…Og den som ser at han har mye brød og ikke spiser det, så når han sine slektninger skadelige for ham, og hvis han spiser av det, vil han motta en velsignelse og penger med sin skyld ….

…Og den som ser at han finner et halvt brød på et ukjent sted og ønsker å spise det, og hva som estimeres, det indikerer at hans liv vil være nært forestående ….

…Jaber al-Maghribi sa: ~Den som tror at han spiser tynt brød, tolkes som å kunne leve, og indikerer kanskje kort levetid .~…

…Den som tror at han baker brød : han søker pensjon til grådighet for permanent ytelse . Hvis brødet avkjølte før ovnen, fikk han en tilstand og fikk penger i hånden like mye som brødet kom ut av ovnen…

…Og hvis hun ser at brød kom ut av henne, så indikerer det fattigdom, konkurs og behov, og hva hun enn ser i skjeden hennes fra en skinn eller en zin, så er det hennes retur ….

Brød lover ikke bra for bakeprosessen for kvinner . Det betyr dårlig helse og mange barns bekymringer . Denne drømmen inkluderer forsørgernes fattigdom og fattigdom ….

…Og den som ser at han spiser ost med brød, så vil han få litt penger på grunn av vanskeligheten med å reise, og kanskje indikerer han en sykdom som rammer ham, så blir han raskt kurert av det, og det ble sagt den som så at han spiser myk ost, så vil han tjene på et handelsresultat, og kanskje var overskuddet fra noe han krevde før det ….

…Og den som ser at han spiser Naqba-brød, han skal tolke kongens rettferdighet og rettferdighet for hjorden ….

…Al-Kirmani sa at en visjon om å spise varmt brød indikerer et godt liv ….

…Og den som ser at en død person gir noe ukjent til en gruppe som han ikke forstår, så er det noe de bør informeres om ….

…Og den som ser at han drikker vin med et folk som gir dem en kopp, så indikerer han at det oppstår fiendskap mellom dem og konflikten fordi Gud den allmektige sier: ~ Satan vil bare påføre fiendskap og hat mellom dere , ~ og kanskje vil han begå en synd med dem, og han kan bli skadet i pengene sine ….

…Samleie : Vdalt for å oppnå det som kreves av mennesket, eller er det eller håper på religion eller minimum, for eksempel reise og Ahart og tilgang til sultanen, og passasjerskip, og spurte villvillig, fordi spenningen ved intimitet og den fordelen av tretthet og intervensjon . Hvis han hadde samleie med sin kone, fikk han det han ønsket av henne, eller hun fikk det fra ham . Når det gjelder det forbudte ekteskapet, hvis han hadde samleie med dem, bønner etter menstruasjon og gaver i moren, spesielt etter en fratredelse, for at han kom tilbake til stedet hvor han gikk ut av underholdsbidraget og ønsket etter blokkeringen, med mindre han gikk inn med dem i løpet av Hajj-månedene, eller det er bevis i hans syn, så trappet han fot ingenmannsland, og han når det . Og hvis det var hans glede, og hans sæd er pengene han bruker på det gode stedet som en student ikke har, og hvis han kommer tilbake fra ham, vil han be ham om å komme tilbake til det . Den som har noe i sædens hånd eller ser det i klærne, vil motta penger fra et barn eller noen andre . Når det gjelder ekteskap med kjente dyr og storfe, er dette bevis på velvilje for de som ikke ser det, eller bruker på feil måte, hvis det er ukjent, er det seieren til den som er angitt av det dyret, enten en elsker eller en fiende, og det som ikke er tillatt for ham, kommer inn i det . Hvis dyret var det som giftet seg med ham, så var han beseiret, beseiret, med mindre han ikke var øde, og han var ikke fra bjørnen eller de sju, og likte det med ham var mislikt, for han ville få godt av sin fiende eller som han ikke håpet på . Dette kan indikere samleie med de forbudte jentene og mennene, hvis det likevel er et vitne som styrker det . Når det gjelder analsex, ber han om en vanskelig sak uten ansiktet hans, og kanskje det ikke vil bli gjort for ham, og hans penger og utgifter går tapt i det, og hans arbeid forsvinner med ham, fordi anusen ikke fullfører en sæd og ingen fordeler med det når det kommer tilbake fra skjeden ….

…Luft : kanskje angitt med navnet hans . Den som ser seg selv i ham stående, sitte eller søke, da er han på innfall av sin religion, eller i bedrag i sin verden, og sin ånd å vandre der hans arbeid i luften eller i en tilstand av våkenhet, og hans håper, hvis han er i sin kjetteri, så er han hans kjetter, og hvis han er en utro autoritet, så vil hans gjeld bli ødelagt med ham, ellers vil han frykte for sin sjel med ham, og hvis han er i sjøskipet , han er redd for skade . Og hvis han var på reise, fikk han frykt . Og hvis han er syk, presiderer han fortapelse, og hvis han faller fra sitt sted, vil han bli skadet i sin tilstand og falle i hans gjerninger, fordi Gud den allmektige sier : “ Eller vinden blåser på et knust sted. ” Hvis han dør i spontanabort, er dette den høyeste oppnåelsen av målet som den som dør, kjetteri eller dreper eller så . Og når det gjelder luften for å bygge en struktur, eller for å slå en planke i den, eller for å installere et dyr eller et hjul i den, og hvis en syk person døde, eller med ham, døde en pasient, og det er hans kiste og grav , hvis det var grønt, var han martyr, og hvis han så det som en hersker eller hersker, er han isolert fra sitt arbeid Eller mistet han makten sin ved død eller liv, og hvis han så at han som hadde ekteskapskontrakt eller bygget sin familie, så blir han lurt med henne, og uten sikkerhet fra henne, og hvis han ser at hvem som er i sjøen, hans skip er skadet, eller hans fiende blir tatt til fange, eller noen overvåker fortapelsen. De to tingene . Dette kan indikere en korrupt handling som han gjorde uten kunnskap eller Sunnah, hvis han ikke bygde den på et fundament, og heller ikke hans telt eller pensjon var basert på en beslutning . Når det gjelder å fly i luften, indikerer det reise i sjøen eller på land . Hvis det var med en vinge, så er det sterkere for eieren, og det er trygt for ham og mer tydelig, da kan vingen hans være penger han tar opp, en hersker som reiser i armene og under hans vinge . Det samme gjelder svømming i luften, og det kan også indikere om den er uten vinge, å lure hva som kommer inn i form av jihad, beregning eller reise annet enn reisetidspunktet, på land eller sjø, og den som ser at han flyr tilfeldig på himmelen, han reiste langt unna eller fikk ære . Når det gjelder hoppet, indikerer det overføringen fra det som er i det til andre, enten fra marked til annet, fra hus til lokalitet, eller fra arbeid til annet, i henhold til omfanget av de to stedene. Hvis han hopper fra moske til marked, vil han foretrekke verden fremover, og hvis det er fra marked til marked En moske, i motsetning til det, og å fly i luften kan stige til de som mangedobler ambisjoner og håp, og blir et rør . Fra sted til sted, forvandlet fra stat til stat . Det fjerne hoppet er en lang reise, så hvis hoppet hans avhenger av en pinne, stoler han på en sterk mann . Når det gjelder luftens farger, hvis den søkendes øyne ble svarte til han ikke så himmelen, så hvis hans syn var den mørkeste mellom ham og hodene over ham, så hvis han ikke tildelte ham til et hode, øynene hans ble blindet og blikket ble blokkert av veiledningens lys, og hvis synet var av verden og de gråt i en drøm eller gråt eller de bønnfaller, med intensitet som faller ned på dem så mye som mørket, enten lidelse eller dysterhet eller ujevnhet og ujevnhet . Det samme gjelder rødhet, og araberne sier tørrhetsåret : et støvete år, for støvet å stige til meg fra tørrhetsgraden, så luften er i øynene til de sultne, og han forestiller seg at det er røyk i det, så hvordan hvis den som mørker luften fra den er røyk, så er det en plage fra ufrukthet eller noe annet, og når det gjelder tåke, er det forvirring og oppvigling Folk blir overveldet av forvirring ….

…Den som så at han er en gammel mann når han er ung . Det er verdighet ….

…Og den som så at han ble korsfestet og ikke visste når han ble korsfestet, så returnerer han penger som har gått fra ham, og det ble sagt at korsfestelsen er for de rike med mindre han har en stilling som bevis på fattigdom, fordi korsfestet korsfestes naken, og de fattige har rikdom og kapasitet ….

…Og den som tror at han høster en plante når det gjelder setningen, hvis den er akseptabel for folket, så er straffen hans god, og hvis den ikke er akseptabel, er hans uttrykk mot ham ….

…Og den som ser at han er på himmelen og ikke vet når han stiger opp til den, da vil han komme inn i himmelen, vil Gud allmektig ….

Når det gjelder hirsebrød, er det smalt i pensjonen å spise, fordi han ikke baker det med mindre han blir tvunget ….

Og hvis han ser ut som om han mater ham til mennesker, så resiterer han Koranen blant mennesker i en god tone ….

Ibn Sirin sa at hvis en kvinne så at hun vannet vann, ville hun gå blant mennesker med løgner ….

Og den som ser at sultanen vanhelger ham eller hans følgesvenn, eller det er et ord mellom dem, så vil han fikse sin situasjon med ham eller med andre av sine arbeidere eller den som tar hans plass fra sine eiendommer, og det ble sagt at den som så at han kranglet med ham og argumenterte for argumentet, så indikerer han sine ord med sultanen, og at han krangler med ham med Koranen og krangler med ham fordi sultanen er på språket Argumentet, og den som ser at han spiser med ham eller mate ham mat, så vil han lide så mye som han har matet ham ….

…Og det ble sagt at den som så at han ga fersk hest dirham, han ville gråte over ham, og hvis han betalte dirham til noen, og den som så at han mistet en dirham eller stjålet fra ham, da vil han gråte for barnet sitt eller få det han hater for ham ….

Når det gjelder de seks hundre, glede og anskaffelse av Murad . Når det gjelder de syv hundre, er det vanskelig å gjøre ting, men gode ting skjer på slutten av livet hans . Når det gjelder de åtte hundre, indikerer det seier og styrke . Når det gjelder de ni hundre, indikerer det fiendens spiker . Når det gjelder tusen, er det oppnåelsen av styrke og seier og seier for den allmektige ordtaket: ~ Og hvis det er tusen blant dere, vil de beseire to tusen, hvis Gud vil .~…

Når det gjelder hundre, seiret han over fiendene, og Murad oppnådde Allmektighetens ordtak: ~ Hundre pasienter, de vil beseire to hundre , ~ og kanskje anklagen om hor er indikert av den allmektige ordtaket, ~ Så de pisker hver og en av dem hundre vippene . ~ Og den som tror at hundre piller blir gitt til ham, slik at han får godhet, velsignelse, trøst og levebrød, fordi Gud den allmektige sier: ~ I hver spike hundre piller , ~ og det ble sagt at han skulle gis til en gruppe . Når det gjelder de to hundre, er det en manglende evne til å vinne seieren over fienden, fordi Gud den allmektige sier: ~De skal beseire to hundre .~ Når det gjelder de tre hundre, er det en tiltenkt forekomst i løpet av en lang periode med det allmektige ordtaket: ~Og de ble i hulen i tre hundre år .~ Når det gjelder de fire hundre, seiret han over fiendene fordi profeten, fred være med ham, sa : Den beste av brigadene er fire hundre, og den beste av hærene er fire tusen . Når det gjelder de fem hundre, stopper ting ….

Når det gjelder kroppshår : å plante det for en mann fødte sin kone . Den overflod av kroppshår for de plagede øker hans nød, og hans tap er ettergivelse for hans nød . Og overflod av kroppshår for de lykkelige, økningen av glede og rikdom, og hans tap rikdommene går . Øk kroppshår for de rike er penger, og de fattige har gjeld . Og den som er rik i en ovn, pengene hans brukes på å stjele . Og hvis han var fattig, skulle han bruke gjelden sin på alvor, utmattet og krevende . Hvis han ser kroppshåret sitt hvitt, så mister du pengene hans hvis han er rik, og han vil føre tilsyn med døden . Og hvis han er fattig, så er det en gjeld han kan betale seg . Når det gjelder umuligheten av kroppshår, hår fra et dyr eller syv, indikerer dette hans motgangsfall . Smal brystvillfarelse . Hvis min dhimmi så at brystet var tett, ville han lide tap av pengene sine . Det ble sagt at menneskets bryst er raushet, og hans tranghet med sin elendighet . Den overflod av hår på brystet er en gjeld han rir på, og hvis han ser brystet bli til en stein, vil han være hardhjertet . Ibn Sirin kom, en mann sa : Jeg så mye hår vokse i brystet mitt, og jeg ble knyttet . Han sa : Jeg gjorde tillit og betalte det . Og brystkapasiteten indikerer også flagget . Når det gjelder brystene, mannens kvinne og datteren, for hans skjønnhet er hennes skjønnhet, og hans korrupsjon er hennes korrupsjon . Den som så en kvinne henge ved brystet, begikk da hor og fødte et ekteskapsbarn, for profeten, fred og velsignelse være med ham, sa: “Den natten jeg var fanget, så jeg en kvinne henge ved henne bryst, så jeg sa, o Gabriel, hvem er dette? Han sa at hun var født fra hor . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg hadde et stort bryst som hadde nådd skogen, at du begikk hor med et forbudt . Dette er fordi brystet er fra det og fra huden, og det er forbudt . Snarere er rettferdigheten i denne visjonen et forbudt ekteskap . Og det ble sagt at hvis en mann så melk i brystene, hvis han var sølibat, ville han gifte seg og føde ham, og hvis han var rettferdig, viste han til venstre for ham, og hvis han var en ung mann, indikerte han hans levetid . Når det gjelder den unge kvinnen, hvis hun ser dette, indikerer det graviditet og fødsel, og når det gjelder den gamle kvinnen, hvis hun ser det, indikerer det hennes fattigdom og tap av pengene hennes, for en jomfru hvis hun ser at det indikerer henne bryllup, og den unge kvinnen hvis hun ser det indikerer hennes død . Og lengden på mannens bryst til de traff brystet hans , er bevis på et innfall som ikke blir oppfylt av den allmektige Gud, og det ble sagt at det er bevis på en barns stemme . Hvis han ikke hadde en sønn, indikerer det fattigdom og tristhet . Og lengden på kvinnens bryst er utenfor grensen, bevis på formålet med tristhet . Hvis kvinner ble rammet av sorg, ville de trekke og klø på brystene . Og den som ser det som om han ammer en kvinne, han blir syk, med mindre hans kone er gravid, da skal hun føde en sønn . Hvis den visjonære er en kvinne, vil hun føde en jente . Magen : som er synlig og fra innsiden av mannens eier og hans sønn, eller en slektning til hans klan, eller skapet hans og hans barns ly . Og det lille av få av disse, og det store antallet av disse . Og hans litenhet uten sult er mangel på penger, og hvis han ser at han er sulten, så er han forsiktig, og han treffer penger som tilsvarer mengden sult fra den . Det ble sagt at magebenet spiste renter, og å gå på magen ble vant til penger . Hvis han ser at magen er blitt liten, vil han være mye bagasje . Metthet er et vell av penger, og tørst er dårlig i hans religion, og vanning er god i hans religion ….

Og den som ser at han ber mens han er junub, da er han korrupt i sin religion og redusert i sine anliggender og gjør dem vanskelige for ham ….

…Veldedighet Hvis du drømmer om at du gir almisse, betyr dette at de fattige som ber deg om hjelp, vil føre deg nød . Og virksomheten din vil fryse . Hvis du drømmer om at du gir veldedige stiftelser, vil din rett til å ta eiendommer som blir gitt til feil person være i strid . Du vil bli truet med bekymringer og dårlig helse . Hvis unge menn drømte om å gi almisse, forutsier dette at vanskelige konkurrenter vil skape problemer for dem . Hvis du drømmer om at du mottar almisse, varsler dette at du vil lykkes i livet etter vanskelige tider ledsaget av ulykke . Almisser vil bringe ondskap hvis de blir gitt eller tatt motvillig . Ellers betyr det en god drøm ….

…Bakeren Å se bakeren i en drøm betegner trygghet fra frykt og komfortabel livsstil, og kanskje hans visjon indikerer en gutt og kjærlighet . Og bakeren Sultan Adel Shafiq . Hawari-bakeren lever komfortabelt og leder mennesker til et ærlig levebrød . Og den som så at han var en baker, han ville hatt store penger og fruktbarhet . Hvis han så at han kjøpte brød fra en baker uten å se prisen, er bakeren en hersker som er i stand til å gjøre rettferdige gjerninger fra de hederlige til de ringe, og hvis han vender seg til ham med noe som ikke skader ham, han veileder folk til fordelene med tillatte måter . Og hvis han tok brød fra bakeren, hadde han godt av levebrødet, og tristhet var borte fra ham, og hvis bakeren var en av dem som tilskrives sultanen, ville han være en nyttig mann fordi folk hadde ham i noen av hans behandlinger ville han være ondskapsfull for å behandle ham med ild . Hvis en mann som ikke er baker, ser at han baker brød og selger det til dirham til alle mennesker, så er han støtende overfor mennesker . Og bakeren har snakket om og opprørt i levebrødet . Og alt utførelse som berøres av ild er snakk og krangel . Se også Al-Furran ….

Når det gjelder brødet, den som ser at han har funnet et brød, to brød eller et halvt brød, indikerer at sorgen har avtatt ….

…Og den som ser at en død person gir ham noe av mat og drikke og ikke spiser det, da reduserer han pengene sine med sitt mål, og at han spiser det er godt og fordel, og hvis han gir ham noe av godset til verden så er det en god forekomst og håpet har kommet og den som ser en død person gir ham noe av klærne sine og tar på seg, så vil det være sorg og sykdom, og hvis han ikke berører det og lar det være til han tar det Den døde personen og klærne hans, fordi det er bevis på hans reise fra verden tidligere, og Ibn Sirin sa: Den som så at en død person ga ham to vaskede klær, så ble han rik, og den som så at en død person hadde lånt ut sin plagget og spurte ham, det er et bevis på rettsvitenskapen til den døde fra godhet og den som så at en død person ga ham et gammelt plagg, indikerer mangel. Sereren, selv om plagget er nytt, indikerer dets rikdom og høye verdi, og den som ser at en død person ga ham noe fra Koranen eller rettsvitenskapelige bøker og lignende, så er dette bevis på at forsoning av lydighet har skjedd og den som ser at han har solgt noe til de døde, så er det bevis på at den tingen er dyr og den som ser at han har gitt noe til de døde Hans svar på ham, fordi det er skadelig og mangelfullt, og noen av dem sa at den som så at de døde ga ham noe fra elskingen av verden, så det er bedre for ham fra et punkt der han er ikke telt, og den som ser at de døde kjenner ham i kunnskap, han vil ha godhet i sin religion så mye som det, og den som tror at han tar av seg klærne og bruker dem for de døde, han vil følge dette hvis han vet at det er ut av hans besittelse, og det skader ham ikke, og alt han ser, vil ikke. Som han ga det til en død person, er det ikke til Mahmoud bortsett fra i to tilfeller. Hvis han ser at han ga sin onkel eller tante noe, så påvirker det en arv, og å se onkelen og tanten på hvilken måte det var trygt fra ikke-eksistens, og den som ser at en død person kjøper mat, så er det lite eksistens, og hvis han selger den, vil den være deprimert og den som ser at han hengir de døde, da forkynner han og kommer tilbake tapt fra deres villfarelse…