…En konge er sliten, eller han blir løslatt fra nød som kommer fra en konge, så hvis han låner en ring, har han noe som ikke har noen overlevelse . Og hvis han ser ringer solgt i markedet, så kjøper han eiendommen til folks hoder . Hvis han ser at himmelen regner ringer, vil han få barn det året . Hvis ungkaren ser at han har satt på seg en ring, vil han gifte seg med en rik kvinne, en jomfru . Hvis ringen er av gull, så er hun en kvinne hvis penger har gått . Hvis han forsegler den med en ring på rosa, fjerner den den og setter den i seieren, tar den av og setter den i midten, så fornærmer han kona . Hvis han ser at ringen hans på rosa er en gang i seieren og den er i midten, så forråder kona ham . Hvis han selger ringen for dirham, mel eller sesam, forlater han kona med gode ord eller penger . Og lappen ble født . Hvis feddet i ringen hans er av essens, er det kraft med prestisje, prakt, store penger og stolthet, og hvis feddet i ringen hans er av akvamarin og han er en hersker, så er det en modig og majestetisk sterk autoritet, og hvis feddet er en kraft, så er det en svak og fornærmende autoritet, og hvis feddet er en grønn safir, blir han født til ham en sønn av en troende og en forståelse av visdom . Ringen er laget av treet til en hykler kvinne, og hvis en kvinne får en ring, vil hun gifte seg eller føde . Og den som forsegler en av mennene med en gullring, herskeren vil binde den, ellers blir han plaget av frykt, nød, indignitet eller sorg . Eller en person blir sint på sønnen eller kona . Og det ble sagt : Den som mottar en ring, vil motta en vakker kvinne og mye godt, eller han hører nyheter om at han er fornøyd . Og den som bærer en ring med to lober, den ene til bunnen av håndflaten, og den andre på baksiden av håndflaten, og han bryter hver av dem, motsier ikke den andre, så følger han to tilstander, begge synlige og innover . Og den som bærer en granatring av gull, han skal fattes, og han tar ringen fra kongen et hus å bo i, eller sølv som han skaffer seg, eller en kvinne han gifter seg med . Å ta ringen fra den allmektige Gud for den asketiske og tilbederen er sikkerhet fra Gud den allmektige fra det onde . Og ta ringen fra profeten, må Guds bønner og fred være over ham, eller fra verden det gode budskap om å skaffe seg kunnskap, dette er hvis ringen er av sølv, og hvis den er av gull, er det ikke noe godt i den , og på samme måte hvis det er jern fordi det er ornamentet til helvetefolket, og på samme måte hvis det er kobber, på grunn av hva det inneholder av dårlige ord . Og ringen av blysultan i den og dem . Og den som så blant kongene at han hadde Salomos segl i sin hånd, fred være med ham, dette tydet på utvidelsen av hans rike, hans erobring av regioner og hans rekkevidde, og han kunne ha tatt av seg eiendommen og deretter tilbake til ham, selv om han var en av dem som levde fra elvenes evokasjon, som tjente på det en stor inntekt . Og den som ser at han sender sitt segl til sitt folk, så returnerer de ham, så forkynner han for et folk og de returnerer ham . Og den som ser at ringen hans blir stramt fra ham, da skal hans myndighet fjernes fra ham . Og den som ser at ringen hans har gått tapt, han går inn i den i sin makt eller i det han har noe som hater ham ….

…I en drøm er det et tegn på tilbakeføring av avleiringer, eller frelse av pasienten fra sykdommen, eller fangen fra fengselet hans, og kanskje dette indikerer møte med de fraværende . Og døden i en drøm er en mangel på religion, korrupsjon i den og en høyde i verden hvis den ledsages av gråt og skrik så lenge den ikke er begravet i skitt, og hvis den er begravd, håper den ikke Salah . Og den som så at han døde, og at det ikke var noen lik, dette indikerer riving av et hus fra hjemmet hans, og det ble sagt : Snarere, det er blind i hans syn og lenge i livet . Og det ble sagt : Døden er en reise eller fattigdom . Det ble sagt : Døden er absolutt ekteskap, fordi den døde trenger parfyme og vask som en gift . Og den som ser at han døde og er gravid og ikke er begravet, han vil beseire sine fiender . Og den som ser at han levde etter sin død, han vil bli gjort rik etter sin fattigdom eller omvende seg fra sin synd . Og den som er død fortalte ham at han ikke har dødd, han er i martyrens helligdom . Og den som ser den døde er syk, han er ansvarlig for sin religion . Hvis gravene går ut og spiser all folks mat, så går prisen på maten opp . Det den døde personen forteller om seg selv eller noen andre i en drøm, er sant og sannferdig . Og den som ser en død person i god form mens han ler, dette er slik . Og den som ser at han ber for de døde, han forkynner for en hjerteløs mann . Og den som ser at han går på sporet av en død, han skal følge hans vei . Og den som så at imamen døde, ville landet bli ødelagt, og omvendt . Døden er anger fra en stor synd . Og den som ser at han døde mens han var naken, da vil han være fattig, og hvis han er på et teppe, vil verden bli forenklet for ham . Og den som ser at sønnen hans er død, han vil bli frelst fra sin fiende . Og den som så at han hadde dødd og ble gravlagt, da indikerte en slave at han var blitt løslatt, og hvis han ikke var gift, indikerte han at han hadde giftet seg, og hvis pasienten så at han hadde giftet seg, ville han dø . Og døden er en god guide for de som er redde eller triste, og brødrenes død indikerer fiendenes død . Og den som ser at han er blant et dødsfolk, han er blant et hyklerifolk . Og den som ser at han følger en død person, han vil reise langt unna . Og den som ser at han er i badet, hans befaling vil bli opphøyet, og han vil bli frelst fra synder, bekymringer og gjeld . Og den som ser en død person at han lever, han skal leve for ham en død sak . Hvis han ser den døde opptatt eller sliten, distraherer det ham med det han er i, og hvis han er syk, er han ansvarlig for gjelden . Og hvis han så at ansiktet hans var svart, døde han av vantro . Og den som ser at han har oppreist de døde, en jøde eller kristen eller en kjetteri, hilser dem på hendene . Hvis han ser at han vekker de døde til liv, leder han et mistet folk . Og den som blir sett i live, gir de døde noe som kan spises eller drikkes, så det er skade som rammer ham i hans penger . Hvis han ser den døde og gir ham mat, vil han få et hederlig levebrød . Hvis han ser at den døde har tatt hånden hans, vil penger falle i hans besittelse fra en håpløs side . Å snakke med de døde er et langt liv, og å ta fra de døde er en forutsetning . Og den som ser at han snakker til de døde, da vil det være fornektelse mellom ham og folket . Og den som ser at han godtar en kjent død, han drar nytte av den avdøde med kunnskap eller penger han etterlot seg . Og det ble sagt : Den som ser at han mottar en død person og personen i synet er syk, så indikerer det hans død . Og den som ser at han gifter seg med en død kvinne og ser at hun lever, da skal de levende dø . Og den som ser at den døde gir ham sin slitte eller skitne skjorte, da vil han være fattig . Og den som ser at de døde blir slått levende, de levende har ført korrupsjon inn i hans religion . Og den som ser en død person som slår ham, han blir bedre av å reise . Og den som ser en død person sove, hans søvn vil hvile i det hinsidige . Og hvis han ser en levende person sove med en død person, vil livet hans være langt . Og den som ser at han lever blant de døde, han reiser langt borte og ødelegger sin religion, og hvis han ser at han er sammen med de døde mens han er i live, blander han seg med mennesker i deres religion, korrupsjon . Og den som ser den avdøde blant de vantro iført gamle klær, da vil han være i dårlig stand i det hinsidige . Og den som ser en død person og forteller ham at han aldri dør, da er han i martyrens helligdom og han blir velsignet i det hinsidige . Og den som ser at moren hans dør, så forsvinner hans verden og ødelegger tilstanden hans . Og den som ser at broren hans har dødd og er syk, han er hans død . Og den som ser at hans kone dør, hans næring der hans levebrød blir utarmet . Og den som ser at han ber for de døde, han vil gå i forbønn for en korrupt mann . Og den som ser at en død person drukner i et hav, da drukner han i synder . Og den som så at de døde kom ut av gravene sine, de i fengsel ville bli løslatt . Kanskje indikerte døden plutselig velstandens hastighet for de fattige . Profetenes død, fred være med dem, i en drøm er en svakhet i religionen, og deres liv er det motsatte . Kanskje vitenskapsmannens død indikerte fremveksten av en kjetteri i religionen, foreldrenes død er mangelvare, konens død er en verden som forlater og barnets død en mannlig forstyrrelse . Og de dødes bønner for de døde er ugyldige handlinger . Å se de døde polyteistene i en drøm er fiender ….

…Al-Baker : Eieren av ord og opprør i sitt levebrød, og alt utførelse som er berørt av ild er snakk og krangel . Og det ble sagt at bakeren Sultan Adel, den som i sin drøm så at han var en baker, ble velsignet med godhet, fruktbarhet og rikdom, hvis han så at han bakte en apostrof, ville han ha et godt liv og han viste mennesker en måte de drar nytte av rikdom og rikdom på . Hvis han ser som om han kjøpte brød fra en baker uten å se prisen, er han plaget med et godt liv i glede og en donasjon for gitt . Hvis han ser ut som om bakeren tok en pris fra ham, snakker han om behov . Og den som ser seg selv som en baker som baker og selger brød til vanlige mennesker med ødelagte dirham, så bringer han folk sammen i korrupsjon, og bakeren, og hvis folk sier at han er en rettferdig autoritet, har han en dårlig moral, fordi ild er opprinnelsen til hans arbeid, og ild er en ondsinnet kraft, og den er tent med ved . Når det gjelder brød : det indikerer kunnskap og islam, fordi det er religionens søyle, grunnlaget for sjelen og sjelens liv . Kanskje indikerer det liv og penger som inneholder sjelens styrke, og kanskje indikerer brødet Boken, Sunnah og pengeknuten på menneskers skjebne, og kanskje indikerer brødet moren som pleier og pleier, og hustru som er godhet av religion og bevaring av en . Og rent av det indikerer ren levende, ren kunnskap og en vakker hvit kvinne . Sladderne med det er mot det, så den som ser det som om han skiller brød mellom folket eller de svake, hvis han er en student av kunnskap, så vil han oppnå fra kunnskap det han trenger . Og hvis han var en forkynner, var det hans forkynnelse og bud, bortsett fra at menneskene som tok sin veldedighet over ham eller ikke trengte det han hadde, så er det en tjeneste for dem og gode gjerninger som han mottar for deres skyld, og ved at de er heldigere fordi overhånden er bedre enn underhånden, og nestekjærlighet er den skitneste av folket . Når det gjelder den som ser en død person som har gitt ham brød, er det penger eller levebrød som kommer til ham fra en andres hånd, og fra et sted som han ikke forlot, og når det gjelder den som ser brødet over skyene , eller på takene eller på toppen av palmetrærne, så koker han, så vel som andre varianter og mat. Jorden blir tråkket ned av føttene, for det er en stor velstand som testamenterer sorg og glede . Når det gjelder den som så en død person som tok et brød for ham eller så ham falle fra ham i ilden, i det fri eller i tjære, så se på hans tilstand, om han var en helt eller det var i tiden for kjetteri som folk kaller til, og en oppvigling der folk tørster, fordi brødet mister sin religion eller ødelegger ham . Og hvis det ikke var noe av det, og det ikke var noe bevis i synet, og han hadde en syk kvinne som omkom . Og hvis den hadde svak gjeld, er den ødelagt . Den som bærer brød, han skal gifte seg med en kvinne som er forbudt ….

Presten betegner i en drøm tro og forlatelse av verden og mistanker, og for imamen som etterlignes for sin kunnskap . Og presten er en anmassende og arrogant mann . Og den som ser at han har blitt prest, da er han et godt bevis for alle mennesker, et tegn på høyde og berømmelse . Og den som ser at han taler ord fra prester, astrologer og lignende, så er det verdens forfengelighet og å tro at det er uvitenhet om religion . Se også munken ….

…Melding Hvis du drømte om at du så et innspilt brev, forutsier dette at noen økonomiske forhold vil rive sammen forhold som er etablert for lenge siden . Hvis en jente drømmer om at hun har mottatt en slik melding, forutsier dette at hun vil få nok inntekt, men det vil ikke være helt lovlig og vil ikke være basert på moralsk grunnlag . Andre kan spille en skjemmende rolle mot det . Når det gjelder kjæresten, bærer denne drømmen et tungt forslag for et avskyelig ekteskap . Og kjæresten hans vil ønske andres gaver mer enn hun ønsker hans gaver . Hvis du drømte om et anonymt brev, indikerer dette at du vil ønske deg skade fra en kilde du ikke forventer. Hvis du skriver et brev, forutsier dette at du vil være misunnelig på en konkurrent du innrømmer at du er overlegen . Hvis du drømmer om å motta meldinger med forstyrrende nyheter, indikerer dette vanskeligheter eller sykdom . Men hvis nyhetene er av lykkelig natur, vil du ha mange ting som gjør at du føler deg takknemlig . Hvis meldingen er sentimental og skrevet på grønt eller farget papir, vil den bli undervurdert i kjærlighet og arbeid . Fortvilelse vil dekke deg . Det blå blekket indikerer også stabilitet, lidenskap og lyst . Det røde blekket i meldingen inkluderer ekskludering på grunn av mistenksomhet og misunnelse, men dette kan overvinnes ved den mistenksomme manøvreringen . Hvis en jente drømmer om at hun har mottatt en melding fra kjæresten sin og legger den nær hjertet hennes, vil en vakker konkurranse føre til at hun blir veldig bekymret . Sannhet belønnes ofte med misunnelse . Hvis du ikke leser meldingen, mister du noe enten på jobben eller i et sosialt felt. Meldinger forårsaker alltid drømmer og nesten angst . Hvis noe kommer i veien for meldingen din, prøver rivaliserende fiender å miskreditere deg . Hvis du drømmer om at du prøver å skjule meldingen din for kjæresten eller kona, så indikerer dette at du er interessert i trivielt arbeid . Hvis du drømmer om en melding med en svart ramme, symboliserer dette sorg og død til en pårørende . Hvis du mottar en melding skrevet på svart papir med hvitt blekk, indikerer dette at depresjon og frustrasjon vil angripe deg, men inngripen fra en venn vil gi litt lettelse . Hvis meldingen overføres mellom mannen og kona, betyr dette separasjon på grunnlag av spennende anklager . Hvis du reiser mellom elskere, se etter krangel og selvmordstrusler . Når det gjelder forretningsmenn, indikerer denne drømmen misunnelse og begjær . Hvis du drømmer om at du skriver et brev, indikerer dette at du vil skynde deg å fordømme en person bare av mistanke, og anger vil følge . Et revet brev indikerer at håpløse feil knuser omdømmet ditt . Hvis du mottar et brev for hånd, indikerer dette at du oppfører deg på en ydmyk måte med kollegene eller kjæresten din, og at du ikke er rettferdig i din omgang . Hvis du drømmer gjentatte ganger om å motta en melding fra en venn, forutsier dette hans ankomst, eller at du vil høre noe fra ham, enten det er via brev eller annet ….

…1 – Tid for uttrykk : legg merke til når noen av kryssene som etter uttrykket av en visjon som sier : vil falle denne visjonen etter slikt, i dager eller måneder eller år, og noen av dem overdriver til du noen ganger sier lignende datoer , for eksempel : vil falle synet ditt på den tredje dagen i måneden Den tredje er etter tre år, og noen av dem sier : Den vil falle på en slik dato måneder før den eller måneder etter den, så den starter ikke som forrige . Etter min forskning for dette emnet og funnet flere faste tekster, viser jeg deg og kommentar på hva som åpner Gud og si : Den første katalogen : I den historien om Josef , ascites så Bosevh fred være med ham Rabah og kutt på hans far sa til sin far : Da Joseph sa til sin far Aaopt, så jeg en ti en planet og solen og månen så jeg dem bøye seg ( Yusuf : 4 ). De lærde sa : Denne visjonen ble oppnådd etter førti år , da Gud gjenforente Joseph sine foreldre og hans brødre, elleve , og tilbad all sin hilsen og ærbødighet mens Koranen kuttet historien hans . Han sier : foreldrene sine på tronen og falt nedlagt og sa, far, denne tolkningen av visjonen min kan gjøre det virkelig til at min Herre har bedre meg da det førte meg ut av fengselet og kom til deg fra beduinen etter det med flyttbar djevel mellom meg og mine brødre, min herre hyggelig hva han vil, han er den vitende, den vise ( Yusuf : 100 ). Hvis denne visjonen om Joseph, en ung gutt på syv år, har blitt oppnådd i Egypt bokstavelig talt , satte Joseph seg på tronen, bøyde foreldrene og brødrene hans og bøyde seg og bemerker at visjonen om Josef er visjoner som du ikke trenger å uttrykke , men også fall ble sett , og det er viktig her at tolkningen av visjonen forsinket førti år, noe som ble vist i et intervju med persen Salman sa : ~ blant synet til Josef og dets uttrykk i førti år, ~ sa Ibn Hajar etter ham. . Fortellerne til al-Tabari , al-Hakim og al-Bayhaqi med en gyldig kjede av fortellere (1). Andre guide : Også i historien om Joseph , etter at han kom inn i fengselet , så kongen en visjon skremte ham og spurte Aoolha ham når vitenskapsmenn og staten rundt ham og holdt møter E og sa til dem : ~ Kongen sa , Jeg ser syv fete kyr han ville spise syv magre og syv Snblatt Khader. Og den siste, skorpete, O offentlig, vær så snill å gi meg beskjed om visjonen min, hvis du skal se visjonen uttrykke (43). ( De sa pipedrømmer, og vi tolker ikke drømmer i to verdener. ~(44) ( Joseph 44 43) Sannheten er at svaret på disse ligner svaret fra noen av publikum som ikke nøler med å svare på uttrykk for visjoner. De sier: for eksempel : død, lenge, livet , og rop lo og dette kan være å si til Gud uten kunnskap , eller finne dem slik fotnote Badan det svaret da det ba dem slått til høyre og venstre for å rømme, eller i jakten på hvem som sendte ham Spørsmål . Hva angår Josef mens han var på tvers av synet, svarte og velg tidstale han var syv år vanskeligere å dyrke det som høstet Vdhiroh pigg i bare litt av det du spiser) 47 () tm kom etter at syv hard eat det du bare ga dem litt enn Thsnon () 4 8 ( ( Yusuf : 47 – 48 ) . Joseph , minnet T om at synet vil bli oppnådd innen en periode på femten år , drøm som er glad for å føre Josef til dem om fjorten år med å si kongen av syv tykke kyr , og syv kuer lener seg , og lærde sa : Josefs ord : ) tm kommer etter et år hvor Agat-folk og det Aasron ( ( Yusuf : 49 ) ikke viste ham synet , men det er det Gud lærte Yusuf og godt uttrykk (2). Tredje guide : Anas bin Malik, må Allah være fornøyd med ham at sendebud av Allahs fred være med ham ble inngått den eller jenta er haram Milhan , Vttamh , og moren er forbudt under stille tilbedelse og gikk inn på Allahs sendebud fred være med ham dag Votamth og satte seg deretter Tvla hode – noen inspisere hva det dreper lus – Vnam Allahs sendebud fred være med ham og våknet så latter , sa hun : Jeg sa : hva Idgk O Allahs sendebud? Han sa : ~ Folk fra min nasjon, tilbød inntrengere i Guds navn som kjører Thbj dette havet . Og Thbj havet enhver tur tilbake o r midten – kongene på familien eller som konger på familien , ~ sa : sa : Jeg sa : O Allahs Gud, be til Gud om å få meg en av dem, han kalte henne, og deretter sette hodet og han sov, og da våknet ler, sa hun : jeg sa : hva Idgk O Allahs Gud, sa : ~ folk fra min nasjon, tilbys for moro skyld av inntrengerne Alte Gud, ~ han sa i første, hun sa : jeg sa : O Guds sendebud , be til Gud som gjør meg til dem, sa : du er fra de to første ~ , Frckpt eller haram-jenta Milhan havet på tidspunktet for Sid Vsrat for Daptha da jeg kom ut av havet Vhlkt . avtalt ord fra en muslim (3). etter å ha søkt langvarig i denne historien fant at visjonen om tiden var etter farvel Hajj, og forekomsten av synet var på tiden til Othman bin Affan, så de installerte havet etter hverandre Othman, på vei til Kypros Vsrat for Daptha Kathy og begravet der, og det var som en stein sønn sa i åpne året tjue – åtte . tiden er mellom visjonen og uttrykket atten år, Gud jeg kjenner . Legg merke til denne tiden mellom synets forekomst og uttrykksavstand . så fortell meg at du tror den som ber om en visjon Vtakbrh så uttrykket hennes, og så overrasket ham etter en periode på s. En natt sier han til deg : Jeg sa : slik og slik vil skje, og nå en måned, to måneder, eller et år vil gå, og det er ikke oppfylt som om hans tilstand er : Du tar feil ! ! ! Ja . . Linjen kommer fra krysset, men synet kan bli forsinket. ”Og hvis tingen er nevnt, sier jeg her : Forsøket på krysset for å sette en tid for tidspunktet for visjonens forekomst må undersøkes og sinnets arbeid og tretthet, det som er behov for en tid å komme, men visjonæren kan noen ganger insistere på å spørre om tid, så hvis jeg fortalte ham og jeg fortalte ham : Gud kjenner til og med fra deg selv forlegenheten av feil, bli overrasket over Antqsk sier : han fortalte meg overfarten og fikk ikke vel , og noen av dem håner ved å si : hva har det over . Etter denne presentasjonen sier jeg : Hvem har rett i din mening? ________________________________________ (1 ) Se : Fath al – Bari Ibn Hajar – op – ( 12/377 ). (2 ) Abu Bakr algeriske : Acer ‘s store tolkninger av ordene i den Høyeste og Bhamch River God Acer eksegese, jeg fire / 1420 av – , bibliotek- og informasjonsvitenskap og styring . ( S. 578 ). (3 ) Narrated ved Bukhari i boken av åpenbaring uttrykk dør i løpet av dagen på to steder (11 /72 ) , (391/12 ) – op – og fortalt av Muslim, som i den kjernefysiske (13 /58 ) i den bok av emiratets dør Han foretrakk invasjonen til sjøs – forrige referanse -. ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Alvorlig . Og hvis den er tjueen, indikerer det godhet, lettelse og glede . Og hvis han hørte torden i en drøm, og visjonen var ni dager i mai, tydet det på at de edle sammen med duen døde, og døden skjedde i tyrkerne og på samme måte hos sauene, og det ville komme mye regn , og det beste av frukthagene florerte . Hvis det er i midten ti, oppstår alvorlige sykdommer . Hvis torden høres i en drøm, og visjonen er i juni, opptil ti dager fra den, indikerer den at lærde dør og den mest hederlige i Egypt, prisene er billige, pengene vokser og land og sjø fiske øker . Og hvis torden høres og synet er i juli til seks dager etter det, vil regnet skje i desember måned, og plantingen vil vokse frem og vokse, og det store folket i romerne vil dø, og prisen faller i Jemen, og krig faller i persernes land, og det er ondskap i Egyptens land på siden av kongen, og de faller i fangenskap hos barn, og en konge kommer fra øst for å føre dem som fanger til sin land . Og hvis torden er på slutten eller syv gjenstår av den, så indikerer den sikkerhet i hele landet, og prisen er billig i Basra og Abessinia, og landet er svart til Eufrats svarte , og noen frukter som palme og bananer får plager, og hvete florerer . Og hvis folk på slutten av året er redde for å drepe kongen sin . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i august måned, er det et godt tegn for folket i Levant og folket i Gorgan og Aserbajdsjan. Gresshoppene er redusert, og kongen av Khazarene og kongen av Gog og Magog vil dø, og kampene faller mellom dem . Og hvis det er torden på slutten av det, vil det være fruktbart i Egypt og dets overfylte land, og prisene er billige i det etter ujevnhet, høye priser og død . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i september måned i de andre dagene av det, vil regnet være mye, og tørke oppstår ved begynnelsen av året og fruktbar på slutten, og gresshoppene vil være i landet Kufa og Tabahs i Basra, og folk faller i stor sult, og muslimer åpner festninger, og mellom romerne og tyrkerne kjemper i lang tid, gjødsler lurene og mottar frukt og korn . Og hvis det var på den tiende, indikerte det mangelen på regn det året i Maghreb, og Gud den Allmektige vet best og hans fravær er klokere .. Og hvis det er tjuenuen indikerer det godhet, lettelse og glede . Og hvis han hørte torden i en drøm, og synet var i ni dager i mai, antydet det at de edle med duen døde, og døden skjedde i tyrkerne og på samme måte hos sauene, og det ville komme mye regn og frukthagenes gode . Hvis det er i midten ti, oppstår alvorlige sykdommer . Hvis torden høres i en drøm, og visjonen er i juni, opptil ti dager fra den, indikerer den at lærde dør og den mest hederlige i Egypt, prisene er billige, penger vokser og land og sjø fiske øker . Og hvis torden høres og synet er i juli til seks dager etter det, vil regnet skje i desember måned, og plantingen vil vokse frem og vokse, og det store folket i romerne vil dø, og prisen faller i Jemen, og krig faller i persernes land, og det er ondt i Egyptens land på siden av kongen, og de faller i fangenskap hos barn, og en konge kommer fra øst for å føre dem til sitt land som fanger . Og hvis torden er på slutten, eller syv gjenstår av den, så indikerer den sikkerhet i hele landet, og prisen er billig i Basra-landet og Abessinia, og landet er svertet til svarte av Eufrat , og noen frukter som palme og bananer får plager, og hvete florerer . Og hvis folk på slutten av året er redde for å drepe kongen sin . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i august måned, er det et godt tegn for folket i Levant og folket i Gorgan og Aserbajdsjan. Gresshoppene reduseres, og kazaren av kazarene og kongen av Gog og Magog vil dø, og kampene faller mellom dem . Og hvis det er torden ved slutten av det, vil det være fruktbart i Egypt, og dets flom i Nilen og prisene er billige i det etter ujevnhet, høye priser og død . Hvis torden høres i en drøm, og synet er i september måned i de andre dagene av den, vil regnet være mye, og det vil være tørke i begynnelsen av året og fruktbart på slutten, og gresshoppene vil være i landet Kufa og Tabahs i Basra, og folk faller i stor sult, og muslimer åpner festninger, og mellom romerne og tyrkerne kjemper i lang tid, gjødsler lurene og mottar frukt og korn . Og hvis det var på den tiende, indikerer det mangelen på regn det året i Marokko, og Gud den allmektige vet best, og hans fravær er klokere ….

…Og den som ser at han skriver med en penn mens han er min mor, det er ikke noe godt i det, og det kan indikere hans nært forestående død ….

…Hennes hånd tørket opp i Manan 88 – på myndighet av Hashan bin Hassan på myndighet av Wasel Mawla Abi Ayyainah, på myndighet av Musa bin Ubaidah, på autoritet fra Safiya bint Shaybah, som sa : Jeg var med Aisha – må Gud vær fornøyd med henne – og en kvinne kom til henne med hånden, og han fikk kvinner til å forbanne henne, og hun sa : Jeg kom til deg, bortsett fra min hånd. Min far var en tålmodig mann, og jeg så i en drøm menn som menstruerte med vanningskar som vannet den som kom til dem, og jeg så faren min, sa jeg : Hvor er min mor? Han sa : Se, så så jeg, og hvis moren min ikke hadde noe annet enn et stykke fille, sa han : Hun ga aldri veldedighet bortsett fra med fille og fett fra en ku de slaktet, fordi det fettet smeltet og myknet opp med det , og hun sa og tørste, hun sa : Så jeg tok et kar med vann og vannet det, og jeg kalte ovenfra : Den som ga det å drikke, Gud vil tørke sin hånd. Så min hånd ble som du ser…

…Gjør min dyktighet i å tolke familiens visjoner og drømmer meg representativ? Det er en mann eller kvinne som leser i vitenskapen om tolkning av visjoner og drømmer, og hans kjærlighet til denne vitenskapen utvikler seg for å prøve å tolke drømmene sine, og dette kan utvikle seg for tolkning for de rundt ham, spesielt for de som er nær ham, og han kan lykkes med å tolke noen eller mange av dem, i henhold til sin oppfinnsomhet, besittelse og kultur . En jente kan lykkes når hun hører flere visjoner fra moren, og hvor symbolet på regn gjentas, og dette er for eksempel, men ikke begrenset til, å vite hva som er riktig for å bestemme betydningen av å se moren sin spesielt, og dette er mulig, men spørsmålet mitt er : Vil hun lykkes når hun sitter foran mange kvinner og kan Kjenner hun ikke dem til å kjenne betydningen av selve symbolet og forventer at det får passende betydning for alle som spør henne? En av dem kan lykkes med å uttrykke å se sin kollega en gang analogt, for eksempel om uttrykk for en visjon som noen dyktige innen denne kunsten gjør, men han vil ikke være i stand til å uttrykke lignende visjoner til andre enn sin venn. På grunn av forskjellen mellom vennen sin og andre spørgere, og dette ligner veldig på noen som gir sønnen medisin for å avlaste varmen, men han er ikke i stand til og kan til og med bli ansett som gjerningsmann hvis han delte ut en annen medisin til ham i en annen sykdom, saken er veldig alvorlig, da visjonene ikke måles mot hverandre i uttrykk og her Vanskelighetsgrad; Derfor er ikke kriteriet i oppfinnsomheten til så og så, hans suksess i tolkning er ikke bare for familien og familien, men standarden er bredere og mer omfattende enn dette, og så sa jeg det jeg sa tidligere. Den som ønsker å være en vellykket uttrykker, han må øve, og dette er i uttrykk for visjoner for mange prøver uten dyp kunnskap om dem, og rytmen til visjonen i henhold til den riktige tiltenkte betydningen, og beskriver den i henhold til størrelsen på eieren . En persons suksess med å uttrykke visjonene til sine kolleger, og suksessen til en person med å uttrykke familiens visjoner er ikke tilstrekkelig til å gi ham tittelen [ uttrykksfull ] , og det som fra tid til annen presenteres om dette emnet historier for noen i deres suksess i uttrykk for visjoner eller drømmer om familie eller venner faller inn under denne delen, vær oppmerksom. For den forskjellen…

…Og den som ser at han berører sikkerheten min, det vil skje, og han kan bli underholdt ….

…Abu Sa’eed sa at predikanten en dag kom en kvinne til krysset Ahwani, hun sa til ham : Jeg så som om mannen min ga meg Nrjdzisa og ga Dharta Asa sa, og klamrer seg for å skille deg. Bdhartk hørte ordene til dikteren : ikke for Nargis-tiden … men pakt til Las…

…Sjelden, og med en relatert overføringskjede til Salim bin Issa, sa han at jeg gikk inn i Hamza bin Habib Al-Zayyat, måtte Gud være fornøyd med ham, og fant ham rulle kinnene på bakken og gråt, så han sa, Gud velsigne du, hva er dette gråt. Bare de som jobbet med Koranen kom inn, så jeg kom tilbake til gråt, så han sang i mitt navn. Hvor er Hamzah Ibn Habib al-Zayyat, så jeg sa til deg, be til Gud? Så innledet en konge meg, og han sa: ~Si til Gud, Gud velsigne deg.~ Så hvis jeg er i en talerstol med hvite perler og en telt av rød safir og en telt med grønn akvamarin, og det ble sagt, skulle jeg være tynnere og lese, så jeg dro, og han sa til meg, jeg resiterer Surat al- An’am, så jeg leste og jeg vet ikke hvem jeg skal lese før jeg nådde toppen av seksti vers, og han er erobreren over sine tjenere. Les og les normene til de nådde slutten av dem, så jeg gikk til nedstøtelse, så han sa: ~Bare gå, ikke kast ned, o Hamzah.~ Den som leste deg denne lesingen, sa jeg Suleiman sa sannheten om hvem som resiterer Suleiman. Jeg sa Yahya sa Yahya sa: Den som resiterer Yahya, sa jeg til Abu Abd al-Rahman. Abdul Rahman s Fetteren til profeten din, Ali bin Abi Talib, sa: “Den som leser for meg, så jeg sa profeten din, må Guds bønner og fred være over ham, sa sannheten om min profet. Den som resiterer profeten min, jeg sa Gabriel, fred være med ham, han sa den som resiterer Gabriel, og han holdt stille og sa: Hamza, si deg, så jeg sa at det ikke er bedre for meg å si at han sa at du er, så jeg sa deg Han sa: “Du har hatt rett, Hamzah, og Koranens sannhet, for å hedre Koranens folk, spesielt siden de handlet med Koranen, O Hamza, Koranen. Mine ord om at jeg aldri har elsket noen som min kjærlighet til Koranen, kommer nær meg, Hamzah. Over deg og uten deg, og den som leser Koranen slik jeg har lest, vil ingen andre enn meg svare, og hva jeg har skjult for deg med meg eller mer, så jeg kjenner dine følgesvenner av hva som var min kjærlighet til folk i Koranen. De er de rettferdige menneskene, Hamza, min herlighet og min majestet. Så sa han, o Hamzah, hvor er Koranens tilsynsmenn? Jeg sa, Herre, det er deres bevaring. Han sa at de er det, men jeg vil være for dem til de kaster meg til oppstandelsens dag. Hvis de møter meg, reiser jeg dem med hvert vers, en grad. Klandrer du meg for å gråte og suge ansiktet mitt i skitten ….

…Og den som ser at han sier til en krysning som kommer fra nesen min, så er det forekomsten av penger, og hvis han sier at de kom ut, vil pengene gå. Det har blitt presentert i indeksen at den som mener et uttrykk tar hensyn til uttrykket i det han mener så vel som krysset ….

…Opplev halsen min Å se denne sykdommen i en drøm indikerer at du blir syk litt og vil få problemer i nær fremtid . Og hvis du ser andre syke med det, betyr det at du vil bli opprørt av de mange forespørslene om hjelp og donasjon til andre ….

…Vin : Opprinnelig er forbudte penger uten motgang. Hvis noen ser at han drikker vin, vil han lide mye synd og rikdom, for den allmektige sier : “De spør deg om alkohol og tilretteleggeren, sier det er en stor synd i dem, og det er en større fordel med dem . ” Og den som ser at det å drikke det har ingen som kan bestride det, for det vil ramme forbudte penger, og de sa, snarere er penger tillatt . Hvis han drikker det og han har noen til å bestride det, vil han bestride ham med hensyn til tale og krangel like mye . Hvis han ser at han slo en elv med vin, plager han oppvigling i sin verden . Det kom inn i oppvigling like mye som han fikk fra ham . Noen av tolkene sa : Overdreven drikking av vin i synet er ikke bare dårlig, og hvis en person ser at han er blant en stor mengde som smaker vin, er det dårlig, fordi overflod av drikking blir fulgt av fyll og fyll i det er årsaken til opprør, motstand og kamp . Al-Khamr sa til de som ønsket ekteskap og ekteskap på grunn av blanding . Og det ble fortalt at en mann så ut som om han var svart i ansiktet med barbert hode som drakk vin, så fortalte han synet hans på en kryssing og sa : Når det gjelder svart i ansiktet, er du overhånd over ditt folk, og når det gjelder når du barberer hodet, forlater folket ditt deg og ordren din er borte, og når det gjelder å drikke vin, har du en kvinne . En mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som i mine hender var det to kar, hvorav den ene var vin og den andre hadde melk . Han sa : Melk er rettferdighet, og vin er isolert, og snart ble han isolert og han var guvernør . Og han drakk vin til guvernøren, som var isolert, og han delte ut daddelvin med mistenksomhet, og han drakk daddelvin . De var forskjellige i å drikke vin blandet med vann, og det ble sagt at han mottar penger, hvorav noen er tillatt og noe av det forbudt, og det ble sagt at han tar penger i selskap, og det ble sagt at han tar penger fra en kvinne og faller i oppvigling . Og sukker uten drikke er frykt og redsel . For den allmektige Gud sier : ~Og du vil se folket beruset, men de er ikke fulle .~ Og fyll av drikke er penger, ondskap og makt som den visjonære oppnår . Og sukker fra å drikke er en trygghet, fordi en full person ikke får panikk fra noe . Hvis han så at han var full og rev klærne . For han er et menneske hvis hans verden utvides, og han ikke tåler velsignelser, og han behersker ikke seg selv . Og den som drikker alkohol og blir full av det, han vil tjene forbudte penger, og han vil tjene på de pengene like mye som mengden sukker fra dem . Det ble sagt at fyll er dårlig for menn og kvinner, og det er at det indikerer mye uvitenhet, og han så en mann som om han var en verge, og han red i sitt arbeid med et folk, og når han ville forlate, fant han dem alle berusede, så han kunne ikke hjelpe noen av dem, og hver ble igjen på fylla . Han fortalte det til Ibn Sirin, så han sa : De finansierer og dispenserer med deg og svarer deg ikke og følger deg ikke ….

Prest : En mann som har forfengelighet og forfengelighet ….

Og den som ser at skipet får vann vanskelig, bekymringen der det er vanskelig å komme seg ut ….

Hvis han ser at han skal gifte seg, så er han trygg, så blander han seg med en hyklerisk ond mann, og han får bot for penger

…Og han fortalte at Abdullah sa: O Guds sendebud, jeg så i en drøm at denne fingeren dryppet fett, og denne dryppet av honning, og jeg slikket dem. Så Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa : Du leste de to bøkene . Honning for religionens folk er koranens søthet og resitasjon og rettferdighetens gjerninger, og for folket i denne verdenen en ødeleggelse uten tretthet. Snarere sa vi at honning indikerer Koranen fordi Gud den Allmektige beskrev dem begge som helbredende, så han sa i biene: “En drink i forskjellige farger kommer ut fra magen deres der det finnes en kur mot mennesker. ” Og han sa i Koranen: “ Å, du. Folk har kommet til deg en preken fra Herren din og en kur for det som er i brystene, ~ verset ….

…I paradiset, dets skattkammer, torg, palasser, elver og frukt, fortalte predikanten Al-Walid bin Ahmed, han sa Ibn Abi Hatim fortalte oss, han sa Muhammad bin Yahya al-Wasiti fortalte oss, han sa Muhammad bin al-Hussein al-Barjalani fortalte oss, han sa Bishr bin Omar al-Zahrani Abu Muhammad fortalte oss, han sa Hammad bin Zaid fortalte oss, på myndighet av Hisham Bin Hassan, på autoritet fra Hafsa bint Rashid, sa : Marwan al-Mahlami var vår nabo, og han var et flittig monster, så han døde, så jeg fant ham som en veldig sterk mann, så jeg så ham som han så den sovende, så jeg sa, Abu Abdullah, hva gjorde din Herre til deg? Han førte meg til himmelen. Hun sa : Jeg sa, hva så? Han sa, så hevet seg til høyrehåndene, hun sa : Jeg sa, hva da? Han sa, så reiste du det til de nærmeste. Jeg sa: Hvem har du sett fra brødrene dine? Han sa: Jeg så Al-Hassan, Ibn Sirin og Maimouna . Hammad sa, Hisham bin Hassan sa, Umm Abdullah snakket til meg, og det var valget mellom kvinnene i Basra. Hun sa at jeg så i søvne som om jeg kom inn i et godt hus, så gikk jeg inn i en hage, og jeg så av godheten sin hva Gud ville, så hvis jeg er en mann som lener seg på en seng av gull og rundt den og er i deres rakte Al-Akarib, sa hun: ~Jeg er overrasket over hva jeg ser så bra som han kom, og han ble fortalt om dette?~ Han sa dette, Marwan Al-Mahlami kom og satte seg på sengen sin, sa hun, så jeg våknet av søvnen min, så hvis begravelsen til Marwan hadde gått for meg den timen . Abu Al-Hussein Abdel-Wahhab bin Jaafar Al-Midani fortalte oss i Damaskus, han sa Ali bin Ahmed Al-Bazar fortalte oss, han sa: Jeg hørte Ibrahim bin Al-Sirri Al-Mughalis si : Jeg hørte faren min si : Jeg var i moskeen min en dag alene etter at vi ba om ettermiddagen, og jeg hadde satt en vannkegle for å kjøle den ned til frokosten min i nisjeen til moskeen. Så øynene mine sovnet, og jeg så som om en gruppe poppel al-Ain hadde kommet inn i moskeen og klappet i hendene, så jeg sa til en av dem : Hvem er du? Hun sa til Thabit al-Banani, så jeg sa til den andre : Og du? Hun sa til Abd al-Rahman bin Zaid, og jeg sa til den andre : Og du sa til terskelen, og jeg sa til den andre : Og du? Hun sa til Farqad, til du forble en, så jeg sa : Hvem er du for? Og hun sa til de som ikke kjøler vannet, for å bryte hans fort . Så jeg fortalte henne, hvis jeg var ærlig, så la kjeglen komme, og kjeglen snudde seg og falt fra alkoven, og jeg la merke til fra min drøm om å bryte kjeglen ….

Mine Å se gruver i en drøm antyder at fienden din vil søke å ødelegge deg ved å spre dine tidligere skandaler . Hvis du sto ved siden av en gruve i en drøm, forutsier dette at du vil gjennomføre en mislykket tur . Hvis du drømmer om at du leter etter en gruve, forutsier dette at du vil delta i en mislykket, miste handel ….

…Som avslutning på denne boken og som svar på manges ønske, er dette eksempler på hva jeg uttrykte fra mine visjoner : Mange ønsker kom og ba meg om å nevne noen av de visjonene jeg uttrykte, og så ble de oppfylt, og jeg vil gjerne her for ikke å skuffe dem som har disse forespørslene, men jeg vil også avklare noe som jeg er opptatt av hemmeligheter. Derfor vil jeg ikke nevne navnene på de visjonære, og heller ikke nevne visjonene der det kan være veldig spesielle ting, for eksempel, og jeg beklager på forhånd alle som leser dette emnet og motsatte seg det blant visjonærene selv . 1 / En spørsmålsspørsmål sa at tanten hennes ser at hun har gyldne armbånd på seg, og trakasserte henne, så jeg sa til henne : Hvis du tror på synet ditt, kan det være en enkel infeksjon i luftrøret, og det vil gro med Guds hjelp . Og hun sa: Ære være Gud, jeg har virkelig trakeitt, må Gud belønne deg . 2 / En innringer sa at jeg ser en mann jeg kjenner banker på døren . Så jeg sa: Hva heter han? Muhammad Al-Wahaibi sa, jeg sa at hvis Gud vil, vil han få en sønn, så han sa: Jeg har hatt Guds nåde. Jeg sa : Jeg kalte ham Muhammad? Han sa ja, så takker jeg Gud . 3 / En av spørsmålene fortalte meg at jeg ser at jeg jakter geiter eller ender, så jeg sa, hvis Gud vil, hun vil foreslå en god jente, og faren hennes vil være en muezzin. Han forteller meg senere, da jeg ønsket å delta, gikk jeg og fant en mann som ringte til bønn i nabolaget moskeen der jenta bor, så han er datterens far . 4 / En spørsmålsspørsmål sa til meg at jeg så at jeg ville betale en stol til kong Fahd – må Gud velsigne livet hans – så jeg sa at du ville bli ansatt med en jobb med slik lønn, sier hun, og fra neste dag ble hun ansatt for litt mindre, og hun trodde ikke at hun ville bli ansatt . 5 / En lege fortalte meg : Mannen min ser at han aldri kommer ut under bilen sin . Jeg sa, skal du reise? Hun sa ja . Så jeg sa, lovet være Gud, for sikkerhet, men jeg håper å sjekke bilen nedenfra, spesielt kolonnen som svinger under bilen, og jeg visste ikke navnet hennes, og hun fortalte meg senere, mannen min gikk i bilen og fant en feil på stedet du oppga for oss . 6 / En kvinne sa: Jeg ser at jeg klippet håret til en ung datter av meg, og håret hennes når hoften, så jeg sa: Er du en av dem som omskjærer jenter? Hun sa: ~Ja, så jeg sa, gjør Sunnah i omskjæring, og ikke reduser den mer enn den angitte grensen .~ 7 / En far ringte Ali og sa at sønnen hans ser at ryggmolen hans gjør vondt, så jeg sa at sønnen din lider under grusomheten fra naturfaglæreren, så kan jeg spørre ham, og han svarte ja, så jeg sa : Pris være for Gud, se læreren, og det gjorde han . 8 / En mann fortalte meg : Jeg ser at jeg går opp på taket i huset, og jeg ser en stige, og jeg går opp . Jeg fortalte ham at noen etterforsker og spør om deg, og kanskje du henvendte deg til datteren hans, og da jeg så ham etter en stund, fortalte han meg at det jeg nevnte om ham har skjedd . 9 / En kvinne sa at jeg så at jeg ammet en gutt, og mengden melk kom kraftig ut av brystene mine og traff veggen . Så jeg sa at jeg tror du har et problem med hormonet melk, og du vil bli frisk og bli gravid, hvis Gud vil . Hun sa er det du sier, takk Gud . 10 / En mann fortalte meg at jeg ser søsteren min, og jeg ser solen stige opp fra solnedgang . Jeg sa, jeg lovet henne og jeg forlot henne, så jeg vil oppfylle det jeg lovet henne . Han sa, jeg lovet henne å utføre Umrah, og jeg kunne ikke . 11 / En kvinne sa at jeg ser at jeg slakter en sau . Så jeg sa at det er et løfte du ikke oppfylte, så gjør det . Og hun sa ja . 12 / En kvinne sa at jeg ser at jeg ser på Kaaba og den blir ødelagt . Jeg sa: ‘Du er i et vestlig land, og du tenker alltid å forlate det, men det gjør du ikke . Hun sa er det du sier av Gud . 13 / En mann ringte og sa at jeg ser at jeg jakter på en gratis fugl, og jeg fikk en kjær kamel, og jeg gikk opp et fjell og fant folk som tilbød seg å kjøpe fuglen, så jeg sa at den ikke var til salgs, og han nevnte resten av visjonen . Så jeg sa at du forfølger og praktiserer jakt? Og du er broren til en av prinsene, og du har levert et landtilskudd, og saken vil komme ut til deg, og så vil noen tilby deg å kjøpe det, så tenk nøye før du selger . Han sa: “Jeg elsker å jakte, og jeg går ut til ham og følger tiden for trekk av fugler. Jeg sendte en av prinsene en forespørsel om landtilskudd og gikk ikke ut før nå . ” Så jeg sa: Gud være ! 14 / En av innringerne så en kvinne komme til henne, og hun nevnte navnet hennes . 15 / En mann ringte meg og sa at jeg så Gabriel, må Gud velsigne ham og gi ham fred, flygende . Så jeg sa: ~Jobber du i en jobb relatert til luftfart?~ Han sa, ~Ja, jeg studerer flyging,~ så jeg sa at jeg var ferdig med 600 flyvetimer, og du hadde halvparten igjen, så han nevnte et nummer veldig snart, priset være Gud . 16 / Kontinuerlig: Hun sa at jeg ser at jeg tar to hvite og svarte strenger ut av munnen min, så jeg sa til henne : Noen ganger kommer du fra Satan med en viss besettelse, og tviler på religion, så frykt Gud . Og hun sa, av Gud, at noen ganger overvåker jeg superovertalene i tillegg til de obligatoriske bønnene, men noen ganger håper jeg og lar alt stå til bønn …. så be for henne at Gud bekrefter dem om religionen 17 / En mann sa : Min avdøde far kom til meg og sa til meg : Ikke ødelegg moskefyrene, så jeg sa : Ja, jeg sa : Ikke gjør dette, det er ikke tillatt . 18 / En mann sa til meg : Jeg ser at jeg omgir og ikke er fullstendig . Jeg sa : Du har tenkt å formere deg og ikke gjøre det? Han sa : Ja . 19 / En spørsmålsspiller ringte og sa : Jeg ser at jeg beveger meg og tankene mine er ikke med meg !! Jeg sa : Du kjenner en mann som tenkte men manipulerte deg , så vær forsiktig , og hun sa : Det er det du sier , og må Gud belønne deg godt , og her er fordelen med å advare om den dårlige betydningen i noen visjoner , og dens innvirkning på eierens liv . 20 / En mann sa : Jeg ser at jeg spiser ris og det er de som stjeler !! Så jeg sa til ham : Dette er prosjektet ditt, og du forteller ideen om en uærlig mann . Han sa : Ja , det du sa skjedde . 21 / mann kontakte programmet og fortalte meg : Jeg så solen og månen i jorden, og dette var før den hellige måneden Ramadan , i 1428 av , sa jeg til ham : Dette er en forskjell mellom folk av visjon , og folket i betraktning i å bestemme oppføring av måneden , var det jeg fikk noen av krangling mellom de to partene ! 22 / En mann sa til meg : Jeg så at jeg tok skroget ut av munnen uten smerter , så jeg sa : Dette er et barn som irriterer deg , og han sa : Ja, altså . 23 / En kvinne sa : Jeg ser en slange i munnen på en rose , så jeg sa : Mannen din lover deg og lykkes , og du ber for ham? Hun sa : Ja , det er det jeg sa , så jeg advarte henne og fryktet Gud ….

Sharabi hans visjon i en drøm indikerer tro, monoteisme og synders omvendelse . Se også Bullous ….

Og den som ser at han har blitt en astrolog, så nærmer han seg en konge med løgner, løgn og løgn, og det ble sagt at visningen til astrologen tolkes av en løgnmann som ikke takker Guds velsignelse over ham ….

…Hvis du i din drøm hører en av nattesangene som elskere vanligvis synger under venninnene sine, vil du høre gode nyheter fra fraværende venner, og forventningene dine vil ikke skuffe deg . Hvis du er den som synger under kjærestens vindu, vil fremtiden din være full av glade ting ….

…Og den som ser at han har et sverd fra en okse eller kuler, så indikerer han at det er en fordel fra en kvinne med stor skjebne. )…

…Slime : I slam og gjørme er det ikke noe godt i alt det . Hvis han ser at en pasient hvis sykdom har vart, med mindre han ser at han er ute av ham, for han er ute av sykdommen og hans bedring, og pasienten er ikke hvis han går i den eller smelter i den, så går han inn i oppvigling, trengsel og nød, eller fengsel, og en herskeres hånd, hvis han blir frelst fra ham i søvnen eller overgir klær og kropp Fra ham i den gjørmen, var han trygg fra det som skjedde med hensyn til synd i gjeld og skade i denne verden, ellers vil det være så mye som han har lidd . Jo mer det løsner gjørme eller utvider bunnen, jo vanskeligere og vanskeligere er det i bevisene . Jo mer duften blir ødelagt og blir svart, jo mer indikerer den at den er forbudt, og jo større antall synder og dårlige intensjoner . På samme måte er det ikke noe godt i det å elte leiren og slå den med melk, fordi den er indikativ for strid og strid, til melken tørker opp eller blir til skitt, og returnerer deretter penger som han mottar fra etter motgang, villfarelse, strid og lidelse ….

…Når det gjelder avføring : det ble sagt at det er urettferdighet, og det ble sagt at det er bevis på lettelse, og den som ser at det er nytt, hans sorg er borte . Hvis han har penger, må han betale zakat på pengene sine . Og hvis han ser at han har gytt mye avføring og var på reise, reiser han ikke og veien er avskåret . Å spise en jomfru : å fange den og få den, er forbudte penger med anger . Kanskje det var en tale han angret på grådighet, og den som tok opp begivenheten var statisk, han brukte noen av pengene sine på velvære . Og hvis han spurte, brukte han generelt pengene sine . Hvis stedet for arrangementet er kjent, som for eksempel ablusjon, er utgiften hans kjent av hans ønske . Hvis det er ukjent, bruker han ulovlige penger på noe han ikke vet at han verken blir belønnet for eller takk for, og alt dette er med en sjels godhet . Uansett hva som kommer ut av magen til mennesker og dyr fra arven, er det penger, men deres analyse og forbud, så mye som det lukter, skittent, og folk skader dem, med mindre det er noe veldig kjært fra jomfrudommen til mennesker som er nesten gjørme, det er de eller frykt for autoritet . Hvis han introduserer en nyere umoralsk klær, og hvis han introduserer ham for buksene, blir han sint på kona og sparer medgift på henne, og hvis han ser at han har skapt et sted og dekket ham med skitt, så han dekker penger . Det siste om seg selv falt i synd . Hvis han forårsaket en langvarig sykdom i sengen sin, fordi han bare gjør det mens han er våken, og den som ikke er i stand til å reise seg, og denne visjonen indikerer også mannens avgang fra sin kone . Og det ble sagt at den som så at han spiste brød med en unnskyldning, antydet at han spiste brød med honning mens han var våken, og det ble sagt at det er i strid med Sunnah . Hvis han utrettet utilsiktet, så bær den i hånden, for han er velsignet med en pose med forbudte dinarer i henhold til mengden ekskrementer, og den som ser det som om det skjer i forbipasserende markeder eller i badene og menighetene, indikerer at Guds vrede mot ham og englene, og han mottar en stor skandale, et stort tap og fremveksten av det mennesket skjuler, og det indikerer også en mangel presentert for den visjonære . Hvis det forekommer i en søppelkasse eller på sjøen, eller på et sted som ikke benekter det, er det bevis på godhet og fjerning av bekymring og smerte . Hvis han ser ut som om en kjent person kaster ham med noe av folks møkk, indikerer det fiendtlighet, uenighet og urettferdighet, og han vil bli utsatt for noen som kastet ham med den, og en stor skade . Og det store antallet mennesker avskum indikerer også en hindring for bevegelsene, og etterspørselen etter mange skader . Smudging er menneskelig parestesi, sykdom eller frykt . Det er også et godt tegn på hans stygge gjerninger, og vi har testet at dette er av det de drar nytte av . Når det gjelder ulykken : det er en tale som inneholder ydmykelse, så den som er elendig, blir plaget av nød, og hvis den er blant folket, vil den falle i vanære . Og den som ser det som om noen andre har gått ut mens han snuser, så vil han passere det . Den som ser det som om han er i bønn og en vind ikke stinker fra ham, han søker et behov, og kaller Gud for lettelse, og snakker ord som inneholder ydmykelse, og den saken blir vanskelig for ham ….

…På autoritet fra Abu Bakr bin Abdullah bin Abi Al-Jahm, på autoritet fra faren på myndighet av bestefaren, sa han : Jeg hørte Abu Talib snakke på autoritet fra Abd al-Muttalib sa : Mens jeg sov i steinen, jeg så en visjon som slo meg, og jeg var livredd for den, så jeg kom til Quraish-presten på slutten av stikket og stikkontakten min traff skuldrene mine, så da jeg så på, visste jeg i ansiktet mitt forandringen , og jeg er på den tiden herre over min nasjon , og hun sa : Vår herre Mabal har kommet til oss med en endring av farge. Har du sett noe fra tidens to hendelser? Så jeg sa : Ja , og ingen snakket med henne før han kysset hennes høyre hånd og deretter la hånden på moren til hodet på henne og nevnte hans behov, og jeg gjorde det ikke fordi jeg var en stor nasjonalist , så jeg satt og sa : Jeg så i kveld mens jeg sov i steinen, som om et tre hadde vokst, hodet hadde nådd himmelen og traff de lyse grenene. Og Magrib og jeg så ikke noe blomstrende lys fra det var sytti ganger større enn lyset fra solen, og jeg så araber og ikke-arabere bøye seg mot den mens den økte hver time i styrke , lys og høyde , en time skjulte seg og en time blomstret, og jeg så et Quraysh-bånd klamret seg fast på grenene, og jeg så mennesker fra Quraysh som ønsker å kutte den. Ansiktet var bedre enn ham, og vinden var ikke bedre enn ham, så han brakk ribbeina og trakk øynene ut, så jeg løftet hånden min for å ta en del av den, så den unge mannen stoppet meg, så jeg sa : Hvem er andelen? Han sa : Andelen er for de som klamret seg til henne og gikk foran deg for henne , og jeg la merke til i panikk og panikk , og jeg så at prestinnens ansikt hadde forandret seg, da sa hun : Hvis du tror på ditt syn, vil de komme ut av ditt hjerte, en mann som eier øst og vest og skylder mennesker ham , så sa han til Abu Talib : Kanskje du vil være denne nyfødte . Han sa : Så det var Abu Talib. Denne hadithen skjedde og profeten, må Guds bønner og fred være over ham , har gått ut og sier : “ Treet var. ” Og Gud kjenner best Abu al-Qasim al-Amin , så det blir sagt til ham : Tror du ikke på det? Han sier : ( fornærmelse og skam )….