Og den som ser at en død person er sint, det indikerer at han gjorde et bud og ikke fulgte sin vilje ….

Og den som ser at han elter leire eller lager en murstein av den, det er ikke noe godt i den, og det kan være et spørsmål om strid ….

Og den som ser at han leter etter sannheten til en død person, han vil søke etter sin biografi i løpet av livet ….

Og den som tror at han rydder seg med noe som ikke er nødvendig, så vil han søke en forbudt form for skjede eller anus ….

Og den som ser at han har to eller tre hoder, da vil han vinne seieren over fiendene, selv om han er en sverdmann . Hvis han er fattig, blir han rik, og hvis han er rik, vil han få barn som er gratis, og hvis han er singel, gifter han seg og får det han vil ….

…Og den som ser at han ber full, så bærer han falskt vitnesbyrd for den allmektige ordtaket: ~ Ikke nær bønn mens du er full før du vet hva du sier .~…

…Hvis han så som om den døde personen sa til ham: ~Du vil dø på et slikt tidspunkt,~ så er hans ordtak sant . Hvis han så som om han fulgte en død person og ikke kom inn i et hus med ham, eller gikk inn og deretter gikk, så nærmer han seg døden og slipper så unna ….

…Hvis han ser at han har blitt fortalt at du vil gå inn i paradiset, vil han motta en arv, fordi Gud den allmektige sier : ~Og det er paradiset du har arvet .~…

…Og den som ser at han hører et anrop du tviler på, så hører han ord som mumler ham ….

Og den som ser flytende vin mens han svømmer i den eller vasser, det tolkes av forekomsten av en stor fitnah og salg av alkohol. Å selge noe forbudt, og kanskje indikerer det åger og mangel på nytte, og visjonen om å drikke vin for mutawalli er isolert ….

Når det gjelder hundre, seiret han over fiendene, og Murad oppnådde Allmektighetens ordtak: ~ Hundre pasienter, de vil beseire to hundre , ~ og kanskje anklagen om hor er indikert av den allmektige ordtaket, ~ Så de pisker hver og en av dem hundre vippene . ~ Og den som tror at hundre piller blir gitt til ham, slik at han får godhet, velsignelse, trøst og levebrød, fordi Gud den allmektige sier: ~ I hver spike hundre piller , ~ og det ble sagt at han skulle gis til en gruppe . Når det gjelder de to hundre, er det en manglende evne til å vinne seieren over fienden, fordi Gud den allmektige sier: ~De skal beseire to hundre .~ Når det gjelder de tre hundre, er det en tiltenkt forekomst i løpet av en lang periode med det allmektige ordtaket: ~Og de ble i hulen i tre hundre år .~ Når det gjelder de fire hundre, seiret han over fiendene fordi profeten, fred være med ham, sa : Den beste av brigadene er fire hundre, og den beste av hærene er fire tusen . Når det gjelder de fem hundre, stopper ting ….

Og den som ser at han ber mens han er junub, da er han korrupt i sin religion og redusert i sine anliggender og gjør dem vanskelige for ham ….

Når det gjelder de seks hundre, glede og anskaffelse av Murad . Når det gjelder de syv hundre, er det vanskelig å gjøre ting, men gode ting skjer på slutten av livet hans . Når det gjelder de åtte hundre, indikerer det seier og styrke . Når det gjelder de ni hundre, indikerer det fiendens spiker . Når det gjelder tusen, er det oppnåelsen av styrke og seier og seier for den allmektige ordtaket: ~ Og hvis det er tusen blant dere, vil de beseire to tusen, hvis Gud vil .~…

…Et lån er i en drøm almisser til låntakeren på låntakeren og behovet for ham i det som kommer til ham . Og lånet indikerer omvendelse til synderen, omvendelse av de vantro og rikdom til de fattige . Hvis han lånte noe av verdi, indikerer det hans gode behandling av Gud den allmektige . Et lån indikerer altruisme . Og den som ser at han låner ut folk for Guds allmektiges skyld, han bruker penger på jihad . Hvis pasienten ser at han låner, indikerer dette alvorlighetsgraden av hans lidelse, og hvis han ser at han tok det han lånte, så indikerer det hans død . Og den som så at utlåneren var død, ville bli kvitt tristheten og illusjonen . Hvis slaven ser noen som låner ut til ham, indikerer han at han vil bli oppdratt med sin herre . Se også Gjeld ….

…En konge er sliten, eller han blir løslatt fra nød som kommer fra en konge, så hvis han låner en ring, har han noe som ikke har noen overlevelse . Og hvis han ser ringer solgt i markedet, så kjøper han eiendommen til folks hoder . Hvis han ser at himmelen regner ringer, vil han få barn det året . Hvis ungkaren ser at han har satt på seg en ring, vil han gifte seg med en rik kvinne, en jomfru . Hvis ringen er av gull, så er hun en kvinne hvis penger har gått . Hvis han forsegler den med en ring på rosa, fjerner den den og setter den i seieren, tar den av og setter den i midten, så fornærmer han kona . Hvis han ser at ringen hans på rosa er en gang i seieren og den er i midten, så forråder kona ham . Hvis han selger ringen for dirham, mel eller sesam, forlater han kona med gode ord eller penger . Og lappen ble født . Hvis feddet i ringen hans er av essens, er det kraft med prestisje, prakt, store penger og stolthet, og hvis feddet i ringen hans er av akvamarin og han er en hersker, så er det en modig og majestetisk sterk autoritet, og hvis feddet er en kraft, så er det en svak og fornærmende autoritet, og hvis feddet er en grønn safir, blir han født til ham en sønn av en troende og en forståelse av visdom . Ringen er laget av treet til en hykler kvinne, og hvis en kvinne får en ring, vil hun gifte seg eller føde . Og den som forsegler en av mennene med en gullring, herskeren vil binde den, ellers blir han plaget av frykt, nød, indignitet eller sorg . Eller en person blir sint på sønnen eller kona . Og det ble sagt : Den som mottar en ring, vil motta en vakker kvinne og mye godt, eller han hører nyheter om at han er fornøyd . Og den som bærer en ring med to lober, den ene til bunnen av håndflaten, og den andre på baksiden av håndflaten, og han bryter hver av dem, motsier ikke den andre, så følger han to tilstander, begge synlige og innover . Og den som bærer en granatring av gull, han skal fattes, og han tar ringen fra kongen et hus å bo i, eller sølv som han skaffer seg, eller en kvinne han gifter seg med . Å ta ringen fra den allmektige Gud for den asketiske og tilbederen er sikkerhet fra Gud den allmektige fra det onde . Og ta ringen fra profeten, må Guds bønner og fred være over ham, eller fra verden det gode budskap om å skaffe seg kunnskap, dette er hvis ringen er av sølv, og hvis den er av gull, er det ikke noe godt i den , og på samme måte hvis det er jern fordi det er ornamentet til helvetefolket, og på samme måte hvis det er kobber, på grunn av hva det inneholder av dårlige ord . Og ringen av blysultan i den og dem . Og den som så blant kongene at han hadde Salomos segl i sin hånd, fred være med ham, dette tydet på utvidelsen av hans rike, hans erobring av regioner og hans rekkevidde, og han kunne ha tatt av seg eiendommen og deretter tilbake til ham, selv om han var en av dem som levde fra elvenes evokasjon, som tjente på det en stor inntekt . Og den som ser at han sender sitt segl til sitt folk, så returnerer de ham, så forkynner han for et folk og de returnerer ham . Og den som ser at ringen hans blir stramt fra ham, da skal hans myndighet fjernes fra ham . Og den som ser at ringen hans har gått tapt, han går inn i den i sin makt eller i det han har noe som hater ham ….

…Lån : Den som tror at han låner ut til mennesker for den allmektige Guds skyld, han bruker penger på jihad, fordi Gud den allmektige sier : ( Hvis du låner ut til Gud )….

…Al-Muqaddar : En Qassam-mann, så den som ser at han har en utlåner i hånden, blir tvunget i en tvist til en dommer . Hvis moren til personen som drømmer bor, føder hun en bror fra faren . Og det ble sagt at cruncheren ble født som en reformator blant folket. Al-Qayrawani sa : Den som så en klipper i hånden, hvis han hadde en annen sønn, slaver og tjenere, og hvis han var sølibat, ville han gifte seg, og den som falt til ham fra himmelen, en bonde i en sykdom eller i en epidemi er han utryddet fra verden. . Når det gjelder den som ser at han skjærer ull eller hud eller hår med den fra huden eller baksiden av et dyr, samler han inn penger med sin forståelse, ord, poesi og sitt spørsmål, eller med sin sigd og kniv . Når det gjelder den som klipper skjegget på mennesker og låner dem klærne sine med det, er han en forræder eller en bakbiter, som dikteren sa : Som om hans kjever for syndene er bønder … og fra ham låner han så og så ut. så og så….

Og den som låner eller låner, han får et anlegg som ikke varer, eller hvis hans slag er ønskelig,

…En paraply Å se en paraply i en drøm varsler for ektepar en forbudt glede og glede . Hvis en jente drømmer om en paraply, vil hun være involvert i mange useriøse saker som vil føre til problemer for henne av frykt for at kjæresten vil oppdage hennes oppførsel . Hvis du i en drøm ser unge kvinner som bærer paraplyer, forutsier dette god, glede og gleder . Å se en ødelagt paraply forutsier sykdom og død hos unge voksne . Hvis du ser deg selv bære en paraply i en drøm, forutsier dette at problemer og bekymringer vil stirre på deg fra alle retninger . Hvis du ser andre som bærer paraplyer, forutsier dette at du blir bedt om å gi til veldedighet . Hvis du låner en paraply, vil det være misforståelse mellom deg og en nær venn . Hvis du låner ut en paraply til noen andre, vil falske venner skade deg og de vil ødelegge deg . Hvis du mister en paraply, vil det forårsake problemer mellom deg og noen du stoler på . Hvis du ser en ødelagt eller revet paraply, forutsier dette at noen vil lure deg og plotte deg . Hvis du har en perforert paraply som lekker fra den, vil du være sint og sint på kjæresten eller vennen din . Hvis du bærer en ny paraply under lett regn eller i solrikt vær, forutsier dette lykke, gleder, godhet og velstand i virksomheten ….

…Hvis du drømmer om at du låner ut penger til noen, forutsier dette vanskeligheter med å møte gjeldsbetalinger og en irriterende effekt i det skjulte ….

…Hvis du låner ut verktøy, indikerer dette fattigdom av raushet . Hvis du nekter å låne ut noe, vil du være oppmerksom på dine interesser og vil opprettholde respekten til vennene dine . Hvis andre tilbyr å låne deg verktøy eller kontanter, indikerer dette suksess og nære vennskap ….

…Låning betyr tap og liten støtte . Hvis en bankansatt drømmer om å låne fra en annen bank, vil konkurransen om banken hans etterlate ham i kollaps, med mindre han godtar denne advarselen . Hvis noen andre låner fra deg, vil hjelp i tider med nød utvides eller gis for deg . Det vil bety lojale venner ….

…Konsert Hvis du drømte om en konsert med høy musikalsk orden, betyr dette glede perioder med glede, og det betyr et litterært verk av forfatteren . Dette forutsier forretningsmenn om vellykket handel, og for en ung mann indikerer det en virkelig velsignelse og oppriktige kjærlighetsforhold . Regelmessige konserter som den som låner en ballettsanger betyr at negative følgesvenner og venner av den ugudelige slemme møter deg og arbeidet vil vise tilbakegang ….

…Den nakne tolkes på to måter, og hvis en person låner ut noe til den han elsker, indikerer det bevis på sin kjærlighet, og at kjæresten tolkes av en mann som er ivrig etter god og rettferdighet hvis han er fra sin familie og hvis han er ikke fra sin familie da ondskap og korrupsjon ….

…Og den som ser at han låner ut en kamel, han vil lide en alvorlig sykdom og deretter bli kurert av den ….

…Det er i en drøm vitenskapen og religionen til Hanafi . En dinar ble født av et godt ansikt . Dinarer er skatt, visdom, mandat og vitnesbyrd . Den som så at han mistet en dinar, hans sønn døde, eller etterlot en obligatorisk bønn . Dinarene og dirhamene er ringene til Gud den allmektige, djevelens pil og nødvendigheten til Adams barn . Og de mange dinarene, hvis de faller til deg, er løfter og bønner . Å skille dinarer for mennesker er lån han låner ut til. Hvis han ser at han har en dinar i hånden, overlater han en person til noe, og han bringer det . Og malte dinarer mangler gjeld og løgner og svindel . Dinarene var spredt over en mann som hørte ubehagelige og forfalskede ord . Og dinarer er et tegn på tale . Og det kan tyde på bekymringer . De fem dinarer er de fem daglige bønnene, så den som kaster bort en dinar, vil legge igjen en bønn . Og den som ser at han svelger en dinar, han forråder sin tillit, og på autoritet fra Ibn Sirin, må Gud den allmektige nåde ham, at dinarer er skrevet på boken fordi den er skrevet på begge sider . Dinarer er nær godt for folket med forakt . Kanskje er dinaren verdt . På de to sidene av folket, eller den vennen hvis vennskap med andre ikke fortsetter . Og kanskje referere til den elskede, eller til støtte, hjelp og glade nyheter . Kanskje indikerte dinarene kunnskap og tro eller veiledning og tjeneste med sultanen . Det kjente antallet dinarer indikerer kunnskap og levebrød fra håndarbeidet, spesielt hvis antallet er forbønn . Og det sies : Hvis en person betaler dinarer til andre, eller de er tapt fra det, vil de forsvinne og være i nød . Og hvis han tok dinarer i en drøm, antok han tillit . Og den som ser at han har truffet kjente dinarer, han vil bli plaget av angst så mye som det, og hvis de er ukjente og han ikke vet antallet deres, vil hans bekymring bli sterkere og sterkere . Og den som så at en mann ga ham dinarer, så fikk han urett, og hvis han fant dem liggende på bakken, indikerte dette en hard kamp og en krangel mellom ham og en annen mann, og den som så at han fikk en inngravert dinar, kom til ham noe av det han hater fra familien, eller den som bryr seg om ham. Fra urettferdighet . Og den som ser at han ønsket å gi det og ikke tok noe fra ham, la ham vokte for å bli urett eller urett ….