…Så den som ser at han er naken mens han skammer seg over folk og ber dem om hva han dekker, så vil han bli avslørt fra dem og spre sin hemmelighet, og hvis han ikke skammer seg over dem og ikke ber dem om hva han dekker , så er han velsignet . Og den som ser at han er naken, hans private deler er dekket, og han er ikke i seg selv korrupt, så tolkes han med tilgivelse, tilgivelse og seier, og hvis han ikke er kvalifisert for det, er han ikke Mahmud ….

…Al-Karmani sa: “Den som så at han var naken, var viet til en sak som han nøye hadde vurdert . Det føltes at han var naken i markedet eller sentrum fylt med mennesker og så kjønnsorganene hans fremtredende fenomen av et bestemt folk ser til ham, og han skammer seg over folket. Det er en feil som viser at de ikke vil oppdage og kan tyde på brudd på skjulingen, men følte at den striper i en moske, han avhender seg fra sine synder og kanskje Del I moskeen, løsrivelse fra å vise religionen han har, for eksempel kallet til bønn, bønn, resitasjon, imamen , og så videre . Og den som ser at han er naken og har noen ting som han skjuler blant mennesker, så tolker han en mann som var rik, og pengene hans har gått og resten av det han skjuler, slik at han skal bevare det og følge veien av gudfryktighet . Han følte at naken og ikke det er noe ingen så feilene hans, og han tror ikke at han avslørte det som var syk helbredet, men bekymret for at han var hans største bekymring, selv om han skyldte sin religion og at ) var en rik gullpenger eller solgte sitt hjem eller døde sin kone, og indikerte kanskje omvendelse og kanskje Han blir fratatt verden og dekket av det hinsidige, og kanskje vil han bli truffet med pengene sine, og han kan bli sagt om det han hater og striper den rettferdige mannen er godt og fordelaktig, og de og den ulydige går ut og vanærer og ærekrenker hans dekke og avslører det . Det oppleves at han er naken, og han blir beskyldt for anklager om hvor uskyldig verset er, du tro! Og så at han var naken og var eiendommen eller eieren av jobben den avskjærer om den, spesielt hvis du ranet ham sint hvis han så det som var fornøyd med de løkkene, det er lettere enn isolasjonen og kanskje mangel på pomp . Og hvis kvinnen ser at hun er naken, er det ikke noe godt i ham for henne, og hvis hun har en mann, skiller han seg fra henne . Hvis det vurderer det i markedet eller sentrum fylt med mennesker og så med det hodet avslørt at han tolket hennes store ulykke enten mannen sin eller ære dem selv og er kjent i sine penger og går beskjeden, er det ikke bra å se at kvinnene hele setningen, enten gutter eller gamle ….

…Og den som ser at den avdøde er naken og hans nakenhet blir avslørt, så indikerer han at han har gått fra denne verden naken fra gode gjerninger, og hvis han er fra folket med god og rettferdighet, så er det en hvile for ham ….

…Det er sjelden at en mann kom til Ibn Sirin og sa at jeg så som om jeg drakk av noen få som hadde to salte hoder og et søtt hode. Han sa til deg en kvinne, og hun har en søster, og du søker søsteren hennes på hennes egne vegne. Frykt Gud den allmektige Han sa at du har rett, og jeg vitner om at jeg omvender meg til den allmektige Gud ….

…Og den som ser en død søster som har levd, han vil komme til ham uten reise og lyst, for Gud den allmektige sa : ~Og hun sa til søsteren sin om ham, og hun så ham fra siden .~…

…Hvis han så eller følte ham at han giftet seg med sin mor eller søster eller livmor : det ser ikke bare boikottet barmhjertigheten til å komme til kort i høyre, han når barmhjertighet og gjennomgang ….

…Hvis han ser ut som om han døde naken på bakken, mangler han ….

…Og den som så at han døde mens han var naken, han ville være veldig fattig ….

…Og den som ser at han leser fra Koranen mens den er naken, vil hans levebrød være fra Koranen ….

…Og den som så at han red en naken hoppe på et tak eller en vegg, det vi nevnte i synd, vil være vanskeligere og vanskeligere her ….

…Og den som ser at han red på en naken hoppe og falt ned fra den, så tolkes det på tre måter, hans tilstand forsvinner, hans avskjedigelse fra hans stilling og forbudet mot hans kone, og hun vil være uten feil ved ham .)…

…Og den som ser at søsteren har levd, det vil skje med glede ….

Nakenhet betegner i en drøm integriteten til det indre, eller det som er involvert i anger . Og den som så at han tok av seg klærne, viste seg for ham en fiende som ikke åpent uttrykte fiendskap, men viste vennlighet og råd . Hvis han ser at han er naken i et forum, vil han bli utsatt . Og den som ser at han er naken og ikke oppfatter sine private deler og ikke skammer seg over folket, overdriver han saken og blir sliten . Og den som ser at han er naken og skammer seg over mennesker og ber om dekning, hvis han mister og blir fattig . Hvis han ser folk se på nakenheten hans, vil han bli avslørt . Kanskje indikerte nakenheten konas skilsmisse eller hennes død . Og den som strippet klærne og var en isolert wali, og hvis pasienten så at han ble fratatt et gult plagg, indikerte han at han ble frisk, så vel som den røde og svarte kjolen . Og det ble sagt : Nakenhet indikerer at han er uskyldig for beskyldningen, og hvis slaven ser at han er blitt fratatt løslatelsen, og den døde personen hvis han blir sett naken, blir han dekket av sine private deler mens han ler, indikerer at han er fornøyd . Og den som ser at han er naken mens han er bekymret, han vil bli løslatt . Og nakenhet for tilbedelsesfolk for å øke deres religion og godhet . En manns nakenhet er en pilegrimsreise hvis det er et godt vitne i visjonen . Nakenhet betegner bruk av nye klær, så pasientens nakenhet av plagget hans og de tok det fra ham på grunn av motvilje mot det, så dør han . Kvinnenes nakenhet skiller seg fra hjemmet hennes ….

Å drømme om et kargt fjell eller en karrig høyde indikerer hungersnød og lidelse i forskjellige former ….

…Når det gjelder nakenheten, den som så at han var naken, ble fratatt en sak som han tenkte nøye over, og den som så at han var naken i et marked eller i en folkemengde og så nakenheten sin fremtredende mens han var sjenert fra å dukke opp for folk, og han hadde noen av klærne på seg, så blir han avslørt og hans sak blir avslørt for folk og kan indikere brudd på hans dekke, og hvis han blir strippet i en moske, blir han strippet på rettferdighetens synder det gjør han i ham, og hvis han ser at han er naken og ikke så sin nakenhet merkbar. Hvis han er syk, uskyldig i sykdommen eller er plaget, bekymringen eller gjelden er borte, vil gjelden hans bli oppfylt, og dette kan indikere omvendelse og nakenhet for synder, eller han blir fratatt verden og dekket av det hinsidige, og det er sa at pengene hans er skadet eller noe han hater om ham. Og det ble sagt at den rettferdige mannen ble fratatt klærne, og han ble fratatt bekymringene, og den ulydige er byrden og det uanstendige overfallet, og den som så at han løp naken, så blir han beskyldt for en anklage om at han ville være uskyldig, og hvis en myndighet så at han hadde stjålet klærne til han ble fratatt, ville han snart bli avskjediget, og hvis en kvinne så at hun var naken eller hadde hodet avdekket i en samling mennesker, er det en katastrofe som kommer inn på henne for mannen sin og for hvem hun er dyrebar eller seg selv og pengene hennes…

…Hvis du ser deg selv naken i en drøm, er dette en forespråk for skandaler og problemer for deg . Å se andre nakne i en drøm betyr at det er onde menn som frister deg til å avvike fra rettferdighetens vei . Du vil bli syk som vil føre til fiasko . Hvis du drømte at du plutselig oppdaget deg naken og at du prøvde å dekke over, er dette dens tolkning at du begikk forbudte gleder i strid med din oppvekst og sjenerøse oppdragelse, og at du prøver å korrigere oppførselen din . Hvis en jente drømmer om at hun beundrer nakenheten hennes, betyr dette at hun vil vinne det hun ber om, men hun vil ikke få respekt for ærlige mennesker . Du vil få rikdom og berømmelse for sin skjønnhet . Hvis hun drømmer om at hun er stygg, betyr dette at en skandale vil ryste hennes rykte . Og hvis hun drømte om å svømme naken i klart vann, vil hun være involvert i forbudte seksuelle forhold, men hun vil snart bli syk og miste skjønnheten . Og hvis hun ser menn svømme nakne i klart vann, betyr dette at hun vil ha mange elskere . Og hvis vannet er overskyet, betyr dette at en sjalu fan vil gi henne problemer og en skandale som vil ødelegge henne ….

…Hvis han ser at han har vridd en tråd og legger den i nakken på en person og trekker eller drar i den, ber han om korrupsjon, og på samme måte hvis han ser at han har slaktet en kamel med en tråd . Når det gjelder de intrikate strengene, indikerer de magi . Og den som ser at han vrir et tau eller en snor eller vrir det på seg selv eller på et siv eller en pinne eller andre ting, så er det uansett en reise . Hvis han ser at han spinner ull, hår eller geit, som menn snurrer som ham, vil han ha godt med på reisen . Hvis han ser at han spinner bomull, lin eller silke, og ved at han etterligner kvinner, oppnår han det og gjør et lovlig arbeid som ikke anbefales for menn, så hvis en kvinne ser at hun snurrer noe av det, så hvis han er fraværende fra henne, blir han presentert fra en reise . Hvis hun så at hun hadde truffet en spindel, hvis hun var gravid, fødte hun en slavejente, ellers ville hun slå en søster, og hvis det var i spindelen hennes datter eller søster giftet seg, så hvis spindeltråden var avskåret, bodde den reisende på henne, og hvis hun så hodetørkleet fjernet fra henne eller det hele, ville mannen hennes dø eller skille seg fra henne . Noe av det er brent . Mannen ble såret og fryktet Sultan . Hvis hun så ryggraden hennes falle fra spindelen hennes, skiltet datteren seg fra henne eller søsteren . Hvis sløret hennes ble stjålet fra henne, og khimar tilskrives en mann eller en kvinne i tolkning, så myrder en person mannen sin i seg selv, pengene sine eller noen av hans familie . Hvis tyven tilskrives en kvinne, slår mannen hennes en annen kvinne, enten det er tillatt eller forbudt, og på samme måte i løpet av falaka 0…

…Ekteskap er i en drøm betegner en flott posisjon . Hvert ekteskap der sæd ses i en drøm til det er nødvendig å vaske den mens den er våken, den er ugyldig, og den tolkes ikke fordi den er en våt drøm . Og den som gifter seg med sin fiende, han vil beseire ham . Og den som gifter seg med en av sine kvinnelige slektninger, han skal gå inn i helligdommen . Og den som ser at han giftet seg med moren i graven, han skal dø . Hvis du ser en fiende blant de vantro som gifter seg med en muslimsk kvinne, er det bevis på et raid . Ekteskapet indikerer eliminering av religion og lindring av bekymringer . Den som knulle en naken kvinne, flyktet fra dem . Og den som ser at han gifter seg med en utro kvinne, da vil han bli rammet av en hellig verden . Og den som ser at han gifter seg blant kvinnene i himmelen, han vil lide av religionssaker . Den som ser at han ser på en naken kvinne uten å vite det, vil gjøre en feil . Se også hemmeligheten, se samleie, og se komposisjon ….

Nakenhet : Den som ser at han tar av seg klærne, en fiende som er stille er Gio, som er åpenlyst fiendskap, men viser hengivenhet og råd . Gud den allmektige sa : “ O Adams sønn, Satan frister ikke deg, som om du drev foreldrene dine ut av paradiset, han tar bort klærne fra dem .” Hvis han blir sett på som naken i en stevne, blir han avslørt . Og hvis han er naken et sted alene, så søker fienden hans feilsteg og finner ikke det han vil ha fra uanstendigheten i hans dekke ….

…En fordel han fortalte om at Ahmad bin Hanbal, må Gud den allmektige nåde ham, ble en dag en junub, så han kom til Tigris i Bagdad og ønsket å rense fra det, og han fant ikke noe å skjule med ham, så han skamte seg over den allmektige Gud for å gå naken ned, så han gikk ned med skjorten sin og vasket seg fra urenhet, så ble han renset og skjorten hans var våt, så han satt i solen og skjorten på den for å tørke den, så jeg tok det Et år med søvn, så han profeten, fred og velsignelser være over ham, og sa til ham : Å Ahmed, mens jeg fulgte året mitt, og jeg skammet meg for å gå naken, jeg gjorde deg til en fjerdedel av islam, og at var i begynnelsen av kommandoen hans, så det var det han gjorde ….

…Kyss Hvis du drømmer om at du ser barn kysse, betyr dette et lykkelig familiesammenkomst og en overbevisende handling . Hvis du drømmer om at du godtar moren din, vil du lykkes i prosjektene dine, og vennene dine vil respektere deg og elske deg . Hvis du godtar en bror eller søster, betyr dette mye glede og godt i fellesskapet ditt . Hvis du kysser kjæresten din i mørket, betyr dette farer og umoralske forbindelser . Hvis du godtar det i lyset, indikerer dette hederlige intensjoner som alltid opptar tankene dine om kvinner . Hvis en fremmed kysser en kvinne, betyr dette tap av moral og tap av integritet . Hvis du drømmer om å kysse en kriminell, betyr dette farlig underholdning . Overgivelsen av lave følelser fører til tragedie i stabile hjem . Hvis du ser din rival kysse kjæresten din, risikerer du å miste respekten hennes . Hvis gifte mennesker drømmer om at de kysser hverandre, betyr dette at harmoni blir verdsatt i hjemmet . Hvis du drømmer om å kysse noen i nakken, betyr dette følelsesmessige tendenser og mangel på selvkontroll . Hvis du drømmer om at du godtar en fiende, vil du gjøre fremskritt i å berolige en sint venn . Hvis en jente drømmer om at noen har sett henne kysse kjæresten sin, indikerer dette at en falsk venn har misunnelse full av hat . Hvis hun ser kjæresten sin kysse en annen, vil hennes ekteskapshåp bli skuffet ….

…Byggruinen : den som ser denne verden som en ruin av gårder og hus, og ser seg selv i ruiner med en god form for klær og kompositt, han er i en villfarelse . Og den som ser veggene i huset kollapset fra en strøm av vann, så er det folks død . Hvis han ser ødeleggelse i leiren sin, vil døden finne sted der . Og den som ser at han spretter på huset sitt og ødelegger det, så er det konas død . Og den som ser at huset hans har falt på det og det er støv, da er det meslinger, og takets fall kan ha vært en katastrofe . Og den som ser ødeleggelse, han vil komme tilbake til en sann konstruksjon, for det er godhet i religionens eier og hans retur fra feil til veiledning . Og den som ser noe fra huset sitt, palasset eller huset hans faller inn i det indre, og han har fravær, han har kommet til det, og hvis han har noe å rette seg til ham fra en datter eller søster eller andre, og hvis vinden slår et hus ned, så er det dødsfallet av et ved at av en urettferdig hersker ….

…Det ble fortalt på myndighet av Abu Khaldeh at han sa: Jeg kom med Muhammad bin Sirin, og hvis en mann kom, fortalte han ham at jeg så at jeg drakk fra et rør og det var med to hoder. Jeg drikker av det ene søte vannet og av det andre bittert saltvann. Ibn Sirin sa til ham: Du har en kvinne og hun har en søster, så du bruker den så omvend deg og vend tilbake til den allmektige Gud ….

…Spørsmål : Er det tillatt for påtalemyndigheten å kutte visjonen? Påtalemyndigheten i Cut Vision velkommen hvis væsken kvinnen finne en samtale flau på krysset ,. Og spørgeren hadde sett en god visjon der det var tydelig god tiding for ham, så han vendte seg til andre og bøyde seg for å få vite uttrykket . Ifølge å hadith av Ibn ‘ Umar sa : Jeg så i en drøm Ka n i hendene på en del av Aestbrq – som tykkere brokade – og ikke et sted jeg ønsker i Paradise ikke fløy til ham , han sa : Vqsstha Hafsah , Vqstha profeten fred være med ham sa profeten, fred være med ham : ~ jeg ser Abdullah, en god mann ,~ Fortalt av muslim i sin Sahih (1) , som ble rapportert av Ibn Umar også, sa han : den mannen i den livet av profeten fred være med ham hvis han så et syn kutt til Allahs sendebud fred Må Gud velsigne ham og gi ham fred, så jeg ønsket å se en visjon om at jeg ville fortelle til profeten, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Han sa : Jeg var en gutt ung Azba , og jeg sov i moskeen på tidspunktet for Allahs sendebud fred være med ham og så søvn som om to konger Okhmana, de gikk meg til ilden , Hvis er foldet Kti godt , og hvis du har to horn Kqrna godt , og hvis folket kanskje kjenner dem de laget, sa jeg : Jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden ( tre ). . Han sa : Vlekayama-kongen sa at profeten fred være med ham : ~ Ja, mann Abdullah hvis han ba natten ~ . Salem sa : Abdullah sov da ikke om natten, bortsett fra litt avtalt ord om dampen (2). Denne hadithen, som Ibn Hajar sa i Al-Fath, inneholder påtalemyndighetens legitimitet i å fortelle visjonen, og Ibn Umars høflighet med profeten, må Guds bønner og fred være over ham, og hans frykt for ham slik han ikke fortalte hans visjoner selv , som om når auraen hans ikke påvirket ham å fortelle det selv , så han ba det til søsteren om å bevise det (3), likeledes Ikke sikker på når han uttrykte , og Al-Tabarani brakte ut med sin kjede av fortellere på autoritet fra Abu Bakr at Aisha sa : O Guds sendebud, jeg så tre måner av Hein på rommet mitt . Han sa til henne : “ Hvis du tror på din visjon, vil han bli begravet i ditt hus det beste av paradisets folk. ” Så grep Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham , hans beste måner, så ble Abu Bakr fanget, deretter ble Omar tatt , og de ble gravlagt i huset hennes (4). The Sunnah for krysset når du begynner å uttrykke å si : god , eller god eller så bra , og denne optimismen . Det ble rapportert som å si at mer enn en av ledsagerne til Allahs sendebud, denne Abu Bakr sa da uttrykket : som ratifiserte din visjon og før profeten fred være med ham , har premier i Snih fortalt fra Umm Fadl sa : O Allahs sendebud Jeg så Ka n I mitt hus et medlem av medlemmene dine . Han sa : ~ Jeg har sett godt . Fatima føder en gutt og ammer ham ~ (5). Vel eller hun fødte Hasina » Vordath melke sønnen QTM sønn av Abbas bin Abdul Muttalib . Det er rapportert at profeten fred være med ham, sa han : ~ Fra visjon tilbudt ham, la ham si til de som tilbød ham : good ~ . Således gikk resten av hans følgesvenner på denne tilnærmingen , var Omar ibn al – Khattab må Allah være fornøyd med ham , hvis han gjentok synet, sa : Å Gud, hvis det er bra, har vi det , og det var ondt Vltna . Han sa Abdul Razak Muammar Ayoub Ibn Sirin sa : Abu Bakr hvis han ønsket å uttrykke Alraia , sa han : å bli ratifisert så vel som din visjon, så vel som (6). Samt krysset for å skille mellom hva prise i en drøm og nedvurdere i årvåkenhet , slik drag skjorte for menn , er hun i en drøm Mahmoud har vært gjennom det profeten fred være med ham til alder av religion, men i kjølvannet av Gud Almspl har lovet klær , og denne presten . Jeg understreker her er veldig viktig å ikke håpe på en ordre av tilbakefall , at visjonen som holdt ut mer enn ansiktet til den er plassert i henhold til ordene i den første forbigående som hit , og gjorde ikke vondt det for de som er smittet etter , fordi det er ikke bare i bane rundt skaden rett i uttrykk for en drøm , å nå dette Til Guds ønsker i det han satte som et ordtak, som Ibn Hajar og andre sa (7). Hvis han ble truffet, burde han ikke spørre noen andre , og hvis han ikke ble gjort, burde han spørre om den andre , og spørgeren skulle informere ham om hva han har . Noen forskere har uttalt noe av den andre litteraturen om at det ikke er noe bevis det inkluderer : som ikke gjenspeiler visjonene ved soloppgang og ved solnedgang og ved middagstid og om natten , noe som – etter min mening – ikke er noe bevis for at det ikke er synd for de som jobber ellers , er det ingenting galt. De som krysset ved soloppgang eller ved solnedgang eller om natten , og det som ble rapportert om solnedgangen mellom Satans horn, er ikke relatert til uttrykk for visjoner, og Gud vet best . __________________ (1 ) Fortalt av Bukhari som i erobringen av uttrykket i boken av døren Alaestbrq og komme inn i himmelen i en drøm (12 \ 03 4 ) – op – og muslimske fortalt i boken om dyder av sønn av dyder av følges ibn Omar, som i den kjernefysiske (16 / 38 ) – op -. (2 ) allerede utladet , s. 33 (3 ) Åpen ( 12/437 ) – op -. (4 ) fant ham ikke i de ni bøkene som ble fortalt av al . (5 ) Fortalt av Ibn Majah i boken Åpenbaringsuttrykk – døren til åpenbaringen av Åpenbaringen – 0 og fortalt av Ahmad i resten av håndflaten Ansar – hadiet til Umm al- Fadl ibn Abbas, en søster til lykkebringende mai Allah være fornøyd med dem alle 0 og dømt til å markere den albanske svake . (6 ) Ibn Jawziyyah – økt re – en referanse tidligere . ( 2/459 , 460 ) (7 ) Se Ibn Hajar . Forrige referanse . ( 12/396 – 432 ). ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Visjoner når det gjelder definisjonen av begrepet ** Først : definisjonen av visjoner når muslimske lærde : Muslimske lærde angir i definisjonen av visjonen om en spesiell legitimitet for de tekstene som Vq Guet mellom syn og annet enn mennesket ser i sin drømme og E av disse tekstene, som begynte forskere i sine definisjoner der moderne Abu Qatada avtalt : ( sanne drømmer om Gud og drømmen om djevelen ) (1) og læren om året i den visjonen : et sett av forestillinger og INSERT Kattgud overgav i slaveens hjerte i hendene på en konge eller en demon . Enten ved navnene deres noen sannhet . Enten har vi tenkt det, eller så er det feil . Ibn al- Arabi sa : Dette er likt når det gjelder årvåkenhet som inneholdt tanker om menneskets hjerte og trodde det E ) T om formatet . Dvs på ett system . Ellers kan det komme i et uinnsamlet ekstrakt . Og definert fremover, sa hun al-maziri : læren om sunniene i sannheten i Åpenbaringen . At Gud den Allmektige skaper tro i hjertet til den sovende personen akkurat som Han skaper dem i hjertet av den våkne, og Han, Ære være ham, gjør det Han vil som ikke hindrer ham i å sove eller våkne, så hvis han skapte disse troene er det som om han gjorde dem til en vitenskap om andre ting Han skapte dem i det andre tilfellet, eller han skapte dem . Og jeg visste at de er : tro som Gud skaper i sovende hjerte – akkurat som Han skaper dem i hjertet av de oppvåkne, så hvis han skaper dem, er det som om han gjorde dem til et flagg på andre ting, så han skaper dem i det andre tilfellet, og disse troene faller noen ganger i kongens nærvær, så faller det som er lett etter . Og noen ganger er djevelen i nærvær av fall utenfor det som gjør vondt . (2) Faktisk merker meditatoren i tariffen at de i stor grad ligner på det observerte signalet for å skille mellom de to typene av det mennesket ser i sine drømmer . Som jeg skal snakke om i neste avsnitt . Anne Alhadit også merke Acar ved å si : ( sanne drømmer om Gud , og drømmen om djevelen ) at Gud skaper visjoner og holdninger som gjør dem glade for å note at uten tilstedeværelse av djevelen . Og han skaper det som er kunnskap om hva som skader Satans nærvær, så han tildeler Satan en belønning for sin tilstedeværelse hos henne, selv om han ikke har noen reell handling . Dette er betydningen av å si ( fred være med ham ) (( Åpenbaringen av Gud og den drømmen av djevelen )) er ikke på djevelen for å gjøre noe . Noen forskere : det som djevelen har gjort, og virkningen av direkte bevis for hadith Jaber kan Allah være fornøyd med ham sa : En mann kom til profeten, fred være med ham, sa : (( Jeg så som om nakken min traff, han sa : ( en av dere Btalb den djevelen ikke skje? ) fortalt av muslimske og Imam Ahmed, og dette begrepet av Imam Ahmad . i det ordet når Imam muslim : sa han: O Allahs Gud : jeg så i en drøm som hvis hodet mitt hit Vtdhrj Vachtddt på sin innvirkning . budbringer Gud bøynings- : ( snakker ikke folk Btalb den djevelen for å gå til søvn ) Jabir sa : jeg hørte profeten fred være med ham etter en preken han sa : Hala lage en en av du Btalb djevelen i søvnen . (3) Imam Muhammad Safaareeni Guds barmhjertighet sa : å være Btalb djevelen som han ser i drømmene sine som sørger ham . det kommer inn i bekymring og sinne og forvirrer ham i hans syn . han manipulerte 0 sa til hver handling som ikke fungerer, er det nyttig : men du er en spiller . sa han i et intervju, istinja sa, pe ace be over him ( at Satan spiller setene i Adams sønner ) (4) dvs. at den besøker stedene, istinja og overvåker vondt og korrupsjon? fordi det plasserer øde der Allah avslører hvor han befalte å overvåke Bstrha og å avstå fra å bli utsatt for øynene til seerne og Mohab vinden og Rchata-urinen . alt dette Satan spilte og denne oppfatningen er riktig, så drømmen fra Satan blir virkelighet . Det er han som fremstiller ham som en realitet, ikke en belønning . Dette er fra hans permanente og erklærte fiendtlighet mot mennesker . Djevelens handling hvis Napata faktum . Ingen metafor . Sayyid Qutb, må Allah være nådig med ham, sa han : fremfor alt . Vi bestemmer oss for at det å kjenne dens natur eller ikke vite det har ingenting å gjøre med å bevise dets eksistens og sannheten til noe av det . . . Inntil han sa . . . Vi oppfatter naturen til disse visjonene på denne måten at barrierer for tid og rom er det som hindrer denne menneskelige skapningen i å se det vi kaller fortid og fremtid . Eller den skjulte nåtiden . Og at det vi kaller fortid eller fremtid er tilslørt av tidsfaktoren . Den fjerne nåtiden tilslører også stedfaktoren . Og at følelsen av hva som er i en person, vi ikke kjenner dens natur, blir vekket eller styrket, så den overvinner tidens barriere og ser hva som ligger bak den i en tvetydig form . Ikke en vitenskap, men et spor . Etc. hans ord . Så sa han : Og jeg kan lyve alt før jeg lyver, en ulykke som skjedde for meg mens jeg var i Amerika og min familie i Kairo . Og jeg så da soveren så søsteren til en søster for meg som en ung mann med blod i øynene som hindret henne i å se . Så jeg skrev til familien min og spurte om hans eget øye . Svaret kom til meg at øyet hadde indre blødninger og at han ble behandlet . Det bemerkes at den indre blødningen ikke blir sett utenfra . Det var en prøvevisning av de som ble sett med det blotte øye, normalt syn, men var skjult for synet av indre blødninger i bunnen. Enten synet har avslørt at Mahjoub-blodet inne (5) ** For det andre : definisjonen av visjoner når forskere ikke Muslimer : For forskere, ikke- muslimer, har de Det er mange kritikkverdige historier om dette emnet, og årsaken til dette er at de prøvde å finne fakta som ikke er klar over sinnet de appellerer til i dette og mange andre aspekter . De tror heller ikke eller tror på åpenbaring eller hørsel, og derfor ble ordene deres forstyrret . Den som hører til medisin, tilskriver hele visjonen de fire blandingene, som er slim, galle, blod og svart, for eksempel : De sier at den som er overveldet av sputum, ser at han svømmer i vann på grunn av vannets egnethet for sputumets natur, og den som blir overvunnet av gult, ser flammene, og dette er ikke bevist av det, og det gjøres det vanligvis ikke. Og det de sa er en type syn, og synet er ikke begrenset til det , for vi vet at noe av det er fra sjelen , hvorav noe er fra Satan, og noe av det er fra den mest barmhjertige . Og filosofer hevder at bilder av hva som skjer i jorden er verdens beste Kalnicoh hva henger noen av dem Antakec i hjertet av sove , og dette Platons teori kjent som teorien om de idealer som mest mening korrupte enn sin forgjenger , fordi Alantqash av egenskapene til objekter og hva som skjer i de øvre symptomene i verden , og symptomer Ikke diskuter det . Noen ikke- muslimske lærde må prøve å oppdage mysteriet om drømmer og få tilgang til å bedømme menneskets psyke, motiver og tendenser og trender og til og med holdes . Han har publisert en verden av Sigmund Freud heter forfatteren ( analyse av drømmer ) i 1899 AD , og ser at som ( ego ) i tilfelle av årvåkenhet er en som styrer styrken på bevegelse, denne funksjonen forstyrret under søvn , og forsvinner deretter en stor sensur pålagt den delen ( er ) eller underbevissthet sa : Tilbaketrekningen av psykologiske forsendelser som funksjonen til kontroll eller svekke den tillater litt frihet nå synes . Tiltenkt drømmetilstand • Ufarlig . Det har blitt brukt ‘ Freud ‘ analyse av drømmer som et middel til å nå dypet av det ubevisste og Akoshvh for hans hemmeligheter . Freuds Anne er drømmer som en ~ Royal Road ~ ( til Underbevisstheten som inneholder kontrakten og motivene og undertrykte ønsker . Og brydde forsker ~ Karen Horney ~ analyse av drømmer . De ser at drømmer øker innsikten om situasjonen og avslører noen trender. av pasienten mot verden . det er antatt ~ Aaark fra ~ at drømmer gjenspeiler rimelige elementer og elementer urimelig personlige på samme tid . (6) det er merkbar fra denne korte presentasjonen til deres synspunkt syn disse inkluderer : _ fokus på den bruk av drømmer som et middel til å gå inn i pasientens verden og finne ut årsaken til hans sykdom , eller tilstand . . de fokuserer bare på de så – kalt Bodgat drømmer , som tenker på mannen før han sov og deretter se etter søvnen , eller fokus på noe som ikke har noe med drømmer å gjøre , men er hva de gjør med pasienter i psykiatriske klinikker etter at de slapper av på klinikken og lar snakke om seg selv og for sitt arbeid og kona og de ound ham , og legen til å overvåke denne samtalen , og gå inn gjennom denne personlige pasienten , og dette er ganske forskjellig fra visjonene som mennesket ser i en drøm av visjonskongen . Sayyid Qutb sier : sier en skole for psykoanalyse om visjonens natur : det Photo Dreams puster inn oppdømte ønsker i fravær av bevissthet, og dette representerer en del av drømmer . Men ikke alle representert . Og Freud selv . På all sin uvitenskapelige kontroll over teorien hans, bestemmer han at det er profetiske drømmer . (7) sier Mohammed Ali Qutb-tilhenger av Sayyid Qutb : Jeg har adoptert ~ Ofroed ~ i flere analyser og konklusjoner om Alrai og deretter satt meg gjennom hvilke reglene og grunnlaget han bygde sine teorier på i psykologi , men • dessverre – det var på vei i symboler og betydningsretning fysisk, eller Det er et dekadent dyr, så personen gjør ikke rettferdighet til sin menneskelighet , og visjonen – uten tvil – er delvis i en persons daglige liv , men den er i et rammeverk av okkult fra verden av åpenbaring, sameksistens og sensorisk praksis , en visjon som ikke er en visjon, men en innsikt , og en bevegelse som ikke er med lemmer og organer, men bare i følelsesmessig forstand . (8) Kanskje det beste av oss å forklare årsaken til denne psykologens mangel ved å forstå visjonene og gi det rett til Imam al- Qurtubi sa : forårsake forvirring ulovlig motvilje mot det som kom profeter fra den rette banen og nok bemerkninger i svar (9). ________________________________________ (1 ) Enig , Al – Bukhari fortalt som Fath al – Bari (369 \ 12 ) frem Ibn Hajar . Riyadh ga ut et moderne muslimsk bibliotek som i kjernefysisk forklaring (17 \ 15 ) publiserte den egyptiske trykkpressen og Stationers (2 ) Mohammed Safaareeni . Forklaring av trill Musnad Ahmad (1 /169 ) for å oppnå Zuhair Shawish jeg : Office of Islam 1392 e . (3 ) Fortalt mm som i kjernefysisk forklaring (15 / tjuesyv ) i Book of Revelation – op. Cit. ) Og fortalt av Ahmad i resten av palmen Almktherin 0 i håndflaten Jaber bin Abdullah kan Allah være fornøyd med at han publiserte Cordoba Foundation i Egypt . (4 ) Fortalt av Abu Dawood i Purity Book . Bab okkultasjon av den åpne publikasjonen av Dar trodde at Muhammad Muhyiddin Abdul Hamid hadde oppnådd . Og premier i boka Purity and Sunnahs door Alarataad av urin og avføring . Tankeforlag . Oppnå Mohamed Fouad Abdul Baki og Ahmed i resten av palmen Almktherin i håndflaten Jaber bin Abdullah – op – og se ordene til Imam Safaareeni for å forklare trioene Imam Ahmad • op • (170 \ 1 (5) Sayyid Qutb – i skygger av Koranen – publisert Dar Sunrise i 1402 e (4/1972) (6 ) utvidelse se : Dr . Hamed Zahran . Mental Helse og psykoterapi . (7) Sayyid Qutb op (4/1972) (8) Mohammad Ali Qutb – Hieran guide in interpreting Dreams – Publisert av Koranbiblioteket – Kairo, s. 5 (9) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – forrige referanse ) (12/353) * Sitert fra Dr. Fahd Al-Usaimi ….

…Hjertet : kroppens konge, den som bærer det, og hjernen til det, og den som ser tannen bevege seg, fordi det er sykdommen til den den tilskrives, og hvis han ser at den har falt i hans hånd eller hennes syn i klærne hans, så gagner han et barn eller en bror eller en søster . Hvis han ser at det har erodert eller studert, vil noen av disse ramme ham med en ulykke som ingen drar nytte av, og det er han heller ikke selv ….

…Hvis noen så at han gikk i en sko, og en av dem trakk av seg benet og gikk med en sko, skiltes en bror, søster eller partner på baksiden av en reise eller dør eller skiller seg fra sin kone eller selger tjener etter en av dem eller deres mor ….

…Såle : de er grusomme, som for tøfler, den som bruker dem reiser eller reiser, noen som deler hans syn med ham, eller reiser med penger, og det hvis han går i dem i en drøm . Men hvis han bruker den og han håper å reise, kan den være fullført, og den kan ikke fullføres hvis han ikke går i den, og hvis han slutter å bruke den eller tar den av, bor han fra sin reise og resonnerer gjennom ham . Og hvis hun er en tøffel med vann, så er hun en kone eller en slavejente som drar nytte av hennes eller hennes samleie . Når det gjelder Taifs tøfler eller hva kjøpmenn disponerer i markedene, er det en indikasjon på penger, anskaffelse og pensjon . Det kan indikere kona også om han gikk med henne under rollen, kjøpte henne eller ble gitt til ham . Hvis den er ny, er den tidlig, gratis eller aktuell, og hvis den er gammel, er den slitt, så blir den fuktet . Hvis sanden kuttes av, blir hans levebrød forstyrret, eller industrien hans er stillestående eller hindret uten hindringer, selv om kona hans ble sint på ham og hennes svik dukket opp for ham . Og hvis anklene hennes ble kuttet av, og hun var syk og omkom, eller ulydig, ble hun skilt, med mindre han i en drøm ble behandlet for å fikse det, eller han lovet å gjøre det, eller han avgjorde det i seg selv, så blir hun utskrevet etter overgangsalderen, og han vurderer henne etter skilsmisse . Hvis han ser at han hadde på seg slitte sandaler og går i dem på den tiltenkte stien, så reiser han . Hvis han bruker sandaler og ikke går i dem, så rammer han en kvinne eller en hushjelp . På samme måte, hvis han så at han ga en sko i hånden og tok den eller eide den eller hadde den med seg i et hus eller en container, så eier han en kvinne av det hun beskrev . Hvis sålen ikke er slitt, påvirker den en kvinne eller en hushjelp, en jomfru, og på samme måte hvis hun er kledd og ikke slitt . Hvis sålen var av okseskinn, var kvinnen utenlandsk . Og hvis det var fra hesteskinn, var det fra araberne eller fra de lojale araberne . Likeledes hvis det var fra kamelskinn . Hvis han så at han gikk i to sandaler, ble en av dem trukket av beinet hans og han gikk med den andre, så er dette avskjed fra en bror som har en søster eller en partner på baksiden av en reise, for når han gikk i den ble han i tolkningen av reisen, da en av dem tok av seg broren på baksiden av en reise . Og hvis han ikke var en bror eller en jevnaldrende, og han så sin eneste tapt eller falt i en brønn eller noen overveldet ham, var det tilfelle i hans kone . Hvis sålen blir ugyldig etter det, så blir kona syk og blir sunn, eller kvinnen har forlatt ham eller pensjonert seg, eller det som er utsatt for kvinner fra det samme, og deretter tilbake til sin første tilstand . Hvis han så at sålen ble stjålet fra ham og noen andre hadde på seg den, svarte hun den eller ikke visste den, så det er ikke bra for eieren, fordi han myrdet sin kone eller slavejente som hadde på seg den . Hvis han ser at sålen har blitt snappet eller brent til han ikke har noe eller noe lignende igjen, så er det kona eller tjenestepiken hans . Hvis han ser at han har lappet sålen, håndterer han konas situasjon eller har samleie med henne . Hvis noen andre lapper det, er det ikke noe godt i de nakne kvinnene . Hvis det er en tøffel som tilskrives reiser, er ikke reisen fullført . Hvis han ser en såle uten skinn av en sko, er noe som ligner på det foraktelig, eller tilskrives i tolkning noe annet enn det til sålen med en familie, så tilskrives kvinnen som bruker den essensen av det eneste, enten det er godhet eller korrupsjon . Og hvis det er fra sålene som tilskrives en reise, tilskriver jeg den reisen til essensen av den skoen, enten god eller dårlig, som beskrevet . Og hvis han så hennes feller, som han holder utslitte eller brutt av svake . Eierens tilstand når han reiser det, eller i en kvinne som tråkker på det, er like mye som essensen av fellene, dens skjønnhet, styrke og utseende ….

…The Cow : En år, og Ibn Sirin pleide å si at kuas vaktel er den som eide det, meg kjærere enn Mahazel, fordi vaktel er fruktbare år, og Mazel er år med fruktbarhet, ifølge historien av Josef, fred være med ham . Det ble sagt at kua er høy og har penger, den fete er en velstående kvinne, den magre er fattig, kua er god og nyttig, og den hornete kvinnen er en utstøtt kvinne . Den som tror at han ønsket å melke henne, og hun forbyr ham med hornet, er sint på ham . Hvis han så at noen andre melket henne og ikke forhindret ham, forrådte urinlederen ham i kona . Og haugen hennes er verdiløse penger . Hans kones oppfatning av henne, og hennes tap indikerer kvinnens korrupsjon . Noen av dem sa at utelukkelse i møte med en ku er en motgang i begynnelsen av året, og det er dårlig for det midt på året, og dets mirakel er alvorlighetsgraden på slutten av året, og slakting av kyrne er en katastrofe blant slektninger, og halvparten av slaktede er en katastrofe for en søster eller datter, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og hvis den er en, så har den halvparten. ~ En fjerdedel av kjøttet er en katastrofe for en kvinne, og en liten del av det er en katastrofe som forekommer andre steder . Noen av dem sa at å spise biff er halalpenger i året, fordi kua er Sunnah . Kuhorn ble sagt å være fruktbare år . Den som kjøper en feit ku vil slå wilaya i byen Amra hvis han er kvalifisert for det . Og det ble sagt at den som traff en ku, traff en eiendom fra en stor mann, og hvis han var en sølibat, giftet han seg med en velsignet kvinne, og den som så det som om han hadde kjørt en ku og gått inn i hjemmet sitt og bundet den, ville han få rikdom, glede og lettelse fra bekymring es . Og hvis han ser henne kutte ham med hornet, indikerer han tap, og hans familie og slektninger er ikke trygge . Og hvis han så at han hadde samleie med henne, ville han blitt et fruktbart år uten ansiktet hennes . Hvis koens farger er det som tilskrives kvinner, er de som fargene på hesten . På samme måte, hvis det tilskrives år, og hvis han ser en ku suge melk fra kalven i en draa, så er det en kvinne som leder over datteren sin . Og hvis han ser en slave som melker en ku av sin herre, så gifter han seg med sin herres kone, og den som ser at han har skrapt en ku eller en okse, han vil bli syk så mye som den blir riper . Og den som har en ku eller en okse mot seg, han vil motta motgang og straff, og jeg frykter å bli drept . Og kua ble sagt å være et godt tegn på ballen, og den som så den sammen, indikerte en forstyrrelse . Når det gjelder kyr som kommer inn i byen, hvis noen av dem følger hverandre og antallet deres er forståelig, så er det år som kommer inn i folket, hvis de er fete, er de velstand, og hvis de er magre, er de vanskeligheter, og hvis de skiller seg ut i det, så er den fremskredne fet, velstanden utvikler seg, og hvis han er mager, utvikler nødene seg, og hvis de kom sammen eller var ujevne, og byen var en havby, og det var under reisen og skip ble presentert i henhold til antall og tilstand, ellers var det en synonym fristelse, som om de var ansiktene til kyr så vel som i godhet som hverandre, bortsett fra at de alle er null, fordi de er sykdommer som kommer inn i mennesker . Hvis hornene har forskjellige farger, eller de er motvillige til det, eller hvis ild eller røyk kommer ut av munnen eller nesen, er det et militær, raid eller fiende som slår dem og stiger ned på hagen deres . En drektig ku er et fruktbart år . Og den som ser at han melker en ku og drikker melk, han vil være rik hvis han er fattig, og han vil være stolt av sin status, og hvis han er rik, vil hans rikdom og stolthet øke . Og den som gir ham en liten kalv eller kvige, han slo et barn . Og alle mindreårige av løpene, hvis høvding tilskrives en mann og en kvinne i tolkning, så er et barn et barn . Og biff er penger, så vel som kjøtt . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg slaktet en ku eller en okse . Han sa : Jeg er redd for at du skal ha en mann, og hvis du ser blod som kom ut, er det mer alvorlig. Jeg frykter at det vil nå de døde . Hvis du ikke ser blod, er det lettere . Aisha sa : Jeg så som om jeg var på en høyde rundt meg og slaktet kyr, så Stolq sa til henne : Hvis du tror på synet ditt, vil det være et epos rundt deg . Det var slik ….

…Hvilke råd har du til noen som er bekymret og redd for drømmer de ser og kan være overdrevne? Du er ikke den eneste som lider. Dette er en av de edle ledsagere, som er : Abu Salamah Abd al-Rahman bin Auf sier : Jeg pleide å se visjonen sykne meg til jeg hørte profeten, Guds fred og velsignelser være over ham og sa : (Den gode visjonen er fra Gud . Og hvis han ser det han hater, la han søke tilflukt hos Gud fra Satans onde og fra ondskapen, og la ham flykte tre ganger og ikke fortelle noen om det, for det vil ikke skade ham .) Avtalt . I romanen 🙁 Jeg kunne se visjonen Oary av dem, men jeg ikke Ozml ) noe : Oary anneksjon Humazah øye og stillhet, som feber kommer til meg fra min frykt for ansiktsverdi i mitt sinn . Og Azmal : ved å kombinere hamza og stramme zai og meme, vil jeg ikke bli pakket og dekket med kald feber . Og i romanen ( annet enn det gjentar jeg ikke ). Og i fortellingen ( Hvis jeg skulle se, er visjonen tyngre for meg enn et fjell ). O min bror og min søster, ikke for å få panikk og frykt, og i å ty til den rensede Sunnah, vil du finne en nyttig oppskrift på at den kom i Sahih : ( Hvis en av dere ser en visjon han hater, la ham snu og vend deg til venstre tre ganger og be Gud om det gode og søk tilflukt hos Gud fra det onde ) , og i en fortelling : ( La Gud søke tilflukt hos Gud fra Satan tre ganger ) , i romanen ( og minner dem om en de ikke skade ham ). Og den som gjør dette reseptet, hans drøm faller ikke og kan falle på en irreversibel måte . Gud vet…