…Og den som ser at han er begravet i en grav i form av de døde uten å fylle, da vil han gifte seg med en kvinne ….
Drømmer om noen gjør pooja i ens
(90 betydninger av å drømme om noen gjør pooja i ens)…Og den som ser at han er i en utvidet ørken og et antall blomster, vinder og roser har spiret i den mens han er i den, så vil han følge en mann med stor skjebne og tilegne seg av sin kunnskap, fornuft og kunnskap, og det kan være en tilnærming til en rettferdig konge og å oppnå godt og nytte hvis han er egnet til det ….
…Og det ble sagt at den som så at han gjorde i en kirke det folket er enig i, begår forbrytelser ….
…Og den som ser Tawasiah, kommer inn i ham mens han er i god form, så vil han tolke på to måter oppnåelse av levebrød og sikkerhet, og hvis han er i en stygg form eller har det han benekter, kan det være en søksmål mot en hersker , og hvis han ser ham kalle ham til en bestemt sak, så blir hans tolkning om betydningen av den saken ….
…Den som ser en hersker i et hus, eller går inn i en moske, en by eller en landsby, så er det bevis på at det oppstår en ulykke for folket på disse stedene, for Gud allmektig sier: “ Hvis kongene kommer inn i en landsby, ødelegger de det . ”…
…Og den som ser en rihan i hagen sin eller i hjemmet sitt, han vil få nytte av det som er nevnt ….
…Daniel sa: Den som så at han hadde dødd og folk gråt for ham, de sørget for ham, vasket og pakket ham inn i linningen, bar ham på kisten og begravde ham i graven, alt dette indikerer korrupsjonen av hans religion, og hvis han ikke ble begravet, indikerer det godheten i hans saker ….
…Hvis han ser hvitt hår i ansiktet mens han plukket det, er hans ære og hans religion borte, og noen av dem sa at speilet er en kvinne og hennes brokenhet er hennes død, og hvis han ser i speilet skjeden til en kvinne , kommer han til skjeden, og hvis han ser ut som om han vandrer i et speil, er han i en sak at han ber om en skjede, og hvis han ikke er i stand til å fjerne henne på grunn av det store antallet rust, da finner han ikke skjeden ….
…Og hvis han var i et klær eller i et kar, gikk han ut på grunn av en kvinne ….
…Og den som så at han kom inn i en hage og så en løve i den, det indikerer at herskeren over dette stedet har seiret over sine fiender ….
…Den som ser at en kjent gjerningsmann gjør noe som ikke er bra, så indikerer det at han er utholden i sin ugjerning, og hvis han gjør det folket godkjenner, kommer han tilbake fra det og sa at noen av dem er imot det og sa noen av dem er imot det, og den som ser en urettferdig person, har forbedret sin oppførsel, så er han isolert fra det han befinner seg i, og hvis han så at hans ugjerninger økte og overtrådte til han nådde økningen av beløpet, da ender det til ære for å ha gått bort, og hvis han ser at han er urettferdig, blir han tolket på tre aspekter av sjelens urettferdighet, andres urettferdighet og manglende interesse for interessene og den som ser at han gjorde noe urett mot en bestemt person , så har han oppnådd seier for de undertrykte, og på samme måte hvis han ser at noen gjorde noe galt med ham, og hvis han ser at kongen er mørke, så trenger han ham i det som passer ham og fra Han så at det var urett fra ham mot en av de bemerkelsesverdige es, fordi han ville lide skade og ulykke av ham, og noen av dem sa at den som så at han gjorde noe annet enn ham, så han ville bli urett, og hvis han så at han ble urettferdig av noen som ikke var lydig mot det, og noen av dem sa at jeg i en drøm hater å se undertrykkeren kjent for undertrykkelse, selv om drømmen blir tolket Uansett hvordan den er, og den som ser en av agentene og kjenner ham om noe han hater eller innkalt av herskeren, det er ikke noe godt i det, og hvis han er syk, indikerer at fristen hans er utløpt, og hvis han bestrider en av dem og bestrider ham, er han veldig forsiktig, og hvis han ser at han har tungen på en av dem eller bestrider ham med umoral, han vil undertrykke ham i sin rekkefølge. Og den som ser en av dem som mager, så er det bedrag og bedrag, la ham være på meg. Vær våken overfor ham og den som ser at han har blitt en av agentene eller noen fra sitt hjem, så ha fordel og den som ser en angriper kjent for skade, på to sider sies at en bot eller hevn mot en fiende vil skje, og å se fangevokteren indikerer bekymring og nød, og å se bøddelen indikerer at det som ønskes raskt og den som ser en av de streikende med en pisk, så lover noen ham og han er lyver, og den som ser en vakt, han vil finne det han ber om…
…Og den som ser at han slo noen med et sverd og ikke kuttet eller sporet ham, så tolkes det av forekomsten av tale fra ham til noen og påvirker ikke ham . Og den som ser at han slår noen med et sverd og gjør et medlem av ham, så indikerer dette utstedelsen av en ordre for en gruppe av avkomene til de drepte ….
…Kan vitenskapen om å uttrykke visjoner og drømmer læres og instrueres? Det er ingen hemmelighet for alle som er interessert i denne kunsten at denne kunnskapen er veldig hederlig, og det er derfor Gud er takknemlig overfor sin profet Yusef ved å si den allmektige [og også din Herre vil svare deg og lære deg om tolkningen av hadiths .. .] , og vår profet Muhammad [ fred og velsignelse være med ham ] pleide å uttrykke visjoner og spurte ofte ledsagerne som i hadithen til Samra bin Jundub : Da profeten [ fred og velsignelse være med ham ] ba om morgenen, kom han til dem med ansiktet og sa : Så noen av dere en visjon i går ? Jeg har faktisk et synspunkt på denne saken. Jeg mener muligheten for å lære, og undervise i denne vitenskapen, som er at den kan læres og undervises . Og denne oppfatningen kan være merkelig for noen; Dette er fordi denne vitenskapen er mer som inspirasjon og fysiognomi, og som om den imiterer budbringere, så han fant forlegenhet i denne forbindelse, men jeg håper at vi vil ta opp dette spørsmålet for diskusjon slik at vårt forslag er objektivt . Her er det viktigste som gjør meg tilbøyelig til denne oppfatningen, og jeg har snakket om det i detalj i boka mi : Uttrykket av visjonen, samtidsuttrykk, spørsmål og svar, s. 96 , og utover, forlaget : Dar al-Tadmuriyya . Nuclear Commenting sa på et intervju Samra tidligere : det er mustahabb å spørre om visjonen, initiativet til å tolke og akselerere den første dagen, og det er tillatt å snakke i vitenskap og tolkning av Åpenbaringen og lignende .15 / 30 Ibn Hajar sa og kommenterte forrige samtale som i åpningen 12/437: Induksjon Å undervise i visjonen om visjon og dens uttrykk, og å forsømme spørsmålet om det, og dets preferanse fordi det inkluderer tilgang til noe av det usett og hemmelighetene. av vesener . Ibn Abd al-Barr sa, som i al- Tamheed 1/313, og kommenterte den forrige hadithen : Denne hadithen indikerer æren og dyden til kunnskapen om synet, fordi han [ må Guds bønner og fred være med ham ] bare var spør om det for å fortelle ham og gi det videre, slik at følgesvennene hans visste hvordan de skulle snakke om dets tolkning . Sheikh Muhammad ibn Abd al-Wahhab sa, som i samlingen av bøkene hans 5/130: Vitenskapen om uttrykk er en sann vitenskap som Gud skjenker den han vil av sine tjenere . Og han sa et annet sted 5/143: Begrepet visjon er en sann vitenskap nevnt av Gud i Koranen, og av den grunn ble det sagt : Bare de som er kunnskapsrike, kan tolke synet , fordi det er en del av åpenbaringen . Al- Shatibi, må Gud være nådig med ham, advarte i Al- Muwwafaa 2/415: at det ikke er noen fortjeneste og et slør som profeten [ må Guds bønner og fred være med ham ] ga bortsett fra det som var unntatt, bortsett fra at hans ummah fikk en modell, og dette er kjent ved introspeksjon, og ut fra det ga han åpenbaring til ham, og hans ummah fikk den rettferdige visjonen . Imam Malik sa, og han ble spurt : Forklarer visjonen hver søndag? Han sa : Han leker med profetskap, så sa han : Bare det beste av synet vil passere synet . Hvis han ser noe bra, fortell ham, og hvis han ser noe ubehagelig, la ham si noe godt eller tie . Og imam Ibn Al-Saadi sa i sin Tafsir 2/442: Og blant dem er fordelene med forrige vers : at det har opprinnelse til visjonens uttrykk, for kunnskapen om uttrykk er en av de viktige vitenskapene som Gud gir til hvem han vil . Han sa også 2/449: Inkludert at kunnskap om uttrykk er en av sharia-vitenskapene, og at en person vil bli belønnet for sin læring og undervisning . Og det som indikerer eksistensen av læring og utdannelse blant ledsagerne – Ashraf al-Khalq – er det som ble bevist at Umar ibn al-Khattab, må Gud være fornøyd med ham, pleide å spørre Asma bint Umais al- Khatha’a’miya om uttrykket for visjonen som i Tahdheeb al-Tahdheeb av Ibn Hajar 12/399. Ibn Saad nevnte i al- Tabaq 7/124: Said bin al-Musayyib var den som krysset folket til visjonen, og dette ble hentet fra Asmaa Bint Abi Bakr, og navnene tok ham fra faren Abu Bakr og Abu Bakr. tok denne kunnskapen fra den edle sendebudet, som pleide å la ham noen ganger krysse noen Visjoner, og han korrigerer ham noen ganger, og han kan misforstå ham som en hvilken som helst lærer og hans student, og denne studenten var dyktig i mange situasjoner der han ble undersøkt, og derfor finner vi ham etter en gang, og han uttrykte en visjon som sendebudet så, sier sendebudet til ham med beundring for sitt uttrykk : Likeså sa kongen . Men det skjedde også med ham at jeg gjorde en feil i hans ijtihad, og sendebudet [ må Guds bønner og fred være med ham ] ikke komplimenterte ham, heller gjorde han feil. Så han sa til ham en gang etter at han gikk over til ham : Si meg, Guds sendebud, om min far, har du feil eller feil? Profeten sa : Du traff noen, og du savnet den andre . Aisha, må Gud være fornøyd med henne, hadde også lærerike holdninger til faren sin, så hun presenterte visjoner for ham, og han hadde noen situasjoner med Guds sendebud [ må Guds bønner og fred være over ham ] . Derfor var hun voldelig en gang da hun uttrykte en visjon for en kvinne om at mannen hennes døde og fødte et barn som ble gjort urett ved å si : [ Hva, Aisha Hvis du uttrykker visjonen til den troende, så uttrykk den for ham i godhet ….] Og vitnet fra hadith ba Aisha om å følge en spesifikk tilnærming til uttrykk, som er å bruke det på godt . Imam Ibn Khaldun uttalte i sin innledning, s. 389, at denne kunnskapen er en av sharia-vitenskapene, og det er en ulykke i religionen da vitenskapene ble gjenstander og folk skrev om den, og dens uttrykk finnes i forgjengerne og baksiden, og denne kunnskapen overføres fortsatt mellom forgjengerne ….
…Har visjoner noe med magi å gjøre? Og for å forklare deg temaet , kan vi utlede magien og hvem som uttrykker det? Og når? Hvor? Hva er behandlingsmetoden? Gjennom visjoner? Mange mennesker når de ble spurt om visjonen så henne , finner du etter at du kuttet visjonen forteller deg . . Å vite at jeg er trollbundet . Eller : Jeg ser Mnamat drømme og forklarte meg at jeg har sjarmen og arbeidet mitt ; Det er kjent at den fortryllede er ledsaget av noen drømmer . Eller : Jeg er et smittet øye fra lang tid , jeg fant ingen kur . Eller : Jeg fortalte at jeg Maaon eller Maaonh , og fortalte meg at folk er pålitelige ! ! Eller : å vite når jeg leste så og så varigheten av slikt og slikt , og jeg begynte å føle meg bedre . Og andre . . . . , Disse , brødre og søstre, er eksempler og eksempler på noen kommunikasjoner eller noen skriftlige meldinger som mottas fra tid til annen , og her er mine pauser . . Jeg håper du vil lese den med interesse, slik at din dom kan være riktig, hvis Gud vil . For det første : magi eksisterer , det påvirker den menneskelige innflytelsen , så vel som høyre øye og nåtid , kom retten til å si ordene fred være med ham : ~ Hvis det var noe tidligere gikk Qadr foran øyet ~ (1), og ord så vel som ~ høyre øye ~ (2). For det andre : uoppmerksomhet om å nevne Gud eksisterer og eskalerer blant folket av mange grunner og velkjent kjærlighet til verden og deres fascinasjon og spredning av synder og overbærenhet , overbærenhet med å spise muslim . For det tredje : forlatelsen av Koranen og hjørnet i hyllene i moskeene , eller husene , og har blitt mange av oss, leser ikke bare noen få ganger , og noen leser det bare i Ramadan, og noen på fredag , ikke dette faktum . . . Og hvilket faktum ! ! Noen henger til og med bare på veggene uten å lese den . Fjerde : flere foreldre til barna hans, ikke forurensende stoffer på dhikr og wird legitimitet som sies om morgenen og kvelden og ved leggetid og når de kommer inn i huset, går inn på toalettet og spiser og bruker nytt . . . Og andre . Ting som skjer med hver av oss hver dag . Femte : spre uvitenhet, si, vitenskap, og her mener jeg det legitime og mye av vitenskapen kalles vitenskap som Lifton-folk uten kunnskap og uten pensum eller offiser, og Hola finner dem gjør oppgaven med en perversjon av Ahdaah, og Ocefathm klar til å bli brukt på de som besøker dem. Noen ganger sier de : Der har du sjarm, annet : det er Du har et øye, og du må delta og blinde behandlingsøkter, og du og deg, og disse menneskene nøler ikke med å avsløre pasientens kropp, selv om det er en kvinne, og det blåser inni kroppen hennes, og jeg spør her om dette arbeidet er lovlig? La oss tenke nøye før svaret, og vi tilbyr det kategorisere Shara . Dette er det som trengs . ___________________________________ (1 ) fortalt av Imam Muslim som i atom forklart i boken om fred dør medisin, sykdom og raffinement (16 \ 171 ) 0 oppfølger talk : ~ Hvis Astgseltm Vagsilwa ~ – op – og Tirmidhi fortalt i boken av medisin døren til det som kom i Spell fra al-Ain og Bab Ma Jah ved at øyet har rett og vasker henne – forrige referanse – og det ble fortalt av Ahmad i hans Musnad i Musnad al-Qabail .. Hadithen av Asma bint Umais, må Gud være fornøyd med henne – forrige referanse -. (2 ) Avtalt fra Hadeeth fra Abu Hurayrah, må Allah være fornøyd med ham, se Fath al – Bari bok medisin dør høyre øye (203 \ 10 ) – op • Kjernefysisk og å forklare en muslim i boken medisin, sykdom og Alrqi (14 \ 170 ) – Tidligere referanse -. ** Sitert av Dr. Fahd Al-Osaimi…
…Visjoner av noen av ledsagerne : Kanskje en av de mest fremtredende visjonene om visjonen til den store følgesvenn Abdullah bin Zaid Al- Ansari og legitimiteten til bønn og detaljer om denne visjonen i følgende beretning : ( b – 1) Mohammed bin Abdullah bin Zaid fra faren sa : Allahs sendebud fred være med ham de kan trompetere og beordret Bnaqos han hugget , Varta Abdullah bin Zaid sa i en drøm : Jeg så en mann som bar den Thawbaan Akhaddran en bjelle , jeg sa til ham : O Selger Abdullah bjelle? Han sa : Hva gjør du med det? Jeg sa : Kall ham til bønn . Han sa : Skal jeg ikke vise deg bedre enn det? Jeg sa : Hva er det? Han sa : sier : Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar . Jeg vitner om at det ikke er noen gud annet enn Gud . Jeg vitner om at Muhammad er Guds sendebud Jeg vitner om at Muhammad er Guds sendebud . Kom og be . Kom og be . Bor på bonden . Gud er stor , Gud er stor , det er ingen gud annet enn Gud . Han sa : gikk ut Abdullah bin Zaid til han kom til Allahs sendebud fred være med ham og fortalte ham hva han så »Han sa : O Allahs sendebud, jeg så en mann som bar den Thawbaan Okhaddran en bjelle . . . Fortell ham nyheten . Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa: “ Din venn så hans syner , så han gikk ut med Bilal til moskeen og kastet den til ham og kalte Bilal , for han . Han ga en stemme fra deg. ”(1) Det som menes med en stemme fra deg, er : sterkere og mer i stand til å stemme , og pandaen er etter at avstemningen har gått , og jeg foretrekker det . Å gå tilbake til historien . . Abdullah bin Zaid sa, så jeg gikk ut med Bilal til moskeen, og fikk meg til å kaste den til ham mens han ba om det . Han sa : hørte Omar ibn al – Khattab lyd , gikk ut, han sa : O Allahs sendebud, og Allah har jeg sett som den han så . Den Hemmeligheten bak denne følges mye av det han sa i at : Ahmed Gud herligheten og Glory Praise programvaren så mye som det kom til meg av al – Bashir Guds Vokrm ham jeg har glade budskap i netter og til dem tre mer gjorde meg høflighet kom ( b – 2 ) samt eksempler visjoner følgesvenner hva som kom fra Abdullah ibn Umar, må Allah være fornøyd med ham : mannen i profetens liv være med ham hvis han så en visjon Oqsa sendebudet av Allah, fred være med ham, sa : Jeg var en gutt, en ung Azba – og ensom fra hadde ikke et par blir sagt ham : celibat og singler fredag – sa han . . Jeg sov i den moskeen på tidspunktet for Allahs sendebud er å kjenne ham og jeg så i søvn ka n konger Okhaddana De gikk meg til brann , hvis landet KTI godt, og hvis du har to horn Kqrna godt og betydningen av dette : århundrer brønnaspektene som bygger fra steinene som er plassert på galgen, at rullen er festet til den , og vanligvis har hver brønn to horn , og vi går tilbake til hadithen. Ibn Umar sa : Og hvis den har to horn som brønnens to, og hvis det er mennesker i den som jeg kjenner, har jeg sagt : Jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden , jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden , Jeg søker tilflukt hos Gud fra ilden . Han sa : Så møtte en konge dem, så han sa til meg : Du herjet ikke slik at det ikke er frykt for deg eller skade . Historien hennes om Hafsa . Vqstha Allahs sendebud, fred være med ham, sa profeten, fred være med ham : Ja, mann Abdullah, hvis han ba natten . Salem sa : Abdullah sov da ikke om natten bortsett fra litt ( avtalt , og ordet for fred ). I den romanen Bukhari : sa : Jeg sa til meg selv : Hvis du god til å se hva jeg så som disse , når han huket natten jeg sa : Å Gud, hvis du vet i god visjon Varney . . . Avtalt snakk og ord om dampen . (2) Disse korte eksempler på noen av de visjoner av Allahs sendebud og den beste av skapelsen etter ham, og de er følges E og offentlig etter denne korte presentasjonen , vi slår til deler av visjoner som vi vil snakke om i neste del av denne boka . _______________________________________________________ (1 ) Fortalt av Ibn Majah i sin Sunan i Mobile boken , og det ordet , den dør av starten på Mobile – op – og Tirmidhi fortalt i boken om bønn dør hva som kom til å starte Mobile – op Abu Dawood i bønnebokdør : Hvor mobil – Tidligere referanse – og den ble inkludert av Ahmad i begynnelsen av Musnad al-Madani, må Gud være fornøyd med dem, hadithen til Abdullah bin Zaid, må Gud være fornøyd med ham, og det var inkludert av al-Darami i bønneboken, kapittel om å begynne kallet til bønn – forrige referanse -. (2) Se Fath Al-Bari (12/418) – tidligere referanse – og Al-Nawawi Ali Sharh Sahih Muslim (38/16) – tidligere referanse ** Sitert fra Dr. Fahd Al-Osaimi…
…Møtte du en død person , og inviterte han deg til å besøke ham? Det er mange begreper som tas for gitt av noen innen vitenskapen , og jeg vil snakke om en av disse sakene , og betydningen er veldig skremmende . Og det er å se de døde , for mange mennesker når de ser de døde , de kan ikke bli plaget av bare å se dem , og noen glede seg når de ser de døde i god stand , og dette er bra mens vi er sammen , og evangelisering som vi fulgte i uttrykk for visjoner og drømmer er kompatibel . Men symbolet som friker ut det som skremmer ham , og nesten alle forener ham ; Ser en av de døde som ringer deg , eller tar deg med ham !! Tar dette meningen med døden ?? Noen sier : Ja , og dessverre finner du at noen av uttrykkene eller uttrykkene har kjørt denne bølgen av trusler , så han ba eierne av denne typen visjon om å jobbe godt og forberede seg på avreise , men noen mennesker som ble spurt om lignende visjoner krysset dem ikke , og var stille en stund , så sa han til eieren av det : Frykt Gud og pass opp for det som kommer ! Og etterlater visjonens person i en tilstand som bare Gud kjenner , slik at han ikke overfører det til det gode , og heller ikke befaler han deg å beskytte deg mot det som sagt . En gang ringte en seniormedarbeider i en veldig stor avis til meg , og han fortalte meg at han i en drøm så at han spurte en mann i en drøm om tidspunktet for hans død , og tjenestemannen var stille og snakket ikke , og spørreren sa at han snart forklarte synet for ham , og her sier jeg : Hvorfor passer vi ikke på de forferdelige visjonene, og vi er stille om dem , etter at vi har tatt de forholdsregler som er nevnt i Sunnah , og la oss huske konsekvensen av det fra profetens ord, Guds fred og velsignelser være over ham : ~For det skader ikke .~ Jeg vil gjerne understreke her , at det er ingen avgjørende indikasjon og en av visjonen , og vet at visjonen er ikke målt , det lese uttrykket tolket en visjon av nær – sikt, for eksempel to første , og som mye som ham å se den samme visjonen eller lik henne ; Betydningen deres er ikke den samme , for omstendighetene i hver av de to visjonene er forskjellige , så la ham bli beroliget med synspunktet til en slik visjon , så han så en død person som ropte eller tok en hånd , eller fortalte ham at han savner ham , for eksempel , at han ikke forstår døden fra det bare , og jeg forsikre meg om en siste ting ikke å la noen mørke tenker på deg , eller fra noen av uttrykkene som slår livet på deg , eller presse deg til isolasjon og tristhet, alt dette kommer fra den forbannede Satans handlinger , og det er bevist på profetens autoritet, må Guds bønner og fred være over ham, at han sa : “ Ingen av dere vil si : Hvis du gjorde slikt -og-sådan, det var slik og slik , og la ham si : Gud forordnet og hva han villet han gjorde , Van hvis du åpner arbeidet til djevelen , ~ og arbeidet til djevelen hvisker og Althuzein og fortvilelse . Og jeg hviske i øret på noen eldste eller gamle menn, for eksempel, som passerer gjennom til barn eller passerer t hennes barn , eller som går over til for eksempel mennesker, eller private naboer gjennom praksis og ikke uttrykker kunnskap , at uttrykket ikke blir generalisert , slik at det måler konnotasjonene av noen visjoner på hverandre , slik at de alltid har en klart svar for den som så En død person roper eller tar en hånd til et sted , og svaret er : Måtte Gud belønne deg selv !! Måtte Gud nåde deg . . . ! Eller si til folk : Han vil snart dø !! Og jeg sier : Frykt Gud, O kryssere !! Ikke terroriser folk , og jeg sier til dem som så en visjon av denne typen, å passe deg hvis han er redd for å se ham , eller å lete etter en kjær du vil gi den videre til ham , eller en lærd eller rådgiver . Av denne grunn , den profeten, kan Guds bønn og fred være med ham, sa til oss : “ Ikke fortell visjonen bortsett fra en lærd eller rådgiver. ~. Og i en roman :~ Eller Ali Wade … ~….
…Og det ble fortalt at profeten, må Guds bønner og fred være over ham, så og sank ned på Taif, som om han hadde tatt med seg et krus melk og lagt det mellom hendene, så han satte kruset . Så Abu Bakr, må Gud være fornøyd med ham, sa : O Guds sendebud, jeg tror ikke du har rett fra Ta’if i året ditt, dette er noe. Han sa : Ja, han ga meg ikke tillatelse til det, så måtte han, velsigne ham og gi ham fred, igjen . Og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så melk av melk som ble ført inn til den ble lagt, så kom en annen og la den i den . Han utvidet den, så jeg fikk vennene mine, og jeg spiste av skummet, snudde hodet på en kamel og fikk oss til å spise det med honning . Han sa : Når det gjelder melk, er det fitrah, og når det gjelder den som hellte det i det, utvidet han det, så ingenting kom inn i fitrah, og som den som fortærte deg med skummet, sa Gud den allmektige : “ Når det gjelder smøret, vil det gå til spille . ” Når det gjelder en kamel, er det en arabisk mann, og det er ingenting i en kamel som er større enn hodet, og arabernes hode er den troende, og du bakbiter ham og spiser hans kjøtt. Når det gjelder kjære, er det noe du pryder ordene dine med . Og det var i tiden til Omar bin Abdul Aziz, må Gud være fornøyd med ham . Og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så som om jeg ammet, og han sa : Hva gjør du? Han sa : Jeg vil være sammen med min Herre i butikken. Han sa : Frykt Gud med dine herres penger . Uday ibn Arta’t så en ludder som passerte ham mens han var på døren til huset hans, og han tilbød ham melk, men han godtok ikke . Så ble han tilbudt en gang til, men han godtok ikke . Han ble tilbudt ham igjen , så han aksepterte det, så Sirin sa : Det er bestikkelse han ikke godtok. Så kom han tilbake og aksepterte det og tok det . Og de troendes øverstkommanderende så Harun al-Rashid, som i Haram, hvilte han fra sektene til en doe . Al-Kirmani spurte muntlig om hennes tolkning, og han sa : O Commander of the Faithful, amming etter avvenning er fengslet i fengsel, og din likhet er ikke fengslet, men du blir fengslet med kjærligheten til en tjenestepike som har blitt forbudt . Det var slik . Når det gjelder neseblod : hvis det er mye tynt, indikerer det permanent pengeskade . Og hvis det var tykt, indikerer det et fall som vil bli født av det . Hvis han ser at nesen rykker, og hans samvittighet er at Herren gagner ham, vil han slå ham godt fra sjefen . Hvis hans samvittighet er at han skader ham, slår han ondt fra sjefen sin, og han vil være en plage for ham, og etter ham vil han lide skade . Hvis han er hodet, kan han se med kroppen så mye som han så av styrke og svakhet, og overflod av blod og dets lite . Hvis du rister en dråpe eller to, er det en fordel . Hvis han ser et pund eller to pund, og hans samvittighet er at det er en fordel for kroppen hans, så er kroppens helse gyldigheten av religionen, så den kommer ut av synd og hans religion er riktig . Hvis det er i hans samvittighet at han skader ham i kroppen sin, er skaden på kroppen skade på gjelden eller ervervelsen av en synd . Hvis hans styrke er borte etter at blodet er ute, mangler han, og hvis han er sterk, er han rik, for styrke er mannens rikdom . Hvis han flekker klærne med blodet sitt, vil han falle i urettferdighet som et resultat av det . Hvis du ikke flekker noe, er den som gjør det fri for synd . Hvis han ser neseblod drypper på veien, betaler han zakat-penger og gjør veldedighet på gaten . Det ble sagt at neseblodet er en skattehit, og nyset er sikkert ….
…Den som så at han forlot huset mens han var stille og ikke snakket med noen, indikerte at han var død, og det ble sagt at det å komme inn i huset var trygt på noen måte, som ble presentert for søkerne om å skrive på dawr. Noen diktere sa : Dette huset lyste opp av glede … og det var en glede for seerne. … gå inn i det i fred, tror vi…
…Om Wahab bin alarm som Nebukadnesar etter ruinene av Jerusalem og hevdet at barn av Israel i sju år, den mening i en drøm, en stor visjon om hans aura samlet prestene og Alhzar og ba dem om sin visjon som , sa de : å Iqsa kongen til og med fortalte ham Ptooelha , sa han : Jeg har glemt, men fortalte meg ikke det til tre dager, folk som drepte deg for Akrkm ble redde og Glenn fra festivalen hans hørte at Daniel – fred være med ham – og er i fengsel, sa vaktmester : Gå til ham , fortell ham : at her en mann som har kunnskap om ditt syn og din tolkning, gikk til ham, fortalte ham at Aftlbh da han kom inn, bøyde seg ikke for ham og sa til ham : hva forhindret deg fra å bøte min Han sa : Gud ga meg kunnskap, lærte meg og befalte meg å ikke bøye meg mot noen andre , så han fortalte ham snart : Jeg elsker de som oppfyller sine pakter til sine herrer , så han fortalte meg om mitt syn , så Daniel sa til ham : Jeg så et stort avgud med føttene på bakken og hodet på himmelen , over det av gull, midten av sølv og bunnen av kobber og benet hans av jern og føttene av leire, så mens du var mens du så på ham, likte du skjønnheten hans og tettheten ved hans fremstilling, Gud kastet ham med en stein fra himmelen, og han falt på toppen av hodet til han knuste den og gull, sølv, kobber og jern blandet inn til du forestilte deg at hvis folk og jinn møttes for å skille noen av dem fra andre, ville de ikke være i stand til å gjøre det. Til steinen han ble kastet, ble den hevet, forstørret og spredt til den fylte hele jorden , slik at du så ingenting annet enn steinen og himmelen , så han sa : Visjonen jeg så var sann, så hva er dens tolkning? Daniel sa : Når det gjelder avgudet, er det forskjellige nasjoner i begynnelsen av tiden og i dens midte og i midten og på slutten , og når det gjelder steinen som et avgudsbilde ble kastet med, er det en religion som Gud kaster på disse nasjonene på slutten av tiden, så vil han vise det for dem, så Gud sender en analfabet profet fra araberne, slik at nasjonene og religionene vil bli kastet inn i den slik jeg har sett steinen svimle av typene av avguder og den vises på religioner og nasjoner som jeg har sett steinen dukket opp all over jorden , slik Gud undersøker sannheten med det, er løgn tapt med det, guider folk i villfarelse av det, lærer analfabet av den, styrker de svake , styrker ydmykelsen med den, og støtter de svake . I en annen roman : om Wahab bin alarm , og i hvilken som Nebukadnesar den meningen fra et syn mens han hadde likt det mening som meningen fra noe skade Vonsah som het Daniel og Ananias og Azaria og Mahil av stammer av profetene, han sa : Fortell meg om visjonen jeg så, og så har jeg blitt noe Vonsaneha var jeg likte , hva hun? De sa til ham : Fortell oss av Ptooelha, la deg få vite det , han sa : Hva nevnte dem ikke hvis du ba meg om Ptooelha Onzaan Octavkm , de gikk ut fra ham, de kalte Gud og Astgathua, og ba til ham og ba ham om lær dem Voalmanm, som spurte ham Fjah, de sa til ham : Jeg så en statue? Han sa : Du har rett . De sa : Hans føtter og ben er av leire, knær og lår av kobber, magen av sølv, brystet av gull og hodet og nakken av jern? Han sa : Du har trodd . De sa : Mens du ser på ham, har han likt deg, og Gud sendte en stein fra himmelen over ham, så han møtte ham. Han sa : Du har rett , så hva er dens tolkning? De sa : tolkning du så Kongen av konger var noen Allen-konge av noen , og noen av dem var den beste kongen av noen , og noen var mer konge av noen var den første kongen av keramikk, en svekket og Olinh , så var det over kobber er det beste av det og mer , og så var det over kobbersølv som er bedre enn det og bedre , så var det over sølv, gull, som er bedre enn sølv og bedre , så var jern ditt, for han var kraftigere og dyrere enn han var før ham , og klippen du så, var Gud sendt til ham fra himmelen, så hans nøyaktighet var en profet som Gud solgte ham fra himmelen, slik at alt banket på og saken kom til ham . . Og i en annen fortelling : Daniel og hans følgesvenner sa til Bakhtasar : Jeg så slike og de fortalte det til ham , så han sa : Du har rett , de sa : Vi krysser det for deg . Når det gjelder avgudet hvis hode du så av gull, så er det din eiendom så godt som gull , og den eide hele jorden , og nakken ligner den. Kongen av sønnen din etter at du eier, så hans eiendom skal være god og ikke som gull , og når det gjelder hans bryst som er av jern, er det kongen av folket i Persia som eier etter din sønn, så deres eiendom vil være sterk som jern , og når det gjelder hans humør, går han til kongen av folket i Persia, og folket bestrider kongen i hver landsby til kongen vil regjere i dag og to dager måned og to måneder, og dreper ikke mennesker har styrken på det, da det ikke var fetisjens styrke på de to keramikkmennene , mens de er like godt som Gud sendte – den Allmektige – en profet i landet araberne Vozarh på resten av folket av Persia og resten av kongen av sønnen din, og din og ødela og Ohlkh for ikke å holde ham noe som Klippen kom og ødela avgudet ….
…Har tall noen betydning? Spørsmålet om semantikk av tall stoppet meg ofte , og jeg ble ofte spurt om det , priset Gud og med suksess, og jeg tok mye av å tyde det, men det er nødvendig å vite her at visjonen eller drømmen for meg er en blokk og ikke et eneste ord , så det ble tatt fra visjonen med symbolet på tallet , for eksempel , og det kan være I visjonen er det sterkere symboler, så ta dem, men det er ingen tvil om at disse symbolene er flettet sammen, og betydningen av noen forsterker andres betydning. Eksempler på konnotasjonene til noen tall er : Samtidsuttrykk – tall…
…Hvorfor ser noen skremmende drømmer? Spørsmål / Hvorfor ser noen skremmende drømmer, ikke glade og lovende, og har dette en vitenskapelig forklaring? I mine hender dette spørsmålet, finner jeg at jeg trenger å gjøre oppmerksom på noen viktige punkter : 1) At drømmen om Satan er en realitet og ikke en metafor, og denne oppfatningen ble uttalt av mer enn en imam og erklærte den, inkludert imam Muhammad al-Saffarini i å forklare trilogien til Imam Ahmads fortellingskjede, som er en handling fra Satan, som er hans handlinger Den andre, slik som : waswasah, forførelse, holder fast i sovende rim, gråter ved utbruddet av Adams sønn, flyktet når kallet til bønn, og ikke glem her at Djevelen driver blodstrømmen fra en person, og se for å forsikre deg om dette til ansiktet av sinne, hvordan det endrer seg og blir rødt !!! 2) Det ble rapportert i Sahih på autoritet fra Abu Hurairah, må Gud være fornøyd med ham, at Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, sa : [ Satan strikker på rimet på et av dere? , hvis han sov tre knop, slo han stedet for hver knute på deg en lang natt, og han sovnet . Hvis han våkner, vil Guds minne oppløse en knute, og hvis han utfører vask, vil en knute løsnes. Hvis han ber, løsnes en knute . Al-Bukhari, må Gud være nådig med ham, hadde rett ved å si : Kapittel om å holde Satan på hodets rim hvis han ikke ba om natten, og det som menes med det er kveldsbønnen, som Ibn Hajar sa i hans kommentar til Al-Fath . Så se, o Gud, ta vare på deg, til bønn, hvordan du beskytter eieren, og det er den første forsvarslinjen – som betyr middag – mot den forbannede Satan og hans mistillit og bedrag, så mediter med meg den Allmektige : [ Mine tjenere har ikke myndighet over dem, og din Herre er tilstrekkelig som forvalter ] Al-Isra : 65. Og den allmektige sa : [ Mine tjenere har ikke myndighet over dem bortsett fra de som følger deg blant fristerne ] Al – Hijr : 42. Den som forlater disse minnene, bønnene og wirds, har falt sine festninger ved sitt eget valg, og er fornøyd med invasjonen av sin fiende, og derfor må du resitere wirds, den viktigste av dem er det hellige vers; Det er bevist at den bevarer leseren til den blir, og du må følge lydighet, slik at du er trygg fra den forbannede Satan i oppvåkning og i søvn, og Gud vet best ….
…Når det gjelder al-Ma’idah : Det ble fortalt at noen av dem så som om det ble hørt en telefon som hørte hans stemme og ikke så hans person resitere dette verset : ” O Gud, vår Herre, før ned et bord over oss fra himmelen . ” Han fortalte om synet hans på krysset, og han sa : Du er i vanskeligheter og ber til Gud den Allmektige for lettelse og letthet, og han vil svare deg . Det var som han sa . Uttrykkene var forskjellige i tolkningen av tabellen. Noen av dem sa at bordet var en hederlig og sjenerøs mann, og å sitte på det var hans selskap, og å spise av det ville ha nytte av det . Hvis det er menn med ham ved bordet, frustrerer han et folk med glede, og mellom ham og dem er det uenighet om å leve for ham, og de mange rene fluffene og god mat på bordet er bevis på deres stor hengivenhet, og noen av dem sa at bordet er religion . Det ble fortalt at en mann kom til profeten, må Guds bønner og fred være over ham, og sa : O Guds sendebud, i går så jeg en grønn plen med dekket bord og en prekestol med syv trinn, og jeg så deg , Guds sendebud, du reiste deg til den syvende og ba om det og kalte folk til bordet . Han, må Guds bønner og fred være over ham, sa : Når det gjelder bordet, islam og den grønne plenen er himmelen, og prekestolen er syv grader, så forble verden syv tusen år, hvorav seks tusen år gikk, og Jeg ble syv . Og appellen, jeg inviterer skapelsen til himmelen og islam . Og noen av dem sa : Al-Ma’idah er et råd om det som trenger hjelpere fra en bybygning eller en landsbybygning . Og noen av dem sa at bordet er en manns kvinne . Og han sa at noen av dem så ut som om de spiste ved et bord . Hver gang han rakte hånden ut mot den, kom hånden til en blond hund ut under bordet, og han spiste med ham . Han fortalte om synet sitt ved en kryssing og sa : Hvis ditt syn er sant, vil en ung Saqlabah- gutt dele med deg din kone . Han lette etter saken og fant den som han sa . Og hvis han ser brød spredt på bordet, vises en fiende for ham . Og hvis han så at han spiste av det, ville det oppstå en tvist mellom ham og hans fiende, ifølge noen uttrykkers ordtak . Og det ble sagt at han spiste ved bordet, han spiste mye mer enn sin vane å like det, dette indikerer lengden på livet hans like mye som han spiste . Og hvis han så at bordet var hevet, ville han ha gått tom for livet . Og det ble sagt at hvis han ser en eller to farger av mat på bordet, så er det bestemmelse at han kan nå . Og til barna hans, basert på hva den allmektige sa: ~ Bring ned et bord fra himmelen til oss .~ Og det ble sagt at bordet er en bytte i fare, og at byttet har gått bort . Det ble sagt at det var maten og livsoppholdet til dem som hadde og spiste av det . Hvis det er på henne alene, blir det ikke bestridt . Og hvis hun hadde noen andre, var det brødrene som var involvert . Og den hyppige flagringen av deres kjærlighet, og mangelen på deres mangel på kjærlighet . Et brød av kjærlighet er Sunnah, og hvis han ser at han sprer mat, så er det hans tilsidesettelse av Guds allmektige nåde . Og Mamlouk så som om herrens bord hadde gått ut og flyktet mens dyret stakk av. Da hun kom til døren, ble hun knust, så han foreslo for ham at kona til hans herre hadde dødd fra den dagen og ødelagt alt hun hadde, og det var en plikt, fordi han så bordet som han ble servert på. var ødelagt . Når det gjelder turen : en flott reise som oppnår kapasitet i den, og det ble sagt at det er en reise til en konge av stor betydning, og får kapasitet og komfort for de som finner det, fordi det er mineralet av mat og spising ….
…Noen av dem sa at avlytting betyr forræderi, frykt, ulydighet og å høre en ubehagelig sak. Når det gjelder venting, sa noen av uttrykkene at de er kvalmeste ….
…Noen av uttrykkene sa at den som så at han tuklet med noen av organene sine, ville gjøre noe som han ville nekte for hodene på hodene, og når det gjelder frykt, er det en sikkerhet fordi Gud den allmektige sa: ~ La dem endre dem etter deres frykt, sikkerhet . ~…
…Og den som ser at skjegget hans har vokst lenger enn skjebnen, det er deres bekymring og nød, og det ble sagt religion og religion, og det ble sagt letthet, idioitet og mangel på sinn, og hvis han så det reduseres og nedgangen var ikke opprørende for henne, dette indikerer oppfyllelsen av hans religion og mangelen på hans bekymring. Hans religion eller bekymrede er borte. Andre sa at det er veldig mislikt å se dette, og den som ser at noe av skjegget hans er trukket ut og stedet har blitt mangelfullt, eller at det har blitt ufruktbart, så han mangler sin rett i alle henseender, og den som ser det han plukket skjegget sitt, dette er hans penger ødelegger det med hånden og ødelegger det. Hvis han er syk, uskyldig eller gjeldsbetalt, har betalt gjelden eller er bekymret, er bekymringen borte, og det sies at dette mislikes veldig, og den som ser skjegget sitt som en tredjedel av hårene til det meste, er en økning i sin fromhet og verdighet, og hvis han ser at det har blitt veldig hvitt, så er han svak i styrke og en reduksjon i penger, og den som ser at han er ung og har returnert Skjegget hans er svart, så han ser det han ikke liker, og noen av dem sa at det å se grått hår for unge mennesker tolkes av ankomsten av en fraværende. Det ble sagt at gråheten er lang levetid, og den som ser at den plukker gråheten, er i strid med Sunnah og undervurderer godhetens folk. Han plukket armhulene sine var den beste og som så at armhulen hans var lang. Det er ikke lik i religionen, og den som tror at han plukket kjønnshåret, så får han bøter med penger eller sløses bort på et feilplassert sted, og hvis han ser at han fjernet noe fra det med et lys, hvis han er rik, er hans rikdom og kraft borte, og hvis han er fattig, er han rik, og hvis noen er igjen og noen igjen, vil noe av hans nåde bli forsinket og det sies den som så at barberingen jeg led med en barberhøvel, er det prisverdig, og hvis kvinnen ser det, vil hun gjøre det bra fra mannen sin, og hvis han ser at han blir plukket fra brystet eller fra bakhodet, hvis han har tillit til at han utfører til eieren, og den som ser at han kammer håret med en kam, blir han herliggjort og tilstand, og hvis han ser at han har hår på et sted der hår ikke vokser, da Det indikerer forekomsten av en gjeld, og noen av dem sa at hvis en person så at håret sprang fra tungen hans, det er visdom og en påstand med mindre den går utover grensen og kommer tilbake til bekymring. Noen av dem sa at øyelokk, øre- og nesehår er bra med mindre det overskrider grensen, og de sa også at hvis en person fjerner hår fra et sted som krever fjerning, er det ikke noe galt med det, og hvis han fjerner det fra et sted hvor han er bra, det er ikke Mahmoud. Og den som ser en ung person hvis bart har vokst, indikerer styrke og arroganse. Og den som ser en kvinne som har dyrket bart, hun føder en gutt, og hvis hun ikke er gravid, føder hun ikke. På samme måte, hvis han ser at hun har fått skjegg, men hvis hun har en sønn som dominerer sitt folk, og hvis hun er enke, blir hun gift eller gift, blir hun enke og er plaget av nød og sølv Selv om noen ser at håret hans har blitt ungt, så er det en økning i gjelden hans, og det ble sagt mangel på penger, og den som ser at han har brukt noe av håret sitt med olje, så har han pynt med mindre det strømmer, og hvis det slippes ut, så er det uklarhet, og hvis han finner en lukt, er det et godt kompliment, og den som ser at hodet er deprimert, han vil se noen av feilene sine. Og den som ser at han er kammet og en lus falt fra ham, så bruker han penger fra en arv som har smittet ham, eller det oppstår en mangel fra ham, og den som ser at hår har vokst på håndflaten, dette er en fordel som kommer inn i ham og håret i brystet er visdom…
…Og den som ser at pannen hans gjør vondt, han mister ansiktet og stillingen ….
…Og den som ser at nesen hans gjør vondt eller har noe han ikke roser som han mens han er våken, da vil han være skadelig ….
…Og den som ser at han gjør det som ikke er tillatt for den faste, da har han redusert sin religion ….
…Og den som ser at han gjør mot en av dem det som ikke er passende å gjøre, det er ikke noe godt i det, og det ble sagt at visjonen til moskeen tolkes av sultanen eller den som tar hans plass, og synet av skolen tolkes av dommere, lærde, jurister og moskeen, tolket av en kvinne med stor skjebne ….
…Og den som ser at bena hans er noe som gjør ham vondt og ikke vet hvor det er, så indikerer han mangelen på pengene sine slik at han ikke føler på grunn av det ….