Og den som ser en død person, kjenner ham og hilste på ham og spurte ham, fordi han ikke døde det året, og det indikerer hans godhet og de dødes godhet ….

…Jaber al-Maghribi sa: “Den som så at noen slo ham og ikke visste hva som var grunnen til å slå ham, da vil han tjene penger og penger og ha på seg noe nytt. Hvis han er redd for å stenke julingen, er han trygg fra det han frykter . ”…

Og Ibn Sirin sa at det er saheeh fra dem fordi den vantro og dhimmien er gyldig fra dem, så det er bedre for dem å være korrekte ….

…Needle er i en drøm et tegn for sølibatet i ekteskapet, og for de fattige å skjule situasjonen . Og den som ser en tråd i en nål, hans saker vil bli helbredet, og det som ble skilt fra hans saker, vil bli samlet for ham . Og den som ser at nålen som han er sydd med, er brutt eller tatt fra ham, hans saker vil bli spredt og ødelegge hans anliggender . Nålen peker også mot kvinnen for å trå . Likeledes obelisken : den som ser at han har en obelisk i hånden, og kona er gravid, hun føder en datter . Fordi det ikke var noen byrde som tydet på hans reise . Hvis en person ser at han spiser en nål, fører han hemmeligheten sin til de som skader ham . Og den som ser at han har sydd en nål i en person, han vil stikke ham . Og den som syr klær til folket, han råder dem og strever for rettferdighet blant dem, for på arabernes språk er skredderen syning, og nålen er rådet, og tråden er rådet . Hvis han syr klærne sine, blir han rik hvis han er fattig, og han vil bli gjenforent hvis han er bortkastet, og hvis han er korrupt . Hvis han så dem kappen sin, angrer han på fravær, eller ber om tilgivelse for synd, hvis Rafiyeh forseggjort, ellers unnskyldte seg ulovlig, og angret fra fulgt, og ikke nedverdiget eieren av korrigerende kraft, og dette kom i lignelsen : tattle ble brutt, og angret har Rafa ….

Nålen : Det er et tegn for kvinnen og kvinnen å punktere den, og å stikke en tråd inn i den er et godt budskap om samleie og å sette inn en annen tråd enn det er en advarsel, fordi Gud den allmektige sier : “ De vil ikke komme inn Paradis til kamelen kommer inn i skredderens gift . ” Når det gjelder om han syr folks klær med det, så er han en mann som rådet dem eller søker rettferdighet blant dem, fordi råd er tråden på arabernes språk, den rette nålen og rådgiveren . Hvis han syr klærne sine, blir han rik hvis han er fattig, og han vil bli gjenforent hvis han er bortkastet, og hvis han er korrupt . Og hvis han definitivt lettet det, omvender han seg fra baksnakking eller ber om tilgivelse for synd hvis hans ære er sunn og perfekt. Ellers beklager han falskheten og den som selger omvendelse og ikke oppløses fra mørkeieren, og fra det sies det at den som omvender seg, har brutt, og den som omvender seg, er benådet . Nålen er en mann som er en forfatter eller en kvinne som er en forfatter, og hvis han ser ut som om han spiser en nål, fører han sin sjel til noe som skader ham . Og hvis han ser at han har stukket en nål i en person, blir han stukket og noen sterkere enn ham faller inn i ham . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg fikk fem nåler uten brudd . Gjennom hans syn sa noen av Ibn Sirins følgesvenner : De fem nålene der det ikke er barn, ble gjennomboret, og den gjennomboret nålen var et ufullkommen barn, og han fikk barn i henhold til sitt uttrykk . De fleste av uttrykkene sa at nålen i tolkningen er årsaken til det han krever av rettferdigheten av sin befaling, dens samling eller helbredelse, og på samme måte hvis den var to, tre eller fire, og hva var det med en tråd, er ratifiseringen av helbredelsen nærmere, og mengden av det er i den grad det ble skrevet med den . Og hvis det er noen nåler som han jobber med og syr med, er det bedre enn mange han ikke jobber med, og den raskeste godkjenningen, og hvis han ser at han traff en nål med en tråd eller han ble sydd med den , så blir han helbredet, og det som var av hans ordre er skilt ut, og han er i form . Hvis han ser at nålen, som han er sydd med, eller at det er en tråd i den, er ødelagt eller gjennomboret, så er hans forhold skilt . På samme måte, hvis han ser at den ble tatt fra ham eller brent, og hvis den er tapt eller stjålet, overvåker han spredningen av den saken og helbreder deretter 0 og tråden : Bevis, så den som ser at han tok en tråd, han er en mann som spør om bevis på noe han er i ferd med å si : ” Inntil den hvite tråden blir tydelig for deg fra tråden. Den svarte ~….

Tråd Å se en tråd i en drøm indikerer eksistensen av vanskeligheter og komplikasjoner som hindrer deg i å nå formue og formue . Hvis du drømte om en tråd, indikerer dette suksess i virksomheten din og en hardtarbeidende følgesvenn i hjemmet ditt . Hvis en jente drømmer om at hun jobber med strenger, forutsier dette at en fremtredende mann stolt vil anerkjenne henne som sin kone ….

…Hvis han ser at han har vridd en tråd og legger den i nakken på en person og trekker eller drar i den, ber han om korrupsjon, og på samme måte hvis han ser at han har slaktet en kamel med en tråd . Når det gjelder de intrikate strengene, indikerer de magi . Og den som ser at han vrir et tau eller en snor eller vrir det på seg selv eller på et siv eller en pinne eller andre ting, så er det uansett en reise . Hvis han ser at han spinner ull, hår eller geit, som menn snurrer som ham, vil han ha godt med på reisen . Hvis han ser at han spinner bomull, lin eller silke, og ved at han etterligner kvinner, oppnår han det og gjør et lovlig arbeid som ikke anbefales for menn, så hvis en kvinne ser at hun snurrer noe av det, så hvis han er fraværende fra henne, blir han presentert fra en reise . Hvis hun så at hun hadde truffet en spindel, hvis hun var gravid, fødte hun en slavejente, ellers ville hun slå en søster, og hvis det var i spindelen hennes datter eller søster giftet seg, så hvis spindeltråden var avskåret, bodde den reisende på henne, og hvis hun så hodetørkleet fjernet fra henne eller det hele, ville mannen hennes dø eller skille seg fra henne . Noe av det er brent . Mannen ble såret og fryktet Sultan . Hvis hun så ryggraden hennes falle fra spindelen hennes, skiltet datteren seg fra henne eller søsteren . Hvis sløret hennes ble stjålet fra henne, og khimar tilskrives en mann eller en kvinne i tolkning, så myrder en person mannen sin i seg selv, pengene sine eller noen av hans familie . Hvis tyven tilskrives en kvinne, slår mannen hennes en annen kvinne, enten det er tillatt eller forbudt, og på samme måte i løpet av falaka 0…

…En tråd er bevis i en drøm, så den som ser at han har tatt en tråd, så er han en mann som trenger bevis for ham . De intrikate strengene er magiske, den hvite tråden betyr daggry, den svarte tråden betyr natten ….

…Al-Kirmani sa: “Den som så at han traff en nål, nålen har en årsak, god kommando og gjenforening. Hvis det er en tråd i den eller han ble sydd med den, vil hans saker bli helbredet og det som ble spredt fra hans befaling . ”…

Og den som tror at han spiste en nål, så indikerer han de gode konsekvensene av sine anliggender og oppnåelse av fordeler og avkastning ….

…Når det gjelder nålen, indikerer det en forespørsel om rettferdighet av seerens gjerninger . Så, den som ser en nål med hånden og syr med den, så indikerer han og den som ser nålen hans er ødelagt eller vridd, det indikerer omvendte forhold og å skille verkene ….

Og den som ser at han spiser en nål, han gir hemmeligheten til de som holder den ….

Og den som ser at det er en tråd som har kuttet av klaffen, da indikerer det at hemmeligheten hans er skjult, og hvis han legger et segl på vesken sin, så holder han hemmeligheten ….

Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg hadde fått fem nåler uten penetrasjon og en nål der det var brudd, så noen av Ibn Sirins følgesvenner krysset hans syn og sa de fem nåler der det ikke var noen penetrasjon av fem barn, og nålen der bruddet ble født ikke fullstendig, og han fødte barn i henhold til sitt uttrykk ….

Og noen av uttrykkene sa, kanskje saksene indikerte en person som skiller gjenforeningen og går gjennom avbruddet av fortrolighet når ordtaket ble satt mellom saks og nål. Saksen sa i nålens munnstykke : Fordi noe er min verdi er mye i pris, og jeg er plassert og verdien din er lav, og du blir hevet over hodet og hun sa på samme tunge til ham : Du går inn separasjon og II walk by calling ….

…Jaber al-Maghribi sa: ~Den som så at noen ga ham en nål, det indikerer flid i godheten i hans saker fra den personen .~…

…Jaber al-Maghribi sa: ~Den som tror at han kastet en nål til noen, så gjør han dårlige ord om personen .~…

…Lintråd Hvis du ser linetråder i en drøm, forutsier dette lønnsomme prosjekter ….

…Pin Å se en pin i en drøm indikerer at krangel og krangel vil bryte ut på familienivå . Å se en pin i en drøm for en jente viser til behovet for å legge merke til hennes uakseptable oppførsel med kjæresten sin . Hvis du drømmer om å svelge en nål, vil du møte ulykker som vil gjøre deg verre . Hvis du mistet en nål i en drøm, forutsier dette tap eller uenighet . Hvis du drømmer om en rusten eller bøyd tapp, betyr dette at din uforsiktig oppførsel vil få deg til å miste folks respekt . Hvis du setter en tapp i kroppen din, betyr dette at noen vil irritere deg ….

…Drapering : Den som kaster et plagg med en nål, bakke eller tråd, så reiser han langt unna, og hvis han tørker det av med en fingerknute, snur han seg fra en leir til en leir ….

…En arm, så vel som en tomme og et rom, er en reise, og reiser er like mye som det som ble plantet, eller en tomme i overflod og knapphet . Og den som tørker av et plagg med en nål, en vegg eller et gulv, han skal reise til en landsby . Hvis han tørker landet av det han selger, vil han utføre Hajj, streve eller reise lenge . Håndarmen indikerer tristhet . Og hår på armer er en gjeld han skylder . Og den som ser en kvinne med bare armer, hun er verden ….

…En arm, så vel som en tomme og et rom, er en reise, og reiser er like mye som det som ble plantet, eller en tomme i overflod og knapphet . Og den som tørker av et plagg med en nål, en vegg eller et gulv, han skal reise til en landsby . Hvis han tørker landet av det han selger, vil han utføre Hajj, streve eller reise lenge . Håndarmen indikerer tristhet . Og hår på armer er en gjeld han skylder . Og den som ser en kvinne med bare armer, hun er verden ….

…Forfatteren er like ressurssterk som en skomaker, og pennen er som en healer og nål . Strekningen er som den som pakker den fra strenger og belter . Og som kupping og pennen, skalpellen og blodtilførselen, og som tall og nåde og lignende . Og kanskje indikert av plogmannen, og pennen er som skinnen, og blekket er som såingen . Hvis en person har en hendelse med en ukjent forfatter, vet du hva dette attributtet indikerer, og legg den til de som passer ham, og tror at han er våken i en sak som forfatteren drar fra, for eksempel den som sier jeg så ut som om jeg gikk forbi en forfatter og han betalte meg en eller to eller tre bøker og han var i den. Jeg skylder meg eller Ali en gjeld, så jeg tok den fra ham og gikk og så på hans tilstand og årvåkenhet, og hvis han har en sko eller sandal på Kharaz og han legger den ut, eller de kjøper den, så er den det . Det blir sammenlignet med hva dette ansiktet er å ta to lapper eller to bøker fra det . Og hvis blodet hadde skadet ham, eller de kuppet ham eller hadde kuppet før den kvelden, er det det . Og det sammenlignes med dette stedet at lappene er tre hvis han også er en av dem som har på seg kopp . Hvis han har et plagg med en broderer eller en brokademaker, altså . Og hvis han hadde en stige ved en plogmann, tok han det han hadde . Ellers vil det bli presentert nyheter for ham, og ting blir nevnt for ham. Hvis bøkene er brettet, er det skjulte nyheter, og hvis de blir publisert, er de tilsynelatende nyheter . Og forfatteren : Hvis han mener at han er analfabeter og ikke skriver bra, så mangler han om han er rik, eller han er sinnssyk hvis han er tilregnelig, eller ateister hvis han er skyldig, eller er ute av stand hvis han er en ressurs . Og hvis den analfabeter mener at han er god til å skrive, så er han i nød, og Gud den allmektige vil inspirere ham med en grunn til å bli kvitt sin nød, og å rive boken vil etterlate sorg og tristhet ….

…Når det gjelder halsen, den som ser det som om han hoster, vil klage over en person som er koblet til makt . Hvis han så som om han hostet mot øst, ville han dø . Og det ble sagt at hoste indikerer at han er interessert i en persons klage og ikke klager på ham, og hvis han ser ut som om det kom et hår eller en tråd ut av halsen på ham, forlenget han den og brøt ikke og brøt ikke kom helt ut, så forlenges hans krangel og krangel med sjefen sin . Hvis han var kjøpmann, ble handelen hans brukt . Hvis han så som om han kvelte, var han underlagt å påta seg tillit . Hvis han dør i difteri, er han dårlig . Hvis han ser som om han levde etter at han døde, så vil han bli rik etter fattigdom, og hvis han ser som om han kveler seg, så kaster han seg i nød og sorg ….

…Regionen : er far, bror, onkel eller sønn, og det indikerer også en mann blant høvdingene for hans hjelp i saker . Hvis han så at det var som om en konge ga ham en region og trakk den i midten, indikerer han at han har forlatt halve livet, og hvis området er dekorert med gull, er ornamentet i regionen lederen for den hellige, og det er av gull, han undertrykte ham og fra jernet fra styrken til hans hær, fra ledelsen av deres svakhet og fra sølv av deres rikdom . Hvis han ser ut som om han har to områder eller mer på seg til han ikke er i stand til å bære dem, vil eieren av dem forlenge livet sitt til han når sin enke, og hvis han ser som om han har gitt en region og han tar den med sin høyre og trekker den ikke midt i seg, så reiser han i Sultan . Hvis hans venstre var en region, og hans høyre var en pisk, ville han få et mandat, og guvernøren hvis hans region ble avskåret, ville være sterk og hans kommando ville vare . Og den som trekker livet med en tråd i stedet for området, halvparten av livet er borte . Og hvis han trekker midjen med en slange, trekker han den med en illusjon der det er dirham eller dinar . Og det ble sagt at den som kongen ga ham et område, skulle få en konge . Og den som ser på ham en region uten smykker, stolte på en hederlig og sterk mann som ville få godt av ham og en velsignelse som trekker ryggen hans, og hvis han er rik, er han hans styrke, vedlikehold og standhaftighet i sin handel eller sin autoritet og skaffe tillatte penger, og sengen hans er bedre enn hans reklame . Og det tvetydige området dukket opp for mannen som lener seg på ham og styrker ham hvis det er i hans midte, og hvis det er søtet med substans, slo han penger som hersker hos ham eller et barn som regjerer i hans husstand ….

…Når det gjelder å vri, den som ser at han vrir et tau eller en tråd eller vrir det på seg selv eller sin penis, så er det en reise, og vridningen kan indikere avslutningen på saker, fellesskap og ekteskap, og den som ser at han holder seg til Koranen og islam sies å reise på reise, og den som ser at han er festet til et tau fra himmelen, følger han autoritet i religionen. Tauet er kuttet av, den kraften blir fjernet fra ham, og gjelden vil ikke forsvinne hvis noe blir igjen i hans hånd fra tauet, og den som ser et tau i skulderen, på nakken eller ryggen eller i midt i det, så er det en pakt som finner sted i nakken hans. Når det gjelder spinning, den som ser at han snurrer en sofa eller hår og lignende av hva menn snurrer som ham, reiser han. Hvis han ser at han snurrer lintøy eller bomull eller lignende, som spinner kvinner som ham, så vil han bli plaget av ydmykelse og vanære, og han utfører et lovlig arbeid som ikke anbefales for menn, og hvis han ser at det bryter en spinn, bryter han troen og pakter, og hvis en kvinne ser at hun har truffet en flørt som fødte en hushjelp eller en søster…

…Begrensningen, for Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa : Den mest elskede av opptegnelsen er belønningen, og begrensningen er en konstant i religionen . Hvis det er av sølv, er det gyldig når det gjelder ekteskap, og hvis det er fra null, så er det standhaftig når det gjelder noe ubehagelig . Og hvis den var laget av bly, forblir den i et spørsmål om svakhet og svakhet . Og hvis det var en graviditet, så er det standhaftighet i religionen, fordi Gud den allmektige sier : ~og hold fast ved Guds tau .~ Og hvis det er av tre, så er det bevis på hykleri . Hvis det er fra en fille eller tråd, så er det et sted i en sak som ikke har tid . Og hvis personen som er bundet er en religiøs person eller i en moske, så er det hans utholdenhet i å adlyde Gud den allmektige, og hvis han har autoritet og så med det å bære sverd, så er det hans vedholdenhet i å adlyde Gud Allmektig . Og hvis han var fra denne verdens barn, så er han standhaftig i dens juice . Begrensningen for den reisende er en hindring for hans reise, og for handelsmenn bagasjen til en løve de holder seg til . Det som er bekymret, er utholdenheten av hans bekymring . Og pasienten har lengden på sykdommen . Den som tror at han er bundet for Guds skyld, da vil han strebe hardt med sine barns sak og følge dem . Hvis han ser at han er bundet i en by eller i en landsby, er han dens bosetter. Hvis han ser at han er bundet i et hus, blir han plaget av en kvinne . Hvis han ser begrensningen smal, skjerpes saken for ham . Og begrensningen av glede vil fortsette og øke gleden hans . Og hvis den bundne så at han hadde økt en annen begrensning, hvis han var syk, ville han dø i den . Selv om han satt i fengsel, ble han fengslet lenge . Og den som ser at han er bundet til et tre, han er låst i saken til en hyklerisk mann . Og den som ser at han er bundet i grønne klær, så er hans vekst i religionens sak og anskaffelse av en belønning med stor fare, selv om den er hvit, så er hans vekst i et spørsmål om kunnskap, rettsvitenskap, skjønnhet og skjønnhet . Hvis det er rødt, er hans stilling et spørsmål om moro og glede . Og hvis den er gul, er hans sykdom syk . Og den som ser at han er bundet av en gullkjede, han venter på penger som har gått til ham . Hvis han ser at han er bundet i et flaskepalass, så følger han med en vakker kvinne, og hennes følgesvenn fortsetter med ham . Og hvis han var på reise, ble han på grunn av en kvinne . Og den som ser at han er knyttet til en annen mann i en kjede, indikerer anskaffelsen av en stor synd, som han frykter for sultanens hevn . For den allmektige Gud sier : ~Og du vil se forbrytere en dag bundet i håndjern .~ Det ble sagt at begrensningen opprinnelig var aldring og fattigdom . Noen av dem sa at begrensningen indikerer reise, fordi den endrer gangen ….

…Al-Bazi : en konge og en konge slaktet ham . Og spis hans kjøtt hentet fra Sultan . Og det ble sagt : Al- Bazi Ibn Kabir ville sørge for den som tok det . Og det ble sagt at Al-Bazi var en tyv som kuttet åpent og så mannen til Bazi i huset hans Zafar Balas, og det ble sagt at hvis en mann så et tøystykke på hendene lydig og var egnet for kongen , fikk han makt i undertrykkelse, og hvis mannen var en vulgær, fikk han glede og hukommelse, og hvis kongen så at han tok vare på uniformene, ville han skaffe seg en hær av araber eller hjelp og mot . Hvis han ser fint på hånden sin, og det er gull og det er en tråd eller fjær igjen på hånden hans, blir kongen fjernet fra den, og penger blir igjen i hans hånd, så mye av tråden og fjærene blir igjen i hånden hans . Han fortalte at en mann hadde stjålet en koran for ham, og at han kjente tyven, så han så ut som om han hadde jaktet på en musvåge og bar den på hånden. Da han tok tyven, kom Koranen tilbake fra ham . En mann kom til krysset og sa : Jeg så som om jeg tok hvite erter, og det buzzy ble en bille, så han sa : Har du en kone? Han sa ja. Han sa : Du har en sønn fra henne . Mannen sa : Jeg krysset buzzi og forlot billen, krysset sa : Transformasjonen er rør ….

…Neck er stedet for tillit til en drøm . Hvis han ser nakken tynn, er han urettferdig og ute av stand til det han bar av tillit . Og den som ser en slange brettet på nakken, han betaler ikke zakat på pengene sine . Og hvis imamen ser en torn i nakken hans, er han svak i sin rettferdighet og undertrykkelse av sine fiender . Og den som så smerter i nakken, har misbrukt samleie eller når han har tillit . Og den som ser nakken hans bli slått av sverdet, han vil gro hvis han er syk, og hvis en opprørsk gutt slår nakken hans, så dør han, fordi den opprørske gutten er som en konge . Og den som slår nakken mens han er bekymret, så vil Gud være opptatt av ham, og hvis han er eid, vil han bli frigjort, og hvis han er i gjeld, vil han dø, og fangen vil også bli løslatt fra fengselet . Og nakken er stedet for vergemål, vitnesbyrd, vilje, zakat og religion . Og den som ser at nakken hans er glatt, feit og passe i kroppen, indikerer en hederlig stilling, og hvis han er vitne, er han uskyldig, og hvis han har et depositum, kan han kvitte seg med eller betale gjelden sin . Og hvis han ser byller, pus eller flytende blod på nakken, så indikerer dette at hans ansvar fungerer . Hvis han ser en bok på nakken, indikerer det at han er opptatt med forpliktelsen mellom seg selv og den allmektige Gud . Og hvis han ser en fjær i nakken, så indikerer det brannen . God nakke på den døde er vist uskyld . Også den gode nakken til den reisende er bevis på hans kommende lyd . Og den som ser et tau eller en tråd av juveler eller perler på nakken, det er bevis på dyd, kunnskap og sannferdighet . Og hvis profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så klype ham i nakken, så irettesatte han ham fra sin dårlige pleie, og det kan indikere resten av gjelden og kur mot sykdom . Den som ser nakken hans av middels lengde, er av god karakter, og hvis han er modig, øker motet hans, og hvis han er av dårlig karakter, så er han raus . Og halsen på kvinnesekretariatene og halsen på mannssekretariatene . Og den som ser en fugl på nakken og er hvit, så er det en god gjerning, og hvis den er svart, så er den en stygg gjerning . Og den som ser en Koran på nakken, han er oppfyllelsen av sannheten og pakten og resitasjonen av den hellige Koranen ….

…En obelisk er i en drøm et tegn på at en kvinne stikker en tråd inn i den . Så den som så at han hadde en obelisk i hånden, og at hans kone var gravid, fødte ham en datter . Hvis det ikke er graviditet, er det for ham å reise . Se ognåle ….