…Og den som ser at de døde er et tvetydig sted, blir da forfrisket og oppreist, og sjelen kommer tilbake i den, så vil den søkende få tillatt trøst, visdom og penger ….

…Teller det å se noen som har sovet veldig kort tid, for eksempel en person som sover en kort søvn om dagen, eller legger hånden på pulten, under arbeid, for eksempel, og deretter sovner for en veldig kort lur , og noen kan til og med slappe av ved trafikklysene og lukke øynene og se dette øyeblikket som en søvn eller en visjon, er disse visjonene pålitelige, og uttrykker de ….. ? Dette er et spørsmål som ofte stilles av de som er interessert i denne kunsten, og mitt svar på det er at visjoner i slike tilfeller er pålitelige og uttrykksfulle, og de kan til og med være sannere enn visjonene som sees med en lang, uttrukket søvn . Så du finner forskere som er interessert i denne kunsten, foretrekker visjoner om hekseri eller lur; Det er en middags søvn, i motsetning til andre . Noen har utledes sine ord med hadith av Abu Sa`id [den mest sannferdige av åpenbaringen av trollmenn ], som ble gitt av Ahmad med en marfoo ‘og autentisert av Ibn Hibban . I Al-Fath kalte Ibn Hajar kapittelet om nattesynet, og han sa og forklarte det : Det vil si at en persons syn om natten, gjør hans visjoner om dagen lik eller forskjellig, og er det forskjeller mellom tidene for hver ? Det ble nevnt at Nasr bin Yaqoub al-Dinouri sa : Tolkningen av visjonen ved begynnelsen av natten bremser tolkningen, og fra andre halvdel øker den med de varierende delene av natten, og at den raskeste tolkningen av visjonene om magi, spesielt når daggry bryter . På autoritet fra Jaafar al-Sadiq : At den raskeste tolkningen av visjonen om siestaen er . Og hvis alt dette er i stedet for dagens syn fremfor nattens syn, så finner vi noen som sier at det er like mellom dem, og at det ikke er noen forskjell mellom dem, og fra det som kom fra det som ble fortalt om dette er det som kom i Sahih al-Bukhari, på autoritet fra Ibn Sirin som sa : Visjonen om dagen er som nattens syn . Al-Qayrawani sa og forklarte henne : Det vil si at det ikke er noen forskjell i avgjørelsen av uttrykket mellom natt- og dagvisjoner, så vel som visjonen til kvinner og menn….

…Og den som ser at han ble sugd fra brystet, enten det var for et menneske eller et dyr, og hvis noe væske kom ut til ham fra brystet, om typen hans var likt eller hatet, så er det penger, og hvis det var statisk, så er det ikke prisverdig, og det ble sagt at det er en fordel som ikke er en attributt til en sjel eller en bevegelse, og hvis det er noe i det, er det Det indikerer et barn, og hvis den slags ting er sympatisk, så er det en god gutt, og hvis den blir hatet, vil han være ham verdig, og Gud vet hva som er riktig ….

…Og den som ser at han ammer av en person eller et dyr fra et sted som ikke krever amming, så ber han om en vanskelig sak, og hvis han får noe fra ham, vil han nå det beløpet han hadde til hensikt, men med vanskeligheter ….

…Og den som ser at han har et spesifikt navn, den første som får navnet sitt ….

…Og det ble sagt at den som så at han åpnet et granateple, da ville han komme inn i et land hvis inntekt aldri var, og han ville bli ansett som søkeren, hvis det var surt, ville han få tristhet og tristhet fra å komme inn i landet ….

…Og den som ser at regn kommer ned fra himmelen, er ikke som regnformen, og hvis dens slag er lik, er det godt, og hvis det er hatet, er det lidelse og uenighet ….

…Og den som ser at et marked har mange varianter, indikerer det utarmingen av det produktet ….

…Kan jeg fortelle visjonen til et av de to uttrykkene og krysse den, og deretter fortelle den til et annet slik at han krysser den helt annerledes? Svaret er : Ja, det kan skje . Årsaken til dette er forskjellen i forståelse, evner, evner og mestring, fra et uttrykk til et annet, og uttrykksvitenskapen har sine verktøy gjennom hvilke visjoner uttrykkes, og i henhold til uttrykkers dyktighet fra å mestre disse verktøyene, han blir bedømt av kvaliteten eller mangelen på det . For å avklare bildet litt, gi et eksempel på leger, noen av dem lykkes med å diagnostisere sykdommen glimrende, mens noen ikke klarer å gjenkjenne den, selv om de er like i vitenskapelige kvalifikasjoner, og derfor kan den dype betydningen av visjonen kanskje ikke dykke inn i det, og det kan dykke strålende inn i det, så noen av forbipasserende er gode på Dykke er langt avstand, og noen av dem kan ikke gå utover kysten, og noen av dem synker, men for noen få avstander, så den som er sterkere og høyere i krysset, er han mer genial, og omvendt, og så sa kongen til sitterne ( Hvis du skal se synet du krysser ) Yusef 43: det vil si , du ber til det er slutt, og du vil huske dets slutt, og språkforskere sier : Å overvinne vannet ved å svømme, et skip eller noe annet, kalles det : kryssing, som om krysset går fra utsiden av synet til det indre, og dette er dykkingen jeg mener…

…Og den som så at et lynnedslag skjedde i et hus, og hvis han hadde en syk person, døde han, og hvis han hadde fravær, ville en tyv banke på ham eller bli ranet av byeieren ….

…Og den som ser et kjent sted, har blitt en ruin, og dets folk kan ikke finne et sted å bo, for deres eiendom er en urettferdighet mot dem, slik at de ikke vil finne en frelser for dem ….

…Og den som ser et teppe i et fremmedes hus, og han ikke kjenner teppet eller stedet, så indikerer det en endring i hans tilstand, og hvis han ser det brettet eller brent, blir det tolket som hans død i fremmedhet ….

…Og den som ser at han ødelegger et hus, et hus, en gammel butikk eller lignende, så får han mye godt ….

…Og den som ser at han er på et fjell og har blitt et godt resultat, da er eieren av dette stedet nådig mot hjorden sin og får penger og nåde for den som søker ….

…Og den som ser en rød rose på et tre i sin tid, det indikerer at barnet har skjedd, og når det gjelder rosene som ikke var i hans årstid, indikerer det en ulykke fra sønnen hans ….

…Og den som ser at han er bundet av et av medlemmene sine til en annen person, han vil sammenligne ham i sine handlinger, enten de er godartede eller forkastelige, og når det gjelder å binde båter, kommer de i hans klasse og det som knytter alt i hans klasse og sted ….

…Og den som så at han plukket en rose fra et tre, det indikerer tristhet og gråt ….

…Og den som ser en rød rose på et tre i huset sitt, det indikerer glede fra hans slektninger og familiemedlemmer ….

…Og den som ser et tre og kjenner eieren av det, så ser han det overføres fra ett sted til et annet, så blir det tolket av fremmedgjøring av den mannen, og hvis han ikke kjenner eieren, krysser det ham ….

…Og den som ser at han har besteget et fjell og sett et hull i det og gått inn i det, da vil han se hemmeligheten til kongen og hans dekkede saker, og hvis noe kommer ut av ham, vil han ha et forhold og en gave ….

…Og den som ser at han har sett en helligdom eller et tempel, han vil være flittig i å søke belønning og kan være fornøyd ….

…Og den som ser at hans hånd er et metall eller en plante, det er ikke prisverdig, og gull vil gå ….

…Og den som ser at han har en hale, et horn eller en hov, for eksempel et esel, en slange eller et nebb, det er alt godt og godt ….

…Og den som ser et tre med torner og det vokser på et sted som ikke krever planting, da tolkes det av et folk med dårlig skapelse, de møtes på et sted der de ikke trenger sitt møte. Hvis han ser noe annet, er hans uttrykk mot ham ….

…Er det vi ser i en drøm om visjoner , drømmer , eller Alodgat , være i farge , eller svart og hvitt? Hvis en av dere vurderer dette spørsmålet og søker etter et svar på det, kan han begynne å søke etter et svar på det : prøver å hente det han tidligere så i søvn … og noen kan lykkes med å huske . Andre kan mislykkes . Men absolutt vil si at vi ikke vet om det vi ser i farger eller svart og hvitt . Jeg sier her mitt eget syn gjennom forskning og spørsmål, at det meste av det vi ser er i svart og hvitt, og det er få visjoner i farger, og på den tiden har fargen som kom i drømmen sin sterke betydning, og det er mange eksempler som kom til meg, enten under presentasjonen av drømmeprogrammet, eller under mitt uttrykk i På mandager eller fredager, der det er en referanse til farger i visjoner, men det som finnes i Koranen eller Sunnah er basert på det, og det er bevis for eksistensen av farger i en drøm, hva Al-Tirmidhi fortalt i Åpenbaringsboken, kapittel om hva som kom i profetens syn, fred og velsignelser være over ham, i vekten og Vannmannen, på myndighet av Aisha, som sa : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, ble spurt om et papir, og Khadija sa til ham : Han trodde deg og at han døde før du dukket opp, så sendebudet til Gud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : ( Jeg viste ham i en drøm med hvite klær på seg, selv om han var fra folket i Hellfire. Han ville ha kledd seg ellers .) Tilstedeværelsen av farger er også indikert av hadithen til Abdullah bin Salam, som Al-Bukhari fortalt i sin Sahih, og til og med titulerte ham ved å si : Døren til det grønne i drømmen og den grønne hagen. , og haditten ble presentert i den, og i den : Abdullah bin Salam gikk forbi en sirkel der Saad bin Malik og Ibn Omar, og de sa : dette er en mann fra paradisets folk, sa jeg : ingen forteller sa, de sa slikt og slikt, sa han : Halleluja ! De burde ikke ha sagt det de ikke hadde kunnskap om, men jeg så som om en søyle ble plassert i en grønn eng, og det ble reist en lend i den, og i hodet var det en lend og på bunnen av den en mer rettferdig, og han var tjeneren eller tjeneren, og han fikk beskjed om det, så jeg skilte meg til jeg tok pilen . Hun fortalte det til Guds sendebud, og han, må Guds bønner og fred være over ham, sa: [ Abdullah skal dø mens han tar den mest pålitelige pilen ]. Dette beviset beviser det du nevnte, og Gud vet best ….

…Og den som så at han kom inn i en hage og så en løve i den, det indikerer at herskeren over dette stedet har seiret over sine fiender ….

…Og den som ser en av de vantredes døde og hans tilstand er god og hans utseende er vakkert, hans visjoner indikerer høyden på saken på hans hæler og indikerte ikke hans gode tilstand hos Gud, den velsignede og opphøyde være han, og han kan dø for monoteisme og bare Gud den allmektige har sett det ….

…Hvis han ser som om han får beskjed om å gå inn i paradiset, så kommer han ikke inn i det, så indikerer hans visjoner at man forlater religionen, fordi Gud den allmektige sier : “ Og de kommer ikke inn i regressen før kamelen kommer inn i skredderens gift . ”…

…Al-Salmi sa: Den som så at noe av tennene hans falt i fanget på ham, eller at det var i plagget hans, eller at det falt i hans hånd, tolkes det på to sider, enten å sette en gravid kvinne eller bruke penger , og den som ser at tennene har en mangel som han benekter i årvåkenhet, tolkes det i tre aspekter: de er tristhet, konkurs og død av slektskap eller svakhet Hum ….

…Al-Kirmani sa: ~Den som så at han svømte i en elv eller et rom i den, så er dens tolkning som havets tolkning, men kongens sted vil være den som er uten ham .~…