Noen av uttrykkene sa at den som så at han tuklet med noen av organene sine, ville gjøre noe som han ville nekte for hodene på hodene, og når det gjelder frykt, er det en sikkerhet fordi Gud den allmektige sa: ~ La dem endre dem etter deres frykt, sikkerhet . ~…

…Og den som ser en turban på hodet, og den turbanen er ikke noen som bærer den som han, som om han var en faqeeh og så en tyrkisk eller tyrkisk turban på hodet, og han så en turban på hodet, dette er ikke prisverdig for dem begge ….

…Hvis han ser at hodet er hodet til en fugl, indikerer hans visjoner at han reiser mye . Hvis han ser hodet smurt og parfyme, indikerer visjonene hans bestefars godhet ….

…Hvis han ser at hodet ikke blir slått, forlater han hodet . Hvis han bar hodet fra den stillingen, ville hans ledelse forsvinne ….

…Og hodethodet : penger og lang levetid, og hodelaget er forskjellig fra den som drømmer, og hvis en godhets person ser det på hodet, er det en økning, beskyttelse og prestisje for ham . Og hvis en rik mann ser det, så er det pengene hans . En fattig mann så det, det er hans synder . Godt hodehår er ære og ære, og hvis han ser håret krusete og flatt, så blir han beæret og beæret . Hvis han ser det krøllete håret sitt som en stamme, blir han ydmyk og blir uten det det var . Og hvis en lang stamme ser den spredt, blir pengene til sjefen spredt, og hvis de er myke og myke, er det en økning i pengene til en høvding, og det ble sagt den som så at han hadde langt hår og var glad for ham, så er han prisverdig, spesielt hos kvinner, for de bruker andres hår i pynt . Ibn Sirin pleide å hate hårets hvithet for den unge mannen, og grått hår sier mangel og bekymring hvis håret er langt . Hvis han ser det, vil en fattig person møte sin fattigdom en gjeld og kanskje fengsel . Sagen : han plukker Shaibah, det er i strid med sunniene og undervurderer Balmchaakh, den unge mannen så det hvite håret sitt i den kommende tiden er fraværende . Det ble sagt at grått hår i hermeneutikk er en økning i verdighet og religion . Og det ble sagt at det er økningen til Umar, fordi Gud den allmektige sa : ~ Da skal du være gammel .~ Og det ble sagt at den som ser hodet sitt grått, han er født for det, fordi Gud den allmektige sier : ~Og hodet antente en ung mann.~ Det ble fortalt at Al-Hajjaj bin Yusuf så hodet og skjegget bli hvitt, og Abd al-Malik bin Marwan møtte smerte og nød, og han endret sine saker . Når det gjelder kvinnen, hvis hun ser at hele hodet hans er grått, indikerer hennes syn hennes umoral . Hvis mannen hennes er en god mann, kontrasterer hun henne med en annen kone . Hvis ikke, vil han bli plaget av sorg eller tristhet . Når det gjelder en manns ulv, er det Ibn Mubarak hvis han er gift, og hvis han er sølibat, så er hun en vakker slavejente som kjøper henne i henhold til antallet av hver hun-mann, og også for kvinnen, sønn av en høvding, og indikerer Sunnahs fruktbarhet, og når det gjelder svarthet i en kvinnes hår, indikerer det to ting : en av dem er ektemannens kjærlighet til henne, og den andre er mannens rakhet . Hvis en kvinne ser at hun har avdekket håret, er mannen hennes fraværende . Hvis hun så at hun ikke hadde fjernet hodet, ville mannen hennes ikke komme tilbake til henne . Hvis hun ikke har en mann, så har hun aldri vært gift, og hvis hun ser at hun føler seg tykk og folk ser det fra henne, blir hun tydelig på noe ….

…Har tall noen betydning? Spørsmålet om semantikk av tall stoppet meg ofte , og jeg ble ofte spurt om det , priset Gud og med suksess, og jeg tok mye av å tyde det, men det er nødvendig å vite her at visjonen eller drømmen for meg er en blokk og ikke et eneste ord , så det ble tatt fra visjonen med symbolet på tallet , for eksempel , og det kan være I visjonen er det sterkere symboler, så ta dem, men det er ingen tvil om at disse symbolene er flettet sammen, og betydningen av noen forsterker andres betydning. Eksempler på konnotasjonene til noen tall er : Samtidsuttrykk – tall…

…Og den som ser at han barberer hodet mens han løper foran seg, så er han flittig med å tjene penger ….

…Og den som ser at hodet hans er som hodet på en sau, da hersker uvitenhet over ham ….

…Og den som ser at en mann slår hodet med et banke og bærene i hodet og sporene deres forblir, han vil at sjefen hans skal gå, og hvis det faller inn i øyelokket på ham, vil han krenke sin religion, og hvis leppen av øyelokket trekkes ut, så kaller han ham til kjetteri, og hvis han slår hodeskallen, så har uttrykket nådd slutten og angriperen når sitt mål, og hvis han traff loben i øret og blodet kom ut av det, så det banker datteren til de voldsramte ….

…Og den som tror at hodet hans er som hodet på et gris, så kan hans tendens til vantro, mennesker av synd eller avvisning være ….

…Og hodet er på et spyd eller ved av en høytstående høvding, og den som ser det som om et av hodene på mennesker er i et kar med blod på, så er han en høvding som lyver for ham . Og den som så at nakken hans var slått og hodet vendte seg bort fra ham, hvis han var syk, ville han bli kurert, eller han hadde gjeld, eller han hadde gjort opp gjelden, eller hvis Hajj var nødvendig . Og hvis han var i nød eller krig, ville han bli lettet, og hvis han visste hvem som hadde såret ham, ville det skje i hendene på den som slo ham, og om den som slo ham var en gutt som ikke hadde ennå nådd puberteten, så var det hans lettelse og lettelse fra det han er i fra nød eller sykdom, som er hans død i så fall . På samme måte, hvis han ser mens han er syk, sykdommen har forlenget, synder har falt fra ham, eller han er kjent for sin godhet, vil han møte Gud i sin beste tilstand og løslate ham . Det samme gjelder kvinnen som har født, og pasienten som er avviklet, eller den som er i fiendens hav, og det som vitnesbyrd viser . Hvis han ser nakken bli slått av noen som ikke har nød eller noe av det du har beskrevet, blir det som er i ham av lykke avskåret, og han blir skilt fra ham ved delingen av lederen, og hans autoritet er fjernet fra ham, og hans tilstand endres i alle hans anliggender ….

…Hvis han ser på hodet som hodet til en hund, begynner han å behandle ham med dårskap og ondskap ….

…Og det ble sagt at den somhodet opp ned, dette indikerer at den som ønsker å reise har en hindring som hindrer ham i å dra, at han ikke ser hva han ønsker før, men senere . Og det indikerer for den som reiste en fremmed å returnere til landet sitt, etter å ha bremset uten grådighet . Og hodet og nakken, og hvis en person ser dem og de har sår eller smerter, så er det en sykdom som alle mennesker har det samme ….

…Og den som ser kongens hette på hodet, en av kongene vil nå ham med barmhjertighet og ære, og den som ser fronten på hodet på inntrengerne, han indikerer seier over sin motstander ….

…Og den som ser en hette av svart silke på hodet, som ikke-arabere er vane, så indikerer han godt og nytte, og den som ser en gullhette på hodet, er en hånd som en fordel oppnås fra arrogante mennesker med svake religion, og hvis den er av sølv, indikerer den at det er en fordel av hans kunnskap. av jern, det Ezz og prestisje og makt til kongen ….

…Hvis han ser på hodet som hodet til en hund, er han uredelig og behandler flokken sin med dårer ….

…Og den som ser sin beret falle fra hodet eller noen kaster den fra hodet, da er han isolert fra sitt arbeid, og det kan indikere tapet av sjefen eller forekomsten av nød ….

…Og den som ser at hodet er bøyd, det er et tap med ydmykelse, og den som ser at hodet hans har blitt døvt, så indikerer det hans fortapelse, og hvis det blir gull eller sølv, får han penger fra barn, og hvis det blir bly eller tinn, så er han i fare og ødeleggelse, og hvis det blir jern eller stein, tjener han underbenene, og hvis det blir til tre, indikerer det at dets liv er nært forestående, og hvis det blir leire keramikk, så blir det tillater å gjøre noe av en trussel ….

…Skrape i hodet Hvis du drømmer om at du klør deg i hodet med neglen, betyr dette at fremmede vil irritere deg med deres hykleri og falskhet . Du innser deres falske oppriktighet og deres søken etter å dra nytte av deg ….

…Og den som ser at hodet hans er forslått, så er han en forsømmer av den mørke bønnen da den ble fortalt på profetens autoritet, må Gud velsigne ham og gi ham fred på en natt med fanger der han så en mann blåse hodet på en stein og sa : Hva er dette, Gabriel? Han sa denne som forsømmer den mørke bønnen ….

…Og den som ser en kamel på hodet som hester, det indikerer omvendelse og faste, og unngå falsk tale, som kommandanten for den trofaste Ali, Guds raushet, sa: Ansiktet til den som er redd har hodet i seg munn ….

…Og den som ser at hodet hans har en ildstråle, så tolkes det på to måter av formue, posisjon, urettferdighet og undertrykkelse, og noen av uttrykkene sa at visjonen om hodet hvis det blir som en slags mineral og plante , og hvis dets art er sympatisk, så er det ikke noe galt med det, og hvis det er noe annet, så er det ikke prisverdig ….

…Og den som ser hodet hans er stort, så er han en økning i pengene sine, og hvis han er president eller en stilling, så en økning i pompen, og hvis det ikke er noe annet, så er han i alle fall bedre, og den som ser at hodet hans er mindre enn det motsatte er tilfelle ….

…Og den som ser at hodet hans er som hodet på en løve, da får han overhånd i sin dom og beseirer sine fiender, og det kan være lettelse ….

…Hvis han ser at hodet hans har blitt som hodet til en hund, esel, hest eller annet storfe, så blir det slit, tretthet og slaveri ….

…Hvis han ser at han står i hendene på den allmektige Gud og bøyer hodet, noe som indikerer at han når urettferdig fordi Gud den allmektige sier: ~Og hvis du ser at kriminelle bøyde hodet med sin Herre .~ Al-Kirmani sa: ~Den som Gud allmektig ga noe i søvne, Gud vil bringe katastrofe og ulykke til kroppen hans i denne verden .~…

…Og den som ser at hodet hans er som hodet på en ku, da vil han bli ydmyket ….

Noen av dem sa at avlytting betyr forræderi, frykt, ulydighet og å høre en ubehagelig sak. Når det gjelder venting, sa noen av uttrykkene at de er kvalmeste ….

…Den som ser at håret hans er langt, og han ønsker det, så blir han rik og oppfyller gjelden, og hvis lengden er uheldig blant folket, så er det en gjeld at han rir, og de sa at noen av dem sa at den som så håret hans forlenget for mye, så er det de og sorgen, og hvis kvinnen ser at det er en utsmykning og en økning i herlighet, og det ble sagt å se lengden på håret for de som var fattige. Det er ikke noe galt med det, og den som ser at håret hans er mangelfullt, det er en mangel de er og den som ser at han barberte hodet mens han er vant til det og elsker det, så er han rik, og hvis han er en som løfter håret og ikke barberer det, så han er ikke Mahmud og den som ser at han barberte hodet mens han er i månedene Hajj eller de hellige månedene, så er han god i sin religion og forsoning på grunn av sine synder og fjerning av hans bekymringer og nød, og det var sa at hvis han så det med en stilling, så er det ikke Mahmood, og hvis t han kvinnen så det, det indikerer at mannen hennes eller en av hennes mahrams døde eller bruddet på sløret hennes, og hvis hun så at håret hennes var klippet av eller deler av det, indikerer det en krangel med mannen sin og det var sa at en katastrofe skjedde og se øyenbrynene hvis lang tid indikerer at penger og pynt og det ble sagt lang levetid og den som ser at bart er barbert eller tynnet, så er det bra for bart, og reduksjonen av bart er mislikte, og økningen i det kan være en indikasjon på en berusende drink, et forbud mot zakat og en benektelse av et depositum, og de er og den som ser at hodet ikke har hår mens han er skallet eller at han danset og håret har vokst i hodet hans indikerer at Good…

…Zakat : I en drøm er han en av de velstående, fordi pengene hans er fruktbare og hans venstre øker, med mindre han skylder en gjeld eller har et depositum, så gjør han opp for det og betaler det til sin skyld . Hvis obligatoren er en død person eller en rettferdig mann, så har han lyktes med Gud og hans minne steg og betalte zakat for sitt arbeid, så hva med at han ber med effekten av det eller erindring av Gud, så hvis han gir tillatelse for det på et annet tidspunkt enn under Hajj, så kanskje han vil vitne og betale zakat på det ? Hvis det er i løpet av Hajj-månedene, så gjør han Hajj, hvis Gud vil . Og hvis en fattig person ser at hvis han barberer hodet, klipper bart, plukker armhulene, klipper neglen eller barberer kjønnshåret, med mindre han blir kledd av klær eller vasket med vann, eller han gjør det i en moske , eller ber etter det, så går han ut av sin tilstand og omvender seg fra sine synder og reiser seg om ham, og lykkes med tilsynelatende bønn eller vitne vitne ….