…Jaafar Al-Sadiq Al-Shalwar sa: Det tolkes på tre måter: en kvinne, en slavejente og en tjener i huset . Og den som ser at hans taktikk er ny, tolkes den med en penis, og hvis den er gammel og myk, så er hans uttrykk mot ham . Og det ble sagt at den som så at buksene hans var tynne, så hans kone ville bli gravid og føde ham med to hvis hun var gravid . Og den som ser det som om han har satt flåtten under hodet, han vil ikke ta imot barnet hennes . Og den som ser det som om båndet hans er kuttet av, han mishandler sin kone . Og den som ser det som om han har en blodfeide, så dreper han en mann på grunn av en kvinne, så han hjelper ham med å drepe sin kone .) Og den som ser det som om han er bundet fra et liv, hans visjoner indikerer at hans svoger er hans fiende ….

…Såle : de er grusomme, som for tøfler, den som bruker dem reiser eller reiser, noen som deler hans syn med ham, eller reiser med penger, og det hvis han går i dem i en drøm . Men hvis han bruker den og han håper å reise, kan den være fullført, og den kan ikke fullføres hvis han ikke går i den, og hvis han slutter å bruke den eller tar den av, bor han fra sin reise og resonnerer gjennom ham . Og hvis hun er en tøffel med vann, så er hun en kone eller en slavejente som drar nytte av hennes eller hennes samleie . Når det gjelder Taifs tøfler eller hva kjøpmenn disponerer i markedene, er det en indikasjon på penger, anskaffelse og pensjon . Det kan indikere kona også om han gikk med henne under rollen, kjøpte henne eller ble gitt til ham . Hvis den er ny, er den tidlig, gratis eller aktuell, og hvis den er gammel, er den slitt, så blir den fuktet . Hvis sanden kuttes av, blir hans levebrød forstyrret, eller industrien hans er stillestående eller hindret uten hindringer, selv om kona hans ble sint på ham og hennes svik dukket opp for ham . Og hvis anklene hennes ble kuttet av, og hun var syk og omkom, eller ulydig, ble hun skilt, med mindre han i en drøm ble behandlet for å fikse det, eller han lovet å gjøre det, eller han avgjorde det i seg selv, så blir hun utskrevet etter overgangsalderen, og han vurderer henne etter skilsmisse . Hvis han ser at han hadde på seg slitte sandaler og går i dem på den tiltenkte stien, så reiser han . Hvis han bruker sandaler og ikke går i dem, så rammer han en kvinne eller en hushjelp . På samme måte, hvis han så at han ga en sko i hånden og tok den eller eide den eller hadde den med seg i et hus eller en container, så eier han en kvinne av det hun beskrev . Hvis sålen ikke er slitt, påvirker den en kvinne eller en hushjelp, en jomfru, og på samme måte hvis hun er kledd og ikke slitt . Hvis sålen var av okseskinn, var kvinnen utenlandsk . Og hvis det var fra hesteskinn, var det fra araberne eller fra de lojale araberne . Likeledes hvis det var fra kamelskinn . Hvis han så at han gikk i to sandaler, ble en av dem trukket av beinet hans og han gikk med den andre, så er dette avskjed fra en bror som har en søster eller en partner på baksiden av en reise, for når han gikk i den ble han i tolkningen av reisen, da en av dem tok av seg broren på baksiden av en reise . Og hvis han ikke var en bror eller en jevnaldrende, og han så sin eneste tapt eller falt i en brønn eller noen overveldet ham, var det tilfelle i hans kone . Hvis sålen blir ugyldig etter det, så blir kona syk og blir sunn, eller kvinnen har forlatt ham eller pensjonert seg, eller det som er utsatt for kvinner fra det samme, og deretter tilbake til sin første tilstand . Hvis han så at sålen ble stjålet fra ham og noen andre hadde på seg den, svarte hun den eller ikke visste den, så det er ikke bra for eieren, fordi han myrdet sin kone eller slavejente som hadde på seg den . Hvis han ser at sålen har blitt snappet eller brent til han ikke har noe eller noe lignende igjen, så er det kona eller tjenestepiken hans . Hvis han ser at han har lappet sålen, håndterer han konas situasjon eller har samleie med henne . Hvis noen andre lapper det, er det ikke noe godt i de nakne kvinnene . Hvis det er en tøffel som tilskrives reiser, er ikke reisen fullført . Hvis han ser en såle uten skinn av en sko, er noe som ligner på det foraktelig, eller tilskrives i tolkning noe annet enn det til sålen med en familie, så tilskrives kvinnen som bruker den essensen av det eneste, enten det er godhet eller korrupsjon . Og hvis det er fra sålene som tilskrives en reise, tilskriver jeg den reisen til essensen av den skoen, enten god eller dårlig, som beskrevet . Og hvis han så hennes feller, som han holder utslitte eller brutt av svake . Eierens tilstand når han reiser det, eller i en kvinne som tråkker på det, er like mye som essensen av fellene, dens skjønnhet, styrke og utseende ….

…Al-Raml : Også smussløpet går gjennom, noe som indikerer død, liv, rikdom og beboelse, fordi det er fra jorden, og araberne sier : Et menneske blir fyldigere hvis han er fattig . Det inkluderer også enker, som er deres ektemenn hvis ektemenn har dødd, og kanskje forfølgelsen av det indikerer begrensninger, fornuft, beleiring, opprør og svindel, og alt det han søkte i det av bekymring, sorg, strid og klage, fordi den som går i den, får og løper ikke, går i den eller kjører, i henhold til omfanget av hans overflod og mangel på det. Og senking av foten i den, dens betydning er i intensitet og letthet, og den som ser at hans hånd er i sanden, da blir han fanget opp i verdslige saker med deres orden . Hvis han ser at han har samlet sanden, eller samlet den eller båret den, må han samle inn penger, så vil han ha det bra . Og den som går i sanden, han behandler et travelt arbeid, så mye og så lite som det er ….

…Profetens koner, må Guds bønner og fred være over ham, deres syn i en drøm indikerer mødre, og indikerer godhet, velsignelse og døtre. Kanskje deres visjon indikerer motsetning, og til høyre på grunn av å vise eller skjule en hemmelighet . Hvis en kvinne så Aisha, må Gud være fornøyd med henne, i en drøm, ville hun oppnå høy status, god berømmelse og gunst hos fedre og ektemenn . Hvis hun ser Hafsa, må Gud være fornøyd med henne, indikerer hennes syn svik . Hvis hun ser Khadija, må Gud være fornøyd med henne, indikerer hun lykke og rettferdige avkom . Visjonen til Fatima, må Gud være fornøyd med henne, datteren til Guds sendebud, indikerer tapet av ektemenn, fedre og mødre . Når det gjelder visjonen til Al-Hassan og Al-Hussein, må Gud være fornøyd med dem, det er et tegn på oppvigling og oppnåelse av vitnesbyrd, og kan indikere reise og innvandring, og at seeren dør en martyr . Og den som blant mennene ser noen av kvinnens profeter, må Gud velsigne ham og gi ham fred og var sølibat, han skal gifte seg med en rettferdig kvinne . På samme måte, hvis kvinnen ser en av dem, indikerer hennes syn Baal Saleh, som er tilstrekkelig for henne ….

…Vinelven er bevis på beruselse fra kjærligheten til Gud den allmektige og hat for hans incest . Og bryllupsreisen er bevis på vitenskap og Koranen . Å spise paradisets frukt vil føre til gode gjerninger, ektemenn og barn . Det velsignede treet er et tegn på den som søkte tilflukt i sin skygge og stolte på det til fremtidens beste, og indikerer kanskje opphør og sølibat for tilbedelse, og fordelen fra ledsagere og rikets herrer og Surat al-Muntaha er et tegn på at alle når formålet med alt som er lovet . Kanskje paradisets trær er veiledende for de arbeidende lærde, de ledende imamerne, poppelen og barna til deres ledsager . Og visjonen til poppelen og barna til den idiosynkratiske stående i våkenhet med forholdene, og arbeidernes visjon om dem er en indikasjon på deres gjerninger, eller på det som anses som velsignet i denne verden, slik som bolig, overflod, og slags gleder . Å gå inn i palassene indikerer å oppnå høye posisjoner, ha på seg luksuriøse klær, gifte seg med silke og rikdom og godhet . Vin er bevis på beruselse fra kjærligheten til den allmektige Gud og hat mot hans incest . Og bryllupsreisen er bevis på vitenskap og Koranen . Å spise fruktene av paradiset vil føre til gode gjerninger, ektemenn og barn . Det velsignede treet er et tegn på den som søkte tilflukt i sin skygge og stolte på det til fremtidens beste, og indikerer kanskje opphør og sølibat for tilbedelse, og fordelen fra ledsagere og rikets herrer og Surat al-Muntaha er et tegn på at alle når formålet med alt som er lovet . Kanskje paradisets trær er veiledende for de lærde, de ledende imamer, poppelen og barna til deres ledsager . Visjonen til poppelen og barna til den idiosynkratiske som står våken med forholdene, og arbeidernes visjon om dem er en indikasjon på deres gjerninger, eller på det som regnes som velsignet i denne verden, for eksempel bolig, gleden ved å leve, og slags gleder . Å gå inn i palassene indikerer å oppnå høye posisjoner, ha på seg luksuriøse klær, gifte seg med silke og rikdom og godhet . Og visjonen om Radwan, fred være med ham, paradisvakten, indikerer godheten til kongens kasserer og hans sendebud til å oppfylle løftet, oppfylle behovene og svare på bønnen . Og den som ser at han er kommet inn i paradiset og ikke spiser fruktene eller drikker fra elvene, da vil han ikke ha nytte av det han har fått av kunnskapen . Den som ser at han ble utvist fra himmelen, han mangler historien om Adam, fred være med ham . Og den som ser at han streifer rundt i paradis, dette indikerer hans levebrød og høy status, og sikkerhet fra frykt . Og den som var redd og så at han hadde kommet inn i himmelen, følte seg beroliget, og hvis han var bekymret, ville han bli løst fra sin nød, og hvis han var singel giftet han seg ….

…Gull er en kritikkverdig ting i en drøm . Det ble sagt : Det er uklarhet . Og den som ser at han hadde på seg noe av gull, han vil gifte seg med et folk som er inhabil for ham . Og hvis han traff en gullstang, ville de slå ham like mye som han traff gull, ellers ble sultanen sint og bøtelagt ham . Hvis han ser at han løser opp gull, blir han satt til side i en hatesak og faller i folks tunger . Og den som så at han fikk et stort stykke gull, han ville få myndighet og styre . Og den som ser at han har funnet sunne dinarer, han vil se kongens ansikt, og han skal komme tilbake fra det trygt . Hvis han så at han hadde støpt gull, ville han ha lidd ondskap og ødeleggelse . Og den som ser at huset hans er av gull, han vil bli rammet av en brann . Og den som ser at hendene hans er av gull, og de blir urørlige . Og den som så at øynene hans var av gull, min onkel hans syn . Den som tror at han har et halskjede av gull, sølv, perler eller essens, han er statens vokter, og han tar på seg en tillit . Å se gull indikerer gleder og levebrød, gode gjerninger og lettet bekymringer, ektemenn og barn, kunnskap og veiledning . Hvis gull i en drøm ble sølv, indikerer det en endring i situasjonen til kvinnene, pengene, barna og tjenerne, fra en økning til en nedgang, akkurat som sølv, hvis det ble gull i en drøm, indikerer den gode tilstanden til ektemenn, familie eller klan . De som er vevd med gull og andre lignende gaver til Gud, må han bli herliggjort, og når det gjelder de som er belagt med gull, indikerer det en etterligning av barna i denne verden eller gjerningene til folket i det hinsidige . Det rene gullet og sølvet indikerer oppriktighet, ren intensjon og den rette pakt, og spunnet av gull og sølv fortsatte levebrødet, så vel som strukket ut av kobber og jern ….

…I visjonen indikerer han moskeen, akkurat som moskeen indikerer markedet . Det kan indikere en krig der et folk vinner og et folk taper . Gud den Allmektige kalte jihad en handel med den Allmektige og sa : ( Skal jeg lede deg til en handel som redder deg fra en smertefull straff ). Og den som ser seg selv i et ukjent marked, har savnet en avtale om det, og var våken i jihad, da kom martyriet til ham, men han var en bevisst verge, og hvis han var på Hajj, savnet han eller bortskjemte det, og hvis han søker kunnskap, ville han stoppe ham eller hans forespørsel om noe annet enn Gud den allmektige, og hvis det ikke var noe av det. Han savnet fredagsbønnen i moskeen . Og den som så markedet fullt av mennesker, eller så en ild i det eller hadde halm fylt i sidene, overskudd og hykleri ville komme til familien hans . Hvis folket på markedet ser søvnig, eller de ser butikkene stengt, eller de ser edderkoppen vevde på seg, er de deprimerte . Noen av dem sa : Markedet er verden, og den som ser det bredt, vil oppnå en bred verden . Og det ble sagt : Markedet indikerer uro og opprør på grunn av hva publikum samles i det . Når det gjelder den som bor i markedet, er det en god guide for ham . Hvis markedet var tregt, indikerer det arbeidsledighet . Og markeder i en drøm er et tegn på fordeler, levebrød og nye klær . Kanskje markedene indikerte løgn, umoral, bekymring og nød . Markedet indikerer alle viktige steder, som moskeer og kirker, og havet som samler fisk som spiser hverandre . Markedet indikerer for abstraksjonens folk å falle inn i det forbudte eller tilbøyelig mot verden, og dette kan være bevis på ydmykhet . Og hvis han på markedet nevnte Gud, løftet han stemmen, noe som tyder på at han pålegger det gode og forbyr det onde . Og hvert marked har en tolkning : Når det gjelder bokmarkedet, indikerer det å se det i en drøm veiledning og omvendelse . Apotekernes marked er en kur mot syke mennesker . Og duftmarkedet er gode nyheter, ektemenn og barn . Det søte markedet er bevis på tro og islam . Og frømarkedet, oppdra det og fornye ektemenn, stilling, levebrød og dekning for saker . Og smykkemarkedet er et tegn på bryllup, pynt og ektefeller . Og smykkemarkedet er som noe for sirkler av minne og lærdom av kunnskap . Markedet for kasserere indikerer kunnskap om systemer og prosa, formue etter fattigdom, og indikerer også domens bolig . Og kobbermarkedet betyr lykke, lidelse, hodesprengning, ekteskap med sølibater, gleder og gleder . Og våpenmarkedet indikerer krig og seier over fiendene . Og slavemarkedet, ære og gode, eller kunnskap om rare nyheter, og indikerer kanskje dyremarkedet . Og ull- og lo-markedet indikerer fordeler og levebrød . Og bomullsmarkedet indikerer vekst og næring, og fremveksten av sannhet fra løgn . Og markedet for Abazir er avkom, fortjeneste og fordeler ved kultivering . Og grønnsaksmarkedet indikerer elendighet og nød å leve . Fiskemarkedet er levebrød, fordeler og et møte med familie og pårørende . Og kjøttmarkedet indikerer krigsstedet på grunn av blodet som utgis der . Og markedet for olje, ghee og honning indikerer økningen av ønsker og kur av sykdommer . Slakterne markeds bekymringer og Ancad . Salmarked reiser på land . Og fruktmarkedet er gode gjerninger, vitenskap og barn . Eiendomsmarkedet er pengebevaring og hemmeligheter . Hvetemarkedet er velstand og sikkerhet mot frykt . Og tremarkedets hykleri, diskriminering og møte . Og jernmarkedet er ondt, nød, rabatter, ulykke og nød, og det kan indikere næring og fordel . Og silkemarkedet er ære, penger og godt arbeid . Og voksmarkedet er anger for synderen og en guide for de tapte . Og pimpsteinmarkedet er reise, og det kan indikere markedet for dyr, slaver eller slaver . Og markedet for telt reiser og kan indikere markedet for deksler . Og markedet for Hajjamin bekymrer og forfedre og sykdommer, og indikerer kanskje markedet vitner . Og blymarkedet indikerer sykdommer med begrensning . Og fondsmarkedet betyr bevaring, forståelse og bevissthet . Og matlagingsmarkedet betyr helbredelse fra sykdommer og tilfredsstillende behov . Og markedet for flasker indikerer hykleri og sladder . Papirmarkedet er bevis på seier for de undertrykte og hevn mot undertrykkeren ….

Eksempler på visjoner : Denne delen vil jeg snakke om eksemplene på noen av profetens visjoner være over ham, og noen av ledsagernes visjoner kan Allah være fornøyd med dem , og jeg begynner . Profetens visjoner være med ham : ( a ) Profetens visjoner være med ham : Jeg bemerker her til den avtalte Aisha fortalt av Bukhari i sin Saheeh sa : (den første er starten på Allahs sendebud fred være mot ham fra åpenbaringen av den sanne I søvn så han ikke et syn med mindre det kom til ham, som morgenbenet. ) (1) Romanen kom i en annen god visjon , og den oppriktige og gode sansen for en av saker av hinsidige i høyre for profetene . Når det gjelder det minste , skiller Valsalehh seg fra oppriktig ; Så godt enkelt ut , Fraaa profeter er alle ærlig , kan være gyldig, og er den mest , kan ikke være gyldig for et minimum også signert på en visjon da han så et syn og gjennom drap av eierne . Og sammenlignet Pflq-voksing uten den andre , fordi profetiens sol var visjonen Mpadi lys, det er fremdeles at lyset kan romme til og med solen skinte, det var innad Noria var i ratifiseringen Bakraa Ka min førstefødte , og var mørkt innad var i vantro Khvacha som Abu-uvitenhet , og resten av folket mellom disse to statusene hver av dem like mye som ble gitt lys . (2) Eksempler på visjoner om profeten fred være med ham følgende eksempel : ( a – 1) fra Anas, må Allah være fornøyd med ham fra profeten fred være med ham, sa han : ~ Paradise Fright gikk inn i et palass av gull . jeg sa : For hvem er dette . de sa : For en ung mann fra Quraysh , trodde jeg at jeg var ham de sa. For å Omar bin Al-Khattab . (3) denne talen kom i romanen av en annen : ~ Mens jeg ble sover, så meg i paradis ~ og sa :~ de sa : Omar, ~ sier : Jibril og hans Mullah Ikh ~ kom i riktig fra hadith av Abu Hurayrah, måtte Allah være fornøyd med ham sa : The Messenger Gud, kan Gud velsigne ham og gi ham fred : “ Mens jeg sov, så du meg i himmelen , og det var en kvinne som gjorde ablusjon ved siden av palasset mitt , så jeg sa : Hvem er dette for? De sa at Omar uttalte sin sjalusi Follette stygt spill . ~ Ropte Omar må Allah være fornøyd med ham og sa : Du angrep O Allahs sendebud, fred være med ham? I romanen da Imam Ahmad : Abu Hurayrah sa : Ropte Omar. Vi er alle i dette rådet med Allahs sendebud fred være på ham Omar sa : far til deg, O Allahs sendebud , ? Oalik angrepet og renselse her Alaudhaeh som er renslighet og Hassan som paradis er ikke en oppgave huset , har sønnen sa stein (4) at kvinnen som så på Apostle neste til palasset er en lyd eller var i live da han så henne profeten fred være med ham i paradis sammen med kort liv skal han sette det fra folket i paradiset fordi seeren er Allahs sendebud, fred være med ham , og å være sammen med kort levetid er det gjenstand for å indikere at den er klar over hans arv og det var slik . ( a – 2 ) På autoritet fra Abdullah bin Omar, på autoritet fra Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham , sa han : “ Mens jeg sov, da jeg så en kopp med melk i den , drakk jeg den slik at jeg kunne se at vanningen min løp i neglene mine. ” Så ga jeg min gunst Omar bin Al-Khattab . De sa : Hva tolket du det, Guds sendebud? Han sa, ~ Vitenskap .~ (5) Her er profeten Wa’el med ham melkevitenskap Noen forskere kobler mellom melk og vitenskap ved å si : melk Rizk skapt av Guds gode mellom slagg av blod Vrt som vitenskapelig lys vist av Gud i mørket av uvitenhet , Vdob ordspråklig i en drøm som de som konkluderte med melk Ut av blod og blod, er han i stand til å skape kunnskap fra tvil og uvitenhet, og å bevare arbeidet mot uaktsomhet og feil . I det snakk om at vitenskapen om profeten fred være med ham i Gud gjør det ikke nå en grad i det , fordi han drakk til han så vanning ut av lemmer , og samtidig gi ham foretrukne alder er underlagt en referanse til hva som skjedde til alder av Gud , slik at han Aeachzh på Gud skylden . (6) ( a – 3 ) og Aisha, må Allah være fornøyd med henne : Allahs sendebud fred være med ham ~ Aritk i en drøm tre netter, jeg tok imot kongen din i tyveri av silke sier : Denne Amrotk . Vokhv fra . ansiktet Hvis du er , sier jeg : at dette er fra Gud, vil det bli gitt videre . Avtalt ord damp ). (7) og betydningen av : tyveri av silke : kjole eller hvit duk av silke . det er bemerket i det første eksemplet, det tredje eksemplet på synene av profeten fred være med ham at profeten fred være med ham ikke Aabarhama Omar og Aisha , forståelse om de er av visjoner der synet er på hennes ansikt og ansiktsverdi trenger ikke å uttrykke og tolke , ble sønnen sagt en stein i sin forklaring på hadithen til Ibn Omar og hans syn på ild at noen visjoner ikke trenger noe uttrykk . (8) Visjonen om Abdullah bin Omar var gjennom profeten fred være med ham visjonen når den første drikken Omar ibn al – Khattab må Allah være fornøyd med ham melkevitenskap ———— —– (1 ) ble enige om Aisha . Fortalt av Bukhari i boken for å uttrykke døren til den første er starten på Allahs sendebud fred være med ham sanne drømmer (351 \ 12 ) , og ledet av en muslim som i kjernefysikken forklart i troens bok i døren til Leptis åpenbaring til Allahs sendebud, fred være med ham ( 2/197 ) – forrige referanse . (2 ) Se Fath al – op – (355/12 ). (3 ) Fortalt av Bukhari i boken av uttrykket , den palass dør i en drøm (416 \ 12 ) – op – fortalt av Ahmad i sin Musnad i håndflaten Anas bin Malik, se forklaring f.eks Thiat Ahmed Saffarini (739 \ 1 ) . Forrige referanse . Og Tirmidhi fortalt i Sahih Sunan al – Tirmidhi i bokkarakteren og døren til dyderene til Omar ibn al – Khattab må Allah være fornøyd med ham – publisert Dar gjenopplive arabisk arv – Beirut . (4 ) Fath al – Bari • op – ( 12/416 ). (5 ) Fortalt av Bukhari som i åpningen ( 12/393) _ op – muslim som i atom (15/16 ) op . (6 ) Fath al – Bari (12 / førtien 0 ) – op -, Mohamed Abdelaziz Halawi : Visions of the profeten fred være med ham, og drømmer om ledsagere , publisert Dar Vanguard , Cairo : 1412 av R 5 . (7) Den ble inkludert av Al-Bukhari som i Al-Fath (12/399), tidligere referanse og (7/223), og den ble fortalt av muslim som i Al-Nawawi (15/202) i Book of ledsagernes dyder og i dyden til Aisha, må Gud være fornøyd med henne, tidligere referanse . (8) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – forrige referanse (12/419). ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Rotten er en person som i en drøm ser at han har tatt en rotte, eller en rotte kommer inn i den, flytter fra landet sitt, og hvis han har en eiendom, selger han den . Og den som ser rotten i huset hans eller andres hus, la ham beskytte huset mot tyver . Og den som så at han spiser rottekjøtt, han skal irettesette en umoralsk person . Og rotten betegner en slørtyv, og å se rotten betegner umoral, skade, ektemenn og barn. Hvis en fiende rømmer fra den, fanger han den . Hans visjon indikerer også ydmykelse og avsky . Og den som spiser kjøttet sitt i en drøm, får en forsyning fra forbudt ….

…Fakhani er i en drøm en mann som er trofast mot folks penger og hemmeligheter . I tolkning er det prisverdig, så lenge frukt ikke blir beslaglagt som en pris . Og hans visjon indikerer nyttige poster eller eieren av kongens nyheter . Kanskje hans visjon antydet barn, ektemenn, raske penger og fortjeneste på sikt ….

…Marmor i en drøm betegner ære og høyde, penger og vakre ektemenn, Mamelukes og slave kvinner . Og den som i en drøm ser noe av det, han blir rik etter fattigdommen, blir gift eller innviet, eller kjøper Mamelukes og nyttige butikker, og han kan ha kunnskap, poesi og gode barn, hvis han var i et våkent liv verdig det , og kanskje oppnådde han en flott posisjon . Når det gjelder det som er laget av marmor, for eksempel kummer, utukt og løver som strømmer fra munnen deres, regler, testamenter og formaninger, alt dette er for de som eide eller ble hans eller handlet i det . Når det gjelder marmorgravene, indikerer de det gode etterlivet, den vakre ros og de berettigede tider . Når det gjelder marmor som er dannet hos noen, er det en indikasjon på grasiøs skriving og ekteskap med høye medgifter . Når det gjelder jaire laget av marmor eller alabaster, indikerer det vakre kvinner med en flott posisjon ….

…Sivet er i en drøm som demoraliserer mennesker . Og den som ser at han har siv i hånden mens han lener seg på det, så har han i det minste blitt igjen av sitt liv, og han er fattig og dør fattig, og siv er en nøysom person som ikke har noen religion eller lojalitet, og visjonen om det persiske sivet indikerer analogi, prøvelser og hykleri i næringslivet, og indikerer kanskje dårlige penger og deres innsamling ved ondskap og ulykke . Hvis siv ble sverdestenger av sølv, gull eller horn, var det bevis på rettferdige gjerninger som krever paradis, løsninger på palassene og å sitte under kuplene med det de får fra rene ektemenn . Sivet er et hyklerisk folk, og hvis du hører en stemme for det, er det et argument . Og sukkerrør indikerer trøtt levebrød, og det kan indikere mobben, og det kan indikere ære i god slekt eller stor kunnskap . Og sivet, hvis det ble plantet ut av sted, kan indikere ødeleggelsen av stedet og avsløre dets folks tilstand . Hans visjon som ble skrelt av, indikerer fangens frelse, fangens kjeve fra trelldom, sikkerheten til de syke og oppgravningen av de døde fra gravene ….

…Gips er i en drøm et tegn på videreføring av ære og stilling, den gode tilstanden til ektemenn og barn, standhaftighet i religion og kunnskap, arbeid og god ros, kur av sykdommer, fornyelse av klær og riktige kontrakter, samt kalk, og hvis han ser at blant mestrene i askese og fromhet, er han bevis på forurensning med det forbudte, og tjener på mistanker, står med moter, forsømmer sunnah og hykleri i religionen ….

…Nøkkelen er i en drøm, forsyning, hjelp, eller å åpne døren til kunnskap . Nøklene kan henvise til barn, spioner, gutter eller ektemenn til koner . Kanskje indikerte nøklene en bevissthet om hva han håper fra den usynlige Gud allmektige . Å se nøklene for de med posisjoner er et land og kongene er en bonde, og nøkkelen er en seier over fienden, fordi Gud den allmektige sier : ( Guds seier og erobring snart ). Og den som ser en nøkkel uten tenner i hånden, han vil undertrykke den foreldreløse . Og den som ser nøkkelen til himmelen i hånden, han vil motta asketisme og kunnskap, eller finne skatter eller penger som er tillatt . Tasten indikerer et besvart anrop . Den som i hånden så mange nøkler, oppnådde stor autoritet . Nøklene er skapene fordi de åpnes . Nøkkelen er forklart av Hajj . Og nøkkelen er laget av jern, en mann med hell og fare . Og den som ser at han har åpnet en dør eller en lås, da er han seirende over sine fiender, og den som åpner den med en nøkkel, vil skaffe seg det han vil ved hjelp av den allmektige Gud, og hvis han åpner den uten nøkkel, han vil seire med sitt behov for bønn, nestekjærlighet eller foreldrenes bønn for ham . Og den som ser at han tok en nøkkel, han vil slå en skatt eller penger fra bakken . Og hvis han er eier av penger, så har den allmektige Gud rett til pengene sine, så la ham frykte Gud og utelukke sin rett fra pengene sine . Og hvis i hans hånd var nøklene til Kaaba, så ble han en stor sultan . Den som så at det var vanskelig for ham å åpne døren, nådde ikke det han ber om . Og kanskje indikerte nøkkelen at de døde kom inn i ensomheten . Og nøkkelen til byen og til den eller dens eier . Kanskje refererer nøkkelen til verden til hvilken kunnskap som åpnes for den ….

…Fatima, datteren til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, hennes syn i en drøm indikerer tapet av ektemenn og fedre og mødre ….

…Hvis eggene er på et sted eller i en bolle, indikerer det kvinner eller nabolag . Den som ser at kyllingene hans legger seg, han får en sønn . Hvis han ser at han spiste rå egg, spiser han forbudte penger, eller hor, eller de rammer ham . Hvis han ser egg i hånden, blir kona hans som de døde . Hvis han ser at kona har eggløsning, vil hun føde en ikke-troende sønn, og hvis han ser at han har ruget ut en hvit kylling, så står kyllingene fra ham, da lever en død sak for ham, det kan være vanskelig for ham, og en troende sønn vil bli født til ham . Han kan ha flere barn enn antall kyllinger . Hvis eggene treffer et slag og kona er gravid, vil han gifte seg med naboen, men han kan ikke . Hvis han ser at han har mye hvitt, så har han penger og eiendeler som han frykter vil ødelegge . Og papegøyeegg en from hushjelp . Og den som ser at han har kokt egg i hånden, så er en sak som har vært lang og vanskelig for ham, egnet for ham, og han vil skaffe penger ved å fikse dem, og en død sak vil leve for ham, og hvis han bruker pengene til en kvinne eller er ekstravagante med dem, så hvis han spiser det, vil han gifte seg med en rik kvinne . Og eggene til kraner er fattige barn . Og den som ser at han ga et egg til ham, han har en hederlig sønn, og hvis egget går i stykker, vil barnet hans dø . Og den som ser at han spiser eggeskall, så er han en mann som graver graver og frarøver de døde . Og egg er mye for enslige, gifte og gifte barn . Unge jenter er hvite, og voksne er gutter . Og egg betegner gull og sølv, for hvitheten er sølv, og eggeplommen er gull . Og egg betegner barn, ektemenn og slaver, og kan indikere graver . Eggene indikerte kanskje et møte med familie, slektninger og kjære . Kanskje indikerte det innsamling og lagring av dirham og dinarer . Og den som ser at egg blir brent et sted som møkk, blir brent, det indikerer fangenskapet til kvinnene der ….

…The Temple Seeing strukturer og skatter i en drøm betegner sikkerhet mot frykt og seier over fiender . Det indikerer gutter, ektemenn og fordeler . Strukturen til de kristne som ble tatt i kirkene sine for tilbedelse, indikerer den som står i bønn, og salmene eller budene som blir resitert, og deres syn kan indikere bønn og nærhet ….

…Dagen Inntreden av dagen på en person er en lettelse fra bekymringer og sorger . Og det indikerer fornyelse av klær, ektemenn og barn, utseendet til argumentet, åpenbaringen av blinde, frelsen til de fengslede og fremkomsten av de fraværende ….

…Tømreren er i en drøm en høflig mann, som disiplinerer mennesker, og tømreren fikser tre, retter og rister det, så vel som den disiplinerte personen overvinner menn i deres religion for korrupsjon, da han lærer dem godhet og etikette som en disiplinert for gutter . Al-Najjars visjon indikerer å avskrekke hyklerne og forplikte dem til å gjøre det de burde . Og snekkeren av båtene reiser, snekkeren av båtene, fordelene og fortjenesten, snekkeren av vindmøllene, onder og rabatter, snekkeren til dørene, ektemenn og barn, snekkeren til plogene, pløying og kultivering ….

…Hvis lydighet svarer i en drøm, indikerer dette en kraft som følger med ham i Hashim, fordi Bazzi er i stand til å overfugle . Hvis han ser at han etterlyser kamuflasje, vil han oppnå en dødelig hær fra de arabiske elitesoldatene . Al-Bazi er en mann med prestisje, maskulinitet og ære, og den som tar ham, vil få en sønn . Og hvis han var fra emiratets folk, fikk han myndighet . Hvis det fløy ut av hånden og forlot benet, ville hans besittelse forsvinne og minnet om det forble, og hvis noe av fjærene var igjen i hans hånd, ville noe av kongen forbli i hans hånd . Og bazzaen slaktet kongenes død, og kjøttet deres ble spist av sultanen . Og den som så en Bazzi på hånden og var en av kongesønnene, han oppnådde autoritet, selv om han var en vulgær, vant han presidentskapet og tenkte på ros blant folket . Hvis Al-Bazi dreper i hjemmet hans, vil han seire som en tyv . Hvis han så en kamel som landet på en lokalitet, kom tyver inn i den med nummeret sitt, og hvis han så at en musvåre kom ut av setet hans, fulgte han en mann som spiste det forbudte, eller skjulte seg hjemme . Og Al-Bazi betegner tyver som kutter åpent, og Al-Bazi betegner ære og makt, seier over fiender, oppnåelse av håp og utsmykning av barn og ektemenn, Mamelukes og medhustruene, dyrebare penger og helse, frigjøring av bekymringer , øynene, og overflod av reiser . Kanskje indikerer det døden for å få liv, og det indikerer fengsel, begrensning og elendighet i restauranten og drikken . Og den som ser at buzzi har gått bort fra ham, så går makten hans bort fra ham, og hvis det blir igjen tråden i hans hånd, eller noe av hans fjær, så er hans makt borte og pengene forblir i hans hånd så mye som det som er igjen i buzzi-hånden, og den som ser at han har kjøpt en musvåge for å jakte med den, så vil han være på jobb, og han blir sendt inn i den. Arbeidere som det gis penger til . Og det ble sagt : Buzzardens død indikerer ødeleggelsen av undertrykkerne ….

…Et banner er i en drøm en velkjent, kjent sak og et presidentskap . Og banneret er en lærd, imam eller klø, modig, rik, sjenerøs eller kraftig og overveldende asket som skal etterlignes . Hvis flagget er rødt, ser mannen bevis på sengen, og hvis det er svart, kan han se fasthet fra flagget . Og brigadekvinnen er en mann . Og den som ser flaggene, det er regn, og hvis flaggene er svarte, så er han en lærd, og hvis de er hvite, er han misunnelig, og han gifter seg ikke, og hvis de er røde, er det krig, og hvis de er gule så er det en epidemi i hæren, og hvis de er grønne så er det en reise på land . Og hvis han ser kunnskap, vil han bli ledet til sine saker, ut av sin sorg og tristhet, og det som er blitt blokkert av hans saker, vil bli åpnet for ham og brystet hans vil bli forklart for ham . Og det ble sagt : Den som ser et banner i sin drøm, vil bli nevnt i sitt land . Og hvis kvinnen ser at hun har begravet tre brigader, gifter hun seg med tre ektemenn til det edleste folket som dør av henne . Et banner i en drøm er ekteskap, og en gravid kvinne har en mannlig sønn . Og det store banneret vind og regn . Eieren av flagget skal tolkes av dommeren, og hvis den som søkte rettsvesenet hadde det, ble det oppnådd . Se også flagget, og se generalen ….

…Frukten, hvis frukten blir sett i en drøm og den er søt, indikerer levebrød, nytte og nyttig kunnskap, og den sure frukten for den som er enig i å spise, er også, og for de som ikke er enige med ham, er det forbudte penger og en økning i sykdommen hans, og det som ikke ender med fruktene, indikerer at han spiser og besitter religion eller utbredelsen av ikke-muslimske kvinner og menn Slave eller dumme av dem . Og den tilslørte frukten opprettholder tretthet, og den dampede frukten har liten eller ingen mistanke om den, eller har ikke blitt reddet fra zakat . Og frukten som ikke har stengler eller skall, indikerer at ting er lette og det lovlige levebrødet som ikke er besmittet av noe . Hvis frukten er i sin sesong og modenhet, er det et presserende gode, og hvis det ikke er i sesongen, er det nytten etter en stund, eller det er bevis på levebrød . Og å spise det på en annen tid enn sin tid er en lettelse som har gått glipp av gode og vanskelige vanskeligheter, og en undersøkelse av det man frykter å gå . Og hver frukt kombinert er et tegn på kjennskap og møte og omvendt . Hver merkelig frukt er et tegn på landet sitt . Fruktene er ektemenn, barn, pengekontrakter, butikker, vitenskap, eiendom, gode gjerninger, familie, slektninger, enkeltpersoner eller en kur mot sykdommer hos dem som har dem, og de kan indikere hvilken drikke som er laget av dem . I tillegg til at mashmoum indikerer vann eller fett . Og den som plukker noe fra et tre som ikke er frukt, så blir han værende i en sak som ikke er tillatt for ham, eller han søker noe som ikke er obligatorisk for ham . Og å plukke frukten fra røttene til treet er bevis på en krangel med en hederlig mann, og den som ser at han plukket forskjellige frukter fra trærne, det påvirker kunnskap og rettsvitenskap fra menn som har posisjoner innen kunnskap og prestisje . Hvis han plukket den mens han satt, ville han ha levebrød uten hardt arbeid . Og den som så et fruktbart tre om vinteren, og han likte det, da var han en mann som var blitt tvunget til det, og antok at han hadde penger, og hvis han plukket noe av det, ville pengene hans gå til den mannen så mye som han plukket den . Fruktene er rikdom og verdighet, så den som ser at han høster av et annet sammenhengende tre enn frukten, indikerer da en rettferdig svoger eller en partner i ham som er god . Og uansett hvilken frukt det var på fjellet som ikke var eid, er det kunnskap, næring og talenter fra Gud den allmektige, og ingen har en tjeneste for det ….

…Falk er i en drøm en mannlig gutt og en høyt sultan, Majestic Sharif Zloum . Og den som så at en falk fulgte etter ham, en modig mann var sint på ham . Og falk betegner en urettferdig mann med styrke og brutalitet . Og den som ser en falk, han vil motta bytte og på samme måte hvert dyr han jakter med, fordi det ble skapt for jakt og trofé . Falkene indikerer stolthet, makt og seier over fiendene og oppnåelse av håp, og indikerer barn, ektemenn og Mamelukes, penger, helse og lindrende bekymringer, og indikerer kanskje døden for å gripe liv, og indikerer fengsel og elendighet i restauranten ….

…Jakob, fred være med ham, den som ser ham i en drøm, vil gi næring til styrke og nåde, så vel som til ektemenn og barn . Og han fikk sorg fra en av dem, så ble han løslatt, og den som så Jakob, fred være med ham, fikk nærhet til den allmektige Gud ved å adlyde ham, tilbe ham og gi ham nestekjærlighet til de fattige . Hvis han hadde en fraværende sønn, ville han komme tilbake til ham trygt . Og fortellingen om Jakob, fred være med ham, indikerer sorg og tap av familie, og barna han er kjærest for, og hans visjon kan indikere store penger, reiser og høye priser . Eksistensen av de tapte og tapet av det eksisterende og den gode konsekvensen av familien, pengene og barnet ….

…Slangen indikerer i en drøm om dalen mannen . Kanskje indikerte det fiendskap fra foreldre, ektemenn og barn, og kanskje var han en misunnelig, ond nabo . Vannslangen er et hjelpemiddel til undertrykkeren eller flaggene for herskeren . Og den som ser at han eier en slange, da vil han ha stor autoritet ….

…Brystet er i en drøm kvinnen til en mann eller hans datter, så hennes skjønnhet er hennes skjønnhet, hennes korrupsjon er hennes korrupsjon . Og den som ser en kvinne hengende fra brystet hennes, hun driver hor, og føder et annet barn enn mannen hennes . Hvis en mann ser melk i brystet, er han rik, og hvis han ikke er gift, indikerer han at han vil få barn . Og hvis en ung kvinne ser det, indikerer det at hun vil bli gravid og at graviditeten hennes vil finne sted, selv om hun er et rikt plagg som mangler og ødelegger pengene hennes . Og hvis hun var en bevisst jomfru, indikerer det hennes bryllup . Hvis hun var ung, langt fra ekteskapstidspunktet, tydet det på hennes død . Og den som ser at han ammer en kvinne som kjenner ham og ikke kjenner henne, dette indikerer at han vil bli syk i lang tid, med mindre han har en gravid kvinne, så indikerer det at han har en sønn . Og hvis en kvinne så dette synet, ville hun føde en jente . Hvis han ser at brystene hans har vokst i moderasjon og ser bra ut, indikerer de barna hans og ting han eier . Og hvis han ser dem ha falt, er det bevis på at hans barn døde . Og den som så det og ikke fikk barn, dette indikerer hans mangel og tristhet, spesielt med hensyn til kvinner . Hos ammende kvinner indikerer det horisonten til personen som ammer . Et stort bryst indikerer hva som er indikert av et bryst som har vært bein . Og indikerer hos kvinner umoral . Og den som så at brystene slo brystet, dette indikerer at han er veldig gammel, at dårlige nyheter kommer til ham fra noen som kjenner ham . Hvis menn og kvinner er unge, indikerer det kjærlighet . Og den som ser som om han har ett stort bryst og har nådd kjønnsområdet, han driver hor med et forbudt ekteskap, eller har et forbudt ekteskap, og brystene i en drøm er jenter, så det som skjedde i dem tolkes hos jenter . Og den som ser at et bryst har vokst for ham sammen med brystene, det er mer enn en jente . Og den som ser at han mangler et bryst, det er datteren til datteren hans . Og melk i brystet er en økning i penger, og det refererer til barnet, så den som ser at det er melk i brystene, han er beæret over å ha en minimumsøkning som gir ham eller den som eier det . På samme måte, hvis kvinner ammer melk som er produsert av en person, så er han låst og en dør er lukket over den, og det er ingen skade i det for det ammende spedbarnet, så er det ydmykelse og sorg . Og det ble sagt : Hvis en mann så at det var melk i brystet hans, så hvis han var sølibat, giftet han seg og fikk en sønn . Hvis han var fattig, indikerte han Bishara, og hvis han var en ung mann, tydet det på hans lange liv . Og hvis den unge kvinnen ser det, indikerer hun graviditet og fødsel, og lengden på en manns bryst til de treffer brystet hans er et bevis på et innfall som ikke blir oppfylt av Gud den allmektige . Og før : Det er bevis på at barn døde, og hvis han ikke hadde barn, indikerer det fattigdom og tristhet . Lengden på en kvinnes bryster over grensen er bevis på formålet med sorg . En manns bryst indikerer kvalitet, stilling, helse og sykdom . Og en manns bryst kan referere til brødre, ledsagere, barn og ektemenn som ikke er til nytte for dem . En kvinnes bryst er bevis på det motsatte, gitt bestemmelsen fra Gud den allmektige . Hvis han ser at brystene hans er som en kvinnes bryst, og melk drypper fra det, indikerer han at han står på barna sine, og at han begynner å gjøre det kvinnene trenger i arbeidet sitt , og dette kan indikere religion, eller han har en sykdom der han skammer seg over mennesker, så han så ham kjent for det . Og hvis . Brystene ble kobber eller jern, noe som indikerer tap av barn og svikt i årsaker eller graviditet . Brystet på dyret er en mann, og brystet på den infertile kvinnen ble født etter fortvilelse fra ham . Og kanskje jomfruens bryst refererte til jihad, klær eller penger prydet med . Og babyen eller jenta har plager, sykdommer og sår . Et enkelt bryst for en enslig kvinne er et ekteskap, så hvis vann eller melk kommer ut av det, mister hun sønnen eller søsteren . Og brystet er en utro kvinne . Han krysset brystet med strutsegg eller Altrj . De eies kanskje av bryster og ble fortalt : de var far og mor . Og brystet er en indikasjon på en flaske vin hvis den inneholder melk . Det ble sagt : Brystet er en sjenerøs mann ….

…Skomakeren, som er en type : en av dem er : produsenten av kvinners sko, og hans visjon indikerer en gift kvinne . Det er en manns skomaker, som er en indikasjon på tjenere og reiser . På samme måte, produsenten av karpell og produsenten av sirup, betegner hans syn levebrød og jakt på inntekt, avkom, barn og ektemenn, og å sette noe på sin plass hvis han gjør det i en drøm, og hans syn kan indikere en som bringer godhet gjennom hendene fra religion og verden . Og den anonyme skjulet er en mann som er delt i arv og er preget av rettferdighet . I tillegg til sekken er dyreskinn arv . Og skoene til slavejenta, altså indikasjonen på slavejenta, sålen indikerer kvinnen ….

…Spise Hvis en person spiser i en drøm i et hatet kar, for eksempel et kar av sølv eller gull, indikerer dette overdreven gjeld, og å spise blant mennesker er et ønske . Å tygge det som svelges, indikerer uaktsomhet i å tjene og jobbe . Å svelge det som tygges indikerer gjeld og fremskynder begrepet, for det blir umulig å smake på det som er bedre enn det indikerer godhet i det indre, og hvis det blir til bitterhet eller surhet, indikerer dette forandringen av ektemenn og virksomhet . Hvis han spiser med sin høyre hånd, følger han Sunnah, og hvis han spiser med sin venstre hånd, adlyder han fienden og tørker sin venn, og hvis han spiste fra andres hånd, gir han kyskhet og tillit, og kanskje sykdom og manglende evne til å ta med seg hånden . Og hvis han spiser av svak farge, vil verdien hans synke, og å spise squash er bevis på veiledning og følge Sunnah og dømmekraft . Og den som ser at noen andre inviterer ham til lunsj, hans visjoner indikerer en fjern reise, og hvis han inviterer ham til å spise, vil han være uthvilt fra utmattelse . Hvis han inviterer ham til middag, bedrar han en mann og lurer ham før han selv bedrar ham . Den som ser at han har spist mat og har sluttet seg til den, vil streve for å forfølge sitt yrke . Og den som ser at han spiste kjøttet av seg selv, han spiser av sin rikdom og skatter . Hvis han spiser kjøttet til noen andre, hvis det er rått, så bakbiter han ham eller bakbiter en annen person . Hvis kjøttet er kokt eller grillet, spiser han andres penger ….

…Det er hjelpemidlet for mennesket i sin verdslige industri . Fingeren i hermeneutikken er barn, ektemenn, fedre og mødre, penger og en konge . Den som så at fingrene hans økte et godt tillegg, som indikerer økningen i det vi har nevnt, og mangelen på det er en reduksjon i de som indikerte det . Og kanskje blir den avskåret eller nytten i en drøm vil bli suspendert på grunn av manglende evne til å komme fedrene, mødrene eller barna til gode, eller hvis pengene hans forsvinner, eller dyrene hans dør, eller eiendommen hans er suspendert, eller hans næring er utmattet . Fingre kan henvise til kongens representanter, som er forskjellige i deres rekker og fordeler . Og den som ser at han biter fingertuppene i en drøm, hvis han er syk, vil han dø . Og den som så at fingrene hans var avskåret, eller en svakhet svalt over dem i hans soldater, barn, slektninger eller bekjente . Fingre kan referere til de fem daglige bønnene, så tommelen er for bønn, pekefingeren er for ryggen, midten er for ettermiddagen, ringfingeren er for Maghrib, den rosa er til middag, og den midterste er for bønnen fordi det er ønskelig for forlengelse, ringen for ryggen og den rosa for ettermiddagen fordi den er på slutten av dagen . Hvis fingrene er penger, er neglene zakat, og hvis fingrene er en soldat, er neglene deres våpen og antall . Knutene på fingrene er kontrakten med penger, og fingrene er dager, måneder eller år . Fingre kan referere til brorens barn, og den som er skuldret er bror, og fingrene er som barn, som er penger . Og den som ser en person klippe en finger for ham, fornærmer ham med pengene sine . Og det som skjedde med godhetens eller korrupsjonens fingre, er knyttet til de obligatoriske bønnene eller til broren . Lengden på fingrene indikerer en økning i grådighet, og hvis han ser en finger som har økt med fingrene, er det en økning i hans slektskap, i bønnen eller i hans kunnskap, og hvis han ser at en av fingrene hans har flyttet til et annet sted, så forsinker han bønnen til tiden til den andre . Og den som så at han flettet fingrene sammen, ville han samle sine bønner på en gang, og kanskje hans slektninger ville samles i en sak for konsultasjon og samarbeid . Og det ble sagt : Flette fingrene uten å jobbe med stram hånd . Og det ble sagt : Det indikerer fellesskap eller gifte og kontrahering, og kanskje dette indikerer nullisering av bevegelser og distraherende fra bønn, og det ble sagt : Fingrene på høyre hånd er de fem daglige bønnene, og deres korthet indikerer mangler og latskap i dem, og deres lengde indikerer at bønnene blir opprettholdt, og fallet til en av dem betyr at man forlater bønnen . Og den som så som om han biter et menneske, dette indikerer de dårlige oppførselene til bittet . Og den som ser ut som om det kommer melk ut av tommelen fra tommelen og blod på pekefingeren mens han drikker av dem, så skal han nærme seg moren til kona eller søsteren hennes . Knekkingen av fingrene indikerer forekomsten av stygge ord fra hans slektninger . Hvis imamen ser en økning i fingrene, indikerer det at hans grådighet, undertrykkelse og mangel på rettferdighet øker . Og fingrene på venstre hånd er barna til broren og søsteren . Farging av menns fingre med henna er bevis på mye ros, og farging av en kvinnes fingre med henna indikerer ektemannens vennlighet mot henne ….

…Ondskap å stoppe skade fra veien i en drøm indikerer sjalusi i religion, eller årvåkenhet for ektemenn og barn, eller forbehold om å snakke, eller tilgivelse for synder og synder . Kanskje dette indikerer posisjon, kommando, forbud, overdragelse og isolasjon, fordi det å sette en person på vei for torner eller steiner, eller hva som helst som skader folk fra den, indikerer uanstendighet i tale, eller skade på tunge og hånd, og kan senere bli en banditt . Hvis han var hersker, indikerer dette hans urettferdighet og urettferdighet, og folket tildeler ham det de ikke tåler av en ulykke som finner sted, eller en stedfortreder som setter ham opp for å overta folks klager ….