…Melk Å drikke melk i en drøm indikerer en rik høst for bonden, gleder hjemme og en vellykket tur for den reisende . Når det gjelder kvinnen, er denne drømmen et godt varsel . Å se store mengder melk i en drøm indikerer rikdom og rikdom . Når det gjelder en drøm om at du er involvert i melkevirksomheten, betyr det en økning i formuen din . Hvis du drømte at du distribuerte melk gratis til andre, betyr dette at du er god og zakat for det beste av din formue . Hvis melk søles i en drøm, betyr dette at du vil lide et lite tap og midlertidige problemer i hendene på vennene dine . Men hvis du drømmer om skitten melk, betyr dette at du vil støte på enkle problemer . Hvis melken i drømmen var sur, betyr det at du er opptatt og bekymring for venners problemer . Og hvis du i en drøm forgjeves prøver å drikke melk, betyr dette at du står i fare for å miste noe verdifullt, ellers vil du miste vennskapet til en høytstående person . Hvis du drømmer om varm melk, betyr dette at du vil gå inn i en kamp, på slutten som dine ønsker og ambisjoner vil bli oppfylt . Når det gjelder bading med melk, betyr det glede og selskap med gode venner ….
Drømmer om noen i drømmen min satte en ring på fingeren
(241 betydninger av å drømme om noen i drømmen min satte en ring på fingeren)…Og den som ser at han fikk en ring å bli forseglet med, da har han noe som han aldri har eid, og den som ser at den er forseglet med en hvit sølvring, da blir et rettferdig barn født til ham, og hvis han er rød, barnet hans er korrupt, og hvis han er svart, vil han vise seg å være ydmykende og ydmykende, og hvis han ser at han har slått en ring mens han er i en moske, bønn eller tilbedelse, eier han en kvinne, og hvis han er mektig, så treffer han en high, eller en handelsmann, han vil tjene penger. Og den som ser at han fikk en gullring, da er han som gull, noe av det han eier vil forsvinne fra ham, eller en hersker vil være sint på ham. Akvamarin, han lever lenge, og den som ser at ringen hans er tatt fra ham, blir hans autoritet fjernet fra ham, og hvis han ser at han er tapt, kommer det han hater inn på ham, og hvis han ser at det er ødelagt eller falt, så indikerer det at hans status har falt eller pengene hans er borte, eller at han etterlater sin kone med død eller liv eller nær fristen eller døden, sønnen hans, og hvis kvinnen ser det, så er det hennes dødsfall mannen, og den som ser at feddet på ringen hans har falt, da skal ansiktet til hans autoritet og hans nærvær fjernes…
…Pearl Almnzawm : ordet om rettferdighet, vitenskap og Koranen . Og hvis han ble spredt, så er han en gutt eller en jente, en hushjelp eller en hushjelp, slik at han blir som en skjult perle, som Gud den allmektige sa, og hun er den lagrede, og det vil være bevis i synet som indikerer en vakker kvinne eller slavejente, hvis perlene er en mengde som ikke kan dispenseres, og hvis skjebnen overstiger til den måles eller Den bæres med ærbødighet, for det er mange skatter og penger . Hvis han så at han fikk en rød eller grønn rubin, ville det slå en vakker kvinne eller hushjelp . Og hvis en gravid kvinne fødte en vakker slavejente . Hvis rubinen blir stjålet eller har forræderi, er den kvinnen eller slavejenta forbudt for det . Og hvis hun var naken med ham, ville ikke kvinnen han slo akseptere at hun ville dø foran ham . Og antall safirer : til de overskrider grensen, fordi de er anstrengende penger i religionen, for essensen av safirstenen . Og perler : tjenere eller penger . Og den som ser at han ble gitt en ring og forseglet med den, så eier han noe han ikke eide, og det han eier fra det kan være kraft eller eiendom, eller et dyr, land, penger eller lignende . Og den som slår en ring mens han er i en moske eller i bønn eller på veien til Guds vei, og han ser noe som indikerer penger, da treffer han lovlige penger og bruker dem på godheten i sin religion . Og hvis det er bevis for autoritet, konge og krig, rammer det makt, konge og krig . Og hvis han ser at ringen hans er tatt bort, så vil det han eier, bli tatt fra ham . Hvis han ser at feddet på ringen hans er gull fra den, så er feddet ansiktet til noen som ringen tilskrives, og hvis han ser at han ga ringen sin med parfyme fra seg selv, tar han ut noe av det han besitter med godhet . Og boka er god, og konklusjonen er nyheten ….
…Og den som ser at han har lånt en ring, han har noe som ikke blir igjen for ham, og på samme måte hvis han ser at han har en ring og ikke har gravert inn i den ….
…Musk er i en drøm betegner nestekjærlighet og graviditet for barn . Det kan være angitt hos den avdøde at han er i himmelen eller den lønnsomme handelen, eller hagen frukten høstes fra, eller den verdifulle kunnskapen til lærde . Hvis han satte musk på som rav eller lute, innoverte han sin religion, eller pengene hans gikk til korrupsjon og satte noe ut av sted . Og moskusen er en elsker, en hushjelp eller en gutt, og det ble sagt : en kvinne . Og den som bærer den fra tyvene, han vil bli arrestert fordi den søte lukten indikerer dens bærer . Og moskus betegner moskus fordi den er mer dyrebar enn gull, og den indikerer god levetid og god for de som lukter eller eier den . Det viser uskyld fra tiltalte . Musk og enhver svart parfyme, som nellik og muskat, vil heie og glede, og knuse den er en god ros ….
…Firkant eller rektangel : En av de viktigste betydningene vi kommer ut av denne formen, er å leve i dette verdslige livet og streve i hardt arbeid og indikere hjemmet til arbeid og håp. Dette er basert på det som kom i Sahih at sendebudet, fred være med ham, laget en linje med en firkantet linje, og deretter satte en linje inne i den utenfor. Og han satte små linjer til høyre for denne linjen i midten, og han sa om denne linjen i midten som representerer en person, og denne muraqaen er hans liv, og det som kommer ut av torget er håp, og han sa om de små linjene at de er symptomene. Hvis en savner det, vil en annen slå ham , og så videre …..
…Khoury Hvis du ser en prest i en drøm, er dette et dårlig varsel . Hvis du ser ham stå på talerstolen, blir du syk og omringet av problemer . Hvis en kvinne drømmer om at hun er forelsket i en Khoury, er dette en advarsel til henne om ikke å falle i fellene til en lur og ubetydelig kjæreste . Hvis hun drømte at presten hadde ligget med henne, ville hun møte kritikk for sin kjærlighet til moro og frekk humor . Hvis en kvinne bekjenner Khoury, vil hun stå i en ydmyk positur som hun vil ha anger og sorg med . Denne typen drømmer indikerer at du har gjort eller vil gjøre noe som vil gi deg bekymring, problemer og familien din også . Presten er din åndelige guide, og hver drøm om en prest betyr en advarsel for deg om dine mangler og feil . Men hvis du ser presten midt i en gruppe i drømmen, overgår ikke hans innflytelse på tolkningen av drømmen innflytelsen fra noe medlem av gruppen som dukket opp med den ….
…Offentlig auksjon Hvis du drømte om en offentlig auksjon, er dette et godt varsel . Hvis du hører den som ringer ut salget, betyr dette lyse utsikter og gode forhold fra forretningsspekulasjoner . Hvis du drømmer om at du kjøper fra en offentlig auksjon, symboliserer dette nære avtaler med hensyn til handel, og lykke til med husdyr for bønder . Når det gjelder kvinner, symboliserer denne drømmen overflod . Hvis det er en følelse av anger om denne drømmen, advarer dette deg om å være forsiktig i dine forretningssaker ….
…Drømmeengel om engler forutsier urovekkende påvirkninger i sjelen . Det fører til at en variabel blir plassert i personens andel . Hvis drømmen var uvanlig hyggelig, vil du høre om venners helse, og du vil motta en arv fra ukjente slektninger . Hvis drømmen kommer som en advarsel, kan drømmeren forvente trusler om en skandale i spørsmål om kjærlighet eller penger . Når det gjelder onde mennesker, er det et krav om omvendelse . Og for gode mennesker skal det være trøst ….
…Det så ut som å se en naken rygg i en drøm indikerer tap av styrke . Det er farlig å gi råd eller låne ut penger . Sykdom følger ofte med denne drømmen . Hvis du ser noen snu seg og går bort fra deg, må du være trygg på at misunnelse og sjalusi arbeider for å skade deg . Hvis du drømmer om din egen rygg, bærer ikke denne drømmen godt for deg ….
…Garanti er i en drøm som indikerer forpliktelse til det garanterte indikerte for ham. Hvis innholdet er bra, for eksempel veldedighet han garanterer på vegne av andre, eller eliminering av et behov eller lettelse for noen som er engstelige, indikerer han at han skynder seg å gjøre godt og hjelpe ham . Og hvis innholdet i drømmen var vin eller forbudte penger, indikerer det en bot og fattigdom, fordi garantisten er ansvarlig, og garantien i drømmen er en bot i oppvåkning . Og den som ser at han har garantert noe på vegne av en mann, han lærer av denne manns etikette . Garantien kan være anger ….
…** Kunnskapen til Abdullah bin Amr bin Al-Aas . På autoritet fra Abdullah bin Amr – må Gud være fornøyd med dem begge – sa han : Jeg så i den sovende fordi den ene fingeren min er feit og i den andre er honning, så da jeg nevnte det til sendebudet til Gud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa han : (Du leste bøkene i Torah og Furqan ) og han pleide å lese dem ….
…Og han så en mann som om han sparket kongen med foten, så han slo mens han gikk en dinar med kongens bilde på . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om det var mye hår på beina mine, og han sa : Dean rir ham og dør i fengselet . Han sa at jeg så henne . Så han tok tilbake Ibn Sirin, så døde han i fengsel på grunn av førti tusen dirham, og han brukte det på hans vegne etter sin død, og han så en mann som om han var handikappet, og han krysset den for ham og sa : Du bli en ekteskapsbryter . Så ble han tatt med en kvinne . Og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så som om fingeren min var på et kull, og om jeg la den på den som en brannslukker, og hvis jeg løftet den fra den, kom den tilbake som den var, og han sa : Dette er en person med lidenskap, og han sa : Han er ikke en fan av lidenskap, men han snakker i skjebnen . Han sa : Hva er strengere enn skjebnen? . En kvinne så som om tommelen til mannen hennes var kuttet av, så hun fortalte visjonen til Ibn Sirin, og han sa : Du ber et folk om at du har avskåret ….
…Castan er i en drøm et levebrød, en sønn og en kone, en gutt, et dyr eller en reise . Det kan indikere nød og nød, eller makkari, fordi hans feilplassering var bevis på at han forlot bønnen . Å se kestbanen på fingeren til den døde er et bevis på at han er i helvete, fordi Gud den allmektige sier : (Og de har jernkopper )….
…Ask : falsk tale som ikke drar nytte av den . Og den som tenner en ild ved Sultans port, han vil få besittelse og kraft . Hvis han ser en høy, lys ild som har et stort lys til fordel for folket, så er han en kongelig mann med nytte . Hvis han ser at han sitter med et ordtak om en ild som redder innbyggerne, er det en velsignelse, en velsignelse og en styrke, for Gud den allmektige sier : ~ Salige er de som er i ilden og de rundt den .~ Og hvis han så en brann, ble du ført ut av hjemmet hans, han ville oppnå en stat, handel eller makt i en handel. Hvis han så en brann som falt fra hodet på ham eller kom ut av hans hånd og hadde lys og stråler, og hans kone var gravid, fødte hun en gutt, og han ville få gode nyheter . Hvis han ser en ildflamme ved døren til huset sitt og det ikke er røyk i den, bør han utføre Hajj . Hvis han ser henne hjemme, er han i bryllup i huset . Hvis han ødelegger en ild i en mørk natt, oppnår han styrke, seier, glede, nåde og autoritet, ifølge historien om Moses, fred være med ham . Og den som i skjørtet ser en brennende ild, hans kone vil bære den hvis han er i form . Hvis han så ild synke ned fra himmelen og brente den og brenningen ikke påvirket ham, ville soldatene stige hjem . Hvis han ser ild komme ut av fingeren, er han en urettferdig forfatter, og hvis den kommer ut av munnen hans, er det en grop . Hvis den kommer ut av håndflaten, er han en urettferdig produsent . Og den som brenner en ild i ruin og kaller folk til den, han kaller dem til villfarelse og kjetteri, og han svarer ham fra hans skade . Og den som ser huset sitt brent, hans hus vil bli ødelagt umiddelbart . Og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så som om jeg ba med min frykt med ild, så en av dem falt i ilden, og den ble brent, og ilden traff fra en annen . Ibn Sirin sa : Du har storfe på Persia, og halvparten av det er forandret og borte, og litt av den andre halvparten har blitt truffet . Det var slik . Og den som ser som om han er i ild og ikke finner dets frihet, han vil oppnå nestekjærlighet, en konge og seier over sine fiender, ifølge Abrahams historie . Og den som ser en slukkende ild eller flamme eller ondskap, han skal leve i opptøyer, strid og nød på stedet der den slukkes . Og den som ser at en ild blir tent i huset sitt, dets folk vil bli tent av det, det er slukket, for verdiene til huset vil dø, og hvis det er i et land, er det døden til dets verdensleder . Hvis det slukkes i hagen hans, er det hans død eller hans families død . Hvis vinden går ut og det er vind i huset hans og tenner det, kommer tyvene inn i huset hans . Hvis han så at han tente bål og var våken i krig, så hvis han ble slukket, undertrykkelse, og hvis han var handelsmann, vant han ikke ….
…Biting : Kid, ondskap ble sagt . Og det ble sagt at bitt indikerer overdreven kjærlighet til ethvert menneske eller noen andre . Hvis en person biter og blod kommer ut av ham, vil kjærlighet være i synd . Biter han fingeren, risikerer de religionen hans ….
…Det er hjelpemidlet for mennesket i sin verdslige industri . Fingeren i hermeneutikken er barn, ektemenn, fedre og mødre, penger og en konge . Den som så at fingrene hans økte et godt tillegg, som indikerer økningen i det vi har nevnt, og mangelen på det er en reduksjon i de som indikerte det . Og kanskje blir den avskåret eller nytten i en drøm vil bli suspendert på grunn av manglende evne til å komme fedrene, mødrene eller barna til gode, eller hvis pengene hans forsvinner, eller dyrene hans dør, eller eiendommen hans er suspendert, eller hans næring er utmattet . Fingre kan henvise til kongens representanter, som er forskjellige i deres rekker og fordeler . Og den som ser at han biter fingertuppene i en drøm, hvis han er syk, vil han dø . Og den som så at fingrene hans var avskåret, eller en svakhet svalt over dem i hans soldater, barn, slektninger eller bekjente . Fingre kan referere til de fem daglige bønnene, så tommelen er for bønn, pekefingeren er for ryggen, midten er for ettermiddagen, ringfingeren er for Maghrib, den rosa er til middag, og den midterste er for bønnen fordi det er ønskelig for forlengelse, ringen for ryggen og den rosa for ettermiddagen fordi den er på slutten av dagen . Hvis fingrene er penger, er neglene zakat, og hvis fingrene er en soldat, er neglene deres våpen og antall . Knutene på fingrene er kontrakten med penger, og fingrene er dager, måneder eller år . Fingre kan referere til brorens barn, og den som er skuldret er bror, og fingrene er som barn, som er penger . Og den som ser en person klippe en finger for ham, fornærmer ham med pengene sine . Og det som skjedde med godhetens eller korrupsjonens fingre, er knyttet til de obligatoriske bønnene eller til broren . Lengden på fingrene indikerer en økning i grådighet, og hvis han ser en finger som har økt med fingrene, er det en økning i hans slektskap, i bønnen eller i hans kunnskap, og hvis han ser at en av fingrene hans har flyttet til et annet sted, så forsinker han bønnen til tiden til den andre . Og den som så at han flettet fingrene sammen, ville han samle sine bønner på en gang, og kanskje hans slektninger ville samles i en sak for konsultasjon og samarbeid . Og det ble sagt : Flette fingrene uten å jobbe med stram hånd . Og det ble sagt : Det indikerer fellesskap eller gifte og kontrahering, og kanskje dette indikerer nullisering av bevegelser og distraherende fra bønn, og det ble sagt : Fingrene på høyre hånd er de fem daglige bønnene, og deres korthet indikerer mangler og latskap i dem, og deres lengde indikerer at bønnene blir opprettholdt, og fallet til en av dem betyr at man forlater bønnen . Og den som så som om han biter et menneske, dette indikerer de dårlige oppførselene til bittet . Og den som ser ut som om det kommer melk ut av tommelen fra tommelen og blod på pekefingeren mens han drikker av dem, så skal han nærme seg moren til kona eller søsteren hennes . Knekkingen av fingrene indikerer forekomsten av stygge ord fra hans slektninger . Hvis imamen ser en økning i fingrene, indikerer det at hans grådighet, undertrykkelse og mangel på rettferdighet øker . Og fingrene på venstre hånd er barna til broren og søsteren . Farging av menns fingre med henna er bevis på mye ros, og farging av en kvinnes fingre med henna indikerer ektemannens vennlighet mot henne ….
…Foretrukket Imam Shafei 65 – om Alkzna sa, jeg hørte Shafei sa : Jeg så Ali ibn Abi Talib – må Allah være fornøyd med ham – å sove og hilse og riste hånden min og ta av finalen og lage den i fingeren min og det var min onkel Vvsrha sa til meg : Msafank Kanskje Volden til undergang, og enten ta av ringen og lage den På en finger, så vil navnet ditt nå det navnet Ali nådde i øst og vest, så fortalt Al-Khatib på autoritet fra Al-Rabee ‘bin Sulaiman at han sa : Av Gud har omtale av Al-Shafi’i spredt seg blant mennesker med kunnskap mens han nevnte Ali bin Abi Talib ….
…Og den som ser at fingeren hans har en ring og den har en lapp som har knekt eller knust, så vil han skille seg fra sin kone .)…
…Og den som tror at ringen hans er av gull, er alt som han eier mislikt og forbudt, og hvis det er av sølv, er alt han eier tillatt og godt, og hvis det er av jern, så er det han eier, ydmyk og ydmyk, og hvis det er, sa Jaber al-Maghribi, Den som så på fingeren en jernring, det indikerer styrke og rikdom. Hvis den er av messing, indikerer det at det er en fordel fra en person med lav opprinnelse ….
…Å se en ananas i en drøm er et veldig godt varsel, og du vil finne suksess i nær fremtid hvis du plukker eller spiser denne frukten i en drøm . Og hvis du kutter fingeren mens du forbereder ananas til å spise, vil du bekymre deg for ting som snart vil bli en kilde til lykke og suksess for deg ….
…Og den som ser at han har gitt sin ring til noen som en uopprettelig gave, så skal han trekke seg tilbake fra noe av det han eier med sin egen godhet, og hvis han har tenkt å komme tilbake, vil han komme tilbake til det ….
…Og den som ser at han setter sin ring i tillit til noen eller ga den til ham og deretter returnerer ringen sin til ham, så er han forlovet med en kvinne, og han svarer ikke det, og den som ser at han har brutt ringen sin i to , så indikerer det forekomsten av en splittelse mellom ham og hans familie ….
…Belønningen for å forbanne ledsagere 84 – Han sa : Al-Qayrawani sa : En sjeik fra folket i al-Fadl fortalte meg : Abu al-Hasan al-Muttalibi, imamen til profetens moske – må Guds bønner og fred være over ham – fortalte meg : Han sa : Jeg så et mirakel i Madinah. En mann forbannet Abu Bakr og Omar, og de sa : Å Guds sendebud, dette som skader oss og Aspena, sa til meg, Allahs sendebud – fred være med ham -: (( du dette, o Abu Qais )) ? Jeg sa til ham : på, og jeg har en mekanisme vendt til det punktet av hånden hans har inkludert hans fingre og utvidelsen av dens årsaker og sentralt og ment mine øyne, sa han : at jeg løy, så Gud satte øynene dine og la fingrene i øynene mine, og jeg våknet av søvnen min mens jeg var i denne tilstanden. Han pleide å gråte for folks beste og kunngjorde omvendelse 85 – På myndighet av Abu Hatim Al-Zari på myndighet av Muhammad bin Ali sa han : Vi satt i Mekka i den store moskeen, så en mann sto halvparten -svart og halvhvitt og sa : Å O folk betraktet Pei Vanni du henter de to sjeikene og Achtmanma mens jeg sover den samme natten hvis du kom til meg og data han løftet hånden Vltm ansiktet mitt, sa Li : O fiende av Gud, punk ikke du forbannelse Abu Bakr og Umar – må Allah være fornøyd med dem – ble og jeg er i denne saken (1)….
…Det er i en drøm en høyde fra sultanen . Hvis stolen er av jern, så er den styrke og spiker . Hvis det er av tre, er det uten det med hykleri . Og den som ser at han sitter på en stol, da er han advokat eller tillitsmann og vil bli forhøyet, og hvis han er fraværende, vil han komme tilbake til sin familie . Og stolen betegner overfor sjefene i stillinger av høyhet og høyde, ektefeller, barn og store boliger . Og den som så at han slo en stol og satte seg på den, han gifter seg . Og det ble sagt : Hvis han hadde en gravid kvinne, ville hun ta med seg et barn . Og det ble sagt : Han vil dø som martyr . Og den som ser at setet hans er ødelagt, det indikerer hans kones død, eller kroppens fall . Stolen er en glede og et presserende arrangement for den som sitter på den, eller en indikasjon på seier i det hinsidige, og det er ikke noe godt i den for de syke . Å se setet til den allmektige Gud som er over himmelen er et bevis for den som er blant de lærde på høye nivåer og høye stillinger, og kanskje har den gravide kvinnen en frelse fra alvorlighetsgraden, sølibaten har et ekteskap, den gifte har en sønn , og det indikerer reise, og pasienten må bære ham på sengen til manien eller et dyr han rir eller et hus der han bor eller en Sunnah Westenha ….
…Al-Kirmani sa at kneet er gjort av en person, så han skilte det ut over mange medlemmer og satte pris på det, og vi søker tilflukt hos Gud fra ulykken i det . Når det gjelder det samme granateplet og dets øye, går noen av dem med hovedstaden ….
…Slå : det påvirker de beste fresede i batsmannens hender , men for å se om han slo ham med tre, indikerer det at det er bedre forberedt på ikke å møte ham . Og den som ser det som om en engel treffer ham med tre, han vil dekke over det . Og hvis han slo ham på ryggen, vil han betale gjelden sin . Hvis han slo ham på grunn av funksjonshemming, ville han gifte seg med ham . Og hvis han slo ham med tre, ville det han hatet slå ham . Det ble sagt at juling betegner endring, og det ble sagt at juling forkynnes . Og den som så at han slo en mann i hodet med et banke og det påvirket hodet og satte sitt preg på ham, han vil at sjefen hans skal gå . Hvis han ble truffet i øyelokket, vil han krenke sin religion . Hvis han trakk lokkene av øyelokket, kaller det ham til kjetteri . Hvis han slo hodeskallen, har den nådd slutten sin i endring av endringen, og angriperen når sitt mål . Hvis han slo i øret eller sprakk det og det kom blod ut av det, vil datteren til de voldsramte kutte av . Det ble sagt at hvert av medlemmene angir slektningen som tolker medlemmet . Noen av kommentatorene sa at juling er bønn, så den som ser at han slår en mann, han må be imot ham . Hvis han slår ham mens han er bundet, snakker han dårlige ord og berømmer ham for stygg ….
…Og med hensyn til skjegget : Den som ser at det har vokst for lenge, hans visjoner indikerer gjeld og nød . Hvis det fortsetter til det faller til bakken, indikerer det døden, fordi Gud den allmektige sier : ~Fra det skapte vi deg, og i det vil vi gi deg tilbake .~ Hvis det varte til det satte seg fast på magen, slo han penger og ansiktet som han ville trette så mye som det var på magen . Hvis han så at lengden hennes var et godt mål, hadde han tjent penger, verdighet og et godt liv . Og det ble sagt at hvis det ble forlenget til det nådde navlen, antydet det at det ikke var i lydighet mot Gud . Hvis han så at sidene var lange uten midjen, ville han få penger som andre ville ha glede av, og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så skjegget mitt nådde navlen min, og jeg så på det . Han sa : Du er en muezzin som ser på naboens rolle . Skjegget får ikke skryt i tolkningen av gutten som ikke er voksen, og hvis han ser at han tok et annet skjegg enn ham i hånden og trakk det, så arver han pengene sine og spiser dem . Tap av skjegg hvis det ikke øker, er bevis på letthet og eliminering av gjeld og skjede . Og hvis reduksjonen er større, indikerer det ydmykelse og penger og prestisje . Hvis han ser ut som om en pute snakker til sin kone, blir saken hans forvirret av hans skjebne, og han skiller mellom ham og sine nærmeste, fordi djevelen, Gud forbannet ham, snakket med Eva i form av et kosmetikk . Og svartheten i skjegghåret indikerer at det var mørkt, så hvis det ble svart til grønt, ville han få mye besittelse og penger, men han ville være en tyrann, fordi det er et kjennetegn på Faraos skjegg . Dens gulhet er et tegn på fattigdom og knapphet, og den røde er et tegn på fromhet . Og hvis han så at han tok skjegget sitt og hadde håret spredt i hånden . Han tok tak i den og kastet den ikke til ham, fordi penger går fra hånden hans og deretter går tilbake til den. Hvis han ser ut som om han kastet dem, går pengene bort fra ham, og de blir ikke returnert til ham . Økt bart hår er avskyelig . Og dets ufullstendighet er prisverdig, og tolkningen av å plukke skjegget for den rike mannen er hans ekstravaganse med pengene hans, og for de fattige indikerer at to mennesker møter ham sammen, og indikerer at han låner noe fra en person og låner det til en annen . Og barbering av skjegg, økonomisk og prestisje går . Hvis han ser ut som om han har kuttet skjegget sitt som er igjen fra hans grep, betaler han zakat på pengene sine . Og grå hår i skjegget og verdighet og prestisje . Og hemoglobin : Lester, hvis Hb Balhina, indikerte sin forpliktelse til året . Hvis han så ut som om han hadde barbert hodet uten skjegget, ville han holde hemmeligheten til sjefen sin . Hvis han ser ut som om han plaget dem alle, forsøker han å skjule sin fattigdom, og han søker skjebnen med folket . Og hvis poesi godtok pigmenteringen, vil den gå tilbake til sin retning og ikke forbli for mye . Hvis han ser ut som om han dør av gjørme eller gips, så ber han om butikker og saken hans er velkjent . En kvinnes skjegg indikerer at hun aldri føder, og det ble sagt at det indikerer hennes sykdom. Det ble sagt at det ble tolket som økningen i ektemannens penger og sønnen og æren av sønnen, og det ble sagt at hvis hun var gift, indikerte hun sin manns tilbakeslag . Hvis hun ser at hun er gravid, vil hun føde en sønn og hans forhold blir oppfylt . Og det ble sagt at den som har langt skjegg og mye hår vil ha et langt liv og mer penger . Og det ble sagt at noe som skjer før sin tid indikerer ondskap, for eksempel når mannlige gutter ser skjegg eller hvitt i følelsen, og kvinnelige unge gutter har et bryllup eller en sønn . På samme måte er alt som er utenfor hans tid bortsett fra å snakke, for å snakke er en god guide, fordi mennesket av natur er et snakkende dyr . Hvis en ung mann som ennå ikke har nådd drømmen ser at han har skjegg, så dør han og når ikke drømmen, og det er fordi tiden har gått forut da han skulle hatt skjegg . Hvis gutten ikke er langt fra skjeggplantens tid, er det bevis på at han er alene og gjør sine egne ting . Og det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om skjegget mitt ble lengre og Sabalai ikke vokste lenge, så han sa : Du treffer penger som andre kan gratulere med . Og kroken er hjelpen til mannen som flagrer den og lever med den blant folket, så det han så i det skjedde, så han tolket det som du nevnte . Og den som ser halvparten av skjegget sitt barbert, så mangler han, og han går mot det, så hvis han barberte det som en ukjent ung mann, gikk han mot en fiende han kjente, eller navnet hans eller hans motstykke . Hvis en sjeik barberer den, går han med sin estimerte grense, og hvis den er ukjent, går han i sin retning av hendene på en undertrykkende utnyttende sjef, som ikke har noe grunnlag, og hvis han ser at den er avskåret, da skulle han bli kuttet fra pengene sine og gå så mye fra siden som han kuttet fra skjegget . Hvis han ser at de har fløyet, går han til familien sin, og hans evne er fra pengene hans . Barbering er lettere enn å plukke, og plukking kan være bra for noen av hans saker hvis ansiktet ikke er mistenkelig, men at godheten er vanskelig for ham ….
…Og den som ser en død person som har gitt ham et sydd plagg som ikke er av klærne hans, han tok det og tok det på, så trakk det av, ga det til de døde og satte det på de døde, så er det bevis av husstandens død, og hvis han ikke ga det klædet til de døde, ville den mangelen ikke ha skjedd med ham, heller ville han ha økt pengene sine ….
…Predikanten Abu Sa`id sa at hetten tolkes i tre aspekter: en fjern reise, giftet seg med en kvinne eller en kvinnelig slavejente og satte henne på hodet for å oppnå hans ledelse og godhet og dra nytte av sjefen eller kraften til sin overordnede, og hvis den blir brent eller urenket, overføres den til sjefen hans med sorg, og det kan være retten til den som ser at hun begår synder ….