Stemme Hvis du hører stemmer i en drøm, vil ting vise seg til din fordel, og du vil tilbringe et bekymringsløst liv hvis stemmene er rolige og ømme . Når det gjelder høye sinte stemmer, betyr de tristhet, bekymring og motgang . Gråtelyder i en drøm betyr at plutselig sinne vil skade en venn stor skade . Hvis du hører Guds røst, vil du prøve hardt å leve et anstendig og hederlig liv borte fra egoisme, og du vil få respekt for rasjonelle mennesker . Hvis en mor hører sønnens stemme, betyr dette at elendighet, tristhet og tvil nærmer seg henne . Hvis du hører en advarselstemme som roper til deg, forutsier dette ulykke og vanskeligheter for deg eller noen nær deg . Hvis du kan skille lyden, indikerer dette en smertefull ulykke eller sykdom på grunn av død eller tap ….

Antilopens stemme, en vakker løpsskade Ajamiya

…Og den som ser at han drakk medisin og mistet sinnet, han vil få lindring av sorg ….

…Den som ser at han har mistet en vegg mens de er tette og sterke, så indikerer han godheten i sin tilstand i denne verden med tykkelsen på veggen ….

Stemmen og lovbruddet : det er et manns rykte blant mennesker og hans stolthet over dem ….

Og den som ser at en bygning herjet av landet og deretter snus slik at han knapt ser noe av det, så indikerer det at et stort forfall har skjedd, de eldste går til de ikke lenger har spor, og på samme måte hvis den er overdådig med trær og palmer, og Gud allmektig vet det rette ….

Og den som ser at han har kommet seg bort fra stien eller avviket fra den, da er han på avveie fra sannheten og metoden for rettferdighet i sin religion eller sitt verdslige liv så mye som han gikk bort fra stien ….

Og den som ser at et lite barn er tapt, så er de borte, og det ble sagt at sorgen er forstyrret ….

Og den som ser at han ga en dinar til noen eller en dinar, var tapt fra den, så indikerer han at kunnskapen har gått fra ham med mengden av dinaren, slik at den ikke er mer eller mindre enn den ….

Og den som ser at skilsmissen hans er tapt fra ham, indikerer at pengene hans er blitt skadet ….

…Det er i en drøm menneskets rykte og hans minne . Og den som ser at han hever stemmen, så har han autoritet over et folk på en kritikkverdig måte, og hvis han ser at han hører stemmen til en person, vil han oppnå autoritet . Hvis en persons stemme blir hørt fra noen dyr, indikerer det mange fordeler, spesielt hvis talen handler om noe han elsker, eller om det som er sagt er sant . Hvis han hever stemmen over en vitenskapsmanns, begår han en synd . Og den svake stemmen, ære og frykt . En myk stemme ydmykt . Og lojalitet og politiet, hvis stemmen er skjult eller svak, er de isolert . Dirhams-lyden er en prøvelse blant de som slo dem blant kongene. Å høre dem er oppfyllelsen av et løfte, å høre dinarens glade nyheter, høre pengene dårlige nyheter, og det ble sagt : Lydene fra dirhamer og dinarer indikerer gode ord . Og lydene fra dyrene er bekymringer og frykt . Lyden av en sau i en drøm er rettferdighet fra en sjenerøs mann . Og Stenbukken og væren er glede, fruktbarhet og god . Naboene av muligheter for å motta en gave fra en hederlig mann eller en modig soldat . Og spretter eselbønn for undertrykkerne . Og stemmen til en muldyr snakker og dykker ned i mistanker . Og dialogen mellom kalv, okse og storfe, en forekomst av oppvigling . Og å ønske kamel er tretthet, og store reiser er som Hajj og jihad . Og løvenes brøl er tapt, og truende, prestisje og frykt for en urettferdig hersker . Og hundens bjeffing er anger, ulydighet og streve i undertrykkelse, og ord som ikke betyr . Og stemmen til geparden, Dalal og Batr . Og Hadeel Al-Hamam er Noah eller Nikah, eller en kvinne, en ærlig og forkledd muslimsk leser . Og lyden av kroken er nyttige ord, eller å lytte til Koranen, eller en preken fra en predikant . Og frosken kvitrer glede eller vaktenes stemmer eller går inn i en vitenskapsmanns arbeid, og det ble sagt : Det er stygt . Og slangen suser: kjemp, forsøk, advarsel og truende og forkastelig fra en fiende . Meow Pussycat kjas og sladder, baktalelse og Lamaze . Og musen Naeem er et møte og kjennskap til levebrød, og skade fra en umoralsk niqab-mann eller tyveri . Og Gham Al-Dabi er nostalgisk for hjemlandet . Ulvehylingen er en advarsel om tyveri . Ropets rop er en advarsel om å flykte og bevege seg, og å vanære en løgner . Og Awaah Ibn Awi viktige ting på godt og vondt . Og grisens stemme vant rike og tåpelige fiender . Krysserne hatet lyden av vann, påfugler og kyllinger, og sa : Det er dem og tristhet . Og lyden av kråkeavskjed og nekrolog . Og hver stygge lyd de hører er en ubehagelig ting, og en god stemme er en glede og glede . Se også telefon ….

…Visjoner av noen av ledsagerne : Kanskje en av de mest fremtredende visjonene om visjonen til den store følgesvenn Abdullah bin Zaid Al- Ansari og legitimiteten til bønn og detaljer om denne visjonen i følgende beretning : ( b – 1) Mohammed bin Abdullah bin Zaid fra faren sa : Allahs sendebud fred være med ham de kan trompetere og beordret Bnaqos han hugget , Varta Abdullah bin Zaid sa i en drøm : Jeg så en mann som bar den Thawbaan Akhaddran en bjelle , jeg sa til ham : O Selger Abdullah bjelle? Han sa : Hva gjør du med det? Jeg sa : Kall ham til bønn . Han sa : Skal jeg ikke vise deg bedre enn det? Jeg sa : Hva er det? Han sa : sier : Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar . Jeg vitner om at det ikke er noen gud annet enn Gud . Jeg vitner om at Muhammad er Guds sendebud Jeg vitner om at Muhammad er Guds sendebud . Kom og be . Kom og be . Bor på bonden . Gud er stor , Gud er stor , det er ingen gud annet enn Gud . Han sa : gikk ut Abdullah bin Zaid til han kom til Allahs sendebud fred være med ham og fortalte ham hva han så »Han sa : O Allahs sendebud, jeg så en mann som bar den Thawbaan Okhaddran en bjelle . . . Fortell ham nyheten . Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa: “ Din venn så hans syner , så han gikk ut med Bilal til moskeen og kastet den til ham og kalte Bilal , for han . Han ga en stemme fra deg. ”(1) Det som menes med en stemme fra deg, er : sterkere og mer i stand til å stemme , og pandaen er etter at avstemningen har gått , og jeg foretrekker det . Å gå tilbake til historien . . Abdullah bin Zaid sa, så jeg gikk ut med Bilal til moskeen, og fikk meg til å kaste den til ham mens han ba om det . Han sa : hørte Omar ibn al – Khattab lyd , gikk ut, han sa : O Allahs sendebud, og Allah har jeg sett som den han så . Den Hemmeligheten bak denne følges mye av det han sa i at : Ahmed Gud herligheten og Glory Praise programvaren så mye som det kom til meg av al – Bashir Guds Vokrm ham jeg har glade budskap i netter og til dem tre mer gjorde meg høflighet kom ( b – 2 ) samt eksempler visjoner følgesvenner hva som kom fra Abdullah ibn Umar, må Allah være fornøyd med ham : mannen i profetens liv være med ham hvis han så en visjon Oqsa sendebudet av Allah, fred være med ham, sa : Jeg var en gutt, en ung Azba – og ensom fra hadde ikke et par blir sagt ham : celibat og singler fredag – sa han . . Jeg sov i den moskeen på tidspunktet for Allahs sendebud er å kjenne ham og jeg så i søvn ka n konger Okhaddana De gikk meg til brann , hvis landet KTI godt, og hvis du har to horn Kqrna godt og betydningen av dette : århundrer brønnaspektene som bygger fra steinene som er plassert på galgen, at rullen er festet til den , og vanligvis har hver brønn to horn , og vi går tilbake til hadithen. Ibn Umar sa : Og hvis den har to horn som brønnens to, og hvis det er mennesker i den som jeg kjenner, har jeg sagt : Jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden , jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden , Jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden . Han sa : Så møtte en konge dem, så han sa til meg : Du herjet ikke slik at det ikke er frykt for deg eller skade . Historien hennes om Hafsa . Vqstha Allahs sendebud, fred være med ham, sa profeten, fred være med ham : Ja, mann Abdullah, hvis han ba natten . Salem sa : Abdullah sov da ikke om natten bortsett fra litt ( avtalt , og ordet for fred ). I den romanen Bukhari : sa : Jeg sa til meg selv : Hvis du god til å se hva jeg så som disse , når han huket natten jeg sa : Å Gud, hvis du vet i god visjon Varney . . . Avtalt snakk og ord om dampen . (2) Disse korte eksempler på noen av de visjoner av Allahs sendebud og den beste av skapelsen etter ham, og de er følges E og offentlig etter denne korte presentasjonen , vi slår til deler av visjoner som vi vil snakke om i neste del av denne boka . _______________________________________________________ (1 ) Fortalt av Ibn Majah i sin Sunan i Mobile boken , og det ordet , den dør av starten på Mobile – op – og Tirmidhi fortalt i boken om bønn dør hva som kom til å starte Mobile – op Abu Dawood i bønnebokdør : Hvor mobil – Tidligere referanse – og den ble inkludert av Ahmad i begynnelsen av Musnad al-Madani, må Gud være fornøyd med dem, hadithen til Abdullah bin Zaid, må Gud være fornøyd med ham, og det var inkludert av al-Darami i bønneboken, kapittel om å begynne kallet til bønn – forrige referanse -. (2) Se Fath Al-Bari (12/418) – tidligere referanse – og Al-Nawawi Ali Sharh Sahih Muslim (38/16) – tidligere referanse ** Sitert fra Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Ser og ser de blinde drømmene hans? Talen om dette problemet varierer; Den som ble født synet, mistet deretter synet i løpet av et av hans livsfaser, han vil i en drøm tydelig se alt han tidligere hadde sett . Når det gjelder personene eller tingene som han kjenner igjen etter å ha mistet synet, ser han dem ikke. Som en som ble født uten å se, men noen ganger har noen en sterk fantasi, som han kan tegne et bilde av den som snakker foran seg, eller et bilde av det som omgir ham; Og så ser han henne i en drøm på samme måte som han tegnet i fantasien, og det merkes her at graden av syn, styrke og svakhet varierer i henhold til graden av fantasi i virkeligheten . Når det gjelder fargene, vil han se alt han var i stand til å ha i minnet, og hvis han er i stand til å beholde det og glemmer det, vil han ikke kunne se det, og det avhenger av personens alder, viktigheten av disse fargene for ham, nøyaktigheten av hans observasjoner, hendelsene knyttet til disse fargene, styrken til hans minne, og det faller. Det er alt for de som hadde rester fra fødselen og mistet dem senere . Når det gjelder en person født med fullstendig syn, er han aldri i stand til å se under en drøm, og synet hans avhenger av følelsen og lydene rundt ham . Og det er noen tilfeller der hun hører stemmer i en drøm om at hun ikke vet hva de er, og veileder henne til hva hun vil vite og Guds sannhet som sier i den adels skrift : ( Og hva er like til blinde og visjonære (19)) ( Fatir : 19)….

…Hånden er i en drøm mannens velvilje, ryggen og støtten . Den som ser at hans hånd er lang og sterk, og at han er en hersker, da vil han seire med sine fiender og kraften til sine medhjelpere og sine hallikere . Og den som ser at hendene hans er spredt, er en sjenerøs mann som bruker alt det han har . Og den som ser at han går på hendene, da er han avhengig av noe han ber om på sin bror, sønn eller partner . Og hvis han ser at hans høyre hånd er laget av gull, vil hans inntjening og undertrykkelse være borte . Hvis han ser at hans venstre hånd er hans ord, benekter brødrene ham eller hans kone eller partner fornekter ham . Og hvis han så at hånden hans førte den under armhulen og deretter tok den ut, og den hadde et lys, og han var en student av kunnskap som vant en ledelse i sin kunnskap, selv om han var en handelsmann som vant et presidentskap og en hann . Hvis det kommer vann ut av hånden, vil han få penger . Og hendene angir rang og de to sønnene og staten, og de indikerer de gode gjerningene til den som tar og gir med hendene . Høyre hånd indikerer en sønn, far, venn eller den som tar riktig sted for deg . Og venstre hånd betegner kvinnen, moren, søsteren, datteren og slavejenta . Hvis han ser at han har mistet en av hendene, indikerer det at han har mistet noen av menneskene som denne hånden pekte på . Og den som ser hånden avskåret, indikerer at broren, vennen eller skribenten døde, eller at intimiteten mellom dem har falt . Og den som ser en lengde i hånden, han vil være for lang for folk . Med takk, nåde, raushet og raushet . Og den som ser en hersker som kutter av hender og føtter uten kontrovers, da omvender han seg . Og den som ser at han ikke har noen hånd, så er han en elsker . Og den som så fra guvernørene at hans hender og føtter var avskåret . Det er isolert . Og den som så at hendene hans var sammenbundet, antydet at han var gjerrig . Og den som så at han gikk på hendene, han brukte dem til pensjonen . Og den som ser at han skjærer hendene med en kniv, han vil undre seg over noe, for Gud allmektig sier : ( Da de så ham, fikk de ham til å vokse opp og kutte i hendene .) Og den som så at hans ed var lammet, hans levebrødet ville opphøre, ellers begikk han en alvorlig synd . Og den som ser at hånden hans blir gull, indikerer at det som er i hans hånd har gått . Og den som ser at hans hånd er blitt en profets hånd, så leder den allmektige Gud et folk på hendene og driver godhet og velsignelse til ham . Og hvis han så at han hadde skåret hånden i en skål med blod, ville han være i fare for oppvigling . Og den som ser at han spiser hånden eller deler av den, så gjør han noe han angrer på, eller det er urettferdig, fordi Gud den allmektige sier : (Og den dagen undertrykkeren biter på hendene ). Hånden gravert med henna er en ydmykelse, et behov eller en nødvendighet . Og den som ser at hans ed blir avskåret, han vil sverge en umoralsk ed, og det kan tyde på tyveri, og den som har hendene og føttene avskåret, han vil dø, og kanskje fengsel, begrensning eller alvorlig sykdom, og det kan være fattigdom eller trenger . Og den som har en hånd så lenge at den har blitt som et spyd, da er han urettferdig, han utfordrer folks ære . Og den som har fått hånden avskåret, han er fraværende i sin familie, eller han vender seg bort fra sitt arbeid, eller blir avskåret fra livmoren, og han kan stoppe incest og synd . Det rare er at hvis han så at hånden hans var avskåret og blod strømmet ut av det, traff han penger og vendte tilbake til landet sitt . Og den som ser at hendene er løftet, da er han fattig av penger eller mangel på penger fra en sønn eller bror eller kunnskap eller nyheter, og hånden indikerer bransjen som er utstedt av dem, løftet om troskap og pakt . Kanskje å miste en hånd indikerer behovet for spørsmålet . Og kanskje en god hånd indikerte seier over fiendene . Den som så at han ristet på hendene, antydet et tomrom for arbeid og boikott . Rikdommen i hånden er bevis på korrupsjon av religion . Og den som har mistet hendene og er et av folket til lydighet, hans tillit til Gud den allmektige er god . Og hvis hendene økte, indikerte han sin grådighet for verden og sin interesse i å vinne den . Og den som har hånden på syv, savner bønnen og følger ønsket . Og den som blir venstrehendt, det er fordel og levebrød, for etter vanskeligheter er det lett . Se også håndflaten ….

…Uglenes stemme Hvis du i en drøm hører en ugles triste, skremmende stemme dempet, forutsier dette at døden langsomt smyger seg ut fra gleder og dårlig helse . Derfor må du være oppmerksom på helse og forhold . Denne drømmen følges vanligvis av dårlige nyheter om en fraværende person . Hvis du drømte om en død ugle, forutsier dette en usikker overlevelse fra sykdom eller død . Hvis du drømte om å se en ugle, viser dette eksistensen til noen som i hemmelighet planlegger mot deg, så er du i fare ….

…En høy stemme Hvis du drømmer om at du har en høy stemme, indikerer dette at du vil oppdage noen motsetninger på arbeidsnivå, og årsaken til disse motsetningene er å lure noen i din tjeneste . For kjæresten forutsier denne drømmen krangel og fremmedgjøring ….

…Abu Bakr Muhammad bin Abdullah bin Quraysh fortalte oss, han sa Al-Hassan bin Sufyan fortalte oss, Ishaq bin Ibrahim bin Mukhalled al-Hanzali fortalte oss, han sa Wahb bin Jarir fortalte oss, han sa at faren min fortalte oss, han sa Muhammad bin Ishaq fortalte oss, han sa Muhammad bin Ibrahim bin al-Harath al-Taymi fortalte meg om Muhammad Bin Abdullah Bin Zaid Al-Ansari, på autoritet fra sin far, sa : Jeg kom til profeten, må Guds bønner og fred være over og fortalte ham hva du så fra kallet til bønn, og han sa at dette synet er sant, så stå opp og kast det på Bilal, for han hørte en stemme fra deg . Han sa at du gjorde det . Han sa: Umar Ibn al- Khattab, må Gud være fornøyd med ham, kom da han hørte Bilals kall til bønn som trakk i klærne og sa : O Guds sendebud, jeg så hva Abdullah bin Zaid så . Han sa : Han sa : Priset være Gud, det er bevist . Og Abu Bakr fortalte oss, sa han, Al Hassan bin Sufyan fortalte oss . På autoritet fra Ismail bin Ubaid al-Harrani med autoritet fra Muhammad bin Salamah, med autoritet fra Muhammad bin Ishaq, med autoritet fra Muhammad bin Ibrahim, med autoritet fra Muhammad Abdullah bin Zaid al-Ansari, med autoritet fra hans far, som sa : Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, brukte basunen og befalte klokken, så jeg sov, og jeg så en mann på den. To grønne klær bærer en klokke. Så, Abdullah, selger du klokken, sa han, og hva skulle du gjøre med den? Jeg sa at vi ville ringe ham for å be, sa han, ville jeg ikke fortelle deg hva som er bedre enn det? Jeg sa ja . Han sa: ~Du sier at Gud er stor.~ Så lærte han meg ordene fra kallet til bønn, så gikk Haniyeh og lærte meg iqamaens ord . Da jeg våknet, kom jeg til profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og sa til ham . Så han, fred være med ham, sa : Din bror så et syn, så han gikk ut med Balalt til moskeen, og han kastet det til ham, så la ham kalle det, for han kalte en stemme fra deg, så jeg gikk ute med ham, så jeg begynte å levere det og ringte Bilal, så Omar Ibn al-Khattab, må Gud være fornøyd med ham, hørte stemmen, så han gikk ut og Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred , sa : Å Guds sendebud, jeg har sett en slik sag . Professor Abu Saad, må Gud være fornøyd med ham, sa . Den som så at han ringte til bønnen en eller to ganger, og utførte og utførte en obligatorisk bønn, sørget for Hajj og ‘Umrah, fordi Gud den allmektige sa : ~ Og få folket til å ringe etter Hajj .~ Og fordi Arafat blir ringt og holdt to ganger ….

…Ring Hvis du hører navnet ditt ropte ut i en drøm av rare stemmer, betyr dette at virksomheten din vil forverres til en ustabil situasjon, og fremmede kan tilby deg hjelp, ellers kan du unnlate å oppfylle dine forpliktelser . Hvis du hører stemmen til en venn eller slektning, betyr dette at en av dem har fått en håpløs sykdom eller død . I det andre tilfellet kan du bli innkalt til å være verge for noen du må være veldig forsiktig for . Hvis kjæresten eller elskeren hører stemmen til forloveden eller forloveden, bør de følge advarselen . Og hvis de er uaktsomme i sine interesser, må de gjøre forbedringer . Med andre ord, de kan lide av et brudd på grunn av en misforståelse . Hvis du hører de dødes stemme, kan dette være en advarsel om din virkelige sykdom, eller at noe arbeidsangst kan oppstå som et resultat av dårlig dømmekraft . Stemmen er et ekko fra fremtiden på det subjektive sinnet som tar avtrykk av din forfedres stemme fra den innkommende kontakten med den delen av din forfader som blir hos deg . En viss del av tankematerialet forblir den samme i slektslinjen til familielinjen ….

…Og den som ser at et esel løfter det på ryggen og beskytter det eller løper gjennom det som en elv, så indikerer det styrken til utholdenhet og den høye rang og valgdeltakelse, og det ble sagt at eselets syn ikke var lettere enn hans stemme, og han benektet den allmektige og sa at han fornektet lyden av eselens stemme ….

…Når det gjelder sang, hvis det er en god stemme, indikerer det en lønnsom handel, og hvis det ikke er en god stemme, så er det en tapende handel. Noen av dem sa at det å synge på markedet for de rike er en utstilling, og for de fattige er tapet av sinn, og det å synge på badet anklaget tale og den som ser at han synger på et sted, det er løgner eller bedrag som skiller kjære…

…Ørepynt i øret : Når det gjelder øredobber for menn, gjør det en hørsel, og ørens glede passer ikke med unntak av kvinner, for eksempel å synge og slå slipsen, ellers gjør han det han ikke burde, og han beriker Koranen, og hvis det ikke er noe slikt, ser hun på den gravide kvinnen fra familien hans, som for hans kone eller datter, det er Hun føder en gutt hvis øreringer er gull, og hvis øreringer er sølv, og hun føder en kvinne . Og den som ser en kvinne eller en hushjelp i ørene, en ørering eller en shanf, da vil han se en handel i et overfylt land, en piknik der det er slaver, og det er kvinner som er pyntet, fordi kvinnen og kvinnen tjenestepiken er en handel, og øret som øredobben er plassert på er slaver og kvinner. Verden og dens skjønnhet, fordi skjønnheten i alt er perle, og Koranen og religionen er velsignet, god stemme og fullkommenhet i dens anliggender . Og hvis han likevel var en skonnert, ville han få en datter . Hvis en gravid kvinne ser dette, vil hun få en mannlig sønn . Øreringer og skaft er like for menn og kvinner, og hvis øreringer er av gull, er en sanger mann, og hvis den er av sølv, sparer den halvparten av Koranen . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om det var en ørering i et av ørene mine, så han sa til ham : Hvordan sang du? Han sa at jeg har en god stemme ….

…Og noen av uttrykkene sa at hikke indikerer bestilling av en orden der det er kjetteri, og den som har til hensikt at den har til hensikt å reversere det. Når det gjelder plystring, er det ikke prisverdig, da det indikerer det forbudte og avskjærende for veien og for de rike å bekymre seg og nød, og det kan være å begå noe som ikke er nødvendig, og som å synge, hvis det er en god stemme , det indikerer en lønnsom virksomhet hvis det ikke er. En god stemme er en tapende virksomhet ….

…Dirham betegner i en drøm gutten som er gravid . Og det ble sagt : Det indikerer minne og ros, og det kan indikere smertefullt treff . Og noen av dem ser at dirhamene for den som traff dem i en drøm, vil være som antallet deres mens de er våken . Hvis dirhamene er i en pakke eller i en pose eller pose, vil han deponere en hemmelighet som han vil beholde for eieren . Dirhamene indikerer ord, og hvis de er gode, så er de kunnskap, gode ord og oppfyllelse av et behov eller en bønn . Og antallet dirham er antallet rettferdige gjerninger . Og de brede dirhamene indikerer en bred verden . Og den som ser stramme dirham på overkroppen, det er et håndverk han tilegner seg . Og den som ser at han skylder en person dirham, så har han et sertifikat for ham, og hvis han gir det til ham på en ødelagt måte, avviker han fra sertifikatet . Og den som så at han mistet en riktig dirham, han rådet en uvitende og hørte ikke fra det fordi han savnet riktig tale . Lydene av dirham og dinarer indikerer gode ord . Dirhamene som ikke er inngravert på dem, indikerer fromme ord . Og dirhamene som bildene indikerer på kjetteri for bæreren og eieren . De nedsatte dirhamene er en rettssak som ikke utløper . Og visjonen om å ta dirham er bedre enn å betale det . Og den som ser at han har ti dirham og det blir fem, så reduseres pengene hans til det punktet, og hvis dirhamene er fem, så blir de ti, pengene hans øker i den grad . De rene dirhamene er renheten til den visjonære religionen og hans gode behandling av hver person, og dirhamene spredt i en drøm er gode ord . Og den som så en dirham i hånden, og det ble en krone, han falt i konkurs, og hvis han hadde en krone i sin besittelse, ble det en dirham som tjente fortjeneste, godhet og råd, og hvis dirham hans returnerte halvparten, da han mister halvparten av pengene i sin besittelse, og også eller returnerer en fjerdedel . Hvis dirham blir en dinar, så tjener han, og hvis dirham blir et gullstykke, så er det borte . Og eksistensen av dirhams profitt og glede . Og den prangende dirhamen er bedrag, løgner, bryter og lever i forbudte og begår store synder . Og det ble sagt : Den som får hestedyrham, blir ropt over, og hvis han betaler dirhamene til noen, vil han gråte over ham . Og den som ser at han har mistet en dirham eller stjålet fra ham, så vil han klage på sønnen hans, eller det han ikke liker ham, lider av ham . Og den som så at han ble tatt fra ham eller gått bort fra ham på en irreversibel måte, hans barn døde . Og den som stjal en dirham og ga det almisse, han ville fortelle det han ikke kunne høre . Noen av dem sa : Dirhamene i visjonen er et tegn på ondskap, og alt som er forseglet med en skinne, og en dårlig dirham er dårlige ord . Dirham er salver som helbreder sårene i hjerter, og avverger sorg, og indikerer også bekymring . Hvis det var falskt, var det et tegn på juks i tale eller handling, hykleri og hykleri på jobben . En klar dirham er en stat, en ball eller en sum penger, og indikerer fengsel og juling, eller kjøp og salg, og det er en sikkerhet mot frykt eller overflod av levebrød . Hvis dirhamene blandes med dinarer, indikerer det svaret på bønn, oppfyllelse av behov og kur av sykdommer, og svikefulle er dårlige ord, eller en tjener som ikke har noe godt, og kan indikere oppfyllelse av behov i en voldelig måte ….

…Hunnen er stedet for hårplanten . De to kvinnene kan referere til ektefellene, foreldrene eller øyenbrynene ved døren . Kanskje det indikerer pengesekken, eller foresatte som ikke er gyldige til å gifte seg, unntatt med dem . Kanskje testiklene indikerte granateple . Og den som ser at testiklene hans er blitt kuttet, eller at han ikke liker dem, så vil hans fiender få seier over ham så mye som han har fått fra testiklene . Og det ble sagt : Bare menn blir født til ham . Og det ble sagt : Han arver penger fra blodpenger . Og den som ser at testiklene hans har blitt store for ham, han skal bli bevart, slik at hans fiender ikke når ham dårlig . Og det ble sagt : Det er mange kvinnelige avkom . Og den som ser at testiklene hans er i hendene på sine fiender, hans fiender vil nå ham like mye . Testiklene kan indikere kvinnelige slektninger, for eksempel to søstre, to døtre, to koner eller en mor og tante, så det som skjedde i dem er en ulykke i en av dem . Hvis han så at testiklene hans ble kuttet, hvis han hadde to pasienter, døde hun, og hvis han hadde to koner, døde de eller forlot dem . Testiklene kan indikere pengene, og hvis han ser dem bli avskåret, kreves det at han tar penger fra ham to tusen eller to hundre eller to dinarer, og hvis han ikke hadde noe av det, ville hans avkom bli kuttet av, og hans levebrød var ikke mulig, og Guds velsignelse ble tatt fra ham . Og den som ser venstre testikkel hentet ut av ham, hans barn vil dø, og det er ikke født noe barn for ham, og hvis han ser at han ga det med godhet fra ham, vil det bli født et barn for ham . Og testiklene kan indikere forfølgelse og bevegelser . Testikelen indikerer hva en person sover på fra sengen eller puten under hodet . Hvis kvinnen ser at hun har to kvinner, kan hun ha unnfanget tvillinger . Og hvis en mann ser at testiklene hans er avskåret fra en sykdom med løve- eller revesykdom, og kanskje han skilte seg fra sin kone, solgte slavejenta, mistet barna sine, delte ut hans, sekken eller vesken og mistet penger, og hvis han var opprørende, ville vekten hans opphøre ….

…Når det gjelder dinarene : den gode gamle røde dinaren er en ren Hanafi-religion, og en dinar er født med et godt ansikt, og dinarene er skatt, visdom eller tilstand og vitnesbyrd, så den som ser at han har mistet en dinar vil dø et barn eller mistet en obligatorisk bønn . Og mange dinarer hvis du blir betalt i tillit og bønner, og den som ser at han overfører det ærverdige av dinarer til sitt hjem, så er det penger som overføres til ham, fordi Gud den allmektige sier : ~ Gravide kvinner er lesere .~ Hvis han så en dinar i hånden, overlot han en person noe og forrådte ham ….

…Dirhams : En hestes dirham er en religion, kunnskap og oppfyllelse av et behov eller en bønn, og det rene er minimum av den visjonære og hans behandling hver søndag for lojalitet og overlevelse av inntjening og tillit . Al-Sahih og dens forvirring på en mann som hører ordene til det sanne . Og antallet deres er antall rettferdighetshandlinger fordi det står skrevet på den, det er ingen gud annet enn Gud og Muhammad er Guds sendebud, og gjerningene fullføres ikke uten minnet om den allmektige Gud . Hvis en person ser det, vil saken om religion og verden bli oppfylt for ham. Hvis han ser med seg et bredt og vakkert kapittel, så er det en religion, og hvis han er en av barna i denne verden, vil han motta en vid verden og et godt levebrød . Og hvis en gravid kvinne fødte en god gutt . Og de mange dirhamene hvis han er plaget med et vitnesbyrd, er mye bedre enn glede og glede, og hvis han ser at han har en god og sunn dirham på en person, har han et rett sertifikat, og hvis han ber ham om det, så ber han ham om et vitnesbyrd, så hans retur er et vitnesbyrd om sannhet og helse. Vel, han råder uvitende mennesker og godtar ham ikke . De oppblåste dirhamene er bedrag, løgner, uenighet og svik i å leve, eller å begå store synder der det ikke er noen inskripsjon i ord som ikke inneholder fromhet . Og som ble inngravert av Tyrus, kjetteri i religion og umoral, og den avbrutte rivaliseringen opphører ikke, og det ble sagt at artikkelen er avskåret . Å ta det er bedre enn å betale det fordi de betalte det. Hvis han stjeler en dirham og gir den i veldedighet, forteller han det han ikke kan høre . Hvis han ser ti dirham med seg, så blir fem hans mangel på penger, og hvis han ser fem, blir det ti, og dobler pengene hans . Noen av dem sa at dirhamene i visjonen er bevis på ondskap, og alt som var forseglet med skinnen, og dirhamene ble sagt å indikere hyppige ord om edle ting, og dirhamene ble sagt ord og argumenter hvis de var fremtredende, og Hvis dirhamene ble gitt i en bunt eller pose, ble de i hemmelighet avsatt . Kanskje en dirham var barn, og pengene var dårlige og vanskelige, og hest dirham var gode ord, og de dårlige dirhamene var dårlige ord. Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg hadde to dinarer i den, så jeg ba om dem, og han sa : Se, jeg har mistet noe fra bøkene dine . Sa han, og jeg så om jeg hadde mistet to argumenter . Og det ble fortalt at en mann kom til profeten, må Guds bønner og fred være over ham, og sa : Jeg så som om jeg hadde slått tjuefire dinarer, som ble talt for dem alle, og jeg fant bare fire av dem . Han sa : Du ber alene og savner menighetene . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg hadde truffet en dirham som en kasrawi, så han sa : Du vil få godt, men han rørte ikke ved det før han hadde gagn av ham . Så kom en annen og sa : Jeg så som om jeg hadde skutt en arabisk dirham . Han fortalte ham at du slår . Så det ble vist for ham at han hadde slått hundre knop . Det ble sagt til Ibn Sirin Hvordan vet du det? Han sa : Kasrawi har en konge og en krone på seg, og araberen må slå denne dirhamen . Og en annen kom og sa : Jeg så som om jeg traff dirham . Han sa: Føler du deg? Han sa ja . Og han så en mann som om han hadde lagt en dirham under foten hans, så han fortalte om synene sine ved en kryssing . Han sa: ~ Du er – du vil vende deg bort fra gjeld .~ Personen i visjonen var livredd og reiste seg, og han hadde til hensikt at jihad skulle overgi sin religion. Da de to gruppene så de vantroes familie, ble han truffet av kvaler til han falt fra sin religion, og beviset for hans frafall er hans tråkk på navnet på den allmektige Gud . En annen mann kom og sa : Det er som om jeg trampet profetens ansikt, må Guds bønner og fred være over ham, med føttene mine . Ibn Sirin sa til ham : ~ Bit i går og frykt deg i benet ditt?~ Han sa ja . Han sa, ta den av . Så han tok det av, og det falt en diram fra ham, på hvilken Guds navn og navnet på Guds sendebud ….

…Eid al-Fitr Den som tror at i løpet av Eid al-Fitr er han lettet for bekymringer og lykke og lett tilbake til ham, og omvendelse hans blir akseptert, selv om han har penger han tapte . Gud den allmektige kompenserte ham for det . Eid i en drøm er glede og glede . Og den som har mistet noe og ser at på Eid vil han gå tilbake til det han mistet . Og festskapasiteten i å leve og indikerer den store mengden utgifter ….

…Kuppelen : uten al-Fustat, og al-Khakhba uten kuppelen . Og den som tenker på sultanen at han lar noen av disse tingene bli nevnt, indikerer at han forlater noe av sin autoritet . Hvis han mistet makten eller mistet livet . Kanskje var kuppelen en kvinne . Det står at å treffe en kuppel hvis den ble bygget med sin egen familie, og prinsippet om det er at den som var inne med familien, pleide å treffe en kuppel på den natten han kom inn i den, og alle i familien hans ble fortalt at han er sammen med familien . Sa Omar og bin Muadi Karb . Stoppet ikke det jemenitiske lynet ham … vinket som en pannelampe…

…Og bønner om regn i en drøm er et tegn på frykt, elendighet, høye priser og deprimert liv . Det indikerer en ulykke der stedet fra en linjal eller en linjal . Og solformørkelsesbønnen og måneformørkelsen indikerer streben etter å gi trøst til den som solen eller månen peker på . Kanskje dette indikerer den gjerningsmannens omvendelse og den vantros omvendelse, eller en lærdes død . Og den som ser at han ber den supererogatory eller frivillige bønnen, det indikerer godheten til hans religion og hans overholdelse av Sunnah, eller at han utfører saken fra det hinsidige, og den overfladiske bønnen indikerer frieri og nærhet til menneskers hjerter gjennom tjeneste eller penger, og hvis seeren er sølibat, giftet han seg, og hvis han er gift, har han to sønner, fordi Gud den allmektige sier : ( Og vi ga ham Isak og Jakob overflødig ). Og hvis han ber frivillig til den allmektige Gud, og han var fattig, var han rik og ble god, eller han ble nær Gud den allmektige, og han kan ha samlet seg blant folk for å spre deres ønsker . Og begjærsbønn i en drøm er en indikasjon på årstidene . Og qadha-bønnen er en indikasjon på oppfyllelsen av religionen, den ondes gjernings anger, omvendelsens omvendelse eller oppfyllelsen av et løfte . Og sittens bønn indikerer hjelpeløshet, fiasko og tilfredshet med det du kan tjene til levebrød, og kanskje indikerer det advarsel om sykdommen til faren eller læreren . Og tilgivelsesbønnen viser i en drøm tilgivelse for synder. Hvis folk ber om det, indikerer dette nedstigningen av regn, og hvis den tilbedende er fattig, er han rik, og hvis han er steril, sørger han for mannlige barn . Berømmelse i en drøm er et tegn på veiledning og et tegn på godhet og å generere levebrød . Fredagsbønner viser til tilbederen hva han vil, eller glede og vitner om høytider, årstider og Hajj . Fredagsbønner, i likhet med korte bønner, betegner reiser, eller umiddelbar lettelse og møte med den elskede . Og Eid al-Fitr-bønn i en drøm er en indikasjon på å betale gjelden, helbrede syke, bli kvitt motgang og lindre bekymringer . Og Eid al-Adha-bønnen indikerer etterligning av ting, holder viljen og oppfyllelsen av løftet . Kanskje de to bønnene indikerte et møte med fiendene fordi deres møte med dem er takbeer . Og den som mistet noe og så at på Eid returnerte han til ham det han mistet, og hvis det var Eid al-Fitr, så kommer det ut fra motgang til kapasitet, og hvis Eid al-Adha og var eid av en frigjøring eller en fange , ville han bli frigjort fra fengselet sitt, og hvis han hadde gjeld, ville hans gjeld bli brukt på hans vegne . Og Istikharah-bønnen i en drøm forsvinner og forvirrer, og indikerer et godt resultat . Og fraværsbønnen i en drøm er en profittforespørsel ….

…Hun er en hjelper og hjelper i en drøm . Og han mistet en av de to nyrene, han mistet hjelperen . Tapet av begge er bevis på hjertets grusomhet . De to nyrene er gjenstand for rikdom og rett, og uttalelsen og feilen . Hvis han ser at nyrene hans er avmagrede, er det bevis på hans fattigdom og manglende mening . Og nyrene indikerer brødrene og andre slektninger og barn . De to nyrene er en mann med styrke og kraft i sultanens arbeid . Og det ble sagt : Han er en av sultanens medhjelpere . Og de to nyrene, som ser dem i en drøm, indikerer god mekling, og betegner å lindre bekymring, nød og sikkerhet fra farer . Nyrene indikerer ektefellene, foreldrene eller de kjære ….