – året der det motsatte av det som er utbredt i dag . Sendebud fred være med ham beordret behandling og han sa at : ~ Det er bare sykdom og Allah har åpenbart for ham å helbrede ~ (1), hans kunnskap om hans kunnskap og hans uvitenhet om uvitenhet , og åpenbart for ham fra Koranen som helbreder. og barmhjertighet for de troende , ble det lest av Gabriel til Allahs sendebud Måtte Gud være over ham og gi ham fred, og det er bevist at han kuppet seg for behandling, noe som er legitimt for denne ummah, men ble det rapportert at han leste for en av de syke pasientene? Ble det rapportert at en av kvinnene under hans regjeringstid ble lest for henne av noen av ledsagerne, og svaret var : Nei ; Dette er bevis på at dette arbeidet er nytt i dag, og Sunnah indikerer at en person leser for seg selv – og en far eller mor leser for sine barn på grunn av for eksempel litenhet eller funksjonshemning, og det er bevist at sendebudet, må Guds bønner og fred være med ham, befalte Aisha, må Gud være fornøyd med henne, å søke beskyttelse mot øyet (2). Den fred være med ham da . Søvn leser i hendene hans og spy i dem, de to spakene og stolen, og tørker av kroppen med dem. Dette er Sunnah (3), og ingen vil være opptatt av å helbrede fra deg alene , så les selv og be Gud om å helbrede mens du er sikker på svaret (4), og det er ikke noe galt med uvitenhet om lesing av noen ‘ å spørre faren sin eller moren eller kona hans, denne lesingen er prosjektet ‘ kvinnene som ble uteksaminert, ble uteksaminert med et mahram til en fremmed mann og så kunne lese dem kan spytte på brystet, dette er ulovlig og kan forårsake straff til eieren, og alle visjonene som han ser mennesker er i denne sirkelen eller vortexen til pasienten og de rundt ham at de hører daglig medfølelse og vennlighetssetninger Kcolhm : Dårlig , fantastisk sant, gjør det samme , Mndol , hans øye . . . Osv . Disse setningene gjør gode og gode , syke . . . Og disse setningene, av Gud, bidrar til hans dårlige tilstand . Jeg sier at alle visjoner under slike omstendigheter kan være pipedrømmer , noe som betyr at han sover mens han er under kontroll av å lete etter en kur eller en eller en trollmann , og hvem er han? Snarere ber noen av dem Gud før han sover for å se øyet. !! sove, tenker de som Anah , og magien hans? og sover og ser i drømmen at folk kan ha tenkt det før sengetid , eller det kan være tvil om det , Vitohm det er derfor , det er foreskrevet i trinnene tatt fra restene av klærne eller impregnert , og ble dermed helbredelsesforespørselen basert på drømmer i en tid med vitenskap , er dette sant? Jeg gjentar her at jeg ikke er imot en , og jeg er ikke imot koranbehandlingen med sykehusinnleggelse , men jeg er med vitenskapen mot uvitenhet , som har drept oss i denne tiden spredt av dødelige sykdommer , psykologiske tilstander , sykdommer Kroniske sykdommer og med disse sykdommer – som de sier . De tvungne rir de vanskelige – og publikum kan løse for seg selv , så hvis du sier til dem : Hvorfor? Han vil bli overrasket over dem, og de vil utlede bevis ikke fra Koranen eller Sunnah, men fra ordtakene : … (Ingen føler ild, bortsett fra en mann som er dårligere enn den ) … fortell henne sukket ka NH vil at du skal støtte det på denne guiden , jeg sa til ham : dette er haram , sa han : ( landet mellom deg og Ben fyrte utglødet !) Visste de fattige at brannen Stoklh og spiste Mutawa, som Lefty og argumenterer for på Gud uten kunnskap eller veiledning eller Munir bok , ~ andre – vennlighet å gå bort fra den vei Allah i denne verden skam og Nazigah den dag dommen den pine av ild ~ ( Hajj : 9 ). Jeg ringer her for å følge den korrekte behandlingen . Inviter drømmer på dine vegne fordi det ikke er resept på sykdom, og gå til legen eller sykehuset og ta behandling , be Gud om å helbrede , og les Koranen for deg selv og be Gud om å helbrede , men enn si disse illusjonene som er spredning : ( Jeg er en forteller , jeg Maaon , jeg har det samme ). . . Etc. , og Gud vil helbrede deg, hvis Gud vil , bare stole på Gud og sette frykt, panikk og illusjon fra deg, og du vil helbrede, hvis Gud vil , prøve og du vil ikke miste noe . Sjette : Noen kryssvisjoner bidro til spredningen av dette fenomenet – jeg mener – fenomenet søken etter behandling gjennom visjoner – tolker ofte noen visjoner som Mndhirat for å få sykdommer på grunn av syndens spredning . . , Og ved å si fra noen av dem at han kan kjenne gjenstanden gjennom synet, og noen sier at han har nådd en gunstig og kurbehandling gjennom visjoner som han har prøvd og arbeidet , og så videre . . . Kjeden fortsetter , og jeg sier her Forkynn ikke emigrere , og folk fra Arvqgua , ikke bli livredd for dem , og du, når uttrykket for synet, som det var ondskapen til seeren å spørre ham hvilken Herre når mennesket så hva han hater de tingene jeg nevnte i starten av boken (5), men der bevis på noe ubehagelig for hans syn , er du, min bror, knyttet til ham og forferdelig , Ibn Hajar (438 \ 12 ) når de moderne ordene til den profeten fred være med ham til Abu Bakr : ~ jeg var litt og savnet noen ~ (6) , som med dette uttrykket, har verdens rett til å tie om uttrykk for visjonen eller noe av det når fortielse er mer sannsynlig enn minnet . Gud velsigne deg i din kunnskap, og vi står igjen når Aisha når krysset kvinnen er død av sin mann, og hun føder en gutt Vajra ved å si : ~ Meh O Aisha, hvis Abernhm for en muslimsk syn Vaabroha Ali gode, visjonen vil være på det som krysser eieren ~ , forteller fortellinger (7). Ibn al- Arabi sa i sin kommentar til haddeten til Abdullah bin Abbas, må Allah være glad for at Allahs sendebud skal være over ham, sa : ~ Mens jeg sov, så jeg at han la i hendene på meg, at Swaran gikk til Vqtathma og Lthma, ga meg tillatelse Venfajthma Aftara, Voolthma Kmaban gå ut . ~ Ubaid Allah sa : En av dem var Al-Ansi, som ble drept av Fayrouz i Jemen, og den andre var Musaylimah . Fortalt av Al-Bukhari (8). Ibn al- Arabi sa : Allahs sendebud, fred være med ham, forventet ugyldigheten Musaylimah beordret Ansi. Den første visjonen om at de skulle lede dem og betalte for intakt, visjonen hvis den ble overstreket, og sannsynligvis vil bli inspirert, og den første sterkere (9) , og dette er mulig, som vi sa hvis uttrykket har et riktig aspekt, så vi vender oss til det, og derfor kan det være i visjonen til en av spørsmålene eller spørsmål som indikerer øye eller berøring, så det er bedre å ikke uttrykke det, og være på vakt mot det som er sagt at det vil avverge det onde med slike visjoner, og Gud vet best, med mindre du har signert det, er saken annerledes, Vijbrh å være tålmodig her og fordelen kan være en visjon som advarer Bshiy-virkeligheten for allmennheten, da den kveler forskere som sa den mannlige overvekten av hemmelighold (10). ________________ (1 ) Bukhari fortalte fra Abu Hurayrah og intonasjoner : ~ Hva Allah har avslørt sykdom bare sendt ned en kur ~ Se : Fath al – Bari (134 \ 1 0 ) – op -. (2 ) Se diskusjon i Sunan Ibn Majah, det bok av medisin fra døren Astrqy av øyet . (3 ) Fortalt av Al – Bukhari av Aisha, må Allah sies : Allahs sendebud, fred være med ham, gikk til sengs i håndflatene i belgfrukter er en Gud og Palmaoztin alt , tørk deretter ansiktet hennes og slå hendene hans fra kroppen hans . Aisha sa : Når han klaget fortalte meg at jeg gjør det av ~ . Conquest (10 /209 ) – op .. (4 ) Se : Zad al-Ma’ad Ibn Jawziyyah (168 \ 4 ) til å gjenkjenne profetens behandling i detalj , og å gjenkjenne den profetiske Altaomaten som Gud vil, føre gode resultater som Ibn sa verdier ( og prøv disse kaller Alaoz hvor stor fordel de har og hvor alvorlig behovet er kjent for det som forhindrer ankomsten av virkningen av Ain og lønn etter hans ankomst, i henhold til troen på kraften i Qailha og styrken i seg selv og sin vilje og styrke til stabilitet i sitt hjerte, og oppgavene overlatt det våpen og våpen Darabh ) en . av . hans tidligere referanse . (5 ) se s. 24 et seq . (6 ) gir hans kommentarer, se s. 37. (7 ) gir hans kommentarer, se s. 39 . (8 ) avtalt, fortalt av Bukhari i boken om uttrykket hvis døren fløy ting i en drøm ( 12/42 0 ) – op – , og muslim i Åpenbaringens bok ( 15/34 ) – Referanse tidligere -. (9 ) se Ibn Hajar – erobring – forrige referanse ( 12/421 ). (10) Tilpasset : Ibn Hajar – op (438.421 / 12) ** siterer Dr. Fahad Al – Osaimi…
En mann kom til Ibn Sirin, må Gud nåde ham, og han sa: Jeg så en kvinne fra Bani Selma som hadde et kar der det var melk i hendene hennes, og da hun løftet det til munnen for å drikke det, skyndte seg på urinen, så hun la den opp, og han sa: Dette er en god kvinne som ønsker menn og giftet seg med henne
…Og den som tror at han leder menn og kvinner, han vil være en god mekler i reform blant mennesker, og hvis han er kvalifisert til å dømme, vil han påta seg det ….
…Det er sjelden at en mann kom til Ibn Sirin og sa at jeg tviler på min kone på grunn av to menn, og i kveld så jeg to hunder slåss på skjeden hennes, så bitt de henne, og de skadet henne, så Ibn Sirin så på ansiktet hans og så ham i en redd forandring. Nå på henne rørte mannen henne raskt og fant henne, som han sa, og han spurte henne om det, og hun fortalte ham om det i henhold til beskrivelsen ….
…Og den som ber med menn og kvinner, han vil oppnå dom blant folket hvis han er verdig til det, ellers vil han være i stand til å megle og forene blant folket . Og den som ser at han har fullført bønnen med folket, hans mandat vil bli oppfylt ….
Påkledning av kappen : for den som bruker den, kjøper den eller syr den og magen, og hvis han er fattig, blir han uunnværlig fordi den skyver kulden som indikerer fattigdom, og hvis sultanen møtte ham, ville han motta den, og Han var god og hadde et fôr, og inne i det var pengene til et kontinent, som er bomull inni det, slik som skatter og penger i pengehuset. . Og hvis han var singel, giftet han seg, og ansiktet hennes var det samme, og fôret hennes var hans kone, og bomull var hennes medgift, og strengene var pakter og upåklagelig, og hvis han sydde henne og ikke hadde på seg sønnens eller datterens mann , eller en ekteskapskontrakt med andre, eller en gruppe ektefeller skilles, spesielt hvis den var gammel og brettet . Og alt dette var om vinteren i Aban for å bære det . Når det gjelder å ha på seg om sommeren, er det en tante fra en kone, religion, sykdom, fengsel, nød eller nød for kvinnenes skyld . Hvis han var fra krigsfolket, ville han bære nasjonen sin og motta sin fiende i krigens pris ….
Hvis han ser ut som om et kjent folk har reist seg fra et sted som har på seg nye og glade klær, så vil ting leve for dem og de forfølger dem, og Iqbal og staten blir fornyet for dem, og hvis de sørger eller klærne deres er urene, så blir de fattige og begår umoral ….
…Og den som ser at han bruker grønne klær, det indikerer religion og tilbedelse. Og den som ser at han bruker røde klær, han vil bli drept og en tvist like mye som den røde og hennes berømmelse, eller han vil ha et vergemål hvis han ber om det eller utsmykning og glede med en prostituert i religion, og hvis kvinne ser at hun hadde på seg en rød kjole, så har han godhet. Han bruker svarte klær, så han lider av bekymringer og sorger, med mindre han er en som bruker det mens han er våken og vet det, og hvis han ser at han bruker blå klær, er hans religion ikke god, og den som ser at han bruker gule klær, så blir han syk og den som ser at han bruker et plagg som er forbudt for ham, eller at han hater ham, noe som indikerer at kvinner ikke liker. Forbudt, og den som ser at han bruker ullklær, fordi ull er det beste av klær, så treffer han mye penger som er tillatt, asketisk og rettferdig i sin religion, og den som ser at han har på seg et bomullsplagg eller hår eller hår , så er han i tolkning uten ull og den som tror at han bruker kvinneklær, og hvis han har en gravid kvinne, kommer hun med en kvinne, og hvis ikke, har han en gravid kvinne som har frykt og skade seg selv og pengene sine. Hvis han ser at han har endret seg fra den staten, vil han bli frelst. Hvis en kvinne ser at hun har på seg herreklær, er det bra for henne og autoritet for mannen sin…
Og den som ser at han bruker skjorten sin opp ned, så indikerer det hans hykleri, og den som ser en revet skjorte på ham, indikerer at han har røpet hemmeligheten ….
…Det svarte frøet indikerer i en drøm at en person lider av helse og velvære i kroppen sin ….
Og den som ser at han strippet Zags hud, han driver hor med en merkelig kvinne ….
Når det gjelder det sorte frøet, er det fra bekymring og sorg, og å spise det gir penger og gir det til noen, tyder på en krangel med ham, og det ble sagt at det å se kornene, kokte eller ukokte, er og er sorg, og deres avfall på bakken er uttømming, bevaring og besparelse i form av setningen indikerer overdrivelse av prisen ….
…Og den som så at han rørte ved den svarte steinen, det ble sagt at han fulgte en imam fra folket i Hijaz . Hvis han fjerner den svarte steinen og bruker den som sin egen, er den unik i religion med kjetteri . Og den som ser som om han fant et tre etter at folk mistet det, setter det på plass, dette er synet til en mann som tror at han har rett veiledning, og alle mennesker er i feil ….
…Sjelden fortalte at de to mennene, den ene sa til den andre hvis de mottok din Herre, fortalte meg hva som møtte ham, sa han, og du døde også, en av dem eieren og så ham i en drøm og sa til ham forkynne evangeliet og stole på i det jeg så å sette tillit til tre ) ganger ….
Hannene er blant folket. Å se en mann i en drøm indikerer dyd og kapasitet, og at Gud den Allmektige har favorisert hannen fremfor kvinnen. Den allmektige sa : ( Så hannen er som andelen av de to kvinnene )….
…Trær : Det er kjent antall, de er menn, og deres tilstand blant menn er like mye som et tre i trærne . Hvis han ser mange palmer for ham, eier han menn i den grad, hvis daddelpalmen er på et sted hvor daddelpalmen knapt er på et slikt sted, og hvis det er i en lund eller et land som er egnet for det, så er gruppen av palmer ved det en knute for den som eier den. Dens frukt, det rammer penger fra menn, eller penger fra knuten, og menn er hederlige, og knuten er hederlig, i henhold til det som er beskrevet i tilstanden til palmer og dens preferanse fremfor trær når det gjelder fruktbarhet og fordeler ….
…Når det gjelder å barbere menns hår under Hajj og forkorte det, er det i tolkning sikkerhet, erobring og oppfyllelse av en gjeld og en kylling, fordi Gud den allmektige sier : “Du skal gå inn i Den hellige moske, hvis Gud vil, i sikkerhet og barbere din hodet og kommer til kort, så skal du ikke være redd . ” Og i ikke-Hajj også, bortsett fra at det i Hajj er sterkere . Dette er hvis personen med visjonen ikke er president, og hvis han er en leder og barbert av sesongen, indikerer hans visjoner at han mangler, er isolert eller bryter med dekning, så denne visjonen er for de fattige å bruke gjeld , og for at de rike skal tape penger . Og hvis visjonens person var et av rettferdighetens folk, var hans grusomhet svak, og hvis han ikke så at han ikke barberte hodet, men så at han var barbert, triumferte han over fiendene og fikk styrke og stolthet . Noen av dem sa : Barberingen er bare egnet for tolkning for de som er vant til barbering, og den er ikke egnet for de som har en vane med barbering . Og det ble sagt at barbering av hodet til en kriger krever vitnesbyrd i tolkningen ….
…Og den som ser at han er død og bæres på menneskers nakke, da vil han slå en hersker og utføre hans befaling, og hans frafall vil være innenfor samme myndighet som de som fulgte begravelsen hans, men ødelegger hans religion og er håpet på godt senere med mindre han blir begravet ….
…Den som ser datoer i en drøm, de er et symbol på regn, og for den som spiser dem et rent generelt levebrød som vil oppnås av ham, og ingen vil knytte ham til det . De begravde datoene er penger spart, så vel som siv og de sagede dadlene er dirhamer som ikke blir igjen, og den som spiser hvetegras, han er fra dhimmah . Og den som ser at en dato kommer til ham, penger kommer til ham fra menn med farer, og agent for datoer er et bytte . Og den som høster en date i sin tid, han vil gifte seg med en velstående, hederlig kvinne, som har mye godhet og velsignelse, eller at mannen treffer noen hederlige menn med penger uten tretthet, og kanskje han vil ha kunnskap . Hvis datoene ikke er i tide, hører han kunnskap og handler ikke etter det . Hvis han sprer seg fra et tørt palmetre på seg selv, lærer han av en hykler mann med kunnskap, og hvis han er i en sky eller de er så langt borte fra Gud for historien om Maria, fred være med henne : ( Og han spottet deg med stammen til daddelpalmen som falt på deg fuktig ) . Hvis hun ser at hun spiser dadler med tjære, tar hun en arv fra mannen sin, og hun er skilt i det skjulte, og arv er forbudt . Hvis en person så at han tok en dato og kuttet den og hentet produktene fra den, ville han få en sønn . Og den som så at han plukket et svart druefrø fra et palme, så føder hans kone en sønn av et svart kongedømme . Datoer forklares med god levebrød og halal . Og den som ser at han spiser gode datoer, han hører gode ord og får stor fordel . Og den som så at han begravde en dato, fikk penger fra safene eller fra foreldreløse penger eller lagrede penger . Og den som så at han spiste førti dadler på døren til sultanen, og det var ikke tiden da datoene dukket opp, eller tidspunktet for deres Istiha, han ville slå fyrti pisker . Og den som ser det som om han spiste førti dadler og var på modenhetstid, han vil ha førti tusen dirham . Og den som ser kurver med brune dadler, faller fra magen til grisene, mens han løfter dem opp og bærer dem hjem, han får bytte fra de vantros penger, og den som ser det som om han suger en dato og gir den til en annen og suger det, så vil han dele med ham en god tjeneste . Og den som ser som om han har spist dadler, han vil finne troens søthet . Og den som ser ut som om han splitter datoen og skjønner intensjonen fra den, så får han en sønn ….
…En kvinnes graviditet i en drøm indikerer at hun er utholdende i sine saker, og mottar penger og økende økning, stolthet og ære og god ros fra det . Og hvis en mann ser at han har et tau, er de tunge og skjulte for folket, og han er redd for økningen og utseendet, og tauet er en økning i verden for de visjonære, mannlige eller kvinnelige . Å se en gravid kvinne indikerer angst, nød og skjulte forhold . Oppfatningen av menn i en drøm indikerer en økning i kunnskap for verden, og det kan indikere hans bekymringer, beklagelse og nabolaget til fienden, eller kjærlighet og lidenskap, og det kan indikere noen som kombinerer menn og kvinner på ett sted , eller planter noe malplassert, eller en tyv kommer inn i hans hjem, eller gjemmer seg i huset hans er en cache, eller han stjeler tyveri og skjuler det for eieren . Kanskje mannens tau tydet på at han ville ødelegge seg selv, og kanskje de fremmede døde kunne bli gravlagt sammen med ham . Kanskje var han en løgner som lot som om han var umulig, og kanskje skjulte han sin korrupte tro og tro . Når det gjelder tauet av arroganse, kan det indikere nød som når familien hennes på grunn av henne, og det kan indikere en ond ulykke som inntreffer i hennes sted, for eksempel en tyv eller brann, og kanskje hun bruker en jean eller lager en enhet for henne for å passe henne, eller noen som ikke er kompetente for henne, eller hennes jomfruelighet avtar før ekteskapet hennes . Når det gjelder den ufruktbare kvinnens unnfangelse, eller det mannlige storfe og storfe, er dette bevis på tørrheten i Sunnah, mangelen på godhet og overflod av fristelse og ondskap fra tyver . Og den som ser at kona er gravid, han håper på bedre enn utstillingen av denne verden . Og den som tror at han har graviditet, så er det en økning i hans rikdom og verden, og det er uansett gyldig for kvinner og menn . Og det gamle tauet til et våpenskap er en rettssak . Og det ble sagt : Graviditeten hennes er ledig arbeid . Det ble sagt : Det er fruktbart etter ujevnhet . Og en fri kvinne uten mann, så vel som en jomfru, hvis de ser at de er gravide, vil de gifte seg ….
…Roll : Rollen, det er en funksjon som ledes, hva det kom ned fra rivingen eller smal eller kapasitet eller godt eller ondt, så han kom tilbake til hennes familie og ledet og dens innbyggere . Veggene er menn, og takene er kvinner, fordi menn er kvinnens beskyttere, fordi de er over dem, og skyver dem til det verste av dem, så de er som styrke, så det som ble bekreftet dens betydning, vendte han tilbake til ham og jobbet med det . Mannens hus betegner kroppen hans, splittelsen og seg selv, fordi han vet det og kjenner ham. Det er hans herlighet, hans minne, hans navn og familiens jakke, og det kan indikere pengene hans der han er i form, og kanskje indikerer det kjolen hans for at han kom inn i den, og hvis det var kroppen hans, hennes dør var ansiktet hans, og hvis det var hans kone, var det hennes dør Hans lettelse, og hvis det var hans verden og pengene hans, så var døren hennes døren som han forårsaket og hans næring, og hvis det var hans plagg, så er det døren var kragen hans . Hvis døren er alene, kan det referere til husets hode, og den enkelte som åpner og lukker, og den andre personen kan henvise til den til sin kone som omfavner henne om natten, og vender seg bort fra henne når han går inn og ut i løpet av dagen, og hvor hannen og kvinnen blir utledet i form og lukking, den der lukkingen er hannen, og den i den Lappen er kvinnen, hans kone, fordi låsen satt inn i tøffelen er hann, og den totale formen hvis den går i stykker er som et par, og det kan indikere de to sønnene til eieren av huset, en mann og en kvinne, og de to brødrene og partnerne i eierskapet til huset . Når det gjelder overliggeren på døren og dens runder, og alt som kommer inn i den med en tunge, det er for kona og tjeneren, og for dens lister, kan det indikere mannlige barn eller slaver, brødre og tjenere . Når det gjelder bena og dørringen, indikerer de tillatelse fra sin eier, øyenbryn og tjener, og den som ser noe av det, en reduksjon, en forekomst, en økning eller en nyhet, dette er vant til tillegg ved å øke bevisene og bevisene på årvåkenhet . Når det gjelder det ukjente huset annet enn det kjente, er det det hinsidige, fordi Gud den allmektige kalte det et hus og sa : ~Og det huset er det hinsidige .~ På samme måte, hvis det er kjent å ha et navn som betegner det hinsidige, som for eksempel Uqba eller fredens bolig, så den som ser seg selv i det og var syk, fører til det i fred og er fri for fristelsen og ondskapen av denne verden, og hvis han ikke er syk, så er det gode nyheter for ham, i henhold til omfanget av sitt arbeid, fra Hajj eller jihad Eller asketisme, tilbedelse, kunnskap, nestekjærlighet, tilknytning eller tålmodighet over en katastrofe, utledet hva han førte til henne, og for hvis skyld han forkynte økt syn og årvåken bevis, og hvis han så med ham i en drømmebøker som han lærte om, så førte hans kunnskap ham til det . Og hvis det er en tilbeder i den, oppnådde han bønnene sine, og hvis han hadde hesten sin og sverdet, nådde hans kamp den, så på meningen, og når det gjelder oppvåkning, ser han på den mest berømte av hennes gjerninger med seg selv og den nærmeste i søvnen resten av hans lydighet, hvis de var mange, så var den gode nyheten i en drøm . Når det gjelder den som bygde et annet hus enn sitt eget på et kjent eller ukjent sted, se på tilstanden hans, og hvis han er syk eller har en syk person, så er det hans grav, og hvis det ikke er noe av det, så det er en verden som gagner den hvis den er på et kjent sted, og hvis han bygde den med melk og leire, var det tillatt, og hvis den var laget av murstein, gips og kalk, var det forbudt av hensyn til ilden at tente arbeidet sitt . Og hvis han bygde huset på et ukjent sted og ikke var syk, hvis det var med melk, er det en god gjerning han gjør for det hinsidige, eller han har gjort det . Og hvis de har vederlag, er det forkastelige gjerninger som han angrer på i det hinsidige, med mindre han vender tilbake til å rive dem i en drøm, så omvender han seg fra dem, og når det gjelder huset med ukjent struktur, jord, beliggenhet og individ familier om rollen, spesielt hvis han ser døde mennesker som kjenner dem i den, er det bolig for det hinsidige. Hans inntekt, så dør han hvis han ikke kommer ut av den, og hvis han kommer inn og forlater den, så er han på randen til døden og slipper så unna, og den som ser at han kom inn i et nytt hus med komplette fasiliteter og var mellom husene på et kjent sted, hvis han er fattig, blir han rik, og hvis han er rik, blir han rikere, og hvis han er engstelig, løslat ham, og hvis han var ulydig, angret han, og ifølge hennes godhet og kapasitet , hvis han ikke kjente hennes følgesvenn, hvis hun hadde en følgesvenn, så var det for hennes eier, og hvis hun var solid, var det tillatt, og hvis hun ble pusset, var det forbudt . Og husets kapasitet er bredden og gavmildheten i hans verden, dens tranghet, trangheten i hans verden og hans elendighet, og det er funnet å fornye hans arbeid, og å avgjøre sin religion, og når det gjelder innstramming, er det presisjonen til hans ledelse, og formålet med det er hans lykke, og huset er laget av jern for å holde dets eier og hans stat . Og den som forlater sitt hjem sint, han vil bli fengslet, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og han har gått ut av sitt hus i sinne .~ Hvis han ser at han har kommet inn i naboens hus, går han inn i hemmeligheten . Hvis han er en umoralsk person, blir han forrådt av sin kone og hans levebrød . Å bygge et hus for et sølibat er en forhøyet kvinne han gifter seg med, og den som ser et hus på lang avstand, oppnår en fjern verden, og hvis han kom inn i det fra en bygning og gjørme og ikke var atskilt fra husene og husene, er det en verden som rammer henne . Og den som ser at han forlater bygningene, undertrykt eller forvandlet, så forlater han sin verden eller hva han eier i henhold til omfanget av det som er angitt av hans utvandring . Det ble fortalt at en mann fra folket i Jemen kom til overfarten og sa : Jeg så som om jeg var i et gammelt hus av meg, og det ødela meg . Han sa : Du finner en arv, og snart døde en slektning og arvet seks tusen dirham . Og en annen så ut som om han satt på taket til et kolbehus, og han hadde falt fra ham naken, så han fortalte om synet ved en kryss og sa : En kvinne fra kongens hus er vakker, men hun dør før, og det var slik . Husene i huset er kvinnene til eieren, stilene og raggasene er menn, balkongene i huset er verdens ære og ledelsen, og statskassen er dens vokter for pengene sine fra folket i huset hans , dets helse er midt i en verdslig tilstand, overflaten er hans navn, dens høyde, og huset til Imam al-Adl er et gap fra hullene til muslimene, og rivingen av det styrket kongshuset er en mangel på autoritet . Det at mannen var på et ukjent tak fikk heis og søkte hjelp fra en høytstående mann, og han ba om hjelp . De kristne sa: “Den som så det som om han feide huset sitt, han ble rammet av sorg eller døde plutselig, og det ble sagt at feiing av huset vil forsvinne, og Gud vet hva som er riktig ….
…I en drøm er hun voksen av en mann, og de to mennene er hans styrke i gode og dårlige tider . Hvis han så at føttene steg opp til himmelen og flyttet bort fra ham, dør faren hans . Hvis han så at de ble brakt, ville han bli sviktet i pengene sine . Hvis han ser at han driver hor med beinet, går han bak kvinnene . Og hvis han ser at han går barbeint, så vil han være sliten og besatt, og hvis han ser at han spiser en mann, vil han få nærhet og midler til den allmektige Gud, og hans saker vil lykkes, og alle hans behov er oppfylt fra saken om hans religion og verden . Og den som ser at føttene brenner, det han eier vil forandre seg og forandre seg . Og den som ser at han har mange ben, så er det godt og en fordel for den reisende, og for de som tåler ledelse, og for sjømennene en reise med mye nytte, for de fattige er det ting for de som håper på gode ting , for de rike, sykdom og sykdom, for syke av øyet, forsvinner hans syn, og for de onde menneskene fengsel, sorg og skyld . Og den som ser en av føttene som en stein, den tørker opp og har ikke nytte av den . Han følte at Das konge, det påvirker to menn to menn, gå dinarer et bilde av kongen . Og den som så at beinet hans kuttet halvparten av pengene hans . Og de to mennene er fedre . Og den som har et rett ben eller mange tær i benet, han vil få trøst, hensynsløshet og styrke . Og den som så at to menn klippet av gullet hans, indikerer kanskje at han er død . Og den som ser at beinet hans er ødelagt, kom ikke i nærheten av sultanen i flere dager, la ham forlate landet sitt og be Gud om helse . Det ble sagt : Hvis han er syk, er det hans død . Og den som ser at det ene benet er lengre enn det andre, han vil reise og få hjelp . Og hvis han er rik, vil han bli syk, fordi de rike trenger noen til å gå i hans saker . Og kongens mann angir mennene sine, og hvis en konge ser at han har avskåret en annen konges mann, tar han slaver av mennene sine . Og den som ser at han har fire ben, hvis han er fattig, så reiser han og får hjelp, og hvis han er rik, blir han syk, og det kan indikere hans levetid og alderdom, og det indikerer for pasienten at han er døende, og den som ser at han går på ett ben, indikerer at halvparten av pengene hans eller halvparten av livet har gått . Og den som ser at han går på tre ben, han dør ikke før han går med pinnen, verken på grunn av alderdom, langt liv eller på grunn av en sykdom som rammer ham . Og dommeren og guvernøren hvis han ser at han har mange ben å gå med, så er han isolert og går ikke utenom agenter . Og den som ser at føttene er laget av jern, indikerer at hans levetid, gode penger i hans levebrød og penger, og hvis han ser dem fra glass, indikerer han manglende liv og svakhet i hans evne . Hvis han ser dem av gull, vil han søke dem i gull for ham, med bøter . Og hvis han ser dem av sølv, vil han søke dem når de søker kvinner . Og hvis han så dem av kobber, søkte han dem i konkurs . Hvis han ser dem fra bly som indikerer nummenhet eller lammelse, med mindre det er bevis i visjonen som indikerer godhet, så strever han med dem til glede for den allmektige Gud, eller han står med dem for Guds allmektiges skyld . Og hvis han ser føttekjøttet sitt borte, indikerer det hans rettferdighet . Og føttene på føttene indikerer rettferdighetens gjerninger . Og den som ser at bena hans er smertefull, han har forfulgt ulykker, og straff blir påført ham . Og det ble sagt : Den som lider benet, blir forvandlet fra en stat til en annen ….
…Flaggene på klærne vil reise til Hajj . Og den som ser at han har på seg et tynt plagg under klærne sine, så vil han ha penger å spare, og sengen hans vil være bedre enn hans åpenhet, og hvis han bærer det over klærne sine, er han mislikt og han har gjort feil i sin religion, er offentlig i utroskap, og en frekk kjole er bedre enn en tynn kjole . Hvis en kvinne ser at hun har på seg et tynt plagg, er det hennes ære, og hvis hun bruker et tykt plagg, er det hennes harde arbeid . Og klærne vevd med gull og sølv er gode i religion og verden og oppnåelse av døden . Og den som tror at han bruker myke klær av stor verdi, dette er et godt bevis for de rike og de fattige . For slaverne indikerer det syke . Bruk av nye klær for den rike vil forbedre hans levebrød, for de fattige har rikdom, og skyldneren har rett til å bruke gjeld . Og den som tar et bad og tar på seg nye klær, hans sorg er borte, og han vil ha det bra . Og den som gjør vask og ikke bruker nye klær, det han får fra Faraj, oppfyller ikke hans anliggender i henhold til det han er enig i . Hvis de nye klærne ble revet og revet, og i likhet med dem ikke kan repareres i våkenhet, indikerer de at intet barn er født av eieren, og hvis de kan repareres, blir brukeren trollbundet . Og den som bruker to klær, slitt og avbrutt, det er hans død . Og den som ser at han har på seg et slitt plagg, han blir trist og syk . Og den som ser at plagget hans blir revet ved et uhell, dets bredde skal rives og slås av dem på siden av en ond mann, og hvis det blir revet i en lengde, skal hans befaling løses fra ham . Og hvis han ser at plagget hans er revet, vil religionen hans bli revet fra hverandre, eller hans levebrød vil avta . Det stygge lappeteppet med klær indikerer tap og arbeidsledighet . Og den som ser fuktighet i klærne, han blir på reise, og han er innelåst for noe han har vært opptatt av, og det gjøres ikke for ham før etter at plagget har tørket . Og den som ser det som om han vasker klærne eller andres klær, dette indikerer byrden og skaden han ble utsatt for i pensjonen, og indikerer at skjulte ting ser ut . Og den som ser at alle klærne hans er tatt fra hans myndighet . Den som ser at han kaster bort klær, dette er et godt tegn, med mindre den som drømmer er fattig, en slave, en fange eller en skyldner . Og den som ser at han bruker kvinneklær, og han har i samvittigheten at han etterligner dem, han vil lide av streng og forferdelig autoritet . Og hvis han ser at han hadde på seg kvinneklær, og tror at han har skjede, vil tilstanden hans endre seg og bli sviktet . Og den som ser at han har ukjente klær på seg, så snur hans hjerte det slik han ønsket . Og den som ser at han spiser klærne sine, han spiser av pengene sine . Hvis han i en drøm ser en hund iført ullplagg, indikerer det sultanens rettferdighet og rettferdighet . Hvis han ser en løve iført et plagg av bomull eller lin, er han en urettferdig hersker som frarøver folk pengene . Og de blå klærne er en sky og en illusjon . Og den som så at han hadde på seg et linplagg, han ville motta hederlig levende og tillatte penger . Og fjerne skitne klær i en drøm, fjerne bekymringer, samt brenne dem . Å spise nye klær er å spise halalpenger, og å spise skitne klær er å spise forbudte penger . Og å kjøpe slitte klær liker ikke tolkningen, og slitasje er fattigdom . Og grønne klær er gode fordi de er klærne til paradisets folk . Hvis noen ser grønne klær, indikerer dette religion, styrke og økt tilbedelse i de levende og de dødes gode tilstand hos Gud den allmektige . Å ha på seg grønt for de levende indikerer en arveskade, og indikerer for den avdøde at han kom ut fra denne verden som martyr . Og tolkningen av grønt er islam, og hvis han tror at han oppnådde det i søvne, så er han en from og religiøs person . Kulde indikerer det gode i denne verden og det hinsidige . De beste svarte plaggene er blasfemiske, og det er sterkere i tolkning enn ull . Og kulde stripete i religion er bedre enn i denne verdenen, og kulde enn kløver er forbudte penger, og hvis de er av bomull, er det verdslige religiøse penger ….
…Iført ull : en stor sum penger som rammer ham . Å sove på ull er en pengeskade fra kvinnesiden . Å brenne ull er korrupsjon i gjeld og penger forsvinner . Å ha på seg det for lærde er asketisk, og hvis han ser en hund iført ull, indikerer han at en ond mann finansierer med pengene til en hederlig mann ….
…Kisaa Dreams of Clothing indikerer at prosjekter vil føre til suksess eller fiasko, ettersom klærne ser ut til å være trygge og rene eller skitne og arvet . Hvis du ser vakre, men utdaterte klær, forutsier dette at du vil ha rikdom, men at du vil foraktige progressive ideer . Hvis du forkaster de gammeldagse klærne, vil du dispensere fra det nåværende miljøet og inngå nye forhold, nye prosjekter og nye kjærlighetsforhold, og disse vil forvandle deg til en annen person . Hvis du ser deg selv eller andre i hvite klær, indikerer dette intense endringer, og du vil nesten alltid finne endringen med tristhet . Hvis du går med en person som har på seg hvitt, indikerer dette noens sykdom eller sorg, med mindre personen du så i drømmen er en jente eller et barn, og da vil du ha hyggelige omgivelser en sesong av året, i det minste . Hvis du ser deg selv eller andre i svarte klær, forutsier dette krangel, skuffelser og dyster helse . Hvis drømmen refererer til arbeid, vil arbeidet komme under forventningene . Hvis du ser gule klær, forutsier dette overhengende glede og økonomisk fremgang . Hvis gult blir sett på som et spektrum som avtar i unaturlig lys, kan det forventes det motsatte . Du vil være heldig hvis du drømte om gul klut . Hvis du drømmer om et blått plagg, forutsier dette at ambisjonene dine vil bli presset mot seier gjennom vedvarende og energisk innsats . Venner vil hjertelig støtte deg . Hvis du drømmer om et skarlagenrødt klær, forutsier dette at ambisjonene dine vil bli presset mot seier gjennom vedvarende og energisk innsats . Venner vil hjertelig støtte deg . Hvis du drømmer om en skarlagenrød klær, forutsier dette at du vil flykte fra firkantede fiender ved å endre din offentlige intensjon i tide . Hvis du ser grønne klær, er dette et symbol på god velstand og lykke . Hvis du ser et flerfarget belegg, forutsier dette raske endringer og en sammenfletting av dårlig og god innflytelse i fremtiden din . Hvis du drømte om uforholdsmessige klær, innebærer dette konflikter i følelsene dine og at du sannsynligvis vil gjøre en feil i et prosjekt . Hvis du ser voksne eller unge menn i passende klær, indikerer dette at du påtar deg et arbeid du ikke har noen tilbøyelighet til, og det vil føre til at mange bekymringer kommer frem . Hvis en kvinne ser at hun er opprørt over kappen, forutsier dette at hun vil møte konkurranser som vekker sinne hennes i forbindelse med hennes jakt etter sosial diskriminering . Beundringen av andres klær indikerer at hun vil være sårbar for frykt for sjalusi fra vennene sine . Å drømme om å miste noe klesplagg indikerer forstyrrelser i arbeidet ditt og i kjærlighetsspørsmål . Hvis en jente drømmer om at hun er kledd i svart, forutsier dette at hun vil lide av rensende tristhet og skuffelse . Hvis en jente drømte at hun møtte en annen, iført en skarlagenrød kjole med et sorgslør i ansiktet laget av crepe-stoff, forutsier dette at en som knapt anser henne like vil overgå henne og vil vekke hennes skuffelse overfor kvinner generelt . Drømmeren som tolker drømmen om å kle seg, bør være forsiktig med å legge merke til om ting virker normale . Hvis ansiktene er forvrengt og lyset ikke er relatert til kloden, selv om fargene er lyse, vær forsiktig, fordi feil administrering av en verdifull plan vil skade deg . Det er få drømmer som det onde elementet forsvinner fra, akkurat som det er få prosjekter i den våkne verden der flakselementet unngås ….
…Ekteskap Hvis en jente drømmer om at hun har giftet seg med en gammel mann med rynket ansikt med grått hår, så spår dette at problemer og sykdommer vil ramme henne . Hvis en jente drømte at kjæresten hennes gikk forbi henne iført en svart kjole og så på henne med irettesettende blikk under et bryllupsfest, betyr dette at hun vil synes synd på kulden i vennens følelser og endre holdningen til henne . Hvis du drømmer om å se et bryllup, indikerer dette at glede og lykke vil overvelde deg hvis publikum er lykkelig og bruker fargerike klær . Men hvis de bruker svarte og mørke klær, betyr det at tristhet og sorg venter på deg . Hvis du drømmer om at du signerer en ekteskapskontrakt, betyr det dårlige nyheter fra en fraværende person . Hvis du er til stede i et bryllup, betyr dette at du vil være lykkelig på grunn av interessen til noen du er glad i, og virksomheten din vil også blomstre sterkt . Hvis du drømte om en dårlig ulykke i et bryllup, betyr det en katastrofe, sykdom eller død i familien . Hvis en jente drømmer om at hun er en brud, men hun er ulykkelig, betyr dette skuffelse i lidenskapens hav, og dette kan bety hennes sykdom . Hun må være forsiktig i sin oppførsel og skritt hvis fiender venter på henne . Hvis du drømmer om at du er bundet av et ukjent ekteskap, indikerer dette at du vil engasjere deg på en hensynsløs måte i en ubehagelig sak . Hvis en jente drømmer om at jeg ikke er overbevist om ekteskapet hennes, forutsier dette at hennes tendenser vil oppmuntre henne til å begå åpenhjertig dumhet . Hvis en gift kvinne drømmer om hennes bryllupsdag, viser dette henne for å styrke styrken og følelsene mot skuffelse og tristhet . Du vil også bli involvert i hemmelige krangler og sjalusisituasjoner . Hvis en kvinne forestiller seg at hun er lykkelig og trygt ivaretatt i et ekteskap, lover denne drømmen godt ….
…I en drøm er det et tegn på tilbakeføring av avleiringer, eller frelse av pasienten fra sykdommen, eller fangen fra fengselet hans, og kanskje dette indikerer møte med de fraværende . Og døden i en drøm er en mangel på religion, korrupsjon i den og en høyde i verden hvis den ledsages av gråt og skrik så lenge den ikke er begravet i skitt, og hvis den er begravd, håper den ikke Salah . Og den som så at han døde, og at det ikke var noen lik, dette indikerer riving av et hus fra hjemmet hans, og det ble sagt : Snarere, det er blind i hans syn og lenge i livet . Og det ble sagt : Døden er en reise eller fattigdom . Det ble sagt : Døden er absolutt ekteskap, fordi den døde trenger parfyme og vask som en gift . Og den som ser at han døde og er gravid og ikke er begravet, han vil beseire sine fiender . Og den som ser at han levde etter sin død, han vil bli gjort rik etter sin fattigdom eller omvende seg fra sin synd . Og den som er død fortalte ham at han ikke har dødd, han er i martyrens helligdom . Og den som ser den døde er syk, han er ansvarlig for sin religion . Hvis gravene går ut og spiser all folks mat, så går prisen på maten opp . Det den døde personen forteller om seg selv eller noen andre i en drøm, er sant og sannferdig . Og den som ser en død person i god form mens han ler, dette er slik . Og den som ser at han ber for de døde, han forkynner for en hjerteløs mann . Og den som ser at han går på sporet av en død, han skal følge hans vei . Og den som så at imamen døde, ville landet bli ødelagt, og omvendt . Døden er anger fra en stor synd . Og den som ser at han døde mens han var naken, da vil han være fattig, og hvis han er på et teppe, vil verden bli forenklet for ham . Og den som ser at sønnen hans er død, han vil bli frelst fra sin fiende . Og den som så at han hadde dødd og ble gravlagt, da indikerte en slave at han var blitt løslatt, og hvis han ikke var gift, indikerte han at han hadde giftet seg, og hvis pasienten så at han hadde giftet seg, ville han dø . Og døden er en god guide for de som er redde eller triste, og brødrenes død indikerer fiendenes død . Og den som ser at han er blant et dødsfolk, han er blant et hyklerifolk . Og den som ser at han følger en død person, han vil reise langt unna . Og den som ser at han er i badet, hans befaling vil bli opphøyet, og han vil bli frelst fra synder, bekymringer og gjeld . Og den som ser en død person at han lever, han skal leve for ham en død sak . Hvis han ser den døde opptatt eller sliten, distraherer det ham med det han er i, og hvis han er syk, er han ansvarlig for gjelden . Og hvis han så at ansiktet hans var svart, døde han av vantro . Og den som ser at han har oppreist de døde, en jøde eller kristen eller en kjetteri, hilser dem på hendene . Hvis han ser at han vekker de døde til liv, leder han et mistet folk . Og den som blir sett i live, gir de døde noe som kan spises eller drikkes, så det er skade som rammer ham i hans penger . Hvis han ser den døde og gir ham mat, vil han få et hederlig levebrød . Hvis han ser at den døde har tatt hånden hans, vil penger falle i hans besittelse fra en håpløs side . Å snakke med de døde er et langt liv, og å ta fra de døde er en forutsetning . Og den som ser at han snakker til de døde, da vil det være fornektelse mellom ham og folket . Og den som ser at han godtar en kjent død, han drar nytte av den avdøde med kunnskap eller penger han etterlot seg . Og det ble sagt : Den som ser at han mottar en død person og personen i synet er syk, så indikerer det hans død . Og den som ser at han gifter seg med en død kvinne og ser at hun lever, da skal de levende dø . Og den som ser at den døde gir ham sin slitte eller skitne skjorte, da vil han være fattig . Og den som ser at de døde blir slått levende, de levende har ført korrupsjon inn i hans religion . Og den som ser en død person som slår ham, han blir bedre av å reise . Og den som ser en død person sove, hans søvn vil hvile i det hinsidige . Og hvis han ser en levende person sove med en død person, vil livet hans være langt . Og den som ser at han lever blant de døde, han reiser langt borte og ødelegger sin religion, og hvis han ser at han er sammen med de døde mens han er i live, blander han seg med mennesker i deres religion, korrupsjon . Og den som ser den avdøde blant de vantro iført gamle klær, da vil han være i dårlig stand i det hinsidige . Og den som ser en død person og forteller ham at han aldri dør, da er han i martyrens helligdom og han blir velsignet i det hinsidige . Og den som ser at moren hans dør, så forsvinner hans verden og ødelegger tilstanden hans . Og den som ser at broren hans har dødd og er syk, han er hans død . Og den som ser at hans kone dør, hans næring der hans levebrød blir utarmet . Og den som ser at han ber for de døde, han vil gå i forbønn for en korrupt mann . Og den som ser at en død person drukner i et hav, da drukner han i synder . Og den som så at de døde kom ut av gravene sine, de i fengsel ville bli løslatt . Kanskje indikerte døden plutselig velstandens hastighet for de fattige . Profetenes død, fred være med dem, i en drøm er en svakhet i religionen, og deres liv er det motsatte . Kanskje vitenskapsmannens død indikerte fremveksten av en kjetteri i religionen, foreldrenes død er mangelvare, konens død er en verden som forlater og barnets død en mannlig forstyrrelse . Og de dødes bønner for de døde er ugyldige handlinger . Å se de døde polyteistene i en drøm er fiender ….