…Larven : Han er grønn, for han er en mann som eier religion, går inn i pengene til høvdinger og kjøpmenn og stjeler litt, og han blir ikke beskyldt for det på grunn av sitt gode utseende ….

…Hvis han ser at han har stjålet himmelen og gjemt den i en krukke, stjeler han en Koran og betaler den til kona ….

…Alawittene faller til jorden : Bevis for ødeleggelsen av de edle personene som tilskrives den . Og alt som ilden brente og plaget ham i den, og det er ikke noe håp for hans godhet eller hans liv . I tillegg til det som ble ødelagt fra karene som ikke er forgrenet som dem . På samme måte er det ikke noe håp som blir kidnappet eller stjålet der verken kidnapperen eller tyven kan se . Og varene og de skadede, håpet om hans godhet er retur av det han antydet, hans godhet og gjenoppretting, fordi han er til stede når han tar den og stjeler den på sin plass . Kidnappet og kidnappet døden ….

…Og den som ser at han ringer et ukjent sted, så er det makrooh og ikke prisverdig, og hvis seeren er en umoralsk person, så stjeler han ….

…Mongoose er en mangoose som vanligvis dreper en slange . Den som ser henne i en drøm, det indikerer hor, fordi ilderen stjeler kyllinger, og kyllinger er som kvinner ….

…Lær er en mannsjakke, og jeg forlot ham med pengene hans i hans liv og død . Og den som i en drøm ser som om huden hans er flettet som en sau, er flaget, så det indikerer hans død hvis han var syk, og hvis han var fri for sykdommer, er den fattig og den blir avslørt . Fetthet i kroppen er styrken til religion og tro . Hvis han ser kroppen sin som en slangekropp, viser han hva som skjuler fiendskap . Og huden er en beskyttelse for mennesker og andre, og en person handler om sin far og mor, hans makt og penger, sitt hjem og hans klær, hans kone og hans land, hans velvære og sykdom, hans uttrykk og hans tro . Pisking av en person kan referere til sin fiende og hans venn som sover over den, for han vil vitne mot eieren på oppstandelsens dag . Kanskje tyder huden på tålmodighet og sta i saker . Den som ser huden sin vakkert i en drøm, indikerer godhet, komfort og helbredelse fra sykdommer . Hvis han er død og huden hans blir fin, indikerer han at han er i paradisets lykke, og hvis han ser det som tykt eller svart, indikerer han at han er i pine . Og mørkere hud i en drøm indikerer at man forlater religionen . Hvem er en gave til, får en nubisk gutt et lam av kull . Og den som ser svarte kvinner føre tilsyn med ham, det gode han overvåker for å se dem, er mange hederlige, men de er av fienden . Og rødme . I tolkning, relevans og lettelse . Og det ble sagt : Hvis det var hvitt med det røde, ville eieren få ære . Og null . Farge er tilfredsstillende . Og den som er svart og ser i en drøm at han er hvit, han vil lide svakhet, ydmykelse og nød . Hvis han ser at kroppen og ansiktet er rødt, vil han være lang bekymringsløs . Skinnet til andre dyr er en arv . Og det ble sagt : Lærhus som tilhører den . Og hvis kongen flager skinn fra mennesker, undertrykker han dem og tar pengene deres . Og den som striper huden til en dikter, han stjeler håret fra ham ….

…Markedet : betegner moskeen, akkurat som moskeen betegner markedet, fordi de begge handler med den og tjener . Og det kan indikere en slagmark der et folk vinner og et folk taper på det. Gud den Allmektige kalte jihad en handel i sitt ordtak : “ Skal jeg lede deg til en handel som vil redde deg ”. Markedsfolket strever mot hverandre med seg selv og pengene sine . Og det kan indikere et sted der det er belønning av belønning og fortjeneste, som kunnskapens hus, obligasjoner og Hajj-sesongen . Og fra det som selges i markedet, blir ledelse til bevis . Alt dette var ikke markedet var ukjent, så kjøttmarkedet er som et krigssted med blodutgytelse og jern . Og markedet for essens og fint lin er som noe som halsen på dhikr, og kunnskapens rolle . Og byttemarkedet, noe som herskerhuset, på grunn av variasjonene i tale, vekt og balanse . Den som ser seg selv i et ukjent marked, har savnet en avtale eller fortjeneste i en vare, og hvis han var våken i en jihad, savnet han martyriet og var en bevisst verge, og hvis han var på Hajj, savnet han eller bortskjemte den, og hvis han var student av kunnskap, sluttet han å gjøre det eller savnet en avtale og ba om noe annet enn Gud, og hvis det ikke var noe av det, savnet han menighetsbønnen i moskeen . Når det gjelder den som stjeler i markedet sitt ved salg og kjøp, hvis han er en mujahid, er han en pilegrim, og hvis han er en pilegrim som er forbudt å jakte, ha samleie eller glede, og hvis han var en lærd som var urettferdig i debatten eller forrådt i fatwaene sine, ellers så han bønnen sin, eller imamen hans gikk foran den med bøyning eller nedstøtelse, eller ikke fullført. Dette er i bønnen til seg selv, fordi det er det verste tyveriet, som i rapport . Når det gjelder det velkjente markedet : den som ser det er fullt av mennesker, eller ser en ild som har falt i det, eller et rent vannhjul som løper midt i det, eller høyet er fylt i butikkene, eller en god vind blåser gjennom det, blir levebrødet til folket sitt, og de er vant til fortjeneste, og hykleri vil komme til dem . Hvis folket på markedet ser søvnig, eller butikkene er stengt, eller edderkoppen har spunnet på dem eller på det som selges, så er det en depresjon, eller en ferie har falt for folket . Og hvis han ser et marked som har flyttet seg, har statusen til innvandreren flyttet til essensen av det den har flyttet til, for eksempel markedet for lin, der du ser butlerne i det, for han øker fortjenesten til fabrikatene , når varene skilles fra og blir igjen . Og hvis eierne av keramikk og knapphet ser det, vil fortjenesten reduseres og inntektene deres være svake . Og hvis eierne av gryter og panner så den, ville en prøvelse komme over den, enten fra en ild, en elv eller en riving eller lignende . Noen av dem sa : minimumsmarkedet, utvidelsen av markedet, verdens bredde . Og det ble sagt at markedet indikerer uro og opprør på grunn av menneskene som møter det . Når det gjelder den som lever fra markedet, er det et godt tegn hvis han ser det som en flott skapelse eller et arbeid, men hvis markedet er rolig, indikerer det arbeidsledigheten til markedsførerne ….

…Bakken : en ansatt, nabo eller tjener til en tyv som stjeler hjemmeklut litt ….

…** Ikke anbefale seg selv . På myndighet fra Yahya ibn Abd al-Rahman ibn Hatib sa han : En av kvinnene til de troende samlet med Aisha, moren til de troende, må Gud være fornøyd med henne, og en av dem sa : Ved Gud, Gud aldri plager meg, men lovet lojalitet til Guds sendebud, må Guds bønner og fred være over ham, forutsatt at jeg ikke forbinder noe med Gud eller stjeler, driver hor, eller dreper sønnen min, og jeg kommer ikke med løgn at jeg er ulydig mellom hendene og føttene mine, og at jeg ikke er ulydig mot ham, og jeg har dødd. Han sa : Jeg gikk tilbake til huset hennes, og jeg sov i hennes søvn, og det ble fortalt til henne : Du er den som kommer til den allmektige Gud for ikke å plage deg, så vær sikker på at du sier noe som ikke angår deg og hva hindret deg i å ikke berike deg Han sa : Så hun kom tilbake til Aisha, må Gud være fornøyd med henne. Til henne : Jeg kom i drømmen min, og jeg ble fortalt slik og sånn, og at jeg ber Gud om tilgivelse og omvende seg til ham ….

…Sverm : Ethvert fossil på bakken er bedrag, så den som ser at han graver en sverm eller noen andre som graver etter ham, så bedrar eller bedrar han av noen andre . Hvis han så at han gikk inn i det, ville bedraget komme tilbake til ham og ikke andre . Hvis han ser at han kom inn i ham til himmelen er skjult for ham, går tyver inn i huset hans og stjeler eiendelene til huset hans . Hvis han reiser, sperrer han veien . Hvis han ser at han utfører rensing i flokken og rensing av bønn eller rensing, vil han oppnå det som ble stjålet fra ham eller bli kompensert raskere, og hans øye blir klart fordi han tar tolkningen av vann . Og hvis han hadde en gjeld som den allmektige styrte . Hvis han ser at han hentet ut det han gravde eller gravde for ham rennende eller stillestående vann, er det et levebrød i bedraget til den som graver ….

…Larver er i en drøm en tyv som stjeler litt og er pyntet med fromhet, og hans tilstand og hykleri er ikke skjult . Han stjal og blir ikke beskyldt for å gjøre det for sitt gode utseende ….

…Lakhzen : Å sette opp en hykler som han samler inn forbudte penger med . Al-Kharrat : En mann som bekjemper menn i hykleri og stjeler pengene sine . Betegneren : ikke prisverdig,…

…Og den som ser at det er noe å spise i magen, det indikerer at barna hans stjeler ….

…Al-Kharrat hans visjon i en drøm indikerer ondskap, strid, behagelig reise eller ekteskap og å ha mange barn . Al-Kharrat er en mann som behandler hykleriske menn og stjeler pengene deres ….

…Mongoosen : en slange som dreper en vanlig Mongoose, så den som ser en Mongoose, stjeler kyllingen, og kyllingen er som en Mongoose ….

…Bjørnen : den tøffe mannen i hans tilstand, den ondskapsfulle i sin mette, den forræderiske, den som søker ondskap i sin utførelse, undersøkeren i seg selv, og det ble sagt at han er fienden til en tåpelig tyv, motstridende med den utbredte , skurk av pilegrimer og campingvogner, stjeler forsyningene deres, og han blir lemlestet . Den som kjører på en bjørn, oppnår mandat, ellers kommer frykten inn i ham, og de vil, så vil han bli frelst . Og det ble sagt at det betegner en kvinne, slik at bjørnen var en kvinne og en metamorfose ….

…En drage er i en drøm en inaktiv konge, med sterke torner, ydmyk, mørk og dyktig, på grunn av alvorlighetsgraden av hans godhet, hans nærhet til bakken mens han flyr, og mangelen på hans feil i jakten . Den som eier en drage og jakter med den, så treffer den eiendom eller penger . Og den som ser at han har truffet en vill drage som han ikke fisker med, adlyder ham ikke, og han ser som om den holder i hånden hans, da vil han smitte en ung gutt, og han når ikke mengden menn til han er konge . Hvis han ser at dragen er borte fra ham i så fall, blir gutten født død, eller det er bare en liten stund til han dør, og hennes kyllinger er gutter og kvinnene hennes er kvinner fra en gruppe mennesker, og den ene er en kvinne som sviker og ikke skjemmer, og ikke skjuler . Og kosen betegner tyver som i hemmelighet stjeler og sperrer veien, og indikerer bedragerske bedragere som skjuler godt for de som blir venn med dem . Kosa indikerer krig og slåssing . Det indikerer den respektfulle mannen eller den utro kvinnen ….

Når det gjelder å se smuss og sand, den som ser at han har truffet en haug med skitt, så treffer han et basseng med penger, og den som ser at han er skitt, så spiser han av penger som faller til ham, og den som ser at han kaster hendene fra smuss, så mangler han og det ble sagt at han lever lenge, og den som ser at han samler sand eller bærer den eller stjeler dem, så samler han penger og treffer Good og den som ser at han går inn sand, så vil han håndtere arbeid i en gjeld eller en verden like mye som sand

…En kvinnes graviditet i en drøm indikerer at hun er utholdende i sine saker, og mottar penger og økende økning, stolthet og ære og god ros fra det . Og hvis en mann ser at han har et tau, er de tunge og skjulte for folket, og han er redd for økningen og utseendet, og tauet er en økning i verden for de visjonære, mannlige eller kvinnelige . Å se en gravid kvinne indikerer angst, nød og skjulte forhold . Oppfatningen av menn i en drøm indikerer en økning i kunnskap for verden, og det kan indikere hans bekymringer, beklagelse og nabolaget til fienden, eller kjærlighet og lidenskap, og det kan indikere noen som kombinerer menn og kvinner på ett sted , eller planter noe malplassert, eller en tyv kommer inn i hans hjem, eller gjemmer seg i huset hans er en cache, eller han stjeler tyveri og skjuler det for eieren . Kanskje mannens tau tydet på at han ville ødelegge seg selv, og kanskje de fremmede døde kunne bli gravlagt sammen med ham . Kanskje var han en løgner som lot som om han var umulig, og kanskje skjulte han sin korrupte tro og tro . Når det gjelder tauet av arroganse, kan det indikere nød som når familien hennes på grunn av henne, og det kan indikere en ond ulykke som inntreffer i hennes sted, for eksempel en tyv eller brann, og kanskje hun bruker en jean eller lager en enhet for henne for å passe henne, eller noen som ikke er kompetente for henne, eller hennes jomfruelighet avtar før ekteskapet hennes . Når det gjelder den ufruktbare kvinnens unnfangelse, eller det mannlige storfe og storfe, er dette bevis på tørrheten i Sunnah, mangelen på godhet og overflod av fristelse og ondskap fra tyver . Og den som ser at kona er gravid, han håper på bedre enn utstillingen av denne verden . Og den som tror at han har graviditet, så er det en økning i hans rikdom og verden, og det er uansett gyldig for kvinner og menn . Og det gamle tauet til et våpenskap er en rettssak . Og det ble sagt : Graviditeten hennes er ledig arbeid . Det ble sagt : Det er fruktbart etter ujevnhet . Og en fri kvinne uten mann, så vel som en jomfru, hvis de ser at de er gravide, vil de gifte seg ….

…En hane er i en drøm husets hode, akkurat som en høne er husets hode . Foreldrene dine er også en slave . Og den som får en kylling for å bli født til ham, en gutt som eies av ham, og det ble sagt : Snarere er han en kriger fra etterkommerne til mamlukkene . Og det ble sagt : Han er en mann med dårlig moral, som noen ganger snakker gode ord og til tider raser . Og det ble sagt : Hanen er en gutt som har hengivenhet, og den som tar det, er en forsoning mellom seg selv og en annen mann . Og den som ser at han slaktet en hane, han svarer ikke på muezzinen . Og det ble sagt : Den som ser en hane i en drøm, vil få mer visdom, eller et møte med lærde, og ha nytte av dem . Og den som så at han hadde blitt en hane, døde nært forestående . Og den som ser at Deca plukket ham med et klikk eller to, han vil bli drept av en persisk mann . Hvis hanen er hvit, er den en muezzin . Og det ble sagt : Den som ser at han har blitt en hane, vil bli konge eller muezzin og kjenne tidene . Foreldrene dine indikerer prekenen og resitatøren, kanskje han indikerte mannen som pålegger det gode og ikke kommer til ham, fordi han minner om bønn og ikke ber . Og kanskje pekte vakten . Og den som ser en hane, kommer inn i huset sitt og fanger byggkornene, så stjeler muezzinen noe for ham . Foreldrene dine betegner en mann med stor høyde og god stemme . Unge haner er unge Mamelukes, gutter, barn eller Mamelukes, som er kvinnelige slaktekyllinger, slaver eller kamerater . Og den som eide Dekka, fødte en mannlig sønn og kjøpte en eiendom eller et hus, ellers ble han presentert for fravær, eller det kom nyheter fra ham . Og den som smitter en rød hane, drar fordel av en ondsinnet gjenværende slave . Og den som ser at han kjemper mot en hane, han er i strid med en utlending, og hvis noe hat rammer ham fra hanen, så vil det han hater fra ikke-mahram-mannen slå ham like mye som hanen slo ham . Se også høna ….