…Urinering er i en drøm, å bruke pengene sine på noe som ikke er tillatt for ham, eller ha samleie med noe som ikke passer for ham . Og diurese i en drøm er bevis på å generere levebrød . Og å holde urinen og dens hardhet kan tyde på at han haster i saker og mangel på rettferdighet, og at injektoren ikke nøyer seg med en beslutning før han betaler det han har frosset av den . Og å tisse i en drøm er forbudte penger . Og den som ser som om han er på et ukjent sted, vil gifte seg med en kvinne på det stedet . Og det ble sagt : Den som ser det som om han urinerer, han bruker et underholdsbidrag som går tilbake til ham . Og den som ser seg selv som utslitt i en brønn, han vil bruke penger som er tillatt . Og den som ser at han har slitt på en vare, han vil miste den varen . Venninne i en nisje føder en vitenskapssønn . Og den som ser ut som om han har slitt seg på Koranen, vil et av barna hans lære den hellige Koranen utenat . Og den som ser seg selv som om han heller noe og begrenser noen, hvis han er rik, vil noen av pengene hans være borte, og hvis han er opprørt, vil noe av hans nød være borte . Hvis han ser det som om en annen person urinerer med ham, blir urinen blandet sammen, og de faller inn i en fortsettelse og tilhørighet . Hvis han ser at han er en injektor, vil han bli sint på kona . Hvis urinen er sterk på ham, og han ikke kan finne et sted for det, vil han begrave penger og ikke finne en gravplass . Hvis han ser at han har urinert i stedet for urin, vil han bli løslatt hvis han er fattig, og hvis han er rik, mister han pengene sine . Hvis han så folk tørke urinen, ville det bli født en gutt for ham, og folket fulgte ham . Hvis han ser en person som er kjent for å være dårlig med ham, ydmyker han ham ved å bruke pengene sine på ham . Hvis en mann ser at han urinerer melk, vil han miste instinktet. Hvis en kjent person drikker det, bruker han lovlige penger på ham i sin verden . Og den som ser at han urinerer blod, han vil komme til en fraskilt kvinne, eller en kvinne med et mahram, og det vet han ikke . Hvis han ser at han urinerer Zaafarana, vil han få en syk sønn . Hvis han ser at han ikke har juice, bruker han pengene sine . Hvis han ser ut som om han ikke har skitt eller gjørme, så er han en mann som ikke forbedrer ablusjon . For ilden ble født av ham som en autoritetens sønn . Den bleke bagatellen begikk uanstendighet med familien . Hvis oppkast kommer ut i stedet for urin, indikerer det et forbudt barn . Og hvis en fugl kommer ut, vil det bli født et barn som passer essensen av den fuglen i godhet og korrupsjon . Og den som vandrer stående, bruker deretter pengene sine av uvitenhet . Den som har på seg skjorten, vil få en sønn, og hvis han ikke har en kone, vil han gifte seg . Hvis han ser at han urinerer i nesa, så kommer han forbudt . Og den som ser at han urinerer på en av markedsplassene, han vil bli betraktet som en redegjørelse for markedet . Så far Ardashir sønn av Sasan var en gjeter som en kamerat og opphøyet ham damp onkelen til hele himmelen, spurte han Babak den krysset, sa han : Do not Oabbarha du også tilskrives en sønn Fet deg, Vuadh dette, sa han : født til deg Ghulam har utsikter var bra . Og den som ser at han har mistet livet i et folks hjem, samfunnets nabolag eller en folks moske, land eller landsby, så kaster han sædceller i et ekteskap med dem . Og den som ser at han urinerer i en kolbe eller et basseng, eller en krukke, en brønn eller en ødelagt, da skal han gifte seg med en kvinne . Det er følt at i tankene havet å komme ut penger til sultanen i ti eller zakat og annet . Og den som så at han trodde at barna hans skulle spres . Og den som ser at en penis kommer ut av kjønnsorganene hans, så blir det født et barn for ham som deltar i all kunnskap, fordi pennen bevarer all kunnskap . Og hvis han ser at en pille har kommet ut av kroppen hans, blir en gutt født for ham, og han vil ha en fiende . Og den som ser at han har urinert mye, i motsetning til vane, eller forurenset det, eller at det lukter vondt, eller at han har urinert mens folk ser på ham, det er bevis på ondskap eller manifestasjon av ondskap som blir utsatt . Og å drikke urin indikerer mistanke om gevinst eller forbudte penger ….

…Og den som ser at han har vasket og tatt på seg klærne, da vil han slutte å bekymre seg og være trygg mot all lidelse og sykdom, og hvis klærne var nye, ble han mer informert fordi Job vasket og hadde på seg nye klær, så han kom ut av ulykken som var i ham ….

…Sverdet er i en drøm en gutt og en sultan . Den som ser at han hadde på seg sverd, han har påtatt seg et stort mandat . Hvis han ser at han har veid sverdet og dratt det på bakken, svekker han seg fra sitt mandat . Hvis han ser at klanene er blitt avskåret, så er han isolert fra sin stat, og klanene har den vakre staten hans . Og den som så at han ga sin kone et blad eller ga ham et blad, da blir han født som en mann . Og hvis han så at han ga henne et sverd i sliren, slo han en jente . Og hvis han så at han hadde på seg fire sverd, ville han få fire barn . Hvis sverdet ble trukket i en drøm da han var rusten, og kona fødte en gutt, var gutten stygg, og hvis den ble ødelagt, er det sønnens død i mors liv . Hvis sverdet er kuttet, lyst og klart, så er ordene hans søte, og det er sant, og hvis det er rustent, er det falskt . Hvis sverdet var tungt, sa han ord som han ikke orket . Hvis han ser et trukket sverd i hånden, og han er i en krangel, så har han rett . Hvis et sverd kastes mot ham, så er han en kvinne, for Luqman, fred være med ham, sa : Kvinnen er som et sverd . Og den som ser at han har to eller tre sverd, og det er avskåret, så skiller han seg fra sin kone tre . Og den som ser at han trekker et sverd, han skal spre tungen med noe som ikke er tillatt . Og den som ser at sverdbladet er ødelagt, det er hans fars eller onkels død, og det ble sagt : hans tante eller mor døde . Og den som ser at sverdet hans er brutt, han er hans tjener eller tilhenger . Og å leke med sverdet var hans raffinement . Og hvis han ser sverd med vinden, er det en pest . Og det ble sagt : Sverdet indikerer visjonærens sinne . Og den som ser at han svelger et sverd, han spiser pengene til fienden . Og den som så at sverdet ble svelget av hans brodd levende . Og sverdet er lidelse . Og sverdet på sverdet indikerer kvinnen, hvis jakken ble brutt og sverdet overgav seg, indikerer det en gravid kvinnes død og sønnens sikkerhet, og hvis sverdet ble brutt og jakken ble levert, var kvinnen leverte og gutten omkom, og hvis de alle var ødelagte, døde de sammen . Og det skarpe sverdet klarer ikke å snakke . Og den som så at han laget et sverd i dekselet og var sølibat, giftet seg . Og den som ser et sverd laget av glass i sin hånd og har en gravid kvinne, hun tar med seg et barn som ikke lever . Og den som ser et stort sverd som ikke ligner sverdet til denne verden, så er det sverdet til oppstandelse. Hvis den slir i luften eller stiger til himmelen, eller blir kastet i havet, vil fristelsen avta . Og den som ser at en angriper slår ham med sverdet og kutter av lemmer, da vil den som ble slått reise . Og den som ser at en mann har knivstukket ham med sverdet uten tvist, så deltar den knivstikkende og den knivstukkede . Og sverdet betegner levebrød, konge, kunnskap eller gal kvinne ….

…Når det gjelder å se de døde, blande seg med dem, ta fra dem og gi dem, den som ser at en død har levd, da vil glede og lykke skje. Og den som ser at han har gjenopplivet de døde, så hilser han på en vantro og den som ser at en død har levd og spør ham om at du har dødd og han sa nei, men du levde, det indikerer hans gode tilstand i det hinsidige, og den som ser at en død person er sint, så indikerer det at han ga en vilje og ikke handlet etter hans vilje. Og den som så at en død person lo, er lykkebringende, indikerer at nestekjærlighet har kommet til ham, og det er akseptabelt, og den som ser at en død person er i god form mens han bruker klærne, så indikerer han at hans død er bra for monoteisme. Han bodde mens han var i en moske, fordi han var trygg fra straffen fra den allmektige Gud, og den som så at han omgikk de døde, reiste så langt borte, og den som så at en død lo og deretter gråt, det indikerer at han døde utenfor islams religion, og den som ser at en død person har svertet ansiktet, det indikerer at han døde som vantro. Han så at en død person fortalte ham om saken hans, for som han sa, fordi de døde i sannhetens hus ikke snakker annet enn en sannhet. Og den som ser at en død person har en krone, smykker eller ringer, eller det som pryder ham, eller han ser ham sitte på en seng, så viser han godheten til sin tur, og den som ser at en død person bruker grønne klær, det indikerer at hans død var et slags vitnesbyrd, og den som så at en død person ville bestride det mens han var motvillig til å gjøre det, eller han ville forkynne det med ordene fra G. Laze, det indikerer at han har begått en synd, så han burde omvende seg til Gud, og kanskje den døde er spesielt, og den som ser at de døde er nakne og nakenheten er utsatt, så indikerer det at han er borte fra denne verden naken fra gode gjerninger, og hvis han er fra folket i rettferdighet, da lukter han av den og den som ser en død med skitne klær eller er syk, han er ansvarlig for sin religion. Det er mellom ham og Gud den allmektige, spesielt uten folket, og den som ser at en død person er opptatt med å gjøre et godt jobb, så er han god i sin rett i det hinsidige, og hvis hans arbeid er klanderverdig, mot den, og den som ser en død mann som har bodd og inntatt sin plass, så får noen som følger ham vergemål, og den som ser at en død person klager over hodet, så han Han er ansvarlig for å forsømme sitt foreldrenes anliggender, og hvis han klager over nakken, så er han ansvarlig for å kaste bort pengene sine eller vennskapen til sin kone, og hvis han klager over sin hånd, er han ansvarlig for sin bror eller partner eller for en ed han sverget med en løgner, og hvis han klaget over magen, er han ansvarlig for farens og slektningens rettigheter, og hvis han klaget over benet, er han ansvarlig for å bruke pengene sine annet enn Gud vil, og hvis han klager over låret, så er han ansvarlig for å klippe livmoren, og hvis han klager på bena, så er han ansvarlig for livet i falskhet, og den som ser at en død person ber sammen med de levende, de kommer til kort i det som er pålagt de m lydighet, og den som ser at han kom inn bak de døde i et ukjent hus, gjorde han ikke. Han kommer ut av det, han dør, og den som ser at han reiser med en død person fordi saken hans er forvirret av ham og den som så en død person som kjente ham og hilste på ham og spurte ham, fordi han ikke døde det året og indikerer sin godhet og godheten til den avdødes tilstand, og den som ser at en kjent død har dødd igjen og hans død gråter, han vil gifte seg med noen av familien sin, og han vil være en brud blant dem, ellers vil en person dø hvis han ikke har noen grunn. Døden til hans motpart eller navnet hans, og den som ser at en død stønner og hans tilstand ikke er den samme, det indikerer hans dårlige arbeid og belønning for hans stygge gjerninger. Og den som ser at en gruppe døde et sted spiser noe, den tingen er dyr og den som tror at han omfavner de døde mens de ligger på en pute, hans liv vil bli forlenget….

…Hvis han så som om han hadde giftet seg med en død kvinne, og han så at hun levde, gikk inn med henne og ikke rørte ved henne, men han vendte seg hjem til henne og bosatte seg, viste hans visjoner hans død, så vel som visjonen om kvinnen, fortsetter løpet av mannens visjon i alt dette ….

…Huset er kona til mannen som han bor til, og fra det blir det sagt : Så og så kommer inn i huset hans hvis han gifter seg . Kanskje han pekte huset sitt mot kroppen sin, og hvis han sa : Jeg så som om jeg bygde et nytt hus, og hvis han var syk, ville kroppen hans være sunn . Og hvis det ikke er noen pasient som giftet seg hvis han var singel, eller han giftet seg med datteren og tok henne inn, eller kjøpte en hemmelighet like mye som huset . Og den som så at han var over et ukjent hus, han slo en kvinne . Og den som så at han var fengslet i et dokumentert hus, med en låst dør, og huset midt i husene, han vil ha det bra . Og den som ser at han har tålt et hus eller gått gjennom det, han kan tåle en kvinnes forsyninger . Og den som ser at huset hans er laget av gull, hans hus vil bli rammet av en brann . Og den som ser at han kommer ut av et lite hus, han går ut av dem . Og den som ser et romslig og gjørmete hus i huset sitt, da er han en rettferdig kvinne, og hvis huset er pusset eller bygget med murstein, så er det en sunn, hyklerisk kvinne . Hvis det er en kjeller under huset, er det en slu mann, og hvis den er av leire, er den svikefull i religionen . Det mørke huset indikerer en kvinne med dårlig karakter . Og den som så at han kom inn i et sprinklet hus, han ble truffet av sin kone med mengden fuktighet og mengden gjørme, så ble det fikset og fjernet . Og hvis han ser at han bygger hus og festninger i et land, og hvis han gifter seg i det og føder barn, så hvis han ser at huset hans er bredere enn det pleide å være, vil god og fruktbarhet utvide seg til ham og det av kona . Og den som ser at han etablerer et nytt hjem, han vil bli rammet av mye tristhet. Hvis han ser et nytt hus, vil fienden hans dø . Hvis han ser huset sitt mørkt, reiser han langt unna uten nytte eller glede . Og hvis han ser huset sitt opplyst, reiser han og finner godt i det . Hvis han ser at han ødelegger huset sitt, arver noen andre pengene hans ….

…Al-Raha : Møllen betegner levebrødet til eieren og butikken hans, og alle som bor sammen med ham eller den som serverer ham og fikser maten og gifter seg med ham fra en kone og en slave . Kanskje indikerte det reise til rotasjon, og kanskje indikerte det epidemien og krigen for å knuse den . Arabere og poeter uttrykker det ofte fra dem, så den som kjøper nåde, gifter seg hvis han er sølibat, eller datterens mann eller sønn, eller kjøper en tjener til samleie eller for tjeneste, eller reiser hvis han er reisende, og hvis han er dårlig, han vil ha nytte av det som er tilstrekkelig, fordi Al-Raha trenger det bare Hvem har hva å male i det . Når det gjelder den som setter opp en mølle for å male folk på vann, sjø eller andre ting, åpner han en butikk eller en butikk hvis han ikke har en butikk, og genererer sitt levebrød i den hvis han ikke har vært i stand til å, eller han sitter for folk ved hjelp av en regjering, fordel eller tillit, og han har sans for folket . Når det gjelder den som tar melet i hånden, vil han gifte seg, være komfortabel eller ha samleie, for de to steinene er som paret, og suturen er som hannen og den svake . Og hvis hun var uten stang, var samleie forbudt, og to kvinner kan være ekkelt, og hvis han ikke hadde noe av det, formidler han kanskje kontrakten mellom et par eller to partnere, eller reiser han for å forsørge næring . Når det gjelder de store herjingene hvis de blir sett midt i byen eller i moskeene, hvis det er et krigsland, så er det krig, spesielt hvis det er slipende ild eller stein . Ellers var det en mølle, spesielt hvis bakken var unntatt bygg, eller vann, gjørme og magert kjøtt . Noen av dem sa : Al- Raha på vannet, en mann med mye penger som strømmer på hendene, en vaktmester, og den som søkte tilflukt i ham, hans bestefar så en vind snu, en god mengde mel . Og vannstrømmen som kommer inn i Al-Raha fra retning av dette nevnt . Kanskje det var al-Raha hvis det var en reise . Hvis det går uten hvete, er det opprør, og hvis det blir skjevt, blir maten kokt . To nådeløse menn er partnere som ingen andre er forberedt på å fikse . Det ble fortalt at en mann så ut som om han snudde seg uten vann, så han fortalte sin syn på en kryssing, og han sa : Ditt liv har kommet nær . Vinden etterlot seg et argument som ikke overlever . Og ødeleggelsen av raha er forskjellig i sin tolkning, noen av dem indikerer lettelsen til eieren av bekymringene, og noen av dem sa at det indikerer at eieren døde . Og den som ser ham male opp, han vil ha det bedre med andres harde arbeid . Al-Raha betegner krig, fordi araberne sier at det er krig ….

…Og den som ser at skjegget hans har vokst lenger enn skjebnen, det er deres bekymring og nød, og det ble sagt religion og religion, og det ble sagt letthet, idioitet og mangel på sinn, og hvis han så det reduseres og nedgangen var ikke opprørende for henne, dette indikerer oppfyllelsen av hans religion og mangelen på hans bekymring. Hans religion eller bekymrede er borte. Andre sa at det er veldig mislikt å se dette, og den som ser at noe av skjegget hans er trukket ut og stedet har blitt mangelfullt, eller at det har blitt ufruktbart, så han mangler sin rett i alle henseender, og den som ser det han plukket skjegget sitt, dette er hans penger ødelegger det med hånden og ødelegger det. Hvis han er syk, uskyldig eller gjeldsbetalt, har betalt gjelden eller er bekymret, er bekymringen borte, og det sies at dette mislikes veldig, og den som ser skjegget sitt som en tredjedel av hårene til det meste, er en økning i sin fromhet og verdighet, og hvis han ser at det har blitt veldig hvitt, så er han svak i styrke og en reduksjon i penger, og den som ser at han er ung og har returnert Skjegget hans er svart, så han ser det han ikke liker, og noen av dem sa at det å se grått hår for unge mennesker tolkes av ankomsten av en fraværende. Det ble sagt at gråheten er lang levetid, og den som ser at den plukker gråheten, er i strid med Sunnah og undervurderer godhetens folk. Han plukket armhulene sine var den beste og som så at armhulen hans var lang. Det er ikke lik i religionen, og den som tror at han plukket kjønnshåret, så får han bøter med penger eller sløses bort på et feilplassert sted, og hvis han ser at han fjernet noe fra det med et lys, hvis han er rik, er hans rikdom og kraft borte, og hvis han er fattig, er han rik, og hvis noen er igjen og noen igjen, vil noe av hans nåde bli forsinket og det sies den som så at barberingen jeg led med en barberhøvel, er det prisverdig, og hvis kvinnen ser det, vil hun gjøre det bra fra mannen sin, og hvis han ser at han blir plukket fra brystet eller fra bakhodet, hvis han har tillit til at han utfører til eieren, og den som ser at han kammer håret med en kam, blir han herliggjort og tilstand, og hvis han ser at han har hår på et sted der hår ikke vokser, da Det indikerer forekomsten av en gjeld, og noen av dem sa at hvis en person så at håret sprang fra tungen hans, det er visdom og en påstand med mindre den går utover grensen og kommer tilbake til bekymring. Noen av dem sa at øyelokk, øre- og nesehår er bra med mindre det overskrider grensen, og de sa også at hvis en person fjerner hår fra et sted som krever fjerning, er det ikke noe galt med det, og hvis han fjerner det fra et sted hvor han er bra, det er ikke Mahmoud. Og den som ser en ung person hvis bart har vokst, indikerer styrke og arroganse. Og den som ser en kvinne som har dyrket bart, hun føder en gutt, og hvis hun ikke er gravid, føder hun ikke. På samme måte, hvis han ser at hun har fått skjegg, men hvis hun har en sønn som dominerer sitt folk, og hvis hun er enke, blir hun gift eller gift, blir hun enke og er plaget av nød og sølv Selv om noen ser at håret hans har blitt ungt, så er det en økning i gjelden hans, og det ble sagt mangel på penger, og den som ser at han har brukt noe av håret sitt med olje, så har han pynt med mindre det strømmer, og hvis det slippes ut, så er det uklarhet, og hvis han finner en lukt, er det et godt kompliment, og den som ser at hodet er deprimert, han vil se noen av feilene sine. Og den som ser at han er kammet og en lus falt fra ham, så bruker han penger fra en arv som har smittet ham, eller det oppstår en mangel fra ham, og den som ser at hår har vokst på håndflaten, dette er en fordel som kommer inn i ham og håret i brystet er visdom…

Noen av uttrykkene sa at den som så at han tuklet med noen av organene sine, ville gjøre noe som han ville nekte for hodene på hodene, og når det gjelder frykt, er det en sikkerhet fordi Gud den allmektige sa: ~ La dem endre dem etter deres frykt, sikkerhet . ~…

Noen av dem sa at avlytting betyr forræderi, frykt, ulydighet og å høre en ubehagelig sak. Når det gjelder venting, sa noen av uttrykkene at de er kvalmeste ….

…Og den som fra de døde ser hva han undrer seg over, så skjer det noe som folk undrer seg over ….

…Fengsel : Det indikerer hva duene indikerer, og kanskje indikerer det sykdommen som hindrer dem i å handle og reise seg, og kanskje indikerer det at sinnet reiser, og kanskje indikerer det graven, og det kan indikere helvete, fordi det er fengsel av ulydige og vantro, og fordi fengsel er bolig for straff og stedet for mennesker for kriminalitet og urettferdighet . Den som ser seg selv i fengsel, ser på hans tilstand og tilstanden i fengselet, og hvis han er syk og fengselet er ukjent, så er det hans grav, der han vil bli fengslet til oppstandelsen, og hvis fengselet er kjent, hans sykdom varer, og jeg håper at han skal reise seg og reise seg til verden som er et fengsel for noen som ham, når nyheten indikerer at det er den troendes fengsel og den vantredes paradis, og hvis pasienten var en kriminell , så fengsel er ukjent, hans grav og kjente er et tegn på lengden på oppholdet i sykdommen, og hans liv håpet ikke med mindre han angret eller hilste på ham i sykdommen . Og hvis han ser en død person i fengsel, hvis han er en vantro, er det bevis på helvete, og hvis han er muslim, blir han fengslet fra paradiset med synder og konsekvenser som blir igjen på ham. Når det gjelder det sunne nabolaget, ser han seg selv i fengsel, så se også på hva han er i. Hvis han reiser på et land eller et skip, blir han rammet av et sinn. Og hindring av regn, vind, fiende, krig eller en ordre fra en hersker . Og hvis han ikke var på reise, ville han gå inn på et sted der han ikke adlyder Gud, som kirken, tankens og kjetteriets hjem, en ekteskapsbryteres hus eller et slør, hver person i henhold til hans skjebne . Og hva er i hans våkenhet som blir avslørt når problemet, eller kjent om ham ved berømmelse eller økningen i søvnen fra hans ord og handlinger i hans drømmer . Noen av dem som så at han valgte for seg selv, fordi en kvinne ville bli fristet av ham på hans egen vegne, og Gud ville distrahere ham fra hennes plan og fortelle ham fra ham, for den allmektige sa : “ Fengslets Herre er dyrere for meg enn det de kaller meg til . ” Det ble fortalt at Sapur bin Ardashir, i løpet av sin fars liv, så ut som om han bygde fengsler, tok griser og aper fra romerne og gikk inn i dem i det, og han hadde trettien kroner på seg, så han spurte den ene som gikk over ham og sa : Hun eier trettien år, og når det gjelder å bygge fengsler, så bygger du byer og tar romerne og fanger dem . Det var slik . Som om faren hans døde, tok han kongen av romerne og bygde byen Nishapur, byen Ahvaz og Sauran ….

…Såle : de er grusomme, som for tøfler, den som bruker dem reiser eller reiser, noen som deler hans syn med ham, eller reiser med penger, og det hvis han går i dem i en drøm . Men hvis han bruker den og han håper å reise, kan den være fullført, og den kan ikke fullføres hvis han ikke går i den, og hvis han slutter å bruke den eller tar den av, bor han fra sin reise og resonnerer gjennom ham . Og hvis hun er en tøffel med vann, så er hun en kone eller en slavejente som drar nytte av hennes eller hennes samleie . Når det gjelder Taifs tøfler eller hva kjøpmenn disponerer i markedene, er det en indikasjon på penger, anskaffelse og pensjon . Det kan indikere kona også om han gikk med henne under rollen, kjøpte henne eller ble gitt til ham . Hvis den er ny, er den tidlig, gratis eller aktuell, og hvis den er gammel, er den slitt, så blir den fuktet . Hvis sanden kuttes av, blir hans levebrød forstyrret, eller industrien hans er stillestående eller hindret uten hindringer, selv om kona hans ble sint på ham og hennes svik dukket opp for ham . Og hvis anklene hennes ble kuttet av, og hun var syk og omkom, eller ulydig, ble hun skilt, med mindre han i en drøm ble behandlet for å fikse det, eller han lovet å gjøre det, eller han avgjorde det i seg selv, så blir hun utskrevet etter overgangsalderen, og han vurderer henne etter skilsmisse . Hvis han ser at han hadde på seg slitte sandaler og går i dem på den tiltenkte stien, så reiser han . Hvis han bruker sandaler og ikke går i dem, så rammer han en kvinne eller en hushjelp . På samme måte, hvis han så at han ga en sko i hånden og tok den eller eide den eller hadde den med seg i et hus eller en container, så eier han en kvinne av det hun beskrev . Hvis sålen ikke er slitt, påvirker den en kvinne eller en hushjelp, en jomfru, og på samme måte hvis hun er kledd og ikke slitt . Hvis sålen var av okseskinn, var kvinnen utenlandsk . Og hvis det var fra hesteskinn, var det fra araberne eller fra de lojale araberne . Likeledes hvis det var fra kamelskinn . Hvis han så at han gikk i to sandaler, ble en av dem trukket av beinet hans og han gikk med den andre, så er dette avskjed fra en bror som har en søster eller en partner på baksiden av en reise, for når han gikk i den ble han i tolkningen av reisen, da en av dem tok av seg broren på baksiden av en reise . Og hvis han ikke var en bror eller en jevnaldrende, og han så sin eneste tapt eller falt i en brønn eller noen overveldet ham, var det tilfelle i hans kone . Hvis sålen blir ugyldig etter det, så blir kona syk og blir sunn, eller kvinnen har forlatt ham eller pensjonert seg, eller det som er utsatt for kvinner fra det samme, og deretter tilbake til sin første tilstand . Hvis han så at sålen ble stjålet fra ham og noen andre hadde på seg den, svarte hun den eller ikke visste den, så det er ikke bra for eieren, fordi han myrdet sin kone eller slavejente som hadde på seg den . Hvis han ser at sålen har blitt snappet eller brent til han ikke har noe eller noe lignende igjen, så er det kona eller tjenestepiken hans . Hvis han ser at han har lappet sålen, håndterer han konas situasjon eller har samleie med henne . Hvis noen andre lapper det, er det ikke noe godt i de nakne kvinnene . Hvis det er en tøffel som tilskrives reiser, er ikke reisen fullført . Hvis han ser en såle uten skinn av en sko, er noe som ligner på det foraktelig, eller tilskrives i tolkning noe annet enn det til sålen med en familie, så tilskrives kvinnen som bruker den essensen av det eneste, enten det er godhet eller korrupsjon . Og hvis det er fra sålene som tilskrives en reise, tilskriver jeg den reisen til essensen av den skoen, enten god eller dårlig, som beskrevet . Og hvis han så hennes feller, som han holder utslitte eller brutt av svake . Eierens tilstand når han reiser det, eller i en kvinne som tråkker på det, er like mye som essensen av fellene, dens skjønnhet, styrke og utseende ….

…Det er i en drøm som indikerer husets verdier . Og åpne dører er levebrødets porter . Betydningen av husdører faller på kvinner, hvis dørene er nye, er kvinner jomfruer, og hvis dørene ikke er lukket, er kvinner jomfruelige . Og den som så at han lukket døren til et jernhus, ville gifte seg med en jomfru . Og den som ser døren til huset endret seg fra sin tilstand, så har han endret tilstanden til eieren av huset, og hvis han ser det falle eller rote på utsiden, eller han ser det brent eller ødelagt, så er det en ulykke som verdiene til huset utsettes for . På samme måte, hvis sovende ser døren lukket etter at den er trukket ut, så er det for mannen å bli, og hvis han ser den blokkert, er det en stor ulykke for folket i huset . Og hvis han ser en liten dør i midten av huset sitt, mislikes det ikke, fordi det kommer inn i skammen, fordi det har forstørret døren til huset hans og utvidet seg og sterkt uten stygghet, så er det verdiene . Og hvis han ser et av løvene hoppe på døren til huset hans, følger de umoralske menneskene kona hans . Hvis han ser at han leter etter døren til huset sitt, så finner han ham ikke, for hun er forvirret over hans verdslige sak . Og hvis han så at han kom inn gjennom en dør, var han i en krangel der han vant . Og hvis han ser porter åpnet, åpnes portene til denne verden for ham . Og hvis han ser at døren til huset hans har utvidet seg over antall dører, så er det inngangen til mennesker over ham uten tillatelse . Kanskje var dørens bortgang fra dens posisjon bortfallet av eieren av huset fra hans moral og forhold, og hans endring av forholdene i husstanden til en motsetning til det de hadde før . Hvis han ser at han gikk ut fra en smal dør til et bredt sted, så går han fra nød til kapasitet, og fra kval og frykt til sikkerhet . Og dørringen er som øyenbrynet eller sendebudet, så den som ser at kjernen har to ringer, han har gjeld for to personer, og hvis han ser at han kappet av dørringen sin, går han inn i en innovasjon . Og den som ser ilden brenne dørene, hans kone vil snart dø . Og byens porter er veiledende for eieren av den som har ansvaret for religionens spørsmål og verden i den . Døren til huset er veiledende for byggherren og den som har ansvaret for folks interesser . Og døren til huset indikerer hvem som bor i den . Og å komme inn gjennom de ukjente dørene indikerer seier over fiendene, og kanskje indikerer de ukjente dørene vitenskap, næring, gevinst og reise . Å gå ut av dørene er et paradoks for det vi har nevnt. Hvis døren er god, indikerer det at den har skilt seg fra det gode, og hvis den er ødelagt eller smal, indikerer det at den skiller seg fra det onde og har til hensikt å levere for seg selv . Kanskje døren indikerer døden, og hvis han går ut av døren og finner en vidde, grønt eller en behagelig lukt, som indikerer det gode heretter, og hvis han finner mørke, lik eller ild, skal han straffes til slutt . Å åpne døren i en drøm indikerer å gjøre ting lettere, og å lukke døren nød, nød og forstyrrelse av grunner . Å åpne døren på himmelen indikerer svaret på bønnen eller forbudet mot å begå det som er forbudt, eller lengden på pine, hevn og motgang, og hvis regnet er fengslet, indikerer det at det har kommet ned, og gjenoppliving av jorden etter dens død . Kapittelet om hemmeligheten som er oppdatert i huset, indikerer det gode og dårlige som den visjonære antyder, da han var skjult og godt bygget, nådde han sitt mål ved å skjule det, og hvis han ser ut fra ham i huset, indikerer det at han viser hemmeligheter og avsløre forholdene hans, og kanskje døren til mysteriet indikerer herlighet, høyde, nasjon og ungdom . Kanskje indikerte det nestekjærligheten til den hemmelige og gode behandlingen mellom ham og hans Herre . Og den som ser en ny dør til huset sitt, eller ser en snekker som installerte eller installerte den, dette er et godt bud på helsen . Og den som ser at han vil lukke en dør, men ikke kan, det er noe vanskelig for ham av kona . Og den som ser at han kom inn i et folk gjennom porten, han vil vinne seier over sine fiender og motbevise argumentene til sine motstandere . Og den som ser døren sin rotte opp og har installert noen andre, han selger huset sitt, og den som kommer inn i et hus og lukker døren, er beskyttet mot synd, og døren og de to ringene er rause og krever gjeld ….

…Når det gjelder ‘awrah : dens utseende er et uanstendig angrep og glatt av fiendene, som er mellom navlen og kneet . Den som ser at han har startet dem eller åpenbart dem ved sine klær eller noen av dem, han vil vises for ham i samsvar med det han viste seg for dem . Og hvis det er en liten ting på ham som skjuler det spesielt, kan han bli strippet i en sak nøye . Hvis det er en indikasjon på en gjeld, når det et beløp som er upartisk i religion og godhet . Og hvis det var i synd, så har han i sin synd nådd et beløp han går gjennom . Den som ikke i søvnen kjenner sin fornektelse av religion eller synd, og stedet der han blir strippet ut, er som markedet eller midt i offentligheten, og den private delen er fremtredende, han vil se det med egne øyne, som om han skammer seg over det, og han har noen av klærne på seg, og han ser ikke noe som indikerer rettferdighetens handlinger, for han fornærmer skjulet sitt eller er bra i det . Hvis han ble fratatt det hun beskrev, og han ikke så nakenheten fremtredende, og han ikke insisterte på å skamme seg over det, og det var ingenting på ham med klærne hans, så er han trygg mot noe han er i nød, hvis han er syk, helbredet Gud, og hvis han er en skyldner som har oppfylt sin gjeld, og hvis han er redd for sikkerhet, hvis han ikke har noen klær på seg, faller han fra håpet til den som ba ham, eller han er isolert fra autoriteten han er i, eller han bryter en sak som han holder fast ved . Og alt dette hvis hans awrah er tydelig synlig, og han er som den som skammer seg over det . Hvis nakenheten ikke er tydelig, og han ikke skammer seg over den, indikerer overføringen av hans tilstand som er beskrevet en tilstand av sikkerhet, og ingen fiender vil fordømme ham, hvis Gud vil ….

…Og det ble sagt at den som så at han hadde på seg en ukjent turban og ikke kjenner fargen eller utseendet, da det enten er en av de døde turbanene, la ham forberede seg på det, eller hun er en kvinne som informerer henne om sine forhold og vet ikke hva hun er og hva hun gjør med ting, og han er forvirret over det, og det ble sagt at turbanen blir fjernet hvis hodet blir avdekket. Det tolkes i ti aspekter av skilsmisse og isolasjon, og deretter svekker staten, ryker med roten kongen, mangel på pomp, kjærlighet og paradoks for en høvding, forandrer en sak han er i, kutter en vei over ham og hans kones død. Han oppnådde fra det som ble nevnt fra det som ble nevnt, og med hensyn til baretten var han stolt av den, og hver kappe var i ære og prestisje i henhold til dens verdi ….

…Hukommelse : Så det indikerer all kunnskap eller kraft som en person har når det gjelder godt eller ondt. Hvis det ikke blir møtt av ham, er hans kone syk eller ulydig, så hvis hun er den som ser det for mannen sin, så etterlater han henne med død eller liv, med mindre hun er en som unnskylder gutten på henne og han ber om det fra henne, han ser ham aldri fra henne . Hvis det ikke er noen kone, og han er eier av øynene, sjåføren og vanningen, blir strømmen kuttet fra ham og bena hans blir ødelagt, eller bøtta hans bryter av eller faller i brønnen . Så hva om han i en drøm gifter seg med en kvinne, og hans minne blir avskåret i skjeden hennes . Med mindre hans kone er syk i en drøm, og han ikke har noe kvinnelig hode eller foster, og det var hans kone, og hvis det var et foster i livmoren hennes som omkom, eller kom ut død, eller hun ble gravid med noe som ikke er i live . Hvis hun er noen som ikke er gravid med henne, og mannen har penger i reise eller handel, vil han gå eller miste det . Og hvis han er fattig, vil han gå inn i spørsmålet og søke pensjon, ellers faller bøtta hans i brønnen eller glasset, eller en gutt, kattunge, kylling, valp eller noe av hans eiendeler faller i den, eller mangel av dyrets tilstand, og en økning i søvn og suksess i forbifarten . Og alt som kommer ut av hannen er et tegn på penger, gutten og ekteskapet, og urinen er indikert av stedet han urinerte . Hvis han urinerer i et hav, kommer penger ut av det til en linjal, en jaab, en tidel eller en max, og nura strømmer gjennom urinen i denne delen, så vel som sæd, madhiy og wadiy . Hvis han heller på et bad, gifter han seg hvis han er sølibat, ellers vil han bruke penger på en kvinne eller være seriøs om det . Og hvis han urinerer i en krukke, pose eller kjøkkenutstyr, gifter han seg hvis han er sølibat, eller hvis kona blir gravid hvis han er gift, eller han betaler henne penger hvis hun ber om det . Og sæd deltar med urin i denne delen . Det kan utledes av korrupsjonen av det de indikerer når det gjelder blod eller anus, eller etter mened, eller ved hor, eller lignende, på stedene der sovende urinerer, og egenskapene og endringene i urinen, for eksempel en som urinerer blod eller urinerer i hånden eller i mat og lignende ….

…Tyren : Opprinnelig en fungerende okse med styrke, kraft, kraft, penger og våpen til hornene, med mindre han ikke har noe horn, for han er en foraktelig, fattig, ydmyket mann, fratatt nåde og kraft, som en isolert arbeider og de fattige president . Kanskje var oksen en gutt, fordi han var en av jordens arbeidere . Og indikerte kanskje ekteskapet til menn fordi han brøytet mye . Og kanskje indikerte han mannen som dukket opp og plogmann, og kanskje indikerte han opprøreren fordi han løfter bakken og vender toppen ned . Og kanskje indikert av hjelp, slave, bror og venn, hans hjelp til plogmannen og hans tjeneste for folket i ørkenen . Den som eier en okse i en drøm, hvis hun er kvinne, ydmyker mannen hennes henne, og hvis hun er uten mann og hun gifter seg, eller hvis hun har to døtre, deres kone . Og den som ser det, den som har autoritet, vil seire over ham og herske over ham som han håper, og hvis kneet er sterkere, vil det være sterkere . Og den som slakter en okse, hvis han var en sultan, drepte han en av sine arbeidere, eller den som gjorde opprør mot ham . Og hvis han var fra noen mennesker, underkastet han en person, erobret noen som fryktet ham og drepte en person med et vitnesbyrd han var vitne til . Hvis han slaktet ham fra ryggen eller uten slakt, undertrykker han en mann og angriper ham eller sviker ham i seg selv eller pengene sine, eller gifter seg med ham bak ham, med mindre han hadde til hensikt å slakte ham for å spise hans kjøtt eller ta hans fett eller for å tan huden . Hvis han var en sultan som hjalp andre og beordret at pengene hans ble plyndret, og hvis han var en handelsmann som åpnet butikken sin for salg eller fikk interesse, så vant han, og hvis han var mager, mistet han den . Og den som kjører en lastet okse, det vil være bra for ham, så lenge oksen ikke er rød, og hvis den er rød, sies det at sønnen er syk . Transformasjonen av oksen som ulv betegner en rettferdig arbeider som blir urettferdig . En enkelt okse er for guvernøren, for et år og for en handelsmann for ett år . Og den som eide mange okser, han ble ledet av noen arbeidere og sjefer . Og den som spiser hodet til en okse, vil få ledelse, penger og glede, om ikke rødt . Hvis han ser det som om han har kjøpt en okse, så administrerer han dyder og broderskap med gode ord . Og den som ser en hvit okse, vil ha det bra . Hvis han stakk ham med hornet sitt, ville Gud den allmektige vrede ham, og det ble sagt at han stakk ham, velsignet Gud ham med gode barn . Hvis han så som om oksen falt for ham, reiste han langt, og oksens ord eller ord fant sted mellom ham og en rivaliserende mann . Og det ble sagt at den som faller på en okse, han vil dø . På samme måte, den som ble slaktet av en okse og som ble bitt av en okse, ville være syk . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om en stor okse kom ut av et lite hull, og vi undret oss over det, og da ville oksen vende tilbake til den hule, og den var ikke i stand til og presset for det . Han sa : Det er det store ordet som kommer ut av mannens munn. Han vil returnere den, men han kan ikke . Det ble fortalt på myndighet fra Ibn Sirin at han sa at okser er sterke, og det som overstiger fjorten okser er krig, og det som mangler er et argument . Når det gjelder den som tappet en okse, fjernet han den fra sin besittelse, og hvis han var en wali, ville han bli fjernet fra sin jurisdiksjon, og hvis han ellers var, fjernet en arbeider ham fra sitt sted . Og oksens hud er en velsignelse som oksen tilskrives ….

…Og den som ser at det er en annen fisk i magen på en fisk, så gifter han seg med en kvinne, og hvis han finner to fisk i magen hennes, gifter han seg med to kvinner, og fettet av grillet saltfisk tolkes ved å reise i jakten av kunnskap eller selskap med kapers, spesielt for de som spiser det, og hvis det saltede ikke er grillet, indikerer det manglende godhet hos søkeren og en straff som kommer til ham, og det sies å spise fisk ikke er velkommen fordi beinet er mer enn kjøttet ….

…Han er i en drøm en lettelse for noen som er i nød, gifter seg med en enslig kvinne, skal reise, holde selskap og avsløre hemmeligheter . Den private delen viser fengselet eller døren til huset som den allmektige Gud har befalt ham å komme fra. Gud den allmektige sa : (Og kom hus fra portene deres ). Og skjeden og kysset som han gifter seg med . Og vulva indikerer graven eller opplysningen . Og vulva er villedende list ….

…En ghazal er en navigatør i en drøm om kvinner eller barn . Så den som jaktet på en hjort, ble gitt til den eller kjøpte den, han fikk levebrød, eller ble forfremmet hvis han var sølibat eller et barn . Og den som så at han tok et rådyr, han vil ha en stor arv og godhet . Slaktingen av en hjort gifter seg med en slavejente . Og hvis han ser et hjort som spretter på ham, adlyder kona ham . Den som eier en gaselle, har lovlige penger, eller han gifter seg med en gratis, sjenerøs kvinne . Se også doe ….

…Tøfler betegner i en drøm tjeneren, pengene og beskyttelsen mot ulykke . Og den som så at han hadde to tøfler, han ville reise i sjøen . Bruk av smale tøfler indikerer angst, nød og krav om gjeld, og kanskje smale tøfler indikerer begrensning hos menn . Den fremdeles så at den fjernet ham bekymring og nød . Bruk av tøfler med paller indikerer en økning i prestisje og levebredde . Og det ble sagt : Visjonen om tøfler under vinterens ankomst indikerer god, og i ledelsen, eller om sommeren, indikerer den deres bekymring . Og den som så at hans tøfler falt i en brønn eller ble brent, hans kone døde . Og de nye tøflene hvis det er smalt, så er det en religion som kreves, og hvis det er bredt, er det dem . Tøflene er en ikke-mahram person som faste eller reiser, og hvis han ser en khuff og ikke bruker den, vil han skaffe penger fra det ikke-arabiske folket . Den som bruker enkle tøfler, reiser langt eller nær, eller gifter seg med en jomfru . Hvis tøflene ble ødelagt, ville kvinnen være et plagg . Hvis tøffelen faller i en brønn eller går tapt, slipper han den, og hvis han selger den, vil den dø . Hvis han stjal sandalene fra ham, ble han plaget av to ulykker, og hvis en ulv eller en rev hoppet på tøflene hans, var de umoralske etter kona hans . Hvis han bruker løstsittende tøfler, blir han tatt av kona . Hvis han bruker tøfler med en lapp i bunnen, gifter han seg med en kvinne som har en sønn . Og den som mistet sine gamle tøfler, gjelden blir fjernet fra ham . Og tøfler går forbi storfe, så hver ulykke som skjer i tøfler skjer i hans storfe . Og den som har en tøffel, halvparten av pengene hans vil være borte . Og hvis han gjemte det sammen, er alle pengene hans borte . Og det ble sagt : den gamle khuffen er en gjeld og fengsel, og slaven er en kone, og hvis han ser at han har funnet en khuff, indikerer han at han jobber i kroppen for det hinsidige, eller at han forsømmer sin forpliktelse og gjør det lettere for mange . Og kamel var lettere i en drøm, med styrke og reise, og kanskje kamelens slapphet tydet på at det var sving på fullmåne eller smerte, eller forberedelse til saker og et godt fremskritt . Se også skoene, se zeppelin og se sålen ….

…Og den som ser at hans øye er fullt av tårer og ikke kommer ut, da får han lovlige penger, og når det gjelder de kalde tårene, løser han fra skyen og det varme er mot ham, og hvis hans høyre øye blir revet og han går inn til venstre, så gifter han seg med datteren eller sønnen, han gifter seg med datteren ….

…Et banner er i en drøm en velkjent, kjent sak og et presidentskap . Og banneret er en lærd, imam eller klø, modig, rik, sjenerøs eller kraftig og overveldende asket som skal etterlignes . Hvis flagget er rødt, ser mannen bevis på sengen, og hvis det er svart, kan han se fasthet fra flagget . Og brigadekvinnen er en mann . Og den som ser flaggene, det er regn, og hvis flaggene er svarte, så er han en lærd, og hvis de er hvite, er han misunnelig, og han gifter seg ikke, og hvis de er røde, er det krig, og hvis de er gule så er det en epidemi i hæren, og hvis de er grønne så er det en reise på land . Og hvis han ser kunnskap, vil han bli ledet til sine saker, ut av sin sorg og tristhet, og det som er blitt blokkert av hans saker, vil bli åpnet for ham og brystet hans vil bli forklart for ham . Og det ble sagt : Den som ser et banner i sin drøm, vil bli nevnt i sitt land . Og hvis kvinnen ser at hun har begravet tre brigader, gifter hun seg med tre ektemenn til det edleste folket som dør av henne . Et banner i en drøm er ekteskap, og en gravid kvinne har en mannlig sønn . Og det store banneret vind og regn . Eieren av flagget skal tolkes av dommeren, og hvis den som søkte rettsvesenet hadde det, ble det oppnådd . Se også flagget, og se generalen ….

…Hvis en mann gifter seg med to kvinner sammen, indikerer dette tap av manndom og sinnssvikt . Hvis en kvinne gifter seg med to menn sammen, forutsier dette at hun vil lide av skam og skam, med mindre hun er veldig fremtredende ….