Noen av dem sa at avlytting betyr forræderi, frykt, ulydighet og å høre en ubehagelig sak. Når det gjelder venting, sa noen av uttrykkene at de er kvalmeste ….

…Og den som ser at han vasker nesa, indikerer at det er noen i huset hans som lurer kona ….

…Og den som ser at en død person vasker seg, så er det et bevis på at hans bekymringsproblem og en økning i det de har, er utgått, og den som ble badet var opprinnelig en velstandshandler på grunn av hvilket folk fra hans bekymringer ville bli frelst, eller en hederlig mann angret på sin hånd av korrupte mennesker ….

…Hvis han ser ut som om håret på venstre side av hodet har spredt seg, indikerer han at han er plaget med menn, og fra sine slektninger ….

…Og den som ser at håret på hodet har falt av uten å gjøre det, så indikerer dette bekymring og nød hos foreldrene ….

…Og den som tror at håret hans er krøllete, da vil det være bra og fordelaktig, og hvis det er i pergament, så er det ikke noe godt i det, og hvis han ser at en lærd, så er han ikke prisverdig ….

…Og den som ser at han har påført noe fra håret sitt, enten på skjegget, på kroppen eller på hodet, så er det et pynt som ikke blir slushed, og hvis det kaster, er det nød, og det ble sagt at den som salver noe som har lukt, det er ros og godhet ….

…Og den som så at han kjemmet håret med en kam, han ville være ære og en tilstand ….

…Og den som ser at håret hans har blitt en plante av planter, så har det endret tilstanden, ble det sagt, fattigdom og ydmykelse, og når det gjelder pigmentering i skjegget, indikerer det skjulingen av handlinger og lydighet, skjulingen av fattigdom fra mennesker, og kanskje pretensjonen og hykleriet hvis det er flekkete, i motsetning til muslimene ….

…Hvis håret på venstre side av hodet er spredt, blir han smittet med de kvinnelige slektningene . Hvis han ikke er i slekt med både menn og kvinner, blir skaden returnert til seg selv ….

…Og den som tror at han blir plukket fra håret, noe som ikke er obligatorisk å plukke det, så indikerer dette ødeleggelsen av penger, og hvis noen andre gjør det med det, skyldes skaden gjerningsmannen ….

…Og den som så at håret hans var frossent og deretter reparert, hvis han var en frigjort slave, og hvis han ikke var det, er det ikke Mahmud. Det ble sagt at lengden på armhulen, hvis den overskrider grensen, blir tildelt barna ….

…Og den som ser at håret hans har blitt ungt, så er det en økning i gjelden hans, og det ble sagt at han manglet penger ….

…Hvis han ser ut som om håret på baksiden av hodet har spredt seg, indikerer han en svakhet som vil påvirke ham hvis han er grå ….

…Og den som ser håret spredt til skallethet, er redd for at pengene hans skal forsvinne og hans nærvær vil falle til folket . Og den som ser en skallet kvinne, indikerer noe med prøvelse . Og den som ser det som om han er for gammel, noe av sjefens kapital vil være borte, og han vil bli rammet av mangel på autoritet eller autoritet . Og det ble sagt at hvis eieren av denne visjonen var i gjeld, betalte han gjelden sin . Og den som ser det som om han banker, så søker han pengene til sjefen sin, han drar ikke nytte av det, han får bare problemer fra ham, og Qara’a-kvinnen er et ufruktbart år . Lesjonen i tempelet indikerer lesjonen i penger . Og sykdom i front, en reduksjon i velstand ….

…Og den som ser at han har barbert seg fra håret på ryggen : han vil oppfylle sin tillit og oppfylle sin gjeld . Hvis han ser at ryggen har blitt tykkere, er han mer i stand til å bære det Gud har etterlignet ….

…Og det ble sagt at den som så at han til og med håret hodet eller skjegget med vann og det strømmet, og hvis det ikke var obligatorisk å gjøre det, ville han se noen andre eller noen andre, han ville se det ….

…Det ble fortalt at en mann sa : Jeg så hodet mitt barbert og en fugl kom ut fra munnen min, og at en kvinne møtte meg og satte meg i skjeden, og jeg så faren min krevde meg raskt, og så låste han meg inn . Så han fortalte det til vennene sine, og han sa at jeg tok den, og når det gjelder fuglen som kom ut av meg, min sjel og kvinnen som førte meg inn i skjeden hennes, graver jorden etter meg, og jeg er fraværende i det, og når det gjelder faren min som spør meg og deretter låser ham fra meg, prøver han å bli truffet av det som skjedde med meg . Så ble visjonæren drept en martyr . Og en annen så ut som om han barberte hodet med hånden, så han kuttet det på et kryss og sa : Du betaler gjelden din ….

…Hvis en person vasket den, angret han fra den personen, en mann med korrupsjon i sin religion . Og den som ble badet var opprinnelig en kjøpmann som reddet folk fra sine bekymringer, og en hederlig mann ville omvende seg på hendene for de korrupte menneskene, så den som ser som om han er den som blir badet, hans kommando stiger og blir ut av bekymringer ….

Hvis han ser en person vaske klærne sine, er det bedre for de døde enn vaskemaskinen ….

…Og den som ser at han plukket hår fra brystet eller fra ryggen, hvis han har tillit til at han kan gjøre mot eieren og før kjønnshåret er det skade, men hvis kvinnen ser det, er det prisverdig, og det sies at hvis kvinnen ser at det er kuttet, vil det føre til nød og skade ….

Og hår i bittet : de er tristhet og motgang, og slikking av fingrene er litt bedre enn den typen mat han slikket ….

…Og den som tror at han har hår og har bortskjemt, det er ikke noe godt i det, og hvis han finner det blandet med skitt, så er det billig ….

…Og hodet på hodet : penger og lang levetid, og hodelaget er forskjellig fra den som drømmer, og hvis en godhets person ser det på hodet, er det en økning, beskyttelse og prestisje for ham . Og hvis en rik mann ser det, så er det pengene hans . En fattig mann så det, det er hans synder . Godt hodehår er ære og ære, og hvis han ser håret krusete og flatt, så blir han beæret og beæret . Hvis han ser det krøllete håret sitt som en stamme, blir han ydmyk og blir uten det det var . Og hvis en lang stamme ser den spredt, blir pengene til sjefen spredt, og hvis de er myke og myke, er det en økning i pengene til en høvding, og det ble sagt den som så at han hadde langt hår og var glad for ham, så er han prisverdig, spesielt hos kvinner, for de bruker andres hår i pynt . Ibn Sirin pleide å hate hårets hvithet for den unge mannen, og grått hår sier mangel og bekymring hvis håret er langt . Hvis han ser det, vil en fattig person møte sin fattigdom en gjeld og kanskje fengsel . Sagen : han plukker Shaibah, det er i strid med sunniene og undervurderer Balmchaakh, den unge mannen så det hvite håret sitt i den kommende tiden er fraværende . Det ble sagt at grått hår i hermeneutikk er en økning i verdighet og religion . Og det ble sagt at det er økningen til Umar, fordi Gud den allmektige sa : ~ Da skal du være gammel .~ Og det ble sagt at den som ser hodet sitt grått, han er født for det, fordi Gud den allmektige sier : ~Og hodet antente en ung mann.~ Det ble fortalt at Al-Hajjaj bin Yusuf så hodet og skjegget bli hvitt, og Abd al-Malik bin Marwan møtte smerte og nød, og han endret sine saker . Når det gjelder kvinnen, hvis hun ser at hele hodet hans er grått, indikerer hennes syn hennes umoral . Hvis mannen hennes er en god mann, kontrasterer hun henne med en annen kone . Hvis ikke, vil han bli plaget av sorg eller tristhet . Når det gjelder en manns ulv, er det Ibn Mubarak hvis han er gift, og hvis han er sølibat, så er hun en vakker slavejente som kjøper henne i henhold til antallet av hver hun-mann, og også for kvinnen, sønn av en høvding, og indikerer Sunnahs fruktbarhet, og når det gjelder svarthet i en kvinnes hår, indikerer det to ting : en av dem er ektemannens kjærlighet til henne, og den andre er mannens rakhet . Hvis en kvinne ser at hun har avdekket håret, er mannen hennes fraværende . Hvis hun så at hun ikke hadde fjernet hodet, ville mannen hennes ikke komme tilbake til henne . Hvis hun ikke har en mann, så har hun aldri vært gift, og hvis hun ser at hun føler seg tykk og folk ser det fra henne, blir hun tydelig på noe ….

…Og den som ser at han kjemte skjegget og parfymen, det indikerer hendelser at han tenker på sin interesse og fortsetter med sine saker, og hvis noen ser at han gjorde det med ham, så er han hans motstykke, og hvis han gjorde det mot andre, så er han den som tenker, og når det gjelder å barbere skjegget i løpet av Hajj eller i de hellige månedene, er uttrykket som å barbere hodet som nevnt ovenfor ….

…Og den som ser at han knekker hornene til en vær og en av dem, så fordømmer han en stor mann, og hans styrke og nytte går tapt ….

…Vask er i en drøm, det betyr omvendelse fra synder, og oppfyllelse av en forpliktelse til å hedre foreldre eller venner . Hvis han vasker med kaldt vann om vinteren, indikerer det bekymringer, plager og sykdommer, og hvis han vasker med varmt vann om vinteren, indikerer det fortjeneste, fordeler og kurere sykdommer . Og den som har badet for Eid og var sølibat, han skal gifte seg . Og hvis han badet for de to formørkelsene, kan han gjøre en stor ting eller bli fortvilet . Hvis den som ble badet i en drøm var utro, ble han muslim, og hvis han var sinnssyk, blir han kurert . Og hvis han badet i en drøm for å komme inn i ihraam eller å gå inn i Mekka, indikerer det glede og glede, møte med fraværende og betale ned gjelden, så vel som om han badet i en drøm for å kaste og omgå . Og kanskje indikerer den rituelle vasken seier over fiendene . Og vaske for omringing for å søke næring eller tjene de eldste . Og den som så at han ble badet og hadde på seg nye klær, og hvis han var syk, ville den allmektige Gud helbrede ham, og hvis han hadde gjeld, ville Gud bruke gjelden sin . Hvis han var fange, rømte han fra fengselet sitt . Og hvis han var bekymret, må Gud gi ham hans bekymring . Og hvis han utførte Hajj, bestemmelsen av Hajj, og hvis han var fattig, beriket den allmektige Gud ham, og hvis han var isolert, fornyet Gud den allmektige sitt mandat for den Allmektige og sa : ( Dette er en kaldvasket drink ) , så Job, fred være med ham, når han vasker og har på seg nye klær, restaurerte Gud den allmektige ham, hans familie og barn og alt som gikk rundt . Og hvis han bruker slitte klær, vil bekymringen hans være borte og han være dårlig . Og den som ser at han går og vasker seg i et basseng eller et sølibat og er sølibat, han vil gifte seg . Og den som så at han hadde badet i varmt vann, de fikk det . Og å drikke varmt vann roser ikke den allmektige Gud som sier : (Og drikk varmt vann, kutt tarmene deres ). Og det ble sagt : Ghusl er ekteskap . Og hvis den ukjente kvinnen bader, er han en regnbyge fra himmelen . Å vaske hendene med såpe vil eliminere gjeld og fjerne nød . Og vask av plagget indikerer Saladin . Og den som så at han vasket et gult plagg og renset det for gulhet, han vil bli frelst fra sykdommen . Og det ble sagt : Vask av klær indikerer at gjelden er oppfylt . Og å vaske de døde i en drøm indikerer at gjelden hans er oppfylt . Og den som ser at en død person ber om at en person skal vaske klærne, dette er hans mangel på bønn fra den som så ham, eller veldedighet, betaling av gjeld eller gjennomføring av testamente ….

…** Profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, årsaken til hans sykdom .. Blant hykleriet er profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, i hans sykdom at smerten som plaget ham var forårsaket av hekseri. Ifølge Hisham bin Urwa, på autoritet fra sin far, på myndighet av Aisha – må Gud være fornøyd med henne – sa hun : Magien til Guds sendebud, må Gud velsigne henne. På ham og ham kalte en jøde fra jødene i Bani Zureik Lapid bin Al-Asam som sa : Inntil Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, forestilte seg at han gjorde noe og hva han gjorde, selv om det var en dag eller en natt, Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, kalt, så bønnfallet, så kalt og sa Aisha : Jeg følte at Gud hadde gitt meg tillatelse da jeg spurte ham om det. To menn kom til meg, og en av dem satt ved hodet på meg og den andre ved benet mitt, og han sa at den som var ved hodet mitt til den ene på benet mitt eller den ene med en mann, sa til den som var på hodet mitt : Hvilken smerte er mannen? Han sa : Fra medisinen sin? Han sa : Labaid bin Al-Asam sa : I Han sa : I Mashtat og Mushatta sa han : Det er nødvendig å gå ut. Han sa : Hvor er han? Han sa : I brønnen til Dhi Arawan. Hun sa : Da kom Guds sendebud, fred og velsignelser over ham, til henne med noen av hans ledsagere og sa da : O Aisha, av Gud, fordi vannet hennes er henna, og som om hodet hennes er siktet. Demonene . ”Hun sa : Jeg sa : Å Guds sendebud, brente du ham ikke? Han sa : “ Nei, meg, Gud har helbredet meg, og jeg hatet å provosere ondskap mot mennesker, så jeg befalte det Vent ). På myndighet av Hisham bin Urwa på myndighet fra sin far på myndighet av Aisha – må Gud være fornøyd med henne – sa hun : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, brukte seks måneder på å se at han var kommer og kommer ikke, så to engler kom til ham, og den ene av dem satt ved hodet og den andre ved hans føtter, og den ene av dem sa : Hva er det? Han sa : Matboub sa : Hvem er medisinen hans? Han sa : Labaid bin Al-Aasem sa : Hva? Han sa : kam og komber i tørkede slag, sa i en brønn Dhiroan under Raovh vekket profeten fred være med fra hans søvn, sa han : ( dvs. Aisha Så du at Gud Oftana i Ostftith ) og brakte brønnen og beordret ham å bli tatt ut, sa han : ( Denne brønnen, som viste henne Gud som om det var vannet Henna gråt, som om hodene ble siktet av djevelens hoder. ( Så Aisha sa : Hvis du var som om du mente å spre deg, sa han : ( Når det gjelder Gud, har Gud spart meg, og jeg hater å provosere ondskap for mennesker fra det. ~…

…Hvis en ung mann eller kvinne drømmer om å bade, betyr dette mye angst for et av de motsatte kjønn, på grunn av frykten for å miste sin gode mening gjennom andres innflytelse . Hvis en gravid kvinne drømmer om at hun vasker, indikerer dette abort eller en ulykke . For en mann betyr denne drømmen hor . Etter denne drømmen må transaksjonene fra å samle arten utføres rimelig . Hvis du vasker deg med andre, bør du unngå dårlige følgesvenner, og denne drømmen kan følges av en forvrengning av omdømmet . Hvis vannet er gjørmete, betyr dette at ondskap, faktisk død og fiender er nær deg . Hvis en enke drømmer om at hun vasker, betyr dette at hun glemte sine tidligere engasjementer og fremskynder tempoet til verdslige interesser . Jenter bør unngå selskap med menn . Menn vil engasjere deg i forførende intriger . Et varmt bad symboliserer vanligvis ondskap . Et klart, kaldt bad varsler glede nyheter og en lang periode med utmerket helse . Bading i et rolig hav indikerer utvidelse av arbeid og tilfredsstillende forskning for kunnskapens skyld ….

…Badet : betegner kvinnen til å oppløse mizarah med seg, og personen blir tatt med når svetten hans kommer ut, da sædceller hans faller i livmoren, og det er som en vulva . Og kanskje indikerte han rollen til folket i helvetet og ondskapens folk, strid og tale, for eksempel rollen som ekteskapsbrytere og fengsler, og rollen som herskere og samlere for hans ild og undertrykkelse eller klamringen til familien og gode porter til den og overflod av vann som strømmer i den . Og kanskje indikert av havet og sykdommen, og til helvete . Den som ser seg selv på et bad eller noen andre ser ham i det, og hvis han ser ham død, så er han i ilden og det intime, fordi helvete er oppfattende og har forskjellige porter, og i det intime og rødmende, og hvis en pasient ser det, vil jeg se på hans tilstand, og hvis han ser at han er utenfor varmehuset til renhetshuset, og hans sykdom er våken, reiste jeg meg opp . Så den som vasker og kom ut av det, han kom ut intakt . Hvis hans sykdom var forkjølet, økte den og fryktet for ham . Hvis han imidlertid vasker og bruker hvite klær, i motsetning til sin vane, og kjører på en båt som ikke passer for ham, er det å vaske ham, skjule ham og kisten hans . Og hvis det var om vinteren, skremte krampa ham . Hvis han ser at han er inne i varmehuset, så er han imot det som tidligere ble nevnt i utgangen, så vil hensynet tas, og mellomhuset vil være for de syke som satt i det, noe som indikerer at han formidler i sykdommen til han kommer inn eller går, så er det enten tilbakeslag eller bedring . Og hvis han ikke var syk, og han hadde krangel eller behov i huset til en hersker, en hersker eller en hersker, er en dom for ham og ham basert på omfanget av varmen eller kulden han fikk på badet, eller glatt eller spray . Hvis ingenting av det, og mannen var sølibat, giftet seg eller deltok på en fest eller begravelse, og det var støy eller støy, bekymringer og sorg i det, som den på badet, ellers ville han ha en grunn for ham fra verdens penger med en hersker på grunn av strømmen av vann og svette, som er penger . Svette kan indikere bekymring, tretthet og sykdom, spesielt i uklarhet og temperatur på badet . Hvis han ble fratatt klærne, er det med kona og for hennes skyld og for hennes familie og for hennes familie, det badet krever, vil bli utført på ham . Hvis han er i klærne, er saken fra et utenlandsk synspunkt eller noen forbudte forhold som mor, datter og søster, slik at hans forhold også blir vurdert, og hans rekker og bosted blir overført, og hva han møtt eller møtt av hans disposisjon på badet, og hans overføring i det fra sted til sted . Og hvis han ser at han kom inn i den gjennom en kanal eller en liten energi i døren sin, eller det var en løve, løvinne, dyr, kråker eller liv i den, så er han en kvinne som kommer inn i henne i en dekorasjon, og han møter folket med ondskap og umoral blant folket . Noen av dem sa : Badet er et skadelig hus, og den som kommer inn i det, blir skadet av kvinnene . Duer stammer fra deres intime navn, for de er skinke, og duer er en svoger eller slektning . Hvis det ble brukt varmt vann i det, ville kvinnene bli bekymret, og hvis det ble overveldet og kom inn på badet, kom det ut av skyen . Hvis han sitter på badet, bryter han kvinnen og kunngjør kommandoen sin, fordi badet er stedet der ‘awrah blir utsatt . Hvis han bygger et bad, vil han begå uanstendighet og avsky ham med det . Hvis badet er varmt og mykt, er hans familie, svigersønn og pårørende til kvinnene hans enige om det, hjelper ham og synes synd på ham . Hvis det er kaldt, blandes det ikke med det og drar ikke nytte av dem . Og hvis han var veldig varm, ville de være tøffe, og han så dem ikke fornøyd med alvorlighetsgraden . Og det ble sagt at han så at han var i det varme huset . For en mann forråder ham med sin kone, og han prøver å stoppe ham, så han forbereder seg ikke på ham . Hvis bassenget er fullt og vann strømmer fra det varme huset til mellomhuset, vil det gjøre ham sint på sin kone, og hvis badet tilskrives verdens vrede, og hvis det er kaldt, så personen som har visjonen er dårlig og med lite inntekt, og hånden når ikke det han vil . Og hvis han er varm, myk og sympatisk, så handler hans kjærlighet, og han vil være en elsker av en stat, som ser på ham en lettelse og glede . Og hvis det er veldig varmt, vil det være fruktbart, og det vil ikke ha et mål, og det vil ikke bli rost av folket . Og det ble sagt at den som så at han kom inn på et bad, er bevis på kuldegysing . Hvis han ser at han drakk varmt vann fra det varme huset, eller helte det eller badet med det på en annen måte enn å vaske, så er det bekymring, nød, sykdom og redsel, like mye som varmt vann, og hvis han drakk det fra mellomhuset, så er det en solid feber . Hvis en drink fra et kaldt hus er maleren, og hvis han ser at han vasker seg i varmt vann og vil reise, så skal han ikke reise . Hvis han blir ansatt av en person som søker sin fordel, har han ikke lettelse, fordi Gud den allmektige sier : ~ Og hvis de søker hjelp, vil de bli behandlet med vann som en tid .~ Hvis badet, vask og noura kombineres, ta badekaret og badekaret og la badet gå, for det er sterkere i tolkningen . Hvis han ser en ukjent due i stedet, er det en kvinne som folk vil se på . Og noen av dem sa : Den som så det som om han bygde et bad, avlastet seg selv . Og han fortalte at en mann så ut som om han hadde sklidd på badet, så han kuttet den ved en overgang, og han sa : Du er så dårlig . Han viste ham at han hadde sklidd på badet, og beinet hans var brukket ….