…Hvis han så eller følte ham at han giftet seg med sin mor eller søster eller livmor : det ser ikke bare boikottet barmhjertigheten til å komme til kort i høyre, han når barmhjertighet og gjennomgang ….

…Hvis du drømte om å se moren din stå i huset, så er hans tolkning god og velsignende i alle dine gjerninger . Og hvis du drømmer om at du snakker med henne, så er hans tolkning at du vil motta gode nyheter om handlinger du er bekymret for . Hvis en kvinne drømmer om moren sin, er det et godt varsel og min manns forståelse . Å se en syk eller død mor i en drøm tolkes som sorg på grunn av døden eller på grunn av omdømmeskandaler . Hvis du i en drøm hører moren din kalle deg, så er dette en tolkning av din uaktsomhet overfor dine handlinger og å gå på feil måte . Hvis du hører henne gråte som om hun har vondt, betyr dette at hun blir syk eller du blir syk ….

Å se en halvsøster i en drøm indikerer at bekymring og angst vil være hos deg ….

…Det er sjelden at en mann kom til Ibn Sirin og han sa: Jeg så Al-Muhallab har hatt makten mellom hjemmet mitt og hjemmet hans, så Ibn Sirin sa: Dette er en mann som giftet seg med moren din, så hans sinne ble sterkere og han kom til moren og sa til henne at du kjenner al-Muhallab. Hun sa ja, jeg var moren hans, så kom jeg til faren din, og han undret seg over det ….

…På autoritet fra Khalid bin Maadan på autoritet fra ledsagerne til Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham , at de fortalte ham : Fortell oss om deg selv . Han sa : Ja, jeg er Abi Ibrahims samtale og gode nyheter. Moren min så da hun bar meg at det kom et lys ut av henne som lyste opp Levantpalassene . På autoritet fra Abu Umamah – måtte Gud være fornøyd med ham – sa han : Jeg sa, Guds profet, hva var begynnelsen på din befaling? Han sa : Kallen til Abu Ibrahim og Bushra Issa, og moren min så at et lys kom ut fra henne som opplyste palassene til Levanten . Al-Haythami sa også : Overføringskjeden er god og har bevis som støtter den ….

Når det gjelder sinne, den som er sint på en person, da blir problemet hans forstyrret, og pengene hans går, og hvis han ser at han er sint på en person for denne verdens skyld, så er han uaktsom med religionen fra den allmektige Gud, og blir han sint for Guds skyld, da blir han plaget

…Guds syn, må Gud være fornøyd med ham, sa professor Abu Saad, må Gud være fornøyd med ham : Den som ser i søvne som om han står i hendene på den allmektige Gud, og Gud den allmektige ser på ham, og hvis den visjonære er en av de rettferdige, så er hans syn en visjon om barmhjertighet, og hvis han ikke er en av de rettferdige, må han være forsiktig, for Gud den allmektige sier : ( Den dagen folk vil reise seg til Herrens Herre) verdener ). Hvis han ser ut som om han snakker til ham, vær snill mot ham og kjærlighet til folket, sier Gud den allmektige : (Og før ham nær i flukt ). Likeledes hvis han så at han bøyde seg i hendene på den allmektige Gud, fordi Gud den allmektige sa : “ Kast ned og kom nær .” Hvis han så at han snakket med ham bak et slør, ville han være god i sin religion og utføre tillit hvis det var i hans hånd, og ville styrke hans autoritet . Og hvis han så at han snakket til ham uten et slør, ville det være en feil i hans religion, fordi Gud den allmektige sa : ( Og intet menneske kunne snakke til ham uten en åpenbaring eller bak et slør ) , så hvis han så ham med sitt store hjerte, som om han herliggjorde ham, han førte ham nær ham, æret ham og tilgav ham, eller han regnet ikke ham som attributt, møtte Gud den allmektige i oppstandelsen . På samme måte, hvis den Allmektige ser ham, har han lovet ham tilgivelse og barmhjertighet, løftet er utvilsomt sant, fordi Gud den allmektige ikke bryter fristen, men plager ham med ulykke i seg selv, og hans levebrød så lenge han er i live . Hvis den Allmektige ser ham som om han formaner ham, er han ferdig med det som Gud den Allmektige ikke godtar, fordi Gud den allmektige sier : ~Han formaner deg, så du kan huske .~ Hvis han var kledd i et plagg, er han bekymringen og sykdommen for det han levde, men han fortjener mye takk . Det ble fortalt at noen mennesker så som om Gud hadde kledd ham i to klær, så han la dem på sin plass, og han spurte Ibn Sirin, og han sa, forbered deg på hans ulykke, og det varte ikke lenge etter at han pisket ut før han møtte Gud den allmektige, og hvis han så et lys i ham, var han ikke i stand til å beskrive ham, han hadde ikke godt av hendene sine det han levde . Hvis han så at den Allmektige Gud kalte ham ved sitt navn eller et annet navn . Hans kommando er høy, og han erobrer sine fiender, og hvis han gir ham noe av denne verdens goder, fortjener han heller sin barmhjertighet . Hvis han ser at Gud den allmektige er sint på ham, indikerer det foreldrenes indignasjon overfor ham. Hvis han ser ut som om foreldrene hans er sinte på ham, indikerer dette at Gud er sint på ham . For Ezz sa at han heter ~ Takk meg og foreldrene dine .~ Og det ble fortalt i noen nyheter: Guds allmektige glede foreldrenes tilfredsstillelse og Guds allmektiges vrede i foreldrenes vrede . Og det ble sagt : Den som ser ut som om den allmektige Gud er sint på ham, da vil han falle fra et høyt sted . Fordi Gud den allmektige sier : ( Og den som tillater sinne mot ham, han vil miste sitt innfall ). Hvis han så ut som om han falt fra en mur, himmel eller fjell, indikerer det den allmektige Guds vrede over ham . Hvis han ser seg selv i hendene på den allmektige Gud, på et sted han kjenner, vil rettferdighet og fruktbarhet spre seg på det stedet, og dets undertrykkere går til grunne og de undertrykte vinner . Hvis han så som om han så på Guds trone, velsignet og opphøyet, ville han ha nåde og barmhjertighet . Hvis han ser et eksempel eller et bilde, og han blir fortalt at han er din gud, eller han tror at han er hans gud, ære være ham, så tilbad han ham og tilbad ham, så er han engasjert i løgn, på å forstå at det er sant, og dette er en visjon om noen som lyver for den allmektige Gud . Hvis han ser ut som om han fornærmer Gud den allmektige, er han en vantro på sin Herres, den opphøyedes nåde, og er ikke fornøyd med sin dom ….

…Sinne : Den som ser det som om han er sint på en person, da blir hans problem forstyrret, og pengene hans går, fordi Gud den allmektige sier : ~Og Gud returnerte de som ikke trodde med sin sinne, fikk ikke godt .~ Hvis han blir sint på en person for denne verdens skyld, er han en mann som forsømmer Guds religion . Og hvis han blir sint for den allmektige Guds skyld, så rammer det makt og vergemål, fordi Gud den allmektige sa : ~ Og da han ble stille om Moses ‘autoritet, hans sinne .~…

…Sinne Hvis du drømte om at du var sint og ropte, forbannet og ødela ting rundt deg, forutsier dette at vennene dine vil krangle og bli skadet . Hvis du ser andre sinte, forutsier dette at forretningsforholdene dine vil forverres og du vil miste lykken i dine sosiale forhold . Hvis en jente ser sin elsker i raseri, forutsier dette apati i forholdet deres på grunn av en misforståelse mellom dem . Hvis du drømmer om å bli sint, indikerer dette at en ubehagelig opplevelse venter på deg . Skuffelser med din kjære, ødelagte pakter eller fiender kan gi nye angrep på din eiendom eller personlighet . Når det gjelder drømmene der du ser venner eller slektninger sinte på deg, mens du møter sinne deres rolig, indikerer det at hun vil megle mellom kranglende venner, og du vil få deres hengivenhet og takknemlighet ….

…Snus : Han blir sint, og han blir sint så mye som snus…

…Og hvis han ser at han er sint av hensyn til Guds allmektige skyld, vil han slå et vergemål på grunn av den allmektiges ordtak: “ Da han ble stille om Moses ‘myndighet, ble han sint ….

…Sinne indikerer plutselig død i en drøm . Kanskje indikerte det kommisjonen av skandaler og sykdommer for å endre tilstanden til den opprørte da han var sint . Og den som ser at han er sint på en person, hans affære vil vende seg mot ham, og pengene hans vil gå tapt , for Gud allmektig sier : (Og Gud gjengjelde de som ikke trodde med sin vrede, fikk ikke godt .) Og sinne er fattigdom og sløsing med penger ….

…Og den som ser at han har drept en sint mann, det indikerer en ulykke for folket i hans husstand, og den som ser en sint person snakke med ham, så den som ser at han har funnet en irriterende og skjult, indikerer at han har begått sjelens innfall ….

…Opprørelse Hvis du ser deg sint i en drøm, betyr dette at du vil bli omringet av problemer på grunn av din tidlige oppvåkning . Hvis du tror at noen var sint på deg, betyr dette at det vil ta lang tid før du glemmer en misforståelse som skjedde mellom deg ….

…En paraply Å se en paraply i en drøm varsler for ektepar en forbudt glede og glede . Hvis en jente drømmer om en paraply, vil hun være involvert i mange useriøse saker som vil føre til problemer for henne av frykt for at kjæresten vil oppdage hennes oppførsel . Hvis du i en drøm ser unge kvinner som bærer paraplyer, forutsier dette god, glede og gleder . Å se en ødelagt paraply forutsier sykdom og død hos unge voksne . Hvis du ser deg selv bære en paraply i en drøm, forutsier dette at problemer og bekymringer vil stirre på deg fra alle retninger . Hvis du ser andre som bærer paraplyer, forutsier dette at du blir bedt om å gi til veldedighet . Hvis du låner en paraply, vil det være misforståelse mellom deg og en nær venn . Hvis du låner ut en paraply til noen andre, vil falske venner skade deg og de vil ødelegge deg . Hvis du mister en paraply, vil det forårsake problemer mellom deg og noen du stoler på . Hvis du ser en ødelagt eller revet paraply, forutsier dette at noen vil lure deg og plotte deg . Hvis du har en perforert paraply som lekker fra den, vil du være sint og sint på kjæresten eller vennen din . Hvis du bærer en ny paraply under lett regn eller i solrikt vær, forutsier dette lykke, gleder, godhet og velstand i virksomheten ….

…Badet : betegner kvinnen til å oppløse mizarah med seg, og personen blir tatt med når svetten hans kommer ut, da sædceller hans faller i livmoren, og det er som en vulva . Og kanskje indikerte han rollen til folket i helvetet og ondskapens folk, strid og tale, for eksempel rollen som ekteskapsbrytere og fengsler, og rollen som herskere og samlere for hans ild og undertrykkelse eller klamringen til familien og gode porter til den og overflod av vann som strømmer i den . Og kanskje indikert av havet og sykdommen, og til helvete . Den som ser seg selv på et bad eller noen andre ser ham i det, og hvis han ser ham død, så er han i ilden og det intime, fordi helvete er oppfattende og har forskjellige porter, og i det intime og rødmende, og hvis en pasient ser det, vil jeg se på hans tilstand, og hvis han ser at han er utenfor varmehuset til renhetshuset, og hans sykdom er våken, reiste jeg meg opp . Så den som vasker og kom ut av det, han kom ut intakt . Hvis hans sykdom var forkjølet, økte den og fryktet for ham . Hvis han imidlertid vasker og bruker hvite klær, i motsetning til sin vane, og kjører på en båt som ikke passer for ham, er det å vaske ham, skjule ham og kisten hans . Og hvis det var om vinteren, skremte krampa ham . Hvis han ser at han er inne i varmehuset, så er han imot det som tidligere ble nevnt i utgangen, så vil hensynet tas, og mellomhuset vil være for de syke som satt i det, noe som indikerer at han formidler i sykdommen til han kommer inn eller går, så er det enten tilbakeslag eller bedring . Og hvis han ikke var syk, og han hadde krangel eller behov i huset til en hersker, en hersker eller en hersker, er en dom for ham og ham basert på omfanget av varmen eller kulden han fikk på badet, eller glatt eller spray . Hvis ingenting av det, og mannen var sølibat, giftet seg eller deltok på en fest eller begravelse, og det var støy eller støy, bekymringer og sorg i det, som den på badet, ellers ville han ha en grunn for ham fra verdens penger med en hersker på grunn av strømmen av vann og svette, som er penger . Svette kan indikere bekymring, tretthet og sykdom, spesielt i uklarhet og temperatur på badet . Hvis han ble fratatt klærne, er det med kona og for hennes skyld og for hennes familie og for hennes familie, det badet krever, vil bli utført på ham . Hvis han er i klærne, er saken fra et utenlandsk synspunkt eller noen forbudte forhold som mor, datter og søster, slik at hans forhold også blir vurdert, og hans rekker og bosted blir overført, og hva han møtt eller møtt av hans disposisjon på badet, og hans overføring i det fra sted til sted . Og hvis han ser at han kom inn i den gjennom en kanal eller en liten energi i døren sin, eller det var en løve, løvinne, dyr, kråker eller liv i den, så er han en kvinne som kommer inn i henne i en dekorasjon, og han møter folket med ondskap og umoral blant folket . Noen av dem sa : Badet er et skadelig hus, og den som kommer inn i det, blir skadet av kvinnene . Duer stammer fra deres intime navn, for de er skinke, og duer er en svoger eller slektning . Hvis det ble brukt varmt vann i det, ville kvinnene bli bekymret, og hvis det ble overveldet og kom inn på badet, kom det ut av skyen . Hvis han sitter på badet, bryter han kvinnen og kunngjør kommandoen sin, fordi badet er stedet der ‘awrah blir utsatt . Hvis han bygger et bad, vil han begå uanstendighet og avsky ham med det . Hvis badet er varmt og mykt, er hans familie, svigersønn og pårørende til kvinnene hans enige om det, hjelper ham og synes synd på ham . Hvis det er kaldt, blandes det ikke med det og drar ikke nytte av dem . Og hvis han var veldig varm, ville de være tøffe, og han så dem ikke fornøyd med alvorlighetsgraden . Og det ble sagt at han så at han var i det varme huset . For en mann forråder ham med sin kone, og han prøver å stoppe ham, så han forbereder seg ikke på ham . Hvis bassenget er fullt og vann strømmer fra det varme huset til mellomhuset, vil det gjøre ham sint på sin kone, og hvis badet tilskrives verdens vrede, og hvis det er kaldt, så personen som har visjonen er dårlig og med lite inntekt, og hånden når ikke det han vil . Og hvis han er varm, myk og sympatisk, så handler hans kjærlighet, og han vil være en elsker av en stat, som ser på ham en lettelse og glede . Og hvis det er veldig varmt, vil det være fruktbart, og det vil ikke ha et mål, og det vil ikke bli rost av folket . Og det ble sagt at den som så at han kom inn på et bad, er bevis på kuldegysing . Hvis han ser at han drakk varmt vann fra det varme huset, eller helte det eller badet med det på en annen måte enn å vaske, så er det bekymring, nød, sykdom og redsel, like mye som varmt vann, og hvis han drakk det fra mellomhuset, så er det en solid feber . Hvis en drink fra et kaldt hus er maleren, og hvis han ser at han vasker seg i varmt vann og vil reise, så skal han ikke reise . Hvis han blir ansatt av en person som søker sin fordel, har han ikke lettelse, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og hvis de søker hjelp, vil de bli behandlet med vann som en tid .~ Hvis badet, vask og noura kombineres, ta badekaret og badekaret og la badet gå, for det er sterkere i tolkningen . Hvis han ser en ukjent due i stedet, er det en kvinne som folk vil se på . Og noen av dem sa : Den som så det som om han bygde et bad, avlastet seg selv . Og han fortalte at en mann så ut som om han hadde sklidd på badet, så han kuttet den ved en overgang, og han sa : Du er så dårlig . Han viste ham at han hadde sklidd på badet, og beinet hans var brukket ….

…Visjonen om en tynn jente min far en sommer ting Balastsaga for gjennomgående ibn Nawfal – må Allah være fornøyd med ham – fra sin mor tynn jente far sommer sønn Hashim Lydda var Abdul Muttalib sa : Suksessive Quraish årene Jdbh Oqahlt hud og kaste beinet , sa hun : Mens jeg lyver Å Gud, eller Mhomh hvis jeg Med en berømt telefon som roper med en sahl-stemme og sier : Å, Quraysh, denne profeten ble sendt fra deg, og dette er under hans avgang, så han lever i godhet og fruktbarhet . Ikke se fra deg en høy, hvitbein mann som smaker av to øyne , har stolthet over ham og et år viet ham , men la ham redde ham og sønnen og vende seg til ham fra hver mage en mann , ikke Fliscnoa av vann og skadet fra det gode og å motta hjørnet , og deretter nøye valgt House syv ganger for å leve opp far FBIs Felictsag mann og tror på folket , ikke inkludert det rene og gode for seg selv , ikke Vgshm hvis du vil og du lever . Hun sa : Så kunnskapen om Gud ble en redd kvinne. Huden min og tankene hans sto opp. Min visjon ble kort, så jeg sov i elvene i Mekka . Så, hellighet og forbudt, hvis han fortsatt med det , er Abtahi med mindre han sier at dette er den Shaybah av ros , dette er en Shaybah , og Quraysh er komplett med ham . Og brøt ham hele magen på en mann iscenesettelse og snakke og fikk brøling og deretter besteg far Qubais og slo mennesker begravd rundt ham når realisere sin søken til fattigdom toppet Vacetknoa Jnabiah og med dem Allahs sendebud fred være med ham, som at dag Ghulam kan Oaf eller kval oppstod, sa Abdul Muttalib : Å Gud seiret Alkhalp Detektoren Courba du verden er en lærer og administrator er Mboukl og Hola Abdaak og Amaak Badhirat Ahramk klager til deg året deres som kan Oqahlt kløves tøfler , Vasaman Gud og Amatarn Geetha forferdelig Mgdakka , hva Eu til og med gikk av himmelen Pmaiha Okz-dalen Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, hun sier Abdul Muttalib : Gratulerer til deg, Aba Al-Bathaa , Hanaa , det vil si at du bodde folket i Batha, og i det det står Raqifa : Bashisa Al-Hamd, må Gud vanne byen vår. Vi mistet livet og det understrekede vannet. Så vannet og trærne bodde i en strøm fra Gud med det lykkebringende. Det er ingenting i rettferdighetens eller farens folk, og i denne hadithen er det rart at vi forklarer det kort og sier : Abd al-Muttalibs mor er en sunni-handling . Og erstattet Epast . Og tynning av beinet gjorde ham svak av innsats . Og hypnose første søvn og soloppgangstid . Hala inspirerte ordakselerasjon . Og Hia – begrenset – regn og fruktbar , ikke før Otakm regn og fruktbarhet . Og beinene ved å bli med i øyet er høyere enn de store . Noen har tynn hudfarge . Og den høye fnissen . Og si : Han har en stolthet som sørger ham, han må gjemme seg og ikke være stolt av . Sunnah er veien . Og veilede ham , det vil si folk viser det . La dem skinne , med Sein og Shin , det vil si , la dem helle , det vil si , så la dem vaske . Så synd, enhver lettelse og lettelse . Og enhver Fasht og Shaybah Al-Hamad har vokst tittelen Abdul Muttalib . Og hun fullførte det , det vil si at de alle kom . Og tidsfristen for hans stillhet og si : angst, det vil si nærhet . Egenskapen er nødvendig . Og gårdsplassene unnskyldninger . Og året for tørke og nød . Og han mener sjakter og tøfler til sau og kameler . Og bortskjemt mye . Ingen overfylt . Og støyen er veldig rennende vann . Og Sheikh Sheikhs . Og Aljzl eventuelle sene og Jouni svarte skyer . Hans ordtak : i stemmen til Sahl, som betyr det med en søt . Og hans ordtak : En mann er høy, noe som betyr at han er høy, og hvis han er for høy, sies det at han er lang med vekt . Og han sa : La ham gå , delif er langsom gang, det sies : han går når han går og steppebåten . Og hun sa : og i dem er rene og gode for glede – betyr Allahs sendebud fred være med ham – og sier : Mviodh , Mufiod er den som såret sitt hjerte – et hjerte – smerte av . Panikk, anneksjon, frykt og panikk . Og han sa : Huden min sto, noe som betyr knyte, og det ble sagt : Hun ønsket å stoppe håret mitt, så han reiste seg fra panikk . Og Gud vandret i tankene og forvirret av følelsens alvor . Og hennes ordtak : Så er helligheten og det forbudte , dette er å banne ved noe annet enn Gud, og det er skjevhet , og det skjedde fra det i tiden for uvitenhet, og hvis det er polyteisme . Og hun sa : De begravde seg rundt det, det vil si at de går på stien til Lena . Og det lykkebringende flyet er et fly, og det beste det det forkynte er skadelig for er profeten, må Guds bønner og fred være over ham. Det er ikke usannsynlig at Quraishs lettelse skyldes det faktum at han, må Guds bønner og fred være over ham, er en av dem som søker hjelp blant dem ….

…Og den som ser at han gifter seg med sin mor og hun er død, så indikerer dette utløpet av hans liv, fordi Gud den allmektige sa: ”Fra henne skapte vi deg, og i det bringer vi deg tilbake, og fra det bringer vi deg ut . ” Verset, og den første av dem er denne visjonen hvis eieren var fraværende fra å møte sin mor hvis hun var til stede ….

…Når det gjelder tennene i tolkning, er det folkene i huset og slektskapet, men de høyere er menn, og de lavere er kvinner, fangten er herren til folket i huset hans eller den som passer ham. Det kan være to brødre eller en oman som tar plass til dem og andre i råd og medfølelse, og de nedre kvartettene, en fetter, tante eller nieser, og det ble sagt at brødrene og deres sønner og deres sønner og mors slaver , og mor– og mors onkler ble sagt. Krysser de nedre brettene, en mor og tante og molarene, besteforeldrene ….

…** Visjonen til profeten om at han vil gifte seg med Aisha fra Hisham ibn Urwa fra sin far fra Aisha – må Allah være fornøyd – sa : fortalte meg Allahs sendebud fred være med ham ( jeg så i en drøm to ganger jeg ser en mann som får deg i tyveri av silke sier dette Amrotk Vokhvha Hvis du er deg og sier at Dette er ikke fra Gud . I romanen sa : fortalte meg Allahs sendebud fred være med ham ( jeg har vist i en drøm Ajbi din konge i tyveri av silke, sa han til meg denne Amrotk som avslørte ansiktskjolen din. Hvis du er sa jeg at dette til deg fra Gud Aamadh ) og innså at hans syn var fred med ham Abu Han og min mor giftet seg med de troendes mor. , Aisha – må Gud være fornøyd med henne – og hun er hans mest elskede kone ….

…Eva, fred være med henne, hennes visjon i en drøm indikerer en velsignelse i planting, frukt og barneprodukter, og genererer fordeler fra industrien som veving, brøyting, smed og så videre . Kanskje visjonen til Adam og Eva, fred være med dem, indikerte skiftet fra et hederlig sted til hva det er, og gled og fall inn i det forbudte, misunnelseens glatthet, og naboens bekymringer og indigniteter . Visjonen deres indikerer ektemann og barns nød, og aksept av unnskyldning, anger og anger for det som er savnet . Hvis kvinnen så Eva, fred være med henne, i en drøm, introduserte hun bekymringer og kvaler, og hun kan ha fått en alvorlig lidelse i seg selv fordi hun er den første kvinnen som har mensen, og hun kan ha behandlet graviditet og fødsel, og kanskje hadde hun gode barn . Hvis det var en avvik fra mannen hennes eller fraværende fra ham, kom hun tilbake til ham og møtte ham, og kanskje hadde hun en tillatt forsyning fra hennes arbeid . Kanskje en av etterkommerne er noen som søler blod og dreper sjelen som den allmektige Gud har forbudt å drepe . Og den som ser Eva, fred være med henne, han blir lurt av ordene til en kvinne . Og den som ser Eva, fred være med henne, med et vakkert ansikt, så er hun hans mor, fordi hun er mor til muslimer . Og hvis han var i mørket, ble han løslatt . Hvis en kvinnes ord blir implementert, vil hans presidentskap bli ødelagt og hans presidentskap vil forsvinne ….

…Og den som ser at han fikk en ring å bli forseglet med, da har han noe som han aldri har eid, og den som ser at den er forseglet med en hvit sølvring, da blir et rettferdig barn født til ham, og hvis han er rød, barnet hans er korrupt, og hvis han er svart, vil han vise seg å være ydmykende og ydmykende, og hvis han ser at han har slått en ring mens han er i en moske, bønn eller tilbedelse, eier han en kvinne, og hvis han er mektig, så treffer han en high, eller en handelsmann, han vil tjene penger. Og den som ser at han fikk en gullring, da er han som gull, noe av det han eier vil forsvinne fra ham, eller en hersker vil være sint på ham. Akvamarin, han lever lenge, og den som ser at ringen hans er tatt fra ham, blir hans autoritet fjernet fra ham, og hvis han ser at han er tapt, kommer det han hater inn på ham, og hvis han ser at det er ødelagt eller falt, så indikerer det at hans status har falt eller pengene hans er borte, eller at han etterlater sin kone med død eller liv eller nær fristen eller døden, sønnen hans, og hvis kvinnen ser det, så er det hennes dødsfall mannen, og den som ser at feddet på ringen hans har falt, da skal ansiktet til hans autoritet og hans nærvær fjernes…

…Å slå med pisker i en drøm er dårlige ord, og hvis det strømmer blod fra ham, er det tap av penger . Og å slå med perler er at livet er dødt . Å slå sverdet er bevis på seier over fiendene . Og banking i armhulene til deler av det mellom familien og slektningene . Juling er bra og er kjent for banket . Og hvis han ser at en engel slår ham, vil han være kledd, og hvis han slår ham på ryggen, betaler han gjelden, og hvis han slår ham på grunn av sin funksjonshemming, vil han gifte seg med ham . Slåingen forkynnes, så den som ser at han slår en mann på hodet, vil at hodet skal gå . Hvis han slår ham i øyelokket, vil han krenke sin religion . Hvis han trakk bladene i øyelokket, ville han ha en nyvinning fra ham, så hvis han slår ham på hodeskallen, vil den som slår ham få ham . Og å slå er en bønn : Så den som ser at han slår et esel, er dets rytter, da spiser han ikke før etter at han påkaller Gud den allmektige og ber ham . Hvis han så at han slo en mann, skulle han be imot ham . Og han slo andre enn kvinnen under hånden på grunn av fordeleren som har slått dem . Og hvis han så at han ble slått, er det et godt bevis. Hvis den som ble slått ikke var noen engler eller noen av de døde, og som ble truffet av å gå, er det et dårlig bevis fordi han er av lær, og det samme er slående med en siv, og hvis han ser at han treffer noen andre, er det mer fordelaktig for ham enn om noen andre treffer ham . Og det ble sagt : Slå og pisking blir forklart som å vite at de bankede vet god oppførsel . Og slå i en drømmereise . Den som ser at han treffer bakken, han vil reise . Og den som har hatt hundre piskeslag i søvne, da har han begått hor eller er opptatt av det . Piskingen av førti vippene er av vin, og piskingen av åtti vippene er kastet av kvinnens menn . Og den som ser en død person, slår ham, og den døde er sint, for den som ble slått, har begått en synd eller har bestemt seg mot ham, og at den døde er i sannhetens bolig, han er ikke fornøyd med annet enn det Gud vil . Og slo de levende for de døde i sin religion . Og det ble sagt : Den som så en død person som hadde slått ham, ble bedre av å reise, og det ble sagt : Den som slo en død person, skal betale sin gjeld og slå et menneske uten å klø eller smertefulle klær hvis det er i vintersesongen . Å slå dyret er en disiplin for den som ikke er dyret verdig, og for den som ikke fortjener uvitenhet og aggresjon ….

…Brønner : Når det gjelder husets brønn, kan det indikere at det er Herren, fordi han er dets verdier . Kanskje henviser hun til kona, fordi han i henne angir en bøtte, og tauet hans faller ned i henne for å trekke ut vann, og hun bærer vann i magen når hun er feminin . Og hvis dens tolkning er en mann, er vannet hans penger og hans levebrød som hans familie forsyner seg, og desto mer god er det som ikke helles i huset, og hvis det renner over, er dette hans hemmelighet og hans ord, og jo mindre hans vann er, desto mindre er hans inntjening og svakheten i hans levebrød . Når vannet hans er nær hånden, indikerer dette hans godhet, raushet, nærhet til det han har, og pengene hans for pengene sine, og hvis brønnen er en kvinne, er vannet også hennes penger og hennes foster, så jo nærmere det er til hånden, fødselen hennes er nær, og hvis den renner over jordens overflate, vil den føde ham eller velte ham, og kanskje brønnen indikerer tjeneren, slaven og dyret. Alle som drar nytte av sin familie i å selge vann og dets årsaker, eller å reise og lignende, fordi den ukjente brønnen kan indikere reise, fordi bøttene går gjennom det og kommer og reiser og kommer tilbake på samme måte som frem og tilbake reisende . Kanskje den ukjente brønnen som utøves i veiene, som er i dalene, indikerer markedene der alle som får det, får det han er bestemt for . Og bøtta hans og bar ham fast på den . Kanskje indikerte det havet, og kanskje indikerte det badet og moskeen der skitten fra tilbederne ble vasket, og kanskje indikerte det forskeren som henter kunnskap fra ham som avslører bekymringene . Kanskje angav hun den utro kvinnen som gikk forbi og ville ha henne . Kanskje angav det fengselet og graven for det som skjedde med Joseph i hiet . Den som ser som om han har falt i en ukjent brønn, hvis han er syk, han vil dø, og hvis skipet hans har brutt og blitt i vannet, og hvis han reiste på land, kuttet han av veien og lurte ham og forrådte seg selv, og hvis han var en krangel, ble han fengslet, ellers gikk han inn på et tvangsbad, eller gikk inn i et hus En ekteskapsbryter . Og hvis han trekker en bøtte fra en ukjent brønn, hvis han har et lam, forkynte han på vegne av en gutt, fordi han sa forherliget : “ Så laget han bøtta sin, og han sa Å gode nyheter, dette er en gutt . ” Og hvis han hadde varer på sjøen eller på land, ble det brakt til ham eller nådd ham . Og hvis han hadde en syk, våknet han og slapp unna og konkluderte . Hvis han hadde en fange, rømte han fra fengselet . Og hvis han hadde en reisende, kom han fra reisen . Hvis ikke, og han var singel, giftet han seg . Ellers ba han en sultan eller hersker i sitt behov og ble oppfylt for ham . Og alt dette hvis en bøtte dukket opp intakt og full . Og araberne sier : Veiled oss ​​med dette, det vil si at vi ba deg . Og hvis ikke noe av det krevde kunnskap, og hvis han ikke kastet det, ville brønnen drive det, tegne det og forårsake det, så det som er nyttig av vannet er like nyttig som det, og hvis han søler det eller søler det , det ødelegger det og bruker det . Dikteren sa : Han søker ikke å leve etter ønsketenking … Men jeg kaster bøtter i bøttene og fyller dem i fase og fase … Du tar med slam og litt vann, og noen av dem sa : Hvis en mann ser vel, så er hun en lattermild og oppegående kvinne, og hvis hun ser en kvinne, så er han en mann med god oppførsel . Og den som ser at han har gravd en brønn med vann i, gifter seg med en velstående kvinne og lurer henne, fordi graving er bedragersk . Hvis det ikke er vann i det, har kvinnen ingen penger . Hvis han drikker av vannet, treffer han penger fra svik hvis det er han som graver, ellers er det ved hånden til den som graver, eller hans gift eller hans hæler etter ham . Hvis han ser en gammel brønn i en lokalitet, et hus eller en landsby som eksportørene eller de som kommer fra blir trukket av tauet og bøtta, så er det en kvinne eller en kvinnes mann eller hennes verdier som folk drar nytte av i deres levebrød, og ved at han har en god omtale av stedet for tauet som er kastet i vannet, for Gud den allmektige sa : “Og hold deg fast ved tauene til Gud alle. ” Hvis han ser at vann renner over fra den brønnen og går ut av den, så er de triste og gråter på det stedet . Hvis den er fylt med vann og den ikke strømmer ut, er det ingenting galt med å finne det gode og dårlige . Hvis han ser at han graver en brønn som han skal vanne frukthagen fra, tar han medisin som han har samleie med familien med . Hvis han ser at brønnen hans renner over mer enn den drenerer til vannet kommer inn i husene, så hvis han snubler over penger, vil han være i trøbbel . Måtene å gjøre det til han forlater huset, fordi han rømmer fra dem og går så mye fra pengene sine som han kommer ut av huset . Og den som ser at han har falt i en brønn med kaotisk vann, han vil oppføre seg med en urettferdig mann med autoritet og bli plaget av hans plott og undertrykkelse . Og hvis vannet er klart, disponerer han en rettferdig mann som er fornøyd med ham . Hvis han ser at han faller eller sendes inn en brønn, vil han reise . Brønnen, hvis en mann ser den på et ukjent sted og det er ferskvann i den, så er det mannens verden, og han er i den med en rikdom av selvglede som har et langt liv like mye som vann . Og hvis det ikke er vann i det, har det gått tom for livet . Og brønnens sammenbrudd er kvinnens død. Hvis han ser at føttene henger i brønnen, plotter han med alle pengene sine eller blir sint . Hvis han går inn i en brønn og når halvparten av den og ringer til den, er det en reise . Og hvis han nådde sin vei, oppnådde han ledelse og vergemål, eller fortjeneste fra handel og gode nyheter, så hvis han hørte kallet til bønn i halvparten av brønnen, ville han være isolert hvis han var en wali, og han tapte hvis han var kjøpmann, og noen av dem sa : Den som ser en brønn i sitt hjem og land, han vil få overflod i sitt levebrød og lette etter vanskeligheter og ha nytte . Det ble sagt at den som traff en begravd brønn, han slo et basseng med penger ….

…Hvis du drømte om å se naboen din, betyr dette at du vil kaste bort mye av tiden din i krangel og sladder . Hvis naboen virker trist eller sint i drømmen, betyr dette at problemer og konflikter vil oppstå ….

…Den som ser ham i en drøm, indikerer vitnesbyrd . Og den som ser ham sint, han skal dø uten anger . Den som bryter Azrael eller beseirer ham, han vil bli frelst fra sykdom, og hvis Azrael beseirer ham, vil han dø . Og det ble sagt : Den som så Azrael lenge levde, og at Azrael, fred være med ham, var lengre enn alle skapninger . Og det ble sagt : Den som ser Azrael, han skal gå inn i noe han må gjøre . Og det ble sagt : Hans syn er en stor frykt . Og den som blir avbildet av Azrael, vil slå folket, og store ting vil skje på hans hender . Og den som ser at han mottar dødens engel, han vil få en arv . Og visjonen om Azrael, fred være med ham, er en indikasjon på skillet mellom mengden, syke dødsfall, riving og ild, og urovekkende nyheter, som nødvendiggjør skriking, klapping og gråt . Kanskje hans visjoner antydet deprimert pensjon, manglende evne til å tjene penger, fengsel og glemme kunnskap, å forlate bønn og tilbakeholde almisse skatt og høye priser . Kanskje visjonene til Israfil og Azrael tydde på å tvinge fiendene og nekte de som benekter oppstandelsen og oppstandelsen ….

…Roll : Rollen, det er en funksjon som ledes, hva det kom ned fra rivingen eller smal eller kapasitet eller godt eller ondt, så han kom tilbake til hennes familie og ledet og dens innbyggere . Veggene er menn, og takene er kvinner, fordi menn er kvinnens beskyttere, fordi de er over dem, og skyver dem til det verste av dem, så de er som styrke, så det som ble bekreftet dens betydning, vendte han tilbake til ham og jobbet med det . Mannens hus betegner kroppen hans, splittelsen og seg selv, fordi han vet det og kjenner ham. Det er hans herlighet, hans minne, hans navn og familiens jakke, og det kan indikere pengene hans der han er i form, og kanskje indikerer det kjolen hans for at han kom inn i den, og hvis det var kroppen hans, hennes dør var ansiktet hans, og hvis det var hans kone, var det hennes dør Hans lettelse, og hvis det var hans verden og pengene hans, så var døren hennes døren som han forårsaket og hans næring, og hvis det var hans plagg, så er det døren var kragen hans . Hvis døren er alene, kan det referere til husets hode, og den enkelte som åpner og lukker, og den andre personen kan henvise til den til sin kone som omfavner henne om natten, og vender seg bort fra henne når han går inn og ut i løpet av dagen, og hvor hannen og kvinnen blir utledet i form og lukking, den der lukkingen er hannen, og den i den Lappen er kvinnen, hans kone, fordi låsen satt inn i tøffelen er hann, og den totale formen hvis den går i stykker er som et par, og det kan indikere de to sønnene til eieren av huset, en mann og en kvinne, og de to brødrene og partnerne i eierskapet til huset . Når det gjelder overliggeren på døren og dens runder, og alt som kommer inn i den med en tunge, det er for kona og tjeneren, og for dens lister, kan det indikere mannlige barn eller slaver, brødre og tjenere . Når det gjelder bena og dørringen, indikerer de tillatelse fra sin eier, øyenbryn og tjener, og den som ser noe av det, en reduksjon, en forekomst, en økning eller en nyhet, dette er vant til tillegg ved å øke bevisene og bevisene på årvåkenhet . Når det gjelder det ukjente huset annet enn det kjente, er det det hinsidige, fordi Gud den allmektige kalte det et hus og sa : ~Og det huset er det hinsidige .~ På samme måte, hvis det er kjent å ha et navn som betegner det hinsidige, som for eksempel Uqba eller fredens bolig, så den som ser seg selv i det og var syk, fører til det i fred og er fri for fristelsen og ondskapen av denne verden, og hvis han ikke er syk, så er det gode nyheter for ham, i henhold til omfanget av sitt arbeid, fra Hajj eller jihad Eller asketisme, tilbedelse, kunnskap, nestekjærlighet, tilknytning eller tålmodighet over en katastrofe, utledet hva han førte til henne, og for hvis skyld han forkynte økt syn og årvåken bevis, og hvis han så med ham i en drømmebøker som han lærte om, så førte hans kunnskap ham til det . Og hvis det er en tilbeder i den, oppnådde han bønnene sine, og hvis han hadde hesten sin og sverdet, nådde hans kamp den, så på meningen, og når det gjelder oppvåkning, ser han på den mest berømte av hennes gjerninger med seg selv og den nærmeste i søvnen resten av hans lydighet, hvis de var mange, så var den gode nyheten i en drøm . Når det gjelder den som bygde et annet hus enn sitt eget på et kjent eller ukjent sted, se på tilstanden hans, og hvis han er syk eller har en syk person, så er det hans grav, og hvis det ikke er noe av det, så det er en verden som gagner den hvis den er på et kjent sted, og hvis han bygde den med melk og leire, var det tillatt, og hvis den var laget av murstein, gips og kalk, var det forbudt av hensyn til ilden at tente arbeidet sitt . Og hvis han bygde huset på et ukjent sted og ikke var syk, hvis det var med melk, er det en god gjerning han gjør for det hinsidige, eller han har gjort det . Og hvis de har vederlag, er det forkastelige gjerninger som han angrer på i det hinsidige, med mindre han vender tilbake til å rive dem i en drøm, så omvender han seg fra dem, og når det gjelder huset med ukjent struktur, jord, beliggenhet og individ familier om rollen, spesielt hvis han ser døde mennesker som kjenner dem i den, er det bolig for det hinsidige. Hans inntekt, så dør han hvis han ikke kommer ut av den, og hvis han kommer inn og forlater den, så er han på randen til døden og slipper så unna, og den som ser at han kom inn i et nytt hus med komplette fasiliteter og var mellom husene på et kjent sted, hvis han er fattig, blir han rik, og hvis han er rik, blir han rikere, og hvis han er engstelig, løslat ham, og hvis han var ulydig, angret han, og ifølge hennes godhet og kapasitet , hvis han ikke kjente hennes følgesvenn, hvis hun hadde en følgesvenn, så var det for hennes eier, og hvis hun var solid, var det tillatt, og hvis hun ble pusset, var det forbudt . Og husets kapasitet er bredden og gavmildheten i hans verden, dens tranghet, trangheten i hans verden og hans elendighet, og det er funnet å fornye hans arbeid, og å avgjøre sin religion, og når det gjelder innstramming, er det presisjonen til hans ledelse, og formålet med det er hans lykke, og huset er laget av jern for å holde dets eier og hans stat . Og den som forlater sitt hjem sint, han vil bli fengslet, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og han har gått ut av sitt hus i sinne .~ Hvis han ser at han har kommet inn i naboens hus, går han inn i hemmeligheten . Hvis han er en umoralsk person, blir han forrådt av sin kone og hans levebrød . Å bygge et hus for et sølibat er en forhøyet kvinne han gifter seg med, og den som ser et hus på lang avstand, oppnår en fjern verden, og hvis han kom inn i det fra en bygning og gjørme og ikke var atskilt fra husene og husene, er det en verden som rammer henne . Og den som ser at han forlater bygningene, undertrykt eller forvandlet, så forlater han sin verden eller hva han eier i henhold til omfanget av det som er angitt av hans utvandring . Det ble fortalt at en mann fra folket i Jemen kom til overfarten og sa : Jeg så som om jeg var i et gammelt hus av meg, og det ødela meg . Han sa : Du finner en arv, og snart døde en slektning og arvet seks tusen dirham . Og en annen så ut som om han satt på taket til et kolbehus, og han hadde falt fra ham naken, så han fortalte om synet ved en kryss og sa : En kvinne fra kongens hus er vakker, men hun dør før, og det var slik . Husene i huset er kvinnene til eieren, stilene og raggasene er menn, balkongene i huset er verdens ære og ledelsen, og statskassen er dens vokter for pengene sine fra folket i huset hans , dets helse er midt i en verdslig tilstand, overflaten er hans navn, dens høyde, og huset til Imam al-Adl er et gap fra hullene til muslimene, og rivingen av det styrket kongshuset er en mangel på autoritet . Det at mannen var på et ukjent tak fikk heis og søkte hjelp fra en høytstående mann, og han ba om hjelp . De kristne sa: “Den som så det som om han feide huset sitt, han ble rammet av sorg eller døde plutselig, og det ble sagt at feiing av huset vil forsvinne, og Gud vet hva som er riktig ….

…Bakken er i en drøm en stor farlig mann, og arkitekturen rundt ham er hans familie . Den som ser et flatt land der det er en haug eller en tilsynelatende høyde, så er den åsen en mann som har verdens kapasitet like mye som han har av det flate landet . Hvis han ser at han er basert på den bakken eller ulydige stilling og har holdt fast ved den, reiser han seg en gang, eller stoler på en mann og blir satt fri . Kanskje den haugen den ble bygget på var en struktur som eieren bygger og står på, og den som ser at han går i åsene, vil bli frelst . Og den som så at han hadde gått opp en høyde, han ville lede en religiøs mann . Og den som ser at han er over et høyt sted, han vil få høyde og autoritet, ledelse og en økning i pengene sine, og ære og ære . Og den som ser det som om han kommer ned fra et høyt sted, han vil bli plaget, sint og ydmyket . Og den som ser seg selv på en gjørmehøyde, han vil motta en konge, autoritet og fordel . Hvis jorden er et tegn på mennesker, siden det er fra det de ble skapt, så indikerer enhver misnøye, sorg og nød den som ble nevnt . Åsene og åsene indikerer de hederlige stedene, de høye rekkene og de gode båtene . Den som ser seg selv over noe av det, hvis han er syk, så er det kisten hans, spesielt hvis folket var under ham, og hvis han ikke var syk og søkte ekteskap, giftet han seg med en hederlig og høytstående kvinne, som har verdens kapasitet like mye som skitten og sandhaugen. Hvis han ser at han er forlovet med mennesker over bakken, eller kallet til bønn, hvis han var kongen verdig, oppnådde han den, eller rettsvesenet, fatwa, kall til bønn eller preken fordi det er helligdommene til edleste av mennesker . Og den som ser et flatt land der det er en høyde, han er en mann med anseelse blant folket så langt som nivået av flatt land rundt seg . Og bakken for den som en stilling sitter på, og hvis den er en søppelkasse, så er den verden den er av alt, og den kan henvise til kona eller kvinnen som er offeret . Og hvis bakken ikke var en søppelkasse, snarere var det en høyde der det ikke var noe støv, så indikerer den høyden på saken med sikkerhet mot konsekvensene ….

…Såle : de er grusomme, som for tøfler, den som bruker dem reiser eller reiser, noen som deler hans syn med ham, eller reiser med penger, og det hvis han går i dem i en drøm . Men hvis han bruker den og han håper å reise, kan den være fullført, og den kan ikke fullføres hvis han ikke går i den, og hvis han slutter å bruke den eller tar den av, bor han fra sin reise og resonnerer gjennom ham . Og hvis hun er en tøffel med vann, så er hun en kone eller en slavejente som drar nytte av hennes eller hennes samleie . Når det gjelder Taifs tøfler eller hva kjøpmenn disponerer i markedene, er det en indikasjon på penger, anskaffelse og pensjon . Det kan indikere kona også om han gikk med henne under rollen, kjøpte henne eller ble gitt til ham . Hvis den er ny, er den tidlig, gratis eller aktuell, og hvis den er gammel, er den slitt, så blir den fuktet . Hvis sanden kuttes av, blir hans levebrød forstyrret, eller industrien hans er stillestående eller hindret uten hindringer, selv om kona hans ble sint på ham og hennes svik dukket opp for ham . Og hvis anklene hennes ble kuttet av, og hun var syk og omkom, eller ulydig, ble hun skilt, med mindre han i en drøm ble behandlet for å fikse det, eller han lovet å gjøre det, eller han avgjorde det i seg selv, så blir hun utskrevet etter overgangsalderen, og han vurderer henne etter skilsmisse . Hvis han ser at han hadde på seg slitte sandaler og går i dem på den tiltenkte stien, så reiser han . Hvis han bruker sandaler og ikke går i dem, så rammer han en kvinne eller en hushjelp . På samme måte, hvis han så at han ga en sko i hånden og tok den eller eide den eller hadde den med seg i et hus eller en container, så eier han en kvinne av det hun beskrev . Hvis sålen ikke er slitt, påvirker den en kvinne eller en hushjelp, en jomfru, og på samme måte hvis hun er kledd og ikke slitt . Hvis sålen var av okseskinn, var kvinnen utenlandsk . Og hvis det var fra hesteskinn, var det fra araberne eller fra de lojale araberne . Likeledes hvis det var fra kamelskinn . Hvis han så at han gikk i to sandaler, ble en av dem trukket av beinet hans og han gikk med den andre, så er dette avskjed fra en bror som har en søster eller en partner på baksiden av en reise, for når han gikk i den ble han i tolkningen av reisen, da en av dem tok av seg broren på baksiden av en reise . Og hvis han ikke var en bror eller en jevnaldrende, og han så sin eneste tapt eller falt i en brønn eller noen overveldet ham, var det tilfelle i hans kone . Hvis sålen blir ugyldig etter det, så blir kona syk og blir sunn, eller kvinnen har forlatt ham eller pensjonert seg, eller det som er utsatt for kvinner fra det samme, og deretter tilbake til sin første tilstand . Hvis han så at sålen ble stjålet fra ham og noen andre hadde på seg den, svarte hun den eller ikke visste den, så det er ikke bra for eieren, fordi han myrdet sin kone eller slavejente som hadde på seg den . Hvis han ser at sålen har blitt snappet eller brent til han ikke har noe eller noe lignende igjen, så er det kona eller tjenestepiken hans . Hvis han ser at han har lappet sålen, håndterer han konas situasjon eller har samleie med henne . Hvis noen andre lapper det, er det ikke noe godt i de nakne kvinnene . Hvis det er en tøffel som tilskrives reiser, er ikke reisen fullført . Hvis han ser en såle uten skinn av en sko, er noe som ligner på det foraktelig, eller tilskrives i tolkning noe annet enn det til sålen med en familie, så tilskrives kvinnen som bruker den essensen av det eneste, enten det er godhet eller korrupsjon . Og hvis det er fra sålene som tilskrives en reise, tilskriver jeg den reisen til essensen av den skoen, enten god eller dårlig, som beskrevet . Og hvis han så hennes feller, som han holder utslitte eller brutt av svake . Eierens tilstand når han reiser det, eller i en kvinne som tråkker på det, er like mye som essensen av fellene, dens skjønnhet, styrke og utseende ….

…Skreddersy Visjonen din om en skredder i en drøm indikerer at du vil utføre en reise som vil gi deg bekymringer og tristhet . Hvis du er uenig med en skredder, betyr dette at du blir sint på resultatene av prosjektet ditt . Og hvis du ser en skredder som måler, vil du krangle og krangle med andre ….