…Spørsmål : Har bilder og symboler som folk ser i drømmene sine, når de er like, ett uttrykk? Svar : Dette spørsmålet blir ofte stilt , så har det som en person ser i søvne et uttrykk som ikke endres , noe som betyr at en mann for eksempel så solen og månen, slik at de ville være et symbol på foreldrene hans , en slave og en far , analog med Josefs visjon , og den som så en ku, betegner Sunnah som Joseph krysset den , og så videre . . Svaret : Nei , visjonene varierer i uttrykk fra person til person , og fra tid til annen, sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham, gjennom hans visjoner når han så kyrne som ble slaktet , ved å drepe deres følgesvenner på en søndag, må Gud være fornøyd med dem, og Josef, fred og velsignelse være med ham gjennom de tykke kyrne i de fruktbare årene de florerer. Levebrød, og magre kyr, i år med tørke der levebrød og regn avtar . Henvisningen til krysset i denne visjonen, og håper å legge til sin ordlyd, og håp i tilfelle av eieren og den tiden av Åpenbaringen, og alt dette trekker ham krysse uttrykk, for eksempel, har sol flere aspekter i form av uttrykk og i denne henvisningen til krysset . For en ble det sagt uttrykkere : Jeg så solen og månen komme inn i grunnvannet, sa dø og protesterte og sa den allmektige : { Hvis lynet syner (7) og formørkede Månen (8) og samler solen og månen (9) ) Human sier at Day Where to Flee (10) ( Resurrection : 10 – 7). Han sa at Habis bin Saad al- Tai var herskerne i rettsvesenets tid , o kommandant for de troende : Jeg så solen og månen Aguettlan, og stjernene mellom de to halvdelene . Umar sa : med hvilken du? Han sa : Med månen mot solen . Omar sa : Jeg var med et vers Priset, gå, jeg jobber ikke for meg, ikke bare dreper når jeg bærer det . . Det var som Omar, måtte Gud være fornøyd med ham, sa, så han ble drept på dagen for Safeen (1`) , og Josef da han så sine syner over solen og månen sammen med foreldrene sine . Solen og månen hvis du tenker på , det var ingen i den forstand i disse visjonene, og viser deg derfor en diffus feil mellom mennesker – og spesielt – publikum av dem når de for eksempel ser de døde , tror det er en metafor for den nærmeste sikt, eller en indikator på meldingen eller ikke vil bli implementert, og når de gråter i Drømmer si : Han er glede, og dette er ikke riktig slik det så ut for oss gjennom tidligere bevis ….

Hva er sannheten med søvn? Al-Khattabi sa i Gharib al-Hadith : Det er en tung transe som angriper hjertet og avskjærer det fra kunnskap om ytre saker . Det ble sagt en merkelig definisjon, som er : Det er blodstrømmen til leveren og dens møte i den er ingenting annet enn . Det er bevist på profetens autoritet ( må Guds bønner og fred være over ham og hans familie ) at han sa : Søvn er dødens bror, og folket i paradiset sover ikke . Det ble autentisert av al-Albani i al-Sahih [1087], og på det nåværende tidspunkt er det [ flere teorier ] som prøvde å forklare søvn, inkludert : Den vaskulære teorien : søvn forklares av mangel på blod i hjernen . Kjemisk teori : Den sier at søvn er et resultat av effekten av kjemiske reaksjoner og metabolisme, så giftige stoffer dannes i blodet som florerer, passerer til hjernen og øker søvnen . Pavlovs teori : om årsak og opphisselse . Ray Medes teori : Han er professor i humaniora ved University of London, og han forklarte vanligvis søvn, og sier at en person er vant til å sove og derfor sover, og derfor hvis han blir vant til å la seg sove litt etter litt, gjorde han sov ikke i det hele tatt, og forble våken . Denne forstyrrelsen eller forvirringen når det gjelder søvn er hos den som ikke tror på det usynlige. Når det gjelder muslimen og den troende, tror han på det han kom fra Gud og hans sendebud, fordi han vet at dette er den sannferdige nyheten for å sikre kunnskap, sannferdighet og fullstendigheten av uttalelsen, som den allmektige sa [ gjør han ikke vet hvem som er skapt, og han er snill og ekspert ] ,,,,, Så han tror på en skissert tro på hva som er vakrere og mer detaljert i det som har blitt detaljert, og overlater kunnskap til sin verden, og hvorvidt han innser metoden, og om han vet sakens visdom eller ikke, og han adlyder Gud og hans visdom, lov og lov, er hans tilstand det englene sa : [ Ære være deg, vi har ingen kunnskap unntatt det du lærte oss at du er den vitende, den vise ]. Vær oppmerksom på at søvn i utgangspunktet er en forvirrende sak i angrepet på mennesket og hans kontroll over ham og å kutte denne persons forhold til omverdenen, uten den minste vilje fra mennesker, og noen venter i flere timer og kommer ikke til ham, og kan kom til ham på et tidspunkt da han ikke vil ha ham, og noen flykter fra sengen og fra søvn av frykt for det han pleide å være, rammer ham og kommer fra mareritt eller Jathoom ….

…Og den som ser vår profet Muhammad og var bekymret, han vil bli løslatt, eller en fange blir løslatt fra fengselet sitt, og hvis han er i høye priser, så vil han bli løslatt, selv om han ble urett, seier, eller han er redd for sikkerhet . Og hans visjon er et gledelig budskap for den som søker det gode resultatet i hans religion og verden . Hvis han ser ham komme til ham, eller overlate ham til ham i sin bønn, gi ham noe godt eller kle ham på en anstendig måte, og hvis han er en lærd som har gjort det han vet, og hvis han er en tilbeder som har nådd hjemmene til verdige mennesker, og hvis han er en synd, omvender han seg, og hvis han er en vantro, blir han veiledet, fordi Gud den allmektige sier : ( Så tro på Gud og hans sendebud. Den analfabeter profeten ). Profetens visjon indikerer å vise argumenter, artighetens sannhet og oppfylle løftet, og kanskje fiendskap, misunnelse og hat skjedde fra hans familie og slektninger, og kanskje hans familie skiltes og flyttet fra hjemlandet til andre, og kanskje den foreldreløse fra foreldrene hans fanget ham . Hans syn kan indikere visning av verdigheter, fordi fawnen hilste på ham, og kamel kysset føttene hans, og han tok ham til himmelen, og armen snakket til ham, og trærne gikk til ham . Hvis seeren var en av kolinene som behandler øynene, nådde han et stort beløp i sin fremstilling, for på ham være fred, svaret fra Qatadas øye . Og hvis folk er utmattet av tørst, indikerer dette nedstigningen av regn fordi Gud velsigner ham og gir ham fred kilden med vann mellom fingrene . Og hvis en kvinne så ham som hadde oppnådd stor rang, god berømmelse, kyskhet og ærlighet, og kanskje hun var rammet av ulykker og fødte gode avkom, selv om hun hadde penger hun brukte på å adlyde Gud den allmektige . Å se ham fred være med ham indikerer tålmodighet mot å skade . Kanskje hans visjon antydet de troendes seier og de vantroes ødeleggelse, og hvis en skyldner så ham, ble gjelden hans brukt, og hvis han så ham, ble en pasient helbredet av den allmektige Gud. Han pleier å være kjetteri, og hvis han besøkte graven hans, slo han mye penger, og hvis han så at han var sønn av sendebudet, fred være med ham, indikerte han at hans tro var ryddet og sikker . Og den som så at han ble forvandlet til sitt bilde, fred være med ham og var en student av kongen, han skaffet ham og landet var knyttet til ham, og hvis han var i ydmykhet av Gud den allmektige, og hvis han søkte kunnskap, han oppnådde den, og hvis han var fattig, eller celibat, giftet han seg eller var på et sted hvor han ble slått, så lever han med sin velsignelse, og den som så ham, fred være med ham. og hans menn . Hvis hun ser ham gravid eller mannen hennes ser ham, er sannheten ord . Og den som ser ham godt, er en økning i søkerens religion, og den som ser sitt svarte skjegg, vil få glede og fruktbarhet . Og hvis han ser nakken tykkere, så er Imam Hafez for tilliten til muslimene, og den som ser ham, fred være med ham, i en militærleir med våpen på seg mens han ler, så skal den muslimske hæren bli beseiret . Hvis han ser at han, fred være med ham, kammer hodet og skjegget, indikerer han at de er borte . Og den som ser ham lage et brorskap blant ledsagerne, han vil motta kunnskap og rettsvitenskap . Og den som så graven hans, fred være med ham, og han var en handelsmann som hadde fortjeneste i sin handel . Hvis han ser at han er profetens far om fred, så er hans religion ødelagt og hans sikkerhet svekket . Hvis han ser en av konene til profeten, fred være med ham, som er hans mor, øker hans tro . Hvis han ser at han går etter profeten, fred være med ham, så følger han Sunnah . Og den som ser at han spiser alene, den som søker, forbyr væsken og gir ikke almisse . Og hvis han ser profeten, fred være med ham uten sko, så forsømmer han bønnen med menigheten, og den som ser ham ha på seg usynligheten, han befaler ham å streve for Guds allmektiges skyld . Og den som ser blodet sitt blandet med profetens blod, fred være med ham, han vil gifte seg med ære . Hvis profeten ga ham noe som er ønskelig, som vått og kjære, så ville han huske Koranen utenat og få kunnskap like mye som han ga den . Og den som ser profeten, fred være med ham, i bildet av en høy ung mann, det vil være strid og drap blant mennesker. Hvis han ser ham mens han er en gammel sjeik, så er folket sunt, og hvis han ser ham som hvit, omvender han seg til den allmektige Gud og forbedrer hans gjerninger . Og den som ser ham formane ham eller krangle med ham, dette er en kjetteri som han har ført til i religionen ….

Hva er avgjørelsen om å tildele djevelen en drøm? Hva er kjennelsen om tilskrivning av ham bare som en metafor? Det ble rapportert, som det kom til oss, at Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : ((Den sanne visjonen er fra Gud og drømmen er fra djevelen )) . Mange pålitelige forskere har funnet noen som drømmen tilskrives som metafor for eksempelet til Mazzari i Sharh Sahih Muslim og Ibn Hajar i Fath al-Bari mens de snakket om den rettferdige visjonen : ( Det er med hensyn til hva Djevelen ikke har noe inngang i, og når det gjelder hva som har inntekt, tilskrives det ham som en metaforisk prosentandel ). Jeg sa : Men det riktige synet er at handlingene tilskrives emnet deres. Fordi han er den som initierte det og gjorde det, og det ble tilskrevet den allmektige Gud fordi han er den som bestemte og skapte den, som den allmektige sa : { Det som har skjedd deg fra godhet er fra Gud } det vil si en handling og en begynnelse . Og den Allmektige sa : ( Alle er med Gud ), som betyr deres skapelse og forståelse . Og fra dette Djevelens handlinger, som waswasah, villedende, fristelse og å inngå en kontrakt på gruppen mennesker, som alle virkelig tilskrives Djevelen. Det er den direkte henne så mye kvittering i Koranen den allmektige sa : { Satan Sol dem dikterte til dem } , og den allmektige sa : { Satan lover deg fattigdom og befaler deg å begå umoralsk } sa også { og Kasemhma jeg er også for dem hvem Nashan } og den Allmektige sa { Jeg er en nabo du }, så vel som å indikere å si fred være med ham (( hold djevelens hode på rimet på deg ….)) Muslimsk kjerneforklaring (6/65) og sier fred være med ham : (( djevelen er sønn av Adams blodstrøm )) ble enig . Dette og hans lignende er et faktum som hun tilskrev Satan på en reell måte fordi han er den direkte aktøren av det, selv om alle av dem er etter estimering av Gud den allmektige og hans skapelse og vil den allmektige . Hvis han, må Gud velsigne ham og gi ham fred, (( Drømmen er fra Satan )) , må det sies på forsiden, og drømmen er av den typen at han forfører og skremmer Adams barn. . Al-Qadi og andre sa : ( Han er i ansiktet og at Gud den Allmektige har gitt styrken og evnen til å løpe gjennom menneskets innside blodet hans strømmer )….

…Spørsmål : Hva med mareritt , eller hva med Jathoom? Hvordan kan de bli kvitt dem , og hva gjør de som er rammet av noe av dette? Marerittet og noen kaller det Bama : Jathoom . Det er en slags gnagende drømmer Ka vokste noe som satt på brystet til drømmeren og trang seg inn . Det ble sagt i hans tolkning : det ønsket uønsket ut av drømmen i form av skapninger Haihh veier på drømmeren og forstyrret søvn . . . Marerittet er : den drømmen om bærende angst og frykt erfaring , etterfulgt av en detaljert henting alvorlig drøm om innholdet i disse drømmene oppleves av enkelte i søvne , og inkluderer en trussel mot hans liv eller hans følelse av trygghet og selvtillit – respekt . Marerittet medfører alvorlige ulemper for personen og det øker vanligvis med psykologisk press eller fysisk stress . Snakker staver Elka Boss vanligvis i perioder med søvn ledsaget av raske øyebevegelser kan skje når som helst . Øker nær slutten av søvn pluss tilstedeværelsen av aktivitet i det autonome nervesystemet , og observerer sjelden kroppsbevegelser under anfallet . Når du våkner fra marerittet, blir det raskt en person som er veiledet og våken og kan gi detaljer om drømmen, enten eller når du våkner om morgenen , kan synes det er vanskelig å sove igjen . Vi sier : Det er et problem når frekvensen av deres forekomst i tider nærmer seg . ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Definisjonen av visjoner og drømmer når det gjelder visjonens språk er flertall av visjoner og kan ytres uten å nynne på faktisk vekt . Det er på språket det som sees i søvn, avledet av verbet så . Det er opprinnelig en kilde som venstre . Da jeg skaffet meg et navn når den sovende forestilte meg, ble løpet av navn og syn laget med en distraksjon for å oppfatte tiden med sans for sansen . Og til de som har visjoner florerer : ( se ). Drømmen om å annektere ha og beroligende lam . Det er tillatt å bli med dem, så det sies : Drøm . En drøm er avledet av en drøm, og dens betydning er en visjon i søvnen . Sa : drømmen om noe som han så i søvne og drømmen om en drøm og dens betydning bakfra i hans visjon sies å drømme Balhi noe som ble oppdaget i hans drøm forbannelse enhver mening om hans syn og kombinere : drømmer spør her hvor mange ganger mottatt ordet drømmer i Koranen mottatt dette ordet i Koranen to ganger : 1 – verset ( de sa drømmer og hva vi tolker drømmer Avalim ) [ Yusuf : 44] 2 – verset ( men de drømmer, men forfalsket det er en dikter Vlaotna-verset sendte eldgamle som ) [ profeter : 5] det første verset om Josef med King . Og den andre i historien om de arabiske polyteistene som håner Muhammad, må Gud velsigne ham og gi ham fred (1), må Gud velsigne ham og gi ham fred . Og spør også om ordet fikk en visjon i Koranen? Fikk den ord Åpenbaringen i Koranen ) fire ganger er som følger : A – vers : O offentlig Vennligst informer meg i mitt syn, om dere visjon gå over [ Yusuf : 43] 2 – det verset : Og Vi gjorde visjon som Orinacc bare en fristelse for mennesker og treet forbannet i Koranen og bare øke dem Nkhuvhm for et stort tyranni [ Isra : 60] 7 – vers : Åpenbaringen har også ratifisert Sannelig Vi lønner velgjører ( Saaffaat : 105 ). 4 – og sa den allmektige : Guds oppriktighet , hans sendebud, synet til høyre ( åpen : 27 ). (1) Den første verset om kongen med Joseph og andre vers å bli utnevnt av den visjon av profeten vise henne fred være med ham natten av familien til hellige hus der . Han ønsket å slakte, og den fjerde handlet om å se sendebudet da han trodde at han ville komme inn i Mekka og utføre Umrah . ___________________________________ (1 ) Se : Overensstemmelse med ordene Koranen • Mohamed Fouad Abdul Baki . The Revival of Arab Heritage House – Beirut – Libanon – No History Article ( Daghth ) s. 421 * Sitert fra Dr. Fahd Al-Osaimi ….

…Hvorfor ser noen skremmende drømmer? Spørsmål / Hvorfor ser noen skremmende drømmer, ikke glade og lovende, og har dette en vitenskapelig forklaring? I mine hender dette spørsmålet, finner jeg at jeg trenger å gjøre oppmerksom på noen viktige punkter : 1) At drømmen om Satan er en realitet og ikke en metafor, og denne oppfatningen ble uttalt av mer enn en imam og erklærte den, inkludert imam Muhammad al-Saffarini i å forklare trilogien til Imam Ahmads fortellingskjede, som er en handling fra Satan, som er hans handlinger Den andre, slik som : waswasah, forførelse, holder fast i sovende rim, gråter ved utbruddet av Adams sønn, flyktet når kallet til bønn, og ikke glem her at Djevelen driver blodstrømmen fra en person, og se for å forsikre deg om dette til ansiktet av sinne, hvordan det endrer seg og blir rødt !!! 2) Det ble rapportert i Sahih på autoritet fra Abu Hurairah, må Gud være fornøyd med ham, at Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : [ Satan strikker på rimet på et av dere? , hvis han sov tre knop, slo han stedet for hver knute på deg en lang natt, og han sovnet . Hvis han våkner, vil Guds minne oppløse en knute, og hvis han utfører vask, vil en knute løsnes. Hvis han ber, løsnes en knute . Al-Bukhari, må Gud være nådig med ham, hadde rett ved å si : Kapittel om å holde Satan på hodets rim hvis han ikke ba om natten, og det som menes med det er kveldsbønnen, som Ibn Hajar sa i hans kommentar til Al-Fath . Så se, o Gud, ta vare på deg, til bønn, hvordan du beskytter eieren, og det er den første forsvarslinjen – som betyr middag – mot den forbannede Satan og hans mistillit og bedrag, så mediter med meg den Allmektige : [ Mine tjenere har ikke myndighet over dem, og din Herre er tilstrekkelig som forvalter ] Al-Isra : 65. Og den allmektige sa : [ Mine tjenere har ikke myndighet over dem bortsett fra de som følger deg blant fristerne ] Al – Hijr : 42. Den som forlater disse minnene, bønnene og wirds, har falt sine festninger ved sitt eget valg, og er fornøyd med invasjonen av sin fiende, og derfor må du resitere wirds, den viktigste av dem er det hellige vers; Det er bevist at den bevarer leseren til den blir, og du må følge lydighet, slik at du er trygg fra den forbannede Satan i oppvåkning og i søvn, og Gud vet best ….

…En fuglesykdom er den foraktelige av fuglene, og å se den i en drøm indikerer et folk som ikke har noen skapninger og er ubrukelige i dem . Og å se denne smerten indikerer moro, lek, gleder, gleder og seier over fiendene . Å se sultanatets herskere fra fugler i en drøm er ondt, bekymret og tåpelig . Å se hva en person er komfortabel med, er bevis på ektemenn og barn, og å se det som ikke er kjærlig med et menneske, er et bevis på samleie med motsetninger og ikke-arabere . Og se Alkasir bevis på monstre og luft . Og se den forsinkede, ære og kraft, fordeler og næring . Å se hva som spises kjøtt er en enkel fordel . Og det å se fuglens mannlige er mannlig, og det kvinnelige er kvinner . Og de ukjente menneskene er fremmede, og ser hva som er godt og vondt i lettelse etter motgang, eller som er lett etter motgang . Å se hva som vises både dag og natt er bevis på dristigheten og intensiteten i forespørselen . Å se hva som vises om natten og bo på dagtid indikerer beskyttelse . Å se hva som er ondt og uten godt, indikerer fiendene . Og hva som er bra uten ondskap, indikerer hans visjon sikkerhet mot frykt og lovlig levebrød . Å se hva som dukker opp i brannen og bor om natten, indikerer pensjonering av forskjellige jobber og spionering på nyhetene . Å se hva som ikke har noen verdi i å våkne hvis det har verdi i en drøm, indikerer hykleri og forbruker penger ulovlig, og omvendt . Å se hva som ikke flyr når det fløy i en drøm, indikerer å bryte pakt og umoral og omvendt, se hva som vises på et tidspunkt uten tid, og hvis det dukket opp på et utidig tidspunkt, var det bevis på å sette ting ut av sted eller annerledes fra fiender og rare nyheter, og å fordype seg i det som ikke angår mennesker . Å se en beboer i vannet er mennesker som tjener penger på det, eller mennesker av fromhet og renhet, og dette er et generelt ordtak om fugler – et mål på det som ikke er nevnt -….

…Og det ble sagt at treet noen ganger vokser og noen ganger blir mindre, for det tolkes som en mann som håndterer den visjonære, noen ganger er han rettferdig med ham og forenkler seg med ham, og noen ganger blir han sint og plager ham i saker ….

…Av englene, fred være med dem . Den som i en drøm ser at han snakker med en konge eller gir ham noe, så er dette et vitnesbyrd om at han vil gi, den allmektige vilje . Og den som så at englene kom ned et sted, hvis hans folk var i krig, ville de vinne, og hvis de var i kval, ville de bli lettet . Kanskje nedstigningen av engler antydet en epidemi eller pest, eller på fyrster, halliker eller arbeidere . Og den som ser at han flyr med englene, han vil motta martyrium, og han vil vinne gleden og ære for den allmektige Gud . Og den som ser englene et sted, mens han er redd for dem, vil det være krig, strid, strid og fiendskap . Og hvis han ser at englene bøyer seg mot ham eller kneler ned, blir hans behov oppfylt, og tilveiebringer rettferdighet og god erindring . Og hvis han ser dem som et kvinnebilde, lyver han for den allmektige Gud . Og hvis han ser at englene forkynner for en gutt, vil en god, from, lærd bli født for ham . Hvis han ser en gruppe engler i en by, vil en lærd eller asketisk dø der, og en undertrykt mann vil bli drept . Og den som ser at han har blitt konge, han vil få ære og stolthet . Og den som ser at han kjemper mot en konge, han vil bli fjernet fra sitt sted, sin stolthet og rang, og han vil bli bekymret . Og hvis han så englene komme inn i huset hans, kom en tyv inn i ham . Hvis han ser at en engel tok våpenet fra seg, er det bevis på at pengene hans, makten og fordelene har gått, og kanskje han forlot kona . Hvis kongen ser en gutt, indikerer han fremtiden, og hvis han ser ham som en ung mann, indikerer han nåtiden, og hvis en gammel mann ser ham, indikerer han fortiden . Og den som ser at han har blitt konge, han vil bli prest eller spåmann eller en gimmick, og hvis han er syk, indikerer han at han er død . Og den som ser englene be om tilgivelse for ham, for fred i sin religion og tilstand, og hans rikdom vil øke . Og hvis englene går ned på kirkegårdene, blir de rettferdige begravet der . Hvis han ser engler i markedet, er det bevis på undervurdering . Den som så at han kjempet mot en konge, ville bli ydmyket og ydmyket etter herligheten . Og den som ser at han har blitt i et bilde av en konge, hvis han var i intensitet, ville han få lettelse, og hvis han var i mandelløs slaveri, og hvis han var ærbar, ville han få en økning og et presidentskap . Og den som så englene hilse på ham, Gud ga ham innsikt i sitt liv og forseglet ham godt . Og hvis en vantro ser at englene ber for ham og ber om tilgivelse for ham, blir han muslim . Kanskje visjonen om englene indikerer barna og de med forhold . Og pineenglene hvis de kommer inn i de døde og ikke er redde for dem, indikerer sikkerhet, spesielt hvis han er på reise, så er han trygg fra bandittene . Og deres visjon indikerer kongens sendebud, hans stedfortreder eller herskeren, og hvis han hadde gjeld, ble hans ansvar løst, og hvis han var syk, ble han kurert . Kanskje visjonen deres viste oversetterne som er kjent med språkene til folket, for de spør hver enkelt på sitt eget språk ….

…Spørsmål : Er det mulig å se sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred? Hadde den som så sendebudet, måtte Guds bønner og fred være over ham, på en hvilken som helst side, sett det som i sannheten? Ja , og kanskje de viktigste eksemplene på god visjon, visjonen om profeten fred være med ham ble ledet av Imam Bukhari og det muslimske ordet fra Hadeeth av Abu Hurayrah sa : Allahs sendebud fred være med ham : ~ fra Rani i en drøm har Rani, djevelen er ikke for meg ~(1). I sin roman, ~ fra Rani i en drøm Vsarani våken eller som om Rani årvåkenhet er ikke til djevelen meg . I den romanen, sa han fred være med ham :~ fra Rani var oppfatning av retten , ~ Ibn Sirin sa : Hvis Rah i hans bilde (2 ). Det faktum at forskere har avviket i betydningen av fred være med ham : fra Rani i en drøm så hun meg … ~ Ibn Albaqlani sa : betyr at hans syn er ikke riktig Bodgat eller ligner den djevelen , og støttes som sier romanen ~ ble den oppfatning av riktig ~ sukk visjon er riktig , og det var Ibn Sirin om kutt av en mann som han så profeten fred være med ham, sa : rad meg at jeg så Hvis han beskrev en egenskap han visste ikke, sa han : Du så ham ikke . Ibn Hajar sa og overføringskjeden hans er autentisk (3). Andre sa : men moderne fenomen betydde at han hadde sett det fanger ikke noe imot å forhindre det . Andre sa : sannsynligvis å si fred være med ham : ~ mistet Rani eller høyre så djevelen er i bildet ~ skal gjøres hvis meningene til de beskrevne kjente ham i hans liv, bak tvisten var en visjonstolkning av Araaa faktum , og det er sant at han ser et faktum, enten det var på hans kjente eller annen kapasitet . Noen forskere sa : blinket Nabih Gud den allmektige at folk ser ham korrigere all oppriktighet og hindre djevelen forestille seg i laget for at ikke liggende på tungen i søvn som et brudd på Gud vane av profetene fred være med dem en mirakel , og som umulig at den djevelen tenkte i sitt bilde i årvåkenhet , hvis signert mistenkt sannhet med løgn og gjorde ikke Aathag hva han brakte frykt for denne oppfatningen Vhamaha Allah fra Satan og Nzgh og Osuste og resitere og Kedah (4), sa Imam Ibn Hajar : det synes for meg at det som menes med Rani i en drøm, hvilken som helst oppskrift, var Felictbhr og visste at han hadde sett åpenbaringens sannhet som er fra Gud, ikke feil som er drømmen, djevelen er ikke for meg (5) ~ Men meningen av ~ til som om Rani i årvåkenhet ~ er underlagt ordene : en av dem : at det som menes med folket i sin tid og betyr at Rah sover og ikke hadde migrert, hjelper ham Gud den Allmektige for migrasjon og så ser apostelen synlig … det andre spørsmålet : han ser th e ratifikasjon av denne visjonen i årvåkenhet i hinsidige ; fordi han ser i etterlivet hele nasjonen fra Rah i verden og ikke har sett . III : han ser i hinsidige visjon av sitt eget i nærhet av det og få Chweath og så ________________________________ (1 ) Fortalt av Bukhari Som i åpningen (12 /383 ) dør så profeten fred være med ham i en drøm , og som muslim i kjernefysisk ( 15/24 ). (2 ) Fortalt av Bukhari som i åpningen ( 12/383 ) så profeten fred være med ham i en drøm , og som en muslim i atomvåpenet ( 15/26 ). (3 ) Se : Ibn Hajar – op (4) Ibn Hajar – op – (12/389) og nukleær tidligere referanse – (15/25). (5) Ibn Hajar – Tidligere referanse – (12/389). ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…

Hva er grunnlaget for det i hjertet av mening i uttrykket , som gråt uttrykke glede , og død i livet? Som er vanlig blant uttrykk for uttrykksmetoder ; Uttrykk i hjertet av mening , som gråt krysset over med glede , og død uttrykke liv , og dette ser jeg bruk når det er en dårlig mening , det blir optimisme , og hva jeg har funnet fra bevis som støtter denne tilnærmingen er hva som kom i ordet fra den høyeste : ( Hvis Gud viser dem litt i drømmen din, og hvis han viser dem mye, ville du mislykkes og du ville være løsrevet i saken. Men Gud velsigner deg, han er klar over de samme brystene (43), og som han viser dem når du møttes litt i øynene dine og reduserer deg i deres øyne, slik at Gud bestemmer en sak som var i kraft, og for Gud vil saker komme tilbake (44) ( Al-Anfal : 43, 44). Mujahid sa : Gud viste dem livet i en liten søvn . Han ba profeten være fred med ham ledsagere som ble festet til dem . Sayyid Qutb sa : synet er oppriktig i reell betydning , en liten profet fulgte etter. dem og de er mange tall , men få musikken deres , litt tyngde i kampen … osv . Som s arties ansikt tilsvarer ansikt gjentatt syn, profetisk oppriktig i det makroskopiske bildet av de to sidene , slik at de troende ser de vantro noen få , og ser de vantro de trofaste få , slik at begge lagene Aggrey skal gå til kamp . grunnen til at de vantro ser de trofaste få ; som Razi sa : ikke forberede vantro Ka klare , og Ajtraoa troende Avhengig av meg fortalte jeg dem , så overrasket og forvirret folkemengden dem . . . Inntil han sa : Det er en motstand i å minimere de to partiene kjent som meditasjon . Hvis de vantro faktisk var mange , og de troende var få , og profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, hadde noen få i synet , kom han til stor visdom , det vil si at Gud tør de troende mot de vantro på slagmarken , og dette hjalp de troende til å oppnå seier , og Gud vet best . Og det er et bilde i nærheten av dette , slik at slektninger noen ganger handler på vegne av hverandre i en drøm , så vi kan se onkelen , og betydningen er en annen onkel , og vi kan se en av brødrene , og betydningen blir brukt på en annen bror , og så videre ….

…Den som ser at han er midt i noen midt i det, så er det ifølge de som uttrykker det som drap og dets styring ….

Når det gjelder de seks tusen, indikerer det neglen og anskaffelsen av det ønskede . Når det gjelder de sju tusen, indikerer det formidlingen av hans situasjon når det gjelder å leve, og noen av dem sa at hans saker er kompliserte av ham . Når det gjelder åtte tusen, indikerer det at det er regelmessig . Når det gjelder de ni tusen, er det prisverdig . Når det gjelder de ti tusen, indikerer det seier og seier ….

…Gropene : et tegn på bedrag, bedrag, garn, rollen til utroskap, fengsler, restriksjoner, observatorier og lignende, og opprinnelsen til det er det som graves for åger i dem for å jakte hvis de faller inn i dem, og begravet kan indikere en gravid, gravid mor, barnepiken, fordi maten til barnet i mors liv blir lagret som mat på søppelfyllingen. Det ledsages av noe etter noe, til det er tomt eller dispensert med noe annet . Kanskje det ukjente betydde bredden på maten som fant sted mens utgravningene foregikk i den, fordi den var en grop, og den som så et begravd land, kollapset eller kollapset, hvis moren hans var syk, omkom hun, og hvis han hadde en gravid kvinne, ville hun bli frelst og graven hennes ble gravlagt, fordi graviden til den gravide kvinnen er åpen, med mindre det er det som bekrefter hennes død i synet. Da ville det begrave henne . Hvis ikke noe av det, se . Hvis han hadde mat i den mens han var våken, solgte han den, og skitt og søppel som du helte i den, erstattet den, og det er prisen . Og hvis han ser sin spesielle mat som avskum eller skitt, er prisen billig og pengene hans er borte i den, og hvis han ikke har mat i den, og han ser den fylt med skitt eller skitt, så fyller han den med mat når den er tillatt . Og hvis hun var full av mat, ble kona hennes gravid hvis han var fattig eller moren . Hvis søppelfyllingen er ukjent i en moske eller en duk, eller den må ha en gruppe mennesker, og det er mat i den mens den er mangelfull, vil prisen bli redusert i området i den grad fyllingen mangler . Og hvis det renner over og flyter og folk skiller seg fra det og ikke mangler det, er prisen billig og maten er rikelig . Og hvis han så en ild som falt i maten, var det i maten som inneholdt en høy pris, eller en ulykke fra sultanen i vidstrakte omgivelser, eller gresshopper eller en stein i dekarene . Hvis han ser dadler eller sukker i maten hennes, går prisen opp og kjønnet hun har i maten er overdrevet, i henhold til mengden søthet den inneholder hos få og mange . Hvis det er som halvparten av maten hennes, så er den i halvparten, ellers for dette beløpet . Når det gjelder den som faller i en søppelfylling eller en ukjent grop, er det ifølge ovennevnte ansett at et fall i en brønn anses ….

Hva er de viktigste direktivene for de som ønsket å være uttrykksfulle? Jeg ser ønsket om å bli medlem av kommentatorene fra mange medlemmer og medlemmer, og dette gledet meg, og som du legger merke til, åpnet vi veien for medlemmene til å svare på dine visjoner, og de som vil bli med dem, bør skrive til meg på den private posten, slik at vi vurderer hans forespørsel, enten den blir akseptert eller avvist . Og jeg råder de som først vil lære med kunnskap og uttrykke en visjon; En vitenskap som avhenger mye av ditt inntrykk av personen av visjonen gjennom å fortære ordene hans, og vite gjennom det essensen av hans personlighet, for å nå den sanne betydningen av hans visjon, hvis Gud vil . Derfor håper jeg at du vil undersøke hans ord, bli kjent med ham gjennom symbolene for hans syn, og ikke skynde deg og spør deg selv hvordan Ibn Sirin, må Gud nåde deg, skilt mellom to menn som så ett syn, så han sa om en av dem en tyv, og sa om den andre at han skal utføre Hajj? Svaret er at han så dem, og karakteristikken til en av dem var god, så han forklarte ham at han utførte Hajj, og den andres karakteristikk var annet enn det, så han beskyldte ham for tyveri . Og du, min bror, overfarten, ser ikke denne som skriver visjonen for deg i dette forumet, så vær forsiktig med haster, og pass ikke visjonen med mindre det er klart for deg detaljene til eierne, som jeg spurte ikke vilkårlig, men heller etter lang erfaring og lidelse, med visjonene og deres eiere . Tenk på ordene, det er forskjell mellom verdens ord og andre, og det er forskjell mellom ordene til studenten og arbeidstakeren, prinsen, de rike og de fattige, og hver av dem har en mening som passer ham når du gir uttrykk, så kan du legge merke til dette og tenke på det, o Gud, ta vare på deg ! Jeg pleide å se og fremdeles ikke uttrykke de skriftlige visjonene, bortsett fra at etterspørselen etter uttrykk av denne typen er høy, og vanskeligheten med å høre noen ganger, men det er umulig for mange av spørsmålene. Han fikk meg til å trekke meg fra denne begrensningen, og uttrykke de skriftlige visjonene, selv om jeg sier og fortsatt sier at nøyaktigheten i dem er mye mindre enn visjonene som uttrykker hørsel, og dette er en høyere grad, eller ansikt til ansikt, og dette er den høyeste grad . Og å vite at tidspunktet du så visjonen er veldig viktig; Hva er vinterens visjoner, forskjellig fra visjonene om sommeren ,,,, fordi ilden i den første er prisverdig, og i den andre er den forkastelig, så ikke gi opp å vite tidspunktet for synet . Og den siste av disse retningene, for fortelleren, hans visjon, er å vite at visjonen er en masse, og den har ofte en betydning, så ikke del den, og husk en del og la deler som du kanskje tror har ingen betydning, mens det er veldig viktig for de som gir uttrykk for det. Visjonene som indikerer nåtiden er ofte deres uttrykk for ham. Det er relatert til den visjonære stede, så hvis du er forvirret om det, og betydningen av symbolene er mange, og dette skjer mye, trenger du ikke å spørre eieren om emnet som opptar ham den gangen, da det kan åpne horisonter for deg å dechiffrere visjonen, og spørgeren må være sann ved kryssingen, og hvor mange som har fortalt meg om hans omstendigheter han lever i. I uttrykket for sin visjon ble han reddet fra en økonomisk, familie- eller prosesskrise, og dette skjer mye, og denne tingen blir ikke fornærmet ved overfarten, men indikerer snarere hans ærlighet og hans iver etter å tjene spørgeren, og min bror blir lagt merke til at uttrykkene i dag er mindre enn de som uttrykker inspirasjon. Han er den som oppfyller sannheten på tungen, og eieren av den kalles inspirasjonen, som var vellykkede i å fordype seg i betydningen som opptar spørrendes sinn på den tiden, og de trengte ikke å spørre spørgeren, men hvor er vi og disse, og Gud har nåde over en person som kjente sin egen skjebne ,,,,,, Gud vet best…

Hva er forholdet mellom drømmer og sex? Og indikerer det å ha sex med en av incestene, for eksempel samleie av en bror med søsteren, eller for en av ektefellene med en annen enn den andre, et forbudt forhold? Er denne typen drømmer oppriktige visjoner? Eller er det en pipedrøm som ikke går over og ikke tar hensyn til den? Dette spørsmålet er viktig i denne kunsten, og jeg finner mye forlegenhet for innringere eller innringere når de forteller meg denne typen visjon . Sannheten er at sjenanse her er normal. Fordi det er vanskelig å forestille seg forekomsten av slike bilder i konservative muslimske samfunn, og på grunn av den alvorlige tabuen til denne handlingen i alle himmelske lover . Men hva jeg vil si her : Situasjonen i drømmer er veldig forskjellig fra situasjonen i virkeligheten, da drømmer har sine egne konnotasjoner, som er helt forskjellige fra virkeligheten. Derfor ser jeg ingen reell rettferdiggjørelse for å skamme meg over å fortelle slike drømmer … Snarere kan noen av dem være et tegn på kjærlighet, rettferdighet, vennlighet eller ha nytte av den ene siden til den andre, og svært få av disse drømmene har en dårlig konnotasjon, men selv om dens betydning er dårlig, er det ingen tvil om at det å fortelle slike visjoner til de som stoler på hans kjærlighet, råd eller kunnskap, er tilstrekkelig til å eliminere all frykt som følger med forekomsten av slike visjoner, og det viktige er å fortelle disse visjonene i detalj, og ikke å holde tilbake informasjon som kan være til fordel for krysset av visjonen. . Kanskje fra partiet som forteller her, at en mann med arabisk nasjonalitet kalte meg sin sponsor, og fortalte meg at hans arbeider ønsket å reise til landet sitt tidligere, basert på en visjon han så og var viktig for ham, og jeg fikk ham til å tenke mye, og han ble utskrevet i sitt arbeid, og sponsoren fortalte meg at han tvilte på at han planla noe, og spurte at jeg ønsket å møte denne arbeidstakeren og høre hans visjon, på forespørsel fra arbeideren selv. Jeg dro til butikken der arbeideren jobber, og sponsoren møtte meg og introduserte meg for arbeideren, som så snart Farah så meg, og sa : Jeg har en visjon som jeg håper du kan gå over til meg . Han ga ikke legen anledning til å godta eller avvise, og fortsatte med å fortelle sin visjon som han hadde sett, og inviterte ham til å reise til landet sitt, for å hevne sin ære, disiplinere søsteren som hadde skadet hans rykte, og endret disse beskrivelser som jeg hørte fra ham om søsteren hans, og visjonen var :: at han så henne naken på et av stedene. Da hun så ham, følte hun frykt og løp fra ham, og han fulgte etter henne og tenkte at hun var en ekteskapsbryter . Til her var mannen ferdig med å klippe synet, og svetten strømmet fra ham, så jeg sa til ham : Jeg så godt og ondt nok, hvis du tror på synet ditt, vil jeg fortelle deg noe om søsteren din, og det gjør jeg ikke kjenner henne, så han sa : Gå fremover , så jeg sa til ham : Vil du tro meg og la hva du synes? Han sa : Hvis det du sier er riktig, så vil jeg tro deg, ellers vil jeg ikke tro deg . Jeg sa : Begynte ikke søsteren din å være religiøs før du kom til Saudi-Arabia? Han sa : Ja . Så jeg sa til ham : Var du ikke overrasket over hennes plutselige engasjement? Han sa : Ja, dette er sant. Jeg sa til ham : For denne søsteren din teller henne nå, og Gud er hennes venn, blant de trofaste, konservative, kyske kvinnene som har lykkes med å fjerne syndene til hennes unge og gamle. Dette er meningen med at hun blir helt fratatt klærne. Når det gjelder å kle av henne foran folk, betyr det. Alle har hørt om hennes rettferdighet, hennes asketisme i denne verden, og hennes forlatelse av mange gjerninger som reduserer hennes tro, og her begynte denne mannen å gråte og begynte å søke tilgivelse for Gud og søke tilflukt hos Gud fra den forbannede Satan, og hvor forbauset hun var da han fortalte ham at han hadde begått ondt mot henne, og at han hadde bestemt seg for å implementere ideen så snart som mulig, og jeg sier her : Lovet være til Gud som gjorde oss misjonærer og ikke gjorde oss fremmedgjorte ….

…** Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så meg synet av Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred da han fant sted i slaget ved Uhud på myndighet av Abu Musa – må Gud være fornøyd med ham – på profetens autoritet, må Guds bønner og fred være over ham, som sa : Jeg så i en drøm at jeg vandret fra Mekka til et land med palmer. Inntil det er Al-Yahama eller Hajar, og hvis det er Madinah Yathrib, og jeg så i dette synet at jeg ristet et sverd og hugg av brystet hans. Så, det som ble truffet av de troende på søndag . Så ristet jeg den igjen, og den returnerte det beste av hva det var. Så det er hva Gud førte med seg fra erobringen og innsamlingen av de troende, og jeg så også på den en ku, og Gud er god. Så hvis de er en gruppe troende på en søndag, og hvis det gode er det Gud har brakt med seg etter belønningen av sannferdighet som Gud brakte oss etter Badr-dagen . På autoritet fra Ibn Abbas – må Gud være fornøyd med henne – sa han : Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham , tømte sverdet Dhul – Fiqar på dagen for Badr, og det var han som så den visjonen i den på søndag, og han sa : jeg så i mitt sverd Dhu al-Fiqar, så sa han : jeg så i mitt sverd Dhu al-Fiqar, ikke hans første, så det er ikke i deg. I et befestet skjold vendte jeg det over til byen, og jeg så kyr bli slaktet, så ku er bra . Så han var den som sa Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og drepte sin onkel Hamza bin Abdul Muttalib og kyrne som ble slaktet, skjedde blant muslimene om drap på søndag ….

Hva er din posisjon til de som spør deg om betydningen av noen symboler i drømmer eller drømmer, som om noen spør om betydningen av : ild , for eksempel , eller jinn , eller frukt , eller slanger og så videre? Har disse tingene en spesifikk betydning? Dette skjer mye fra innringere . Svaret mitt er at dette spørsmålet ikke er gyldig, og jeg er ikke sammen med noen som tolker drømmer på denne måten. Fordi visjoner ( blokker ) ikke kan deles eller skilles mellom symbolene deres, og visjonen kan ha et dårlig symbol, men det kan være av god betydning gitt faktoren for tiden visjonen ble sett på. Som brann, for eksempel, å se det er hyggelig om vinteren og ødelagt om sommeren . Betydningen av et dårlig symbol kan også bli distrahert på grunn av andre symboler som har en god mening i visjonen . Dermed ser du at spørsmålet på denne måten er feil, og et enkelt symbol kan ha mange konnotasjoner som varierer fra person til person etter kjønn, yrke, sivilstand eller bosted; bor han for eksempel i havene eller ørkenen, eller i byer eller landsbyer .. … og så videre ….

Hva er forholdet til en troende eller en muslim , med en god visjon? Visjonene er det vi har igjen av profetetsaken , og kanskje hadithen fra sendebudet, må Guds bønner og fred være over ham : ” Det er ikke noe igjen av profetiet utenom evangelistene. ” De sa : Hva er det? Han sa : ~Den rettferdige visjonen blir sett av en muslim, eller en historie .~ Jeg sier at det kanskje vil hjelpe i dette aspektet, da det bekrefter den troende på fremmedgjøringstidspunktet og er en hjelper for ham, og gir ham håp om ære og styrke. Derfor tolket noen lærde allmektighetens ordtak : Guds verger frykter ikke dem. De sørger heller ikke for de som trodde og fryktet de gode nyhetene for dem i dette livet og i det hinsidige ……. etc. Verset er at det gode budskap er den gode visjonen som den troende ser i søvne, og det er en bekreftelse og et budskap fra Gud, ikke som menneskelige budskap, for det er uten mellomledd, og dette er et av tegnene Godhet for mennesket, det vil si en som ser en visjon og er bemerkelsesverdig for hans oppmerksomhet , eller retter sine feil, og Gud vet best…

…Den som så at han forlot huset mens han var stille og ikke snakket med noen, indikerte at han var død, og det ble sagt at det å komme inn i huset var trygt på noen måte, som ble presentert for søkerne om å skrive på dawr. Noen diktere sa : Dette huset lyste opp av glede … og det var en glede for seerne. … gå inn i det i fred, tror vi…

Hva med å se de døde, har dette en praktisk forklaring, og kan de levendes ånder og de dødes sjeler samle seg? Svar : De lærde har bevist denne typen visjon, og noen av dem betraktet det som en slags rettferdig eller korrekt visjon. Ibn al-Qayyim sa (Al- Ruwah _ s. 63) Den riktige visjonen har seksjoner : En av dem er : en inspirasjon som Gud, ære være ham, kaster inn i hjertet til en tjener, og blant dem : møtet med sovende sjel med sjelene til de døde fra familien og hans slektninger, ledsagere og andre, inkludert : sjelens oppstigning til Gud, ære være ham, og hennes tale til ham, inkludert : hans sjel inn i paradiset og blir vitne til det , og så videre. Møtet med levende og døde ånder er en av de typene sanne visjoner som mennesker har av samme slags sensuelle . Bevis for dette verset : ( Gud dør selv når hennes død og som ikke har vært i hennes drøm ved å undersøke det som ble brukt av døden og sendte den andre til ubestemt tid i det er tegn for de som reflekterer ..) [ klikker : 42] Dette er meningen med verset, at Gud avslutter livene til tjenerne ved å ta deres sjeler på slutten av livet (og den som ikke døde i søvne ), dvs. søvntiden hindrer den i å oppføre seg som om det var en beslaglagt ting, så den som ble dømt til døden mens han sov, tar den mens han sov, og han sender den andre som ikke ble dømt til døden, så eieren lever til slutten av sitt liv . Ibn Abbas og andre kommentatorer sa : Sjelene til de levende og de døde møtes i en drøm, så de blir kjent med hva Gud vil av dem. Hvis alle av dem ønsker å vende tilbake til legemene, grep Gud de døde sjelene sammen med seg og sendte sjeler til kroppene deres . ( Abu Bakr Al-Jazaery – s. 1124) Så ekte død kalles en større død, og en søvnedød kalles en mindre død, og sendebudet, fred og Guds velsignelser være over ham, da han våknet fra søvnen vil si : ( Priset være Gud, som noen ganger etter at han drepte oss og for ham er oppstandelse ) , så han kalte søvnedød . Og han var vitne til dette fra Sunnah, jeg mener, sjel som holder på det de to sjeikene laget av bønnhaditten før de sovnet. Han, må Guds bønner og fred være med ham, sa : (( Hvis en av dere går til sengen hans, la han riste av sengen inne i sløret hans, så vet han ikke hva han etterlot ham, så sier han : I ditt navn, min Herre, jeg satte min side, og med deg løfter jeg den hvis jeg holdt meg, så vær nådig med henne, og hvis jeg sender henne, vil jeg bevare den med det du bevarer dine rettferdige tjenere )). Og vitnet i å fange sjelen i en drøm og sende den, og fordi noe er nevnt, var han en av dem som var kjent for lydighet, bønn, faste og nestekjærlighet, og klagde alltid over sin manglende visjon om sin avdøde far med sin stort rykte for å se de døde og deres forhold, og mange av hans nærmeste ble spurt om sine døde, og han ble forbauset over å ikke se ham til faren sin, og en gang møtte jeg ham med glede, rapturøs og glad, og sa hvilke gode egenskaper du vil ha om hans tilstand, og før jeg spør ham om hans lykke, skyndte han meg som om han avslørte spørsmålet mitt ved å si: Jeg så faren min i går, jeg så faren min i går, og han fortalte meg sine visjoner, så Jeg sa til ham : Godt, jeg så ond kuvett Gud ville, takk Gud denne visjonen er bedre for deg, og må Gud få din far Gud Verwah til din status, så Nhspk Gud Hsepk vi anbefaler ikke til den ene Gud, (det ble sunniene enige om at de døde drar nytte av å søke nabo orhoods, Bdaaihm og Astgfaarham dem, nestekjærlighet, faste og lesing av Koranen og andre verk, dette kapittelet taler for å forklare læren Tahhaawi mark Ibn Abi Ezz Hanafi s. 115 ff. ) gråt mye Hamad Gud og ba om tilgivelse, har bevist at de sjelene til de døde i varierende Mstqrha i ødemarkens største forskjell, uoverensstemmelsen : livene til de høyeste Illiyun-ånene Alonbea A, inkludert : ånder i avlingene av grønne fugler som noen av martyrene, og noen av dem er fengslet ved himmelens port, og noen av dem er låst i gravene, og noen av dem er hovedkvarteret til himmelens port, og noen av dem er låst på jorden hvis sjel har ikke steget til den høyeste, og i Åndens bok tok Ibn al-Qayyim seg av slike undersøkelser

…Har tall noen betydning? Spørsmålet om semantikk av tall stoppet meg ofte , og jeg ble ofte spurt om det , priset Gud og med suksess, og jeg tok mye av å tyde det, men det er nødvendig å vite her at visjonen eller drømmen for meg er en blokk og ikke et eneste ord , så det ble tatt fra visjonen med symbolet på tallet , for eksempel , og det kan være I visjonen er det sterkere symboler, så ta dem, men det er ingen tvil om at disse symbolene er flettet sammen, og betydningen av noen forsterker andres betydning. Eksempler på konnotasjonene til noen tall er : Samtidsuttrykk – tall…

Når det gjelder de seks hundre, glede og anskaffelse av Murad . Når det gjelder de syv hundre, er det vanskelig å gjøre ting, men gode ting skjer på slutten av livet hans . Når det gjelder de åtte hundre, indikerer det seier og styrke . Når det gjelder de ni hundre, indikerer det fiendens spiker . Når det gjelder tusen, er det oppnåelsen av styrke og seier og seier for den allmektige ordtaket: ~ Og hvis det er tusen blant dere, vil de beseire to tusen, hvis Gud vil .~…

Når det gjelder hundre, seiret han over fiendene, og Murad oppnådde Allmektighetens ordtak: ~ Hundre pasienter, de vil beseire to hundre , ~ og kanskje anklagen om hor er indikert av den allmektige ordtaket, ~ Så de pisker hver og en av dem hundre vippene . ~ Og den som tror at hundre piller blir gitt til ham, slik at han får godhet, velsignelse, trøst og levebrød, fordi Gud den allmektige sier: ~ I hver spike hundre piller , ~ og det ble sagt at han skulle gis til en gruppe . Når det gjelder de to hundre, er det en manglende evne til å vinne seieren over fienden, fordi Gud den allmektige sier: ~De skal beseire to hundre .~ Når det gjelder de tre hundre, er det en tiltenkt forekomst i løpet av en lang periode med det allmektige ordtaket: ~Og de ble i hulen i tre hundre år .~ Når det gjelder de fire hundre, seiret han over fiendene fordi profeten, fred være med ham, sa : Den beste av brigadene er fire hundre, og den beste av hærene er fire tusen . Når det gjelder de fem hundre, stopper ting ….

Hva er ditt budskap til de som er interessert i å se de døde , og til de som er redde av å se denne typen , eller å overdrive saken bemerkelsesverdig? 1 – Du er nå fra de levende, og du er på arbeidsplassen. I dag er arbeid, ingen regning, i morgen er regn, og ikke noe arbeid, så hva vil du gjøre i dag? Hva vil du gjøre i morgen ? 2- Du bør vise rettferdighet og vennlighet mot foreldrene i deres liv . Og ikke vent til hvis de dør, eller en av dem dør – etter Omar Mubarak, hvis Gud vil – begynner du å angre og håpe at du vil se dem i visjoner, og utføre deres instruksjoner, som kan være pipedrømmer og lang tenkning. og anger over deres død . 3 – Hvis du har to foreldre eller en av dem, og de er veldig gamle, sett deg sammen med dem og glem ensomheten og husk ordene fra sendebudet, må Gud velsigne ham og gi ham fred : ~ Til tross for en nese til tross for en nese en nese til tross for en nese – han sa det tre ganger – de sa hvem, o Guds sendebud? Han vil komme inn i himmelen . Betydningen er at han er rettferdig med dem, og i romanen ~ On the Greatness ~, som betyr når de tuller og svekker bevegelsen og trenger styrken til en sønn eller datter . 4- Har du skrevet testamentet ditt? Leseren kan være ung i alderen og si hva som er grunnen? Jeg sier : Døden kjenner ikke ung eller gammel, og vår edle sendebud, som den kom fra Ibn Umar – må Gud være fornøyd med ham – sa : “ Hva er retten til en muslim som har noe å anbefale å tilbringe to netter uten hans testament er skrevet med ham ” Det er ingen tvil om at gjennomføringen av den avdødes testament er nødvendig med mindre han befalte et Muharram for eksempel Eller et livmorsbrudd , akkurat som å skrive et testament forhindrer også uenighet mellom arvingene, og Gud vet best ….

…Og den som tror at han høster en plante når det gjelder setningen, hvis den er akseptabel for folket, så er straffen hans god, og hvis den ikke er akseptabel, er hans uttrykk mot ham ….

…Og den som ser at han slo noen med et sverd og ikke kuttet eller sporet ham, så tolkes det av forekomsten av tale fra ham til noen og påvirker ikke ham . Og den som ser at han slår noen med et sverd og gjør et medlem av ham, så indikerer dette utstedelsen av en ordre for en gruppe av avkomene til de drepte ….

Noen av uttrykkene sa at den som så at han tuklet med noen av organene sine, ville gjøre noe som han ville nekte for hodene på hodene, og når det gjelder frykt, er det en sikkerhet fordi Gud den allmektige sa: ~ La dem endre dem etter deres frykt, sikkerhet . ~…

Noen av dem sa at avlytting betyr forræderi, frykt, ulydighet og å høre en ubehagelig sak. Når det gjelder venting, sa noen av uttrykkene at de er kvalmeste ….