…Hva er grunnlaget for det i hjertet av mening i uttrykket , som gråt uttrykke glede , og død i livet? Som er vanlig blant uttrykk for uttrykksmetoder ; Uttrykk i hjertet av mening , som gråt krysset over med glede , og død uttrykke liv , og dette ser jeg bruk når det er en dårlig mening , det blir optimisme , og hva jeg har funnet fra bevis som støtter denne tilnærmingen er hva som kom i ordet fra den høyeste : ( Hvis Gud viser dem litt i drømmen din, og hvis han viser dem mye, ville du mislykkes og du ville være løsrevet i saken. Men Gud velsigner deg, han er klar over de samme brystene (43), og som han viser dem når du møttes litt i øynene dine og reduserer deg i deres øyne, slik at Gud bestemmer en sak som var i kraft, og for Gud vil saker komme tilbake (44) ( Al-Anfal : 43, 44). Mujahid sa : Gud viste dem livet i en liten søvn . Han ba profeten være fred med ham ledsagere som ble festet til dem . Sayyid Qutb sa : synet er oppriktig i reell betydning , en liten profet fulgte etter. dem og de er mange tall , men få musikken deres , litt tyngde i kampen … osv . Som s arties ansikt tilsvarer ansikt gjentatt syn, profetisk oppriktig i det makroskopiske bildet av de to sidene , slik at de troende ser de vantro noen få , og ser de vantro de trofaste få , slik at begge lagene Aggrey skal gå til kamp . grunnen til at de vantro ser de trofaste få ; som Razi sa : ikke forberede vantro Ka klare , og Ajtraoa troende Avhengig av meg fortalte jeg dem , så overrasket og forvirret folkemengden dem . . . Inntil han sa : Det er en motstand i å minimere de to partiene kjent som meditasjon . Hvis de vantro faktisk var mange , og de troende var få , og profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, hadde noen få i synet , kom han til stor visdom , det vil si at Gud tør de troende mot de vantro på slagmarken , og dette hjalp de troende til å oppnå seier , og Gud vet best . Og det er et bilde i nærheten av dette , slik at slektninger noen ganger handler på vegne av hverandre i en drøm , så vi kan se onkelen , og betydningen er en annen onkel , og vi kan se en av brødrene , og betydningen blir brukt på en annen bror , og så videre ….

…Så den som ser at han er naken mens han skammer seg over folk og ber dem om hva han dekker, så vil han bli avslørt fra dem og spre sin hemmelighet, og hvis han ikke skammer seg over dem og ikke ber dem om hva han dekker , så er han velsignet . Og den som ser at han er naken, hans private deler er dekket, og han er ikke i seg selv korrupt, så tolkes han med tilgivelse, tilgivelse og seier, og hvis han ikke er kvalifisert for det, er han ikke Mahmud ….

…Og den som ser at han leser fra Koranen mens den er naken, vil hans levebrød være fra Koranen ….

…Og den som ser at han er begravet i en grav i form av de døde uten å fylle, da vil han gifte seg med en kvinne ….

…Den som ser at han er midt i noen midt i det, så er det ifølge de som uttrykker det som drap og dets styring ….

…Den som ser en hersker i et hus, eller går inn i en moske, en by eller en landsby, så er det bevis på at det oppstår en ulykke for folket på disse stedene, for Gud allmektig sier: “ Hvis kongene kommer inn i en landsby, ødelegger de det . ”…

…Og den som ser en rihan i hagen sin eller i hjemmet sitt, han vil få nytte av det som er nevnt ….

…Og hvis han var i et klær eller i et kar, gikk han ut på grunn av en kvinne ….

…Og den som så at han kom inn i en hage og så en løve i den, det indikerer at herskeren over dette stedet har seiret over sine fiender ….

…Og det ble sagt at den som så at han gjorde i en kirke det folket er enig i, begår forbrytelser ….

…Og den som ser at han er i en fjellhule eller har til hensikt å gå inn i den, det er et tilflukt og et fristed for den allmektige som sier: ~ Så gå til hulen, din Herre vil spre din nåde for deg og forberede deg fra kommandoen din et akkompagnement . ~…

…Og den som ser at han er i en utvidet ørken og et antall blomster, vinder og roser har spiret i den mens han er i den, så vil han følge en mann med stor skjebne og tilegne seg av sin kunnskap, fornuft og kunnskap, og det kan være en tilnærming til en rettferdig konge og å oppnå godt og nytte hvis han er egnet til det ….

…Al-Kirmani sa: ~Den som så at han svømte i en elv eller et rom i den, så er dens tolkning som havets tolkning, men kongens sted vil være den som er uten ham .~…

…Og den som ser at han er i et skip i regnvann eller en dam, så strømmer verden over ham og øker i sin religion mye godt, og han blir fortsatt belønnet for seg selv og pengene sine ….

…Al-Salmi sa: Den som så at noe av tennene hans falt i fanget på ham, eller at det var i plagget hans, eller at det falt i hans hånd, tolkes det på to sider, enten å sette en gravid kvinne eller bruke penger , og den som ser at tennene har en mangel som han benekter i årvåkenhet, tolkes det i tre aspekter: de er tristhet, konkurs og død av slektskap eller svakhet Hum ….

…Hvis han ser som om han får beskjed om å gå inn i paradiset, så kommer han ikke inn i det, så indikerer hans visjoner at man forlater religionen, fordi Gud den allmektige sier : “ Og de kommer ikke inn i regressen før kamelen kommer inn i skredderens gift . ”…

…Og den som ser en av de vantredes døde og hans tilstand er god og hans utseende er vakkert, hans visjoner indikerer høyden på saken på hans hæler og indikerte ikke hans gode tilstand hos Gud, den velsignede og opphøyde være han, og han kan dø for monoteisme og bare Gud den allmektige har sett det ….

…Og den som ser at det er en begivenhet inne i huset eller i dørene, så har det skjedd noe med kvinner ….

…Er det vi ser i en drøm om visjoner , drømmer , eller Alodgat , være i farge , eller svart og hvitt? Hvis en av dere vurderer dette spørsmålet og søker etter et svar på det, kan han begynne å søke etter et svar på det : prøver å hente det han tidligere så i søvn … og noen kan lykkes med å huske . Andre kan mislykkes . Men absolutt vil si at vi ikke vet om det vi ser i farger eller svart og hvitt . Jeg sier her mitt eget syn gjennom forskning og spørsmål, at det meste av det vi ser er i svart og hvitt, og det er få visjoner i farger, og på den tiden har fargen som kom i drømmen sin sterke betydning, og det er mange eksempler som kom til meg, enten under presentasjonen av drømmeprogrammet, eller under mitt uttrykk i På mandager eller fredager, der det er en referanse til farger i visjoner, men det som finnes i Koranen eller Sunnah er basert på det, og det er bevis for eksistensen av farger i en drøm, hva Al-Tirmidhi fortalt i Åpenbaringsboken, kapittel om hva som kom i profetens syn, fred og velsignelser være over ham, i vekten og Vannmannen, på myndighet av Aisha, som sa : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, ble spurt om et papir, og Khadija sa til ham : Han trodde deg og at han døde før du dukket opp, så sendebudet til Gud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : ( Jeg viste ham i en drøm med hvite klær på seg, selv om han var fra folket i Hellfire. Han ville ha kledd seg ellers .) Tilstedeværelsen av farger er også indikert av hadithen til Abdullah bin Salam, som Al-Bukhari fortalt i sin Sahih, og til og med titulerte ham ved å si : Døren til det grønne i drømmen og den grønne hagen. , og haditten ble presentert i den, og i den : Abdullah bin Salam gikk forbi en sirkel der Saad bin Malik og Ibn Omar, og de sa : dette er en mann fra paradisets folk, sa jeg : ingen forteller sa, de sa slikt og slikt, sa han : Halleluja ! De burde ikke ha sagt det de ikke hadde kunnskap om, men jeg så som om en søyle ble plassert i en grønn eng, og det ble reist en lend i den, og i hodet var det en lend og på bunnen av den en mer rettferdig, og han var tjeneren eller tjeneren, og han fikk beskjed om det, så jeg skilte meg til jeg tok pilen . Hun fortalte det til Guds sendebud, og han, må Guds bønner og fred være over ham, sa: [ Abdullah skal dø mens han tar den mest pålitelige pilen ]. Dette beviset beviser det du nevnte, og Gud vet best ….

…Den som ser at han setter en form i frykt, gifter seg med en kvinne ….

…Og den som ser at han er i vann og han er sterk i kroppen, så skal han tolke sitt arbeid i en vanskelig sak fra en konge, og hans ordtak er akseptabelt, spesielt hvis det tilskrives den saken ….

…Hvis han ser hvitt hår i ansiktet mens han plukket det, er hans ære og hans religion borte, og noen av dem sa at speilet er en kvinne og hennes brokenhet er hennes død, og hvis han ser i speilet skjeden til en kvinne , kommer han til skjeden, og hvis han ser ut som om han vandrer i et speil, er han i en sak at han ber om en skjede, og hvis han ikke er i stand til å fjerne henne på grunn av det store antallet rust, da finner han ikke skjeden ….

…Og den som ser Tawasiah, kommer inn i ham mens han er i god form, så vil han tolke på to måter oppnåelse av levebrød og sikkerhet, og hvis han er i en stygg form eller har det han benekter, kan det være en søksmål mot en hersker , og hvis han ser ham kalle ham til en bestemt sak, så blir hans tolkning om betydningen av den saken ….

…Daniel sa: Den som så at han hadde dødd og folk gråt for ham, de sørget for ham, vasket og pakket ham inn i linningen, bar ham på kisten og begravde ham i graven, alt dette indikerer korrupsjonen av hans religion, og hvis han ikke ble begravet, indikerer det godheten i hans saker ….

Kirken betegner i en drøm kunnskap, askese, frykt og gråt, og kanskje indikerer det bekymring, sorg, løgn, falming, baktalelse eller kjetteri, underholdning og fortrolighet, og indikerer herskeren med urettferdighet . Så den som går inn i en kirke i en drøm og var sølibat, gift, hadde en sønn eller kom på villspor etter hans veiledning, spesielt hvis han kastet seg ned på statuer, eller deltok i et offer sammen med dem, eller hadde et belte midt imellom . Kanskje indikerte kirken ly for demoner . Bestemoren og opphøyelsen av kirken er bevis på svakhet i religionen . Og hvis en person ser at hjemmet hans er en kirke, er hjemmet hans et samfunn av lidenskapens, kjetteri og synder . Kirken viser kirkegården, vinbutikken, kunnskapens og sangens hus og fengselet . Så den som kommer inn i en kirke og ser en død person i den, blir fengslet med den ulydige . Se også klosteret ….

…Og den som ser at den avdøde er naken og hans nakenhet blir avslørt, så indikerer han at han har gått fra denne verden naken fra gode gjerninger, og hvis han er fra folket med god og rettferdighet, så er det en hvile for ham ….

…Al-Karmani sa: “Den som så at han var naken, var viet til en sak som han nøye hadde vurdert . Det føltes at han var naken i markedet eller sentrum fylt med mennesker og så kjønnsorganene hans fremtredende fenomen av et bestemt folk ser til ham, og han skammer seg over folket. Det er en feil som viser at de ikke vil oppdage og kan tyde på brudd på skjulingen, men følte at den striper i en moske, han avhender seg fra sine synder og kanskje Del I moskeen, løsrivelse fra å vise religionen han har, for eksempel kallet til bønn, bønn, resitasjon, imamen , og så videre . Og den som ser at han er naken og har noen ting som han skjuler blant mennesker, så tolker han en mann som var rik, og pengene hans har gått og resten av det han skjuler, slik at han skal bevare det og følge veien av gudfryktighet . Han følte at naken og ikke det er noe ingen så feilene hans, og han tror ikke at han avslørte det som var syk helbredet, men bekymret for at han var hans største bekymring, selv om han skyldte sin religion og at ) var en rik gullpenger eller solgte sitt hjem eller døde sin kone, og indikerte kanskje omvendelse og kanskje Han blir fratatt verden og dekket av det hinsidige, og kanskje vil han bli truffet med pengene sine, og han kan bli sagt om det han hater og striper den rettferdige mannen er godt og fordelaktig, og de og den ulydige går ut og vanærer og ærekrenker hans dekke og avslører det . Det oppleves at han er naken, og han blir beskyldt for anklager om hvor uskyldig verset er, du tro! Og så at han var naken og var eiendommen eller eieren av jobben den avskjærer om den, spesielt hvis du ranet ham sint hvis han så det som var fornøyd med de løkkene, det er lettere enn isolasjonen og kanskje mangel på pomp . Og hvis kvinnen ser at hun er naken, er det ikke noe godt i ham for henne, og hvis hun har en mann, skiller han seg fra henne . Hvis det vurderer det i markedet eller sentrum fylt med mennesker og så med det hodet avslørt at han tolket hennes store ulykke enten mannen sin eller ære dem selv og er kjent i sine penger og går beskjeden, er det ikke bra å se at kvinnene hele setningen, enten gutter eller gamle ….

Kirken : er veiledende for kirkegården, skjøgenes hus, vinbutikken, utroskapets og kjetteriets hus, musikkinstrumentets hus, klagesang og sang, sorgens hus, svarthet og klagesang, og i helvetes bolig av de som var ulydige mot sin Herre og fengselet, og den som ser seg selv i en kirke, hvis han er i den og husker Gud allmektig eller gråt Eller ber han til Kaaba, så går han inn på kirkegården for å besøke de døde eller for å be på en begravelse . Og hvis han gråt av gråt eller var gravid med tegn på bekymringer, ville han bli fengslet . Hvis han ser en død person i helvete, blir han fengslet med ulydige . Hvis han kom inn i det levende som en muezzin eller etter Koranen, hvis han var i en jihad, beseiret han og de som var med ham fiendens land, og hvis han var i en metropol, kom han inn i sitt folk i ulydighet eller kjetteri og ateisme, så formante han dem, husket dem og utførte deres pilegrimsreise og utførte Guds argument i dem . Og hvis han er en som ser dem og ber med sine bønner og gjør sine gjerninger, så hvis han var en mann som blandet mennesker med vantro, kjetteri, hor, vin eller en stor synd, som sang, banding og å slå slips og trommel, spesielt hvis han hadde kastet seg ned med dem til korset fordi det er av tre . Og hvis en kvinne deltok på et bryllup som hadde harper og trommer, blandet hun seg med dem, eller ved en begravelse med sprekker, svarthet, sorg og gråt, så hun delte med dem ….

…Hvis han ser ut som om han døde naken på bakken, mangler han ….

…Og den som så at han red en naken hoppe på et tak eller en vegg, det vi nevnte i synd, vil være vanskeligere og vanskeligere her ….