…En kattunge Hvis en kvinne drømmer om en feit og hvit kattunge, forutsier dette at et listig bedrag vil bli praktisert mot henne, og vil mest sannsynlig føre til at hun kollapser, men hennes sans og visdom vil overvinne skadene av illevarslende komplikasjoner . Hvis kattungene er tilsmussede, fargede eller skrape, vil de bli ofre for vulgære dårskap . Hvis du drømte om kattunger, vil små problemer jage deg opp og føre til tap . Med mindre du dreper kattungen, vil du komme over dette problemet . Hvis du ser slanger drepe kattunger, vil fiendene skade seg selv mens de prøver å skade deg ….

…Den som kommer til ham med en nyfødt ved kloning : Hvis den nyfødte er en mann, setter søkeren seg i problemer og kriser i god tro . Hvis den nyfødte er en jente, er han oppriktig i tillit. Hans levebrød gis til ham i henhold til hans tillit, og det kan indikere et andre ekteskap, eller en annen jobb ….

…Visjoner Kan du spesifisere kjønn eller navn på fødselen? Forskjellen mellom de to uttrykkene florerer i den som tror at han har en jente og er en sønn, eller omvendt , at hun er et rør som følger av å tenke , og for denne gravide kvinnen som er av denne typen, drømmer om fødsel og kjønnet til den nyfødte florerer , og bare revisor skiller det fra de to uttrykkene . Når det gjelder å velge navnet på det nyfødte basert på en visjon , er det ikke nødvendig å gjennomføre budet som blir presentert gjennom syner eller drømmer generelt , og her må vi skille mellom synene til profetene, som er åpenbaringer som er obligatoriske for implementere , og visjoner om andre , som ikke bør gjennomføres , spesielt hvis det kommer med en kommando den bryter med sharia , for eksempel , og som for det som er mottatt gjennom visjoner for noen og bærer en ordre for å nevne noe , er det ikke obligatorisk å følge den, og det er ingen synd på meg som bryter den ….

…På autoritet fra Abu Bakr bin Abdullah bin Abi Al-Jahm, på autoritet fra faren på myndighet av bestefaren, sa han : Jeg hørte Abu Talib snakke på autoritet fra Abd al-Muttalib sa : Mens jeg sov i steinen, jeg så en visjon som slo meg, og jeg var livredd for den, så jeg kom til Quraish-presten på slutten av stikket og stikkontakten min traff skuldrene mine, så da jeg så på, visste jeg i ansiktet mitt forandringen , og jeg er på den tiden herre over min nasjon , og hun sa : Vår herre Mabal har kommet til oss med en endring av farge. Har du sett noe fra tidens to hendelser? Så jeg sa : Ja , og ingen snakket med henne før han kysset hennes høyre hånd og deretter la hånden på moren til hodet på henne og nevnte hans behov, og jeg gjorde det ikke fordi jeg var en stor nasjonalist , så jeg satt og sa : Jeg så i kveld mens jeg sov i steinen, som om et tre hadde vokst, hodet hadde nådd himmelen og traff de lyse grenene. Og Magrib og jeg så ikke noe blomstrende lys fra det var sytti ganger større enn lyset fra solen, og jeg så araber og ikke-arabere bøye seg mot den mens den økte hver time i styrke , lys og høyde , en time skjulte seg og en time blomstret, og jeg så et Quraysh-bånd klamret seg fast på grenene, og jeg så mennesker fra Quraysh som ønsker å kutte den. Ansiktet var bedre enn ham, og vinden var ikke bedre enn ham, så han brakk ribbeina og trakk øynene ut, så jeg løftet hånden min for å ta en del av den, så den unge mannen stoppet meg, så jeg sa : Hvem er andelen? Han sa : Andelen er for de som klamret seg til henne og gikk foran deg for henne , og jeg la merke til i panikk og panikk , og jeg så at prestinnens ansikt hadde forandret seg, da sa hun : Hvis du tror på ditt syn, vil de komme ut av ditt hjerte, en mann som eier øst og vest og skylder mennesker ham , så sa han til Abu Talib : Kanskje du vil være denne nyfødte . Han sa : Så det var Abu Talib. Denne hadithen skjedde og profeten, må Guds bønner og fred være over ham , har gått ut og sier : “ Treet var. ” Og Gud kjenner best Abu al-Qasim al-Amin , så det blir sagt til ham : Tror du ikke på det? Han sier : ( fornærmelse og skam )….

…Hvis han så månen være borte, har saken som han søkte fra godt eller ondt gått over og gått bort . Hvis han ser det, er saken i begynnelsen . Og den som ser fullmånen skinne på sin plass på himmelen, kongens minister vil komme folket der stedet til gode . Og den som ser på månen og ser et eksempel på ansiktet sitt i den, han skal dø . Og den som så det som om han holdt fast ved månen, han ville motta sultanen . Og den som ser som om månen er mørkere og søkeren er konge, hans flokk vil skade ham og nekte hans befaling . Og den som ser månen, blir sol, for den som søker, vil bli plaget av god, ære og penger fra sin mors eller konas side . Den som ser månen er enig med månen, og han indikerer de reisende, navigatøren og astrologen på grunn av dens fuktighet og bevegelse, og fordi astrologen vet hva månen trenger . Det ble fortalt at Ibn Abbas, må Gud være fornøyd med ham, så i en drøm som om en måne hadde steget opp fra jorden til himmelen med to tråder, så han fortalte det til Guds sendebud, må Gud velsigne ham og gi ham fred, og han sa : Det er fetteren din, han betyr seg selv for ham den beste av bønn og de beste hilsener . Og det ble fortalt at en kvinne kom til Ibn Sirin mens han fikk mat og sa : Jeg så som om månen hadde kommet inn i lysekronene, og en innringer ropte på å komme Ibn Sirin, så fortell ham din visjon . Så grep han hånden sin fra maten og sa til henne : Ve deg, hvordan så du det? Så kom hun tilbake til ham, og han vendte fargen, og han reiste seg mens han tok magen, og søsteren sa Malik? Da sa han: Jeg hevdet at jeg var død i syv dager, så han døde på den syvende . Og en mann så som om han hadde sett på himmelen og sett på månen, men han så den ikke, og han så på jorden og så månen hadde falmet . Han gjentok synet sitt ved en kryssing og sa : Hvis personen som hadde denne visjonen, var en mann, hadde han kjemi og gull, slik at pengene hans ville gå tapt, og hvis han var fattig, ville han falle i ruin . Og hvis en kvinne så det, ville mannen hennes bli drept . Og Ibn Sirin kom og sa : Jeg så som om månen var i huset vårt . Han sa : Sultanen stiger ned i Egypt . Og månens okkultering i sløret løper i løpet av solen . Halvmåne : betegner også kongen, den fangne, lederen, presentatøren og den nyfødte som dukker opp fra livmoren som begynner med de skrikende og de presserende nyhetene, den neste erobringen fra den siden den kom fra, og opprøreren og utsiden hvis det stiger utenfor hans sted, eller det er mørke med ham, og det regner med blod eller takrenner som strømmer uten regn . Og når de fraværende kom, og når muezzinen steg over minareten, har 262 av forfatterne redusert mennene sine, og hvis det er en brud, så er stjernene hennes koner . Den som ser to måner slåss på himmelen med hver av stjernene, det er en forskjell eller en krig mellom to konger eller to statsråder eller to store menn, og den fraværende en av dem blir beseiret, det bevises av hans side i horisonten og hans plass på himmelen, så den blir lagt til kongen til den kongen på jorden . Likeledes hvis han ser to planeter slåss med stjerner som følger hver av dem . Hvis det ikke er noen stjerner med dem, og han ser det i sin karakter eller i huset hans, og han har to koner eller partnere, er forskjellen mellom dem med tunge eller hånd . Og hvis en kvinne eller en slave ser det, eller hvis han ser dem slåss over hodet på ham eller faller, kjemper mannen eller mesteren også over dem med sin bror eller med en hederlig mann av sitt slag . Dette kan tyde på en krangel mellom tjeneren og selgeren, og det kan tyde på at en kvinne er i ferd med å skje mellom hennes to sønner eller mellom hennes to døtre eller mellom hennes far og mannen, eller mellom mannen hennes og sønnen…

…Frykt Gud 103 – på autoritet fra muslimske Khayat, som sa : En mann sa til Ibn al-Musayyib : Jeg viste meg å urinere i hånden min, så han sa: ~Frykt Gud,~ hvis en kvinne som er forbudt kommer i kontakt med du, så se, og det er en kvinne mellom henne og ham som ammer . 104 – Og en annen kom til ham og sa : O Abu Muhammad, jeg ser som om jeg urinerte i en olivenlund. Han sa : Se under deg, en kvinne under deg, hvis ekteskap ikke er tillatt for ham . 105 – På autoritet fra muslimske al-Khayyat sa han : En mann – som betyr Saeed bin Al-Musayyib – sa til ham at jeg så en due som falt på fyret på moskeens fyr, og han sa : Al-Hajjaj gifter seg datteren til Abdullah Ibn Ja`far Ibn Abi Talib (5). Al-Hajjaj giftet seg med Bint Abdullah bin Jaafar, så Abdul-Malik bin Marwan skrev til ham og hadde til hensikt å skille seg fra henne, så han ble skilt fra henne . 106 – På autoritet fra muslimske al-Khayyat sa han : En mann kom til Ibn Al-Musayyib og sa : Jeg ser at en geit kommer strammere folden, og han sa : Slakt den, sa han, slaktet, sa han : Ibn Umm Sala’a døde, så hva før han kom at han hadde dødd, sa Muhammad ibn Umar – betyr Allowavdy – var sønnen eller Slae, en mann av lojale mennesker i byen søker folk 107 – en mann med forståelse av Musayyib-sønnen han ser i søvn Konhh kjempe i brannen, sa han : hvis ikke Raaam ratifiseres, ikke engang ri på sjøen og dø ble drept, sa han : han red sjøen skal bli helbredet på undergang og drept En ny dag (2) med en sverd (3). 108 – fra hippocampus bin Obeid – Allah ibn Nawfal sa : spurte gutten ikke genererte meg, jeg sa til sønnen til Musayyib : Jeg kan se at han la i steinegg , sønnen til Musayyib sa : kylling Agamy spør en grunn til perserne sa Vtsrit Fuld Li ikke var Azld meg (4). 109 – På autoritet fra muslim al-Khayyat sa han : En mann sa til Ibn al-Musayyib : O Abu Muhammad, jeg så som om jeg satt i skyggen, så jeg reiste meg opp til solen , så Ibn al- Musayyib sa : Av Gud, hvis du hadde rett, ville du komme deg ut av islam, Abu Muhammad, jeg gikk ut til jeg gikk inn i solen og satte meg. Han sa : Du hater på vantroen, sa han : Så han gikk ut på tiden til Abd al-Malik bin Marawan og ble tatt til fange, og han ble tvunget til å vantro, så han kom tilbake og kom så til Medina, og han var gitt valget med dette (5). 110 – På autoritet fra Ghaleb Al-Aqili sa han : Saeed bin Al-Musayyib kom for å komme og sa : O Abu Muhammad, jeg så magi i ansiktet hans, som om Moses kjempet mot farao, så han sa til ham : Hvem er seieren ? Han sa : Moses beseiret farao. Han sa og ropte øverst på stemmen : ~Ibn Marawan og Kaaba-herren omkom – tre ganger .~ Så kjente han eieren av byen, så han gikk ut til han sto på hodet og sa : Du ønsker døden til kommandanten for de troende. Jeg håper at Gud vil drepe deg foran ham. Saeed sa : Historien din vil bli avslørt til ni dager , han sa : De ble bare ni dager til en passasjer kom med sin død og den nyfødte tok sønnen ….

…Hva med å se slanger og slanger , og har det en spesifikk betydning? Å se slanger generelt er veldig skremmende, og de er menneskets syvende, og mennesket er syv, så frykt ham og frykt dem, og profeten, må Guds bønner og fred være over ham, tillot oss å drepe dem i løsningen og det forbudte i hadith av fem personer som blir drept i løsningen og det forbudte, og han nevnte dem i en av fortellingene : slangen . For forfatteren av disse linjene varierer betydningen av å se slanger, avhengig av visjonstiden. Om sommeren eller vinteren kan det være lettere å se det om vinteren, men det kan være en indikasjon på en forbedring av den medisinske eller patologiske tilstanden til søkeren, og alle vet sammenhengen mellom slangen og medisinen, og det kan være en indikasjon på helbredelse fra hekseri, og koblingen mellom slangen og magien er tydelig, og jeg mener magien til tryllekunstnere da tauene ble som om de var liv, så Moses opphevet magien sin med en ekte slange, og så la deg vite det, O kryss, det å se slangen spesielt om vinteren kan bety helbredelse fra magi ! Og jeg vet at du kan bli overrasket over denne samtalen, men dette er sannheten jeg nådde etter vurdering, analyse og studier . Slanger om vinteren kan være et tegn på regn, og dette trekk fra deres språklige betydning, for de er i live og vann, Gud skapte alt levende for oss fra det, og tenker på ordet levende ! Å se unge slanger kan ha en hyggelig betydning for en gift kvinne, det vil si at hun vil bli gravid og deretter føde, for lite liv er en metafor for eksistensen av sjelen eller livet til et nytt lite vesen, som er denne lille nyfødte som vil bli født med tillatelse fra Gud … Her er et symbol som dette, det kan frykte eieren, men og som du merker, er betydningen herlig . Spesielt lange slanger kan være et symbol på tarmen og komforten eller sykdommen som foregår i den, eller det kan være et symbol på slektninger, og det kan være synstidspunktet. Sommer eller vinter er den største rollen for å definere betydningen, enten den er god eller dårlig, fordi slangen er om sommeren og ofte har en dårlig betydning, og om vinteren har den ofte en god mening, og det er fortsatt et spørsmål om å gjengi passende mening for visjonen, i henhold til informasjonen til eieren, på krysset, og hver og dens subtilitet . Når det gjelder å drepe en slange , så er det Mahmoud om sommeren , og det kan indikere oppfyllelsen av en gjeld , eller slutten på test- og overveielseskampene , og det kan indikere slutten på fiendskap med en pårørende , og det kan være en indikasjon på å kvitte seg med forbudt behandling , eller forbudt atferd , enten det er verbalt eller verbalt , og det kan være forsvinningen. Et problem med et av barna , eller av et av barna , og det kan bety at du avslutter en gunstig behandling . Og omvendt om vinteren kan det å drepe henne ha dårlige betydninger i de fleste tilfeller , for eksempel : å kutte en livmor og en krangel mellom slektninger , kutte et behandlingsprogram , avbryte eller kutte det , kaste bort penger eller bruke penger , forsømme en guttas avhengige eller kone , og det gjenstår å si : at hver visjon har sine omstendigheter , i henhold til resten av symbolene , og så er det ganske annerledes på visjonen til en annen, avhengig av disse variablene , og hva som betyr noe for denne forfatteren er linjene ikke å koble til visjonen om slanger , og tegn på alarmerende , som for eksempel : øye – fanger eller magi eller sykdom , og andre ….

…70 – Al-Mansur så i søvne, og det sies, men han ropte ved en telefon som sa : Når det gjelder Herren om stillhet og bevegelse, er manien mye polyteisme på deg, sjel. Hvis du gjør galt, og hvis sjelene dine gjør det bra, er det noe for deg. Hans autoritet er med en deltaker, himmelens og jordens prakt, og fjellankeret, som er viet astronomien, sa Al-Mansour : Dette er tiden for mitt nærvær og slutten på mitt liv . Han hadde mening før Qasra-føflekken, som ble bygget og manererisme der en drøm blir forferdet, sa våren : Ve Aarabie ~ Jeg så en drøm jeg ble sjokkert , jeg så et ordtak stoppe i dette dørpalasset , sier han : Hvis Jeg var i dette iPad-familiens palass og Oouhh ham, hans familie og hans hjem, og ble sjef for palasset etter gleden til den nyfødte (3) Han bygger soldatene sine på ham, så han ble ikke i føflekken bortsett fra mindre enn en år til han ble syk på veien til Hajj , og han kom inn i Makkah med en tung begravelse , og han døde lørdag kveld, og det ble sagt til syv dager fra Dhu al-Hijjah , og det siste av det han snakket var at han sa : Gud velsigne meg til å møte deg . det ble sagt : han sa: Herre, du Asatk i mange ting bare Ataatk forelsket i deg sertifikat ting som Gud, men Gud frelser . da han døde . ringen inskripsjon . Guds tillit i Abdullah og har trodd på . ved hans død sekstitre år gammel og var ett år på den berømte , hvorav tjueto er skapelsesår , og Ban al-Mualla ble gravlagt i Mekka ….

…Graviditet til en person Hvis en person bærer en byrde i en drøm, indikerer dette en dårlig nabo . Den tunge byrden kan være skyld . Og den tunge byrden til en kvinne er et ondt tau eller ektemann . Og den som ser at han bærer en tung byrde, han kan bære skade fra en syk nabo . Og graviditet på nakken eller skulderen synder . Graviditet for den nyfødte er en komfort for den mobile og tretthet og utmattelse for den gravide kvinnen . Den som ser at han bærer ved, så bærer han bakbit og sladder, og overfører løgn ….