…Det ble fortalt at en mann sa : Jeg så hodet mitt barbert og en fugl kom ut fra munnen min, og at en kvinne møtte meg og satte meg i skjeden, og jeg så faren min krevde meg raskt, og så låste han meg inn . Så han fortalte det til vennene sine, og han sa at jeg tok den, og når det gjelder fuglen som kom ut av meg, min sjel og kvinnen som førte meg inn i skjeden hennes, graver jorden etter meg, og jeg er fraværende i det, og når det gjelder faren min som spør meg og deretter låser ham fra meg, prøver han å bli truffet av det som skjedde med meg . Så ble visjonæren drept en martyr . Og en annen så ut som om han barberte hodet med hånden, så han kuttet det på et kryss og sa : Du betaler gjelden din ….
Drømmer om noen som vekker meg
(91 betydninger av å drømme om noen som vekker meg)…Hva er forholdet mellom drømmer og sex? Og indikerer det å ha sex med en av incestene, for eksempel samleie av en bror med søsteren, eller for en av ektefellene med en annen enn den andre, et forbudt forhold? Er denne typen drømmer oppriktige visjoner? Eller er det en pipedrøm som ikke går over og ikke tar hensyn til den? Dette spørsmålet er viktig i denne kunsten, og jeg finner mye forlegenhet for innringere eller innringere når de forteller meg denne typen visjon . Sannheten er at sjenanse her er normal. Fordi det er vanskelig å forestille seg forekomsten av slike bilder i konservative muslimske samfunn, og på grunn av den alvorlige tabuen til denne handlingen i alle himmelske lover . Men hva jeg vil si her : Situasjonen i drømmer er veldig forskjellig fra situasjonen i virkeligheten, da drømmer har sine egne konnotasjoner, som er helt forskjellige fra virkeligheten. Derfor ser jeg ingen reell rettferdiggjørelse for å skamme meg over å fortelle slike drømmer … Snarere kan noen av dem være et tegn på kjærlighet, rettferdighet, vennlighet eller ha nytte av den ene siden til den andre, og svært få av disse drømmene har en dårlig konnotasjon, men selv om dens betydning er dårlig, er det ingen tvil om at det å fortelle slike visjoner til de som stoler på hans kjærlighet, råd eller kunnskap, er tilstrekkelig til å eliminere all frykt som følger med forekomsten av slike visjoner, og det viktige er å fortelle disse visjonene i detalj, og ikke å holde tilbake informasjon som kan være til fordel for krysset av visjonen. . Kanskje fra partiet som forteller her, at en mann med arabisk nasjonalitet kalte meg sin sponsor, og fortalte meg at hans arbeider ønsket å reise til landet sitt tidligere, basert på en visjon han så og var viktig for ham, og jeg fikk ham til å tenke mye, og han ble utskrevet i sitt arbeid, og sponsoren fortalte meg at han tvilte på at han planla noe, og spurte at jeg ønsket å møte denne arbeidstakeren og høre hans visjon, på forespørsel fra arbeideren selv. Jeg dro til butikken der arbeideren jobber, og sponsoren møtte meg og introduserte meg for arbeideren, som så snart Farah så meg, og sa : Jeg har en visjon som jeg håper du kan gå over til meg . Han ga ikke legen anledning til å godta eller avvise, og fortsatte med å fortelle sin visjon som han hadde sett, og inviterte ham til å reise til landet sitt, for å hevne sin ære, disiplinere søsteren som hadde skadet hans rykte, og endret disse beskrivelser som jeg hørte fra ham om søsteren hans, og visjonen var :: at han så henne naken på et av stedene. Da hun så ham, følte hun frykt og løp fra ham, og han fulgte etter henne og tenkte at hun var en ekteskapsbryter . Til her var mannen ferdig med å klippe synet, og svetten strømmet fra ham, så jeg sa til ham : Jeg så godt og ondt nok, hvis du tror på synet ditt, vil jeg fortelle deg noe om søsteren din, og det gjør jeg ikke kjenner henne, så han sa : Gå fremover , så jeg sa til ham : Vil du tro meg og la hva du synes? Han sa : Hvis det du sier er riktig, så vil jeg tro deg, ellers vil jeg ikke tro deg . Jeg sa : Begynte ikke søsteren din å være religiøs før du kom til Saudi-Arabia? Han sa : Ja . Så jeg sa til ham : Var du ikke overrasket over hennes plutselige engasjement? Han sa : Ja, dette er sant. Jeg sa til ham : For denne søsteren din teller henne nå, og Gud er hennes venn, blant de trofaste, konservative, kyske kvinnene som har lykkes med å fjerne syndene til hennes unge og gamle. Dette er meningen med at hun blir helt fratatt klærne. Når det gjelder å kle av henne foran folk, betyr det. Alle har hørt om hennes rettferdighet, hennes asketisme i denne verden, og hennes forlatelse av mange gjerninger som reduserer hennes tro, og her begynte denne mannen å gråte og begynte å søke tilgivelse for Gud og søke tilflukt hos Gud fra den forbannede Satan, og hvor forbauset hun var da han fortalte ham at han hadde begått ondt mot henne, og at han hadde bestemt seg for å implementere ideen så snart som mulig, og jeg sier her : Lovet være til Gud som gjorde oss misjonærer og ikke gjorde oss fremmedgjorte ….
…Har tall noen betydning? Spørsmålet om semantikk av tall stoppet meg ofte , og jeg ble ofte spurt om det , priset Gud og med suksess, og jeg tok mye av å tyde det, men det er nødvendig å vite her at visjonen eller drømmen for meg er en blokk og ikke et eneste ord , så det ble tatt fra visjonen med symbolet på tallet , for eksempel , og det kan være I visjonen er det sterkere symboler, så ta dem, men det er ingen tvil om at disse symbolene er flettet sammen, og betydningen av noen forsterker andres betydning. Eksempler på konnotasjonene til noen tall er : Samtidsuttrykk – tall…
…Og den som ser at han slo noen med et sverd og ikke kuttet eller sporet ham, så tolkes det av forekomsten av tale fra ham til noen og påvirker ikke ham . Og den som ser at han slår noen med et sverd og gjør et medlem av ham, så indikerer dette utstedelsen av en ordre for en gruppe av avkomene til de drepte ….
…Abu al-Qasim al-Husayn bin Bakr bin Harun fortalte oss, på autoritet fra Abu Muhammad al-Marashi, på autoritet til Ahmad bin Muhammad bin al-Hajjaj, som sa : Jeg forsto den mest riktige av al-Shafi’i , Malik og Ahmad bin Hanbal, må Gud være fornøyd med dem, og alle de som fører til rettsvitenskap, så jeg var uenig i deres uttalelser og deres forskjeller i saker, så jeg likte å ta det mest riktige Deres ord, spurte jeg Gud den allmektige for å vise meg profeten, må Guds bønner og fred være over ham, i søvn, så han falt i tankene mine om at du skulle se fredag kveld, så når fredag kveld var i magi og jeg var ferdig med rosen min, og jeg satt på min tilbake og ventet på muezzinen, øynene mine overveldet meg og jeg falt i tankene mine om at profeten ba Gud velsigne ham og gi ham fred kommer til meg, så en mann kom inn i meg med paller og hvite klær, og han hilste og satt, så kom profeten, må Guds bønner og fred være over ham, hilste på ham og kysset ham mellom øynene og s aw ham på epitetet som var med meg, og på kvaliteten som var med meg, og med en gruppe av hans følgesvenner, så han satt og satte seg mellom hendene hans. Så jeg spurte ham om problemer, så avsluttet jeg med det jeg hadde i rettsvitenskap, så jeg spurte ham om et spørsmål, og han sa : Jeg er i samsvar med hva han sier, og han nikket til innsiden foran seg . Så spurte jeg ham om en annen, og han sa : I henhold til hva han sier dette, så spurte jeg ham om spørsmålene om uenighet, og han var i hånden hver dag, og han sa på hva han sier dette, så det falt i tankene mine at han var Ahmed bin Hanbal . Jeg sa, Guds sendebud , du er blitt prøvd . Han var tålmodig og sa til meg : Se hva Gud har gjort mot ham, så vendte han seg til meg og sa : Be med oss neste dag, så jeg sa, o Guds sendebud, jeg trenger ikke det . Da ble bønnen opprettet, og Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, kom frem og ba med oss og sa : Fred være med deg og Guds nåde . Så jeg gikk til høyre for meg, og så skjønte jeg at jeg sto overfor qiblah ….
…Sjeldent fortalt ekte bånd knyttet til gruppen sa at han kom inn i Hamza Ibn Habib Zayat fant ham gråtende og jeg sa hva som får deg til å gråte, sa han, og hvordan jeg ikke skulle gråte, og jeg så i min drøm om jeg tilbød Gud den allmektige i kveld, sa han til meg, o Hamza, les Koranen som undervist i Vothbt stående, han sa til meg, O Hamza, sett deg ned, jeg elsker Koranen. Så sa han til meg: ~Resitere, og jeg leste til jeg nådde Surat Taha.~ Jeg sa: ~Rullet sammen, og jeg valgte deg.~ Han sa til meg: Mellom og vi valgte deg. Så sa han til meg: ~Les, så jeg leste til jeg nådde Surah Yassin.~ Så sa han: “Avlast den mektige, den mest barmhjertige, ved å heve skylden. Tronen er også leserne som leser, så ringte han etter et armbånd, så han gjorde meg lykkelig, så den allmektige sa dette ved at du leste Koranen og deretter i et område som han var fornuftig for meg, så sa den allmektige dette med din faste på dagtid, ringte da til en krone og kronet meg med den, så sa han dette ved at du leste Koranen for folk, Hamzah, ikke la en nedlasting, jeg mener å skylde på skylden, fordi jeg lastet ned den slik at du klandre meg hvis jeg gråter .)…
…Noen av uttrykkene sa at den som så at han tuklet med noen av organene sine, ville gjøre noe som han ville nekte for hodene på hodene, og når det gjelder frykt, er det en sikkerhet fordi Gud den allmektige sa: ~ La dem endre dem etter deres frykt, sikkerhet . ~…
…Dyden til Imam Yaqoub bin Sufyan 96 – Yaqoub bin Sufyan bin Jawan Al-Faswi (2) Al- Hadith Al-Hafiz, som var blant dem som samlet og klassifiserte med fromhet, askese og stivhet i å følge Sunnah, og Al- Hakim sa : (( Når det gjelder høringen hans og hans kone og medlemmer av talen hans, det er for mye å nevne )) og Abu sa Abd al-Rahman al- Nahawadi : Jeg hørte Yaqoub bin Sufyaniol : (( Jeg skrev om tusen sjeiker, og alle brøt tilliten )). Og Yaqoub sa også: (( Jeg dro på reisen i tretti år )) og Abu Zar’ah al-Dimashqi sa : (( To menn av adelige mennesker kom til oss, en av dem og de ble deportert av Yaqoub bin Sufyan, folket i Irak kunne ikke se lignende )) Han døde i året syttisju og to hundre . Abdan bin Muhammad Al-Marwazi sa : (( Jeg så Yaqoub bin Sufyan i søvn, og jeg sa : Hva gjorde Gud den allmektige mot deg? Han sa : Han tilgav meg og ba meg komme til himmelen slik jeg var på jorden )) . Og fra Guds omsorg for denne imamen i hans anmodning om en hadith, som han fortalte om seg selv, brukte vi den som en leksjon for kunnskapsstudenter. * Muhammad bin Yazid al-Attar sa : Jeg hørte Yaqoub bin Sufyan si : (( Jeg var på reisen og tilbrakte livet mitt, så jeg ble avhengig av å skrive om natten, og jeg leste om dagen. Sitter, jeg kopierer inn lampen, og det var vinter, og vannet sank ned i øynene mine, og jeg så ikke noe, og jeg gråt for meg selv fordi jeg var utelukket fra mitt land og det jeg hadde savnet av kunnskap, så øynene mine overvant meg, så jeg sov og så profeten – må Gud velsigne ham og gi ham fred – i søvn ringte jeg : ( Å, Jacob, hvorfor gråt du? )) Jeg sa : O Guds sendebud gikk Bosra Vthsart på det jeg savnet . Han sa til meg : (( Aden Mona )) Phinot ham og beordret sin hånd på mine øyne som å lese Alihaa, og da jeg våknet opp Vobesrt, jeg tok kursiv og satt og skrev (1). Unødvendig å utdanning og dyder 97 – jeg vet, mann, en muslim som deltar i Balnavlh av den beste vitenskapen fra å engasjere Balnavlh for tilbedelse, og at imamene til de fire fire sa Shafie : spurte den beste vitenskapen om bønn . Imam Ahmad ibn Hanbal – Guds nåde og velsignet oss med hans kunnskap – det jeg ba i dag er ikke obligatorisk, forklarte Bmmakrh Abi Zar’ah Ali Nawafly . Den kom inn (( Order of Perception )) av dommer Ayyad, 3: 234-235 , 240 , 261 i oversettelsen av Imam Al- Muhadith , Al-Faqih Al-Abed Al-Zahid ( Abdullah Wahb Al-Qurashi fra Egypt) ), ledsageren til imamen Malik Al-Layth, Al-Thawri og andre, som døde i året 197 AH, må Gud den allmektige forbarme seg over ham, der det ble sagt at Sahnoun sa : (( Ibn Wahb hadde delt sitt livet til tre En tredjedel er i Rabat, en tredje er klar over Egypt, og en tredje er på Hajj, og han nevnte at det er en trettiseks Hajj. Hans nevø sa : Jeg var sammen med ham i Alexandria, og folket samlet seg på ham og ba ham om å spre kunnskap, så han sa til meg : Dette er et tilbedelsesland, og moren hans ga sjelden meg i det med folks arbeid, så han forlot Sitting for dem de gangene han var sittende og godta tilbedelse og vokte . Etter to dager kom en person til ham og fortalte ham at han hadde sett seg selv i en stor moske mot den store moskeen, og profeten – må Guds bønner og fred være med ham – i den og Abu Bakr på hans høyre, og Amr på hans venstre side, og du var mellom hendene hans, og i moskeen blomstret lampene i de beste og lyseste av dem. Så ble det slått av, da sa Guds sendebud – må Gud velsigne ham og gi ham fred – til deg , Abdullah, brenn den og tenn den, så utsett den, så ble jeg i dager og så at alle lampene var kommer til å bli slukket, så Abu Bakr sa : O Guds sendebud, ser du disse lampene? Han sa – må Gud velsigne ham og gi ham fred – Dette er Abdullahs arbeid, han vil slukke det ! Ibn Wahb ropte, og mannen sa til ham : Jeg har kommet for å bringe deg et godt budskap, og hvis jeg visste at han skyte deg, ville jeg ikke ha kommet . Han sa : Det er bra, dette er et syn som jeg forkynte, tenkte jeg at tilbedelse var bedre enn å spre kunnskap, slik han forlot en mye ( tid ) og hans arbeid for kunnskap, og han ofret seg for dem å lese ham, og spurte ham * Ibn Wahb sa : Jeg var i hendene på kongen jeg skrev, da ble bønnen opprettet – og i et annet begrep ga muezzinen tillatelse – Det ble utgitt bøker i hans hender, og jeg tok initiativet til å samle dem, så eieren sa til meg : For budbringerne dine, det du gjør er ikke bedre enn det du er i ….
…Sjelden sa Abdullah bin Malik Al-Khuzaie, jeg var politimann i Harun al-Rashid, så hans sendebud kom til meg om natten (en tid da han aldri kom til meg, så han tok meg ut av sengen min og forhindret meg i å skifte klærne mine, så han tok seg av det. Da jeg kom til huset, ga han meg tillatelse til å gå inn, og jeg kom inn og fant ham sitte i sengen sin, så jeg hilste på ham i en time, og tankene mine fløy og ble mange. var livredd for meg, da sa han, O Abdullah, vet du hvorfor jeg spurte deg på dette tidspunktet? Jeg sa nei, Commander of the Faithful. Han sa, jeg så. Han sa: Jeg så timen i søvnen som om en Habashian-slave hadde kommet til meg med et spyd. Han sa: Hvis jeg forlot Musa bin Jafar i timen, ellers vil vi drepe deg med dette spydet, så gå bort, så jeg sa : Å sjefen for den trofaste løslatte Musa bin Jaafar og returnerte ham tre ganger til han sa: ~Tiden til du lar ham gå, gi ham tretti tusen dirham, og fortell ham om du elsker stedet foran oss, og du har det du li ke, og hvis du liker å gå til Medina, så er tillatelsen for deg. ”Malik sa at jeg kom i fengsel og tok ham ut og ga ham det som de troende befalte, og jeg fortalte ham, jeg så et rart om saken din. Han sa: Jeg forteller deg at jeg var mellom sovende og våken, så Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, kom du, Moses, du låste en undertrykt person. Si disse ordene. Du sover ikke denne natten i fengsel. Så jeg sa til min far og mor hva jeg sa, og han sa: “Hør hver lyd og hvem som har passert O kjøttbeinkassi Skam den etter døden. Jeg spør deg ved dine vakre navn og i ditt største og største navn, boden som ingen av skapningene noensinne har sett, du søte, tålmodige, mest barmhjertige mot den som ikke er i stand til å tåle, den kjente, som aldri blir avskåret og ikke teller antall mennesker som ble løslatt fra meg, og det var som du så ….
…Det er sjelden at profeten, må Guds bønner og fred være over ham, sa : Den som så meg, har sett meg virkelig, fortell meg hvem som er akseptabelt. Fortellingen er at en hersker så profeten, må bønner og bønner være over ham i en drøm mens han var naken, sa han, så jeg dekket ham med et teppe som var mitt. Da jeg kom til noen av uttrykkene, fortalte jeg ham synet, og han sa: Du dømmer uten sannheten er fordi Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, er sann, og hans syn er sannhet, og din dekning av det er dekning av sannheten. Han sa, og han hørte denne visjonen og dens uttrykk, dommeren for dommerne i byen, så han fjernet ham fra kjennelsen ….
…** Visjonen om profeten, må Guds bønner og fred være over ham, for inntrengerne av havet .. En av visjonen som er oppfylt, er profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, av havinntrengerne som invaderte Kypros på Uthmans tid – må Gud være fornøyd med ham – og de som invaderte romerne på tidspunktet for Mu’awiyah – må Gud være fornøyd med ham -. På autoritet fra Ishaq bin Abdullah bin Abi Talha på myndighet av Anas bin Malik – må Gud være fornøyd med ham – sa han : Når Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, dro til Quba, ville han komme inn Umm Haram bint Melhan og ga ham mat, og Umm Haram var under tilbedelse av Ibn al-Samit, så Guds sendebud, må Guds bønner, kom inn i henne. En dag matet hun ham og satt med hodet og Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sov og våknet så av latter . Hun sa : Så jeg sa : Hva får deg til å le, Guds sendebud? Han sa : ( Folk fra min nasjon tilbød sine erobrere for Guds skyld på å kjøre på denne havkongens skyv på familien, eller han sa : Som konger på familien ) Isak tvilte, så jeg sa : O Guds sendebud, Be til Gud om å gjøre meg til en av dem, han ropte på henne, la deretter hodet ned og han sov, så våknet jeg av latter, og jeg sa : Hva får deg til å le, Guds sendebud? Han sa : ( Folk fra min nasjon tilbød meg raiders for Guds skyld som konger over familien eller som konger over familien. ) Som han sa i den første, sa hun : Jeg sa : O Guds sendebud, be til Gud å gjøre meg til dem. Han sa : ( Du er en av de første ) Han sa : Jeg red på sjøen på tidspunktet for Mu’awiyah. Hun falt av sykkelen da hun kom ut av havet og omkom . Fordel :::: Umm Haram bint Milhan er søsteren til Umm Salim og hun er tanten til Anas bin Malik . Al-Bukhari oversatte denne hadithen ved å si : ( Kapittel av dagens visjon ) Han sa : Ibn Aoun sa på myndighet fra Ibn Sirin : Dagens syn er som nattens syn. Al-Hafiz Ibn Hajar nevnte på myndighet av Ali Ibn Abi Talib al-Qayrawani at han sa : Det er ingen forskjell i avgjørelsen av uttrykket mellom visjonen om dagen og natten og visjonen om kvinner og menn . Og på myndighet av Zaid bin Aslam, på autoritet fra Ataa bin Yasar, at en kvinne som snakket med ham sa : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sovnet, og så våknet jeg av latter og sa : ler du av meg, Guds sendebud? Han sa : ( Nei, men fra noen av nasjonen min som bringer ut raiders i sjøen som konger på familien. ) Hun sa : Så sovnet han og våknet så av latter, så jeg sa : O Guds sendebud, ler du på meg? Han sa : “ Nei, men fra folk i min nasjon som fører ut inntrengere i havet, og de returnerer noen få som byttet er tilgitt. ” Jeg sa : Jeg ber Gud om å gjøre meg fra dem, så han ba om henne. Han sa : Ata bin Yassar fortalte meg, han sa : Jeg så henne blant inntrengerne som al-Mundhir ibn al-Zubayr invaderte til landet Rum, og hun var med oss, og hun døde på et land Rum ….
…Sjelden sa Abdullah bin Omar, må Gud være fornøyd med dem begge, jeg var en ung, enslig gutt i tiden som Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så jeg pleide å bli i moskeen, og noen som så en drøm fortalte ham til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så jeg sa, Gud, hvis jeg hadde noe godt med deg, så vis meg en drøm om at Guds sendebud skulle krysse til meg Måtte Gud velsigne ham og gi ham fred, og jeg sov, og jeg så to konger som kom til meg, så de la av sted med meg, og han møtte dem en annen konge. Han sa til meg at du ikke vil observere at du er en rettferdig mann. Så de skjøt meg i ilden, og hvis den ble brettet som en brønn, var det folk i den som jeg kjente noen av dem, så de tok meg samme rett. Da jeg nevnte det til Hafsa, fortalte jeg det til profeten, fred være med ham. Han hilste på ham og sa : Abdullah er en god mann hvis han pleide å be mye om natten . Da pleide Abdullah, må Gud være fornøyd med ham, ofte be om natten ….
…Hvis seeren sier at jeg så at sæd kom ut av meg, så er det utslipp av penger, og hvis han sier sæd kom til meg, så er det forekomst av penger, og betydningen er den samme og forskjellen i tale ….
…Surviving God 78 – På autoritet fra Ibrahim bin Saad bin Saifi al-Makhzoumi, som var en venn av Ubaid Ibn Qutham bin Abbas, sa han : Han sendte Ubayd Allah bin Qotham til meg, som var prinsen i Mekka midt på dagen, og han bodde ved Maymoun-brønnen i huset til Lababah Bint Ali – det vil si Ibn Abdullah bin Abbas – hans kone og hun var sammen med ham. Så jeg kom da han var livredd, og han sa : O Abu Ismail, det vil si Jeg så Gud som kjærlighet i mitt ordtak , han gikk ut til ansiktet til en person fra denne muren og sa : Mens de levende og rikelige er gode, bær deres gode på pinner, jeg er død . Han sa : Jeg sa : Nei, Gud er fra Satan , han sa : Nei , av Gud , sa han : Jeg sa : Wiener andre , han sa : Hvem? Jeg sa : Kanskje de andre , sa han som om du viser Blababh-jenta på , er Gud den beste av meg , jeg sverger, sa at vi bodde bare noen måneder til hun døde av døren hans . Han sa til meg : O Abu Ismail , er det jeg sa , sa han : Da konstruerte vi sendt til lignende , den gangen Votih sa : må Gud komme til det spesielle ansiktet, sa han : Mens nabolaget og tok seg fint bakover til høyre på deres egne gode lutter Jeg er Gud er død . Han sa : Nei, hvis Gud vil . Han sa : Det er ingen dør å forklare meg . Han sa : Vi bodde i en måned eller så, så døde han . Roy Alvakea sa også Obeid – Allah ibn Qtm – som er den dagen og til Mekka – sa : Jeg så i en drøm at en mann sto mellom hendene mine, sa han : Mens nabolaget og bakovergående bøter tok opp deres velstand på Lutes sa : Jeg trodde det gjelder meg så , og jeg sa : Neit for myself, and then said Lababa bint Ali bin Abbas, his wife, said : Hun har det bra med meg, og hun er den som dør . Og jeg ble i to eller tre måneder, så døde , og slo meg ned etter måneder eller så. Hvis Bmak kanskje liker hendene, sa han : så si til den som holder en tvist som har gått våken til en annen senere som om Kadi Harith bin Abi gleder seg over at han nevnte dem Vetodjaa ham og sa til ham : beskytt deg Gud, o prins , sa han : Han døde, men han døde ….
…Hvordan blir jeg kvitt problemet med å forvente ondskap rundt meg , hvis jeg ser en hjerteskjærende drøm i dem? Dette er et eksempel på mange spørsmål , jeg har alltid sett , og jeg legger ikke skjul på at jeg var en av dem som levde med dette problemet , da jeg ser hva som vil skje med noen rundt meg , og da lever jeg i angst og venter hva kan skje, og dette problemet eksisterer også for noen mennesker, i en tilstand av våkenhet !! Fra mitt synspunkt kan deres følelse av noe før det forekommer være av typen inspirasjon ; Det er at man snakker om noe, og Gud gjenoppliver sannheten på tungen . Koranen ble godkjent seks steder . Omar bin Al-Khattab var inspirerende. Sannheten blir utført på tungen hans, og Koranen var enig med ham på seks steder. Det kom i Sahih Muslim gjennom Abdullah bin Omar, må Gud være fornøyd med ham. Han sa, Umar sa : [ Herren min var enig i tre : helligdommen til Ibrahim, sløret og Asara Badr ]. Da også profetens kvinner protesterte mot ham i sjalusi, sa han : Måtte hans Herre, hvis han skilt deg, bytte ham mot bedre ektemenn fra deg, og verset ble avslørt derved . I en autentisk hadith henhold til muslim, han var enig med forbudet mot å be for hyklerne [ se Sharh Al-Nawawi på Sahih Muslim 15/167] Og han også enige med hensyn til forbud mot alkohol. Al-Nawawi sa : Dette er seks, og det er ingenting i ordlyden til forrige hadith om Umar som nekter økende godkjenning, og Gud vet best. Jeg kommer tilbake til det forrige emnet, og jeg sier : Det kan være på grunn av en annen grunn, som er den følsomme følelsen av å føle for andre, og leve med problemene deres, slik som det skjer med noen mødre eller fedre med sine barn, for eksempel, så faren eller moren kan føle lidelsen til et av barna mens han er i fremmedgjøring, eller i nød . Han kan for eksempel si : Jeg føler at brystet mitt er trukket sammen av så og så, og denne saken kan skje med andre som kjennetegnes av disse egenskapene, fra noen grupper, for eksempel noen sikkerhetsmenn, leger, lærere eller mannlige og kvinnelige sykepleiere, og andre som har en følelse av hvem han er ansvarlig for det . Dette problemet kan skyves på to måter : 1 / Hvis denne intuisjonen kom gjennom en drøm, så presset han den med de uttalte forholdsregler mot den forhatte visjonen, og den skyver denne tingen som han frykter vil skje, hvis Gud vil . Og den som har blitt rammet av denne egenskapen, må insistere på at Gud ber for å avverge denne saken på hans vegne, og han vil ikke se noe av dette, hvis Gud vil . 2 / Og hvis denne intuisjonen kom gjennom inspirasjon, presset han den gjennom bønn om at Gud ville fjerne denne egenskapen fra ham, og Gud var i stand til å svare på tjenerens spørsmål, spesielt til de som insisterer på bønn, og Gud vet best ….
…Sjelden, sa noen av uttrykkene, jeg var sløret og så på de hederlige egenskapene til helligdommen i Alexandria, så jeg så som om jeg var på en krydret strandlinje på en klippestrand, så jeg falt under den, så jeg sto opp etter vi falt alle sammen og ønsket å reise oss fra den klippen. Skrivesaken min er bare med en sal av gull, en brokade og en brokade og fjær og ære, så jeg kledde meg i ære og red på den hesten, og hvis jeg er midt i mange mennesker ) går de mens jeg er midt i dem, så lite har gått, og det skjedde mellom meg og nestlederen for det edle sultanatet, to ting, og han ble forvirret og plaget med å si, og han ville gjøre store ting, Gud kunne ikke gjøre det. Og jeg så at det var en skrekk, og det var al-Zakibas uttrykk, og jeg var på det. Så etter denne saken kort tid senere, kom noen som fortalte meg om ankomsten av den mannen som jeg så trakk med hånden fra under klippen med øynene, en hederlig tradisjon for å delegere det hederlige sultanatets påtalemyndighet til det nevnte gap i stedet. av det som skjedde mellom meg og ham, så jeg så ut til å møte ham, og hvis jeg er perser, og jeg brukte det på samme måte som det jeg så, satte jeg på ære og bøyde meg takk til den allmektige Gud, og en leksjon fulgte meg i hans uttrykk, og jeg red på hesten, og skapelsen fulgte slik jeg så, så vær ros og takknemlighet til Gud, og jeg nevnte det for å vise Guds velsignelse over meg ….
…Hans visjoner om løgnere Musaylimah og Al-Ansi på myndighet av Nafi` bin Jubair på myndighet av Ibn Abbas – må Gud være fornøyd med dem – han sa : Musaylimah løgneren kom på tidspunktet for Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, så han sa at hvis Muhammad gjorde saken til meg etter ham, fulgte jeg ham og presenterte den for menneskene til mange av hans folk, så kom Guds sendebud til ham. Gud være med ham og med ham Thabit Ibn Qais bin Shammas – og i hånden til Guds sendebud et stykke papir – til han sto på Musaylimah blant sine følgesvenner og sa : ( Hvis du ba meg om dette stykket, ville jeg ikke gi det til deg, så vil du ikke gå utover Guds befaling i deg, og hvis jeg klarte å forstyrre deg, og jeg ser deg der jeg viste det som jeg så, og dette er bevist, svarer han deg på mine vegne ) Så vendte han seg bort fra ham Ibn Abbas – må Gud være fornøyd med dem begge – og jeg spurte om ordene fra Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, ( du ser der du viste det jeg så ) og Abu Hurairah fortalte meg at Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa ( mens jeg sov, så jeg i hånden min to armbånd av gull Vohemena ville Voouhy til i en drøm at Onfajhma Venfajthma Aftara Voolthma løgnere går ut etter meg, en blindhet og andre Musaylimah . fortalt av Bukhari Obeid bin Abdullah bin terskel, sa : Vi har hørt at Musaylimah løgner ga byen gikk ned i jenta Harith Dar var en jente bin Harith under Kraiz – og hun er mor til Abdullah bin Aamer – så Guds sendebud kom til ham for å be Gud være over ham og med ham Thabit bin Qais bin Shammas – som kalles forkynneren av Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham – og i Guds Guds sendebud må Gud velsigne ham og gi ham fred, en bar sto over ham og han snakket til ham. Musaylama sa til ham : Hvis du vil, la oss være mellom deg og saken, så legger du det for oss etter deg, så sa profeten at Gud velsigne ham og gi ham fred ( hvis du spurte meg om denne staven, hva jeg ga du, og jeg ville se deg der jeg viste det jeg så, og denne Thabit bin Qais vil svare deg på mine vegne ) da vendte profeten seg bort fra Guds bønner og fred. Ubayd Allah Abdullah sa : Jeg spurte Abdullah bin Abbas om synet av Guds sendebud, fred og velsignelser være over ham som han nevnte sa Ibn Abbas – må Allah være fornøyd med dem – fortalte meg at Allahs sendebud, fred være med ham sa ) mens jeg sover Oreet han satt i hendene mine Swaran gikk Vfezathma og Lthma ga meg tillatelse Venfajthma Aftara Voolthma løgnere gå ut, sa tjenere Gud : en – Ansi, som ble drept Fayrouz i Jemen og andre Musaylimah løgner ….
…Datoer : Det ble fortalt at Umar så det som om han hadde spist dadler, og han nevnte at for Guds sendebud, måtte Gud velsigne ham og gi ham fred, og sa : Det er troens søthet . Og typer datoer er mange, og datoer for de som ser det, indikerer regn . Og for de som spiser det, vil det bli gjort et rent generelt levebrød for ham, og det ble sagt at det indikerer lesing av Koranen, og det ble sagt at datoer indikerer sparte penger . Visjonen om hensynsløs spising er for dhimmiene . Og det ble sagt at den som så det som om han spiste gode dadler, han hører et godt og nyttig ord . Og den som ser det som om han begraver datoer, han lagrer penger eller får penger fra noen av safene . Og den som ser ut som om han kutter en dato og skjønner dens intensjoner fra den, da vil han få en sønn, fordi Gud den allmektige sier : “ Sannelig, Gud skaper kjærlighet og frøene . ” Visjonen om å spise datoer med tjære er bevis på en kvinnes hemmelige skilsmisse . Når det gjelder å se spredning av datoer, er det en reisekunst . Og datoens agent, Ghanima . Og den som ser som om han kommer fra et palme i sine egne dager, han vil gifte seg med en ærverdig, rik og velsignet kvinne . Og det ble sagt at han treffer penger fra et edelt folk uten å bli sliten, eller fra sine eiendommer, og det ble sagt at han treffer en nyttig kunnskap som han jobber med . Hvis det er ute av tid, hører han et flagg og jobber ikke med det . Hvis han så ut som om han hadde plukket et palme med svarte druer, fødte kona en sønn av en svart eier . Hvis han så ut som om han hadde høstet fra en tørr og våt håndflate, lærer han av en umoralsk mann en vitenskap som vil være til fordel for ham . Og hvis drømmeren var ulykkelig, ville han få lettelse, for det den Allmektige sa i historien om Maria : ~ Og jeg vil spotte deg med en koffertstamme .~ Det ble sagt at datoer spredte dirham ikke forblir . Og den som ser at det høstes datoer for ham, så høstes penger for ham fra mennesker med farer . Det ble fortalt at en mann kom til Ibn Sirin og sa : Jeg så som om jeg fant førti datoer, og hun sa : Du traff førti pinner . Så så han ham en stund senere og sa : Jeg så som om jeg hadde funnet førti datoer på døren til sultanen . Han sa : Det påvirker førti tusen dirham . Mannen sa : Jeg krysset visjonene mine denne gangen i motsetning til hva jeg gjorde første gang . Han sa : Fordi du fortalte meg din visjon første gang, og trærne tørket ut, og du klarte året, og denne gangen kom du til meg med liv i trærne . Saken var begge ganger det han krysset . Og Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, sa : Jeg så som om en mann kom til meg og matet meg en bit dadler, så jeg ble fremmede, og hvis en kjerne kom ut, stavet jeg den ut . Så ga jeg meg en ny bit, og hvis jeg hadde en kjerne, blåste jeg den . Så ga jeg meg et tredje toppmøte, og hvis en kjerne Vlvztha . Abu Bakr sa : La meg, o Guds sendebud, krysse den . Han sa : kryss den . Han sa : Et selskap blir sendt, og de får og hilser og smitter en mann . Så ble det sendt et selskap, og han sa tre ganger, og han, må Guds bønner og fred være over ham, sa : Likeså sa kongen . Anas bin Malik så i en drøm som om Ibn Omar spiste en hemmelighet, så han skrev til ham at jeg så deg spise i det skjulte, og det er troens søthet . Og det ble sagt at en naken mann så kurver med kurver falle fra magen på svin, mens han presset dem og bar dem hjem til seg . Så spurte han den som uttrykte det, og han krysset det med byttet på de vantros penger. Snart kom romerne ut og seieren var for muslimene, og det han gikk gjennom kom til ham . Ibn Sirin ble spurt om en kvinne som så ut som om hun sugde en date og ga den til naboen og sugde den, så han sa : Denne kvinnen deler en god tjeneste med ham, så hun vasker klærne hans . Og Ibn Sirin kom til en mann og sa : Jeg så som om jeg hadde en foss i hånden min og hadde dadler i den, og hodet og ansiktet mitt var nedsenket i den, og jeg spiste den og sa : Hvor surt det er . Ibn Sirin sa at du er en mann som har hengitt seg til å tjene penger til høyre og venstre, og du bryr deg ikke om sikkerheten til forbudte. Sikkerhet var fra tillatt, men jeg vet at det er forbudt . Det var slik . Hvis en kvinne ser at hun spiser dadler med tjære, tar hun sin manns arv og hun er skilt fra ham ….
…Noen av dem sa at avlytting betyr forræderi, frykt, ulydighet og å høre en ubehagelig sak. Når det gjelder venting, sa noen av uttrykkene at de er kvalmeste ….
…** Profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, årsaken til hans sykdom .. Blant hykleriet er profetens syn, må Guds bønner og fred være over ham, i hans sykdom at smerten som plaget ham var forårsaket av hekseri. Ifølge Hisham bin Urwa, på autoritet fra sin far, på myndighet av Aisha – må Gud være fornøyd med henne – sa hun : Magien til Guds sendebud, må Gud velsigne henne. På ham og ham kalte en jøde fra jødene i Bani Zureik Lapid bin Al-Asam som sa : Inntil Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, forestilte seg at han gjorde noe og hva han gjorde, selv om det var en dag eller en natt, Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, kalt, så bønnfallet, så kalt og sa Aisha : Jeg følte at Gud hadde gitt meg tillatelse da jeg spurte ham om det. To menn kom til meg, og en av dem satt ved hodet på meg og den andre ved benet mitt, og han sa at den som var ved hodet mitt til den ene på benet mitt eller den ene med en mann, sa til den som var på hodet mitt : Hvilken smerte er mannen? Han sa : Fra medisinen sin? Han sa : Labaid bin Al-Asam sa : I Han sa : I Mashtat og Mushatta sa han : Det er nødvendig å gå ut. Han sa : Hvor er han? Han sa : I brønnen til Dhi Arawan. Hun sa : Da kom Guds sendebud, fred og velsignelser over ham, til henne med noen av hans ledsagere og sa da : O Aisha, av Gud, fordi vannet hennes er henna, og som om hodet hennes er siktet. Demonene . ”Hun sa : Jeg sa : Å Guds sendebud, brente du ham ikke? Han sa : “ Nei, meg, Gud har helbredet meg, og jeg hatet å provosere ondskap mot mennesker, så jeg befalte det Vent ). På myndighet av Hisham bin Urwa på myndighet fra sin far på myndighet av Aisha – må Gud være fornøyd med henne – sa hun : Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, brukte seks måneder på å se at han var kommer og kommer ikke, så to engler kom til ham, og den ene av dem satt ved hodet og den andre ved hans føtter, og den ene av dem sa : Hva er det? Han sa : Matboub sa : Hvem er medisinen hans? Han sa : Labaid bin Al-Aasem sa : Hva? Han sa : kam og komber i tørkede slag, sa i en brønn Dhiroan under Raovh vekket profeten fred være med fra hans søvn, sa han : ( dvs. Aisha Så du at Gud Oftana i Ostftith ) og brakte brønnen og beordret ham å bli tatt ut, sa han : ( Denne brønnen, som viste henne Gud som om det var vannet Henna gråt, som om hodene ble siktet av djevelens hoder. ( Så Aisha sa : Hvis du var som om du mente å spre deg, sa han : ( Når det gjelder Gud, har Gud spart meg, og jeg hater å provosere ondskap for mennesker fra det. ~…
…For meg, hvis du drømte om å se tarmene, indikerer dette at en dødelig katastrofe er i ferd med å ramme deg og vil forsvinne, denne ulykken med en venn . Hvis du ser tarmene dine, betyr dette at tragiske situasjoner omgir deg, og at en unormal sykdom vil påvirke deg gjennom dine daglige kontakter med andre som truer deg . Det betyr også potensielt tap med mye sorg . Hvis du drømmer om at du legger det på noe og det blir til en radiator og temperaturen begynner å stige og gjør deg veldig engstelig, så be andre om å hjelpe deg, og de nekter, dette forutsier en uventet katastrofe, og det er sannsynlig at det vil komme i form av en håpløs sykdom eller elendighet, og du vil bli beskyldt før de som tidligere var vennene dine . Du kan oppleve problemer med å fjerne deg fra en uhjelpsom problemer ….
…Gjør min dyktighet i å tolke familiens visjoner og drømmer meg representativ? Det er en mann eller kvinne som leser i vitenskapen om tolkning av visjoner og drømmer, og hans kjærlighet til denne vitenskapen utvikler seg for å prøve å tolke drømmene sine, og dette kan utvikle seg for tolkning for de rundt ham, spesielt for de som er nær ham, og han kan lykkes med å tolke noen eller mange av dem, i henhold til sin oppfinnsomhet, besittelse og kultur . En jente kan lykkes når hun hører flere visjoner fra moren, og hvor symbolet på regn gjentas, og dette er for eksempel, men ikke begrenset til, å vite hva som er riktig for å bestemme betydningen av å se moren sin spesielt, og dette er mulig, men spørsmålet mitt er : Vil hun lykkes når hun sitter foran mange kvinner og kan Kjenner hun ikke dem til å kjenne betydningen av selve symbolet og forventer at det får passende betydning for alle som spør henne? En av dem kan lykkes med å uttrykke å se sin kollega en gang analogt, for eksempel om uttrykk for en visjon som noen dyktige innen denne kunsten gjør, men han vil ikke være i stand til å uttrykke lignende visjoner til andre enn sin venn. På grunn av forskjellen mellom vennen sin og andre spørgere, og dette ligner veldig på noen som gir sønnen medisin for å avlaste varmen, men han er ikke i stand til og kan til og med bli ansett som gjerningsmann hvis han delte ut en annen medisin til ham i en annen sykdom, saken er veldig alvorlig, da visjonene ikke måles mot hverandre i uttrykk og her Vanskelighetsgrad; Derfor er ikke kriteriet i oppfinnsomheten til så og så, hans suksess i tolkning er ikke bare for familien og familien, men standarden er bredere og mer omfattende enn dette, og så sa jeg det jeg sa tidligere. Den som ønsker å være en vellykket uttrykker, han må øve, og dette er i uttrykk for visjoner for mange prøver uten dyp kunnskap om dem, og rytmen til visjonen i henhold til den riktige tiltenkte betydningen, og beskriver den i henhold til størrelsen på eieren . En persons suksess med å uttrykke visjonene til sine kolleger, og suksessen til en person med å uttrykke familiens visjoner er ikke tilstrekkelig til å gi ham tittelen [ uttrykksfull ] , og det som fra tid til annen presenteres om dette emnet historier for noen i deres suksess i uttrykk for visjoner eller drømmer om familie eller venner faller inn under denne delen, vær oppmerksom. For den forskjellen…
…Husk Gud 91 – Masada sa i sin bok The Revelation, og Ala Bin Ziyad pleide å ha tid til å stå opp, så han sa til familien sin den kvelden : Jeg finner en periode, og hvis det er slik og slik tid, de vekker meg, men de gjør det ikke. Han sa : Så han kom til meg, han kom i søvne, og han sa : Stå opp, Alaa bin Ziyad. Med hår foran hodet mitt, så sto disse hårene foran hodet mitt, og de ble ikke stående før han døde. Yahya Ibn Bastam sa : Vi vasket ham dagen han døde, og de sto i hodet på ham….
…Pennen : indikerer hva en person husker, og kjennelsene blir implementert på grunn av det, slik som linjalen, lærde, herskeren, tungen, sverdet og hannbarnet . Og kanskje indikert av dhikr, og tilførselen er hans sædceller og hva som er skrevet i den . Kanskje indikerte han sporet, fingrene til ektemennene og tilførselen av hans ætt, men det fører til sannhetene i hans tolkning med de skriftlærdes fakta og økningen av visjoner og samvittighet, og hva som vekker håp . Og det ble sagt at pennen indikerer kunnskap . Den som ser at han har truffet en penn, han vil slå et flagg som samsvarer med det han så i drømmene sine om at han skrev den med den . Og det ble sagt at det inngår en garanti og en garanti, fordi Gud den Allmektige sa : ~ Og du hadde ikke dem når de kastet pennene sine, den som ville være garantist for Maria .~ Og det ble fortalt at en mann sa til Ibn Sirin : Jeg så som om jeg satt med en penn ved siden av meg, så jeg tok den så jeg skrev med den og jeg så en annen penn på høyre side, så jeg tok den og skrev med dem begge og han sa : Er du fraværende? Han sa ja . Han sa : Det er som om du ble presentert for ham . Hvis en forfatter ser at han har en penn eller en penn i hånden, forsikrer han fattigdom for sitt håndverk . Hvis han ser på som om han har hatt nytte av hele skriveinstrumentet, plager han skriving med et inkluderende lederskap som overgår jevnaldrende fra boken . Og det var slik alle som så at han hadde hatt nytte av ett verktøy fra hans håndverk, var trygge for fattigdom . Hvis han ser at han har truffet et universitetsyrke, vil han oppnå en universitetsledelse der . Og jernbanen som pennen er kuttet med, indikerer sønnen til den misunnelige posen . Og det ble sagt at den som så en jernkniv i hånden, ville komme tilbake til en kvinne som hadde dratt før . For den allmektige Gud sier : ~ Si: Vær stein eller jern, eller skap en ting som vil vokse i kistene dine, og de vil si han som bringer oss tilbake, si hvem som brøt fasten din første gang .~ Pennen er kommandoen og forbudet og vergemålet over hvert håndverk, og pennen verdsetter alt . Det ble sagt at pennen ble født som forfatter . Og da en mann så ut som om han hadde skaffet seg en penn, fortalte han om synet på en kryssing, og det ble sagt til ham : En gutt som lærer god kunnskap, blir født for deg . Aldoah : Fajadmh og fordel av en kvinne, og som før ble født . Den som ser at han skriver fra en tromme, kjøper en hushjelp og har samleie med henne, og han har ingen treghet og ingen stående, og det sies at den som så at han slo en tromme, han vil krangle med sin kone eller noen annet . Hvis han da var et godt vitne, giftet han seg med en slektning av ham . Og det ble fortalt at en mann så ut som om han var egnet for tredemølle, så han fortalte om visjonene sine ved en kryssing, og hun sa : Dette er en mann som kommer til mennene . De fleste kommentatorene sa at dawat er en kone og en ristet, så vel som blekkhuset . Pennen er nevnt, selv om hans kone var hennes penger eller fordeler, eller hennes bekymring og lidelse, spesielt hvis ansiktet hans eller klærne hans var svertet . Dybelen kan indikere såret, pennen på jernet og lengden på tiden, for den som ser at kroppen hans har en ring, og han kommer fra den med pennen, og den som ser at han skriver i en avis, arver han en arv . Gud den allmektige sa : ~ Dette er i de første papirene, papirene til Abraham og Moses .~ Hvis han ser at han skriver på Papyrus, er det utakknemligheten mellom ham og folket . Og hvis han så at imamen ga ham skrivesaker, så oppfyller han et behov for ham, så løfter han det til ham . Al-Qurtas indikerer en tvetydig sak, for den allmektige sier : ~Du skal gjøre det klart for Qratis .~…
…Barn Hvis du drømmer om å se mange vakre barn, varsler dette stor suksess og velsignelse . Hvis en mor drømmer om at barnet hennes er syk med en liten sykdom, kan hun se ham med sterk helse, men andre triviaer kan plage henne . Hvis du ser barn jobbe eller studere, betyr dette stille tider og generell suksess . Hvis du drømmer om at barnet ditt er håpløst syk eller død, bør noe heve frykten din veldig mye, hvis helsen hans dessverre er truet . Hvis du drømte om ditt døde barn, indikerer dette angst og skuffelse i nær fremtid . Hvis du drømte om å se triste barn, betyr dette problemer forårsaket av fiender, og en advarsel som vekker angst i en villedende handling utstedt av folk som later som om de er vennlige mot deg . Hvis du har det gøy og leker med barn, indikerer dette at alle kjærlighetsprosjekter og kommersiell spekulasjon vil seire . Å drømme om barn som gråter, indikerer dårlig helse og frustrasjoner . Et lyst, rent barn betyr kompensasjon for de mange varme kjærlighetene og vennene . Hvis barnet går alene, er dette et sikkert tegn på uavhengighet og total tilsidesettelse av yngre mennesker . Hvis en kvinne drømmer om at hun ammer et barn, vil hun bli lurt av noen hun stoler på mer enn noen annen . Hvis du drømmer om at du tar barnet ditt mens det er febersykt, er dette et dårlig varsel . Du vil bli plaget av sorger i ditt ønske . Hvis du drømte om fødselen av et nytt barn, betyr dette hyggelige overraskelser nær deg . Hvis en jente drømte at hun hadde et barn, forutsier dette at hun vil bli beskyldt for å hengi seg til umoralsk underholdning . Hvis du ser et barn svømme, forutsier dette en heldig flukt fra en felle ….
…Når det gjelder søvn, den som ser at han sover, så er det korrupsjon i hans religion, og kanskje er han ikke klar over interessene til seg selv. Og den som ser at han er dekket av søvnighet, da er han trygg, og den som ser at han sov og våknet, han finner noe han ikke var klar over, og den som så at han våknet sovende, leder ham til sannhetens vei og den som ser at noen vekker ham for det…
…Den som rir på en hest og løper til støvet har rørt seg, da opphøyer han seg selv, tar det onde og dykker i løgn, overreaker i det og vekker oppvigling, fordi tolkningsaktivitet er forvirret, og støv er oppvigling ….
…Kisaa Dreams of Clothing indikerer at prosjekter vil føre til suksess eller fiasko, ettersom klærne ser ut til å være trygge og rene eller skitne og arvet . Hvis du ser vakre, men utdaterte klær, forutsier dette at du vil ha rikdom, men at du vil foraktige progressive ideer . Hvis du forkaster de gammeldagse klærne, vil du dispensere fra det nåværende miljøet og inngå nye forhold, nye prosjekter og nye kjærlighetsforhold, og disse vil forvandle deg til en annen person . Hvis du ser deg selv eller andre i hvite klær, indikerer dette intense endringer, og du vil nesten alltid finne endringen med tristhet . Hvis du går med en person som har på seg hvitt, indikerer dette noens sykdom eller sorg, med mindre personen du så i drømmen er en jente eller et barn, og da vil du ha hyggelige omgivelser en sesong av året, i det minste . Hvis du ser deg selv eller andre i svarte klær, forutsier dette krangel, skuffelser og dyster helse . Hvis drømmen refererer til arbeid, vil arbeidet komme under forventningene . Hvis du ser gule klær, forutsier dette overhengende glede og økonomisk fremgang . Hvis gult blir sett på som et spektrum som avtar i unaturlig lys, kan det forventes det motsatte . Du vil være heldig hvis du drømte om gul klut . Hvis du drømmer om et blått plagg, forutsier dette at ambisjonene dine vil bli presset mot seier gjennom vedvarende og energisk innsats . Venner vil hjertelig støtte deg . Hvis du drømmer om et skarlagenrødt klær, forutsier dette at ambisjonene dine vil bli presset mot seier gjennom vedvarende og energisk innsats . Venner vil hjertelig støtte deg . Hvis du drømmer om en skarlagenrød klær, forutsier dette at du vil flykte fra firkantede fiender ved å endre din offentlige intensjon i tide . Hvis du ser grønne klær, er dette et symbol på god velstand og lykke . Hvis du ser et flerfarget belegg, forutsier dette raske endringer og en sammenfletting av dårlig og god innflytelse i fremtiden din . Hvis du drømte om uforholdsmessige klær, innebærer dette konflikter i følelsene dine og at du sannsynligvis vil gjøre en feil i et prosjekt . Hvis du ser voksne eller unge menn i passende klær, indikerer dette at du påtar deg et arbeid du ikke har noen tilbøyelighet til, og det vil føre til at mange bekymringer kommer frem . Hvis en kvinne ser at hun er opprørt over kappen, forutsier dette at hun vil møte konkurranser som vekker sinne hennes i forbindelse med hennes jakt etter sosial diskriminering . Beundringen av andres klær indikerer at hun vil være sårbar for frykt for sjalusi fra vennene sine . Å drømme om å miste noe klesplagg indikerer forstyrrelser i arbeidet ditt og i kjærlighetsspørsmål . Hvis en jente drømmer om at hun er kledd i svart, forutsier dette at hun vil lide av rensende tristhet og skuffelse . Hvis en jente drømte at hun møtte en annen, iført en skarlagenrød kjole med et sorgslør i ansiktet laget av crepe-stoff, forutsier dette at en som knapt anser henne like vil overgå henne og vil vekke hennes skuffelse overfor kvinner generelt . Drømmeren som tolker drømmen om å kle seg, bør være forsiktig med å legge merke til om ting virker normale . Hvis ansiktene er forvrengt og lyset ikke er relatert til kloden, selv om fargene er lyse, vær forsiktig, fordi feil administrering av en verdifull plan vil skade deg . Det er få drømmer som det onde elementet forsvinner fra, akkurat som det er få prosjekter i den våkne verden der flakselementet unngås ….
…Det er penger i drømmen fordi de er fra skitt og skittpenger . Og den som ser støv mellom himmel og jord, så er det tvetydig, og han vet ikke veien ut . Og den som ser at han kaster hendene eller klærne fra støv, da er han fattig, og det ble sagt : Han lever lenge, og den som ser at han har reist støv på ham . Hvis støvet kommer med vind, lyn og torden, er det tørrhet og alvorlighetsgrad . Og den som så at han red på hest og løp med den til støvet slo til, så tar vorten den og dykker i løgn og vekker strid ….
…Kallingen til bønn i en drøm betegner pilegrimsreisen hvis kallet til bønn er i Hajj-månedene, og det kan indikere sladder på en måte som vekker bevegelse, mobilitet og forberedelse for krig, og det kan indikere tyveri eller gradens høyde, den hederlige stillingen, høyden og det hørte ordet, og kona til singelen . Kanskje han ga de riktige nyhetene . Og hvis kallet til andre bønner enn qiblah, eller kallet til bønn på et annet språk enn arabisk, eller med det som var svart i ansiktet, kan han fortelle oss om løgn og sladder . Kanskje dette indikerte Ba’a og Kharijites i det landet . Muezzin er innringeren til det gode, megleren eller ekteskapskontrakten, kongens budbringer eller øyenbryn, eller innkalleren i hæren, og hvis kvinnen ga tillatelse i en drøm i moskeens minaret, dukket det opp en stor nyhet i landet, og hvis de unge guttenes ører overtok kongen, spesielt hvis kallet til bønn var på feil tidspunkt . Og den som så at han kalte på et fyrtårn og var kvalifisert for staten, fikk han et mandat så mye som han nådde stemmen og endte opp med ham, og hvis han ikke var staten verdig, ble mange av hans fiender president over dem, selv om han var en kjøpmann som tjente på sin handel . Kallingen til bønn kan indikere bønn, rettferdighet, lydighet og å gjøre godt, eller sikkerhet og utfrielse fra Satans planer . Og den som ser at han kaller kallet til bønn i en brønn, og hvis han er i et vantro land, kaller han folk til metoden for religion, og hvis han er i muslimske land, så er han en spion, og han kan ha vært eieren av en kjetteri som han kaller folk til . Og den som ser at han kaller samtalen og er muslim, da gir han det gode . Og den som ser at han ringer til samtalen og ingen svarer ham, da er han fra et folk av ugjerninger . Og den som så at han kalte på taket til sin neste, han ville forråde sin nabo om sin kone . Og den som ser at han roper på taket av Kaaba, så er han kjetter eller fornærmer profetens ledsagere, må Gud velsigne ham og gi ham fred . Og den som ser at han resiterer bønnekallingen mens han ligger, så provoserer kona hans folk og irriterer folk med tungen, selv om han var sølibat, giftet han seg . Og den som så at han ringte på markedet, han er en tyvenes spion . Og den som så at han kalte på døren til sultanen, han skulle vitne om sannheten . Kallingen til bønn i smugene og markedene indikerer et godt liv, og den som ser at han kaller kallet til bønn i en campingvogn, han blir beskyldt for å ha stjålet . Innkallingen til bønn kan også indikere partnerens avgang . Og den som så at han kalte på et sted der alderen på stedet ble ødelagt og det var mange mennesker i det . Og den som så at han ringte på badet, han ville få feber . Kallen til bønn eller å heve stemmen til minne om Gud den allmektige, indikerer nærhet til de eldste, spesielt hvis kallet til bønn har en vakker stemme, og folk lytter til det . Men hvis kallet til bønn ble endret, eller han tuklet med det, eller han forandret minnet om Gud den allmektige, eller hvis awrah ble avslørt, indikerer dette en dårlig hensynsløshet og nød . Og den som ser at han kaller kallet til et samlet folk, så kaller han folk til sannheten, og de er urettferdige . Og kanskje indikerer kallet til bønn forståelse i religion . Innkallingen til bønn kan være en bønn for en ordre på sultanens autoritet . Og den som ser at han ringer til bønn og ikke husker takbier og hurra, da vil han være lei seg for fienden . Og den som ser at han roper på himmelen og folk har svart ham, da kaller han folk til det gode, og de svarer ham . Og den som ser at han har gitt samtalen en eller to ganger, og holder seg og ber i henhold til de obligatoriske bønnene, vil den allmektige Gud sørge for ham for Hajj og Umrah . Og den som ser at han kaller kallet til bønn på en høyde som har blitt berørt av mandatet til en ikke-arabisk mann, og hvis han ikke er kvalifisert for staten, vil han slå en lønnsom handel eller et stort håndverk. Han kaller menn til forsoning . Hvis tillatelsen er over et hus, vil familien dø . Og den som ser en gutt ringe, da er foreldrene uskyldige for løgn og løgn . Og den som så at han etterlyste moro og lek, Gud frarøvet ham sinnet . Den som hører kallet til bønn i markedet, indikerer en manns død fra markedet . Den som tjener på søppel, vil invitere en tåpelig person til å forsone seg, og en tosk vil ikke akseptere det fra ham ….