…Vann : betegner islam og kunnskap, og liv, fruktbarhet og velstand, fordi det inneholder livet til alt, som Gud den allmektige sa : ~ La oss gi dem vann som strømmer ut av det for å vikle dem inn i det .~ Og kanskje indikerte han sæd, fordi Gud den allmektige kalte det vann, og araberne kalte mye vann for sæd, og det indikerer penger fordi han tjener med det, så den som drakk rent rent vann fra en brønn eller et vanningsvann og gjorde ikke absorbere det siste av det, hvis han var syk, ville han komme seg fra sykdommen og livet hans utfalt ikke hans død. Han var ikke syk og gift hvis han var sølibat, for å ha gleden av å drikke og strømmen av vann ovenfra til hans omtale, og hvis han var gift og ikke giftet seg med familien en natt han møtte henne og likte henne . Og hvis ikke noe av det, så omfavnet han islam hvis han var en vantro, og han skaffet seg kunnskap hvis han var god, og kunnskap var en student, ellers fikk han en tillatt gjeld hvis han var kjøpmann, med mindre noe bortskjemte vannet, som indikerer hans forbudte og synd, for eksempel å drikke det fra rollen som dhimmier. Enten er vitenskapen korrupt eller dårlig eller ondsinnet . Hvis vannet er brunt, bittert eller stinkende, blir det sykt, ødelegger inntektene, fortsetter levebrødet, eller endrer læren for hver person i henhold til hans skjebne og hva som er passende for ham og stedet han drakk fra og fartøyet han var i . Når det gjelder den som bar vann i en bolle, hvis han var fattig, ville han ha nytte av penger, og hvis han var en singel, giftet han seg, og hvis han var gift, bar hans kone eller mor ham fra ham, hvis han var den en som tømte vannet i containeren eller sin kone eller tjener fra brønnen eller hans minister eller slektning . Når det gjelder vannstrømmen i hjemmene og dens inntog i boligen, er det ikke noe godt i den, og hvis det var et år der folk gikk inn i fristelse, kjærlighet, fangenskap, sykdom eller plager, og hvis det var i en privat hus, så jeg på saken, og hvis det var en pasient i den som døde, så søkte folket ham i hans nekrolog. Gråt og tårer . På samme måte, hvis takrenner rant i huset eller øynene eksploderer i det, gråter de øynene over pasientens død, eller når den reisende farvel eller om ondskap og spekulasjoner blant innbyggerne, plager som rammer ham fra Sultans sykdom . På samme måte varsler strømmen av vann eller stagnasjon om en samling mennesker . Dens strømning på steder av planter signaliserer fruktbarhet, og dens overflod og overvekt over boligene og husene fra jordens øyne eller dens strømning er en plage fra Gud den allmektige over folket på stedet, enten en svepende pest eller et utryddende sverd hvis boligene blir ødelagt og folk drukner i den, ellers vil det være en pine fra sultanen eller en pandemi av pandemier . Hvis han så at han ga vann i et krus, indikerer det gutten, og hvis han drakk rent vann i et krus, fikk han godt av sin sønn eller kone, fordi glasset er essensen av kvinner og vann er foster . Noen av dem sa : Den som så det som om han drakk varmt vann, han ble overskyet, og hvis han så at han ble kastet i klart vann, en overraskelse . Og det ble sagt at vannkilden for rettferdighetens folk er god og en velsignelse, fordi Gud den allmektige sier : ~ To øyne flyter fra dem .~ Og for de som ikke er rettferdige ulykker . Og eksplosjonen av vann fra en mur av sorg fra mennesker, som en bror, svigersønn eller venn, og hvis han ser at vannet har sprengt og forlatt huset, så kommer det ut av alle bekymringer, og hvis det ikke kommer ut av det, er det en permanent bekymring . Hvis dette stedet er rent, er det tristhet i kroppens helse . Og alt dette er i Al-Ain, ettersom hun ikke var hushjelp, og hvis hun var hushjelp, så er han den beste naboen for sin eier, levende og død, fram til dommedag . Og noen av dem sa at hvis han så at det var rennende vann i huset hans, ville han kjøpe en hushjelp . Og hvis han ser ut som om øynene har eksplodert, får han penger i en irettesettelse . Og rent vann er billig og rettferdig, og den som ser det som om han drakk for mye vann enn sin vane med å våkne, hans liv vil være langt . Det ble sagt at drikkevann er en sikkerhet fra fienden, og å tygge det er en behandling for tretthet og nød i livet . Og spre hånden i vannet under omrøring av penger og bruk dem . Og stillestående vann er uansett svakere enn rennende vann, og det ble sagt at stillestående vann er inneslutning, og den som ser at han har falt i stillestående vann, er i inneslutning og nød, og salt vann er overskyet, og når det gjelder løver hvis han drenerer fra brønnen, så er hun en kvinne som gifter seg med henne og det er ikke noe godt i henne . Det ble sagt at det å se svart vann ødela rollen, og å drikke det forsvant . Og foreldet vann er et smertefullt liv, og stinkende vann er forbudte penger, og gult vann er en sykdom, og dybden av vannet er isolasjon, ydmykelse og nådens forsvinning, for Gud den allmektige sier : ~ Si : Hvis vannet ditt blir deprimert, så hvem gir deg bestemt vann ”. Det varme, veldig varme vannet, hvis han så at han brukte det om natten eller om dagen, ble hardt rammet av sultanen, og hvis han så ut som om han hadde brukt det om natten, ville han bli skremt av jinen . Vannspann er vanskelig og sliten, og å drikke det er sykdom . Vannskum er ingen gode penger . Og den som drikker av sjøvannet når det er brunt, de vil bli truffet av dem fra kongen . Og den som ser det som om han ser i klart vann og ser ansiktet i det slik han ser det i speilet, han vil oppnå mye godt . Hvis han ser ansiktet sitt godt i det, gjør han godt mot husstanden sin . Og å helle vann er å bruke penger på andre enn hans forhold, for eksempel en bunke eller en kappe av bevis på dalen, fordi han tror at han har oppnådd det og ikke . Og vasking av vann er ikke mislikt, enten det er klart eller mørkt, varmt eller kaldt etter at det er rent, er det tillatt å utføre vask, fordi tvetting er sterkere i tolkningen enn utløpene og forskjellene i vann . Og hatet fra øynene til vann løp ikke bekymring . Og å gå over vann er forfengelighet og risiko, og hvis han kommer ut av det, blir hans behov oppfylt . Og den som ser at han befinner seg i mye dypt vann og faller i det og ikke når bunnen, da rammer han en stor verden og blir sliten, og det sies at det faller inn i saken til en stor mann . Vask med kaldt vann er omvendelse og en kur mot sykdom, en løslatelse fra fengsel, eliminering av gjeld og sikkerhet fra frykt . Og den som ser det som om han drakk rikelig med ferskvann, det var et langt liv og et godt liv. Hvis han drakk det fra havet, skaffet han penger fra kongen, og hvis han drakk det fra elven, skaffet han det fra en mann, som for en elv i elver, og hvis han trakk det fra en brønn, slo han penger med triks og bedrag . Og den som ser at han henter vann og vanner en frukthage og dyrker med det, han vil ha nytte av penger fra en kvinne, så hvis frukthagen eller plantene bærer frukt, vil han gi kvinnen penger og et barn og vanne frukthagen og planting, samleie med sin kone . Og vannet er i et glass glasskrus, hvis kruset brytes og vannet blir igjen, vil moren dø og barnet forbli, og hvis vannet er borte og kruset forblir, vil barnet dø og moren blir igjen . Ibn Sirin ble spurt om en kvinne som hadde en visjon om at hun drakk vann, så han sa : La denne kvinnen frykte Gud og ikke søke å lyve blant mennesker . En mann kom til ham og sa : Jeg så som om jeg drakk av klesdraktene mine , deilig, kaldt vann, og han sa : Frykt Gud og vær ikke alene med en kvinne som ikke er tillatt for deg, så han sa : Hun er en kvinne som jeg foreslo for meg selv ….

…Abu al-Qasim Umar bin Muhammad al-Basri fortalte oss Btnis, han sa Ali bin al-Musafir fortalte oss, han fortalte oss Ahmed bin Abdulrahman bin Wahb, sa han, fortalte min onkel meg . Han sa Abu Bishr fortalte meg på autoritet fra Ibn Shihab. Han sa Abu Salamah bin Abdul Rahman fortalte meg at Abu Hurairah sa : Jeg hørte Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, si : Den som ser meg i en drøm, er som om han så meg i våkne liv, så Satan imiterer ikke meg . Abu Salamah sa, Abu Qatada sa, Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa : Den som har sett meg, har sett sannheten . Abu Al-Hassan Abd Al-Wahhab bin Al-Hassan Al-Kalabi fortalte oss i Damaskus, han sa Abu Ayyub Suleiman bin Muhammad Al-Khuzai fortalte meg, på autoritet fra Muhammad bin Al-Musfah Al-Homsi, på autoritet fra Yahya bin Saeed Al-Qattan, med myndighet fra Saeed bin Muslim, med myndighet fra Anas bin Malik . At profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa : Den som ser meg i en drøm, vil ikke komme inn i helvete . Abu Bakr Muhammad bin Ahmed bin Muhammad al-Isfahani fortalte oss i Mekka, som Gud den allmektige bevoktet i den store moskeen. Han sa: Abu al-Hassan Mohammed bin Sahl fortalte oss, på fullmakt fra Muhammad bin al-Musfy, på fullmakt fra Bakr bin Saeed, på fullmakt fra Saeed bin Qais, på fullmakt fra sin far, sa han : The Guds sendebud, fred være med ham , sa : På ham : Den som så meg, kommer ikke inn i helvete i en drøm . Professor Abu Saad, må Gud være fornøyd med ham, sa : Gud har sendt Muhammad, må Guds bønner og fred være over ham, en nåde til verdens. Salig er den som så ham i sitt liv og følger ham, og salig er den som ser ham i søvne, for hvis han ser ham som en skyldner, vil Gud bruke gjelden hans, og hvis han ser ham syk, vil Gud helbrede ham . Og hvis han ser ham i nødvendigheten av å utføre pilegrimsreisen til huset, og hvis han ser ham i et ufruktbart land som har befruktet seg, eller på et sted hvor urettferdighet har spredt seg i stedet for urettferdighet i rettferdighet, eller på et fryktelig sted for sikkerhet for familien sin, dette er hvis han ser ham på sin egen måte . Og hvis han ser ham blek i fargen, utslitt eller savner noe av byttet, indikerer det svakheten i religionen det stedet og fremveksten av kjetteri, og på samme måte hvis han ser en loslitt klær . Hvis han ser at han drakk blodet sitt for sin kjærlighet i det skjulte, blir han martyrdøpt i jihad, og hvis han ser at han drakk åpent, indikerer dette hans hykleri og gikk inn i blodet til familien og hjalp til med å drepe dem . Hvis han ser ham som om han er syk, forverrer han sykdommen sin, da blir folket der stedet reformert etter korrupsjon, og hvis han så ham, fred være med ham ri, ville han besøke hans gravridning, og hvis han så ham til fots, han gikk for å besøke ham til fots, og hvis han så ham stå opp, var kommandoen hans rett fram, og hvis han så ham ringe til bønn på et sted der Omar ødela stedet, og hvis han ser det som om han spiser det, det er det han ba ham betale Zakat av pengene sine . Hvis han ser at profeten, må Guds bønner og fred være over ham, er død, vil en av hans etterkommere dø, og hvis han ser begravelsen på et sted, er det en stor ulykke, og hvis han ser at han har utført hans begravelse til og med for en grav, så er han tilbøyelig til kjetteri . Og hvis han så at han hadde besøkt graven hans, ville han slå mye penger, og hvis han så som om han var profetens sønn og ikke fra hans etterkommere, indikerer hans visjoner at hans tro ble ryddet, og hvis han så at han var far til profeten, fred være med ham, han indikerte svakheten i sin religion og svakheten i hans tro og sikkerhet . Å se en enslig mann, Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, i en drøm gjelder ikke ham, men gjennomsyrer det muslimske samfunnet . Det ble fortalt at Umm al-Fadl sa til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred : Jeg så i en drøm som om noen få av kroppen din ble kuttet av og plassert i fanget mitt , og han sa : Godhet Jeg har sett at Fatima vil føde en gutt, hvis Gud vil, og han vil bli plassert i fanget ditt . Hun fødte Fatima Al-Hussein, fred være med dem, og han ble satt i fanget på henne . Og det ble fortalt at en kvinne sa : O Guds sendebud, jeg så i en drøm som om noe av kroppen din var i huset mitt. Han sa : Fatima føder en gutt og ammer ham, og hun fødte Hussein og ammet ham . Hvis profeten, må Guds bønner og fred være over ham, så at han hadde gitt ham noe av det mest ønskelige godset i denne verden, eller mat eller drikke, så er det bra at han oppnår så mye som han ga ham, og hvis det han ga ham var av dårlig substans, som vannmelon og andre, da ville han bli frelst fra en stor ting, bortsett fra at det ville være vondt og sliten . Hvis han ser at et av medlemmene hans, fred være med ham, med visjonens forfatter, har oppnådd det, så er han en kjetteri i sine rykter og har fulgt den uten resten av islams lover og forlatt andre uten resten av muslimene . Jeg hørte Abu al – Hasan Ali bin al – Baghdadi, scene for Ali bin Abi Talib, må Allah være fornøyd med ham sier : sønn pappa sa en lege de fattige : det var mine døve ti år, og jeg tok byen og bestemte meg mellom den graven og prekestol, jeg så profet Allahs fred være med ham i en drøm, sa jeg : O Allahs sendebud du sa: den som spurte meg midler, min forbønn er nødvendig for ham, sa han : May Gud helbrede deg , hva jeg sa, men jeg sa : Den som ba om midlene fra Gud, min forbønn er nødvendig for ham, sa han, så han gikk bort fra meg med velsignelsen i sitt ord, må Gud velsigne deg . Abdullah bin Al-Galaa fortalte om en situasjon som kom inn i byen Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og jeg gikk til graven til Guds sendebud til ham, og jeg hilste på ham og hans to følgesvenner , må Gud være fornøyd med dem, da sa jeg : O Guds sendebud, jeg brydde meg ikke, og jeg er gjesten din, da trappet jeg ned og sov uten graven, så jeg profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred, kom til meg, så jeg reiste meg, og han ga meg et brød, så jeg spiste noe av det, og tok hensyn og hadde litt brød i hånden . På autoritet fra Abu al-Wafa al-Qari al-Harawi sa han: Jeg så den utvalgte, må Guds bønner og fred være over ham, i en drøm i en flyktighet i årene seksti og tre hundre, og jeg brukte å lese med sultanen, og de hørte ikke og snakket, så jeg gikk hjem i klagesang, så jeg sov og så profeten, fred og velsignelser være over ham, som om han hadde skiftet farge, så han fortalte meg fred være med ham : Har du lest Koranen i ord Gud den allmektige i hendene på folk som snakker og hører ikke lese? Ikke les etter dette, bortsett fra hva Gud vil . Jeg la merke til det mens jeg holdt tunga i fire måneder, og hvis jeg hadde behov for å skrive det på lappen, deltok eierne av hadithene og meningsinnehaverne på meg, så de utstedte en fatwa som jeg snakker til slutt av saken, fordi han sa : Bortsett fra hva Gud vil, som er et unntak, så jeg sov fire måneder senere på stedet der jeg først sov. Jeg så profeten, må Guds bønner og fred være over ham, i en drøm som heiet ansiktet hans, og han sa til meg : Er det bevist? Jeg sa : Ja, Guds sendebud . Han sa : Den som omvender seg, Gud vil tilgi ham, stikk ut tungen . Han tørket tungen med pekefingeren og sa : Hvis du er i et folks hender og du leser Guds bok, så kutt av lesingen til de hører Guds ord . Jeg la merke til, og tungen min var åpen, takket være Gud . Det ble fortalt at en mann fra Al-Manaseer ble syk, og han så Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, en natt som om han fortalte ham om du vil ha det bra med sykdommen din, så ta nei og no . Da han våknet, sendte han til Sufyan Al-Thawri, må Gud være fornøyd med ham, med ti tusen dirham, og han beordret ham å tildele det til de fattige, og han spurte ham om visjonens uttrykk, så han sa betydningen av hans ord, verken eller oliventreet, fordi Gud den allmektige beskrev det i sin bok og sa : verken østlig eller vestlig . Og fordelen med eieren er følgesvennene til de fattige med deg, sa han: Han behandlet ham med oliven, og Gud ga ham velvære ved å bruke velsignelsen fra Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred og ærbødige hans visjoner . Vi lærte at en mann kom til Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, i en drøm. Han klaget til ham at tilstanden hans var stram, så han ba ham gå til Ali bin Isa og fortelle ham at han vil betale deg det som er bra for deg, så han sa, Guds sendebud, ved hvilket tegn? Han sa fortell ham med et tegn på at du så meg på Batha, og jeg var ulydig fra bakken, så jeg gikk ned og kom til meg, så jeg sa gå tilbake til deg . Han sa, og Ali bin Isa ble avskjediget, og departementet vendte tilbake til ham . Da han la merke til det, kom han til Ali bin Isa, som var minister på den tiden, og han nevnte historien sin. Han sa at det var riktig, og han betalte ham fire hundre dinarer, så sa han å bruke gjelden din, og betale ham ytterligere fire hundre dinarer, så sa han, gjør det til din kapital, så hvis du bruker det, gå tilbake til meg . Og han nevnte en mann som visste hva du ville ha fra folket i Basra, og han pleide å selge talismanen. Han sa at han sendte en lekter fra noen av guvernørene i Ahwaz, og jeg var uenig med ham om prisen. Måtte Gud velsigne ham og gi ham fred i en drøm, så jeg sa til ham, Guds sendebud, den så og så forbannede Abu Bakr og Omar, må Gud være fornøyd med dem, sa han, ~Bring ham til meg , og jeg kom med ham, ~sa han,~ legg ham og legg ham ned, ~så han sa,~ Slakt det, ~så jeg sa, Guds sendebud, slakt det? Så sa han: Slakt ham til hun sa tre ganger, så rullet jeg kniven over halsen hans og slaktet ham, og da jeg begynte å si: Jeg går til ham, formaner ham og forteller ham hva jeg så fra Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så jeg gikk og da jeg kom hjem til ham, hørte jeg ulven, og det ble sagt at han døde . Og Ibn Sirin kom til en mann som ikke var beskyldt for sin religion, engstelig, og han sa at jeg så i går i søvn, som om jeg hadde lagt føttene mine på ansiktet til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Han sa til ham: ~Satt du i går med spøkelsene dine?~ Han sa ja, han sa, så han tok dem av, så han tok dem av og under det ene benet var det dirham over ham, Muhammad, Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred ….

…Ånd Hvis du ser sjelen din forlate kroppen din i en drøm, så truer du med å ofre deg selv for mislykkede planer som vil føre til nedbrytning av din verdi og din fremmedgjøring fra dyder og dyder . Hvis en kunstner ser sjelen sin forlate kroppen sin, forutsier dette at han vil utmerke seg i sitt arbeid hvis han viet seg til sitt arbeid og vender seg bort fra følelser . Og hvis du i en drøm forestiller deg at en annen persons sjel bor i deg, indikerer dette at du vil dra nytte av en fremmed som du vil bli kjent med . Hvis en musikkjente ser en annen kvinne på scenen iført lyse klær og forestiller seg at hun er hennes sjel i en annen person, så betyr dette at hun vil møte en stor konkurranse i et stort prosjekt som hun deltar i . Hvis du drømte om at du diskuterte udødeligheten til din sjel, forutsier dette at du vil forbedre mulighetene som vil hjelpe deg å tilegne deg ønsket kunnskap og glede i å samhandle med utdannede mennesker ….

…Et fjell : en hensynsløs, dempet konge eller hersker, eller en mann som er like stor som et fjell, dets lengde, korthet og høyde . Og han lærer verden og eremitten, og indikerer de høye rekkene, hederlige stedene og de gode båtene, og Gud den allmektige skapte fjell som pinner på jorden da den ble forstyrret, ettersom de er som lærde og konger, fordi de har vertikale fjell holder ikke, og kan indikere målene og kravene, for den som stiger opp til ham, stiger ikke bortsett fra mot ham. Den som ser seg selv på et fjell, støttet til det, eller sitter i skyggen av det, nærmet seg en høvding, ble kjent for ham og tok ly med ham, enten som en sultan eller en jurist, en lærd som tilba en eremitt, så hva med hvis han var over ham og ringte til kallet til Sunnah, fremtiden til qiblah, eller han ble kastet fra en bue i hånden hans fordi berømmelsen i folket strekker seg så langt som stemmen hans, og hans bøker og ordrer blir utført til stedet som pilene hans nådde . Og hvis den som så seg redd for ham mens han var våken, var trygghet, og hvis han var på et skip, ble han truffet i havet av vanskeligheter og et hinder som han ville bli bestukket for, og hans oppstigning over ham var upåklagelig , fordi Gud Den allmektige sa : ~Jeg vil dra til et fjell som beskytter meg mot vann .~ Ibn Sirin sa : Fjellet på den tiden er ufeilbarlig, med mindre det sees i en drøm som om det flyktet fra et skip til et fjell, ettersom det går til grunne og går til grunne, ifølge historien om Ibn Noah . Dette kan indikere en person som ikke var våken i et skip eller et hav, på paradoksalt vis av gruppens mening og eksklusivitet og kjetteri, så om han hadde monsteret av fjellene og deres syv, eller skipet som han flyktet til fjellet hadde en dommer, en høvding i kunnskap eller en rettferdig imam . Når det gjelder klatring av fjell, er det et krav han ber om og noe han vil ha, så han spør om hva de er i mens de er våken, eller om hans håp om det fra selskap av sultanen eller en vitenskapsmann, eller når han står opp til dem i behov eller på reise på land og lignende . Og hvis hans oppstigning til det var som å klatre i fjell, trapper eller en trygg vei, ville hele familien hans være lett for ham, og alt rundt ham ble fryktet for ham . Og hvis han ble påvirket negativt av ham, eller han steg opp til ham uten trapper, fred eller fornuft, ville han bli fryktet, og saken hans var svik . Hvis han konkluderte over, rømte han etter det . Og hvis han gir fra søvnen uten å rekke, eller faller i en drøm, går han til grunne i det som er ønsket og er forbudt mellom ham og det han vil, eller hans gjeld blir ødelagt i sitt arbeid, og deretter kommer han ned fra skade og skade fra skade, ulykke og tristhet, i den grad det er brutt fra medlemmene hans . Fallet over fjellet og Alkuada og bakketak 0 Øvre vegger og palmer og trær, det viser paradoks for showene at det som falt fra ham i tolkningen av det, fra sultanen, eller verden, eller en mann eller en kone eller en slave eller en konge eller handling eller begivenhet, spør seeren om det viktigste at han er i sin oppvåkning, det han håper og frykter ham og presenterer og forsinker ham i hans separasjon fra ham, og hans utholdenhet med ham, hvis oppvåkning er dannet på grunn av overflod av krav og betingelser i den, eller på grunn av dens endring av håp, blir han paradoksalt bedømt for ham som falt fra ham i drømmen i henhold til hans bevis i tolkning . Skillet mellom hans saker bevises av omfanget av bevisene hans, og at hans kunnskap om at han fullførte det som var på ham og hans styrke, svakhet og turbulens, kan ha ført til at han falt fra tørrhet, fruktbarhet, ujevn , vanlig, stein, sand, land eller sjø, kanskje han vendte tilbake til den i kroppen mens han falt, og indikerer et fall i synder, sedisjoner og nedverdigelse, hvis hans fall var et bevis på det, for eksempel å falle for dyret, ravner, slanger og rotter av rotte, eller til skitt og slam, og dette kan indikere at han forlater synder og avstår fra kjetteri, hvis han flyktet fra noe slikt. Eller fallet hans var i en moske eller barnehage, eller til en profet eller barnehage, eller til en profet eller ta en Koran, eller til en gruppebønn . Når det gjelder det som kom tilbake til fjellet når det gjelder fall, riving eller profesjonalitet, indikerer det ødeleggelsen av den som kjørte fjellet over ham, eller hans ødeleggelse eller drap, med mindre han reiser seg i luften over skapelsens hoder , fordi det er en stor frykt som forblir på folket fra kongens side, fordi Israels barn reiste fjellet Over dem er som et baldakin, å frykte Gud for dem og en trussel mot ulydighet . Når det gjelder løpingen av fjellene, er dette bevis på en pågående oppstandelse, enten en krig som beveger seg der kongene beveger seg mot hverandre, eller en forskjell og uro som foregår mellom jordens forskere i en prøvelse og nød , der almuen går til grunne, og dette kan indikere død og pest, fordi det er et av tegnene på oppstandelsen, og at fjellet kommer tilbake er smør eller aske eller skitt, det er ikke noe godt i det for den som pekte fjellet for ham, verken i hans liv eller i hans religion, og hvis han ble lagt til ham som ble herliggjort etter hans ydmykelse, og var trygg etter sin vantro, og han fryktet Gud etter hans tyranni, vendte han tilbake til det han var og kom tilbake til sin første tilstand, fordi Gud den allmektige. Opprettelsen av drakten, som de hevder, er vannskum, og skummet er ugyldig, som Gud den allmektige sa i sin bok . Og fjellet som har vann, planter og grøntområder, det er en skyldners eiendom . Og hvis det ikke er noen plante eller vann i den, så er den en vantro dominerende konge, for i likhet med de døde roser ikke Gud den allmektige ham . Det stående fjellet som ikke er falt, lever og er bedre enn de falne, og de falne som har blitt bergarter, er død, fordi han ikke nevner Gud eller roser ham . Og den som reiser seg på et fjell og drakk av sine hundre og var verdt vergemålet, han fikk det fra en mann med en hardhjertet konge, og det han ikke setter pris på er det han drakk . Hindringen er en straff og alvorlighetsgrad, hvis den faller fra den, vil den overleve, og hvis den stiger opp, vil den stige og svinge av tretthet . Og steinene rundt fjellet og trærne pimper det stedet . Og hver oppstigning er en høyde, hvert fall er en posisjon, og hver oppstigning indikerer et problem, så nedstigningen indikerer en lettelse, og hver oppstigning indikerer en tilstand, så nedstigningen indikerer isolasjon . Og hvis han så at han bar et fjell og var tungt på seg, så bærer han forsyningene til en stor mann eller en handelsmann som tynger på ham, og hvis han er redd, frykt for ham . Hvis han ser at han har kommet inn i en fjellhule, vil han oppnå rasjonalitet i sin religion og anliggender, ta over sultanens saker og være i stand til å gjøre det . Hvis han kommer inn i hulen til et fjell i en hule, planlegger han en konge eller en ugjennomtrengelig mann, og hvis et fjell møter ham, møtes de eller en reise eller en ugjennomtrengelig mann eller en vanskelig sak eller en vanskelig og grusom kvinne ham, og hvis han ser at han har besteget fjellet, så er fjellet målet for hans krav, så mye som han steg opp til det jevnet over det . Hver stigning som en person ser, eller en hindring, en høyde, et tak osv., Er å oppnå det som kreves ved eliminering av det behovet han ønsker, og oppstigningen er lik, motgang og ikke noe godt i den . Hvis han ser at han stammet ned fra en høyde, et palass eller et fjell, blir saken han ber om, redusert og ikke oppfylt, og den som ser at han ødelegger et fjell, da omkommer han en mann, og den som ser at han er interessert i å bestige et fjell eller øve det, da var det fjellet et mål det stiger opp mot, og hvis han er over det, oppnår han sitt håp. Hvis han faller fra ham, vil hans tilstand bli utvist . Og den prisverdige bestigningen på fjellet er å halte i det som den som bestiger fjellet . Og hele høyden er prisverdig, med mindre den er jevn, fordi Gud den allmektige sier : ~Jeg vil belaste ham opp .~…

…Flaggene på klærne vil reise til Hajj . Og den som ser at han har på seg et tynt plagg under klærne sine, så vil han ha penger å spare, og sengen hans vil være bedre enn hans åpenhet, og hvis han bærer det over klærne sine, er han mislikt og han har gjort feil i sin religion, er offentlig i utroskap, og en frekk kjole er bedre enn en tynn kjole . Hvis en kvinne ser at hun har på seg et tynt plagg, er det hennes ære, og hvis hun bruker et tykt plagg, er det hennes harde arbeid . Og klærne vevd med gull og sølv er gode i religion og verden og oppnåelse av døden . Og den som tror at han bruker myke klær av stor verdi, dette er et godt bevis for de rike og de fattige . For slaverne indikerer det syke . Bruk av nye klær for den rike vil forbedre hans levebrød, for de fattige har rikdom, og skyldneren har rett til å bruke gjeld . Og den som tar et bad og tar på seg nye klær, hans sorg er borte, og han vil ha det bra . Og den som gjør vask og ikke bruker nye klær, det han får fra Faraj, oppfyller ikke hans anliggender i henhold til det han er enig i . Hvis de nye klærne ble revet og revet, og i likhet med dem ikke kan repareres i våkenhet, indikerer de at intet barn er født av eieren, og hvis de kan repareres, blir brukeren trollbundet . Og den som bruker to klær, slitt og avbrutt, det er hans død . Og den som ser at han har på seg et slitt plagg, han blir trist og syk . Og den som ser at plagget hans blir revet ved et uhell, dets bredde skal rives og slås av dem på siden av en ond mann, og hvis det blir revet i en lengde, skal hans befaling løses fra ham . Og hvis han ser at plagget hans er revet, vil religionen hans bli revet fra hverandre, eller hans levebrød vil avta . Det stygge lappeteppet med klær indikerer tap og arbeidsledighet . Og den som ser fuktighet i klærne, han blir på reise, og han er innelåst for noe han har vært opptatt av, og det gjøres ikke for ham før etter at plagget har tørket . Og den som ser det som om han vasker klærne eller andres klær, dette indikerer byrden og skaden han ble utsatt for i pensjonen, og indikerer at skjulte ting ser ut . Og den som ser at alle klærne hans er tatt fra hans myndighet . Den som ser at han kaster bort klær, dette er et godt tegn, med mindre den som drømmer er fattig, en slave, en fange eller en skyldner . Og den som ser at han bruker kvinneklær, og han har i samvittigheten at han etterligner dem, han vil lide av streng og forferdelig autoritet . Og hvis han ser at han hadde på seg kvinneklær, og tror at han har skjede, vil tilstanden hans endre seg og bli sviktet . Og den som ser at han har ukjente klær på seg, så snur hans hjerte det slik han ønsket . Og den som ser at han spiser klærne sine, han spiser av pengene sine . Hvis han i en drøm ser en hund iført ullplagg, indikerer det sultanens rettferdighet og rettferdighet . Hvis han ser en løve iført et plagg av bomull eller lin, er han en urettferdig hersker som frarøver folk pengene . Og de blå klærne er en sky og en illusjon . Og den som så at han hadde på seg et linplagg, han ville motta hederlig levende og tillatte penger . Og fjerne skitne klær i en drøm, fjerne bekymringer, samt brenne dem . Å spise nye klær er å spise halalpenger, og å spise skitne klær er å spise forbudte penger . Og å kjøpe slitte klær liker ikke tolkningen, og slitasje er fattigdom . Og grønne klær er gode fordi de er klærne til paradisets folk . Hvis noen ser grønne klær, indikerer dette religion, styrke og økt tilbedelse i de levende og de dødes gode tilstand hos Gud den allmektige . Å ha på seg grønt for de levende indikerer en arveskade, og indikerer for den avdøde at han kom ut fra denne verden som martyr . Og tolkningen av grønt er islam, og hvis han tror at han oppnådde det i søvne, så er han en from og religiøs person . Kulde indikerer det gode i denne verden og det hinsidige . De beste svarte plaggene er blasfemiske, og det er sterkere i tolkning enn ull . Og kulde stripete i religion er bedre enn i denne verdenen, og kulde enn kløver er forbudte penger, og hvis de er av bomull, er det verdslige religiøse penger ….

…Penslene : så angi kona og fyll kjøttet eller fettet hennes . Madrassen kan referere til landet som en person vender seg uforsiktig til, til han beveger seg fra den til det hinsidige . Noen av dem sa til sengen som er kjent for å være dens eier, eller dens øye eller dens beliggenhet, for det er hans kone . Det som sees i ham når det gjelder godhet, korrupsjon eller mer enn det som er beskrevet i tjenerne også, det unge er hos kvinnen som tilskrives sengen . Hvis han ser at han har byttet ut madrassen og byttet til en annen som ham, vil han gifte seg med en annen, og kanskje vil han skille seg fra den første hvis samvittigheten hans ikke er å gå tilbake til den sengen . På samme måte, hvis han ser at den første sengen har endret seg fra hans tilstand til det han hater i tolkning, så dør kvinnen eller mottar det som tilskrives det hun har blitt til . Hvis en transformasjon skulle være ønskelig i tolkningen, er det å gjennomgå den første kvinnen i god stand og form så langt han så transformasjonen i den . Hvis han ser sengen hans skifte fra posisjon til posisjon, blir kona hans forvandlet fra en stat til en annen, i forhold til fortjenesten mellom de to posisjonene når det gjelder mildhet og kapasitet, og avtalen mellom dem eller en av dem . Hvis han ser en annen madrass som den eller bedre enn den eller mindre med madrassen, gifter han seg med en annen i henhold til det han så fra madrassens utseende, og han skiller ikke mellom silke og slavejenter i fortolkningen av madrassen, fordi de alle er kvinner, og tolkningen er den samme . Og den som ser at han har brettet sengen og lagt den mot siden, han vil være fraværende fra sin kone eller fraværende fra ham eller unngå henne . Hvis han ser noe som indikerer splittelse og vanære, dør en av dem på vegne av sin venn, eller det skjer en skilsmisse mellom dem . Hvis han ser en ukjent madrass på et ukjent sted, treffer den bakken i henhold til madrassens kvalitet og utseende . Hvis han ser en ukjent eller kjent seng på en ukjent seng mens han sitter på den, slår han en kraft i den som overgår menn og erobrer dem fordi sengen er av tre, og treet er essensen til menn som er blandet med hykleri i deres religion, fordi familien er kongers råd . På samme måte, hvis han så sengen sin ved døren til sultanen, ville han påta seg mandatet . Og hvis vi gir sengetøyet til kvinnen, er madrassens mykhet lydighet mot mannen sin, madrassens kapasitet er kapasiteten til hennes skapelse, det faktum at den er ny indikerer hennes mykhet, det faktum at den er fra brokaden til en magisk kvinne, og dens tilværelse av hår, ull eller bomull indikerer en rik kvinne, og det å være hvit er en kvinne av religion, og det å være polert indikerer en kvinne. kvinne i tilbedelse, den nye er en vakker og skjult kvinne, og den revne kvinnen har ingen religion . Den som ser som om han er på en madrass og ikke sover, så vil han nærme seg kona og ikke forberede seg på det, og hvis han ser som om noen andre river i sengen hans, forråder han ham i familien ….

…Sett ). Hvis mannen bruker den, vil han gifte seg, og skjorta til kvinnen er en mann som vil gifte seg med ham, fordi Gud den allmektige sier : (De er dine klær, og du er deres klær ). Hvis skjorten er gjennomboret, gir mannen bort sin kone, og hvis skjorten sprenges, forlater den henne . Og den som så at han hadde på seg en skjorte uten bakhold, det er i henhold til hans skjønnhet i hans religion . Og den som så at lommen på skjorta hans var revet, en dør til fattigdom ble åpnet for ham . Og den som ser at han har mange skjorter, han vil ha en stor belønning og mange gode gjerninger i det hinsidige . Og den hvite skjorten Dean . Og den som så at han fikk skjorte, er gode nyheter . Og den som ser at skjorten hans er ødelagt og skitten, da er han fattigdom, illusjon og alvorlighetsgrad . Hvis en kvinne ser at hun hadde på seg en ny, vid skjorte, er det bra i hennes religiøse og verdslige tilstand, eller hennes manns gode tilstand . Og den hvite grønne skjorten betegner religion, den blå roser ikke, den røde indikerer berømmelse, og den gule indikerer sykdom . Og fuktigheten i et plagg indikerer at noe hindrer ham i å reise, så hvis fuktigheten blir tørr, fjernes hindringen . Og den som så at han hadde på seg en skjorte uten lomme og ingen klær, antydet at han var død . Og den som bruker en godt merket skjorte, han kan utføre Hajj eller reise . Og den som ser at han har på seg en kort skjorte som ikke dekker hans private deler, så faller han til kort i sin religion . Og den som bruker en skjorte av tre, han skal reise i sjøen, selv om han er syk og av frykt for døden . Og den som ser et vers fra Koranen skrevet på skjorten, han vil holde seg til Koranen . Og den svarte skjorten er bekymring og tristhet . Og den som så en skjorte opp ned, hans tilstand endret seg i strid med hans vane . Kanskje skjorten var mannens hus . Hvis noen ser skjorta hans være delt i lengden, blir han løslatt, og hvis den er delt i bredde, er det det som sies om bredden . Og den som ser skjorta hans kastet bak seg, han blir beskyldt for ord som er sagt til hans ære, og han vil være uskyldig for den, og hvis den gjøres foran ham, så er talen der han blir sagt riktig for historien av Josef, fred være med ham . Og den som så skjorta hans fra skyene, han ble velsignet ….

…Hva med å se de døde, har dette en praktisk forklaring, og kan de levendes ånder og de dødes sjeler samle seg? Svar : De lærde har bevist denne typen visjon, og noen av dem betraktet det som en slags rettferdig eller korrekt visjon. Ibn al-Qayyim sa (Al- Ruwah _ s. 63) Den riktige visjonen har seksjoner : En av dem er : en inspirasjon som Gud, ære være ham, kaster inn i hjertet til en tjener, og blant dem : møtet med sovende sjel med sjelene til de døde fra familien og hans slektninger, ledsagere og andre, inkludert : sjelens oppstigning til Gud, ære være ham, og hennes tale til ham, inkludert : hans sjel inn i paradiset og blir vitne til det , og så videre. Møtet med levende og døde ånder er en av de typene sanne visjoner som mennesker har av samme slags sensuelle . Bevis for dette verset : ( Gud dør selv når hennes død og som ikke har vært i hennes drøm ved å undersøke det som ble brukt av døden og sendte den andre til ubestemt tid i det er tegn for de som reflekterer ..) [ klikker : 42] Dette er meningen med verset, at Gud avslutter livene til tjenerne ved å ta deres sjeler på slutten av livet (og den som ikke døde i søvne ), dvs. søvntiden hindrer den i å oppføre seg som om det var en beslaglagt ting, så den som ble dømt til døden mens han sov, tar den mens han sov, og han sender den andre som ikke ble dømt til døden, så eieren lever til slutten av sitt liv . Ibn Abbas og andre kommentatorer sa : Sjelene til de levende og de døde møtes i en drøm, så de blir kjent med hva Gud vil av dem. Hvis alle av dem ønsker å vende tilbake til legemene, grep Gud de døde sjelene sammen med seg og sendte sjeler til kroppene deres . ( Abu Bakr Al-Jazaery – s. 1124) Så ekte død kalles en større død, og en søvnedød kalles en mindre død, og sendebudet, fred og Guds velsignelser være over ham, da han våknet fra søvnen vil si : ( Priset være Gud, som noen ganger etter at han drepte oss og for ham er oppstandelse ) , så han kalte søvnedød . Og han var vitne til dette fra Sunnah, jeg mener, sjel som holder på det de to sjeikene laget av bønnhaditten før de sovnet. Han, må Guds bønner og fred være med ham, sa : (( Hvis en av dere går til sengen hans, la han riste av sengen inne i sløret hans, så vet han ikke hva han etterlot ham, så sier han : I ditt navn, min Herre, jeg satte min side, og med deg løfter jeg den hvis jeg holdt meg, så vær nådig med henne, og hvis jeg sender henne, vil jeg bevare den med det du bevarer dine rettferdige tjenere )). Og vitnet i å fange sjelen i en drøm og sende den, og fordi noe er nevnt, var han en av dem som var kjent for lydighet, bønn, faste og nestekjærlighet, og klagde alltid over sin manglende visjon om sin avdøde far med sin stort rykte for å se de døde og deres forhold, og mange av hans nærmeste ble spurt om sine døde, og han ble forbauset over å ikke se ham til faren sin, og en gang møtte jeg ham med glede, rapturøs og glad, og sa hvilke gode egenskaper du vil ha om hans tilstand, og før jeg spør ham om hans lykke, skyndte han meg som om han avslørte spørsmålet mitt ved å si: Jeg så faren min i går, jeg så faren min i går, og han fortalte meg sine visjoner, så Jeg sa til ham : Godt, jeg så ond kuvett Gud ville, takk Gud denne visjonen er bedre for deg, og må Gud få din far Gud Verwah til din status, så Nhspk Gud Hsepk vi anbefaler ikke til den ene Gud, (det ble sunniene enige om at de døde drar nytte av å søke nabo orhoods, Bdaaihm og Astgfaarham dem, nestekjærlighet, faste og lesing av Koranen og andre verk, dette kapittelet taler for å forklare læren Tahhaawi mark Ibn Abi Ezz Hanafi s. 115 ff. ) gråt mye Hamad Gud og ba om tilgivelse, har bevist at de sjelene til de døde i varierende Mstqrha i ødemarkens største forskjell, uoverensstemmelsen : livene til de høyeste Illiyun-ånene Alonbea A, inkludert : ånder i avlingene av grønne fugler som noen av martyrene, og noen av dem er fengslet ved himmelens port, og noen av dem er låst i gravene, og noen av dem er hovedkvarteret til himmelens port, og noen av dem er låst på jorden hvis sjel har ikke steget til den høyeste, og i Åndens bok tok Ibn al-Qayyim seg av slike undersøkelser…

…På landet, fjellene, jorda, landet, landsbyene, dets rolle, bygningene, palassene, fortene, fasilitetene, speilbildene, sandene, åsene, badene, kurvene, markedene, dets butikker, takene, portene, veiene, fengslene, salget, kirkene, brannhusene, korridorene og lignende. Verden er i verden, og himmelen er over det hinsidige, fordi verden er nærmere, og det hinsidige er forsinket, spesielt siden paradiset er på himmelen, og den velkjente jorden indikerer byen han er i, og dets folk og innbyggere . Og det indikerer reise, hvis det er en reist vei som ørkener og prairies, og indikerer en kvinne hvis hun er en av det han oppfatter hennes grenser, og han ser den første og den siste av dem . Og hun indikerer kvinnen og kona, fordi hun gikk inn, pløyde, sådde og vannet, så hun skulle bære, føde og legge planten til den var ferdig . Kanskje jorden var en mor fordi vi ble skapt av den . Den som eier et ukjent land, blir rik hvis han er fattig, gifter seg hvis han er singel, og han gifter seg hvis han er arbeider . Og hvis han selger land eller går ut av det til en annen, vil han dø hvis han er syk, spesielt hvis landet han flyttet til er ukjent, og han er fattig hvis han er velstående, spesielt hvis landet han delte seg med var gress. og beite, eller han dro fra en lære til en lære, hvis han var en tilsynsmann . Hvis han går ut fra tørt land til fruktbart land, så flytter han fra kjetteri til Sunnah, og hvis det er noe annet, er saken imot ham, og hvis han ser at han håper å reise, er det det han møter i sin reise, og hvis han ser ut som om jorden har splittet seg, så drar en ung mann fra den, fiendskap dukker opp blant folket. Hvis en gammel mann kom ut av den, var bestefaren lykkelig og fikk fruktbarhet, og hvis han så den splittes , ingenting kom ut av det og ingenting kom inn i det, en ond hendelse skjedde på jorden, og hvis syv kom ut av det, indikerte det utseendet til en urettferdig hersker, og hvis den kom ut levende, så forblir den plaget området . Og hvis landet var delt med planter, fikk dets fruktbarhet, og hvis han så at han gravde jorden og spiste av den, fikk han penger med list, for graving er svikefull, og hvis han ser et land som bryter opp med planten og han tror det er hans eie og gleder seg over det, han indikerer at han får det han ønsker og dør raskt, for Gud den allmektige sier : Selv om de gledet seg over det de hadde kommet, tok vi dem plutselig . ~ Og den som bretter landet med hånden, han skal få en besittelse, og det er blitt sagt at landets fold har fått en arv . Et smalt land, smalt levende . Og fra hans ord er jorden god, han oppnådd godt i religion og verden, og hennes mistenkelige ord av ukjent mening, penger av mistenksomhet ….

…En tann forutsetter å se tenner i en drøm om å møte mennesker som er hatefulle eller har en sykdom som rammer deg . Hvis du ser tennene dine falle ut, varsler dette dårlige nyheter og feil i prosjekter og arbeid . Hvis legen fjerner deg en tann, vil du utvikle en alvorlig sykdom som kan drepe deg . Hvis du drømmer om at legen har tampet deg med en tann, vil du ta tilbake dine verdifulle tapte gjenstander etter en lang periode med angst og bekymring . Hvis du pusser eller pusser tennene, betyr dette at du vil gå inn i en intens kamp for å forsvare din formue og formue . Hvis du laget deg en protese, betyr dette at alvorlige motganger omgir deg, og du vil forsøke å bli kvitt dem . Hvis du mister tennene, betyr dette at du vil ha bekymringer som vil knuse din stolthet og sabotere dine interesser og virksomhet . Hvis du får et slag som banker på tennene, varsler dette en plutselig ulykke : du vil miste virksomheten din, du vil bli syk, døden vil besøke deg, eller du vil oppleve en plutselig ulykke . Hvis du sjekker alderen din, betyr dette at du blir advart om behovet for å være forsiktig og ta hensyn til dine saker, ettersom fiendene planlegger å fange deg . Hvis tennene dine er sprukket og skadet, betyr dette helse- og arbeidsproblemer . Hvis du drømte om at du spytter ut tennene, betyr dette at du eller et av familiemedlemmene dine blir syke . En forvrengt tann i en drøm er et dårlig varsel og betyr ulykker av forskjellige slag, ulykke, tap av personlig eiendom, manglende realisering og gjennomføring av prosjekter og arbeider, sykdom, dårlig helse og nervesykdommer selv for friske mennesker . Hvis en tann faller ut av munnen, betyr dette dårlige nyheter . Hvis Sinan faller, betyr dette at personens tilstand vil bli elendig på grunn av hans uaktsomhet og mangel på forsiktighet . Hvis tre tenner faller ut, forutsier dette sykdom og farlige ulykker . Hvis du ser at alle tennene dine har falt ut, varsler dette sult, død og katastrofe . Det samme gjelder hvis tennene er knytt sammen og du trekker dem ut . Hvis du drømte om at tennene dine ble blanke og rene nye etter at du hadde fjernet plaketten fra dem, betyr dette midlertidige problemer som vil forsvinne og etterlate deg mer forsiktig og klokere i din oppførsel, og du vil finne gleden av å utføre dine plikter . Hvis du beundrer tennene dine fordi de er hvite og vakre, må du vite at etter å ha oppfylt dine ønsker og drømmer, venter mange gleder, gleder og lykkelige ulykker på deg . Hvis du drømte at du hadde trukket ut eller mistet en tann, og at du flyttet tungen i munnen og lette etter den forgjeves, så gikk du til legen som ikke fant ham, og saken ble holdt hemmelig, så alt dette betyr at du er i ferd med å inngå bekymringer som ikke vil gi deg lykke, og du er fast bestemt på å ignorere dem, men du er etter det. Du vil gjøre det og bruke det til din egen fordel, selv om vennene dine tviler og tviler på hva du gjorde . Hvis du drømte om at tannlegen renset tennene for deg, men du fant dem rustne neste dag, så betyr dette at du vil tro at du vil høste fordeler og dra nytte av en person eller sentrum av drømmen din, men du vil oppdage senere at en kvinne eller en utspekulert person har konkurrert med deg i det og mengden din om det ….

…Det er et dårlig varsel å drømme om å se en skammelig hovent mage . Det indikerer en håpløs sykdom . Hvis du ser noe bevege seg på magen, forutsier dette ydmykelse og hardt arbeid . Hvis du ser en sunn mage, indikerer dette vanvittige ønsker . Hvis du ser magen din i en drøm, forutsier dette at du vil ha store forhåpninger, men det er viktig at du demper din stædighet og dobler din energi på arbeidet ditt når gleden nærmer deg din skade . Og hvis du ser at magen din krøller seg, forutsier dette at falske venner vil trakassere og utfordre deg . Hvis du ser det hovent, vil du møte motgang, men du vil overvinne det og nyte fruktene av arbeidet ditt . Hvis du ser blod komme fra magen, forutsier dette en ulykke eller tragedie i familien din . Babyens mage, hvis den er i en spennende tilstand, spår at infeksjonen vil følge deg ….

…Og den som ser en ørken som strekker seg langt utover enden, og det er torner, ondskap og monstre i den, for hvis han er en av dem som er egnet for tjenere til å okkupere stillinger, nærmer han seg en urettferdig konge hvis liv er skammelig og imiterer kongen med sine saker, og hvis han ikke er egnet for det og han er fra sidene, nærmer han seg en uanstendig og forkastelig kvinne ….

…Hvis han så som om han hadde giftet seg med en død kvinne, og han så at hun levde, gikk inn med henne og ikke rørte ved henne, men han vendte seg hjem til henne og bosatte seg, viste hans visjoner hans død, så vel som visjonen om kvinnen, fortsetter løpet av mannens visjon i alt dette ….

…Sverdet er i en drøm en gutt og en sultan . Den som ser at han hadde på seg sverd, han har påtatt seg et stort mandat . Hvis han ser at han har veid sverdet og dratt det på bakken, svekker han seg fra sitt mandat . Hvis han ser at klanene er blitt avskåret, så er han isolert fra sin stat, og klanene har den vakre staten hans . Og den som så at han ga sin kone et blad eller ga ham et blad, da blir han født som en mann . Og hvis han så at han ga henne et sverd i sliren, slo han en jente . Og hvis han så at han hadde på seg fire sverd, ville han få fire barn . Hvis sverdet ble trukket i en drøm da han var rusten, og kona fødte en gutt, var gutten stygg, og hvis den ble ødelagt, er det sønnens død i mors liv . Hvis sverdet er kuttet, lyst og klart, så er ordene hans søte, og det er sant, og hvis det er rustent, er det falskt . Hvis sverdet var tungt, sa han ord som han ikke orket . Hvis han ser et trukket sverd i hånden, og han er i en krangel, så har han rett . Hvis et sverd kastes mot ham, så er han en kvinne, for Luqman, fred være med ham, sa : Kvinnen er som et sverd . Og den som ser at han har to eller tre sverd, og det er avskåret, så skiller han seg fra sin kone tre . Og den som ser at han trekker et sverd, han skal spre tungen med noe som ikke er tillatt . Og den som ser at sverdbladet er ødelagt, det er hans fars eller onkels død, og det ble sagt : hans tante eller mor døde . Og den som ser at sverdet hans er brutt, han er hans tjener eller tilhenger . Og å leke med sverdet var hans raffinement . Og hvis han ser sverd med vinden, er det en pest . Og det ble sagt : Sverdet indikerer visjonærens sinne . Og den som ser at han svelger et sverd, han spiser pengene til fienden . Og den som så at sverdet ble svelget av hans brodd levende . Og sverdet er lidelse . Og sverdet på sverdet indikerer kvinnen, hvis jakken ble brutt og sverdet overgav seg, indikerer det en gravid kvinnes død og sønnens sikkerhet, og hvis sverdet ble brutt og jakken ble levert, var kvinnen leverte og gutten omkom, og hvis de alle var ødelagte, døde de sammen . Og det skarpe sverdet klarer ikke å snakke . Og den som så at han laget et sverd i dekselet og var sølibat, giftet seg . Og den som ser et sverd laget av glass i sin hånd og har en gravid kvinne, hun tar med seg et barn som ikke lever . Og den som ser et stort sverd som ikke ligner sverdet til denne verden, så er det sverdet til oppstandelse. Hvis den slir i luften eller stiger til himmelen, eller blir kastet i havet, vil fristelsen avta . Og den som ser at en angriper slår ham med sverdet og kutter av lemmer, da vil den som ble slått reise . Og den som ser at en mann har knivstukket ham med sverdet uten tvist, så deltar den knivstikkende og den knivstukkede . Og sverdet betegner levebrød, konge, kunnskap eller gal kvinne ….

…Når det gjelder å se de døde, blande seg med dem, ta fra dem og gi dem, den som ser at en død har levd, da vil glede og lykke skje. Og den som ser at han har gjenopplivet de døde, så hilser han på en vantro og den som ser at en død har levd og spør ham om at du har dødd og han sa nei, men du levde, det indikerer hans gode tilstand i det hinsidige, og den som ser at en død person er sint, så indikerer det at han ga en vilje og ikke handlet etter hans vilje. Og den som så at en død person lo, er lykkebringende, indikerer at nestekjærlighet har kommet til ham, og det er akseptabelt, og den som ser at en død person er i god form mens han bruker klærne, så indikerer han at hans død er bra for monoteisme. Han bodde mens han var i en moske, fordi han var trygg fra straffen fra den allmektige Gud, og den som så at han omgikk de døde, reiste så langt borte, og den som så at en død lo og deretter gråt, det indikerer at han døde utenfor islams religion, og den som ser at en død person har svertet ansiktet, det indikerer at han døde som vantro. Han så at en død person fortalte ham om saken hans, for som han sa, fordi de døde i sannhetens hus ikke snakker annet enn en sannhet. Og den som ser at en død person har en krone, smykker eller ringer, eller det som pryder ham, eller han ser ham sitte på en seng, så viser han godheten til sin tur, og den som ser at en død person bruker grønne klær, det indikerer at hans død var et slags vitnesbyrd, og den som så at en død person ville bestride det mens han var motvillig til å gjøre det, eller han ville forkynne det med ordene fra G. Laze, det indikerer at han har begått en synd, så han burde omvende seg til Gud, og kanskje den døde er spesielt, og den som ser at de døde er nakne og nakenheten er utsatt, så indikerer det at han er borte fra denne verden naken fra gode gjerninger, og hvis han er fra folket i rettferdighet, da lukter han av den og den som ser en død med skitne klær eller er syk, han er ansvarlig for sin religion. Det er mellom ham og Gud den allmektige, spesielt uten folket, og den som ser at en død person er opptatt med å gjøre et godt jobb, så er han god i sin rett i det hinsidige, og hvis hans arbeid er klanderverdig, mot den, og den som ser en død mann som har bodd og inntatt sin plass, så får noen som følger ham vergemål, og den som ser at en død person klager over hodet, så han Han er ansvarlig for å forsømme sitt foreldrenes anliggender, og hvis han klager over nakken, så er han ansvarlig for å kaste bort pengene sine eller vennskapen til sin kone, og hvis han klager over sin hånd, er han ansvarlig for sin bror eller partner eller for en ed han sverget med en løgner, og hvis han klaget over magen, er han ansvarlig for farens og slektningens rettigheter, og hvis han klaget over benet, er han ansvarlig for å bruke pengene sine annet enn Gud vil, og hvis han klager over låret, så er han ansvarlig for å klippe livmoren, og hvis han klager på bena, så er han ansvarlig for livet i falskhet, og den som ser at en død person ber sammen med de levende, de kommer til kort i det som er pålagt de m lydighet, og den som ser at han kom inn bak de døde i et ukjent hus, gjorde han ikke. Han kommer ut av det, han dør, og den som ser at han reiser med en død person fordi saken hans er forvirret av ham og den som så en død person som kjente ham og hilste på ham og spurte ham, fordi han ikke døde det året og indikerer sin godhet og godheten til den avdødes tilstand, og den som ser at en kjent død har dødd igjen og hans død gråter, han vil gifte seg med noen av familien sin, og han vil være en brud blant dem, ellers vil en person dø hvis han ikke har noen grunn. Døden til hans motpart eller navnet hans, og den som ser at en død stønner og hans tilstand ikke er den samme, det indikerer hans dårlige arbeid og belønning for hans stygge gjerninger. Og den som ser at en gruppe døde et sted spiser noe, den tingen er dyr og den som tror at han omfavner de døde mens de ligger på en pute, hans liv vil bli forlenget….

…Og den som ser at han har vasket og tatt på seg klærne, da vil han slutte å bekymre seg og være trygg mot all lidelse og sykdom, og hvis klærne var nye, ble han mer informert fordi Job vasket og hadde på seg nye klær, så han kom ut av ulykken som var i ham ….

…Urinering er i en drøm, å bruke pengene sine på noe som ikke er tillatt for ham, eller ha samleie med noe som ikke passer for ham . Og diurese i en drøm er bevis på å generere levebrød . Og å holde urinen og dens hardhet kan tyde på at han haster i saker og mangel på rettferdighet, og at injektoren ikke nøyer seg med en beslutning før han betaler det han har frosset av den . Og å tisse i en drøm er forbudte penger . Og den som ser som om han er på et ukjent sted, vil gifte seg med en kvinne på det stedet . Og det ble sagt : Den som ser det som om han urinerer, han bruker et underholdsbidrag som går tilbake til ham . Og den som ser seg selv som utslitt i en brønn, han vil bruke penger som er tillatt . Og den som ser at han har slitt på en vare, han vil miste den varen . Venninne i en nisje føder en vitenskapssønn . Og den som ser ut som om han har slitt seg på Koranen, vil et av barna hans lære den hellige Koranen utenat . Og den som ser seg selv som om han heller noe og begrenser noen, hvis han er rik, vil noen av pengene hans være borte, og hvis han er opprørt, vil noe av hans nød være borte . Hvis han ser det som om en annen person urinerer med ham, blir urinen blandet sammen, og de faller inn i en fortsettelse og tilhørighet . Hvis han ser at han er en injektor, vil han bli sint på kona . Hvis urinen er sterk på ham, og han ikke kan finne et sted for det, vil han begrave penger og ikke finne en gravplass . Hvis han ser at han har urinert i stedet for urin, vil han bli løslatt hvis han er fattig, og hvis han er rik, mister han pengene sine . Hvis han så folk tørke urinen, ville det bli født en gutt for ham, og folket fulgte ham . Hvis han ser en person som er kjent for å være dårlig med ham, ydmyker han ham ved å bruke pengene sine på ham . Hvis en mann ser at han urinerer melk, vil han miste instinktet. Hvis en kjent person drikker det, bruker han lovlige penger på ham i sin verden . Og den som ser at han urinerer blod, han vil komme til en fraskilt kvinne, eller en kvinne med et mahram, og det vet han ikke . Hvis han ser at han urinerer Zaafarana, vil han få en syk sønn . Hvis han ser at han ikke har juice, bruker han pengene sine . Hvis han ser ut som om han ikke har skitt eller gjørme, så er han en mann som ikke forbedrer ablusjon . For ilden ble født av ham som en autoritetens sønn . Den bleke bagatellen begikk uanstendighet med familien . Hvis oppkast kommer ut i stedet for urin, indikerer det et forbudt barn . Og hvis en fugl kommer ut, vil det bli født et barn som passer essensen av den fuglen i godhet og korrupsjon . Og den som vandrer stående, bruker deretter pengene sine av uvitenhet . Den som har på seg skjorten, vil få en sønn, og hvis han ikke har en kone, vil han gifte seg . Hvis han ser at han urinerer i nesa, så kommer han forbudt . Og den som ser at han urinerer på en av markedsplassene, han vil bli betraktet som en redegjørelse for markedet . Så far Ardashir sønn av Sasan var en gjeter som en kamerat og opphøyet ham damp onkelen til hele himmelen, spurte han Babak den krysset, sa han : Do not Oabbarha du også tilskrives en sønn Fet deg, Vuadh dette, sa han : født til deg Ghulam har utsikter var bra . Og den som ser at han har mistet livet i et folks hjem, samfunnets nabolag eller en folks moske, land eller landsby, så kaster han sædceller i et ekteskap med dem . Og den som ser at han urinerer i en kolbe eller et basseng, eller en krukke, en brønn eller en ødelagt, da skal han gifte seg med en kvinne . Det er følt at i tankene havet å komme ut penger til sultanen i ti eller zakat og annet . Og den som så at han trodde at barna hans skulle spres . Og den som ser at en penis kommer ut av kjønnsorganene hans, så blir det født et barn for ham som deltar i all kunnskap, fordi pennen bevarer all kunnskap . Og hvis han ser at en pille har kommet ut av kroppen hans, blir en gutt født for ham, og han vil ha en fiende . Og den som ser at han har urinert mye, i motsetning til vane, eller forurenset det, eller at det lukter vondt, eller at han har urinert mens folk ser på ham, det er bevis på ondskap eller manifestasjon av ondskap som blir utsatt . Og å drikke urin indikerer mistanke om gevinst eller forbudte penger ….

Moren eller mennesket i en drøm er viktigere for ham når det gjelder tolkning enn faren . Hvis han så moren fødte og var syk, antydet han at han var død, og at de døde var pakket inn i en klut som et lite barn . Og hvis han er fattig, kan du øke utgiftene fordi den lille har mer utgifter enn andre ….

…En annen mann kom til ham, og han sa: Jeg så som om Zaid Ibn Al-Muhallab mistet et hus mellom huset hans og huset mitt. Han sa: ~Faen din mor,~ så mannen kom til moren sin og fortalte henne, og hun sa: ~Jeg hadde rett, jeg snakket om ham, så avskjediget jeg faren min.~…

…Det er sjelden at en mann kom til Ibn Sirin og han sa: Jeg så Al-Muhallab har hatt makten mellom hjemmet mitt og hjemmet hans, så Ibn Sirin sa: Dette er en mann som giftet seg med moren din, så hans sinne ble sterkere og han kom til moren og sa til henne at du kjenner al-Muhallab. Hun sa ja, jeg var moren hans, så kom jeg til faren din, og han undret seg over det ….

…Al- Arkan : et tegn på alt som er frelst i det, som indikerer drukning, fordi Gud den allmektige reddet Noah, fred være med ham, og de som er med ham fra det som ble trukket ned av de vantro fra drukning og ulykke . Og indikere islam, der den er reddet fra uvitenhet og oppvigling . Kanskje indikerte det kona og slavejenta som beskytter og blir frelst fra ild og fristelse, fordi Gud den allmektige kalte henne en slavejente . Kanskje indikerte det faren og moren som hadde utfrielsen fra døden og nød, spesielt siden hun er som moren som bærer sønnen i livmoren . Kanskje indikerte den veien som troens folk ville flykte fra ilden, og kanskje indikerte det fengsel, bekymring og fornuft hvis det stagnerte, for historien om Yunus, fred være med ham . Den som ser at han har gått ombord på et skip i sjøen, ser på hans tilstand og utfallet av hans saker, og hvis han er en vantro, blir han muslim, særlig hvis han steg opp til det fra midten av havet etter at han var sikker av døden, og hvis han var skyldig, angret han på sin synd . Og hvis han var fattig, ville han bli kvitt fattigdommen sin . Og hvis han er syk, har han gjenopprettet sin sykdom, med mindre kneet hans er med de døde, og det er det som bekrefter døden i synet, så å ri på henne er en frelse fra denne verdens fristelse . Og hvis han var våken og han var en kunnskapsstudent, fulgte han en vitenskapsmann eller hadde nytte av et flagg som han ville bli frelst fra uvitenhet for å ri Musa med grønnsakene, fred være med ham, på skipet . Hvis han så at en skyldner brukte gjelden og fjernet bekymringen . Og hvis han ser det, vil han bli fratatt levebrødet . Måtte Gud gi ham næring fra et punkt der den ikke teller, hvis den flyter med den i sin torus, indikerer dette profittens vind og Tareus ønsket . Hvis han ser på dette som et sølibat, gifter han seg med en kvinne eller kjøper en hushjelp som kan beskytte ham og holde ham trygg . Og hvis han ser en død person i Sannhetens hus, vil han unnslippe og vinne barmhjertigheten til den allmektige Gud fra ilden og dens redsler . På samme måte, omvendt, hvis han ser noen i sjøen som om han er i mengden og har ridd på stien og dens korthet, så rømmer han i skipet sitt og passerer det fra gruens hav og dets ulykker, med mindre det i en drøm er hardt rammet av ham i passasjen fra ilden, så får han det i havet slik og lignende . Og hvis det ble tatt med i en fange, slapp han fra fengslingen og forårsaket flukten, og hvis han nådde kysten av havet eller gikk ned til land, ville det være raskere, raskere og bedre . Og hvis han så skipet stå stille og havets bølger stormet, varte fengslingen hans hvis han ble fengslet og sykdommen hans forlenget hvis han var syk, og så lenge han ikke kunne leve og han ikke var i stand til å reise hvis han prøvde å gjøre slik, og han kunne ikke nå sin kone hvis han hadde begått hennes beskyttelse, og han sluttet å søke kunnskap hvis han var student. Spesielt hvis det er om vinteren og i sjøen . Dette kan indikere fengsling, da Yunus, fred være med ham, var begrenset i magen på hvalen da skipet hans stoppet . Imidlertid er utfallet av alt det vi har beskrevet, god, hvis Gud vil, og frelsen til essensen av skipet og det som ble presentert for det og i det, slik som Noahs frelse, fred være med dem og overlevelsen av skipet fra den sinte kongen, fordi grønnsakene vanæret det og tok av et brett fra brettene, med den gode konsekvensen av Yunus, fred være med ham. Etter hans tilstand, og hva som ble avslørt for ham . Derfor sa de at hvis skipet ble skadet eller åpnet, ville de i det unnslippe, med mindre passasjeren går ut på land eller forfølger det, og det ikke er noe godt i det . Hvis han var syk, døde han og ble ført ut i smusset med en fryktelig belastning, og hvis han var i sjøen, ble han skadet, og kanskje ville båten hans gå i stykker på grunn av strømmen annet enn løpet . Snarere, fra hans våkenhetsvane, hvis han skyver Tatarus til land, er han ødelagt og skadet . Og hvis en kunnskapsrik søker så at skipet hans gikk ut på land og kjørte det på ham, gikk han ut i sin kunnskap og kontrovers til kjetteri, hykleri eller utukt, fordi utroskap er en avvik fra lydighet, og opprinnelsen til fremtredende og urettferdighet og hindre noe i stedet, og deretter gå ombord på skipet fra vannet det overlevde og det er beskyttet Til grunnen til at det ikke er vanlig å kjøre på, for dets beboer har også gått fra sannheten og den gamle feilbarheten . Hvis det ikke var det, ville han kanskje bryte med sin kone og bli hos henne i henhold til hans tilstand, eller kanskje han ville frigjøre slavejenta og fortsette i hennes samleie med kongen, eller kanskje hans industri var oppbrukt og hans levebrød ville være umulig, så han ville søke ham tilbake der han ikke skulle . Og hvis skipet hans ble kjørt i luften på annet enn vann, går alt som er angitt av det, tapt, enten en soldat på grunn av dets tjeneste, fjær og utstyr, eller det er installert fra resten av skipene, og det kan angi kisten til en som var syk blant sultanene, herskerne, lærde og høvdinger, og noen av dem sa : Hvem så at han befant seg i et skip på sjøen, inne i en stor konge eller sultan . Skipet er en flukt fra nød, angst, sykdom og fengsel, for den som ser seg selv som sin eier . Hvis han ser at han er i den, er han i den, med mindre han rømmer og hvis han forlater den, vil hans frelse bli raskere, og hvis han er i den mens han er på tørt land . Bekymringen var mer intens og utfrielsen var videre, og hvis den isolerte muren så at han hadde gått ombord i et skip, ville han følge mandatet til den største kongen så langt til sjøen, og vergemålet ville være i samsvar med bestemmelsene av skipet og dets kapasitet, og etter skipet fra landet etter ham fra isolasjon . Og det ble sagt at det å ri på et skip i sjøen er en reise med alvorlighetsgrad og fare, og dens avstand fra land, etter det fra skjeden . Og hvis han er i en sak, så tar han en risiko, så hvis han går ut av det, vil han unnslippe og være ulydig mot sin Herre, fordi den allmektige sa : “ Når han ikke førte dem til rettferdighet, ville de dele . ” Hvis visjonæren har gått sin stat, eller han er en kjøpmann som har gått tapt, vil skipet komme tilbake . Hvis skipet sank og ble hengt opp fra det med et brett, ville sultanen være sint på ham hvis han var guvernør, da slapp han og staten vendte tilbake til ham . Og hvis han var kjøpmann, reduserte han pengene sine og kompenserte for dem, og hvis han druknet, er han som en drukning . Og den som ser at han er i et skip midt i havet, da vil han være i hendene på dem som frykter ham, og hans død vil være en frelse for det onde det han frykter . Skipet hans sank og panelene spredte ulykke for ham i den han er kjær til . Og det ble sagt at forliset var en reise i sikkerhet, fordi Gud den allmektige sa : ~ Arken ble gjort gøy for deg å løpe i sjøen på hans befaling .~ Skipet lastet med mennesker er trygt for den som er i det på reise, for Gud den allmektige sier : ~Vi reddet ham og den som er sammen med ham i den ladede arken .~ Og å ta årer på skipet traff flagget eller få penger fra en klage . Og han tok skipets tau, Hassan al-Din og de rettferdiges ledsagere uten å forlate dem, for Gud den allmektige sa : ~Og hold deg fast ved Guds tau , og skill deg ikke .~ Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg var i et svart skip uten annet enn tauene . Han sa : Du er en mann hvis religion ikke er annet enn oppriktighet, og tauene til skipet er religionens eiere ….

…En hemmelig gruppe Hvis du drømte om en hemmelig gruppe, indikerer dette en følsom og spent kropp, og eieren av denne kroppen må pleie praktiske og uselviske ideer, og den kan snart få muligheten til å glede seg over ærlige gleder og ønskelige moralske overlegenheter . Det er en fantasi om egoistiske vennskap som er glad i å konspirere for å bli med i en hemmelig gruppe . Unge kvinner bør ta hensyn til deres råd eller foresatte, så de ikke faller inn i skammelige vaner etter denne drømmen . Hvis en jente møter lederen av gruppen, bør hun sterkt og moralsk oppreist motsette seg fristelsene som ble brakt briljant og fremtredende foran medfølgerne i hennes kjønn . Når det gjelder henne, hvis hun tror at moren har sluttet seg til menigheten, og at hun gjør sitt ytterste for å få moren til å skjule seg når hun viet seg til ham, så betyr dette at hun vil være full av kjærlighet til foreldrene sine, og likevel vil hun presse hjertene deres med uutholdelig smerte som et resultat av hensynsløs ulydighet . Men hvis du ser eller hører at lederen av gruppen er død, forutsier dette alvorlige spenninger, og testene vil ende på en relativt god måte ….

…Han er i en drøm mannens kone og sønn, hans død og liv, hans rikdom og ære, moren og dyret og hemmeligheten. Hvis butikken hans faller sammen i en drøm, skiller han seg fra sin kone, eller sønnen hans er borte, eller han dør hvis han er syk, eller mistet pengene sine eller solgte slaven eller døde, eller hemmeligheten hans dukket opp . Og hvis han så butikken sin frisk og luktet godt, og hvis han var singel, giftet han seg med en god kvinne eller fikk en sønn, og hvis han var syk, ville han komme seg fra sykdommen og forlenge livet, og han kunne øke sin verdi og utvide sitt nærvær, ellers kjøpte han en vakker nasjon eller et luksuriøst dyr . Kanskje indikerte butikken faren og moren, fordi de var årsaken til å finne og mate ham . Det som var kjent i butikken hans, enten det var en økning eller en reduksjon, eller en nyhet eller en riving, skyldtes personen som pekte det på butikken . Og den som så at han satt i en butikk, han ville ha godt av det gode . Og den som så at butikken hans ble ødelagt og hans far, mor eller kone var i en tilstand av sykdom, da ville pasienten dø . Butikken er mannens levebrød og ekteskapet hans . Og den som vil feie butikken sin, han vil flytte fra den . Og den som ser at han bryter døren til butikken sin, han vil vende seg bort fra den . Hvis han ser dørene til butikkene stengt, vil resesjonen spre seg, og hvis han ser dørene deres åpne, vil Gud legge til rette for handelsstiene ….

…Huset er kona til mannen som han bor til, og fra det blir det sagt : Så og så kommer inn i huset hans hvis han gifter seg . Kanskje han pekte huset sitt mot kroppen sin, og hvis han sa : Jeg så som om jeg bygde et nytt hus, og hvis han var syk, ville kroppen hans være sunn . Og hvis det ikke er noen pasient som giftet seg hvis han var singel, eller han giftet seg med datteren og tok henne inn, eller kjøpte en hemmelighet like mye som huset . Og den som så at han var over et ukjent hus, han slo en kvinne . Og den som så at han var fengslet i et dokumentert hus, med en låst dør, og huset midt i husene, han vil ha det bra . Og den som ser at han har tålt et hus eller gått gjennom det, han kan tåle en kvinnes forsyninger . Og den som ser at huset hans er laget av gull, hans hus vil bli rammet av en brann . Og den som ser at han kommer ut av et lite hus, han går ut av dem . Og den som ser et romslig og gjørmete hus i huset sitt, da er han en rettferdig kvinne, og hvis huset er pusset eller bygget med murstein, så er det en sunn, hyklerisk kvinne . Hvis det er en kjeller under huset, er det en slu mann, og hvis den er av leire, er den svikefull i religionen . Det mørke huset indikerer en kvinne med dårlig karakter . Og den som så at han kom inn i et sprinklet hus, han ble truffet av sin kone med mengden fuktighet og mengden gjørme, så ble det fikset og fjernet . Og hvis han ser at han bygger hus og festninger i et land, og hvis han gifter seg i det og føder barn, så hvis han ser at huset hans er bredere enn det pleide å være, vil god og fruktbarhet utvide seg til ham og det av kona . Og den som ser at han etablerer et nytt hjem, han vil bli rammet av mye tristhet. Hvis han ser et nytt hus, vil fienden hans dø . Hvis han ser huset sitt mørkt, reiser han langt unna uten nytte eller glede . Og hvis han ser huset sitt opplyst, reiser han og finner godt i det . Hvis han ser at han ødelegger huset sitt, arver noen andre pengene hans ….

…Al-Raha : Møllen betegner levebrødet til eieren og butikken hans, og alle som bor sammen med ham eller den som serverer ham og fikser maten og gifter seg med ham fra en kone og en slave . Kanskje indikerte det reise til rotasjon, og kanskje indikerte det epidemien og krigen for å knuse den . Arabere og poeter uttrykker det ofte fra dem, så den som kjøper nåde, gifter seg hvis han er sølibat, eller datterens mann eller sønn, eller kjøper en tjener til samleie eller for tjeneste, eller reiser hvis han er reisende, og hvis han er dårlig, han vil ha nytte av det som er tilstrekkelig, fordi Al-Raha trenger det bare Hvem har hva å male i det . Når det gjelder den som setter opp en mølle for å male folk på vann, sjø eller andre ting, åpner han en butikk eller en butikk hvis han ikke har en butikk, og genererer sitt levebrød i den hvis han ikke har vært i stand til å, eller han sitter for folk ved hjelp av en regjering, fordel eller tillit, og han har sans for folket . Når det gjelder den som tar melet i hånden, vil han gifte seg, være komfortabel eller ha samleie, for de to steinene er som paret, og suturen er som hannen og den svake . Og hvis hun var uten stang, var samleie forbudt, og to kvinner kan være ekkelt, og hvis han ikke hadde noe av det, formidler han kanskje kontrakten mellom et par eller to partnere, eller reiser han for å forsørge næring . Når det gjelder de store herjingene hvis de blir sett midt i byen eller i moskeene, hvis det er et krigsland, så er det krig, spesielt hvis det er slipende ild eller stein . Ellers var det en mølle, spesielt hvis bakken var unntatt bygg, eller vann, gjørme og magert kjøtt . Noen av dem sa : Al- Raha på vannet, en mann med mye penger som strømmer på hendene, en vaktmester, og den som søkte tilflukt i ham, hans bestefar så en vind snu, en god mengde mel . Og vannstrømmen som kommer inn i Al-Raha fra retning av dette nevnt . Kanskje det var al-Raha hvis det var en reise . Hvis det går uten hvete, er det opprør, og hvis det blir skjevt, blir maten kokt . To nådeløse menn er partnere som ingen andre er forberedt på å fikse . Det ble fortalt at en mann så ut som om han snudde seg uten vann, så han fortalte sin syn på en kryssing, og han sa : Ditt liv har kommet nær . Vinden etterlot seg et argument som ikke overlever . Og ødeleggelsen av raha er forskjellig i sin tolkning, noen av dem indikerer lettelsen til eieren av bekymringene, og noen av dem sa at det indikerer at eieren døde . Og den som ser ham male opp, han vil ha det bedre med andres harde arbeid . Al-Raha betegner krig, fordi araberne sier at det er krig ….

…Når det gjelder den som gifter seg med sin kone i en drøm, vil han få det han prøver å gjøre i bransjesaker . Hvis han ser at han er junub, er forholdene hans blandet sammen, og hvis han gjør ghusl, kommer han ut av alt som skjedde med ham ….

…Om Wahab bin alarm som Nebukadnesar etter ruinene av Jerusalem og hevdet at barn av Israel i sju år, den mening i en drøm, en stor visjon om hans aura samlet prestene og Alhzar og ba dem om sin visjon som , sa de : å Iqsa kongen til og med fortalte ham Ptooelha , sa han : Jeg har glemt, men fortalte meg ikke det til tre dager, folk som drepte deg for Akrkm ble redde og Glenn fra festivalen hans hørte at Daniel – fred være med ham – og er i fengsel, sa vaktmester : Gå til ham , fortell ham : at her en mann som har kunnskap om ditt syn og din tolkning, gikk til ham, fortalte ham at Aftlbh da han kom inn, bøyde seg ikke for ham og sa til ham : hva forhindret deg fra å bøte min Han sa : Gud ga meg kunnskap, lærte meg og befalte meg å ikke bøye meg mot noen andre , så han fortalte ham snart : Jeg elsker de som oppfyller sine pakter til sine herrer , så han fortalte meg om mitt syn , så Daniel sa til ham : Jeg så et stort avgud med føttene på bakken og hodet på himmelen , over det av gull, midten av sølv og bunnen av kobber og benet hans av jern og føttene av leire, så mens du var mens du så på ham, likte du skjønnheten hans og tettheten ved hans fremstilling, Gud kastet ham med en stein fra himmelen, og han falt på toppen av hodet til han knuste den og gull, sølv, kobber og jern blandet inn til du forestilte deg at hvis folk og jinn møttes for å skille noen av dem fra andre, ville de ikke være i stand til å gjøre det. Til steinen han ble kastet, ble den hevet, forstørret og spredt til den fylte hele jorden , slik at du så ingenting annet enn steinen og himmelen , så han sa : Visjonen jeg så var sann, så hva er dens tolkning? Daniel sa : Når det gjelder avgudet, er det forskjellige nasjoner i begynnelsen av tiden og i dens midte og i midten og på slutten , og når det gjelder steinen som et avgudsbilde ble kastet med, er det en religion som Gud kaster på disse nasjonene på slutten av tiden, så vil han vise det for dem, så Gud sender en analfabet profet fra araberne, slik at nasjonene og religionene vil bli kastet inn i den slik jeg har sett steinen svimle av typene av avguder og den vises på religioner og nasjoner som jeg har sett steinen dukket opp all over jorden , slik Gud undersøker sannheten med det, er løgn tapt med det, guider folk i villfarelse av det, lærer analfabet av den, styrker de svake , styrker ydmykelsen med den, og støtter de svake . I en annen roman : om Wahab bin alarm , og i hvilken som Nebukadnesar den meningen fra et syn mens han hadde likt det mening som meningen fra noe skade Vonsah som het Daniel og Ananias og Azaria og Mahil av stammer av profetene, han sa : Fortell meg om visjonen jeg så, og så har jeg blitt noe Vonsaneha var jeg likte , hva hun? De sa til ham : Fortell oss av Ptooelha, la deg få vite det , han sa : Hva nevnte dem ikke hvis du ba meg om Ptooelha Onzaan Octavkm , de gikk ut fra ham, de kalte Gud og Astgathua, og ba til ham og ba ham om lær dem Voalmanm, som spurte ham Fjah, de sa til ham : Jeg så en statue? Han sa : Du har rett . De sa : Hans føtter og ben er av leire, knær og lår av kobber, magen av sølv, brystet av gull og hodet og nakken av jern? Han sa : Du har trodd . De sa : Mens du ser på ham, har han likt deg, og Gud sendte en stein fra himmelen over ham, så han møtte ham. Han sa : Du har rett , så hva er dens tolkning? De sa : tolkning du så Kongen av konger var noen Allen-konge av noen , og noen av dem var den beste kongen av noen , og noen var mer konge av noen var den første kongen av keramikk, en svekket og Olinh , så var det over kobber er det beste av det og mer , og så var det over kobbersølv som er bedre enn det og bedre , så var det over sølv, gull, som er bedre enn sølv og bedre , så var jern ditt, for han var kraftigere og dyrere enn han var før ham , og klippen du så, var Gud sendt til ham fra himmelen, så hans nøyaktighet var en profet som Gud solgte ham fra himmelen, slik at alt banket på og saken kom til ham . . Og i en annen fortelling : Daniel og hans følgesvenner sa til Bakhtasar : Jeg så slike og de fortalte det til ham , så han sa : Du har rett , de sa : Vi krysser det for deg . Når det gjelder avgudet hvis hode du så av gull, så er det din eiendom så godt som gull , og den eide hele jorden , og nakken ligner den. Kongen av sønnen din etter at du eier, så hans eiendom skal være god og ikke som gull , og når det gjelder hans bryst som er av jern, er det kongen av folket i Persia som eier etter din sønn, så deres eiendom vil være sterk som jern , og når det gjelder hans humør, går han til kongen av folket i Persia, og folket bestrider kongen i hver landsby til kongen vil regjere i dag og to dager måned og to måneder, og dreper ikke mennesker har styrken på det, da det ikke var fetisjens styrke på de to keramikkmennene , mens de er like godt som Gud sendte – den Allmektige – en profet i landet araberne Vozarh på resten av folket av Persia og resten av kongen av sønnen din, og din og ødela og Ohlkh for ikke å holde ham noe som Klippen kom og ødela avgudet ….

…Og den som fra de døde ser hva han undrer seg over, så skjer det noe som folk undrer seg over ….

…Fengsel : Det indikerer hva duene indikerer, og kanskje indikerer det sykdommen som hindrer dem i å handle og reise seg, og kanskje indikerer det at sinnet reiser, og kanskje indikerer det graven, og det kan indikere helvete, fordi det er fengsel av ulydige og vantro, og fordi fengsel er bolig for straff og stedet for mennesker for kriminalitet og urettferdighet . Den som ser seg selv i fengsel, ser på hans tilstand og tilstanden i fengselet, og hvis han er syk og fengselet er ukjent, så er det hans grav, der han vil bli fengslet til oppstandelsen, og hvis fengselet er kjent, hans sykdom varer, og jeg håper at han skal reise seg og reise seg til verden som er et fengsel for noen som ham, når nyheten indikerer at det er den troendes fengsel og den vantredes paradis, og hvis pasienten var en kriminell , så fengsel er ukjent, hans grav og kjente er et tegn på lengden på oppholdet i sykdommen, og hans liv håpet ikke med mindre han angret eller hilste på ham i sykdommen . Og hvis han ser en død person i fengsel, hvis han er en vantro, er det bevis på helvete, og hvis han er muslim, blir han fengslet fra paradiset med synder og konsekvenser som blir igjen på ham. Når det gjelder det sunne nabolaget, ser han seg selv i fengsel, så se også på hva han er i. Hvis han reiser på et land eller et skip, blir han rammet av et sinn. Og hindring av regn, vind, fiende, krig eller en ordre fra en hersker . Og hvis han ikke var på reise, ville han gå inn på et sted der han ikke adlyder Gud, som kirken, tankens og kjetteriets hjem, en ekteskapsbryteres hus eller et slør, hver person i henhold til hans skjebne . Og hva er i hans våkenhet som blir avslørt når problemet, eller kjent om ham ved berømmelse eller økningen i søvnen fra hans ord og handlinger i hans drømmer . Noen av dem som så at han valgte for seg selv, fordi en kvinne ville bli fristet av ham på hans egen vegne, og Gud ville distrahere ham fra hennes plan og fortelle ham fra ham, for den allmektige sa : “ Fengslets Herre er dyrere for meg enn det de kaller meg til . ” Det ble fortalt at Sapur bin Ardashir, i løpet av sin fars liv, så ut som om han bygde fengsler, tok griser og aper fra romerne og gikk inn i dem i det, og han hadde trettien kroner på seg, så han spurte den ene som gikk over ham og sa : Hun eier trettien år, og når det gjelder å bygge fengsler, så bygger du byer og tar romerne og fanger dem . Det var slik . Som om faren hans døde, tok han kongen av romerne og bygde byen Nishapur, byen Ahvaz og Sauran ….

…Såle : de er grusomme, som for tøfler, den som bruker dem reiser eller reiser, noen som deler hans syn med ham, eller reiser med penger, og det hvis han går i dem i en drøm . Men hvis han bruker den og han håper å reise, kan den være fullført, og den kan ikke fullføres hvis han ikke går i den, og hvis han slutter å bruke den eller tar den av, bor han fra sin reise og resonnerer gjennom ham . Og hvis hun er en tøffel med vann, så er hun en kone eller en slavejente som drar nytte av hennes eller hennes samleie . Når det gjelder Taifs tøfler eller hva kjøpmenn disponerer i markedene, er det en indikasjon på penger, anskaffelse og pensjon . Det kan indikere kona også om han gikk med henne under rollen, kjøpte henne eller ble gitt til ham . Hvis den er ny, er den tidlig, gratis eller aktuell, og hvis den er gammel, er den slitt, så blir den fuktet . Hvis sanden kuttes av, blir hans levebrød forstyrret, eller industrien hans er stillestående eller hindret uten hindringer, selv om kona hans ble sint på ham og hennes svik dukket opp for ham . Og hvis anklene hennes ble kuttet av, og hun var syk og omkom, eller ulydig, ble hun skilt, med mindre han i en drøm ble behandlet for å fikse det, eller han lovet å gjøre det, eller han avgjorde det i seg selv, så blir hun utskrevet etter overgangsalderen, og han vurderer henne etter skilsmisse . Hvis han ser at han hadde på seg slitte sandaler og går i dem på den tiltenkte stien, så reiser han . Hvis han bruker sandaler og ikke går i dem, så rammer han en kvinne eller en hushjelp . På samme måte, hvis han så at han ga en sko i hånden og tok den eller eide den eller hadde den med seg i et hus eller en container, så eier han en kvinne av det hun beskrev . Hvis sålen ikke er slitt, påvirker den en kvinne eller en hushjelp, en jomfru, og på samme måte hvis hun er kledd og ikke slitt . Hvis sålen var av okseskinn, var kvinnen utenlandsk . Og hvis det var fra hesteskinn, var det fra araberne eller fra de lojale araberne . Likeledes hvis det var fra kamelskinn . Hvis han så at han gikk i to sandaler, ble en av dem trukket av beinet hans og han gikk med den andre, så er dette avskjed fra en bror som har en søster eller en partner på baksiden av en reise, for når han gikk i den ble han i tolkningen av reisen, da en av dem tok av seg broren på baksiden av en reise . Og hvis han ikke var en bror eller en jevnaldrende, og han så sin eneste tapt eller falt i en brønn eller noen overveldet ham, var det tilfelle i hans kone . Hvis sålen blir ugyldig etter det, så blir kona syk og blir sunn, eller kvinnen har forlatt ham eller pensjonert seg, eller det som er utsatt for kvinner fra det samme, og deretter tilbake til sin første tilstand . Hvis han så at sålen ble stjålet fra ham og noen andre hadde på seg den, svarte hun den eller ikke visste den, så det er ikke bra for eieren, fordi han myrdet sin kone eller slavejente som hadde på seg den . Hvis han ser at sålen har blitt snappet eller brent til han ikke har noe eller noe lignende igjen, så er det kona eller tjenestepiken hans . Hvis han ser at han har lappet sålen, håndterer han konas situasjon eller har samleie med henne . Hvis noen andre lapper det, er det ikke noe godt i de nakne kvinnene . Hvis det er en tøffel som tilskrives reiser, er ikke reisen fullført . Hvis han ser en såle uten skinn av en sko, er noe som ligner på det foraktelig, eller tilskrives i tolkning noe annet enn det til sålen med en familie, så tilskrives kvinnen som bruker den essensen av det eneste, enten det er godhet eller korrupsjon . Og hvis det er fra sålene som tilskrives en reise, tilskriver jeg den reisen til essensen av den skoen, enten god eller dårlig, som beskrevet . Og hvis han så hennes feller, som han holder utslitte eller brutt av svake . Eierens tilstand når han reiser det, eller i en kvinne som tråkker på det, er like mye som essensen av fellene, dens skjønnhet, styrke og utseende ….